Blog Σελίδα 10533

Χαλκίδα: Σύλληψη 14χρονου με το επικίνδυνο ναρκωτικό skunk

0

Ένα 14χρονο αγόρι, συνελήφθη το Σάββατο το απόγευμα στη Χαλκίδα, από αστυνομικούς της Β’ Ο.Π.Κ.Ε. του Τμήματος Ασφαλείας Χαλκίδας, για κατοχή ναρκωτικών.

Δεν πρόκειται για οποιοδήποτε όμως ναρκωτικό, αλλά όπως αναφέρει το lamiareport.gr, για το γνωστό skunk που είναι μιας μορφής κάνναβης και έχει γίνει πλέον μάστιγα για τη νεολαία και ειδικά στην ηλικία των μαθητών. Επάνω του συγκεκριμένα βρέθηκε αυτοσχέδια νάιλον συσκευασία, μεικτού βάρους 2,85 γραμμαρίων.

Η Ελλάδα δυστυχώς είναι ψηλά στη λίστα παραγωγής skunk με αλβανικά καρτέλ, να κρύβονται συνήθως από πίσω και να θησαυρίζουν στις πλάτες και στην υγεία μικρών παιδιών.

Την προανάκριση διενήργησε το Τμήμα Ασφαλείας Χαλκίδας.

Θετικός στον κορωνοϊό ο Απόστολος Γκλέτσος

0

Μέσα από τηλεφωνική σύνδεση βρέθηκε ο Απόστολος Γκλέτσος, το μεσημέρι της Κυριακής στην εκπομπή της Ναταλίας Γερμανού, «Καλύτερα δε γίνεται». Ο γνωστός ηθοποιός, ωστόσο, αιφνιδίασε τόσο την παρουσιάστρια όσο και το τηλεοπτικό κοινό με την ανησυχία του πως ίσως, αυτή τη στιγμή, είναι θετικός στον κορονοϊό.

Πιο συγκεκριμένα, ο Απόστολος Γκλέτσος σημείωσε χαρακτηριστικά πως «Ναταλία μου, καταρχήν, ντροπή σου γιατί εγώ είμαι έτοιμος να χαιρετήσω τον μάταιο τούτο κόσμο και συ χαμογελιέσαι τόση ώρα και δεν σε νοιάζει τίποτα! Κανονιά θα ήμασταν σήμερα εκεί ζωντανά αλλά βγήκε ένα rapid test και μου έφυγε η ψυχή. Βγήκε θετικό. Το μόνο θετικό σε όλο αυτό το αρνητικό είναι ότι δεν μου το έχει κάνει γιατρός αλλά ένας άνθρωπος. Ούτε καν νοσηλευτής. Τώρα περιμένουμε για το κανονικό».

«Δεν έχω κάποια συμπτώματα. Έχω μόνο μια ελπίδα που δεν μου το έκανε ούτε καν νοσηλευτής ή γιατρός. Σε ένα σπίτι πήγα, μου το έκαναν και καθηλώθηκα» πρόσθεσε ο ηθοποιός που τη φετινή σεζόν συνεχίζει να πρωταγωνιστεί στο σίριαλ του Ανδρέα Γεωργίου, «8 Λέξεις» στον ΣΚΑΪ.

Σε κάθε περίπτωση ευχόμαστε να ήταν λαθεμένο το συγκεκριμένο τεστ για τον ηθοποιό…

Χαμός και σήμερα στα μαγαζιά – Δείτε τι γίνεται σε Ερμού και εμπορικά κέντρα

0

Εκατοντάδες συμπολίτες μας συνωστίζονται από νωρίς το πρωί της Κυριακής (24/1) έξω από καταστήματα στο Mall και στην Ερμού – Τα καταστήματα θα έχουν τη δυνατότητα να είναι ανοικτά σήμερα έως τις 8 το βράδυ – Σχετικά με τις μετακινήσεις υπενθυμίζεται ότι διατηρείται η υποχρέωση αποστολής SMS, με τον αριθμό 2, στο 13033 και ο καταναλωτής οφείλει να διατηρεί το μήνυμα, προκειμένου να αποδεικνύεται η ώρα αποστολής και έγκρισης της μετακίνησης του.

Όπως καταγράφει η κάμερα του Newsbomb.gr που βρέθηκε τόσο Mall όσο και στην Ερμού οι αποστάσεις στις περισσότερες των περιπτώσεων δεν είναι εφικτό να τηρούνται, καθώς είναι πολύς ο κόσμος που περιμένει.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα και μεταξύ τους οι πελάτες να αναγκάζονται να είναι δίπλα – δίπλα, αλλά και να έρχονται πρόσωπο με πρόσωπο με άλλους ανθρώπους.

