Σάββατο, 4 Μαΐου 2024
Blog Σελίδα 2

Είπε μόνο 3 λέξεις: Συντετριμμένος o Θανάσης Ευθυμιάδης για τον θάνaτο της Άννας Παναγιωτοπούλου

Ανείπωτη θλίψη προκαλεί στον καλλιτεχνικό και θεατρικό κόσμο η είδηση πως η Άννα Παναγιωτοπούλου έφυγε από τη ζωή.

Ο Σταμάτης Κραουνάκης γνωστοποίησε την απώλεια της αγαπημένης ηθοποιού με μια λιτή ανάρτηση στο Facebook.

«Έφυγε η Άννα» έγραψε o μουσικοσυνθέτης, ενώ ανέβασε και ένα βίντεο με την ηθοποιό από παλιότερη συναυλία στο Ηρώδειο.

Το TLIFE επικοινώνησε με τον Θανάση Ευθυμιάδη, ο οποίος δυστυχώς δεν είχε ενημερωθεί για την απώλεια της Άννας Παναγιωτοπούλου.

«Καλό της ταξίδι» αρκέστηκε να πει συντετριμμένος ο ηθοποιός και συγγραφέας στο TLIFE, μη μπορώντας να πιστέψει ότι έφυγε από τη ζωή η «Χριστίνα» του.

Ο Θανάσης Ευθυμιάδης και η Άννα Παναγιωτοπούλου συνεργάστηκαν με επιτυχία στη δημοφιλή σειρά του Mega «Ντόλτσε Βίτα», η οποία αποτελεί ένα από τα πιο πετυχημένα σήριαλ της ελληνικής τηλεόρασης.

Καίτη Γαρμπή – Διονύσης Σχοινάς: Γιορτάζουν 27 χρόνια γάμου – Η τρυφερή ανάρτηση της τραγουδίστριας

Η Καίτη Γαρμπή και ο Διονύσης Σχοινάς αποτελούν ένα από τα ζευγάρια της showbiz που αποδεικνύουν πως όσα χρόνια και να περάσουν, ο έρωτας μένει αναλλοίωτος στον χρόνο!

Ανήμερα του Μεγάλου Σαββάτου, οι δύο τραγουδιστές έχουν επέτειο και γιορτάζουν 27 ολόκληρα χρόνια γάμου. Η Καίτη Γαρμπή έκανε μια τρυφερή ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram με αφορμή αυτή τη σημαντική ημέρα για τη ζωή του ζευγαριού.

«Πρώτη φορά στα 27 χρόνια που είμαστε παντρεμένοι συνέπεσε η επέτειος του γάμου μας με την Ανάσταση! Διπλή γιορτή, διπλή χαρά, διπλή συγκίνηση! Είμαι γεμάτη ευγνωμοσύνη! Διονύση μου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να μας χαρίζει ο Θεός υγεία και να μας αξιώσει να γιορτάσουμε και 37 και 47 και 57 χρόνια μαζί! Καλή Ανάσταση! Καλό Πάσχα», έγραψε η Καίτη Γαρμπή για τον Διονύση Σχοινά.

Δείτε την ανάρτηση:

Άννα Παναγιωτοπούλου: Η τελευταία δημόσια εμφάνιση της ηθοποιού, έξι χρόνια πριν φύγει από τη ζωή

0

Η Άννα Παναγιωτοπούλου έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 76 ετών, βυθίζοντας σε πένθος τον καλλιτεχνικό και θεατρικό κόσμο.

Η αγαπημένη ηθοποιός αντιμετώπιζε προβλήματα υγείας και όπως ανακοίνωσε ο Σταμάτης Κραουνάκης άφησε σήμερα, Μεγάλο Σάββατο, την τελευταία της πνοή.

Η Άννα Παναγιωτοπούλου είχε αποτραβηχτεί τα τελευταία χρόνια από τα φώτα της δημοσιότητας και απέφευγε να δίνει συνεντεύξεις.

Η τελευταία δημόσια εμφάνιση της αγαπημένης ηθοποιού είχε γίνει πριν έξι χρόνια και συγκριμένα τον Ιούλιο του 2017, όπου είχε παρακολουθήσει την παράσταση «Άγρια Δύση» στο Κηποθέατρο Παπάγου.

201807191153370.0258 TASOS KONTARATOS ANA PANAGIOTOPOYLOY MPESI MALFA 1872018

201807191133400.0093 ANA PANAGIOTOPOYLOY POSIDONAS GIANOPOYLOS 1872018

201807191107580.0049 ANA PANAGIOTOPOYLOY ALEXIS KALITSIS 1872018

201807191156530.0271 GERASIMOS SKIADARESIS ANA PANAGITOPOYLOY ANTONIS LOYDAROS MPESI MALFA TASOS KONTARATOS 1872018

Θρήνος για την Άννα Παναγιωτοπούλου – Αuτή είναι η αιτία θaνάτου της

Πέθανε η ηθοποιός Άννα Παναγιωτοπούλου σε ηλικία 76 ετών

Η ηθοποιός αντιμετώπιζε προβλήματα με την υγεία της – O Σταμάτης Κραουνάκης την αποχαιρέτησε με μια ανάρτηση το μεσημέρι του Μεγάλου Σαββάτου στο Facebook

H Άννα Παναγιωτοπούλου έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 76 ετών. Τα τελευταία χρόνια, η ηθοποιός είχε Αλτσχάιμερ που οδήγησε σταδιακά στον θάνατο της.

Η νόσος Αλτσχάιμερ είναι μη θεραπεύσιμη και θανατηφόρα αποτελώντας την αιτία του 60% με 70% των περιπτώσεων άνοιας.

Ο Σταμάτης Κραουνάκης την αποχαιρέτησε με μια ανάρτηση το μεσημέρι του Μεγάλου Σαββάτου στο Facebook.

«Έφυγε η Άννα» έγραψε και επισύναψε ένα βίντεο από παράσταση της ηθοποιού στο Ηρώδειο, από το 2008.




Ο Σταμάτης Κραουνάκης την αποχαιρέτησε με μια ανάρτηση το μεσημέρι του Μεγάλου Σαββάτου στο Facebook.

