Η Γωγώ Μαστροκώστα η οποία είχε εξαφανιστεί το τελευταίο διάστημα από τα καλλιτεχνικά δρώμενα καθώς αντιμετώπιζε ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας, το οποίο ξεπέρασε, ξεκίνησε γυμναστική και έκανε έτσι την πρώτη της δημόσια εμφάνιση.
Η εντυπωσιακή γυμνάστρια συναντήθηκε με την Ελένη Πετρουλάκη καθώς ξεκίνησε το πρωτοποριακό της πρόγραμμα pilates, που κάνει πάταγο το τελευταίο διάστημα.
H Γωγώ Μαστροκώστα δέχεται τις συμβουλές της Ελένης Πετρουλάκη, η οποία κάνει δυναμική επιστροφή, παραδίδοντας αυτή και η ομάδα της, μαθήματα πιλάτες.
Η Γωγώ Μαστροκώστα στα 52 της, έχει ένα από τα πιο καλλίγραμμα σώματα της ελληνικής showbiz.
Όσο για το πώς τόσα χρόνια διατηρεί αυτή τη σιλουέτα; Έχει ένα διατροφολόγιο πλούσιο σε πρωτεΐνες, λαχανικά και φρούτα, αποφεύγοντας παράλληλα υδατάνθρακες και γαλακτοκομικά. Φροντίζει να τρώει το βραδινό της γεύμα νωρίς, ενώ 2 λίτρα νερό την ημέρα είναι απαραίτητα για εκείνη. Ο χρυσός κανόνας της ομορφιάς, όπως συχνά λέει η Γωγώ Μαστροκώστα, είναι ότι ένα καλλίγραμμο σώμα στηρίζεται κατά 70% σε ένα σωστό πρόγραμμα διατροφής και μόλις κατά 30% σε εντατική γυμναστική.
Πώς διατηρείται σε φόρμα; «Για εμένα η γυμναστική παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Φυσικά πρέπει να προσέχει κανείς και τη δίαιτα του, αλλά χρειάζεται και άσκηση. Η αλήθεια είναι ότι έχω αδυναμία στο καλό φαγητό.
Δεν μπορώ να κρατηθώ αν δω κάτι που μου αρέσει, θα το φάω. Όμως με λίγη άσκηση είναι πολύ εύκολο να παραμείνεις στα κιλά σου, είτε ν΄ αδυνατίσεις», έχει πει η ίδια.
Μπορεί να είναι πενήντα δύο χρονών όμως δεν έχει ίχνος κυτταρίτιδας και οι κοιλιακοί της είναι «φέτες».
Γωγώ Μαστροκώστα: Το συγκινητικό αντίο του πρώην συντρόφου της, Απόστολου Γκλέτσου
Ένας αρραβώνας που έχει ξεχαστεί από τα media είναι εκείνος της Γωγώς Μαστροκώστα και του Απόστολου Γκλέτσου πολύ πιο πριν έρθει στη ζωή της ο Τραϊανός Δέλλας.
Στα μέσα της δεκαετίας του ’90, ο ηθοποιός έζησε έναν θυελλώδη έρωτα με την Άννα Βίσση, ο οποίος, όμως, έληξε άδοξα. Και τότε ήταν που μπήκε στη ζωή του η εντυπωσιακή Γωγώ.
Η σχέση τους απασχόλησε, όπως ήταν αναμενόμενο, τον Τύπο της εποχής και ουκ ολίγες φορές έγιναν εξώφυλλο. Ο έρωτάς τους που παραλίγο να φτάσει στα σκαλιά της εκκλησίας, έληξε αθόρυβα, επικρατώντας παραλήρημα στα Μέσα της εποχής.
O ηθοποιός λοιπόν, μίλησε στο ESPRESSONEWS.GR για την απώλεια της, η οποία έχει βυθίσει στην θλίψη την ελληνική showbiz.
Τι είπε ο Απόστολος Γκλέτσος για την Γωγώ Μαστροκώστα
«Ήταν μια νέα γυναίκα που έφυγε. Επειδή μας προετοίμαζε η κατάσταση, ξέραμε πως ήταν δύσκολο και δεν ήταν κεραυνός εν αιθρία, ωστόσο είναι μια τραγωδία», ανέφερε αρχικά.
