Blog Σελίδα 10451

Τσιάρτας για Σακελλαροπούλου: «Να της πει κάποιος ότι είναι ΠτΔ. Αν δεν μπορεί να πάει σπίτι της»

0

Με καυστικό τρόπο σχολίασε την ενδυματολογική επιλογή της Προέδρου της Δημοκρατίας ο βετεράνος ποδοσφαιριστής Βασίλης Τσιάρτας.

Η κα Σακελλαροπούλου βρέθηκε στη Ρόδο προκειμένου να παραστεί στις εκδηλώσεις για τον εορτασμό της 73ης επετείου Ενσωμάτωσης της Δωδεκανήσου με την Ελλάδα και η αλήθεια είναι πως οι στυλιστικές της προτιμήσεις…έκλεψαν την παράσταση!

Ακολουθεί το μήνυμα του Βασίλη Τσιάρτα:

«Κάποιος να της πει ότι είναι ΠτΔ. Ούτε στο παζάρι για ψώνια δεν ντύνονται έτσι. Αν δεν μπορεί να σεβαστεί το θεσμό που εκπροσωπεί ας πάει σπίτι της».

untitled 9

Καμπανάκι Πρετεντέρη σε Μητσοτάκη: «Η υπομονή του κόσμου εξαντλείται!»

0

«Η υπομονή του κόσμου εξαντλείται!»

Είναι γνωστές στους πολιτικούς και δημοσιογραφικούς κύκλους το άριστο κλίμα που διέπει τις σχέσεις του Κυριάκου Μητσοτάκη με τον Γιάννη Πρετεντέρη.

Έχει, λοιπόν, ιδιαίτερη σημασία, το καμπανάκι που φαίνεται να χτυπά ο αρθρογράφος στο Μέγαρο Μαξίμου.

Γιατί το πρόβλημα της κυβέρνησης είναι μεγαλύτερο από αυτό που δείχνουν οι δημοσκοπήσεις. Η αμφισβήτηση μετατρέπεται γρήγορα σε απόσταση και μετά σε δυσφορία.

Και τα δύσκολα για την κυβέρνηση δεν πέρασαν.

Είναι μπροστά της.

«Θέλω να ελπίζω ότι η κυβέρνηση έχει συναίσθηση τριών πραγμάτων. Πρώτον ότι η υπομονή φτάνει στα όρια της. Δεύτερον ότι τα κουράγια των ανθρώπων και της

κοινωνίας εξαντλούνται. Τρίτον ότι η κόπωση αρχίζει να βαραίνει στην ψυχολογία

Γι αυτό πρέπει να εξηγεί διαρκώς τι κάνει Η σύγχυση αποφάσεων και μέτρων έχει μόνο ένα αποτέλεσμα κλονίζει την εμπιστοσύνη του κόσμου στην προσπάθεια που καταβάλλεται», γράφει στη στήλη του στο «Βήμα»

Εντάξει, καταλάβαμε

Εβελίνα Παπούλια: «Πρέπει να είσαι ανόητος ή βλαξ για να μην είσαι με τα θύματα»

0

“Αν έκανε κάποιος κάτι στην κόρη μου, θα ήταν θαμμένος μπρόμυτα και θα έσκαβε προς τα κάτω για να βγει” παραδέχθηκε, μεταξύ άλλων, η Εβελίνα Παπούλια.

Καλεσμένη της Σίσσυς Χρηστίδου βρέθηκε η Εβελίνα Παπούλια το πρωινό της Κυριακής στον καναπέ του «Έλα Χαμογέλα» στο OPEN. Η αγαπημένη ηθοποιός αναφέρθηκε με θάρρος τόσο στο «κύμα» των καταγγελιών που έχει ξεσπάσει στον θεατρικό χώρο το τελευταίο διάστημα και στα πρόσωπα τα οποία έχουν μέχρι σήμερα κατηγορηθεί.

Πιο συγκεκριμένα, η Εβελίνα Παπούλια σημείωσε χαρακτηριστικά πως «δεν μπορείς να ξέρεις… Δεν είμαι και πολύ του κουτσομπολιού και δεν μου αρέσει να παίρνω θέση, λες και είμαι ο Θεός και τα ξέρω όλα»

«Εννοείται πως είμαι υπέρ των θυμάτων. Δηλαδή πρέπει να είσαι ανόητος, βλαξ για να μην είσαι»πρόσθεσε η ηθοποιός. «Αλλά όταν δεν ξέρεις, θα βγεις να πάρεις θέση; Δικηγόροι και δεν μπορούν να πάρουν θέση… Θα βγάλω εγώ πόρισμα ως τι; Θα βγω να κατακρίνω έναν άνθρωπο ή να πάρω στον λαιμό μου έναν άλλον;».

«Αν έκανε κάποιος κάτι στην κόρη μου, θα ήταν θαμμένος μπρούμυτα και θα έσκαβε προς τα κάτω για να βγει» ομολόγησε με ειλικρίνεια, σε άλλο σημείο, η Εβελίνα Παπούλια.