«Έφυγε η Άννα» έγραψε και επισύναψε ένα βίντεο από παράσταση της ηθοποιού στο Ηρώδειο, από το 2008.

anna panagi pth

Η Άννα Παναγιωτοπούλου

Η Άννα Παναγιωτοπούλου συμμετείχε στις τηλεοπτικές σειρές «Οι τρεις Χάριτες» (στο πλευρό των Μίνας Αδαμάκη, Νένας Μεντή, Άννας Κυριακού) και «Ντόλτσε Βίτα» (μαζί με τους Κατιάνα Μπαλανίκα, Μαρία Καβογιάννη, Μαρία Φωκά, Θανάση Ευθυμιάδη, Κατερίνα Ζιώγου, Παύλο Ορκόπουλο, Γαλήνη Τσεβά κ.ά.), που θεωρούνται «κλασικές επιτυχίες».

anna panagiotopoyloy 1

Γεννημένη στην Κυψέλη, στις 30 Ιουλίου 1947, από τα παιδικά της χρόνια ήθελε να γίνει ηθοποιός. Μεγάλωσε σε μεγαλοαστικό περιβάλλον, το οποίο δεν είχε καμία σχέση με το θέατρο, ενώ και οι γονείς της δεν ήθελαν να ασχοληθεί με κάτι τέτοιο. Όταν την έστειλαν στην Ελβετία για σπουδές, γύρισε κρυφά και έδωσε εξετάσεις στο Εθνικό. Εκεί πρωτοσυνάντησε και τον Σταμάτη Φασουλή, με τον οποίο ήταν στην ίδια τάξη.

Η μεγάλη της αγάπη όμως ήταν το θέατρο. Μαζί με τον Σταμάτη Φασουλή υπήρξαν βασικά μέλη στο Ελεύθερο Θέατρο -σχεδόν από τις απαρχές του- και πρωταγωνίστησαν στην πρώτη του μεγάλη επιτυχία «Και συ χτενίζεσαι». Ανέβαζαν παραστάσεις ποικίλου ρεπερτορίου, από Μπρεχτ μέχρι Χουρμούζη. Μόνιμη «στέγη» απέκτησαν όταν πήγαν στο Άλσος Παγκρατίου.

dolce vita

Παράλληλα, μέχρι τότε, οι συμμετέχοντες στον θίασο ασχολούνταν και με άλλες δουλειές για βιοπορισμό. Το 1980, το Ελεύθερο Θέατρο σταμάτησε και ιδρύθηκε η Ελεύθερη Σκηνή, από την Άννα Παναγιωτοπούλου και τον Σταμάτη Φασουλή, που επρόκειτο ουσιαστικά για μια μετονομασία του Ελεύθερου Θεάτρου. Η Άννα Παναγιωτοπούλου συνέχισε με επιθεωρήσεις, στις οποίες έπαιζε αλλά έγραφε και το σενάριο.

anna panagiotopoyloy

Την τηλεοπτική σεζόν 2003-2004, συμπαρουσίαζε μαζί με τον Φώτη Σεργουλόπουλο, τον Χρήστο Ευθυμίου, τον Μένιο Σακελλαρόπουλο, τον Κλέονα Γρηγοριάδη και την Ματθίλδη Μαγγίρα, το τηλεπαιχνίδι «Το show των εκατομμυρίων», το οποίο έκανε πρεμιέρα τον Οκτώβριο του 2003 από το MEGA.

anna panagiotopoyloy 2

Ευρέως γνωστή έγινε μέσω της συμμετοχής της σε τηλεοπτικές σειρές, αρχικά στην κρατική και στη συνέχεια στην ιδιωτική τηλεόραση. Σταθμός της τηλεοπτικής της καριέρας, θεωρείται η ενσάρκωση της «Μαντάμ Σουσού» στην ομότιτλη διασκευή του μυθιστορήματος του Δημήτρη Ψαθά τη σεζόν 1986-87 (μαζί με τους Θανάση Παπαγεωργίου, Άγγελο Αντωνόπουλο, Νατάσα Ασίκη κ.ά.).

anna panagiotopoyloy 3

Κάποιες από τις ταινίες που έχει λάβει μέρος είναι οι: «Safe Sex», «Αυστηρώς κατάλληλο», «Μια φορά και ένα… μωρό», «Το κλάμα βγήκε απ’ τον Παράδεισο» κι άλλες. Η Άννα Παναγιωτοπούλου κατάφερνε μέσα από τον κάθε ρόλο που της δίνονταν να κεντρίζει το ενδιαφέρον και να αποσπά τις καλύτερες κριτικές.

anna panagiotopoyloy
Η αγαπημένη ηθοποιός δεν ήθελε να απασχολεί τα ΜΜΕ με την προσωπική της ζωή, έτσι λίγα πράγματα είναι γνωστά για εκείνη. Το 1972 ανέβηκε τα σκαλιά της εκκλησίας και ένα χρόνο μετά, απέκτησε μαζί με τον σύζυγό της έναν γιο, τον Δημήτρη, ο οποίος πάντα αποτελούσε την αδυναμία της μαζί με το εγγόνι που της είχε χαρίσει.

Άννα Παναγιωτοπούλου: «Με την τηλεόραση μπαίνουμε στα σπίτια απρόσκλητοι»

Από τη στιγμή που θυμάμαι τον εαυτό μου, ήθελα να γίνω ηθοποιός. Το γιατί δεν είμαι σε θέση να το ξέρω. Μεγάλωσα σε μεγαλοαστικό περιβάλλον, το οποίο δεν είχε καμία σχέση με το θέατρο.

Με είχαν πάει μερικές φορές να δω παιδικές παραστάσεις, άλλες τόσες στο Εθνικό, αλλά όταν είδαν που οδηγείτο το πράμα μού το απαγόρεψαν τελείως. Σε μία παράσταση παραλίγο να πέσω από το θεωρείο του Εθνικού, παρακολουθώντας τον Φιλάργυρο με τον Νέζερ. Τόσο με είχε συνεπάρει!

• Ήμουν ακόμη μαθήτρια γυμνασίου όταν πήγα στον Κατράκη και του ζήτησα να παρακολουθήσω ως ακροάτρια τα μαθήματά του και να μου πει τη γνώμη του για το αν κάνω για ηθοποιός. Μετά από λίγο καιρό, αφού αποφάσισε να διακόψει τα μαθήματα δηλώνοντας ότι κανένας δεν ήταν ικανός να προχωρήσει στο επάγγελμα, μ’ έπιασε και μου είπε: «Αν γίνεις ηθοποιός, θα χάσεις πάρα πολλά πράγματα. Αν δε γίνεις, θα χάσει το θέατρο.» Δεν ξέρω αν θα έχανε το θέατρο, αλλά έκανε λάθος ως προς το πρώτο σκέλος. Κέρδισα πάρα πολλά. Και δεν πέρασα καθόλου δύσκολα.

• Η μητέρα μου ούτε ήθελε ν’ ακούσει για δραματική σχολή. Οι γονείς μου ήταν πάρα πολύ της μόρφωσης. Εγώ, από την άλλη, ήμουν απολύτως σίγουρη ότι ήταν το μόνο επάγγελμα για το οποίο ήμουν ικανή. Δεν με ενδιέφερε καθόλου να πάω πανεπιστήμιο. Όταν με έστειλαν με το ζόρι στην Ελβετία, γύρισα κρυφά και έδωσα εξετάσεις στο Εθνικό. Εκεί πρωτοσυνάντησα και τον Σταμάτη Φασουλή, με τον οποίο ήμασταν στην ίδια τάξη.