Δείτε την gallery εικόνες από το Mall:

magazia1 magazia2 magazia3 magazia4 magazia5 magazia6 magazia7 magazia8

Μακρή: «Πρόστιμα στους μαθητές που κάθονται σε πλατείες μετά το μάθημα»

0

Πρόστιμα θα επιβάλλονται στους μαθητές και τις μαθήτριες που θα κάθονται σε πλατείες με την παρέα τους αφού τελειώσει το μάθημα και δεν θα επιστρέφουν σπίτι τους, σύμφωνα με τη Ζέττα Μακρή

Πρόστιμα στους μαθητές και τις μαθήτριες που θα κάθονται σε πλατείες με την παρέα τους αφού τελειώσει το μάθημα στο σχολείο και δεν θα επιστρέφουν σπίτι τους προανήγγειλε η υφυπουργός Παιδείας, Ζέττα Μακρή, αναφορικά με το άνοιγμα των σχολείων την 1η Φεβρουαρίου.

Μιλώντας στο Mega, η υφυπουργός επισήμανε ότι «θα υπάρχει πρόστιμο στα παιδιά τα οποία δεν τηρούν  τους κανόνες οι οποίοι είναι κανόνες για όλο τον πληθυσμό». Ακόμα επισήμανε, ότι μετά το πέρας των μαθημάτων τα παιδιά θα έχουν ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα για να επιστρέφουν στο σπίτι τους«Δεν θα είναι απεριόριστος ο χρόνος» επισήμανε.

Η κα Μακρή ανέφερε επίσης ότι «τα σχολεία ανοίγουν επειδή το επέτρεψε η επιτροπή των ειδικών. Η δια ζώσης διδασκαλία είναι καλύτερη από την εξ’ αποστάσεως. Αλλά δεν μπορούσαμε να την υλοποιήσουμε όσο δεν είχαμε το πράσινο φως των εκπαιδευτικών. Έτοιμο το υπουργείο, αλλά θα δοθούν και πρόσφατες οδηγίες. Θέλαμε να ανοίξουν τα σχολεία. Αλλά είμαστε υποχρεωμένοι να ακούμε τους ειδικούς. Οι ειδικοί το επέτρεψαν και τα σχολεία άνοιξαν».

«Δεν επεμβαίνουμε, δεν τροποποιούμε, δεν επηρεάζουμε τις αποφάσεις των ειδικών», πρόσθεσε σχετικά.

Παράλληλα, έκανε λόγο ότι οι εκπαιδευτικοί θα έχουν τη δυνατότητα για δωρεάν τεστ κορονοϊού μέσω της ειδικής πλατφόρμας του υπουργείο, ενώ θα γίνονται, όπως είπε, εθελοντικά τεστ στους μαθητές της Γ’ Λυκείου.

«Ο ΕΟΔΥ θα κάνει επιτόπια τεστ που θα διευκολύνουν στην ασφάλεια που θέλουν να νιώθουν εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές» σημείωσε.

Στο ερώτημα γιατί θα κάνουν εθελοντικά τεστ μόνο οι μαθητές της Γ’ Λυκείου, απάντησε ότι η επιτροπή των ειδικών εκτιμά πως οι υπόλοιπες τάξεις δεν έχουν βεβαρημένο ιικό φορτίο. «Όμως, όποια παιδιά θέλουν, με συναίνεση γονέα, και από άλλες τάξεις, μπορούν να κάνουν τεστ».

Αναφορικά με το άνοιγμα των φροντιστηρίων, υπογράμμισε, ότι ανησυχεί τους ειδικούς η ανάμειξη παιδιών «από διαφορετικές σχολικές μονάδες».

Τέλος, εκτίμησε ότι η επαναλειτουργία των δημοτικών «πηγαίνει μια χαρά».

Σάρωσε χτες σε τηλεθέαση το MasterChef

0

Σαρωτική η τηλεθέαση του MasterChef στην πρεμιέρα του…

Πρεμιέρα για τον νέο κύκλο του MasterChef, το βράδυ του Σαββάτου, με τους τηλεθεατές να μοιάζουν να μην έχουν αφήσει στιγμή το αγαπημένο ριάλιτι μαγειρικής από το τελευταίομ επεισόδιο του προηγούμενου κύκλου. Και αυτό καθώς κατόρθωσε με το… «καλησπέρα» να εκτοξευθεί στα νούμερα τηλεθέασης.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις μετρήσεις της Niealsen για το Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2021, η πρεμιέρα του νέου Masterchef σημείωσε το μεγαλοπρεπές 40% στο δυναμικό κοινό και 33,4% στο γενικό σύνολο. Αξίζει να σημειωθεί πως το μεγαλύτερο τέταρτο για την επιστροφή του ριάλιτι μαγειρικής του STAR άγγιξε το 44,8% στο δυναμικό κοινό.

