Blog Σελίδα 10449

Έλλη Διβάνη: Ταλαντούχα καλλιτέχνης η 33χρονη κληρονόμος που πέθανε ξαφνικά

Η Έλλη Διβάνη γόνος της γνωστής οικογενείας με παράδοση στο χώρο των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων πέθανε ξαφνικά στα 33 της χρόνια βυθίζοντας στο πένθος τη μητέρα της Σοφία, τους συγγενείς της αλλά και όλους τους αγαπημένους της φίλους. Η Έλλη ήταν χαμηλών τόνων και δεν αγαπούσε ιδιαίτερα τις κοσμικές εκδηλώσεις. Έκανε όμως φιλανθρωπίες χωρίς να το ξέρει κανείς.

Η Έλλη Διβάνη ήταν εκτός από επιχειρηματίας που μπήκε στο τιμόνι της επιχείρησης το 2018 όταν έφυγε στα 63 του χρόνια από τη ζωή ο πατέρας της Ερρίκος Διβάνης, μια καλλιτέχνης με ιδιαίτερο ταλέντο και ευαισθησία. Η Έλλη μάλιστα πριν 3 χρόνια είχε εκθέσει τα έργα της στην Γκαλερί Genesis, με το έργο “Κύματα” που είχε μεγάλη επιτυχία ενώ είχε ασχοληθεί και με τη δημιουργία κοσμημάτων.

Δες φωτογραφίες από την ίδια να ποζάρει δίπλα από τα τα έργα της, αλλά και τις δημιουργίες της

18446998 252089571926733 1034244274802537694 n 1

18447261 252089581926732 7492374305862116141 n

37942432 455055981630090 5467462220705169408 n 1

 

37941755 455036511632037 7087470893449871360 n

32253582 400274737108215 3944884674911797248 n 2

H Έλλη είχε φτιάξει και περίτεχνες mask holders με κρύσταλλα swarovski

123051950 1023113678158038 2158698387205166606 n

123135700 231974961596248 2759790208258547732 n 1

127826953 104721911436189 4311260739042020772 n

Ελλη Διβάνη: Έπεσε για ύπνο και δεν ξύπνησε ποτέ, μία μέρα μετά τα γενέθλιά της

0

Η Έλλη Διβάνη, μια από τις κληρονόμους του ξενοδοχειακού κολοσσού, κύρια εκπρόσωπος της τρίτης γενιάς της, έφυγε από τη ζωή πρόωρα στα 33 της χρόνια, με τους στενούς συγγενείς της να περιμένουν τις επίσημες απαντήσεις για το θάνατό της.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Έλλη Διβάνη έφυγε από τη ζωή στον ύπνο της μια μέρα μετά τα γενέθλιά της.

Το βράδυ της πέμπτης ήταν στο σπίτι της στο Ψυχικό με τη μητέρα της.

Έπεσε να κοιμηθεί και την επόμενη μέρα η μητέρα της διαπίστωσε πως είχε πεθάνει.

Οι προσπάθειες των γιατρών που έσπευσαν για να την επαναφέρουν δεν απέδωσαν.

Για τον εντοπισμό της αιτίας θανάτου της, έχει διενεργείται ιατροδικαστική εξέταση και νεκροτομή.

Η κηδεία της 33χρονης Έλλης θα πραγματοποιηθεί σύμφωνα με το tricalavoice.gr, αύριο Τρίτη 9 Μαρτίου, στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου Τρικάλων.

Το αναπάντεχο τέλος της 33χρονης σκόρπισε θλίψη και είδε ακριβώς τρία χρόνια μετά τον θάνατο του πατέρα της. Τότε που ο όμιλος Διβάνη ετοιμαζόταν να γιορτάσει την επέτειο των 60 του χρόνων, μιας μοναδικής διαδρομής γεμάτη καινοτομίες, επιτυχίες, αλλά και δυσκολίες που ξεκίνησαν στα μέσα του περασμένου αιώνα ο Αριστοτέλης και ο Γιώργος Λιβάνης.

Η ιστορία

Το μακρινό 1958 δύο αδέλφια από τα Τρίκαλα έρχονται σε επαφή με τον Κωνσταντίνο Καραμανλή και ακολουθούν τη συμβουλή του για ενασχόληση με τον τουρισμό.

