Blog Σελίδα 7722

Τα Χριστούγεννα όσοι «έφυγαν» σου λείπουν περισσότερο

0

Τα Χριστούγεννα, για πολλούς, είναι οι πιο ωραίες μέρες του χρόνου κι όχι άδικα. Στολισμένα σπίτια, στολισμένες βιτρίνες, φωτάκια κοσμούν τους δρόμους ολάκερης της πόλης, κόσμος αγοράζει δώρα, χριστουγεννιάτικες μελωδίες ηχούν από παντού κι η πόλη σφύζει από ζωή. Και μέσα σε κάθε σπίτι ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο στολισμένο, ένα τζάκι αναμμένο κι ας μην ξεχνάμε τον « Άι-Βασίλη». Πώς γίνεται λοιπόν τα Χριστούγεννα να μην κερδίζουν τον τίτλο της πιο όμορφης και πιο γιορτινής εποχής;

Βγάζουν τον πιο καλό εαυτό σου στην επιφάνεια, ανεβάζουν τη διάθεσή σου και προσκολλούν ένα χαμόγελο στο πρόσωπό σου. Σου δίνουν την ευκαιρία γι’ αυτές τις λίγες μέρες να ξεχάσεις τα προβλήματά σου και με τον ερχομό του καινούργιου χρόνου να τα αφήσεις πίσω σου. Είναι η εποχή του χρόνου που όλη η οικογένεια, όπου κι αν είναι, βρίσκει τον τρόπο της να καλύψει για λίγο τις αποστάσεις και να βρεθεί μαζί.

Τα Χριστούγεννα είναι η εποχή που νιώθεις την ανάγκη να την περάσεις με τα αγαπημένα σου πρόσωπα. Γι’ αυτό, για μένα, τα Χριστούγεννα όσοι έφυγαν και δεν είναι πλέον κοντά σου, σου λείπουν περισσότερο. Η απουσία τους έρχεται να σου χτυπήσει την πόρτα και να σου υπενθυμίσει πως αυτά τα άτομα δεν είναι πλέον εδώ. Κι ο κόμπος στο στομάχι σου μεγαλώνει γιατί πέρσι, πρόπερσι, πριν λίγα χρόνια μοιραζόσουν τη χαρά σου με αυτά τα άτομα.

Είναι η άδεια θέση στο τραπέζι, που δε θα την ξαναγεμίσει κανείς κι αυτό το αστείο που έλεγε κάθε πρωτοχρονιά, που με τα χρόνια είχε σταματήσει να είναι αστείο, και γινόταν αφορμή για καζούρα. Είναι αυτό το ένα δώρο που πλέον έχει αφαιρεθεί από τη λίστα και τα τραγούδια των Χριστουγέννων που πλέον δεν ηχούν το ίδιο. Κι εκείνο το χαμόγελο που θα λείπει από τη φετινή φωτογραφία.

Όσα χρόνια κι αν έχουν περάσει, κάποιες αναμνήσεις είναι χαραγμένες καλά στη μνήμη σου και την καρδιά σου, κι αυτές τις μέρες έρχονται να σε αιφνιδιάσουν και να σου υπενθυμίσουν με τον πιο σκληρό τρόπο πως αυτή η θέση στο τραπέζι θα μείνει άδεια, όσα Χριστούγεννα κι αν περάσουν.

Ίσως να φταίνε τα χριστουγεννιάτικα τραγούδια, ίσως αυτά τα λαμπάκια πάνω στο δέντρο, ή ίσως να φταίει κι η μυρωδιά από τα μελομακάρονα, ίσως φταίνε όλα μαζί, ίσως και τίποτα. Ίσως και μόνο η αίσθηση των Χριστουγέννων κι η αλλαγή του χρόνου να γεμίζει και πάλι την καρδιά σου με νοσταλγία, που ο χρόνος περνάει και το ημερολόγιο μετράει έναν ακόμα χρόνο δίχως αυτό το άτομο που αγαπούσες κι αγαπάς ακόμα.

Μη δακρύσεις, παρά γέλα. Γέλα για τις υπέροχες αναμνήσεις, γέλα για εκείνο το αστείο, γέλα για εκείνες τις όμορφες μέρες που περνούσες, που σίγουρα όμως θα ξαναπεράσεις. Για όλες εκείνες τις αγκαλιές που μοιραστήκατε, για όλα εκείνα που ειπώθηκαν δίπλα απ’ το τζάκι και το χριστουγεννιάτικο δέντρο. Κι ακόμη για όλα τα «χρόνια πολλά» που τους χρωστάς, για τα δώρα που σου χρωστάνε. Γέλα. Γέλα για εκείνο το χαμόγελο που μοιραστήκατε κάπου, σε κάποιες γιορτές.

Τίποτα δε μένει ίδιο όταν φεύγει από κοντά σου κάποιος που αγαπάς. Πάντα όμως θα τον θυμάσαι αυτές τις μέρες, γιατί η αγάπη για εκείνον είναι μέσα σου.

Συντάκτης: Δέσποινα Τάμπου

Επιμέλεια κειμένου: Αναστασία Νάννου

Μανώλης Καντάρης: Ο πατέρας που δολοφονήθηκε στο κέντρο της Αθήνας για μια κάμερα. Τι απέγιναν οι δράστες

0

Μανώλης Καντάρης: Ο πατέρας που δολοφονήθηκε στο κέντρο της Αθήνας για μια κάμερα. Τι απέγιναν οι δράστες

Ξημερώματα Τρίτης 10 Μαΐου 2011. Ο 44χρονος Μανώλης Καντάρης βάδιζε βιαστικά στο αμάξι του. Με μια κάμερα στο χέρι, ήταν έτοιμος να απαθανατίσει τον ερχομό του τέταρτου παιδιού του στον κόσμο. Τελικά η κάμερα έγινε το ματωμένο λάφυρο στα χέρια των τριών δολοφόνων του, που την κοστολόγησαν πάνω από την ζωή του.

Η ετοιμόγεννη σύζυγός του, Σιμόνα Βιρτζίλι, τον περίμενε μαζί με την μητέρα της στην είσοδο της πολυκατοικίας που διέμεναν, στην συμβολή των οδών Ηπείρου και Φυλής, στο κέντρο της Αθήνας. Όταν είχαν πια περάσει αρκετά λεπτά και ο Μανώλης παρέμενε άφαντος άρχισαν να ανησυχούν.

Τον έπαιρναν στο κινητό, μα εκείνος δεν απαντούσε. Η Σιμόνα είχε ήδη κατακλυστεί από άσχημες σκέψεις. «Είχα μία διαίσθηση του ότι κάτι κακό συμβαίνει», έλεγε αργότερα.

Τελικά, η μητέρα της βγήκε από το σπίτι και άρχισε να κατευθύνεται προς την Ιουλιανού όπου βρισκόταν το πάρκινγκ. Πριν ακόμα φτάσει, αντίκρυσε από μακριά κόκκινες κορδέλες και περιπολικά στην οδό 3ης Σεπτεμβρίου. Οι εφιαλτικές υποψίες κινδύνευαν να γίνουν πραγματικότητα.

kadaris 1

Ο Μανώλης Καντάρης με την σύζυγο του Σιμόνα

Οι πρώτες πληροφορίες που πήραν από τους αστυνομικούς ήταν λίγες και συγκεχυμένες. Ένας άντρας είχε δολοφονηθεί άγρια στη μέση του δρόμου. Παρότι δεν τις άφησαν να πλησιάσουν πολύ, η Σιμόνα πρόλαβε να δει ένα γνώριμο παπούτσι. Έπειτα το χέρι και τέλος, το κεφάλι, που δεν είχαν σκεπάσει ακόμα. Ήταν ο Μανώλης…

Δεν είχε χρόνο να θρηνήσει ή έστω να αντιληφθεί πλήρως τι είχε συμβεί. Έπρεπε να παραμερίσει την συναισθηματική τρικυμία και να προστατεύσει το μωρό που κουβαλούσε μέσα της. Με την βοήθεια των αστυνομικών και της μητέρας της, μπήκε σε ένα ασθενοφόρο και μεταφέρθηκε στην μαιευτική κλινική. Λίγες ώρες αργότερα, έδερε στον κόσμο την Εμμανουέλα.

kantaris manolis

Φωτογραφίες από τη ζωή του Μανώλη Καντάρη.

Τα 14 δευτερόλεπτα της επίθεσης

Οι αστυνομικοί δεν δυσκολεύτηκαν να ξετυλίξουν το κουβάρι της φρίκης. Η δολοφονική επίθεση εις βάρος του Μανώλη Καντάρη είχε καταγραφεί από κάμερες ασφαλείας.

Ήταν 5:30 το πρωί και ο άτυχος άντρας κατηφόριζε την οδό 3ης Σεπτεμβρίου. Λίγο πριν φτάσει στο αμάξι του, τον αιφνιδίασαν τρεις αφγανοί με σκοπό να τον ληστέψουν. Στην προσπάθειά του να διαφύγει, τον μαχαίρωσαν τρεις φορές στα πλευρά, στο λαιμό και στα χέρια, αφήνοντάς τον αιμόφυρτο στο πεζοδρόμιο. Άρπαξαν την βιντεοκάμερα που κρατούσε, έψαξαν το πορτοφόλι του κι ύστερα εξαφανίστηκαν. Η επίθεση διήρκεσε μόλις 14 δευτερόλεπτα.

