Blog Σελίδα 10490

Συγκλονίζει η μαρτυρία του Βασίλη για διάσημο θεατράνθρωπο – Τον μήνυσε για βιασμό και αποπλάνηση στα 15 του

0

Ο Βασίλης ήταν καλεσμένος στα Μεσάνυχτα και έκανε συγκλονιστικές αποκαλύψεις στην Ελεωνόρα Μελέτη. Ο Βασίλης έχει καταθέσει μήνυση σε γνωστό θεατράνθρωπο με την κατηγορία ότι έπεσε θύμα βιασμού και αποπλάνησης, μόλις στα 15 του χρόνια, από τον φερόμενο ως θύτη. Τον καταγγέλλει συγκεκριμένα, για βιασμό, ασέλγεια και κακοποίηση ανηλίκου.

“Είναι κάτι το οποίο περίμενα πολλά χρόνια για να το κάνω (τη μήνυση). Μένω στο εξωτερικό. Αλλά αυτή την περίοδο είμαι στην Ελλάδα. Ήθελα πρώτα να πάει η υπόθεση μέσω δικαιοσύνης γιατί αυτή επιζητώ”, είπε ο Βασίλης στην εκπομπή… ξεκινώντας την συγκλονιστική αφήγησή του.

“Ήμουν ευαίσθητο παιδί. Είχα δεχθεί μπούλινγκ στο σχολείο. Ήμουν περισσότερο θηλυπρεπής. Είχα καταλάβει την σεξουαλικότητά μου. Στα 15 μου ήθελα να προετοιμαστώ για την δραματική σχολή. Το όνειρό μου ήταν να γίνω ηθοποιός.

Πήγα λοιπόν σε μια παράσταση και ο γνωστός θεατράνθρωπος με κοιτούσε από τη σκηνή και δεν μπορούσα να καταλάβω γιατί. Κολακεύτηκα. Όταν τελείωσε η παράσταση, πήγαμε στο καμαρίνι του που ήταν μαζί με άλλο ένα ηθοποιό. Με είδε, με φώναξε και μου λέει κάτσε δίπλα μου. Εκείνη την ώρα ένιωσα ξεχωριστός. Το μυαλό μου άρχισε να φαντάζεται ότι με ξεχώρισε ένα ηθοποιός μέσα από πολλά παιδιά.

Επίθεση με γκαζάκια στα γραφεία της «Zeus + Dione» που άνηκε στη Μαρέβα Μητσοτάκη

0

Μέτοχος της εταιρείας ήταν στο παρελθόν η σύζυγος του πρωθυπουργού Μαρέβα Μητσοτάκη – «Εκεί οδηγεί η συστηματική στοχοποίηση, ήρθε η ώρα να αναλάβουν όλοι τις ευθύνες τους» αναφέρει σε ανακοίνωσή του το γραφείο τύπου του πρωθυπουργού

Αυτοσχέδιο εμπρηστικό μηχανισμό τοποθέτησαν άγνωστοι στις 20:30 απόψε στην είσοδο κτιρίου στην οδό Τάκη 6 στου Ψυρρή όπου μέχρι πριν από λίγο καιρό στεγαζόταν η εταιρεία Zeus+Dione, την οποία έχει ιδρύσει η σύζυγος του πρωθυπουργού, Μαρέβα Γκραμπόφσκι Μητσοτάκη και στην οποία παλαιότερα ήταν μέτοχος.

Από την ανάφλεξη του μηχανισμού προκλήθηκε μαύρισμα στην είσοδο του κτιρίου.

Το ίδιο κτίριο είχε γίνει στόχος εμπρηστικής ενέργειας πριν από τρία χρόνια, ενέργεια για την οποία είχε αναλάβει την ευθύνη η «Σύμπραξη αμετανόητων αναρχικών».

Για την επίθεση διενεργείται έρευνα από την Ασφάλεια Αττικής.

zeusdione 4

zeusdione 1

zeusdione 3


Ανακοίνωση από το Γραφείο το Πρωθυπουργού: Εκεί οδηγεί η συστηματική στοχοποίηση

Το Γραφείο τύπου του πρωθυπουργού σε ανακοίνωσή του για την επίθεση ανέφερε σε σχετική ανακοίνωση:

«Θρασύδειλοι τραμπούκοι έκαναν απόψε το βράδυ, επίθεση με γκαζάκια και βενζίνη στα γραφεία της εταιρείας Zeus+Dione, την οποία έχει ιδρύσει η σύζυγος του Πρωθυπουργού, Μαρέβα Γκραμπόφσκι Μητσοτάκη. Από την επίθεση, που γίνεται για δεύτερη φορά, προκλήθηκε φωτιά και υλικές ζημιές. Εκεί οδηγεί η συστηματική στοχοποίηση. Ηρθε η ώρα να αναλάβουν όλοι τις ευθύνες τους. Η κυβέρνηση θα συνεχίσει αταλάντευτα το δρόμο της για την εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας των πολιτών με σεβασμό στο Κράτος Δικαίου».

