Blog Σελίδα 10450

Έλενα Ακρίτα: «Έχουμε χούντα, δικτατορία και καθεστώς τυράννων»

0

Ζούμε σε μια χώρα που – με πρόσχημα τον ιό – σε δέρνουν επειδή βγήκες να μαζέψεις λίγο ήλιο και που η καταστολή χτυπάει πια το κουδούνι του “νοικοκυραίου”

*γράφει η Έλενα Ακρίτα – news247

Πονάω.. Πονάω γιατί την αγαπάω αυτή τη χώρα, πονάω και θα παλέψω γι’ αυτήν τη χώρα. Μέχρι να πάψω να πονάω.

Ή μέχρι να πάψω να την αγαπάω.

Μέχρι να πάψει να με ποναει.
Ή μέχρι να πάψει να με αγαπάει.

Δεν έχουμε κοινοβουλευτική δικτατορία, δικτατορία έχουμε.

Καθεστώς τυράννων έχουμε.

Χούντα έχουμε, αίμα έχουμε, βία έχουμε, συλλήψεις έχουμε, βασανιστήρια έχουμε, συντριβή των ανθρωπίνων δικαιωμάτων έχουμε. Κατάλυση του Συντάγματος και των νόμων από αυτούς που ορκίστηκαν να το υπηρετούν – αυτό έχουμε.

Αυτό έχουμε.

Αυτό ζούμε.

Ζούμε σε μια χώρα που – με πρόσχημα τον ιό – σε δέρνουν επειδή βγήκες να μαζέψεις λίγο ήλιο.

Ζούμε σε μια χώρα που σε δέρνουν επειδή πίνεις καφέ στην πλατεία της γειτονιάς σου.

Ζούμε σε μια χώρα που σε δέρνουν επειδή το παιδί σου κάνει ποδήλατο στην πλατεία.

Ζούμε σε μια χώρα που σε δέρνουν επειδή κατουράει ο σκύλος σου.

Ζούμε σε μια χώρα που σε δέρνουν γενικώς. Είτε είσαι αριστερός, είτε είσαι δεξιός, είτε τους ψήφισες είτε τους καταψήφισες, είτε διαδήλωσες είτε έκατσες σπιτάκι σου, είτε διαμαρτυρήθηκες είτε το βούλωσες, είτε βγήκες στους δρόμους είτε γιατί κοίταξες τη δουλίτσα σου.

Ζούμε σε μια χώρα που σου απαγορεύουν να γελάς δυνατά, να μιλάς δυνατά, να πίνεις καφέ σε χάρτινο ποτήρι. Ζούμε σε μια χώρα που θα έβαζε πρόστιμο μέχρι και στους μαθητές που περιμένουν τους γονείς τους στο παγκάκι έξω από το σχολείο.

Ζούμε σε μια χώρα αιμοσταγή κι αιμοδιψή, μια χώρα σαδιστική κι εκδικητική. Ζούμε σε μια χώρα που κυβερνιέται με τα γκλομπ, με τα δακρυγόνα, με το ξύλο, με το αίμα, με τα χημικά, με τους τόνους νερό, με τους εξευτελισμούς, με τη βία, με την αυθαιρεσία.

Ζούμε σε ένα κρανίου τόπος. Ζούμε σε ένα Άουσβιτς. Σε λίγο θα ράψουμε κι αστέρια στο πέτο του παλτού μας για να ξέρουν ποιους ποδοπατούν σε αυτή την ατέλειωτη Νύχτα των Κρυστάλλων.

Ζούμε σε μια χώρα που η καταστολή χτυπάει πια το κουδούνι του ‘νοικοκυραίου’. Εισβάλλει στο σπίτι του κυρ Λαυρέντη, του νομοταγούς πολίτη, του πατρίς θρησκεία οικογένεια, του μην ανακατεύεσαι, του κοίτα την πάρτη σου. Απειλεί τους ίδιους τους πυλώνες που στήριξαν αυτή την ολιγαρχία της Μίας και Αγίας Οικογένειας. Που την έθρεψαν, την εγκαθίδρυσαν, τη νομιμοποίησαν με την ψήφο τους.

Μια οικογένεια ανέμελων, υπερκομψων, γιων, θυγατέρων, εγγονών, κουμπάρων, και ξαδέλφων και μπατζανάκηδων και γιαγιάδων με ντολμαδάκια που μάς έκατσαν στο λαιμό. Μια οικογένεια από τον παππού της Αποστασίας μέχρι τον γιο της Δικτατορίας, μέχρι το σόι της Αυθαιρεσίας. Κι όσο αυτοί προπονούν τα παιδιά τους να τους διαδεχτούν στην εξουσία, εμείς ασχολούμαστε με το dress code της κάθε αρχοντοχωριάτας.

Εδώ ζούμε.

Κι εδώ θα πεθάνουμε αν δεν κάνουμε κάτι γι’ αυτό.

Εδώ ζούμε κι εδώ θα πεθάνουμε αν δεν φωνάξουμε πιο δυνατά από αυτούς, αν δεν γελάσουμε πιο δυνατά από αυτούς, αν δεν βγούμε στις πλατείες της με τα παιδιά μας, με τους γονείς μας που μεγάλωσαν πια και στηρίζονται στο μπράτσο μας, με τον έρωτα μας τον αγιάτρευτο, με τους φίλους που μας ενώνει σύμπαν πλήρες κι ατελεύτητο. Οι τύποι αυτοί, η Μία και Αγία Οικογένεια μας πήρε τη χαρά της ζωής, μας πήρε τα γέλια μας, μας πήρε τα ωσαννά και τα αλληλούια μας – κι εμείς #πονάμε_ρε_μαλάκες.

Πονάμε γι’ αυτή τη χώρα. Και θα παλέψουμε γι’ αυτήν τη χώρα.

Μέχρι να πάψουμε να πονάμε.

Μέχρι να πονέσουν αυτοί.

Νέα Σμύρνη: Οι αστυνομικοί καταγγέλλουν απόπειρα κλοπής από το νεαρό που ξυλοφόρτωσαν

0

Τη δική τους μεριά των γεγονότων παρουσιάζουν οι αστυνομικοί που ξυλοφόρτωσαν πολίτες στην Νέα Σμύρνη το απόγευμα της Κυριακής (07.03.2021).

Αναφερόμενοι στον νεαρό που φαίνεται να χτυπού βάναυσα στα βίντεο που έκαναν το γύρο του ίντερνετ, οι αστυνομικοί τώρα αναφέρουν πως πριν ξεκινήσουν όλα είχε… πάει να τους αρπάξει πράγματα!

Ωστόσο από τα σχετικά βίντεο δεν φαίνεται να έχει γίνει τίποτα τέτοιο. Επίσης από τα όσα έχουν αναφέρει μέχρι στιγμής κάτοικοι της περιοχής που ήταν μπροστά, δεν υπήρξε καμία επίθεση από ομάδα ατόμων εναντίον τους, όπως ισχυρίστηκαν και πάλι οι αστυνομικοί.

Ένταση στο Άλσος πριν την πλατεία

Αντιθέτως, κάτοικοι αναφέρουν πως οι αστυνομικοί ήταν προκλητικοί και στον έλεγχο που έκαναν λίγο πριν στο Άλσος της Νέας Σμύρνης, σε ελέγχους που πραγματοποίησαν.

Το Άλσος είναι ένα μέρος που κάθε μέρα πηγαίνουν πολλοί γονείς με τα παιδιά τους, ωστόσο οι αστυνομικοί φέρεται να συμπεριφέρονταν με απαράδεκτο τρόπο δημιουργώντας και εκεί ένταση, όχι όμως ότι έγινε μετά από λίγο στην πλατεία.

Τι αντιμετωπίζει ο νεαρός

Στον νεαρό που δέχεται τα χτυπήματα με το γκλομπ έχει φορτωθεί… ο μισός ποινικός κώδικας.

Οι κατηγορίες που αντιμετωπίζει είναι απόπειρα σωματικής βλάβης, σωματική βλάβη, εξύβριση, βία κατά υπαλλήλων και παραβίαση των μέτρων κατά του κορονοϊού.

Σύμφωνα με πληροφορίες του newsit.gr, η παρέμβαση εισαγγελέα έγινε καθώς αρκετές ΕΔΕ στο παρελθόν δεν οδήγησαν κάπου.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως θα υπάρχει επίβλεψη από εισαγγελικό λειτουργό σε όλη την έρευνα.

Λιγνάδης: Κατάσχεσαν στο διαμέρισμα του εpωτικά βοηθήματα σεξομαζοχιστικού τύπου

Ραγδαίες εξελίξεις στην υπόθεση της νέας έρευνας που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο, μετά την αποκάλυψη της εφημερίδας “ΜΠΑΜ στο Ρεπορτάζ” σχετικά με μέρος της οικοσκευής αλλά και αρχειακό υλικό του Δημήτρη Λιγνάδη το οποίο φυλάσσονταν σε κοινόχρηστο υπόγειο της πολυκατοικίας το οποίο δεν είχε ερευνηθεί από τις Αρχές κατά τη διάρκεια της πρώτης αυτοψίας την περασμένη Τετάρτη.

Σύμφωνα με απόλυτα εξακριβωμένες πληροφορίες του eReportaz κατά τη διάρκεια της νέας έρευνας, έγινε εκ νέου έλεγχος στο διαμέρισμα του ηθοποιού όπου βρέθηκαν και κατασχέθηκαν τσάντες με εpωτικά βοηθήματα σεξομαζοχιστικού τύπου. Τα συγκεκριμένα αντικείμενα είχαν εντοπισθεί και στην έρευνα της Τετάρτης ωστόσο, κατά τις ίδιες πληροφορίες, δεν κατασχέθηκαν, καθώς προφανώς δεν θεωρήθηκε ότι αποτελούσαν σημαντικά αποδεικτικά στοιχεία παρότι το αδίκημα για το οποίο κατηγορείται ο κ. Λιγνάδης είναι σεξουαλικού περιεχομένου!

Το γεγονός αυτό έχει προκαλέσει ήδη την οργή σε δικαστικούς κύκλους καθώς θεωρείται αδιανόητο κατά τη διάρκεια της πρώτης έρευνας όχι μόνο να μην βρεθεί το υπόγειο αλλά και να μην κατασχεθούν τα συγκεκριμένα αντικείμενα από το διαμέρισμα του κ. Λιγνάδη.

Υπενθυμίζεται ότι ο τρίτος μηνυτής που ισχυρίζεται ότι βιάστηκε το 2018 κατέθεσε για επίδειξη παρόμοιων αντικειμένων από τον ίδιο τον ηθοποιό!

Πέθανε στα 33 η Έλλη Διβάνη – Η γυναίκα πίσω από την αυτοκρατορία του ομίλου «Divani»

0

Ήταν κόρη του αείμνηστου Ερρίκου Διβάνη, εκ των συνεχιστών της οικογενειακής επιχείρησης ξενοδοχείων «Διβάνη» σε Αθήνα και Θεσσαλία – Πήγε να την ξυπνήσει η μητέρα της και διαπίστωσε ότι ήταν νεκρή

Έφυγε από τη ζωή η κόρη του αείμνηστου Ερρίκου Διβάνη, εκ των συνεχιστών της οικογενειακής επιχείρησης ξενοδοχείων «Διβάνη» σε Αθήνα και Θεσσαλία (Καλαμπάκα-Λάρισα).

Σύμφωνα με το trikalavoice.gr, η Έλλη Διβάνη έφυγε από τη ζωή μόλις στα 33 της χρόνια.

Η κηδεία της θα γίνει την Τρίτη στις 12.00, στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου Τρικάλων. Η οικογένεια  του Ερρίκου Διβάνη δεν συμμετείχε στο management των ξενοδοχείων, δεδομένου ότι ανήκει στους μετόχους μειοψηφίας του ομίλου.

Αφήνει πίσω τη μητέρα της, Σοφία, θείους και ξαδέρφια. Η σορός θα μεταφερθεί στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Αγίου Νικολάου, στις 11.30 το πρωί.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η κοπέλα έφυγε από τη ζωή μία μέρα μετά τα γενέθλιά της. Την περασμένη Πέμπτη, ημέρα των γενεθλίων της, η 33χρονη Έλλη ήταν στο σπίτι της στο Ψυχικό μαζί με τη μητέρα της. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, το βράδυ έπεσε να κοιμηθεί, χωρίς τίποτα να προμηνύει την  τραγική εξέλιξη.

Την επόμενη μέρα το πρωί πήγε η μητέρα της να την ξυπνήσει και διαπίστωσε ότι η κόρη της  είχε πεθάνει. Σήμερα αναμένεται να βγει το πόρισμα της ιατροδικαστικής εξέτασης, που θα ρίξει φως στα αίτια του θανάτου της κοπέλας.

elli_divani

Η ιστορία των ξενοδοχείων Διβάνη

Ήταν το 1958, όταν δύο αδέρφια από τα Τρίκαλα, ο Αριστοτέλης και ο Γιώργος Διβάνης, ακολουθώντας τη συμβουλή τού τότε Πρωθυπουργού Κωνσταντίνου Καραμανλή για την ενασχόληση με τον τουρισμό και τη φιλοξενία εγκαινίασαν το πρώτο ξενοδοχείο τους στα Τρίκαλα. Μάλιστα θεωρήθηκε ιδιαίτερα καινοτόμο εγχείρημα καθώς το καθένα από τα 65 δωμάτια της μονάδας διέθετε δικό του λουτρό!

Σήμερα 60 χρόνια μετά ο όμιλος Διβάνη είναι από τους πιο ισχυρούς τουριστικούς ομίλους της χώρας και συνεχίζει να πρωταγωνιστεί στον ξενοδοχειακό κλάδο.

Αμέσως μετά την πρώτη επιχειρηματική του πρωτοβουλία στον χώρο του Τουρισμού η οποία στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία, ο Αριστοτέλης Διβάνης διαβλέπει την ανερχόμενη εξέλιξη του εμβληματικού προορισμού των Μετεώρων και παίρνει τη μεγάλη απόφαση για την ίδρυση του δεύτερου ξενοδοχείου του Ομίλου στην Καλαμπάκα.

Μετά το τέλος της δικτατορίας, ο Όμιλος είναι πλέον ο μεγαλύτερος στη Θεσσαλία ανοίγοντας την τρίτη του μονάδα, αυτή τη φορά στην πόλη της Λάρισας (όπως την ξέρουμε σήμερα απέναντι από το αρχαίο θέατρο). Το επόμενο βήμα έγινε στην πρωτεύουσα. Λίγο πριν από τη συμπλήρωση της δεύτερης δεκαετίας στον ξενοδοχειακό κλάδο, τα δύο αδέρφια σε συνεργασία με τον συντοπίτη του κ. Ζαφόλια εγκαινιάζουν το πρώτο τους ξενοδοχείο στην Αθήνα στην περιοχή της Ακρόπολης.

divanis-hotel-1

Επιλέγουν στρατηγικά το δημοφιλέστερο σημείο της χώρας και παγκοσμίως αναγνωρίσιμο για να το ταυτίσουν με το πρώτο τους ξενοδοχείο στην πρωτεύουσα.

Η τρίτη δεκαετία του Ομίλου Διβάνη φέρνει ένα ακόμη ξενοδοχείο στην Αθήνα, το Divani Zafolia Alexandras, ένα ιστορικό κτήριο σε μια Αθήνα που άλλαζε.

Τα επόμενα χρόνια προβλέποντας τις τουριστικές ροές εξαγοράζουν το Corfu Kanoni. Έτσι, «γεννιέται» το πολυτελές Divani Corfu Palace και μετατρέπεται σε ένα μοναδικό για την περιοχή θέρετρο.

Το 1986 είναι η χρονιά που αρχίζει να δραστηριοποιείται στις επιχειρήσεις του Ομίλου μετά την ολοκλήρωση και των μεταπτυχιακών σπουδών του, ο Σπύρος Διβάνης, γιος του Αριστοτέλη. Η πείρα του ιδρυτή σε συνδυασμό με τη δυναμική και τις καινοτόμες ιδέες της νέας γενιάς οδηγούν τον Όμιλο στα επόμενα βήματα.

Αν και πρόκειται για μια δύσκολη περίοδο για τον ελληνικό τουρισμό, ο Όμιλος επανατοποθετείται δυναμικά στην αγορά της Αθήνας και κερδίζει το στοίχημα εξαγοράζοντας το ιστορικό ξενοδοχείο Caravel. Μέσα σε τρία χρόνια το Divani Caravel γίνεται η πρώτη σε κερδοφορία ξενοδοχειακή επιχείρηση και αποτελεί την πρώτη επιλογή για τη διεξαγωγή διεθνών και εγχώριων απαιτητικών εκδηλώσεων και συνεδρίων στις δεκαετίες που ακολουθούν.

Ταυτόχρονα, στην επέτειο των 40 ετών του, ο Όμιλος τολμά μια ακόμη σημαντική επένδυση εξαγοράζοντας το εμβληματικό τοπόσημο των Νοτίων Προαστίων Apollon Pallas, στη Βουλιαγμένη. Μια στρατηγική κίνηση και επένδυση που τον καταξίωσε σε τοπικό και διεθνές επίπεδο, με την αγορά να αναγνωρίζει την ηγετική μορφή του.

divanis-hotel-2

Διεθνείς διακρίσεις και η ένταξη στα Leading Hotels of the World

Η πέμπτη δεκαετία των ξενοδοχείων Διβάνη φέρνει σημαντικές διακρίσεις σε παγκόσμιο επίπεδο. Η ριζική ανακαίνιση του Apollon Pallas, που πλέον ονομάζεται Divani Apollon Palace & Thalasso, καθώς και η δημιουργία ενός υπερσύγχρονου κέντρου θαλασσοθεραπείας 3.500 τ.μ. και του Συνεδριακού Κέντρου «Αριστοτέλης Διβάνης» θέτουν τις βάσεις για την αναβαθμισμένη παρουσία του ξενοδοχείου. Η διεθνής αναγνώριση και η συμμετοχή στην παγκόσμια ξενοδοχειακή ελίτ με την ένταξη στην οικογένεια των Leading Hotels of the World έρχεται ως φυσική συνέχεια, με το Divani Caravel να ακολουθεί.

H συνεχής προσπάθεια για την παροχή μοναδικών υπηρεσιών και οι σημαντικές επενδυτικές κινήσεις οδήγησαν στην άνθηση του Ομίλου με την απόκτηση ενός ακόμη ξενοδοχείου του Divani Apollon Suites.

Μαυροειδάκος (Ειδικοί Φρουροί) για Νέα Σμύρνη: «Οι αστυνομικοί της ΔΙΑΣ δέχθηκαν επίθεση»

0

Τη θέση ότι οι αστυνομικοί της ομάδας ΔΙΑΣ δέχθηκαν επίθεση από πολίτες διατύπωσε ο γενικός γραμματέας Ειδικών Φρουρών, Στράτος Μαυροειδάκος αναφερόμενος στα επεισόδια που εκτυλίχθηκαν χθες Κυριακή 7/3 στην πλατεία της Νέας Σμύρνης..

Σε δηλώσεις του στο ΣΚΑΪ ο κ.Μαυροειδάκος αφού υποστήριξε ότι δεν θα έπρεπε η ομάδα ΔΙΑΣ να έχει εμπλοκή στο περιστατικό, τόνισε ότι οι αστυνομικοί δεν έπρεπε να δείρουν κανέναν.

«Δε θα έπρεπε καν η ομάδα ΔΙΑΣ να έχει εμπλοκή σε αυτό το περιστατικό.
Δεν ήταν στην αρμοδιότητά της.
Ακόμα και αν δέχεται επίθεση από εγκληματίες, έχει σχέδιο για τον τρόπο που πρέπει να αντιδράσει» είπε ο κ.Μαυροειδάκος.

Το χρονικό

Σύμφωνα με τον κ. Μαυροειδάκο, χθες Κυριακή 7/3 στις 14:00 μετά το μεσημέρι υπήρξε ανώνυμο τηλεφώνημα στο κέντρο επιχειρήσεων της άμεσης δράσης για συνωστισμό 500 ατόμων στην πλατεία της Νέας Σμύρνης.
Όπως είπε, αυτό το φαινόμενο είναι συχνό και συνήθως πηγαίνουν οι αστυνομικοί, κάνουν συστάσεις, επιβάλλουν κάποια πρόστιμα και δε γίνεται τίποτα.
Ωστόσο, χθες μετά το τηλεφώνημα για συνωστισμό, πήγαν δύο ομάδες της ΔΙΑΣ κι ένας ανθυπαστυνόμος με τον οδηγό του, χωρίστηκαν σε 3 ομάδες και έκαναν ελέγχους για πάνω από 40 λεπτά, κατά τη διάρκεια των οποίων βεβαιώθηκαν και 19 πρόστιμα.
«Ξαφνικά βγήκαν 30 άτομα από γνωστό στέκι του αντιεξουσιαστικού χώρου που υπάρχει στο κάτω μέρος της πλατείας, πέταξαν τρικάκια, φώναξαν συνθήματα υπέρ του Κουφοντίνα και τα γνωστά κατά της αστυνομίας.
Ο νεαρός που φαίνεται στο βίντεο έχει συλληφθεί, μαζί με άλλα 10 άτομα, γιατί επιτέθηκαν στους αστυνομικούς, τους εξύβρισαν και προσπάθησαν να τους πάρουν τα γκλοπ.
Ο κόσμος ξεσηκώθηκε, είναι πιεσμένος, ψάχνει να βρει μια αφορμή κι έγινε το λάθος.
Την πάτησαν γιατί βγήκε ένα γκλοπ που κανονικά δεν έπρεπε να βγει και οι πολίτες αντέδρασαν» είπε ο κ.Μαυροειδάκος.

Δεν έπρεπε να βγει το γκλοπ

Ο κ.Μαυροειδάκος υποστήριξε ότι αυτά τα άτομα, τα οποία τραυμάτισαν 2 αστυνομικούς, στη συνέχεια διασκορπίστηκαν. «Ο αστυνομικός είναι σίγουρος ότι τον αναγνώρισε ότι ήταν ένας από αυτούς που του είχαν επιτεθεί – το λέει ξεκάθαρα στην κατάθεσή του – και προσπάθησε να τον συλλάβει» είπε ο κ. Μαυροειδάκος υποστηρίζοντας ότι «το περιστατικό αποσπασματικά, όπως το βλέπουμε, δεν είναι εικόνα για Έλληνα αστυνομικό, δεν έπρεπε να βγει γκλοπ, αλλά δε φταίει ο συνάδελφος».

Νέα Σμύρνη: Το γκλοπ με το οποίο ξυλοκόπησε ο αστυνομικός τον πολίτη απαγορεύεται

0

Ντροπιαστικές χαρακτήρισε τις εικόνες των αστυνομικών που ξυλοφόρτωσαν αναίτια πολίτη στη Νέα Σμύρνη ο γενικός γραμματέας της Ένωσης των Αστυνομικών Δυτικής Αττικής, Σπήλιος Κρικέτος, μιλώντας στην «Κοινωνία Ώρα MEGA».

«Δεν ξέρω τι προηγήθηκε και δεν με ενδιαφέρει. Μένω στην εικόνα του ξυλοδαρμού που προσβάλει και ντροπιάζει όλους τους αστυνομικούς. Αποστολή μας δεν είναι να είμαστε έτσι. Αποστολή μας είναι να είμαστε δίπλα στον κόσμο. Αυτό που έγινε είναι ντροπή. Ελπίζω η ηγεσία της Αστυνομίας να κόψει ποπούς σήμερα. Αυτές δεν είναι εικόνες Αστυνομίας, είναι αλητείας» τόνισε με νόημα.

«Έχουμε και εμείς παιδιά που βγαίνουν στο δρόμο και μπορεί να ξεχάσαν να στείλουν το sms. Δεν θα τα ξυλοφορτώσουμε. Και φταίνε και οι επικεφαλής αυτών των αστυνομικών. Ότι και να έκανε ο πολίτης δεν δικαιολογούνται αυτές οι εικόνες» πρόσθεσε χαρακτηριστικά.

Παράλληλα, ο κ. Κρικέτος είπε ότι το γκλοπ που με το οποίο ξυλοκόπησε ο αστυνομικός τον πολίτη στη Νέα Σμύρνη ήταν μεταλλικό, κάτι που απαγορεύεται όπως είπε.

Στη συνέχεια ο συνδικαλιστής σημείωσε ότι οι ΕΔΕ που διατάσσονται στην ΕΛ.ΑΣ. πρέπει να έχουν αποτέλεσμα κάποια στιγμή και πως «ο πολίτης όταν βλέπει έναν αστυνομικό πρέπει να νιώθει ασφάλεια όχι τρόμο».

Τέλος, υποστήριξε, ότι όσοι επιχειρούν να δικαιολογήσουν αυτή την καταστολή και την βία «να σκεφτούν τι θα έκαναν αν ήταν στη θέση το παιδί τους».

Αλεξία Μπακογιάννη: Ομολόγησε το «κορωνοπάρτι» της Τσικνοπέμπτης -Έντονες αντιδράσεις

Αλεξία Μπακογιάννη: Ομολόγησε το «κορωνοπάρτι» της Τσικνοπέμπτης -Έντονες αντιδράσεις (εικόνα)

Την ομολογία της, αδελφής του δημάρχου Κώστα Μπακογιάννη, Αλεξίας για το «κορωνοπάρτι της Τσικνοπέμπτης, προβάλει σήμερα στο πρωτοσέλιδό της η εφημερίδα «Δημοκρατία».

Όπως γράφει «υποστηρίζει ότι έγινε σε στενό οικογενειακό κύκλο» (σ.σ. ήταν και η μητέρα της Ντόρα Μπακογιάννη και ο δήμαρχος στο κορωνοπάρτι;). Ωστόσο, υπάρχουν αναπάντητα ερωτήματα για την πληθώρα των αστυνομικών γύρω από το σπίτι της στο Μετς το βράδυ της Τσικνοπέμπτης.

dimokratiai

Εξώδικο Μπακογιάννη στη «Δημοκρατία»

Μάλιστα, όπως αναφέρει η εφημερίδα η κυρία Αλεξία Μπακογιάννηέστειλε εξώδικο στη «Δημοκρατία», με την οποία ζητά την ανάκληση του δημοσιεύματος για το «κορονοπάρτι της Τσικνοπέμπτης».

Η κυρία Μπακογιάννη στο εξώδικο αναφέρει: «Ο τίτλος του εν λόγω άρθρου είναι εντελώς αναληθής και προσβάλλει βάναυσα την προσωπικότητά μου. Για την αποκατάσταση της αλήθειας σας ενημερώνω ότι δεν παρέθεσα οποιοδήποτε “κορονοπάρτι” στην οικία μου την περασμένη Πέμπτη και δεν δέχθηκα οποιαδήποτε επίσκεψη. Αντιθέτως, όπως πολλοί άλλοι συμπολίτες μας γιόρτασα την Τσικνοπέμπτη στο σπίτι μου με τη στενή μου οικογένεια και, ναι, ακούσαμε και μουσική, όπως έχουμε κάθε δικαίωμα. Η ισχυρή αστυνομική παρουσία στον δρόμο έξω από την οικία μου οφείλεται αποκλειστικά στο γεγονός ότι την ίδια ώρα γινόταν πορεία στο κέντρο της Αθήνας για συμπαράσταση στον απεργό πείνας και δολοφόνο του πατέρα μου Δημήτρη Κουφοντίνα. Για τον ίδιο λόγο ολόκληρη την τελευταία εβδομάδα η Διεύθυνση Ασφαλείας Αττικής έχει λάβει μέτρα προστασίας βάσει πληροφοριών και εκτιμήσεων που η ίδια έχει κάνει χωρίς βέβαια τη δική μου συμμετοχή.»

Η απάντηση της εφημερίδας

Η οικία της Αλεξίας Μπακογιάννη βρίσκεται στην ίδια γειτονιά με τη «δημοκρατία», πολλοί εργαζόμενοι της οποίας είδαν με τα μάτια τους και άκουσαν με τα αυτιά τους όσα περιγράφονται στο δημοσίευμα. Η πορεία στην οποία αναφέρεται η κυρία Μπακογιάννη είχε λήξει ώρες πριν από τα μεσάνυχτα που οι εργαζόμενοι της εφημερίδας έγιναν μάρτυρες όσων δημοσιεύθηκαν.

Ακριβώς επειδή η «δημοκρατία» γειτνιάζει με την οικία της κυρίας Μπακογιάννη, γνωρίζουμε ότι και τις προηγούμενες ημέρες, που επίσης γίνονταν πορείες για τον δολοφόνο Κουφοντίνα, μόνο ένα περιπολικό περιπολούσε, χωρίς να έχει κλείσει κάποιος δρόμος. Επίσης καλό θα είναι να υπάρξει απάντηση στην ερώτηση αν ο αριθμός ανδρών της ασφάλειας είναι κάθε ημέρα ίδιος ή αν την Τσικνοπέμπτη είχε αυξηθεί.

Έντονες αντιδράσεις στα social media

Το θέμα του «κορωνοπάρτι» της Αλεξίας Μπακογιάννη σε συνδυασμό με την χθεσινή αστυνομική βία στη Νέα Σμύρνη σε πολίτες που δεν φορούσαν μάσκα αλλά και την ατιμωρησία όσων μαζί με τον πρωθυπουργό βρέθηκαν στο «κορωνοπάρτι» της Ικαρίας, προκάλεσαν έντονες αντιδράσεις στα social media.

Ενδεικτικά είναι τα όσα γράφει χρήστης του twitter:

twitter

ΥΓ Στη φωτο του εξωφύλλου παλαιότερο πάρτι της οικογένειας με τη συμμετοχή Αλεξίας, Κώστα και Ντόρας Μπακογιάννη.

Κάτοικος Ν.Σμύρνης: «Αστυνομικός μού είπε πως αν δημοσιεύσω βίντεο θα με συλλάβει»

Μία γυναίκα που ήταν παρούσα στα όσα διαδραματίστηκαν στη Νέα Σμύρνη κατήγγειλε πως αστυνομικός την απείλησε επειδή τραβούσε βίντεο.

Ακόμη μία καταγγελία για τη συμπεριφορά της αστυνομίας χθες το μεσημέρι στη Νέα Σμύρνη, όπου σημειώθηκε το περιστατικό με τον ξυλοδαρμό ενός νεαρού, φέρνει στη δημοσιότητα το Open.

Μία γυναίκα που ήταν παρούσα στα όσα διαδραματίστηκαν αναφέρθηκε σε έλεγχο των αστυνομικών σε μία οικογένεια που παρά το γεγονός οτι είχε όλα τα δικαιολογητικά, της βεβαιώθηκε πρόστιμο, καταγγέλλοντας πως δέχθηκε απειλές από έναν άνδρα της ΕΛ.ΑΣ, επειδή τραβούσε βίντεο το περιστατικό.

«Βιντεοσκοπούσαμε, όπως όλη η Νέα Σμύρνη που βρισκόταν στην πλατεία, μας είδε ένας αστυνομικός, ο οποίος ήρθε προς το μέρος μας και μας είπε πως αν το δημοσιεύσουμε θα μας συλλάβει. Σε εμένα απευθύνθηκε. Μου είπε πως αν δημοσιεύσω το συγκεκριμένο βίντεο θα με συλλάβει. Στην πλατεία έγινε χαμός. Να σημειωθεί οτι η πλατεία ήταν γεμάτη οικογένειες με καρότσια με μικρά παιδάκια», είπε χαρακτηριστικά.

Σε ερώτηση για το πώς ήταν ο διάλογος των πολιτών, πριν αρχίσει το ξύλο, ξεκαθάρισε πως: «Ο διάλογος ήταν ήπιος στην αρχή. Πλησίαζαν όλοι και ζητούσαν εξηγήσεις γιατί επιβλήθηκε πρόστιμο», ενώ σε ερώτηση για το αν είχε προηγηθεί κάτι (σ.σ προφανώς η επίθεση που επικαλείται η αστυνομία), απάντησε: «Δεν είχε προηγηθεί τίποτα. Κλασσικό μεσημέρι Κυριακής».

Πηγή: https://www.voria.gr/article/katikos-nsmirnis-astinomikos-mou-ipe-pos-an-dimosiefso-vinteo-tha-me-sillavi?fbclid=IwAR0ayc0qjaRVq_ueRUF-oiEOrSFf6aE36K4u1AmBx8bDG_o54biGhslvAdw

Το σαρκαστικό σχόλιο Μαραβέγια για τον ξυλοδαρμό στη Νέα Σμύρνη: «Είναι παντελώς ηλίθιο…»

0

Ένα σχόλιο που… στάζει δηλητήριο έκανε ο Κωστής Μαραβέγιας στο Twitter με αφορμή το επεισόδιο με τον ξυλοδαρμό πολίτη από αστυνομικούς στη Νέα Σμύρνη.

Ένα σχόλιο που… στάζει δηλητήριο έκανε ο Κωστής Μαραβέγιας στο Twitter με αφορμή το επεισόδιο με τον ξυλοδαρμό πολίτη από αστυνομικούς στη Νέα Σμύρνη.

Συγκεκριμένα, viral έχουν γίνει οι εικόνες που καταγράφηκαν στην πλατεία της περιοχής με ξυλοδαρμό πολίτη από αστυνομικούς.

Με αφορμή τα επίμαχα πλάνα ο γνωστός τραγουδιστής καταφέρθηκε εναντίον των αστυνομικών γράφοντας στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter: «Το να δέρνεις απροκάλυπτα σε κοινή θέα το 2021, που όλοι κρατάνε από ένα κινητό, εκτός από φασίστα, σε κάνει και παντελώς ηλίθιο».

Το μισό Ποινικό Κώδικα φορτώνει η ΕΛ.ΑΣ στους 11 προσαχθέντες της Νέας Σμύρνης

0

Οι προσαχθέντες κατηγορούνται για διασπορά του κορονοϊού, αντίσταση, εξύβριση και διατάραξη κοινωνικής ειρήνης, ενώ αναμένεται να αφεθούν ελεύθεροι κατά τα μεσάνυχτα.

Πλήθος κόσμου κατέγραψε τι συνέβη το μεσημέρι της Κυριακής στην κεντρική πλατεία της Νέας Σμύρνης. Παρόλα αυτά, οι πολίτες που ξυλοκοπήθηκαν απρόκλητα επειδή αντέδρασαν στη βεβαίωση παράβασης σε οικογένεια που καθόταν σε ένα παγκάκι, θα φορτωθούν ένα κατηγορητήριο βγαλμένο από δυστοπικό σενάριο επιστημονικής φαντασίας.

Σύμφωνα με το site Κατιούσα «οι προσαχθέντες της Νέας Σμύρνης κατηγορούνται για διασπορά του κορονοϊού – ενώ από τα βίντεο είναι φανερό ότι αν κάποιοι παραβίασαν τα μέτρα ήταν οι αστυνομικοί που με μένος συγχρωτίστηκαν για να πέσουν πάνω στο νεαρό που ξυλοκοπήθηκε-, αντίσταση, εξύβριση και διατάραξη κοινωνικής ειρήνης». Οι 11 προσαχθέντες αναμένεται να αφεθούν ελεύθεροι περίπου κατά τα μεσάνυχτα, αναφέρει το δημοσίευμα.