Blog Σελίδα 187

Η ελληνική πόλη που κυκλοφορούν πάνω από 30.000 ποδήλατα, σχεδόν όσα και τα επιβατικά αυτοκίνητα

0

Απέσπασε το πρώτο βραβείο στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας – Τα χρησιμοποιούν όλες οι ηλικίες, από νήπια μέχρι ηλικιωμένοι

Πόλη του ποδηλάτου έχει χαρακτηριστεί η πόλη της Καρδίτσας, ένας χαρακτηρισμός που ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, καθώς σήμερα, σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία της δημοτικής αρχής, υπάρχουν περισσότερα από 30.000 ποδήλατα στην Καρδίτσα, σχεδόν όσα και τα επιβατικά αυτοκίνητα.

karditsa ena podilato

Και όπως φαίνεται, τα χρησιμοποιούν όλες οι ηλικίες, από νήπια μέχρι ηλικιωμένοι.

Σήμερα στο Δήμο Καρδίτσας το δομημένο δίκτυο των ποδηλατοδρόμων έχει μήκος 7300 μ. στον αστικό ιστό και 10500 μ. περιαστικό.

Η ελληνική πόλη που κυκλοφορούν πάνω από 30.000 ποδήλατα, σχεδόν όσα και τα επιβατικά αυτοκίνητα

Το πρώτο δίκτυο ποδηλατοδρόμων άρχισε να κατασκευάζεται το 2003, με χρηματοδότηση του Υπουργείου Μεταφορών και μελέτη που συντάχθηκε από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και τον καθηγητή κ. Βλαστό. Η παρέμβαση έγινε στις οδούς Μπλατσούκα, Καραϊσκάκη και Υψηλάντου.

karditsa podilata

Το κόστος του έργου ήταν 450.000 €, το συνολικό του μήκος είναι 2700 μέτρα και η κατασκευή έγινε στο επίπεδο του πεζοδρομίου, η τελική επιφάνεια είναι κυβόλιθοι, προβλέφθηκε φωτισμός και φύτευση στο πεζοδρόμιο και τοποθετήθηκαν μεταλλικά κολωνάκια στην άκρη του ποδηλατοδρόμου προς την μεριά του οδοστρώματος.

Το 2004 δημοπρατείται το έργο του Περιαστικού Ποδηλατοδρόμου που συνδέει τον αστικό ποδηλατόδρομο -από το ύψος του σιδηροδρομικού σταθμού της πόλης – με το περιαστικό άλσος της Παπαράντζας. Το συνολικό μήκος της διαδρομής είναι 3,5 χιλιόμετρα.

Ολόκληρη η πόλη της Καρδίτσας αποτελεί ένα εν δυνάμει… ποδηλατικό μουσείο.

podilata karditsa 1

Τι λέει ο δήμαρχος Καρδίτσας

«Η Καρδίτσα είναι η πόλη του ποδηλάτου. Ήδη έχει κατακτήσει πολλές διακρίσεις και επί των ημερών μας κατάφερε και πήρε το πρώτο βραβείο στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας», τονίζει στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο δήμαρχος Καρδίτσας κ. Βασίλης Τσιάκος. Το ποδήλατο είναι φιλοπεριβαλλοντικό, είναι πρακτικό, μας μεταφέρει στη δουλειά, στο σχολείο, στην αγορά και γενικά σε μικρές και μεγαλύτερες αποστάσεις, τονίζει επίσης ο ίδιος.

Η προώθηση της χρήσης του ποδηλάτου στην πόλη και ευρύτερα στον Δήμο Καρδίτσας αποτελεί βασική προτεραιότητα της κάθε Δημοτικής Αρχής. Μια προτεραιότητα που εδράζεται στην στενή σχέση των Καρδιτσιωτών με το ποδήλατο για δεκαετίες. Πριν από χρόνια ξεκίνησε μια συστηματική προσπάθεια δημιουργίας ποδηλατοδρόμων που συνεχίστηκε από τις Δημοτικές Αρχές επεκτείνοντας συνεχώς τα δίκτυα ποδηλατοδρόμων.

karditsa

Η ελληνική πόλη που κυκλοφορούν πάνω από 30.000 ποδήλατα, σχεδόν όσα και τα επιβατικά αυτοκίνητα
Ο δήμος Καρδίτσας στο πλαίσιο σχετικού έργου προχωρά σε εργασίες αποκατάστασης ζημιών στο δίκτυο ποδηλατοδρόμων στην πόλη της Καρδίτσας και συγκεκριμένα, στο δίκτυο των αστικών ποδηλατοδρόμων, καθώς και στο δίκτυο περιαστικών ποδηλατοδρόμων.

Μεταξύ άλλων προβλέπεται πλήρης αποκατάσταση στα πεζοδρόμια των οδών στις οποίες αναπτύσσεται το δίκτυο ποδηλατοδρόμων, με αποκατάσταση και ανακατασκευή της πλακόστρωσης, ανακατασκευή των ραμπών ΑΜΕΑ, τοποθέτηση πλακόστρωσης για την όδευση τυφλών, αποκατάσταση όπου απαιτείται του δημοτικού φωτισμού, της σήμανσης και της φύτευσης.

