Blog Σελίδα 10489

Λινού: «Πρωϊνό ωράριο σούπερ μάρκετ αποκλειστικά για ηλικιωμένους»

0

Τα σούπερ μάρκετ μπορούν να ανοίγουν από τις 06:30 για να μπορούν να πηγαίνουν μέχρι τις 8:30 μόνο οι ηλικιωμένοι που ξυπνούν πολύ πρωί.

Η καθηγήτρια της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «Στο Κόκκινο 105,5», εξέφρασε την ελπίδα ότι η χιονοθύελλα στην Αττική ίσως βοηθήσει στον περιορισμό των κρουσμάτων- καθώς περιορίστηκε σημαντικά η κινητικότητα- παράλληλα όμως αναφέρθηκε σε μια σειρά μέτρων που ακόμα δεν λαμβάνονται, για την προστασία της υγείας.

Αναλυτικά πρότεινε

Μέτρα προστασίας (μαζικά τεστ) στους χώρους εργασίας αλλά και ενεργοποίηση των γιατρών εργασίας που θα μπορούν να τα επιβάλλουν

– Εκπαίδευση κατ αρχάς αλλά και πρόνοια για το κόστος στη χρήση διπλής μάσκας

– Ειδικά μέτρα για τους άνεργους όπως δυο τεστ κορωναϊού μηνιαίως με ένταξη τους στο επίδομα ανεργίας που δίνεται

– Μέτρα -που εξακολουθούν και δεν λαμβάνονται- στα ΜΜΜ κατά του συνωστισμού αλλά και μαζικά τεστ σε περιοχές όπου υπάρχουν σταθμοί μετρό-ΗΣΑΠ και αφετηρίες λεωφορείων

– Κουπόνια για χρήση ταξί στους εργαζόμενους που δεν τηλε-εργάζονται.

– Ξενοδοχεία για όταν ένα μέλος πρέπει να μπει σε καραντίνα

Για τα σούπερ μάρκετ συγκεκριμένα είπε ότι μπορούν να ανοίγουν από τις 06:30 το πρωί και να μπορούν να πηγαίνουν μέχρι τις 8:30 μόνο οι ηλικιωμένοι. «Αφού οι άνθρωποι αυτοί ξυπνούν πολύ πρωί», επισήμανε χαρακτηριστικά.

Πάντως για τα σούπερ μάρκετ ειδικά, η καθηγήτρια, δεν είναι η πρώτη φορά που προτείνει μέτρο για την εξάπλωση του κορονοϊού στο χώρο αυτό. Πρόσφατα είχε προτείνει και τη χρήση διπλής μάσκας λέγοντας συγκεκριμένα ότι «όλες οι μάσκες έχουν ένα βαθμό προστασίας, ο οποίος επηρεάζεται από τον τρόπο που τη φοράμε. Η απλή χειρουργική προστατεύει 45%». Έχει προταθεί να φοράμε δύο μάσκες. Όλες κάπως προστατεύουν, κυρίως αν τις φοράμε όλοι», κατέληξε.

Ερωτηθείσα για το αν βιάστηκαν κάποιοι να χλευάσουν την πρόταση Τσίπρα για τις πατέντες των εμβολίων, η κ. Λινού απαντά ξεκάθαρα πως σαφώς βιάστηκαν, καθώς το θέμα αυτό δεν το φέρνει μόνο ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης αλλά ο ίδιος ο ΟΗΕ από τον Μάρτιο.

Ταραντίλης: «Πιθανόν να μην χρειαστεί παράταση του lockdown»

0

Την εκτίμηση ότι δεν θα χρειαστεί παράταση του lockdown, εξέφρασε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Χρήστος Ταραντίλης, ερωτηθείς στην ενημέρωση των πολιτικών συντακτών για το ενδεχόμενο μιας παράτασης στο lockdown.