Την ίδια ώρα στον ανταγωνισμό, με μεγαλύτερη σαφώς διάρκεια, το «Στην υγειά μας ρε παιδιά» στον ΣΚΑΪ σημείωσε ποσοστό 14,4% στο δυναμικό κοινό και 20% στο γενικό σύνολο. Η μουσική εκπομπή της ΕΡΤ, «Στα τραγούδια λέμε ναι» απέσπασε μερίδιο στην τηλεθέαση 2% στο δυναμικό κοινό και 5,5% στο γενικό σύνολο.

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.

Δερμιτζάκης: «Στόχος μας είναι να εμβολιαστεί όσο το δυνατόν περισσότερος κόσμος»

0

Η κολχικίνη μειώνει τη θνητότητα, αλλά δεν είναι πανάκεια, τόνισε στον ΣΚΑΪ και στον Γιώργο Αυτιά ο Παναγιώτης Γαργαλιάνος Παθολόγος – Λοιμωξιολόγος, Διευθυντής της Παθολογικής-Λοιμωξιολογικής Κλινικής στο Ιατρικό Κέντρο Αθηνών. Για «κόφτη» στα SMS αν χρειαστεί έκανε λόγο στον σταθμό μας ο Μανώλης Δερμιτζάκης, καθηγητής Γενετικής στο Πανεπιστήμιο της Γενεύης.

Κολχικίνη

«Έχουμε πια απόδειξη ότι η κολχικίνη μειώνει τη θνητότητα, μειώνει την ανάγκη εισαγωγών στο νοσοκομείο, κοντολογίς την εξέλιξη της νόσου σε ανθρώπους που τη χρειάζονται, άτομα κάποιας ηλικίας ή άτομα νεότερα που έχουν κριτήριο συννοσηρότητας. Αυτό ξεκίνησε από την ιδέα του καθηγητή Σπύρου Δευτεραίου, καρδιολόγου, ο οποίος είχε εμπειρία στη χρήση της. Σχεδιάστηκε ένα μικρό πρωτόκολλο σε ενδονοσοκομειακούς ασθενείς και η κολχικίνη χορηγήθηκε ενδονοσοκομειακά αλλά δεν μπορούσαμε να βγάλαμε συμπεράσματα» τόνισε ο κ. Γαργαλιάνος.

«Στον Καναδά δημοσιεύτηκε μια μελέτη του Montreal Heart Institute. Το Ινστιτούτο σχεδίασε εξωνοσοκομειακά μελέτη, τύφλα τυχαιοποιημένη μελέτη, συγκριτικά με εικονικό φάρμακο που ανακοινώθηκε μόλις χθες, κι έδειξε σημαντικά αποτελέσματα όσον άφορα τη μη ανάγκη εισαγωγής στο νοσοκομείο, και τη μείωση θνητότητας, για πρώτη φορά το έχουμε αυτό, και προλαμβάνει την υπερφλεγμονώδη αντίδραση του ασθενούς» εξήγησε ο καθηγητής. Η μελέτη έδειξε ότι η περίπτωση μη εξέλιξης της νόσου μειώνεται κατά 25% συμπλήρωσε.

Η κολχικίνη δεν είναι πανάκεια, ξεκαθάρισε αλλά είναι οπωσδήποτε μια πολύ σημαντική εξέλιξη. «Θα χορηγείται μόνο με ιατρική συνταγή. Υπάρχουν αντενδείξεις, άνθρωποι που δεν μπορούν να την πάρουν, μόνο ο γιατρός μπορεί να αποφασίσει ποιος θα πάρει το φάρμακο αυτό. Και πρέπει να έχει προσβληθεί από τον ιό, και να έχει πάρει το πρώτο 24ωρο ιδανικά, ή το πρώτο 48ωρο. Θέλει αξιολόγηση ο ασθενής» σημείωσε.

«Η διαδικασία παραγωγής των εμβολίων δεν είναι εύκολη, αν χρειαστεί αλλαγή του εμβολίου υπό το φως νέων μεταλλαγών είναι έτοιμες οι εταιρείες να το παράγουν, αλλά πιστεύω πως δεν χρειάζεται» σχολίασε ακόμα.

