Ο Άκης Πετρετζίκης με ανάρτηση που έκανε μέσα από τα social media, σχολίασε την διακοπή ρεύματος που δημιούργησε στην Αττική η κακοκαιρία «Μήδεια».
Ο γνωστός σεφ ανακοίνωσε με story στο Instagram ότι είναι χωρίς ρεύμα για δεύτερη συνεχόμενη μέρα, ενώ εξέφρασε την συμπαράσταση του, σε όσους βιώνουν παρόμοιες καταστάσεις.
Χαρακτηριστικά έγραψε το εξής:
«Ακόμα μία μέρα χωρίς ρεύμα. Το καλό της υπόθεσης είναι ότι από εδώ και πέρα ξέρουμε τι περνάνε οι άνθρωποι όταν τους κόβουν το ρεύμα μέσα στον χειμώνα. Κουράγιο στα συνεργεία που παλεύουν όλο το βράδυ για εμάς».
Ένας 40χρονος άντρας στην Τουρκία φέρεται ότι δολοφόνησε τη έγκυο γυναίκα του, ρίχνοντά την από γκρεμό, προκειμένου να εισπράξει την ασφάλεια ζωής
Ο Hakan Aysal, 40 ετών, συνελήφθη και κατηγορείται για τη δολοφονία της εγκύου συζύγου του, Semra Aysal, 32 ετών και του αγέννητου μωρού τους, ενώ βρίσκονταν σε διακοπές στη Μούγλα της Τουρκίας το 2018. Ο Hakan Aysal κατηγορείται ότι έσπρωξε τη γυναίκα του από ένα βράχο, ενώ προηγουμένως είχαν οι δυο τους ποζάρει για μια ρομαντική selfie.
Σύμφωνα με μια αναφορά στη Mirror Online, ο άντρας φέρεται να δολοφόνησε τη γυναίκα του για να διεκδικήσει χρήματα ασφάλισης ζωής.
Λίγο πριν σκοτωθεί η σύζυγος σε αυτό το φρικτό «ατύχημα», ο άντρας είχε συνάψει προσωπική ασφάλιση ατυχήματος εκ μέρους της συζύγου του με εγγύηση 400.000 τουρκικών λιρών (περίπου 208.000 Dh) και όπου ήταν ο μοναδικός δικαιούχος.
Όταν στη συνέχεια ο Aysal πήγε να εισπράξει την αποζημίωση, η ασφαλιστική εταιρεία αρνήθηκε να καταβάλει το ποσό, επικαλούμενη την έρευνα που βρισκόταν σε εξέλιξη. Το δικαστήριο της Φετιγιέ αποφάσισε ο 40χρονος να προφυλακιστεί για προμελετημένο φόνο.
Στην ακροαματική διαδικασία, όπως επισημαίνει η Daily Mail, παρουσιάστηκε βίντεο με την κατάθεση του αδελφού της άτυχης γυναίκας, ο οποίος μεταξύ άλλων, περιέγραψε στο δικαστήριο την ψυχρή στάση του γαμπρού του μετά το τραγικό συμβάν: «Όταν πήγαμε στον ιατροδικαστή να παραλάβουμε τη σορό, εκείνος καθόταν στο αμάξι. Εγώ και οι δικοί μου ήμασταν συντετριμμένοι, αλλά εκείνος δεν έδειχνε καν θλιμμένος… Η αδερφή μου ήταν πάντα αντίθετη στο να παίρνουν δάνεια. Μετά τον θάνατό της όμως, μάθαμε ότι ο Aysal είχε πάρει τρία δάνεια στο όνομά της. Επίσης η Aysal είχε πάντοτε υψοφοβία. Τι είδους extreme sports επρόκειτο να κάνει εφόσον είχε υψοφοβία;».
Σύμφωνα με την Mirror Online, οι εισαγγελείς δήλωσαν ότι ο μόνος λόγος που το ζευγάρι κάθισε στην κορυφή του γκρεμού για τρεις ώρες ήταν για να δώσει στον άνδρα χρόνο να βεβαιωθεί ότι κανείς δεν ήταν κοντά πριν μπορούσε να την πετάξει από το βράχο.
Το τουρκικό δικαστήριο αποφάσισε τελικά ότι ο Aysal πρέπει να παραπεμφθεί για εκ προμελέτης δολοφονία.
Σύμφωνα με την έκθεση, ο Aysal αρνήθηκε τις κατηγορίες. «Μετά τη λήψη μιας φωτογραφίας, η γυναίκα μου έβαλε το τηλέφωνο στην τσάντα της. Αργότερα μου ζήτησε να της δώσω το τηλέφωνο. Σηκώθηκα και μετά άκουσα τη γυναίκα μου να φωνάζει πίσω μου. Όταν γύρισα πίσω, δεν ήταν εκεί. Δεν έσπρωξα τη γυναίκα μου », είπε.
Σε μία από τις εντονότερες των τελευταίων 40 ετών κατατάσσεται η χιονόπτωση που έπληξε τη χώρα τις προηγούμενες ημέρες, όπως προκύπτει από τα ιστορικά στοιχεία της Εθνικής Μετεωρολογικής Υπηρεσίας.
Σύμφωνα με την ΕΜΥ, που συμμετείχε στις συσκέψεις της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας, η συνολική διάρκεια των χιονοπτώσεων ήταν οι 36 ώρες στην Αττική, με τις μεγάλες εντάσεις να καταγράφονται στο κέντρο της Αθήνας επί 24 ώρες και να συνοδεύονται από ύψος χιονιού περίπου 20-25 εκατοστά.
Οι χιονοπτώσεις ξεκίνησαν τα ξημερώματα της Δευτέρας, 15 Φεβρουαρίου, στις 5 το πρωί, κυρίως στα δυτικά και βόρεια τμήματα της Αττικής. Στη δεύτερη φάση της κακοκαιρίας, οι χιονοπτώσεις επεκτάθηκαν στα υπόλοιπα βόρεια τμήματα του νομού και αργότερα και στα ανατολικά.
Τα φαινόμενα κατά τη διάρκεια της νύχτας της Δευτέρας συνεχίστηκαν και στο κέντρο της πόλης της Αθήνας.
Οι χιονοπτώσεις ήταν πυκνές καθ’ όλη τη διάρκεια της Τρίτης, 16 Φεβρουαρίου με πολύ μεγάλες εντάσεις σε όλον τον νομό, ενώ επηρέασαν το κέντρο της πόλης της Αθήνας για 24 ώρες.
Από την πλευρά της η ΕΜΥ εξέδωσε έκτακτο δελτίο επικίνδυνων καιρικών φαινομένων στις 11 Φεβρουαρίου το οποίο επικαιροποιήθηκε στις 15 Φεβρουαρίου, συμμετείχε σε συσκέψεις της ΓΓ Πολιτικής Προστασίας και προχώρησε στην ενεργοποίηση εκτάκτων μετρήσεων/ραδιοβολίσεων και προσωπικού.
Η ανακοίνωση έγινε από το ίδιο το Παλάτι του Μπάκινγχαμ. Ο 99χρονος Φίλιππος θα μείνει αρκετά στο νοσοκομείο για παρακολούθηση.
Ο σύζυγος της Βασίλισσας δεν αισθάνθηκε καλά την Τρίτη και εισήχθη στο Νοσοκομείο Βασιλιάς Εδουάρδος ο 7ος το βράδυ της ίδιας ημέρας αναφέρει η ανακοίνωση.
«Η εισαγωγή του Δούκα έγινε ως προληπτικό μέτρο, έπειτα από σύσταση του γιατρού του…, αφότου αισθάνθηκε αδιαθεσία. Ο δούκας αναμένεται να παραμείνει στο νοσοκομείο για λίγες ημέρες για παρακολούθηση και ανάπαυση», αναφέρεται σε μια ανακοίνωση.
Ο Φίλιππος ένιωθε αδιαθεσία για μικρό χρονικό διάστημα και μπήκε στο νοσοκομείο χωρίς βοήθεια, επισήμανε μια πηγή από τη βασιλική οικογένεια. Δεν νοσεί από κάποια ασθένεια που να σχετίζεται με την COVID-19, συμπλήρωσε η ίδια πηγή.
Η βασίλισσα Ελισάβετ και ο πρίγκιπας Φίλιππος μένουν στο κάστρο του Ουίνδσορ, δυτικά του Λονδίνου, κατά τη διάρκεια της πανδημίας του νέου κορονοϊού. Η βασίλισσα παραμένει στο Ουίνδσορ, είπε η ίδια πηγή.
Ο Φίλιππος αποσύρθηκε από τα κοινά το 2017 λόγω των προβλημάτων υγείας που αντιμετώπιζε. Είχε ξαναμπεί στο νοσοκομείο λίγο πριν τα Χριστούγεννα του 2019. Το 2011 του τοποθετήθηκε στεντ.
Το βράδυ της Τρίτης (17/2) ένας δημοσιογράφος του ΣΚΑΪ έκανε ρεπορτάζ για το δελτίο ειδήσεων σε ζωντανή σύνδεση από τον Βύρωνα, μεταδίδοντας τι γίνεται στην περιοχή, όταν ξαφνικά εμφανίστηκε από πίσω ένας νεαρός με ποδήλατο, ο οποίος έκανε σούζες μέσα στο χιόνι.
Ο νεαρός απτόητος πέρασε μπροστά από την κάμερα οδηγώντας στην μία ρόδα και μάλιστα χαιρέτησε κιόλας.
Το γεγονός σχολίασε και η παρουσιάστρια του δελτίου, Σία Κοσιώνη, αφού γελώντας είπε: «υπάρχει κι ένας όχι μόνο θαρραλέος, αλλά και τρομερά ικανός στην ποδηλασία, όμως».
Με μηνύσεις απειλεί τώρα ο γιατρός Σπύρος Σκιαδόπουλος – ο οποίος ήταν υπεύθυνος εμβολιασμών στο νοσοκομείο της Κέρκυρας και παύθηκε όταν κατηγορήθηκε ότι κάλεσε φίλους και γνωστούς του, εκτός της καθορισμένης από τους ειδικούς σειράς για εμβολιασμό.
Ο κ. Σκιαδόπουλος νοσηλεύεται μετά από την λήψη της δεύτερης δόσης του εμβολίου , παραπονούμενος για παράλυση στα κάτω άκρα. Ο γιατρός – τον οποίον ο καθηγητής καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών, Θεόδωρος Βασιλακόπουλος κατήγγειλε στο «Όπεν» ότι «εξετάστηκε και δεν είχε καμία παράλυση» – και μάλιστα, συνέδεσε εμμέσως πλην σαφώς τα παράπονά του με την ΕΔΕ που διενεργείται σε βάρος του.
«Πριν γίνει η ΕΔΕ πήγε στο νοσοκομείο και είπε ότι έχει δύσπνοια, εξετάστηκε ,δεν είχε τίποτα και την επόμενη ημέρα είπε ότι του… κόπηκαν τα πόδια», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Βασιλακόπουλος.
Μάλιστα, ο καθηγητής Πνευμονολογίας υποστήριξε ότι ο ιδιοκτήτης του τοπικού μέσου που δημοσιοποίησε την εισαγωγή του γιατρού στο νοσοκομείο, είναι ο ίδιος που εμβολιάστηκε εκτός σειράς, με ευθύνη του κ. ΣΚιαδόπουλου.
Πάντως,στο ίδιο μέσο – πρόκειται για το corfutvnews – δημοσιεύονται δηλώσεις του κ. Σκιαδόπουλου, ο οποίος υποστηρίζει ότι «οι πόνοι ήταν έντονοι στην μέση και τα πόδια έως χτες ενώ σήμερα κούνησε λίγο τα δάχτυλα και λύγiσε ελαφρώς τα πόδια του χωρίς όμως ακόμα να μπορεί να σηκωθεί».
Όσον αφορά την κατάσταση της υγείας του πριν το εμβόλιο ο κ. Σκιαδόπουλος είπε ότι δεν είχε «κάτι ιδιαίτερο. Ούτε κάποιο για υποκείμενο νόσημα μόνο ένα πρόβλημα με το αναπνευστικό οποίο δεν συνδέεται».Πρόσθεσε ότι πρόκειται να μεταφερθεί με ασθενοφόρο σε ιδιωτικό εργαστήριο προκειμένου να υποβληθεί σε εξετάσεις – ωστόσο, προέτρεψε τους πάντες να εμβολιαστούν,ώστε να αποκτηθεί ανοσία στον πληθυσμό.
Ο γιατρός προανήγγειλε προσφυγή στη Δικαιοσύνη «σχετικά με τις συκοφαντίες για τον εμβολιασμό» – υπονοώντας την καταγγελία για εμβολιασμούς κατά παρέκκλιση της σειράς που έχουν καθορίσει οι λοιμωξιολόγοι.
“Κατηγορώντας αυτούς τους ανθρώπους, δεν αμφισβητείται ούτε το ταλέντο, ούτε η πορεία τους… Τάσσομαι υπέρ τους”, δηλώνει η Λίλιαν Αρχοντή.
Η ηθοποιός Λίλιαν Αρχοντή, μιλά στο περιοδικό ΛΟΙΠΟΝ και την Ρενέ Σαραντινού για όσα συμβαίνουν αυτό το διάστημα στο καλλιτεχνικό στερέωμα. Η ίδια αποκαλύπτει πως έστειλε μήνυμα συμπαράστασης στο Πέτρο Φιλιππίδη.
Θα συνεργαζόσουν με τους καλλιτέχνες που αυτή τη στιγμή βρίσκονται στο στόχαστρο των καταγγελιών;
Έχω συνεργαστεί με τον Γιώργο Κιμούλη σε μεγάλο μιούζικαλ που είχε φέρει από την Αμερική, με τον Κώστα Σπυρόπουλο σε σίριαλ που ο ίδιος επέλεξε, αλλά και στο Ταμάμ. Συνεργάστηκα με τον Πέτρο Φιλιππίδη, όχι μόνο στην τηλεόραση, αλλά και μια ολόκληρη σεζόν που ήμουν προσωπική βοηθός του. Η συνεργασία μας και με τους τρεις, ήταν άψογη, τους γνωρίζω πολύ καλά από μέσα κι απ’ έξω. Γνωρίζω τον Παύλο Χαϊκάλη, είναι φίλος, εξαιρετικός άνθρωπος, τον εκτιμώ. Κατηγορώντας αυτούς τους ανθρώπους, δεν αμφισβητείται ούτε το ταλέντο, ούτε η πορεία τους… Τάσσομαι υπέρ τους. Αυτούς τους ανθρώπους τους έχω στο βιογραφικό μου και καμαρώνω γι’ αυτούς. Έστειλα μήνυμα στον Πέτρο Φιλιππίδη τώρα, τον αγάπησα όπως τον σύζυγό του και τον γιο τους.
Τι του έγραψες στο μήνυμα;
Περαστικά και γρήγορη ανάρρωση, ότι είμαι δίπλα του, στο πλευρό του, όπως και στη γυναίκα του και στο παιδί τους.
Σου απάντησε;
Όχι, δεν μου απάντησε, δεν περίμενα να μου απαντήσει, αλλά το έκανα για να δείξω την συμπαράστασή μου και την εκτίμησή μου. Η θέση που παίρνω υπέρ των μεγάλων αυτών ανθρώπων του χώρου και του θεάτρου μας, όπως κι ο Δημήτρης Λιγνάδης, δε σημαίνει ότι κατηγορώ τις κοπέλες που μίλησαν. Θα βγουν κι άλλα στη δημοσιότητα, θα βγουν κι άλλοι, είναι τραγικό, δεν το αξίζει το θέατρο αυτό.
Ο μικρός ήρωας της Ελλάδας μπορεί να απολαμβάνει καθημερινά τις μικρές χαρές της ζωής. Ο ίδιος έχει καταβάλει τεράστια προσπάθεια να σταθεί στα πόδια του. Αρωγοί στην προσπάθειά του ήταν φυσικά, οι γονείς του.
Πλέον, ο Παναγιώτης-Ραφαήλ στέκεται στα πόδια του και μπορεί να απολαύσει τη ζωή. Το χιόνι που έντυσε στα λευκά όλη την Ελλάδα συγκίνησε και τον ίδιο, ο οποίος βγήκε έξω από το σπίτι του για να το χαρεί από κοντά…
Τις απλές χαρές της ζωής απολαμβάνει ο Παναγιώτης-Ραφαήλ, ο μικρούλης ήρωας που κατάφερε να συγκινήσει και να ενώσει όλους τους Έλληνες με την περιπέτεια της υγείας του. Με την βοήθεια των γονιών του και τις προσευχές όλων μας μετέβη στην Βοστώνη και υπεβλήθη σε γονιδιακή θεραπεία για την νωτιαία μυική ατροφία από την οποία πάσχει. Και σήμερα χαίρεται πλέον τη ζωή και το χιόνι.
Μάλιστα, οι γονείς του θέλοντας να δείξουν όλα όσα έχει καταφέρει το μονάκριβο παιδί τους (σ.σ. ο Παναγιώτης-Ραφαήλ) ανάρτησαν φωτογραφίες του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αναφέρουν: «Πρώτη φορά ο μικρός μας ήρωας είναι αρκετά δυνατός, ώστε να βγει στο χιόνι!! Ενθουσιάστηκε και χάρηκε πολύ! Όλα αυτά χάρη σε εσάς και την αγάπη σας, κάνατε τα αδύνατα δυνατά!!»
Ο μικρός ήρωας Παναγιώτης-Ραφαήλ απολαμβάνει το χιόνι.
Ένας οίκος ανοχής στον Νέο Κόσμο είχε πάρει Κωδικό Αριθμό Δραστηριότητας και λειτουργούσε ως ιατρείο φυσικοθεραπείας.
Σε μια απίστευτη καταγγελία προχώρησε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Φυσικοθεραπευτών, κάνοντας, παράλληλα, λόγο για ανεπάρκεια στο θεσμικό πλαίσιο, που επιτρέπει σε επιτήδειους να παρανομούν, «βαφτίζοντας» τους χώρους τους με ονομασίες που παραπέμπουν στη φυσικοθεραπεία.
Σύμφωνα με την καταγγελία, λοιπόν, προσφάτως εντοπίστηκε στην περιοχή του Νέου Κόσμου Αττικής οίκος ανοχής, ο οποίος είχε «βαφτιστεί» ιατρείο κινησιοθεραπείας και δέχονταν πελάτες!
Ο πρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Φυσικοθεραπευτών κ. Πέτρος Λυμπερίδης τόνισε χαρακτηριστικά: «Για μια ακόμη φορά αποδεικνύεται η ανεπάρκεια του θεσμικού πλαισίου που επιτρέπει στους επιτήδειους να παρανομούν και να γίνονται εξαιρετικά επικίνδυνοι για τη δημόσια υγεία καλυμμένοι με το “μανδύα” ενός κωδικού αριθμού δραστηριότητας (ΚΑΔ) που παρέχει χωρίς κριτήρια το Υπουργείο Οικονομικών. Μάθαμε ότι οίκος ανοχής λειτουργούσε με ΚΑΔ υπηρεσιών αποκατάστασης (κινησιοθεραπεία, μάλαξη, κλπ.) τόσο απλά».
«Ως πότε το Υπουργείο Οικονομικών θα παρέχει κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ) χωρίς τα απαραίτητα δικαιολογητικά, νομιμοποιώντας επιτήδειους που γίνονται επικίνδυνοι για το κοινωνικό σύνολο;», ρωτά ο πρόεδρος του ΠΣΦ.
Σημειώνεται ότι τα εργαστήρια φυσικοθεραπείας πρέπει να έχουν αναρτημένη την πινακίδα «ΝΟΜΙΜΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ» που χορηγείται από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Φυσικοθεραπευτών. Οποιοσδήποτε άλλος χώρος λειτουργεί και παρέχει υπηρεσίες σχετικές με την φυσικοθεραπεία είναι παράνομος.