Δείτε το βίντεο

«Καταπέλτης» σε κάθε περίπτωση η Εβελίνα Παπούλια στο OPEN…

Πορεία διαμαρτυρίας και νέα επεισόδια στη Νέα Σμύρνη

0

Νέα ένταση επικράτησε το απόγευμα της Κυριακής στη Νέα Σμύρνη, κατά τη διάρκεια της πορείας διαμαρτυρίας που πραγματοποιήθηκε στους δρόμους της πόλης μετά τα επεισόδια που προηγήθηκαν νωρίτερα στην πλατεία της περιοχής.

60452077270000ae1d57edf5

EUROKINISSI

EUROKINISSI

Στην πορεία συμμετείχαν περίπου 300 άτομα τα οποία κινήθηκαν προς το Αστυνομικό Τμήμα της περιοχής.

EUROKINISSI

EUROKINISSI

Σύμφωνα με πληροφορίες ξέσπασαν νέες συμπλοκές με τις αστυνομικές δυνάμεις που βρίσκονταν συγκεντρωμένες στην περιοχή. Λίγο πριν τις 7 μ.μ. διμοιρίες των ΜΑΤ έκαναν χρήση δακρυγόνων προκειμένου να διαλύσουν τη συγκέντρωση.

EUROKINISSI

EUROKINISSI
.

EUROKINISSI

EUROKINISSI

EUROKINISSI

EUROKINISSI

Έξαλλη η Συνατσάκη μετά τα επεισόδια στη Νέα Σμύρνη: «Δεν είναι γκομενικό, δεν μας νοιάζει η άλλη πλευρά»

Στα social media κυκλοφορεί τις τελευταίες ώρες ένα βίντεο από τα επεισόδια που προκλήθηκαν το μεσημέρι της Κυριακής, στην Πλατεία της Νέας Σμύρνης. Όπως διαβάσαμε στο Newsit, σύμφωνα με την αστυνομία ομάδα περίπου 30 ατόμων επιτέθηκε σε αστυνομικούς την ώρα που έκαναν ελέγχους για την τήρηση των μέτρων και έκοβαν πρόστιμα. Ακολούθησε ένταση και συμπλοκές και σύμφωνα με καταγγελίες οι αστυνομικοί χρησιμοποίησαν ακραία βία απέναντι σε πολίτες.

Η Μαίρη Συνατσάκη παρακολουθώντας εμβρόντητη τα συγκεκριμένα στιγμιότυπα που συνέβησαν στην παλιά γειτονιά της, ξέσπασε μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram.

“Για ποιον λόγο αυτό το ξύλο; Για ποιον λόγο σε έναν άοπλο πολίτη αυτή η βία; Παιδιά για τον Θεό, μη μου στέλνετε τέτοιου είδους μηνύματα. Δεν είναι γκομενικό το ζήτημα, δεν μας ενδιαφέρει να ακούσουμε την άλλη πλευρά. Εάν έγινε ντου στους αστυνομικούς, λίγη ώρα πριν και μετά νευρίασαν και ξέσπασαν σε ένα πολίτη, είναι προβληματικό. Εάν έχεις παραβεί τα μέτρα, να πληρώσεις το πρόστιμο. Το ξύλο δεν νομιμοποιείται με κανέναν τρόπο” τόνισε η Μαίρη Συνατσάκη.

Πολάκης για Νέα Σμύρνη: «Μόλις γυρίσουμε θα καθαρίσουμε την Αστυνομία από τα χουντοσταγονίδια»

Ο Παύλος Πολάκης, με ανάρτησή του στο Facebook, διαμήνυσε στους παραβατικούς ένστολους, με αφορμή τους απρόκλητους ξυλοδαρμούς πολιτών στη Νέα Σμύρνη, ότι μόλις γυρίσει ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ στη διακυβέρνηση θα αποταχθούν από την Αστυνομία.

Ο Κρητικός βουλευτής έγραψε:

«Ποια ΕΔΕ και πράσινα άλογα ρεεεε;;;;

»ΑΠΟΤΑΞΗ ΤΩΡΑ ΣΤΑ ΧΟΥΝΤΟΣΤΑΓΟΝΙΔΙΑ !!!

»Θα το κάνουμε εμείς ΜΟΛΙΣ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΜΕ !

»Δεν θα μας γυρίσετε σε εποχές εφταετίας!

»ΧΡΥΣΟ-χουντιδη ΑΚΟΥΣ;;;;».

Σε προηγούμενη ανάρτησή του για το ίδιο θέμα ο Παύλος Πολάκης έγραψε:

«ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗ μάζεψε τους πραιτωριανους σου!!!!

»ΝΑ ΑΠΟΤΑΧΘΟΥΝ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΙΣΧΗ ΑΠΡΟΚΛΗΤΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ !!

»Δεν θα εγκαθιδρύσετε χούντα στο όνομα του Κορωναιου!!!

»Θα θερίσετε θύελλες!!!».

Δήμος Νέας Σμύρνης: «Καταδικάζουμε τη βία από όπου κι αν προέρχεται»

0

Καταδικάζουμε τη βία από όπου κι αν προέρχεται.
Οι εικόνες που είδαμε σήμερα στην Πλατεία δεν τιμούν ούτε την πόλη μας, ούτε τους πολίτες, ούτε την Αστυνομία.
Είναι δύσκολο να τηρούνται τα μέτρα, αυτό το γνωρίζουμε όλοι. Αντιλαμβανόμαστε ότι τα μέτρα έχουν κουράσει τον καθένα.
Η συνύπαρξη στον δημόσιο χώρο είναι ελεύθερη για όλους τους πολίτες αλλά και οι κανόνες δημόσιας υγείας πρέπει να τηρούνται από όλους για να διασφαλίσουμε το υπέρτατο αγαθό της ζωής. Η υπομονή όλων μας δοκιμάζεται καθημερινά, κοινός στόχος να ξεπεράσουμε την πανδημία με τις λιγότερες απώλειες.

Νέα Σμύρνη: Η αστυνομία πέταξε χημικά καπνογόνα στους πολίτες

0

Η πορεία έγινε σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τις συμπλοκές με αστυνομικούς το μεσημέρι στην πλατεία – «Για απρόκλητη επίθεση κατά των αστυνομικών» μιλά η ΕΛΑΣ – Έντεκα προσαγωγές

Νέα επεισόδια σημειώθηκαν το απόγευμα της Κυριακής στους δρόμους της Νέας Σμύρνης όπου διεξήχθη πορεία σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τις συμπλοκές με αστυνομικούς το μεσημέρι στην πλατεία της πόλης.

Στην πορεία διαμαρτυρίας συμμετείχαν περίπου 300 άτομα τα οποία κινήθηκαν από την πλατεία της Νέας Σμύρνης προς το Αστυνομικό Τμήμα της περιοχής.

Ορισμένοι από τους διαμαρτυρόμενους για την αστυνομική παρουσία στην περιοχή φώναζαν συνθήματα υπέρ του πολυ – ισοβίτη απεργού πείνας Δημήτρη Κουφοντίνα.

Κατά την επιστροφή της πορείας από το Α/Τ και συγκεκριμένα στό ύψος της Ε. Βενιζέλου στο Τραμ ξέσπασαν νέες συμπλοκές με τις αστυνομικές δυνάμεις που βρίσκονταν συγκεντρωμένες στην περιοχή.

Οι αστυνομικές δυνάμεις έκαναν εκτεταμένη χρήση χημικών και δακρυγόνων και διέλυσαν την αυθόρμητη διαδήλωση. Περίπου στις 7.15μ.μ. Οι δρόμοι στην περιοχή της Νέας Σμύρνης άνοιξαν και αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των οχημάτων.

Διατάχθηκε ΕΔΕ από την Αστυνομία

Η Αστυνομία σε ανακοίνωσή της για τα σημερινά επεισόδια στη Νέα Σμύρνη σε ανακοίνωσή της ανέφερε:

Την 14.50 ώρα σήμερα (7-3-2021) Ομάδα ΔΙ.ΑΣ. μετέβη στην Πλατεία της Νέας Σμύρνης, προκειμένου να διενεργήσει ελέγχους για την εφαρμογή των μέτρων αποφυγής και περιορισμού της διάδοσης του κορωνοϊού.

Σημειώνεται ότι για την ανωτέρω Πλατεία υπάρχει πλήθος καταγγελιών για παραβίαση των μέτρων κατά του κορωνοϊού.

Κατά τη διάρκεια των ελέγχων η ομάδα των αστυνομικών δέχθηκε απρόκλητα επίθεση από ομάδα (30) περίπου ατόμων με αποτέλεσμα τον τραυματισμό δύο αστυνομικών.

Στη συνέχεια οι αστυνομικές δυνάμεις που έσπευσαν στο σημείο προσήγαγαν (11) άτομα από την ομάδα που επιτέθηκε στους αστυνομικούς.

Σχετική δικογραφία σχηματίζεται από τη Διεύθυνση Ασφάλειας Αττικής.

Σχετικά με βίντεο που έχουν αναρτηθεί σε διάφορες ιστοσελίδες και εμφανίζουν αστυνομικούς να συμπλέκονται με πολίτες έχει διαταχθεί Διοικητική Έρευνα.

Το χρονικό των επεισοδίων

Όλα ξεκίνησαν με τη συμπλοκή μεταξύ ομάδας 30 ατόμων και αστυνομικών της ομάδας ΔΙΑΣ στις 3 μετά το μεσημέρι της Κυριακής στο Άλσος Νέας Σμύρνης.

Σύμφωνα με πληροφορίες η συμπλοκή έγινε όταν τέσσερις αστυνομικοί έκαναν ελέγχους για χρήση μάσκας, αποστάσεις και μη νόμιμες μετακινήσεις και σύμφωνα με την ΕΛΑΣ τα αστυνομικά όργανα δέχθηκαν επίθεση.

 

 

 

dias 2 2

dias 1 2

 

Ακολούθησε μάχη σώμα με σώμα με τους αστυνομικούς να ζητούν ενισχύσεις από δυνάμεις των ΔΙΑΣ και ΟΠΚΕ .

Οι αστυνομικοί απομάκρυναν τους αγνώστους με γκλοπ, ενώ έγιναν και 7 προσαγωγές.

Σύμφωνα με πληροφορίες από την επίθεση τραυματίστηκε ελαφρά ένας αστυνομικός.

Μετά τις συμπλοκές ακολούθησε πορεία διαμαρτυρίας κατοίκων.

 

neasmirni1

 

ΣΥΡΙΖΑ: Η αστυνομία ξυλοκόπησε απρόκλητα πολίτες

«Όσο η αποτυχία της κυβέρνησης ξεσκεπάζεται, τόσο οι Μητσοτάκης και Χρυσοχοΐδης θα ξεσπούν πάνω στους πολίτες. Οι άνθρωποι πλέον έχουν ξεφύγει επικίνδυνα».

«Σήμερα το απόγευμα η αστυνομία του κ. Χρυσοχοΐδη ξυλοκόπησε απρόκλητα πολίτες στην πλατεία της Νέας Σμύρνης. Όπως φαίνεται στο σχετικό βίντεο που κυκλοφορεί οι αστυνομικοί ασκούν βία πρωτοφανούς αγριότητας προκαλώντας έντονες αποδοκιμασίες έκπληκτων περαστικών», τονίζει ο ΣΥΡΙΖΑ σε ανακοίνωσή του.

Η αξιωματική αντιπολίτευση αναφέρει ότι «ο αυταρχισμός των αστυνομικών δυνάμεων εντείνει το αίσθημα ανασφάλειας των πολιτών» και τονίζει πως «όσο η αποτυχία της κυβέρνησης στην αντιμετώπιση της πανδημίας και σε όλα τα μέτωπα ξεσκεπάζεται, τόσο οι Μητσοτάκης και Χρυσοχοϊδης θα ξεσπούν επάνω στους πολίτες».

«Οι άνθρωποι πλέον έχουν ξεφύγει επικίνδυνα», σημειώνει.

ΚΙΝΑΛ: Σοκάρουν οι εικόνες αστυνομικής βίας

Ο εκπρόσωπος του ΚΙΝΑΛ Νίκος Χρηστίδης δήλωσε: «Η αστυνομική βία στη χώρα μας παίρνει επικίνδυνες διαστάσεις.Οι εικόνες της σημερινής επίθεσης της αστυνομίας κατά των νέων ανθρώπων στην Ν.Σμύρνη σοκάρουν. Δεν έτυχε, είναι επιλογή της Κυβέρνησης και προσωπικά του κ Μητσοτακη. Όσο ο κόσμος τους γυρίζει την πλατη ,τόσο θα καταφεύγουν στην καταστολή» .

Μητσοτάκης: «Αντί να ψάχνουν δουλειά στο δημόσιο, οι νέοι να γίνουν επιχειρηματίες»

0

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης μετείχε σε συζήτηση με τον πρόεδρο του ΣΕΒ Δημήτρη Παπαλεξόπουλο

«Ηκυβέρνηση δεν εστιάζει σε μικρή αλλαγή. Οι φιλοδοξίες μας είναι πολύ μεγάλες για να αλλάξουμε τον παραγωγικό ιστό», τόνισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης συμμετέχοντας σε συζήτηση με τον πρόεδρο του ΣΕΒ Δημήτρη Παπαλεξόπουλο στο πλαίσιο του διαδικτυακού συνεδρίου «Innovative Greeks».

Ο πρωθυπουργός έδωσε συγχαρητήρια στους Έλληνες που καινοτομούν εντός και εκτός συνόρων και τόνισε πως πρέπει να είμαστε τολμηροί στον τρόπο που ενεργούμε και να σκεφτόμαστε διαφορετικά. Φέρνοντας ως παράδειγμα την πανδημία, είπε ότι παρότι πρόκειται για τεράστια υγειονομική κρίση αποτελεί και τεράστια ευκαιρία να αλλάξουμε τον τρόπο με τον οποίο εργαζόμαστε και συνεργαζόμαστε με τον δημόσιο τομέα. Ανέφερε ότι υπάρχουν σημαντικές αλλαγές και αυτό που πρέπει να εξασφαλίσουμε είναι ότι θα απελευθερώσουμε τις δημιουργικές δυνάμεις που προκαλούν ανατροπές και αλλαγές.

Ο κ. Μητσοτάκης αναφέρθηκε στον ψηφιακό μετασχηματισμό του δημόσιου τομέα και στη δυνατότητα των πολιτών να συναλλάσσονται με το κράτος χρησιμοποιώντας την τεχνολογία. Μίλησε επίσης για το πρόγραμμα εμβολιασμού, επισημαίνοντας πως κάποιος κλείνει το ραντεβού του στέλνοντας sms και υπογράμμισε πως το θέμα είναι να υπάρχει εμπιστοσύνη του πολίτη στο κράτος, κάτι που δεν υπήρχε για πολλές δεκαετίες.

«Τα πράγματα έχουν αλλάξει προς το καλύτερο. Παρά την πανδημία έχουμε κάνει σημαντικά βήματα σε αυτή την κατεύθυνση», τόνισε ενώ ρωτήθηκε και για τους τρόπους με τους οποίους η κυβέρνηση θα επισπεύσει την τάση επιστροφής των Ελλήνων που έφυγαν στον εξωτερικό. Ο πρωθυπουργός σημείωσε πως πολλοί ταλαντούχοι νέοι αναγκάστηκαν να φύγουν τα τελευταία χρόνια λόγω των τεράστιων προβλημάτων αλλά και γιατί δεν υπήρχαν θέσεις εργασίας. Επ’αυτού εκτίμησε ότι πλέον η οικονομία θα δημιουργήσει δουλειές που θα μπορούν να καλύψουν τις φιλοδοξίες όσων θέλουν να επιστρέψουν στην Ελλάδα, ότι θα έχουν την ευκαιρία να συνεχίσουν τη σταδιοδρομία τους. «Μπορούμε να προσελκύσουμε ανθρώπους σε τομείς που έχουμε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ως χώρα», τόνισε και αναφέρθηκε στην ποιότητα ζωής και στο επίπεδο της Ελλάδας μακροπρόθεσμα.

«Πολλοί σκέφτονται να επιστρέψουν τώρα επειδή πιστεύουν ότι είμαστε στην αφετηρία ενός νέου κύκλου, σε σημείο καμπής. Παροτρύνω τους Έλληνες του εξωτερικού να γίνουν μέρος αυτού του νέου κεφαλαίου της ιστορίας μας. Χρειαζόμαστε την εμπειρία που έχουν αποκομίσει στο εξωτερικό. Είναι σημαντικό ανθρώπινο κεφάλαιο», συνέχισε ενώ είπε πως η κυβέρνηση διευκολύνει την επιστροφή τους παρέχοντας φορολογικά κίνητρα όπως η κατάργηση της εισφοράς αλληλεγγύης και ένα ελκυστικό καθεστώς για εργοδότες και εργαζόμενους. «Επιπλέον μετά την πανδημία ένα από τα πλεονεκτήματα είναι ότι θα μπορείς να εργαστείς από οποιοδήποτε μέρος του κόσμου και η Ελλάδα προσφέρει ασφαλές περιβάλλον και εξαιρετική ποιότητα ζωής. Είμαστε ελκυστικοί όχι μόνο για τους Έλληνες αλλά και για άλλες εθνικότητες. Θα πρέπει να είναι ο καλύτερος τόπος να εργαστείς είτε είσαι Έλληνας είτε όχι», πρόσθεσε.

Ελκυστικός προορισμός η Ελλάδα

Ο πρόεδρος του ΣΕΒ Δημήτρης Παπαλεξόπουλος ρώτησε τον πρωθυπουργό πώς θα επωφεληθεί η χώρα και από εκείνους που θα θελήσουν να παραμείνουν στο εξωτερικό. «Βεβαίως δεν θα γυρίσουν όλοι. Πρώτα από όλα θέλουμε οι Έλληνες να συμμετέχουν σε ό,τι συμβαίνει στην Ελλάδα», απάντησε ο Κυριάκος Μητσοτάκης και χαρακτήρισε σημαντικό βήμα την υλοποίηση της προεκλογικής του δέσμευσης να μπορούν οι Έλληνες της διασποράς να ψηφίσουν από τον τόπο διαμονής τους.

Είπε επίσης ότι σε ένα διασυνδεδεμένο κόσμο θα πρέπει να δημιουργήσουμε δίκτυα που θα εκμεταλλεύονται την τεχνογνωσία των Ελλήνων σε διάφορους κλάδους και έφερε παράδειγμα το χώρο της υγείας όπου πολλοί δραστηριοποιούνται στις ΗΠΑ και ηγούνται μεγάλων εταιρειών που συμμετέχουν στην προσπάθεια για τα εμβόλια για τον covid. Ο πρωθυπουργός είπε ότι υπάρχει δίκτυο Ελλήνων ή κάποιων που έχουν κάποια σχέση με την Ελλάδα και είναι σύμβουλοί μας πχ για την υγειονομική περίθαλψη.

«Δεν χρειάζεται κατ’ ανάγκη να επιστρέψει κανείς στην Ελλάδα. Αρκεί να δηλώσουν ενδιαφέρον να βοηθήσουν είτε με την γνώση τους, είτε με το κεφάλαιό τους. Απευθύνω έκκληση στους επενδυτές να επενδύσουν στην Ελλάδα. Ζητάμε από Έλληνες και από μη Έλληνες να επενδύσουν. Αποτελούμε ελκυστικό επενδυτικό προορισμό», συμπλήρωσε ενώ είπε μεταξύ άλλων ότι ένα βήμα που θα μπορούσε να απασχολήσει Έλληνες του εξωτερικού είναι οι μη κυβερνητικές οργανώσεις.

Επιπρόσθετα τόνισε πως η φετινή είναι πολύ σημαντική χρονιά για εμάς καθώς συμπληρώνουμε 200 χρόνια από την ελληνική επανάσταση. «Είναι ευκαιρία να κάνουμε αναδρομή και απολογισμό. Να δούμε πότε πετύχαμε και πώς μπορούμε να έχουμε ένα λαμπρό μέλλον. Όχι μόνο να γιορτάσουμε το παρελθόν αλλά να χαρτογραφήσουμε μια νέα πορεία για ένα φιλόδοξο μέλλον», υπογράμμισε.

Να επενδύσουν οι επιχειρήσεις σε έρευνα και ανάπτυξη

Αναφερόμενος στις νεοφυείς επιχειρήσεις στην Ελλάδα, τόνισε πως δεν είναι μόνο τεχνολογικές αλλά γενικότερα καινοτόμες και αυτό είναι αποτέλεσμα και της συγχρηματοδότησης με ευρωπαϊκά κονδύλια. «Είμαι πολύ χαρούμενος που πολλοί Έλληνες στην κρίση έχουν ξεκινήσει να είναι επιχειρηματίες. Η επιχειρηματικότητα δεν είναι κακή έννοια. Γιατί να μη συμβεί και στην Ελλάδα και να συμβαίνει μόνο στο εξωτερικό; Αυτό είναι το όραμά μου», συνέχισε και είπε ότι είναι σημαντικό να αρχίσουμε να διδάσκουμε την επιχειρηματικότητα στα σχολεία.

«Τα δημόσια πανεπιστήμιά μας έχουν εξαιρετικούς αποφοίτους που είναι δημιουργικοί και ταλαντούχοι. Πολλές ξένες επιχειρήσεις θέλουν να δημιουργήσουν κέντρα καινοτομίας εδώ», πρόσθεσε ενώ υπογράμμισε μεταξύ άλλων ότι οι επιχειρήσεις θα πρέπει να επενδύσουν περισσότερο στην έρευνα και την ανάπτυξη.

Επίσης αναφέρθηκε στη μετατροπή ενός εγκαταλελειμμένου εργοστασίου στην Πειραιώς σε Κέντρο Καινοτομίας στην Ελλάδα αλλά και στο πώς θα επιτρέψουμε στα πανεπιστήμια μας να συνεργαστούν με τον ιδιωτικό τομέα. «Ήταν στρέβλωση αυτό που βλέπαμε στην ανώτατη εκπαίδευση», σημείωσε και τόνισε πως οι νέοι αντί να ψάχνουν δουλειά στο δημόσιο, να μπορούν να σκέφτονται πως θα γίνουν επιχειρηματίες. «Δεν λέω ότι δεν χρειαζόμαστε ταλαντούχο κόσμο στο δημόσιο με αξιοκρατικά κριτήρια και διαδικασίες», διευκρίνισε.

Τα πανεπιστήμια της Ελλάδας έχουν παράδοση στις θετικές επιστήμες

Ο πρόεδρος του ΣΕΒ σημείωσε ότι τα πανεπιστήμιά μας έχουν πολύ καλή παράδοση, ειδικά στις θετικές επιστήμες, αλλά ενώ είμαστε μια χώρα που το 42% των νέων διαθέτει πτυχίο, η ανεργία είναι πάνω από 15% και περισσότερες από το 1/3 των εταιρειών δυσκολεύονται να βρουν ανθρώπους με τα κατάλληλα προσόντα. Ο κ. Παπαλεξόπουλος είπε ότι αυτό συνιστά μια αντίφαση και ρώτησε τι θα κάνει η κυβέρνηση.

«Υπάρχουν πολλά που πρέπει να κάνουμε στη δημόσια εκπαίδευση και πρέπει να ξεκινήσουμε από τα νηπιαγωγεία, τον τρόπο που λειτουργούν τα σχολεία, το ωρολόγιο πρόγραμμα, τις δεξιότητες που θεωρούμε σημαντικές», απάντησε ο πρωθυπουργός υπογραμμίζοντας πως είναι κρίσιμης σημασίας τι μαθαίνουν οι νέοι στο πανεπιστήμιο και πως επιλέγουν τι θα είναι αυτό που θα σπουδάσουν. Αναφερόμενος στον πρόσφατο νόμο για την ανώτατη εκπαίδευση είπε ότι η κυβέρνηση εστίασε σε αυτό. «Προσπαθούμε να ενθαρρύνουμε τα παιδιά να περιορίσουν τον αριθμό των σχολών που δηλώνουν ώστε να σπουδάσουν κάτι που θέλουν και όχι κάτι που μπήκαν τυχαία», συμπλήρωσε τονίζοντας πως είναι ιδιαίτερα υψηλός ο βαθμός διαρροής φοιτητών που εγκαταλείπουν τις σπουδές τους γιατί δεν τις ήθελαν.

«Όλα ξεκινούν από το σχολείο. Δεν μιλάμε για αποστήθιση, απομνημόνευση. Τα πάντα τα βρίσκει κανείς πια στο διαδίκτυο. Μιλάμε για κριτική σκέψη, δυνατότητα έκφρασης, να γράφει σωστά, να συνεργάζεται, να ξεπερνά εμπόδια, να υπάρχει ομαδικό πνεύμα, να είναι ανθεκτικός. Αυτές είναι δεξιότητες που πρέπει να διδάξουμε στο σχολείο. Μιλάμε για ριζική αλλαγή του συστήματος δημόσιας εκπαίδευσης η οποία θα απαιτήσει χρόνο. Δεν είναι εύκολες αυτές οι αλλαγές», ανέφερε ο κ. Μητσοτάκης ο οποίος τόνισε πως είναι κατηγορηματικός ότι η αξιολόγηση των πανεπιστημίων είναι σημαντική. Μίλησε επίσης για τη δια βίου μάθηση και την αναβάθμιση των δεξιοτήτων κάποιου αλλά και για την αξιοποίηση των πόρων από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.

Ο πρόεδρος του ΣΕΒ παρατήρησε ότι το 62% του εργατικού δυναμικού είναι σε μικρές εταιρίες και ότι μόλις το 12% των εταιρειών απασχολούν πάνω από 50 άτομα. Ο πρωθυπουργός είπε ότι χρειαζόμαστε μεγαλύτερες εταιρείες κάτι που μπορεί να γίνει ίσως μέσω συνεργασιών και συγχωνεύσεων, αλλά μερικές φορές – είπε- και το μικρό έχει τη χάρη του. «Δεν σημαίνει ότι όλες οι επιχειρήσεις πρέπει να είναι μεγάλες για να είναι επιτυχημένες», επισήμανε.

Σχετικά με την απόφαση μεγάλων εταιρειών όπως η Pfizer και η amazon να επενδύσουν στην Ελλάδα , είπε ότι το έκαναν γιατί αποφάσισαν ότι αξίζει. «Για κάποιες αυτό θα ήταν αδιανόητο προ κάποιων ετών. Νοιώθουν άνετα με την κυβέρνησή μας. Δεν μου αρέσει να πω ότι η κυβέρνηση είναι υπέρ των επιχειρήσεων. Είμαστε απλώς ειλικρινείς και οι πολυεθνικές εκτιμούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Ελλάδας», συμπλήρωσε τονίζοντας πως αυτό μετά παίρνει μορφή χιονοστιβάδας. «Πλέον είμαστε στο χάρτη των επενδυτών. Τώρα όλοι κοιτούν την Ελλάδα και όχι μόνο σε τομείς όπως ο τουρισμός. Δείτε τι έγινε με τη Pfizer που δημιουργεί data center στη Θεσσαλονίκη. Δεν είναι το μόνο παράδειγμα. Μπορεί να υπάρξουν πολλές ευκαιρίες για εταιρείες που θέλουν να επενδύσουν στην Ελλάδα», πρόσθεσε σημειώνοντας ότι η γεωγραφική θέση της χώρας μας είναι κομβικής σημασίας καθώς είναι κοντά στη μέση ανατολή, στα βαλκάνια, στην Αφρική και την Ινδία που είναι μια νέα αγορά.

Αρχή μιας νέας ανοδικής τάσης

Ο πρόεδρος του ΣΕΒ ρώτησε για τις μεταρρυθμίσεις που σχεδιάζει η κυβέρνηση για την προσέλκυση άμεσων ξένων επενδύσεων. Ο πρωθυπουργός ανέφερε ότι η κυβέρνηση έχει ψηφίσει 100 νόμους πολλοί εκ των οποίων έχουν σχέση με την προτεραιότητα να προσελκύσουμε εγχώριες και ξένες επενδύσεις. «Σε καμία περίπτωση η πανδημία δεν μας έχει οδηγήσει σε αλλαγή ή παρέκκλιση από τον αρχικό στόχο. Όλες οι χώρες έχουν πληγεί, αυτό είναι κάτι παροδικό. Μπορεί η πανδημία να αποτελέσει ευκαιρία για την Ελλάδα και να εμφανιστούν ευκαιρίες που δεν υπήρχαν πριν. Οι επενδυτές θέλουν σταθερό περιβάλλον. Το εγγυόμαστε. Έχουμε πλειοψηφία στη Βουλή, έχουμε υπηρετήσει μόνο τη μισή θητεία, πάμε καλά στις δημοσκοπήσεις. Οι Έλληνες αναγνωρίζουν ότι εμείς προχωρούμε, ότι η χώρα κινείται στη σωστή κατεύθυνση. Δεν είναι παρίας, δεν είναι προβληματική. Δεν είμαστε το μαύρο πρόβατο. Είμαστε συνεπείς στις υποχρεώσεις μας», τόνισε ο πρωθυπουργός ο οποίος είπε ότι είχαμε κακή δημοσιότητα για πολλές δεκαετίες αλλά τα αφήσαμε πίσω αυτά και άλλαξε η φήμη μας.

Αναφέρθηκε δε στο νέο νόμο για τις δημόσιες συμβάσεις σύμφωνα με τις ευρωπαϊκές οδηγίες ο οποίος απλοποιεί τις διαδικασίες καθώς και στο γεγονός ότι ξεκλείδωσαν πολλές επενδύσεις όπως αυτή στο Ελληνικό η οποία – όπως είπε – ήταν γόρδιος δεσμός. «Είμαστε μόνο στην αρχή μιας νέας ανοδικής τάσης», συνέχισε σημειώνοντας πως όλα αυτά οι δυνητικοί επενδυτές τα εξετάζουν και πως όσοι Έλληνες ζουν στο εξωτερικό νοιάζονται για τη χώρα και χαίρονται όταν πάει καλά. «Οι πολιτικές πεποιθήσεις είναι κάτι που δεν με αφορά. Ανεξάρτητα από το τι ψηφίζει κανείς πρέπει να σκεφτόμαστε ως Έλληνες. Οι Έλληνες του εξωτερικού βλέπουν καλύτερα. Εμείς βλέπουμε πολλές φορές στη μικροπολιτική και αυτό είναι λάθος», πρόσθεσε.

Ερωτηθείς πως θα δημιουργήσουμε ελκυστικό περιβάλλον για τεχνολογικές επιχειρήσεις, είπε ότι θα τους δείξουμε ότι αξίζει να επενδύσουν ενώ μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στην αγορά ακινήτων αλλά και στη δυνατότητα να μπορεί να εργαστεί κάποιος από οποιοδήποτε μέρος του κόσμου. «Η φύση της εργασίας αλλάζει και εδώ έχουμε μοναδικό συγκριτικό πλεονέκτημα το οποίο συνδυάζει ποιότητα ζωής, εξαιρετική συνδεσιμότητα με το δίκτυο 5G και παρά την κριτική που υπάρχει ένα καλό υγειονομικό σύστημα. Δεν χρειάζεται να δουλέψεις από την Αθήνα αλλά και από ένα νησί ή χωριό και να έχει εξαιρετικό τρόπο ζωής και να συμβάλεις στην ελληνική οικονομία», τόνισε.

Απευθυνόμενος στις καινοτόμες επιχειρήσεις ο πρωθυπουργός τους έστειλε το μήνυμα να συνεχίσουν να παίρνουν μέρος στα δρώμενα στην Ελλάδα και να βοηθήσουν να αλλάξουμε το πρόσωπο της χώρας. «Κάποιοι θα επιστρέψουν. Όσοι μείνουν στο εξωτερικό να έχουν πάντα ενδιαφέρον για όσα συμβαίνουν στην Ελλάδα. Υπάρχουν τρόποι να συμβάλλουν στην ανάπτυξη της χώρας. Το αν θα μπορέσουμε οι καινοτόμοι Έλληνες να μετασχηματίσουν την Ελλάδα ώστε να είναι καινοτόμα θα ήταν σημαντικό βήμα στη σωστή κατεύθυνση», τόνισε ο κ. Μητσοτάκης.

Πηγή: ethnos.gr

Νέα Σμύρνη: Βίντεο ντοκουμέντο δείχνει πώς ξεκίνησε ο ξυλοδαρμός ενός νεαρού από τους αστυνομικούς

0

Βίντεο ντοκουμέντο δείχνει την στιγμή και συγκεκριμένα πώς ξεκίνησε ο ξυλοδαρμός ενός νεαρού στην πλατεία της Νέας Σμύρνης.

Όπως φαίνεται ο νεαρός φοράει μάσκα και συζητά με τους αστυνομικούς την ώρα που ένας από τους ένστολους τον σπρώχνει, τον τραβά και αρχίζει να τον χτυπά με το γκλοπ.

Στη συνέχεια καταφθάνουν και άλλοι αστυνομικοί για να βοηθήσουν τον συνάδελφό τους.