Blog Σελίδα 7701

Έρευνα της FIFA για τον Τούρκο σεφ, Salt Bae

0

Η διαμάχη για τον διάσημο Τούρκο εστιάτορα Salt Bae, φίλο ποδοσφαιριστών και VIP, δεν έχει σταματήσει από τη στιγμή που βρέθηκε στον αγωνιστικό χώρο στην τελετή απονομής του τελικού του Παγκοσμίου Κυπέλλου στο Κατάρ μεταξύ Αργεντινής και Γαλλίας, όπου μάλιστα κατάφερε να φιλήσει το τρόπαιο, δίπλα στον Μέσι.

Ένα περιστατικό που επικρίθηκε πολύ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οδήγησε και τη FIFA να πάρει θέση με μια δήλωση, στην οποία το ανώτατο όργανο του παγκόσμιου ποδοσφαίρου διασφαλίζει ότι θα λάβει τα απαραίτητα μέτρα.

«Μετά από έλεγχο η FIFA διαπίστωσε πώς ορισμένα άτομα είχαν παράνομη πρόσβαση στον αγωνιστικό χώρο μετά την τελετή κλεισίματος του σταδίου Λουσάιλ στις 18 Δεκεμβρίου. Θα ληφθούν τα κατάλληλα εσωτερικά μέτρα», δήλωσε εκπρόσωπος της Παγκόσμιας Συνομοσπονδίας.

Στο Twitter συνεχίζεται αμείωτη η κριτική για τις φωτογραφίες του Salt Bae, που έγινε διάσημος για τις ψητές μπριζόλες του και τον ιδιαίτερο τρόπο του να αλατίζει το κρέας, κρατώντας το Παγκόσμιο Κύπελλο στο χέρι.

Μάλιστα, ενώ οι παγκόσμιοι πρωταθλητές πανηγύριζαν με φίλους, οικογένειες και οπαδούς, εκείνος πήρε στα χέρια του το Κύπελλο για να τραβήξει μερικές φωτογραφίες, μια σκηνή που εξόργισε τους οπαδούς στα social media.

«Ασέβεια, δεν έχεις δικαίωμα», ανέφερε ένας χρήστης. «Σας παρακαλώ σταματήστε να τρώτε στο εστιατόριό του, μποϊκοτάρετέ το», έγραψε ένας άλλος.

Τεράστιο τζάκι, home cinema, απίθανος στολισμός: Η Ανθή Βούλγαρη έχει το πιο ζεστό και χουχουλιάρικο σαλόνι

0

Η Ανθή Βούλγαρη, όταν δεν παρουσιάζει την εκπομπή “Κοινωνία Ώρα Mega” με τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο, απολαμβάνει στιγμές χαλάρωσης και ηρεμίας με τον σύζυγό της, Κώστα Κωνσταντινίδη, στο ζεστό και άνετο καθιστικό του σπιτιού τους.

Η Ανθή Βούλγαρη διαθέτει άψογο γούστο

Ειδικότερα, το ζευγάρι έχει δημιουργήσει ένα υπέροχο σπίτι, στο Κορωπί, το οποίο μάλιστα έχει στολίσει με χριστουγεννιάτικα και στο οποίο περνούν στιγμές χαλάρωσης και ξεγνοιασιάς.

Το άνετο και ζεστό καθιστικό της Ανθής Βούλγαρη

H δημοσιογράφος, που είναι αρκετά ενεργή στα social media, δημοσίευσε μερικές φωτογραφίες από το καθιστικό του σπιτιού της, με το στολισμένο τζάκι, τη μεγάλη τηλεόραση και τα fluffy χαλιά να τραβούν τα βλέμματα.