Ήμουν ακόμη μαθήτρια γυμνασίου όταν πήγα στον Κατράκη και του ζήτησα να παρακολουθήσω ως ακροάτρια τα μαθήματά του και να μου πει τη γνώμη του για το αν κάνω για ηθοποιός: «Αν γίνεις ηθοποιός, θα χάσεις πάρα πολλά πράγματα. Αν δε γίνεις, θα χάσει το θέατρο.» Δεν ξέρω αν θα έχανε το θέατρο, αλλά έκανε λάθος ως προς το πρώτο σκέλος. Κέρδισα πάρα πολλά. Και δεν πέρασα καθόλου δύσκολα.

• Ιδρύσαμε το «Ελεύθερο Θέατρο» αρχές του ’70. Η Ελλάδα ήταν σε μια άλλη πολιτική κατάσταση, και το «Ελεύθερο Θέατρο» ήταν κατά βάση πολιτικοποιημένο. Το ιδρύσαμε με την απόλυτη πεποίθηση ότι το θέατρο ανήκει στους ηθοποιούς και σε κανέναν άλλο. Είχαμε πολύ έντονο το όραμα της συλλογικότητας: δεν υπήρχε σκηνοθέτης, δεν υπήρχε συγγραφέας, δεν υπήρχε παραγωγός. Τα πρώτα χρόνια δεν υπήρχε καν βασική ομάδα, πέρασαν δεκάδες άνθρωποι.

Κάτι που συνειδητοποιήσαμε πολύ γρήγορα ήταν –πέρα από το ιδεολογικό μέρος– ότι το θέατρο είναι μια δουλειά συνόλου, ότι, από τον πρωταγωνιστή μέχρι τον τελευταίο τεχνικό, όλοι έχουν μεγάλο μέρος της ευθύνης για ό,τι συμβαίνει πάνω στη σκηνή. Αυτό έκανε τη μεγάλη διαφορά με το παλιό θέατρο, όπου ο πρωταγωνιστής ήταν ο άρχων – και συνήθως του τρόμου ο άρχων! Αυτό σε ένα βαθμό το αλλάξαμε εμείς στο ελληνικό θέατρο.

• Θεωρώ ότι το θέατρο εκεί το σπούδασα. Δουλεύοντας σκληρά, ψάχνοντας σε βάθος, μελετώντας, υπηρετώντας από κοινού ένα όραμα. Ανεβάσαμε τα πάντα, από Μπρεχτ μέχρι Χουρμούζη. Θέμα πληρωμής δεν υπήρχε. Βάζαμε από την τσέπη μας δουλεύοντας σε μπαρ, σε οικοδομές, παντού. Μόνιμη «στέγη» αποκτήσαμε μόνο όταν πήγαμε στο Άλσος Παγκρατίου. Όταν το ’73, μεσούσης της δικτατορίας ανεβάσαμε το «Κι εσύ χτενίζεσαι» με μεγάλη επιτυχία, κολλήσαμε στην επιθεώρηση.

Τη στιγμή που την ανακαλύπταμε, βρισκόταν σε φάση πτώσης. Ένα καθαρά ελληνικό είδος με μεγάλο ενδιαφέρον, τόσο πολιτικό όσο και υποκριτικό. Ένα είδος πάρα πολύ αυτοσχεδιαστικό, βασισμένο στον ηθοποιό περισσότερο και λιγότερο στον συγγραφέα. Καθώς εμείς είχαμε άλλη αφετηρία από τους παλιούς επιθεωρησιακούς ηθοποιούς –που ήταν συχνά αυτοδίδακτοι–, δώσαμε έμφαση στα κείμενα. Έτσι άρχισα και να γράφω, αλλά ως ηθοποιός.

• Το ’80, όταν μετονομαστήκαμε σε «Ελεύθερη Σκηνή», είχαμε σχετικά μεγαλώσει. Υπήρχε πια παραγωγός και είχαμε χωρίσει τις αρμοδιότητες. Έγινε κατανομή ρόλων γιατί δεν γινόταν πια να γράφουμε όλοι μαζί – έτσι κι αλλιώς, ποτέ δεν έγραφαν όλοι. Εγώ έγραφα συνήθως με τη Μαριανίνα Κριεζή. Ο Σταμάτης επίσης έγραφε, μετά προστέθηκε κι ο Λαζόπουλος. Το ’85 έκλεισε οριστικά ο κύκλος και, σαν γάμο που δεν υπάρχει πια έρωτας, το διαλύσαμε.

• Αυτό που με ανησύχησε όταν άρχισα να παίζω τη Μαντάμ Σουσού, ήταν ότι θα με αναγνώριζαν στο δρόμο. Αυτό δεν συνέβη, παρ’ όλη την τεράστια επιτυχία, γιατί ήμουν τελείως διαφορετική στη ζωή μου. Μόνο από τη φωνή μου μπορούσαν να με αναγνωρίσουν. Η χροιά της φωνής μου είναι δραματική. Η εκφορά είναι που την κάνει κωμική, καθώς τη χρησιμοποιώ ανάλογα στην κωμωδία.

• Οι Τρεις Χάριτες ήταν επίσης ομαδική δουλειά. Με είχαν ρωτήσει αν θα ήθελα ο τίτλος να είναι «Η Άννα και οι Αδελφές της», και είχα αρνηθεί. Έχω πάρα πολύ ανεπτυγμένη την αίσθηση της συλλογικότητας. Μ’ αρέσει και το θεωρώ σωστότερο.

Πολύς κόσμος πάει προς το θέατρο για άλλους λόγους από το ίδιο το θέατρο. Τα περισσότερα νέα παιδιά που έρχονται να μου ζητήσουν τη γνώμη μου αν πρέπει να γίνουν ηθοποιοί, τα αποθαρρύνω. Τη μοναδική φορά που είδα ταλέντο, είπα: «Όχι μόνο θα δώσεις εξετάσεις αλλά, επειδή δεν έχω καμία εμπιστοσύνη στις επιτροπές, θα βάλω μέσο για σένα!»

• Η αναγνωρισιμότητα με τρελαίνει. Μ’ αρέσει που αρέσω στον κόσμο, αυτή είναι η δουλειά μου, αλλά συγχρόνως με κάνει και ντρέπομαι. Η τηλεόραση δεν φτιάχνει σταρ, φτιάχνει συγγενείς. Ένα παιδάκι με ρώτησε κάποτε «με ξέρεις;» «Όχι» του απάντησα. «Τότε γιατί σε ξέρω εγώ;» Μπαίνουμε στα σπίτια απρόσκλητοι.

