Blog Σελίδα 3912

Καπουτζίδης: «Ο Χρıστός δεν μίλησε για την ομοφuλοφıλία, στενοχωρıέμαι για τη χώρα μου»

0

Ο Γιώργος Καπουτζίδης μίλησε πρόσφατα στο συνέδριο «Upfront Initiative» για την ομοφυλοφιλία και το coming out. Ο γνωστός ηθοποιός και σεναριογράφος αναφέρθηκε στην ανταπόκριση που έχει στη σημερινή κοινωνία κάποιος που δηλώνει ομοφυλόφιλος, τονίζοντας πως η εκκλησία μπορεί να βοηθήσει, καθώς στο εξωτερικό γίνονται μέχρι και γάμοι ομόφυλων ζευγαριών.

«Το έχουν πει αμάρτημα, ψυχική ασθένεια, κατάρα που έχει έρθει από άλλο γαλαξία. Και λες, επειδή δεν το έχουν εξηγήσει πολύ καλά, ίσως να το πούμε κάπως καλύτερα. Προφανώς πρέπει να το εξηγήσουμε. Είναι έτσι η κοινωνία, η θρησκεία και αυτό είναι περίεργο. Ο Χριστός δεν μίλησε για την ομοφυλοφιλία», ανέφερε αρχικά ο Γιώργος Καπουτζίδης.

Στη συνέχεια πρόσθεσε:

«Στενοχωριέμαι για τη χώρα μου, γιατί καθρεφτίζεται μια αδυναμία της χώρας να κινηθεί προς τα μπροστά. Όταν έχεις μεγαλώσει 40 χλμ από τα σύνορα, χτυπάει λίγο πιο ιδιαίτερα η καρδιά σου. Μαθαίνεις να αγαπάς και τον απέναντι πιο εύκολα. Οπότε γι’ αυτό γίνεται το coming out, για να εκφραστείς καλύτερα και να εξηγήσεις κάποια πράγματα», επεσήμανε σε άλλο σημείο. Ο Θεός έπλασε γυναίκα από τον πλευρό του Αδάμ και εγώ ρωτάω: ήσουν πίσω από καμία φραουλιά και έβλεπες;», είπε αστειευόμενος.




«Χριστιανός ορθόδοξος είμαι και πιστεύω σε αυτούς που δίδαξαν την αγάπη αλλά θεωρώ ότι η εκκλησία μπορεί να μας βοηθήσει. Έξω μέχρι και γάμοι γίνονται εκεί πρέπει να εστιάσουμε στην πρόοδό μας», υπογράμμισε ο Γιώργος Καπουτζίδης.

«Εγώ το πρωί δεν ξυπνάω και λέω “αχ Θεέ μου, πάλι γκέι ξύπνησα”»

O Γιώργος Καπουτζίδης τον περασμένο Ιανουάριο ήταν καλεσμένος στην εκπομπή «Τετ-α-Tετ» του Τάσος Τρύφωνος και αρχικά, αναφέρθηκε στους γονείς του. «Νιώθω ότι το μεγαλύτερό μου επίτευγμα είναι η ελευθερία και η ανεξαρτησία μου. Η σχέση μου με τους γονείς μου ήταν πάντα καλή. Δεν υπήρχαν δηλαδή, ποτέ άσχημες αντιδράσεις, λόγω της σeξουαλικότητάς μου», είπε χαρακτηριστικά.

Όπως δήλωσε στη συνέχεια, δεν θεώρησε ότι η επιλογή του να μιλήσει δημόσια για τη σeξουαλική του ταυτότητα είχε κάποιο κόστος για εκείνον: «Το κόστος φαντάζομαι έχει να κάνει με την εμπορικότητα που μπορεί να έχει το όνομά μου. Κάποιοι θα πουν ότι εμένα αυτός ο άνθρωπος δεν μου αρέσει πια. Δεν θέλω να τον ξαναδώ. Δεν πειράζει».

Αναφορικά με το πώς αντιμετωπίζεται η ομοφυλοφιλία στη μικρή και τη μεγάλη οθόνη, εξήγησε: «Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πια σε όλες τις σειρές και σε όλες τις ταινίες, η ομοφυλοφιλία αντιμετωπίζεται σαν κάτι πολύ δραματικό. Εγώ δηλαδή το πρωί, δεν ξυπνάω και λέω “αχ Θεέ μου, πάλι γκέι ξύπνησα”».

Τέλος, μιλώντας για τον χαρακτήρα του, είπε:

«Σαν Γιώργος είμαι εύκολος άνθρωπος. Η δυσκολία μου είναι το “Καπουτζίδης”. Μπορεί να είναι λίγο ζόρικο και για τον άνθρωπο που είναι μαζί μου. Είμαι 100% ο εαυτός μου, δεν χαμπαριάζω εύκολα».