Σημειώνεται πως ο Δήμος Καρδίτσας διοργανώνει κάθε χρόνο εκδηλώσεις για το ποδήλατο με αφορμή την παγκόσμια ημέρα ποδηλάτου που τιμάται στις 3 Ιουνίου.

karditsa map

Σύμφωνα με τον κ. Τσιάκο, «Το ποδήλατο για την Καρδίτσα είναι συνυφασμένο με την καθημερινότητα των συμπολιτών μου αλλά ταυτόχρονα είναι συνδεδεμένο και με την ιστορία της πόλης. Με χαρά διαπιστώνουμε ότι εκτός από τους μεγαλύτερους το ποδήλατο βρίσκει σταθερά θέση και στα νέα παιδιά που το απολαμβάνουν και το χρησιμοποιούν για τις μετακινήσεις τους. Εμείς ως δημοτική αρχή καταβάλλουμε συστηματική προσπάθεια να ενισχύσουμε ακόμη περισσότερο αυτή την κουλτούρα ώστε να κάνουμε τον Δήμο μας περισσότερο βιώσιμο. Σε ένα Δήμο, όπως η Καρδίτσα, με τις προϋποθέσεις που υπάρχουν, η χρήση αυτοκινήτου μπορεί να ελαχιστοποιηθεί και οι εναλλακτικοί τρόποι μετακίνησης, όπως η χρήση ποδηλάτου, να γίνουν κυρίαρχοι».

Χαμός με Τσαγκρινού – Κώνστα: Η νυν και η πρώην του Λάμπρου Κωνσταντάρα βγαίνουν μαζί

0

Κωνσταντάρας: Όταν η νυν συναντά… την πρώην – Το κοινό βίντεο Τσαγκρινού με Κώνστα που ανέβηκε και κατέβηκε

Έντονο ενδιαφέρον προκάλεσε τις τελευταίες ώρες μία ανάρτηση της Έλενας Τσαγκρινού στα social media, λίγες μόλις ημέρες μετά τα δημοσιεύματα που τη θέλουν να βρίσκεται σε σχέση με τον Λάμπρο Κωνσταντάρα. Η γνωστή τραγουδίστρια εμφανίστηκε μαζί με την Έλενα Κώνστα, η οποία στο παρελθόν διατηρούσε πολυετή σχέση με τον παρουσιαστή και δημοσιογράφο.

lampros konstantaras 1

Η κοινή τους εμφάνιση δεν πέρασε απαρατήρητη, καθώς συνοδεύτηκε από ένα βίντεο που ανέβηκε στο TikTok και προκάλεσε αμέσως αντιδράσεις και σχόλια στα social media. Στο συγκεκριμένο βίντεο, η Έλενα Τσαγκρινού έκανε χιούμορ γύρω από το γεγονός ότι η «πρώην» και η «νυν» μπορούν να έχουν άριστες σχέσεις και να κάνουν παρέα χωρίς εντάσεις ή ανταγωνισμούς.

Αν και το βίντεο διαγράφηκε λίγο αργότερα, είχε ήδη προλάβει να κυκλοφορήσει ευρέως στο διαδίκτυο, με πολλούς χρήστες να σχολιάζουν θετικά τη στάση των δύο γυναικών. Αρκετοί μάλιστα σημείωσαν πως πρόκειται για μία εικόνα ωριμότητας και φυσιολογικών ανθρώπινων σχέσεων, σε αντίθεση με τα στερεότυπα και τις εντάσεις που συχνά προβάλλονται γύρω από τις προσωπικές ζωές των επωνύμων.

Δείτε το βίντεο:


Οι φήμες για σχέση ανάμεσα στον Λάμπρο Κωνσταντάρα και την Έλενα Τσαγκρινού είχαν ξεκινήσει το προηγούμενο διάστημα και ενισχύθηκαν μετά από διάφορες τηλεοπτικές αναφορές και σχόλια στον χώρο της showbiz. Παρότι κανείς από τους δύο δεν είχε επιβεβαιώσει δημόσια τη σχέση, αρκετά πρόσωπα από τον χώρο της τηλεόρασης άφηναν να εννοηθεί πως οι δυο τους βρίσκονται πολύ κοντά. Μάλιστα, ο Δημήτρης Ουγγαρέζος είχε αναφερθεί δημόσια στο θέμα, κάνοντας λόγο για έναν νέο έρωτα, χωρίς όμως να δοθούν περισσότερες λεπτομέρειες από τους άμεσα εμπλεκόμενους.