• Η τηλεόραση έχει γίνει κράτος εν κράτει. Περνάει ιδεολογίες, περνάει απόψεις, έχει γίνει ένα μέσο ανεξέλεγκτο. Μ’ ενοχλεί πολύ αυτό. Με τους παλιούς μου συναδέλφους νιώθω στενή καλλιτεχνική συγγένεια. Όποτε έχει τύχει να παίξουμε πάλι μαζί, αποδεικνύεται πόσο ισχυροί και κοινοί είναι οι κώδικές μας. Απωθημένα με ρόλους δεν έχω.

• Διασκευάζοντας τη Θεία από το Σικάγο, προσπάθησα να μην πειράξω καθόλου τον Σακελλάριο, αλλά αντιθέτως να σχολιάσω την εποχή με τη συνδρομή των τραγουδιών της εποχής. Το γεγονός ότι ο Σακελάριος προσπαθεί –το ’57– να ψελλίσει τον κίνδυνο του φιλοαμερικανισμού κι αυτού του τύπου της προόδου, πού να τολμούσε άλλωστε, μου φάνηκε πάρα πολύ ενδιαφέρον, τώρα που το θέμα της παγκοσμιοποίησης έχει φτάσει σε σημεία παράκρουσης. Ήθελα να το θυμηθούμε και να το σχολιάσουμε με βάση το σήμερα. Η παράσταση είναι αυτό που είχα ονειρευτεί. Έτυχε όλοι οι συντελεστές να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό!

• Η Ελλάδα είναι μια υπέροχη χώρα, και θλίβομαι για το κατάντημά της. Η σημερινή Αθήνα με απωθεί τόσο πολύ, που σε κάθε ευκαιρία φεύγω. Ένα από τα λίγα στέκια που ακόμα βρίσκω γλυκό μέρος και πηγαίνω για φαγητό, και όπου οι άνθρωποι είναι συμπαθείς, είναι η «Αφροδίτη» στην Πλατεία Προσκόπων. Πέρυσι αποτραβήχτηκα στην αγαπημένη μου Τήνο. Ήμουν πανευτυχής δίπλα στη φύση και μακριά από την πόλη. Είναι άλλωστε από τα λίγα μέρη που ακόμα δεν καταστρέψαμε. Αν και φοβάμαι ότι είναι θέμα χρόνου.

• Πολύς κόσμος πάει προς το θέατρο για άλλους λόγους από το ίδιο το θέατρο. Τα περισσότερα νέα παιδιά που έρχονται να μου ζητήσουν τη γνώμη μου αν πρέπει να γίνουν ηθοποιοί, τα αποθαρρύνω. Τη μοναδική φορά που είδα ταλέντο, είπα: «Όχι μόνο θα δώσεις εξετάσεις αλλά, επειδή δεν έχω καμία εμπιστοσύνη στις επιτροπές, θα βάλω μέσο για σένα!»

• Δεν πεινάς πολύ στο θέατρο. Αν δεις ότι δεν κάνεις, φεύγεις.

Πηγή: lifo.gr

Άννα Παναγιωτοπούλου: Από τη «Μανταμ Σουσού» στις «Τρεις Χάριτες» και το «Ντόλτσε Βίτα»

Άφησε τις σπουδές στην Ελβετία για να μπει στο Εθνικό – Η λαμπρή πορεία της σπουδαίας ηθοποιού

Φτωχότερος είναι ο καλλιτεχνικός κόσμος, καθώς ένα από τα ταλαντούχα τέκνα του, η Άννα Παναγιωτοπούλου, δεν είναι πια μαζί μας.

Την είδηση του θανάτου της ηθοποιού έκανε γνωστή μέσω ανάρτησής του στα social media ο Σταμάτης Κραουνάκης. «Έφυγε η Άννα» έγραψε συνοδεύοντας με ένα βίντεο από συναυλία στο Ηρώδειο το 2008, στην οποία είχε συμμετάσχει η Άννα Παναγιωτοπούλου.

H Άννα Παναγιωτοπούλου γεννήθηκε στην Κυψέλη. Από τα παιδικά της χρόνια ήθελε να γίνει ηθοποιός. Μεγάλωσε σε μεγαλοαστικό περιβάλλον, το οποίο δεν είχε καμία σχέση με το θέατρο, ενώ και οι γονείς της δεν ήθελαν να ασχοληθεί με κάτι τέτοιο. Όταν την έστειλαν στην Ελβετία για σπουδές, γύρισε κρυφά και έδωσε εξετάσεις στο Εθνικό. Εκεί πρωτοσυνάντησε και τον Σταμάτη Φασουλή, με τον οποίο ήταν στην ίδια τάξη.

Σταθμός της τηλεοπτικής της καριέρας θεωρείται η ενσάρκωση της «Μαντάμ Σουσού»

Μαζί με τον Σταμάτη Φασουλή υπήρξαν βασικά μέλη στο Ελεύθερο Θέατρο -σχεδόν από τις απαρχές του- και πρωταγωνίστησαν στην πρώτη του μεγάλη επιτυχία Και συ χτενίζεσαι, που το έκανε γνωστό και αγαπητό στο ευρύ κοινό. Ανέβαζαν παραστάσεις ποικίλου ρεπερτορίου, από Μπρεχτ μέχρι Χουρμούζη. Μόνιμη «στέγη» απέκτησαν όταν πήγαν στο Άλσος Παγκρατίου. Παράλληλα, μέχρι τότε, οι συμμετέχοντες στον θίασο ασχολούνταν και με άλλες δουλειές για βιοπορισμό. [1] Το 1980, το Ελεύθερο Θέατρο σταμάτησε και ιδρύθηκε η Ελεύθερη Σκηνή, από την Άννα Παναγιωτοπούλου και τον Σταμάτη Φασουλή, που επρόκειτο ουσιαστικά για μια μετονομασία του Ελεύθερου Θεάτρου. Η Άννα Παναγιωτοπούλου συνέχισε με επιθεωρήσεις, στις οποίες έπαιζε αλλά έγραφε και το σενάριο.

Ευρέως γνωστή έγινε μέσω της συμμετοχής της σε τηλεοπτικές σειρές, αρχικά στην ΕΡΤ και στη συνέχεια στην ιδιωτική τηλεόραση. Σταθμός της τηλεοπτικής της καριέρας θεωρείται η ενσάρκωση της «Μαντάμ Σουσού» στην ομότιτλη διασκευή του μυθιστορήματος του Δημήτρη Ψαθά τη σεζόν 1986-87 (μαζί με τους Θανάση Παπαγεωργίου, Άγγελο Αντωνόπουλο, Νατάσα Ασίκη κ.ά.).

