Blog Σελίδα 10506

Αλλάζει ζωή ο Φιλιππίδης: Πουλάει το σπίτι του και φεύγει από την Αθήνα – Οι νέες πληροφορίες

0

Η επόμενη μέρα που ξημέρωσε για τον Πέτρο Φιλιππίδη συμπεριλαμβάνει τη μετακόμισή του από την Αθήνα, μετά τις δηλώσεις για παρενόχληση από την Άννα – Μαρία Παπαχαραλάμπους, η Πηνελόπη Αναστασοπούλου και η Ελένη Δροσάκη που τον κατήγγειλαν στο Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών.

Οι γυναίκες ζητούν από το Πειθαρχικό Συμβούλιο τη διαγραφή του και του καταλογίζουν “σοβαρές πράξεις αντισυναδελφικής κι αντιεπαγγελματικής συμπεριφοράς που προσέβαλαν την γενετήσια αξιοπρέπειά τους” τον βρήκε εκτός τηλεόρασης με την ΕΡΤ να παίρνει την απόφαση να διακόψει μαζί του τη συνεργασία τους στη σειρά Χαιρέτα μου τον Πλάτανο αλλά και την “εξαφάνισή του” από το σποτ της Digea.

Μετακόμιση από την Αθήνα

Σύμφωνα με πληροφορίες του TheTOC, ο Πέτρος Φιλιππίδης αποφάσισε να φύγει από την Αθήνα.

Συγκεκριμένα ήδη οργανώνει την πώληση του σπιτιού του στο Ψυχικό, ενώ θα μετακομίσει με την οικογένειά του στα Γιάννενα όπου διαθέτει σπίτι, προφανώς μέχρι να κοπάσει ο θόρυβος αλλά και για να αποφύγει φωτογράφους και δημοσιογράφους. Η είδηση της εγκατάστασή του στα Γιάννενα έρχεται και σε συνέχεια της λήξης όπως όλα δείχνουν της συνεργασίας του μετά από είκοσι χρόνια με τον θεατρικό επιχειρηματία Κάρολο Παυλάκη.

Όπως εύστοχα είπε άνθρωπος που βρίσκεται στον κύκλο των θεατρικών επιχειρήσεων “Ο Πέτρος Φιλιππίδης είναι ένας λαϊκός καλλιτέχνης και ο κόσμος θα τον τιμωρήσει, αφού ταυτίστηκε με την έννοια της παρενόχλησης. Κάθε θεατής θα σκέφτεται ότι έχει παιδί”, είπε.

Η πώληση του σπιτιού και η μετακόμιση

Η πώληση του σπιτιού θα είναι άμεση όπως όλα δείχνουν και με αυτή την κίνηση ο Φιλιππίδης αφήνει το μόνο -κατά δήλωσίν του- περιουσιακό στοιχείο που έχει στην Αθήνα.

Όπως είχε πει σε παλιότερη συνέντευξή του “Ζούσαμε μια καλή ζωή και πληρωνόμασταν καλά. Από το θέατρο, βέβαια, για να το ξεκαθαρίσουμε, δεν γίνεται κανείς πλούσιος, η τηλεόραση έκανε τη διαφορά στα οικονομικά μας. Με δεδομένο ότι δεν είχαμε κάποια εικόνα αυτής της απότομης μεταστροφής του κλίματος, όσο καλό κουμάντο και να έκανες, αν δυο χρόνια μείνεις εκτός τηλεόρασης, τα έτοιμα έχουν φαγωθεί…..

Ένα σπίτι κι ένα αυτοκίνητο έχω όλο κι όλο. Αυτά προσπαθώ να διατηρήσω. Και το αυτοκίνητο μάλιστα όχι. Δεν με ενδιαφέρει. Θα το δώσω. Έχω καταθέσει πινακίδες” είχε πει ανάμεσα σε άλλα προκαλώντας πολλά χαμόγελα, ενώ σε άλλη δήλωσή του είχε πει ότι εκείνος δε θα πήγαινε να δουλέψει για 800 ευρώ.