Στην ερώτηση αν είχαν επικοινωνία απάντησε: «Όχι δεν είχαμε. Την είχα δυο δυο – τρεις φορές, μιλήσαμε. Είδα ότι ήταν καλά και χάρηκα. Το τελευταίο διάστημα άκουγα πως δεν ήταν καλά, πως έπεσε σε κώμα και είχα προετοιμαστεί. Είναι τραγικό αυτό που συνέβη και λυπάμαι πάρα πολύ. Βεβαίως έτσι είναι η ζωή. Είναι τραγική η ζωή μας».
Δύσκολες ώρες περνά η Γωγώ Μαστροκώστα, καθώς η κατάσταση της υγείας της χαρακτηρίζεται σοβαρή. Σύμφωνα με πληροφορίες, η οικογένειά της βρίσκεται συνεχώς στο πλευρό της.
Από την πρώτη στιγμή δίπλα της βρίσκεται ο σύζυγός της Τραϊανός Δέλλας, ο οποίος δεν έχει φύγει λεπτό από κοντά της, δίνοντάς της δύναμη να ξεπεράσει αυτή τη μεγάλη δοκιμασία.
Σύμφωνα με πληροφορίες που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, η αντιμετωπίζει επιπλοκές με τον καρκίνο του μαστού που απαιτούν στενή ιατρική παρακολούθηση, ενώ το τελευταίο διάστημα νοσηλεύεται ώστε οι γιατροί να αξιολογήσουν την κατάσταση της υγείας της και να της παρέχουν την απαραίτητη φροντίδα.
Φυσικά, από το πλευρό της δεν λείπει και η κόρη της, Βικτώρια.
Σύμφωνα με πληροφορίες το σοβαρό πρόβλημα υγείας που είχε αντιμετωπίσει στο παρελθόν φαίνεται να επανήλθε, γεγονός που έχει σκορπίσει θλίψη και αγωνία στους κοντινούς της ανθρώπους.
Πριν από λίγους μήνες, η καλή της φίλη Μαρία Καλάβρια, παραχώρησε συνέντευξη στην εκπομπή «Super Κατερίνα», στον ALPHA και μεταξύ άλλων μίλησε για το πρόβλημα υγείας της της Γωγώς Μαστροκώστα, αποκαλύπτοντας τι πραγματικά συμβαίνει.
«Η Γωγώ είναι από τις καλύτερες και αγαπημένες μου φίλες και εννοείται ότι την βλέπω κάθε εβδομάδα. Είναι αρκετά καλά.
Περνάει ένα πρόβλημα που το έχει ξαναπεράσει στο παρελθόν και έχει νικήσει και έχει βγει νικήτρια σε αυτό το κομμάτι, το οποίο θα γίνει και τώρα.
Απλώς χρειάζεται λίγος χρόνος. Κάνει τις θεραπείες της, είναι μια χαρά και όλα θα επανέλθουν κανονικά».
Νικήτρια βγαίνει γι’ ακόμα μία φορά η Γωγώ Μαστροκώστα, μετά από ένα πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε, με αποτέλεσμα να περάσει δύσκολες στιγμές μέσα στις γιορτές.
Η γνωστή γυμνάστρια και επιχειρηματίας νοσηλεύτηκε σε γνωστό θεραπευτήριο, αντιμετωπίζοντας με θάρρος ακόμα μία δοκιμασία, όπως αναφέρει το nassos blog.
Σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ, μετά τις τελευταίες εξετάσεις οι γιατροί δηλώνουν πολύ ικανοποιημένοι από την πορεία της υγείας της, με την ίδια να αναμένεται το επόμενο χρονικό διάστημα να πάρει εξιτήριο και να επιστρέψει στο σπίτι της.
Στο νοσοκομείο “Ευαγγελισμός” εξακολουθεί να νοσηλεύεται η Γωγώ Μαστροκώστα, που δίνει μία σκληρή μάχη λόγω του σοβαρού προβλήματος υγείας που αντιμετωπίζει.
Στο νοσοκομείο “Ευαγγελισμός” εξακολουθεί να νοσηλεύεται η Γωγώ Μαστροκώστα, που δίνει μία σκληρή μάχη λόγω του σοβαρού προβλήματος υγείας που αντιμετωπίζει.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Secret των Παραπολιτικών, η πρώην γυμνάστρια και μοντέλο που σημάδεψε τη δεκαετία του ’90 στην ελληνική σόουμπιζ, δίνει ακόμα μία δύσκολη μάχη, έχοντας δίπλα της την οικογένεια και τους πιο στενούς φίλους της.