H εταιρία Zeus & Dione με πρώην μέτοχο την Μαρέβα Μητσοτάκη

Τα προϊόντα Zeus & Dione έκαναν την εμφάνιση τους πριν από περίπου 8 χρόνια σε μια προσπάθεια αναγέννησης της ελληνικής παραγωγής στον συγκεκριμένο τομέα. «Πριν φτιαχτεί η εταιρία, ψάχναμε για ένα χρόνο σε κάθε γωνιά της Ελλάδας ποιος κάνει και τι. Ταξιδεύαμε πάρα πολύ. Θέλαμε όλη η πρώτη ύλη να είναι αυστηρά ελληνική και να ενεργοποιήσουμε τις εθνικές μας δυνατότητες. Ακόμα και τα υφάσματα θέλαμε να είναι ελληνικά. Εκεί συνειδητοποιήσαμε ότι η Ελλάδα παράγει μόνο μετάξι και αυτό συμβαίνει στο Σουφλί. svg%3E

Δεν υπάρχουν πια οι βιομηχανίες οι μεγάλες, όπως η «Πειραϊκή Πατραϊκή» ή άλλες που παρήγαγαν βαμβακερά. Μετά ξεκίνησε ο αγώνας δρόμου να βρούμε βυρσοδεψεία. Κατά την αναζήτηση, αντιληφθήκαμε γρήγορα ότι επίσης τα περισσότερα βυρσοδεψεία έχουν κλείσει και αρκεστήκαμε σε αυτά της Κρήτης, του Βόλου και λίγων της Αθήνας».

Τα επόμενα χρόνια παρουσίασε έντονη ανοδική πορεία με τα προϊόντα της να έχουν εισέλθει δυναμικά στις διεθνείς αγορές. Σε επίπεδο πωλήσεων το 2018 (σ.σ. όπου είναι και ο τελευταίος δημοσιευμένος ισολογισμός) οι πωλήσεις ανήλθαν σε 2,08 εκατ. ευρώ σημαντικά αυξημένες σε σχέση με την περασμένη χρήση όπου ήταν 1,78 εκατ. ευρώ.

Ελλάδα 2021: Άστεγος πέθανε κοντά στο ΑΠΘ – Πιθανόν από το κρύο

0

Νεκρός εντοπίστηκε ένας 54χρονος άνδρας, που χρησιμοποιούσε για κατάλυμα ένα κτίριο κοντά στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Σε παθολογικά αίτια αποδίδεται ο θάνατός του.

Νεκρός εντοπίστηκε ένας 54χρονος άνδρας σε εγκαταλελειμμένο κτίριο, κοντά στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, το απόγευμα της Τετάρτης.

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, ο θάνατός του αποδίδεται σε παθολογικά αίτια, πιθανόν και στο κρύο, ενώ από μαρτυρίες προκύπτει ότι ήταν άστεγος και χρησιμοποιούσε για κατάλυμα το συγκεκριμένο κτίριο στην οδό Αγίου Δημητρίου μαζί με έναν ακόμη άστεγο.

Από την πρώτη έρευνα δεν έχουν εντοπιστεί εξωτερικές κακώσεις. Τα ακριβή αίτια θανάτου αναμένεται να προσδιοριστούν αύριο μετά την διενέργεια της νεκροψίας- νεκροτομής . Η έρευνα της Αστυνομίας συνεχίζεται.

Δείτε το βίντεο

Κ. Μπακογιάννης: Έφερε εκχιονιστικά Στερεάς Ελλάδας στο Κολωνάκι

0

Πολλά ερωτηματικά προκαλεί η παραδοχή του δημάρχου Αθηναίων Κώστα Μπακογιάννη ότι ζήτησε και πήρε εκχιονιστικά από την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, την ώρα που η πρώην περιφέρειά του όχι μόνο αντιμετώπιζε έντονα προβλήματα με την κακοκαιρία αλλά και μετρούσε δύο νεκρούς (σ.σ. στην Εύβοια)!