tsagkrinou elena

Έλενα Τσαγκρινού

Το ενδιαφέρον του κοινού αυξήθηκε ακόμη περισσότερο λόγω της προηγούμενης σχέσης του Λάμπρου Κωνσταντάρα με την Έλενα Κώνστα. Οι δυο τους υπήρξαν ζευγάρι για αρκετά χρόνια και, παρότι έχουν χωρίσει εδώ και καιρό, εξακολουθούν να διατηρούν επαγγελματική συνεργασία αλλά και πολύ καλές σχέσεις. Ο ίδιος ο παρουσιαστής είχε μιλήσει πρόσφατα δημόσια για τη σχέση του με την πρώην σύντροφό του, εξηγώντας πως ο χωρισμός τους έγινε σε πολύ καλό κλίμα και πως ανάμεσά τους παρέμεινε μόνο αγάπη και αλληλοεκτίμηση. Όπως είχε πει χαρακτηριστικά, η σχέση τους πλέον θυμίζει περισσότερο αδελφική σχέση παρά κάτι ερωτικό.

konsta

Έλενα Κώνστα

Η συγκεκριμένη δήλωση φαίνεται πως επιβεβαιώθηκε και στην πράξη μέσα από την κοινή παρουσία της Έλενας Κώνστα με την Έλενα Τσαγκρινού. Οι δύο γυναίκες έδειξαν να περνούν όμορφα μαζί, χωρίς αμηχανία ή αποστάσεις, κάτι που σχολιάστηκε ιδιαίτερα στα social media. Πολλοί χρήστες επαίνεσαν το γεγονός ότι αντιμετωπίζουν την κατάσταση με φυσικότητα και ωριμότητα, αποδεικνύοντας πως οι ανθρώπινες σχέσεις μπορούν να εξελίσσονται χωρίς τοξικότητα ή εντάσεις. Άλλοι, ωστόσο, δεν έκρυψαν την έκπληξή τους βλέποντας τη νυν και την πρώην σύντροφο του ίδιου άντρα να εμφανίζονται τόσο χαλαρές και άνετες μαζί.

Η Έλενα Τσαγκρινού, από την πλευρά της, δείχνει να διανύει μια ιδιαίτερα ήρεμη και θετική περίοδο στην προσωπική της ζωή. Η τραγουδίστρια τα τελευταία χρόνια κρατά σχετικά χαμηλούς τόνους σε ό,τι αφορά τις προσωπικές της σχέσεις, επιλέγοντας να προβάλλει κυρίως τη μουσική και τις επαγγελματικές της δραστηριότητες. Από την άλλη, ο Λάμπρος Κωνσταντάρας συνεχίζει τη δυναμική παρουσία του στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο, ενώ η συνεργασία του με την Έλενα Κώνστα παραμένει άψογη, παρά το γεγονός ότι έχουν χωρίσει εδώ και αρκετό καιρό.

Κουφονικολάκου: «Συνταγματική αναθεώρηση για τη φορολόγηση εφοπλιστών»

0

Η εκπρόσωπος Τύπου της ΕΛΑΣ χαρακτήρισε κυνικές τις δηλώσεις Γεωργιάδη για τα δάνεια της ΝΔ – «Θα με εξέπληττε να μην περάσει το όνομα από τον Άρειο Πάγο»

Σκληρή κριτική στις δηλώσεις του υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη για τα δάνεια της Νέας Δημοκρατίας άσκησε μιλώντας στον ΣΚΑΪ η εκπρόσωπος Τύπου της ΕΛΑΣ του Αλέξη Τσίπρα, Θεώνη Κουφονικολάκου, κάνοντας λόγο για «κυνική και τρομακτική ομολογία».

Δείτε το βίντεο:


Όπως ανέφερε, ο κ. Γεωργιάδης δήλωσε ότι «όλα τα δάνεια της Νέας Δημοκρατίας είναι ρυθμισμένα και δεν πρόκειται να αποπληρωθούν ποτέ», υποστηρίζοντας παράλληλα ότι αυτό δεν δημιουργεί πρόβλημα, καθώς «η ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών έχει καλύψει αυτό το κενό».

Η κ. Κουφονικολάκου σημείωσε ότι «την ανακεφαλαιοποίηση κάποιοι την πλήρωσαν», προσθέτοντας πως «κάποιοι γονείς έχασαν τον ύπνο τους, κάποιοι πολίτες έχασαν τις ευκαιρίες τους, κάποιες οικογένειες βρέθηκαν μέσα στην περιδίνηση της αγωνίας και κάποιοι επαγγελματίες δεν εκκίνησαν από την ίδια αφετηρία με τους υπόλοιπους».

Αναφερόμενη στις προγραμματικές θέσεις της ΕΛΑΣ, υποστήριξε ότι «καμία διακήρυξη δεν περιλαμβάνει εξειδικευμένες προγραμματικές θέσεις», αλλά δίνει «ένα γενικό ιδεολογικοπολιτικό και προγραμματικό στίγμα».

Όπως είπε, ο Αλέξης Τσίπρας έχει ήδη παρουσιάσει στους Δελφούς βασικούς άξονες πολιτικής, με πρώτο την «ελάφρυνση του φορολογικού βάρους των μισθωτών και της μεσαίας τάξης», οι οποίοι – όπως ανέφερε – «σήκωσαν το βάρος της δημοσιονομικής εξυγίανσης της χώρας».