Η απόφαση να απομακρυνθεί

Με την κατάσταση να γίνεται πολύ πιεστική τις προηγούμενες ημέρες, πριν μια εβδομάδα ο Πέτρος Φιλιππίδης εισήχθη στο νοσοκομείο Υγεία.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο ηθοποιός και σκηνοθέτης πέρασε εκέινη τη μέρα ατέλειωτες ώρες στο τηλέφωνο με φίλους του, προσπαθώντας να διακρίνει τι μέλλει γενέσθαι σε ότι αφορά την περίπτωσή του. Τελικά όμως δεν μπόρεσε να διαχειριστεί τον θόρυβο που προκάλεσε με το εξώδικό του και τα όσα ακολούθησαν τις επόμενες ημέρες. Μάλιστα την Τετάρτη καλά ενημερωμένες πηγές κάνουν λόγο για μια ένταση κατά την διάρκεια των γυρισμάτων της δημοφιλούς σειράς “Χαιρέτα μου τον πλάτανο”, με τον Αλέξανδρο Μπουρδούμη, σύζυγο της Λένας Δροσάκη.

Η οικογένειά του εξέδωσε ανακοίνωση και όχι το νοσοκομείο γεγονός που έκανε πολλούς να μιλούν για “θρασύδειλη συμπεριφορά” του που επιδιώκει τη συμπάθεια από την κοινή γνώμη.

“Είναι η τρίτη ημέρα εδώ στο νοσοκομείο για τον Πέτρο Φιλιππίδη. Συνεχίζονται οι εξετάσεις, οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν πως δεν πρόκειται για κάτι ιδιαίτερα ανησυχητικό. Εκτός απροόπτου, ο ηθοποιός θα πρέπει να μείνει εδώ για ακόμη ένα 24ωρο Δεν πρόκειται να βγει κάποιο ιατρικό ανακοινωθέν ή δελτίο Τύπου, όπως συνηθίζεται σε τέτοιες περιπτώσεις”, είπε ο ρεπόρτερ της εκπομπής το Πρωϊνό, ενώ η οικογένειά του γράφει στο ανακοινωθέν της “Ο Πέτρος Φιλιππίδης εισήχθη σήμερα το απόγευμα εκτάκτως στο νοσοκομείο με συμπτώματα εγκεφαλικού επεισοδίου. Έχουμε εμπιστοσύνη στους ιατρούς και θα αναμένουμε τη γνωμάτευσή τους. Ευχαριστούμε όλους για τα μηνύματα αγάπης και τις ευχές που δεχόμαστε. Η οικογένεια του Πέτρου Φιλιππίδη”.

Η απόφαση να αφήσει την Αθήνα προφανώς έχει παρθεί για να προστατεύσει την οικογένειά του, ενώ άλλες πληροφορίες θέλουν να υποστηρίζει ότι “άλλοι κρύβονται πίσω από την διαπόμπευσή του”.

Αυτοκίνητο και κωδικός 6 στο 13033 τέλος

0

Αλλαγές φέρνει το lockdown που θα έχει εφαρμογή από αύριο στις 6 στην Αττική. Σύμφωνα με πληροφορίες, αναμένεται να ανακοινωθούν αλλαγές στον κωδικό 6 στο 13033.

Συγκεκριμένα, επισκέψεις στη… Πάρνηθα με αμάξι για σωματική άσκηση με τον κωδικό 6 στο 13033… τέλος. Σύμφωνα με πληροφορίες, η έξοδος για ατομική άσκηση (δηλαδή το SMS 6 στο 13033) θα γίνεται μόνο κοντά στον τόπο της κατοικίας, χωρίς τη χρήση αυτοκινήτου.

Μέχρι και το πρόηγούμενο Σαββατοκύριακο, οι πολίτες, εκμεταλλευόμενοι τον καλό καιρό, στέλνοντας τον κωδικό 6 με SMS στο 13033 πήραν το αυτοκίνητό τους και γέμισαν πάρκα και θάλασσες. Η Πάρνηθα και τα Βασιλικά Ανάκτορα στο Τατόι γέμισαν από κόσμο που πήγε για έναν περίπατο και να περάσει λίγες στιγμές χαλάρωσης δεδομένου ότι τα καφέ και τα εστιατόρια είναι εδώ και περισσότερο από τρεις μήνες κλειστά.

