Blog Σελίδα 7636

Για την τρομακτική υπόθεση βιασμού του 15χρονου αγοριού: Αλήθεια ποιά ήταν η δυνατή μουσική που άκουγαν οι δράστες;

0
Ας ρωτήσουν οι δικηγόροι, ποια μουσική ακουγόταν δυνατά κατά τη διάρκεια των φρικτών πράξεων σε βάρος του αγοριού που δεν ήταν αρκετά άντρας, δυνατός, μάτσο;

Για την τρομακτική υπόθεση βιασμού του 15χρονου αγοριού από συνομηλίκους.

*γράφει η Μαίρη Πρίμη – alfavita.gr

Μήπως, λέω μήπως, το ΜΗ ΣΥΝΑΙΝΕΤΙΚΟ ΣΕΞ προάγεται ξεκάθαρα από τη ΜΟΥΣΙΚΗ TRAP;

Αυτή που ολημερίς κι ολονυκτίς ακούνε κάποια παιδιά;

Αυτή που κάποιοι γονείς θεωρούν οκ, που λένε “ε, αυτή τη μουσική ακούνε οι νέοι, δεν έγινε και τίποτα”;

Αυτή τη μουσική, που ακόμα και σε δημοτικά σχολεία, διοργανώνουν κάποιοι σύλλογοι γονέων γιορτές όπου επιτρέπουν να ακούγεται για να “διασκεδάσουν” τα παιδιά τους, ακούγοντας για μαστροπεια, βίαιο, ομαδικό σεξ, επαναλαμβάνω, μη συναινετικό, όπου άντρες μάτσο αποδεικνύουν τον “ανδρισμό” τους με αυτόν τον τρόπο;

Ας ρωτήσουν οι δικηγόροι, ποια μουσική ακουγόταν δυνατά κατά τη διάρκεια των φρικτών πράξεων σε βάρος του αγοριού που δεν ήταν αρκετά άντρας, δυνατός, μάτσο;

Γιατί γράφτηκε πως ακουγόταν δυνατή μουσική. Λέτε να ήταν Χατζιδάκις;

Ας μην απορούν, λοιπόν, όσοι δε δίνουν σημασία στη μουσική που ακούνε τα παιδιά, η, μάλλον που το σύστημα προωθεί στα παιδιά.

Γιατί η μουσική διαμορφώνει και αυτή συνειδήσεις, όσο και αν κάποιοι δυστυχώς, δεν το καταλαβαίνουν.

«TRAP» η εγκληματική παγίδα για τους μαθητές μας

Ως καθηγήτρια που αγαπάω τους μαθητές και τις μαθήτριές μου και που πιστεύω ότι ο σημαντικότερος σκοπός της εκπαίδευσης είναι να δίνουμε δρόμους, να εμπνέουμε τα παιδιά μας να πάνε όλο και ψηλότερα, να γνωρίσουν τον κόσμο, να ανακαλύψουν την ομορφιά μέσα τους, να μάθουν να αγωνίζονται, να διεκδικούν, να κυνηγούν τα όνειρά τους, εκπέμπω σήμα SOS ενάντια σε αυτό το σκουπίδι που ονομάζεται trap μουσική, που ο στίχος της είναι ξεκάθαρα-ας πούμε επιτέλους τα πράγματα με το όνομά τους!- ΚΑΚΟΠΟΙΗΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ, ΠΡΟΤΡΕΠΕΙ ΣΕ ΧΡΗΣΗ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ, ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΒΙΑΣΜΟΥΣ, ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΩΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ!

«Σκάσε πουτάνα μπουνιές μη σου βάλω

Κερνάνε γραμμές και γαμάνε ο ένας τον άλλο» (iLLEO «Σκάσε πουτάνα»)

Αυτά ακούνε τα 12χρονα, τα τρυφερά μας παιδάκια και μου ‘ρχεται να κλάψω. Η αλήθεια είναι ότι έκλαψα στην τάξη όταν συζητούσαμε γι’ αυτό και κοιτούσα τα παιδικά, εκφραστικά ματάκια τους, όταν τους έλεγα πόσο θέλω να γίνουν σωστά αγόρια και κορίτσια. Αγόρια που θα σέβονται και θα εκτιμούν τη γυναίκα και κορίτσια που θα σέβονται τον εαυτό τους και θα διεκδικούν τα δικαιώματα τους. ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ!!!!! Αυτή η μουσική είναι καθαρά σεξιστική, κακοποιητική και ενάντια στα δικαιώματα. Επιπλέον προάγει τη χρήση ναρκωτικών και προτρέπει σε εύκολο πλουτισμό. Πως; Mέσω trafficking, μαστροπείας και drug dealing!!!

