Άναψαν τα αίματα στο «Πρωινό»: Η διαφωνία Καμπούρη – Μπαλάσκα για τον ένοικο που ξυλοκόπησε διαρρήκτες
Η υπόθεση της διάρρηξης που σημειώθηκε σε διαμέρισμα στην Καλλιθέα και κατέληξε σε άγρια συμπλοκή μεταξύ του ιδιοκτήτη και δύο επίδοξων διαρρηκτών δεν απασχόλησε μόνο τις αστυνομικές αρχές, αλλά βρέθηκε και στο επίκεντρο της τηλεοπτικής επικαιρότητας.
Το περιστατικό σχολιάστηκε εκτενώς στην εκπομπή «Το Πρωινό» του ΑΝΤ1, με αφορμή τις πληροφορίες που έγιναν γνωστές για τη συμπλοκή ανάμεσα στον 55χρονο ένοικο και τους δύο νεαρούς που φέρονται να εισέβαλαν στο σπίτι του. Ωστόσο, η συζήτηση δεν άργησε να πάρει έντονη τροπή, καθώς υπήρξε διαφωνία ανάμεσα στη Δέσποινα Καμπούρη και τον Σταύρο Μπαλάσκα σχετικά με τα όρια της αυτοάμυνας και τον τρόπο που αντέδρασε ο ιδιοκτήτης.
Η διαφωνία της Δέσποινας Καμπούρη με τον Σταύρο Μπαλάσκα
Η Δέσποινα Καμπούρη εξέφρασε τον προβληματισμό της για τις πληροφορίες που αναφέρουν ότι οι φερόμενοι δράστες τραυματίστηκαν σοβαρά κατά τη διάρκεια της συμπλοκής. Η δημοσιογράφος υποστήριξε πως, ανεξάρτητα από το αν κάποιος εισβάλλει σε ξένη περιουσία, δεν μπορεί να θεωρείται φυσιολογικό να ξυλοκοπείται με τέτοια ένταση ένας άνθρωπος. Όπως τόνισε, η οργή και ο φόβος που μπορεί να νιώσει κάποιος όταν βλέπει αγνώστους μέσα στο σπίτι του είναι απολύτως κατανοητά συναισθήματα, ωστόσο επισήμανε ότι υπάρχουν όρια τα οποία δεν πρέπει να ξεπερνιούνται.
Δείτε το βίντεο:
Από την άλλη πλευρά, ο Σταύρος Μπαλάσκας είχε διαφορετική προσέγγιση στο θέμα. Ο αστυνομικός αναλυτής στάθηκε κυρίως στην ψυχολογική κατάσταση στην οποία βρίσκεται ένας πολίτης όταν αντιλαμβάνεται ότι διαρρήκτες έχουν εισβάλει στην κατοικία του. Σύμφωνα με τον ίδιο, εκείνη τη στιγμή ο άνθρωπος που βρίσκεται αντιμέτωπος με τους εισβολείς δεν γνωρίζει ποιες είναι οι προθέσεις τους, αν είναι οπλισμένοι ή αν κινδυνεύει η ζωή του ίδιου ή των μελών της οικογένειάς του. Για τον λόγο αυτό υποστήριξε ότι δεν μπορεί κανείς να κρίνει εύκολα την αντίδραση ενός ανθρώπου που βρίσκεται σε κατάσταση πανικού και φόβου.
Η τοποθέτησή του προκάλεσε την αντίδραση της Δέσποινας Καμπούρη, η οποία επέμεινε ότι η αυτοάμυνα δεν μπορεί να μετατρέπεται σε ακραία βία. Η συζήτηση ανέβηκε σε τόνους, με τους δύο να ανταλλάσσουν επιχειρήματα γύρω από το κατά πόσο ένας πολίτης έχει δικαίωμα να χρησιμοποιήσει βία όταν αισθάνεται ότι απειλείται μέσα στο ίδιο του το σπίτι.
Ο Σταύρος Μπαλάσκας επανέλαβε ότι στην πράξη τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά από ό,τι φαίνονται εκ των υστέρων και πως κανείς δεν μπορεί να προβλέψει πώς θα αντιδράσει όταν βρεθεί πρόσωπο με πρόσωπο με έναν διαρρήκτη μέσα στην οικία του. Η Δέσποινα Καμπούρη, από την πλευρά της, υπογράμμισε ότι η προστασία της ανθρώπινης ζωής και της σωματικής ακεραιότητας πρέπει να αποτελεί βασική αρχή, ακόμη και σε τέτοιες ακραίες καταστάσεις.
Το χρονικό της υπόθεσης
Το χρονικό της υπόθεσης ξεκίνησε όταν δύο νεαροί αλλοδαποί άνδρες αποφάσισαν να παραβιάσουν την πόρτα ενός διαμερίσματος με προφανή σκοπό την κλοπή τιμαλφών και χρημάτων. Ωστόσο, τα σχέδιά τους ανατράπηκαν πλήρως, καθώς μέσα στην οικία βρισκόταν ο 55χρονος ένοικος.
Ο ιδιοκτήτης αντιλήφθηκε άμεσα την παρουσία των δύο απρόσκλητων επισκεπτών στον προσωπικό του χώρο και, αντί να υποχωρήσει, αποφάσισε να τους αντιμετωπίσει δυναμικά. Η κατάσταση ξέφυγε γρήγορα από κάθε έλεγχο, με τις δύο πλευρές να εμπλέκονται σε μια σφοδρή αντιπαράθεση με χρήση σωματικής βίας και αντικειμένων, η οποία συνεχίστηκε με την ίδια ένταση έξω από το κτίριο.
Δείτε το βίντεο:
Η βίαιη αυτή σύγκρουση μεταφέρθηκε στον δρόμο, με τους έκπληκτους οδηγούς και πεζούς να γίνονται μάρτυρες πρωτοφανών εικόνων στη συμβολή των οδών Ελευθερίου Βενιζέλου και Αχιλλέως. Ένα αποκαλυπτικό βίντεο-ντοκουμέντο που ήρθε στο φως της δημοσιότητας, το οποίο κατέγραψε ο δημοσιογράφος Μάνος Μεϊμαράκης και αναρτήθηκε στην πλατφόρμα του YouTube καθώς και στην ιστοσελίδα policereport.gr, αποτυπώνει ανάγλυφα τη σφοδρότητα του επεισοδίου.
Στο σχετικό οπτικό υλικό εμφανίζεται ο 55χρονος ένοικος να στέκεται όρθιος κρατώντας στα χέρια του ένα αιματοβαμμένο ρόπαλο του μπέιζμπολ. Με το αθλητικό αυτό όργανο ασκούσε έντονη πίεση προς το έδαφος, ακινητοποιώντας το κεφάλι ενός αιμόφυρτου άνδρα, ο οποίος βρισκόταν πεσμένος στο πεζοδρόμιο.
Μετά από αυτές τις εξελίξεις οι αλλαγές στο κυβερνητικό σχήμα είναι δεδομένες – Στο τέλος της επόμενης εβδομάδας αναμένονται οι ανακοινώσεις
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης μετά από μια σειρά συζητήσεων κατέληξε στον Κωνσταντίνο Κυρανάκη για την κρίσιμη θέση του γραμματέα της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ.
Η απόφαση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για την επιλογή του Κωνσταντίνου Κυρανάκη αναμένεται να ανακοινωθεί την προσεχή Τετάρτη 10 Ιουνίου. Τότε θα συνεδριάσει η Πολιτική Επιτροπή της Νέας Δημοκρατίας με μοναδικό θέμα στην ημερήσια διάταξη την εκλογή νέου Γραμματέα της Πολιτικής Επιτροπής.
Μετά από αυτές τις εξελίξεις οι αλλαγές στο κυβερνητικό σχήμα είναι δεδομένες. Πέρα από την τοποθέτηση νέου αναπληρωτή υπουργού Μεταφορών στη θέση του Κωνσταντίνου Κυρανάκη, θα καλυφθεί το κενό στο υφυπουργείο Περιβάλλοντος μετά τον θάνατο του Νίκου Ταγαρά, που έφυγε πριν λίγες ημέρες από τη ζωή. Οι αποφάσεις για τα νέα πρόσωπα που θα μπουν στην κυβέρνηση θα ανακοινωθούν από την Πέμπτη (11.06.2026) και μετά.
Η επιλογή του Κυριάκου Μητσοτάκη να προτείνει τον Κωνσταντίνο Κυρανάκη δείχνει ότι πρόκειται για μια επιλογή με καθαρό πολιτικό και ιδεολογικό αποτύπωμα και σαφές μήνυμα για το στοίχημα του κομματικού μηχανισμού το προσεχές διάστημα.
Δείτε το βίντεο:
Τι σηματοδοτεί η επιλογή Κυρανάκη
Ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης προέρχεται από τα σπλάχνα της ΝΔ. Από τη ΔΑΠ-ΝΔΦΚ και την ΟΝΝΕΔ έφτασε έως τη Νεολαία του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος, της οποίας εξελέγη δύο φορές πρόεδρος.