Ανοίγουν το πρώτο τους ξενοδοχείο και φροντίζουν να καινοτομεί. Το κάθε ένα από τα 68 δωμάτια έχει το δικό του μπάνιο και πολύ γρήγορα το ξενοδοχείο γίνεται συνώνυμο της άνεσης και της ποιότητας.

Με σωστά βήματα ο όμιλος επεκτείνεται. Το 1974 γίνεται ο μεγαλύτερος στη Θεσσαλία και το 1986 ανοίγει μια νέα σελίδα. Αναλαμβάνει τα ηνία Σπύρος Λιβάνης και εξαγοράζει το ιστορικό «Κάραβελ» που τρία χρόνια μετά γίνεται το πρώτο ξενοδοχείο σε κερδοφορία.

Το 1998 ο όμιλος εξαγοράζει το «Απόλλων Παλλάς» στη Βουλιαγμένη και η κερδοφορία συνεχίζεται. Παρά τη μικρή κάμψη στα χρόνια της κρίσης, η επιχείρηση ανακάμπτει και το 2017 βρίσκεται στην κορυφή των κερδοφόρων ξενοδοχείων της χώρας.

Ο θάνατος της Έλλης Διβάνη στα 33 της χρόνια είναι ακόμα ένα χτύπημα που καλείται να διαχειριστεί ο οικογενειακός κολοσσός. Μια από τις μεγαλύτερες στην ιστορία της που σκόρπισε θλίψη όχι μόνο στους στενούς συγγενείς αλλά και σε όσους έτυχε να την γνωρίσουν από κοντά.

Θράψαλο «γίγας» στην παραλία Οτζιάς της Κέας

0

Ένα σπάνιο θέαμα αντίκρισαν οι περαστικοί που περνούσαν από την κεντρική παραλία Οτζιάς της Κέας. Περιπατητές στην παραλία είδαν μπροστά τους το νεκρό γιγαντιαίο θράψαλο στην ακροθαλασσιά και αμέσως έδειξαν ενδιαφέρον μιας και δεν συναντά κανείς συχνά καλαμάρια τέτοιου μεγέθους.

Όπως γίνεται εύκολα κατανοητό το εύρημα τράβηξε το ενδιαφέρον του κόσμου, που έσπευσε να το φωτογραφίσει, καθώς το μήκος του ξεπερνούσε το ένα μέτρο. Παρόλα αυτά, αυτό το μέγεθος δεν είναι και τόσο σπάνιο στη χώρα μας όσον αφορά τα θράψαλα που βρίσκονται στα βαθιά νερά.

157682871 2846126398967232 8492622668793814477 n 158002862 2846109532302252 615785350152550356 o 157886464 2846126428967229 1147920878719456172 n

 

cyclades24.gr

Δικηγόρος αστυνομικών για Νέα Σμύρνη: «Δεν ήταν απρόκλητη επίθεση σε πολίτη, αλλά σε δράστη αξιόποινης πράξης»

0

Για τη συμπεριφορά του εντολέα της, η κυρία Βαρελά απάντησε ότι θα κριθεί από την Ένορκη Διοικητική Εξέταση, που βρίσκεται σε εξέλιξη

Για αξιόποινη πράξη από την πλευρά πολιτών πριν το περιστατικό του ξυλοδαρμού πόλιτη από αστυνομικούς χθες Κυριακή (7/3) στην πλατεία της Νέας Σμύρνης αλλά και για διαστρέβλωση των γεγονότων, έκανε λόγο η δικηγόρος των ανδρών της ομάδας ΔΙΑΣ, Εβίτα Βαρελά.
Η δικηγόρος είπε, μιλώντας στο Mega, ότι «δεν πρόκειται περί απρόκλητης επιθέσεως αστυνομικού σε πολίτη, αλλά για δράστη αυτόφωρου αδικήματος».

«Ο αστυνομικός αναγνώρισε το πρόσωπο που είχε επιτεθεί προηγουμένως, βρίζοντας τον και το οποίο κατηγορείται για απόπειρα πρόκλησης σωματικής βλάβης, απείθεια, οπλοφορία και παραβίαση μέτρων διασποράς και αφού λοιπόν αποπειράθηκε να τον συλλάβει έγινε χρήση αστυνομικής βίας» επεσήμανε.
«Αν έχει υπερβεί όρια αστυνομικής βίας, θα διευρενηθεί γιατί η ίδια η αστυνομία δεν επιτρέπει την αστυνομική βία» πρόσθεσε.