Τις ανακοινώσεις θα τις κάνει ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας Νίκος Χαρδαλιάς στις 12:00 ο οποίος αναμένεται να εξειδικεύσει τα νέα μέτρα που θα τεθούν σε εφαρμογή από αύριο.

Με ψυχοφάρμακα ο Φιλιππίδης – Απομονωμένος σε ένα δωμάτιο ντρέπεται να αντικρύσει τον γιο του

0

Δεν είναι μόνο ο πλήρης αποσυντονισμός των σωματικών του λειτουργιών που τον οδήγησαν εσπευσμένα στο νοσοκομείο με συμπτώματα εγκεφαλικού.

Πιο σοβαρός φαίνεται πως είναι ο ψυχικός του κλονισμός και μάλιστα σε τέτοιο βαθμό που, για να μπορέσει να διαχειριστεί το τσουνάμι της ντροπής που τον έχει καταπνίξει, πρέπει να λαμβάνει αυστηρά συγκεκριμένη αγωγή. Και για να το πούμε στην… αργκό, ψυχοφάρμακα.

Τα περιλαμβάνει, άλλωστε, σύμφωνα με πληροφορίες μας, η φαρμακευτική θεραπεία που πήρε ανά χείρας παίρνοντας εξιτήριο από το Υγεία.

Αθώος ή ένοχος, ξέρει ότι στη συνείδηση του κόσμου το τεκμήριο της αθωότητας έχει πάει περίπατο αλλά αυτό που κυριολεκτικά τον τσακίζει, είναι το πως φαίνεται στα μάτια του μονάκριβου γιου του στον οποίο έχει τεράστια αδυναμία και που ακολουθεί τα θεατρικά βήματά του. Όπως μας είπαν χαρακτηριστικά: «Ο Πέτρος ντρέπεται να τον αντικρύσει, να τον κοιτάξει στα μάτια. Αισθάνεται πως δεν αντέχει να υπερασπιστεί ούτε τον εαυτό του. Είναι πολύ σοβαρή η κατάστασή του».

Αλλεπάλληλα τα χτυπήματα

Την ίδια ώρα, έρχονται απανωτά τα χαστούκια και της επαγγελματικής του αποκαθήλωσης. Μετά την ΕΡΤ που τον έκοψε ακόμα και από τα τρέιλερ της σειράς «Χαιρέτα μου τον Πλάτανο», αλλά και την Digea που απέσυρε τη γνωστή διαφήμιση στην οποία πρωταγωνιστούσε, ήρθε και ο θεατρικός παραγωγός του Θεάτρου Μουσούρη να διακόψει, μετά από 20 χρόνια επιτυχημένων παραστάσεων, τη συνεργασία μαζί του.

Πηγή: patkiout.gr

Ερντογάν: «Η Τουρκία θα φτάσει στο φεγγάρι έως το 2023»

0

Ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν υποστήριξε ότι η Τουρκία στοχεύει να στείλει έναν πολίτη στο διάστημα στο πλαίσιο επιστημονικής αποστολής σκοπεύοντας πρώτα όμως να προσγειωθεί σκάφος στη Σελήνη.

«Πρώτος μας στόχος είναι να προσγειωθούμε στο φεγγάρι έως το 2023, την 100ή επέτειο της Τουρκικής Δημοκρατίας», δήλωσε ο Ερντογάν σε συνέντευξη Τύπου κατά την τελετή εγκαινίων του Εθνικού Διαστημικού Προγράμματος της χώρας και της Τουρκικής Υπηρεσίας Διαστήματος.

«Πιστεύω ότι οι Τούρκοι μηχανικοί θα καταφέρουν να πραγματοποιήσουν αυτήν την αποστολή», είπε ο ίδιος σύμφωνα με την εφημερίδα Daily Sabah. «Ο δεύτερος στόχος της Τουρκίας είναι να δημιουργήσει μια παγκόσμια κλίμακα που θα ανταγωνιστικός στον τομέα της δορυφορικής ανάπτυξης επόμενης γενιάς», πρόσθεσε.