681 682 683

Συγκίνησε τους πάντες ο Μαζωνάκης: Είπε μόνο 8 λέξεις και μετά μαγείρεψε για τους άστεγους του Πειραιά

0

Ο Γιώργος Μαζωνάκης μαγείρεψε για άστεγους που έχουν ανάγκη, μαζί με τους εθελοντές της κοινωνικής κουζίνας «Ο Άλλος Άνθρωπος», χθες, Τετάρτη.

Ειδικότερα, ο τραγουδιστής, μαζί με τον Κωνσταντίνο Πολυχρονόπουλο, βρέθηκαν στην Πύλη Ε8 στο Λιμάνι του Πειραιά, όπου παραβρέθηκε πλήθος κόσμου και μαγείρεψαν για τους άστεγους του Δήμου, μοίρασε χριστουγεννιάτικα γλυκά στον κόσμο και τραγούδησε τις επιτυχίες του.

Επίσης, συγκεντρώθηκαν και είδη βασικής ανάγκης, όπως τρόφιμα και ρούχα, απαραίτητα στην καθημερινότητά των άστεγων.

Ο Γιώργος Μαζωνάκης μαγείρεψε για τους άστεγους

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Γιώργος Μαζωνάκης στηρίζει το έργο του Κωνσταντίνου Πολυχρονόπουλου, συμμετέχοντας σε διάφορες δράσεις και βοηθώντας με όποιον τρόπο μπορεί τους συνανθρώπους του που έχουν ανάγκη.

«Είναι εποχή για πράξεις και όχι για λόγια» υπογράμμισε ο τραγουδιστής.

Στην δράση συμμετείχε και το Παράρτημα του Πρότυπου Δημοτικού Ωδείου Πειραιά, όπου τραγούδησαν κομμάτια του Γιώργου Μαζωνάκη.

Έντονη η κοινωνική δράση του Γιώργου Μαζωνάκη




sygkinise toys pantes o mazonakis eipe mono 8 lexeis kai meta mageirepse gia toys astegoys toy peiraia 4

sygkinise toys pantes o mazonakis eipe mono 8 lexeis kai meta mageirepse gia toys astegoys toy peiraia 1

sygkinise toys pantes o mazonakis eipe mono 8 lexeis kai meta mageirepse gia toys astegoys toy peiraia 1 1

sygkinise toys pantes o mazonakis eipe mono 8 lexeis kai meta mageirepse gia toys astegoys toy peiraia 3

sygkinise toys pantes o mazonakis eipe mono 8 lexeis kai meta mageirepse gia toys astegoys toy peiraia 2

sygkinise toys pantes o mazonakis eipe mono 8 lexeis kai meta mageirepse gia toys astegoys toy peiraia 6

sygkinise toys pantes o mazonakis eipe mono 8 lexeis kai meta mageirepse gia toys astegoys toy peiraia 5

Μενεγάκη: Ο καβγάς των παιδιών της για το φλουρί, η μάνα της με τις βασιλόπιτες και η πεθερά της

0

H Ελένη Μενεγάκη αποκάλυψε την παράδοση που έχει η οικογένεια της με τις βασιλόπιτες και τον άγριο καβγά των δύο παιδιών της!

Η Ελένη σε μία εκπομπή της είχε αποκαλύψει ότι κάθε χρόνο κόβουν δύο βασιλόπιτες:

«Κάθε βασιλόπιτα άλλο φλουρί. Είναι μια για όλη την οικογένεια, παππούδες, γιαγιάδες κλπ. Είμαστε μεγάλο σόι. Παιδιά είχα να δω φλουρί πάνω από δεκαετία, την θυμάμαι την τελευταία φορά. Το έχω για γούρι. Ήρθε το φλουρί, ήρθε και το Mega το καλό. Δεν μου αρέσει το σικέ δεν το έκανα ποτέ, ούτε όταν μωρά. Θέλω να είναι πραγματικά γι’ αυτό κόβουμε τόσες πίτες. Δεν σημαίνει ότι πάντα τυχαίνει. Έχω δει σε άλλα σπίτια που το κάνουν για να κερδίσει και μην γκρινιάζει το παιδί. Τι θα πει θα γκρινιάζει; Δώσε του ένα και πες του κέρδισες αλλά κόψε σωστά την πίτα».

Σήμερα, 22 Δεκεμβρίου η Ελένη Μενεγάκη αποκάλυψε: «Δύο παιδιά μου είχαν τσακωθεί Πρωτοχρονιά για το φλουρί που του ενός το κομμάτι ήταν ελαφρώς πιο μικρό. Μόνο μεζούρα δεν είχαμε βγάλει… Αφού έλεγα «πωπωπω τι μας βρήκε σήμερα να μετράμε την πίτα…»»!

Και στη συνέχεια αποκάλυψε τι είχε κάνει η μάνα της, η κυρία Ζέτα Μισόκαλου μία Πρωτοχρονιά που είχε πάρει και τις τρεις βασιλόπιτες και είχε πάρει το φλουρί… και πήγε και στην πεθερά της Ελένης και είχε κερδίσει και εκεί το φλουρί και τα παιδιά της παρουσιάστριας ήταν δυστυχισμένα γιατί δεν είχαν κερδίσει!




Απίστευτο περιστατικό στο κέντρο της Αθήνας: Ιερέας παρενόχλησε ταξιτζή

0

«Σκύψε να σε… ευλογήσω» – Ο ξυλοδαρμός από τον ταξιτζή

Μια πολύ σοβαρή καταγγελία έρχεται στο φως της δημοσιότητας και αφορά έναν ιερέα, ο οποίος κατηγορείται για σeξουαλική παρενόχληση από οδηγό ταξί.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, ο παπάς φέρεται να έφτασε στο σημείο να παρενοχλήσει ξεδιάντροπα έναν οδηγό ταξί προκειμένου να υποκύψει στις ερωtικές ορέξεις του.

Ο οδηγός ταξί, που είναι παντρεμένος, δεν άντεξε τις ερωτικές προτάσεις του ιερέα και αηδιασμένος έφτασε στο σημείο να πάει στο σπίτι του ιερέα στο κέντρο της Αθήνας.

Εκεί λογομάχησε με τον παπά. Του ζήτησε να μην τον ξαναενοχλήσει, ενώ έφτασε στο σημείο να τον χτυπήσει. Όμως, παρά τον ξυλοδαρμό του, ο ιερέας δεν υπέβαλε μήνυση σε βάρος του ταξιτζή, μπροστά στο σκάνδαλο που θα ξεσπούσε.

Μάλιστα, σύμφωνα πάντα με τις ιστοσελίδες, ο παπάς φέρεται να έχει πει στον ταξιτζή «σκύψε να σε… ευλογήσω»

Ο ξυλοδαρμός

Μάλιστα, από την πλευρά του, ο οδηγός ταξί δεν αρκέστηκε στη χειροδικία σε βάρος του παπά αλλά κατήγγειλε τη σε βάρος του σeξουαλική παρενόχληση στην Αρχιεπισκοπή Αθηνών, ζητώντας την απομάκρυνσή του από την εκκλησία όπου διακονεί.

Οι υπεύθυνοι της Αρχιεπισκοπής κάλεσαν τον ιερέα σε απολογία και να παραιτηθεί από τη θέση του στον ναό όπου διακονεί, όμως αυτός αρνήθηκε τις εις βάρος του καταγγελίες. Μάλιστα, σύμφωνα με το εκκλησιαστικό site ekklisiaonline, «επιστράτευσε» δύο μητροπολίτες με τους οποίους διατηρεί φιλικές σχέσεις, για να «ξεχαστεί» το θέμα που δημιουργήθηκε.

Μετά την παρέμβαση των δύο ιεραρχών, ενός από νησί και ενός από περιοχή της Αττικής, η καταγγελία σε βάρος του ιερέα φαίνεται πως μπήκε στο αρχείο. Όμως ο οδηγός ταξί, που έχει στο πλευρό του και τη σύζυγό του, είναι αποφασισμένος να σταματήσει τη δράση του ιερέα.

Αννίτα Πάνια – Ηλίας Ψινάκης: Το πρώτο τρέιλερ της εκπομπής «Έλεος» είναι γεγονός

0

Αννίτα Πάνια και Ηλίας Ψινάκης λένε «Έλεος!» στην νέα τους εκπομπή, η οποία αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον μέσα από τη συχνότητα του Mega. Το πρώτο τρέιλερ του late night show είναι γεγονός και ήδη από το πρωί της Πέμπτης προβάλλεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του σταθμού.

Πρόκειται για μία συρραφή τηλεοπτικών αποσπασμάτων από διάφορες εκπομπές, με πρωταγωνιστές που αναφωνούν… έλεος! Στο τέλος του διαφημιστικού σποτ, μάλιστα, ακούμε και τις φωνές της Αννίτας Πάνια και του Ηλία Ψινάκη.

Η εκπομπή «Έλεος!», σύμφωνα με όσα έχουν γίνει ήδη γνωστά, αναμένεται να κάνει πρεμιέρα μέσα στο 2023.

Δες το τρέιλερ παρακάτω:

Η Εβελίνα Παπούλια για την κόρη της, Αφροδίτη Λιάντου – «Πόσο κρίμα για αυτόν που τα γράφει»

0

Η Εβελίνα Παπούλια φιλοξενήθηκε στο Στούντιο 4 με την Νάνσυ Ζαμπέτογλου και τον Θανάση Αναγνωστόπουλο και μίλησε μεταξύ άλλων για τις συνεντεύξεις, την κόρη της Αφροδίτη Λιάντου και τα σχόλια που έχει τύχει να διαβάσει.

«Το μοναδικό πράγμα που μπορώ να πω επάνω στη δουλειά, είναι πως είμαι πολύ φοβισμένη γιατί το υπόλοιπο που έχει να κάνει με ένα δημοσιογραφικό πλαίσιο, που ήταν πολύ ισχυρό τότε, αυτό ακόμα μου έχει μείνει. Κάποιοι δημοσιογράφοι χάνουν στις συνεντεύξεις είναι γιατί πάμε μαγκωμένοι οι ηθοποιοί. Οι ίδιοι δημοσιογράφοι που μας παίρνουν συνέντευξη, μετά από λίγο μπορεί να μας θάψουν στις εκπομπές. Οπότε εκεί δεν μπορείς να είσαι ο εαυτός σου. Οπότε λες πως θα το αντιμετωπίσω και πώς να είμαι άνετη;» είπε η Εβελίνα Παπούλια.

«Η κόρη μου το πέρασε τόσο πολύ με εμένα. Το καταλάβαινε αυτό. Νομίζεις ότι η Αφροδίτη δεν περνά τώρα καψόνι; Εννοείται. Το περνά με χιούμορ. Εγώ σαν μαμά λέω για τα αρνητικά πόσο κρίμα για αυτόν που τα γράφει. Αν τύχει, λέω πόσο κρίμα. Πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι πρέπει να ξεκινήσει μια νέα εποχή πραγμάτων, που πρέπει να προβάλλουμε και να μυηθούμε στη θετική εικόνα κι όψη των πραγμάτων γιατί η αρνητική μόνο αρνητικό θα σου φέρει.» συμπλήρωσε η Εβελίνα Παπούλια.

Εύα Καϊλή «Ο εισαγγελέας φοβάται απαγωγή της από κατασκόπους του Κατάρ» – Δεν ήταν καλό το κλίμα, λέει ο Δημητρακόπουλος

0

Δεν ήταν καλό το κλίμα για την Εύα Καϊλή, ανέφερε ο δικηγόρος της Μιχάλης Δημητρακόπουλος, καθώς ο εισαγγελέας εμφανίζεται να έχει ήδη λάβει την απόφαση ότι η Ελληνίδα ευρωβουλευτής πρέπει να παραμείνει στη φυλακή.

Ο κ. Δημητρακόπουλος παρέστη το πρωί στην ακρόαση της κυρίας Καϊλή στο βελγικό δικαστήριο. Μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ALPHA, εν αναμονή της επίσημης ανακοίνωσης από τις βελγικές Αρχές, τόνισε ότι δεν είναι αισιόδοξος για την έκβαση της υπόθεσης.

Μεταξύ άλλων, υπογράμμισε ότι η Εύα Καϊλή ζήτησε να αποφυλακιστεί με βραχιολάκι και πρότεινε να της αφήσουν μόνο ένα τηλέφωνο, το οποίο δέχτηκε να παρακολουθείται από τις αρμόδιες αρχές και να έχει επαφή μόνο με το παιδί της.

Σύμφωνα με τον κ. Δημητρακόπουλο, ο εισαγγελέας είπε ότι το παιδί δεν συνιστά λόγο αποφυλάκισης. Μάλιστα, ο ίδιος ανέφερε πως ο εισαγγελέας φοβάται το ενδεχόμενο η Εύα Καϊλή να διαφύγει από τη χώρα.

Μάλιστα ο Βέλγος εισαγγελέας έθεσε  ακόμα και ζήτημα «απαγωγής της από τις μυστικές δυνάμεις του Κατάρ, που θα στείλουν κατασκόπους, για να την πάνε στο Κατάρ», όταν οι δικηγόροι της Εύας Καϊλή (σ.σ. οι κ.κ. Δημητρακόπουλος και Ριζόπουλος) πρότειναν αποφυλάκιση με περιοριστικούς όρους στο σπίτι και με ηλεκτρονικό βραχιολάκι.

Η απόφαση για την παράταση της προφυλάκισης της Εύας Καϊλή ή την αποφυλάκισή της με βραχιλοάκι αναμένεται εντός της ημέρας.




Γυναίκα «πνίγηκε» τρώγοντας σουβλάκι σε μαγαζί της Κοζάνης – Την έσωσε αστυνομικός σε υπηρεσία

0

Αναστάτωση επικράτησε περί τις 5:45 το απόγευμα σε γνωστό φαστ-φουντ και στον κεντρικό πεζόδρομο της πόλης, καθώς, κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες, γυναίκα 48 ετών “πνίγηκε” από κομμάτι φαγητού και έχασε τις αισθήσεις της.

Σύμφωνα με το kozanimedia αμέσως έσπευσε κοντά της ένστολος αστυνομικός της Τροχαίας Κοζάνης σε υπηρεσία και της παρείχε τις πρώτες βοήθειες, ενώ αμέσως στο χώρο έφτασε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που τη μετέφερε στο Μαμάτσειο Νοσοκομείο Κοζάνης, όπου υποβάλλεται σε εξετάσεις, αλλά φαίνεται, ευτυχώς, να είναι εκτός κινδύνου.

Να σημειωθεί πως σημαντική ήταν η συμβολή του ιδιοκτήτη του καταστήματος, αλλά και μιας υπαλλήλου, που συνέδραμαν άμεσα στη 48χρονη,

received 1565178043957595

Αλεξανδρούπολη: Δώρισε μονοκατοικία στην ανιψιά του και εκείνη τον έκλεισε στο γηροκομείο

0

Θείος δώρισε μονοκατοικία σε ανιψιά και εκείνη τον έκλεισε σε γηροκομείο

Νέα υπόθεση αχαριστίας είχαν να διαχειριστούν οι δικαστές του Αρείου Πάγου, οι οποίοι ανακάλεσαν δωρεά μονοκατοικίας που είχε γίνει από θείο προς ανιψιά.

Όπως προέκυψε από τα στοιχεία της υπόθεσης, η ανιψιά αντί να τον φροντίζει, όπως είχε υποσχεθεί και δεσμευτεί, τον άφησε σε γηροκομείο, αφού προηγουμένως του πήρε τα κλειδιά του σπιτιού και το βιβλιάριο καταθέσεων τραπέζης.

Υπό αυτές τις συνθήκες ο θείος, απεγνωσμένος, αδυνατισμένος και καταβεβλημένος έφυγε νύχτα από το γηροκομείο και επέστρεψε στην πόλη όπου ήταν το σπίτι του, στο οποίο δεν μπορούσε όμως να μπει, καθώς δεν είχε τα κλειδιά. Ως αποτέλεσμα, κατέληξε σε έναν γνωστό του, που διατηρεί τοπικό καφενείο, προκειμένου να τον φιλοξενήσει.

Θέλημα της συζύγου η δωρεά της μονοκατοικίας στην ανιψιά

Η μονοκατοικία στη βορειοανατολική Ελλάδα «πέρασε» στα χέρια της ανιψιάς, καθώς η σύζυγος του θείου, του είχε εκφράσει αυτή την επιθυμία προτού πεθάνει, καθώς οι ίδιοι δεν είχαν καταφέρει να κάνουν παιδιά.

Πράγματι, μετά τον θάνατο της γυναίκας του, ο ίδιος υλοποίησε την επιθυμία τηςΜε συμβολαιογραφική πράξη «εις εκδήλωσιν αγάπης και στοργής και διά την έναντί του επιδεικνυομένην αγάπην και αφοσίωσιν», μεταβίβασε με δωρεά το μοναδικό σπίτι που είχε, παρακρατώντας για όσο είναι εν ζωή την επικαρπία, υπό την προϋπόθεση, την οποία δεν έθεσε όμως ως όρο στο συμβόλαιο, ότι η ανιψιά μέχρι τον θάνατο του θα τον φρόντιζε και θα τον περιέθαλπτε.

Αρχικά μετά το θάνατο της συζύγου του ο δωρητής ζούσε μόνος και «ένιωθε ανασφάλεια ως προς την περαιτέρω επιβίωσή του, την οποία είχε καταστήσει εντονότερη η μοναχική διαβίωσή του». Κι αυτό γιατί η ανιψιά διέμενε στη Γερμανία. Τέσσερα χρόνια μετά τον θάνατο της θείας της, όμως, η ανιψιά επέστρεψε στην πατρίδα της, με τον θείο να πιστεύει αρχικά ότι αυτό έγινε για «να του προσφέρει προστασία και φροντίδα, όπως ο ίδιος προσδοκούσε».

Ο θείος ένιωθε ανασφάλεια, καθώς η ανιψιά ήταν άφαντη για μεγάλο χρονικό διάστημα αφότου πέθανε η γυναίκα του

Ωστόσο, η ανιψιά «προφασιζόμενη τη μη ανεύρεση εργασίας στην πόλη της, αποφάσισε να μετοικήσει στην Αλεξανδρούπολη», υποσχόμενη στον θείο της ότι «σύντομα θα προβεί στη μίσθωση κατοικίας, όπου θα εγκατασταθούν μαζί».

Αντί όμως να τηρήσει αυτή την υπόσχεσή, έφερε μεν τον θείο στην ακριτική Αλεξανδρούπολη, αλλά τον έβαλε σε γηροκομείο, όπου το πρώτο διάστημα τον επισκεπτόταν.

Ωστόσο, εκείνος «επειδή περνούσε ο καιρός και δεν είχε προβεί σε αναζήτηση κατοικίας η ανιψιά είχε αρχίσει να δυσανασχετήσει με τη συμπεριφορά της».

Απογοητευμένος πλέον, «εμφανώς καταβεβλημένος, αδυνατισμένος και με επιβαρυμένη την υγεία του», 4 μήνες μετά την εισαγωγή του στο γηροκομείο έφυγε ξαφνικά για την κοντινή πόλη όπου βρισκόταν το σπίτι του.

Εκεί, όμως, τον περίμενε μια άλλη αρνητική περιπέτεια. Όταν έφτασε στην περιοχή που ήταν το σπίτι του πήγε στο καφενείο «και παρέμεινε μέχρι το βράδυ της ίδιας ημέρας».

Όταν, λοιπόν, ο σύζυγος της ιδιοκτήτριας του καφενείου τον πλησίασε για να του πει ότι πρόκειται να κλείσει, λόγω του προχωρημένου της ώρας, εκείνος του απάντησε ότι «δεν είχε τα κλειδιά της οικίας του, ούτε χρήματα, ούτε το δελτίο της αστυνομικής του ταυτότητας, ούτε το βιβλιάριο ασθενείας ή καταθέσεών του». Προ αυτού του αδιεξόδου, οι ιδιοκτήτες του καφενείου τον οδήγησαν σε μια ισόγεια γκαρσονιέρα που είχαν και του την παραχώρησαν για να μένει.

Η ανιψιά ενημερώθηκε για τα συμβάντα από την τοπική Εισαγγελία Πρωτοδικών και την Αστυνομική Διεύθυνση, οι οποίες την κάλεσαν να παραδώσει τα κλειδιά και τα βιβλιάρια ασθενείας και καταθέσεων. Πράγματι τα παρέδωσε, ωστόσο «δεν επισκέφθηκε τον δωρητή της ούτε ενδιαφέρθηκε για την υγεία ή την τύχη του».

Αιτήθηκε αναίρεση της εφετειακής απόφασης προφασιζόμενη ότι ο θείος είχε σχέση με αλλοδαπή υπήκοο

Ο θείος είχε ήδη ξεκινήσει να αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα υγείας (εγκεφαλοπάθεια, αρτηριακή υπέρταση, χρόνια κολπική μαρμαρυγή, βαρεία καρδιακή ανεπάρκεια, αποφρακτική πνευμονοπάθεια κ.λπ.).

Έτσι, επικαλούμενος τον εγκλεισμό του στο γηροκομείο, την «παράνομη παρακράτηση» των κλειδιών της οικίας του, της αστυνομικής του ταυτότητας και των βιβλιαρίων ασθενείας και καταθέσεων προέβη σε ανάκλησή της δωρεάς προς την ανιψιά, επικαλούμενος το άρθρο 505 του Αστικού Κώδικα που προβλέπει ότι «ο δωρητής έχει δικαίωμα να ανακαλέσει τη δωρεά, αν ο δωρεοδόχος φάνηκε με βαρύ παράπτωμα αχάριστος απέναντι στον δωρητή, στον σύζυγο ή σε στενό συγγενή του κ.λπ.».

Το Τριμελές Εφετείο Θράκης έκανε δεκτό το αίτημά του και υποχρέωσε την ανιψιά «να επαναμεταβιβάσει το δωρηθέν ακίνητο στον θείο» λόγω «του βαρέος παραπτώματος και της αχαριστίας της έναντι του δωρητή της».

Οι αρεοπαγίτες απέρριψαν ομόφωνα ως αβάσιμη την αίτηση της ανιψιάς που ζητούσε να αναιρεθεί η εφετειακή απόφαση.

Το Α2 Πολιτικό Τμήμα του Αρείου Πάγου επισημαίνει ότι οι ισχυρισμοί της ανιψιάς ότι απομακρύνθηκε από τον θείο της «λόγω της σχέσης που αυτός είχε συνάψει με αλλοδαπή υπήκοο δεν κρίνονται ικανοί να πείσουν το παρόν δικαστήριο για την αλήθειά τους», αλλά ούτε δέχθηκε ότι η ανάκλαση της δωρεάς υποκινήθηκε από άλλα συγγενικά πρόσωπα.

Πηγή: protothema.gr