Δείτε το βίντεο:


Δεύτερος βασικός πυλώνας, σύμφωνα με την ίδια, είναι η επανίδρυση του κοινωνικού κράτους, με ιδιαίτερη έμφαση στην παιδεία και την υγεία. Η εκπρόσωπος της ΕΛΑΣ έκανε λόγο για στόχο πλήρους ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης και πλήρους πρόσβασης στις υπηρεσίες υγείας, επισημαίνοντας ότι «έχει εκτοξευθεί το ποσοστό των πολιτών που δηλώνουν ότι δεν έχουν πρόσβαση σε υπηρεσίες υγείας λόγω κόστους».

Παράλληλα, ανέφερε ότι η παράταξη προτείνει τη δημιουργία δημοσιονομικού χώρου μέσω «πατριωτικής εισφοράς» σε επιχειρηματικούς ομίλους με πολύ υψηλά κέρδη. Όπως είπε, ο Αλέξης Τσίπρας έχει προαναγγείλει φορολόγηση συγκεκριμένων μεγάλων επιχειρήσεων μέσω αυτής της εισφοράς, διευκρινίζοντας ότι τα μέτρα και τα ποσοτικά στοιχεία θα εξειδικευθούν και θα δημοσιοποιηθούν.

Δείτε το βίντεο:


«Θα με εξέπληττε πάρα πολύ να μην περάσει το όνομα ΕΛΑΣ από τον Άρειο Πάγο»

Η κ. Κουφονικολάκου αναφέρθηκε επίσης στη φορολόγηση της κινητής περιουσίας, με έμφαση – όπως είπε – στους τόκους και στα μερίσματα που φτάνουν έως και το 1 εκατ. ευρώ, κάνοντας λόγο για «ένα προοδευτικό και απολύτως σαφές σύστημα».

Τόνισε ακόμη ότι στόχος είναι η έμφαση στο φορολογικό σύστημα, στον παραγωγικό μετασχηματισμό της χώρας και στην ενίσχυση της «υγιούς επιχειρηματικότητας».

Για το ζήτημα της φορολόγησης των εφοπλιστών, υποστήριξε ότι απαιτείται συνταγματική αναθεώρηση για να αλλάξει το υφιστάμενο καθεστώς, σημειώνοντας ότι σήμερα ισχύει ειδικός φόρος χωρητικότητας που συνδέεται με την ηλικία των πλοίων.

Η ίδια υπενθύμισε ότι με τον νόμο 43/36 του 2015 – όπως είπε – επιβλήθηκαν αλλαγές στη φορολόγηση των εφοπλιστών, μεταξύ άλλων με αύξηση 4% κάθε χρόνο στον ειδικό φόρο, επιπλέον φόρο 2% στο εισαγόμενο ναυτιλιακό συνάλλαγμα και φορολόγηση 10% σε μερίσματα και bonus.

Τέλος, αναφερόμενη στη διαδικασία έγκρισης της ονομασίας «ΕΛΑΣ» από τον Άρειο Πάγο, δήλωσε ότι «θα με εξέπληττε πάρα πολύ να μην περάσει το όνομα», σημειώνοντας ότι η σχετική νομοθεσία προβλέπει «πολύ συγκεκριμένους λόγους και διαδικασίες» για πιθανή απόρριψη.

Μήνυμα Τσίπρα για τις Πανελλαδικές: «Τα όνειρά σας είναι πολύ μεγάλα για να χωρέσουν στην κόλλα»

0

Ο πρόεδρος της Ε.Λ.Α.Σ θέλησε να εμψυχώσει τα παιδιά σε νέα ανάρτησή του, υπενθυμίζοντάς τους ότι το αποτέλεσμα των εξετάσεων δεν κρίνει το μέλλον τους

Τις δικές του ευχές στους υποψηφίους των Πανελλαδικών Εξετάσεων, που κάνουν σήμερα Παρασκευή (29/05) την πρεμιέρα τους για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, εξέφρασε ο Αλέξης Τσίπρας.

1490966 tsipras alexis 930

Μέσα από μια ανάρτηση στα social media, ο Τσίπρας θέλησε να εμψυχώσει τα παιδιά, υπενθυμίζοντάς τους ότι το αποτέλεσμα των εξετάσεων δεν κρίνει το μέλλον τους, καθώς οι προκλήσεις της ζωής είναι πολλές και βρίσκονται όλες μπροστά τους.

Συγκεκριμένα, το μήνυμά του ανέφερε:

«Σήμερα που ξεκινούν οι Πανελλαδικές θα ήθελα να ευχηθώ σε κάθε ένα από τα παιδιά που συμμετέχουν σε αυτές, καλή επιτυχία.

Ίσως να ακούγεται κλισέ και μια ακόμα ευχή που συνηθίζουμε να λέμε εθιμοτυπικά εμείς οι «μεγαλύτεροι», ωστόσο ακόμα κι εμείς περάσαμε από αυτή δοκιμασία και ανεξάρτητα από το πώς γράψαμε, θυμόμαστε πόσο δύσκολες και αγχωτικές είναι αυτές οι μέρες.

