Blog Σελίδα 7660

«Η Εύα Καϊλή ζει έναν εφιάλτη στη φυλακή, είναι μια καταστροφή όλο αυτό επειδή είναι αθώα»

0

«Η Εύα Καϊλή ζει έναν εφιάλτη στη φυλακή, είναι μια καταστροφή όλο αυτό επειδή είναι αθώα», δηλώνει ένας εκ των δικηγόρων της, Μιχάλης Δημητρακόπουλος σε συνέντευξή του στην Corriere della Sera για το σκάνδαλο Qatargate.

Ο γνωστός ποινικολόγος σημειώνει πως ο μόνος άνθρωπος που την έχει επισκεφτεί στις φυλακές ήταν ο πατέρας της τα Χριστούγεννα.

«Έχω πλήρη εμπιστοσύνη στο βελγικό σύστημα δικαιοσύνης», δηλώνει ο ίδιος, τονίζοντας πως πιστεύει ότι οι πιθανότητες είναι μηδενικές εάν ασκήσει σε αυτή τη φάση έφεση για την προφυλάκιση της Ελληνίδας ευρωβουλευτή.

Ο κ. Δημητρακόπουλος επισημαίνει πως – σύμφωνα με το ένταλμα σύλληψης – η κυρία Καϊλή κατηγορείται για διαφθορά, ξέπλυμα χρήματος και συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση.

«Μετά από όσα διάβασε στους φακέλους της έρευνας, αισθάνεται προδομένη. Το όνομά της χρησιμοποιήθηκε εν αγνοία της, πριν από την ημέρα της σύλληψης δεν γνώριζε τίποτα για τα χρήματα που βρέθηκαν στο σπίτι, τα χρήματα δεν ήταν δικά της ούτε τα φύλαγε», αναφέρει ο κ. Δημητρακόπουλος στην ιταλική εφημερίδα.

Όσον αφορά το εάν η κυρία Καϊλή θα μείνει στο Βέλγιο ή θα επιστρέψει στην Ελλάδα αν αποφυλακιστεί, ο κ. Δημητρακόπουλος σημείωσε ότι «θα παραμείνει στο Βέλγιο και θα αγωνιστεί μέχρι να αναγνωριστεί η αθωότητά της».

Τέλος, ο κ. Δημητρακόπουλος αναφέρθηκε στο παιδί της ευρωβουλευτή: «Η καρδιά της αιμορραγεί κυριολεκτικά για το 22 μηνών παιδί της, το οποίο είναι μόνο του και μπορεί να στηρίζεται μόνο στον ηλικιωμένο παππού του».




Έναστρον: Η απάντηση στο πρόστιμο για το τσιγάρο του Βασίλη Μπισμπίκη

0

Ανήμερα των Χριστουγέννων ο Βασίλης Μπισμπίκης επισκέφθηκε τη Δέσποινα Βανδή στο νυχτερινό κέντρο που εμφανίζεται μαζί με τις Μέλιsses.

Η τραγουδίστρια ενώ βρισκόταν στη σκηνή πλησίασε τον σύντροφό της και τον φίλησε, ενώ εκείνος κρατούσε ένα τσιγάρο στο χέρι.

Οι εν λόγω φωτογραφίες στάθηκαν αφορμή ώστε ο Θάνος Πλεύρης να επιβάλει πρόστιμο για τη μη τήρηση του αντικαπνιστικού νόμου.

«Με βάση αυτήν την φωτογραφία κινείται η διαδικασία να επιβληθεί το πρόστιμο στο μαγαζί και σε όσους παρανομούν. Ο νόμος ισχύει για όλους και το κάπνισμα στον εσωτερικό χώρο ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ», έγραψε ο Υπουργός Υγείας.