“ Ξέρω τι θέλεις ρε πουτάνα

Μεγιστάνα από αλάνα

Να ξέρει από αλάνια

Να ξέρει από χαβιάρι, να ξέρει από σαμπάνια» (Mad clip)

Και:

«Βουλγάρες, κάνω εισαγωγή τις Βουλγάρες

Για να γαμάς εσύ τις μουνάρες» ( TUS, Βουλγάρες)

Και συνεχίζω:

« Δε θέλω τα χρυσά για να βγάλω μουνί

Έχω προσωπικότητα κι εσύ είσαι αδερφή»

Ένα σκουπιδαριό από έμφυλες διακρίσεις, κακοποιητικό λόγο, πατριαρχικές αντιλήψεις, τοξική αρρενωπότητα, slut shaming, body shaming, ματσίλα, καφρίλα και σεξισμό στο άπειρο.

Έχω κι άλλα:

« Θέλω κώλο Κολομπιάνα

Έξω κυρία και στο  κρεβάτι πουτάνα»

«Τη γαμάω μέσα στο Μπέντλει

Φρέσκος σαν τον Λουμίδη

Στο μουνί πατάω μπουνίδι

Ρίχνω κλωτσίδι» (iLLEO, Kontra,Λουμίδης)

 «Περάσαμε το όριο

Κούνα την κωλάρα κι ακόλουθα τον πελώριο» (Mente Fuerte,Caliente)

trap

Γενικά οι γυναίκες αποκαλούνται « μουνάρες» , «πουτάνες» « bitches», «κωλάρες»,

Και αν δεν είναι αυτό  κουλτούρα βιασμού, τότε τι είναι;

Και ύστερα αναρωτιόμαστε γιατί τόσες γυναικοκτονίες;;;;

 

Και αν έχουμε απορία για τις γυναικοκτονίες:

«Ξέρεις ότι θα σε σκότωνα

Αν με πλήγωνες θα το έκανα

Αν με κάποιον άλλον σ έπιανα

Ξέρεις ότι θα το τελείωνα ( Light-O.J)

 

“ Πουτάνες δεν κερνάμε, μάγκα φύγε από εδώ

Αν θέλεις τα λεφτά μου θα σε ράψω στο λεπτό» (Trannos, Kargiola)

 

Νομίζω ότι οι στίχοι μιλάνε από μόνοι τους και όποιες μαμάδες ή μπαμπάδες λένε « ε, και τι έγινε, είναι η μουσική που ακούνε όλοι» είναι άξιοι της μοίρας τους.

Τι κάνουμε όμως ως εκπαιδευτικοί και ποια είναι τα επιχειρήματά μας στα παιδιά; Μπορούμε ή δεν μπορούμε να τα σώσουμε από αυτή την ύπουλη και σιχαμερή παγίδα; Οφείλουμε ή όχι να τα προστατεύσουμε;

Η απάντησή μου είναι ότι ναι μπορούμε, τουλάχιστον οφείλουμε να προσπαθήσουμε με όποιους τρόπους μπορούμε.

Πρώτα απ’ όλα πρέπει να μιλήσουμε μαζί τους.

Να τους εξηγήσουμε για ποιους λόγους πρέπει να είμαστε αντίθετοι με τέτοιους στίχους, ειδικά αυτή την εποχή που παλεύουμε για περισσότερα δικαιώματα και για « ορατότητα» στις όποιες διαφορετικότητες.

Να τους απαντήσουμε στο επιχείρημα « απλά μουσική ακούμε, δε μας επηρεάζει» ότι πώς θα τους φαινόταν αν εμείς ακούγαμε τραγούδια που έλεγαν « παλιόπαιδα, θέλω να σας δείρω , να σας κάνω μαύρα στο ξύλο, αλήτες κλπ» και μετά να τους λέμε πως τους αγαπάμε, πως είμαστε κατά της βίας, να τους μιλάμε για δικαιώματα;

