Blog Σελίδα 7709

Π. Ανδρέας Κονάνος: «Όταν σε κατακρίνουν κρυφά και ζηλόφθονα»

0

Είναι ο ιερέας που τονίζει ότι δεν κατέχει την απόλυτη αλήθεια αλλά προσπαθεί να την αναζητήσει. Ένας άνθρωπος φωτισμένος που όχι απλά διαφέρει από τους περισσότερους κληρικούς, αλλά ξεχωρίζει για κάτι ιδιαίτερα σημαντικό σήμερα: Την απλή λογική.

Ο π. Ανδρέας Κονάνος με τα μηνύματα του στην προσωπική του σελίδα στο Facebook μιλάει την γλώσσα των νέων, συζητάει μαζί τους και τους δίνει πολύτιμες συμβουλές για να ζήσουν καλύτερα την ζωή τους.

Αυτή είναι μια από τις δημοσιεύσεις του που αξίζει πραγματικά να διαβάσεις:

Είναι τόσο ωραίο να προσπερνάς τις γνώμες των ανθρώπων και να πηγαίνεις κάπου πιο ψηλά. Αυτές τις μέρες που φυσούσε πολύ, κι ήταν να ταξιδέψω Μυτιλήνη με αεροπλάνο, μου ‘πε ένας φίλος μου μετεωρολόγος να μη φοβάμαι, διότι το αεροπλάνο πάει ψηλά, και δεν το πιάνουν οι άνεμοι που θα φυσούν στη γη και τη θάλασσα.

Μ’ αρέσει αυτό το μυστικό: πέτα ψηλά, να μη σ’ αγγίζουν οι άνεμοι της γης.

Όχι λόγω περιφρόνησης, ή κάποιου σνομπ ύφους.

Μα επειδή αγγίζεις κάποιο άλλο επίπεδο.

Και νιώθεις μέσα σου μια ενότητα με όλους, που σε κάνει να μη θες να τσακωθείς με κανέναν, να μη σχολιάσεις, να μην απαντήσεις, να προσπερνάς όλα αυτά που λένε οι άλλοι, όπως προσπερνάς σ’ ένα δρομάκι τα σκυλιά που γαυγίζουν.

Εσύ, κοιτάς μόνο το στόχο σου.

Προχωράς, διότι αυτή είναι η δουλειά σου: η πρόοδος κι όχι το πισωγύρισμα.

Τα σκυλιά, ας γαυγίζουν. Έτσι μπορούν, έτσι κάνουν.

Ίσως φοβούνται, ίσως θέλουν να σε προκαλέσουν, ίσως έχουν αγριέψει με κάτι.

Να θυμάσαι ότι το άγριο ύφος κι η διάθεση για καυγά που προκαλεί, κατά βάθος κρύβει μεγάλο φόβο, ανασφάλεια κι ανησυχία.

Δεν φταις εσύ πάντα που ο άλλος έχει πρόβλημα μαζί σου.

Ύστερα, θα ‘χεις παρατηρήσει, ότι ο κατήγορος σου, δεν σε πλησιάζει ποτέ προσωπικά.

Με τίποτε. Ποτέ. Αυτό το αποφεύγει, όπως ο πονηρός το… λιβάνι!

Το έχεις προσέξει; Αυτός που σε σχολιάζει εδώ κι εκεί, δεν έρχεται να σου πει φιλικά το λάθος σου να το διορθώσεις – αυτό που προτείνει ο Χριστός: αν έχεις κάτι με τον αδερφό σου, πήγαινε να το πεις στον ίδιο!

Παρά, τι κάνει; σε κατακρίνει σε τρίτους, σε κουτσομπολεύει, σπέρνει τη διχόνοια, το δηλητήριο και το σκοτάδι εδώ κι εκεί, υπογείως, πονηρά και με δόλο. Όλα αυτά, σίγουρα δείχνουν ότι υπάρχει μεγάλο θέμα στην ψυχή του.

Λοιπόν, ο άνθρωπος που σε κατακρίνει κρυφά και ύπουλα, ψιθυρίζοντας κλπ, έχει ένα πρόβλημα. Εσύ, το πρόβλημά του, μην το κάνεις δικό σου.

Απ’ την άλλη, για να σε σχολιάζει, ίσως το ‘χεις κι εσύ ανάγκη, το ζητά η ψυχή σου υποσυνείδητα, για να μάθεις κάτι, να ωφεληθείς και να προχωρήσεις παρακάτω στη ζωή.