«Οι πρώτες ενδείξεις είναι θετικές. Δεν υπάρχει αύξηση στις νοσηλείες, οι οποίες ξέρετε ότι αποτελούν το μέρος από το οποίο αντλούνται τα περιστατικά που πηγαίνουν στις ΜΕΘ. Υπάρχει μια σταθεροποίηση. Δεν υπάρχει τέτοιος κίνδυνος αυτή τη στιγμή» σχολίασε.

Μάλιστα, όπως πρόσθεσε ότι η «εμπειρία δείχνει ότι τέτοιο lockdown θα οδηγήσει σε καλυτέρευση των αποτελεσμάτων και έτσι δεν θα έχουμε τέτοια παράταση».

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος υπογράμμισε ότι τα αποτελέσματα δείχνουν σταθεροποίηση της κατάστασης. «Θέλουμε να πιστεύουμε ότι θα έχουμε καλύτερα αποτελέσματα, με αποτέλεσμα να μην υπάρξει παράταση του lockdown».

Τέλος, τόνισε ότι η ελληνική κυβέρνηση δεν έχει μιλήσει για διαβατήριο εμβολιασμού αλλά για ψηφιακό πιστοποιητικό με το οποίο κάποιος δεν θα χρειάζεται να κάνει τεστ ή να μπει σε καραντίνα. «Αυτό είναι πολύ καλή ιδέα. Σίγουρα μας ενδιαφέρει και εκτός ΕΕ, και είμαστε σε συζητήσεις και με άλλες χώρες εκτός της ευρωπαϊκής κοινότητας», σημείωσε.

Αυξάνονται οι διασωληνωμένοι στις ΜΕΘ

Την ίδια ώρα, αρκετοί λοιμωξιολόγοι εκφράζουν ανησυχία για την πίεση που δέχεται το ΕΣΥ. Ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ) αποτύπωσε χτες την «εκτόξευση» στους διασωληνωμένους στις ΜΕΘ. Σύμφωνα με τα στοιχεία της επιδημιολογικής έκθεσης ο αριθμός των ασθενών αγγίζει τους 313.

Για την πληρότητα στις κλίνες ΜΕΘ Covid, ο υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας στη χθεσινή ενημέρωση ανέφερε ότι στην επικράτεια από τις συνολικά 656 κλίνες, οι 351 είναι κατειλημμένες και οι 305 κενές.

Στην Αττική από τις συνολικά 240 κλίνες οι 204 είναι κατειλημμένες και έχουν μείνει 36 κενές. Την Τετάρτη, από τα συνολικά 755 κρούσματα που καταγράφηκαν στη χώρα, τα 231 εντοπίστηκαν στην Αττική και τα 125 στη Θεσσαλονίκη. Μάλιστα, εκτός από την Αττική, ακόμα 15 περιοχές παρακολουθούνται στενά από τους λοιμωξιολόγους, καθώς το ιικό φορτίο που ανιχνεύεται, προβληματίζει.

Οι επιβαρυμένες περιοχές είναι οι εξής: Αχαΐα, Αργολίδα, Κορινθία, Ηλεία, Εύβοια, Βοιωτία, Χαλκιδική, Ρέθυμνο, Ηράκλειο, Κεφαλλονιά, Kάλυμνος, Θάσος, Κάρπαθος, Ιωάννινα, Ηράκλειο.

Πάμε για άνοιγμα σχολείων και δραστηριοτήτων – Σενάρια για Πάσχα εκτός νομού

0

Πάμε για άνοιγμα σχολείων και δραστηριοτήτων – Σενάρια για Πάσχα εκτός νομού

Ανοιχτό το ενδεχόμενο να μην υπάρξει παράταση του lockdown άφησε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Χρήστος Ταραντίλης. Απαντώντας σε ερώτημα για την παράταση του lockdown μετά την 28η Φεβρουαρίου επεσήμανε: «Όπως ανέφερε και ο υπουργός Υγείας οι πρώτες ενδείξεις είναι θετικές, δεν υπάρχει αύξηση στις νοσηλείες». Ειδικά για την παράταση του lockdown είπε ότι «δεν υπάρχει τέτοιος κίνδυνος αυτή τη στιγμή».

«Σύμφωνα με τα λεγόμενα του υπουργού Υγείας τα αποτελέσματα δείχνουν σταθεροποίηση της κατάστασης και θέλουμε να πιστεύουμε ότι θα γίνει και καλύτερη και δεν θα υπάρξει παράταση», τόνισε.

Εξαδάκτυλος:

Χαλαρότερο Πάσχα ενδεχομένως με ελεύθερη μετακίνηση από νομό σε νομό εκτίμησε πως θα κάνουμε φέτος ο Αθανάσιος Εξαδάκτυλος.

Ειδικότερα, μιλώντας στον ΣΚΑΙ, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να έχουμε την επαναφορά κάποιων δραστηριοτήτων από 1η Μαρτίου παράλληλα όμως με κάποιας μορφής lockdown. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι είναι πιθανόν, ανάλογα με την εξέλιξη των κρουσμάτων την ερχόμενη εβδομάδα, να ανοίξουν τα σχολεία (σ.σ. σε πρώτη φάση δημοτικά & γυμνάσια) αλλά και το λιανεμπόριο με τη μέθοδο τόσο του click away όσο και του click inside.

Ακόμη, ο κος Εξαδάκτυλος παραδέχτηκε πως το lockdown φαίνεται να λειτουργεί καλύτερα αυτή τη φορά ακριβώς γιατί έχει χαρακτήρα πρόληψης και όχι θεραπείας, αντίθετα με αυτό του Νοεμβρίου.

Τέλος, είπε πως φέτος το Πάσχα θα είμαστε πολύ πιο χαλαροί από άποψη μέτρων σε σχέση με πέρσι ενώ δεν απέκλεισε ακόμη και το ενδεχόμενο ανοίγματος των μετακινήσεων από νομό σε νομό.

Καπραβέλος: Η πανδημία σβήνει προς Μάρτη, Απρίλη

Η πανδημία σβήνει προς Μάρτη – Απρίλη και από το Πάσχα θα μιλάμε με άλλους όρους, είπε από την πλευρά του το πρωί στην ΕΡΤ ο Διευθυντής ΜΕΘ στο νοσοκομείο Παπανικολάου της Θεσσαλονίκης, Νικόλαος Καπραβέλος. Ωστόσο χαρακτήρισε κρίσιμους τους επόμενους δύο μήνες και συνέστησε «υπομονή για να μην τα χαλάσουμε την τελευταία στιγμή».

Θυμίζουμε πως η Κυριακή του Πάσχα φέτος είναι 2 Μάϊου.

Καταγγελίες για κύκλωμα πορνείας στην ομοσπονδία πάλης!

0

Κατατέθηκε υπόμνημα στον Αθλητικό Εισαγγελέα – Οικογένεια 12χρονης αθλήτριας υπέβαλε μήνυση κατά του προπονητή της ανήλικης για αποπλάνηση

Υπόμνημα προς τον Αθλητικό Εισαγγελέα κατάθεσαν οι γονείς 12χρονης αθλήτριας πάλης που αποπλανήθηκε πριν από χρόνια από τον προπονητή της, ο οποίος καταδικάστηκε σε κάθειρξη, μετά από μήνυση της οικογένειας.

Όπως αποκαλύπτει σήμερα το protothema.gr οι γονείς της άτυχης κοπέλας περιγράφουν λεπτομερώς στο υπόμνημά τους στον Αθλητικό Εισαγγελέα πως υπάρχουν καταγγελίες για κύκλωμα πορνείας. Ειδικότερα στο υπόμνημα τονίζουν πως ένας αθλητής σε ανώνυμη συνέντευξη «καταγγέλλει ότι άνθρωποι της ομοσπονδίας εξώθησαν τον ίδιο στην πορνεία, προς επίρρωση όσων ήδη σας έχω εκθέσει. Το παιδί αυτό ήταν ανήλικο όταν έλαβαν χώρα τα καταγγελλόμενα αλλά σήμερα είναι ενήλικας. Ονομάζεται ………………. όπως έμαθα και προτίθεται να καταθέσει ενώπιόν Σας αναφορικά με όσα έζησε, ο ίδιος καθώς και ο προπονητής του …………..».

Ταυτόχρονα στο ίδιο έγγραφο το οποίο είναι στη διάθεση του protothema.gr τονίζεται πως στην Ομοσπονδια Πάλης υπάρχει συγκάλυψη γεγονότων τα τελευταία χρόνια, κάτι το οποίο – σύμφωνα με τους γονείς της ανήλικης αθλήτριας- χρήζει «δικαστικής διερεύνησης». Πιο συγκεκριμένα κάνουν αναφορά σε πρόσωπο το οποίο «συγκάλυπτε τις παράνομες και ανόσιες συμπεριφορές του συγκεκριμένου παράγοντα εις βάρος ανήλικων παιδιών όπως το δικό μου».

«Οι γονείς της ανήλικης 12χρονης αθλήτριας της πάλης είναι συγκλονισμένοι από τις εκτεταμένες αποκαλύψεις αναφορικά με το περιστατικό του παιδιού τους και άλλα περιστατικά. Αφενός για το γεγονός ότι στην ομοσπονδία ένας και μόνος ήταν αυτός που την διοικούσε και διαχειριζόταν τα οικονομικά της ομοσπονδίας και τους ανθρώπους της! Ο οποίος την διοικούσε ακόμα και μετά την αποχώρησή του μέσω παρενθέτων προσώπων. Πώς είναι δυνατόν να γινόταν αυτό ανεκτό διαχρονικά από κυβερνήσεις όλων των χρωμάτων που γνώριζαν και σώπαιναν, οδηγώντας τους καλυπτόμενους στην αλαζονεία και την αποθράσυνση λόγω ατιμωρησίας;»
, δήλωσε στο protothema.gr η δικηγορος της οικογένειας της ανηλικης, Ειρήνη Μαρούπα και συνέχισε: «Αφετέρου είναι συγκλονισμένοι, επειδή ήταν ευρέως γνωστό και διαδεδομένο στην ομοσπονδία ο κατηγορούμενος που καταδικάσθηκε για την αποπλάνηση του παιδιού τους, συμπεριφερόταν ανάρμοστα στις ανήλικες αθλήτριες, (πριν συμβεί το έγκλημα αυτό εις βάρος του παιδιού τους), χωρίς κανείς να τον ενοχλεί για να αλλάξει έστω την συμπεριφορά του! Είναι συγκλονισμένοι διότι ο κόσμος της πάλης βοούσε γι’αυτόν τον δήθεν προπονητή, αλλά παρά τις υποδείξεις πολλών παραγόντων της ομοσπονδίας προς αυτόν που καθόριζε τις τύχες της ομοσπονδίας, να απομακρυνθεί «ο προπονητής» από το άθλημα και τις ανήλικες, αυτό δεν συνέβη ποτέ, παρότι δεν είχε καν την απαιτούμενη άδεια ασκήσεως επαγγέλματος κι ερείδεται αν ήταν καν προπονητής του αθλήματος!Το συνταρακτικότερο όλων όμως, είναι ότι πλέον καταγγέλλονται εναντίον μεγαλοπαράγοντα της ομοσπονδίας πράξεις εξώθησης ανηλίκων στην πορνεία, γεγονός που προκαλεί αποτροπιαστικά συναισθήματα σε κάθε άνθρωπο. Τα οποία επιτείνονται διότι όλα αυτά συνέβαιναν στον χώρο μίας αθλητικής ομοσπονδίας. Είναι επιτακτική ανάγκη, να πέσει ο πέλεκυς της δικαιοσύνης σε όσους τέλεσαν τέτοια αδικήματα άμεσος και δριμύς, ώστε να επέλθει πραγματική κάθαρση στον χώρο.

Για να ανακτήσει η κοινωνία την χαμένη εμπιστοσύνη της σε θεσμικά όργανα της πολιτείας, καθώς υπάρχει διάχυτη η αίσθηση ότι όλα αυτά συγκαλύπτονταν σκόπιμα επειδή αφορούσαν υψηλά ιστάμενα πρόσωπα στην οικονομική και κοινωνική ιεραρχία».

Μητσοτάκης: «Ζήτησα μείωση λογαριασμών από τη ΔΕΗ για όσους έμειναν χωρίς ρεύμα»

0

«Επικοινώνησα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Δημόσιας Επιχείρησης Ηλεκτρισμού και του ζήτησα ως μία κίνηση καλής θέλησης να εξετάσει μία μείωση στο λογαριασμό του ρεύματος για το μήνα Φεβρουάριο για τα νοικοκυριά εκείνα τα οποία έμειναν χωρίς ρεύμα τις τελευταίες μέρες», ανέφερε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στην τοποθέτησή του στη συνεδρίαση της Κ.Ο. της ΝΔ.

«Θέλω με την ευκαιρία αυτή να ευχαριστήσω όλους όσοι βρέθηκαν και βρίσκονται ακόμα στο πεδίο. Η εντολή ήταν σαφής: κανείς δεν θα γυρίσει σπίτι του μέχρι να ηλεκτροδοτηθεί και το τελευταίο σπίτι και εκτιμώ ότι μέχρι το τέλος της ημέρας όλες οι ζημιές θα έχουν πια αποκατασταθεί. Θέλω όμως να ευχαριστήσω και τους πολίτες για την υπομονή την οποία επέδειξαν. Η κακοκαιρία αυτή ανέδειξε χρόνια προβλήματα τα οποία έχουμε ως προς τα κρίσιμα δίκτυα υποδομής. Χωρίς να μπω σε μεγάλες λεπτομέρειες θα πω μόνο ότι οι επενδύσεις στο ΔΕΔΔΗΕ την τελευταία δεκαετία μειώθηκαν κατά σχεδόν 75%», τόνισε ο Πρωθυπουργός.

«Επικοινώνησα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Δημόσιας Επιχείρησης Ηλεκτρισμού και του ζήτησα ως μία κίνηση καλής θέλησης να εξετάσει μία μείωση στο λογαριασμό του ρεύματος για το μήνα Φεβρουάριο για τα νοικοκυριά εκείνα τα οποία έμειναν χωρίς ρεύμα τις τελευταίες μέρες. Θα υπάρξουν ανακοινώσεις από τη Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού τις επόμενες μέρες σε αυτήν την κατεύθυνση ως μία έμπρακτη αναγνώριση της ταλαιπωρίας που υπέστησαν οι πελάτες της επιχείρησης» ανέφερε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Ο Πρωθυπουργός ανακοίνωσε νομοθετική πρωτοβουλία προκειμένου να υπάρχει αποκρυστάλλωση των αρμοδιοτήτων σε όλα τα επίπεδα κρατικής λειτουργίας.

«Κι εγώ και πολλοί άλλοι πιστεύω ότι ενοχληθήκαμε από αυτό το πινγκ πονγκ των ευθυνών ανάμεσα στους διάφορους αρμόδιους γι’ αυτό και είναι απόφασή μας να προχωρήσουμε με ακόμα μεγαλύτερη ταχύτητα σε μία κεντρική μας προεκλογική δέσμευση που δεν είναι άλλη από την αποκρυστάλλωση των αρμοδιοτήτων σε όλα τα επίπεδα κρατικής λειτουργίας ξεκινώντας από το κεντρικό κράτος.

Αποκεντρωμένες διοικήσεις, τα δασαρχεία, τις περιφέρειες, τους δήμους, τις επιχειρήσεις όπως τον ΔΕΔΔΗΕ που μπορεί να εμπλέκονται σε διαδικασίες όπως το κλάδεμα των δέντρων, είναι κάτι το οποίο ανεδείχθη κατά τη διάρκεια αυτής της περιπέτειας. Θα το αντιμετωπίσουμε κεντρικά με σχέδιο νόμου το οποίο θα φέρει προς ψήφιση το Υπουργείο Εσωτερικών στο Κοινοβούλιο» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ο Πρωθυπουργός προανήγγειλε επίσης σημαντική ενίσχυση των υποδομών.

«Πριν χτυπήσει η κακοκαιρία είχαμε ήδη προνοήσει να προτείνουμε για να εντάξουμε στο Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης μία σειρά από δράσεις υποδομών που σχετίζονται με την κλιματική αλλαγή ύψους σχεδόν 1 δισεκατομμυρίου ευρώ κάποιες από τις οποίες έχουν να κάνουν και με υπογειοποίηση καλωδίων σε κρίσιμες περιοχές όπου τα καλώδια πρέπει για λόγους ασφαλείας να είναι υπόγεια. Θα μάθουμε λοιπόν από αυτή την κρίση, θα γίνουμε καλύτεροι και στο ζήτημα της διαχείρισης της κρίσης» σημείωσε.

Πηγή: kathimerini.gr

Κατερίνα Βρανά: Στέκεται και πάλι όρθια – Η συγκινητική φωτογραφία της

0

Μία φωτογραφία ανέβασε στον λογαριασμό της στο twitter η Κατερίνα Βρανά, διάσημη stand up κωμικός

Η φωτογραφία της ίδιας να στέκεται όρθια μετά τη μεγάλη περιπέτεια της υγείας της σκόρπισε συγκίνηση και χαρά για τη μαχήτρια της ζωής, μία μαχήτρια με όπλο το χιούμορ της και τη θέλησή της για ζωή.

Ήταν πριν από μερικά χρόνια όταν βρισκόταν στη Μαλαισία όταν μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με οξεία περιτονίτιδα. Ακολούθησε διάτρηση εντέρου και στη συνέχεια έπαθε σηψαιμικό σοκ. Έμεινε κάποιες εβδομάδες σε κώμα και όταν επανήλθε είχε χάσει την όρασή της ενώ ατρόφησαν και όλοι οι μύες της. Αρχικά ήταν παράλυτη από τον λαιμό και κάτω και βρισκόταν σε μηχανική υποστήριξη. Έπειτα από μεγάλο αγώνα που έχει δώσει, η Κατερίνα Βρανά σκορπίζει χαμόγελα και αισιοδοξία αφού στέκεται πάλι όρθια και στέλνει μήνυμα ότι εκείνη επέλεξε να βλέπει τα πράγματα από τη θετική τους πλευρά και πως το χιούμορ μπορεί να νικήσει τα πάντα.

Zήνα Κουτσελίνη: Δύο μέρες χωρίς ρεύμα, πήγε στο κανάλι με πετσέτες για να κάνει μπάνιo

0

Χωρίς ρεύμα έμειναν πολλά νοικοκυριά στην Αττική εξαιτίας της κακοκαιρίας “Μήδεια”. Η Ζήνα Κουτσελίνη δεν είχε ρεύμα για δύο ολόκληρες μέρες. Πήρε τις πετσέτες της από το σπίτι της και πήγε στο καμαρίνι της στο Star για να κάνει μπάνιο.

764936 57eff5dda6 b3cf31b3b8a6bacd

“Σχεδόν δύο 24ωρα δεν έχουμε ρεύμα στα βόρεια, οπότε μπάνιο δεν μπορώ να κάνω. Παίρνω τις πετσετούλες μου και κάνω στο καμαρίνι τα απαραίτητα. Το ταξί ήρθε στην ώρα του ευτυχώς και με πήρε, αλλά φαγητό δεν έχουμε γιατί δεν μπορούμε να μαγειρέψουμε, χωρίς ρεύμα”, είπε η Ζήνα Κουτσελίνη μιλώντας στην Σταματίνα Τσιμτσιλή και την εκπομπή Happy Day.

Μάζης – τώρα: «Βυθίστε τα τουρκικά πλοία!»

0

Ο καθηγητής οικονομικής γεωγραφίας – γεωπολιτικής Ιωάννης Μάζης, μιλώντας πριν από λίγο στον ΑΝΤ1 και την εκπομπή του Γιώργου Παπαδάκη, ξεκαθάρισε ότι η νέα τουρκική NAVTEX στην καρδιά του Αιγαίου, συνιστά «πολεμική πρόκληση» και ως τέτοια και θα πρέπει να αντιμετωπιστεί.

Εστίασα στο γεγονός ότι ο στολίσκος με το Τσεσμέ συνιστούν στόλο του τουρκικού πολεμικού ναυτικού και πως η Ελλάδα θα πρέπει να προειδοποιήσει πως θα τα βοηθήσει εάν πραγματοποιήσουν την προαναγγελθείσα εισβολή στην καρδιά του Αιγαίου.

Οι δημοσιογράφοι μάλιστα προσπάθησαν να τον κάνουν να μαλακώσει την στάση του, ο καθηγητής όμως επανέλαβε με σαφήνεια: Η Ελλάδα θα πρέπει να αποστείλει προειδοποίηση προς βύθιση!

Η άποψη του μάλιστα μόνο πολεμοχαρής δεν μπορεί να χαρακτηριστεί, αφού την τεκμηρίωσε με όρους διεθνούς δικαίου και δικαίου της θάλασσας. Ο Ιωάννης Μάζης διαθέτει ευρυγνωσία και επιστημονική βαρύτητα, άρα η άποψη του πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη από την κυβέρνηση.

Το γκέι φιλί στην κρατική τηλεόραση της Κύπρου που προκάλεσε αντιδράσεις

0

Το πρώτο ενδεχομένως γκέι φιλί στην τηλεόραση της Κύπρου προβλήθηκε χθες το βράδυ στη σειρά «Το μυστικό της Πεταλούδας».

Όπως μεταδίδει το Sigma Live, η σκηνή του Μέμου Μπεγνή και του Νίκου Γκέλια προκάλεσε αντιδράσεις και ο σκηνοθέτης Σταύρος Ποταμάρης υπερασπίστηκε δημοσίως την επιλογή του. Μετά την αντίδραση μίας τηλεθεάτριας που χαρακτήρισε «περιττή» τη σκηνή ο σκηνοθέτης δεν άφησε τίποτα αναπάντητο.

Δείτε το βίντεο

«Θα μπορούσατε να αφήσετε πίσω τη σκηνή με τους ομοφυλόφιλους. Είπαμε ο κάθε ένας κάνει ό,τι θέλει στο κρεβάτι του αλλά από κρατικό κανάλι δεν θα έπρεπε να το δούμε αφού καταλάβαμε πιο πριν τη συμβαίνει με αυτούς τους δύο. Έπρεπε να δούμε και την πράξη;» έγραψε η τηλεθεάτρια για να ακολουθήσει η απάντηση του Σταύρου Ποταμάρη.

«Αγαπητή Κυρία ΧΧΧΧ, σας απαντώ σαν σκηνοθέτης της σειράς! Αρχικά σας ευχαριστώ για την αγάπη προς την σειρά! Όσον αφορά την «πράξη» που λέτε ότι είδατε δεν ήταν τίποτε παραπάνω από μια πράξη αγάπης. Τίποτα χυδαίο και τίποτα προσβλητικό! Σε ένα κόσμο που μέρα με την μέρα ξεχνάει να αγαπάει και να νοιάζεται, δύο άνθρωποι με μια «πράξη» εξέφρασαν ένα συναίσθημα!

»Σε ένα επεισόδιο που κυριαρχούσε η αγάπη, προσπαθήσαμε να βάλουμε μια πινελιά Αγάπης ακόμα, να φωτίσουμε και να δείξουμε ότι σεβόμαστε το δικαίωμα όλων στην αγάπη! Έχετε απόλυτο δίκαιο ότι ο καθένας κάνει ότι θέλει στο κρεβάτι του, γι’ αυτό και δεν μπήκαμε στο κρεβάτι κανενός! Μπήκαμε στις καρδιές δύο ανθρώπων, που τυγχάνει εδώ να είναι ένας Στέφανος και ένας Νικόλας! Ας σεβαστούμε το δικαίωμα του κάθε συνανθρώπου μας στην ελεύθερη επιλογή συντρόφου! Αυτό μόνο κάναμε, και τιμή μας που το κρατικό κανάλι έπραξε με αξιοπρέπεια και σεβασμό στη προβολή αυτής της “πράξης”!

»Και μεταξύ μας, η συγκίνηση την ώρα που η Εύα αγκάλιαζε τον Μιχάλη της και του ζητούσε συγνώμη στη παραλία στο χθεσινό επεισόδιο, ήταν νομίζω μεγαλύτερο γεγονός για να χαλάσει η όποια επιτυχία της σειράς! Είμαι σίγουρος ότι τώρα ίσως αγαπήσατε λίγο περισσότερο την Πεταλούδα… Γιατί τολμάει χωρίς να προκαλεί, μας ταρακουνάει χωρίς να προσβάλει, μα πάνω απ’ όλα μάς συγκινεί κάθε φορά με τη δύναμη της Αγάπης! Φιλικά Σταύρος».

Πάτρα: Την χτυπούσε όσο ήταν έγκυος και την σκότωσε όταν έγινε μητέρα – Ισόβια για τη δολοφονία της Αδαμαντίας Αντύπα

0

Σε ισόβια κάθειρξη χωρίς να αναγνωριστεί κανένα ελαφρυντικό καταδικάστηκε ο σύζυγος της 33χρονης Πατρινής Αδαμαντίας Αντύπα για τη δολοφονία της με καραμπίνα εξ επαφής μέσα στο σπίτι τους.

Ο κατά 20 χρόνια μεγαλύτερος σύζυγός της από την Κρήτη όπως αποκαλύφθηκε στο δικαστήριο χτυπούσε την άτυχη γυναίκα και κατά το παρελθόν ακόμη και την περίοδο που ήταν έγκυος.

Οι Πατρινοί γονείς της 33χρονης, ο πατέρας της συνταξιούχος αστυνομικός και η μητέρα της που διατηρούσε επί χρόνια εμπορικό κατάστημα στο κέντρο της πόλης, με τις πληγές χαραγμένες βαθιά στην ψυχή τους από την τεράστια απώλεια, ζήτησαν από τη Δικαιοσύνη να πράξει το χρέος της και να δικαιώσει την κόρη τους που χάθηκε τόσο άδικα και περιέγραψαν στο Δικαστήριο τα δεινά που είχε περάσει το παιδί τους από τον κατηγορούμενο.

Σύμφωνα με το thebest.gr, η υπόθεση που συγκλόνισε το πανελλήνιο, τον Δεκέμβριο του 2019 αλλά κυρίως την Πάτρα, τόπο καταγωγής του θύματος, αναβίωσε στην αίθουσα του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου Νεάπολης Λασιθίου Κρήτης.