Ο Ερντογάν δήλωσε επίσης ότι «στόχος είναι η αποστολή Τούρκου πολίτη στο διάστημα στο πλαίσιο μιας επιστημονικής αποστολής».

Πέραν αυτών αναφέρθηκε στην ολοκλήρωση του εγχώριου αναπτυγμένου δορυφόρου που ονομάζεται IMECE. Σύμφωνα με την Daily Sabah, η τελική συναρμολόγηση του δορυφόρου έγινε από κοινού από τα υπουργεία τεχνολογίας, άμυνας και μεταφοράς της Τουρκίας.

Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση των δοκιμών, η παραγωγή του πρωτοποριακού δορυφόρου πρόκειται να ξεκινήσει. Άλλοι δορυφόροι παρατήρησης της Τουρκίας περιλαμβάνουν τους Rasat, Göktürk-1 και Göktürk-2.

Turkish Presidency via AP

Ο Ευάγγελος Βενιζέλος δηλώνει έτοιμος να αναλάβει την διακυβέρνηση της χώρας

0

Δήλωσε (εμμέσως) έτοιμος να αναλάβει την πρωθυπουργία ή την προεδρία της Δημοκρατίας και στήριξε σθεναρά τον συνέταιρό του Αντώνη Σαμαρά!Στην πολιτική ο Ευάγγελος Βενιζέλος μπήκε από την πόρτα και βγήκε σαν τον κλέφτη από το παράθυρο. Το σύστημα της διαπλοκής, το οποίο χωρίς ενστάσεις υπηρέτησε, αξιοποίησε τις πρόθυμες..

υπηρεσίες του και τον ξέβρασε μετά με συνοπτικές διαδικασίες στα πολιτικά αζήτητα, σαν στυμμένη λεμονόκουπα. Από τον πολιτικό κάδο όπου βρίσκεται σήμερα δεν λέει να μας απαλλάξει από την απωθητικά εγωπαθή παρουσία του, περιφέροντας τα ράκη παλαιών, ένδοξων ημερών, μήπως και κρατήσει ζωντανό το ενδιαφέρον κάποιων γραφικών πολιτικών Ιεχωβάδων που εξακολουθούν να πιστεύουν ότι ο άνθρωπος αυτός αποτελεί… εθνικό κεφάλαιο!

Εχοντας σπάσει τα μούτρα του από έλλειψη ταλέντου στην πραγματική Πολιτική, όπου κανείς δεν θυμάται κάτι που να ωφέλησε τον λαό, ανακάλυψε τώρα τον δήθεν μοντέρνο όρο «μεταπολιτική», στον οποίο, όπως δηλώνει, δραστηριοποιείται εσχάτως, κυρίως για να ξεχνάει τις πίκρες…

Ο ίδιος, παριστάνοντας τον άνθρωπο που αίρεται πάνω από τις επίγειες σκοτούρες, δηλώνει ότι θα ανταποκριθεί στο κάλεσμα της Ιστορίας, αλλά… όχι με δική του πρωτοβουλία! «Οποιος σε χρειάζεται σε βρίσκει, αλλά για κάτι που αφορά τον τόπο, εάν ο τόπος έχει ανάγκη, όχι για κάτι που αφορά τα κόμματα ή την κυβέρνηση» λέει μιλώντας στο Mega.

Δίνοντας ένα απλό δείγμα της σεμνότητάς του, ο Βενιζέλος αναφέρει για τη συγκυβέρνηση Ν.Δ. – ΠΑΣΟΚ, που βούλιαξε το κόμμα του: «Εγώ δεν ήμουν ούτε απλός υπουργός, ούτε απλός αντιπρόεδρος, ήμουν κυβερνητικός εταίρος, είχα την ευθύνη της εξωτερικής πολιτικής». Φροντίζει δε με μια μοναδική πιρουέτα να υποστηρίξει τον Αντώνη Σαμαρά για όσα δήλωσε πρόσφατα, ρίχνοντας ταυτόχρονα γέφυρα στο Μαξίμου, με τη φράση: «Οταν έχουμε ως πυλώνα της πολιτικής μας τον σεβασμό του Διεθνούς Δικαίου, δεν μπορεί να φοβόμαστε τη διεθνή Δικαιοσύνη. Οταν, λοιπόν, έχεις μια γραμμή, πρέπει να είσαι συνεπής στη γραμμή σου αυτή».