Ίσως για να διορθώνεσαι όπου πρέπει, και όπου πράγματι φταις, αν φταις.

Και γιατί άλλωστε να μη φταις κι εσύ κάπου;

Είναι δηλαδή κακό να έχεις κάνει κι εσύ ένα ή περισσότερα λάθη;; απίθανο είναι;

Μήπως πέφτεις απ’ τα σύννεφα όταν διαπιστωθεί ένα λάθος σου;!.. Άνθρωπος είσαι κι εσύ, θα κάνεις σίγουρα και λάθη.

Μια χαρά. Μη σε σοκάρει το λάθος σου. Είσαι σε μια πορεία.

Μπορείς να μάθεις κι αυτό αν κάποιος σε κατακρίνει: κάποιοι σε σχολιάζουν ή σε κατακρίνουν, ίσως για να μάθεις την επιμονή, και να συνεχίζεις την προσπάθεια για κάτι καλύτερο στη ζωή σου, παρ’ όλες τις αντιστάσεις γύρω σου.

Ή, στην τελική, ίσως για να ξεπεράσεις αυτή την ανάγκη που έχεις, να λένε όλοι κάτι καλό για σένα. Ας μη λένε καλά πράγματα για σένα. Μπορείς να ζήσεις μια χαρά και χωρίς αυτά τα λόγια.

Δεν έχω ανάγκη να λες κάτι καλό για μένα, προκειμένου να είμαι καλά. Θα μου άρεσε να το κάνεις, ως κίνηση αγάπης κι απόδειξη ενότητας, μα δεν το ‘χω κι ανάγκη.

Συμπέρασμα: Προσπάθησε να μην πάψεις ποτέ να αγαπάς τον εαυτό σου.

Αγάπα τον με τα πάνω του και τα κάτω του.

Μην αφήσεις τις όποιες κακίες λέγονται για σένα, να σε γεμίσουν αδικαιολόγητες ενοχές, μειονεξία που σε καθηλώνει σε μια νοσηρή στασιμότητα ή ψυχική παράλυση ή κατάθλιψη κι απόγνωση.

Τούτες τις οριακές και κρίσιμες στιγμές, η λύση είναι να γυρίσεις το κουμπί στο χώρο της αγάπης.

Νιώσε πόσο πολύ σε αγαπά ο Θεός. Σε αγαπά ο Θεός, η πηγή των πάντων.

Αυτοί που σε σχολιάζουν έχουν τόση άγνοια για σένα, που δεν αξίζει να τους δίνεις σημασία.

Ο Θεός που σε ξέρει, σε αγαπά.

Αγάπα, λοιπόν, τον εαυτό σου, κι εσύ, όπως τον αγαπά ο Θεός σου!

Τον εαυτό σου.

Αγάπα τον.

Κι αν μπορείς – είναι λίγο δύσκολο αυτό, μα όχι ακατόρθωτο αν μπεις στο χώρο της θείας φώτισης – αγάπα κι αυτούς που σε κατακρίνουν, βλέποντάς τους με κατανόηση. Σίγουρα έχουν δικά τους προσωπικά άλυτα θέματα, ψυχικά και πνευματικά προβλήματα.

Και υπάρχει και μια λέξη που σπάνια τολμούμε να παραδεχτούμε: είναι η ζήλεια.

Όταν κάτι δεν σ’ αρέσει, ίσως επειδή δεν μπορείς να το φτάσεις εσύ, όταν κάτι κατά βάθος το ποθείς μα δεν το έχεις, τότε τι κάνεις; Ζηλεύεις.

Και η ζήλεια είναι μεγάλο μαρτύριο. Κάνει την ψυχή να λιώνει.

Κι έρχεται μετά κι ο φθόνος.

Και να το το θανατηφόρο κοκτέηλ, που φέρνει την κόλαση στην ψυχή σου.

Ζήλεια, φθόνος, μίσος, κακία, σκόρπιο δηλητήριο.

Κοίτα πόσα μαθαίνει κανείς απ’ την πιθανή κακία των ανθρώπων, όσο χαμηλά ή ψηλά κι αν στέκουν αυτοί.

Είτε είναι απλοί πιστοί, είτε ρασοφόροι κάθε τάξης κλπ.

Μα έχουν εμπάθεια και οι ρασοφόροι; Ε, ναι.

Κανείς δεν είναι αλώβητος από πάθη, αδυναμίες και κακίες. Ειδικά αν δεν αντιστέκονται σ’ αυτά.

Μα οι κακίες κρατούν όσο μια μπόρα ή μια θύελλα.

Δεν είναι για πάντα.

Δεν είναι αυτό που μας πρέπει, δεν γεννηθήκαμε για να μισούμε, να αντιπαθούμε, μα για να γιατρευτούμε με το θείο έλεος.

Κι η πιο μεγάλη γιατρειά είναι η αγάπη.

Όταν μπαίνεις στο δικό της πεδίο, της αγάπης, όλα φωτίζονται, διότι όπου αγάπη, εκεί ο Θεός! η φώτιση, η διάκριση, η σύνεση, η χαρά κι ανάπαυση.

Όταν λοιπόν προσεύχεσαι, όταν εξομολογείσαι ή κοινωνάς ή ζεις την εκκλησιαστική πνευματική ζωή, να στοχεύεις και σ’ όλα αυτά.

Να ζητάς ο Χριστός που προσεγγίζεις, να σου χαρίσει και όλα αυτά.

Τη δύναμη, την ταπεινή ανωτερότητα, και πάνω απ’ όλα την αγάπη.

Όλα τα άλλα, αυτό που λέμε οι ¨μεγάλοι σταυροί¨ κλπ, έρχονται μετά, στα μάτια του Θεού.

Πηγή: dinfo.gr

11χρονη με αυτισμό έλυσε 12ψήφιο πολλαπλασιασμό ολομόναχη και έσπασε το Παγκόσμιο Ρεκόρ Γκίνες

0

Το γεγονός, ότι το επώνυμό της είναι “Hiremath” (higher math) το λες και προφητικό… Η 11χρονη Sanaa Hiremath από τη Florida θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και ανθρώπινη αριθμομηχανή, αφού κατάφερε μέσα σε λίγα μόλις λεπτά να λύσει έναν πολλαπλασιασμό αριθμών με 12 ψηφία, χωρίς κομπιουτεράκι ή χαρτί, χρησιμοποιώντας μόνο τη σκέψη της!

Κι αν αυτό σας αφήνει με το στόμα ανοιχτό, μάθετε, ότι πρόκειται για ένα παιδί που διαγνώστηκε με αυτισμό σε ηλικία 2 ετών. Οι αριθμητικές της ικανότητες έγιναν εμφανείς στα 7 της χρόνια, όταν οι γονείς της άρχισαν να της κάνουν μαθήματα στο σπίτι.

Η μητέρα της, μιλώντας στα αμερικανικά μέσα ενημέρωσης, είπε ότι “Κάποια μέρα, ενώ έκανε μάθημα στο σπίτι, της παρουσιάσαμε την έννοια του πολλαπλασιασμού για πρώτη φορά και αμέσως το κατάλαβε και άρχισε να λύνει προβλήματα αυτόματα.” Ο πατέρας της πρόσθεσε: “Δεν είναι απλά ανθρώπινη αριθμομηχανή -μπορεί να λύνει σύνθετα μαθηματικά προβλήματα.”

Ωστόσο, λόγω του αυτισμού της, απέτυχε στις εξετάσεις Μαθηματικών της Β’ Δημοτικού: “Την εξέτασαν στα Μαθηματικά. Της έδωσαν χαρτί και μολύβι και της είπαν να γράψει από το 1 έως το 20. Εκείνη, όμως, δεν μπορούσε, γιατί λόγω των κινητικών της δυσκολιών, η λαβή της δεν είναι καλή και δεν μπορούσε να κρατήσει το μολύβι”, εξήγησε η μητέρα της.

Έτσι, το παιδί αναγκάστηκε να συνεχίσει να παρακολουθεί μαθήματα στο σπίτι.

Η παιδίατρος της Sanaa ήταν αυτή που εντυπωσιάστηκε από τις ικανότητές της και παρότρυνε τους γονείς να ελέγξουν αν υπάρχει άλλος στον κόσμο με το χάρισμά της.

Η Sanaa, λοιπόν, κλήθηκε να πολλαπλασιάσει μεταξύ τους 12ψήφιους αριθμούς και το κατάφερε σε λιγότερο από 10 λεπτά! Δεν βρισκόταν στο δωμάτιο, όταν οι υπεύθυνοι των Γκίνες διάλεξαν το μαθητικό πρόβλημα, ενώ της είχαν δέσει τα μάτια καθώς την οδηγούσαν στον χώρο της εξέτασης. “Δεν θεωρώ, ότι υπάρχει περιορισμός στην αριθμητική της ικανότητα”, λέει η μητέρα της.

Πλέον, οι γονείς της σκοπεύουν να ενισχύσουν τη Sanaa στους τομείς που δυσκολεύεται.

Πηγή : infokids.gr

Μου χάρισες το μεγαλύτερο δώρο, χωρίς αντάλλαγμα, και το μόνο μου μπορώ να σου υποσχεθώ είναι να προσπαθώ να γίνομαι καλύτερος άνθρωπος

0

Μου χάρισες το μεγαλύτερο δώρο, χωρίς αντάλλαγμα, και το μόνο μου μπορώ να σου υποσχεθώ είναι να προσπαθώ να γίνομαι καλύτερος άνθρωπος

Πέρασα δύσκολες μέρες , αμέτρητες νύχτες πόνου και αγωνίας , μέρες που έπεφτα και δεν άντεχα να ξανά σηκωθώ.

Ηρθαν μέρες που πάλευα να κρατηθώ στη ζωή για τα παιδιά μου και μέρες που προσπαθούσα να γελάω για να δίνω χαρά και ελπίδα στους δικούς μου ανθρώπους.

Μέρες που ήθελα να ζήσω και μέρες που ήθελα να τα παρατήσω … Μοναδική ελπίδα για ζωή να βρεθεί συμβατός δότης.

Και ΝΑΙ … ΒΡΕΘΗΚΕ !!! Και ήσουν ΕΣΥ!!!

ΕΣΥ , ο ήρωας μου !

ΕΣΥ, ο άνθρωπος που μου χάρισε ζωή!

ΕΣΥ, μου χάρισες πολύτιμες στιγμές με τους αγαπημένους μου !

ΕΣΥ, μου χάρισες την ευλογία να βλέπω τα παιδιά μου να μεγαλώνουν !

ΕΣΥ, χάρισες στα παιδιά μου την μανούλα τους!

ΕΣΥ, χάρισες στους γονείς μου , το παιδί τους !

ΕΣΥ, μου χάρισες χαμόγελο και όνειρα για το μέλλον!

ΕΣΥ, μου χάρισες 3 Χρόνια ζωής και προχωράμε…

3 χρόνια και επιτέλους ο άγνωστος δότης , ΕΣΥ , είσαι απέναντι μου και εγώ μουδιασμένη δεν μπορώ να αρθρώσω λέξη , παρόλο που έχω σκεφτεί εκατομμύρια φορές αυτή την στιγμή . Το ευχαριστώ, όσο μεγάλο και να είναι, φαίνεται λίγο … τα συναισθήματα μου όμως είναι τεράστια και ξέρω ότι τα νιώθεις και τα βλέπεις στα μάτια μου

Μου χάρισες το μεγαλύτερο δώρο , χωρίς αντάλλαγμα, και το μόνο μου μπορώ να σου υποσχεθώ είναι να προσπαθώ να γίνομαι καλύτερος άνθρωπος ακολουθώντας το παράδειγμα σου!
Προσεύχομαι να είσαι πάντα γερός , εσύ και η υπέροχη οικογένεια σου !!!

Πηγή : facebook.com/oramaelpidas

6χρονος νίκησε τη λευχαιμία και όλο το σχολείο τον υποδέχθηκε με χειροκροτήματα

0

Μικρός το δέμας αλλά μεγάλος στη ψυχή ο John Oliver Zippay, διαγνώστηκε με λευχαιμία στα τρία του. Πριν τα Χριστούγεννα ολοκλήρωσε την χημειοθεραπεία, βγαίνοντας νικητής.

Ραγίζει καρδιές βίντεο που κάνει τις τελευταίες μέρες τον γύρο του διαδικτύου, με πρωταγωνιστή ένα 6χρονο αγοράκι, υπενθυμίζοντας σε όλους μας τι πραγματικά έχει σημασία στη ζωή.

Ο John Oliver Zippay διαγνώστηκε με οξεία λεμφοβλαστική λευχαιμία τον Νοέμβριο του 2016, σε ηλικία μόλις 3 ετών. Πέρασε 18 μέρες στο νοσοκομείο και ακολούθησαν μερικά χρόνια με χημειοθεραπεία. Δύο μέρες μετά τα Χριστούγεννα, ολοκλήρωσε τον τελευταίο γύρο της χημειοθεραπείας, έχοντας βγει νικητής από την τριετή σκληρή μάχη που έδωσε. Την προηγούμενη Τετάρτη επέστρεψε στο σχολείο του στο Οχάιο των ΗΠΑ και η υποδοχή που του επιφύλαξαν μαθητές και δάσκαλοι ήταν κάτι παραπάνω από εντυπωσιακή.

Δείτε το βίντεο

Ματούλα: «Ρώτα τη νύφη μου γιατί δεν μιλάω με το γιο μου και γιατί δεν βλέπω τα εγγόνια μου.»

0

Συνέντευξη έδωσε η Ματούλα, η οποία μίλησε, μεταξύ άλλων, και για το γιο της, τον Λορέντζο, τον οποίο έχει να δει 15 χρόνια.

«Είμαι 75 ετών. Δεν έχω ταυτότητα επαγγέλματος. Ο Ζαμπέτας με έβγαλε στο τραγούδι. Δεν ήμουν ούτε η Κάλλας, ούτε η Μοσχολιού. Ο πρώτος άνδρας που είχα ερωτική επαφή ήταν ο Ανδρέας Μπάρκουλης. Ερχόταν να με πάρει από το 6ο Γυμνάσιο Θηλέων, όπου με διώξανε μετά, και φώναζαν “κορίτσια, ο Μπάρκουλης”. Τον ερωτεύτηκα, ήταν καταπληκτικό παιδί. Έμενε χωρίς χρήματα γιατί τα έδινε σε συνανθρώπους του», είπε αρχικά η Ματούλα.

Η Ματούλα είπε στη συνέχεια: «Ήταν διαφορετικά τα πράγματα εκείνα τα χρόνια. Κόρη της χωροφυλακής και να με έχουν ξεπαρθενέψει; Ήταν κάτι τρομερό αυτό για όλους τους πατεράδες. Μου είχαν στερήσει την ελευθερία μου, αλλά δεν δυσκολεύτηκα. Την έκανα λαχείο στον Κορυδαλλό. Με βάλανε μέσα για 1,5 γραμμάριο, το ’90. Τότε σταμάτησα τα ναρκωτικά».

«Ρώτα τη νύφη μου γιατί δεν μιλάω με το γιο μου και γιατί δεν βλέπω τα εγγόνια μου. Κι έχει γίνει και μάνα. Έχω δύο εγγόνια και δεν τα έχω δει ποτέ, ούτε τα ονόματά τους δεν ξέρω. Έχω να δω το γιο μου 15 χρόνια. Έκλαιγα στην αρχή. Τον πήρα τηλέφωνο τον Αύγουστο στα γενέθλιά του για να του πω χρόνια πολλά και μου το έκλειναν. Ξέρω πολλά… Τη γυναίκα του την ξέρω από παλιά. Να είναι καλά και αυτός και τα παιδιά του. Έχω κάνει λάθη σε σχέση με το παιδί μου. Έπεσα στα ναρκωτικά, αφού τον γέννησα», πρόσθεσε επίσης η Ματούλα.

«Φοβάμαι να στείλω τα παιδιά μου να πουν τα κάλαντα – οι κίνδυνοι είναι πολλοί!»

0

Ένα από τα έθιμα των Χριστουγέννων, είναι και τα κάλαντα που λένε τα παιδιά την παραμονή των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Μάλιστα, πρόκειται για ένα δημοφιλές έθιμο αφού οι μικροί μαθητές έχουν την ευκαιρία να βρεθούν με τους φίλους τους και να μαζέψουν με το τριγωνάκι τους τον χριστουγεννιάτικο μποναμά τους!

Τα παιδιά μας, νιώθουν την ίδια ανυπομονησία που είχαμε κι εμείς στην ηλικία τους για τα κάλαντα. Περνούν τη μέρα με τους συμμαθητές τους, μαζεύουν το χαρτζηλίκι τους κι έπειτα κάνουν βόλτα στα μαγαζιά για τα δώρα των Χριστουγέννων.

Ωστόσο, οι εποχές έχουν αλλάξει και οι γονείς νιώθουν ανασφάλεια να αφήσουν μόνα τα παιδιά να βγουν μόνα τους για τα κάλαντα. Όπως εξηγεί και μια αναγνώστριά μας παρακάτω, οι κίνδυνοι είναι πολλοί και τα παιδιά απροετοίμαστα να τους αντιμετωπίσουν.

«Τα περισσότερα παιδιά ανυπομονούν κάθε χρόνο να βγουν στη γειτονιά και να πουν τα κάλαντα των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς – την ίδια ανυπομονησία έχουν και τα δικά μου παιδιά που, όσο ήταν πιο μικρά, πηγαίναμε παρέα σε φίλους, γείτονες και συγγενείς για να μαζέψουν τον… χριστουγεννιάτικο μποναμά τους.

Φέτος όμως, 4η δημοτικού ο μεγάλος και 3η δημοτικού η μικρή, δεν θέλουν να πάνε μαζί μου αλλά με τους συμμαθητές τους και μάλιστα έχουν σκοπό να απομακρυνθούν αρκετά από την γειτονιά μας. Κατανοώ όλους τους γονείς που με ενθαρρύνουν να τα αφήσω καθώς είναι αρκετά μεγάλα πια. Κατανοώ και όλους εκείνους που μου θύμισαν πως στην ηλικία του πήγαινα κι εγώ μόνη μου να πω τα κάλαντα. Ωστόσο, οι φόβοι μου δεν καταλαγιάζουν…

Πρώτα απ’ όλα, η σημερινή εποχή είναι τελείως διαφορετική από την δεκαετία του ‘90 που ήμουν εγώ μικρή. Οι κίνδυνοι έχουν πολλαπλασιαστεί και η εγκληματικότητα είναι αυξημένη. Τα περιστατικά βίας που ακούμε καθημερινά στις ειδήσεις είναι σοκαριστικά, ενώ αφορούν όλο και περισσότερο ανήλικα παιδιά. Επιπλέον, οι δρόμοι είναι πολυσύχναστοι, τα αυτοκίνητα περισσότερα και τα τροχαία καθημερινά.

Το άλλο μου αντεπιχείρημα, είναι πως τα σημερινά παιδιά δεν έχουν μάθει να κυκλοφορούν μόνα τους. Λόγω των αυξημένων κινδύνων, οι γονείς τα πηγαινοφέρνουμε στο σχολείο και τις εξωσχολικές δραστηριότητες με το αυτοκίνητο, με αποτέλεσμα να μην ξέρουν πώς να προφυλαχτούν από τυχόν κινδύνους που ενδέχεται να αντιμετωπίσουν.

Ξεκινώντας από το πιο απλό, να περάσουν μία λεωφόρο για παράδειγμα, μέχρι το πιο ακραίο, όπως το να πέσουν θύματα ενός επίδοξου ληστή, τα παιδιά δεν είναι προετοιμασμένα να διαχειριστούν με ασφάλεια και ψυχραιμία τους κινδύνους της εποχής.

Ίσως να είμαι όντως υπερβολική, όπως μου λένε οι άνθρωποι από το στενό μου περιβάλλον, αλλά δεν θέλω να ρισκάρω την ασφάλειά τους. Έτσι, λοιπόν, έθεσα τον όρο να πουν τα κάλαντα μόνο στην γειτονιά μας όπου θα νιώθω μεγαλύτερη ασφάλεια αλλά, όπως είναι φυσικό, αντέδρασαν. Ωστόσο, δεν έχω σκοπό να κάνω πίσω.

Η ζωή και η σωματική ακεραιότητα των παιδιών μου είναι η προτεραιότητά μου. Ίσως σε δύο ή τρία χρόνια, να νιώθω έτοιμη γι’ αυτό το βήμα. Προς το παρόν, δεν μπορώ να το διαπραγματευτώ, όσο κι αν αντιλαμβάνομαι την απογοήτευση και τη στεναχώρια τους».

Πηγή: mama365

Κατεπείγουσα έρευνα της Κομισιόν για τον Δημήτρη Αβραμόπουλο

0

Σφίγγει ο κλοιός και για τον πρώην επίτροπο – σιωπή μέχρι αυτή τη στιγμή από την ελληνική κυβέρνηση

Η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν ξεκίνησε επείγουσα έρευνα για τους δεσμούς αξιωματούχων της ΕΕ με τον πρώην επίτροπο Δημήτρη Αβραμόπουλο, ο οποίος εμπλέκεται σε καταγγελίες περί διαφθοράς σχετικά με την επιρροή του Κατάρ στις Βρυξέλλες. Η Επιτροπή ζητά επίσης από τον ίδιο τον Αβραμόπουλο να εξηγήσει πώς συμμορφώθηκε με τους ισχύοντες ευρωπαικούς κανόνες περί λόμπι.

Ο Αβραμόπουλος, πρώην Επίτροπος Μετανάστευσης της ΕΕ, ήταν επίτιμο μέλος του διοικητικού συμβουλίου της ΜΚΟ Fight Impunity, η οποία ιδρύθηκε από τον πρώην ευρωβουλευτή Pier Antonio Panzeri — ο οποίος κρατείται επί του παρόντος στη φυλακή με προκαταρκτικές κατηγορίες για διαφθορά και ξέπλυμα χρήματος. Ο Αβραμόπουλος παραδέχτηκε ότι έλαβε πληρωμή 60.000 ευρώ από το Fight Impunity και έκτοτε παραιτήθηκε από τον ρόλο του στο διοικητικό συμβούλιο της ΜΚΟ.

Το σκάνδαλο, στο οποίο η ευρωβουλευτής Εύα Καϊλή κατηγορήθηκε και καθαιρέθηκε από τον ρόλο της ως αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, έχει κλονίσει το κατεστημένο της ΕΕ και έχει βλάψει την αξιοπιστία της ΕΕ όσον αφορά τα ηθικά πρότυπα.

Σε ένα email που αποκαλύπτει το POLITICO και προφανώς εστάλη νωρίτερα την Τετάρτη στα «σημεία επαφής για τη διαφάνεια και τη δεοντολογία» σε κάθε υπουργικό συμβούλιο των Επιτρόπων, ένας αξιωματούχος της ΕΕ ρώτησε εάν μέλη του Σώματος των Επιτρόπων ή υπάλληλοι του υπουργικού συμβουλίου είχαν αλληλεπιδράσει με τον Αβραμόπουλο ή το Fight Impunity (το οποίο αναφέρεται ως AITJ, με βάση το πλήρες όνομα Association Against Impunity and for Transitional Justice) πέρυσι. Στους παραλήπτες δόθηκε προθεσμία μόνο μέχρι τα μέσα του πρωινού για να απαντήσουν.

«Είχε το μέλος ή το Υπουργικό Συμβούλιο σας οποιαδήποτε αλληλεπίδραση (αλληλογραφία, συναντήσεις, επαφές) με τον Πρώην Επίτροπο Αβραμόπουλο την περίοδο 3 Φεβρουαρίου 2021 και 1 Δεκεμβρίου 2021 υπό την ιδιότητά του ως επίτιμου μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου της AITJ[;]» Ο αξιωματούχος έκανε την ίδια ερώτηση σχετικά με οποιαδήποτε επικοινωνία με οποιουσδήποτε άλλους εκπροσώπους του Fight Impunity ή με τον Αβραμόπουλο «υπό οποιαδήποτε άλλη ιδιότητα» κατά τη διάρκεια της χρονικής περιόδου, «και εάν ναι, για να μας ενημερώσετε για το θέμα αυτής της αλληλεπίδρασης».

Η Jivka Petkova, η διευθύντρια συντονισμού και διοίκησης στην κορυφαία ομάδα της von der Leyen, ζήτησε να υποβληθούν απαντήσεις μέχρι τις 10:30 π.μ. σήμερα.

Η αναπληρώτρια εκπρόσωπος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Dana Spinant, δήλωσε: «Στέλνουμε [στον Αβραμόπουλο] μια επιστολή για να τον ρωτήσουμε πώς πληρούσε τις προϋποθέσεις για την εξουσιοδότηση που του δώσαμε για αυτή τη δραστηριότητα μετά την εντολή [στο Fight Impunity]».

«Λέγαμε από την αρχή ότι εξετάζουμε συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν μεταξύ του πρώην Επιτρόπου Αβραμόπουλου και μελών του Κολλεγίου», πρόσθεσε ο Spinant, λέγοντας ότι η Επιτροπή δεν σχολιάζει εσωτερικά email.

Η εξομολόγηση του Κώστα Μπακογιάννη για την σύζυγό του: «Η Σία είναι συγκλονιστική – Με την μητέρα μου έδεσαν πολύ γρήγορα»

0

Στο πλατό της Ελένης Μενεγάκη ήταν σήμερα καλεσμένος ο Κώστας Μπακογιάννης και μίλησε μεταξύ άλλων, και για τη σύζυγό του, Σία Κοσιώνη.

«Η Σία είναι συγκλονιστική. Η μητέρα μου και η σύζυγός μου είναι δύο ισχυρές και δυναμικές προσωπικότητες που ταίριαξαν και έδεσαν πάρα πολύ γρήγορα. Έχουν τη δική τους χημεία. Έχουν αδυναμία η μία στην άλλη.

Είμαστε ένα σπίτι με πάρα πολύ μεγάλη αγάπη. Η γιαγιά μου η συγχωρεμένη έλεγε ότι από την πολύ αγάπη δεν έπαθε κανείς τίποτα. Αγάπη την οποία τη μοιραζόμαστε. Δηλαδή, αγκαλιά και φιλί είναι στάνταρ», είπε ο Κώστας Μπακογιάννης.

Ο Κώστας Μπακογιάννης είπε στη συνέχεια: «Στα παιδιά μας λέμε “σ’ αγαπώ και είμαι περήφανος για σένα, καληνύχτα” και αγκαλιά, έτσι τελειώνει η μέρα. Και είναι πολύ σημαντικό για εμάς να τελειώνει η μέρα έτσι».




GNTM: Σοκαριστικό ατύχημα για την Κότυ στην πασαρέλα – Αποχώρησε πριν τον μεγάλο τελικό

0

Το πρώτο μέρος του μεγάλου τελικού του GNTM ξεκίνησε απόψε. Ωστόσο μια τρομερή ατυχία που συνέβη στην Κότυ της στέρησε τον τελικό και την νίκη!

Κατά τη διάρκεια της πασαρέλας, η Κότυ φάνηκε να δυσκολεύεται αρκετά να ισορροπήσει επάνω στα τακούνια. Η πιο άβολη κι επίπονη στιγμή της ήταν όταν έπεσε στη μέση της διαδρομής, με τους κριτές να παγώνουν.

Η ίδια επέλεξε να συνεχίσει, αλλά το επίπεδο δυσκολίας αυξήθηκε για την ίδια κι ένιωθε αδυναμία στο βάδισμά της. Ξαφνικά έπεσε για δεύτερη φορά κι ήταν σίγουρα πιο σοκαριστική από την πρώτη. Οι κριτές τρόμαξαν κι έσπευσαν να τη βοηθήσουν.

Η Coty σφάδαζε από τους πόνους και δεν μπορούσε να περπατήσει κι αμέσως ήρθε ο γιατρός να αξιολογήσει την κατάστασή της. Ο γιατρός έκρινε πως πρέπει να μεταφερθεί στο νοσοκομείο για να κάνει τις απαραίτητες εξετάσεις κι η Coty το δέχτηκε με κλάματα.




Τραγωδία: Εγκλωβίστηκε 18 ώρες σε ασανσέρ και όταν βγήκε έμαθε ότι πέθανε ο άντρας της

0

Ένα απίστευτο περιστατικό συνέβη στην Κοζάνη. Άνδρας εντοπίστηκε νεκρός στο σπίτι του, ενώ η σύζυγός του είχε κλειστεί 18 ώρες στο ασανσέρ του διώροφου κτιρίου.

Το αδιανόητο, τραγικό περιστατικό που αποκαλύφθηκε στην Κοζάνη εκτυλίχθηκε σε διώροφο σπίτι της πόλης, κοντά, μάλιστα, στο Μαμάτσειο νοσοκομείο.

Σύμφωνα με το Kozanimedia, σε διώροφο κτίριο όπου κατοικούσε το ζευγάρι, η γυναίκα είχε την ατυχία να κλειστεί στο ασανσέρ από τις 6 το απόγευμα της Τρίτης (20.12.2022) έως και τις 11:30 το πρωί της Τετάρτης (21.12.2022), χωρίς να έχει τη δυνατότητα να ειδοποιήσει κάποιον.

Παρά τις φωνές της, στάθηκε αδύνατο να εντοπιστεί, την ώρα που ο ηλικιωμένος σύζυγός της βρισκόταν στο εσωτερικό του σπιτιού τους και μέχρι μία γυναίκα να ακούσει τις φωνές να ειδοποιήσει πυροσβεστική και την αστυνομία.

Αφού απεγκλώβισαν τη γυναίκα από το ασανσέρ, με τη συνδρομή κλειδαρά άνοιξαν την πόρτα στον όροφο και, δυστυχώς, διαπίστωσαν πως ο σύζυγός της είχε χάσει τη ζωή του, κάτω από αδιευκρίνιστα, ακόμη αίτια.

Πάντως, οι πρώτες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για κάποιο παθολογικό πρόβλημα.