Συγκεκριμένα, όπως δήλωσε ο δήμαρχος Αθηναίων (στο mega): «Τα εκχιονιστικά βγήκαν στην Αθήνα από προχθές το βράδυ. Η Αθήνα δεν έχει τις υποδομές να αντιμετωπίσει τέτοια ακραία φαινόμενα. Εμείς ζητήσαμε βοήθεια, ήρθαν μηχανήματα από την Περιφερειακή Ενότητα Βοιωτίας (σ.σ. Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας) και από το Δήμο Λαμιέων. Αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν 37 μηχανήματα στο Δήμο της Αθήνας».

Μάλιστα, σύμφωνα με ρεπορτάζ φιλοκυβερνητικών ΜΜΕ (φωτο), τα εκχιονιστικά αυτά μηχανήματα ξεκίνησαν τη δουλειά τους το πρωί της Δευτέρας από το Κολωνάκι και την Πατριάρχου Ιωακείμ, όπου λίγο αργότερα εμφανίστηκε να πίνει τον καφέ του ο πρωθυπουργός.

Και το ερώτημα είναι:

Για ποιο λόγο ο (εκλεγμένος με την αμέριστη στήριξη του νυν δημάρχου Αθηναίων) περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας και παλιός αντιπεριφερειάρχης Εύβοιας του Κ. Μπακογιάννη, Φάνης Σπανός, έδωσε την συγκατάθεσή του να μετακινηθούν μηχανήματα στο Κολωνάκι την ώρα που στην Εύβοια δύο άνθρωποι έχαναν τη ζωή τους, καθώς, όπως αναφέρει το ρεπορτάζ, λόγω του χιονιού, «τα σωστικά συνεργεία δεν μπορούσαν να προσεγγίσουν το σημείο»;

Πηγή: lamiakos-typos.gr/

Ευαγγελάτος: «Αν τα νούμερα είναι έτσι, να το κόψουμε το lockdown»

0

Ευαγγελάτος: «Αν τα νούμερα είναι έτσι, να το κόψουμε το lockdown»

Tα σχόλια δικά σας…

Δείτε το βίντεο

Χρυσοχοΐδης: «Έκλεισα την εθνική οδό για να μη χαθούν ζωές – Στο Μάτι έκαψαν 100 ανθρώπους!»

0

Ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 και τον Νίκο Χατζηνικολάου, υπεραμύνθηκε της απόφασης του να κλείσει η εθνική οδός Αθηνών – Λαμίας, εξαιτίας της «Μήδειας», τονίζοντας κατηγορηματικά ότι «σε κάθε περίπτωση θα το ξαναέκανα».

Όπως είπε ο κ. Χρυσοχοΐδης, τα ξημερώματα της Δευτέρας πήγε ο ίδιος στη Μαλακάσα για να διαπιστώσει την κρισιμότητα της κατάστασης και τα όσα είδε τον έκαναν να πάρει την απόφαση για το κλείσιμο της εθνικής οδού. Είπε ότι αν δεν το είχε κάνει, χιλιάδες άνθρωποι θα εγκλωβιζόντουσαν στα οχήματα τους και στην προσπάθεια τους να κατευθυνθούν στους προορισμούς τους μέσα από παράπλευρες οδούς, είναι σίγουρο ότι θα είχαμε πληθώρα ατυχημάτων.

Σε ότι αφορά την κριτική που δέχεται από τον ΣΥΡΙΖΑ, ότι η απόφαση αυτή ελήφθη για να μείνει στο απυρόβλητο ο ιδιώτης που έχει την ευθύνη για την εθνική οδό, απάντησε ότι πρόκειται για «πολιτικά γελοίο ισχυρισμό».

«Για το κλείσιμο της εθνικής οδού γνωμοδότησαν οι αρμόδιες υπηρεσίες και πήρα αυτή την απόφαση γιατί προκρίνεται η ανθρώπινη ζωή», είπε χαρακτηριστικά, επιτιθέμενος στον ΣΥΡΙΖΑ λέγοντας ότι για να ασκούν τέτοια κριτική, «μάλλον δεν κατάλαβαν τι έκαναν στο Μάτι όπου έκαψαν 100 ανθρώπους».

Συμπλήρωσε δε ότι οι εικόνες με τους χιλιάδες εγκλωβισμένους στην εθνική οδό, από μια ηπιότερη κακοκαιρία το 2017, είναι χαρακτηριστικές.

Σε ότι αφορά τη διαχείριση της κακοκαιρίας από την κυβέρνηση, είπε ότι αρχικά ήταν άψογη, αλλά σίγουρα στη συνέχεια τα προβλήματα ηλεκτροδότησης και υδροδότησης που παρουσιάστηκαν σε χιλιάδες νοικοκυριά, είναι πολύ σημαντικά. Διευκρίνισε όμως ότι ο μηχανισμός του ΔΕΔΔΗΕ δεν μπορεί να αντιμετωπίσει προβλήματα τέτοιου μεγέθους και μάλιστα άμεσα, καθώς τη Δευτέρα και την Τρίτη, έπεφτε ένα δέντρο κάθε 2,5 λεπτά.

«Έγινε το ανθρωπίνως δυνατό κι ακόμη παραπάνω», είπε ο κ. Χρυσοχοΐδης, αλλά «ήταν αντικειμενικά αδύνατο να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα στο σύνολο τους».

Η απάντηση του ΣΥΡΙΖΑ

«Ο κ. Χρυσοχοΐδης βρίσκεται σε πανικό και το δείχνει. Δεν του φταίει ο ΣΥΡΙΖΑ – Π.Σ., αλλά η πρωτόγνωρη ανικανότητα του ιδίου και της κυβέρνησης, που οδήγησε 250.000 οικογένειες να μείνουν δίχως ρεύμα, που χώρισε για δυο ημέρες την Ελλάδα στα δυο, αφού έκλεισε την Εθνική Οδό, που άφησε χιλιάδες εργαζόμενους να περιμένουν μάταια το τρένο για τη δουλειά τους, αφού έκλεισε τον ΗΣΑΠ», αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΣΥΡΙΖΑ.

«Αφού λοιπόν δεν αισθάνεται την ανάγκη να ζητήσει μια συγνώμη για όλα αυτά, επιλέγει το δρόμο της χυδαιότητας. Να του θυμίσουμε λοιπόν ότι ο Γενικός του Γραμματέας σήμερα, ο κος Τσουβάλας, ήταν επικεφαλής της αστυνομίας στο Μάτι.

Αυτός δηλαδή που είχε την επιτελική ευθύνη για την απόφαση διακοπής της κυκλοφορίας στη κεντρική αρτηρία και την παράκαμψη σε στενούς αδιέξοδους δρόμους που οδήγησε σε τραγωδία.

Και για αυτό ακριβώς αποπέμφθηκε τις επόμενες μέρες από τον Αλέξη Τσίπρα, αλλά αναβαθμίστηκε ένα χρόνο αργότερα από τη κυβέρνηση Μητσοτάκη.

Αλλά η χυδαιότητα του κου Χρυσοχοΐδη δεν μας ξαφνιάζει. Όσο πιο καταγέλαστοι θα γίνονται στον ελληνικό λαό με την ανικανότητά τους, τόσο πιο χυδαίοι θα γίνονται στα κανάλια», προσθέτει.

Άρωμα παλιού ελληνικού σινεμά σε εμβολιαστικό σποτ με το ζεύγος Κοκοβίκου

0

Η Μάρω Κοντού και ο Γιώργος Κωνσταντίνου πρωταγωνιστούν στο νέο, γλυκύτατο σποτάκι της εμβολιαστικής καμπάνιας.

Το ζεύγος Κοκοβίκου έχει ραντεβού… αλλά όχι το ραντεβού που φαντάζεσαι. Στο τρυφερό σποτάκι της εμβολιαστικής καμπάνιας βλέπουμε τη Μάρω Κοντού και τον Γιώργο Κωνσταντίνου να ετοιμάζουν προσεκτικά τα ρούχα που θα φορέσουν, να βάζουν τα ρετρό ξυπνητήρια τους, να αδημονούν για την επόμενη μέρα.

«Να πάρω το καπελάκι μου… Ποιο καπελάκι μου, τη μασκούλα μου» μονολογεί μπροστά στον καθρέφτη του ο Αντώνης Κοκοβίκος, χαρίζοντας απλόχερα χαμόγελα στους νοσταλγούς του παλιού ελληνικού σινεμά.

Κι όταν επιτέλους φτάνει η στιγμή του ραντεβού και συναντιούνται, «να σε αγκαλιάσω…» της λέει εκείνος, «όχι τώρα αγκαλιές. Την επόμενη φορά.» του απαντά η Ελενίτσα, πριν μπουν μαζί στο εμβολιαστικό κέντρο.

Το σποτάκι ανέβασε στο Twitter ο Πρωθυπουργός, γράφοντας πως «το ραντεβού για εμβολιασμό είναι ραντεβού ζωής. Νοιαζόμαστε, προστατευόμαστε, εμβολιαζόμαστε».

Κάτια Ταραμπάνκο: «Τους αγαπάμε τους ποδολάγνους»

0

H Κάτια Ταραμπάνκο σε συνέντευξη της στο Playboy μίλησε για cringe και παραδέχθηκε ότι οι ποδολάγνοι είναι τα καλύτερα παιδιά και τους αγαπάμε.

Δεν θα κρυφτούμε πίσω από το δάχτυλο μας. Βλέπαμε κι εμείς Survivor γιατί πόσα Lockdown να αντέξεις μόνο με το Netflix άραγε; Μάλιστα είχαμε και μια μεγάλη αδυναμία στην Κάτια Ταραμπάνκο που μετά από τις πασαρέλες του GNTM έδειξε ότι το λέει η καρδούλα της και στους στίβους μάχης.

Η πρώην νικήτρια (έστω και κατά το ήμισυ κυρία Καγιά μας) του GNTM λοιπόν έδωσε μια video συνέντευξη στο Playboy απαντώντας σε 20 γρήγορες ερωτήσεις, με τέρμα ανεπιτήδευτο στιλ. Σε μία από αυτές κλήθηκε να απαντήσει για το ποιο είναι το πιο cringe μήνυμα που έχει λάβει από τους Fans της και δεν δυσκολεύτηκε να βγάλει τον νικητή που εκπροσωπεί τη μερακλήδικη φυλή των ποδολάγνων. Χαρακτηριστικά δήλωσε: «Με τα περισσότερα γελάω. Κάτι με πατούσες μου στέλνουν συνήθως, αλλά τους αγαπάμε τους ποδολάγνους».

Σε ένα άλλο σημείο της συνέντευξης ωστόσο αναφέρθηκε και στις διακρίσεις που υφίστανται οι άνθρωποι που συμμετέχουν σε reality shows στη χώρα μας: «Θεωρώ ξεκάθαρα ότι αντιμετωπίζουμε διακρίσεις, γιατί θεωρούν ότι είμαι ένα κορίτσι που μπήκε στην τηλεόραση για να πάρει followers στο Instagram. Ναι μεν έχουν ανοίξει πολλές πόρτες, μετά το reality που έχω υπάρξει, αλλά θέλω να πω ότι κλείσανε και πολλές. Αυτές που κλείσανε καλά κάνανε».

Γερμανία: Μεγάλος αριθμός υγειονομικού προσωπικού αρνείται να εμβολιαστεί

0

Μεγάλος αριθμός του νοσοκομειακού προσωπικού αρνείται να εμβολιαστεί με το παρασκεύασμα της εταιρείας AstraZeneca. Για το υπουργείο Υγείας είναι ασφαλές και αποτελεσματικό.

Στη Γερμανία το εμβόλιο της AstraZeneca αξιοποιείται προς το παρόν κυρίως για το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό στα νοσοκομεία. Η διάθεση του προσωπικού να εμβολιαστεί με το εμβόλιο αυτής της εταιρείας είναι όμως ελάχιστη. Από τις 30.000 δόσεις της AstraZeneca που παραδόθηκαν στο Βερολίνο την τελευταία εβδομάδα έχουν εμβολιαστεί μόνο οι 1.000. Στο δε κρατίδιο του Ζάαρ, η πλειονότητα του νοσοκομειακού προσωπικού που ήταν να εμβολιαστεί το Σαβββατοκύριακο με εμβόλια της AstraZeneca δεν παρουσιάστηκε. Υπολογίζεται, ότι προς το παρόν έχει αξιοποιηθεί μόνο το 7% των δόσεων που έχει παραδώσει η εταιρεία στη Γερμανία.

Όχι στο εμβόλιο της AstraZeneca

Αιτία για αυτή τη στάση δεν είναι μόνο η χαμηλότερη αποτελεσματικότητα των εμβολίων της AstraZeneca σε σχέση αυτά άλλων εταιρειών άλλα και υποτιθέμενες παρενέργειες. Στις πόλεις Μπράουνσβαϊγκ και Έμντεν σταμάτησαν οι εμβολιασμοί του νοσοκομειακού προσωπικού επειδή ένας μεγάλος αριθμός των εμβολιασμένων δήλωσαν ανίκανοι προς εργασία λόγω ασθένειας. Το αρμόδιο για την αδειοδότηση φαρμάκων, κρατικό ινστιτούτο Πάουλ Έρλιχ, εξετάζει τώρα κατά πόσο οι αντιδράσεις που παρουσιάστηκαν, είναι πιο έντονες, από αυτές που διαπιστώθηκαν κατά την κλινική έρευνα του εμβολίου.

«Ασφαλές και αποτελεσματικό»

Η AstraZeneca δηλώνει πάντως πως δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας. Της ίδιας άποψης είναι και ο έγκριτος γερμανός επιδημιολόγος, Κρίστιαν Ντρόστεν. Το εμβόλιο της AstraZeneca είναι πολύ καλό, τονίζει ο διευθυντής του Ινστούτου Επιδημιολογίας της πανεπιστημιακής κλινικής Charité του Βερολίνου σε podcast της ραδιοτηλεόρασης του NDR. Παρόμοιες δηλώσεις έκανε και ο γερμανός υπουργός Υγείας Γενς Σπαν. «Πρόκειται για ένα ασφαλές και αποτελεσματικό» παρασκεύασμα με το οποίο ο ίδιος θα εμβολιαζόταν, τόνισε στον τηλεοπτικό σταθμό RTL/ΝΤV. Επίσης επεσήμανε πως και τα τρία εμβόλια που έχουν εγκριθεί και κυκλοφορούν στη Γερμανία, δηλαδή της BioNTech, της Moderna αλλά και της AstraZeneca «παρέχουν αποτελεσματική προστασία». Εκπρόσωπος του υπουργείoυ Υγείας επεσήμανε το μεσημέρι στο πλαίσιο του κυβερνητικού μπρίφινγκ πως δεν υπάρχουν ενδείξεις για «βαριές παρενέργειες» στα παρασκευάσματα της AstraZeneca. Ορισμένες παρενέργειες παρουσιάζονται σε όλα τα εμβόλια.

Πηγή: DW.COM

Εργαζόμενοι σούπερ μάρκετ για τους ιδιοκτήτες: «Είναι άθλιοι!!!»

0

Στην καταγγελία ότι οι επιχειρήσεις σούπερ μάρκετ «ζητάνε (σ.σ. από τους εργαζόμενους) να προσκομίσουν βεβαίωση από το Δήμο για τη μη δυνατότητα μετακίνησης προκειμένου να μην του χρεωθεί άδεια ή ρεπό!», προχωρά ο Σύλλογος Εμποροϋπαλλήλων Αθήνας.

Συγκεκριμένα, σε ανακοίνωση του υπό τον τίτλο: «Είναι άθλιοι!!!», τονίζει:

«Οι εργοδότες των supermarket, οι οποίοι μέσα στην πανδημία έχουν σκάσει από τα κέρδη και οι εργαζόμενοι έχουμε γονατίσει στη δουλειά, μας ζητάνε να βεβαιώσουμε ότι χθες 16/2 χιόνιζε, ότι τα ΜΜΜ καθηλώθηκαν και ο κρατικός μηχανισμός κατέρρευσε για ακόμα μια φορά. Μας ζητάνε να προσκομίσουμε βεβαίωση από το Δήμο για τη μη δυνατότητα μετακίνησης προκειμένου να μην μας χρεωθεί άδεια ή ρεπό! Ο Σύλλογος Εμποροϋπαλλήλων Αθήνας προχώρησε σε τηλεφωνική παρέμβαση στο Υπουργείο Εργασίας απαιτώντας την άμεση παρέμβαση του προκειμένου να εξασφαλιστεί το μεροκάματο όλων των συναδέλφων που λόγω της χιονόπτωσης δεν ήταν δυνατή η προσέλευση τους στην εργασίας τους. Αν η εργοδοσία θέλει βεβαιώσεις ας απευθυνθεί στον κο Χρυσοχοϊδη και το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη που έκανε αυστηρές συστάσεις για “ακραία” και επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΒΛΗΘΕΙ ΣΤΟ ΑΚΕΡΑΙΟ ΤΟ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ OΛΩΝ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΟΡΘΩΣΑΝ ΝΑ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΧΙΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΟ ΠΟΥ ΝΑ ΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΤΟ ΑΥΤΑΠΟΔΕΙΚΤΟ ΤΗΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΤΟΥΣ», καταλήγει η ανακοίνωση.

Πηγή: sea1891.gr