Δημοκρατία

Έλον Μασκ: «Να δημιουργήσουμε αυτόνομη αποικία στον Άρη πριν τον Τρίτο Παγκόσμιο Πόλεμο»

0

Ο ιδρυτής και δισεκατομμυριούχος της «SpaceX», Έλον Μασκ δήλωσε στο συνέδριο «Mars Society 2020» ότι έχει ως στόχο να δημιουργήσει μια αυτοσυντηρούμενη πόλη στον Άρη πριν από έναν πιθανό Τρίτο Παγκόσμιο Πόλεμο.

«Νομίζω ότι είναι χρήσιμο να έχουμε ως στόχο τη δημιουργία μιας αυτόνομης πόλης στον Άρη» είπε. «Αυτό πρέπει να είναι ο στόχος μας, όχι μόνο μερικοί άνθρωποι ή μια βάση, αλλά μια αυτοδύναμη πόλη».

«Πρέπει να προσπαθήσουμε να κάνουμε αυτήν την πόλη αυτόνομη πριν από έναν πιθανό Τρίτο Παγκόσμιο Πόλεμο» τόνισε ο Έλον Μασκ.

Στη συνέχεια, ισχυρίστηκε ότι είναι σημαντικό να δοκιμάσουμε αν η αποικία του Άρη θα εξαφανιστεί εάν οι προμήθειες σταματήσουν να έρχονται από τη Γη για οποιονδήποτε λόγο, ακόμη και έναν πυρηνικό πόλεμο: «Αν ναι τότε δεν είμαστε σε ασφαλές μέρος» επεσήμανε.

«Θα μπορέσουμε να δημιουργήσουμε μια αυτοσυντηρούμενη πόλη στον Άρη πριν ή μετά τον 3ο Παγκόσμιο Πόλεμο; Ας ελπίσουμε ότι δεν θα υπάρξει ποτέ Τρίτος Παγκόσμιος Πόλεμος, αλλά η πιθανότητα δημιουργίας πόλης μετά είναι χαμηλή».

Ωστόσο, είπε ότι πρόκειται απλώς για μια σειρά πιθανοτήτων που αντιμετωπίζει η ανθρωπότητα: «Υπάρχει κάποια πιθανότητα να έχουμε έναν τεράστιο πόλεμο, μια έκρηξη υπερηφαιστείου ή ένα χτύπημα από κομήτη».

«Ειλικρινά, αυτή τη στιγμή, ο πολιτισμός δεν φαίνεται και πολύ ισχυρός» πρόσθεσε ο Μασκ τονίζοντας ότι μια αυτόνομη αποικία στον Άρη αποτελεί την ελαχιστοποίηση του υπαρξιακού κινδύνου για τον πολιτισμό ως σύνολο.

ΠΗΓΗ: Sputnik

Χριστίνα Παππά: «Αγαπώ τον Κιμούλη, μακάρι να δουλέψω μαζί του»

0

Στα περιστατικά σεξουαλικής παρενόχλησης και τις καταγγελίες που γίνονται στον χώρο του θεάτρου αναφέρθηκε η Χριστίνα Παππά, μιλώντας στην πριωινή εκπομπή του ΣΚΑΪ «Love It».

Η Χριστίνα Παππά τάχθηκε κατά της παρενόχλησης και υπέρ των καταγγελιών, ωστόσο πρόσθεσε ότι οι συνάδελφοί της που αντιμετωπίζουν παρόμοια περιστατικά έχουν την επιλογή να φύγουν από μια δυσμενή συνθήκη.