«Αν υπάρχει κοινό που σταμάτησε να με εκτιμά επειδή είμαι γκέι, λυπάμαι που ήταν κοινό μου»

Σε μία παλαιότερη συνέντευξη τους, ο Γιώργος Καπουτζίδης είχε αναφερθεί και σε εκείνους που σταμάτησαν να ανήκουν στο κοινό του, μετά την αποκάλυψη πως είναι ομοφυλόφιλος.

Ο ηθοποιός ήταν καλεσμένος στην εκπομπή «Στούντιο 4» και αρχικά, αναφέρθηκε στο «τίμημα» που πληρώνει κανείς, όταν κάνει coming out.

«Μου φαίνεται ασήμαντο το τίμημα του coming out. Ήθελα πολύ να το πληρώσω, γιατί κατά κάποιον τρόπο απομακρύνεσαι λίγο και από ανθρώπους, που εσύ πρωτίστως θα ήθελες να απομακρυνθείς».

«Κι αν έχω χάσει δηλαδή ένα κοινό, το οποίο δεν με εκτιμά πλέον για αυτό που είμαι, επειδή είμαι γκέι, με στενοχωρεί που ήταν κοινό μου και με εκτιμούσε κάποτε. Δεν με στενοχωρεί ότι δεν τους έχω τώρα. Η δική μου ευθύνη είναι να είμαι ο εαυτός μου και να είμαι ελεύθερος, αυτή είναι η ευθύνη που έχω επιλέξει και αυτό θέλω να είμαι» συμπλήρωσε.

Εξήγησε επίσης, πως δεν τον ενοχλεί καθόλου που δεν έχει τις ίδιες παρέες, καθώς πλέον δεν χρειάζεται να συμβιβάζεται.

«Όταν αποφασίζεις να είσαι καθαρός και ξεκάθαρος και να βάζεις όσο γίνεται λιγότερο νερό στο κρασί σου, θα βρεθείς και μέσα σε λιγότερες παρέες. Η αλήθεια είναι ότι δεν πάω με όλα, αλλά δεν με πειράζει. Δεν ήμουν φτιαγμένος για να πάω με όλα. Έχω περάσει αυτή την περίοδο και δεν ήταν καλή», τόνισε.

Τέλος, αναφέρθηκε στους νέους ηθοποιούς, οι οποίοι είναι πιο δύσκολο να αποκαλύψουν τη σeξουαλικότητά τους και τόνισε πως δεν μπορεί να κρίνει κανέναν, γιατί δεν μιλάει για αυτό δημόσια.

«Ένας νέος ηθοποιός που μπορεί να είναι γκέι και ζεν πρεμιέ, είναι φοβερά δύσκολο να βγει και να κάνει coming out. Εγώ ορίζω ο ίδιος την τύχη μου, κατά κάποιον τρόπο, την πορεία και την ιστορία που θα πω, οπότε είναι αλλιώς τα πράγματα. Δεν το κρίνω αν ο άλλος δεν θέλει να το πει. Ένα είναι αυτό, ότι δεν κρίνω και να το πούνε όποτε θέλουν και αν δεν μπορέσουν ποτέ, ας μην το πουν», είπε.

«Δεν θέλω όμως, κι αυτοί να κρίνουν εμένα. Δεν έχουν το παραμικρό δικαίωμα αυτοί να κρίνουν εμένα και δεν μπορούν να μου πουν “έλα μωρέ, μη μιλάς άλλο”. Θα μιλήσω όσο θέλω κι εσύ δεν θα μιλήσεις, αφού δεν θες να μιλήσεις», πρόσθεσε κλείνοντας.

Σούβλες & μαύρα τυριά: Το υπέρογκο ποσό που πλήρωσε η Τούνη για να φάει από τους μεγαλύτερους μπουφέδες στον κόσμο

0

Η Ιωάννα Τούνη βρίσκεται στην Αμερική με τον γιο της, Πάρη και έναν στενό της συνεργάτη και μοιράζεται συνεχώς στιγμιότυπα με τους ακόλουθούς της στο instagram.

Ειδικότερα, η influencer επισκέφθηκε το Λας Βέγκας και αναρτά στον προσωπικό της λογαριασμό στο instagram φωτογραφίες και βίντεο από το ταξίδι και ενώ δέχτηκε αρνητικά σχόλια για το υλικό από πολυτελή εστιατόρια και ξενοδοχεία, δεν δίστασε να δείξει τον πιο εντυπωσιακά μπουφέ του ξενοδοχείου που μένει.

565

Το πολυτελές πρωινό της Ιωάννας Τούνη στο Λας Βέγκας

Έτσι, κατέγραψε καρέ καρέ τι σερβίρουν για πρωινό στο ξενοδοχείο που μένει, καθώς φημολογείται ότι είναι ο μεγαλύτερος και καλύτερος μπουφές στον κόσμο, αλλά και μας αποκάλυψε πόσα θα πληρώσει για το εν λόγω πρωινό, αφού δεν συμπεριλαμβάνεται στην τιμή που πληρώνει για τη διαμονή της την ημέρα.