Κόφτης στα SMS

Από την πλευρά του ο κ. Δερμιτζάκης σχολίασε ότι αν χρειαστεί θα έπρεπε να μπει κόφτης στο SMS, καθώς δεν μπορεί να βγαίνει ο κόσμος τρεις και τέσσερις φορές δίωρα. «Θα πρέπει να μπει κόφτης, αν γίνει κατάχρηση που βγαίνει από το σχεδιασμό της επιτροπής» διευκρίνισε.

Όπως ανέφερε ο κ. Δερμιτζάκης για την κοσμοσυρροή στα καταστήματα «καταλαβαίνω την ψυχολογική πίεση του κόσμου, δεν πρέπει να μας πιάσει πανικός. Αυτό που είναι αισιόδοξο είναι ότι ο κόσμος φορούσε σχεδόν 100% μάσκα, κάτι που δεν το είχαμε δει παλιότερα. Τηρούνταν σχεδόν 100% τα μέτρα στα καταστήματα, αλλά θα ήταν κάλο ο κόσμος να φεύγει όταν βλέπει συνωστισμό. Όμως δεν ανησυχεί τόσο πολύ γιατί ήταν έξω και φορούσαν μάσκα».

Ο καθηγητής δήλωσε ότι δεν τον φοβίζει το άνοιγμα της αγοράς και των σχολείων παράλληλα. «Φοβάμαι τη χαλάρωση στην τρίτη εβδομάδα γιατί ο κόσμος μπορεί να εφησυχάσει επειδή δεν ανέβηκαν τα κρούσματα. Δεν ανησυχώ τόσο πολύ για τα σχολεία. Και τώρα που δεν πάνε τα παιδιά μη νομίζουμε ότι δεν έχουν συμμετοχή σε μεταδόσεις. Προτιμώ να συναντιούνται σε ελεγχόμενο περιβάλλον με μάσκες και μέτρα» εξήγησε. Αυτό που με φοβίζει, συνέχισε ο Μανώλης Δερμιτζάκης, είναι να πάμε για σκι να επιτραπούν κινήσεις μη καθημερινές, με την έννοια ότι βγαίνουμε από τους αυτοματισμούς των μέτρων. «Χρειαζόμαστε καθημερινότητα, ρουτίνα και αυτοματισμούς».

Για τα εμβόλια ζήτησε να μην έχουμε πανικό με τις καθυστερήσεις πάντοτε υπάρχουν, καλύπτονται οι ευπαθείς ομάδες, κι αν γίνει αυτό καλύπτουμε το μεγαλύτερο ποσοστό του προβλήματος. «Όταν γύρω στο Μάρτιο θα έχουν εμβολιαστεί ευπαθείς/ υγειονομικοί θα είμαστε σε καλύτερη κατάσταση».

Τόνισε ότι η Pfizer καθυστέρησε παρτίδες για να αυξήσει την παραγωγή κατόπιν. «Στόχος μας είναι να εμβολιαστεί όσο το δυνατόν περισσότερος κόσμος όσο το συντομότερα, είναι πολύ κοντά στο να καταφέρει η Ελλάδα, η πίεση θα είναι πολύ μεγαλύτερη τον Απρίλιο οπότε θα πρέπει να κάνουμε εκατ. εμβολιασμούς μέσα σε εβδομάδες».

Πηγή: skai.gr

MasterChef: Ο Κωνσταντίνος είναι ο πρώτος παίκτης που μπαίνει στο σπίτι

0

Εντυπωσίασε με το πιάτο του και κατάφερε να προκριθεί απευθείας στο σπίτι του MasterChef.

Οι ανατροπές ξεκίνησαν στο φετινό MasterChef, αφού σύμφωνα με τον νέο κανονισμό, οι διαγωνιζόμενοι θα μπορούν να διεκδικήσουν μία θέση απευθείας στο σπίτι του μαγειρικού ριάλιτι.

Το MasterChef 5 έκανε πρεμιέρα και αυτή είναι η πρώτη μεγάλη αλλαγή

Ο Κωνσταντίνος έφερε το πιάτο του μπροστά στους κριτές και οι τρεις τους μόνο θετικά σχόλια είχαν να του αναφέρουν. Οι ίδιοι αξιολόγησαν ότι η προσπάθειά του ήταν τόσο καλή, που του έδωσαν το πρώτο εισιτήριο για το σπίτι. Μάλιστα ο Σωτήρης Κοντιζάς δεν δίστασε να του αναφέρει ότι αν συνεχίσει και στην πορεία να τους παρουσιάζει τέτοια πιάτα, ο τελικός του MasterChef του ανήκει δικαιωματικά. Ο Κωνσταντίνος δεν μπορούσε να κρύψει την χαρά του αφού είναι ο πρώτος διαγωνιζόμενος που λαμβάνει αυτό το προνόμιο ενώ δήλωσε ότι μέχρι σήμερα δεν δήλωνε συμμετοχή γιατί ήθελε να νιώθει έτοιμος.