Η κατάσταση της υγείας της χαρακτηρίζεται ιδιαίτερα κρίσιμη, ενώ τις τελευταίες ημέρες, όπως λένε οι ίδιες πληροφορίες, υπήρξε σοβαρή επιδείνωση.
Πηγές αναφέρουν στην εφημερίδα πως από την προηγούμενη Κυριακή η Γωγώ Μαστροκώστα δεν έχει επικοινωνία με το περιβάλλον της, γεγονός που έχει εντείνει την αγωνία των ανθρώπων που τη φροντίζουν και βρίσκονται συνεχώς κοντά της.
Στο πλευρό της βρίσκονται πάντα ο σύζυγός της, Τραϊανός Δέλλας και η 16χρονη μοναχοκόρη τους, Βικτώρια.
Η Γωγώ Μαστροκώστα είχε μιλήσει ανοιχτά στο παρελθόν για την περιπέτεια της με τον καρκίνο του μαστού και τη μάχη από την οποία ελιχε βγει νικήτρια. Φαίνεται όμως ότι βρίσκεται ξανά αντιμέτωπη με τον καρκίνο, όπως επιβεβαίωσε και η πολύ καλή της φίλη, Μαρία Καλάβρια σε πρόσφατες δηλώσεις της.
Η Γωγώ Μαστροκώστα το τελευταίο διάστημα απέχει από τα φώτα της δημοσιότητας ενώ όπως είχε γίνει γνωστό πριν λίγο καιρό είχε περάσει μια νέα περιπέτεια με την υγεία της, την οποία ξεπέρασε.
Η γνωστή γυμνάστρια και επιχειρηματίας, η οποία στο παρελθόν έδωσε μάχη με τον καρκίνο πέρασε δύσκολες στιγμές μέσα στις γιορτές, αφού χρειάστηκε να νοσηλευτεί σε νοσοκομείο με υποτροπή του καρκίνου.
Η κάμερα της εκπομπής «Happy Day» συνάντησε σε κοσμική εκδήλωση την αδελφή της η οποία τόνισε πως όλα είναι καλά με την υγεία της. «Όλα καλά, όλα καλά, μια χαρά» ανέφερε η Φώφη Μαστροκώστα.
Στις 8 Μαΐου, ανήμερα της γιορτής της μητέρας, η Γωγώ Μαστροκώστα επανήλθε στο Instagram μετά από πολλούς μήνες, δημοσιεύοντας μια φωτογραφία με τη μητέρα της και γράφοντας στη λεζάντα:
Πριν από λίγες μέρες μάλιστα, ο καλός της φίλος Χάρης Σιανίδης δημοσίευσε στο λογαριασμό του στο Instagram μία κοινή τους φωτογραφία.
Οι δυο τους είναι πολύ καλοί φίλοι και στο παρελθόν έχουν ζήσει πολλές όμορφες στιγμές μαζί.
Ο pr manager ανέβασε μία φωτογραφία τους από τη θάλασσα της Κούβας πριν από 22 χρόνια, με την γυμνάστρια να απαντά και να σχολιάζει πως “είναι κομμάτι της ζωής του”.
«22 χρόνια πριν #throwback Δεν τα λες και λίγα…Εγώ και η Γωγώ στην Κούβα…Τόσο νέοι…τόσο ξέγνοιαστοι… τόσο ανυποψίαστοι…Οι παλιές φωτογραφίες ξεθωριάζουν εύκολα…Οι αναμνήσεις και τα συναισθήματα ποτέ !!! Η Γωγώ μου… Μεγάλο κομμάτι της ζωής μου … Σ αγαπώ πάντα» έγραψε στη λεζάντα της ανάρτησής του.
Υπενθυμίζουμε, ότι τον Οκτώβριο του 2021 η Γωγώ Μαστροκώστα είχε κάνει την τελευταία τηλεοπτική της εμφάνιση στην εκπομπή «Πρωινό» παραχωρώντας μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη, ενώ τότε είχε αναφερθεί στην περιπέτειά της με τον καρκίνο.
