Blog Σελίδα 14623

Συνταγή για καρπούζι γλυκό του κουταλιού

0

Για να πετύχει το γλυκό πρέπει να προσέξουμε να διαλέξουμε ένα χοντρόφλουδο καρπούζι.

Υλικά

  • 1 καρπούζι 3 κιλά
  • 1 κιλό ζάχαρη
  • 400 γρ. νερό
  • 100 γρ. γλυκόζη
  • 1 κουταλιά της σούπας ασβέστη
  • χυμό από ½ λεμόνι
  • 2 βανίλιες σκόνη
  • λίγα φύλλα αρμπαρόριζας

Εκτέλεση

  1. Κόβετε το καρπούζι σε φέτες, παίρνετε τις φλούδες και τις κόβετε σε τετράγωνα κομμάτια. Αφαιρείτε την πράσινη εξωτερική φλούδα και κρατάτε μόνο το άσπρο μέρος.Τις βάζετε σε μια κατσαρόλα με λίγο νερό να πάρουν μία βράση και αποσύρετε.
  2. Διαλύετε τον ασβέστη σε ένα σκεύος με νερό και τοποθετείτε τις φλούδες για 2 ώρες περίπου. Ξεπλένετε πολύ καλά με νερό αρκετές φορές και βάζετε να βράσουν για 20’ περίπου λεπτά σε κατσαρόλα με τη ζάχαρη και το νερό.
  3. Την επόμενη μέρα ξαναβάζετε το καρπούζι στη φωτιά μαζί με τη γλυκόζη, το χυμό λεμόνι, τις βανίλιες και την αρμπαρόριζα. Βράζετε για 20’ περίπου και αποσύρετε.
  4. Το τελειώνετε την επόμενη μέρα βράζοντάς το μέχρι να δέσει το σιρόπι. Αφού κρυώσει καλά τοποθετείτε το γλυκό σε βάζα.
via

Κοινωνικό πείραμα: Πόσο τρομακτικό είναι άραγε να είσαι ομοφυλόφιλος στη Ρωσία;

0

Ένα βίντεο ανέβηκε πριν από μερικές ημέρες στο YouTube με ένα νέο κοινωνικό πείραμα που έχει ως στόχο να ανακαλύψει πως είναι να είσαι γκέι στη Ρωσία.

Οι Ρώσοι καλλιτέχνες φαρσέρ από το κανάλι ChebuRussiaTV δεν είναι ιδιαίτερα γνωστοί για το σκληρό πολιτικό σχολιασμό τους όμως με την τελευταία κρυφή κάμερα που τοποθέτησαν προσπάθησαν να ρίξουν φως στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ομοφυλόφιλοι στη χώρα τους.

Το κόνσεπτ είναι απλό, δυο άνδρες περπατάνε κρατώντας ο ένας το χέρι του άλλου στη Μόσχα, και η κάμερα καταγράφει τις αντιδράσεις του κόσμου!

Κάποιες από τις αντιδράσεις είναι πραγματικά σοκαριστικές.

Παρόλο που υπάρχουν αρκετοί περαστικοί που τους προσπερνούν χωρίς να κάνουν τίποτα, υπάρχουν μερικά παραδείγματα πολιτών που ενοχλούνται και μόνο στη θέα δύο γκέι ανθρώπων που δείχνουν δημόσια τη σχέση τους, τους εκφοβίζουν και τους παρενοχλούν και κάποιες φορές τα πράγματα γίνονται βίαια.

Ενόψει των πρόσφατων ψηφισμάτων σε ΗΠΑ και Ιρλανδία για τους γάμους ομοφυλοφίλων και της αυξανόμενης αποδοχής της ομοφυλοφιλίας σε ολόκληρο τον κόσμο, είναι εύκολο να ξεχάσει κάνεις πως υπάρχουν ακόμη έθνη που είναι λιγότερο ανοιχτόμυαλα.

Παρά το γεγονός πως η ομοφυλοφιλία δεν είναι παράνομη στη Ρωσία, υπάρχει ένας νόμος που απαγορεύει κάθε είδους “προπαγάνδας”.

Με την πρόσφατη Straight Pride Flag και την κοινή άποψη ότι το 80% του έθνους είναι εναντίον των ομοφυλοφιλικών γάμων και το 41% θεωρεί πως οι ομοφυλόφιλοι πολίτες πρέπει να διώκονται ποινικά, γίνεται σαφές πως το γίνεις μέλος μιας ΛΟΑΤ κοινότητας σύμφωνα με τον κανόνα του Βλαντιμίρ Πούτιν είναι μια πολύ τρομακτική κίνηση.

Και αυτές οι φανατικές και ομοφοβικές απόψεις είναι εντελώς ξεκάθαρες σε αυτό το βίντεο!

Πώς να φτιάξετε ένα γυναικείο αθλητικό μπουστάκι κόβοντας ένα ανδρικό εσώρουχο

0

Πριν να ξεφορτωθείτε από τη ντουλάπα σας κάποια παλιά εσώρουχα, που κάποτε είχαν δει και καλύτερες ημέρες, μπορείτε να μετατρέψετε σε κάτι χρηστικό και χαριτωμένο. Και το καλύτερο όλων είναι πως δεν θα χρειαστείτε ούτε βελόνα ούτε κλωστή!

Γνωρίζατε πως μπορείτε να φτιάξετε ένα γυναικείο αθλητικό μπουστάκι από ένα ανδρικό εσώρουχο; Κι όμως μπορείτε! Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να δείτε βήμα-βήμα την διαδικασία. Τι θα χρειαστείτε; Ένα ανδρικό εσώρουχο και ένα ψαλίδι!

Μιας και το αθλητικό μπουστάκι δεν προσφέρει πλήρη στήριξη, το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα απλό κομμάτι ένδυσης που είναι τέλειο για χαμηλής έντασης δραστηριότητα, όπως η γιόγκα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε εσώρουχο σας αρέσει ακόμη και κάποιο αντίστοιχο δικό σας, απλά βεβαιωθείτε πως το λάστιχο της μέσης είναι σφιχτό και ανθεκτικό.
Είναι ένας εύκολος τρόπος να εξοικονομήσετε χρήματα και να δείχνετε στιλάτοι! Εσείς θα το δοκιμάζατε;

Περιμένουμε τα σχόλια σας! Παρακαλούμε κοινοποιήστε το στους φίλους σας!

36 φωτογραφίες που θα βελτιώσουν την διάθεση σας

0

Η κλασσική πλέον φωτογραφική συλλογή με διάφορα κουφά και εντυπωσιακά πράγματα από διάφορες γωνίες του πλανήτη που θα προσπαθήσουν να σας φτιάξουν έστω και λίγο την διάθεση.

Ας δούμε λοιπόν μερικές φωτογραφίες που κάνουν θραύση στα κοινωνικά δίκτυα και έχουν συγκεντρώσει πολλά σχόλια και βλέμματα.

84655312 84655315 84655316 84655319 84655320 84655322 84655323 84655324 84655325 84655326 84655328 84655329 84655330 84655331 84655332 84655333 84655334 84655336 84655388 84655389 84655390 84655391 84655392 84655394 84655406 84655407 84657991 84657992 84657997 84658000 84658001 84658005 84658007 84658009 84658015 84658016

 

Βάφτιση: Οι υποχρεώσεις της νονάς!

0

Το να γίνει νονός ή νονά κάποιος δεν είναι εύκολη υπόθεση. Πρόκειται για μια απόφαση ζωής μιας και ο τίτλος «νονά» ή αντίστοιχα «νονός» συνοδεύεται με πολλές υποχρεώσεις.

Η πρώτη υποχρέωση του ανθρώπου που θα αποφασίσει να γίνει πνευματικός γονιός του παιδιού είναι η βάφτιση. Πολλοί, είναι αυτοί που μη γνωρίζοντας το κόστος του «να γίνεις νονός», δέχονται να βαφτίσουν ένα παιδί και όταν φτάνει εκείνη η ώρα, βλέποντας τα έξοδα αποφασίζουν να αρνηθούν στους γονείς του μωρού, αφήνοντάς τους και πολλές φορές «κρεμασμένους».

Για να αποφύγετε λοιπόν τέτοιες καταστάσεις εμείς θα σας παρουσιάσουμε τις υποχρεώσεις που έχει μια νονά σε μία βάφτιση.

1. Τα βαφτιστικά ρούχα.
2. Τα βαφτιστικά παπούτσια.
3. Τον βαφτιστικό σταυρό.
4. Τα μαρτυρικά.
5. Τα λαδόπανα.
6. Ένα μπουκαλάκι λάδι.
7. Ένα σαπουνάκι.
8. Πετσέτες (δυο μικρές και μια μεγάλη)
9. Μια λαμπάδα.
10. Τρία μικρότερα κεράκια.
11. Καλτσάκια.
12. Καπέλο.
13. Στολισμό εκκλησίας (αν το επιτρέπει η εκκλησία που θα τελεστεί το μυστήριο)
14. Πληρωμή του παπά.

Σε κάποιες περιοχές της βόρειας Ελλάδας η νονά αναλαμβάνει επίσης, τα προσκλητήρια και τις μπομπονιέρες.

Μία νονά θα πρέπει να θυμάται πώς η πιο σημαντική της υποχρέωση από όλες είναι να βρίσκεται πάντα κοντά στο παιδί.

mothersblog

Η παραλία Μπέλλα Βράκα ενώνει τα Σύβοτα με το νησάκι Μουρτεμένο- ένας επίγειος παράδεισος

0

Η παραλία Μπέλλα Βράκα ενώνει τα Σύβοτα με το νησάκι Μουρτεμένο.

Μπορεί κανείς να την επισκεφτεί με τα πόδια περνώντας κυριολεκτικά μέσα από την θάλασσα. Είναι μια μικρή, γραφική, αμμώδης παραλία η οποία συγκεντρώνει πολλούς τουρίστεςαπό τα γειτονικά ξενοδοχεία.

Η παραλία προσφέρει επίσης την ευκαιρία να ασκήσετε διάφορα θαλάσσια σπορ. Υπάρχει  η δυνατότητα να την επισκεφτείτε με αυτοκίνητο το οποίο αφήνετε σε πάρκινγκ πάνω από την παραλία και κατεβαίνετε σε αυτή από κατάλληλο διαμορφωμένο μονοπάτι.

Μόλις την αντικρίσετε θα μαγευτείτε από το πανέμορφο τοπίο. Δίπλα σε αυτή υπάρχουν και άλλες οργανωμένες παραλίες στις οποίες πηγαίνετε είτε από μονοπάτια είτε με βάρκα καθώς κάποιες από αυτές είναι απροσπέλαστες.

4 43500-viewom 43502-viewom 4838392 40304296 55318688 55318697 20150626152830_34 ART382113244009227911291361234_small beach-mpela-vraka BelaVraka_00 Mpella_vraka1 Mpella_vraka2 Mpella_vraka3 Mpella_vraka4 Mpella_vraka5 Mpella_vraka6 Mpella_vraka7 Mpella_vraka8 P6270179_zpsmno5acpb

Ο πρωθυπουργός των Φίτζι φοράει γραβάτα με… φούστα!

0

Άλλους τους ενοχλούν οι πρωθυπουργοί με γραβάτα, άλλους οι πρωθυπουργοί χωρίς γραβάτα, το πιο εντυπωσιακό στυλ όμως το έχει ο πρωθυπουργός των Φίτζι, ο οποίος νιώθει ανετότατα με τη γραβάτα και τη … φούστα του.

Την οποία και φόρεσε κανονικότατα ο Josaia Voreqe Bainimarama στις επίσημες φωτογραφίες με τον Κινέζο πρόεδρο Li Keqiang , κατά την επίσκεψή του στο Πεκίνο.

Α, ναι, η ενδυμασία συνοδεύεται με σανδάλι.

fiji1 fiji2 fiji3 fiji4

via

Ανοίγουν τη Δευτέρα οι τράπεζες μένουν όμως τα capital controls, αλλά «αθροίζονται» τα 60 ευρώ.

0

Τη Δευτέρα θα ανοίξουν όλα τα καταστήματα των ελληνικών τραπεζών, όπως ανέφεραν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ τραπεζικές πηγές.

Οι ίδιες πηγές σημείωσαν ότι οι πολίτες θα έχουν αρχής γενομένης από τη Δευτέρα, τη δυνατότητα να κάνουν σωρευτική ανάληψη χρημάτων από τα μηχανήματα αυτόματης ανάληψης ΑΤΜ, ή τα γκισέ των τραπεζών, αντί να υποχρεούνται όπως σήμερα, να λαμβάνουν καθημερινά μόνο το ποσό των 60 ευρώ.

Σε αυτή την περίπτωση, αρχής γενομένης από τη Δευτέρα, όποιος πολίτης δεν κάνει χρήση της κάρτας ανάληψης για μια ή δυο ημέρες σημαίνει ότι την τρίτη ημέρα θα δικαιούται να λάβει το ποσό των 120.

Η διευκόλυνση αυτή γίνεται για να αποφευχθούν οι ουρές στα τραπεζικά καταστήματα.

Σύμφωνα με άλλες πληροφορίες οι πολίτες θα μπορούν να σηκώνουν από τα ΑΤΜ ποσό ύψους 180 ευρώ με μία δόση κάθε τρεις ημέρες, είτε 60 ευρώ κάθε δύο ημέρες, προκειμένου να μην βρίσκονται κάθε μέρα στις ουρές. Πρακτικά πάντως δεν αλλάζει κάτι στο όριο της ανάληψης, αφού παραμένει ουσιαστικά το ποσό των 60 ευρώ ανά ημέρα.

Υπενθυμίζεται πως σε εβδομαδιαία βάση οι τράπεζες χρειάζονται περίπου 500 εκατ. ευρώ για να εξυπηρετούν πολίτες και επιχειρήσεις εντός των υφιστάμενων ορίων των κεφαλαιακών περιορισμών (60 ευρώ ημερήσιο όριο αναλήψεων, εβδομαδιαίο όριο αναλήψεων 120 ευρώ για συντάξεις, κ.ά.) και πλέον έχουν διαθέσιμα λιγότερα από 200 εκατ. Ευρώ. Γι αυτό και η παροχή ρευστότητας από την ΕΚΤ σήμερα Πέμπτη ήταν εξαιρετικά κρίσιμη, προκειμένου να μην υπάρξουν προβλήματα με τις αναλήψεις μετρητών.

Πηγές: Καθημερινή, iefimerida, Το Βήμα

Η 18χρονη που μιμείται εκπληκτικά τη Ζωή Κωνσταντοπούλου!

0

Την Πρόεδρο της Βουλής μιμείται με μεγάλη επιτυχία μια 18χονη από την Κοζάνη.

Η Κέλλυ καταφέρνει να αντιγράψει τη χροιά της φωνής της Ζωής Κωνσταντοπούλου, ωστόσο ακόμη μιλά πιο αργά από την Πρόεδρο της Βουλής.

Δείτε το video:

Πηγή: kozan.gr

Λάκης Λαζόπουλος: “Στο διάολο όλοι και όλα!”

0

Τη βαθιά του απογοήτευση για το αποτέλεσμα των διαπραγματεύσεων του Αλέξη Τσίπρα με τους Ευρωπαίους εξέφρασε ο Λάκης Λαζόπουλος με ένα μεγάλο και βαθυστόχαστο κείμενό του στο altsantiri.gr με τίτλο «Οι ώρες της βαθειάς απογοήτευσης».

Ένα κείμενο όπου εκφράζει ξεκάθαρα την άποψή του για το τι οδήγησε σ΄αυτή τη συμφωνία, αλλά και τι πρέπει πραγματικά να περιμένουμε στο μέλλον από αυτή:

Η Ελλάδα χθες το βράδυ έφυγε από την Ευρώπη, αν και παρέμεινε.

Ο Πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας ανετράπη από την κυβέρνηση, μετά από το πραξικόπημα που σχεδίασαν ο Σόιμπλε και η Μέρκελ συνεπικουρούντων των Ντράγκι, Ντάισεμπλουμ και του εγχώριου συστήματος.

Διότι όταν εσύ παλέυεις για μία καλύτερη συμφωνία και ο Θεοδωράκης εδώ υπογράφει την όποια συμφωνία του φέρεις, όταν ο Μεϊμαράκης ζητά από τον Πρωθυπουργό να σταματήσει τους τακτικισμούς και να υπογράψει και όταν η Γεννηματά ουρλιάζει υπέγραψε γρήγορα, όταν στην Ελλάδα υπάρχουν πολιτικοί έτοιμοι να υπογράψουν τα πάντα, γιατί οι Ευρωπαίοι να βάλουν φρένο στις απαιτήσεις.;

Στο συμβούλιο πολιτικών αρχηγών δεν μπήκε όριο ως προς τα που φτάνουμε.

Όταν το όριο σου είναι ένας Θεοδωράκης έτοιμος στο καινούργιο του κοστούμι, φωνάζοντας αξιοποιειστε με (!), εδώ ο καλός, εδώ ο χρήσιμος, τι ελπίζεις;

Η χώρα βρισκόταν βαριά τραυματισμένη σωριασμένη στους δρόμους της ιστορίας, ψυχοραγώντας. Έπρεπε να μεταφερθεί προσεκτικά για να μην πεθάνει στον δρόμο.

Δεν νύσταξε ο Πρωθυπουργός και συμφώνησε με όλα αυτά τα απαράδεκτα. Οι εκβιασμοί δεν είχαν τέλος.

Αύριο σου κατάσχουμε τα πάντα από τις τράπεζες. Είδε το τέλος της χώρας και την επαναφορά των νταβατζήδων στο τιμόνι.

Πήρε χρόνο λοιπόν συμφωνόντας.

Να μετρήσει και να μετρηθεί.

Να οδηγήσει την χώρα, όχι με οδηγό άναρθρες κραυγές, συνήθεις μέσα στον πανικό, αλλά με ήρεμη και ψύχραιμη πλοήγηση.

Οι ξένοι σχεδίασαν σωστά.

Όσο πιο σκληρά θα ήταν τα μέτρα, τόσο πιο αδύνατο θα γινότανε το να ψηφιστούν από τον ΣΥΡΙΖΑ.

Για αυτό φωνάζανε οι Μνημονιακοί, εμείς θα τα ψηφίσουμε όλα!

Για να γίνονται όλο πιο δύσκολα τα μέτρα να τα ψηφιστούν από τους Αριστερούς.

Οι νταβατζήδες είναι εδώ.

Δεν είναι αλήθεια ότι χάθηκε χρόνος.

Αυτά ζητάγανε από την αρχή. Και κάθε φορά που πηγαίνανε να συμφωνήσουν, ζητάγανε κι άλλα.

Η αλήθεια όμως είναι ότι ξαφνιαστήκαμε από το αδίστακτο πρόσωπο της σημερινής Γερμανίας.

Θύμιζε έντονα το παλιό της πρόσωπο.

Οι Έλληνες που παρακολουθούσανε όλο το βράδυ τα μαρτύρια της ταπείνωσης, είχαν πάρει μέσα τους την απόφαση.

Να πάνε στο διάολο όλοι και όλα!

Ζητούσαν από τον Τσίπρα να τα βρόντηξει κάτω και να γυρίσει πίσω.

Χθες το βράδυ οι Έλληνες ήταν έτοιμοι να ξαναπάρουν την γη στα χέρια τους.

Όμως ένας Πρωθυπουργός δεν πράττει εν θερμώ.

Συμφώνησε να παραμείνει η χώρα του στην Ευρώπη, ξέροντας κατα βάθος, ότι η σχέση με την Ευρώπη έσπασε.

Οι Έλληνες χθες αποφάσισαν ότι θα ζήσουν ανεξάρτητοι.

Στην Ευρώπη λέμε ΝΑΙ, στην Γερμανόπη λέμε ΠΟΤΕ!

Και ενώ δεν έχουν αμφιβολία οι Έλληνες για την ποιότητα και το σθένος του Πρωθυπουργού, εν τούτοις δεν θέλουν άλλον έναν δεμένο με μνημόνια.

Οι ξένοι θέλουν λιτότητα, μας θέλουν σκλάβους, μας θέλουν αποικία χρέους. Ξεκάθαρο.

Έχουν εδώ το “υπηρετικό” τους προσωπικό. Τη Νέα Δημοκρατία, το ΠΑ.ΣΟ.Κ. και τον ΠΟΤΑΜΙ.

Αυτοί θα ψηφίσουν τα μέτρα.

Αλλά είναι άλλο να ψηφίσουν τα μέτρα με Τσίπρα Πρωθυπουργό.

Επειδή δεν είχαν την πλειοψηφία, για αυτό διαίρεσαν το ΣΥΡΙΖΑ, ώστε να έρθουν αυτοί πάλι ως σωτήρες.

Το τρίτο αυτό μνημόνιο είναι εξίσου επαχθές, με δύο δικλείδες ασφαλείας, που σε άλλη ιστορική περίοδο θα μπορούσαν να ανοίξουν κάποιες προοπτικές.

Όμως ο λαός είναι κουρασμένος, εξαντλημένος από την λιτότητα, δεν θέλει να συνεχίσει να ζει σε αυτή την απέραντη ασφυξία.

Κάποια από τα μέτρα μπορεί να τα αντιμετωπίσει, αλλά σίγουρα δεν μπορεί να σηκώσει όλον αυτό τον ορυμαγδό.

Εν πάσει περιπτώση!!!!, από το ΟΧΙ στα μνημόνια, δεν μπορείς να έρθεις να ψηφίσεις το τρίτο και μακρύτερο.

Άρα οι Ευρωπαίοι επιθυμούν διά της ανατροπής της κυβέρνησης, επιβολή δοτών κυβερνήσεων και σε αντάλλαγμα θα παρέχουνε μία σχετική κανονικότητα ζωής.

Αλλά είναι αποφασισμένοι να πάρουν σπίτια, να ξεσπιτώσουν οικογένειες και ας πηδήξουν όσοι πιο πολύ μπορούν από τα παράθυρα. Δεν τους νοιάζει.

Δεν είναι Ευρώπη αυτή, είναι μία αθλιότητα.

Να είστε σίγουροι ότι θα τον φέρουν τον Θεοδωράκη, όπως κατάφεραν σήμερα να φέρουν τον Τσίπρα απολογούμενο στον κόσμοπου του έδωσε το 62%.

Η ιστορία έχει τεντώσει τα μάτια της και τα αυτιά της.

Η κρίση αυτή πρέπει να ξεπεραστεί.

Ας σκεφτούμε.

Τα βροντάμε όλα τώρα και φεύγουμε;

Παραμένουμε στην Ευρώπη μέχρι να σταθούμε στα πόδια μας και τροχοδρομούμε την έξοδο μας συντεταγμένα;

Τι κερδίζουμε μένοντας;

Τι κερδίζουμε φεύγοντας;

Τι θα κερδίσει η αριστερή πλατφόρμα, παραδίδοντας ξανά την εξουσία στους νταβατζήδες;

Θα παρακολουθεί τους δεξιούς να ψηφίζουν τα μνημόνια και θα διαμαρτύρεται και θα υπόσχεται ότι θα ξαναέρθει αυτή στην εξουσία, αλλά όταν τα βρει σκούρα θα ξαναφύγει;

Θα ξανακλειστούν στα σπίτια τους να ξαναδιαβάσουν τον Μαρξ, για να εντοπίσουν που οφείλεται η αποτυχία του εγχειρήματος τους;

Θα οδηγήσουν τον λαό σε εκλογές; Και με τι σύνθημα; Δεύτερη φορά Αριστερά σε 6 μήνες;

Με κλειστές τράπεζες ή με ανοιχτές;

με χαμένες τις καταθέσεις, χωρις μισθούς και συντάξεις;

Πρέπει να προσδιορίσουν ποιος είναι ο εχθρός.

Δεύτερον, αν μπορούν να τον πολεμήσουν.

Να πει καθαρά ο Λαφαζάνης, όχι σε τι διαφωνεί, αλλά τι προτείνει.

Όλη αυτή την ώρα ακούμε προσεκτικά και με σεβασμό όλους.

Προτείνει χρεοκωπία και δραχμή;

Διότι άλλο μνημόνιο καλύτερο δεν έχει.

Όταν η χώρα πολέμησε τόσο σκληρά και η ανταμοιβή αυτού του πολέμου είναι αυτή η κατάπτυστη απαίτηση των δανειστών, ξέρουμε ότι αυτή είναι η Ευρώπη.

Και βαθιά μέσα μας ξέρουμε ότι δεν μπορούμε να συνεχίσουμε να ζούμε σε αυτήν.

Το κυρίαρχο είναι να μην χαθεί η ιστορική ευκαιρία.

Γιατί η εντύπωση που δίνει αυτή η Αριστέρα, είναι πως δεν ήταν από χάλυβα φτιαγμένη.

Έχουμε πραξικόπημα.

Όταν μπήκε το τανκ στο Πολυτεχνείο, δεν μοιράζανε ευθύνες. Φωνάζανε με μία φωνή όλοι.

Επί 5 χρόνια η Ευρωπαίοι βρίζανε τους Έλληνες, τεμπέληδες και ζητιάνους.

Σήμερα βρίζουν τους Γερμανούς σαν εκβιαστές.

Οι Έλληνες έχουν τώρα το δίκιο με το μέρος τους.

Έχει αλλάξει η εικόνα μας στα μάτια του κόσμου.

Ας βρει η Αριστερά τον τρόπο να ανατρέψει την επαναφορά των νταβατζήδων και ας μιλήσει καθαρά στον λαό, για το τι πρέπει να κάνουμε για να σταματήσουμε να ζούμε στην αναξιοπρέπεια.

Ο κόσμος το έδειξε, το είπε, το φώναξε.

Είμαστε έτοιμοι για όλα.

Y.Γ. Με το ΟΧΙ ο λαός ζήτησε μία καλύτερη συμφωνία. Η συμφωνία αυτή δεν ήρθε. Τώρα πρέπει να αποφασίσουμε τι κάνουμε από εδώ και μπρος.

Πηγή: altsantiri.gr