Μάρτυρας, κάτοικος της περιοχής, περιέγραψε ότι άκουσε ένα ουρλιαχτό και βγήκε στο μπαλκόνι του για να δει τι συμβαίνει. Γείτονες κάλεσαν το 100, ενώ σύντομα κατέφτασε και το ασθενοφόρο. Πριν τον μεταφέρουν στο νοσοκομείο, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του, η γυναίκα και η πεθερά του είχαν προλάβει να αντικρύσουν το φρικιαστικό θέαμα.

Τις επόμενες ημέρες, το σοκ που επικράτησε ήταν συλλογικό. Η οικογένεια κανόνιζε μία κηδεία, μέσα από το μαιευτήριο.

kantaras 9919335

Αποκλεισμένο το σημείο στην συμβολή της Γ’ Σεπτεμβρίου και Ηπείρου όπου ο Μανώλης Καντάρης βρήκε τραγικό θάνατο, από κατοίκους της, Πέμπτη 12 Μαΐου 2011. ΑΠΕ-ΜΠΕ/Παντελής Σαΐτας

Ο αποτροπιασμός της κοινής γνώμης μεταφράστηκε σε συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας και ενίοτε μεμονωμένα βίαια ξεσπάσματα. Οι Αθηναίοι έκαναν λόγο για «γκετοποίηση» του κέντρου και δήλωναν απελπισμένοι με την ελλιπή αστυνόμευση. Ακραίες οργανώσεις επιχείρησαν να εκμεταλλευτούν τις συνθήκες, όμως ποτέ δεν βρήκαν την υποστήριξη της οικογένειας.

Η αστυνομία κινητοποιήθηκε άμεσα. Έθεσε σε εφαρμογή μία «επιχείρηση-σκούπα» στους δρόμους του κέντρου προκειμένου να πιάσει τους δράστες. Έτσι, μετά από 9 μέρες συνεχών προσαγωγών και ανακρίσεων, οι δύο από τους τρεις δολοφόνους συνελήφθησαν και ομολόγησαν. Ήταν δύο Αφγανοί ηλικίας 20 και 27 ετών, ένοικοι διαμερίσματος στην οδό Μενάνδρου. Κατά την απολογία του, ο ένας προέβαλε μια απίστευτη δικαιολογία για την πράξη του:

Φώναζε πολύ, κλέφτης-κλέφτης. Τι να έκανα;

Όπως ομολόγησαν, μετά το έγκλημα, πούλησαν την βιντεοκάμερα στο Μοναστηράκι και εισέπραξαν 120 ευρώ. Από την έρευνα στο σπίτι τους, διαπιστώθηκε ότι στο παρελθόν είχαν διαπράξει αρκετές ληστείες.

kadaris 2

Το σημείο όπου δολοφονήθηκε ο Μανώλης Καντάρης. YouTube

Η δικαιοσύνη

«Σαν σήμερα πριν από 10 χρόνια… Μια μάνα έχασε το παιδί της.
Σαν σήμερα πριν από 10 χρόνια… Μια γυναίκα έχασε το στήριγμα της, τον άνθρωπο που πέρασαν μαζί 20 ολόκληρα χρόνια και έκαναν μαζί δύο κορούλες.
Σαν σήμερα πριν από 10 χρόνια… Μια γυναίκα την ώρα που γεννούσε έπρεπε να κανονίσει την κηδεία του άντρα της».

Με αυτά τα λόγια η μεγάλη κόρη του Μανώλη Καντάρη περιγράφει στην συγκινητική ανάρτησή της όσα βίωσε με τον άδικο χαμό του πατέρα της.
Για την οικογένειά του, ήταν ένα διάστημα πόνου και επούλωσης. Η σύλληψη και τιμωρία των δραστών δεν θα τον έφερνε πίσω. Όμως, όπως έλεγε η Σιμόνα, «υπάρχουν δύο μικρά παιδιά τα οποία θα ρωτήσουν: και τι έγινε μαμά ο κακός; Δεν πρέπει για τα παιδιά να υπάρχει μια απόδοση δικαιοσύνης;».

Η μικρή ήταν αγέννητη και ο μικρός μόλις 1,5 έτους. Σήμερα, δεν έχουν ζωντανές αναμνήσεις του πατέρα τους. Τον γνωρίζουν μέσα από φωτογραφίες και διηγήσεις. Υπήρχαν όμως δύο ακόμα κόρες που βρίσκονταν στην εφηβεία και βίωσαν την απώλεια πολύ έντονα. Η Ανδιάννα Καντάρη, 16 ετών τότε, θυμάται:

«Ξύπνησα με την φράση «πέθανε ο μπαμπάς». Αντίκρισα την μητέρα μου σε μια κατάσταση σοκ, το αίμα στο σώμα μου πάγωσε και μη μπορώντας να καταλάβω τι συμβαίνει, κατευθείαν η ερώτηση μου ήταν «Ποιος μπαμπάς; Ο παππούς εννοείς;»

Τα λεπτά φαίνονταν αιώνες μέχρι να πάρω απαντήσεις στα χιλιάδες ερωτήματα που είχα… «Ποιός; Πού; Πώς; ΓΙΑΤΙ…;»
Όλες εκείνες οι ημέρες είναι θολές στην μνήμη μου, πολλά πράγματα έχουν σβηστεί και εντελώς από αυτήν…
Ήμουν 16 χρονών, ένα παιδί σοκαρισμένο που μόλις είχε μάθει τον τόσο ξαφνικό και άδικο χαμό του αγαπημένου του προσώπου στην γη… Ένα παιδί που έπρεπε να συνειδητοποιήσει πως σε κάθε βήμα στη ζωή του, σε κάθε στιγμή δεν θα είχε τον μπαμπά του δίπλα του να το προστατεύει, να το καμαρώνει, να του δίνει συμβουλές, να του δίνει αγάπη».

ΟΙ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΙ ΔΡΑΣΤΕΣ

Τελικά, το 2012 η δικαιοσύνη αποδόθηκε εν μέρει, καθώς δύο από τους τρεις δράστες καταδικάστηκαν. Ο τρίτος, στον οποίο επιχείρησαν να επιρρίψουν τη δολοφονία, δεν πιάστηκε ποτέ και εικάζεται ότι πρόλαβε να φύγει από την χώρα. Η ποινή τους ορίστηκε σε ισόβια και 23 χρόνια κάθειρξη.
Τρία χρόνια αργότερα, εκδικάστηκε η έφεση που άσκησαν. Κατά την απολογία, επέμεναν για την αθωότητά τους, ενώ δεν έδειξαν ίχνος μεταμέλειας.

Η ετυμηγορία του δικαστηρίου ανακοινώθηκε στις 18 Ιανουαρίου 2016. Σύμφωνα με την απόφαση του Μικτού Ορκωτού Εφετείου, οι δύο Αφγανοί καταδικάστηκαν ομόφωνα σε ποινή ισόβιας καθείρξεως, 23 ετών και χρηματικό πρόστιμο 1.000 ευρώ για τα αδικήματα της ανθρωποκτονίας εκ προθέσεως, της ληστείας, της παράνομης οπλοφορίας, οπλοχρησίας και οπλοκατοχής.

manolhs kantarhs

Για την δολοφονία του Μανώλη Καντάρη  συνελήφθησαν και καταδικάστηκαν δυο Αφγανοί. Ο τρίτος δεν εντοπίστηκε ποτέ

Το αντίο

Στην κηδεία του Μανώλη Καντάρη, πέρα από την οικογένεια και τους φίλους, παρευρέθηκε πλήθος κόσμου. Μάλιστα, από νωρίς το πρωί, έξω από το κοιμητήριο και στη γύρω περιοχή, είχαν συγκεντρωθεί ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις των ΥΜΕΤ, τρεις διμοιρίες των ΜΑΤ και της ομάδας «Δέλτα», για την αποφυγή επεισοδίων.

Στην νεκρώσιμη ακολουθία διαβάστηκε μήνυμα του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος, Ιερώνυμου.

Άφησε σε εμάς ιερό χρέος να αγωνιστούμε και να παλέψουμε, ώστε τα δύο του παιδιά να μεγαλώσουν σε έναν καλύτερο κόσμο. Σε έναν κόσμο που δεν θα σκοτώνει τόσο άδικα

Η δολοφονία του Μανώλη Καντάρη έφερε περισσότερο από ποτέ στο προσκήνιο το ζήτημα της ανασφάλειας και της έξαρσης της εγκληματικότητας στο κέντρο της Αθήνας. Πυροδότησε μαζικές διαμαρτυρίες, καθώς και έναν εντονότατο δημόσιο διάλογο, στον οποίο αναγκάστηκαν να πάρουν μέρος εκπρόσωποι της κυβέρνησης.

Παρόλα αυτά, το κράτος δεν στάθηκε έμπρακτα στο πλευρό της οικογένειας. Η οικογένεια Καντάρη, δέκα χρόνια αργότερα, έχει καταφέρει να ορθοποδήσει, στηριζόμενη στις δικές της δυνάμεις, χωρίς καμία βοήθεια από την Πολιτεία.

manolis kantaris

Ο Μανώλης Καντάρης δολοφονήθηκε στις 10 Μαΐου του 2011.

Δέκα χρόνια μετά η Ανδριάννα Καντάρη θυμάται τον μπαμπά της με μία «ηχηρή» ανάρτηση.

