Blog Σελίδα 10505

Η 97χρονη Μαργαρίτα Παπανδρέου έκανε το εμβόλιο κατά του κορονοϊού

0

Η πρώην σύζυγος του Ανδρέα Παπανδρέου, Μαργαρίτα, έκανε χθες το εμβόλιο κατά του κορονοϊού.

Στο πλευρό της ήταν ο γιος της και πρώην πρωθυπουργός, Γιώργος Παπανδρέου, μαζί με την κόρη του Μαργαρίτα.

H Μαργαρίτα Παπανδρέου – Τσαντ έδειχνε ιδιαίτερα ευδιάθετη και σύμφωνα με πληροφορίες, ανυπομονούσε να κάνει το εμβόλιο κατά της Covid – 19. Σε λίγες μέρες, όπως προβλέπεται, θα κάνει και την δεύτερη δόση του εμβολίου.

Ο Γιώργος Παπανδρέου δημοσίευσε σχετικές φωτογραφίες και έγραψε στο προφίλ του: «Στο ΙΚΑ Καλλιθέας, για τον εμβολιασμό της μητέρας μου Μαργαρίτας, μαζί με την κορη μου και εγγονή. Ευχαριστούμε τους υγειονομικούς που δίνουν τη μάχη στην πρώτη γραμμή για όλους εμάς. Εύχομαι και ελπίζω, το ταχύτερο δυνατό να εμβολιαστούν όλοι, για το κοινό μας καλό, την προστασία της υγείας όλων μας».

Σημειώνεται, τέλος, ότι η ιδρύτρια της ΕΓΕ (Ελληνική Ένωση Γυναικών) παρακολουθεί το τελευταίο διάστημα με προσοχή τις απανωτές καταγγελίες για σεξουαλική παρενόχληση στον χώρο του θεάματος και χαίρεται που γυναίκες κάθε ηλικίας, βρήκαν το θάρρος να μιλήσουν για τα όσα βίωσαν στο παρελθόν και που επιτέλους το κίνημα #metoo ήρθε και στην χώρα μας.

Θεσσαλονίκη: Επιχειρηματίες παραδίδουν τα κλειδιά από τα μαγαζιά τους

0

Διαμαρτυρία από επιχειρηματίες της εστίασης

Επαγγελματίες της εστίασης της Θεσσαλονίκης …παραδίδουν σήμερα τα κλειδιά των επιχειρήσεών τους στο πλαίσιο διαμαρτυρίας που πραγματοποιείται από το πρωί στην Νέα Παραλία στο ύψος του αγάλματος του Μεγάλου Αλεξάνδρου.

Ειδικότερα από τις 10.00 το πρωί μέχρι και τις 14.00 το μεσημέρι, στον κήπο μπροστά στο άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου παραδίδουν τα κλειδιά των επιχειρήσεών τους σε κατσαρόλα που έχει τοποθετηθεί στο σημείο για τον σκοπό αυτό, υπογράφοντας παράλληλα και τη σχετική «Δήλωση πρώην επαγγελματία Εστίασης».

Σκοπός της δράσης είναι “η διαμαρτυρία για την ελλιπή παροχή ουσιαστικών μέτρων στήριξης στην κρισιμότερη φάση της ιστορίας του κλάδου”.

Ανάλογη  κινητοποίηση θα γίνει και στην Αθήνα στην Πλατεία Συντάγματος από τις 10 το πρωί έως τις 2 το μεσημέρι.

Στην πρωτεύουσα μετά τη συλλογή των κλειδιών και την αποστολή τους στην Ομοσπονδία, αντιπροσωπεία 99 επαγγελματιών και ο Πρόεδρος της ΠΟΕΣΕ κάνοντας πορεία διαμαρτυρίας θα παραδώσουν το υλικό με ψήφισμα στο Μέγαρο Μαξίμου σε ημερομηνία που θα καθοριστεί.

Σε σχετική ανακοίνωσή της η ΠΟΕΣΕ αναφέρει:

«Με υποσχέσεις δεν αντιμετωπίζεται ο όλεθρος, δεν πληρώνονται οι υποχρεώσεις. Ο εμπαιγμός δεν μπορεί να συνεχιστεί. Ο φόβος, η αγανάκτηση, η αβεβαιότητα μετατρέπονται σε απελπισία και οργή.

Παραδίδουμε με πόνο ψυχής τα κλειδιά των επιχειρήσεών μας

ΤΕΤΑΡΤΗ 10 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ στην ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ (Αθήνα)

10.00 – 14.00.  Πάρτε τα κλειδιά – Δώστε μας πίσω τις ζωές μας – Ανοίξτε το οξυγόνο»

Η Υπεύθυνη Δήλωση που θα υπογράφουν οι επαγγελματίες, κατά την παράδοση των κλειδιών τους είναι η ακόλουθη:

«Υπεύθυνη δήλωση πρώην επαγγελματία Εστίασης

Οι επιχειρήσεις  Εστίασης σε κάθε γωνιά της Ελλάδας βάζουν οριστικά λουκέτα. Καθημερινά, οι συνάδελφοι παραδίνονται σ ένα  βάναυσο πόλεμο.  Το τοπίο είναι θολό, τίποτα δεν ξεκαθαρίζεται και τα δελτία τύπου δεν αποτυπώνονται στην πραγματικότητα.

Με υποσχέσεις δεν αντιμετωπίζεται ο όλεθρος,  δεν πληρώνονται οι απαιτήσεις. Δεν είναι δυνατόν να λειτουργούμε μόνο για να συντηρούμε τις θέσεις εργασίας,  να στοιβάζουμε τιμολόγια και λογαριασμούς. Να συσσωρεύουμε χρέη και να βλέπουμε τις θυσίες και τους κόπους μιας ολόκληρης ζωής να εξανεμίζονται.

Οι φωνές μας δεν ακούγονται δεν ευαισθητοποιούν τους κυβερνώντες.  Η Εστίαση βρίσκεται πολλά χρόνια στην εντατική και αργοπεθαίνει . Απαιτεί διάσωση.

Ο εμπαιγμός δεν μπορεί να συνεχιστεί. Δεν βάζουμε πλάτη άλλο,  καταντήσαμε από νοικοκυραίοι επαίτες. Οι οικογένειές μας  στηρίζονται σε μας.  Έχουμε  δικαίωμα στην επιχειρηματικότητα.

Το ποτήρι ξεχείλισε, η οργή και η αγανάκτηση δεν μπορεί να κρυφτεί πλέον. Αδυνατούμε να συνεχίσουμε. Τα καταστήματα θα παραμείνουν κλειστά. Η κοινωνία δεν θα απολαμβάνει πια τις υπηρεσίες μας.

Σας παραδίδουμε λοιπόν  με πόνο,  τα κλειδιά των επιχειρήσεων μας. Ξεκλειδώστε τη φυλακή μας. Επιχειρήστε εσείς, αφού θεωρείτε ότι αυτό είναι εφικτό. Εμείς, πνιγήκαμε στον ωκεανό της αδιαφορίας, της εγκατάλειψης, των υποχρεώσεων , των δανείων, των οφειλών, της φτωχοποίησης . Πάρτε τα κλειδιά κι’ ανοίξτε το οξυγόνο. Θέλουμε να ζήσουμε.

Υ.Γ Η πόρτα είναι κλειδωμένη 2 φορές. Τα λουλούδια  θέλουν  πότισμα,  έχουν μαραθεί και το ηλεκτρικό ρεύμα είναι κομμένο,  χρειάζεται επανασύνδεση.  Αν χτυπήσει το τηλέφωνο καλύτερα μην το σηκώσεις. Οι λογαριασμοί βρίσκονται στο πρώτο τραπέζι δεξιά πίσω από την πόρτα.

Καλή επιτυχία και καλές δουλειές».

Δείτε φωτογραφίες του INTIME από τη Θεσσαλονίκη

kleidia-estiasi00004.jpg

kleidia-estiasi-thess00001.jpg

kleidia-estiasi00001.jpg

kleidia-estiasi00003.jpg

kleidia-estiasi00002.jpg

Δείτε τις δηλώσεις που έκανε ο πρόεδρος της ΠΟΕΣΕ Γ. Καββαθάς στην κινητοποίηση στο Σύνταγμα

Δημήτρης Μοθωναίος: Καθήλωσε με την εξομολόγηση για τη σεξουαλική κακοποίηση

0

Σοκάρει με τις περιγραφές του ο Δημήτρης Μοθωναίος: “Το σοκαριστικό είναι ότι όταν αντιμετώπισα αυτόν τον άνθρωπο ευθέως, μου ζήτησε να το ξεχάσω, με απείλησε να μην το πω ποτέ σε κανέναν”.

Ο Δημήτρης Μοθωναίος με μια καθηλωτική συνέντευξη που έδωσε στην Φαίη Σκορδά, στο Πρωινό, συγκλονίζει, καθώς αποκάλυψε ότι ο ίδιος έχει υπάρξει θύμα σeξουαλικής κακοποίηση από την ηλικία των 6 ετών.

«Εμένα με αφορά η κακοποίηση προσωπικά. Μεγάλωσα με πολλή αγάπη, αλλά υπήρχε ένα πρόσωπο στο πολύ στενό συγγενικό περιβάλλον που με κακοποίησε από πολύ μικρή ηλικία. Ξεκίνησε όταν ήμουν 6 ετών… κατ’ εξακολούθηση.

Όταν ήμουν 26 χρονών ήρθε αυτός ο άνθρωπος και με προσέγγισε με τον ίδιο τρόπο και έκανε μια πολύ συγκεκριμένη κίνηση, εκεί ήταν σαν να ξύπνησε το σώμα μου και θυμήθηκε όλα τα προηγούμενα. Η σκέψη που έκανα στο μυαλό μου ήταν «αυτό συμβαίνει, δεν μπορείς να κάνεις τίποτα, μάλλον θα προχωρήσει και παραπάνω», Ο μόνος λόγος που δεν ολοκληρώθηκε είναι γιατί αυτός ο άνθρωπος πάγωσε”, εξομολογείται ο Δημήτρης Μοθωναίος και συνεχίζει:

“Όταν ήμουν μικρός δεν το καταλάβαινα. Έχω εικόνες διάσπαρτες να με πηγαίνει για μπάνιο στην παραλία και να ξαπλώνει δίπλα μου και μετά δεν θυμάμαι. Μια περίοδο μόνο με το αλκοόλ μπορούσα να ξεπεράσω όλο αυτό που υπήρχε. Με ακολούθησε στην πορεία μου. Μου διαμόρφωσε όλη τη σeξουαλική μου ταυτότητα. Δεν μπορώ να ξέρω πως θα ήταν η σeξουαλική μου ταυτότητα αν αυτό δεν είχε συμβεί».

«Το σοκαριστικό είναι ότι όταν αντιμετώπισα αυτόν τον άνθρωπο ευθέως, μου ζήτησε να το ξεχάσω, με απείλησε να μην το πω ποτέ σε κανέναν. Για πάρα πολλά χρόνια το έκρυβα από τους γονείς μου. Δεν με στήριξαν, δεν μου έδωσαν ποτέ τη βοήθεια που ήθελα. Δεν μπορούσαν να το διανοηθούν. Προσπαθούν να υποβαθμίσουν το γεγονός. Εκείνη τη στιγμή συνειδητοποιείς ότι οι φίλοι είναι η οικογένεια που διαλέγεις και ότι είσαι μόνος σου στη ζωή.

Φυσικά υπήρξε σωματική και σeξουαλική κακοποίηση.

Δυστυχώς, οι σχέσεις που προσέλκυα ευνοούσαν την κακοποίηση και ψυχικά και σeξουαλικά. Έκανα προσπάθειες να κάνω μια υγιή σχέση που δεν θα θύμιζε τίποτα, με κοπέλα. Δεν πετύχαινε πάντα. Θεωρούσα ότι δεν είμαι άξιος να έχω μια καλή σχέση» λέει χαρακτηριστικά ο Δημήτρης Μοθωναίος και συνεχίζει με σοκαριστικές εκμυστηρεύσεις:

Υπήρχε μια σχέση που ήταν η κορωνίδα της κακοποίησης. Ήταν μια σχέση πολύ κακοποιητική που έληξε με ένα τροχαίο ατύχημα. Νοσηλεύτηκα πάρα πολύ καιρό. Είναι 4 χρόνια που δεν πίνω καθόλου. Αυτή η αίσθηση της παραζάλης με παραπέμπει την κακοποίηση, στον κίνδυνο ενός ατυχήματος».

«Ήταν μια κακοποιητική σχέση που προέκυψε μέσα στο θέατρο το 2008. Έφυγα από αυτή τη σχέση μετά το ατύχημα, στις 22 Ιουλίου 2009. Υπήρχαν και άλλα πράγματα που αισθανόμουν τα οποία δεν μπορώ να στα περιγράψω. Μετά το ατύχημα είναι σαν να βρήκα μια λίγο μεγαλύτερη απόδειξη για τις υποψίες που είχα. Τώρα αισθάνομαι πραγματικά καλά.

Έχω να κοιμηθώ μια εβδομάδα από όταν άρχισε όλο αυτό. Ξαναβιώνω όλον αυτόν τον πόνο, όλων αυτών τον ανθρώπων και τον δικό μου μαζί. Όταν διάβασα την καταγγελία που βγήκε πρόσφατα, την διάβασα καλά για να βεβαιωθώ καλά τι έχω διαβάσει, δεν έφαγα όλη μέρα, έκανα εμετό! Δεν χωράει στο μυαλό μου το μέγεθος όλης αυτής της κτηνωδίας», λέει ο Δημήτρης Μοθωναίος.

Στη συνέχεια, ο ηθοποιός αποκαλύπτει τα εξής: «Είμαστε πάρα πολύ λίγοι στον χώρο, με κάποιους πραγματικά πρέπει να ξανασυνεργαστείς. Το 2017 είχα τρεις προτάσεις και δεν ήξερα ποια να πρωτοδιαλέξω και προσπαθούσα να ζυγίσω μέσα μου ποιος είναι λιγότερο κακοποιητικός».

«Εγώ κάθε μέρα ξυπνάω και κάνω μια ολόκληρη άσκηση, μια σειρά ασκήσεων και αναπνοών, μέσα στις οποίες επαναλαμβάνω στον εαυτό μου ότι αξίζω και έχω δικαίωμα στην ευτυχία και στην ομορφιά. Και ακόμα, όσο και αν το επαναλάβω, δεν το πιστεύω. Έχω την τάση να είμαι τελειομανής, να μην στεναχωρώ κανέναν, αν στη δουλειά, στην εκπομπή, συνέβαινε κάτι, μπορώ να τρελαθώ! Νομίζω ότι κάτι έκανα εγώ λάθος. Κουβαλάω πάνω μου την ενοχή όλων των ανθρώπων που δεν μου αντιστοιχεί», είπε ο Δημήτρης Μοθωναίος και έπεσε με κλάματα στην αγκαλιά της Φαίης Σκορδά.

Φαίη Σκορδά-Γιώργος Λιάγκας: Ξέσπασαν σε κλάματα μετά την εξομολόγηση του Δημήτρη Μοθωναίου

0

Σε μια συγκλονιστική εξομολόγηση προέβη στο Πρωινό την Τετάρτη ο Δημήτρης Μοθωναίος. Ο γνωστός ηθοποιός μίλησε στη Φαίη Σκορδά ανοιχτά για την κακοποίηση που υπέστη από τα έξι του χρόνια από συγγενικό του πρόσωπο, αλλά και τη μετέπειτα πορεία της ζωής του.

«Εμένα με αφορά η κακοποίηση προσωπικά. Ακούω πάρα πολλά πράγματα που με θυμώνουν. Δεν μπορώ να δεχτώ το σχόλιο για το Μέσον που γίνεται η καταγγελία. Μεγάλωσα σε μια οικογένεια με πολλή αγάπη, με φροντίδα, με γνώση αλλά υπήρχε ένα πρόσωπο στο πολύ στενό οικογενειακό μου περιβάλλον που με κακοποίησε σε πολύ μικρή ηλικία. Εγώ δεν το αναγνώριζα. Ξεκίνησε στα 6 και γινόταν κατ’ εξακολούθηση. Εγώ αισθανόμουν ότι αυτός ο άνθρωπος με αγαπάει πάρα πολύ. Η τελευταία φορά που έγινε πάγωσα. Έκανα 11 χρόνια ψυχανάλυση για να δουλέψω αυτό που μου έχει συμβεί. Αυτό με τρόμαξε, αγνοούσα αυτά τα περιστατικά και όταν ήμουν 26 χρονών αυτός ο άνθρωπος με προσέγγισε ξανά με τον ίδιο τρόπο. Όταν ήμουν μικρός δεν καταλάβαινα τίποτα.

Θυμάμαι να πηγαίνουμε για μπάνιο ξάπλωνε δίπλα μου και μετά υπάρχει κενό. Υπήρξε περίοδος που μόνο με το αλκοόλ μπορούσα να ξεπεράσω αυτό το σύννεφο. Δεν ξέρω αν η σεξουαλική κακοποίηση συνέβαλε στη σεξουαλική ταυτότητά μου. Σε πολύ μεγάλη ηλικία συνειδητοποίησα ότι ο άνθρωπος αυτός με κακοποιούσε. Όταν τον αντιμετώπισα ευθέως μου ζήτησε να το ξεχάσω, με απείλησε να μην το πω σε κανέναν μέχρι να το πω στους γονείς μου που από δική τους αδυναμία δεν με στήριξαν. Προσπαθούν με πολλούς και διάφορους τρόπους να υποβαθμίσουν το γεγονός σε σημείο που να είναι μη γενόμενο. Αναφέρομαι σε σωματική και σεξουαλική κακοποίηση. Νιώθω την ανάγκη να το πω. Αν είχα μεγαλώσει με άλλον τρόπο δεν θα συνέβαινε αυτό» είπε μεταξύ άλλων, δακρυσμένος ο ηθοποιός.

«Γιατί τους αφήνουν» είπε με δάκρυα στα μάτια η Φαίη Σκορδά μετά την προβολή της συνέντευξης, ενώ την ίδια στιγμή και ο Γιώργος Λιάγκας δε μπορούσε να συγκρατήσει τα δάκρυά του. Παράλληλα με δάκρυα στα μάτια ήταν και οι υπόλοιποι συντελεστές της εκπομπής, όπως ο Βαγγέλης Περρής.

Δείτε το χαρακτηριστικό απόσπασμα.

Ζητάει και τα ρέστα ο Χαϊκάλης: «Γιατί η Ηλιάνα δεν έκλεισε το τηλέφωνο και με άφησε να φτάσω στην κορύφωση;»

0

“Δηλαδή αν σε πάρω τηλέφωνο και σου κάνω το ίδιο, θα μου κλείσεις το τηλέφωνο ή θα μ’ αφήσεις να φτάσω στην κορύφωση;” αναρωτήθηκε ο Παύλος Χαϊκάλης.

Ο Παύλος Χαϊκάλης, επανήλθε με μια ακόμη συνέντευξη, για το θέμα της καταγγελίας που έκανε η ηθοποιός, Ηλιάνα Αραβή. Ο ηθοποιός ενημερώθηκε ότι η κ. Αραβή προχώρησε σε επίσημη καταγγελεία στο ΣΕΗ και μιλώντας στην εφημερίδα ONTIME, σχολίασε ότι “περιμένω λοιπόν την καταγγελία να γίνει και να πάμε σε διαδικασία. Τέλος, τι να πω; Δεν ξέρω πότε την έκανε την καταγγελία γιατί όλοι λένε δεν έχει κάνει τίποτα. Θα πάω να δούμε τι είναι αυτό το πράγμα, καμία αντίρρηση. Τόσο απλά”.

Ζητάει και τα ρέστα ο Χαϊκάλης: Γιατί η Ηλιάνα δεν έκλεισε το τηλέφωνο και με άφησε να φτάσω στην κορύφωση;

Πώς αισθάνεσαι εσύ;

Πώς να αισθάνομαι Σάσα μου; Σταυρώνομαι χωρίς να υπάρχει κάποια καταγγελία εις βάρος μου και μιλάμε ουσιαστική δηλαδή. Εδώ γελάει ο κόσμος. Δηλαδή εσένα αν σε πάρω τηλέφωνο και σου τον έχω βγάλει έξω και τέτοια τι θα κάνεις; Θα μου κλείσεις το τηλέφωνο ή θα μ’ αφήσεις να φτάσω στην κορύφωση;

Θα στο κλείσω

Από εκεί και πέρα τι να σου πω…

Εσύ σκέφτεσαι να κινηθείς νομικά;

Εδώ έχουμε πέσει οικονομικά, θα πάω να της κάνω μήνυση; Γιατί; Να μπούμε τώρα σε μια δικαστική διαδικασία; Μπορεί και να το κάνω, τι να σου πω; Και να μου φέρει πάλι 5 ψευδομάρτυρες να λέει ότι το έκανα και σε άλλες.

Πώς σου φαίνονται αυτά που έγραψε η Έλενα Ακρίτα περί “παλιάς κοπής”;

Να ‘ναι καλά τώρα που είμαι σε μία δύσκολη θέση που μου δίνει μια κλοτσιά να πάω παρακάτω.

Παύλος Χαϊκάλης Έλενα Ακρίτα

Έγραψε για σένα και ο Αύγουστος Κορτώ κάτι σχετικά με αυτό που είπες για τους άνδρες παλιάς κοπής

Ποιος είναι ο Αύγουστος Κορτώ;

Ο συγγραφέας;

Δεν τον ξέρω τον άνθρωπο καθόλου και με βρίζει. Αλλά ως τι με βρίζει; Ότι ήταν βάναυσο αυτό το οποίο έκανα; Δηλαδή αν βγει για μένα, για τους άλλους τι πρέπει να βγει; Δεν έγινε η πράξη, αλλά τέλος πάντων. Βρήκε να πει για μένα. Ασ’ το, σε παρακαλώ τώρα. Ξέρεις ποια είναι η ιστορία; Δεν βρέθηκε ένας άνθρωπος να γυρίσει και να πει δημόσια “ρε παιδιά, δεν είναι έτσι αυτός ο άνθρωπος”. Σαράντα χρόνια δεν έχω δώσει δικαίωμα να βγαίνει ο Κορτώ που δεν τον ξέρω. Τι να πω τώρα εγώ. Τελείωσε για μένα όλη η ιστορία, δεν ξαναβγαίνω πουθενά.

Η Coca Cola Τρία Έψιλον φεύγει από τη Βουλγαρία και επιστρέφει στην Ελλάδα

0

Τα φορολογικά κίνητρα της κυβέρνησης που έδειξαν το δρόμο της επιστροφής

Το δρόμο της επιστροφής παίρνουν ελληνικές εταιρείες που είχαν εγκαταλείψει τη χώρα εξαιτίας της βαριάς φορολογίας που τους είχε επιβληθεί στις εποχές των Μνημονίων αλλά και φυσικά πρόσωπα που πήγαν στο εξωτερικό για να βρουν δουλειά.

Το διαβατήριο της επιστροφής έχει ως κοινή βάση το νέο φορολογικό θεσμό (Non-Dom) που παρέχει κίνητρα επαναπατρισμού.

Οι διοικήσεις εταιρειών που είχαν διώξει κάποιες υπηρεσίες από την Ελλάδα σε χώρες της Ανατολικής Ευρώπης και μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης για φορολογικούς λόγους εξετάζουν πολύ σοβαρά να επιστρέψουν στην Ελλάδα αξιοποιώντας τα φορολογικά κίνητρα της κυβέρνησης, τα οποία όπως όλα δείχνουν τραβούν σαν μαγνήτη τους ενδιαφερόμενους.
Ανάμεσα στις εταιρείες που είναι στο τελικό στάδιο αξιολόγησης των μέτρων και ένα βήμα πριν την οριστική τους επιστροφή.

Οι λόγοι της επιστροφής

Σύμφωνα με πληροφορίες η διοίκηση της Coca Cola Τρία Έψιλον αναμένεται να δώσει την έγκριση για την επιστροφή υπηρεσιών που είχαν μετακινηθεί στη Βουλγαρία στις αρχές του 2011.
Αφορούσε υπηρεσίες προσωπικού και μέρος του λογιστηρίου και κάποια άλλα τμήματα της εταιρείας τα οποία πήραν το δρόμο της ξενιτιάς πριν από 10 χρόνια.
Ο θεσμός του Non Dom και τα γενναία φορολογικά κίνητρα ανοίγουν το δρόμο για την επιστροφή τους στην Ελλάδα και για άλλες μεσαίες και μικρές επιχειρήσεις
Δυο είναι κίνητρα που δίνονται ως αντάλλαγμα την επιστροφή τους.
Απαλλαγή από τον φόρο εισοδήματος και από την ειδική εισφορά αλληλεγγύης του 50% του εισοδήματος που θα αποκτούν στην Ελλάδα, για 7 έτη.
Μη εφαρμογή της ετήσιας αντικειμενικής δαπάνης για κατοικία και επιβατικό αυτοκίνητο ιδιωτικής χρήσης δηλαδή δεν θα ισχύουν τα τεκμήρια διαβίωσης.
Ανάμεσα στις προϋποθέσεις για την εφαρμογή των κινήτρων είναι να ήταν φορολογικοί κάτοικοι άλλης χώρας τα 7 από τα τελευταία 8 έτη πριν την αίτηση και να δηλώνουν ότι θα μείνουν Ελλάδα για μία διετία τουλάχιστον.
Η αίτηση μεταφοράς φορολογικής κατοικίας υποβάλλεται στη Φορολογική Διοίκηση μέχρι 31 Ιουλίου 2021.
Το ελκυστικό φορολογικό πακέτο «μιλάει» τόσο σε εταιρείες όσο και σε πετυχημένους επιστήμονες που εργάζονται στο εξωτερικό.
Κι αυτοί με τη σειρά τους πακετάρουν τη οικοσκευή με προορισμό την Ελλάδα.
Τα πρώτα δείγματα γραφής για τη νέα τάση που διαμορφώνεται καταγράφεται αρχικά από τους κτηματομεσίτες οι οποίοι βλέπουν ζήτηση για νεόδμητα ακίνητα σημαντικής αξίας και τις περισσότερες φορές ξεπερνά τις 300.000 και οι υποψήφιοι αγοραστές είναι φυσικά πρόσωπα που μπορούν να δουλεύουν για μια εταιρεία του εξωτερικού και να διαμένουν μόνιμα στην Ελλάδα.
Ανάλογα θετικά μηνύματα έρχονται από την αγορά της Θεσσαλονίκης και της βόρειας Ελλάδας.
Η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων και άλλες αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών λαμβάνουν καθημερινά δεκάδες emails από ενδιαφερόμενους που ζητούν να μάθουν όλες τις πληροφορίες από τις επίσημες Αρχές έτσι ώστε να υλοποιήσουν το επόμενο βήμα που θα τους δώσει τα φορολογικά κίνητρα.

Νίκος Θεοδωρόπουλος
[email protected]
www.bankingnews.gr

Πρόστιμο 5.000 ευρώ γιατί έκανε πεζοπορία στο Πήλιο – Τον κατήγγειλε η γυναίκα του

0

Κατήγγειλε τον άνδρα της και η Αστυνομία έκανε τσακωτούς τους πεζοπόρους του Πηλίου. Ο πρόεδρος του Συλλόγου Δρομέων Υγείας Βόλου, Κώστας Παλάντζας συνελήφθη από την Αστυνομία και του επιβλήθηκε πρόστιμο 5.000 ευρώ γιατί οργάνωσε, πεζοπορία στη Μακρινίτσα.

Tην Τρίτη, έγινε γνωστό ότι την καταγγελία στην Αστυνομία έκανε η ίδια η σύζυγος ενός από τους πεζοπόρους γιατί δεν ήθελε να μένει μόνη της τις Κυριακές, ενώ φοβόταν και την πιθανότητα ο άνδρας της να μολυνθεί από τον ιό.

Έτσι, δεν δίστασε να καταγγείλει στην Αστυνομία τον σύζυγό της, τους υπόλοιπους περιπατητές και τον Κώστα Παλάντζα, ο οποίος ως διοργανωτής της πεζοπορίας την πλήρωσε πιο ακριβά από όλους.

Το πρόστιμο που του επιβλήθηκε ήταν 5.000 ευρώ, ενώ οι άλλοι καλούνται να πληρώσουν 300 ευρώ για άσκοπη μετακίνηση.

Ο ίδιος δηλώνει πως όταν ξεκίνησε η περιπέτεια με τον Covid-19, εδώ και ένα χρόνο, ο Σύλλογος έθεσε σα στόχο να μη γίνει κανένας, άθελά του, αιτία μετάδοσης του ιού.

Γι΄αυτό διακόπηκε κάθε ομαδική δράση, πριν καν χρειαστεί να θεσμοθετηθεί το μέτρο.

Επίσης, στόχος ήταν να μην εγκαταλείψει ούτε ένας από τον Σύλλογο την ατομική άθληση και την άσκηση.

«Γι’ αυτό δεν επιλέξαμε την “εύκολη λύση” της διακοπής των πάντων, αλλά κάνουμε και θα κάνουμε ό,τι είναι δυνατό για τη συνέχιση όλων.

»Πάντα, αποκλειστικά και μόνο σε ατομικό επίπεδο.

»Όπως κάναμε και χθες, στην ατομική πεζοπορία Μακρινίτσα – Χάνια – Δυτικό Καταφύγιο κ.α., διάρκειας για εμένα 9 ωρών», αναφέρει.

Σύμφωνα με τον Κ. Παλάντζα, άλλοι αθλητές έκαναν 7 ώρες, άλλοι 10 ώρες πεζοπορία.

«Άλλος γύρισε στα μισά της διαδρομής και όποιος ασχολείται με τη δραστηριότητα ξέρει πως και να θέλεις να κινηθείς σε συνάθροιση, είναι αδύνατο.

»Οι ειδικοί δεν ξέρουν ότι και να θέλεις να κάνεις ομαδική πεζοπορία, δεν γίνεται λόγω της στενότητας των μονοπατιών, ενώ αγνοούν και ότι στις πεζοπορίες είναι υποχρεωτικό να κινούνται αρκετά άτομα για λόγους ασφαλείας σε απόσταση πχ ενός χιλιομέτρου, με συνέπεια να μας αναγκάζουν να πορευόμαστε μόνοι, θέτοντας κάθε φορά σε άμεσο κίνδυνο την ασφάλειά μας.

»Όταν επιστρέψαμε στη Μακρινίτσα, εγώ και ένας φίλος συναθλητής (μέχρι τρεις επιτρέπεται στην άσκηση, μέχρι 100 στις συναθροίσεις… δύο ήμασταν), είδαμε περιπολικό.

»Και επειδή καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται, πήγαμε προς αυτό.

»Που να ξέραμε ότι κάποιος έκανε καταγγελία για ομαδική δράση.

»Το αποτέλεσμα ήταν πρόστιμο 300 ευρώ στον συναθλητή, και σύλληψη για εμένα μετά συνοδείας προστίμου 5.000 ευρώ καθότι τυγχάνω πρόεδρος του ΣΔΥ Βόλου.

»Το ακόμη πιο κρίμα είναι ότι πρόστιμο έφαγαν και άλλοι 4 πεζοπόροι, τελείως άσχετοι με εμάς, που κατέφθασαν λίγα λεπτά μετά τον τερματισμό μας και τους πήραμε στον λαιμό μας.

»Μετά από δεκαετίες ενασχόλησης με τον αθλητισμό και τα διοικητικά του, ουδεμία αναγνώριση περίμενα ποτέ από την Πολιτεία.

»Αλλά το να συλλαμβανόμαστε κι από πάνω, με ξεπερνά.

»Χαίρομαι που ήρθαν έτσι τα πράγματα, καθώς μας δίνουν την αφορμή να περάσουμε στην αντεπίθεση.

»Ως άτομα και ως σύλλογοι θα στραφούμε ομαδικά εναντίον όσων μέτρων μας αντιμετωπίζουν ως πολίτες δεύτερης κατηγορίας και μας στερούν τα συνταγματικά ατομικά δικαιώματα.

»Θα διεκδικήσουμε τις ανάλογες αποζημιώσεις, κι ας τις πάρουμε μετά από 10 χρόνια. Αλλά θα τις πάρουμε.

»Ως σύλλογος συνεχίζουμε κανονικότατα την ατομική μας δράση 365 ημέρες τον χρόνο, με τον τρόπο που προβλέπεται και γνωρίζετε.

»Θα επανέλθουμε με κείμενο για συλλογή υπογραφών από άτομα και συλλόγους από όλη την Ελλάδα προκειμένου να στραφούμε πλέον νομικά εναντίον όσων μέτρων καταστρατηγούν τα ατομικά μας δικαιώματα».

Σεβασμός στους καθηγητές αλλιώς… τιμωρία φέρνει ο νέος κανονισμός των σχολείων

0

Το νέο ΦΕΚ εισάγει τιμωρίες στα σχολικά παραπτώματα, απαγορεύει την αργοπορία των μαθητών και προλαμβάνει φαινόμενα βίας και σχολικού εκφοβισμού.

Σύμφωνα με το ΦΕΚ, ο νέος κανονισμός για τα σχολεία ορίζει τα εξής

1. Προσέλευση – παραμονή στο Σχολείο και αποχώρηση από αυτό.
Προωθείται η έγκαιρη προσέλευση των μαθητών στο σχολείο ενώ σε περίπτωση αργοπορίας οι μαθητές πρέπει να περιμένουν σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο μέχρι το πέρας της διδακτικής ώρας

2. Συμπεριφορά μαθητών/τριών – Παιδαγωγικός έλεγχος
Αποκλίσεις των μαθητών από τη δημοκρατική συμπεριφορά, τους κανόνες του σχολείου, τους όρους της ισότιμης συμμετοχής στη ζωή του Σχολείου, από τον οφειλόμενο σεβασμό στον/στην εκπαιδευτικό, στη σχολική περιουσία, στον συμμαθητή/τη συμμαθήτρια, πρέπει να θεωρούνται σχολικά παραπτώματα. Τονίζεται ότι η κατασταλτική αντιμετώπιση αυτών των
φαινομένων πρέπει να είναι η τελευταία επιλογή, χωρίς όμως να αποκλείεται ως παιδαγωγικό μέτρο, λαμβάνοντας υπόψη τη βασική αρχή του σεβασμού της προσωπικότητας και
των δικαιωμάτων του παιδιού.

3. Πρόληψη φαινομένων Βίας και Σχολικού εκφοβισμού
H ανάπτυξη θετικού σχολικού κλίματος αποτελεί σημαντικό παράγοντα της διαδικασίας πρόληψης ή/και αντιμετώπισης φαινομένων βίας, παρενόχλησης, εξαναγκασμού και σχολικού εκφοβισμού, προωθώντας τον αμοιβαίο σεβασμό και την αποδοχή της διαφορετικότητας.

4. Σχολικές Εκδηλώσεις – Δραστηριότητες
Το Σχολείο οργανώνει μια σειρά εκδηλώσεων/δραστηριοτήτων, που στόχο έχουν τη σύνδεση σχολικής και κοινωνικής ζωής, τον εμπλουτισμό των υπαρχουσών γνώσεων των μαθητών/μαθητριών, την απόκτηση δεξιοτήτων ζωής και την ευαισθητοποίησή τους σε κοινωνικά θέματα.

5. Συνεργασία Σχολείου – Οικογένειας – Συλλόγου Γονέων/Κηδεμόνων
Το Σχολείο πρέπει να βρίσκεται σε αγαστή συνεργασία με την οικογένεια του μαθητή/της μαθήτριας, με τον Σύλλογο Γονέων/Κηδεμόνων και Φορέων με διακριτούς ωστόσο ρόλους.

6. Ποιότητα του σχολικού χώρου
προωθείται η καλλιέργεια του αισθήματος της ευθύνης μεσα απο τη διατήρηση καθαρών χώρων στα σχολεία ενώ τυχόν φθορές και ζημιές που προκάλεσαν οι μαθητές βαραίνουν τους ίδιους προκειμένου να αποκατασταθούν.

Η Ανθή «ανθίζει» στον Σκάι, στο πάνελ της Μαλέσκου ή με δική της εκπομπή!

0

Η πιο πολυσυζητημένη παίκτρια του «Survivor» με τους 25.000 ακολούθους στο Ιnstagram (δεν το λες και σούπερ ουάου αριθμό) με το που φύγει από το reality σαλπάρει για εκπομπή!

imaleskou 120540769 638086876910411 7028860128614325593 n
Η Ιωάννα Μαλέσκου

Eτσι λοιπόν, όπως όλα δείχνουν, μετά τις τηλεοπτικές αναζητήσεις στην κρατική τηλεόραση η κόρη του πρώην υφυπουργού Ανάπτυξης θα στραφεί στην ιδιωτική τηλεόραση, ευελπιστώντας να στεριώσει, μια και το πέρασμά της από το Ραδιομέγαρο της Αγίας Παρασκευής δεν το λέει κανείς και πετυχημένο! Είναι προφανές ότι η 36χρονη Θεσσαλονικιά δημοσιογράφος (που το twitter τη γλεντάει για τις ανύπαρκτες αθλητικές αποδόσεις της στο φετινό «Survivor») δεν μπήκε στο παιχνίδι μόνο για τα 6.500 ευρώ την εβδομάδα, αλλά για να αξιοποιήσει επαγγελματικά στο έπακρο την… πείνα της στο reality!

Αν πάντως ευδοκιμήσει το πρώτο σενάριο και καθίσει στον καναπέ της Μαλέσκου, οι θερμοκρασίες στο στούντιο θα είναι πολικές, αφού, όπως και να το κάνουμε, και οι δύο μια ψυχρότητα την εκπέμπουν μέσα από την κάμερα και τον φακό… Εκτός κι αν το τηλεοπτικό καλοκαίρι θα έχει και τη σφραγίδα της Σαλαγκούδη, οπότε δεν τίθεται θέμα θερμοκρασίας…

Το μήνυμα του Πετράκου για το νέο lockdown: «Σας παρακαλώ μέσα από τη ψυχή μου, μην συνηθίσετε»

0

Ο Γρηγόρης Πετράκος, μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο facebook σχολίασε τόσο τον ένα χρόνο κορονοϊού στη χώρα όσο και το νέο lockdown το οποίο αναμένεται να ισχύσει από την ερχόμενη Πέμπτη στις 06.00.

Στο νέο του διαδικτυακό «χτύπημα», ο Γρηγόρης Πετράκος απευθύνει έκκληση στους διαδικτυακούς του φίλους να μην συνηθίσουν ορισμένες καταστάσεις όπως είναι η κοινωνική αποστασιοποίηση και η μάσκα.

Συγκεκριμένα, ο Γρηγόρης Πετράκος ανέφερε: «Αγαπημένοι φίλοι, συμπληρώνουμε πλέον ένα χρόνο μέσα σε αυτήν την παράνοια. Μας λένε ότι οδεύουμε προς ένα σκληρότερο lockdown για ακόμα μια φορά, ένα χρόνο αφότου εφαρμόστηκε το πρώτο.

Εκείνο το πρώτο μας είχαν πει ότι εφαρμόστηκε γιατί είχαμε μπροστά μας ένα νέο φαινόμενο και δεν ξέραμε πώς να αντιδράσουμε. Τώρα, ένα χρόνο μετά, δυστυχώς ξέρουμε ακριβώς με τι έχουμε να κάνουμε. Έχουμε να κάνουμε με μια ίωση που έχει κάποιες συγκεκριμένες ιδιομορφίες. Αφορά ελάχιστα τις μικρές, τις μεσαίες ηλικίες και τον υγιή πληθυσμό ενώ αντίθετα μπορεί να γίνει πολύ βαριά και επικίνδυνη σε μεγάλες ηλικίες και ευπαθείς ομάδες. Όμως, ο λόγος που συνεχίζονται τα καταστροφικά για τον άνθρωπο μέτρα εγκλεισμού, ουδεμία σχέση έχει με την υγειονομική κρίση.

Όποιος ακόμα δεν έχει καταλάβει ότι διακυβεύεται η δημοκρατία, η ελευθερία, τα ανθρώπινα δικαιώματα και το μέλλον των παιδιών μας, τον καλώ να συνέλθει από το φόβο του και να ψάξει μέσα στην καρδιά του για την αλήθεια. Προσωπικά, τους κοιτώ στα μάτια και τους λέω πως δε φοβάμαι. Δε φοβάμαι ούτε αυτούς ούτε τα μέτρα τους. Η ψυχή μου εξαρτάται μόνο από τη δική μου στάση και από τις επιλογές μου και όχι από αυτά που θα μου επιβάλλουν. Αυτά αφορούν μόνο το εξωτερικό μου σώμα και επειδή η ψυχή είναι που μετράει θέλω να σας παρακαλέσω.

Μην τους φοβάστε. Αντισταθείτε. Αντισταθείτε με όποιο τρόπο μπορείτε. Και προς Θεού, μην συνηθίσετε ποτέ αυτό που ζούμε τώρα. Μην συνηθίσετε τον εγκλεισμό. Μην συνηθίσετε τις μάσκες. Μην συνηθίσετε ποτέ την απόσταση με τον διπλανό σας. Μην συνηθίσετε να μην εργάζεστε και να ζητιανεύετε για ένα επίδομα. Σας παρακαλώ μέσα από τη ψυχή μου. Μην συνηθίσετε».