«Δεν είναι δυνατόν να μην λιγοψυχήσεις, ούτε μία στο εκατομμύριο. Ο καθένας το βιώνει τελείως διαφορετικά. Εμείς που έχουμε βιώσει αυτές τις καταστάσεις παθαίνουμε ακόμα χειρότερο σοκ όταν κάποιος “φεύγει”, γιατί λες δεν έχει τελειώσει ποτέ. Σίγουρα ήταν μία από τις περιπτώσεις τις πολύ σπάνιες, αλλά σίγουρα υπάρχουν και άλλες περιπτώσεις πιο καλές, πιο ήπιες. Να μην τρομοκρατηθούν οι γυναίκες. Κάθε φορά που ακούς κάτι λες “ωχ δε θα τελειώσει ποτέ αυτό;”. Μετά μπαίνεις στη θέση της μάνας που δε θέλει να αφήσει τα παιδιά της. Συγκινήθηκε όλη η Ελλάδα. Ιατρικά η κάθε περίπτωση είναι διαφορετικά», είχε επισημάνει μεταξύ άλλων.
Μετά την ανακοίνωση του Τραϊανού Δέλλα να απομακρυνθεί από τις επαγγελματικές του δραστηριότητες – Η κατάσταση της υγείας της σήμερα που βρίκσεται στον Ευαγγελισμό
Για την κατάσταση της υγείας την Γωγώς Μαστοκώστα μίλησε σε δηλώσεις της στην εκπομπή “Super Κατερίνα” η Μαρία Καλάβρια. Η καλή φίλη της Γωγώς Μαστροκώστα αναφέρθηκε σε εκείνη μετά την απόφαση του Τραϊανού Δέλλα να απομακρυνθεί από τις επαγγελματικές του δραστηριότητες.
Συγκεκριμένα τον Οκτώβρη του 2024 ο Τραϊανός Δέλλας παραιτήθηκε από τον ΟΦΗ και την τεχνική ηγεσία της ομάδας, λόγω σοβαρού προσωπικού προβλήματος, όπως αναφέρει ο ίδιος στη δήλωσή του στην ιστοσελίδα της ομάδας.
Σε ερώτηση, αναφορικά με αυτό, η Μαρία Καλάβρια ανέφερε: “Η Γωγώ είναι πολύ φίλη μου, είναι μια χαρά. Ο Τραϊανός έχει φύγει πάρα πολύ καιρό από την ομάδα. Όλα καλά, πηγαίνει από το καλό στο καλύτερο”.
Συγκλονίζει η Μαστροκώστα για τον καρκίνο: Είναι αδύνατο να μην λιγοψυχήσεις
Με συγκίνηση η Γωγώ Μαστροκώστα αναφέρθηκε στη δική της μάχη με τον καρκίνο του μαστού.
Η εντυπωσιακή γυμνάστρια, με αφορμή τον θάνατο της Φώφης Γεννηματά η οποία έφυγε από τη ζωή μετά από πολυετή μάχη με την ασθένεια, είπε: «Το λέω τώρα και ανατριχιάζω, γιατί κι εγώ σοκαρίστηκα και στενοχωρήθηκα πάρα πολύ. Ήταν μια γυναίκα που το είχε παλέψει, αλλά καμιά φορά είναι και θέμα τύχης».
Συνεχίζοντας, μιλώντας σε εκπομπή του ΑΝΤ1, αναφέρθηκε στη δική της περιπέτεια με τον καρκίνο του μαστού: «Για παράδειγμα… Μου έλεγαν: είσαι μαχήτρια. Παιδιά, τυχερή ήμουν. Όχι ότι δεν παίζει ρόλο η ψυχολογία μας και όλα αυτά τα πράγματα και θεωρώ ότι η δύναμη του μυαλού είναι εξαιρετικά σημαντική. Δεν είναι δυνατόν να μη λιγοψυχήσεις, ούτε μία στο εκατομμύριο. Εμείς που έχουμε βιώσει αυτές τις καταστάσεις παθαίνουμε ακόμα χειρότερο σοκ όταν κάποιος “φεύγει”, γιατί λες δεν έχει τελειώσει ποτέ. Σίγουρα ήταν μία από τις περιπτώσεις τις πολύ σπάνιες, αλλά σίγουρα υπάρχουν και άλλες περιπτώσεις πιο ήπιες. Να μην τρομοκρατηθούμε».