«Σήμερα, 10 χρόνια μετά… Ο ένας από τους τρεις δράστες δεν έχει βρεθεί ακόμα. Το κράτος δεν έχει πάρει ευθύνη που δεν έλεγξε την παράνομη εισβολή και παραμονή αυτών των εγκληματιών στην χώρα μας. Το κράτος δεν έχει πάρει ευθύνη για την φυγή του τρίτου δράστη. Το κράτος δεν έχει πάρει ευθύνη που δεν ήταν εκεί να προστατεύσει τον πολίτη του την στιγμή που φώναζε «βοήθεια».Ούτε το κράτος, ούτε κανείς από τους κυβερνώντες δεν ενδιαφέρθηκε ποτέ και δεν στήριξε με κανέναν τρόπο την οικογένειά μας.

Σήμερα, 10 χρόνια μετά… Ο κόσμος φοβάται να κλάψει, φοβάται να φωνάξει για τον μπαμπά μου, για να μην χαρακτηριστεί ως «ρατσιστής».

kantaris

Μνήμη Μανώλη Καντάρη. Ένα φωτογραφικό κολάζ από την κόρη του Ανδριάννα.

Ο μπαμπάς μου, Μανώλης Καντάρης, ήταν ένας άνθρωπος γεμάτος καλοσύνη, με δίψα για την ζωή, λατρεία για τα παιδιά του, ένας άνθρωπος που δούλευε σκληρά, ζούσε έντονα, το πάθος του ήταν τα ταξίδια και η μεγάλη του αγάπη ήταν η ομάδα της καρδιάς του, η ΑΕΚ. Ήταν πάντα με το χαμόγελο στο στόμα, δεν μισούσε κανέναν. Τα τελευταία χρόνια που ζούσε στο κέντρο της Αθήνας ήταν πολύ στεναχωρημένος και προβληματισμένος με την παραβατικότητα και την εγκληματικότητα, αλλά ποτέ δεν ένιωσε μίσος για ανθρώπους άλλων εθνικοτήτων.

Ο Μανώλης Καντάρης ήταν ένας άνθρωπος που τα έδινε όλα για την οικογένεια του, ένας άνθρωπος ευαίσθητος που οποτε μπορούσε βοηθούσε τους συνανθρώπους του. Αξίζει όλοι να τον θυμόμαστε για τα τόσα καλά συναισθήματα που έβγαζε σε όλους μας, για το χαμόγελο του. Μακριά από κομματικά χρώματα, μακριά από πολιτικές σκοπιμότητες, αυτή η ψυχή αξίζει να τιμηθεί για αυτό που ήταν.

Μπαμπάκα μου όσα χρόνια και αν περάσουν, ο μεγαλύτερος στόχος της ζωής μου θα είναι να σε κάνω πάντα υπερήφανο».

Πηγή: mixanitouxronou

Άννα Βίσση: Η πολυτάραχη ζωή, οι άνδρες που τη σημάδεψαν και η αληθινή ιστορία πίσω από το «Δώδεκα»

0

Η Άννα Βίσση είναι μια από τις κορυφαίες τραγουδίστριες.  Στην καριέρα της  έχει λάβει  πολλά μουσικά βραβεία, αλλά και διεθνείς διακρίσεις, καθιστώντας την γνωστή σε ολόκληρο τον κόσμο. Γεννήθηκε στις 20 Δεκεμβρίου 1957 και είναι Ελληνοκυπριακής καταγωγής.

Η Άννα Βίσση γεννήθηκε στις 20 Δεκεμβρίου του 1957 στο χωριό Πύλα, το οποίο βρίσκεται κοντά στη Λάρνακα της Κύπρου. Ο πατέρας της ήταν ιδιοκτήτης καταστήματος στη Λάρνακα.

Η Άννα είναι η δεύτερη από τις τρεις κόρες της οικογένειας. Στην ηλικία των έξι ετών ξεκίνησε να παρακολουθεί μαθήματα χορού και πιάνου στο Εθνικό Ωδείο Κύπρου, λαμβάνοντας δίπλωμα. Την περίοδο αυτή έδινε συναυλίες στην κυπριακή επαρχία τραγουδώντας ενώ η αδερφή της, Λία, έπαιζε πιάνο. Έτσι έγιναν γνωστές ως οι “Αδερφές Βίσση”.Σπούδασε στο Τμήμα Νομικής της Νομικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Πώς διατηρεί το αψεγάδιαστο εφηβικό σώμα της

Φροντίζει πολύ το σώμα της κάνοντας συστηματικά διατροφή, παίζει τένις και βέβαια δε διστάζει να πει δημόσια πως επισκέπτεται πλαστικό χειρουργό χωρίς όμως να αλλοιώνει τα χαρακτηριστικά της.

i anna vissi apokalyptei tin istoria piso apo to dodeka i anna vissi apokalyptei tin istoria piso apo to dodeka 1

Η αγαπημένη τραγουδίστρια όλων των Ελλήνων λατρεύει τα σκυλάκια, ενώ έχει αδυναμία στην κόρη της Σοφία,  τα δυο εγγόνια της Νίκο και Νέστορας  και στις αδελφές της.

i anna vissi apokalyptei tin istoria piso apo to dodeka 2 i anna vissi apokalyptei tin istoria piso apo to dodeka 3

Η αδυναμία της Άννας Βίσση είναι η μαμά της Σοφία που είναι 88 ετών

Τον πατέρα της τον έχασε πριν λίγα χρόνια και είχε πει χαρακτηριστικά: «Είναι άσχημο να χάνεις ανθρώπους που αγαπάς, ειδικά τον μπαμπά ή την μαμά. Ήταν μια στιγμή που μετράς πόσους φίλους έχεις, πόσους φίλους έχει η οικογένειά μου και συνειδητοποίησα πόσο σημαντική είναι η αγάπη και, κυρίως, η οικογενειακή».

i anna vissi apokalyptei tin istoria piso apo to dodeka 4

Οι άντρες της Άννας Βίσση και η πολυτάραχη ζωή της

i anna vissi apokalyptei tin istoria piso apo to dodeka 5

Ο πρώτος της μεγάλος έρωτας που όμως δεν κράτησε παρά μόνο δύο με τρεις μήνες, λίγο πριν φύγει από Κύπρο για να εγκατασταθεί στην Ελλάδα υπήρξε ο μεγάλος δημιουργός Δώρος Γεωργιάδης ο οποίος της άφησε πολύ γλυκιά και νοσταλγική γεύση.

Ο επόμενος άντρας που μπήκε στη ζωή της υπήρξε ο Κώστας Τουρνάς ο οποίος τότες μεσουρανούσε στην ελληνική μουσική βιομηχανία. Η σχέση τους ακροβατούσε ανάμεσα στην έλξη και το φλερτ όμως ποτέ δεν έφτασε να γίνει σχέση καθώς τότε η Άννα Βίσση ήταν μικρό κορίτσι και ξεκινούσε μία μεγάλη καριέρα στο τραγούδι.

Η σχέση όμως που τη στιγμάτισε πραγματικά ήταν αυτή που απέκτησε τα πρώτα χρόνια της εγκατάστασής της στην Ελλάδα και ήταν αυτή με τον Γιώργο Νταλάρα. Οι δυο τους ξεκίνησαν επαγγελματική συνεργασία αρχικά όμως αυτή εξελίχθηκε σε έναν μεγάλο έρωτα και πολλοί ήταν εκείνοι τότε που υποστήριζαν πως σύντομα θα έφτανε στα σκαλιά της εκκλησίας. Ένα τρίτο πρόσωπο όμως, ο τραγουδιστής Πάνος Λαμπρόπουλος ο οποίος εμφανιζόταν μαζί της σε μπουάτ της εποχής στάθηκε η αφορμή για να αρχίσουν ανάμεσα στο ζευγάρι οι τριγμοί, μέχρι που ήρθε το τέλος ανάμεσά τους.

Οκτώ χρόνια σχέσης διατήρησε η Άννα Βίσση με τον σημερινό πρόεδρο της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης Αντώνη Σαμαρά. Οι δυο τους γνωρίστηκαν μέσω του Μανώλη Μητσιά –φίλος και των δύο- ο οποίος τότε εμφανιζόταν στο ίδιο κέντρο με την Άννα Βίσση.

Βρισκόμαστε στα τέλη της δεκαετίας του ’70 και οι δυο τους δείχνουν πραγματικά ερωτευμένοι, παρόλο που δεν τους συνδέει τίποτα εκ πρώτης όψεως. Εκείνη τραγουδίστρια, εκείνος ένας πολλά υποσχόμενος πολιτικός μιας και είναι ήδη βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας από την Καλαμάτα. Οι δυο τους, μετά από τριβή τόσων χρόνων, έδινε τέλος στη σχέση του και τραβούσε ο καθένας τον δρόμο του.

Εκείνο που δεν είναι και ιδιαίτερα γνωστό είναι πως δέκα πέντε χρόνια μετά και όταν η Άννα Βίσση μίλησε σε συνέντευξή της για την άγνωστη σχέση της με τον Αντώνη Σαμαρά ενώ εκείνη ήταν ήδη με τον Νίκο Καρβέλα, ο γνωστός πολιτικός απαρνήθηκε τη σχέση του μαζί της. Τότε ο Νίκος Καρβέλας, θέλοντας δημόσια να υπερασπιστεί τη γυναίκα του με δηλώσεις του στο «Βήμα» είχε πει πως «πολιτικός που δεν έχει guts να παραδεχτεί πως έχει ερωτευτεί τις γυναίκες που πέρασαν από τη ζωή του παρά μόνο τη γυναίκα του είναι ή απογοητευτικός ή ψεύτης». Το τότε κόμμα του Αντώνη Σαμαρά που πλέον δεν υπάρχει, η «Πολιτική Άνοιξη» είχε αναγκαστεί τότε να εκδώσει ανακοίνωση στην οποία ανέφερε πως «ο Αντώνης Σαμαράς ουδέποτε είχε σχέση με την Άννα Βίσση».