Madame Sousou geniki new 1021x576

Τεράστιες επιτυχίες

Τεράστια επιτυχία σημείωσαν επίσης οι σειρές: Οι τρεις Χάριτες (στο πλευρό των Μίνας Αδαμάκη, Νένας Μεντή, Άννας Κυριακού) και Ντόλτσε Βίτα (μαζί με Κατιάνα Μπαλανίκα, Μαρία Καβογιάννη, Μαρία Φωκά, Θανάση Ευθυμιάδη, Κατερίνα Ζιώγου, Παύλο Ορκόπουλο, Γαλήνη Τσεβά κ.ά.), που θεωρούνται ”κλασικές”.

Στην τηλεόραση έχει εμφανιστεί στις σειρές Safe Sex, Το κλάμα βγήκε απ’ τον παράδεισο, Οξυγόνο, Αυστηρώς Κατάλληλο, Αγρίμια Ελληνικό διήγημα, Μαντάμ Σουσού, Φρουτοπία Επιθεώρηση, Οι τρεις Χάριτες, Χάι Ροκ, Η Ελίζα και οι άλλοι, Ροζαλία και Ντόλτσε Βίτα. Επίσης στα: Το δις εξαμαρτείν, Μονάχους Μονάχους, Δεσποινίς Μαργαρίτα ,Μικρές Αμαρτίες, Πάτρα-Βενετία, Η Νταντά, Φάε τη σοκολάτα σου, Σ’ αγαπώ για πάντα, Επτά Θανάσιμες Πεθερές, Το Κόκκινο Δωμάτιο.

Το συγκινητικό αντίο του Σπύρου Μπιμπίλα στην Άννα Παναγιωτοπούλου: – «Σ’ ευχαριστούμε για όσα πρόσφερες»

Ο κόσμος του θεάτρου θρηνεί τον θάνατο της ηθοποιού Άννας Παναγιωτοπούλου, η οποία έφυγε σήμερα (04.05.2024) από τη ζωή σε ηλικία 76 ετών.

Ο Σπύρος Μπιμπίλας, αποχαιρετά την σπουδαία ηθοποιό Άννα Παναγιωτοπούλου με μια συγκινητική ανάρτηση στα social media.

«Αντίο ΑΝΝΑ….Σπουδαία κυρια του θεατρου μας…Αννα του Ελεύθερου θεάτρου που άλλαξε την επιθεώρηση και την ματιά μας.. Αννα της Ελεύθερης Σκηνής και των σπουδαίων ρόλων.. Αννα της ανεπανάληπτης Μαντάμ Σουσούς όπου είχα την τύχη να συνεργαστώ μαζί της.. », έγραψε σχετικά ο πρόεδρος του ΣΕΗ και βουλευτής της Πλεύσης Ελευθερίας.

«Αννα των τριών Χαρίτων που δεν θα ξεχάσουμε ποτέ..Καλό ταξίδι.. Σ ευχαριστούμε για όσα πρόσφερες στο Θέατρο και στο κοινό μας», κετέληξε.

Την ανάρτηση συνοδεύει με μία κοινή τους φωτογραφία , ένα καρέ από την κοινή συνύπαρξή τους σε επισόδειο από τη θρυλική σειρά «Μαντάμ Σουσού».

Δείτε την ανάρτηση του:

Άννα Παναγιωτοπούλου: Οι σπουδές στα κρυφά, ο έρωτας για τον Κατράκη

Η Άννα Παναγιωτοπούλου γεννήθηκε στην Κυψέλη, στις 30 Ιουλίου του 1945. Από τα παιδικά της χρόνια ήθελε να γίνει ηθοποιός. Μεγάλωσε σε μεγαλοαστικό περιβάλλον, το οποίο δεν είχε καμία σχέση με το θέατρο, ενώ και οι γονείς της δεν ήθελαν να ασχοληθεί με κάτι τέτοιο.

Όταν την έστειλαν στην Ελβετία για σπουδές, γύρισε κρυφά και έδωσε εξετάσεις στο Εθνικό. Εκεί πρωτοσυνάντησε και τον Σταμάτη Φασουλή, με τον οποίο ήταν στην ίδια τάξη.

Η Άννα Παναγιωτοπούλου είχε πει: ” Ήμουν ακόμη μαθήτρια γυμνασίου όταν πήγα στον Κατράκη και του ζήτησα να παρακολουθήσω ως ακροάτρια τα μαθήματά του και να μου πει τη γνώμη του για το αν κάνω για ηθοποιός. Μετά από λίγο καιρό, αφού αποφάσισε να διακόψει τα μαθήματα δηλώνοντας ότι κανένας δεν ήταν ικανός να προχωρήσει στο επάγγελμα, μ’ έπιασε και μου είπε: «Αν γίνεις ηθοποιός, θα χάσεις πάρα πολλά πράγματα. Αν δε γίνεις, θα χάσει το θέατρο.» Δεν ξέρω αν θα έχανε το θέατρο, αλλά έκανε λάθος ως προς το πρώτο σκέλος. Κέρδισα πάρα πολλά. Και δεν πέρασα καθόλου δύσκολα”.

anna panagiotopoyloy 10

Ο μεγάλος έρωτας της ζωής της υπήρξε ο κορυφαίος Έλληνας ηθοποιός Μάνος Κατράκης

Η Άννα Παναγιωτοπούλου παντρεύτηκε σε ηλικία 20 ετών με τον σύζυγό της, όμως όπως παραδέχεται, ο έρωτας της ζωής της ήταν ο Μάνος Κατράκης.

«Ο έρωτας της ζωής μου ήταν ο Κατράκης. Δεν υπήρχε σχέση αλλά με βοηθούσε όσο πήγαινα στη σχολή. Ήταν σαν πατρική φιγούρα, αυτό που δεν είχα. Πήγε στην Κρήτη και παντρεύτηκε μία άλλη γυναίκα», είχε δηλώσει χαρακτηριστικά η Άννα Παναγιωτοπουλού.