Ένα άλλο κλισέ, λέει πως ανεξάρτητα από το πώς θα γράψετε, είναι μια μόνο από τις πολλές μάχες που θα αντιμετωπίσετε στη ζωή που είναι όλη μπροστά σας.

Αυτό το κλισέ ισχύει ακόμα περισσότερο.

Άλλωστε τα όνειρά σας είναι πολύ μεγάλα για να χωρέσουν στην κόλλα των Πανελλαδικών».

Η ανάρτηση:

Σοκ στην Ιταλία: Εφιάλτης 72 ωρών για τουρίστρια – Πέντε συλλήψεις για απαγωγή και ομαδικό βιασμό

0

Μια 32χρονη τουρίστρια από την Κολομβία έπεσε θύμα απαγωγής και ομαδικού βιασμός διάρκειας 72 ωρών στη Ρώμη, αναφέρει σε δημοσίευμά της η Daily Mail.

Το περιστατικό συνέβη στις ανατολικές παρυφές της ιταλικής πρωτεύουσας και έχει προκαλέσει σοκ στην κοινή γνώμη.

Δείτε το βίντεο:

Η γυναίκα είχε φτάσει στη Ρώμη στις 9 Μαΐου και δέκα ημέρες αργότερα δειπνούσε μόνη κοντά στον σταθμό Termini. Έξω από το εστιατόριο την πλησίασε ένας άνδρας, ο οποίος την έπεισε να τον ακολουθήσει για να της πουλήσει χασίς.

Μετά από περπάτημα περίπου μισής ώρας, έφτασαν σε ένα βαν όπου ένας δεύτερος άνδρας την απήγαγε. Την οδήγησε σε εγκαταλελειμμένο κτίριο στην οδό Via Cesare Tallone, στην περιοχή Tor Cervara, που, σύμφωνα με την αστυνομία, κατοικούνταν από τουλάχιστον 22 παράτυπους μετανάστες.

Η γυναίκα κρατήθηκε αιχμάλωτη για τρεις ημέρες και υπέστη όπως κατήγγειλε επανειλημμένους βιασμούς από πέντε άνδρες, οι οποίοι την νάρκωναν και την απειλούσαν με θάνατο. Οι δράστες της αφαίρεσαν το κινητό τηλέφωνο και το πορτοφόλι της.

108929865 15855333 image a 2 1779974498957

Όταν κατάφερε να δραπετεύσει, ένας Ιταλός οδηγός την εντόπισε ημίγυμνη στο πεζοδρόμιο της οδού Via di Tor Cervara και τη μετέφερε στο νοσοκομείο Casilino. Εκεί εντάχθηκε σε ειδικό πρόγραμμα στήριξης για γυναίκες – θύματα βίας.

Η αστυνομική έρευνα και οι συλλήψεις

Οι γιατροί διαπίστωσαν τραύματα συμβατά με σεξουαλική κακοποίηση και ειδοποίησαν αμέσως την αστυνομία, επιβεβαιώνοντας επίσης ότι η γυναίκα είχε δεχθεί ναρκωτικές ουσίες.

Μέσα σε λίγες ημέρες, οι αστυνομικοί ανασύνθεσαν τα γεγονότα και εντόπισαν τους δράστες. Η επιχείρηση για τη σύλληψή τους πραγματοποιήθηκε με τη συνεργασία της αστυνομίας της περιοχής Prenestino, της Εγκληματολογικής Υπηρεσίας και του Γραφείου Μετανάστευσης της Αστυνομικής Διεύθυνσης.

Συνελήφθησαν πέντε άνδρες: οι Saidykhan Lamin και Karamba Kanteh, υπήκοοι Γκάμπιας 29 και 38 ετών, ο Harouna Traore από το Μάλι, 43 ετών, καθώς και οι Isibor Wisdom και Paul Nwabueze, υπήκοοι Νιγηρίας 29 και 39 ετών. Κατηγορούνται για ομαδικό βιασμό με επιβαρυντικό στοιχείο την εκμετάλλευση της αδυναμίας άμυνας του θύματος.

108931795 15855333 image m 8 1779975949830

Οι συλλήψεις τους επιβεβαιώθηκαν μετά την αρχική κράτηση, ενώ οι αρχές διερευνούν τη συμμετοχή τριών ακόμη ατόμων – του άνδρα που την παρέσυρε από το εστιατόριο, εκείνου που τη μετέφερε στο κτίριο και των ιδιοκτητών του παραπήγματος όπου κρατήθηκε.

Κατά την αστυνομική επιχείρηση στο κτίριο της οδού Via Tallone εντοπίστηκαν 22 πολίτες εκτός Ε.Ε. χωρίς νόμιμα έγγραφα παραμονής. Έντεκα από αυτούς έλαβαν εντολές απέλασης και μεταφέρθηκαν σε κέντρα κράτησης προ της απομάκρυνσης σε Ponte Galeria, Palazzo San Gervasio και Μπάρι.