Πόσο πλήρωσε η Ιωάννα Τούνη για το πρωινό της

Όπως αποκάλυψε στις επιλογές που είχε, εκτός από τα κλασικά πιάτα για πρωινό, έχει σούσι και κρέας, ενώ το φαγητό είναι απεριόριστο για 2 ώρες και η τιμή είναι 40 ευρώ ανά άτομο.

«Έχω πάθει ΣΟΚΤι λες?? Αξίζει τα λεφτά του ο μπουφές στο ξενοδοχείο μου Las Vegas ή οχι? #vegas», ακούγεται να λέει η Ιωάννα Τούνη.

@j.touni

Έχω παθει ΣΟΚ!🫠🤯 Τι λες?? Αξίζει τα λεφτά του ο μπουφές στο ξενοδοχείο μου Las Vegas ή οχι? #vegas #vegastiktok #fy #foryoupage #viral

♬ πρωτότυπος ήχος – Ioanna Touni

Την γλωσσοφάγανε οι ζηλιάρηδες: “Μαύρες” διακοπές για την Ιωάννα Τούνη στην Αμερική , «Πάλι με γκαντεμιάσατε»

Μία νέα περιπέτεια είχε να αντιμετωπίσει η Ιωάννα Τούνη στο ταξίδι της στην Αμερική.

H Ιωάννα Τούνη, ταξίδεψε μαζί με τον γιο της, Πάρη, στην Αμερική. Ωστόσο ήρθε αντιμέτωπη με μια ατυχία.

Συγκεκριμένα, η Ιωάννα Τούνη μέσα από ένα βίντεο που δημοσίευσε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram το πρωί της Τρίτης 21/5 αποκάλυψε πως βρίσκεται στις Ηνωμένες Πολιτείες και συγκεκριμένα στο Σικάγο.

«Και κάπως έτσι φτάσαμε στο Σικάγο, έχουμε λίγο jet lag, είμαστε κουρασμένοι. Δεν ξέρω τι χ@@@α φάγαμε εντωμεταξύ γιατί χάσαμε το καρότσι. Λέω και εγώ “θα πάμε ταξίδι και θα πάνε όλα φυσιολογικά;”. Πήγαμε και πήρα άλλο τώρα αναγκαστικά».

Όπως είπε η Ιωάννα Τούνη έχασε το καρότσι του μωρού της και αναγκάστηκε να πάρει άλλο.

Θοδωρής Ρωμανίδης για Πέτρο Φιλιππίδη: «Μακάρι να επιστρέψει»

Για τη φημολογούμενη θεατρική επιστροφή του Πέτρου Φιλιππίδη ρωτήθηκε ο Θοδωρής Ρωμανίδης.

Ο ηθοποιός μίλησε στην κάμερα της εκπομπής «Super Κατερίνα» και τη δημοσιογράφο Μένια Κούκου και μέσα σε όλα ανέφερε ότι θα ήθελε πολύ ο Πέτρος Φιλιππίδης να επιστρέψει στα καλλιτεχνικά δρώμενα μιας και τον θεωρεί σπουδαίο καλλιτέχνη.

«Μακάρι να επιστρέψει. Το έχω πει και το λέω πάντα, δεν έχουμε την πολυτέλεια να μας λείπουν ηθοποιοί και σκηνοθέτες σαν τον Πέτρο. Γιατί με σκηνοθέτησε κιόλας και είδα πως πλησιάζει τα πράγματα. Αν αθωωθεί στο εφετείο, θα είναι μια ηθική δικαίωση για εκείνον βασικά και για την οικογένεια του. Μακάρι να επιστρέψει από όποια θέση θέλει εκείνος και ό,τι επιλέξει…

Με τον γιο του, Δημήτρη θα πω πως έχει ένα βασικό κοινό. Την αγάπη τους γι’ αυτό που κάνουν» είπε ο Θοδωρής Ρωμανίδης.

Δείτε το βίντεο:



Η Μεγάλη Ηλιακή Καταιγίδα του 5.259 π.Χ. έλυσε το μυστήριο με ένα αρχαίο οικισμό στην Ελλάδα – Τα δέντρα «μίλησαν»

0

Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Βέρνης κατάφεραν ένα πρωτοποριακό επίτευγμα χρονολογώντας με ακρίβεια έναν προϊστορικό γεωργικό οικισμό στη Bόρεια Ελλάδα, ηλικίας άνω των 7.000 ετών.