«Πέφτω από τα σύννεφα με όλες αυτές τις καταγγελίες που ακούγονται. Είμαι ενάντια και θεωρώ καταδικαστέο ό,τι έχει να κάνει με βιασμό και σεξουαλική παρενόχληση. Ό,τι έχει να κάνει με το λεκτικό κομμάτι, υπάρχουν οι εύκολοι και οι δύσκολοι συνεργάτες. Όταν θα πάω σε μια δουλειά και ξέρω ότι ο άλλος είναι δύσκολος χαρακτήρας, μπορεί το πρεστίζ που θα πάρω θα με κάνει να το ανεχτώ, να το καταπιώ. Είναι άδικο να κατηγορώ μετά. Αν δεν το αντέχω, σηκώνομαι και φεύγω. Δεν κάθεσαι μετέπειτα να κατηγορήσεις», εξήγησε η ίδια στην κάμερα της εκπομπής του ΣΚΑΪ.

Για τον φόβο που ενδεχομένως έχουν τα θύματα ότι εάν προβούν σε καταγγελία, δεν θα ξαναβρούν δουλειά, είπε: «Εάν έρθω στη δουλειά σας και είστε απότομος, γιατί να μην ξαναβρώ δουλειά; Θα πω ότι δεν μου κάνετε. Ποιος θα σ’ενοχλήσει να βρεις άλλη δουλειά;».

Αναφερόμενη στον Γιώργο Κιμούλη, τόνισε: «Τον συγκεκριμένο πρωταγωνιστή τον αγαπώ και μακάρι να δουλέψω μαζί του, όσο δύσκολος κι αν είναι. Αν δεν το αντέχω, σηκώνομαι και φεύγω. Έτσι είμαι εγώ και μου έχει συμβεί. Έχω ακούσει ότι είναι δύσκολος άνθρωπος και ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας και να τους κατακρίνουμε όλους».

Όσο για το αν έχει δεχτεί εκείνη σεξουαλική παρενόχληση στον χώρο της δουλειάς της, η ηθοποιός δήλωσε: «Έχω δεχτεί να με φλερτάρουν, αλλά δεν έχει γίνει κάτι με το ζόρι. Ευτυχώς, εμένα δεν μου έχει τύχει γιατί εκείνη τη στιγμή δεν ξέρεις πώς να αντιδράσεις. Είναι πάρα πολύ δύσκολο και μπράβο στα παιδιά που το έχουν αντιμετωπίσει γιατί θέλει δύναμη και μεγάλο κουράγιο να το αντιμετωπίσεις. Είναι τραγικό, δεν το συζητάμε».

Διαμαρτυρία κατά lockdown στη Θεσσαλονίκη – «Ζητάμε την ζωή μας πίσω»

0

Το διαδικτυακό κάλεσμα για διαδήλωση διαμαρτυρίας

Διαμαρτυρία κατά του lockdown έχει εξαγγελθεί μέσω του Facebook για τη Θεσσαλονίκη, ενώ αντίστοιχα καλέσματα έχουν οργανωθεί και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας.

Η διαμαρτυρία σύμφωνα με την εξαγγελία θα γίνει την Κυριακή, 14 Φεβρουαρίου, στις 16.00 στον Λευκό Πύργο.

Για την ώρα παραμένει άγνωστο κατά πόσο θα υπάρχει ανταπόκριση στο εν λόγω κάλεσμα με μήνυμα «Ζητάμε την ζωή μας πίσω», ωστόσο, οι αρχές παραμένουν σε εγρήγορση για όλα τα ενδεχόμενα.  

ddd

 

Επίθεση Τσίπρα στον Μητσοτάκη: «Δεν καταλαβαίνει τον πόνο του μέσου πολίτη»

0

Νέα επίθεση στον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη εξαπέλυσε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας, μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ALPHA. Όπως υποστήριξε, με αφορμή και την επίσκεψη στην Ικαρία, ο πρωθυπουργός «λειτουργεί με αλαζονεία και με έλλειψη ενσυναίσθησης και δεν καταλαβαίνει τον πόνο και την αγωνία του μέσου πολίτη».