Για ΕΔΕ και μεταλλικό μπλογκ

Για τη συμπεριφορά του εντολέα της, η κυρία Βαρελά απάντησε ότι θα κριθεί από την Ένορκη Διοικητική Εξέταση, που βρίσκεται σε εξέλιξη, ενώ για την πτυσσόμενη μεταλλική ράβδο που έφερε μαζί του, υποστήριξε ότι δεν υπάρχει ανακοίνωση της Ελληνικής Αστυνομίας για την απόσυρσή τους.
Η ίδια υποστήριξε ότι υπάρχει αντίσταση από την πλευρά του πολίτη καθώς και μόνο η απώθηση συνιστά αντίσταση, όταν το πρόσωπο που πρόκειται να συλληφθεί δεν συμμορφώνεται.

Δερμιτζάκης για lockdown: «Το μοντέλο δεν δουλεύει – Η πανδημία ξέφυγε επειδή όλα είναι κλειστά»

0

«Όταν περιορίζεις την ελευθερία πάρα πολύ και για πολύ καιρό, αυτά είναι τα αποτελέσματα»

Για ένα αποτυχημένο μοντέλο στη διαχείριση της πανδημίας έκανε λόγο ο καθηγητής Ιατρικής του Πανεπιστημίου της Γενεύης, Μανώλη Δερμιτζάκη.

«Η πανδημία έχει ξεφύγει επειδή όλα είναι κλειστά. Επειδή έχει γίνει περιορισμός όλων των δραστηριοτήτων, ο κόσμος βρίσκει διεξόδους σε δραστηριότητες σε μη συντεταγμένο περιβάλλον με αποτέλεσμα την μετάδοση», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Δερμιτζάκης, μιλώντας στο MEGA.

Στις υπόλοιπες χώρες υπάρχει περιορισμός μέτρων αλλά οι δραστηριότητες έχουν διοχετευτεί σε χώρους όπου οι πολίτες είναι ασφαλείς και ελεγχόμενοι.

Αυτό που μπορεί να γίνει είναι να ανοίξουν κάποιες δραστηριότητες με αυστηρό έλεγχο, όπως τα ραντεβού στα μαγαζιά, τα τραπεζάκια έξω στην εστίαση και τα πολλά τεστ στα σχολεία. «Είναι ένα άνοιγμα ευρύ αλλά ελεγχόμενο», σχολίασε.

Σύμφωνα με τον κ. Δερμιτζάκη το πρόβλημα είναι τα κυλιόμενα lockdown, τα οποία δημιουργούν τεράστια αβεβαιότητα στον κόσμο και τον κάνουν να αισθάνεται ότι δεν υπάρχει έλεγχος.

«Όταν περιορίζεις την ελευθερία πάρα πολύ και για πολύ καιρό, αυτά είναι τα αποτελέσματα», τόνισε και πρόσθεσε ότι το μοντέλο που έχουμε τώρα δε δουλεύει.

Αυτό που πρέπει να γίνει, είπε, είναι είτε ένα πολύ ισχυρό lockdown δύο εβδομάδων, είτε ένα εναλλακτικό πλάνο όπου ο κόσμος θα έχει δραστηριότητες. Φυσικά, εγγύηση δεν υπάρχει σε καμία από τις δύο περιπτώσεις.

Στήριξη Φλωρίδη στον Χρυσοχοΐδη: «Καρβουνιάρηδες προσπαθούν να κερδοσκοπήσουν πολιτικά»

0

Τη στήριξη του προς το έργο της ΕΛΑΣ και τον Μιχάλη Χρυσοχοΐδη εξήρε ο πρώην υπουργός του ΠΑΣΟΚ Γιώργος Φλωρίδης.

Ο κ. Φλωρίδης έκανε παράλληλα λόγο για γνωστούς «καρβουνιάρηδες» (από το φράση του Δ. Σαββόπουλου «δως του και οι καρβουνιάρηδες»), οι οποίοι προσπαθώντας να κερδοσκοπήσουν πολιτικά, επιχειρούν να γενικεύσουν αυτές τις συμπεριφορές των αστυνομικών και να μας πείσουν ότι ζούμε σε καθεστώς διαρκούς αστυνομοκρατίας και αστυνομικής βίας από την οποία «κινδυνεύουν οι συνταγματικές μας ελευθερίες» και άλλα τέτοια «ηρωικά».

Ολόκληρη η ανάρτησή του:

Η Αστυνομία, πραγματοποιεί κάθε μέρα χιλιάδες ελέγχους σε χιλιάδες σημεία της χώρας, στα πλαίσια των καθηκόντων της. Επιβάλλει πρόστιμα, συλλαμβάνει κακοποιούς, αποτρέπει τη διάπραξη εγκλημάτων, προσπαθεί να βοηθήσει την διαρκή εμπέδωση της κοινωνικής ειρήνης.
Σ’ αυτές τις καθημερινές χιλιάδες δράσεις της, υπάρχουν και κάποιες, ελάχιστες, ίσως και μία, όπου κάποιος αστυνομικός υπερβαίνει τα όρια της επαγγελματικής του συμπεριφοράς και συμπεριφέρεται βίαια σε κάποιον ελεγχόμενο πολίτη.
Στις περιπτώσεις αυτές κινούνται άμεσα δύο διαδικασίες: αυτή του πειθαρχικού ελέγχου για την απόδοση ευθυνών στον παρεκτραπέντα και αυτή της εισαγγελικής έρευνας για τη διαπίστωση τυχόν ποινικών αδικημάτων από τον/τους αστυνομικό/κούς.
Όμως σε κάθε τέτοια περίπτωση, εμφανίζονται και οι γνωστοί “καρβουνιάρηδες” (από το φράση του Δ. Σαββόπουλου “δως του και οι καρβουνιάρηδες”), οι οποίοι προσπαθώντας να κερδοσκοπήσουν πολιτικά, επιχειρούν να γενικεύσουν αυτές τις συμπεριφορές των αστυνομικών και να μας πείσουν ότι ζούμε σε καθεστώς διαρκούς αστυνομοκρατίας και αστυνομικής βίας από την οποία “κινδυνεύουν οι συνταγματικές μας ελευθερίες” και άλλα τέτοια “ηρωικά”.
Λες και οι πολίτες αυτής της χώρας δεν ξέρουν τη δική τους καθημερινότητα και δεν απολαμβάνουν την πλήρη ελευθερία που τους παρέχει η συνταγματική μας δημοκρατία.
Αλλά όταν η πολιτική σου κινείται μεταξύ “Πολλακισμού” και “Κουφοντινισμού”, είναι προφανές ότι τέτοιου είδους αναφορές είναι το μοναδικό σου καταφύγιο.
Το ερώτημα είναι γιατί βρίσκονται και κάποιοι που, άθελά τους μάλλον, συμμετέχουν στη δημιουργία αυτής της στρεβλωτικής εικόνας.

Εκπρόσωπος Αστυνομικών: «Αυτές δεν είναι εικόνες Αστυνομίας, είναι αλητείας»

0

Ντροπιαστικές χαρακτήρισε τις εικόνες των αστυνομικών που ξυλοφόρτωσαν αναίτια πολίτη στη Νέα Σμύρνη ο γενικός γραμματέας της Ένωσης των Αστυνομικών Δυτικής Αττικής, Σπήλιος Κρικέτος, μιλώντας στην «Κοινωνία Ώρα MEGA».

«Δεν ξέρω τι προηγήθηκε και δεν με ενδιαφέρει.

»Μένω στην εικόνα του ξυλοδαρμού που προσβάλει και ντροπιάζει όλους τους αστυνομικούς.

»Αποστολή μας δεν είναι να είμαστε έτσι.

»Αποστολή μας είναι να είμαστε δίπλα στον κόσμο. Αυτό που έγινε είναι ντροπή.

»Ελπίζω η ηγεσία της Αστυνομίας να κόψει ποπούς σήμερα.

»Αυτές δεν είναι εικόνες Αστυνομίας, είναι αλητείας» τόνισε με νόημα.

«Έχουμε και εμείς παιδιά που βγαίνουν στο δρόμο και μπορεί να ξεχάσαν να στείλουν το sms. Δεν θα τα ξυλοφορτώσουμε.

»Και φταίνε και οι επικεφαλής αυτών των αστυνομικών.

»Ό,τι και να έκανε ο πολίτης δεν δικαιολογούνται αυτές οι εικόνες» πρόσθεσε χαρακτηριστικά.

Παράλληλα, ο κ. Κρικέτος έκανε λόγο ότι το γκλοπ που με το οποίο ξυλοκόπησε ο αστυνομικός τον πολίτη στη Νέα Σμύρνη ήταν μεταλλικό, κάτι που απαγορεύεται όπως είπε.

Στη συνέχεια ο συνδικαλιστής σημείωσε ότι οι ΕΔΕ που διατάσσονται στην ΕΛ.ΑΣ. πρέπει να έχουν αποτέλεσμα κάποια στιγμή και πως «ο πολίτης όταν βλέπει έναν αστυνομικό πρέπει να νιώθει ασφάλεια όχι τρόμο».

Τέλος, υποστήριξε, ότι όσοι επιχειρούν να δικαιολογήσουν αυτή την καταστολή και την βία «να σκεφτούν τι θα έκαναν αν ήταν στη θέση το παιδί τους».

Τραγωδία: Πέθανε από κορονοϊό το βρέφος που νοσηλευόταν διασωληνωμένο

0

Πρόκειται για το νεότερο θύμα της πανδημίας στη χώρα μας – Δεν είχε κάποιο υποκείμενο νόσημα, εμφάνισε έντονα συμπτώματα λίγες μέρες μετά τη γέννησή του – Η συγκίνηση του Κικίλια

«Έφυγε» από τη ζωή το βρέφος που νοσηλευόταν διασωληνωμένο με κορωνοϊό στο νοσοκομείο Παίδων Αγλαΐα Κυριακού.

Πρόκειται για ένα αγοράκι μόλις 37 ημερών, το οποίο είναι το νεότερο θύμα της πανδημίας στη χώρα μας.

Το βρέφος δεν είχε κάποιο υποκείμενο νόσημα, εμφάνισε έντονα συμπτώματα λίγες μέρες μετά τη γέννησή του, ενώ παρουσίασε και αναπνευστικά προβλήματα.

Όταν βρέθηκε θετικό στον κορωνοϊό, κρίθηκε σκόπιμο να μεταφερθεί στη μονάδα Covid του νοσοκομείου Παίδων.

Ξεχωριστή αναφορά στο βρέφος που νοσηλευόταν διασωληνωμένο στη ΜΕΘ, είχε κάνει πριν λίγες ημέρες ο υπουργός Υγείας, Βασίλης Κικίλιας
.

«Παρακολουθώ καθημερινά με αγωνία από τις 19 Φεβρουαρίου την πορεία της υγείας ενός μωρού 24 ημερών διασωληνωμένου στη μονάδα εντατικής θεραπείας» ανέφερε στις 24 Φεβρουαρίου κατά τη διάρκεια ενημέρωσης για την πορεία της πανδημίας, συγκινημένος ο κ. Κικίλιας, ο οποίος πρόσφατα είχε γίνει για πρώτη φορά πατέρας.

Ο υπουργός Υγείας έκανε λόγο μία «μικρή αθώα ψυχή» που έδινε μάχη για τη ζωή και είχε ευχηθεί να πάνε όλα καλά.

«Αξίζει να σκεφτούμε όλοι αυτή την εικόνα και να κάνουμε ό,τι μπορούμε για να καταφέρουμε να ξεπεράσουμε τη δυσκολία» προέτρεψε τοτε ο κ. Κικίλιας.

Eλβετία: Ψηφίστηκε η απαγόρευση της μπούρκας από τους πολίτες

0

Οι Ελβετοί τάχθηκαν υπέρ της πρότασης της Ακροδεξιάς για την απαγόρευση της χρήσης καλυμμάτων προσώπου σε δημόσιους χώρους, συμπεριλαμβανομένης της μπούρκας ή του νικάμπ, μία απόφαση που ήχησε στη χώρα ως «καμπανάκι» ισλαμοφοβίας.

Υπέρ της απαγόρευσης, στην οποία δεν περιλαμβάνεται η χρήση μάσκας λόγω πανδημίας, ψήφισε χθες το 51,2% των συμμετεχόντων, έναντι 48,8% που την καταψήφισε.

“Στην Ελβετία, η παράδοση είναι να δείχνουμε τα πρόσωπά μας. Είναι μια ένδειξη των βασικών ελευθεριών μας”, δήλωσε πριν από την ψηφοφορία ο Βάλτερ Βόμπμαν, πρόεδρος της επιτροπής δημοψηφισμάτων και βουλευτής του Ελβετικού Λαϊκού Κόμματος.

Αποκάλεσε την κάλυψη του προσώπου “σύμβολο αυτού του ακραίου, πολιτικού ισλάμ που διακρίνεται όλο και περισσότερο στην Ευρώπη και δεν έχει θέση στην Ελβετία”.

Η απόφαση αυτή επιδεινώνει την τεταμένη σχέση της Ελβετίας με το ισλάμ μετά την απαγόρευση κατασκευής νέων τεμενών που ψήφισαν οι πολίτες το 2009.

«Η απόφαση ανοίγει παλιές πληγές, διευρύνει τις ανισότητες και στέλνει ένα σαφές μήνυμα αποκλεισμού της μουσουλμανικής μειονότητας», ισχυρίστηκεε το Κεντρικό Συμβούλιο Μουσουλμάνων της Ελβετίας, που ανακοίνωσε ότι θα προσφύγει κατά του νόμου.

Επικριτική ήταν και η ανακοίνωση της Διεθνούς Αμνηστίας, κάνοντας λόγο για «επικίνδυνη πολιτική, που παραβιάζει τα δικαιώματα των γυναικών (sic), συμπεριλαμβανομένων του δικαιώματος της έκφρασης και της ανεξιθρησκείας».

Σε σύνολο 8,6 εκατομμυρίων κατοίκων της χώρας αυτής της κεντρικής Ευρώπης, περίπου το 5% είναι μουσουλμάνοι, με καταγωγή κυρίως από την Τουρκία, τη Βοσνία-Ερζεγοβίνη και το Κόσοβο.

Σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου της Λουκέρνης σχεδόν καμία μουσουλμάνα στην Ελβετία δεν φορά μπούρκα. Περίπου το 30% χρησιμοποιεί νικάμπ.

Γαλλία, Ολλανδία, Δανία, Αυστρία και Βουλγαρία έχουν ήδη επιβληθεί ανάλογες απαγορεύσεις στη χρήση καλυμμάτων προσώπου.

Πελώνη: «Ο Τσίπρας φταίει για το ξύλο στη Ν. Σμύρνη-Κόμπιασε για»

0

«Ενοχλητικές για όλους» χαρακτήρισε τις εικόνες ξυλοδαρμού πολιτών στη Ν. Σμύρνη η κυβερνητική εκπρόσωπος Αριστοτελία Πελώνη. Απέφυγε όμως να καταδικάσει ευθέως την αστυνομική βία και περασε στην αντεπίθεση ανακαλώντας στην τάξη τον .. Αλέξη Τσίπρα!

«Οι εικόνες μας ενόχλησαν όλους, τα περιστατικά διερευνώνται, χρειάζεται ψυχραιμία και ισορροπία από όλους» είπε.

Αμέσως μετά επιτέθηκε στον Αλέξη Τσίπρα. «Δυστυχώς ο κ. Τσίπρας επιδιώκει να δημιουργήσει συνθήκες κοινωνικής έντασης» και έκανε λόγο για πλατείες «νέων αγανακτισμένων» τις οποίες επιδιώκει ο ΣΥΡΙΖΑ!

Η κ. Πελώνη κάλεσε τον κ.Τσίπρα να προτρέψει τους πολίτες στην τήρηση των μέτρων να αποφασίσει με ποια πλευρά είναι.

Κόμπιασε για Κυρανάκη

ADVERTISING

Η κυβερνητική εκπρόσωπος κόμπιασε όταν χρειάστηκε να απαντήσει στο ερώτημα για τα στοιχεία του πολίτη που έδωσε στη δημοσιότητα ο κ. Κυρανάκης.

«Η κυβέρνηση δεν λειτουργεί ως κουκουλοφόρος» είπε, λαμβάνοντας αρχικά αποστάσεις ωστόσο, συμπλήρωσε: «Υπάρχει περιστατικό που διερευνάται. Πρόσωπα που φαίνονται στην κάμερα είναι πρόσωπα που φαίνονται στην κάμερα. Δεν έδωσε η κυβέρνηση το βίντεο στη δημοσιότητα», είπε.

Ξεκαθάρισε πάντως ότι το θέμα διερευνάται και θα καταλογιστούν ευθύνες όπου πρέπει.