Χρησιμοποιώντας ένα συνδυασμό ετήσιων μετρήσεων του δακτυλίου ανάπτυξης σε ξύλινα δομικά στοιχεία και μια ξαφνική απότομη αύξηση του κοσμογόνου ραδιοάνθρακα που χρονολογείται από το 5259 π.Χ., έχουν παράσχει μια αξιόπιστη χρονολογική αναφορά για πολυάριθμους αρχαιολογικούς χώρους στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Η κρισιμότητα της χρονολόγησης των αρχαιολογικών ευρημάτων

Η χρονολόγηση αρχαιολογικών ευρημάτων είναι κρίσιμη για την κατανόηση των ιστορικών χρονοδιαγραμμάτων. Ο προσδιορισμός της ηλικίας ενός τάφου, ενός οικισμού ή ενός συγκεκριμένου αντικειμένου είναι δυνατός μόλις τις τελευταίες δεκαετίες, χάρη σε δύο μεθόδους: τη δενδροχρονολόγηση και τη ραδιοχρονολόγηση.

Τώρα, ο αρχαιολογικός χώρος του Δισπηλιού στη Βόρεια Ελλάδα, ο οποίος προηγουμένως δεν είχε προσδιοριστεί με ακρίβεια, έχει πλέον χρονολογηθεί με δραστηριότητες που κυμαίνονται από το 5328 έως το 5140 π.Χ. Οι ερευνητές χρησιμοποίησαν σωματίδια υψηλής ενέργειας από το διάστημα, τα οποία μπορούν να χρονολογηθούν αξιόπιστα μέχρι το 5259 π.Χ. Τα ευρήματά τους δημοσιεύτηκαν στο Nature Communications.

asdasda
Προϊστορικοί παραλίμνιοι οικισμοί της περιόδου 5700 – 500 π.Χ. στην Αλβανία, την Ελλάδα και τη Βόρεια Μακεδονία. πηγή: Andrea Bieri / Πανεπιστήμιο της Βέρνης

Η δενδροχρονολόγηση, η ραδιοχρονολόγηση και το πρόβλημα

Η δενδροχρονολόγηση βασίζεται σε χαρακτηριστικά μοτίβα πλατιών και στενών ετήσιων δακτυλίων στο ξύλο, τα οποία επηρεάζονται από τις κλιματικές συνθήκες. Συγκρίνοντας αυτά τα μοτίβα με τις υπάρχουσες τυποποιημένες ή περιφερειακές χρονολογίες, μπορεί να προσδιοριστεί η ηλικία ενός αντικειμένου. Ωστόσο, η μέθοδος αυτή είναι συγκεκριμένη για κάθε περιοχή και δεν εφαρμόζεται καθολικά, ιδίως στην περιοχή της Μεσογείου, όπου δεν υπάρχει συνεκτική χρονολογία.

Ως εκ τούτου, η δενδροχρονολόγηση χρονολόγηση στην περιοχή αυτή χαρακτηρίζεται ως «κυμαινόμενη» και απαιτεί ραδιοχρονολόγηση. Καθώς ένα δέντρο ζει, απορροφά 14C (Άνθρακας-14) από την ατμόσφαιρα μέσω της φωτοσύνθεσης. Με τον θάνατο, η απορρόφηση σταματά και το ισότοπο διασπάται με χρόνο ημιζωής 5.730 έτη.

Οι εργαστηριακές μετρήσεις μπορούν στη συνέχεια να προσδιορίσουν το υπόλοιπο 14C σε ένα συγκεκριμένο δακτύλιο δέντρου για να προσεγγίσουν τον χρόνο θανάτου του δέντρου. Ωστόσο, η ακρίβεια αυτής της μεθόδου περιορίζεται σε δεκαετίες.

Dispilio
Ο προϊστορικός χώρος του Δισπηλιού βρίσκεται στη λίμνη της Καστοριάς στη βόρεια Ελλάδα. πηγή: Marco Hostettler / Πανεπιστήμιο της Βέρνης

Η λύση στο πρόβλημα

Το 2012, η Γιαπωνέζα φυσικός, Fusa Miyake, εντόπισε μια λύση σε αυτό το πρόβλημα. Μια μαζική εισροή κοσμικών ακτίνων, πιθανότατα από ηλιακές εκρήξεις, μπορεί να προκαλέσει σημαντική αύξηση του ατμοσφαιρικού 14C, το οποίο εναποτίθεται στους δακτυλίους των δέντρων εκείνης της χρονιάς.

Αυτές οι αιχμές, σήμερα γνωστές ως γεγονότα Miyake, μπορούν να χρονολογηθούν με ακρίβεια και να χρησιμεύσουν ως παγκόσμιες χρονολογικές άγκυρες. Σήμερα, είναι γνωστά περίπου δώδεκα γεγονότα Miyake, με σημαντικά αυτά να συμβαίνουν το 5259 π.Χ. και το 7176 π.Χ., που ανακαλύφθηκαν από ερευνητές από το ETH της Ζυρίχης το 2022.

Η ομάδα από το πρόγραμμα EXPLO του Πανεπιστημίου της Βέρνης δημιούργησε μια χρονολογία ετήσιων δακτυλίων ανάπτυξης που καλύπτει 303 χρόνια, με λήξη το 5140 π.Χ., αναλύοντας 787 κομμάτια ξύλου από τον αρχαιολογικό χώρο του Δισπηλιού στη λίμνη Ορεστιάδα (Λίμνη της Καστοριάς).

Οι φάσεις του οικισμού που εντοπίστηκαν δείχνουν ποικίλες κατασκευαστικές δραστηριότητες σε διάστημα 188 ετών μεταξύ 5328 και 5140 π.Χ. Αυτή η ακριβής χρονολόγηση κατέστη δυνατή λόγω ενός γνωστού γεγονότος Miyake το 5259 π.Χ.

Miyake event
Φωτογραφία με μικροσκόπιο των πραγματικών δακτυλίων δέντρων όπου ανιχνεύθηκε το γεγονός Miyake του 5259 π.Χ. / πηγή: Andrej Maczkowski / Πανεπιστήμιο της Βέρνης

Ερευνητές από το ETH της Ζυρίχης ανίχνευσαν μια κορύφωση του ραδιοάνθρακα κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, χρονολογώντας με ραδιοάνθρακα αρκετούς μεμονωμένους ετήσιους δακτυλίους ανάπτυξης.

Αυτή η κορύφωση αντικατοπτρίστηκε στη συνέχεια στη χρονολογία του δακτυλίου δέντρου του Δισπηλιού, ευθυγραμμίζοντας με το παγκόσμιο σημείο αγκύρωσης 5259 π.Χ. Κατά συνέπεια, τα Βαλκάνια έχουν γίνει η πρώτη περιοχή που ωφελήθηκε από αυτήν την αλλαγή προτύπου, επιτυγχάνοντας απόλυτη χρονολόγηση ανεξάρτητα από ένα συνεπές ημερολόγιο.

«Η χρονολόγηση του Δισπηλιού»

Ο Andrej Maczkowski, επικεφαλής ερευνητής, ελπίζει ότι κι άλλες περιφερειακές χρονολογίες αυτής της περιόδου θα μπορούν τώρα να συνδεθούν με τη «χρονολόγηση  του Δισπηλιού» ανοίγοντας τον δρόμο για την ανάπτυξη της περιφερειακής δενδροχρονολόγησης των νότιων Βαλκανίων.

Η περιοχή αυτή, όπου βρίσκονται οι παλαιότεροι παραλίμνιοι οικισμοί της Ευρώπης που χρονολογούνται λίγο μετά το 6000 π.Χ., έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην εξάπλωση της γεωργίας σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Αλεξάνδρα Ούστα: «Δεν θα βαφτiσουμε το παιδί. Έχει όνομα και το λένε Αύγοuστο»

Δηλώσεις στην εκπομπή της Κατερίνας Καινούργιου, έκανε η Αλεξάνδρα Ούστα.

Η γνωστή ηθοποιός και ο Γιάννης Σαρακατσάνης έγιναν γονείς για πρώτη φορά πριν από τρεις περίπου μήνες.

Η ίδια αποκάλυψε πως δε θα βαφτίσουν τον γιο τους, στον οποίο έχουν δώσει ήδη το όνομα Αύγουστος.

«Είμαι πάρα πολύ καλά. Το χαίρομαι πολύ το μωρό μου, περνάω πολύ ωραία. Δε σκεφτόμουν ότι θα έχω παιδιά, όμως ήταν έτσι οι συνθήκες και οι συγκυρίες… Είναι κάτι που σου βγαίνει αυτό στην πορεία. Ζω πολύ μεγάλες στιγμές που όσο και να στις περιγράφει κάποιος που έχει παιδιά, αν δεν κάνεις εσύ ο ίδιος παιδιά, δε μπορείς να τα βιώσεις αυτά τα συναισθήματα.
Ο Γιάννης ήταν καταλύτης στο να αποφασίσω να κάνουμε παιδί. Δε θα βαφτίσουμε το παιδί. Έχει όνομα και το λένε Αύγουστο. Τη δουλειά μου την έχω σαν πλάνα αλλά ο κορονοϊός μας ανέτρεψε τα πάντα. Στο άμεσο μέλλον δε βλέπω να συμβαίνει κάτι» είπε η Αλεξάνδρα Ούστα.

Δείτε το χαρακτηριστικό απόσπασμα:



Η αναφορά Βελόπουλου που εξόργισε τον πρωθυπουργό

Σε υψηλούς τόνους συνεχίζεται η συζήτηση για την ακρίβεια στην Ολομέλεια της Βουλής, με τα «αίματα να ανεβαίνουν» πριν από λίγο μεταξύ του Κυριάκου Μητσοτάκη και του Κυριάκου Βελόπουλου.

Ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης, μιλώντας από το βήμα της Ολομέλειας, υποστήριξε πως ο πρόεδρος του ΣΕΒ ανέφερε σε πρόσφατο συνέδριο πως «στο μυαλό των ξένων, η κατάσταση στην Ελλάδα σε Δικαιοσύνη και Δημόσια Διοίκηση είναι απελπιστική», προκαλώντας την αντίδραση του πρωθυπουργού που αμφισβήτησε τα λεγόμενα του προέδρου της Ελληνικής Λύσης και του ζήτησε να καταθέσει τα σχετικά στοιχεία.

Η αναφορά που πυροδότησε ωστόσο την «έκρηξη» του πρωθυπουργού ήρθε στην επόμενη αναφορά του Κυριάκου Βελόπουλου. «Πόσα χρόνια πρέπει να κυβερνήσετε για να κάνετε μεταρρυθμίσεις; Πόσα χρόνια θα αφήνετε να πηγαίνει πολίτης στην εφορία και να τον εκβιάζει εφοριακός που ήταν μάλιστα και δικό σας στέλεχος;», ρώτησε ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης;

Ο πρωθυπουργός παρενέβη, τονίζοντας πως οι αναφορές αυτές είναι αναληθείς, με τον πρόεδρο της Ελληνικής Λύσης να επανέρχεται ισχυριζόμενος πως ο συγκεκριμένος εφοριακός είχε μάλιστα βραβευτεί και σε κομματική εκδήλωση της ΝΔ.

Τελικά ο Κυριάκος Μητσοτάκης, σηκώθηκε από τη θέση του και αποχώρησε από την αίθουσα σε ένδειξη αποδοκιμασίας των όσων ανέφερε ο Κυριάκος Βελόπουλος, λέγοντάς του μάλιστα πως «μέσα σε 2 λεπτά είπε 3 απίστευτα ψέματα».

Euroleague: Ο Αντετοκούνμπο ρεπόρτερ – Πήρε συνέντευξη από τον Κώστα μετά την πρόκριση στον τελικό

0

Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο παρακολούθησε από κοντά την πρόκριση του Παναθηναϊκού στον τελικό του Final 4 της Euroleague.

Το σίγουρο είναι πως ο Γιάννης Αντετοκούνμπο ξέρει να διαχειρίζεται την πίεση ενός ματς. Όμως, όταν κάθεται στην κερκίδα, τα πράγματα είναι διαφορετικά. Ειδικά αν στο παρκέ είναι ένα από τα αδέλφια του, όπως στον ημιτελικό του Final 4 της Euroleague.

Ο Greek Freak παραδέχθηκε ότι ήταν πολύ αγχωμένος βλέποντας τον αδελφό του, Κώστα Αντετοκούνμπο, με τη φανέλα του Παναθηναϊκού να παίζει κόντρα στη Φενέρμπαχτσε και να προκρίνεται στον τελικό.

Μετά τον θρίαμβο των «πρασίνων», ο Γιάννης Αντετοκούνμπο ανέλαβε χρέη ρεπόρτερ και πήρε συνέντευξη από τον μικρότερο αδελφό του. «Ήμουν πολύ αγχωμένος. Είμαι πάντα αγχωμένος όταν βλέπω τα αδέλφια μου να παίζουν», παραδέχθηκε και ρώτησε τον Κώστα Αντετοκούνμπο πώς ένιωθε πριν από το ματς.

«Ήμουν ενθουσιασμένος. Λίγο αγχωμένος, αλλά όλα έφυγαν όταν ξεκίνησε το ματς, ήμουν έτοιμος να παίξω και να δώσω ενέργεια», απάντησε. «Καλή δουλειά, καλή απάντηση», σχολίασε ο Γιάννης Αντετοκούνμπο.

Στη συνέχεια ρώτησε τον αδελφό του ποιο πιστεύει ότι ήταν το «κλειδί» για τη νίκη. «Η άμυνα. Η Φενέρ είναι πολύ καλή επιθετική ομάδα. Σκοράρουν κατά μέσο όρο 95 πόντους. Τους κρατήσαμε στους 57. Παίξαμε πραγματικά σκληρή άμυνα», δήλωσε ο Κώστας Αντετοκούνμπο.

«Είμαστε σούπερ ενθουσιασμένοι που θα είχαμε την ευκαιρία να πάμε ξανά την ομάδα στον τελικό και είμαστε ενθουσιασμένοι για το επόμενο παιχνίδι», επεσήμανε απαντώντας σε σχετική ερώτηση.

«Η δουλειά δεν έχει τελειώσει», κατέληξε, αξιοποιώντας την ερώτηση- πάσα που του έδωσε ο Γιάννης Αντετοκούνμπο.

Δείτε το βίντεο:

Νεκpός ο αστυνομικός: Ζήτησε από τον γείτονα να πάει να δει τι κάνει ο πατέρας του, μόλις άνοιξε η πόρτα έπαθε σοκ

Συνταξιούχος αστυνομικός βρέθηκε νεκρός στο σπίτι που έμενε στη Σκάλα Αταλάντης.

Ο συνταξιούχος αστυνομικός φαίνεται πως πέθανε από παθολογικά αίτια, μόνος και αβοήθητος, στο σπίτι που έμενε στην Σκάλα Αταλάντης στη Φθιώτιδα.

Το κουβάρι της ανατριχιαστικής υπόθεσης άρχισε να ξετυλίγεται όταν ένα από τα παιδιά του, ζήτησε από γείτονα να πάει στο διαμέρισμα, για να δει αν ο πατέρας του είναι καλά. Δεν μπορούσε να τον βρει για μέρες στο τηλέφωνο και κάποια στιγμή ανησύχησε. Ο 86χρονος ήταν νεκρός και η σορός του σε προχωρημένη σήψη.

Σύμφωνα με το lamiareport.gr, ο 86χρονος είχε μέρες να μιλήσει με τα παιδιά του που μένουν εκτός Φθιώτιδας. Ένα εξ΄αυτών επικοινώνησε με κάποιον γνωστό για να πάει στο σπίτι να δει αν είναι καλά ο πατέρας τους.

Επειδή ήδη είχαν ανησυχήσει, ο φίλος της οικογένειας μετέβη στο σπίτι μαζί με την αστυνομία, διαπιστώνοντας ότι η πόρτα ήταν κλειδωμένη και από μέσα δεν απαντούσε κανείς. Ειδοποιήθηκε κλειδαράς κι όταν οι αστυνομικοί μπήκαν στο εσωτερικό του, αυτό που αντίκρυσαν ήταν σοκαριστικό, καθώς η σορός του άτυχου άνδρα ήταν σε προχωρημένη σήψη.

Υπολογίζεται ότι ο 86χρονος ήταν νεκρός 20 με 25 ημέρες. Από τον υπόλοιπο χώρο και από τη θέση που βρέθηκε συγκλίνουν στο ότι «έφυγε» από παθολογικά αίτια, ωστόσο παραγγέλθηκε η διενέργεια νεκροψίας – νεκροτομής για να αποκλειστούν όλα τα υπόλοιπα ενδεχόμενα. Την προανάκριση έχει αναλάβει το ΑΤ Λοκρών.

Εκατομμυριούχος: Καρδιοχτύπnσαν οι τηλεθεατές – Ο παίκτης «φωτιά» έγραψε ιστορία με τη 15η ερώτηση

Το «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος;» με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου, το πιο δυνατό και συναρπαστικό παιχνίδι γνώσεων, που απολαμβάνουμε καθημερινά στις 20:00 στον ΑΝΤ1, επέστρεψε και το βράδυ της Παρασκευής 24/5 με το πιο δυνατό επεισόδιο.

Ο παίκτης «φωτιά», που έχει κάνει το παιχνίδι της ζωής του καταφέρνοντας να φτάσει στην τελευταία ερώτηση και να διεκδικήσει το χρηματικό έπαθλο των 100.000 ευρώ!

Ο Τάσος Χριστοδουλίδης έγινε ο πρώτος παίκτης στην Ελλάδα που έφτασε μέχρι τη 15η και τελευταία ερώτηση του «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος».

Ο φοβερός Γρηγόρης Αρναούτογλου δίνει, με τον δικό του… μοναδικό τρόπο, το σύνθημα για την τελευταία ερώτηση του «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος» και η αγωνία κορυφώνεται σε ένα παιχνίδι που δεν πρέπει να χάσετε με τίποτα!

H πορεία του παίκτη μέχρι τη 14η ερώτηση:

Η τελευταία ερώτηση για τις 100.000 ευρώ:

«Σε ποια χώρα, εκτός της Ελλάδας, υπάρχει πόλη με το όνομα Άρτα;» ρώτησε λοιπόν ο Γρηγόρης Αρναούτογλου με τον Τάσο να έχει να επιλέξει ανάμεσα στις παρακάτω τέσσερις απαντήσεις. «α. Αιθιοπία, Β. Μποτσουάνα, Γ. Τζιμπουτί, Δ. Ρουάντα».

3eerf

22233444

Ο Τάσος Χριστοδουλίδης αποφάσισε να σταματήσει!

«Είμαι άνθρωπος της λογικής και του ρίσκου. Γιατί έχω ρισκάρει, έχω κάνει πράγματα στη ζωή μου, έχω ζήσει σε μέρη και καταστάσεις περίεργες δοκιμάζοντας ύποπτα φαγητά. Ρίσκο μπόλικο. Αλλά είναι τα μεγέθη του ρίσκου. Δεν ξέρω, νομίζω ότι μάλλον θα μείνω εδώ. Θα σταματήσω» σημείωσε χαρακτηριστικά ο Τάσος Χριστοδουλίδης o οποίος και αποχώρησε πλουσιότερος κατά 30.000 ευρώ.

Όπως θα δείτε και παρακάτω, έκανε καλά καθώς η τελική απάντηση που θα έδινε αν συνέχιζε θα ήταν λάθος.

23esd

«Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος;», με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου: Καθημερινά στις 20:00 στον ΑΝΤ1.

O Νίκος Καραγιώργης νέος πρόεδρος του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών – Ηττήθηκε ο Σπύρος Μπιμπίλας

Ο Νίκος Καραγιώργης είναι πλέον ο νέος πρόερδος του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών.

Πριν λίγες ημέρες διεξήχθησαν εκλογές στο Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών και μετά το τέλος της θητείας του Σπύρου Μπιμπίλα, ο Νίκος Καραγιώργης είναι ο νέος πρόεδρος. Ο ίδιος, με ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στα social media, ανακοίνωσε την ανάληψη των νέων καθηκόντων του.

6j9a4769 e1716416425195

Μάλιστα στην ανάρτησή του, μεταξύ άλλων ανέφερε πως προτεραιότητά του θα είναι να ανταπεξέλθει και στα δύσκολα καθήκοντα που θα έχει από εδώ και στο εξής. «Αλλαγή σελίδας στο Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών σήμερα. Εκλογή νέου προεδρείου και ελπίζω πως από τη θέση του προέδρου του ΣΕΗ θα ανταποκριθώ στα δύσκολα καθήκοντα», έγραψε αρχικά στην ανάρτησή του.

«Έχουμε δύσκολο αλλά όμορφο δρόμο μπροστά. Το δρόμο του αγώνα για την αξιοπρέπεια της δουλειάς μας που τόσο αγαπάμε», κατέληξε.

Μπιμπίλας για εκλογές ΣΕΗ: «Είναι ντροπή τους που δεν σέβονται αυτό που βγήκε»

Στις εκλογές του σωματείου, συνολικά πήγαν στις κάλπες και ψήφισαν 1.127 εγγεγραμμένα μέλη. 367 ψήφους έλαβε η Δημοκρατική Ενότητα Ηθοποιών με 118 υποψηφίους, ανάμεσά τους ο Νίκος Καραγιώργης, ενώ 311 ψήφους η Αγωνιστική Ενότητα Ανεξάρτητων Ηθοποιών με 45 υποψηφίους, ανάμεσά τους ο Σπύρος Μπιμπίλας.

Μιλώντας για το αποτέλεσμα των εκλογών του ΣΕΗ, ο Σπύρος Μπιμπίλας σχολίασε την κίνηση του Νίκου Καραγιώργη να ανακοινώσει μόνος του την εκλογή του και ξέσπασε κατά των συναδέλφων του που δεν πήγαν να ψηφίσου.

«O Νίκος Καραγιώργης πρόλαβε και το ανακοίνωσε πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία του διοικητικού συμβουλίου γιατί δεν έχουμε βγάλει επίσημη ανακοίνωση. Το ανακοίνωσε μόνος του. Βεβαίως βγήκε πρόεδρος του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών βάση των συσχετισμών δυνάμεων που προέκυψαν από αυτές τις εκλογές. Αυτές οι εκλογές μας έδειξαν ένα πολύ μεγάλο μήνυμα, αυτό που συμβαίνει στην ελληνική κοινωνία. Αδιαφορία, μη συμμετοχή σε αυτά που θα όφειλε ο καθένας να συμμετέχει» είπε αρχικά ο ηθοποιός.

Στη συνέχεια ωστόσο κατηγόρησε όσους δεν πήγαν να ψηφίσουν, τονίζοντας πως «είναι δυνατόν να απέχουν όλοι από παντού και μετά να μην τους αρέσει το αποτέλεσμα;».

«Εγώ γι’ αυτό είμαι εκνευρισμένος! Μα είναι ντροπή τους που δεν σέβονται αυτό που βγήκε επειδή αυτοί δεν ήρθαν να ψηφίσουν. Παρόλα αυτά εγώ έχω βγει πρώτος σε σταυρούς από όλους τους συμβούλους. Έτσι κι αλλιώς δε θα μπορούσα να γίνω πρόεδρος γιατί είχα κάνει ήδη δυο διετίες και το καταστατικό μας το απαγορεύει ακόμη και αν έρθεις πρώτος σε ψήφους. Δε χρειάζεται να συμβουλέψω κάτι τον Νίκο Καραγιώργη, είναι ένας αξιολογότατος συνάδελφος, πολύ έμπειρος στα συνδικαλιστικά», κατέληξε.