Η τουρίστρια αναγνώρισε μέσω φωτογραφιών τους πέντε άνδρες που συμμετείχαν στους βιασμούς, επιβεβαιώνοντας τα στοιχεία των συλληφθέντων. Οι έρευνες συνεχίζονται για τον εντοπισμό των υπόλοιπων εμπλεκομένων.

Πηγή: Daily Mail

Σταματίνα Τσιμτσιλή: Η αποκάλυψη για το συμβολικό περιστατικό στην ταφή της Γωγώς Μαστροκώστα

0

Η Σταματίνα Τσιμτσιλή και οι συνεργάτες της στο Happy Day σχολίασαν τη νέα συγκινητική ανάρτηση που έκανε ο Τραϊανός Δέλλας στα social media με αφορμή την επέτειο γάμου του με τη Γωγώ Μαστροκώστα.

Η παρουσιάστρια του Alpha, αφού εξήρε τη δύναμη ψυχής του πρώην ποδοσφαιριστή και τη βαθιά σύνδεση του ζευγαριού, μοιράστηκε ένα άγνωστο περιστατικό που της εκμυστηρεύτηκε μία πολύ αγαπημένη φίλη της αείμνηστης γυμνάστριας από την κηδεία της στο Μεσολόγγι.

Δείτε το βίντεο:


«Απίστευτη δύναμη ψυχής, πολύ όμορφα λόγια, απίστευτη σύμπτωση η κηδεία να γίνεται μια μέρα πριν την επέτειο των 16 ετών… Θέλω να σας πω μια ιστορία που μου την είπε ένα πολύ δικό τους πρόσωπο, που τους στάθηκε και όλα αυτά τα χρόνια έμπρακτα. Σας είπαμε χθες ότι έβρεχε την ώρα της ταφής και μετά βγήκε ένα ουράνιο τόξο και όλοι ένιωσαν μια αγαλλίαση.

Μπαίνοντας στην εκκλησία, αυτοί οι λίγοι που πήγανε στο Μεσολόγγι, άκουσαν ένα χελιδονάκι που ήταν μέσα στην εκκλησία και το οποίο δεν έβγαινε. Ήταν εκεί και τραγουδούσε, και όπως μου είπε αυτή η πολύ αγαπημένη φίλη της Γωγώς, που της στάθηκε πάρα πολύ, “εγώ εκεί ένιωσα να έρχομαι πιο κοντά στο Θεό, γιατί ένιωσα ότι αυτό το χελιδονάκι ήταν η ψυχή της και μας μιλούσε και μας καλωσόριζε”», αφηγήθηκε η Σταματίνα Τσιμτσιλή με τους συνεργάτες και τους τηλεθεατές της.

Δείτε το βίντεο:


«Και επειδή σε τέτοιους άδικους χαμούς, ή που θα πεις «γιατί Θεέ μου; Γιατί το έκανες αυτό; Γιατί άφησες έναν άνθρωπο να φύγει από τόση αγάπη, από μια τέτοια οικογένεια;», ή λοιπόν που θα θυμώσεις με το Θεό, ή που θα έρθεις πιο κοντά του και μέσα από το Θεό θα έχεις επικοινωνία με τον άνθρωπο που φεύγει.

«Εγώ», μου λέει, «επέλεξα το δεύτερο και ένιωσα εκείνη την ώρα ότι το χελιδονάκι ήταν η ψυχή της». Σας ακούγονται λίγο έτσι όλα αυτά ίσως περίεργα, αλλά έτσι τα βίωσαν οι άνθρωποι που ήταν εκεί στο τελευταίο αντίο», κατέληξε στην ιστορία της η Σταματίνα Τσιμτσιλή.

Δείτε το βίντεο:


Γιώργος Λιάγκας: «Σχολίασαν στη φωτογραφία μου με την Μαρία Αντωνά “είναι δυνατόν να έχεις σχέση με τον πατέρα σου;”»

0

Τα γενέθλιά του είχε χθες, Πέμπτη 28 Μαΐου ο Γιώργος Λιάγκας και η Μαρία Αντωνά που έγινε 57 θέλησε να του ευχηθεί δημόσια, ανεβάζοντας για πρώτη φορά μια κοινή τους φωτογραφία.

Ο Γιώργος Λιάγκας, θέλοντας να τοποθετηθεί δημόσια για πρώτη φορά πάνω σε αυτό, αποκάλυψε στον αέρα της εκπομπής ένα από τα σχόλια που του έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση.

Ο Γιώργος Λιάγκας έκανε μια προσωπική αναφορά στη σχέση του με τη 35χρονη Μαρία Αντωνά μέσα από το «Πρωινό» του ANT1, σχολιάζοντας με εμφανή ενόχληση ορισμένα από τα σχόλια που δέχτηκαν στα social media μετά την πρώτη κοινή φωτογραφία που δημοσίευσε η ραδιοφωνική παραγωγός για τα γενέθλιά του.