Επίσης, η ίδια αποκάλυψε ότι και ο γιος της παντρεύτηκε σε νεαρή ηλικία. «Ο γιος μου παντρεύτηκε μόλις τελείωσε το Πολυτεχνείο. Με ρώτησε, τι λες εσύ, δεν θα πω τη λέξη γιατί δεν περνά στην τηλεόραση…». «Η αναγνωρισιμότητα είναι ένα πρόβλημα… Ο γιος μου είχε ντραπεί πάρα πολύ γιατί με φωνάζανε Σου Σου. Και εμένα με ενοχλούσε πολύ», είχε δηλώσει  η ηθοποιός

Από το γάμο της η  Άννα Παναγιωτοπούλου το 1972 απέκτησε ένα γιο τον Δημήτρη το 1973 και ένα εγγόνι.  Η ηθοποιός ζει στον Λυκαβηττό αλλά περνάει μεγάλα χρονικά διαστήματα στην Τήνο.

anna panagiotopoyloy

Η τηλεόραση δεν φτιάχνει σταρ, φτιάχνει συγγενείς

“Η αναγνωρισιμότητα με τρελαίνει. Μ’ αρέσει που αρέσω στον κόσμο, αυτή είναι η δουλειά μου, αλλά συγχρόνως με κάνει και ντρέπομαι. Η τηλεόραση δεν φτιάχνει σταρ, φτιάχνει συγγενείς. Ένα παιδάκι με ρώτησε κάποτε «με ξέρεις;» «Όχι» του απάντησα. «Τότε γιατί σε ξέρω εγώ;» Μπαίνουμε στα σπίτια απρόσκλητοι” είχε πει η Άννα Παναγιωτοπούλου.

anna panagiotopoyloy 9

Η επαγγελματική πορεία της Άννας Παναγιωτοπούλου

Μαζί με τον Σταμάτη Φασουλή υπήρξαν βασικά μέλη στο «Ελεύθερο Θέατρο» -σχεδόν από τις απαρχές του- και πρωταγωνίστησαν στην πρώτη του μεγάλη επιτυχία Και συ χτενίζεσαι, που το έκανε γνωστό και αγαπητό στο ευρύ κοινό. Ανέβαζαν παραστάσεις ποικίλου ρεπερτορίου, από Μπρεχτ μέχρι Χουρμούζη. Μόνιμη «στέγη» απέκτησαν όταν πήγαν στο Άλσος Παγκρατίου. Παράλληλα, μέχρι τότε, οι συμμετέχοντες στο θίασο ασχολούνταν και με άλλες δουλειές για βιοπορισμό.

Το 1980, το «Ελεύθερο Θέατρο» σταμάτησε και ιδρύθηκε η «Ελεύθερη Σκηνή», από την Άννα Παναγιωτοπούλου και τον Σταμάτη Φασουλή, που επρόκειτο ουσιαστικά για μια μετονομασία του Ελεύθερου Θεάτρου. Η Άννα Παναγιωτοπούλου συνέχισε με επιθεωρήσεις, στις οποίες έπαιζε αλλά έγραφε και το σενάριο.

Ευρέως γνωστή έγινε μέσω της συμμετοχής της σε τηλεοπτικές σειρές, αρχικά στη κρατική και στη συνέχεια στην ιδιωτική τηλεόραση. Σταθμός της τηλεοπτικής της καριέρας (και προσωπικό της ”φαβορί”), θεωρείται η ενσάρκωση της «Μαντάμ Σουσού» στην ομώνυμη διασκευή του έργου του Δημήτρη Ψαθά (μαζί με τους Θανάση Παπαγεωργίου και Άγγελο Αντωνόπουλο).

Τεράστια επιτυχία σημείωσαν επίσης οι σειρές: «Οι τρεις Χάριτες» (στο πλευρό των Μίνας Αδαμάκη, Νένας Μεντή, Άννας Κυριακού και Μιχάλη Ρέππα) και «Ντόλτσε Βίτα» (μαζί με Κατιάνα Μπαλανίκα, Μαρία Καβογιάννη, Μαρία Φωκά, Θανάση Ευθυμιάδη, Κατερίνα Ζιώγου, Παύλο Ορκόπουλο, Γαλήνη Τσεβά κα), που θεωρούνται ”κλασικές”.

Οι Τρεις Χάριτες ήταν ομαδική δουλειά

Με είχαν ρωτήσει αν θα ήθελα ο τίτλος να είναι «Η Άννα και οι Αδελφές της», και είχα αρνηθεί. Έχω πάρα πολύ ανεπτυγμένη την αίσθηση της συλλογικότητας. Μ’ αρέσει και το θεωρώ σωστότερο, είχε πει η Άννα Παναγιωτοπούλου.

anna panagiotopoyloy 8

Οι ατάκες και τα αιχμηρά σχόλια προς τους συναδέλφους της

Τον τελευταίο καιρό η Άννα Παναγιωτοπούλου τελείως αμακιγιάριστη και επιεικώς αχτένιστη, φορώντας συνήθως τα κόκκινα γυαλιά της, ανοίγει την πόρτα του σπιτιού της στο Λυκαβηττό και υποδέχεται με μία ανεξήγητη απάθεια τους τηλεοπτικούς δημοσιογράφους που της ζητάνε συνέντευξη. Το σκηνικό είναι επαναλαμβανόμενο. Στο πλάνο η Άννα Παναγιωτοπούλου με ένα μικρόφωνο μπροστά να σχολιάζει, και από κάτω τα τηλεοπτικά super να γράφουν: «Ο Λάκης Λαζόπουλος είναι πονηρός. Τον χαστούκισα μπροστά στον κόσμο» – «Η Ελένη Καστάνη δεν λέει τίποτα καλό για κανένα» – «Είναι ηθοποιός η Βίκυ Σταυροπούλου και δεν το έχω καταλάβει;».

Άννα Παναγιωτοπούλου: “O Θανάσης Ευθυμιάδης ήταν και είναι ωραιοπαθής”

anna panagiotopoyloy 1

Άννα Παναγιωτοπούλου: “Ο Χρήστος Χατζηπαναγιώτης ήταν ένα πλάσμα που δεν ξέραμε τι να το κάνουμε”

anna panagiotopoyloy 2

Για τον Λάκη Λαζόπουλο: «Ποτέ δεν είχαμε καλή σχέση με τον Λάκη. Είναι άλλης νοοτροπίας άνθρωπος και είναι πάρα πολύ πονηρός. Τον έδειρα, τον χαστούκισα επειδή ζήτησε παραπάνω χρήματα σε παράστασή μας. Ήρθε μια μέρα και μου είπε: “Είμαι πολύ στενοχωρημένος, γιατί μου είπαν οι δημοσιογράφοι ότι μοιραζόσαστε με τον Λειβαδά (σ.σ. θεατρικός επιχειρηματίας) τα λεφτά και γι’ αυτό εμένα δεν μου δίνει παραπάνω λεφτά”. Και του έριξα δυο χαστούκια μπροστά στον κόσμο. Ούτε ντροπή ούτε διάκριση».

anna panagiotopoyloy 4

Για τον Θανάση Ευθυμιάδη: «Μεταξύ μας, δεν ήταν και πάρα πολύ καλή η σχέση με τον Θανάση Ευθυμιάδη. Ήταν λίγο καβαλημένος ο Θανάσης. Ήταν και είναι ωραιοπαθής. Είχε ένα μέσο που μπήκε, που δεν χρειάζεται να το πω τώρα, αλλά κάποιος τον έστειλε εκεί. Ήταν σίγουρο δηλαδή αυτό και μέσα από αυτό είχε και μία έπαρση».

Για τη Βίκυ Σταυροπούλου: «Δεν θέλω να το σχολιάσω. Θα κρίνει ανθρώπους η Σταυροπούλου; Είναι ηθοποιός και δεν το έχω καταλάβει; Δεν την έχω δει να κάνει. Πάντα το ίδιο κάνει, βγαίνει, μπαίνει και αυτό είναι. Είναι μια πάρα πολύ έξυπνη γυναίκα. Όχι, δεν είναι ηθοποιός».

anna panagiotopoyloy 3

Για την Ελένη Καστάνη: «Η Ελένη Καστάνη λέει ό,τι της αρέσει. Ό,τι λέει είναι κακό. Δεν λέει τίποτα καλό ποτέ για κανένα».

anna panagiotopoyloy 6

Για τη Μίνα Αδαμάκη: «Στις Τρεις Χάριτες κάναμε ό,τι μας κατέβαινε στο κεφάλι. Η Μίνα Αδαμάκη ήθελε να κάνει την πιο μικρή πάντα. Εν τω μεταξύ, είναι πιο μεγάλη από όλες μας. “Εγώ θα κάνω την πιο μικρή”. “Ναι Μίνα μου, εσύ θα κάνεις την πιο μικρή”».

anna panagiotopoyloy 5

Για τον Χρήστο Χατζηπαναγιώτη: «Ήταν ένα πλάσμα που δεν ξέραμε τι να το κάνουμε. Πού ήσουνα; Αλλού ντ’ αλλού. Μετά ξαφνικά έγινε θιασάρχης με τη Βίκυ Σταυροπούλου από δίπλα»

Για τη Μίρκα Παπακωνσταντίνου: «Τσακώνομαι πάρα πολύ με τη Μίρκα όσες φορές τη βλέπω γιατί δεν σταματάει να τρώει και με ενοχλεί πάρα πολύ αυτό. Είναι πάρα πολύ όμορφή και της λέω “Μωρή είναι δυνατόν να είσαι όμορφη από εδώ και πάνω; Κάτσε λίγο χαλάρωσε”».

anna panagiotopoyloy 7

«Έχει πάθει Ροζίτα Σώκου!»

Οι χρήστες στα social media εννοείται ότι δεν έχουν αφήσει ασχολίαστη την αυτόβουλη έκρηξη ειλικρίνειας της Άννας Παναγιωτοπούλου. «Έχει χάσει το μέτρο», «Είναι θλιβερή η εικόνα της», «Τί κρίμα, άνθρωποι με τόσο λαμπρή καριέρα, τα τελευταία χρόνια του βίου τους να αφήνουν τέτοιο αποτύπωμα εμπάθειας και μίσους!», «Έχει πάθει Ροζίτα Σώκου», «Ας τη μαζέψει κάποιος, οικογένεια, φίλοι…».

Τα κακά σχόλια πάντα πουλάγανε. Ακόμη κι αν δεν είχαν αφορμή να ειπωθούν. Κι αν η αυτολογοκρισία του συνεντευξιαζόμενου δεν είναι σε λειτουργία, για τους λόγους που έχει ο ίδιος ή δεν αντιλαμβάνεται, είναι τουλάχιστον κανιβαλισμός να αλείφεις βούτυρο στο ψωμί του τηλεθεατή που αδημονεί για μία ακόμη αποκαθήλωση διασήμου. Το θηρίο δεν χορταίνει, όσο κι αν το ταΐζεις…

Tpόμος στη Θεσσαλονίκη – Έπεσαν πuροβολισμοί μέρα μεσημέρι, νεκpός ένας άντρας

Θεσσαλονίκη: Νεκρός άνδρας που δέχθηκε πυροβολισμούς από διερχόμενο όχημα στη Σταυρούπολη

Νεκρός έπεσε ένας άνδρας το μεσημέρι του Μ. Σαββάτου στη Θεσσαλονίκη, μετά από πυροβολισμό που δέχτηκε από διερχόμενο όχημα στην οδό Τσιτσάνη, στην περιοχή της Σταυρούπολης.

Σύμφωνα με πληροφορίες του thestival.gr, το θύμα της επίθεσης δέχτηκε μια σφαίρα στην πλάτη.

Δράστες φέρεται να είναι δύο άνδρες και μία γυναίκα που επέβαιναν σε κόκκινο όχημα. Ο ένας ήταν στη θέση του οδηγού και ο άλλος συνοδηγός. Μία γυναίκα βρισκόταν στο πίσω κάθισμα.

perioliko ekav
nekros stautoupoli censored
nekros stauroupoli censored 4 1

Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι η γυναίκα που επέβαινε στο όχημα ήταν αυτήν που πυροβόλησε τον άνδρα.

Η ΕΛ.ΑΣ. εξαπολύει ανθρωποκυνηγητό για τον εντοπισμό των δραστών.

Pıσκάραμε… σαλμονέλα: Τα γλυκό της παιδικής μας ηλικίας που πλέον κανείς δεν τολμά να δώσει στο παιδί του

Δεν πρέπει να έχει υπάρξει στην ιστορία πιο απλή και γευστική συνταγή από την περίφημη κροκάδα.

Αν είσαι κάτω των 30 ετών και δεν έχεις την παραμικρή επαφή με την ελληνική επαρχία, τότε πιθανότατα δεν έχεις ιδέα σε τι αναφέρεται το αφιέρωμα. Και η αλήθεια είναι ότι δεν θα ενθουσιαστείς από τις φωτογραφίες που θα δεις. Ούτε από την περιγραφή…

Τι ήταν επί της ουσίας; Το λέει και η λέξη. Κρόκος! Από φρέσκο αυγό. Τον έπαιρναν οι γιαγιάδες (και οι μανάδες ή οι θείες), τον έβαζαν σε ένα ποτήρι μαζί με μια κουταλιά ζάχαρη και χτυπούσαν πολύ καλά το μίγμα με ένα κουτάλι, μέχρι να ασπρίσει και να γίνει αφράτο.

Όπως καταλαβαίνεις, δεν χρειάζονταν παρά λίγα δευτερόλεπτα για να ετοιμαστεί η κροκάδα, η οποία ήταν ιδιαίτερα θρεπτική και νόστιμη, εξαιτίας φυσικά της ζάχαρης. Συγχώρα μας, αγαπητέ αναγνώστη, για τον παρελθοντικό χρόνο, αλλά αντικειμενικά δεν πρέπει να είναι πολλοί εκείνοι που την απολαμβάνουν στις μέρες μας. Σχεδόν όλοι όσοι το φτιάχνουν, δεν ρισκάρουν να το δώσουν στα παιδιά τους. Απλώς το γεύονται ακόμα γιατί το εκτιμούσαν από τότε που ήταν παιδιά.