Στο Μέγαρο Μαξίμου εκτιμούν ότι έχει δοκιμαστεί στα δύσκολα και δεν αποφεύγει το πολιτικό ρίσκο. Ως αναπληρωτής εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ το 2019 βρέθηκε στο επίκεντρο της αντιπαράθεσης με την τότε κυβέρνηση Τσίπρα-Καμμένου, χτίζοντας αντοχές σε συνθήκες έντονης πίεσης.
Επιπλέον κατατάσσεται πλέον στη λίστα των κυβερνητικών στελεχών που ταυτίστηκε με σημαντικές πολιτικές νίκες και μεταρρυθμίσεις της κυβέρνησης. «Είναι απ’ τα πρόσωπα που δεν αποφεύγουν τα δύσκολα προσπαθώντας πάντοτε να φέρει αποτελέσματα» λένε στην Πειραιώς.
Η επιλογή Κυρανάκη δείχνει τη στήριξη του πρωθυπουργού στη γενιά των 30αρηδων του κόμματος οι οποίοι συνδυάζουν κομματική εμπειρία, παραστάσεις και ένσημα, όπως αντίστοιχα είχε γίνει και η επιλογή του Παύλου Μαρινάκη το 2021 για τη θέση του Γραμματέα του κόμματος, αλλά και πολλών άλλων κυβερνητικών στελεχών και υποψηφίων στα ψηφοδέλτια της ΝΔ.
Το θέμα της επιλογής του δεν είναι απλώς η διαχείριση του κομματικού μηχανισμού. Κάτι τέτοιο άλλωστε θεωρείται και είναι αυτονόητο. Το πραγματικό στοίχημα βρίσκεται αλλού.
Δείτε το βίντεο:
Αυτό δεν είναι άλλο από την αναζωογόνηση της κομματικής βάσης και την επανενεργοποίηση πολιτών που παραμένουν συναισθηματικά κοντά στη ΝΔ, αλλά έχουν απομακρυνθεί από την ενεργή συμμετοχή. Πρόκειται για ένα κοινό που είτε σιωπά είτε παρακολουθεί από απόσταση.
Σε αυτό το πεδίο, ο Κυρανάκης διαθέτει ένα κρίσιμο πλεονέκτημα: μπορεί να μιλάει και σε κομματικό ακροατήριο αλλά να απευθυνθεί και σε κοινά που παραδοσιακά κόμματα δυσκολεύονται να προσεγγίσουν.
Ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης μιλάει τη γλώσσα του νεοδημοκράτη και ταυτόχρονα των νέων ανθρώπων. Το κρίσιμο ερώτημα δεν είναι μόνο η οργανωτική ετοιμότητα ενόψει εκλογών. Είναι αν η Νέα Δημοκρατία μπορεί να εμφανιστεί πιο εξωστρεφής, πιο σύγχρονη, πιο ελκυστική σε πολίτες που σήμερα είτε παραμένουν πολιτικά αδρανείς είτε κοιτούν προς άλλες κατευθύνσεις.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο Κωνσταντίνος Κυρανακης θα συμμετάσχει τη Δευτέρα (08.06.2026) στο Λουξεμβούργο στο τελευταίο του συμβούλιο ως αναπληρωτή υπουργού Μεταφορών. Το πρωί της ίδιας μέρας έχει προγραμματιστεί πρωινό υπουργών μεταφορών που ανήκουν στο ΕΛΚ (EPP).
Από τις καταθέσεις και τις μαρτυρίες κατοίκων θα αποσαφηνιστεί εάν οι δύο Αιγύπτιοι είχαν σκοπό να εισβάλουν σε κάποιο διαμέρισμα ή βρίσκονταν έξω από τη συγκεκριμένη πολυκατοικία για άλλον λόγο
Τις λεπτομέρειες αλλά και τα κομμάτια του παζλ που θα συνθέσουν τον άγριο ξυλοδαρμό ενός επίδοξου διαρρήκτη από έναν 55χρονο οδοντίατρο στην περιοχή της Καλλιθέας το μεσημέρι της Πέμπτης (4.6.26), αναζητούν οι αστυνομικοί.
Δείτε το βίντεο:
Σύμφωνα με τα έως τώρα δεδομένα, δύο Αιγύπτιοι ηλικίας 21 και 22 ετών βρίσκονταν στην οδό Σοφοκλέους στην Καλλιθέα και φέρεται να φωτογράφιζαν σπίτια και διαμερίσματα της περιοχής.
Οι κινήσεις τους έγιναν αντιληπτές από συγγενικό πρόσωπο του 55χρονου ομογενούς οδοντιάτρου, ο οποίος στη συνέχεια αφού ενημερώθηκε, βγήκε στον δρόμο και άρχισε να τους καταδιώκει με αποτέλεσμα να προλάβει τον έναν από αυτούς και να του επιτεθεί με το ρόπαλο που κρατούσε στα χέρια του.
Δείτε το βίντεο:
Ο δεύτερος Αιγύπτιος που βρισκόταν λίγο πιο μακριά, έσπευσε κοντά, προκειμένου να καθησυχάσει τον 55χρονο και να βοηθήσει τον συμπατριώτη του.
Έτσι, όλοι τους συνελήφθησαν με τους δύο Αιγύπτιους να κατηγορούνται για απόπειρα διάρρηξης και τον 55χρονο ομογενή να οδηγείται στο αυτόφωρο με τις κατηγορίες της βαριάς σωματικής βλάβης και για παράβαση του νόμου περί όπλων.
Δείτε το βίντεο:
Από εκεί και πέρα, αναμένονται όλες οι καταθέσεις αλλά και οι μαρτυρίες κατοίκων της περιοχής, προκειμένου να αποσαφηνιστεί εάν οι δύο Αιγύπτιοι είχαν σκοπό να εισβάλουν σε κάποιο διαμέρισμα ή βρίσκονταν έξω από τη συγκεκριμένη πολυκατοικία για κάποιον άλλο λόγο.
Έλενα Τοπαλίδου: 3 φορές πάνω από το όριο η ποσότητα που είχε καταναλώσει
Κατά την πρώτη μέτρηση, το αλκοτέστ έδειξε 0,80 mg/lt ενώ κατά τη δεύτερη, 0,77 mg/lt με όριο τα 0,25 mg/lt
Δείτε το βίντεο:
Συνελήφθη και οδηγείται στο Αυτόφωρο, η γνωστή χορεύτρια Έλενα Τοπαλίδου καθώς όπως διαπιστώθηκε, μετά από έλεγχο της τροχαίας, είχε καταναλώσει μεγάλη ποσότητα αλκοόλ, 3 φορές πάνω από το επιτρεπτό όριο.
Όπως αποκαλύπτει το newsit.gr, η Έλενα Τοπαλίδου συνελήφθη στις 02:00 τα ξημερώματα της Παρασκευής (05.06.2026) επί της Πατησίων. Οι αστυνομικοί ακινητοποίησαν το όχημά της για να προχωρήσουν σε έλεγχο, υποβάλλοντάς την σε αλκοτέστ για να διαπιστώσουν την ποσότητα αλκοόλ που είχε καταναλώσει.
Κατά την πρώτη μέτρηση, το αλκοτέστ έδειξε 0,80 mg/lt ενώ κατά τη δεύτερη, 0,77 mg/lt με όριο τα 0,25 mg/lt.
Αμέσως την συνέλαβαν και λίγα λεπτά πριν τις 11:00 οδηγήθηκε στο Αυτόφωρο.
Τι δήλωσε μετά τη σύλληψη της για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ
Η ηθοποιός μίλησε το πρωί της Παρασκευής 5 Ιουνίου 2026 στην εκπομπή «Πρωινό» του ΑΝΤ1, για τη σύλληψή της, λέγοντας πως θα μάθει από το λάθος της και ζητώντας από τους πάντες να σεβαστούν το γεγονός πως ο γιος της δίνει Πανελλήνιες.
«Ήταν μία κακή στιγμή, δεν θα επαναληφθεί»
«Κάποια πράγματα συμβαίνουν, κάποιες ατυχίες συμβαίνουν, έτσι συνέβη και σε εμένα ένα ατύχημα. Μαθαίνουμε από τα λάθη μας, θα μάθω. Παρακαλώ πολύ να προστατεύσουμε το γεγονός ότι ο γιος μου αυτή τη στιγμή δίνει Πανελλήνιες.
Ήταν μία κακή στιγμή, δεν θα επαναληφθεί και να πέσουν οι τόνοι από όλους όσους με σέβονται και με αγαπούν. Παρακαλώ να σκεφτούν ότι αυτή τη στιγμή το μόνο που με νοιάζει είναι το παιδί μου που δίνει εξετάσεις.
Όλα τα άλλα λύνονται. Το μήνυμα μου προς τους ανθρώπους που με σέβονται και με αγαπούν είναι να σεβαστούν και την ατυχία μου», ανέφερε συγκεκριμένα.
Άφησε σημείωμα και κρεμάστηκε στα μπάνια των φυλακών η πρώην σύζυγος του Πολωνού καθηγητή που σχεδίασε τη δολοφονία του
Αυτοκτόνησε στη φυλακή η πρώην σύζυγος και ηθική αυτουργός στη δολοφονία του Πολωνού καθηγητή στην Αγία Παρασκευή, άφησε σημείωμα στα παιδιά της.
«Σας παρακαλώ συγχωρέστε με» έγραψε προς τα παιδιά της η 43χρονη – Στις φυλακές Κορυδαλλού βρέθηκε νεκρή η γυναίκα που χρησιμοποίησε σεντόνια για να αυτοκτονήσει.
Aυτοκτόνησε χθες βράδυ στις γυναικείες φυλακές του Κορυδαλλού η πρώην σύζυγος του 43χρονου Πολωνού καθηγητή Πσεμισλάβ Γεζιόρσκι που κατηγορούνταν ως ηθική αυτουργός για τη δολοφονία του στην Αγία Παρασκευή. Σύμφωνα με πληροφορίες, η 43χρονη αυτοκτόνησε χρησιμοποιώντας σεντόνια, στο μπάνιο του κελιού της στις φυλακές Κορυδαλλού.
Πληροφορίες αναφέρουν επίσης ότι η γυναίκα άφησε σημείωμα στα παιδιά της πριν δώσει τέλος στη ζωή της, λέγοντας πως είναι υπερήφανη για εκείνα και τους ζητά να μην την ξεχάσουν. Παράλληλα, λέει στα παιδιά της πως θα τα αγαπάει και αναφέρεται στις γιορτές και διακοπές που πέρασαν μαζί. Τέλος, απευθυνόμενη στα δύο παιδιά της σημειώνει ότι δεν την απογοήτευσαν ποτέ, ενώ στην τελευταία πρότασή της γράφει πως εάν τους πλήγωσε ποτέ «σας παρακαλώ συγχωρέστε με».
Αξίζει να σημειωθεί ότι πριν από λίγες μέρες είχε βγει το παραπεμπτικό βούλευμα από το συμβούλιο πλημμελειοδικών Αθηνών σε βάρος της για ηθική αυτουργία στη δολοφονία του πρώην συζύγου της.
Η δολοφονία του Πολωνού καθηγητή έγινε τον Ιούλιο του 2025 και μαζί με την 43χρονη που κατηγορήθηκε ως ηθική αυτουργός του εγκλήματος, είχαν συλληφθεί επίσης τέσσερα άτομα. Ανάμεσα σε αυτούς, ως φυσικός αυτουργός του εγκλήματος κατηγορήθηκε ο 35χρονος άνδρας με τον οποίο φερόταν να βρίσκεται σε σχέση η 43χρονη.
Η σχέση τους, που ξεκίνησε από πλατφόρμα γνωριμιών, έφτασε γρήγορα στον γάμο και αμέσως στον ερχομό των παιδιών τους. Μετά όμως ήρθε το διαζύγιο, με το πρώην ζευγάρι να φτάνει στα δικαστήρια για να επιλύσει τις διαφορές του. Ώσπου το απόγευμα της 4ης Ιουλίου 2025 ο νέος σύντροφός της, ανειδίκευτος εργάτης που δούλευε στην εταιρεία της, άδειασε το όπλο του στο σώμα του καθηγητή. «Για να έχουμε μια φυσιολογική ζωή μαζί της και με τα παιδιά» ισχυρίστηκε.
Ο δικηγόρος της οικογένειας του Πολωνού καθηγητή, Μιχάλης Δημητρακόπουλος ανέφερε σε δήλωσή του: «Η είδηση της αυτοκτονίας της κατηγορουμένης για ηθική αυτουργία στην ανθρωποκτονία με δόλο του πρώην συζύγου της είναι θλιβερή .Πλέον τα δύο ανήλικα παιδιά έχουν χάσει και τους δύο γονείς , είναι μια τραγωδία . Ήδη ο αδελφός του δολοφονηθέντος έρχεται στην Ελλάδα για να είναι δίπλα στα ανίψια του. Τα παιδιά είναι ακόμα σε δομή φιλοξενίας, γιατί καθυστερεί αδικαιολόγητα η απόφαση της Πρωτοδίκου Αθηνών, που θα ορίσει τον τόπο διαμονής των παιδιών καθώς και τον οριστικό επίτροπο».
Το χρονικό του εγκλήματος στην Αγία Παρασκευή
Το έγκλημα έγινε το απόγευμα της 4ης Ιουλίου 2025, στην οδό Ειρήνης στην Αγία Παρασκευή. Ο καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Μπέρκλεϊ, που είχε έρθει στην Ελλάδα για να δει τα παιδιά που είχε αποκτήσει με την πρώην σύζυγό του, οικονομολόγο στο επάγγελμα, δολοφονήθηκε εν ψυχρώ, λίγο πριν παραλάβει τα δύο ανήλικα.
Από τη στιγμή που λύθηκε ο βασικός γρίφος, διαπιστώθηκε, δηλαδή, η ταυτότητα του θύματος, οι έρευνες στράφηκαν στο άμεσο περιβάλλον- τους ανθρώπους που γνώριζε και τον γνώριζαν στην Ελλάδα. Γρήγορα, οι αστυνομικοί διαπίστωσαν ότι η σχέση των δύο πρώην συζύγων είχε περάσει «από σαράντα κύματα» και το διαζύγιό τους ήταν εκρηκτικό. Η πρώην σύζυγος εξετάστηκε κατ’ επανάληψη και παρά την άρνησή της, η αστυνομία είχε αρχίσει να σχηματίζει το παζλ, μέχρι που έφτασε στην πλήρη εικόνα και προχώρησε στις συλλήψεις.
Οι πρώην σύζυγοι είχαν αγεφύρωτες διαφορές όχι μόνο σε σχέση με τα παιδιά τους, αλλά και οικονομικής φύσης, που αφορούν εταιρείες που είχαν ιδρύσει στις ΗΠΑ.
Η πρώην σύζυγος του πανεπιστημιακού πίεζε τον 35χρονο νέο σύντροφό της να βρει πρόθυμους να χτυπήσουν επί πληρωμή τον πρώην σύζυγό της, αλλά στην πορεία φέρεται να επέμεινε στην εξόντωσή του, στήνοντας σκηνικό που παρέπεμπε σε «επαγγελματικό» χτύπημα, οργανωμένο σε επιμέρους λεπτομέρειες.
Οι τρεις αλλοδαποί που εντόπισε ο νυν σύντροφος της γυναίκας ήρθαν από το Ναύπλιο στην Αθήνα. Οι δύο Αλβανοί κατηγορούμενοι νοίκιασαν το αυτοκίνητο που στάθμευσαν σε μικρή απόσταση από την οδό Ειρήνης, ενώ ο Βούλγαρος φέρεται να ήταν αυτός που έδωσε το όπλο του εγκλήματος, ένα τοκάρεφ, στον φυσικό αυτουργό, τον 35χρονο σύντροφο της πρώην συζύγου.
Ο Βούλγαρος ήταν γνωστός του 35χρονου. Αυτός, ντυμένος στα μαύρα και φορώντας μάσκα, στάθηκε με ψυχραιμία απέναντι στον Πολωνό καθηγητή και άρχισε να τον πυροβολεί χωρίς δισταγμό. Οταν τον είδε να πέφτει αιμόφυρτος, απομακρύνθηκε γρήγορα και επιβιβάστηκε στο αυτοκίνητο που τον περίμεναν οι τρεις συνεργοί του, σε μικρή απόσταση.
Οι τέσσερις άνδρες ομολόγησαν την ενοχή τους και έπειτα περιέγραψαν το ρόλο της γυναίκας, η οποία δήλωνε «αθώα».
Ο έρωτας και ο γάμος
ο καλοκαίρι του 2015 ο καθηγητής Πρέμισλαβ Γιεζόρσκι μετρούσε δύο χρόνια σχέσης με τη συνομήλική του Νάντια. Από τη στιγμή που είχαν συναντηθεί μέσω εφαρμογής γνωριμιών έγιναν ζευγάρι, παντρεύτηκαν και απέκτησαν τα δίδυμα παιδιά τους, ένα αγόρι και ένα κορίτσι. Εκείνο το καλοκαίρι το νεαρό και ερωτευμένο ζευγάρι είχε αποφασίσει να ζήσει μια μοναδική εμπειρία ταξιδεύοντας για τρεις μήνες στην Ευρώπη και την Ασία.
Φεύγοντας από την Καλιφόρνια, μίσθωσαν το σπίτι τους στην πλατφόρμα του Airbnb, ωστόσο γρήγορα κατάλαβαν ότι ανέκυπταν διάφορα θέματα διαχείρισης. Για τον Πολωνό καθηγητή Μάρκετινγκ και την Ελληνίδα οικονομολόγο το πρόβλημα γέννησε μια λαμπρή επιχειρηματική ιδέα που γρήγορα πήρε σάρκα και οστά: έστησαν εταιρεία διαχείρισης ακινήτων βραχυχρόνιας ενοικίασης και παροχής υπηρεσιών που καλύπτουν κάθε ανάγκη συντήρησης. Πλέον, όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα της εταιρείας, συνεργάζονται με πάνω από ένα εκατομμύριο ιδιοκτήτες ακινήτων βραχυχρόνιας μίσθωσης.
Η εταιρεία απογειώθηκε, το ζευγάρι απέκτησε δύο σπίτια στις ΗΠΑ και τελικά το 2020 εγκαταστάθηκε με τα δίδυμα στην Ελλάδα, διατηρώντας τις επιχειρηματικές δραστηριότητες. Τα πράγματα όμως δεν εξελίχθηκαν όπως θα ήθελαν, αφού έναν χρόνο μετά η ρήξη ανάμεσά τους ήταν οριστική. Εκείνος ζήτησε διαζύγιο και επέστρεψε στις ΗΠΑ ακολουθώντας ακαδημαϊκή καριέρα ως καθηγητής Μάρκετινγκ στο περίφημο Πανεπιστήμιο Μπέρκλεϊ.
Η σχέση ανάμεσα στο πρώην ζευγάρι έγινε εκρηκτική: διαμάχες για τα παιδιά και την περιουσία που είχαν αποκτήσει. Σύμφωνα με τη δικαστική απόφαση, ο καθηγητής είχε τη δυνατότητα να βλέπει κάθε χρόνο τα παιδιά του τα Χριστούγεννα και έναν μήνα το καλοκαίρι. Τώρα, μετά τη σύλληψη της μητέρας τους, τα παιδιά με εισαγγελική εντολή βρίσκονται σε νοσοκομείο όπου παρακολουθούνται από ειδικούς, ενώ τις επόμενες ημέρες η γιαγιά και ο θείος τους από την πλευρά του πατέρα τους αναμένεται να καταθέσουν αίτημα για να αναλάβουν την επιμέλειά τους.
Τον περασμένο Μάρτιο ο 43χρονος έκανε γνωστό στη Νάντια ότι σκόπευε να πάρει τα παιδιά μαζί του στην Αμερική για τον μήνα όπου είχε δικαίωμα να ήταν μαζί τους. Εκείνη στράφηκε δικαστικά εναντίον του προκειμένου να απαγορευτεί η μετάβαση των παιδιών στις ΗΠΑ. Οπως ισχυρίστηκε στην απολογία του ο δολοφόνος του καθηγητή, σύντροφος της Νάντιας, εκείνη «φοβόταν ότι θα της έπαιρνε για πάντα τα παιδιά» γιατί ο Γιεζόρσκι «είχε γνωριμίες και λεφτά» και αν συνέβαινε κάτι τέτοιο, θα πέθαινε.
Ο πόλεμος ανάμεσα στους πρώην συζύγους εξελίχθηκε σε δύο επίπεδα: στα τέλη Ιουνίου εκδικάστηκαν τα ασφαλιστικά μέτρα της Νάντιας για να μην πάνε τα παιδιά στις ΗΠΑ με τον πατέρα τους και εκκρεμούσαν τα ασφαλιστικά που είχε κάνει ο Γιεζόρσκι σε εκείνη γιατί, όπως κατέθεσε ο αδελφός του, η πρώην σύζυγός του είχε προσπαθήσει το προηγούμενο διάστημα να αδειάσει τα χρήματα από τους τραπεζικούς λογαριασμούς των κοινών τους εταιρειών στις ΗΠΑ. Δεν κατάφερε όμως να πάρει τα λεφτά λόγω περιορισμών που είχε επιβάλει η τράπεζα.
Μάλιστα, ο αδελφός του θύματος που έφτασε στην Ελλάδα μετά το έγκλημα αποδείχθηκε κομβικός μάρτυρας, αφού περιέγραψε με κάθε λεπτομέρεια τη σχέση όχι μόνο των δύο πρώην συζύγων, αλλά και την εμπλοκή του 35χρονου άνδρα που πλέον ζούσε μαζί με τη Νάντια και τα δυο της παιδιά – περιστασιακά έμενε μαζί τους και ο 14χρονος γιος του από προηγούμενο γάμο του.
Ο αδελφός του Γιεζόρσκι μάλιστα κατέθεσε ότι ο καθηγητής είχε μηνύσει για ξυλοδαρμό τον 35χρονο, κάτι που γρήγορα επιβεβαίωσαν και οι αστυνομικοί του Τμήματος Ανθρωποκτονιών εντοπίζοντας τη μήνυση που είχε υποβάλει πέρυσι τον Μάιο στο Αστυνομικό Τμήμα του Συντάγματος. Ο ίδιος μάρτυρας κατέθεσε ότι η Νάντια σε δείπνο με τα τρία παιδιά και τον σύντροφό της είχε πει στον Γιεζόρσκι ότι είχε χρέη 50.000 ευρώ, κάτι που δεν έχει ακόμη διασταυρωθεί από την Αστυνομία αν πράγματι ισχύει.
Ο καθηγητής Γιεζόρσκι
Ο Γιεζόρσκι ήρθε στην Αθήνα παραμονές της εκδίκασης των ασφαλιστικών μέτρων της πρώην συζύγου του για το ταξίδι των παιδιών στις ΗΠΑ και ήταν παρών στη διαδικασία. Μία ημέρα μετά, την 1η Ιουλίου, όπως κατέθεσε ο αδελφός του, έφαγαν όλοι μαζί: ο καθηγητής, η Νάντια, τα παιδιά τους, ο σύντροφος της γυναίκας και ο 14χρονος γιος του από τον προηγούμενο γάμο του. Στις 3 Ιουλίου, μία ημέρα πριν από τη δολοφονία -την οποία, όπως ομολόγησε ο 35χρονος, είχε ήδη αποφασίσει και γι’ αυτό τον λόγο είχε προμηθευτεί το όπλο από την περιοχή της Ομόνοιας-, κοινοποιήθηκε στη Νάντια η απόφαση με την οποία είχε απορριφθεί η αίτηση ασφαλιστικών μέτρων που είχε υποβάλει.
Σύμφωνα με το βιογραφικό του, ο Πολωνός καθηγητής είχε πάνω από 15 χρόνια εμπειρίας στην έρευνα και τη διδασκαλία και θεωρούνταν κορυφαίος ειδικός στο ποσοτικό μάρκετινγκ, στη βιομηχανική οργάνωση και την εφαρμοσμένη μικροοικονομία. Ως καθηγητής είχε καθοδηγήσει πάνω από 1.500 φοιτητές MBA και PhD. Ειδικευόταν στο μάρκετινγκ καταναλωτών, στο μάρκετινγκ υγειονομικής περίθαλψης, στο ψηφιακό μάρκετινγκ, στις εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης και την τιμολόγηση. Κατείχε διδακτορικό στα Οικονομικά από το Στάνφορντ, μάστερ στα Οικονομικά από το Πανεπιστήμιο της Αριζόνα και πτυχίο στα Οικονομικά από το Πανεπιστήμιο της Βαρσοβίας.
Ο 35χρονος Χρήστος, επεδίωκε σχέσεις με γυναίκες μεγαλύτερης ηλικίας. Προηγούμενη σύντροφός του τον είχε καταγγείλει ότι είχε εμμονή μαζί της
Ο εραστής
Ολες αυτές οι ακαδημαϊκές περγαμηνές σε συνδυασμό με την κακή σχέση που είχε με τη Νάντια έκαναν τον Γιεζόρσκι να δείχνει «κακός, περίεργος άνθρωπος, που νόμιζε ότι τα ήξερε όλα» στα μάτια του νέου συντρόφου της.
Ο 35χρονος έως τώρα έχει πάρει πάνω του την πλήρη ευθύνη για το έγκλημα. Υπερασπίζεται τη σύντροφό του και επιβεβαιώνει με τα λεγόμενά του τον δικό της ισχυρισμό, ότι δεν γνώριζε απολύτως τίποτα και δεν έχει καμία συμμετοχή στη δολοφονία του πρώην συζύγου και πατέρα των παιδιών της.
Οταν ένιωσε ότι έσφιγγε ο κλοιός γύρω του, όπως αναφέρεται στη δικογραφία και όπως προκύπτει από τις καταθέσεις του, επικοινώνησε μέσω δικηγόρου με έναν από τους τρεις αλλοδαπούς συγκατηγορούμενους συνεργούς του για να του πει ότι αν έμπλεκαν και χρειάζονταν δικηγόρο θα πλήρωνε η Νάντια.
Ο νέος σύντροφος της οικονομολόγου δεν είχε κανένα κοινό στοιχείο με τον πρώην σύζυγό της. Ο κατά οκτώ χρόνια νεότερός της σύντροφος είναι χαμηλού μορφωτικού επιπέδου και εργαζόταν ως ανειδίκευτος εργάτης ώσπου τον προσέλαβε στην εταιρεία της και έκανε διάφορες δουλειές.
Μόλις στα 21 του χρόνια ο άνδρας από την Αμαλιάδα ήταν ήδη παντρεμένος και πατέρας ενός αγοριού, 14 ετών σήμερα, το οποίο μάλιστα χρησιμοποίησε ερήμην του για να μαθαίνει τις κρίσιμες ώρες πριν από το έγκλημα τις κινήσεις του καθηγητή. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο 35χρονος επεδίωκε σχέσεις με γυναίκες μεγαλύτερης ηλικίας, ενώ προηγούμενη σύντροφός του τον είχε καταγγείλει ότι είχε εμμονή μαζί της.
Ο καθ’ ομολογίαν δολοφόνος έχει κατηγορηθεί στο παρελθόν για ενδοοικογενειακή βία, κλοπή και παράβαση του νόμου περί όπλων, διατάραξη οικιακής ειρήνης και φθορά ξένης ιδιοκτησίας. Το βράδυ της 15ης Μαΐου του 2024 ο Γιεζόρσκι είχε υποβάλει μήνυση σε βάρος του για σωματική βλάβη και απειλή.
Από τη στιγμή που συνελήφθη, πολύ γρήγορα έσπασε και ομολόγησε την ενοχή του. Οπως λέγεται, είναι σε πολύ άσχημη κατάσταση ψυχολογικά και κλαίει διαρκώς.
Η Νάντια
H 43χρονη οικονομολόγος ξεκίνησε τις σπουδές της στα Γιάννενα, συνέχισε στο Πανεπιστήμιο της Βαρσοβίας και ολοκλήρωσε τον κύκλο της ακαδημαϊκής της εκπαίδευσης στις ΗΠΑ.
Εκεί γνωρίστηκε με τον Πρέμισλαβ και παντρεύτηκαν, εκεί γεννήθηκαν τα παιδιά τους, εκεί ίδρυσαν τις δύο εταιρείες τους. Η Νάντια φέρεται να υποστηρίζει ότι όλα ήταν δικές της ιδέες που εκμεταλλεύτηκε ο Πολωνός.
Μάλιστα, ο καθηγητής περιγραφόταν ως εθισμένος στο αλκοόλ, βίαιος, απότομος και αδιάφορος για τα παιδιά τους. Στην αίτηση ασφαλιστικών μέτρων που είχε υποβάλει εναντίον του, εκείνη ισχυριζόταν ότι τα παιδιά εμφάνιζαν αγχώδη διαταραχή όταν βρίσκονταν κοντά στον πατέρα τους.
Μετά την απόρριψη της αίτησής της ζήτησε να πάνε όλοι μαζί -γονείς και παιδιά- στην παιδοψυχολόγο που παρακολουθούσε τα δίδυμα για να τα προετοιμάσει για το ταξίδι στην Αμερική. Την ίδια ώρα όμως γίνονταν και οι τελευταίες κινήσεις για να στηθεί το καρτέρι θανάτου στον καθηγητή.
Η Νάντια έχει τηρήσει σκληρή στάση κατά την εξέτασή της από τους αστυνομικούς στο Τμήμα Ανθρωποκτονιών. Αρνείται τα πάντα, κάθε εμπλοκή, κάθε σχέση, κάθε γνώση για όσα σχεδίαζε ο σύντροφός της που, όπως όλα δείχνουν, ήταν απολύτως εξαρτημένος από εκείνη: συναισθηματικά και οικονομικά.
Ηταν πεπεισμένος ότι όλα τα προβλήματα τα προκαλούσε ο πρώην σύζυγος της γυναίκας με την οποία ζούσε και είναι ενδεικτικό ότι για να πείσει τους τρεις αλλοδαπούς να τον βοηθήσουν τους είχε πει ότι θα τους πλήρωνε για να χτυπήσουν «έναν που βίαζε παιδιά».
Οι τρεις αλλοδαποί, ηλικίας από 16 έως 30 ετών, όπως προκύπτει και από τα βίντεο που έχει στην κατοχή της η Αστυνομία, φαίνεται να λένε την αλήθεια ότι δεν γνώριζαν ότι σκοπός του Χρήστου ήταν να σκοτώσει τον καθηγητή και ότι τους είχε χρησιμοποιήσει για να δημιουργήσει ψεύτικο άλλοθι: άφησε το αυτοκίνητο και το κινητό του στην Αργολίδα, τον μετέφεραν στην Αθήνα σκεπασμένο στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου τους με μια πετσέτα για να μην καταγραφεί από καμία κάμερα τρίτος επιβάτης, τους απείλησε όταν βγήκε από την Porsche για να σκοτώσει και τον εγκατέλειψαν όταν είδαν τι έκανε.
Ο 35χρονος επέστρεψε με ταξί στην Αργολίδα.
Για τη Νάντια οι αλλοδαποί δηλώνουν πεπεισμένοι ότι είχε απόλυτη γνώση για το έγκλημα και ότι καθοδήγησε τον φυσικό αυτουργό. Μάλιστα, ο Βούλγαρος λέει ότι εκείνη έδωσε πολλά λεφτά στον Χρήστο για να σκοτώσει τον πρώην άντρα της.
Η ίδια, πάντως, ήταν ο τελευταίος άνθρωπος που μίλησε με τον Γιεζόρσκι: ένα λεπτό πριν από τη δολοφονία, στις 16.09 της 4ης Ιουλίου, η Νάντια του είχε τηλεφωνήσει, ενώ τον περίμενε για να πάρει τα παιδιά.
Τέσσερα λεπτά νωρίτερα ο Χρήστος είχε τηλεφωνήσει στον γιο του για να μάθει αν είχε φτάσει ο Πολωνός. Για την Αστυνομία, τα δύο τηλεφωνήματα συνδέονται μεταξύ τους.
Η σχέση με τον πρώην σύζυγό της ήταν το μόνο αρνητικό στη ζωή της οικονομολόγου, αφού στα επαγγελματικά της όλα ήταν λαμπερά: βραβευμένη επιχειρηματίας με πολλά βραβεία, υποψήφια για ακόμη περισσότερα, μια «Ελληνίδα που υποσχόταν πολλά» στον τομέα της.
H Αστυνομία στη δικογραφία που έχει συντάξει σε βάρος των πέντε κατηγορούμενων επισημαίνει ότι οι δράστες από την ώρα που έφτασαν στο σημείο όπου γινόταν η συνεδρία με την παιδοψυχολόγο μέχρι και τη δολοφονία είχαν την κατάλληλη γνώση, ενημέρωση και πληροφόρηση.
Με βάση αυτό το δεδομένο, δείχνουν τη Νάντια ως το μόνο άτομο που είχε τις γνώσεις και τις αναγκαίες πληροφορίες τις οποίες έδωσε έμμεσα στον σύντροφό της μέσω του «αθώου διαύλου», που ήταν ο γιος του. Το παιδί μάλιστα επιβεβαίωσε τις επικοινωνίες, όμως στο μεταξύ είχε αλλάξει τηλέφωνο και είχε διαγράψει την εφαρμογή Signal μέσω της οποίας είχαν γίνει…
Η εξιχνίαση
Η δολοφονία του Πρέμισλαβ Γιεζόρσκι είναι από τις υποθέσεις που για τους έμπειρους αξιωματικούς του Τμήματος Ανθρωποκτονιών θεωρούνται εύκολες για να εξιχνιαστούν. Μπορεί οι δολοφόνοι να θεώρησαν ότι είχαν σχεδιάσει τα πάντα και είχαν προβλέψει κάθε λεπτομέρεια για να μην προδοθούν -ακόμη και ψεύτικο άλλοθι με ηλεκτρονικά ίχνη είχαν προβλέψει και γι’ αυτό άφησε το κινητό του και το αυτοκίνητό του στην Αργολίδα ο 35χρονος-, όμως το βασικό όπλο των αστυνομικών, που είναι η κοινή λογική, ανέτρεψε όλα τα σχέδια.
Η κοινή λογική είναι αυτή που κατευθύνει τις έρευνες και θέτει τα βασικά ερωτήματα προς απάντηση στη διαδικασία εξιχνίασης κάθε εγκλήματος. Από τη στιγμή που ταυτοποιήθηκε το θύμα, το βασικό ερώτημα ήταν ποιος και γιατί θα σκότωνε στην Αθήνα έναν ακαδημαϊκό καθηγητή που κατοικεί στις ΗΠΑ, που δεν έχει απασχολήσει ποτέ τις Αρχές οπουδήποτε και είναι ευκατάστατος. Με ποιον μπορούσε να έχει θανάσιμες διαφορές ένας άνθρωπος με αυτό το προφίλ;
Την απάντηση έδωσε ο αδελφός του θύματος που έφτασε στην Αθήνα από την Πολωνία. Αυτός περιέγραψε τη διαμάχη του αδελφού του με την πρώην σύζυγό του, αυτός μίλησε για τον ξυλοδαρμό και τις απειλές που είχε δεχτεί από τον σύντροφο της πρώην γυναίκας του και για τη μήνυση που του είχε υποβάλει.
Οι πληροφορίες που έδωσε επαληθεύτηκαν και πλέον οι αστυνομικοί εντόπισαν το κίνητρο. Αλλωστε, για το Τμήμα Ανθρωποκτονιών τέλειο έγκλημα είναι αυτό που δεν γίνεται αντιληπτό ως εγκληματική ενέργεια – διαφορετικά, πάντα υπάρχει η πιθανότητα να βρεθεί ο δράστης. Στην προκειμένη περίπτωση, το έγκλημα είχε διαπραχθεί εν μέση οδώ και ελάχιστα μέτρα από το σπίτι των κατηγορούμενων δολοφόνων.
Το χρονικό
Σύμφωνα με τη δικογραφία, τα γεγονότα εξελίχθηκαν ως εξής:
■ Το βράδυ της 3ης Ιουλίου και αφού είχε κοινοποιηθεί η απόφαση απόρριψης των ασφαλιστικών μέτρων, ο 35χρονος επικοινώνησε με τον 30χρονο Βούλγαρο γνωστό του στην Αργολίδα και από εκείνον ήρθε σε επαφή με έναν εκ των δύο Αλβανών, από τον οποίο ζήτησε βοήθεια για να φοβίσουν τον καθηγητή. Το ίδιο βράδυ έδωσε στον Βούλγαρο μια σακούλα μέσα στην οποία είχε το πιστόλι με το οποίο σκότωσε τον Πολωνό. Το όπλο ήταν κρυμμένο μέσα σε μια εργαλειοθήκη που είχε σε έναν πράσινο σάκο ο 35χρονος.
■ Το πρωί της επομένης οι δύο Αλβανοί παρέλαβαν με το αυτοκίνητο του ενός τον φυσικό αυτουργό του φόνου από ξενοδοχείο του Ναυπλίου, πήγαν στην Πετρούπολη και εκεί νοίκιασαν την γκρι Porsche Cayenne.
■ Φεύγοντας από το Ναύπλιο ο καθ’ ομολογίαν δολοφόνος έδωσε τα κλειδιά του αυτοκινήτου και το κινητό του τηλέφωνο στον Βούλγαρο συνεργό του προκειμένου ο τελευταίος να το χρησιμοποιήσει την ημέρα του εγκλήματος.
■ Κατά τη διαδρομή από Ναύπλιο προς Πετρούπολη ο 35χρονος ήταν ξαπλωμένος στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου και κουκουλωμένος με μπλε πετσέτα, ενώ έμεινε στο αυτοκίνητο και μέχρι να ολοκληρωθεί η μίσθωση – παραλαβή της Porsche από τους δύο Αλβανούς.
■ Αμέσως μετά την παραλαβή της Porsche, οι τρεις, κατ’ εντολή του 35χρονου, πήγαν στο Χαϊδάρι, σε χρονική στιγμή κατά την οποία βρισκόταν σε εξέλιξη η συνεδρία στην παιδοψυχολόγο και περίμεναν κοντά στο γραφείο της.
■ Στο Χαϊδάρι και ενώ παρέμεινε μέσα στο αυτοκίνητο ο 35χρονος φόρεσε τα ρούχα που είχε κατά τη διάπραξη της δολοφονίας.
■ Στις 14.47 η Νάντια φωτογράφισε το θύμα τη στιγμή που ανέμενε στην περιοχή του Χαϊδαρίου. Οπως διαπιστώθηκε, η Porsche Cayenne κινήθηκε μέσω της Αττικής οδού στην Αγία Παρασκευή. Μία ώρα και 11 λεπτά πριν από τη δολοφονία, η Porsche Cayenne στάθμευσε στη συμβολή των οδών Ειρήνης και Ευεργέτου Γιαβάση (επί της Ειρήνης), σε σημείο απ’ όπου καθίσταται δυνατή η επιτήρηση του σημείου παραλαβής των παιδιών.
Το σημείο στην οδό Ειρήνης, στην Αγία Παρασκευή, όπου δολοφονήθηκε ο 43χρονος Πρέμισλαβ Γιεζόρσκι
Στο διάστημα της αναμονής ο δολοφόνος επικοινώνησε με τον γιο του χρησιμοποιώντας τηλέφωνο συνεργού του, αφού το δικό του βρισκόταν στην Αργολίδα.
Η απειλή
Οι επικοινωνίες τους επικεντρώθηκαν στην επικείμενη άφιξη του καθηγητή στην Αγία Παρασκευή, ενώ με την τελευταία επικοινωνία φέρεται να ενημερώθηκε ο δολοφόνος για την άφιξή του.
■ Τη στιγμή που βγήκε από την Porsche Cayenne, ο 35χρονος όπλισε το πιστόλι και απείλησε τους δύο Αλβανούς πως αν μιλούσαν θα τους πυροβολούσε και αυτούς.
■ Αμέσως μετά τη διάπραξη της δολοφονίας οι δύο αλλοδαποί αποχώρησαν με την Porsche Cayenne και πήγαν στο σπίτι φιλικού προσώπου του ενός στο Χαλάνδρι, από τον οποίο ζήτησαν να κρατήσει τον πράσινο σάκο, αλλά εκείνος αρνήθηκε. Τελικά, πέταξαν τον σάκο σε κάδο σκουπιδιών.
Αμέσως μετά το έγκλημα ο 35χρονος επέστρεψε στην περιοχή της Αργολίδας με ταξί, χωρίς να έχει προκύψει το ακριβές σημείο επιβίβασης και αποβίβασής του.
Μετά τη δολοφονία ο Βούλγαρος κατηγορούμενος δέχτηκε κλήση από δικηγόρο τον οποίο είχε επισκεφτεί ο 35χρονος. Κατά την επικοινωνία τους, ο δικηγόρος ζήτησε από τον 30χρονο Βούλγαρο να καλύψει τον δολοφόνο σε περίπτωση που καλούνταν από την Αστυνομία. Σε αυτή την περίπτωση η Νάντια θα κάλυπτε τα έξοδα της νομικής υποστήριξης.
Το πρωί της 23ης Ιουλίου 2018, τίποτα δεν προμήνυε ότι θα ήταν μια μέρα διαφορετική από τις άλλες.
Συγκλονίζουν τα λόγια της Βαρβάρας Βουκάκη για τον χαμό των δύο της παιδιών και του άντρα της τέσσερα χρόνια πριν στο Μάτι.
Η Βαρβάρα Βουκάκη, σύζυγος του Ανδρέα Φύτρου, έχασε στην πυρκαγιά στο Μάτι, την κόρη της Εβίτα, τον μικρό της γιό Γρηγόρη και τον άντρα της Ανδρέα.
Παρά τον πόνο της, η Βαρβάρα Βουκάκη ανήρτησε στο facebook ένα μεγάλο ευχαριστώ, για όλους τους φίλους της που της συμπαραστάθηκαν.
«Σε μένα που έμεινε πίσω για να τα ζήσω όλα αυτά, γράφει, δείχνει πόσο αγάπη υπάρχει γύρω μας. Με βοηθάει να φανώ δυνατή.. Και στέλνει ένα μήνυμα σε όλους εκείνους που στάθηκαν τυχεροί και δεν έζησαν ένα δράμα, σαν εκείνο που ζεί εκείνη: Εύχομαι σε όλους σας να ζείτε την κάθε ημέρα σας, νιώθοντας ευγνωμοσύνη για όσα έχετε, αγαπώντας βαθιά και έχοντας στο μυαλό σας οτι όλα γίνονται για κάποιο σκοπό..»
Η ανάρτηση της Βαρβάρας Βουκάκη στο facebook
Η αγάπη όλων σας είναι συγκινητική. Ο τρόπος που ο καθένας χωριστά αλλά και όλοι μαζί σταθήκατε στον Γρηγοράκη, στην Εβιτούλα και στον Ανδρεούλη μου που δεν τα κατάφεραν, αλλά και σε μένα που έμεινα πίσω για να τα ζήσω όλα αυτά, δείχνει πόση αγάπη υπάρχει γύρω μας και με βοηθάει να φανώ δυνατή. Εύχομαι σε όλους σας να ζείτε την κάθε ημέρα σας, νιώθοντας ευγνωμοσύνη για όσα έχετε, αγαπώντας βαθιά και έχοντας στο μυαλό σας ότι όλα γίνονται για κάποιο σκοπό. Αυτόν καλούμαστε να εκπληρώσουμε και αυτό δεν μπορεί να το αλλάξει τίποτα… Σας ευχαριστώ όλους θερμά και σας στέλνω ευχές για όλα τα καλά στη ζωή σας. Ο Γρηγόρης, η Εβιτα και ο Ανδρέας μου θα πρέπει να είναι υπερήφανοι που είχαν τέτοιους φίλους, όπως είμαι και εγώ που σας έχω……
Το σοβαρό πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει ανακοινώνει, μέσω του δικηγόρου του, ο πρώην υπουργός Γιάννος Παπαντωνίου.
«Δεν είναι πολύ μακριά η ώρα του αποχαιρετισμού» αναφέρει η ανακοίνωση που έδωσε στη δημοσιότητα ο Μιχάλης Δημητρακόπουλος στην οποία σημειώνεται ότι είναι «βάλσαμο στις πληγές η ομόφωνη αθωωτική απόφαση του Τριμελούς Εφετείου Αθηνών».
Ολόκληρη η ανακοίνωση έχει ως εξής:
Ο Γιάννος Παπαντωνίου, ως δημόσιο πρόσωπο και πρώην Υπουργός, αισθάνεται την ανάγκη να ανακοινώσει στους συμπολίτες του, που υπηρέτησε για πολλά χρόνια από θέσεις ευθύνης, ότι δεν είναι πολύ μακριά η ώρα του αποχαιρετισμού.
Ο Γιάννος προσεβλήθη από επιθετικό καρκίνο του προστάτη, που συνδυάστηκε με σοβαρό πρόβλημα στη σπονδυλική στήλη, το οποίο τον οδήγησε σε πολύωρες διαδοχικές χειρουργικές επεμβάσεις και σε αναπηρική καρέκλα, ελπίζουμε προσωρινά.Αναλγητικό στους πόνους του είναι η σκέψη ότι κατέρρευσε η πολιτικά χειραγωγούμενη ποινική δίωξη σε βάρος του, το 2017. Βάλσαμο στις πληγές η ομόφωνη αθωωτική απόφαση του Τριμελούς Εφετείου Αθηνών. Η ιστορία θα γράψει ότι ο Γιάννος Παπαντωνίου ήταν ο Υπουργός Εθνικής Οικονομίας, όταν η χώρα μας υιοθέτησε ως εθνικό νόμισμα το Ευρώ, που θωράκισε ιστορικά την οικονομία μας.
Η Ελληνική Δικαιοσύνη καταδίκασε τους πολιτικούς καθοδηγητές των ποινικών διώξεων εκείνης της ζοφερής περιόδου. Η άφθονη πολιτική λάσπη εκείνης της εποχής εξαφάνισε τους παραγωγούς της».
Τα βλέμματα μαγνήτισε η Δήμητρα Κούστα με την εντυπωσιακή της εμφάνιση στο λαμπερό πάρτι που πραγματοποιήθηκε στην οικία του συζύγου της, Γιάννη Κούστα, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων για τα Ποσειδώνια.
Την αποκάλυψη του glamorous look της έκανε ο γνωστός hairstylist Βασίλης Μπουλούμπασης, ο οποίος δημοσίευσε φωτογραφίες στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram την Πέμπτη 4 Ιουνίου. Ο ίδιος ανέλαβε το χτένισμά της, ενώ το εντυπωσιακό μακιγιάζ της έφερε την υπογραφή του Παντελή Τουτουντζή.
Η Δήμητρα Κούστα επέλεξε για τη βραδιά, στην οποία τραγούδησε η Άννα Βίσση, μία κομψή μαύρη δημιουργία με βαθύ ντεκολτέ, την οποία συνδύασε με λαμπερά κοσμήματα, αποπνέοντας αέρα διακριτικής πολυτέλειας.
«Το πιο όμορφο και αγαπημένο μου κορίτσι», έγραψε χαρακτηριστικά ο Βασίλης Μπουλούμπασης στη λεζάντα της ανάρτησής του, εκφράζοντας δημόσια την εκτίμηση και τη συμπάθειά του προς τη Δήμητρα Κούστα.
Σχετική ανάρτηση από τη βραδιά έκανε και η Γιώτα Τριγώνη.
Ο καρκίνος είναι μία ύπουλη ασθένεια, ωστόσο, υπάρχουν έξι προειδοποιητικά συμπτώματα, όπως αναφέρονται στην ιστοσελίδα του Cancer Research UK, του βρετανικού Ινστιτούτου Έρευνας για τον Καρκίνο.
Ο καρκίνος θερίζει τα άτομα κάτω των 50 ετών
Καρκινικά κύτταρα κάτω από ηλεκτρονικό μικροσκόπιο
Ο έγκαιρος εντοπισμός μιας κακοήθειας είναι ουσιαστικός για τη διαχείριση της νόσου. Η αναγνώριση των πιο «αθώων» συμπτωμάτων και η άμεση διενέργεια των απαραίτητων ελέγχων, ήταν ανέκαθεν σημαντική, αλλά ακόμη περισσότερο μετά τα επιστημονικά ευρήματα για παγκόσμια αύξηση κατά 79% νέων περιστατικών καρκίνου, σε άτομα κάτω των 50 ετών, τα τελευταία 30 χρόνια.
Όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα «ο καρκίνος μπορεί να εκδηλωθεί στους ανθρώπους με διαφορετικούς τρόπους. Η συμπτωματολογία ενός ατόμου μπορεί να διαφέρει από άλλων, ενώ κάποιοι είναι ασυμπτωματικοί. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε τι είναι φυσιολογικό σε εσάς και να μιλήσετε στο γιατρό σας εάν παρατηρήσετε ασυνήθιστες αλλαγές ή κάτι που δεν λέει να φύγει. Αυτό μπορεί να βοηθήσει στη διάγνωση του καρκίνου σε πρώιμο στάδιο, όταν η θεραπεία έχει περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας».
Υπάρχουν πάνω από 200 τύποι καρκίνου με διαφορετικά συμπτώματα, υπογραμμίζουν ερευνητές του Κέντρου, το οποίο συνέταξε και δημοσίευσε μια λίστα με τα έξι προειδοποιητικά συμπτώματα.
Υπάρχουν πολλοί λόγοι να αισθάνεστε μεγαλύτερη κόπωση απ’ ό,τι συνήθως, ιδίως σε περιόδους έντονου στρες ή αν αντιμετωπίζετε προβλήματα με τον ύπνο. Αν όμως αισθάνεστε μια διαρκή κούραση ή χωρίς να συντρέχει κάποιος λόγος, μπορεί να είναι μια ένδειξη ότι πρέπει να απευθυνθείτε σε γιατρό.
2. Πολύ έντονη νυχτερινή εφίδρωση ή πυρετός
Η νυχτερινή εφίδρωση ή ο πυρετός μπορεί να οφείλονται σε λοιμώξεις ή σε ανεπιθύμητες ενέργειες φαρμάκων, ενώ οι εξάψεις είναι συχνές κατά την εμμηνόπαυση. Η εφίδρωση ωστόσο είναι σύμπτωμα και καρκίνων όπως η λευχαιμία και ο καρκίνος του ήπατος. Σε περίπτωση πολύ έντονης εφίδρωσης τη νύχτα ή ανεξήγητου πυρετού, αναζητήστε ιατρική συμβουλή.
3. Ανεξήγητη αιμορραγία ή εκχυμώσεις (μελανιές)
Εάν κάποιο από τα δύο ή αμφότερα τα παραπάνω δεν οφείλονται σε κάποιον τραυματισμό, θα πρέπει να ελεγχθούν από γιατρό. Η αιμορραγία μπορεί να εντοπίζεται στα κόπρανα, στα ούρα, στη βλέννα του παραγωγικού βήχα κ.α. Στις γυναίκες, μπορεί να παρατηρείται ανεξήγητη κολπική αιμορραγία μεταξύ των περιόδων, μετά το σεξ ή μετά την εμμηνόπαυση. Ανεξάρτητα από την ποσότητα του αίματος ή το χρώμα του (κόκκινο έως καφέ και σχεδόν μαύρο), μιλήστε με τον γιατρό σας.
4. Ανεξήγητος πόνος ή δυσφορία
Ο πόνος και η δυσφορία είναι ένας τρόπος με τον οποίο το σώμα μας μάς λέει ότι κάτι δεν πάει καλά. Οι διάφοροι πόνοι είναι συχνότεροι καθώς μεγαλώνουμε, όταν όμως είναι ανεξήγητοι ή επίμονοι σε οποιοδήποτε σημείο του σώματος μπορεί να είναι σημάδι για κάτι πιο σοβαρό.
5. Ανεξήγητη απώλεια βάρους
Μικρές αλλαγές στο βάρος με την πάροδο του χρόνου είναι απολύτως φυσιολογικές, η απώλεια όμως αρκετών κιλών και μάλιστα χωρίς να καταβάλλετε σχετική προσπάθεια είναι λόγος να ενημερώστε το γιατρό σας. Μπορεί να είναι ένδειξη άλλων προβλημάτων υγείας πλην του καρκίνου.
6. Ασυνήθιστο εξόγκωμα ή οίδημα οπουδήποτε
Ένα εξόγκωμα ή οίδημα που εμφανίστηκε αιφνίδια σε οποιοδήποτε σημείο του σώματός σας και επιμένει, θα πρέπει να λαμβάνεται σοβαρά υπ’ όψιν. Μπορεί να εντοπίζονται στον λαιμό, τη μασχάλη, το στομάχι, τη βουβωνική χώρα, το στήθος ή τους όρχεις μεταξύ άλλων.
Ο Βίκτωρ Γιαννικόπουλος, μόλις 15 ετών, αλλά με όνειρα που ξεπερνούν τα σύνορα της Γης.
Ο νεαρός μαθητής, που έχει ήδη διακριθεί σε διαγωνισμούς φυσικών επιστημών, συνεργάζεται με τη NASA για την υλοποίηση μιας ιδέας που, όπως ο ίδιος εξηγεί, αποτελεί τη συνέχεια των αποστολών Voyager του 1977. Το όνειρό του; Να συνδυάσει την Ιατρική με την Αστροφυσική.
Δείτε το βίντεο:
Μιλώντας στο Action 24, ο Βίκτωρας ανέφερε ότι συμμετέχει σε διαγωνισμούς από τα 13 του χρόνια. Αναφερόμενος στη συνεργασία του με τη NASA, εξήγησε: «Υπάρχουν διάφοροι κλάδοι στη φυσική και ένας τομέας είναι η κβαντική όπου μιλάει για τον μικρόκοσμο, δηλαδή τα άτομα, τα σωματίδια και όχι για τα καθημερινά πράγματα. Και έτσι ασχολήθηκα με αυτή την εργασία στο Βαλκανικό Σχολείο. Στην ουσία είναι μια αποστολή που ασχολούμαι μαζί με τη NASA και σκοπεύουμε να την υλοποιήσουμε μέχρι περίπου το 2035».
Επίσης, ο 15χρονος πρόσθεσε: «Η ιδέα μου είναι μια αποστολή που, στην ουσία, είναι η συνέχεια των αποστολών Voyager. Βέβαια, με καλύτερη τεχνολογία γιατί η τεχνολογία των αποστολών Voyager ήταν του ‘70. Χρησιμοποιούμε την καινούργια τεχνολογία για να μπορέσουμε σε μικρότερο χρονικό διάστημα να φτάσουμε την περιοχή όπου βρίσκονται τώρα τα Voyager, που ονομάζεται διαστρικός χώρος και έτσι να καταφέρουμε να φτάσουμε σε άλλα ηλιακά συστήματα, όπως τον Αστερισμό της Καμηλοπάρδαλης».
Η έμπνευση και η υποστήριξη της οικογένειας
Για το πώς ξεκίνησε το ενδιαφέρον του για την επιστήμη, σημείωσε: «χάρη στους γονείς μου γιατί από μικρή ηλικία μου διάβασαν για τα αστέρια και αυτό μου κέντρισε το ενδιαφέρον. Ήταν εκεί να με βοηθήσουν στα δύσκολα και τα εύκολα».
Όσο για το όνειρό του, είπε: «Θα ήθελα να συνδυάσω την Ιατρική, που είναι κάτι που αγαπώ, μαζί με την Αστροφυσική και να καταφέρω να ενώσω αυτά τα δύο επαγγέλματα σε κάτι που τα συνδυάζει. Γιατί το μέλλον με την Τεχνητή Νοημοσύνη είναι ο συνδυασμός Ιατρικής με Αστροφυσική».
Η βράβευση και η έρευνα
Η πιο πρόσφατη βράβευση του Βίκτωρα ήρθε σε διαγωνισμό στη Θεσσαλονίκη. Όπως εξήγησε: «εδώ και καιρό ασχολούμαι με μία μελέτη, μία έρευνα που κάνω με ασθενείς οι οποίοι έχουν “καρκινοπάθεια”. Έχουμε δημιουργήσει κάποια δομημένα ερωτηματολόγια αλλά ανώνυμα, έχουμε πάρει κάποια δεδομένα και προσπαθούμε να βρούμε αν τελικά ο καρκίνος και αν επηρεάσουμε τα επαναλαμβανόμενα μοτίβα μπορεί στην ουσία να επηρεάσει την εμφάνιση κακοήθειας».
Και συμπλήρωσε: «Αναρωτιέμαι αν επηρεάσουμε αυτά τα μοτίβα, αν μπορεί να οδηγήσει σε ασθενείς που έχουν “καρκινοπάθεια”».
Η καθημερινότητα και το σχολείο
«Η καθημερινότητά μου είναι όπως όλων των παιδιών, ξυπνάω και πάω στο σχολείο. Απλά όταν γυρνάω είναι λίγο διαφορετικά. Κάνω τα μαθήματά μου, τις υποχρεώσεις μου, αλλά θα αφιερώσω και έναν μικρό χρόνο για να ασχοληθώ με την παρουσίαση που έχω να κάνω, με τις αποστολές που προανέφερα με την NASA. Δηλαδή δεν αλλάζει κάτι τόσο», ανέφερε.
Περιγράφοντας την εμπειρία του, είπε: «Στην αρχή είχα άγχος. Αλλά μετά κατάλαβα ότι είναι αυτό που μου ταιριάζει και όταν είσαι πιο χαλαρός τα πράγματα κυλάνε πιο εύκολα. Έχω καταλάβει πλέον πως δεν χρειάζεται να αγχώνομαι».
«Το σχολείο που είμαι επειδή γενικότερα είναι ένα σχολείο που θέλει να προάγει τους μαθητές προς την αριστεία, είναι πολλοί που επιλέγουν αυτές τις επιστήμες, δηλαδή τα μαθηματικά, την φυσική. Δεν λέω ότι ξέρουν τα πάντα από μαθηματικά, αστροφυσική, αλλά πιστεύω ότι έχουμε κάποια κοινά πράγματα», πρόσθεσε.
Η άποψή του για την εκπαίδευση στην Ελλάδα
Σε ερώτηση για το μέλλον του, απάντησε: «Η Ελλάδα αν και είναι μια πολύ ωραία χώρα δεν νομίζω ότι μπορεί να προσφέρει ακαδημαϊκά αυτά που μπορούν να προσφέρουν οι ξένες χώρες όπως η Αγγλία και η Αμερική. Πρέπει η Ελλάδα να ενισχύσει την εκπαίδευση γιατί έχουμε μείνει λίγο πίσω σε αυτά τα πράγματα ενώ η Αγγλία και η Αμερική παρέχουν τομείς που μπορούν να σε εξελίξουν 10 φορές περισσότερο».
Και συνέχισε: «Ο τομέας της εκπαίδευσης είναι πολύ πίσω. Δηλαδή αν συγκρίνετε τα ακαδημαϊκά τμήματα στο εξωτερικό με την Ελλάδα, θα δείτε ότι απέχουν χιλιόμετρα. Θέλουμε πάρα πολλά χρόνια για να πούμε ότι φτάνουμε σε ένα επίπεδο».
«Δεν έχω αποφασίσει που θα πάω (στα 18). Απλά θεωρώ ότι χώρες σαν την Αγγλία και την Αμερική που είναι κορυφαίες στον τομέα της εκπαίδευσης μπορούν να μου προσφέρουν παραπάνω πράγματα από άλλες χώρες. Αυτό ξέρω», ανέφερε.
Η Τεχνητή Νοημοσύνη και το μέλλον της ανθρωπότητας
Κλείνοντας, ο Βίκτωρας αναφέρθηκε στην τεχνητή νοημοσύνη, λέγοντας: «Ο Αϊνστάιν είχε πει κάποτε… Τον είχαν ρωτήσει “πώς θα γίνει τρίτος παγκόσμιος πόλεμος;” και εκείνος απάντησε πως δεν ξέρουμε πώς θα γίνει αλλά ξέρουμε πως ο τέταρτος θα γίνει με ξύλα και πέτρες. Πλέον, με τη σημερινή τεχνολογία, μπορούμε να πούμε ότι ίσως και ο τρίτος παγκόσμιος να είναι ένας κυβερνοεπιθετικός πόλεμος. Και ο τέταρτος παγκόσμιος πόλεμος, ίσως, αν δεν θέσουμε εχθές όρια στην τεχνητή νοημοσύνη, να είναι χωρίς το ανθρώπινο είδος».