Το ζήτημα της Ικαρίας ο πρώην πρωθυπουργός το χαρακτήρισε «μεγάλο θέμα», προσθέτοντας ότι «είναι η δεύτερη φορά που ο πρωθυπουργός υποπίπτει σε ατόπημα» και ότι «όταν ένας πρωθυπουργός δεν μπορεί να τηρήσει τα μέτρα που εξαγγέλλει δεν μπορεί να εμπνέει εμπιστοσύνη στον ελληνικό λαό».

Πρόσθεσε ο κ. Τσίπρας:

«Δεν πρόκειται περί λάθους αλλά περί αλαζονείας. Δεν με ενόχλησε μόνο ότι την ώρα που επιβάλεις μέτρα, που απαγορεύσεις στους πολίτες να περπατάνε μετά τις 6:00 τα Σαββατοκύριακα, εσύ αποφασίζεις να φας με 30 νοματαίους. Αλλά είναι μία εικόνα, ότι δεν συναισθάνεται τι περνάει ο μέσος πολίτης. Αυτές οι μουσικές, το γλέντι, οι τσαμπούνες τι ρόλο έπαιζαν, τι ακριβώς γιορτάζει ο πρωθυπουργός; Τους 6000 νεκρούς, την αγωνία των πολιτών μη νοσήσουν; Κάνει μία προεκλογικού τύπου χαρακτήρα και αφήνει τους ανθρώπους του να οργανώσουν υποδοχή με τσαμπούνες;».

Σχετικά με την πανδημία γενικότερα, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ κατηγόρησε τον πρωθυπουργό για διαχειριστική ανεπάρκεια και τις αντιφάσεις των υπουργών και συμπλήρωσε: «Αυτό που του χρεώνω είναι ότι δίνει την εντύπωση ότι είναι σε άλλο τόπο και χρόνο», ενώ τάχθηκε κατά της διεξαγωγής πρόωρων εκλογών, με αφορμή την κρίσης της πανδημίας.

«ΔΕΧΟΜΑΙ ΤΟ ΡΙΣΚΟ ΤΩΝ ΔΙΑΔΗΛΏΣΕΩΝ» – ΤΙ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΟΥΦΟΝΤΙΝΑ

Απαντώντας σε ερώτηση του Αντ. Σρόιτερ αν δέχεται το ρίσκο «να κολλήσουν κάποιοι άνθρωποι σε μια τέτοια συγκέντρωση στο όνομα της δημοκρατίας;» σχετικά με τον κίνδυνο μετάδοσης του κορωνοϊού, ο κ. Τσίπρας απάντησε:

«Βεβαίως, δέχομαι το ρίσκο και γι’ αυτό θεωρώ ότι το ορθό θα ήταν η κυβέρνηση να μη φέρει τέτοια νομοσχέδιο που εγείρουν σημαντικές κοινωνικές αντιδράσεις μέσα σε μια κατάσταση έκτακτης ανάγκης, μέσα στην πανδημία».

Αίσθηση προκάλεσε πάντως η απάντησή του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ στο θέμα Κουφοντίνα και την υπεράσπιση των «δικαιωμάτων» του καταδικασμένου για τρομοκρατία και δολοφονιών κατά συρροή από στελέχη του κόμματός του.

Σάλος για τη συμπαράσταση στον Κουφοντίνα από 15 στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ

Ο κ. Τσίπρας απάντησε στη σχετική ερώτηση:

«Είναι ξεκάθαρο για μας, κ. Σρόιτερ, ότι η τρομοκρατία δεν έχει θέση στη δημοκρατία. Και είναι ξεκάθαρο για μας ότι η ελληνική δικαιοσύνη για τα εγκλήματα κατά της ζωής της οργάνωσης “17 ΝΟΕΜΒΡΗ” έχει αποφανθεί.

Την ίδια στιγμή όμως είναι ξεκάθαρο ότι σε μια δημοκρατία πρέπει να ισχύουν οι νόμοι για όλους και για τον πιο ελεεινό δολοφόνο, καταδικασμένο. Οι νόμοι πρέπει να ισχύουν για όλους.

