Blog Σελίδα 7694

«Ανάψτε ένα κεράκι για την κόρη μου»: Χτυπημένη στο ιερό οστό της η 31χρονη, η έκκληση της μητέρας της

0

Μάχη για τη ζωή της εξακολουθεί να δίνει η 31χρονη που τραυματίστηκε σοβαρά από την ένοπλη επίθεση σε μαγαζί εστίασης στη Νέα Σμύρνη.

Στα ίχνη του εκτελεστή προσπαθούν να φτάσουν οι άνδρες του Aνθρωποκτονιών οι οποίοι έχουν στα χέρια τους υλικό από κάμερες ασφαλείας που δείχνει τη διαδρομή διαφυγής του δράστη της μαφιόζικης επίθεσης στη Νέα Σμύρνη.

Την ίδια ώρα, συγκλονίζει μιλώντας στο Star η μητέρα της 31χρονης που τραυματίστηκε.

Σύμφωνα με την αστυνομία, ο νεκρός φίλος του 41χρονου θεωρείται παράπλευρη απώλεια.

Ήταν στο λάθος σημείο, τη λάθος στιγμή, με τον λάθος άνθρωπο.

Δεν αποκλείεται μάλιστα η εκτέλεση του 41χρονου, να είναι η συνέχεια της εν ψυχρώ δολοφονίας που σημειώθηκε στα Τίρανα δύο 24ωρα πριν το χτύπημα στη Νέα Σμύρνη. Θύμα ήταν ο Αλβανός επιχειρηματίας, Εντμόντ Παπα Χοτζα, ιδιοκτήτης ξενοδοχείου στους Αγίους Σαράντα και βαρόνος ναρκωτικών, σύμφωνα με τα αλβανικά μέσα.

Στο Star και τον Βαγγέλη Γκούμα μίλησε πρώην κρατούμενος, ο οποίος γνωρίζει καλά πώς κινούνται τα μέλη της αλβανικής μαφίας.

«Τα μεγάλα κεφάλια των Αλβανών ζουν στην Αλβανία. Εδώ στέλνουν τα πράγματα και φυλάνε τις κρυψώνες. Αν υπάρχουν «διαρροές» στα κέρδη, κάποιος πρέπει να την πληρώσει, οπότε από την Αλβανία έρχεται η εντολή. Είναι πιθανό να έγινε κάτι αντίστοιχο και στη Νέα Σμύρνη, να χάθηκαν ναρκωτικά…», είπε ο πρώην κρατούμενος.

Η Ασφάλεια εκτιμά ότι ο εκτελεστής είναι αλβανικής υπηκοότητας, νεαρής ηλικίας, καλά εκπαιδευμένος στα όπλα και σίγουρα δεν έδρασε μόνος του.

Σημειώνεται ότι το Ανθρωποκτονιών έχει ήδη στα χέρια του τη διαδρομή διαφυγής του δράστη απο κάμερες ασφαλείας. Αυτό που ψάχνουν τώρα είναι εκείνο το καρέ όπου διακρίνονται τα χαρακτηριστικά του προσώπου




«Ανάψτε ένα κερί για το παιδί μου» – Σε κρίσιμη κατάσταση η 31χρονη

Η μητέρα της κοπέλας μίλησε στο Star και την Γεωργία Χάρδα και η αγωνία της είναι ξεκάθαρη.

«Ανάψτε ένα κερί και παρακαλάτε να γίνει καλά το συντομότερο δυνατό. Τίποτα άλλο δεν μπορώ να σας πω, από τη μια μέρα στην άλλη δεν γίνονται καλά τα πράγματα. Έχουμε πάρα πολύ κόπο, πάρα πολλή δουλειά και πορεία μπροστά μας.

Όταν δεν υπάρχουν ούτε προστασίες ούτε τίποτα πάντα γίνονται αυτά. Πάντα κάποιος την πληρώνει που δεν έπρεπε να την πληρώσει έτσι και αλλιώς. Μας βγαίνει ένας θυμός, το καταλαβαίνετε. Έχει δρόμο, δεν ξέρουμε ακόμα τι ζημιές έχει προκαλέσει, είναι πολύ νωρίς. Τίποτα άλλο δεν μπορώ να πω», δήλωσε με αγωνία η μητέρα της 31χρονης.

Θα εξεταστεί από ιατροδικαστή

Στο νοσοκομείο συνεχίζει να νοσηλεύεται η 31χρονη που σώθηκε από τύχη κατά τη διάρκεια της μαφιόζικης επίθεσης.

Η Κατερίνα Ρίστα, έχει τις τελευταίες πληροφορίες για την κατάστασή της στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star.

Aύριο το πρωί, ιατροδικαστής θα την επισκεφθεί στον Ερυθρό Σταυρό όπου νοσηλεύεται για να την εξετάσει. Οι πληροφορίες από το νοσοκομείο αναφέρουν ότι το τραύμα που έχει δεχθεί είναι στο ιερό οστό, δηλαδή στο τελείωμα της σπονδυλικής στήλης.

Η αφαίρεση της σφαίρας έχει γίνει και τώρα αυτό που περιμένουν οι γιατροί είναι σιγά – σιγά να επανέλθει και να περπατήσει.

Η ψυχολογία της προσπαθεί να είναι καλή, βέβαια το σοκ ακόμα δεν το έχει ξεπεράσει.

Έτοιμος για Πρωθυπουργός ο Νίκος Ανδρουλάκης: «Δεν θα δώσω σωσίβιο ούτε σε Μητσοτάκη ούτε σε Τσίπρα»

0

Ηχηρή παρέμβαση από τον Νίκο Ανδρουλάκη, καλεί άμεσα την Κυβέρνηση να προχωρήσει σε μείωση του ΦΠΑ για να αντιμετωπιστεί το τεράστιο πρόβλημα της ακρίβειας των τελευταίων μηνών. «Το κράτος κερδοσκοπεί σε βάρος του πολίτη τους τελευταίους μήνες», κατήγγειλε επίσης ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ.

eksox 35 1

Οι δηλώσεις του Νίκου Ανδρουλάκη

Αναλυτικότερα ο κ. Ανδρουλάκης, σε δηλώσεις που έκανε την Παρασκευή στην Πάτρα, ανέφερε ότι «φαίνεται ξεκάθαρα ότι οι ανισότητες καλπάζουν, η ακρίβεια σαρώνει τα εισοδήματα των Ελλήνων πολιτών, δημιουργεί τεράστια προβλήματα ανταγωνιστικότητας και δυστυχώς δεν παίρνονται αποφάσεις ανάλογες του προβλήματος».

Όπως συμπλήρωσε, «πρέπει να υπάρξει άμεσα πλαφόν στην ρήτρα αναπροσαρμογής, πλαφόν στην τιμή του τιμολογίου, φορολόγηση των υπερκερδών των μεγάλων εταιριών», επισημαίνοντας ότι «η Ευρωπαϊκή Επιτροπή λέει με στοιχεία της ότι τα υπερκέρδη τους για όλη την Ευρώπη το 2022 θα είναι περίπου 200 δισεκατομμύρια ευρώ εάν δεν κάνουμε κάτι».

Επίσης, είπε ότι «πρέπει να μειωθεί ο ΦΠΑ στα βασικά αγαθά» διότι, όπως είπε, «το κράτος κερδοσκοπεί σε βάρος του πολίτη τους τελευταίους μήνες από την αύξηση των τιμών και έχει πολλαπλάσια έσοδα σε σχέση με τα προϋπολογιζόμενα».

Παράλληλα, ο Νίκος Ανδρουλάκης σημείωσε ότι «πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι η χώρα χρειάζεται ισχυρή προοδευτική πολιτική και ένα άλλο σχέδιο από αυτό που υλοποιεί η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας».

Για τις συνεργασίες

Όσον αφορά στις συνεργασίες, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ υπογράμμισε ότι «επειδή πολλά ακούγονται, θέλω να είμαι ξεκάθαρος» και εξήγησε:

«Τόσο ο κ. Τσίπρας όσο και ο κ. Μητσοτάκης είναι δύο πρωθυπουργοί που απέτυχαν παταγωδώς.

»Και η δημοκρατική παράταξη δεν πρόκειται σε αυτό το ισχυρό νέο της ξεκίνημα να δώσει σωσίβιο ούτε στον έναν ούτε στον άλλο».

Μάλιστα, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, «εμείς θέλουμε ισχυρή εντολή, ώστε να έχουμε τη δύναμη, προκειμένου να επιβάλουμε τις ιδέες και το προοδευτικό πρόγραμμα της σοσιαλδημοκρατίας για μια άλλη σελίδα για τον ελληνικό λαό, με περισσότερες ευκαιρίες για όλους, λιγότερες ανισότητες και μεγαλύτερη προοπτική για τους νέους ανθρώπους στην πατρίδα μας».

Για πρόωρες εκλογές

Απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου, σχετικά με το ενδεχόμενο πρόωρων εκλογών, ο κ. Ανδρουλάκης ανέφερε:

«Οι εκλογές είναι προνόμιο του εκάστοτε πρωθυπουργού.

»Όποτε γίνουν θα είμαστε πανέτοιμοι, με ανταγωνιστικά ψηφοδέλτια, με ολοκληρωμένο σχέδιο, με την αρετή της συνέπειας και της ευθύνης, χωρίς λαϊκισμούς, για να προσφέρουμε μια πραγματική εναλλακτική στον ελληνικό λαό».

«Διότι», όπως προσέθεσε, «το παιχνίδι πόλωσης που στήνεται από τον κ. Μητσοτάκη και τον κ. Τσίπρα για να εξυπηρετήσουν τα μικροκομματικά τους συμφέροντα δεν επιτρέπει έναν ισχυρό και γόνιμο δημόσιο διάλογο».

«Εμείς», συνέχισε, «ξαναγινόμαστε πρωταγωνιστές και όχι ρυθμιστές όπως θέλουν κάποιοι» και συμπλήρωσε:

«Πρωταγωνιστές για να επιβάλλουμε ένα πραγματικό δημόσιο διάλογο, που βάζει τα προβλήματα του ελληνικού λαού στο τραπέζι -με τους πραγματικούς συσχετισμούς και δεδομένα, χωρίς τη διχόνοια των προηγούμενων ετών- και τα επιλύει προς όφελος ολόκληρου του ελληνικού λαού».

Νωρίτερα, ο Νίκος Ανδρουλάκης, συνοδευόμενος από στελέχη του κόμματος, περιόδευσε στο κέντρο της Πάτρας, όπου συνομίλησε με πολίτες και καταστηματάρχες στους πεζόδρομους της Ρήγα Φεραίου και της Αγίου Νικολάου, καθώς και στην οδό Μαιζώνος.

«Την κοροιδεύουν για την καταγωγή της»: Η Βίκυ Βολιώτη απαντά στα απαράδεκτα σχόλια για την κόρη της

0

Η Βίκυ Βολιώτη σε παλαιότερη συνέντευξή της στην εκπομπή «Ελένη» με την Ελένη Μενεγάκη μεταξύ άλλων είχε αναφερθεί στην υιοθεσία της κόρης της από την Αιθιοπία.

«Δεν είχα ποτέ τον διακαή πόθο να κυοφορήσω, παρόλο που μεγαλώνουμε με την πεποίθηση ότι πρέπει να διαιωνίσουμε το δικό μας DNA», είπε και πρόσθεσε:

«Η διαδικασία της υιοθεσίας είχε πολλές δυσκολίες, αλλά δεν υπήρχε περίπτωση να μην τις ξεπεράσω για την κόρη μου».

«Γνωρίζουμε ότι η κόρη μας μπορεί να αντιμετωπίσει δυσκολίες λόγω της καταγωγής της και την προετοιμάζουμε ανάλογα», τόνισε στη συνέχεια.




Επίσης, μίλησε και για τα σχόλια που αφορούν την καταγωγή της. «Τα παιδιά πλέον υφίστανται bullying για πολλούς και διαφορετικούς λογούς. Έχουμε ακούσει απρεπή σχόλια, αλλά όχι πολλά. Η κόρη μας αντιμετωπίζει και μόνη της απρεπή σχόλια που αφορούν την καταγωγή της. Είναι δυνατό παιδί», σημείωσε.

«Εάν κάποιος δεν μπορεί να κάνει παιδιά, δεν υπάρχει ωραιότερη απόφαση από το να υιοθετήσει. Είναι δικό σου παιδί», δήλωσε συγκινημένη η ηθοποιός.

Άφωνοι με τη γενναιοδωρία της Δήμητρας Κατσαφάδου: Χάρισε 42.000 ευρώ στα παιδιά του Make a Wish

0

Σήμερα το πρωί, η εκπομπή το «Πρωινό μας» υποδέχθηκε το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) και αφιερώθηκε εξ ολοκλήρου στα παιδιά, συγκεντρώνοντας μάλιστα χρήματα προκειμένου το όνειρο δεκάδων παιδιών που δίνουν την πιο σκληρή μάχη της ζωής τους να βγει αληθινό.

Λίγο πριν το κλείσιμο, στον αέρα της εκπομπής εμφανίστηκε μέσω σύνδεσης στο Skype η Δήμητρα Κατσαφάδου, η οποία, όπως αποκάλυψαν οι συνεργάτες του Make A Wish, έχει ήδη κάνει φέτος τις ευχές τουλάχιστον 10 παιδιών πραγματικότητα.

Η ίδια σήμερα έκανε, όμως, μια ακόμα προσφορά που δεν πίστευε κανένας. Εμφανώς συγκινημένη έκανε μια προσφορά που προκάλεσε σοκ:

«Δεν θέλω να φαίνομαι», είπε συγκινημένη η Δήμητρα Κατσαφάδου, με τη Φαίη Σκορδά να της απαντά: «Δήμητρα, καταλαβαίνω ότι ντρέπεσαι, απλώς κάνε το θαύμα σου».
«Από εμένα έχετε δέκα ευχές μέσα από την καρδιά μου», είπε η Δήμητρα Κατσαφάδου κι όλοι έμειναν άφωνοι στο πλατό.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ:

«Δέκα ευχές; Δέκα; Ήμασταν στην έβδομη ευχή, μπορώ να βάλω το 10 μπροστά από το 7;», ρώτησε τότε η Φαίη Σκορδά και η Δήμητρα Κατσαφάδου απάντησε: «Ναι παιδί μου, με πολλή χαρά».

Οι δέκα ευχές της Δήμητρας Κατσαφάδου μεταφράζονται, σύμφωνα με τους υπολογισμούς που έγιναν στον αέρα, σε 42.000 ευρώ και αυτό ήταν κάτι που προκάλεσε σοκ στους ανθρώπους του Make a Wish.

Η Φαίη Σκορδά ευχαριστώντας την της είπε: «Να έχεις όλα τα καλά, να σου επιστραφουν όλα τα καλά».




«Αγαπημένε μου Παναγιώτη, έγινες πια 12 και ήρθε η ώρα να μάθεις ποιος είναι ο Άη Βασίλης»

0

Η μεγάλη στιγμή της αποκάλυψης, στο επίμονο ερώτημα των παιδιών για το αν υπάρχει πραγματικά Άγιος Βασίλης, μπορεί να προκαλέσει στα δεύτερα αίσθημα μεγάλης προδοσίας αν δεν γίνει με τρόπο σωστό και με ενσυναίσθηση.

«Πες μου την αλήθεια!» θυμάμαι να φωνάζει η κόρη μου πριν από μερικές χρόνια, φέρνοντας με σε εξαιρετική αμηχανία. Δηλαδή τι; Τόσα χρόνια λέγαμε ψέματα;

Όλοι οι γονείς αναζητάμε διαχρονικά τον λιγότερο επίπονο τρόπο για να πούμε τη μεγάλη αλήθεια, η οποία δεν χρειάζεται απαραίτητα να είναι σκληρή.

Η μαμά του 12χρονου Παναγιώτη κ. Ελένη Καρακώστα φαίνεται πως τον βρήκε. Έγραψε λοιπόν έναν εξαιρετικό γράμμα στον γιο της, το οποίο μπορεί να δώσει έμπνευση σε πολλούς από εμάς.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΕΔΩ:

320869332 678561750337535 7371843282997767042 n

Πηγή: infokids.cy

Ένας νεκρός και 3 σοβαρά τραυματίες, σε περίεργο τροχαίο λεωφορείου με Έλληνες τουρίστες στην πρωτεύουσα της Ρουμανίας Βουκουρέστι

0

Ένας νεκρός και 3 σοβαρά τραυματίες, σε τροχαίο λεωφορείου με Έλληνες τουρίστες στην πρωτεύουσα της Ρουμανίας Βουκουρέστι

Ενας επιβάτης έχασε τη ζωή του και τρεις νοσηλεύονται σε σοβαρή κατάσταση από τροχαίο δυστύχημα με πούλμαν που μετέφερε Έλληνες τουρίστες στο Βουκουρέστι νωρίτερα σήμερα, όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Εξωτερικών.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ενημέρωση από την πρεσβεία της Ελλάδας στη ρουμανική πρωτεύουσα, δυστύχημα σημειώθηκε νωρίτερα σήμερα στο Βουκουρέστι σε τουριστικό λεωφορείο με 47 Έλληνες επιβαίνοντες και έναν Έλληνα οδηγό.

Κατόπιν ενημέρωσης του τμήματος εκτάκτων περιστατικών του υπουργείου Εσωτερικών της Ρουμανίας, 24 από τους επιβαίνοντες μεταφέρθηκαν σε τοπικά νοσοκομεία για εξέταση και ενδεχόμενη παροχή πρώτων βοηθειών.

«Από τους ανωτέρω, 3 νοσηλεύονται σε σοβαρή κατάσταση. Δυστυχώς, ένας επιβάτης του λεωφορείο κατέληξε», αναφέρει το υπουργείο Εξωτερικών. «Οι υπόλοιποι επιβάτες έχουν μεταφερθεί σε ξενοδοχείο».

«Κλιμάκιο της πρεσβείας της Ελλάδας στο Βουκουρέστι έσπευσε αμέσως στο σημείο του συμβάντος και, στη συνέχεια, στα νοσοκομεία όπου νοσηλεύονται οι ανωτέρω Έλληνες πολίτες», σημειώνει.

Επίσης, προσθέτει, στελέχη της πρεσβείας παραμένουν στα νοσοκομεία για να προσφέρουν κάθε δυνατή συνδρομή στους τραυματίες.

«Το υπουργείο Εξωτερικών εκφράζει βαθύτατα συλλυπητήρια στην οικογένεια και στους οικείους του θανόντος και εύχεται ταχεία ανάρρωση στους τραυματίες», σημειώνει.

Το υπουργείο Εξωτερικών βρίσκεται σε διαρκή επικοινωνία με την πρεσβεία της Ελλάδας στο Βουκουρέστι και παρακολουθεί την κατάσταση.

voukouresti 2 voukouresti 5 voukouresti2 voukouresti 51

Σημειώνεται ότι, τα τηλέφωνα επικοινωνίας στο υπουργείο Εξωτερικών (Κρυπτογραφική Υπηρεσία) για οποιαδήποτε σχετική πληροφορία είναι τα ακόλουθα:

Σύμφωνα με νομικές πηγές που μεταδίδει το Οbservator Antena 1, ο οδηγός του λεωφορείου βρέθηκε αρνητικός σε αλκοόλ και ναρκωτικά. Ο άνδρας φέρεται να εξήγησε στην αστυνομία ότι κατευθυνόταν προς το Παλάτι του Κοινοβουλίου και το Google Maps πρότεινε τη διαδρομή μέσω του περάσματος Unirii.
Στο λεωφορείο επέβαιναν συνολικά 48 άτομα: 47 Έλληνες και ο οδηγός του πούλμαν το οποίο ξεκίνησε χθες το βράδυ από τον Βόλο, έκανε στάση σε Λάρισα και Θεσσαλονίκη και το πρωί έφτασε στο Βουκουρέστι.

Μόλις έφτασαν στο κέντρο, ο οδηγός δεν είδε τη σήμανση με αποτέλεσμα να πέσει πάνω στην πινακίδα. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Οbservator Antena 1, το τροχαίο συνέβη όταν το λεωφορείο που μάλλον έτρεχε, παραβίασε πινακίδα σχετικά με το όριο ύψους.

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να κολλήσει στην μπάρα η οποία συνέθλιψε την οροφή. Επίσης, μετά την πρόσκρουση, τα παράθυρα του πούλμαν έσπασαν.

bucuresti leoforeio arthro img 20221223 151923 img 20221223 151614 img 20221223 151609 img 20221223 151931

«Προσπαθούμε να μάθουμε τι έχει συμβεί»

Η υπάλληλος του γραφείου ανέφερε στο protothema.gr ότι οι υπεύθυνοι είναι σε συνεχή επικοινωνία με το Βουκουρέστι και τους συγγενείς των ταξιδιωτών. Επίσης, όπως ανέφερε στο protothema.gr ο υπεύθυνος του τουριστικού πρακτορείου, υπάρχει μεγάλη αναστάτωση και βρίσκονται διαρκώς σε επικοινωνία με τις Αρχές και τους ανθρώπους στο Βουκουρέστι. «Προσπαθούμε να μάθουμε τι έχει συμβεί και αν υπάρχουν νεκροί ή όχι. Αυτα δεν τα γνωρίζουμε και εμείς ακόμη, τα μαθαίνουμε από τις ειδήσεις. Αυτό που μπορούμε να αναφέρουν με ασφάλεια, είναι ότι 20 άτομα έχουν επιστρέψει στο ξενοδοχείο και υπάρχουν 25 άτομα τα οποία είναι προφανώς σε κάποια νοσοκομεία και μπορεί είτε οι ίδιοι να χρειάζονται βοήθεια είτε να είναι συνοδοί κάποιων τραυματιών», ανέφερε ο κ. Γιάννης Μπατζιόλας

«Δεν έχουμε εικόνα για νεκρούς, ξέρουμε ότι ακούμε από τις ειδήσεις, για έναν νεκρό και δύο σοβαρά τραυματίες. Ανάμεσα στους τραυματίες δεν είναι ο οδηγός. Δεν τραυματίστηκε από το τροχαίο», είπε. Σύμφωνα με τον ίδιο στο λεωφορείο επέβαιναν συνολικά 47 άτομα, ξεκίνησε από τον Βόλο, πήρε κόσμο από την Λάρισα και τη Θεσσαλονίκη. Συγκεκριμένα, έξι άτομα πήρε από τον Βόλο, 22 από την Λάρισα και 17 από τη Θεσσαλονίκη.

https://www.youtube.com/watch?v=dg0QEVMnOUY&feature=emb_title

https://www.youtube.com/watch?v=74k27Wqv1W4&feature=emb_title

Πώς έγινε το τροχαίο στη Ρουμανία

Στο λεωφορείο επέβαιναν συνολικά 48 άτομα: 47 Έλληνες και ο οδηγός του πούλμαν το οποίο ξεκίνησε χθες το βράδυ από τον Βόλο, έκανε στάση σε Λάρισα και Θεσσαλονίκη και το πρωί έφτασε στο Βουκουρέστι.

Μόλις έφτασαν στο κέντρο, ο οδηγός δεν είδε τη σήμανση με αποτέλεσμα να πέσει πάνω στην πινακίδα. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Οbservator Antena 1, το τροχαίο συνέβη όταν το λεωφορείο που μάλλον έτρεχε, παραβίασε πινακίδα σχετικά με το όριο ύψους. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να κολλήσει στην μπάρα η οποία συνέθλιψε την οροφή. Επίσης, μετά την πρόσκρουση, τα παράθυρα του πούλμαν έσπασαν.

Οι τραυματίες έχουν μεταφερθεί σε πέντε διαφορετικά νοσοκομεία, κοντά στο σημείο του δυστυχήματος, στα οποία έχει σημάνει «κόκκινος συναγερμός». Ανάμεσα στους τραυματίες, υπάρχουν δύο παιδιά ενώ τρεις από τους τραυματίες είναι σε σοβαρή κατάσταση. Η μία γυναίκα δεν έχει τις αισθήσεις της και οι άλλοι δύο έχουν χτυπήσει στο κεφάλι αλλά έχουν τις αισθήσεις τους.

Όσοι δεν έχουν τραυματιστεί, είναι σε ξενοδοχείο.

«Το Google Maps μου είπε να πάω από εκεί» λέει ο οδηγός του πούλμαν

Τις οδηγίες που είδε στο Google Maps φέρεται να κατηγόρησε ο οδηγός του πούλμαν που ξεκίνησε από τον Βόλο και είχε κατεύθυνση το Βουκουρέστι στη Ρουμανία.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με νομικές πηγές που μεταδίδει το Οbservator Antena 1, ο οδηγός του λεωφορείου βρέθηκε αρνητικός σε αλκοόλ και ναρκωτικά. Ο άνδρας φέρεται να εξήγησε στην αστυνομία ότι κατευθυνόταν προς το Παλάτι του Κοινοβουλίου και το Google Maps πρότεινε τη διαδρομή μέσω του περάσματος Unirii.

Κάτια Ζυγούλη: «Με διασκεδάζει να βλέπω τα παιδιά πώς κοιμούνται, έχω συλλογή με φωτογραφίες»

0

Η Κάτια Ζυγούλη λατρεύει τα Χριστούγεννα και ως μητέρα τεσσάρων παιδιών ανυπομονεί να περάσει οικογενειακά τις γιορτές με τις κόρες και τους γιους της.

Το γνωστό μοντέλο ανέφερε μέσα από το κανάλι της στο Youtube ότι φέτος άφησε τα παιδιά της να στολίσουν το χριστουγεννιάτικο δέντρο, ενώ δεν δίστασε να αποκαλύψει πόσο της αρέσει να βλέπει τα παιδιά της, την ώρα που κοιμούνται.

«Κάθομαι κάτω από το χριστουγεννιάτικο δέντρο, που φέτος άφησα τα παιδιά να το στολίσουν ολομόναχα. Εγώ μόνο έστησα τον κορμό και έβαλα τα λαμπάκια που είναι το δύσκολο κομμάτι. Όπως βλέπετε είμαστε μια ανάσα από τις γιορτές και οι κούτες παραμένουν εδώ ακόμη γεμάτες.

Με διασκεδάζει να βλέπω τα παιδιά πώς κοιμούνται. Ειδικά ο μικρότερος, ο Απόλλωνας έχει την τάση να κοιμάται με τον πιο περίεργο τρόπο, στα πιο περίεργα μέρη. Είναι η καλύτερη στιγμή να τους τραβήξεις φωτογραφία. Έχω συλλογή με φωτογραφίες!» αποκάλυψε η Κάτια Ζυγούλη.

Δες το απόσπασμα από την εκπομπή Mega Καλημέρα:




Ρίγη προκαλεί ο τραγικός πατέρας – «Ο κορονοϊός σκοτώνει το παιδί μου. Έχει μόλις 1% για να ζήσει»

0

Ο πατέρας του μόλις 2,5 ετών κοριτσιού προσεύχεται για ένα θαύμα.

Ο κορονοϊός έχει θέσει σε κίνδυνο τη ζωή της μικρής. Το κορίτσι μεταφέρθηκε από την Κόρινθο σε νοσοκομείο της Αθήνας…

Ο κορονοϊός μπήκε στη ζωή της μικρής και πολύ γρήγορα άρχισε να απειλεί την ίδια της, τη ζωή.

Ο πατέρας της, με δάκρυα στα μάτια περιγράφει την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί. Με τους γιατρούς όπως λέει, να εμφανίζονται για την ώρα απαισιόδοξοι και τις ελπίδες που του δίνουν, να προκαλούν στον ίδιο και στη γυναίκα του απόγνωση.

Πλέον χρειάζεται ένα θαύμα που ευελπιστεί να γίνει τα φετινά Χριστούγεννα. Για να σταθεροποιηθεί αρχικά η κατάσταση της μικρής και στη συνέχεια να ανταποκριθεί στην αγωγή των γιατρών. Τα πράγματα όμως είναι εξαιρετικά δύσκολα.

Συγκλονίζει ο πατέρας του 2,5 ετών κοριτσιού, που νοσηλεύεται διασωληνωμένο στην εντατική και δίνει μάχη για την ζωή του, λόγω επιπλοκών που προκάλεσε στον οργανισμό του ο κορονοϊός, από τον οποίο νοσεί τις τελευταίες ημέρες. Το κοριτσάκι, που κόλλησε κορονοϊό από την μητέρα του, νοσηλεύεται στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Νοσοκομείου Παίδων «Παναγιώτης και Αγλαΐα Κυριακού».

Μιλώντας στον ΑΝΤ1, ο πατέρας του παιδιού είπε ότι οι γιατροί του ανακοίνωσαν πως το παιδί έχει 1% πιθανότητες να καταφέρει να κρατηθεί στην ζωή, καθώς οι επιπλοκές από τον κορονοϊό, διαλύουν σταδιακά το νευρικό και άλλα συστήματα του οργανισμού της μικρούλας.




Ο Απ. Λύτρας αναλαμβάνει την υπόθεση του 16χρονου Ρομά που πυροβολήθηκε από αστυνομικό

0

Λίγες ημέρες μετά το τελευταίο αντίο στο παιδί τους η οικογένεια του Κώστα Φραγκούλη φαίνεται αποφασισμένη να συνεχίσει τον αγώνα της για δικαίωση, όπως λέει ο πατέρας, στη μνήμη του παιδιού τους.

Στο πλαίσιο αυτό, απευθύνθηκαν και ζήτησαν την συνδρομή του κορυφαίου ποινικολόγου, Αποστόλου Λύτρα ο οποίος και αναλαμβάνει πλέον την υπόθεση.

Ο κ. Λύτρας μιλώντας αποκλειστικά στο GRTimes επιβεβαίωσε την είδηση και σημείωσε χαρακτηριστικά:

” Η οικογένεια του 16 χρόνου Κωστή Φραγκούλη που έπεσε νεκρός από σφαίρα αστυνομικού ανέθεσε στο δικηγορικό μας γραφείο την εκπροσώπηση τους και την υποστήριξη της κατηγορίας. Δεν έχουμε λάβει ακόμα αντίγραφα της δικογραφίας αλλά σύμφωνα με αυτά που έχουμε πληροφορηθεί είναι βέβαιο ότι γίνεται προσπάθεια συγκάλυψης του εγκλήματος.

Τις «δικαιολογίες» που διατυπώθηκαν στην παρούσα υπόθεση τις έχουμε ακούσει και σε άλλες υποθέσεις αστυνομικής βίας. Όταν λάβουμε γνώση της δικογραφίας θα αιτηθούμε απο τον κύριο ανακριτή να προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες που δεν έγιναν μέχρι στιγμής και καταδεικνύουν τον δόλο του αστυνομικού να αφαιρέσει την ζωή του άτυχου νέου”.

Ο πατέρας Αντώνιος και 7 υπάλληλοι καλούνται ως ύποπτοι για ασέλγεια κατά συρροή

0

Καταιγιστικές είναι οι εξελίξεις στην υπόθεση της «Κιβωτού του Κόσμου» καθώς η Εισαγγελία Πρωτοδικών της Αθήνας απέστειλε κλήσεις στο Πατέρα Αντώνιο και σε επτά υπαλλήλους να δώσουν εξηγήσεις με την ιδιότητα του υπόπτου.

Η κλήση τους αφορά κακοποιητικές συμπεριφορές σε βάρος φιλοξενούμενων στις δομές της οργάνωσης ανά την Ελλάδα. την τελευταία τριετία (2020-2022).

Ειδικότερα, οι εισαγγελείς ανηλίκων που χειρίζονται τη δικογραφία της υπόθεσης απέστειλαν κλήση στον ιδρυτή της Κιβωτού του Κόσμου προκειμένου να δώσει εξηγήσεις για το αδίκημα της κατάχρησης σε ασέλγεια ανηλίκου κατά συρροή και κατ’ εξακολούθηση, σε βαθμό κακουργήματος.

Η κλήση του αφορά στις καταγγελίες τις του 19χρονου σήμερα πρώην φιλοξενούμενου στη δομή επαρχιακής πόλης και ενός 15χρονου αγοριού.

Επιπλέον, ο πατέρας Αντώνιος καλείται να δώσει εξηγήσεις και για το πλημμέλημα της ηθικής αυτουργίας σε σωματικές βλάβες αδύναμων προσώπων, κατά συρροή.

Παράλληλα, καλούνται να δώσουν εξηγήσεις και επτά υπάλληλοι της Κιβωτού του Κόσμου ( σε Αθήνα, Βόλο και Χίο) για κακοποιητικές συμπεριφορές σε βάρος ανηλίκων. Οι έξι για την πρόκληση σωματικών βλαβών στα παιδιά και μία υπάλληλος για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο.

Συγκεκριμένα η υπάλληλος φέρεται να μην μετέφερε σε γιατρό ή νοσοκομείο,ως όφειλε, παιδάκι που είχε τραυματιστεί.

Στο πλαίσιο της έρευνας των εισαγγελέων ανήλικων, σύμφωνα με πληροφορίες, φέρονται να προέκυψαν επαρκείς ενδείξεις ότι οι ξυλοδαρμοί, οι σκληρές τιμωρίες όπως η απομόνωση και η καταναγκαστική εργασία, δεν ήταν αποφάσεις που έλαβαν μεμονωμένα υπάλληλοι στις δομές. Κρίθηκε από τους εισαγγελείς, ότι ήταν η κεντρική γραμμή και η εντολή του πατρός Αντωνίου προς τους υπαλλήλους του ως μέσο σωφρονισμού των φιλοξενούμενων παιδιών.

Οι οκτώ ύποπτοι έχουν κληθεί να δώσουν εξηγήσεις μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα. Όλοι αναμένεται να ζητήσουν προθεσμία για να ενημερωθούν για το σε βάρος τους υλικό της δικογραφίας πριν καταθέσουν τις εξηγήσεις τους.

Πάντως αξίζει να σημειωθεί ότι μέχρι το 2019 και την ψήφιση του νέου Ποινικού Κώδικα, πράξεις σε βάρος ανηλίκων, όπως η απομόνωση και ο εξαναγκασμός σε εργασία, διώκονταν και τιμωρούνταν ως κακουργήματα ενώ πλέον είναι πλημμελήματα.