Blog Σελίδα 7706

Ούτε τα παιδιά δεν λυπούνται! Παίδων Αγία Σοφία: Εκατοντάδες ανήλικα σε αναμονή 4 χρόνια για χειρουργείο λόγω έλλειψης ιατρών

0

Τεράστια είναι η λίστα αναμονής για μία χειρουργική επέμβαση στο νοσοκομείο Παίδων «Αγία Σοφία», καθώς ο ρυθμός εξυπηρέτησης των προγραμματισμένων χειρουργείων είναι εξαιρετικά αργός λόγω των ελλείψεων σε προσωπικό.

Παρά την εκκαθάριση της λίστας αναμονής για χειρουργείο στα δύο νοσοκομεία Παίδων της Αθήνας και τις προσπάθειες του Υπουργείου Υγείας για επίλυση του προβλήματος – το οποίο γιγαντώθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας – ο ρυθμός διεξαγωγής των χειρουργικών επεμβάσεων σε παιδιά, είναι εξαιρετικά αργός. Το πρόβλημα είναι έντονο και στο νοσοκομείο «Αγία Σοφία».

Για την εξυπηρέτηση των τακτικών περιστατικών στο Νοσοκομείο Παίδων «Η Αγία Σοφία» είναι σε λειτουργία μόλις δύο χειρουργικές τράπεζες, ενώ απαιτείται τουλάχιστον διπλάσιος αριθμός στην πρωινή βάρδια, ώστε να διεξάγονται περισσότερες χειρουργικές επεμβάσεις.

Σύμφωνα με την Ηρώ Αποστολοπούλου, ειδικευόμενη παιδοχειρουργό και μέλος της 5μελούς της ΕΙΝΑΠ του Νοσοκομείου, λόγω των ελλείψεων γιατρών, αναισθησιολόγων και νοσηλευτών χειρουργείων, οι επεμβάσεις γίνονται με “το σταγονόμετρο”, ενώ η μείωση της λίστας αναμονής με τους ρυθμούς αυτούς δεν είναι εφικτή, καθώς τα παλαιά περιστατικά δεν μειώνονται και προστίθενται συνεχώς σε αυτήν και νέα, όπως λέει:

“Έχουν αρχίσει να δρομολογούνται τα χειρουργεία, αλλά για να καλυφθεί όλο αυτό το κενό που υπάρχει και να προχωρήσει αυτή η λίστα, θα πρέπει να υπάρχουν τέσσερα με πέντε χειρουργικά τραπέζια. Η διοίκηση του Νοσοκομείου μας είπε, ότι είναι γνωστές οι ελλείψεις και προσπαθούν να κάνουν ένα κατάλογο με βασικές ελλείψεις σε όλα τα τμήματα, για να το προωθήσουν στο Υπουργείο”, αναφέρει η ίδια.

Η συγχώνευση των χειρουργικών κλινικών αύξησε τη λίστα αναμονής

Η συγχώνευση των δυο χειρουργικών κλινικών – της Α’ και Β’ Χειρουργικής – μετά το 2020 και η μη προκήρυξη όλων των μόνιμων θέσεων αύξησε τα ήδη μεγάλα κενά.

Έτσι σήμερα, διεξάγονται σχεδόν τα μισά χειρουργεία σε σύγκριση με το παρελθόν. Δηλαδή, αντί για περίπου 30 επεμβάσεις τον μήνα, γίνονται πλέον λιγότερες από 15.

Την προηγούμενη εβδομάδα διορίστηκαν στο «Αγία Σοφία» τρεις νέοι αναισθησιολόγοι, οι οποίοι κατέλαβαν τις θέσεις τριών συναδέλφων τους, που αναμένεται να συνταξιοδοτηθούν εντός της επόμενης χρονιάς.

“Αυτή τη στιγμή στον χειρουργικό τομέα λειτουργούμε σαν μία κλινική, ενώ ήμασταν δύο κλινικές. Κι αυτό έχει να κάνει και με τις ελλείψεις”, σημειώνει η κ. Αποστολοπούλου και εξηγεί αναλυτικά:

“Είναι χαρακτηριστικό ότι αυτή τη στιγμή έχουμε τρεις επικουρικούς και μετά από προσλήψεις που έγιναν μετά από χρόνια, έχουμε και πέντε μόνιμους. Και αν σκεφτεί κανείς ότι εξυπηρετούμε περιστατικά από όλη την Ελλάδα δεν φτάνουν αυτοί οι γιατροί. Οι ελλείψεις των αναισθησιολόγων δεν ήταν μόνο τρεις. Με αυτούς τους τρεις δεν καλύπτονται όλα τα κενά που υπάρχουν. Σίγουρα απαιτούνται παραπάνω αναισθησιολόγοι και να υποστηριχθούν τουλάχιστον δύο ακόμη χειρουργικά τραπέζια στην πρωινή βάρδια”, αναφέρει.

Τεράστιες ελλείψεις και στο νοσηλευτικό προσωπικό

mitsotakis plevris

Πάνω από 280 είναι οι κενές οργανικές θέσεις σε νοσηλευτικό προσωπικό, όπως τόνισαν οι εργαζόμενοι οι οποίοι την περασμένη Τρίτη 20/12 πραγματοποίησαν κινητοποίηση στο προαύλιο του Νοσοκομείου Παίδων “Αγία Σοφία” με κεντρικό αίτημα την πρόσληψη προσωπικού.

“Στο χειρουργείο λείπει και νοσηλευτικό προσωπικό και υπάρχει προσωπικό που θα φύγει τέλος του χρόνου και κανείς δεν μας έχει πει εάν θα αντικατασταθεί. Γιατί δεν είναι δύο σε κάθε χειρουργικό τραπέζι, δηλαδή, ο αναισθησιολόγος που κοιμίζει τον ασθενή και ο χειρουργός που τον χειρουργεί. Είναι σειρά προσωπικού που εμπλέκεται. Χρειάζονται τουλάχιστον επιπλέον δύο νοσηλευτές του χειρουργικού και ένας νοσηλευτής του αναισθησιολογικού για να υπάρχει το μίνιμουμ της ασφάλειας. Τρεις επιπλέον ανά χειρουργικό τραπέζι δηλαδή”, καταλήγει η παιδοχειρουργός του Νοσοκομείου “Αγία Σοφία”.

Η 5μελής Επιτροπή της ΕΙΝΑΠ του Νοσοκομείου Παίδων έθεσε στη Διοίκηση και το πολύ σοβαρό θέμα -σύμφωνα με τους εργαζόμενους- της μετατροπής του Παιδοογκολογικού Τμήματος του Νοσοκομείου σε Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου (ΝΠΙΔ), αλλά και τις άλλες ελλείψεις σε τμήματα, όπως το Ανοσολογικό, το Παιδονευρολογικό και το Τμήμα Μεσογειακής Αναιμίας.

«Για το Ογκολογικό, το οποίο μας ενδιαφέρει πάρα πολύ γιατί θα έχει τεράστιες επιπτώσεις στη ζωή αυτών των παιδιών, ο Διοικητής μας είπε ότι περιμένει να δει τους όρους και τις προϋποθέσεις που προβλέπονται για μια τέτοια αλλαγή γιατί δεν έχει λάβει γνώση και ότι θα το σκεφτεί και θα το ξανασυζητήσουμε», τόνισε η γιατρός του Νοσοκομείου.

Οι γιατροί επιφυλάσσονται, όπως λένε, καθώς έλαβαν τη διαβεβαίωση από τη Διοίκηση ότι θα προωθηθούν τα αιτήματα στο Υπουργείο Υγείας.

adonisgeorgiadi

«Οι ελλείψεις σε αναισθησιολόγους είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου», σημειώνει στην «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ» η Αγγελική Κρικρή, επιμελήτρια Α΄, παιδοχειρουργός στο Νοσοκομείο Παίδων «Αγία Σοφία». Σύμφωνα με την ίδια, κενά υπάρχουν σε όλες τις ιατρικές ειδικότητες, καθώς και σε προσωπικό άλλων κλάδων, όπως νοσηλευτές και τεχνολόγοι. Για την κάλυψή τους γίνονται κινήσεις «μπαλώματα», αντί για παρεμβάσεις ουσιαστικής επίλυσης του ζητήματος. Οπως αναφέρει χαρακτηριστικά, «γιατρός της Μονάδας Μεταμοσχεύσεων Μυελού των Οστών, με πολύ υψηλή εξειδίκευση στο αντικείμενό του, είναι με απόσπαση σε παιδιατρικό τμήμα και εξετάζει παιδιά με γρίπη».

Από τις δέκα χειρουργικές αίθουσες του νοσοκομείου λειτουργούν για τις προγραμματισμένες επεμβάσεις οι δύο, αφού δεν επαρκεί το προσωπικό για να ανοίξουν περισσότερες. Πριν από την πανδημία, οι δύο χειρουργικές κλινικές –τώρα έχουν συγχωνευθεί σε μία– χειρουργούσαν περίπου 25-30 τακτικά περιστατικά τον μήνα. Τώρα χειρουργούν 15 παιδιά τον μήνα. «Για να σας δώσω ένα παράδειγμα, αυτή τη στιγμή περιμένουν 160 παιδιά να χειρουργηθούν από εμένα. Κάνω ένα χειρουργείο την εβδομάδα, δηλαδή τέσσερα τον μήνα και περίπου 40 τον χρόνο. Το παιδί που είναι στην 160ή θέση θα χειρουργηθεί σε τέσσερα χρόνια», επισημαίνει η κ. Κρικρή.

Η ίδια τονίζει: «Χρειαζόμαστε γιατρούς σε όλα τα τμήματα και κυρίως σε κάποια που κινδυνεύουν να κλείσουν. Ενα από αυτά είναι το τμήμα Ανοσολογίας – Ιστοσυμβατότητας του νοσοκομείου, το οποίο διενεργεί μοναδικές εξετάσεις σε πανελλήνιο επίπεδο, καλύπτει τον ανοσογενετικό έλεγχο των νοσημάτων και κάνει τον προμεταμοσχευτικό έλεγχο συμβατότητας δοτών – ληπτών για τις μεταμοσχεύσεις αρχέγονων αιμοποιητικών κυττάρων. Δεν έχουμε ακτινολόγους.

Ενας υπέρηχος κοιλίας με πιθανή σκωληκοειδίτιδα έχει τρεις ώρες αναμονή. Στην εφημερία είναι μόνο ένας ακτινολόγος ειδικευμένος. Αξονική τομογραφία γίνεται άμεσα μόνο όταν είναι κάτι πολύ πολύ επείγον, όπως μία κρανιοεγκεφαλική κάκωση. Σε άλλα περιστατικά σού λένε ανέβασε το παιδί στην κλινική και θα το δούμε μετά. Το μετά μπορεί να είναι σε πέντε ώρες», σημειώνει η κ. Κρικρή, που επισημαίνει και τα προβλήματα σε επίπεδο εξοπλισμού. «Στο παθολογοανατομικό, για να βγάλει ταχεία βιοψία, πρέπει το μηχάνημα να έχει ανάψει τρεις ώρες πριν. Και δεν μπορούν να γίνουν πάνω από δύο βιοψίες την ημέρα, γιατί μετά ανάβουν κόκκινα λαμπάκια», επισημαίνει.

Η κ. Κρικρή τονίζει: «Είναι ένα “ξήλωμα του πουλόβερ” εάν θα μπορούσαμε να χαρακτηρίζουμε έτσι την κατάσταση στο νοσοκομείο, η οποία γίνεται εδώ και χρόνια σιγά σιγά. Για να συνηθίζουμε… Για να μας κάνουν να πιστέψουμε ότι είναι φυσιολογικό. Δεν είναι. Από τα μνημόνια και μετά, μας πήρε η μπάλα. Ομως πρέπει να δούμε πώς θα αναστηλώσουμε το σύστημα. Οχι με “μπαλώματα”. Να πάρουμε μια ανάσα βαθιά και να πούμε ότι πάμε να το φτιάξουμε».

Σήμερα στον προαύλιο χώρο του «Αγία Σοφία», γιατροί και λοιποί υγειονομικοί του νοσοκομείου καθώς και του «Αγλαΐα Κυριακού», με τη στήριξη της Ομοσπονδίας Ενώσεων Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδος, πραγματοποιούν συγκέντρωση διαμαρτυρίας για τις ελλείψεις σε μόνιμο προσωπικό.

Επιπλέον, οι γιατροί αντιδρούν και στην πρόθεση του υπουργείου Υγείας για μετατροπή των Παιδοογκολογικών Τμημάτων του «Αγία Σοφία» σε Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου, κάνοντας λόγο για ιδιωτικοποίηση. «Μπορούμε να απλώσουμε την επιχειρηματική μας δραστηριότητα αλλού. Οχι στα παιδιά με καρκίνο», σχολιάζει η κ. Κρικρή.

Πηγή: iatropedia.gr. kathimerini.gr

26 χρόνια από τον θάνατό της: Κυκλοφόρησε η κρυφή ταινία της Αλίκης για 1η φορά στην δημοσιότητα, 60 χρόνια μετά

0

Έκπληξη για την πρώτη μέρα του χρόνου ετοιμάζει το Star, προβάλλοντας για πρώτη φορά την ξενόγλωσση ταινία της Αλίκης Βουγιουκλάκη.

Η «κρυφή» ξενόγλωσση ταινία της Αλίκης Βουγιουκλάκη με τίτλο «Aliki» αποκαταστάθηκε και θα προβληθεί την 1 Ιανουαρίου στις 22:50 στο Star.

Η ανακοίνωση της Finos Film για την «κρυφή» ταινία της Αλίκης Βουγιουκλάκη

«Πρωτοχρονιάτικη έκπληξη! Η πολυσυζητημένη ξενόγλωσση ταινία της Αλίκης Βουγιουκλάκη Aliki θα προβληθεί για πρώτη φορά στο ελληνικό κοινό μετά από 60 χρόνια.

Η ρομαντική αγγλόφωνη ταινία της Φίνος Φιλμ που γυρίστηκε το 1963 στο παρθένο νησί της Ίου, επιστρέφει ύστερα από απουσία 60 ετών. Κανείς δεν γνωρίζει τον πραγματικό λόγο που παρέμεινε «κρυφή», όμως τα τελευταία χρόνια υπήρχαν φθορές στο αρνητικό του φιλμ με αποτέλεσμα να υπάρχει δυσκολία στην ψηφιακή της αποκατάσταση.

Το 2019, η ταινία κατάφερε να αποκατασταθεί επιτυχώς σε υψηλή ανάλυση και είναι πλέον έτοιμη για να την απολαύσει το κοινό με ελληνικούς υπότιτλους, την πρώτη ημέρα του χρόνου από το κανάλι του STAR.

Με την αθάνατη μουσική του Μάνου Χατζιδάκι, την Αλίκη στα καλύτερα της και μάλιστα σε αγγλόφωνη ερμηνεία, η ταινία απαρτίζεται κυρίως από ξένους ηθοποιούς, μεταξύ άλλων ο Jess Conrad και ο Wilfrid Hyde-White, γνωστός από τον ρόλο του Συνταγματάρχη Πίκερινγκ στο θρυλικό μιούζικαλ «Ωραία μου Κυρία», ενώ την σκηνοθεσία υπογράφει ο – υποψήφιος για 5 Όσκαρ – Rudolph Mate.

Η πρεμιέρα της ταινίας πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο και στη Νέα Υόρκη το 1963, ενώ στην Αθήνα προβλήθηκε για πρώτη φορά ένα χρόνο μετά – τον Μάρτιο του 1964. Η ταινία γυρίστηκε εξ’ ολοκλήρου στο μαγευτικό και παρθένο νησί της Ίου, με τους κατοίκους του νησιού να βοηθάνε τόσο στην ομαλή υλοποίηση της ταινίας στις συνθήκες του νησιού, όσο και στην ίδια την ταινία, συμμετέχοντας σε πολλές σκηνές της».

Μεγαλείο ψυχής: 73χρονος πλήρωσε κρυφά λογαριασμούς 36 οικογενειών για να μη μείνουν χωρίς ρεύμα στις γιορτές

0

Ένα μοναδικό δώρο Χριστουγέννων σε συνολικά 36 οικογένειες έκανε 73χρονος από την Φλόριντα πληρώνοντάς τούς τους λογαριασμούς ρεύματος.

Όταν έλαβε τον δικό του λογαριασμό, ο Μάικλ Έσμοντ, ιδιοκτήτης μιας εταιρίας εγκατάστασης πισινών, σκέφτηκε πως θα ήταν ωραίο να «απαλλάξει από το άγχος» μερικούς γείτονές του ενόψει των γιορτών οπότε επικοινώνησε με το Gulf Breeze, όπου διαμένει, ζητώντας να βοηθήσει όσους είχαν απλήρωτους λογαριασμούς.

megaleio psychis 73chronos plirose kryfa logariasmoys 36 oikogeneion gia na mi meinoyn choris reyma stis giortes 1

Όπως εξήγησε, την ιδέα είχε επειδή πριν από χρόνια και ο ίδιος πέρασε γιορτές χωρίς θέρμανση.

Ενώ πλήρωσε τον λογαριασμό αερίου και νερού νωρίτερα μες στο μήνα, ο 73χρονος άντρας είπε πως παρατήρησε μια ανακοίνωση που έγραφε ότι η ημερομηνία εξόφλησης ήταν 26 Δεκεμβρίου και πως αν δεν πληρωνόταν τότε μπορεί να κοβόταν.

megaleio psychis 73chronos plirose kryfa logariasmoys 36 oikogeneion gia na mi meinoyn choris reyma stis giortes 2

Ο 73χρονος ξόδεψε 4.600 δολάρια προκειμένου να πληρώσει τους λογαριασμούς των οικογενειών

Συνολικά ο Μάικλ Έσμοντ πλήρωσε 4.600 δολάρια προκειμένου να βοηθήσει 36 οικογένειες στην κοινότητά του, που μετρά περίπου 6.000 κατοίκους.

Ωστόσο, αυτό που δεν γνώριζε ήταν πως η πόλη του έστειλε ευχετήριες κάρτες στις οικογένειες, αποκαλύπτοντας την γενναιοδωρία του.

megaleio psychis 73chronos plirose kryfa logariasmoys 36 oikogeneion gia na mi meinoyn choris reyma stis giortes 1

«Το τηλέφωνό μου δεν έχει σταματήσει να χτυπά με μηνύματα και email εδώ και μέρες», ανέφερε ο 73χρονος, που ήδη σχεδιάζει την επόμενη φιλανθρωπική του κίνηση για τα ερχόμενα Χριστούγεννα.

megaleio psychis 73chronos plirose kryfa logariasmoys 36 oikogeneion gia na mi meinoyn choris reyma stis giortes 1 760x570 1

Το γράμμα που έλαβαν οι οικογένειες

«Με ρωτάνε αν θα το ξανακάνω του χρόνου και η απάντησή μου είναι πως αν ο κόσμος ήξερε σίγουρα πως θα το κάνω, δεν θα πλήρωνε τους λογαριασμούς του. Θα περίμεναν εμένα να τους πληρώσω. Οπότε πρέπει να σκεφτώ κάτι άλλο», εξήγησε.

Έρχονται Χριστούγεννα με… 20άρια: 3ήμερο με λιακάδα προβλέπει ο Καλλιάνος – Έτσι θα είναι ο καιρός σε κάθε πόλη

0

Αίθριος αναμένεται ο καιρός για το τριήμερο που θα συνοδεύσει τα Χριστούγεννα, με υψηλές θερμοκρασίες στις περισσότερες πόλεις της χώρας.

Σύμφωνα με τον μετεωρολόγο, Γιάννη Καλλιάνο, η δημερινή μέρα ξεκινά με αρκετό κρύο και παγετό σε αρκετές περιοχές, παρόλα αυτά καθώς θα πηγαίνουμε προς τις μεσημεριανές ώρες ο υδράργυρος θα παρουσιάσει άνοδο.

Ο καιρός τις επόμενες ημέρες βελτιώνεται και η θερμοκρασία θα αρχίσει σταδιακά να ανεβαίνει και ανήμερα των Χριστουγέννων θα κορυφωθεί φτάνοντας τοπικά και τους 20 βαθμούς Κελσίου.

Την περίοδο των Χριστουγέννων οι θερμοκρασίες θα είναι υψηλές στα νότια τμήματα της χώρας.

Τα πρωινά ωστόσο ο υδράργυρος θα κατρακυλήσει (Πέμπτη και Παρασκευή πρωί).

«Για την εποχή που βρισκόμαστε οι καιρικές συνθήκες θα είναι εξαιρετικές», σημειώνει ο Γιάννης Καλλιάνος.

Οι θερμοκρασίες ανήμερα των Χριστουγέννων

Η μέγιστη θερμοκρασία ανήμερα των Χριστουγέννων θα αγγίξει τους 18 βαθμούς Κελσίου, ενώ στη Θεσσαλονίκη στους 16.

erchontai christoygenna me 20aria 3imero me liakada provlepei o kallianos etsi tha einai o kairos se kathe poli 2

Οι μέγιστες θερμοκρασίες σε μεγάλες πόλεις, ανήμερα των Χριστουγέννων  

Πάτρα – 17
Ηράκλειο – 20
Λάρισα – 14
Βόλος – 16
Ιωάννινα – 16
Τρίκαλα – 14
Σέρρες – 15
Χανιά – 20
Καβάλα – 16
Χαλκίδα – 18
Καλαμάτα – 19
Αλεξανδρούπολη – 16
Αγρίνιο – 18
Λαμία – 18

Ο Γιάννης Καλλιάνος, μιλώντας για την περίοδο μετά τα Χριστούγεννα – πιθανότατα – θα συνεχιστούν οι υψηλές για την εποχή θερμοκρασίες και ο καιρός θα παραμείνει καλός.

Διχογνωμία, μεταξύ των προγνωστικών μοντέλων, επικρατεί για τις ημέρες πριν τον εορτασμό της Πρωτοχρονιάς. Εκτιμάται – σύμφωνα με ορισμένα μοντέλα – ότι η θερμοκρασία θα υποχωρήσει αρκετά, ενώ άλλα μοντέλα αναφέρουν ότι η θερμοκρασία θα υποχωρήσει κατά δύο με τρεις μονάδες, χωρίς να μιλούν για κατακόρυφη πτώση.

Την πρώτη έντονη ψυχρή εισβολή μετά την περιόδο των εορτών – το πρώτο δεκαήμερο του Ιανουαρίου – εκτιμά ότι θα βιώσουμε ο Γιάννης Καλλιάνος.

 

Μοιάζει 30 χρόνια νεότερη: Η Δέσποινα Βανδή ανέβασε γιορτινή σέλφι που μοιάζει με κοpιτσάκι

0

Με γιορτινή διάθεση η Δέσποινα Βανδή πόζαρε απαστράπτουσα στο καμαρίνι της και μοιράστηκε τη στιγμή στα κοινωνικά δίκτυα.

Η τραγουδίστρια βρέθηκε χθες βράδυ στο Αγρίνιο όπου στην κατάμεστη πλατεία Δημοκρατίας έδωσε τη μεγάλη της χριστουγεννιάτικη συναυλία.

Η Δέσποινα Βανδήανέβηκε στη σκηνή και ξεκίνησε να τραγουδάει μεγάλες επιτυχίες, τόσο παλιές όσο και πιο πρόσφατες.

Η ίδια λίγο πριν βγει στη σκηνή ανέβασε μια selfie ποζάροντας μπροστά από τον καθρέφτη της.

Δείτε τη φωτογραφία:

gemati stras kai gkliter mprosta ston kathrepti tis i despoina vandi anevase tin giortini selfi poy perimename

Toυς… έσβησε όλους στο Instagram η Μενεγάκη: Ντύθηκε Αγιοβασιλίτσα και πόζαρε στον καναπέ του σαλονιού της

0

Στο πνεύμα των Χριστουγέννων έχει μπει για τα καλά η Ελένη Μενεγάκη, απολαμβάνοντας κάθε γωνιά του σπιτιού της στα βόρεια προάστια.

H ίδια ποζάρει ως Αγιοβασιλίτσα στο σαλόνι της και μας έδειξε ακόμα μια γωνιά του σπιτιού της στα Μελίσσια!

685

Η Ελένη Μενεγάκη θα περάσει τις γιορτές των Χριστουγέννων με την οικογένειά της, αλλά παράλληλα θα έχει και εκπομπή στο Mega, εκτός από κάποιες ελάχιστες μέρες λόγω των γιορτών που δεν θα προβληθεί η μεσημεριανή εκπομπή της.

Στα Μελίσσια, η διακόσμηση του σπιτιού είναι κλασσική, παραδοσιακή, ενώ απ’ έξω το σπίτι της είναι πέτρινο.

Ο μεγάλος κήπος με την παιδική χαρά είναι σίγουρα το αγαπημένο μέρος της παρουσιάστριας, αφού λατρεύει να φροντίζει τα δέντρα και τα λουλούδια της και φυσικά να παίζει ή να κάθεται με τα παιδιά της. Μάλιστα, δεν είναι λίγες οι φορές που την έχουμε δει να ποζάρει βγάζει με φόντο τον υπέροχο κήπο της.

Όσο για το εσωτερικό του σπιτιού κυριαρχούν τα καφέ χρώματα, τα έπιπλα από ξύλο, τα μεγάλα χρυσά κάδρα, αφού η Ελένη Μενεγάκη λατρεύει τις φωτογραφίες, και τα εντυπωσιακά και ακριβά χαλιά. Όμως περνώντας τα χρόνια, η παρουσιάστρια έχει βάλει και κάποιες πιο μοντέρνες πινελιές.

Δείτε φωτογραφίες από το εσωτερικό του σπιτιού

688 768x764 1 685 1 687 960x960 1 689

Το παίρνουν ελάχιστοι, γιατί δεν το ξέρουν: Το πιο εύκολο επίδομα με μόνο 3 προϋποθέσεις – Μέχρι σήμερα οι αιτήσεις

0

Μέχρι σήμερα η προθεσμία αιτήσεως στο νέο έκτακτο επίδομα των 250 ευρώ σε μακροχρόνια ανέργους με 12-24 μήνες συνεχόμενης ανεργίας.

Λίγο πριν από τα μεσάνυκτα, θα παραμείνει ανοικτή η πλατφόρμα ώστε οι δικαιούχοι να καταθέτουν τις αιτήσεις για την εφάπαξ έκτακτη οικονομική ενίσχυση, ύψους 250 ευρώ. Η συγκεκριμένη ενίσχυση καταβάλλεται από τη ΔΥΠΑ και αφορά αποκλειστικά μη επιδοτούμενους μακροχρόνια ανέργους που έχουν συμπληρώσει από 12-24 μήνες συνεχόμενης ανεργίας.

Οι προϋποθέσεις για το επίδομα

  • Ήταν εγγεγραμμένοι στο μητρώο της ΔΥΠΑ για διάστημα πάνω από 12 και έως 24 μήνες στις 30/11/2022.
  • Δεν είναι δικαιούχοι άλλης παροχής, επιδόματος, βοηθήματος ή ενίσχυσης της ΔΥΠΑ, του Ελάχιστου Εγγυημένου Εισοδήματος και των οικονομικών παροχών που χορηγούνται σε άτομα με αναπηρία ή του επιδόματος παιδιού.
  • Πληρούν τα εισοδηματικά κριτήρια του επιδόματος θέρμανσης 2021, κατά το φορολογικό έτος 2021, δηλαδή έως 14.000 ευρώ για άγαμους, 20.000 ευρώ για έγγαμους, προσαυξανόμενο κατά 3.000 ευρώ για κάθε τέκνο ή 23.000 ευρώ για μονογονεϊκή οικογένεια, προσαυξανόμενο κατά 3.000 ευρώ για κάθε τέκνο.

Η διαδικασία για την καταβολή της ενίσχυσης έχει ως εξής:

  • Όσοι δυνητικά δικαιούνται το επίδομα εισέρχονται στην πλατφόρμα, με τους κωδικούς TaxisNet, στη διεύθυνση: https://www.gov.gr/ipiresies/ergasia-kai-asphalise/anergia/ektakte-oikonomike-eniskhuse-se-makrokhronia-anergous.
  • Καταχωρούν ή επικαιροποιούν τα στοιχεία τραπεζικού λογαριασμού (IBAN) για την καταβολή της ενίσχυσης, καθώς και την οικογενειακή κατάσταση.
  • Η ΔΥΠΑ ελέγχει την πλήρωση των προϋποθέσεων, μέσω διασταύρωσης με τα στοιχεία αρμόδιων φορέων (ΑΑΔΕ, ΗΔΙΚΑ, ΓΓΠΣΔΔ).
  • Η καταβολή της ενίσχυσης γίνεται αυτόματα στους λογαριασμούς των δικαιούχων, οι οποίοι πιστώνονται εντός τριών εργάσιμων ημερών.

Διευκρινίζεται ότι μόνο όσοι ήταν μακροχρόνια άνεργοι πάνω από 12 και έως 24 μήνες στις 30/11/2022 μπορούν να εισέλθουν στην πλατφόρμα, να καταχωρίσουν ΙΒΑΝ και να πάρουν το επίδομα. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, δεν απαιτείται η υποβολή δικαιολογητικών και δεν υπάρχει κανένας λόγος προσέλευσης στα Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2) της ΔΥΠΑ. Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφτούν τον ιστότοπο www.dypa.gov.gr.

Γέννησε η Βαλεντίνη Παπαδάκη: Πατέρας για δεύτερη φορά ο Κώστας Σόμμερ

0

Κώστας Σόμμερ και Βαλεντίνη Παπαδάκη έγιναν για δεύτερη φορά γονείς, αφού το πρωί της Πέμπτης 22 Δεκεμβρίου ήρθε στον κόσμο η κόρη τους.

Τα ευχάριστα νέα ανακοίνωσε ο ίδιος ο ηθοποιός με μία ανάρτηση στα social media. Μέσω Instagram ανέβασε μία φωτογραφία του με το μωρό και έγραψε: «Καλωσόρισες σε αυτόν τον κόσμο, καλωσόρισες στην οικογένειά μας, θησαυρέ μου… δεν υπάρχουν λόγια να περιγράψω τα συναισθήματά μου που σε κρατώ για πρώτη φορά».

Δείτε την ανάρτησή του

somer82828

Υπενθυμίζεται, ότι το ζευγάρι έχει αποκτήσει ήδη έναν γιο. Σε συνέντευξή του στο HELLO, ο Κώστας Σόμμερ είχε αναφέρει: «Ανυπομονώ να έρθει το κοριτσάκι μας. Είναι δώρο Θεού να έχει ένα αγοράκι και ένα κοριτσάκι, να ζεις και τους δύο κόσμους. Σαφώς και υπάρχει το άγχος του να μπορέσουμε να προσφέρουμε στην οικογένειά μας αυτά που έχουμε στο μυαλό μας. Ευτυχώς, η Βαλεντίνη έχει μια εύκολη εγκυμοσύνη, αλλά έχουμε και ένα εύκολο πρώτο παιδί γιατί, αν το πρώτο είναι εύκολο, προχωράς ομαλά στο δεύτερο».

Ο Κώστας Σόμμερ και η Βαλεντίνη Παπαδάκη παντρεύτηκαν με πολιτικό γάμο τον Αύγουστο του 2021 και λίγες εβδομάδες αργότερα υποδέχτηκαν στον κόσμο το πρώτο τους παιδί.

Νίκος Κοκλώνης: Η μεγάλη ομοιότητα με τον πατέρα του, τα δύσκολα παιδικά χρόνια και τα 3 μεγαλύτερα αδέρφια του

0

Ο Νίκος Κοκλώνης είναι ιδιαίτερα αγαπητός! Τα τελευταία χρόνια παρουσιάζει με επιτυχία το Just The 2 Of Us. Αγαπά πολύ την οικογένειά του και προσπαθεί να είναι δίπλα τους συχνά. Η σχέση με τον πατέρα του είναι τρυφερή, ενώ οι δύο άνδρες μοιάζουν πολύ! Θα τα χάσετε με την ομοιότητα!

Νίκος Κοκλώνης: Η ομοιότητα με τον πατέρα του

Ο Νίκος Κοκλώνης είναι Έλληνας παραγωγός και παρουσιαστής. Εδώ και αρκετά χρόνια παρουσιάζει με μεγάλη επιτυχία ένα από τα πιο δημοφιλή μουσικά σόου της τηλεόρασης, το Just The 2 Of Us που έκανε πρεμιέρα πριν από μερικές ημέρες για ακόμα μία σεζόν. Ο Νίκος Κοκλώνης έχει πολύ δυνατή σχέση με την οικογένειά του και μεγάλη αδυναμία στον πατέρα του, με τον οποίο μοιάζουν απίστευτα.

2f17e492 190f 42ec 861f 2f7d2e95c42b 963x541 1

Νίκος Κοκλώνης: Αυτός είναι ο πατέρας του παρουσιαστή του Just The 2 Of Us! Θα τα χάσετε με την ομοιότητα!

  • Ο πατέρας του Νίκου Κοκλώνη ονομάζεται Δημήτριος.
  • Μεγάλωσε και μένει μόνιμα στον Πειραιά.
  • Είναι παντρεμένος με την Έρη Κοκλώνη.
  • Έχουν τέσσερα παιδιά, τον Άγγελο που είναι μάγειρας, την Ελένη που έχει εστιατόριο στη Νέα Υόρκη και την Κωνσταντίνα η οποία ασχολείται με τα οικιακά.

455b2469 9a76 4ac4 b8c8 8b0909418104 1000x947 1

  • Η Ελένη έχει δύο κόρες, την Έρση και τη Γεωργιάνθη Μητρούσια.
  • «Μεγάλωσα στην Πειραϊκή, αγαπώ πολύ τον Πειραιά. Είμαστε 4 αδέρφια, έχω δύο αδερφές και έναν αδερφό και εγώ είμαι ο μικρότερος. Ο μεγάλος μου αδερφός με περνάει 14 χρόνια, δεν ασχολούνται με τον χώρο. Οι γονείς μου είναι πλέον συνταξιούχοι, και το μόνο που σκέφτονται είναι τι θα μαγειρέψουν. Υπήρχαν μέρες που πάλευαν να μαζέψουν χρήματα για να πληρώσουμε το ενοίκιο, το ηλεκτρικό, οπότε όταν ήρθαν τα άσχημα και στη δική μου ζωή, επιβίωσα. Δεν μου έλειπαν τα λεφτά γιατί είχα μάθει να ζω χωρίς αυτά», έχει δηλώσει σε συνέντευξή του ο Νίκος Κοκλώνης για την οικογένειά του.
  • Ο λογαριασμός του στο Facebook είναι Dimitrios Koklonis.

3d8424f9 4d1e 4ed7 a611 7cb12d3eed78 461x735 1

Νίκος Κοκλώνης: Φωτογραφίες του πατέρα του –  Μοιάζουν πολύ

3f19a32b 3051 4925 89d2 ae6f9bf57f05 1016x885 1 1d97e140 401f 4f4e af5a b78493e5b217 1016x1371 1 c0676e4f 9756 49da 843a 10a552c91ccd 1018x1352 1 96b15244 097e 4006 904a 866421ef0bf2 1028x1013 1

Εσείς τι πιστεύετε; Μοιάζει πατέρας και γιος;

Αuτή είναι η άτυχη μητέρα που δολοφόνησε ο γιος της στη Θεσσαλονίκη

0

«Η μάνα αγαπούσε πάρα πολύ τον γιο, ήταν πολύ προστατευτική» – «Είμαστε σοκαρισμένοι, δεν το περιμέναμε» 

Η άτυχη 6οχρονη Μπέττυ Θ. έφυγε από τα χέρια του 29χρονου γιου της με τον πιο τραγικό τρόπο. Μόνο από τις φωτογραφίες καταλαβαίνει κανείς ότι ήταν μια γλυκύτατη γυναίκα που αγαπούσε πολύ τον γιο της.

Η γυναίκα ήταν χωρισμένη εδώ και χρόνια και ο 29χρονος γιος της, σύμφωνα με πληροφορίες αντιμετωπίζει ψυχολογικά προβλήματα.

14183904 1627099817582338 1810468536515116259 n

;

14449030 1635709253388061 1362949398270658340 n

«Είσαι τελειωμένη» φώναζε ο 29χρονος πριν δολοφονήσει τη μητέρα του

«Είσαι τελειωμένη» φέρεται να ήταν τα τελευταία λόγια του 29χρονου που συνελήφθη για τη δολοφονία της μητέρας του το απόγευμα της Τετάρτης στο διαμέρισμα της Καλαμαριάς στη Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με όσα αναφέρουν ένοικοι της πολυκατοικίας που άκουσαν τον έντονο καβγά που ξέσπασε λίγη ώρα πριν η γυναίκα εντοπιστεί νεκρή μέσα στο σπίτι της, δίπλα στον γιο της που κάθονταν στην πολυθρόνα.

Όπως λένε οι κάτοικοι της γειτονιάς στην οδό Παπαδιαμάντη 1, λίγο μετά τις 4 το απόγευμα άκουσαν έντονες φωνές από το διαμέρισμα του πέμπτου ορόφου ωστόσο ήταν αδύνατον να αντιληφθούν ότι εκείνη την ώρα εκτυλίσσονταν ένα φονικό. Οι γείτονες φαίνεται πως ήταν αυτοί που ειδοποίησαν την αστυνομία όταν ανησύχησαν από τις φωνές, ενώ το θέαμα που αντίκρισαν οι διασώστες του ΕΚΑΒ και οι αστυνομικοί που έφτασαν πρώτοι στο σημείο, ήταν σοκαριστικό.


75388143 10218468642121079 6441318399778750464 n 1

Η άτυχη γυναίκα ήταν αιμόφυρτη με πολλά τραύματα στο πρόσωπο και το σώμα, ενώ αρχικά ήταν δύσκολο να αντιληφθούν από τι είχαν προκληθεί.

Λίγη ώρα αργότερα οι αστυνομικοί της Σήμανσης συνέλεξαν ένα κουζινομάχαιρο που είχε εμφανή ίχνη αίματος και φέρεται ότι χρησιμοποίησε ο δράστης, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες, ο 29χρονος χτύπησε τη μητέρα του και με δεύτερο αντικείμενο, αλλά και με τα χέρια. Επιπλέον, σύμφωνα με αστυνομικές, εντοπίστηκε και μία κοντομάνικη μπλούζα γεμάτη αίματα.

Από τη μακροσκοπική εξέταση που έγινε από τον ιατροδικαστή που έφτασε στον τόπο του εγκλήματος, διαπιστώθηκε ότι η γυναίκα έφερε τραύματα από νύσσον – τέμνων όργανο, καθώς και θλών όργανο.

«Αυτοί που μένουν στους τελευταίους ορόφους άκουσαν φωνές και μάλλον ειδοποίησαν την αστυνομία. Μάθαμε ότι ο γιος σκότωσε τη μάνα. Γνωρίζαμε καλά τη μητέρα και τον γιο της. Ήταν εξαιρετικό παιδί, ευγενέστατο και η μάνα κυρία. Δε φανταζόμασταν ποτέ ότι μπορεί να γίνει τέτοιο πράγμα. Η μάνα αγαπούσε πάρα πολύ τον γιο, παρόλο που το παιδί τα τελευταία δύο χρόνια έμενε λίγο παρακάτω, η μάνα του πήγαινε φαγητά και ήταν πολύ προστατευτική», ανέφερε ένοικος της πολυκατοικίας.

https://www.youtube.com/watch?v=Lb-68YT875A

Σύμφωνα με ανθρώπους της γειτονιάς, ο 29χρονος το τελευταίο χρονικό διάστημα ζούσε με τη σύντροφό του σε κοντινό διαμέρισμα, ωστόσο επισκεπτόταν συχνά την μητέρα του, η οποία είχε χωρίσει με τον σύζυγό της.

«Ακούσαμε έντονες φωνές από αντρική φωνή και καθόλου γυναικεία. Πιστέψαμε ότι ήταν ένας πατέρας που έπαιζε με τα παιδιά του από κάτω. Δε μπορούσαμε να καταλάβουμε αν ήταν κάτι σε τραγικό ή κωμικό. Δεν μπορούσε να πάει το μυαλό σου ότι συνέβαινε αυτό. Το παιδί είχε καιρό που είχε φύγει από εδώ και νοίκιαζε κάπου αλλού με μία κοπέλα. Όποτε τον έβλεπα ήταν ευγενέστατος. Στα 20 χρόνια που τους ξέρω, να είχαν ακουστεί κάνα δυο φορές φασαρίες, αλλά όχι κάτι σοβαρό», ανέφερε άλλος κάτοικος της πολυκατοικίας.

https://www.youtube.com/watch?v=cEG9dCxW5SU&feature=emb_title

Όπως ανέφερε άλλη ένοικος, μαμά και γιος έδειχναν να είναι πολύ αγαπημένοι και δεν είχαν δώσει ποτέ δικαιώματα στη γειτονιά, ενώ μέχρι και τις τελευταίες ημέρες έκαναν μαζί ψώνια. «Είμαστε σοκαρισμένοι, δε το περιμέναμε», τόνισε.

https://www.youtube.com/watch?v=yDyNJduDpHA

Στο ψυχιατρείο φρουρούμενος ο δράστης

Υπενθυμίζεται ότι ο 29χρονος που φέρεται να ομολόγησε ότι ευθύνεται για τον θάνατο της μητέρας του, εχθές το βράδυ οδηγήθηκε με εντολή εισαγγελέα σε ψυχιατρική κλινική και νοσηλεύεται φρουρούμενος.

Εις βάρος του σχηματίσθηκε δικογραφία από το Τμήμα Εγκλημάτων κατά Ζωής και Προσωπικής Ελευθερίας της Διεύθυνσης Ασφάλειας Θεσσαλονίκης για ανθρωποκτονία με δόλο και παράνομη οπλοφορία και οπλοχρησία.

Σήμερα αναμένεται να γίνει και η ιατροδικαστική εξέταση στη σορό της 60χρονης γυναίκας, από την οποία αναμένεται να πέσει περισσότερο φως σχετικά με τις συνθήκες θανάτου.

Ο 29χρονος δεν έχει καταλάβει τι έχει συμβεί, υπεραγαπούσε τη μητέρα του, λέει ο δικηγόρος της οικογένειας

«Έχουμε έναν θάνατο και ένα ψυχολογικά διαταραγμένο άτομο, άρα η οικογένεια βάλλεται από παντού και θα πρέπει να το αντιμετωπίσουμε με σεβασμό», τόνισε ο δικηγόρος της οικογένειας του 29χρονου, που το απόγευμα της Τετάρτης σκότωσε την μητέρα του μέσα στο διαμέρισμα που ζούσε στην περιοχή της Καλαμαριάς στη Θεσσαλονίκη.

Όπως ανέφερε στους δημοσιογράφους ο κ. Λεωνίδας Σιδηρόπουλο, «διαπιστώνω συμπτώματα ανθρωποφαγίας και κανιβαλισμού. Καταλαβαίνω ότι πρέπει να καλύψουμε την είδηση, όμως το να δημοσιεύονται φωτογραφίες, να δημοσιεύονται ανακρίβειες ότι ήταν μία οικογένεια που υπήρχε διαμάχη μεταξύ του παιδιού και της μητέρας ή ότι την ξυλοκόπησε μέχρι θανάτου, είναι ανακρίβειες με όλη τη σημασία της λέξεως».

Ο δικηγόρος τόνισε ότι η οικογένεια ήταν πάρα πολύ αγαπημένη και ότι ο 29χρονος κατηγορούμενος υπεραγαπά τον πατέρα του και υπεραγαπούσε την μητέρα του. «Μέχρι τώρα δεν έχει καταλάβει τι έχει συμβεί και η παράκλησή μου προς τα ΜΜΕ είναι ο σεβασμός γιατί έχουμε μια απώλεια ανθρώπινης ζωής και έναν άνθρωπο ψυχικά διαταραγμένο και καταλαβαίνετε τι σημαίνει αυτό αν καταλάβει ότι σκότωσε τη μητέρα του», ανέφερε.

Ερωτηθείς σχετικά για το αν υπήρξε αντίστοιχο επεισόδιο στο παρελθόν, ο κ. Σιδηρόπουλος απάντησε ότι “οι πληροφορίες που έχουμε είναι ότι κάποιες φορές απειλούσε ότι θα κάνει κακό στον εαυτό του αλλά δεν είχαμε κάποιο επιθετικό περιστατικό”.

Αναφορικά με όσα έγιναν το απόγευμα της Τετάρτης, ο δικηγόρος της οικογένειας απάντησε ότι ο φερόμενος ως δράστης είναι υπό φαρμακευτική αγωγή και παρακολουθείται από γιατρούς. «Προφανώς για κάποιο λόγο επήλθε έκρηξη εκείνη τη στιγμή. Τις περισσότερες λεπτομέρειες τις διερευνά η Εισαγγελία. Καταγράφηκαν από τα αρμόδια αστυνομικά τμήματα με τις καταθέσεις του πατέρα και της κοπέλας που παραβρέθηκε μετά το συμβάν στον χώρο του σπιτιού», ενώ υπογράμμισε πως «εικάζουμε ότι η έκρηξη οφείλεται στο ότι δεν πήρε την αγωγή του».

Σημειώνεται ότι από τη μακροσκοπική εξέταση που έγινε από τον ιατροδικαστή που έφτασε στον τόπο του εγκλήματος, διαπιστώθηκε ότι η γυναίκα έφερε τραύματα από νύσσον – τέμνων όργανο, καθώς και θλών όργανο.

Οι αστυνομικοί της Σήμανσης συνέλεξαν ένα κουζινομάχαιρο που είχε εμφανή ίχνη αίματος και φέρεται ότι χρησιμοποίησε ο δράστης, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες, ο 29χρονος χτύπησε τη μητέρα του και με δεύτερο αντικείμενο που υπήρχε στο σπίτι. Επιπλέον, σύμφωνα με αστυνομικές, εντοπίστηκε και μία κοντομάνικη μπλούζα γεμάτη αίματα.

Υπενθυμίζεται ότι ο 29χρονος που φέρεται να ομολόγησε ότι ευθύνεται για τον θάνατο της μητέρας του, εχθές το βράδυ οδηγήθηκε με εντολή εισαγγελέα σε ψυχιατρική κλινική και νοσηλεύεται φρουρούμενος.

Εις βάρος του σχηματίσθηκε δικογραφία από το Τμήμα Εγκλημάτων κατά Ζωής και Προσωπικής Ελευθερίας της Διεύθυνσης Ασφάλειας Θεσσαλονίκης για ανθρωποκτονία με δόλο και παράνομη οπλοφορία και οπλοχρησία. Σήμερα αναμένεται να γίνει και η ιατροδικαστική εξέταση στη σορό της 60χρονης γυναίκας, από την οποία αναμένεται να πέσει περισσότερο φως σχετικά με τις συνθήκες θανάτου.