Η Γωγώ Μαστροκώστα, μιλώντας για τη Φώφη Γεννηματά, τόνισε ότι ήταν ένας «εξαιρετικός άνθρωπος σε όλα τα επίπεδα» και «πάνω από όλα είναι μία μάνα που αφήνει πίσω τρία παιδιά». «Αυτό μετράει για μένα και αυτό είναι το πιο σημαντικό και πιστεύω ότι κάθε μάνα το πρώτο που σκέφτεται είναι αυτό: Τα παιδιά μου», συμπλήρωσε.
Νοσηλεύεται αυτή την στιγμή σε σοβαρή κατάσταση
Δύσκολες ώρες βιώνει η Γωγώ Μαστροκώστα, η οποία σύμφωνα με πληροφορίες νοσηλεύεται σε σοβαρή κατάσταση. Στο παρελθόν, η επιτυχημένη παρουσιάστρια, η οποία έγινε ευρέως γνωστή ως γυμνάστρια τη δεκαετία του ’90, είχε μιλήσει ανοιχτά για την περιπέτεια που είχε περάσει με την υγεία της, δίνοντας δύναμη και σε άλλες γυναίκες.
Σύμφωνα με ανάρτηση του Χάρη Λεμπιδάκη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η Γωγώ Μαστροκώστα νοσηλεύεται σε δημόσιο νοσοκομείο της Αθήνας εδώ και αρκετούς μήνες, με την κατάσταση της υγείας της να έχει επιδεινωθεί τις τελευταίες ημέρες.
Συγκεκριμένα, στη δημοσίευσή του στον λογαριασμό του στο Instagram, ο έμπειρος δημοσιογράφος έχει γράψει: «Δύσκολες ώρες για την Γωγώ Μαστροκώστα και την οικογένειά της καθώς εδώ και αρκετό καιρό, η αγαπημένη παρουσιάστρια και επιχειρηματίας νοσηλεύεται σε δημόσιο νοσοκομείο της Αθήνας. Δυστυχώς , σύμφωνα με πηγές από το περιβάλλον της η κατάστασή της υγείας της επιδεινώθηκε τις τελευταίες ημέρες».
Σύμφωνα με την espresso, η Γωγώ Μαστροκώστα δεν έχει επικοινωνία με το περιβάλλον από την προηγούμενη εβδομάδα.
Μετά από μια μακρά περίοδο απουσίας από τα social media, η Γωγώ Μαστροκώστα έκανε την επανεμφάνισή της.
Συγκεκριμένα, η σύζυγος του Τραϊανού Δέλλα, το απόγευμα του Σαββάτου 20 Σεπτεμβρίου ανήρτησε ένα βίντεο στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, μέσα από το οποίο θέλησε να μας δείξει το νέο επαγγελματικό εγχείρημα του αδελφού και της αδελφής της.
Το εν λόγω εστιατόριο βρίσκεται στο Μεσολόγγι και η Γωγώ Μαστροκώστα θέλησε να βοηθήσει τους αγαπημένους της, κάνοντας μια ανάρτηση στον λογαριασμό της.
«Το νέο εστιατόριο του αδελφού μου και της αδελφής μου. Σας αγαπώ», έγραψε στην ανάρτησή της η Γωγώ Μαστροκώστα.
Γωγώ Μαστροκώστα – Τραϊανός Δέλλας: 18 χρόνια αχώριστοι
Ήταν καλοκαίρι του 2006, όταν η Γωγώ Μαστροκώστα τραγουδούσε σε νυχτερινό κέντρο «Ρόδον» στην περιοχή του Αεροδρομίου στη Θεσσαλονίκη. Ο Τραϊανός Δέλλας αγωνιζόταν ακόμα στην ΑΕΚ και το όνομά του είχε ταυτιστεί με τη ευρωπαϊκό θρίαμβο της Εθνικής Ελλάδος δύο χρόνια πριν. Το φλερτ τους ήταν κινηματογραφικό καθώς δεν έγιναν αμέσως ζευγάρι- για την ακρίβεια ο Τραϊανός ήταν ο πρώτος άντρας που την είχε «δυσκολέψει» αλλά εκείνη είχε δει στα μάτια του από πολύ νωρίς εκείνον που θα έκανε οικογένεια και θα ζούσαν για πάντα μαζί.