Δείτε το βίντεο:

Θα καταφέρουν κι άλλοι διαγωνιζόμενοι να παρακάμψουν το Bootcamp και να εξασφαλίσουν απευθείας μία θέση στο σπίτι του MasterChef;

MasterChef: Συγκλόνισε στην πρεμιέρα, ξέσπασε σε κλάματα

0

Στο πλατό του MasterChef βρέθηκε ο Σερόπ για να δοκιμάσει τις δυνατότητές του στην μαγειρική. Ωστόσο ο ίδιος έκρυβε μία συγκινητική ιστορία, αφού για χρόνια πάλευε με τα παραπάνω κιλά που είχε, μιας και ζύγιζε 180 κιλά. Όλα αυτά έτυχαν σε συνδυασμό με τις πρώτες δυσκολίες που αντιμετώπισε στην μαγαζί του στα Σπάτα, τον θάνατο του πατέρα του καθώς και το γεγονός ότι η αδερφή του, όταν ήταν έγκυος, είχε επιθετικό καρκίνο.

Ο ίδιος αλλά κι η μητέρα του ανέφεραν για όσα συνέβησαν: «Από μικρός ξεκίνησα να μαγειρεύω αλλά αυτό είχε κι έναν αρνητικό αντίκτυπο. Έτρωγα πολύ κι έφτασα τα 180 κιλά. Μετά με συγκλόνισε όταν μου έκοψαν τα φτερά και δεν με έπαιρναν στην δουλειά λόγω των κιλών. Ήμουν σε κατάθλιψη για 15 ημέρες κι έλεγα δηλαδή ένας χοντρός ή παχουλός δεν μπορεί να έχει δουλειά; Πήγα στην μάνα μου και της είπα ότι αν δεν με βοηθήσεις με αυτό που θέλω να κάνω, η κατάσταση θα είναι πολύ δραματική. Είχα βάλει δύο σαλατιέρες με μακαρόνια και τυράκι από πάνω και ξεκίνησα να τις τρώω κι η μάνα μου έπαθε σοκ ενώ εγώ δεν είχα σταματήσει εκεί αλλά είχα ακόμα ένα ταψί τυρόπιτα. Της είπα αν δεν με βοηθήσεις ψυχολογικά και χρηματικά, η κατάληξή μου θα είναι κατηφορική.»

Ο Σερόπ μπορεί να μην πέρασε στο σπίτι του MasterChef αλλά με δύο ναι θα βρεθεί στο Bootcamp.

MasterChef: Η κομμώτρια από τη Θεσσαλονίκη τρέλανε τους πάντες στην πρεμιέρα

0

Η Άννα ήρθε στο MasterChef για να κερδίσει με την μαγειρική της και το σκέρτσο της αλλά τελικά θα επιστρέψει στο κομμωτήριό της.

Οι δoκιμασίες του MasterChef ξεκίνησαν ήδη και τα μαγειρικά σκεύη πήραν φωτιά, ούτως ώστε οι παίκτες να κερδίσουν την πρόκριση στο επόμενο στάδιο, που είναι το Βootcamp.

Ανάμεσα στους πρώτους διαγωνιζόμενους ήταν κι η Άννα από την Θεσσαλονίκη, η οποία μπορεί να μην έπεισε με τις μαγειρικές της επιδόσεις, αλλά το κέφι της ήταν διάχυτο σε όλο το πλατό. Αρχικά ο Λεωνίδας Κουτσόπουλος γέλασε με τον τρόπο που έριχνε αλάτι λέγοντας αν το κάνει για να τους ξεματιάσει ενώ όταν παρουσίασε το πιάτο της στους κριτές (σουρβά), δεν μπορούσε να κρύψει την πολύ χαρούμενη διάθεσή της, λέγοντας ότι θέλει να κουρεύει, να μαγειρεύει και να χορεύει.

Η Άννα δεν κατάφερε να περάσει στην επόμενη φάση, αφού το πιάτο της δεν είχε κάποια ιδιαίτερη τεχνική δυσκολία, και πλέον θα μείνει μόνο με το όνειρό της να κουρέψει τους τρεις κριτές.