Στο επιχείρημα ότι ακολουθούν το ρεύμα, τους πολλούς, να τους πούμε πως η σιωπή είναι συνενοχή, και πως είναι το ίδιο λάθος να κάθεσαι και να ακούς αδιαμαρτύρητα τους στίχους που παραπάνω έχω παραθέσει και να μη λες λέξη, επειδή αρέσουν στους πολλούς. Τις αλλαγές και τις επαναστάσεις δεν τις αρχίζουν οι πολλοί. Θέλει αρετή και τόλμη. Προς τα εκεί πρέπει να τους κατευθύνουμε. Στον δύσκολο δρόμο όχι στον εύκολο. Δηλαδή αν έβλεπαν κάποιον στον δρόμο να κακοποιεί έναν σκύλο και ο κόσμος δεν εδινε σημασία, θα έπρεπε κι αυτοί να προσπεράσουν; Η να σταματήσουν και να πάρουν θέση. Πρέπει να τους καλέσουμε να συνειδητοποιήσουν τι ακούνε και να πάρουν θέση.

Πολλοί μαθητές σχολείων, επηρεασμένοι από την απαράδεκτη τάση να αναζητούμε στα σχολεία χορηγούς, καθώς ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΡΗΜΑΖΟΥΝ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗΣ ΥΠΟΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, προπλάθουν να βγάλουν χρήματα, καλώντας τράπερς να τραγουδήσουν, επειδή αυτοί μπορούν να μαζέψουν πολύ κόσμο και πολλά λεφτα για το σχολείο! Σε αυτό, οφείλουμε  να εξηγήσουμε στα παιδιά, το αυτονόητο: Ότι δεν είναι αυτά ή εμείς, οι καθηγητές υπεύθυνοι να μαζέψουμε χρήματα για τα σχολεία!! Αυτή είναι δουλειά του Υπουργείου και της κυβέρνησης. Να διαμαρτυρηθούμε για τις τραγικές ελλείψεις, να κάνουμε παραστάσεις, έγγραφα, διαδηλώσεις. Να κάνουμε θόρυβο. Όχι να φέρουμε τραπερς μέσα στα σχολεία!

Τέλος, πρέπει να οργανώσουμε ημερίδες, βιωματικά σεμινάρια και ό, τι άλλο μπορούμε να σκεφτούμε για να ενημερωθούν για την έμφυλη βία και πώς επηρεάζονται οι συνειδήσεις των ανθρώπων από αυτό το σκουπιδαριό που ονομάζεται trap μουσική.

Και ας πάρουμε την πρωτοβουλία να καλέσουμε μουσικά σχήματα στα σχολεία μας με στίχο κοινωνικό, ουσιαστικό, που βοηθάει τους ανθρώπους να ονειρεύονται, τους δίνει δύναμη, χαρά για ζωή, αισιοδοξία, τους μιλάει για ομορφιά, για ωραίες σχέσεις, για ανθρωπιά, ζεστασιά, αγάπη, έρωτα, αγώνα.

Άντε, μπας και βγάλουμε τα παιδιά μας από την παγίδα! (trap)

Πηγή: alfavita.gr

«Θα με υιοθετήσεις;»: Παιδάκι με αναπηρία ζητά από τον πατριό του να το υιοθετήσει και μας κάνει όλους να δακρύζουμε

0

Μία συγκινητική στιγμή ανάμεσα σε έναν άνδρα και ένα παιδί με αναπηρίες καταγράφηκε σε βίντεο, το οποίο έχει λυγίσει και τους πιο σκληροτράχηλους.

Ο άνδρας -πιθανότατα ο πατριός του- κάθεται δίπλα στο παιδί και διαβάζει δυνατά το γράμμα του, το οποίο αναφέρει: «Σε ευχαριστώ που πάντα μου φερόσουν σαν μπαμπάς. Ήσουν πάντα ένας μπαμπάς για μένα. Η μεγάλη μου ερώτηση είναι: Θα με υιοθετήσεις;».

Η φωνή του νεαρού άνδρα σπάει, όσο διαβάζει το γράμμα και το παιδί τον πλησιάζει, δίνοντάς του μία αγκαλιά.

Τότε εκείνος απαντά: «Ναι, ναι. Είναι το καλύτερο δώρο που είχα ποτέ»

ΔΕΊΤΕ ΤΟ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΌ ΒΊΝΤΕΟ:

Όταν η μαμά σου γίνεται γιαγιά, ξέρεις πάντα ότι κάποιος αγαπά τα παιδιά σου όσο εσύ

0

Δεν υπάρχει τίποτα πιο πολύτιμο από το να βλέπεις τη μητέρα σου με τα παιδιά σου. Να τα βλέπεις να τρέχουν με χαρά και τα πρόσωπά τους να λάμπουν, όταν τη βλέπουν στην πόρτα.

Είναι αλήθεια, ότι σε γυρίζει πίσω σε όμορφες αναμνήσεις με τη δική σου μαμά, όταν ήσουν παιδί, γελώντας κάθε φορά μαζί της ενώ γλείφατε κρυφά τη ζύμη από το κουτάλι ή το μίξερ κάθε φορά που έφτιαχνε ένα κέικ, μπισκότα ή κορμό σοκολάτας για εμάς

Τότε που την αγκάλιαζες βλέποντας ταινία, μαθαίνοντας να παίζω παιχνίδια, να τρώμε σνακ μαζί και να μιλάμε για τα πάντα.

Και βλέποντας τα παιδιά σου με τη μητέρα σου, αυτοί οι άνθρωποι είναι οι πιο πολύτιμη στην καρδιά σου, φτιάχνετε μαζί αναμνήσεις, κι εκεί η καρδιά σου νιώθεις ότι θα εκραγεί από χαρά. 

Και είναι τόσο μεγάλη η παρηγοριά του να ξέρεις ότι κάποιος άλλος αγαπά τα παιδιά σου, ότι κάποιος θέλει να ξέρει τα πάντα γι’ αυτά, επιθυμεί ν είναι παρούσα σε κάθε μεγάλο παιχνίδι ή ρεσιτάλ ή δραστηριότητα, θέλει να τα προστατέψει, να τα πνίξει στις αγκαλιές και τα φιλιά και αγαπά τον ήχο των γέλιων τους όσο εσύ.

Σου ζεσταίνει την καρδιά να ξέρεις ότι τα παιδιά σου σημαίνουν τα πάντα για εκείνη.

Και είναι τόσο σημαντικό να ξέρεις ότι μπορείς να στραφείς σ’ εκείνη για συμβουλές μπορείς να μοιραστείς μαζί της κάθε έννοια σου για τα παιδιά σου Γιατί είναι και εκείνη μητέρα, και ξέρει καλά όχι μόνο τη μητρότητα, αλλά και σένα. Γι’ αυτό και για πολλούς λόγους ακόμα τίποτα δεν είναι καλύτερο από το να βλέπεις τη μαμά σου με τα παιδιά σου.

Πηγή: Living Full

Γέννησε τον «βιαστικό» μπέμπη της στο ελικόπτερο που τη μετέφερε στο νοσοκομείο!

0

Ένας γλυκύτατος μπέμπης κοψοχόλιασε τη μητέρα και τον πατέρα του, όταν «αποφάσισε» να γεννηθεί μέσα στο ελικόπτερο που τους μετέφερε στο μαιευτήριο. Ο μικρός δεν περίμενε καν την προσγείωση για να κάνει την εμφάνισή του στον κόσμο!

To περιστατικό συνέβη στις 4 Δεκεμβρίου, όταν έσπασαν τα νερά της Jennifer Trevithick. Καθώς η μέλλουσα μητέρα και ο σύζυγός της βρίσκονταν στα νησιά Σίλι, χρειάστηκε ελικόπτερο για να τους μεταφέρει στην Κορνουάλη της Μεγάλης Βρετανίας.

0 heli1

Η διαδρομή διαρκεί 25 λεπτά περίπου, όμως, ο μικρούλης δεν… κρατιόταν! Γεννήθηκε λίγο πριν το ελικόπτερο προσγειωθεί στο ελικοδρόμιο του νοσοκομείου.

«Ήταν μια απίστευτη εμπειρία που δεν θα ξεχάσω ποτέ! Είναι περίεργο αλλά δεν φοβόμουν. Είχα υπέροχους ανθρώπους δίπλα μου να με βοηθούν και φυσικά, τη μαία μου», δήλωσε η Jennifer.

0 heli2

Ευτυχώς, η ιστορία μαμάς και γιου είχε αίσιο τέλος και είναι και οι δύο πολύ καλά στην υγεία τους.

Πηγή: mama365.gr

Υπόθεση παιδοβιαστών στα Σεπόλια: «Η Πολιτεία εγκατέλειψε την 12χρονη στην τύχη της»

0

Δύο μήνες έχουν περάσει από την προφυλάκιση του Ηλία Μίχου και της μητέρα της 12χρονης στα Σεπόλια – που βιαζόταν συστηματικά από άνδρες έναντι αμοιβής, σε μια από τις υποθέσεις που συγκλόνισαν την ελληνική κοινή γνώμη και παραμένει σε πλήρη εξέλιξη.

Λίγες υποθέσεις έλαβαν τόση δημοσιότητα όσο εκείνη της 12χρονης στα Σεπόλια που – σύμφωνα με καταγγελίες – έχει «ξεχαστεί» από τις αρμόδιες Αρχές, που θα έπρεπε να φροντίσουν για τις συνθήκες διαβίωσης αλλά και τη ψυχική της υγεία.

Τα παιδιά της πολυμελούς οικογένειας φιλοξενήθηκαν για λίγες ημέρες στο «Χαμόγελο του Παιδιού», ενώ τώρα απολαμβάνουν αποκλειστικά της φροντίδα της γιαγιάς τους, καθώς η μητέρα τους είναι προφυλακισμένη και ο πατέρας του αντιμετωπίζει προβλήματα κατάχρησης ουσιών.

Πέρα από κάποιες τυπικές πρώτες επισκέψεις τις πρώτες ημέρες των γεγονότων, δεν υπήρξε καμία προσπάθεια ουσιαστικής προσέγγισης της πολυμελούς οικογένειας του 12χρονου κοριτσιού και των προβλημάτων που βιώνει, καταγγέλλει η Λαϊκή Συνέλευση Κολωνού, Σεπολίων, Ακαδημίας Πλάτωνα.

Σε επιστολή προς τον Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Πολιτικής, που κοινοποιείται σε όλες τις δημοτικές παρατάξεις, σημειώνεται πως η 12χρονη και τα αδέλφια της δεν είχαν:

Καμία ηθική-κοινωνική στήριξη όταν δέχονταν μια άγρια πολιορκία απο τα ΜΜΕ, αλλά και επιθέσεις σε μέλη της οικογένειας για τον βιασμό – εκμετάλλευση που είχε δεχτεί η μικρή.

Καμία ψυχολογική στήριξη με κατάλληλους επιστήμονες και ειδικούς, ακόμα και σε μέλη της οικογένειας που είχαν και έχουν ειδική ανάγκη.

Καμία υλική στήριξη για τις ανάγκες της καθημερινής διαβίωσης της οικογένειας και των αναγκών που υπάρχουν σε ζητήματα εκπαιδευτικά (μιας και τα παιδιά με όλα αυτά τα γεγονότα είχαν αρκετές ημέρες να πάνε σχολείο). Έχουν αφεθεί στην τύχη τους να τα βγάλουν πέρα εντελώς απροστάτευτοι.

Βγαίνοντας τα παιδιά από το «Χαμόγελο του παιδιού», δεν υπήρξε καμμία προετοιμασία υποδοχής. Δεν μπορεί οι κοινωνικές υπηρεσίες να το βλέπουν σαν μια ακόμη υπόθεση, χρειάζεται να σκύψουν πάνω σε ότι αντιμετωπίζει η οικογένεια.

Η γιαγιά με την πενιχρή σύνταξη της, καλείται σήμερα να στηρίξει 4 ανήλικα παιδιά. Θα μπορέσει να ανταποκριθεί; Θα την αφήσουμε στην τύχη της και την φιλανθρωπία με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει;

Πελέ: Η ανάρτηση της Νάπολι με Μαραντόνα που συγκίνησε όλο τον πλανήτη

0

Η Νάπολι κατάφερε με μία ανάρτηση να ενώσει τον Πελέ με τον Μαραντόνα και να στείλει το πιο συγκινητικό μήνυμα μετά τον θάνατο του θρύλου του ποδοσφαίρου.

Ο Πελέ έφυγε από τη ζωή και θα “συναντήσει” στον ουρανό τον Ντιέγκο Μαραντόνα, ο οποίος είχε πεθάνει πριν δύο χρόνια.

Ο Βραζιλιάνος θρύλος του ποδοσφαίρου έχασε τη μάχη με τον καρκίνο, με την Νάπολι να τον αποχαιρετά με μία πολύ συγκινητική ανάρτηση στα social media.

“ΑΙΩΝΙΟΙ” ήταν η μοναδική λέξη που χρησιμοποίησαν οι Ιταλοί. Στο τέλος της ημέρας, αυτό ήταν και ο Μαραντόνα κι ο Πελέ. Αιώνιοι. Γιατί κάποιοι άνθρωποι δεν πεθαίνουν”, ήταν το μήνυμα της ιταλικής ομάδας.

Νέες καταγγελίες για τον ιδρυτή του «Χαμόγελου του Παιδιού» – «Ψώνια και οικιακές βοηθοί μέσω του οργανισμού»

0

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Γιαννόπουλος ζει σε μία μεζονέτα σε πολυκατοικία, όπου – σύμφωνα με καταγγελίες – οι οικιακές βοηθοί πληρώνονται από το «Χαμόγελο του παιδιού», όπως επίσης οι οδηγοί του, αλλά και τα προσωπικά ψώνια του.

Το πλήθος των καταγγελιών σε βάρος του προέδρου του «Χαμόγελου του Παιδιού», Κώστα Γιαννόπουλου, παρουσίασε η εκπομπή Live News με τον Νίκο Ευαγγελάτο στο MEGA, μετά και τις αποκαλύψεις της υφυπουργού Κοινωνικών Υποθέσεων, Δόμνας Μιχαηλίδου.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του αστυνομικού συντάκτη των εφημερίδων «Το Βήμα» και «Τα Νέα», Βασίλη Λαμπρόπουλου, έχουν προκύψει πολλά ερωτήματα σχετικά με το σπίτι όπου μένει ο Κώστας Γιαννόπουλος.

Πρόκειται για μία μεζονέτα σε πολυκατοικία, όπου – σύμφωνα με καταγγελίες – οι οικιακές βοηθοί πληρώνονται από το «Χαμόγελο του παιδιού», όπως επίσης οι οδηγοί του, αλλά και τα προσωπικά ψώνια του.

«Το σπίτι που μένω είναι διαμέρισμα, δεν είναι βίλα και το έχει παραχωρήσει το Χαμόγελο του Παιδιού, το μόνο μου εισόδημα είναι η σύνταξή μου», δήλωσε ο ίδιος, απαντώντας στη Δόμνα Μιχαηλίδου.

Όπως ανέφερε ο Βασίλης Λαμπρόπουλος, πάντως, υπάρχουν μαζικές απολύσεις ή αποχωρήσεις εργαζομένων του «Χαμόγελου του Παιδιού», που αγγίζουν το 20-25% και οφείλονται σε αναφερόμενες κακές συνθήκες εργασίες. Οι καταγγελίες αυτές, επίσης αναμένεται να ερευνηθούν.

Το καλύτερο δώρο Χριστουγέννων για μαμά – Βρήκε τον γιο της ζωντανό μετά από 10 χρόνια

0

Είχαν περάσει δέκα χρόνια από την τελευταία φορά που η Joyce Curtis είχε δει ζωντανό τον γιο της Nicholas. Η οικογένειά του όλα αυτά τα χρόνια τον θεωρούσε νεκρό. Και τα φετινά Χριστούγεννα πήραν το καλύτερο δώρο. Τον βρήκαν ξανά ζωντανό και σχεδιάζουν την επανασύνδεσή τους.

Ήταν στα μέσα της δεκαετίας του 2000 που ο Nicholas έκανε οτοστόπ στη Γαλλία και την Ισπανία. Είχε χάσει τη δουλειά του και εγκατέλειψε τη γενέτειρά του, τη Γλασκόβη. Έχασε κάθε επαφή και η μητέρα του πίστευε ότι για ένα διάστημα πρέπει να ζούσε στους δρόμους του Παρισιού. Το 2009 δήλωσε την εξαφάνισή του και τον είδε τελευταία φορά ένα χρόνο αργότερα. Είχε ενημερωθεί πως βρισκόταν σε γαλλικό νοσοκομείο.

telemmglpict000320586387 trans nvbqzqnjv4bqqwwnaecrd5s6hf9oi2ckb2kvk6gxrye6wcejl05gx k

Αφού δεν είχε κανένα του μήνυμα για τα επόμενα δέκα χρόνια, η Joyce Curtis υπέθετε τα χειρότερα και θρηνούσε για τον χαμό του. Ήταν στις 19 Δεκεμβρίου που δέχτηκε ένα ακόμα τηλεφώνημα από νοσοκομείο στη νότια Γαλλία. Την ενημέρωναν πως ο Nicholas βρισκόταν εκεί. Μια είδηση που έδωσε νόημα στις φετινές γιορτές.
«Δεν μπορούσα να το πιστέψω. Νόμιζα ότι με τον Covid και όσα συνέβησαν θα είχε πεθάνει. Θρηνούσα γι’ αυτόν. Όταν μου τηλεφώνησαν και μου είπαν ότι είναι ζωντανός, έπαθα σοκ. Το μόνο που έκανα ήταν να κλαίω όλη μέρα.

Αυτή η είδηση ήταν ό,τι καλύτερο για τα φετινά Χριστούγεννα. Ειδικά μετά την απώλεια του συζύγου μου τον Ιούνιο».

«Είναι σαν θαύμα»

Είναι σαν την ταινία «Miracle on 34th Street». Είναι σαν θαύμα. Είχα συμβιβαστεί με το γεγονός ότι είχε πεθάνει. Πραγματικά το πίστευα. Και νομίζω ότι όλοι πίστευαν το ίδιο».

Παρά το γεγονός ότι κατέληξε στο νοσοκομείο, η οικογένειά του δήλωσε πως φαίνεται υγιής μετά τη συνομιλία τους μέσω βιντεοκλήσης.

0 swns joyce curtis 001

Ο Nicholas εξαφανίστηκε αφού αρχικά είχε κανονίσει να επιστρέψει στο σπίτι του το 2010. Η οικογένειά του άρχισε να αγωνιά όταν δεν μπήκε ποτέ στο αεροπλάνο.

«Θυμάμαι ότι εκείνη την ημέρα έβρεχε καταρρακτωδώς. Τηλεφώνησα σε όλα τα αεροδρόμια για να δω αν είχε μπει σε κάποια πτήση αλλά τίποτα.

Δεν ξανακούσαμε τίποτα. Αυτή ήταν η τελευταία φορά που άκουσα νέα του μέχρι τη Δευτέρα».

Ο Nicholas πλέον σχεδιάζει να επιστρέψει στην πατρίδα του, με την Joyce βέβαια να επιθυμεί να μεταβεί στη Γαλλία για να τον συναντήσει το συντομότερο δυνατό.

Οικογένεια Ρούλας Πισπιρίγκου – Αδίστακτη η συμπεριφορά των Παπαδόπουλου και Λύτρα

0

Στην αντεπίθεση περνούν η μητέρα και η αδελφή της Ρούλας Πισπιρίγκου, εξαπολύοντας πυρά κατά δικηγόρων και τηλεοπτικών εκπομπών σχετικά με τα όσα έχουν συμβεί τους τελευταίους μήνες για την υπόθεση θανάτου των τριών παιδιών της οικογένειας Πισπιρίγκου-Δασκαλάκη στην Πάτρα.

Παράλληλα, η Δήμητρα Πισπιρίγκου και η Ελένη Λεγάτου παίρνουν θέση υπέρ του Αλέξη Κούγια στην κόντρα που έχει ξεσπάσει με τους Απόστολο Λύτρα και Όθωνα Παπαδόπουλο.

«Τις δύο τελευταίες ημέρες παρακολουθούμε έκπληκτοι την αδίστακτη συμπεριφορά των δικηγόρων Παπαδόπουλου και Λύτρα που προσπαθούν να πλήξουν την προσωπικότητα του κορυφαίου Έλληνα ποινικολόγου και δικηγόρου της κόρης και αδελφής μας Σ.Π., κου Αλέξη Κούγια, προσπαθώντας να εξουδετερώσουν την αξιοπιστία των οκτώ δημοσίων υπαλλήλων και όχι ιδιωτών ιατροδικαστών, οι οποίοι με την επιστημονική τους επάρκεια αποδεικνύουν την αθωότητα της κόρης και αδελφής μας», αναφέρουν σε δήλωσή τους.

«Και οι δύο αυτοί αδίστακτοι, όπως αποδεικνύεται, δικηγόροι, μόνο και μόνο για να επανέλθουν στη δημοσιότητα, κάνουν επιθέσεις στον κο Κούγια, διαδίδοντας μόνο ψέματα για το πώς ο κ Κούγιας ανέλαβε την υπεράσπιση της συγγενούς μας», προσθέτει η οικογένεια της Ρούλας Πισπιρίγκου.

Στρέφουν τα βέλη τους κατά των δικηγόρων Παπαδόπουλου, Λύτρα και Ιωάννου, ενώ χαρακτηρίζουν ως «αδίστακτο ιδιώτη ιατροδικαστή» τον Γρηγόρη Λέων.

«Ο παντελώς άγνωστος μέχρι εκείνη την ημέρα Όθωνας Παπαδόπουλος μετεβλήθη σε καθημερινό συμπαρουσιαστή όλων των εκπομπών, ενώ μας διαβεβαίωνε ότι θα κάνει ασφαλιστικά μέτρα και αγωγές, για να σταματήσει αυτά τα λαϊκά δικαστήρια, χωρίς ποτέ να κάνει τίποτα και χωρίς να υποβάλει ούτε μια μήνυση, ούτε αγωγή, σε αυτούς που καθημερινά συκοφαντούσαν τη Ρούλα», επισημαίνουν η μητέρα και η αδελφή της Ρούλας Πισπιρίγκου.

Σε άλλο σημείο της επιστολής αναφέρουν τα εξής: «Το χειρότερο απ’ όσα διέπραξε εις βάρος μας ο αδίστακτος αυτός άνθρωπος, είναι ότι επί μήνες, εκτός του ότι μας παραπλανούσε ότι ετοιμάζει μηνύσεις και αγωγές, μας εξαπατούσε καθημερινά διαβεβαιώνοντάς μας ότι έχει εξασφαλίσει ιατροδικαστές, παθολογοανατόμους και καθηγητές πανεπιστήμιων, οι οποίοι θα ανέτρεπαν τα όσα ισχυρίζονται ο Λέων, ο Καρακούκης και ο Καλόγρηας και γι’ αυτό του καταθέσαμε στον προσωπικό τον λογαριασμό 10.000 ευρώ, αλλά όταν αρχίσαμε να τον παραπονιόμαστε, γιατί τόσους μήνες δεν έχει εμφανιστεί ούτε ένας ιατροδικαστής να υπερασπιστεί τη Σ.Η., μας απαντούσε, όπως αποδεικνύεται, ψέματα, ότι κανείς ιατροδικαστής δεν δέχεται να την υπερασπιστεί κατ ότι τα χρήματα Θα τα έδινε σε δύο ιατροδικαστές του εξωτερικού και έναν ιατροδικαστή Κύπρου και συγκεκριμένα στον Πανίκκο Στανρτανό και σε έναν καθηγητή τον πανεπιστημίου Κρήτης τον κο Αριστείδη Τσατσακη, οι οποίοι, όπως μας διαβεβαίωσε ο κ. Κούγιας, ουδέποτε έλαβαν χρήματα, για να συντάξουν έστω και μια απλή γνωμοδότηση, παρά το ότι είχαν την επιστημονική άποψη, την οποίαν διατηρούν και τώρα, ότι η Σ.Π. είναι αθώα».

Γιώργος Τσοπάνης: Πέθανε ο στιχουργός που έγραψε το «Αν είσαι ένα αστέρι» του Νίκου Βέρτη

0

Με μια συγκινητική ανάρτηση στα social media, ο τραγουδιστής Νίκος Βέρτης αποχαιρετά τον στιχουργό και φίλο του, Γιώργο Τσοπάνη, ο οποίος έφυγε από τη ζωή, πριν από λίγες ώρες.

Μερικές από τις μεγάλες επιτυχίες του πενταγράμμου που φέρουν την υπογραφή του, είναι το «Μην αργείς» ή το «Ένα ψέμα» σε συνεργασία με τον Νίκο Βέρτη, το «Έτσι σ’ αγάπησα» του Βασίλη Καρρά, το «Εγώ για σένα» αλλά και το «Η αγάπη αυτή» του Χρήστου Χολίδη.

Ο Νίκος Βέρτης δημοσίευσε μια κοινή τους φωτογραφία στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram και στη λεζάντα έγραψε:

«Γιώργο μου, αγαπημένε μου, γλυκέ και ευαίσθητε άνθρωπε, καλό ταξίδι … Με τον Γιώργο γράψαμε παρέα πολύ όμορφα τραγούδια που αγαπήθηκαν πολύ!

Όμως μου έγραψε παρέα με τον Κυριάκο το πολύ αγαπημένο Αν είσαι ένα αστέρι! Από σήμερα λοιπόν προστέθηκε ακόμα ένα αστέρι στον ουρανό».