Η πρώτη φορά που απαθανατίζονται μαζί σε βραδινή τους έξοδο ήταν τον Ιανουάριο του 2007 και από τότε δεν κρύβονται ποτέ ξανά. Τον Δεκέμβριο του 2008 γεννιέται η κόρη τους Βικτώρια. Ενώ ήταν ακόμα στο μαιευτήριο οι γιατροί της ανακοινώνουν ότι έχει καρκίνο στο μαστό. Μαζί με τον Τραϊανό ταξιδεύει στο Σικάγο, σε μία από πιο φημισμένες κλινικές της Αμερικής με τη συνδρομή της οικογένειας Μπούση. Πονάει πολύ που πρέπει να αφήσει στη φροντίδα της μητέρας της ένα νεογέννητο μωρό, αλλά συμφωνούν όλοι ότι για να είναι καλά η μικρή πρέπει πρώτα να γίνει καλά η μαμά της.
Η Γωγώ θα μιλήσει αρκετό καιρό μετά για τη μεγάλη της περιπέτεια, θέλοντας να δώσει κουράγιο στις άλλες γυναίκες. Ο Τραϊανός Δέλλας είναι το μεγάλο της στήριγμα. Παρά τις επιπλοκές από τα επανορθωτικά χειρουργεία, δεν χάνει στιγμή την αισιοδοξία της και το χαμόγελό της. Θέλει πάντα να δείχνει δυνατή και όμορφη για εκείνον. Και αυτός με τη σειρά του της δείχνει την αγάπη του και την αφοσίωσή του με τρόπο συγκινητικό.
Η Γωγώ βγαίνει νικήτρια. To ζευγάρι, έχοντας μετακομίσει για δυο χρόνια στην Κύπρο, εξαιτίας της μεταγραφής του Τραϊανού στην ομάδα της Ανόρθωσης, επιστρέφει στην Αθήνα, τελούν τον θρησκευτικό τους γάμο και αγοράζουν μια καλόγουστη μεζονέτα στο Ελληνικό, όπου κατοικούν μέχρι σήμερα. Ένα σπίτι που, από την πρώτη στιγμή, ήταν πάντα ανοιχτό για όλους. Η Γωγώ δημιουργεί το προσωπικό της brand ένδυσης και ασχολείται με το real estate και γυρίζει οριστικά την πλάτη στην τηλεόραση, καθώς η διασημότητα δεν ήταν ποτέ αυτοσκοπός της, κάτι που γνώριζαν καλά οι δικοί της άνθρωποι.
Τι συμβαίνει σήμερα με την υγεία της
Τα τελευταία τρία περίπου χρόνια, η Γωγώ Μαστροκώστα περνάει μια διαφορετική περιπέτεια με την υγεία της, πιο δύσκολη αυτή τη φορά, χωρίς να μας επιτρέπεται φυσικά να πούμε περισσότερες λεπτομέρειες. Εξάλλου η ίδια και οι δικοί της άνθρωποι είχαν επιλέξει από την πρώτη στιγμή να μην μοιραστούν λεπτομέρειες με το κοινό- τον περασμένο Οκτώβρη όμως αρκετοί υποψιάστηκαν ότι κάτι δεν πηγαίνει καλά, όταν ο Τραϊανός Δέλλας έλυσε ξαφνικά το συμβόλαιό του με τον ΟΦΗ «για σοβαρούς προσωπικούς λόγους» αν και είχε διαγράψει εξαιρετική πορεία ως προπονητής και είχε άψογες σχέσεις με την ιδιοκτησία.
Ο λόγος ήταν ότι ήθελε να είναι συνεχώς δίπλα στη σύζυγό του και την κόρη τους καθώς κατά καιρούς κρίνεται αναγκαία η νοσηλεία της. Γι΄αυτόν το λόγο κιόλας η τελευταία της ανάρτηση στο Instagram ήταν τον Φεβρουάριο του 2024.
Αυτή τη στιγμή η Γωγώ Μαστροκώστα βρίσκεται στο σπίτι της με την οικογένειά της και λίγες στενές της φίλες- όπως η Μαρία Καλάβρια και η Τζένη Τζιβεριώτη– και όλοι μαζί αισιοδοξούν ότι και αυτή τη φορά η μεγάλη αγάπη που έχουν ο ένας για τον άλλον και η πίστη τους στον Θεό θα σταθούν πιο δυνατές από το θέμα υγείας που την ταλαιπωρεί.
Συγκίνηση προκαλεί η τελευταία επιθυμία της Γωγώς Μαστροκώστα, η οποία ήθελε να ταφεί στο αγαπημένο της Μεσολόγγι, τον τόπο καταγωγής της με τον οποίο διατηρούσε έναν ιδιαίτερα ισχυρό συναισθηματικό δεσμό.
Σύμφωνα με ανθρώπους από το στενό της περιβάλλον, η γνωστή παρουσιάστρια και επιχειρηματίας επιθυμούσε να βρίσκεται «κοντά» στον πατέρα της, που είχε φύγει από τη ζωή πριν από αρκετά χρόνια, μια απώλεια που σημάδεψε βαθιά την πορεία της.
Παρότι η Γωγώ Μαστροκώστα έζησε για πολλά χρόνια στην Αθήνα και εξελίχθηκε σε ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα πρόσωπα της ελληνικής showbiz, δεν ξέχασε ποτέ τον τόπο καταγωγής της και τις ρίζες της στο Μεσολόγγι.
Άνθρωποι που τη γνώριζαν καλά αναφέρουν ότι μιλούσε συχνά με αγάπη και νοσταλγία για την ιδιαίτερη πατρίδα της. Κάθε φορά που είχε την ευκαιρία, φρόντιζε να επιστρέφει εκεί, προκειμένου να συναντά αγαπημένα της πρόσωπα και να βιώνει ξανά τη θαλπωρή και τη ζεστασιά της οικογένειάς της.
Η σχέση που είχε με τον πατέρα της ήταν πολύ στενή και ο θάνατός του της στοίχισε ιδιαίτερα. Όσοι βρίσκονταν κοντά της γνώριζαν πως αυτή η απώλεια δεν έπαψε ποτέ να υπάρχει μέσα της. Για τον λόγο αυτό, η επιθυμία της να ταφεί στο Μεσολόγγι είχε έναν βαθιά προσωπικό και συμβολικό χαρακτήρα, καθώς, όπως έλεγε, ήθελε να βρίσκεται «κοντά» στον πατέρα της αλλά και στον τόπο που αγάπησε περισσότερο από κάθε άλλον.
Μέχρι το τέλος στο πλευρό της βρισκόταν ο σύζυγός της, Τραϊανός Δέλλας, με τον οποίο είχαν δημιουργήσει μια δεμένη οικογένεια, επιλέγοντας να κρατούν την προσωπική τους ζωή μακριά από τα φώτα της υπερβολικής δημοσιότητας.
Δείτε το βίντεο:
Η τελευταία της επιθυμία συγκινεί σήμερα όσους την αγάπησαν, τη θαύμασαν και τη γνώρισαν, καθώς πίσω από τη λαμπερή δημόσια εικόνα της υπήρχε πάντα μια γυναίκα βαθιά συνδεδεμένη με την οικογένεια, τις αναμνήσεις και τις ρίζες της.
Η Γωγώ Μαστροκώστα έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 56 ετών, σκορπώντας θλίψη στο πανελλήνιο.
Το πρώην μοντέλο και γυμνάστρια πάλεψε γενναία με τον καρκίνο, όμως δεν άντεξε… Τα ξημερώματα της Δευτέρας 25 Μαΐου, η 18χρονη κόρη της ανακοίνωσε το δυσάρεστο γεγονός στα social media.
Δείτε το βίντεο:
Πριν από λίγο, η Βικτώρια Δέλλα προχώρησε ανακοίνωση για την εξόδιο ακολουθία και την ταφή της μητέρας της. Όπως επισημαίνει, η οικογένεια επιθυμεί, αντί στεφάνων, δωρεές στο Ίδρυμα Φλόγα.
«Εκ μέρους της οικογένειας,
Η εξόδιος ακολουθία θα τελεστεί την Τετάρτη και ώρα 12:00 στον Ιερό Ναό Αγίας Τριάδος στο Ελληνικό.
Θα ακολουθήσει η ταφή στο εξωκλήσι του Αγίου Γεωργίου στο Ευηνοχώρι Μεσολογγίου, στον τόπο καταγωγής της μανούλας μου, για όσους επιθυμούν να παραστούν.
Αντί στεφάνων, η οικογένεια επιθυμεί δωρεά στο Ίδρυμα Φλόγα. Θα υπάρχει κουτί στην εκκλησία για οποιαδήποτε προσφορά» έγραψε χαρακτηριστικά η Βικτώρια Δέλλα.