Το Έναστρον εξέδωσε ανακοίνωση μέσα από τον επίσημο λογαριασμό του στο Instagram η οποία αναφέρει:

«Αγαπητοί φίλοι, όλοι γνωρίζετε ότι η μεγάλη οικογένεια του Έναστρον, η διοίκηση, οι καλλιτέχνες και οι δεκάδες εργαζόμενοι προσφέρουμε επί πολλά έτη υψηλό επίπεδο ψυχαγωγίας και διασκέδασης, σεβόμενοι πάντοτε την τήρηση των νόμων. Είναι προφανές ότι η προσπάθεια τήρησης του αντικαπνιστικού νόμου είναι συνεχής και αδιάκοπη μέσα σε πραγματικά δύσκολες συνθήκες αφού είναι δύσκολος ο έλεγχος εκατοντάδων πελατών που διασκεδάζουν.
Μεμονωμένα περιστατικά όπως αυτό που έλαβε σήμερα δημοσιότητα δεν μπορούν να ακυρώσουν τις συνεχείς προσπάθειες που καταβάλουμε όλοι μας. Η παρέμβαση του Υπουργού Υγείας κ. Θάνου Πλεύρη ενδυναμώνει την προσπάθεια της πολιτείας και την δική μας για ην πλήρη απάλειψη του καπνίσματος στα κέντρα διασκέδασης».

63aac4513ab93

27 Δεκεμβρίου: Εορτάζει ο Άγιος Στέφανος, ο Πρωτομάρτυρας και Αρχιδιάκονος

0

Λόγων στεφάνοις, οἷα τιμίοις λίθοις,
Στέφω Στέφανον, ὃν προέστεψαν λίθοι.
Εἰκάδι λαΐνεος Στέφανον μόρος ἑβδόμῃ εἷλεν.

Ο Άγιος Στέφανος ήταν ένας από τους πιο διακεκριμένους μεταξύ των επτά διακόνων, που εξέλεξαν οι πρώτοι χριστιανοί για να επιστατούν στις κοινές τράπεζες των αδελφών, ώστε να μη γίνονται λάθη και τους χειροτόνησαν οι Άγιοι Απόστολοι. Αν και κουραστική η ευθύνη του επιστάτη για τόσους αδερφούς παρ’ όλα αυτά ο Στέφανος έβρισκε καιρό και δύναμη για να κηρύττει το Ευαγγέλιο του Χριστού. Και όπως αναφέρει η Αγία Γραφή: «Στέφανος πλήρης πίστεως καὶ δυνάμεως ἐποίει τέρατα καὶ σημεῖα μεγάλα ἐν τῷ λαῷ».(Πραξ. Αποστόλων, στ΄8-15, ζ΄1-60). Δηλαδή ο Στέφανος, που ήταν γεμάτος πίστη και χάρισμα ευγλωττίας δυνατό, έκανε μεταξύ του λαού μεγάλα θαύματα, που προκαλούσαν κατάπληξη και αποδείκνυαν την αλήθεια του χριστιανικού κηρύγματος.

Ο Στέφανος είχε αφιερώσει τη ζωή του στο κήρυγμα του ευαγγελικού λόγου και στη φιλανθρωπική δράση. Για τη προσφορά και τις αρετές του τιμήθηκε με το χάρισμα της θαυματουργίας. Με το χάρισμα αυτό θεράπευε ασθενείς και αποδείκνυε τη δύναμη του Χριστού. Με τη βαθιά θεολογική του κατάρτιση ανέτρεπε εύκολα τις κακοδοξίες των Ιουδαίων για το έργο του Χριστού, προκαλώντας την οργή και το φθόνο τους.

Οι Ιουδαίοι, όμως, καθώς ήταν προκατειλημμένοι, εξαπέλυσαν συκοφάντες ανάμεσα στο λαό, που διέδιδαν ότι άκουσαν το Στέφανο να βλαστημεί το Μωϋσή και το Θεό. Με αφορμή, λοιπόν, αυτές τις συκοφαντίες, που οι ίδιοι είχαν ενσπείρει, άρπαξαν με μίσος το Στέφανο και τον οδήγησαν μπροστά στο Συνέδριο, τάχα για να απολογηθεί. Η απολογία του Στεφάνου υπήρξε πρότυπο τόλμης και θάρρους. Χωρίς να φοβηθεί καθόλου, εξαπέλυσε λόγια – κεραυνούς εναντίον των Ιουδαίων. Και από υπόδικος, ορθώθηκε θυελλώδης ελεγκτής και κατήγορος. Τότε ακράτητοι από το μίσος οι Ιουδαίοι, τον έσυραν έξω από την πόλη, όπου τον θανάτωσαν με λιθοβολισμό. Εκεί φάνηκε και η μεγάλη συγχωρητικότητα του Στεφάνου προς τους εχθρούς του με τη φράση του, «Κύριε, μὴ στήσης αὐτοῖς τὴν ἁμαρτίαν ταύτην». Κύριε μη λογαριάσεις σ’ αυτούς την αμαρτία αυτή.

Σασμός: Σούπερ αποκλειστικό – Η Αργυρώ θρηνεί μαυροφορεμένη

0

Τα νέα επεισόδια του Σασμού για το 2023 θα είναι άκρως… καθηλωτικά κι εννοείται πως πρωταγωνίστρια θα είναι η Αργυρώ που… τα χτυπήματα της μοίρας δεν σταματούν λεπτό για εκείνη.

Ο Σταύρος προβαίνει στη χειρότερη λύση προκειμένου να εκδικηθεί την πρώην γυναίκα του και αυτή είναι να απάγει το παιδί της, τον μικρό Πετρή. Η αγωνία όλων φτάνει στο ζενίθ.

Η Αργυρώ θρηνεί

Τα λόγια της έπεσαν σαν μαχαιριά στην καρδιά του. Οταν η Αργυρώ ζήτησε από τον Σταύρο να χωρίσουν, εκείνος δεν έχασε την πίστη του και συνέχισε να της λέει ότι πρέπει να προσπαθήσουν ξανά και κυρίως λόγω του παιδιού τους που έχει ανάγκη και τους δύο στη ζωή του. Εκείνη όμως, αποφασισμένη όσο ποτέ, του είπε ότι δεν έχει την παραμικρή ανάγκη να συνεχίσει κάτι που δεν τη γεμίζει. Από εκείνη τη στιγμή της φανέρωσε την απόφασή του να διεκδικήσει μέχρι τέλους τον μικρό Πέτρο.

Η Αργυρώ με σύμμαχο τη Στέλλα έκανε ό,τι ήταν ανθρωπίνως δυνατό για να μείνει το παιδί με τη μητέρα του, όμως όταν ο Σταύρος κατανόησε πως δεν θα καταφέρει ποτέ να έχει δικό του το παιδί, αρχίζει να κάνει τρελές σκέψεις που θα βάλουν σε κίνδυνο και τον ίδιο αλλά και το παιδί που τόσο αγαπάει! «Η Αργυρώ δεν θα σου στερήσει ποτέ το δικαίωμα να βλέπεις τον γιο σου. Γιατί θέλεις να το φτάσεις στα άκρα;», θα τον ρωτήσει ο αδελφός του αλλά δεν φαίνεται να του αλλάζει το μυαλό. «Ακουσέ με, έχεις ανάγκη να βλέπεις αυτό το παιδί. Μπορεί η σχέση σας να χάλασε αλλά πάντα θα είσαι ο μπαμπάς του. Αν το καταλάβεις αυτό, θα συνεχίσεις τη ζωή σου αναίμακτα και θα τον βλέπεις να μεγαλώνει», του εξηγεί τελικά, αλλά ο Σταύρος δεν είναι έτοιμος να ακούσει.

argiro 1

Οπως θα δούμε στα επόμενα επεισόδια, ο Σταύρος θα κατανοήσει ότι τα περιθώρια γύρω του στενεύουν και η Αργυρώ κοντεύει να λάβει και νόμιμα την πλήρη επιμέλεια του Πετρή. Τότε λοιπόν θα προβεί σε μια κίνηση που θα δημιουργήσει πολλά προβλήματα σε όλους. Θα κλέψει το παιδί από το σπίτι της Μαρίνας ενώ αυτό θα κοιμάται και θα το κρύψει σε ένα κρησφύγετο που θα έχει δημιουργήσει στο βουνό. Εκεί, μακριά από όλους, θα νιώσει για λίγο ευτυχισμένος, όμως όταν η Μαρίνα και η Αργυρώ καταλάβουν ότι το παιδί λείπει από την κούνια του, θα ξεκινήσουν ένα ανθρωποκυνηγητό χωρίς τέλος.

Ο Αντώνης θα κινητοποιήσει δυνάμεις της αστυνομίας προκειμένου να τον εντοπίσουν, ενώ η Αργυρώ ανήμπορη να δεχτεί αυτό που της συμβαίνει, θα καλέσει στο τηλέφωνο τον Αστέρη. Αλλωστε είναι ο μόνος που μπορεί να την ηρεμήσει. Εκείνος θα βρεθεί κοντά της αμέσως προσπαθώντας να την ηρεμήσει. «Ο Αντώνης θα κάνει ό,τι είναι δυνατό προκειμένου να σου φέρει πίσω το παιδί. Εχε του εμπιστοσύνη, Αργυρώ. Δεν θα γλιτώσει ο Σταύρος. Θα πρέπει πάντως να έχει πληγωθεί πολύ για να κάνει κάτι τέτοιο», θα της πει. Η πρώην αγαπημένη του θα βρεθεί κοντά στο να του αποκαλύψει την αλήθεια σχετικά με την πατρότητα του παιδιού, όμως τελικά δεν θα παρασυρθεί από το συναίσθημα που την κατακλύζει εκείνη τη στιγμή.

Ο Αντώνης με τη βοήθεια του Βαγγέλη θα φτάσουν στα ίχνη του άντρα που έχει προκαλέσει πόνο, αλλά ακόμα και τότε η Αργυρώ δεν θα του κρατήσει κακία. Θα τη νοιάζει πως το παιδί της έφτασε στα χέρια της σώο και αβλαβές. Μόνο η Μαρίνα θα θελήσει να μιλήσει στον πρώην γαμπρό της και οι κουβέντες της θα τον πληγώσουν βαθιά. «Ντροπή σου, αγόρι μου, που χρησιμοποίησες ένα αθώο πλάσμα για να εκδικηθείς την πρώην γυναίκα σου. Ετσι μας ξεπληρώνεις το ότι σου ανοίξαμε το σπίτι και την αγκαλιά μας; Ο,τι κι αν έχεις με την Αργυρώ λύστο με τους δικηγόρους, όμως τον Πετρή μην τον ανακατέψεις ξανά γιατί θα με βρεις μπροστά σου».

Λίγο μετά, όμως, ο Βαγγέλης θα αρχίσει να παίζει ξανά χαρτιά και να χάνει υπέρογκα ποσά, με αποτέλεσμα ο Σταύρος να θελήσει να τον προστατεύει. Δεν θα αργήσει όμως να έρθει η στιγμή που οι δανειστές, βλέποντας πως ο Βαγγέλης δεν έχει τη διάθεση να πληρώσει τα όσα χρωστάει και θέλοντας να του δώσουν ένα ηχηρό μήνυμα, θα σκοτώσουν τον αδελφό του, Σταύρο. Η είδηση του θανάτου του θα πέσει βαριά πάνω από την Ανω Ποριά και ειδικά την οικογένεια Βρουλάκη.

Ομόρφες oικογενειακές στιγμές για την Άντζελα Γκερέκου: Η γλυκιά φωτογραφία από το Χριστουγεννιάτικο τραπέζι

0

Οικογενειακές ήταν οι φετινές γιορτές και για την Άντζελα Γκερέκου. Η αγαπημένη ηθοποιός, όπως η ίδια μοιράστηκε μέσα από τα προσωπικά της social media, πέρασε τις ημέρες των γιορτών στην Αθήνα έχοντας στο πλευρό της την οικογένειά της.

Πιο αναλυτικά, η Άντζελα Γκερέκου ανήρτησε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram μία γλυκιά φωτογραφία από το Χριστουγεννιάτικο τραπέζι, ποζάροντας με όλη της την οικογένεια. Συγκεκριμένα, όπως είδαμε στην εν λόγω φωτογραφία, η πρωταγωνίστρια της σειράς “Η Γη της Ελιάς” πέρασε αυτές τις μέρες μαζί με τη μητέρας της, την κόρη της αλλά και την οικογένεια του αγαπημένου της αδερφού.

321837073 1360250494717186 2836199265001651866 n

Τα χαμόγελα της οικογένειας της ηθοποιού “έκλεψαν” δικαίως τις καρδιές των ακολούθων της, όπως άλλωστε και το κατακόκκινο, γιορτινό και στολισμένο Χριστουγεννιάτικο τραπέζι.

Απίστευτο: Βρέθηκε λευκό μινκ στο ποτάμι του Κηφισού για πρώτη φορά

0

Ένα μινκ (βιζόν) εντόπισε ο φωτογραφικός φακός της Eurokinissi να κολυμπάει στον Κηφισό και φέρεται το συγκεκριμένο είδος ζώου να καταγράφεται για πρώτη φορά στον αστικό ιστό της Αττικής.

Το μινκ ενδημεί στη Βόρεια Αμερική, ενώ στην Ευρώπη συναντάται κυρίως σε λίμνες, ποτάμια και έλη σε Ρουμανία, Φινλανδία και Ρωσία.

Πρόκειται για ένα σαρκοφάγο θηλαστικό, με μήκος τα 40 με 50 εκατοστά, ενώ η ουρά του μπορεί να φτάσει τα 14 εκατοστά.

Στην Ελλάδα το μινκ εκτρέφεται για τη γούνα του και από τυχαίες ή άστοχες απελευθερώσεις έχει αποικήσει σε λίμνες και υγρότοπους, καταστρέφοντας την ισορροπία των φυσικών τοπικών οικοσυστημάτων, καθώς είναι χωροκατακτητικό και καταστρέφει την τοπική πανίδα.

Το λευκό δεν είναι το φυσικό του χρώμα, αλλά έχει δημιουργηθεί μετά από γενετικές επεμβάσεις. Άγνωστο, ωστόσο, το πώς βρέθηκε το συγκεκριμένο ζώο να κολυμπά στον Κηφισό αν και πιθανολογείται πως υπήρξε κάποια τυχαία ή άστοχη απελευθέρωση.

Μάλιστα, στην περίοδο της έξαρσης του κορονοϊού το 2020 είχαν θανατωθεί εκατομμύρια μινκ στην Δανία, καθώς είχε εντοπιστεί ένα μεταλλαγμένο στέλεχος του ιού.

Δείτε το μινκ να κολυμπά στον Κηφισό

1987e11f7f9a471c84c8ff1a75cd91af 680772c4de5d4ecf883175491d530067 aa195862669343f087735cb50eda0c7a 5881997b7588452a8e33493739924b04

Γιορτές στη παραλία: Ξυπόλητη στην αμμουδιά η οικογένεια Μητσοτάκη

0

Μία οικογενειακή φωτογραφία ανήρτησε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, στον προσωπικό του λογαριασμό στο instagram, μέσα από την οποία εύχεται για τα Χριστούγεννα.

Στη φωτογραφία, ο Κυριάκος Μητσοτάκης, η σύζυγός του, Μαρέβα, και τα τρία τους παιδιά, Κωνσταντίνος, Σοφία και Δάφνη, ποζάρουν ξυπόλητοι και χαλαροί στην παραλία, πιθανότατα στα Χανιά, όπου ο πρωθυπουργός πέρασε τις ημέρες των Χριστουγέννων.

Σημειώνεται ότι οι διακοπές στο βουνό του πρωθυπουργού, συνδέθηκαν με την οριστική απόφασή του για την ημερομηνία των εκλογών, καθώς πολλοί θυμήθηκαν μια προηγούμενη φράση του ότι οι κρίσιμες αποφάσεις λαμβάνονται στο βουνό- όταν οι δημοσιογράφοι προσπαθούσαν να μάθουν ποιον/ποιαν θα προτείνει για Πρόεδρο της Δημοκρατίας- αλλά τελικά τα πλάνα του Κυριάκου Μητσοτάκη άλλαξαν και αντί για την Ηπειρο προτίμησε για τις διακοπές του την Κρήτη και τα Χανιά.

Ούτως ή άλλως όμως δεν αναμένεται μια επίσημη ανακοίνωση για τις εκλογές, αλλά όλα δείχνουν οτι οι κάλπες θα στηθούν την Ανοιξη.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Kyriakos Mitsotakis (@kyriakos_)

«Αναστήθηκα και έπηξα»: Αγανάκτησε ο Παπαδάκης με τα εμβόλια που έκανε για τον κορωνοϊό

0

Ο Γιώργος Παπαδάκης επέστρεψε…δριμύτερος στο στούντιο του «Καλημέρα Ελλάδα» σήμερα το πρωί.

Υπενθυμίζεται ότι ο δημοσιογράφος νόσησε με κορωνοϊό, και επί 19 μέρες έμεινε εκτός πλατό. Μάλιστα νοσηλεύτηκε και μερικές μέρες στο νοσοκομείο.

Αυτές τις ημέρες εμφανιζόταν στην εκπομπή μέσω ζωντανής σύνδεσης από το σπίτι του, όπου βρισκόταν σε καραντίνα.

«Ακόμη βγαίνω θετικός, 13η μέρα σήμερα που είμαι θετικός. Σήμερα θα πάω να κάνω και μοριακό και κάτι που είπαν ότι θα μου μετρήσουν. Να δούμε κατά πόσο είμαι θετικός ή δεν είμαι. Έχω πήξει Μαρία, δεν αντέχω άλλο» είχε πει μια από τις μέρες ο Γιώργος Παπαδάκης, μιλώντας στην συμπαρουσιάστριά του, Μαρία Αναστασοπούλου.

«Μακάρι και θα ρωτήσω την έκπληξη που έχεις, πως τα κατάφερα εγώ 5 φορές εμβολιασμένος να την πατήσω και να είμαι 13 μέρες θετικός; Θα το ρωτήσω, γιατί πρέπει να μου απαντήσουν. Να απαντήσει η επιστήμη και όχι ο παθών» είχε συμπληρώσει με τη σειρά του ο δημοσιογράφος.

«Καλημέρα Ελλάδα, ήρθε ο Λάζαρος! Αναστήθηκε. Δεν θα πω τίποτα. Αισθάνομαι πολύ καλά που ήρθα στο δεύτερο σπίτι μου. Να σας ευχηθούμε τα καλύτερα, πάνω απ’ όλα υγεία. Ελπίζουμε όλες αυτές τις ημέρες να περάσατε καλά. Υγεία παιδιά. Μετά από αυτό που πέρασα 19 μέρες», είπε σήμερα ο Γιώργος Παπαδάκης.

«Σου έχω νέα, δεν με κόλλησες εσύ, εγώ σε κόλλησα. Έψαξα να βρω την μέρα μηδέν, την έχω βρει και δεν πρέπει να ευθύνεσαι εσύ» είπε στη συνέχεια ο Γιώργος Παπαδάκης στην Μαρία Αναστασοπούλου.

Παράδειγμα ανθρώπου: Πούλησε το σπίτι του για να πληρώσει τα δίδακτρα της εγγονής του και ο κόσμος του αγοράζει νέο σπίτι

0

Ήταν μια θυσία που χαιρόταν να κάνει για το μέλλον της εγγονής του.

Τον Φεβρουάριο του 2021, η εκπομπή «Humans of Bombay» μοιράστηκε μια ιστορία για έναν παππού ο οποίος πούλησε το σπίτι του για να πληρώσει τις σπουδές της εγγονής του.

Χάρη στην αγάπη και την υποστήριξη αγνώστων από το Διαδίκτυο ο παππούς, έχει πλέον νέο σπίτι.

Στη συνέντευξή του στο Humans of Bombay (HOB), ο Ντενρζαί Τζι αποκάλυψε ότι αφού έχασε και τους δύο γιους του, έπρεπε να φροντίσει τα εγγόνια και τις νύφες του.

«Πριν από έξι χρόνια, ο μεγαλύτερος γιος μου έφυγε από το σπίτι, πήγε στη δουλειά ως συνήθως αλλά δεν επέστρεψε ποτέ», είπε ο Τζι. Το σώμα του βρέθηκε μια εβδομάδα αργότερα.

Δύο χρόνια αργότερα, έχασε τον άλλο γιο ο οποίος αυτοκτόνισε.

Όταν η εγγονή του ρώτησε αν θα έπρεπε να εγκαταλείψει το σχολείο, ο Τζι τη διαβεβαίωσε ότι θα μπορούσε να συνεχίσει την εκπαίδευσή της. Άρχισε να δουλεύει περισσότερες ώρες, φεύγοντας από το σπίτι στις 6 π.μ., οδηγώντας το αυτόματο ρίκσα του μέχρι τα μεσάνυχτα.

«Τις περισσότερες μέρες δεν είχαμε τίποτα να φάμε», είπε ο Τζι στο HOB.

Αλλά όταν η εγγονή του τελείωσε το λύκειο και είπε ότι ήθελε να ταξιδέψει στο Δελχί για να σπουδάσει, ο Τζι ήξερε ότι δεν θα μπορούσε να το αντέξει οικονομικά με το τρέχον εισόδημά του.

«Αλλά έπρεπε να εκπληρώσω τα όνειρά της… με οποιοδήποτε κόστος. Έτσι, πούλησα το σπίτι μας και πλήρωσα τις σπουδές της», είπε. Η σύζυγός του, η νύφη του και τα εγγόνια του έμειναν σε έναν συγγενή του στο χωριό τους ενώ ο Τζι έμεινε στη Βομβάη για να εργαστεί. Κοιμόταν κάθε βράδυ στο αυτοκίνητό του.

Ήταν μια θυσία που χαιρόταν να κάνει για το μέλλον της εγγονής του.

«Ανυπομονώ να γίνει δασκάλα, ώστε να την αγκαλιάσω και να της πω: «Με έκανες τόσο περήφανο». Θα είναι η πρώτη πτυχιούχος της οικογένειάς μας», είπε.

Η ιστορία του Τζι άγγιξε τις καρδιές πολλών στα social media. Ξεκίνησε ένας διαδικτυακός έρανος και χιλιάδες άνθρωποι βοήθησαν να συγκεντρωθούν συνολικά 24 Lahk (32.000 δολάρια) για αυτόν.

«Όλα έγιναν λόγω της αγάπης και της υποστήριξής σας, ο Ντενρζαί Τζι έχει τώρα μια νέο σπίτι και μπορεί να σπουδάσει την εγγονή του», έγραψε το Humans of Bombay.

Πηγή: huffingtonpost.gr

«Αθώος» ο οδηγός του λεωφορείου: «Παγίδα θανάτου» η μπάρα σύμφωνα με τα ρουμάνικα ΜΜΕ

0

Στο τροχαίο δυστύχημα με Ελληνες στο Βουκουρέστι, που κόστισε τη ζωή σε έναν 53χρονο, συνεχίζουν να αναφέρονται και σήμερα τα ρουμανικά μέσα ενημέρωσης, καθώς στη χώρα το σημείο είναι γνωστό ως καρμανιόλα.

Το τουριστικό λεωφορείο που είχε ξεκινήσει από τον Βόλο και την Λάρισα, με 47 Έλληνες επιβαίνοντες, παραβίασε το όριο ύψους, σε κεντρικό δρόμο, στο Βουκουρέστι και προσέκρουσε σε μεταλλική δοκό για τη σήμανση.

Η μεταλλική δοκός συνέθλιψε την οροφή του λεωφορείου, ενώ τα παράθυρα του πούλμαν θρυμματίστηκαν.

Πρόκειται για ένα σημείο καρμανιόλα, καθώς η πινακίδα ναι μεν προειδοποιεί για το μέγιστο ύψος που πρέπει να έχουν τα οχήματα που θέλουν να περάσουν κάτω από τη γέφυρα, κάτι που φαίνεται όμως πως δεν αντιληπτό από αρκετούς με αποτέλεσμα να σημειώνονται συνεχώς τροχαία.

Ο υπόγειος δρόμος Pasajul Unirii, άνοιξε τον περασμένο Σεπτέμβριο, ύστερα από την ανακατασκευή του που διήρκησε 77 μέρες και στοίχισε 14 εκατομμύρια λέι (2,85 εκατ. ευρώ). Στην είσοδο του υπάρχει η μοιραία μεταλλική μπάρα, η οποία προειδοποιεί τους οδηγούς για το μέγιστο ύψος των 3,5 μέτρων.

«Το πρόβλημα δεν είναι οι οδηγοί αλλά άλλο»

Από τον Σεπτέμβριο που παραδόθηκε το συγκεκριμένο τούνελ έχουν γίνει στο σημείο με την σιδερένια προειδοποιητική μπάρα 7 παρόμοια τροχαία, με το τελευταίο δυστυχώς να είναι και μοιραίο.

Σύμφωνα με την ρουμάνικη Republica, και στις επτά περιπτώσεις, οχήματα με ύψος άνω των 3,5 μέτρων χτύπησαν ή «κόλλησαν» στην υπερυψωμένη μπάρα στη Union Passage.

«Το γεγονός ότι τουλάχιστον 7 επαγγελματίες οδηγοί, από 3 διαφορετικές χώρες (Ρουμανία, Τουρκία και Ελλάδα) διέπραξαν το ίδιο λάθος, στον ίδιο χώρο, μέσα σε μόλις τρεις μήνες, λέει ξεκάθαρα ότι το πρόβλημα δεν είναι οι οδηγοί, αλλά άλλο. Όμως ποιο;» γράφει σε άρθρο της η ιστοσελίδα της εφημερίδας.

Ο συντάκτης αναφέρει, σύμφωνα με τον Σκάι, ότι και οι 7 επαγγελματίες οδηγοί αγνόησαν την πινακίδα περιορισμού ύψους στην είσοδο του τούνελ. Αυτό σημαίνει ότι το πρόβλημα σχετίζεται με τη δομή και τη σηματοδότηση του δρόμου.

«Είπαν ψέματα»

Επίσης, η ιστοσελίδα promotor επικαλείται δηλώσεις του προέδρου του κόμματος USR της Ρουμανίας Καταλίν Ντρούλα, ο οποίος κατηγόρησε τις αρχές που εμπλέκονται στο δυστύχημα ότι είπαν ψέματα ότι το λεωφορείο χτύπησε τις αλυσίδες του περιοριστή ύψους.

Όπως επισημαίνει με ανάρτησή του στο Facebook οι τοπικές αρχές του Βουκουρεστίου είπαν ψέματα ότι το λεωφορείο που ενεπλάκη στο δυστύχημα στο Pasajul Unirii χτύπησε τις αλυσίδες του περιοριστή ύψους.

«Δημοσιεύτηκε βίντεο που δείχνει πως το τουριστικό λεωφορείο πέρασε τις προειδοποιητικές αλυσίδες της Pasajul Unirii στη λωρίδα 2 (από 4) και μετά άλλαξε λωρίδα προς τα αριστερά. (…) Την ίδια ώρα, σε φωτογραφία που τραβήχτηκε σήμερα μπορεί κανείς να δει πώς οι προειδοποιητικές αλυσίδες βρίσκονται αναποδογυρισμένες στο πλάτος της λωρίδας 3» γράφει και συμπληρώνει:

«Βγαίνουν ορισμένα συμπεράσματα: Ο νομάρχης Grebla και άλλοι αξιωματούχοι που είπαν ότι χτυπήθηκαν οι προειδοποιητικές αλυσίδες είπαν ψέματα, είναι λάθος. Όπως έχω ξαναπεί, δεν πρέπει να μπορείτε να τις παρακάμψετε εάν μπείτε στη λωρίδα (λύσεις μπορούν να βρεθούν, από την τοποθεσία πιο κοντά στο πέρασμα, μέχρι την προηγούμενη φυσική οριοθέτηση των κατευθύνσεων μέσα από τη λωρίδα)».

«Οι αλυσίδες έχουν επίσης χτυπηθεί από άλλα φορτηγά ή πούλμαν όπως φαίνεται στην εικόνα και έχουν μείνει έτσι. Πρακτικά, δεν υπάρχει συντήρηση και επανενεργοποίηση αυτού του στοιχείου ασφαλείας. Κατά συνέπεια, (…) και αν περνούσε στη λωρίδα 3, κάτω από τις αλυσίδες, είναι πολύ πιθανό να μην χτυπούσαν το λεωφορείο επειδή είχαν ήδη χτυπηθεί στο παρελθόν. Και αυτή τη στιγμή που μιλάμε (ή τουλάχιστον σήμερα το πρωί), ακόμα κι αν ήταν ατύχημα, ο Χολ αρνήθηκε να στείλει εργαζόμενους του Δήμου για να επαναφέρουν τις αναποδογυρισμένες αλυσίδες στην αρχική τους θέση» καταλήγει.

«Μειώθηκε το ύψος της διελευσης»

Ο ίδιος σε νεότερη ανάρτησή του, σήμερα, σημειώνει μεταξύ άλλων: «Πριν την ανακαίνιση αυτού του περάσματος, δεν υπήρχαν ατυχήματα. Αν έμπαιναν κατά λάθος οι οδηγοί, θα τους έβαζαν πρόστιμο, αλλά άνθρωποι δεν πέθαιναν.

Μετά την ανακαίνιση, μειώθηκε το ύψος της διέλευσης και άρχισαν τα ατυχήματα».