Δείτε το βίντεο:

Η ανάρτηση της Μαρίας Αντωνά είχε συγκεντρώσει χιλιάδες likes και σχόλια, με πολλούς followers να εύχονται στον παρουσιαστή, ωστόσο δεν έλειψαν και τα αρνητικά ή κακεντρεχή σχόλια σχετικά με τη διαφορά ηλικίας του ζευγαριού.

Δείτε την φωτογραφία:

89b10a29 4427 4d67 bafa 8e13f7d39e80

Ο Γιώργος Λιάγκας, θέλοντας να τοποθετηθεί δημόσια για πρώτη φορά πάνω σε αυτό, αποκάλυψε στον αέρα της εκπομπής ένα από τα σχόλια που του έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση.

«Χθες είχα γενέθλια, έβαλε η Μαρία μια φωτογραφία. Υπήρχαν 3.000 θετικά μηνύματα και τρία αρνητικά: «Είναι δυνατόν να έχεις σχέση με τον πατέρα σου;». Δηλαδή θα την έκανα στα 16 αλλά δεν έχει σημασία. Δεν μένεις στα χιλιάδες καλά, σε πειράζει το κακό κι ας είναι ένα. Η κακή άποψη έχει μεγαλύτερη επιδραστικότητα» σχολίασε ο παρουσιαστής του ANT1.

Παρά τη δημόσια έκθεση που συνοδεύει τη σχέση τους, ο Γιώργος Λιάγκας και η Μαρία Αντωνά επιλέγουν να κρατούν χαμηλούς τόνους, αποφεύγοντας συχνά να απασχολούν με την προσωπική τους ζωή.

Παιανία: Στη ΜΕΘ 12χρονος μετά από τροχαίο με το πατίνι του – Πάνω από 80 παιδιά μεταφέρθηκαν σε νοσοκομείο τον Μάιο

0

Μαρτυρίες αναφέρουν πως ο ανήλικος δεν φορούσε κράνος, κοίταζε το κινητό του και παραβίασε STOP με αποτέλεσμα να παρασυρθεί από αυτοκίνητο

Σε ΜΕΘ του νοσοκομείου Παίδων «Αγία Σοφία» νοσηλεύεται μέχρι και σήμερα (29.05.2026) 12χρονος μετά από τροχαίο που είχε με το πατίνι του στην Παιανία.

pedon

Το σοβαρό τροχαίο έγινε το Σάββατο στην Παιανία, ενώ ο ανήλικος οδηγούσε το πατίνι του χωρίς κράνος και ενώ, σύμφωνα με πληροφορίες, χρησιμοποιούσε το κινητό του. Μαρτυρίες αναφέρουν πως ο 12χρονος παραβίασε πινακίδα STOP σε διασταύρωση με αποτέλεσμα να πέσει πάνω σε διερχόμενο αυτοκίνητο. Ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ έσπευσε στο σημείο και μετέφερε τον ανήλικο στο «Παίδων» με τους γιατρούς να δίνουν αγώνα για να σταθεροποιήσουν την κατάσταση της υγείας του.

Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν πως πλέον νοσηλεύεται σε σταθερή κατάσταση, χωρίς να υπάρχει κίνδυνος για τη ζωή του.

Το νέο τροχαίο με ηλεκτρικό πατίνι, έρχεται να προστεθεί στη «μαύρη» και όλο αυξανόμενη λίστα με τα ατυχήματα που έχουν σημειωθεί τους τελευταίους μήνες στην χώρα μας.

a kai v cheiroyrgiki kliniki min scaled

Ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλης Γιαννακός, ανέφερε πως μόνο τον Μάιο, πάνω από 80 παιδιά ηλικίας μέχρι 16 χρόνων, μεταφέρθηκαν σε νοσοκομείο μετά από ατύχημα που είχαν με πατίνι.

Ελάχιστα από αυτά τα παιδιά, φορούσαν κράνος.

Βόλος: Νεκρός από ανακοπή καρδιάς 47χρονος – Ήταν αγχωμένος για την κόρη του που έδινε Πανελλήνιες

0

Τον άνδρα βρήκε νεκρό ο μικρός του γιος – Σκηνές αρχαίας τραγωδίας εκτυλίχθηκαν στο νοσοκομείο της πόλης

Ανείπωτη τραγωδία στον Βόλο, όπου μαθητής βρήκε τον πατέρα του νεκρό στο μπάνιο καθώς υπέστη ανακοπή καρδιάς. Πληροφορίες από τοπικά μέσα μεταδίδουν πως ο 47χρονος άνδρας ήταν ιδιαίτερα αγχωμένος τις τελευταίες ημέρες, καθώς το παιδί έδινε Πανελλήνιες.

nosokomeio volou 1536x1021 1

Όλα συνέβησαν το πρωί της Παρασκευής (29.05.2026) κατά την πρώτη ημέρα των Πανελλήνιων. Ο μικρός του γιος, μπαίνοντας στο μπάνιο του σπιτιού τους, βρήκε τον 47χρονο χωρίς τις αισθήσεις του και αμέσως κάλεσε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ. Ο πατέρας και επιχειρηματίας μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο του Βόλου και παρά τον αγώνα που έδωσαν οι γιατροί, δεν μπόρεσαν να τον επαναφέρουν στη ζωή. Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν πως ο 47χρονος έπαθε έμφραγμα που προκάλεσε ανακοπή καρδιάς.