Γι’ αυτό το πατροπαράδοτο είδος γλυκίσματος εφαρμοζόταν πιστά το μότο: Από την παραγωγή στην κατανάλωση. Δηλαδή μόλις η κότα γεννούσε το αυγό, οι ενδιαφερόμενοι το άρπαζαν ζεστό-ζεστό όπως ήταν και ακολουθούσαν την τόσο απλή διαδικασία. Προφανώς δεν έπρεπε να περάσουν πάνω από 1-2 μέρες για να περιοριστεί σε όσο το δυνατόν μικρότερο βαθμό το ενδεχόμενο δηλητηρίασης.

Παρεμπιπτόντως, υπήρχαν και προσθήκες. Πέραν του κρόκου και της ζάχαρης, κάποιοι έριχναν μια σταγόνα λεμόνι ή κακάο, προκειμένου να σπάει η δυσάρεστη μυρωδιά. Καλά για σαλμονέλα ούτε λόγος. Ήταν πιο σκληραγωγημένες (ή αφελείς, αν προτιμάς) αυτές οι γενιές και δεν είχαν τέτοιες έννοιες. Εξάλλου αισθάνονταν ασφάλεια από τη στιγμή που… ψώνιζαν απευθείας από το κοτέτσι τους.

Ένα άλλο που δεν γνωρίζεις, αγαπητέ αναγνώστη (και γευσιγνώστη ίσως), αφορά τη συχνότητα που κατανάλωναν παλιότερα οι Έλληνες την κροκάδα. Υπήρχαν παιδιά / έφηβοι που έτρωγαν σχεδόν καθημερινά! Αλήθεια κάθε πότε έκαναν τότε οι άνθρωποι εξετάσεις αίματος για το σάκχαρο; Σχετικό-άσχετο. Προχωράμε.

Με αφορμή την προηγούμενη παράγραφο περί διαδοχικής απόλαυσης του γλυκίσματος, αξίζει να παρατεθούν μερικές πληροφορίες γι’ αυτή τη μηχανή παραγωγής ζωής που λέγεται κότα.

Υπάρχουν -λίγες- ράτσες που γεννούν ακόμα και 300 αυγά ετησίως. Ναι, σωστά κατάλαβες. Έχει τη δυνατότητα να το κάνει καθημερινά για μήνες! Προφανώς θα πρέπει να είναι καλά ταϊσμένες.

Οι τυχεροί που είχαν τέτοια πτηνά στα κοτέτσια τους, απολάμβαναν πολύ συχνά την κροκάδα για τους λόγους που προαναφέρθηκαν.

Σε πιο νορμάλ καταστάσεις, η κότα βγάζει ένα αυγό καθημερινά, ώσπου έπειτα από 2-4 μήνες σταματά τη διαδικασία. Η παύση διαρκεί 1-2 εβδομάδες ή και περισσότερο. Μετά φτου κι απ’ την αρχή.

Ένα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο σχετίζεται με την εποχή που παρατηρείται η μεγαλύτερη αποδοτικότητα. Αυτή είναι η άνοιξη! Κάποιοι πτηνοτρόφοι, μάλιστα, βάζουν κοτοπουλάκια στα τέλη του καλοκαιριού με αρχές φθινοπώρου, προκειμένου σε έξι μήνες να καταγραφεί η μέγιστη παραγωγή.

Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι μια κότα παραμένει… Duracell μέχρι τα δυο της χρόνια. Τόσο δηλαδή είναι το διάστημα που συμφέρει να την εκτρέφει κανείς. Μόλις φτάσει τριών ή τεσσάρων ετών αρχίζει να υστερεί στα γεννητούρια.

Πολλές φορές πάντως, ιδίως όταν είναι καλά ταϊσμένη, βάζει δυο-δυο τους κρόκους στα αυγά. Το κάνει από τη βιασύνη της να αναπαραχθεί ο οργανισμός. Προφανώς αυτό αφορά το διάστημα που είναι ακόμα μικρή και ιδιαίτερα παραγωγική.

Τέλος, επειδή κάποιοι ενδέχεται να επιχειρήσουν να ετοιμάσουν κροκάδα, ακολουθεί ένας οδηγός προστασίας από τη σαλμονέλα. Φύλαγε τα ρούχα σου, που λέει και το ρητό. Ποτέ δεν ξέρεις.

1) Πλένουμε και αποθηκεύουμε (αν τα αυγά εκτεθούν σε υψηλές θερμοκρασίες, σε μία ώρα μάξιμουμ θα πρέπει να έχουν μπει στο ψυγείο)

2) Πετάμε κατευθείαν τα ραγισμένα αυγά

3) Σαπουνίζουμε χέρια και αντικείμενα που έρχονται σε επαφή με ωμά αυγά (πάγκοι, σκεύη, πιάτα, σανίδες κοπής κ.λπ.)

4) Βράζουμε μέχρι να σφίξουν και ο κρόκος και το ασπράδι

5) Μαγειρεύουμε πιάτα με αυγά που περιέχουν κρέας ή πουλερικά στους 80°C.

6) Μαγειρεύουμε πιάτα με αυγά που δεν περιέχουν κρέας ή πουλερικά στους 70°C

7) Προτιμάμε παστεριωμένα αυγά και προϊόντα αυγών

Ο Στέφανος Κασσελάκης στο έθιμο των μπότηδων: «Θα χαλάσουμε τη σούπα σε όλο το σύστημα»

Στο πατροπαράδοτο έθιμο του σπασίματος των μπότηδων κατά την Πρώτη Ανάσταση στην Κέρκυρα συμμετείχε ο Στέφανος Κασσελάκης, το πρωί του Μεγάλου Σαββάτου (4.5.24).

Ο Στέφανος Κασσελάκης μαζί με τον σύζυγό του Τάιλερ ανέβηκαν σε μπαλκόνι σπιτιού στην πλατεία Σπιανάδα στο κέντρο της πόλης της Κέρκυρας και πέταξαν στάμνα.

Δείτε το βίντεο από την Κέρκυρα:

«Έχει έρθει η ώρα για την πρώτη Ανάσταση εδώ στην Κέρκυρα, πάμε να σπάσουμε τους Μπότηδες! Και μετά πρώτα ο Θεός θα σπάσουμε και αυγά!», αναφέρει σε βίντεο που ανέβασε στα social media ο Στέφανος Κασσελάκης.

«Θα χαλάσουμε τη σούπα σε όλο το σύστημα το οποίο βάζει σκοτάδι αντί για φως στη χώρα μας», επισημαίνει στο μήνυμά του.

kasselakis kerkyra botides3

kasselakis kerkyra botides

kasselakis kerkyra botides 1

Στον Στέφανο Κασσελάκη έχουν υποδεχτεί θερμά στην Κέρκυρα και δεν σταματά να βγάλει selfie με τον κόσμο.

Δείτε βίντεο: