Blog Σελίδα 7728

Ελεύθερος ο αστυνομικός που πυροβόλησε τον 16χρονο Ρομά

0

Υπέρ του ανακριτή τάχτηκε το δικαστικό συμβούλιο για την ποινική μεταχείριση του 34χρονου αστυνομικού που πυροβόλησε τον 16χρονο Ρομά, κατά τη διάρκεια καταδίωξης στη Θεσσαλονίκη.

Μετά την απολογία του, υπήρξε διαφωνία μεταξύ ανακριτή και εισαγγελέα με τον τελευταίο να ζητάει την προφυλάκιση του.

Τελικά το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Θεσσαλονίκης έλυσε τη διαφωνία κάνοντας δεκτή την πρόταση του ανακριτή ο οποίος ζήτησε να αφεθεί ελεύθερος με τον περιοριστικό όρο της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα.

Κατά την απολογία του στον 6ο ανακριτή, ο κατηγορούμενος ισχυρίστηκε ότι βρισκόταν σε άμυνα γιατί ο 16χρονος οδηγός του καταδιωκομενου οχήματος επιχείρησε να εμβολίσει τη δεύτερη μηχανή της ΕΛΑΣ. Ανέφερε ότι πυροβόλησε εν κινήσει, στοχεύοντας στο αυτοκίνητό και όχι στον οδηγό.

Οι τρεις δικαστές του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών αποφάσισαν για τη διαφωνία εισαγγελέα- ανακριτή, λαμβάνοντας υπόψη τη δικογραφία που σχηματίστηκε πριν εκπνεύσει ο 16χρονος. Γιατι προβλέπεται ένα χρονικό περιθώριο 5 ημερών που δεν μπορεί να παραταθεί και γιατί μέχρι την ώρα της απόφασης δεν είχαν διαβιβαστεί τα απαραίτητα έγγραφα (πιστοποιητικό θανάτου, ιατροδικαστική έκθεση κλπ). Αρχικά εις βάρος του 34χρονου αστυνομικού ασκήθηκε ποινική δίωξη για απόπειρα ανθρωποκτονιας.

Το προσεχές χρονικό διάστημα η δικογραφία θα επιστρέψει στον ανακριτή ο οποίος θα ζητήσει να αλλάξει η κατηγορία και να ασκηθεί ποινικη δίωξη απο την εισαγγελια για ανθρωποκτονία τετελεσμένη. Ο κατηγορούμενος θα κληθεί ξανά για συμπληρωματική απολογία και δεν είναι απίθανο να προφυλακιστεί, σύμφωνα με νομικούς κύκλους.

Συνειδητοποιείς πως τα χρόνια περνούν όταν τα Χριστούγεννα δεν θέλεις πια δώρα αλλά ανθρώπους

0

«Αγαπητέ Άγιε Βασίλη, φέτος δε θα ζητήσω κάτι μόνο για μένα αλλά για όλη την οικογένεια μου. Θέλω αυτό το ξεχωριστό άτομο που θα λείπει και φέτος από το τραπέζι μας, να χτυπήσει την πόρτα, να μπει και να γεμίσει με χαρά όλο το σπίτι έστω για λίγο. Μετά μπορείς να τον επιστρέψεις πίσω στον ουρανό μαζί με το χαμόγελό μας..»

γράφει η Kleopatra Bright

Αυτό το γράμμα έγραψε στον Άγιο Βασίλη η Άννα τα φετινά Χριστούγεννα. Και ας γνώριζε πως δεν υπάρχει στα αλήθεια Άγιος Βασίλης…Και ας ήταν δεκαέξι χρονών.. Γιατί της έλειπε το στήριγμα της, ο βασιλίας της, ο μπαμπάς της.

Άλλη μια χρονιά θα περνούσε και μία θέση θα ήταν άδεια στο χριστουγεννιάτικο τραπέζι. Οι στιγμές που κάποτε την έκαναν να δυσανασχετούσε της λείπουν, αφού είχε γίνει θρύψαλα μέσα της.

Κάθε παραμονή Χριστουγέννων έμενε απορροφημένη στον υπολογιστή της και στις ακατάσχετες συζητήσεις με τις φίλες της και εκείνος μπαίνοντας στο δωμάτιό της με ένα παιχνιδιάρικο ύφος τη μάλωνε.

Τώρα όμως είναι διαφορετικά, τη βλέπει από τον ουρανό αλλά δε μπορεί να της μιλήσει.. Και φέτος πήγε στο παγοδρόμιο και βλέποντας τα παιδιά να παίζουν και να γελούν με τους μπαμπάδες τους, θυμήθηκε το δικό της μπαμπά που ανησυχούσε καθώς γελούσαν μην έχει χτυπήσει.

Πήρε δώρα για όλους εκτός από αυτόν, του οποίου το δώρο τη δυσκόλευε πιο πολύ από όλα γιατί ήθελε να του πάρει το καλύτερο και πιο μοναδικό δώρο που θα το θυμόταν για πάντα και ας τη μάλωνε που κατανάλωνε όλα τα χρήματα της για χάρη του.

Τη φετινή χρόνια αποφάσισε η μητέρα της να στολίσει και καθώς κοίταζε η Άννα την κορυφή του δέντρου θυμήθηκε εκείνον που τη βοηθούσε και την τοποθετούσαν μαζί. Και η κορυφή τα φετινά Χριστούγεννα έμεινε άδεια..

Ούτε δώρα δεν αντάλλαξαν για άλλη μια χρονιά με αυτό το υπέροχο τελετουργικό γιατί δεν ήταν πια στη ζωή αυτός που της έλεγε να κάνει υπομονή για να πάει η ώρα δώδεκα τα μεσάνυχτα.

Τα μελομακάρονα και οι κουραμπιέδες έμειναν ανέγγιχτοι αφού μόνο εκείνος τα έτρωγε και όταν πήγαινε εκείνη να φάει τη μάλωνε. Έτσι κάθε φορά εδώ και πέρα που πήγαινε να φάει θυμόταν το βλέμμα του και δεν έτρωγε.

Από τα πρώτα Χριστούγεννα που γεννήθηκε της τραγουδούσε κάθε Χριστούγεννα πως το μόνο που ήθελε για τα Χριστούγεννα ήταν εκείνη και πως δεν τον ένοιαζαν τα δώρα κάτω από το δέντρο και λόγω της μεγάλης αγάπης που του έχει είχε γίνει το αγαπημένο της τραγούδι.

Όμως τώρα δεν αντέχει να το ακούει γιατί δεν αντέχει και δε μπορεί να αποδεχτεί πως ο χρόνος κυλάει, κάθε Χριστούγεννα περνάνε και δεν θα ξανακούσει τη φωνή του να το τραγουδάει γιατί είναι κάπου μακριά, κάπου ψηλά και την προσέχει.

Δεν καταλάβαινε μέχρι τότε πόσο σημαντικές ήταν αυτές οι στιγμές μέχρι που τις έχασε για πάντα και τώρα έχουν γίνει ανεκτίμητες στο νου και την καρδία της.

Γι’αυτό εμείς οι νέοι δεν πρέπει να παραπονιόμαστε επειδή  κάθε Χριστούγεννα στολίζουμε με την οικογένειά μας το δέντρο με τον ίδιο τρόπο, την ίδια μέρα και στο ίδιο μέρος.

Δεν πρέπει να αγανακτούμε εξαιτίας του οικογενειακού τραπεζιού τη στιγμή που όλοι οι συγγενείς ανακαλούσαν στη μνήμη τους τις δικές τους χαρούμενες και ανέμελες εποχές.

Μη θυμώνετε στους γονείς σας γιατί θέλουν να καθίσετε μαζί τους την ημέρα το Χριστουγέννων, να γευτείτε λιχουδιές και να χορέψετε το «τρίγωνα κάλαντα».

Οι στιγμές που φαντάζουν τώρα τόσο απλές και τόσο δεδομένες σε λίγα χρόνια θα είναι από τις πιο ευχάριστες και σημαντικές ολόκληρης της ζωής μας. Μην αναγκαστείτε να τις χάσετε για να τις ζητήσετε και να τις εκτιμήσετε..

Και εσύ που η μαμά σου θέλει για άλλη μια χρονιά να τη βοηθήσεις να φτιάξει τα γλυκά μην της γκρινιάξεις ούτε να τη μαλώσεις. Αγκάλιασέ την, φιλησέ τη και υποσχέσου της πως θα φτιάξετε τα πάντα μαζί!

Ιωάννης Καποδίστριας: Ο Έλληνας που αγάπησε όσο ελάχιστοι τον τόπο του και ανταμείφθηκε με σφαίρες

0

Όταν σήμερα ομιλούμε για το διπλωματικό έργο του Ιωάννη Καποδίστρια δεν θα πρέπει να αναφερόμαστε σε αυτό ωσάν να ήταν ένα ιστορικό απολίθωμα, αναχρονιστικό και ξεθωριασμένο, αλλά ως μια ζώσα πνευματική και ιστορική πηγή, ανεξάντλητη στον χρόνο, από την οποία ασυγκράτητα αναβλύζουν όλα εκείνα τα ευγενή ιδανικά του τόπου μας και δίνουν πνοή ζωής στην ύπαρξή μας.

e82457e791e6f4a8d421f89ed8125203

Αν θα πρέπει ιστορικά να απαντηθεί το πώς ο Καποδίστριας κατάφερε να επιτύχει τελικά τον σκοπό του σε πολιτικό και διπλωματικό επίπεδο δημιουργώντας τις προϋποθέσεις να αναγνωριστεί η Ελλάδα διεθνώς ως ανεξάρτητο κράτος, παρά τις μηχανορραφίες και τις ραδιουργίες που υφάνθηκαν εις βάρος του, ιδίως από το λεπτό νήμα της αυστριακής διπλωματίας, αυτή θα ερχόταν σίγουρα από την επιστολή που έγραψε ο καγκελάριος της Αυστρίας πρίγκιπας Κλήμης φον Μέττερνιχ στη Δωροθέα Lieven:

«Τότε μονάχα θα μπορέσω να κοιμηθώ ήσυχα, όταν ο Καποδίστριας θα έχει θανατωθεί! Ενόσω ζει, θα είναι πάντοτε επικίνδυνος. Όμως, για να ειπώ την αλήθεια, αυτός είναι ένας έντιμος και πολύ χρήσιμος άνθρωπος, ενώ εγώ; Ο μόνος αντίπαλος που δύσκολα ηττάται είναι ο απόλυτα έντιμος άνθρωπος, και τέτοιος είναι ο Καποδίστριας».

Η ιστορική αυτή διαμάχη μεταξύ των δύο αυτών ανδρών ήταν διαμάχη μεταξύ δύο κόσμων. Ο Μέττερνιχ υπήρξε ένας πολιτικός πάντοτε πιστός στις αρχές της Ιεράς Συμμαχίας και της διατήρησης της νομιμότητας στην Ευρώπη.

Ένας ακραιφνής οπαδός της πολιτικής της καταπιέσεως και της επιβολής της βίας έναντι σε κάθε απελευθερωτικό κίνημα. Από την άλλη μεριά, η προσέγγιση του Καποδίστρια στο θέμα της επεμβάσεως των μεγάλων δυνάμεων στα επαναστατικά κινήματα των μικρότερων και ασθενέστερων λαών της Ευρώπης υπήρξε ριζικά αντίθετη, όχι μόνο ως προς τους τρόπους, αλλά κυρίως ως προς τα μέσα καταστολής τους.

Ο Καποδίστριας χωρίς να επικροτεί τις επαναστάσεις, εν τούτοις τασσόταν υπέρ της αρχής της μη ένοπλης επεμβάσεως και θεωρούσε πως αυτές οι επαναστάσεις έπρεπε να αντιμετωπιστούν με σταδιακές μεταρρυθμίσεις, οι οποίες θα λαμβάνουν υπόψιν κυρίως την παραχώρηση Συντάγματος και Συνταγματικών ελευθεριών, τη λαϊκή κυριαρχία και την πολιτική και εθνική ανεξαρτησία των λαών.

b43bb470514cdb854e1e1d3b43f14aa6

Ένα τέτοιο ιστορικό παράδειγμα αποτελεί το ζήτημα της Νεάπολης, όπου εκεί ο Καποδίστριας πρότεινε ως λύση την αλλαγή κυβερνητικού συστήματος εν αντιθέσει προς τον Μέττερνιχ ο οποίος έβλεπε ως μοναδική λύση την ένοπλη επέμβαση. Αλλά δεν είναι και το μόνο. Στο συνέδριο του Aachen, το 1818, ο Καποδίστριας αγωνίστηκε με παρρησία και σθεναρότητα για τις αξίες και τις ελευθερίες των μικρότερων κρατών, όπως η Ισπανία και η Ιταλία, ασχέτως αν οι προσπάθειές του δεν τελεσφόρησαν επειδή δεν ταυτίζονταν με τα συμφέροντα των Μεγάλων Δυνάμεων της εποχής.

Οφείλει να μην παροραθεί το γεγονός ότι ο Καποδίστριας σε εκείνο το συνέδριο, παρά τις σθεναρές αντιρρήσεις του Μέττερνιχ, κατάφερε να πείσει τους αντιπροσώπους των μεγάλων Δυνάμεων να αποσύρουν τα στρατεύματα κατοχής από την ηττημένη Γαλλία και ταυτοχρόνως να περιορίσει τις οικονομικές απαιτήσεις των νικητών διασώζοντας τη Γαλλία από την οικονομική κατάρρευση. Ο βασιλιάς της Γαλλίας Λουδοβίκος, σε ένδειξη ευγνωμοσύνης προσέφερε στον Καποδίστρια ένα πολύ σημαντικό χρηματικό ποσό. Ο Καποδίστριας όμως αρνήθηκε κατηγορηματικά. Και όταν εκείνοι επέμειναν, τότε ο Καποδίστριας τους ζήτησε να προσφέρουν από ένα αντίτυπο όσων βιβλίων υπήρχαν διπλά στη βιβλιοθήκη των Παρισίων για τις βιβλιοθήκες που σκόπευε να ιδρύσει στην Ελλάδα.

«Το περιττόν σας είπε, θα γίνει κεφάλαιον της βιβλιοθήκης την οποίαν επιθυμώ να συστήσω εις την πατρίδα μου και άλλο ουδέν υπάρχει εις εμέ χαριέστερον.»

Την ίδια προσπάθεια κατέβαλε και στα συνέδρια του Troppau και του Laibach το 1820 και 1821 τα οποία συνήλθαν προκειμένου να αντιμετωπιστούν από τις Μεγάλες Δυνάμεις τα λεπτής και ίσως εύθραυστης ισορροπίας ζητήματα για τις Ευρωπαϊκές Δυνάμεις που προέκυψαν μετά την έκρηξη των επαναστάσεων αρχικώς στην Ισπανία και στην Νεάπολη και κατόπιν στο Πεδεμόντιο, καθώς και στο συνέδριο της Βιέννης όπου ο Καποδίστριας αγωνίστηκε για την βελτίωση των συνθηκών ζωής των μαύρων, την κατάργηση του δουλεμπορίου και της δουλείας στις ακτές της Αφρικής. Οι σύνεδροι ταυτίστηκαν πλήρως με τις ανθρωπιστικές ιδέες του Καποδίστρια και υιοθέτησαν τις προτάσεις του διακηρύσσοντας ότι το εμπόριο των νέγρων αντιτασσόταν στους νόμους της ανθρωπότητας και του δημόσιου ήθους.

96d4af0da3b0bc575775e9168eb6db7d

Ο Ιωάννης Καποδίστριας ήταν ο διπλωμάτης που με το πάθος του για την ελευθερία, το απροσκύνητο ήθος και την ευρεία μόρφωση άλλαξε άπαξ διά παντός τον ρου της Ευρωπαϊκής Ιστορίας υπέρ της Ελλάδος, η απελευθέρωση της οποίας σήμανε την αρχή της αφύπνισης και των υπόλοιπων αδύναμων και κατατρεγμένων λαών της Ευρώπης που ζούσαν εγκλωβισμένοι στον ιστό της διατήρησης της ισορροπίας ισχύος της Ιεράς Συμμαχίας. Ο πρώτος κυβερνήτης της χώρας αφιέρωσε την ζωή του στην Ελλάδα με περισσή αυταπάρνηση, εντιμότητα και προσηνή απλότητα και εκείνη με προθυμία του την πήρε. Και μαζί του πήρε μακριά από τούτο τον τόπο και τον ελεύθερο άνθρωπο, δηλαδή τον κριτικά σκεπτόμενο. Όχι τον εκ πεποιθήσεως αντιδραστικό αλλά τον εξ ανάγκης φιλαλήθη. Και τέτοιοι άνθρωποι από την εποχή του Σωκράτη διώκονται απηνώς ή χαρακτηρίζονται ως «τύραννοι» όπως αποκαλούσε η αντιπολίτευση της εποχής τον Καποδίστρια. Ο δε ποιητής Αλέξανδρος Σούτσος έγραφε λίγο πριν τη δολοφονία του:

«Τρέμε τύραννε.
Η ώρα του θανάτου σου σημαίνει
Η οργή του Έθνους όλου, η οργή μου σε προσμένει.
Στον ναόν που θα μολύνεις τρέχω να παραμονεύσω,
Τρέχω τρέχω στου Υψίστου τον βωμόν να σε φονεύσω.
Έρχεται… Τον προμηνύουν σάλπιγγες και μουσική.
Έρχεται… Τον προπομπεύει μισθοφόρος φυλακή.
Μιμητής του Αρμοδίου και Αριστογείτων νέος,
Σκέπασε, Μαυρομιχάλη, το σπαθί σου με μυσρίνη
Τον προδότη της πατρίδος κτύπα… Κτύπα και γενναίως
Πέθανε καθώς εκείνοι».

Φέτος, συμβολικά στις 11 Φεβρουαρίου, ημερομηνία γεννήσεως του πρώτου κυβερνήτη της χώρας, εορτάστηκαν στην παλαιά Βουλή των Ελλήνων τα 240 χρόνια από τη γέννηση του Ιωάννη Καποδίστρια. Του δικού μας Γιάννη Αγιάννη. Του ανθρώπου που αγάπησε, καλλώπισε και ευεργέτησε τον τόπο του όσο ελάχιστοι και για την αγάπη του αυτή, ανταμείφθηκε από τους συντοπίτες του με σφαίρες.

d2925f9a89bcf17737a728a4b554bac7

Σφαίρες οι οποίες τελικά βρήκαν ευθεία στην καρδιά τον ίδιο μας τον εαυτό. Έκτοτε, ψάχνουμε σαν στοιχειά, απελπισμένα να τον βρούμε, αλλ’ ανάσασιν καμιά και όπου κι αν τον ψάξαμε είπαν όλοι με ένα στόμα πως θα μας βοηθούσαν, αλλά μας γέλασαν οικτρά.

Μια πρόταση γάμου, στη συναυλία του Μιχάλη Χατζηγιάννη στο Ηράκλειο

0

Οι γιορτές έχουν έρθει για τα καλά στο στολισμένο Ηράκλειο, με τον Μιχάλη Χατζηγιάννη να είναι κομμάτι αυτών

Πλήθος κόσμου συγκεντρώθηκε το βράδυ της Κυριακής 18 Δεκεμβρίου, λίγες ημέρες πριν τα Χριστούγεννα, στην καρδιά της πόλης του Ηρακλείου, στο Χριστουγεννιάτικο Κάστρο, για να τραγουδήσει και να χορέψει παρέα με τον μοναδικό Μιχάλη Χατζηγιάννη!

Μικροί και μεγάλοι θαυμαστές του τραγουδιστή έγιναν μάρτυρες σε μια απρόσμενη.. σκηνή! Σε μια μοναδική πρόταση γάμου επί σκηνής! Το ζευγάρι πρόκειται να θυμάται για το υπόλοιπο της ζωής του αυτές τις στιγμές, με το κόσμο από κάτω να χειροκροτεί και να γιορτάζει μαζί τους τη χαρά τους!

download 3

 

Κι εμείς δεν έχουμε παρά να τους ευχηθούμε, να είναι πάντα ευτυχισμένοι κι αγαπημένοι, όπως σήμερα!

Οι γιορτές έχουν έρθει για τα καλά στο στολισμένο Ηράκλειο, με τον Μιχάλη Χατζηγιάννη να είναι πλέον κομμάτι αυτών.

«Σείεται» το Μπουένος Άιρες μετά την κατάκτηση του Μουντιάλ 2022 – Μια ολόκληρη χώρα στον έβδομο ουρανό

0

Η πρωτεύουσα της Αργεντινής φλέγεται. Όχι από επεισόδια λόγω χρεοκοπίας και ΔΝΤ αλλά από πανηγύρια. Τα δάκρυα, επιτέλους, είναι δάκρυα χαράς. Η Αργεντινή περίμενε υπομονετικά από το 1986 για να ανέβει ξανά στην κορυφή του κόσμου και τελικά αυτή η στιγμή ήρθε φέτος. Σε ένα μυθικό ματς με συνεχείς εναλλαγές συναισθημάτων και… ισορροπία για 120 λεπτά κανονικής διάρκειας (2-2) και παράτασης (3-3), η Αργεντινή νίκησε 4-2 στα πέναλτι την παγκόσμια πρωταθλήτρια και της πήρε τον θρόνο ως νέα βασίλισσα του ποδοσφαίρου. Oι οπαδοί-φίλαθλοί της Αλμπισελέστε που ήθελαν όσο τίποτα άλλο να πανηγυρίσουν , ξέσπασαν σε έξαλλους πανυγηρισμούς μετά το τελευταίο εύστοχο πέναλτι του Μοντιέλ.

Οι εικόνες που κυκλοφορούν στα social media από την Αργεντινή, λίγο μετά τη λήξη του τελικού του Μουντιάλ 2022, είναι συγκλονιστικές. Το Μπουένος Άιρες γιορτάζει και ο κόσμος πανηγυρίζει έξαλλα την κατάκτηση του τρίτου Παγκοσμίου Κυπέλλου της εθνικής ομάδας.

Η FIFA «έκοψε» μήνυμα του Ζελένσκι για το Παγκόσμιο Κύπελλο

0

Ο πρόεδρος της Ουκρανίας Βολοντίμιρ Ζελένσκι πρότεινε σήμερα Κυριακή τη διοργάνωση μιας παγκόσμιας διάσκεψης για την ειρήνη αυτό τον χειμώνα σε βιντεοσκοπημένο μήνυμά του, το οποίο το Κίεβο ήλπιζε ότι θα μεταδιδόταν πριν από τον τελικό του Παγκοσμίου Κυπέλου ο οποίος τελείωσε το βράδυ της Κυριακής και που η Αργεντινή στέφθηκε παγκόσμια πρωταθλήτρια

Το CNN μετέδωσε την Παρασκευή ότι ο Ζελένσκι ζήτησε από την Διεθνή Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία FIFA να του επιτρέψει να απευθύνει ένα μήνυμα ειρήνης πριν από τον τελικό.

«Προσφέραμε έναν τύπο Ειρήνης στον κόσμο. Απολύτως δίκαιο.

»Την προσφέραμε γιατί στον πόλεμο δεν υπάρχουν νικητές, δεν μπορεί να υπάρξει ισοπαλία», είπε ο Ζελένσκι στο μήνυμά του που δημοσιοποίησε το γραφείο του.

«Ανακοινώνω την πρωτοβουλία διοργάνωσης μιας Διάσκεψης για έναν τύπο Παγκόσμιας Ειρήνης αυτό τον χειμώνα.

»Μια διάσκεψη που θα ενώσει όλα τα έθνη του κόσμου γύρω από τον σκοπό για παγκόσμια ειρήνη.

»Οι εξέδρες των γηπέδων αδειάζουν μετά τον αγώνα και μετά τον πόλεμο οι πόλεις μένουν άδειες», είπε ο Ζελένσκι.

Ο Ουκρανός πρόεδρος επιθυμούσε να εμφανιστεί μέσω τηλεδιάσκεψης πριν από τον τελικό Αργεντινής-Γαλλίας του Παγκοσμίου Κυπέλου στο Lusail Stadium της Ντόχα, με εκατοντάδες εκατομμύρια θεατές σε όλο τον κόσμο.

Η FIFA δεν απάντησε στα επανειλημμένα αιτήματα να σχολιάσει.

Ο σύμβουλος του Ουκρανού προέδρου Μιχάιλο Ποντολιάκ έγραψε στο Twitter ότι η FIFA «επιδεικνύει μια έλλειψη κατανόησης της καταστροφής που η ρωσική ομοσπονδία προκαλεί στον κόσμο έχοντας ξεκινήσει πόλεμο στην Ουκρανία».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δεν υπάρχει δεν μπορώ, υπάρχει δεν προσπαθώ, άρα δεν θέλω

0

Μια από τις μεγαλύτερες δυνάμεις του ανθρώπου είναι η θέληση. Όταν θέλουμε πολύ να καταφέρουμε κάτι, επιστρατεύουμε όλες τις ικανότητές μας για να το επιτύχουμε.

Αυτή η διαδικασία συσσώρευσης των αποθεμάτων ενέργειάς μας σε ένα συγκεκριμένο στόχο είναι παράλληλα κατάσταση εξέλιξής μας.

Αυτό συμβαίνει, διότι η επίτευξη του σκοπού μας γίνεται κίνητρο να πράξουμε πολλές φορές υπερβαίνοντας τις δυνάμεις μας. Τα όρια των ικανοτήτων μας αυξάνονται, αναιρώντας με αυτόν τον τρόπο τη δικαιολογία «δεν μπορώ».

Αν καταφέρουμε να μεταφράσουμε μέσα στο μυαλό μας το «δεν μπορώ» σε «δεν προσπαθώ», θα αντιληφθούμε πως είμαστε εμείς οι ίδιοι που σαμποτάρουμε τον εαυτό μας. Μειώνουμε την αυτοπεποίθησή μας, αποθαρρυνόμαστε και εν τέλει απογοητευόμαστε, ενώ στην πραγματικότητα το μόνο που χρειάζεται είναι λίγη θέληση.

Ο βασικότερος λόγος που χρησιμοποιούμε το «δεν μπορώ» ως άγκυρα και αρνούμαστε να απομακρυνθούμε από το λιμάνι της βολής μας, είναι ότι δεν είμαστε σίγουροι γι’ αυτό που θέλουμε. Πόσες φορές δισταγμοί, αμφιβολίες, δεύτερες σκέψεις μας κράτησαν πίσω, αφήνοντας όλους τους γύρω μας να πιστεύουν ότι δε θέλαμε αρκετά αυτό που χάσαμε ή δεν τολμήσαμε να διεκδικήσουμε; Το να γνωρίζουμε τι πραγματικά θέλουμε είναι από τις γνώσεις που διδάσκονται μόνο στη σχολή της ζωής.

Από την άλλη πλευρά, δεν αρκεί να γνωρίζουμε τι θέλουμε. Υπάρχουν άλλες δύο παράμετροι που είναι εξίσου σημαντικές για να εξασφαλίσουμε την ευτυχία μας. Η πρώτη είναι να είμαστε βέβαιοι ότι αυτό που θέλουμε είναι και αυτό που χρειαζόμαστε. Η δεύτερη είναι πως αυτό που σκοπεύουμε να κάνουμε δεν επεμβαίνει στην ελευθερία των άλλων. Μα πόσο εύκολο είναι να είμαστε πάντα σίγουροι για τις επιθυμίες και τις ανάγκες μας, αλλά και για την ωφελιμότητα αυτών; Όσο εύκολο είναι να είμαστε σίγουροι για οτιδήποτε σε αυτή τη ζωή, θα έλεγα.

Μέσα στη δυσκολία όμως του κύκλου «επιθυμώ, χρειάζομαι, μπορώ», εκείνο που έχει τη μεγαλύτερη σημασία είναι το «προσπαθώ». Εδώ, λοιπόν, επιστρέφουμε στο θέμα της θέλησης που είναι και ο ακρογωνιαίος λίθος της ύπαρξης μας.

Δεν υπάρχει δεν μπορώ, υπάρχει δεν προσπαθώ, άρα δε θέλω. Μα αν ο άνθρωπος είναι ικανός για τα μεγαλύτερα καλά, δεν είναι κρίμα να επιλέγει να μην τα πράττει; Η τελευταία ερώτηση ας γίνει τροφή για σκέψη.

Ποια η ευθύνη αυτού που δε θέλει, αλλά μπορεί να κάνει κάτι, όταν αυτό θα μπορούσε να είναι ωφέλιμο για όλη την ανθρωπότητα; Από τον μακρόκοσμο στον μικρόκοσμο και το αντίστροφο, η θέληση είναι εκείνο το μικρό ηλεκτρόνιο που δίνει την απαραίτητη ενέργεια για να κινηθεί κάθε ενεργητικό άτομο που προσπαθεί να βρει τη θέση του σε αυτό το σύμπαν.

ΠΗΓΗ: enallaktikidrasi.com

Έντυσαν σεΐχη τον Μέσι οι Καταριανοί

0

Δεν ξέρουμε εάν ήταν εκτός προγράμματος, αλλά οι Καταριανοί έβαλαν τη στολή του σεΐχη στον Λιονέλ Μέσι τον μεγάλο πρωταγωνιστή του τελικού. Αν και του έπεφτε μεγάλη το ευχαριστήθηκε απ’ ότι δείχνουν οι φωτογραφίες και φορώντας την πανηγύρισε με το τρόπαιο για την αναμνηστική φωτογραφία με τους συμπαίκτες του.

26603485

Πάντως για να αφήσει την Μπαρτσελόνα και να πάει στην Παρί Σεν Ζερμέν του Καταριανού Αλ Κελαϊφί, μέλους της βασιλικής οικογένειας της χώρας πάλι ντύθηκε… σεΐχης, τότε όχι με στολή, αλλά με εκατομμύρια ευρώ!

Δείτε το βίντεο:

https://twitter.com/rameswar1115/status/1604558170361589761

 

Συγκλονιστικό μήνυμα Πελέ: «Συγχαρητήρια Αργεντινή! Σίγουρα ο Ντιέγκο χαμογελάει τώρα»

0

Τι κι αν είναι Βραζιλιάνος, τι κι αν η Αργεντινή θεωρείται η «αιώνια» αντίπαλος, ο θρυλικός Πελέ έστειλε ένα συγκλονιστικό μήνυμα μετά την κατάκτηση του Μουντιάλ 2022 απ’ την Αλμπιτσελέστε φέρνοντας στο μυαλό του τον αείμνηστο Ντιέγκο Μαραντόνα. Παράλληλα, ο Πελέ, ο οποίος δίνει τη μεγαλύτερη μάχη της ζωής του καθώς έχει χτυπηθεί από τον καρκίνο, έσπευσε να συγχαρεί τον Λιονέλ Μέσι, ο οποίος, όπως τονίζει, άξιζε αυτόν τον τίτλο, αλλά και τον Κιλιάν Μπαπέ για την εμφάνισή του στον τελικό.

«Σήμερα, το ποδόσφαιρο είπε ξανά την ιστορία του, όπως πάντα, με συναρπαστικό τρόπο. Ο Μέσι κατέκτησε το πρώτο του Παγκόσμιο Κύπελλο, όπως του άξιζε βάσει της πορείας του. Ο καλός μου φίλος, Εμπαπέ, σκόραρε τέσσερα γκολ σε τελικό. Είναι δώρο να παρακολουθούμε αυτό το θέαμα, για το μέλλον του αθλήματος. Και δεν θα μπορούσα να μην συγχαρώ το Μαρόκο για την απίστευτη πορεία του. Είναι υπέροχο να βλέπεις την Αφρική να λάμπει. Συγχαρητήρια Αργεντινή! Σίγουρα ο Ντιέγκο χαμογελάει τώρα», ανέφερε στο μήνυμά του ο θρύλος του ποδοσφαίρου…

Κατάθεση ψυχής από τη Βούλα Πατουλίδου: «Το τίμημα είναι μεγάλο. Ο γυναικολόγος μου είπε ότι είναι ανεπίτρεπτο»

0

Για την απόφασή της να βάλει στον “πάγο” για 14 χρόνια το πλάνο της απόκτησης οικογένειας μίλησε σε συνέντευξή της η Βούλα Πατουλίδου.

Η «χρυσή» Ολυμπιονίκης και πολιτικός μίλησε στην εκπομπή «Δύο στη Μία» της ΕΡΤ1 για τον πρωταθλητισμό, τη μητρότητα, τις αισθητικές επεμβάσεις, τον σύζυγό της και τον σημαντικό ρόλο που έπαιξε στη ζωή της, αλλά και τον θάνατο του Αλέξανδρου Νικολαΐδη, που τη συγκλόνισε.

Αναφερόμενη στις αισθητικές επεμβάσεις που έχει κάνει, η Βούλα Πατουλίδου είπε: «Κάνω ό,τι είναι για καλό και ό,τι είναι τόσο που να βλέπεις τον εαυτό σου στον καθρέφτη και να λες: έχω τη νεανική μου την ψυχή. Το παιδί μέσα μου ακόμα το ποτίζω, το χαϊδεύω κι ακόμα υπάρχει».

Βούλα Πατουλίδου: Η αντίδραση της μητέρας της όταν γνώρισε τον σύζυγό της

Συνεχίζοντας και αναφερόμενη στον πρωταθλητισμό, επισήμανε ότι «τον ξεκίνησα απαγορευτικά μεγάλη, στα 21. Δεν λες ποτέ “όχι”, απλώς το τίμημα είναι λίγο πιο μεγάλο μετά, γιατί πρέπει να συρρικνώσεις τα πάντα μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Εκτός του άντρα μου, αυτού του ευλογημένου ανθρώπου που είναι στη ζωή μου, πολλοί με αμφισβήτησαν. Κοντεύουμε 40 χρόνια κοινής πορείας».

Μάλιστα, η θριαμβεύτρια στη Βαρκελώνη το 1992, ανέφερε για τον σύζυγό της, Δημήτρη: «Ήταν μεγάλος αθλητής στην άρση βαρών, 110 κιλά, ήταν νταμάρι. Και γυρίζει η μάνα μου και μου λέει, “αυτόν τον αγριάνθρωπο θα πάρεις;”».

Η Βούλα Πατουλίδου δεν διστάζει να παραδεχτεί ότι έβαλε στην άκρη το θέμα της μητρότητας για χάρη της καριέρας της, για το οποίο είπε. «Ανέβαλλα τη μητρότητα 14 χρόνια λόγω του πρωταθλητισμού και σε ένα σημείο που ένας γυναικολόγος μου είχε πει: “Αυτό είναι ανεπίτρεπτο”. Ήξεραν οι παλιότεροι που έλεγαν “όχι όταν θέλεις, όταν πρέπει”».

«Μεγάλη η απώλεια του Αλέξανδρου Νικολαΐδη, μεγάλος ο πόντος»

Τέλος, αναφέρεται συγκινημένη και στον θάνατο του Αλέξανδρου Νικολαΐδη πριν από δύο μήνες. «42 χρονών παλικαράκι, ήμουν γνώστης της υγείας του. Προσπαθούσα να βοηθήσω όπως μπορούσα. Γυμναζόμασταν μαζί, ερχόταν να κάνει βάρη με τον Δημήτρη. Μου είχε μάθει και μία τεχνική με τη μύτη για αυτοάμυνα. Και δεν είναι εδώ για να μου τα ξαναδείξει. Μεγάλος ο πόνος».