Αν εδώ υπάρχουν κάποιοι οι οποίοι θεωρούν ότι οι νόμοι δεν πρέπει να ισχύουν για όλους, ας καταλάβουν ή ας αναρωτηθούν μήπως τελικά με αυτή την εμμονή τους αυτό που κάνουν είναι να τρέφουν το μίσος ενάντια στη δημοκρατία και όχι να το καταστέλλουν. Αυτό είναι ένα κρίσιμο θέμα το οποίο θέτω αυτή τη στιγμή.

Άρα νομίζω ότι η θέση και η στάση μας είναι καθαρή. Από εκεί και πέρα όταν βλέπετε στελέχη, πολίτες με το διαμέτρημα του Βασίλη Βασιλικού, ή του Άλκη Ρήγου να τοποθετούνται υπέρ των δικαιωμάτων ενός κρατούμενου, δεν σημαίνει ότι τοποθετούνται υπέρ των πράξεων που διέπραξε και για τις οποίες έχει κριθεί».

ΤΑΡΑΝΤΙΛΗΣ: Ο Α. ΤΣΙΠΡΑΣ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΡΙΣΚΟ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ ΣΤΙΣ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ

Σχολιάζοντας ο Υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ και Κυβερνητικός Εκπρόσωπος Χρήστος Ταραντίλης τη συνέντευξη του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης , δήλωσε:

«Ο κ. Τσίπρας λοιπόν αναλαμβάνει το ρίσκο να κολλήσουν άνθρωποι στις πορείες. Πώς γίνεται να αδιαφορεί κάποιος για τους κινδύνους που συνεπάγεται κάτι τέτοιο για την υγεία των πολιτών;

Πόσο υποκριτικό είναι να καταγγέλλει την Κυβέρνηση για ανεπάρκεια μέτρων, όταν ο ίδιος αναλαμβάνει την ευθύνη για την παραβίασή τους;

Πόσο ανεύθυνο είναι να προσκαλεί η αξιωματική αντιπολίτευση σε συγκεντρώσεις και πορείες αυτό το κρίσιμο διάστημα που η κοινωνία δίνει μάχη με την πανδημία;

Η υγεία των συνανθρώπων μας πρέπει να αποτελεί κυρίαρχη προτεραιότητα όλων μας».

Θεσσαλονική: Έκανε πάρτι για τη κοπέλα του αλλά τους κάρφωσε ο πρώην της

0

Την πάτησε πολύ άσχημα ένας 24χρονος στη Θεσσαλονίκη, που οργάνωσε πάρτι για την κοπέλα του σε αποθήκη στον Εύοσμο. Ο νεαρός μουσικός όχι όμως απλά αγνόησε τα περιοριστικά μέτρα για τον κορονοϊό και τους ελέγχους, αλλά δεν υπολόγισε και τον πρώην της κοπέλας του.

Σύμφωνα με το voria.gr, o 24χρονος μουσικός φέρεται να οργάνωσε ένα μικρό πάρτι για την κοπέλα του, , παρά τα απαγορευτικά μέτρα για τον κορονοϊό. Η αστυνομία μετέβη στο σημείο τα ξημερώματα της Τρίτης (9/2) κατόπιν αξιοποίησης στοιχείων και συνέλαβε τον νεαρό ενώ βεβαίωσε πρόστιμα των 300 ευρώ στους άλλους πέντε συμμετέχοντες. Ο ίδιος θα πληρώσει 3.000 ευρώ.

Σήμερα, Τρίτη (9/2), παραπέμφθηκε να δικαστεί στο Αυτόφωρο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης, που του επέβαλε ποινή φυλάκισης τεσσάρων μηνών με τριετή αναστολή.

Ερωτώμενος για το συμβάν, ισχυρίστηκε πως συγκεντρώθηκαν με τα υπόλοιπα πέντε άτομα ώστε να παίξει μουσική για την κοπέλα του. Μάλιστα είπε πως η καταγγελία για τη συνάθροιση έγινε από τον πρώην σύντροφο της κοπέλας του.