Blog Σελίδα 5352

Προσλńψεις μόνο με απoλυτήριο λυκείου στην Ελληνική Αστυνομία – Από σήμερα οι αιτήσεις

0
Πώς θα κάνετε αίτηση στη Σχολή Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας

Η Σχολή Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας ανακοινώνει την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, συνολικά πέντε ατόμων για την κάλυψη αναγκών της, που εδρεύει στο Δήμο Αχαρνών της Περιφερειακής Ενότητας Ανατολικής Αττικής.

Οι ειδικότητες

  1. ΔΕ Μαγείρων – 4 θέσεις
  2. ΔΕ Ηλεκτρολόγων – 1 θέση

Οι υποψήφιοι όλων των ειδικοτήτων πρέπει να είναι ηλικίας από 18 έως 67 ετών και κατ’ εξαίρεση, έως 70 ετών, όσοι έχουν συμπληρώσει το 67ο έτος της ηλικίας και δεν έχουν συνταξιοδοτηθεί από το δημόσιο ταμείο ή άλλον ασφαλιστικό φορέα.

Πώς θα κάνετε αίτηση

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν την αίτηση με κωδικό, ΕΝΤΥΠΟ ΑΣΕΠ ΣΟΧ 2 ΔΕ/ΥΕ και να την υποβάλουν μαζί με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά:

go_learn_eidiki_agogi_elmepa_prokat_300x250
  • είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή,
  • είτε αυτοπροσώπως,
  • είτε με άλλο εξουσιοδοτημένο από αυτό πρόσωπο, στα γραφεία της υπηρεσίας στην ακόλουθη διεύθυνση:

Σχολή Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας, Λ. Θρακομακεδόνων 101, Τ.Κ. 13679 – Αχαρνές, απευθύνοντάς την στο Τμήμα Εσωτερικών Λειτουργιών, υπόψιν Αρχ. ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ Πολυχρόνη (τηλ. επικοινωνίας: 210-2424107, 210-2424156 κατά τις ώρες 08.00-14.00΄).

Η υποβολή των αιτήσεων συμμετοχής ξεκινάει σήμερα Παρασκευή 20 Οκτωβρίου και λήγει τη Δευτέρα 30 Οκτωβρίου 2023.

Δείτε την προκήρυξη ΕΔΩ

Ένταση Κούγια με Χατζηνικολάου: «Δεν θα κάνουμε τη δίκη εδώ» – «Μη φωνάζετε, το έχετε ξανακάνει και σας βγήκε σε κακó»

0

“Και βέβαια θα επιστρέψω, αυτό έλειπε να αφήσω αυτήν τη φτωχή γυναίκα να μείνει ανυπεράσπιστη” είπε ο Αλέξης Κούγιας για τη Ρούλα Πισπιρίγκου

“Αλίμονο αν μετά από 9 μήνες δεν είναι έτοιμη να απολογηθεί η κατηγορούμενη”, επεσήμανε ο Αλέξης Κούγιας, στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1, αναφορικά με τη διακοπή ή τη συνέχιση της εκπροσώπησης της Ρούλας Πισπιρίγκου στη δίκη για τη δολοφονία της κόρης της, Τζωρτζίνας.

Αναφερόμενος σε όσα εκτυλίχθηκαν το πρωί στην ακροαματική διαδικασία και στην ανακοίνωσή του πως προτίθεται να αποσυρθεί από την υπεράσπιση της Ρούλας Πισπιρίγκου, ο Αλέξης Κούγιας είπε:

“Το δικαστήριο είναι προκατειλημμένο γιατί σε βάρος της κατηγορούμενης από την πρώτη στιγμή και στην Αστυνομία και στην ανάκριση αντί να εξετάζουν επιστημονικά γιατί πέθανε το παιδί ρωτούσαν τους μάρτυρες ακόμα και τις νοσοκόμες αν η κατηγορούμενη ήταν στενοχωρημένη ή όχι. Ξεκίνησαν στραβά, όπως και στις άλλες δύο υποθέσεις, όπου αγνόησαν κορυφαίους ιατροδικαστές. Όταν λέει ο ιατροδικαστής “καλέστε τους τάδε δύο καθηγητές” και το δικαστήριο απορρίπτει το αίτημα καταλαβαίνετε ότι ο Κούγιας δεν είναι εκεί να νομιμοποιήσει μία δικαστική απόφαση”.