Άτομα από το περιβάλλον του αποκαλύπτουν πως τις τελευταίες ημέρες τον είχε κυριεύσει το άγχος για την κόρη του που σήμερα ξεκίνησε τις Πανελλήνιες.

nosokomeio volou 1 scaled

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, δεν μπορούσε να διαχειριστεί την πίεση.

Στο νοσοκομείο του Βόλου εκτυλίχθηκαν σκηνές αρχαίας τραγωδίας με την σύζυγό του να σπαράζει το κλάμα και να ζητά να μην ενοχληθεί το παιδί της την ώρα της εξέτασης.

Πληροφορίες από gegonota.news

Πήγε να δώσει αίμα και… είδε τον εαυτό της 8 ετών σε αφίσα των ΕΛΤΑ

0

Το χάρηκε με τη ψυχή της

Μια συγκινητική ιστορία ήρθε στο προσκήνιο, όταν μια γυναίκα, πηγαίνοντας να δώσει αίμα, αντίκρισε μια παλιά φωτογραφία της από την παιδική της ηλικία. Η συγκεκριμένη φωτογραφία είχε χρησιμοποιηθεί για την προώθηση της εθελοντικής αιμοδοσίας, δημιουργώντας μια απρόσμενη και συναισθηματικά φορτισμένη στιγμή.

Δείτε το βίντεο:

Μια παιδική φωτογραφία που έγινε σύμβολο

Το 1979, ένα μικρό κορίτσι πόζαρε για μια αφίσα των ΕΛΤΑ, μεταφέροντας το σημαντικό μήνυμα της εθελοντικής αιμοδοσίας. Χρόνια αργότερα, αυτό το κοριτσάκι, η Εύα Κέσσελρινγκ, με καταγωγή από την Ελλάδα και την Ελβετία, επιστρέφει ως ενήλικη για να προσφέρει αίμα, διατηρώντας ζωντανό το ίδιο πνεύμα προσφοράς.

Με την ίδια γλυκύτητα και αίσθηση δέσμευσης που τη χαρακτήριζε από παιδί, επισκέπτεται το νοσοκομείο για να δώσει αίμα. Εκεί, όμως, την περίμενε μια συγκινητική έκπληξη: στους τοίχους του χώρου αιμοδοσίας βρισκόταν ακόμα η παλιά αφίσα, με τη δική της φωτογραφία, τραβηγμένη όταν ήταν μόλις οκτώ ετών.

Η επιστροφή στη Λέσβο και το απρόσμενο στιγμιότυπο

afisa

Πριν από περίπου οκτώ μήνες, η κ. Κέσσελρινγκ αποφάσισε να επιστρέψει στη Λέσβο, τον τόπο καταγωγής του συζύγου της. Λίγες ημέρες πριν το περιστατικό, επισκέφθηκε το νοσοκομείο για προληπτικές εξετάσεις και, παράλληλα, θέλησε να συνεισφέρει ως αιμοδότρια.

Όταν μπήκε στο τμήμα Αιμοδοσίας, ως τακτική δότρια και αιμοπεταλιοδότρια, αντίκρισε με έκπληξη μια αφίσα των ΕΛΤΑ που απεικόνιζε μια φωτογραφία της παιδικής της ηλικίας. Η στιγμή ήταν βαθιά συγκινητική, καθώς βρέθηκε πρόσωπο με πρόσωπο με τον παιδικό της εαυτό, σε ένα αναπάντεχο ταξίδι στη μνήμη.

afisa 1

Η δύναμη της …συνέπειας και της προσφοράς

Τα χρόνια μπορεί να πέρασαν, αλλά το ζεστό βλέμμα της Εύας Κέσσελρινγκ παραμένει αναλλοίωτο, όπως επισημαίνουν και οι άνθρωποι του νοσοκομείου. Στην αφίσα, τα μάτια της ξεχωρίζουν για την καθαρότητα και την αθωότητά τους. Όπως λένε χαρακτηριστικά: «Δεν άλλαξαν ποτέ το χρώμα τους, ούτε έχασαν τον μοναδικό τρόπο που κοιτάζουν».

Η πράξη της δεν ήταν απλώς μια συμβολική αναδρομή στο παρελθόν, αλλά και μια ισχυρή απόδειξη ότι οι αξίες της εθελοντικής αιμοδοσίας μπορούν να μείνουν ζωντανές και ακλόνητες για μια ολόκληρη ζωή.

Δείτε το εξαιρετικό ρεπορτάζ της Δήμητρας Λαχουρή στην ΕΡΤ: