«Έφυγε» ξαφνικά από τη ζωή και η κηδεία της έγινε την Τετάρτη στο Δερβένι Κορινθίας
Μία δυσάρεστη είδηση στον χώρο για τους εκπροσώπους της υποκριτικής τέχνης έκανε γνωστή ο Σπύρος Μπιμπίλας, ανακοινώνοντας τον θάνατο της τραγουδίστριας Έλενας Ιωάννου.
Δείτε την ανάρτηση:
Ο Σπύρος Μπιμπίλας δημοσίευσε στο Facebook ότι η τραγουδίστρια Έλενα Ιωάννου, που ήταν σύντροφος του ηθοποιού Ιωάννη Σαμαρτζή «έφυγε» ξαφνικά από τη ζωή. Η κηδεία της καλλιτέχνιδας θα γίνει την Τετάρτη στο Δερβένι Κορινθίας.
«Αντίο αγαπημένη μας φίλη… Η Έλενα Ιωάννου η αγαπημένη μας φίλη και τόσο δημιουργική τραγουδίστρια ταξίδεψε ξαφνικά για άλλους κόσμους αφήνοντας τον λατρεμένο της σύντροφο τον αγαπημένο μας συνάδελφο και φίλο Ιωάννη Σαμαρτζή πίσω…
Αύριο θα την αποχαιρετήσουμε από το Δερβένι Κορινθίας στις 11πμ. Καλό ταξίδι Έλενα που πάντα μας υποδεχόσουν στο Ίχνος με χαμόγελο και πότε δεν έλειψες από κάθε τι που κάναμε για τους ηθοποιούς», έγραψε ο Σπύρος Μπιμπίλας.
Για τον χαμό της Έλενας Ιωάννου έκανε ανάρτηση και ο αγαπημένος της Ιωάννης Σαμαρτζής.
«Με βαθιά θλίψη και αβάσταχτο πόνο αποχαιρετούμε την αγαπημένη μας Έλενα Ιωάννου (Παπαδάκη), μια ξεχωριστή γυναίκα που με τη φωνή, το χαμόγελο, την καλοσύνη και την αγάπη της άγγιξε αμέτρητες καρδιές.
Η Έλενα δεν ήταν μόνο μια σπουδαία ερμηνεύτρια. Ήταν ένας άνθρωπος που σκόρπιζε φως, δύναμη και συγκίνηση όπου κι αν βρισκόταν. Άφησε το δικό της ανεξίτηλο αποτύπωμα στις ζωές όλων όσοι είχαν την ευλογία να τη γνωρίσουν, να συνεργαστούν μαζί της ή απλώς να τη θαυμάσουν.
Δείτε την ανάρτηση:
Αύριο, Τετάρτη 3 Ιουνίου 2026, (ώρα 11.00) συγγενείς, φίλοι, συνεργάτες και άνθρωποι που την αγάπησαν θα τη συνοδεύσουμε στην τελευταία της κατοικία, στο Δερβένι Κορινθίας, για να της πούμε το τελευταίο “αντίο”», έγραφε η ανάρτηση του συντρόφου της.
«Ξέρετε πόσο κρύο έκανε το πρωί; Ξέρετε τι υγρασία νιώσαμε, ειδικά όσες δουλεύουμε στις Τζιτζιφιές; Ξέρετε ότι δυσκολευόμαστε να φορέσουμε πολλά ρούχα γιατί και δεν μπορούμε να κινηθούμε και ιδρώνουμε από το περπάτημα;
Ξέρετε πως παγώνουν τα δάκτυλα μας και πονάνε όταν σφίγγουμε την σκούπα και το φαράσι; Ξέρετε πόσα κιλά σκουπίδια σηκώνουμε στην βάρδια μας; Ξέρετε ότι σεβόμενες όλους σας σκουπίζουμε τα πεζοδρόμια σε μέρη που δεν μας ανήκουν και μαζεύουμε αυτά που βγάζετε από τις αυλές σας;
Ξέρετε ότι η πλειοψηφία του κόσμου πετάει τα σκουπίδια όπου να ναι;
Ξέρετε; Όσοι ξέρετε μάς λέτε ένα “καλημέρα” με χαμόγελο και εμείς χαιρόμαστε.
Όσοι δεν ξέρετε να μάθετε.
Και να μάθετε τα σέβεστε. Και σεβασμός στον άλλον σημαίνει ότι δεν τραβάω βίντεο για να σχολιάσω την δουλειά του καθισμένη στο μπαλκόνι μου. Σημαίνει τον αφήνω να δουλέψει και να γυρίσει ήσυχος στο σπίτι του.
Γιατί και οι οδοκαθαρίστριες έχουμε σπίτι, οικογένεια, χαρές, λύπες, προβλήματα.
Από την οδοκαθαρίστρια της γειτονιάς σας.
Να ευχαριστήσω από καρδιάς όσους σήμερα μου είπαν “καλημέρα”.
Να λυπηθώ από καρδιάς τους μίζερους που προσπαθούν να πετάξουν την μιζέρια πάνω μας».
Είχε παρκάρει το ταξί του για περίπου 40-50 λεπτά κοντά στο σημείο του τραγικού συμβάντος και καθόταν μέσα στο όχημα
Σοκ έχει προκαλέσει η υπόθεση του οδηγού ταξί που έπεσε με το όχημά του λίγο πριν από τις 11:00 το πρωί της Πέμπτης 4 Ιουνίου και ανασύρθηκε νεκρός.
Δείτε το βίντεο:
Μαρτυρίες ανθρώπων που βρίσκονταν στο σημείο τη στιγμή του τραγικού συμβάντος ανέφεραν ότι ο άνδρας είχε παρκάρει το ταξί του για περίπου 40-50 λεπτά κοντά στο σημείο του τραγικού συμβάντος και καθόταν μέσα στο όχημα.
Κάποια στιγμή, τον πλησίασε κάποιος για να του μιλήσει και ο οδηγός του ταξί φέρεται να έβαλε τη ζώνη του, να ανέπτυξε ταχύτητα και να κατέληξε στη θάλασσα, σύμφωνα με ρεπορτάζ της εκπομπής «Live You» του ΣΚΑΪ.
Σημειώνεται ότι η επιχείρηση που στήθηκε από το Λιμενικό Σώμα ήταν μεγάλη. Άμεσα κινητοποιήθηκαν σκάφος του ΛΣ-ΕΛΑΚΤ και στελέχη της λιμενικής αρχής, ενώ στο σημείο έσπευσαν κλιμάκιο της Μονάδας Υποβρυχίων Αποστολών (ΜΥΑ) και γερανοφόρο όχημα, προκειμένου να συνδράμουν στις έρευνες και στην ανέλκυση του οχήματος από τη θάλασσα.
Το σημείο όπου έπεσε ο άνδρας έχει βάθος πάνω από οκτώ μέτρα. Οι δύτες τον ανέσυραν από το ταξί χωρίς τις αισθήσεις του, τον παρέλαβε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και μεταφέρθηκε άμεσα στο Γενικό Νοσοκομείο Πειραιά «Τζάνειο», όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του.
Οι συνθήκες υπό τις οποίες το ταξί κατέληξε στη θάλασσα διερευνώνται από τις αρμόδιες αρχές.
Πλέον, το Μέγαρο Μαξίμου μπορεί να υποστηρίξει ότι έκλεισε και το τελευταίο κεφάλαιο που συνδεόταν με την κρίση χρέους.
Η απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να αφαιρέσει την Ελλάδα από τη λίστα των χωρών με «μακροοικονομικές ανισορροπίες» αποτελεί μία από τις σημαντικότερες οικονομικές και πολιτικές εξελίξεις των τελευταίων ετών. Δικαιωματικά η χθεσινή ημέρα χαρακτηρίστηκε «ορόσημο», αφού πρόκειται για μια εξέλιξη που σηματοδοτεί το οριστικό κλείσιμο ενός φαύλου κύκλου που άνοιξε με την οικονομική κρίση του 2009.
Έχει ιδιαίτερη σημασία το γεγονός ότι για πρώτη φορά μετά από 16 χρόνια, η ελληνική οικονομία παύει να βρίσκεται σε κάποιο ειδικό καθεστώς παρακολούθησης εξαιτίας δομικών αδυναμιών και δημοσιονομικών κινδύνων. Η εξέλιξη αυτή έρχεται να προστεθεί στην ανάκτηση της επενδυτικής βαθμίδας, στη σημαντική αποκλιμάκωση του δημόσιου χρέους ως ποσοστού του ΑΕΠ και στη διατήρηση υψηλών ρυθμών ανάπτυξης σε σχέση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο. Σε πολιτικό επίπεδο, η κυβέρνηση επιχειρεί να παρουσιάσει την απόφαση της Κομισιόν ως μια διεθνή επιβεβαίωση της οικονομικής της πολιτικής. Ως μια δικαίωση της πολιτικής της. Υπό αυτό το πρίσμα δεν είναι τυχαίο ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης μίλησε για το «επίσημο τέλος κάθε επιτήρησης», συνδέοντας την τρέχουσα συγκυρία με την πολυετή προσπάθεια δημοσιονομικής προσαρμογής και της υλοποίησης μεταρρυθμίσεων που εφαρμόστηκαν μετά τα μνημόνια.
Η πραγματική σημασία της απόφασης
Ωστόσο, η πραγματική σημασία της απόφασης βρίσκεται κυρίως στο πεδίο της αξιοπιστίας. Και αυτό γιατί οι διεθνείς αγορές, οι επενδυτές και οι ευρωπαϊκοί θεσμοί αξιολογούν πλέον την Ελλάδα ως μια οικονομία που δεν εμφανίζει τις ανισορροπίες που την οδήγησαν στην κρίση της προηγούμενης δεκαετίας. Αυτό μεταφράζεται σε καλύτερες συνθήκες χρηματοδότησης για το κράτος, μεγαλύτερη ελκυστικότητα για επενδύσεις και αυξημένη εμπιστοσύνη για την πορεία της οικονομίας τα επόμενα χρόνια.
Παράλληλα, η εξέλιξη δημιουργεί και ένα νέο πολιτικό αφήγημα για την κυβέρνηση. Μέχρι σήμερα η δημόσια συζήτηση περιστρεφόταν γύρω από την έξοδο από τα μνημόνια, την ενισχυμένη εποπτεία και την επενδυτική βαθμίδα. Πλέον, το Μέγαρο Μαξίμου μπορεί να υποστηρίξει ότι έκλεισε και το τελευταίο κεφάλαιο που συνδεόταν με την κρίση χρέους. Με άλλα λόγια, η χώρα δεν αντιμετωπίζεται πλέον ως η «ειδική περίπτωση» της Ευρωζώνης. Έπαψε να είναι και επίσημα το «μαύρο πρόβατο».
Διαβάζοντας «πίσω» από τις λέξεις
Αυτό, βέβαια, δεν σημαίνει ότι έχουν λυθεί όλα τα προβλήματα της ελληνικής οικονομίας. Σε καμία περίπτωση. Απεναντίας, η ακρίβεια εξακολουθεί να πιέζει τα νοικοκυριά, το στεγαστικό ζήτημα αποκτά ολοένα μεγαλύτερες διαστάσεις, οι μισθοί παραμένουν χαμηλότεροι από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο και η παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας παραμένει ζητούμενο. Επιπλέον, η διατήρηση υψηλών πρωτογενών πλεονασμάτων απαιτεί διαρκή δημοσιονομική πειθαρχία σε ένα περιβάλλον διεθνούς αβεβαιότητας.
Υπό αυτή την έννοια, η έξοδος από το καθεστώς των μακροοικονομικών ανισορροπιών δεν αποτελεί το τέλος της διαδρομής αλλά την αφετηρία μιας νέας φάσης. Δικαιωματικά η Ελλάδα περνά από την εποχή της αποκατάστασης της αξιοπιστίας στην εποχή της διατήρησής της. Και αυτό είναι ίσως το μεγαλύτερο στοίχημα των επόμενων ετών.
Σε γενικές γραμμές, το πολιτικό μήνυμα της απόφασης είναι ότι η Ελλάδα αφήνει πίσω της τις πιο σκοτεινές σελίδες της οικονομικής κρίσης. Το οικονομικό μήνυμα, όμως, είναι ακόμη πιο σημαντικό. Η πρόκληση πλέον δεν είναι να αποδείξει ότι μπορεί να σταθεί στα πόδια της, αλλά να αποδείξει ότι μπορεί να τρέξει με σταθερότητα, ανταγωνιστικότητα και κοινωνική συνοχή σε ένα απαιτητικό ευρωπαϊκό περιβάλλον.
Μητσοτάκης: “Επίσημο τέλος κάθε επιτήρησης για την Ελλάδα, βγαίνει από τη λίστα των χωρών με μακροοικονομικές ανισορροπίες”
Στην απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να θέσει την Ελλάδα εκτός της λίστας των κρατών με «μακροοικονομικές ανισορροπίες» αναφέρθηκε με ανάρτησή του ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, κάνοντας λόγο για το «επίσημο τέλος κάθε επιτήρησης» και για το κλείσιμο ενός αρνητικού κεφαλαίου που άνοιξε πριν από 16 χρόνια.
Όπως σημείωσε, η χώρα αποκαθιστά πλήρως την κανονικότητα στην οικονομία της, σε μια περίοδο κατά την οποία δέκα άλλα κράτη-μέλη τίθενται σε καθεστώς εποπτείας λόγω υπερβολικών ελλειμμάτων.
Ο πρωθυπουργός υποστήριξε ότι η εξέλιξη αυτή δεν προέκυψε τυχαία, αλλά αποτελεί αποτέλεσμα της προσπάθειας των πολιτών και της Πολιτείας. Παράλληλα, τόνισε ότι δεν πρόκειται για μια απλή τεχνοκρατική διαπίστωση, αλλά για το θεμέλιο πάνω στο οποίο μπορεί να οικοδομηθεί μια καλύτερη ζωή για τους πολίτες.
Σύμφωνα με τον κ. Μητσοτάκη, η εξέλιξη αυτή επιτρέπει στα πλεονάσματα να μετατρέπονται σε καλύτερους μισθούς και συντάξεις, στις μεταρρυθμίσεις να δημιουργούν νέες θέσεις εργασίας, στο δημόσιο χρέος να υποχωρεί και στη συλλογική ανάπτυξη να μετατρέπεται σταδιακά σε ατομική ευημερία.
Κλείνοντας, ο πρωθυπουργός ανέφερε ότι με τη «σφραγίδα» της Ευρώπης η χώρα αφήνει πίσω της την περίοδο που άνοιξε με το ξέσπασμα της οικονομικής κρίσης. Όπως σημείωσε, η Ελλάδα προχωρά με αυτοπεποίθηση, γνωρίζοντας από πού ξεκίνησε και πού κατευθύνεται, υπογραμμίζοντας ότι εξακολουθούν να υπάρχουν πολλές προκλήσεις και στόχοι που πρέπει να κατακτηθούν στον δρόμο της προόδου.
Μητσοτάκης: Επίσημο τέλος κάθε επιτήρησης για την Ελλάδα, βγαίνει από τη λίστα των χωρών με μακροοικονομικές ανισορροπίες
Η ανάρτηση του πρωθυπουργού
«Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε, σήμερα, ότι η Ελλάδα τίθεται πλέον εκτός λίστας των κρατών με «μακροοικονομικές ανισορροπίες». Κάτι που σημαίνει και το επίσημο τέλος κάθε επιτήρησης. Κλείνει, έτσι, ένα αρνητικό κεφάλαιο που άνοιξε πριν από 16 χρόνια, με τη χώρα μας να αποκαθιστά πλήρως την κανονικότητα στην οικονομία της. Και, μάλιστα, σε μία στιγμή που 10 άλλα κράτη-μέλη τίθενται σε καθεστώς εποπτείας λόγω υπερβολικών ελλειμμάτων.
Η εξέλιξη αυτή δεν προέκυψε τυχαία. Αντίθετα, συμπυκνώνει τη σκληρή προσπάθεια πολιτών και Πολιτείας. Και δεν είναι μία τεχνοκρατική διαπίστωση. Αλλά το θεμέλιο πάνω στο οποίο οικοδομείται μία καλύτερη ζωή. Επιτρέποντας στα πλεονάσματα να γίνονται καλύτεροι μισθοί και συντάξεις. Οι μεταρρυθμίσεις να δημιουργούν νέες δουλειές. Το δημόσιο χρέος να υποχωρεί, απαλλάσσοντας από παλαιά βάρη τη νέα γενιά. Και τη συλλογική ανάπτυξη να μετατρέπεται, σταδιακά, σε ατομική ευημερία.
Με τη σφραγίδα και της Ευρώπης, λοιπόν, από σήμερα αφήνουμε πίσω την επώδυνη παρένθεση που άνοιξε με το ξέσπασμα της κρίσης. Όχι, απλώς, με ανακούφιση. Αλλά με την αυτοπεποίθηση μιας πατρίδας που θυμάται από πού ξεκίνησε και γνωρίζει, πλέον, πού πηγαίνει. Γιατί, παρά τις δυσκολίες, το ταξίδι δεν σταματά εδώ, καθώς υπάρχουν ακόμη πολλές νίκες να κατακτήσουμε. Βαδίζοντας με σταθερό βήμα στον δρόμο της δυναμικής προόδου. Με σιγουριά και με προοπτική».
«Δεν έστριψα τιμόνι, τίποτα, για να μη χτυπήσω άλλα αυτοκίνητα» είπε μεταξύ άλλων ο 75χρονος
Σκηνές πανικού εκτυλίχθηκαν στη Ναύπακτο το πρωί της Τετάρτης 03.06.2026, όταν ένα σοβαρό τροχαίο αναστάτωσε κατοίκους και περαστικούς σε κεντρικό σημείο της πόλης. Ένας 75χρονος οδηγός έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου του, με αποτέλεσμα να παρασύρει οχήματα, μηχανάκια και τραπεζοκαθίσματα καταστημάτων, προκαλώντας μεγάλες υλικές ζημιές, ενώ μία μητέρα με την κόρη της γλίτωσαν από θαύμα.
Δείτε το βίντεο:
Το τροχαίο στη Ναύπακτο σημειώθηκε λίγο πριν τις 9 το πρωί, σε δρόμο που οδηγεί προς το λιμάνι. Το αυτοκίνητο του ηλικιωμένου πέρασε ξαφνικά στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας, ανέβηκε στο πεζοδρόμιο και ακολούθησε μια ανεξέλεγκτη πορεία, παρασύροντας έξι παρκαρισμένα μηχανάκια και συγκρούστηκε με δύο ακόμη οχήματα πριν τελικά ακινητοποιηθεί.
Παρά τη σφοδρότητα του περιστατικού, το πιο εντυπωσιακό είναι ότι δεν χάθηκε ανθρώπινη ζωή. Μάλιστα, λίγα δευτερόλεπτα πριν το αυτοκίνητο φτάσει στο σημείο, μια μητέρα κατάφερε να αντιδράσει αστραπιαία και να απομακρύνει την 5χρονη κόρη της από τον κίνδυνο, αποτρέποντας μια πιθανή τραγωδία.
Οι Αρχές προχώρησαν στην αφαίρεση του διπλώματος οδήγησης του 75χρονου με τον ίσιο να υποστηρίζει στο live News πως το πρόβλημα προκλήθηκε από μηχανική βλάβη στο όχημα και όχι από δικό του λάθος.
Δείτε το βίντεο:
«Οδηγούσα και έφυγε. Τώρα, κόλλησε το γκάζι, ξέρω τι μπορεί να έγινε; Αυτό έγινε σε δευτερόλεπτα μέσα. Δεν πάτησα φρένο καθόλου. Δεν πρόλαβα να πατήσω. Θα πήγαινα με 30-40 χιλιόμετρα τώρα εκεί πέρα και λιγότερο μπορεί να πήγαινα. Τώρα ξαφνικά κόλλησε το γκάζι. Εγώ αφού πήγε αριστερά τ’ αυτοκίνητο, από ‘κει που έπρεπε να πάει, τ’ άφησα να πάει εκεί. Δεν έστριψα τιμόνι, τίποτα, για να μη χτυπήσω άλλα αυτοκίνητα. Δεν έχω τρακάρει ποτέ μου εγώ, ούτε έχω ακουμπήσει πουθενά σε αυτοκίνητα. Εγώ οδηγώ πολύ προσεκτικά. Με φύλαξε ο Θεός, να μη σκοτώσω άνθρωπο. Μια χαρά πήγαινε το αυτοκίνητο. Εγώ είχα πάει μια βόλτα ένα χιλιόμετρο πιο πέρα, και γύρναγα σπίτι πάλι».
Ο 75χρονος μίλησε και για το αυτοκίνητό του, τονίζοντας πως το συντηρούσε σχολαστικά όλα αυτά τα χρόνια. «Έχω δύο Mercedes. Άμα τις δεις, είναι αυτόματες, είναι καινούργιες, η μία είναι 3.000 κυβικά κι αυτή είναι 2.600. Είναι παλιές, ωραία αυτοκίνητα, αδούλευτα, αλλά προσεγμένα. Εγώ, μ’ αρέσουν αυτά τα αυτοκίνητα, επειδή είναι μεγάλα. Και τα προσέχω πολύ. Κόλλησε το γκάζι, τι έγινε… και πήγα κι έπεσα πάνω στα τρία μηχανάκια. Αυτό το ‘χω γύρω στα 25 χρόνια. Είναι καλό αυτοκίνητο. Λες κι είναι καινούργιο, πάει. Αυτή είναι Mercedes, 2300. Δεν έχει πολλά χιλιόμετρα. 260.000 χιλιόμετρα έχει. Πήγε 10-15 μέτρα πέρα και ήταν κάτι μηχανάκια, τα ‘ριξε κάτω. Και χτύπησα πάνω σ’ ένα αυτοκίνητο».
Δείτε το βίντεο:
Τι είπε η μητέρα που γλίτωσε με την κόρη της από θαύμα
Συγκλονιστική είναι και η περιγραφή της μητέρας που βρέθηκε στο επίκεντρο του περιστατικού μαζί με την κόρη της. Λίγα λεπτά πριν από τη σύγκρουση είχε σταματήσει σε φούρνο και βρισκόταν δίπλα στο αυτοκίνητό της όταν αντιλήφθηκε τον κίνδυνο.
«Είχα μπει στον φούρνο να πάρω της μικρής κάτι να φάει. Είχα βγει μόνη μου πριν έξω για να πάρω την πίτσα. Και την είχα δεμένη πίσω, στο κάθισμα. Παίρνω την πίτσα,και την ώρα που βγαίνω, ανοίγω την πόρτα του συνοδηγού για να αφήσω την πίτσα. Και μου λέει η μικρή ότι θέλει να κατεβεί κι αυτή λίγο από το αυτοκίνητο. Την ξελύνω, την βγάζω. Ακουμπάω την πίτσα στο αμάξι και η μικρή πήδηξε μέσα».
Η ίδια περιέγραψε τις δραματικές στιγμές που ακολούθησαν, όταν είδε το όχημα να κατευθύνεται προς το μέρος τους. «Απλά άκουσα τον ήχο του αυτοκίνητου και είδα ένα αμάξι να έρχεται πάνω μου. Πήρα το παιδί και το πέταξα. Ερχόταν με πολλά χιλιόμετρα. Είχε κολλήσει. Ήταν το πόδι του κολλημένο στο γκάζι. Πήρε όλα τα μηχανάκια, όλες τις μηχανές, το δικό μου το αυτοκίνητο και χτύπησε και από πίσω. Το δικό μου το αυτοκίνητο δεν υπάρχει. Κανονικά δεν θα ‘πρεπε να οδηγούν οι άνθρωποι αυτοί. Απλά άκουσα τον ήχο του αυτοκινήτου και σηκώνω το βλέμμα μου και το βλέπω το αμάξι να έρχεται».
Παρά τον τρόμο που έζησαν, μητέρα και παιδί γλίτωσαν τα χειρότερα. «Είναι καλά. Δεν έχει κάτι, εκτός από τα χτυπήματα που έχει από εμένα που την πέταξα. Έχω χτυπήσει στα πόδια μου. Έχω μελανιές, έχω κάτι σκισίματα από τις λαμαρίνες. Ήτανε με πολλά χιλιόμετρα. Όσο πήγαινε προφανώς το γκάζι. Με την ταχύτητα που ήτανε. Το είχε πατήσει», ανέφερε χαρακτηριστικά, περιγράφοντας τις στιγμές που δύσκολα θα ξεχάσει.
Τις ακριβείς συνθήκες που συνέβη το τροχαίο ατύχημα, ερευνά η Τροχαία.
Με αφορμή τα σχόλια που προκάλεσε η παρουσία της στο Φεστιβάλ των Καννών, η Ιωάννα Τούνη αποφάσισε να δώσει τη δική της απάντηση, ξεκαθαρίζοντας μεταξύ άλλων ότι δεν κατέβαλε χρήματα για να βρεθεί στη λαμπερή διοργάνωση, παρά τα όσα ακούστηκαν τις τελευταίες ημέρες.
Μέσα από βίντεο που ανάρτησε την Τετάρτη 3/6 στο TikTok, η γνωστή influencer μίλησε για το πώς προέκυψε η συμμετοχή της στις Κάννες, απαντώντας σε επικρίσεις που δέχθηκε, ενώ αποκάλυψε και άγνωστες λεπτομέρειες σχετικά με τη δημιουργία που επέλεξε να φορέσει στο κόκκινο χαλί.
“Δεν έχω δώσει ευρώ για να πάω στις Κάννες”
Αρχικά, η Ιωάννα Τούνη ξεκαθάρισε ότι τα μόνα έξοδα που κάλυψε η ίδια ήταν για τα αεροπορικά της εισιτήρια και όχι για να βρεθεί στο κινηματογραφικό φεστιβάλ: “Μου πετάγονται βίντεο που ο κόσμος σχολιάζει με βεβαιότητα ότι εγώ πήγα στις Κάννες και πλήρωσα. Δεν έχω δώσει ευρώ να πάω στις Κάννες. Για την ακρίβεια έχω δώσει για να πάω στο αεροδρόμιο στη Νίκαια. Φυσικά ήθελα να πάω και πολλοί θα ήθελαν. Ήμουν το χειμώνα στο Λονδίνο μαζί με το αγόρι μου και πίναμε καφεδάκι μαζί με τον φίλο μου τον Άλεξ, ο οποίος τα τελευταία πολλά χρόνια μένει, σπουδάζει, δραστηριοποιείται πλέον μόνιμα στο Λονδίνο και του έλεγα τα δικά μου τα τρελά. Πριν κάτι μήνες είχα παντρέψει την κολλητή μου τη Στέλλα και στους οίκους που πηγαίναμε και ψάχναμε φορέματα είχα δει αυτή τη φορεματάρα την τεράστια την μπλε και λέω “αυτό το φόρεμα θα το πάρω””.
Σορρυ που θα σου το χαλάσω❤️🥹 εντωμεταξύ κάθε χρόνο πηγαίνουν δεκάδες έλληνες ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΣΧΕΤΟΙ με τον χώρο του κινηματογράφου και δεν είδα κανέναν να θορυβείται τόσο! Πήγα εγώ και ξαφνικά «πως», «τι» και «γιατί»… λες να θιχτήκανε όλοι ξαφνικά εκ μέρους του θεσμού… ή μήπως είναι κάτι άλλο;🤔🤔🤔 #cannesfilmfestival#jtouni#storytime#μπεςφοργιου
Στη συνέχεια, πρόσθεσε ότι είχε φανταστεί ότι θα ταξιδέψει στις Κάννες, πριν προκύψει η πρόταση: “Μου λέει “που θα το βάλεις;”. Λέω “άκου Στέλλα, αγόρασε το φόρεμα και η περίσταση θα ακολουθήσει. Θα πάω στις Κάννες”. Με μούντζωσε. Πήρε η Στέλλα τις νυφικάρες της και πήρα εγώ το φόρεμα αυτό το τεράστιο που πλήρωσα στο τελωνείο της Παναγιάς τα μάτια γιατί δεν χωρούσε προφανώς να το κουβαλήσω κάπως. Έλεγα την ιστορία και γελούσα στον φίλο μου τον Άλεξ. Του έλεγα έχω τώρα μια δίφυλλη ντουλάπα με ένα τεράστιο φόρεμα, ε εντάξει κάποια στιγμή λέω μπορεί να πάω στις Κάννες και να το βάλω”.
Συνεχίζοντας την αφήγησή της, ανέφερε ότι ένας φίλος της που είχε μία γνωριμία στην παραγωγή μεσολάβησε για να δεχτεί πρόταση για το φεστιβάλ: “Μου λέει “αγάπη, ο φίλος μου είναι παραγωγός στις Κάννες και πηγαίνει τα τελευταία 10 χρόνια κάθε χρόνο”. Και που λέτε φτάνει τώρα ο καιρός για τις Κάννες και πάρα πολύ απλά είχαμε πρόσκληση εσωτερικά από τις Κάννες, χωρίς να χρειάζεται να πάω με κάποια εταιρία, όπως είδα και άλλες Ελληνίδες πολλές, δεν χρειάστηκε να έχω κάποιον χορηγό, δεν χρειάστηκε να έχω κάποια εταιρία γιατί με κάλεσαν από τις Κάννες”. Κλείνοντας κατέληξε: “Οπότε, το δέχεσαι ή το απορρίπτεις, μπορεί να έχω λεφτά αλλά δεν έδωσα ευρώ για να πάω στις Κάννες και σκάστε και βράστε στο ζουμί σας, αυτά. Τα είπα, ηρέμησα, σχολιάστε ό,τι θέλετε”.
Στη λεζάντα της ανάρτησής της, η Ιωάννα Τούνη έγραψε για τα σχόλια που δέχτηκε μετά την εμφάνισή της στις Κάννες: “Σόρρυ που θα σου το χαλάσω, εντωμεταξύ κάθε χρόνο πηγαίνουν δεκάδες Έλληνες παντελώς άσχετοι με τον χώρο του κινηματογράφου και δεν είδα κανέναν να θορυβείται τόσο. Πήγα εγώ και ξαφνικά “πως”, “τι” και “γιατί” λες να θιχτήκανε όλοι ξαφνικά εκ μέρους του θεσμού… ή μήπως είναι κάτι άλλο;”.
“Είμαι ένα κορίτσι που ζει τη χολιγουντιανή στιγμή του, ακόμη δεν το πιστεύω”
Μετά την εμφάνισή της, η influencer εξέφρασε τον ενθουσιασμό της για την παρουσία της στο Φεστιβάλ των Καννών, περιγράφοντας την εμπειρία της ως μια “χολιγουντιανή στιγμή” που, όπως είπε, δεν μπορούσε να πιστέψει.
Σε βίντεο που δημοσίευσε την Παρασκευή 22 Μαΐου στον προσωπικό της λογαριασμό στο TikTok, εμφανίστηκε να ποζάρει στο κόκκινο χαλί, σημειώνοντας στη λεζάντα: “Είμαι απλώς ένα κορίτσι που ζει τη χολιγουντιανή στιγμή του” και πρόσθεσε: “Ακόμη δεν το πιστεύω”.
Ένα νέο κόμμα υπό τον κ. Σαμαρά, θα δυσχεράνει περαιτέρω την προσπάθεια της κυβερνητικής παράταξης για την εξασφάλιση αυτοδυναμίας.
Πληθαίνουν οι ενδείξεις που θέλουν τον πρώην πρωθυπουργό Αντ. Σαμαρά οργανωτικά έτοιμο να… πατήσει το κουμπί για την ίδρυση νέου κόμματος ακόμα και μέσα στα μέσα Ιουνίου.
Δείτε το βίντεο:
Πάρα το γεγονός ότι οι στενοί του συνομιλητές αποφεύγουν να επιβεβαιώσουν τις σχετικές πληροφορίες, τα τελευταία 24ωρα υπάρχει στο παρασκήνιο έντονη ατμόσφαιρα αναμονής για το επόμενο βήμα. Ο ίδιος ο πρώην πρωθυπουργός, σε όσους τον ρωτούν απαντά «όλα στην ώρα τους», αφήνοντας και τα δύο σενάρια ανοιχτά. Και της άμεσης ίδρυσης του νέου φορέα και της ίδρυσής του το φθινόπωρο.
Σε αυτό το φόντο, αποκτά ιδιαίτερο ενδιαφέρον η αυριανή ομιλία του κ. Σαμαρά στην πρώτη εκδήλωση του φορέα «Νόημα-Κρήτη», στο πλαίσιο ενός νέου κύκλου εκδηλώσεων και δημόσιων συζητήσεων με θέμα «Προκλήσεις και Προοπτικές για την Ελλάδα του Αύριο», στο Ηράκλειο της Κρήτης.
Δείτε το βίντεο:
Ο πρώην πρωθυπουργός προετοιμάζει το επόμενο βήμα εδώ και καιρό αθόρυβα. Κάτω από τα ραντάρ όπως λένε πολιτικοί του φίλοι. Κάνει ο ίδιος αλλά και οι συνεργάτες του επαφές σε ολόκληρη την επικράτεια και στήνει «πυρήνες», έτοιμους να ενεργοποιηθούν μόλις ιδρυθεί το νέο κόμμα. Πρόκειται κυρίως για πολιτικούς φίλους του κ. Σαμαρά αλλά και για τοπικά στελέχη, πρώην βουλευτές, πρώην κομματικούς της ΝΔ, που τα τελευταία χρόνια έχουν απομακρυνθεί από την κυβερνητική παράταξη, συμμεριζόμενα την άποψη του πρώην πρωθυπουργού ότι επί Κ. Μητσοτάκη έχει «μεταλλαχθεί η ΝΔ». Αρκετοί εξ αυτών, σύμφωνα με πληροφορίες είναι προέρχονται από το «καραμανλικό»στρατόπεδο, στοιχείο που ενισχύει την εκτίμηση ότι ο έτερος πρώην πρωθυπουργός Κ. Καραμανλής, αν και δύσκολα θα στηρίξει ανοικτά το εγχείρημα, σε καμία περίπτωση δεν θα το δυσκολέψει.
Οι δημοσκοπήσεις που μετρούν τη δυνητική στήριξη ενός πατριωτικού κόμματος, τύπου Ντε Γκωλ, υπό τον κ. Σαμαρά, αποτυπώνουν χαμηλές πτήσεις μεταξύ 3% και 5%. Το επιτελείο του πρώην πρωθυπουργού, ωστόσο, κάνει διαφορετική ανάγνωση των δημοσκοπικών ευρημάτων και της αναδιάταξης των δυνάμεων που έχει ήδη ξεκινήσει στο χώρο της αντιπολίτευσης μετά τα δύο νέα κόμματα από τον Αλέξη Τσίπρα και τη Μαρία Καρυστιανού.
Δείτε το βίντεο:
Συνομιλητές του κ. Σαμαρά μνημονεύουν το γεγονός ότι στις ευρωεκλογές του 2024 η ΝΔ έχασε 1.282.240 ψηφοφόρους από τις εθνικές εκλογές του 2023 και εκτιμούν ότι θα μπορούσε ένα κόμμα με τα χαρακτηριστικά που θα έχει ο υπό ίδρυση φορέας και με τον Αντ. Σαμαρά στην προεδρία να κινηθεί από 7% έως και σε διψήφιο νούμερο, αντλώντας δύναμη από δυσαρεστημένους ψηφοφόρους της ΝΔ που έχουν μετακινηθεί στη λεγόμενη γκρίζα, αλλά και νυν ψηφοφόρους της Ελληνικής Λύσης, της Φωνής Λογικής και μικρότερων κομμάτων στα δεξιά της κυβερνητικής παράταξης.
Αν και μέχρις στιγμής όλα τα παραπάνω συνιστούν ασκήσεις επί χάρτου, είναι σαφές ότι ένα νέο κόμμα υπό τον κ. Σαμαρά, θα δυσχεράνει περαιτέρω την προσπάθεια της κυβερνητικής παράταξης για την εξασφάλιση αυτοδυναμίας.
Παρουσιάστηκαν συνολικά 72 γυναίκες – Η ορκωμοσία των εθελοντριών γυναικών θα γίνει την Παρασκευή 26 Ιουνίου
Πολύ άγχος αλλά ακόμα περισσότερος ενθουσιασμός κυριάρχησε στο ΚΕΥΠ στη Λαμία το πρωί της Πέμπτης (04/06) καθώς 72 γυναίκες έγραψαν ιστορία αφού ήταν οι πρώτες εθελόντριες που κατατάχθηκαν στον Ελληνικό Στρατό.
Δείτε το βίντεο:
Οι νεαρές γυναίκες δεν έκρυψαν την ανυπομονησία τους για το νέο βήμα που επέλεξαν να κάνουν στη ζωή τους.
Η διοικήτρια του Τάγματος Νεοσύλλεκτων Οπλιτών, κ. Κλωνάρη Κωνσταντίνα αναφέρθηκε στην ιστορική αυτή μέρα λέγοντας: «Η σημερινή μέρα είναι ιστορική για τον Ελληνικό Στρατό καθώς έχουμε τη χαρά και την ευθύνη να υποδεχθούμε και να εκπαιδεύσουμε τις πρώτες εθελόντριες νεοσύλλεκτες στην ιστορία της ελληνικής δημοκρατίας. Η κατάταξή τους ολοκληρώνει την ισότιμη εκπροσώπηση των γυναικών στις Ένοπλες Δυνάμεις, συμβάλλει στην αύξηση του δυναμικού του Ελληνικού Στρατού και επομένως στην ενίσχυση της επιχειρησιακής ετοιμότητας του και ενισχύει ακόμα περισσότερο τους δεσμούς του Ελληνικού Στρατού με την ελληνική κοινωνία».
Σήμερα στη Λαμία γράφτηκε μια μικρή αλλά σημαντική σελίδα ιστορίας! Οι πρώτες 72 γυναίκες πέρασαν την πύλη του Ελληνικού Στρατού, κάνοντας το πρώτο τους βήμα με αποφασιστικότητα, συγκίνηση και περηφάνια. Στα βλέμματα των γονιών, στα λόγια των ίδιων, στην εικόνα της κατάταξης, αποτυπώνεται μια νέα εποχή για τις Ένοπλες Δυνάμεις. #lr#army#greekarmy#armywomen#news
Όσον αφορά τις νεοσύλλεκτες, θα παραμείνουν στο Κέντρο Εκπαίδευσης Νεοσυλλέκτων Λαμίας για συνολικά 10 εβδομάδες όπου θα ακολουθήσουν την πρώτη φάση της εκπαίδευσής τους, η οποία αποτελείται από την αρχική εκπαίδευση και την εκπαίδευση μαχητή.
«Είναι κάτι που κυνηγούσα από μικρή ο Στρατός. Έχω και την στήριξη του άντρα μου που είναι στρατιωτικός. Δεν έχω άγχος. Απορία έχω» ανέφερε η νεοσύλλεκτη Φωτεινή Θεοπίστη.
Αγχωμένες αλλά ενθουσιασμένες και ανυπόμονες δήλωσαν οι νεοσύλλεκτες Καρπέτα και Βάσου.
Οι εθελόντριες νεοσύλλεκτες αφού έδωσαν τα στοιχεία τους και καταγράφηκαν από τους αρμόδιους, πέρασαν εντός της μονάδας όπου τους πήραν μέτρα, τους έδωσαν τις στολές τους, τις αρβύλες τους και τον απαραίτητο εξοπλισμό και στην συνέχεια τις πήγαν στους κοιτώνες τους για να ξεκινήσει και επίσημα η εκπαίδευσή τους. Η ορκωμοσία των εθελοντριών γυναικών θα γίνει την Παρασκευή 26 Ιουνίου.
Να σημειωθεί πως τα κίνητρα για τις γυναίκες που αποφάσισαν να στρατευτούν είναι αρκετά.
Συγκεκριμένα πρόκειται για αναγνώριση χρόνου θητείας ως προϋπηρεσία, μοριοδότηση σε διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ, πρόσληψη κατά προτεραιότητα πτυχιούχων ως πολιτικό προσωπικό (νοσηλεύτριες, βρεφονηπιοκόμοι, διοικητικό προσωπικό κλπ.), πρόσβαση σε παροχές των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων (στρατιωτικά νοσοκομεία, λέσχες κλπ).
«Είναι στην ίδια κατάσταση, δίνει τον αγώνα του και προχωράμε», ανέφερε η Έλλη Κόκοτα
Την έντονη ενόχλησή της για δημοσιεύματα που αφορούν στην κατάσταση της υγείας του Δημήτρη Κόκοτα εξέφρασε η αδερφή του, διαψεύδοντας κατηγορηματικά όσα γράφονται για εκείνον.
Δείτε το βίντεο:
Η Έλλη Κόκοτα μίλησε την Πέμπτη 4 Ιουνίου στο «Πρωινό» για την πορεία της υγείας του τραγουδιστή μετά το έμφραγμα που υπέστη τον Μάρτιο του 2024, και έκανε λόγο για ψευδείς αναφορές και έλλειψη σεβασμού προς την οικογένεια, εκφράζοντας παράλληλα την αγανάκτησή της για όσα δημοσιεύονται.
Αρχικά είπε: «Αυτά όλα είναι ψέματα και ντρέπομαι γι’ αυτά που γράφονται. Δεν σέβονται οικογένειες, δεν σέβονται τίποτα, για ένα κλικ όλα και τίποτα άλλο. Είναι στην ίδια κατάσταση ο Δημήτρης, δίνει τον αγώνα του, δίνει τη μάχη του και προχωράμε και περιμένουμε. Όλα είναι δύσκολα για όλους μας, πιστέψτε με».
Στη συνέχεια, η αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα πρόσθεσε ότι επισκέπτεται τον αδερφό της στο νοσοκομείο «Γεώργιος Γεννηματάς» όπου νοσηλεύεται, σημειώνοντας ότι η κατάσταση της υγείας του παραμένει σταθερή: «Πηγαίνω τον βλέπω και φεύγω. Είναι όπως τα ξέρετε. Δεν υπάρχει κάτι καινούριο. Σβήνω τα sites από το κινητό μου, τα μπλοκάρω. Εσάς δεν θα σας θύμωνε αν έγραφαν για τον αδελφό σας; Με θυμώνει. Κάθε φορά το ίδιο γίνεται. Δεν μπορεί να αρρωστήσει ένας άνθρωπος, δυστυχώς, αυτοί είμαστε».
Σε ερώτηση για το ενδεχόμενο νομικών κινήσεων λόγω των δημοσιευμάτων με ψευδείς ειδήσεις, η Έλλη Κόκοτα απάντησε: «Αυτό δεν το συζητάμε τώρα. Να γίνει καλά με το καλό και θα δούμε τι θα κάνουμε. Εύχομαι να γίνει γρήγορα καλά και να γυρίσει στους αγαπημένους του».
Συγκεκριμένα, ένας 52χρονος πρώην αστυνομικός βγήκε εκτός εαυτού και δολοφόνησε τον 23χρονο γιο του, έπειτα από έναν άγριο καυγά με φόντο την εξάρτηση του νεαρού από τις ουσίες.
Όλα ξεκίνησαν όταν ο 23χρονος απαίτησε επίμονα από τον πατέρα του χρήματα για να αγοράσει ναρκωτικά. Η άρνηση του 52χρονου πυροδότησε μια εξαιρετικά έντονη λογομαχία, η οποία γρήγορα ξέφυγε από κάθε έλεγχο.
Σε κατάσταση αμόκ, ο πρώην ένστολος πέταξε ένα αιχμηρό αντικείμενο που κρατούσε, τράβηξε όπλο και, χωρίς να διστάσει στιγμή, άδειασε τον γεμιστήρα πάνω στο ίδιο του το παιδί, πυροβολώντας το περισσότερες από δέκα φορές. Ο θάνατος του νεαρού ήταν ακαριαίος.
Δείτε το βίντεο:
Adana'da oğlunun uyuşturucu için istediği parayı vermeyi reddeden emekli polisin, döner bıçaklı saldırının ardından art arda ateş açarak oğlunu öldürdüğü anlara ait görüntüler ortaya çıktı. pic.twitter.com/DygnaEFfpghttps://t.co/ig3aK7UeYL
Όταν οι αστυνομικές αρχές έφτασαν στο σημείο του εγκλήματος, βρέθηκαν μπροστά σε ένα αποτρόπαιο θέαμα. Ο 52χρονος, σε κατάσταση σοκ αλλά απόλυτα συνειδητοποιημένος για την πράξη του, ομολόγησε αμέσως το έγκλημα και παραδόθηκε χωρίς να προβάλει την παραμικρή αντίσταση.