Ο άντρας που θα βρεθεί αμέσως μετά στη ζωή της θα είναι για εκείνη μοιραίος και φυσικά δεν είναι άλλος από τον Νίκο Καρβέλα τον οποίο η Άννα επιχειρεί πρώτη να γνωρίσει καθώς έχει ακούσει για έναν ταλαντούχο δημιουργό. Σπεύδει να τον βρει στο σπίτι του στο Παλαιό Φάληρο. Εκείνη με την πρώτη ματιά δεν θα νιώσει απολύτως τίποτα. Αντιθέτως εκείνος θα τη φλερτάρει από το πρώτο λεπτό.

Και η Άννα θα ενδώσει πολύ αργότερα και η σχέση τους θα εξελιχθεί σε έναν θυελλώδη έρωτα που θα ολοκληρωθεί με τον γάμο τους και την απόκτηση της κόρης τους Σοφίας.

Η αρχή του τέλους για το ζευγάρι θα έρθει στις αρχές του 90’ και τότε η Άννα θα γνωρίσει τον Λάμπη Λιβιεράτο με τον οποίο αρχικά θα είναι φίλοι, όμως σύντομα η σχέση τους θα γίνει ερωτική. Θα μείνουν ζευγάρι για περίπου τρία χρόνια, όμως κάποια στιγμή θα έρθει και ο χωρισμός, μετά από έναν τρικούβερτο καβγά τους που θα δώσει και τη χαριστική βολή στη σχέση τους.

Μία σχέση έντονου πάθους άρχισε αμέσως μετά ανάμεσα στην Άννα Βίσση και τον Απόστολο Γκλέτσο ο οποίος λίγο πριν είχε σχέση με την Ναταλία Γερμανού, κολλητή και κουμπάρα της τραγουδίστριας. Η σχέση τους ήταν γεμάτη πάθος, όμως όταν η Άννα Βίσση θα ξεκινήσει τα συχνά ταξίδια στο εξωτερικό σε Λονδίνο και Αμερική, θα αρχίσουν και τα προβλήματα ανάμεσά τους, μέχρι που τελικά θα δώσουν τέλος στη σχέση τους.

Ένας άλλος άντρας που μπήκε στη ζωή της Άννας Βίσση αλλά δεν έμεινε για πολύ ήταν ο ηθοποιός Άινταν Κουίν ο οποίος συμπρωταγωνίστησε με τον Άντονυ Χόπκινς και τον Μπραντ Πιτ στους «θρύλους του πάθους». Οι δυο τους ήρθαν κοντά ενώ η τραγουδίστρια ήταν στο Λονδίνο και μάλιστα είχαν την ευκαιρία να περάσουν πολλές ώρες μαζί αλλά και να παίξουν τένις. Όμως, το φλερτ τους δεν προχώρησε αφού οι ανειλημμένες υποχρεώσεις και των δύο δεν τους επέτρεπαν να αποκτήσουν σχέση.

Ο Θοδωρής Ζαγοράκης ήταν ένας ακόμα άντρας που μονοπώλησε για λίγο καιρό το ενδιαφέρον της απόλυτης Ελληνίδας σταρ, όμως ούτε που πρόλαβαν να αποκτήσουν σχέση καθώς ένας καβγάς τους με τον Νίκο Καρβέλα και μάλιστα στο Λονδίνο, έκανε τον άλλοτε ποδοσφαιριστή να απομακρυνθεί άμεσα από τη ζωή της Άννας, έστω και αν η έλξη ανάμεσά τους ήταν πολύ έντονη.

Για περίπου τρία χρόνια κράτησε και η σχέση της Άννας Βίσση με τον Κώστα Φραγκολιά, που τότε ακόμα έκανε τα πρώτα επιτυχημένα βήματά του στο χώρο του μόντελινγκ. Γνωρίστηκαν σε κλαμπ των νοτίων προαστίων και στην αρχή κρατούσαν τον δεσμό τους κρυφό. Σύντομα όμως αδιαφόρησαν για τα όσα λέγονταν για εκείνους, ειδικά για τη διαφορά ηλικίας που τους χώριζε και άρχισαν να κυκλοφορούν χωρίς ενδοιασμούς.

Η τελευταία σχέση της τραγουδίστριας που κράτησε περίπου ενάμισι χρόνο ήταν με τον επιχειρηματία Χρήστο Ψωμόπουλο. Εκείνος ήταν μέλος της παρέας της Σοφίας Καρβέλα η οποία και τους γνώρισε και ανάμεσά τους ξεκίνησε μία παθιασμένη σχέση η οποία όμως έφτασε να έχει πολλές συγκρούσεις μέχρι που ήρθε το τέλος.

«Ο Νίκος Καρβέλας είναι ο καλύτερός μου φίλος»

Μέσω του προσωπικού της λογαριασμού στο Instagram, η Άννα Βίσση μοιράστηκε μια σπάνια φωτογραφία από το παρελθόν της με τον Νίκο Καρβέλα και έγραψε χαρακτηριστικά: «Aψεγάδιαστη νεότητα.

Εγώ και το άλλο μου εγώ…

Ο χωρισμός μου με τον Νίκο ήρθε επειδή έκλεισε ο κύκλος της κοινής ζωής μας. Και στους δύο μας έκλεισε ταυτόχρονα ο κύκλος του έρωτά μας. Τελείωσε η ερωτική μας χημεία. Όσο κι αν ακουστεί περίεργο χωρισμός μας ήταν αναγκαίος και απαραίτητος, ο τρόπος που χωρίσαμε ήταν η αρχή μιας δυνατής φιλίας που συνεχίζουμε τώρα».

i anna vissi apokalyptei tin istoria piso apo to dodeka 6

Μια ατάκα της ωστόσο προκάλεσε αίσθηση:

«Η πιο δύσκολη περίοδος της ζωής μου ήταν όταν είπα «απεταξάμην τον Καρβέλα». Ευτυχώς που το έκανα, αλλά δυστυχώς διότι δεν είχα με τι να ασχοληθώ αφότου το έκανα.»
Όσον αφορά στο τι θέση έχει σήμερα ο έρωτας στη ζωή της, η Άννα Βίσση τόνισε: «Πονεμένη ερώτηση, η οποία δεν έχει σχέση μόνο με το σήμερα, έχει σχέση με το ανέκαθεν. Ο έρωτας με πλησιάζει όσο συχνά τολμούν να με πλησιάσουν οι άντρες που αναγκαστικά τον μεταφέρουν. Ακούγεται σαν μικρόβιο, αλλά κάπως έτσι είναι. Είναι γεγονός, για κάποιον λόγο που υποθέτω ότι ξεκινά από το μύθο της αναγνωρισιμότητας, ότι δημιουργείται γύρω μου ένα φυσικό «αλεξιέρωτο» – κατά το αλεξικέραυνο.»

Το ξεκίνημα της καριέρας της Άννας Βίσση δεν θυμίζει τα ποπ τραγούδια

i anna vissi apokalyptei tin istoria piso apo to dodeka 1

Ξεκίνησε μουσικά από πολύ μικρή ηλικία, καθώς έκανε μαθήματα πιάνου και χορού

Σε ηλικία, μόλις 10 ετών, πήρε την πρώτη θέση σε ένα μουσικό διαγωνισμό στην Κύπρο, ενώ λίγο καιρό αργότερα, περιοδεύει με την αδερφή της Λία και εντυπωσιάζουν. Έρχεται άλλη μια πρώτη θέση το 1970 σε ένα διαγωνισμό και η δημοτικότητά της αυξάνεται, πριν ακόμα μπει στην εφηβεία. Έτσι, το 1973, μαζί με την οικογένειά της, εγκαταλείπει την Κύπρο και εγκαθίσταται μόνιμα στην Αθήνα και σε ηλικία 16 ετών υπογράφει το πρώτο μουσικό της συμβόλαιο με την Minos.

Μετρά 47 χρόνια παρουσίας στα μουσικά δρώμενα

καθώς ξεκίνησε να τραγουδά επαγγελματικά το 1973 όταν μετακόμισε στην Ελλάδα και υπέγραψε δισκογραφικό συμβόλαιο με τη Minos EMI. Το 1977 έλαβε την 1η θέση στο 19ο Φεστιβάλ Τραγουδιού Θεσσαλονίκης με το τραγούδι Ας Κάνουμε Απόψε Μιαν Αρχή και κυκλοφόρησε τον πρώτο της προσωπικό δίσκο με τον ίδιο τίτλο. Από τη δεκαετία του ’80, ξεκίνησε σχεδόν αποκλειστική συνεργασία με το μουσικοσυνθέτη και στιχουργό Νίκο Καρβέλα.

Έχει κυκλοφορήσει 27 προσωπικά άλμπουμ, 12 συλλογές, έχει 25 συμμετοχές σε δίσκους άλλων καλλιτεχνών

Η Άννα Βίσση χει πρωταγωνιστήσει σε τέσσερις μουσικοθεατρικές παραστάσεις, τρεις όπερες και ένα μιούζικαλ, ενώ συμμετείχε σε τηλεοπτικές παραγωγές. Είναι από τις πρώτες τραγουδίστριες που εισήγαγαν την δυτική ποπ μουσική στην Ελλάδα και συνδύασε ήχους από σύγχρονη λαϊκή, έντεχνη και ποπ μουσική δημιουργώντας μια ευρεία γκάμα τραγουδιών. Σε μια καριέρα που έχει διαρκέσει για περισσότερες από τέσσερις δεκαετίες η Βίσση, έχει επηρεάσει πολλές από τις νεότερες τραγουδίστριες σε Ελλάδα και Κύπρο. Το σύνολο της δισκογραφίας της περιλαμβάνει 37 πλατινένιες και 16 χρυσές διακρίσεις, ενώ αποτελεί μία από τις πιο διαχρονικές και εμπορικές τραγουδίστριες όλων των εποχών καθώς οι συνολικές πωλήσεις των δίσκων της υπερβαίνουν τις 1.950.000 στην Ελλάδα και τις 9.500.000 παγκοσμίως.

Στο εξωτερικό έχει εμφανιστεί σε σημαντικά θέατρα όπως το Royal Albert Hall

Έχει συνεργαστεί με προσωπικότητες όπως οι: Γκλόρια Γκέινορ, Κρις Κορνέλ, Ντέιβιντ Στιούαρτ, Εμίρ Κουστουρίτσα, Τζόνι Λόγκαν και άλλοι, ενώ η Αμερικανίδα τραγουδίστρια της soul Αρίθα Φράνκλιν, είχε δηλώσει πως από τη στιγμή που είδε τη Βίσση σε συναυλία που έδωσε το 1999 στο Μάντισον Σκουέαρ Γκάρντεν, έγινε θαυμάστρια της. Η Βίσση είναι η μοναδική Κύπρια καλλιτέχνης, που άγγιξε την κορυφή του Billboard Dance Club Chart με το αγγλόφωνο τραγούδι Call Me,επίσης αρκετά τραγούδια της έχουν μεταφραστεί σε άλλες γλώσσες. Έχει συμμετάσχει τρεις φορές στον Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision, δυο φορές με την Ελλάδα και μια με την Κύπρο.

Τον Μάρτιο του 2010 η εκπομπή του Alpha Chart Show Your Countdown, την κατέταξε στη δεύτερη θέση με τις δημοφιλέστερες – εμπορικότερες Ελληνίδες τραγουδίστριες των τελευταίων 50 χρόνων, μετά από τη Χαρούλα Αλεξίου.Η Βίσση θεωρείται ως η πιο πολυβραβευμένη Ελληνίδα τραγουδίστρια, έχοντας κερδίσει περισσότερα από εβδομήντα βραβεία για την προσφορά της στη μουσική, τις τέχνες και τον πολιτισμό μεταξύ των οποίων, το πρώτο βραβείο στο Φεστιβάλ Τραγουδιού Θεσσαλονίκης, 7 Μουσικά Βραβεία Αρίων, 22 Βραβεία Ποπ Κορν, 10 Μουσικά Βραβεία Κύπρου και 10 Mad Video Music Awards. Έχει παραλάβει βραβεία από τους Μιχαήλ Γκορμπατσώφ, Βαλερί Ζισκάρ ντ’Εσταίν και Μπούτρος Μπούτρος – Γκάλι. Τον Μάιο του 2010, τιμήθηκε για την “Συμβολή στην προαγωγή της μουσικής από τα Βαλκάνια” από τα Βαλκανικά Μουσικά βραβεία, τον Ιούλιο του 2014 βραβεύτηκε με τον τίτλο “Doctor of Arts” από το University of Bolton, για την μεγάλη της προσφορά στον χώρο της μουσικής σε μία ειδική τελετή που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, τον Ιούλιο του 2016 παρέλαβε το τιμητικό βραβείο για το σύνολο της καριέρας της, από τα Mad Video Music Awards, ενώ τον Νοέμβριο του 2016 τιμήθηκε και για την θεατρική της συμβολή από την Ακαδημία Ελληνικών Βραβείων Τέχνης, με το τιμητικό ”Κορφιάτικο βραβείο” Σοφία Βέμπο, για τη συμμετοχή της στις θεατρικές παραστάσεις Δαίμονες, Μάλα και Οι Καμπάνες Του Edelweiss.

Η καριέρα της της, έχει αποτελέσει αντικείμενο της Διδακτορικής Διατριβής του Διδάκτορα Μουσικής στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, Ιωάννη Πολυχρονάκη.

Η Άννα Βίσση έχει συμμετάσχει στην τελετή λήξης των Θερινών Ολυμπιακών Αγώνων του 2004[19] και την τελετή για την ένταξη της Κύπρου στην Ευρωπαϊκή Ένωση το 2004, παρουσία εκατοντάδων χιλιάδων θεατών.

Η Άννα Βίσση αποκαλύπτει την ιστορία πίσω από το «Δώδεκα»

«Το τραγούδι αυτό γράφτηκε εδώ, το 1985. Όσο το έλεγα, ο Καρβέλας δεν αντιδρούσε ωραία. Κάναμε ένα μεγάλο καβγά γιατί με πρόσβαλε. Μου είπε ότι “δεν μου σηκώνεις την τρίχα, δεν το ερμηνεύεις όπως θα ήθελα. Θα μάθεις να τραγουδάς;”. Και σηκώθηκε και έφυγε, με παράτησε», θυμήθηκε η Άννα Βίσση.

«Έμεινα όλη τη νύχτα και θυμάμαι ότι είχα κοιμηθεί εδώ. Με πήρε ο ύπνος από την κούραση, πια. Τραγούδα, τραγούδα, δεν μου έβγαινε. Και με ξύπνησε η ηλεκτρική σκούπα μιας κοπέλας που ήρθε να καθαρίσει, γύρω στις 11 το πρωί. Μπαίνω μέσα, τσαντισμένη, λέω “δεν είναι δυνατόν, θα το πω”. Γελάω γιατί θυμάμαι ότι του άρεσε μετά. Με αγκάλιασε, με φίλησε», πρόσθεσε, και το αποτέλεσμα ήταν αυτό που έφτασε σε όλους μας, ένα ξεχωριστό τραγούδι, με μια μοναδική ερμηνεία.

«Νίκο για εσένα», είπε η Άννα Βίσση, λίγο πριν ερμηνεύσει για μία ακόμη φορά το «Δώδεκα».

«Είχα τη συμπαράσταση του αδερφού μου»: Δύσκολες μέρες για την Γιάννα Τερζή, το πρόβλημα υγείας και η επέμβαση

0

Για την περιπέτεια υγείας της την περίοδο της καραντίνας και την ταλαιπωρία που πέρασε μίλησε η Γιάννα Τερζή στο Κοσμοράδιο 95,1 και στον Τάσο Ριζόπουλο.

«Είχα τη συμπαράσταση του αδερφού μου, αλλά δεν μπορείς να έχεις όποιον θέλεις κι όποτε θέλεις… Ήταν δύσκολα μέσα στο covid να έχεις θέμα υγείας. Όχι μόνο για εμένα, αλλά για οποιονδήποτε άνθρωπο είχα θέμα υγείας μέσα στον covid. Ήταν ένα έξτρα θέμα, που σου έκανε την κατάσταση πιο δύσκολη. Υπήρχε αυτό με τις καραντίνες, τα έξτρα χαρτιά και δεν σου φτάνει όλη σου η αγωνία, πρέπει να φοράς και τις μάσκες, το οποίο το πέρασα εγώ, όπως κι οι άλλοι ασθενείς.

Με έβγαλε πολύ πιο δυνατή. Ξέχασα τον covid και το εξωτερικό κι ήταν η ίδια η κατάσταση πολύ δύσκολη. Έπρεπε να οπλιστώ με δύναμη, που δεν ήξερα ότι την είχα για να το αντιμετωπίσω κι αναγκαστικά ψάχνεις μέσα σου αποθέματα, τα βρίσκεις και δεν ήξερες κι εσύ ο ίδιος ότι τα είχες» δήλωσε η Γιάννα Τερζή.

Δείτε τη συνέντευξη:

«Μαμά και κόρη»: Η Κλέλια Ανδριολάτου ανέβασε φώτο με την Μαριάννα Τουμασάτου και έγραψε 2 λέξεις

0

Η Κλέλια Ανδριολάτου είναι ένα από τα ανερχόμενα ταλέντα στον χώρο της υποκριτικής που φέτος την βλέπουμε να πρωταγωνιστεί στη σειρά του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, «Maestro».

Η νεαρή ηθοποιός γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη στις 12 Οκτωβρίου 1996, είναι 26 ετών και μεγάλωσε στην Καλαμαριά. Στα 14 της ξεκίνησε διεθνή καριέρα ως μοντέλο και διέγραψε μια επιτυχημένη πορεία στο modeling, ενώ πριν ακόμα δοκιμαστεί ως ηθοποιός, έκανε φωτογραφίσεις για μεγάλα περιοδικά.

Η Κλέλια Ανδριολάτου έγινε ευρέως γνωστή μέσα από την συμμετοχή της στη σειρά «Μπρούσκο».

Η Κλέλια Ανδριολάτου έχει αποφασίσει να κρατάει την προσωπική της ζωή μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, καθώς θέλει να απασχολεί μόνο με την δουλειά της.

Ωστόσο στο παρελθόν υπήρξε ζευγάρι με τον επίσης ηθοποιό, Ρένο Ρώτα με τον οποίο γνωρίστηκαν στην παράσταση «Κι ένα εξοχικό παρακαλώ».

mama kai kori xereis esy i klelia andriolatoy anevase foto me tin marianna toymasatoy kai egrapse 2

Οι υπέροχες φωτογραφίες της Κλέλιας Ανδριολάτου με τη «μαμά της», Μαριάννα Τουμασάτου

Στη συγκεκριμένη παράσταση συμμετείχε και η γνωστή ηθοποιός, Μαριάννα Τουμασάτου. 

Όπως είδαμε, η ίδια έχει βάλει σε ξεχωριστό highlight στα stories του Instagram φωτογραφίες με τη νεαρή πρωταγωνίστρια του Maestro. «Μαμά&κόρη», «Ξέρεις εσύ», γράφει.

600

Το υπέροχο κολάζ φωτογραφιών αποδεικνύει την άψογη σχέση που είχαν οι δύο γυναίκες όσο πρωταγωνιστούσαν στη θεατρική παράσταση «Ένα εξοχικό παρακαλώ» του Βασίλη Θωμόπουλου πίσω στο 2016. Στο επιτυχημένο project η 26χρονη Κλέλια υποδύθηκε την κόρη της Μαριάννας και μάλιστα στην εν λόγω δουλειά συμμετείχε και ο 31χρονος πρώην σύντροφος της νεαρής ηθοποιού, Ρένος Ρώτας.

Η Μαριάννα, είχε πει για την τότε συνεργασία της στο 7 Μέρες TV, η οποία και έπαιζε καλοκαίρι: «Όταν είναι ευχάριστη η δουλειά είναι πιο εύκολο. Έχω κάνει την επιλογή εδώ και χρόνια, γνωρίζοντας καλά ότι αυτές είναι οι συνθήκες και είναι πολλά τα καλοκαίρια που θα δουλέψω. Πάμε καλά, είναι και πιο οικονομικά τα εισιτήρια και είναι σχετικά άνετα ίο να πάει κανείς στο θέατρο. Νομίζω ότι ο κόσμος το έχει πολύ μεγάλη ανάγκη να γελάσει».

Οι εξαιρετικές σχέσεις, κάτι πολύτιμο και σπάνιο στον καλλιτεχνικό χώρο, συνεχίστηκαν και μετά το πέρας της συνεργασίας τους όπως μαρτυρούν και τα ακολουθούν τα πλάνα:

601 1024x717 1 602 603 1024x717 1 604 1024x717 1 605 1024x717 1

«Τον ρώτησα πώς θα το πάρουν οι γονείς του»: Τόσα χρόνια περνάει η Σίσσυ Φειδά τον σύζυγό της, Γιώργο

0

Μία αποκαλυπτική συνέντευξη έδωσε στο «MEGA Καλημέρα» η γνωστή interior designer Σίσσυ Φειδά.

Όπως αποκάλυψε η ίδια, όταν ήταν μικρή ήθελε να γίνει πλαστικός χειρουργός και σχεδιάστρια μόδας.

«Φροντίζω τον εαυτό μου με διακριτικά πράγματα, δεν μου αρέσει η παραμόρφωση. Είμαι όπως όλες οι γυναίκες, κάποιες στιγμές έχω ανασφάλειες, άλλες νιώθουμε καλά», δήλωσε.

«Πάντα ήθελα να κάνω οικογένεια και γι’ αυτό δεν έκανα και νωρίς γιατί για εμένα ήταν πολύ σημαντική κίνηση», ανέφερε για τον σύζυγό της, Γιώργο Ανδρίτσο και την κόρη τους, Διώνη.

«Το να μεγαλώνεις μια κόρη είναι φανταστικά, είναι όμορφα – δύσκολα, κάποιες φορές, όπως όλες οι μητέρες που θα πρέπει να ισορροπήσουν όπως όλες οι μαμάδες με τη δουλειά τους με τις υποχρεώσεις τους. Αν η κόρη μου έλεγε να μπει στην τηλεόραση, εξαρτάται από το τι θα ήθελε να κάνει.

Τα ριάλιτι τα οποία βλέπεις τους ανθρώπους να εκθέτουν την προσωπική του ζωή θεωρώ δεν μας εκφράζουν σαν οικογένεια. Είμαι παρεμβατική ως μητέρα, η κόρη μου είναι 6,5 ετών, οπότε έχει να κάνει μέσα στο πλαίσιο της καθοδήγησης. Και όταν μεγαλώσει η κόρη μου θα είμαι παρεμβατική, το δηλώνω χωρίς καμία ενοχή», πρόσθεσε η γνωστή interion designer.




Η Σίσσυ Φειδά για τη διαφορά ηλικίας με τον σύζυγό της

«Αφού το έκανα πράξη μίλησα, δεν είχα ιδιαίτερη προτίμηση σε τέτοιου είδους σχέσεις. Η σχέση με τον σύζυγό μου φαντάζομαι ότι είναι όπως οι περισσότερες, με τα πάνω της και τα κάτω της, δεν μπορώ να το διαχωρίσω με θέμα τις ηλικίες. Δεν με άγχωνε η διαφορά ηλικίας. Κάποια στιγμή τον ρώτησα για το πώς θα το πάρουν οι γονείς του και αμέσως απάντησε πως δεν τους αφορά».

Η Σίσσυ Φειδά και ο Γιώργος Ανδρίτσος παντρεύτηκαν στη Μύκονο τον Οκτώβριο του 2014 με κουμπάρους τον συνέταιρο του γαμπρού, Γιώργο Δραγουμάνο και τον τότε Υφυπουργό Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, Οδυσσέα Κωνσταντινόπουλο. Το ζευγάρι έχει αποκτήσει μια κόρη, τη Διώνη, η οποία είναι 5 ετών.

Η interior designer στο παρελθόν είχε δηλώσει για τον σύζυγό της, Γιώργο Ανδρίτσο με τον οποίο έχει έντεκα χρόνια διαφορά πως, «Εμένα δεν μου άρεσαν ποτέ οι μικρότεροι άντρες. Υπάρχει “θέμα”, γιατί μία γυναίκα ωριμάζει πολύ πιο γρήγορα από έναν άντρα. Όταν όμως υπάρχει αγάπη και ξέρει ο καθένας τι θέλει, τότε τα άλλα προσπερνιούνται και μαθαίνεις να ζεις και να τα δουλεύεις μέρα με την ημέρα. Σε λίγο θα γίνω 44 και νιώθω άνετα».

Σίσσυ Φειδά: Αυτός είναι ο σύζυγός της με τον οποίο έχει αποκτήσει μία κόρη

«Δεν μου έχει ξανατύχει να είμαι με κάποιον 11 χρόνια μικρότερό μου, γιατί δεν με έλκυαν οι νεότεροι άντρες», είχε πει και τότε περιγράφοντας τον τρόπο που την διεκδίκησε: «Με διεκδίκησε πολύ συνειδητά και πολύ αντρίκια γι’ αυτό πέτυχε το στόχο του. Είναι ένας άνθρωπος που έχει επίγνωση του εαυτού του και των θέλω του».

Είχε αποκαλύψει, όμως, τους ενδοιασμούς που είχε για τη διαφορά ηλικίας που έχουν. «Όλοι ήταν υπέρ αυτής της σχέσης. Και οι φίλοι μου και οι γονείς μου, όπως και οι δικοί του οι γονείς. Εγώ ήμουν εκείνη που είχε πρόβλημα», και ότι, «Μπορεί να τσακωθούμε με τον Γιώργο για κάτι και να υποχωρήσει εκείνος, όχι από αδυναμία, αλλά από δύναμη».

«Άκουγα ουρλιαχτά, ούρλιαζε τόσο δυνατά»: Αναστατωμένη η Μενεγάκη, πανικός στην γειτονιά της το βράδυ

0

Τον τελικό του Μουντιάλ, μεταξύ της Αργεντινής και της Γαλλίας σχολίασε μέσα από την εκπομπή της η Ελένη Μενεγάκη το μεσημέρι της Δευτέρας 19/12.

«Να πούμε ένα μπράβο στις δύο ομάδες που έφτασαν στον τελικό του Μουντιάλ. Έχω δει πολύ Μουντιάλ, όσο δεν έχω δει όλη μου τη ζωή. Πραγματικά είδα και το χάρηκα. Αλλά όταν βλέπεις στο γήπεδο δυο ομάδες να δίνουν όλο τους τον εαυτό, μου άρεσε πάρα πολύ» είπε αρχικά η Ελένη Μενεγάκη.

«Χθες λοιπόν ομολογώ πως μέσα μου ήθελα να κερδίσει η Γαλλία. Μη με ρωτήσετε γιατί. Οι νέες μου γνωριμίες με τον Γάλλο ποδοσφαιριστή μέσα από την τηλεόραση… Τον Εμπαπέ. Με συγκλόνισε, είπα ‘τι παικταράς είναι αυτός’. Και λόγω εκείνου ήθελα να κερδίσει η ΓαλλίαΔεν έχω δει τη Γαλλία να παίζει. Η μόνη ομάδα που ξέρω είναι η Παρί Σεν Ζερμέν. Αλλά μου άρεσε τόσο πολύ αυτός ο νεαρός παίκτης, που είπα ‘τα δίνει όλα, πρέπει να κερδίσει αυτός’. Για τον Μέσι τα λέμε 100 χρόνια, θα μείνει και αυτός στην ιστορία» συμπλήρωσε η Ελένη Μενεγάκη.




Παράλληλα, αποκάλυψε πως «άκουγα κάτι ουρλιαχτά στη γειτονιά μου, στην αρχή νόμιζα ότι κάποιος τσακωνόταν. Ε προφανώς για το ματς. Ούρλιαζε κάποιος τόσο δυνατά και λέω ‘με τους γονείς του να τσακώνεται κάποιος νεαρός’» είπε και συνέχισε «σκεφτόμουν ότι για να τους ακούμε τόσο καθαρά, ποιος ξέρει τι γινόταν σε αυτό το σπίτι. Μετά άλλαξα δωμάτιο και το συνειδητοποίησα» κατέληξε.

Καμία σχέση με αυτό που πιστεύαμε μέχρι σήμερα: Έφτιαξαν το πορτρέτο του Ιησού κι έγινε χαμός από αντιδράσεις

0

Η εικόνα που έχουμε στο μυαλό μας οι περισσότεροι σχετικά με τον Ιησού Χριστό είναι αυτή από τις βυζαντινές εικόνες, καθώς και από τη μορφή του Ρόμπερτ Πάουελ από την διαχρονική ταινία «Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ» του Φράνκο Τζεφιρέλι.

Ωστόσο, η αλήθεια είναι πως κανένας δεν γνωρίζει πώς ακριβώς έμοιαζε ο Ιησούς, αφού η εξωτερική του εμφάνιση δεν περιγράφεται στις Γραφές. Μάλιστα για αυτό υπάρχει λόγος: Μιας και για τον Χριστιανισμό δεν έχουν καμία σημασία τα εξωτερικά χαρακτηριστικά του ανθρώπου, κατ’ επέκταση ούτε του Θεανθρώπου.

Βέβαια, στις γραφές υπάρχουν κάποια στοιχεία για τον Ιησού, τα οποία θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν στην απεικόνισή του.

606

Αυτά χρησιμοποίησε η σελίδα History in Pictures στο Facebook και με τη βοήθεια της τεχνολογίας δημιούργησε μια φωτογραφία, στην οποία απεικονίζεται το πρόσωπο του Χριστού.

Συγκεκριμένα, με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης και συνδυάζοντας την παραδοσιακή εικονογραφία με πληροφορίες σχετικά με την εθνικότητα του Ιησού, την εποχή και την περιοχή στην οποία ζούσε, δημιουργήθηκε «πορτραίτο» του Ιησού Χριστού.

Οι περισσότεροι σύγχρονοι ιστορικοί πιστεύουν ότι ο Ιησούς, ο οποίος γεννήθηκε στη Βηθλεέμ, μια περιοχή κοντά στην Ιερουσαλήμ στη Μέση Ανατολή, ήταν ένας άνδρας με μαύρους τόνους δέρματος και διακριτικά χαρακτηριστικά του προσώπου.

Ωστόσο, οι σύγχρονες απεικονίσεις του Ιησού, οι οποίες είναι επηρεασμένες από τη ρωμαϊκή έκφραση του Ιησού Χριστού, τον δείχνουν συχνά ως έναν λευκό άνδρα με ίσια μαλλιά. Όπως θα δείτε στις παρακάτω φωτογραφίες το πρόσωπο του Ιησού Χριστού είναι πολύ διαφορετικά από αυτό που είχαμε στο μυαλό μας.

Αντίστροφη μέτρηση για τον πατέρα Αντώνιο – Ο εισαγγελέας τον καλεί για κακούργημα

0

Εβδομάδα των Παθών παραμονές Χριστουγέννων φαίνεται πως θα είναι αυτή η εβδομάδα, για τον πατέρα Αντώνιο και τους συνεργάτες του, οι οποίοι βρίσκονται στο κάδρο της μεγάλης ποινικής έρευνας για ασέλγειες και κακοποιητικές συμπεριφορές σε βάρος παιδιών που φιλοξενούνται ή φιλοξενήθηκαν σε δομές της Κιβωτού του Κόσμου. Ετσι, λίγο πριν από τα Χριστούγεννα ο χρόνος μετρά αντίστροφα για την κλήτευση του ιδρυτή της ΜΚΟ ενώπιον των εισαγγελέων Αικατερίνης Κοπελάκη και Δάφνης-Κυριακής Τσιχλή προκειμένου να δώσουν ανωμοτί εξηγήσεις.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η κλήτευση του πατρός Αντωνίου ως υπόπτου τέλεσης αξιόποινων πράξεων κλείδωσε μετά τη συγκλονιστική δεύτερη κατάθεση που έδωσε 15χρονος τρόφιμος δομής της Κιβωτού, καταγγέλλοντάς τον για ασέλγειες και σεξουαλική κακοποίησή του σε ηλικία μόλις 13 ετών. Η συγκεκριμένη κατάθεση έρχεται να προστεθεί σε αυτή που είχε δώσει στις Αρχές τον περασμένο Νοέμβριο ένας ακόμη τρόφιμος της Κιβωτού, ηλικίας 19 ετών σήμερα, και είχε αποκαλύψει το «ΘΕΜΑ». Ο νεαρός άνδρας είχε αναφερθεί κι εκείνος σε ασελγείς πράξεις που υπέστη από τον πατέρα Αντώνιο το 2021 στη Χίο, με άλλο παιδί αυτόπτη μάρτυρα να επιβεβαιώνει στις Αρχές τη μαρτυρία του.

«Στην Καλαμάτα από το καλοκαίρι μέχρι και τον Νοέμβριο, που κάναμε μπάνιο στη θάλασσα, στα παιχνίδια που κάναμε στο νερό, πνιξίματα – πατητές, κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, καθώς έκανε πως με έπνιγε στο νερό, άρχισε να βάζει το χέρι του μέσα στο μαγιό μου. Στην πορεία φοβόμουν και δεν ήξερα πώς να το αντιμετωπίσω. Και αυτό στη θάλασσα όσο περνούσε ο καιρός το έκανε με μεγαλύτερη συχνότητα, μέχρι που έφτασε να μου το κάνει σε μία ημέρα στη θάλασσα δέκα φορές.

antonios arthro

Εξαιτίας αυτού δεν ήθελα να μπαίνω στη θάλασσα», είχε καταθέσει, μεταξύ άλλων, στις Αρχές για τον πατέρα Αντώνιο ο 19χρονος ανοίγοντας τον ασκό του Αιόλου για τον ιδρυτή της ΜΚΟ, ο οποίος έως τότε θεωρούνταν ότι προσέφερε ανιδιοτελές έργο.

Ο 19χρονος στην κατάθεσή του αυτή είχε υποδείξει στις Αρχές και ένα άλλο παιδί για το οποίο έμαθε, όπως είχε αναφέρει, πως κλεινόταν κι αυτό με τις ώρες με τον πατέρα Αντώνιο σε δωμάτια της ΜΚΟ.

Το παιδί αυτό είναι ο 15χρονος έφηβος ο οποίος ξεπερνώντας τους δισταγμούς, τους φόβους αλλά και την ντροπή που ένιωθε μίλησε στις Αρχές και μέσα από τη συγκλονιστική κατάθεσή του ξετύλιξε έναν απίστευτο εφιάλτη σεξουαλικής κακοποίησης που, όπως φέρεται να είπε, βίωσε στα χέρια του πατρός Αντωνίου.

Η δεύτερη αυτή κατάθεση του 15χρονου εφήβου, η οποία δόθηκε στο «Σπίτι του Παιδιού» στην Αθήνα, ήταν η εξέλιξη που περίμεναν, σύμφωνα με πληροφορίες, οι Αρχές για να δρομολογήσουν την κλήτευση ως υπόπτου του πατρός Αντωνίου για το κακούργημα της κατάχρησης ανηλίκου σε ασέλγεια.

Οι τιμωρίες και οι ξυλοδαρμοί

Αυτό σημαίνει ότι ο ιδρυτής της Κιβωτού του Κόσμου θα λάβει, όπως όλα δείχνουν, κλήση από την Εισαγγελία γα να παράσχει εξηγήσεις ως ύποπτος τέλεσης κακουργηματικής πράξης, καλούμενος να αντικρούσει τα όσα ειδεχθή τού προσάπτουν οι δύο νέοι. Ο νόμος, πάντως, του δίνει το δικαίωμα να μην εμφανιστεί ο ίδιος ενώπιον των εισαγγελέων, αλλά διά των δικηγόρων του να καταθέσει υπόμνημα επί των καταγγελλομένων. Εχει, δε, δικαίωμα να ζητήσει και να λάβει προθεσμία προκειμένου να προετοιμαστεί.

Αμέσως μετά την παροχή εξηγήσεων η Εισαγγελία, συνεκτιμώντας όλα τα στοιχεία που έχει συγκεντρώσει, θα αποφασίσει για την άσκηση ποινικής δίωξης ή μη σε βάρος του πατρός Αντωνίου. Σε περίπτωση που ο ιδρυτής της ΜΚΟ διωχθεί ποινικά, τότε η δικογραφία θα διαβιβαστεί σε ανακριτή, ο οποίος, αφού καλέσει σε απολογία τον κατηγορούμενο, αμέσως μετά θα αποφασίσει για τον αν συντρέχουν οι προϋποθέσεις για προφυλάκισή του ή όχι.

Η δικογραφία που έχουν σχηματίσει οι εισαγγελείς περιλαμβάνει και δεκάδες καταθέσεις εργαζομένων σε δομές της Κιβωτού, πρώην και νυν τροφίμων της, καθώς και άλλων μαρτύρων, οι οποίοι αναφέρονται σε σωματικές και ψυχολογικές κακοποιήσεις παιδιών με τιμωρίες, στέρηση φαγητού, απομόνωση από το σχολείο και παιδική εργασία με εξαντλητικά ωράρια και σε απάνθρωπες συνθήκες.

Πρόκειται για πράξεις που αποτιμώνται ποινικά ως σωματικές βλάβες σε βάρος αδυνάμων και αναμένεται επίσης να οδηγήσουν στο κατώφλι των δύο εισαγγελέων τους πρωταγωνιστές της υπόθεσης και κυρίως τους τρεις πρώην εργαζομένους στην Κιβωτό ή, αλλιώς, τα «πρωτοπαλίκαρα» του πατρός Αντωνίου σε δομές της Πωγωνιανής και της Αθήνας.

Ειδικότερα, τα συγκεκριμένα πρόσωπα που είχαν εμπλοκή στο προηγούμενο διοικητικό συμβούλιο της Κιβωτού και έχουν καταγγελθεί από παιδιά για άγριες σωματικές τιμωρίες με ξυλοδαρμούς, καταναγκαστική εργασία κ.ά., επίσης, αναμένεται να κληθούν άμεσα για παροχή ανωμοτί εξηγήσεων ενώπιον των εισαγγελέων για το αδίκημα της σωματικής βλάβης αδυνάμων. Η διαδικασία που θα ακολουθηθεί και γι’ αυτούς είναι η ίδια. Δηλαδή αποστολή κλήσης για ανωμοτί κατάθεση, λήψη προθεσμίας εφόσον ζητηθεί και παροχή εξηγήσεων.

Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, το σκέλος αυτό της υπόθεσης, που περιλαμβάνει καταγγελίες για σωματικές κακοποιητικές συμπεριφορές, αναμένεται να συνενωθεί και με άλλες δικογραφίες που έχουν σχηματιστεί σε άλλες πόλεις, όπου επίσης διεξήχθησαν αντίστοιχες έρευνες. Βέβαια, όπως έχει διαφανεί μέχρι στιγμής, η στάση που αναμένεται να τηρήσουν ο πατήρ Αντώνιος και οι συνεργάτες του όταν κληθούν από τις εισαγγελείς θα κινείται στη γραμμή της πλήρους άρνησης των καταγγελλομένων, με την Εισαγγελία όμως να έχει τον τελευταίο λόγο για την αξιολόγηση των υπερασπιστικών τους ισχυρισμών και την άσκηση ποινικών διώξεων ή όχι.

kivotos ekso arthro

Η βόμβα Βουρλιώτη

Η αντίκρουση της πληθώρας των καταγγελιών για ασέλγειες και σωματικές κακοποιήσεις παιδιών είναι το ένα μέτωπο που έχουν να αντιμετωπίσει ο ιδρυτής της Κιβωτού και οι συνεργάτες του. Ο εισαγγελικός κλοιός σφίγγει γύρω τους και στο πλαίσιο της παράλληλης έρευνας που κάνει η Εισαγγελία για τα οικονομικά της ΜΚΟ.

Τις εξελίξεις στο πλαίσιο της συγκεκριμένης προκαταρκτικής εξέτασης καθορίζει, ενδεχομένως και επισπεύδει, πόρισμα-βόμβα της Αρχής για το ξέπλυμα μαύρου χρήματος, η οποία κατόπιν ενδελεχούς έρευνας εντόπισε ενδείξεις και στοιχεία για νομιμοποίηση εσόδων από παράνομη εγκληματική δραστηριότητα, απιστία και υπεξαίρεση.

Συγκεκριμένα, η Αρχή για το ξέπλυμα μαύρου χρήματος, υπό τον επικεφαλής της, επίτιμο αντεισαγγελέα του Αρείου Πάγου Χαράλαμπο Βουρλιώτη, έπειτα από εξονυχιστικούς ελέγχους συνέταξε πόρισμα δέκα σελίδων στο οποίο καταγράφει τα συμπεράσματά της από την έρευνα που διενήργησε. Στο πόρισμα που διαβιβάστηκε στον εισαγγελέα Ιωάννη Σέβη γίνεται λόγος για ενδείξεις τέλεσης σειράς κακουργηματικών πράξεων από τον πατέρα Αντώνιο και, τουλάχιστον, δύο ακόμη συνεργάτες του. Για πρώτη φορά, δε, με το συγκεκριμένο πόρισμα τίθεται στο κάδρο της ποινικής έρευνας και η πρεσβυτέρα Σταματία Γεωργαντή, η οποία ήταν υπεύθυνη για τη διαχείριση της οργάνωσης.

Πόρισμα Βουρλιώτη Ενδείξεις για ξέπλυμα μαύρου χρήματος, απιστία και υπεξαίρεση από τον πατέρα Αντώνιο, την πρεσβυτέρα και δύο συνεργάτες τους – Ερευνώνται φορολογικές δηλώσεις, λογαριασμοί φυσικών προσώπων και εταιρικοί, καθώς και πάσης φύσεως επιχορηγήσεις ή χρηματοδοτήσεις προς την Κιβωτό από κρατικούς φορείς ή ευρωπαϊκούς πόρους
Τα αδικήματα για τα οποία η ανεξάρτητη αρχή βρήκε ενδείξεις τέλεσής τους είναι ξέπλυμα μαύρου χρήματος, απιστία και υπεξαίρεση. Πρόκειται για πράξεις που εφόσον απαγγελθούν ως αδικήματα στους εμπλεκομένους και στοιχειοθετηθούν περαιτέρω επισύρουν πολυετείς καθείρξεις. Τα κλιμάκια της Αρχής φέρονται να διαπίστωσαν ότι ο πατέρας Αντώνιος και η πρεσβυτέρα επί σειρά ετών ζούσαν με χρήματα της ΜΚΟ, ενώ την ίδια στιγμή διαπιστώνονται αγορές ακινήτων από τον ιδρυτή της Κιβωτού, οι οποίες εξ αυτού του λόγου θεωρούνται ύποπτες. Ποσά που θεωρούνται επίσης ύποπτα και χρήζουν διερεύνησης για την προέλευσή τους εντοπίστηκαν, κατά τις πληροφορίες, και σε λογαριασμούς τουλάχιστον δύο συνεργατών του πατρός Αντωνίου. Πλέον μετά την εξέλιξη αυτή με διάταξή της η ανεξάρτητη αρχή διέταξε την οριστική δέσμευση των περιουσιακών στοιχείων των συγκεκριμένων προσώπων.

Το πόρισμα Βουρλιώτη θα συσχετιστεί με τη δικογραφία για τα οικονομικά της Κιβωτού, την οποία χειρίζεται ο εισαγγελέας Ιωάννης Σέβης. Η έρευνα της Εισαγγελίας για το θέμα αυτό συνεχίζεται, δεδομένου ότι ο εισαγγελικός λειτουργός έχει προβεί με τη σειρά του σε δικές του ενέργειες, ζητώντας από την Οικονομική Αστυνομία φορολογικούς ελέγχους για όλη την τελευταία πενταετία και άνοιγμα εταιρικών λογαριασμών και ατομικών λογαριασμών των 11 φυσικών προσώπων. Επίσης, ο κ. Σέβης έχει ζητήσει ενημέρωση για πάσης φύσεως επιχορηγήσεις ή χρηματοδοτήσεις προς την Κιβωτό από κρατικούς φορείς ή ευρωπαϊκούς πόρους. Όταν οι απαντήσεις που αναμένει φτάσουν στα χέρια του, θα αποφασίσει για την άσκηση ή μη ποινικών διώξεων για τυχόν οικονομικά εγκλήματα.

Πρωτότυπη πρόταση γάμου: Έδωσε τον όρκο στον Ιπποκράτη και αμέσως μετά ορκίστηκε στον έρωτα

0

Μια πρωτότυπη πρόταση γάμου τη στιγμή της Ορκωμοσίας στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Κρήτης

Μια πολύ ιδιαίτερη μέρα έζησε μια νεαρή γυναίκα στο Ηράκλειο, η οποία μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα δοκίμασε ταυτόχρονα δύο πολύ δυνατές συγκινήσεις. Ο λόγος για μία πτυχιούχο της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Κρήτης, η οποία αμέσως μόλις παρέλαβε το πτυχίο της στην τελετή της Ορκωμοσίας για το 2022 δέχθηκε από τον αγαπημένο της και την πρόταση γάμου. Και όπως προέκυψε εκ του αποτελέσματος η απάντηση ήταν “ναι”.

Οπωσδήποτε, ο συγκεκριμένος μελλόνυμφος κέρδισε στα … σημεία σε πρωτοτυπία, αφού επέλεξε αυτή την τόσο ιδιαίτερη στιγμή για την αγαπημένη του να εκφράσει την αγάπη του και την αφοσίωση του στο πρόσωπό της, φροντίζοντας με τον δικό του τρόπο να την καταστήσει αξέχαστη.

Το σχετικό βίντεο από την ορκωμοσία/πρόταση γάμου αναρτήθηκε στο TikTok και φυσικά έγινε viral με τους χρήστες να εύχονται “καλή σταδιοδρομία” μαζί με “βίο ανθόσπαρτο”.

Δείτε το συγκινητικό βίντεο:

https://youtube.com/shorts/e-aVate6SgY?feature=share

Πηγή βίντεο: Κατερίνα Μανωλιτσάκη