Ο Αλέξης Κούγιας υποστήριξε, μιλώντας με τον Νίκο Χατζηνικολάου, πως “Κορυφαίοι επιστήμονες είπαν ότι είναι αθώα και με βιβλιογραφία απέδειξαν γιατί είναι αθώα. Ο κ. Μπουζιάνης, που ορίστηκε από τη Δικαιοσύνη ως ιατροδικαστής, είπε ότι στην Ασφάλεια άλλαξαν την κατάθεσή του και ότι ποτέ δεν είπε αν είναι θανατηφόρα η δόση κεταμίνης που βρέθηκε. Ο κ. Μπουζιάνης είπε “διαβάστε την ιατροδικαστική έκθεση, είμαι κατηγορηματικός”. Οι γιατροί στο Παίδων ισχυρίζονταν ότι το παιδί είχε πεθάνει και έκαναν διαδικασία ανανήψεως και χρησιμοποίησαν κάποια φάρμακα. Ο Μπουζιάνης είπε ότι το παιδί δεν είχε πεθάνει. Τα φάρμακα που βρέθηκαν στο παιδί χορηγήθηκαν κατά τη διαδικασία της διασωλήνωσης. Μεταξύ των φαρμάκων, η κεταμίνη“.

Έπειτα από μια στιγμή έντασης με τον Νίκο Χατζηνικολάου, ο ποινικολόγος είπε αναφορικά με τη στάση του το εξής: “Κάνεις αίτηση εξαιρέσεως στο δικαστήριο; Εγώ δεν έχω κάνει σχεδόν ποτέ 50 χρόνια. Ζήτησα μια ημέρα παραπάνω από τη διακοπή της δίκης που ήταν για την Τετάρτη. Θέλω να ενημερώσω τον Πρόεδρο του ΔΣΑ και να μιλήσω με την κ. Πισπιρίγκου και να πάρω την απόφασή μου. Δεν έχω εγκαταλείψει ποτέ κανέναν κατηγορούμενο. Δεν μου την έδωσαν για τον ίδιο λόγο”.

“Όταν διάβασα τη δικογραφία είπα ότι δεν μπορώ να επιτρέψω όλα αυτά σε βάρος μιας φτωχής κοπέλας”, είπε ο Αλέξης Κούγιας, σημειώνοντας πως δεν τίθεται ζήτημα για την αμοιβή του.

O Αλέξης Κούγιας χαρακτήρισε τη δίκη της Ρούλας Πισπιρίγκου ως “το μεγαλύτερο δικαστικό σκάνδαλο από τότε που ιδρύθηκε το ελληνικό κράτος”, ενώ ερωτηθείς εάν τελικώς θα εγκαταλείψει ή όχι την Ρούλα Πισπιρίγκου, απάντησε “Και βέβαια θα επιστρέψω, αυτό έλειπε να αφήσω αυτήν τη φτωχή γυναίκα να μείνει ανυπεράσπιστη. Δεν θα ήμουν Κούγιας”.




Μαρία Ναυπλιώτου – «Δεν ήταν εύκολο να πενθήσω όταν έφυγαν οι γονείς μου»

0

Καλεσμένη στην εκπομπή, Στούντιο 4, βρέθηκε η Μαρία Ναυπλιώτου και μίλησε για την απόφασή της να ασχοληθεί με τον χορό αλλά και την υποκριτική.

Παρότι οι γονείς ήταν αντίθετοι σε πρώτο χρόνο με την επιλογή της, εν τέλει το αποδέχτηκαν, το αγκάλιασαν και την άφησαν να κάνει το όνειρό της πραγματικότητα.

«Έκανα μια μεγάλη επανάσταση στην εφηβεία μου επειδή ήθελα να γίνω χορεύτρια. Αθέτησα τη συμφωνία, την υπόσχεση που είχα δώσει στον πατέρα μου γιατί έτσι θα έκανα το όνειρό μου πραγματικότητα. Όταν ανακοίνωσα στην Γ΄Λυκείου ότι δεν θα δώσω εξετάσεις ήρθε μια παύση. Δεν είχα σκοπό να αθετήσω την υπόσχεση αλλά συνειδητοποίησα πόσες ώρες πρέπει να διαβάσω και δεν θα μπορούσα να αφοσιωθώ στον χορό και να δώσω εξετάσεις. Άκουσα την επιθυμία μου.

Δεν είχα plan b. Αν μου έλεγε όχι δεν ξέρω τι θα έκανα. Ίσως ακολουθούσα την δική του γνώμη και άποψη και να μην ήμουν ευτυχισμένη. Τους το χρωστά γιατί μου είπαν “εντάξει” μετά την παύση. Ναι μεν έβαζαν όρια και ήρθε αντιμέτωπη συνεχώς με τις επιθυμίες μου και τις επέλεγα ξανά και ξανά και δυνάμωσα μέσα μου. Όταν ένα παιδί σου λέει αυτό, πρέπει να τον ακούσεις. Το να βάλεις και άλλα εμπόδια σημαίνει ότι δεν ακούς. Οι γονείς μου άκουγαν!

Υπήρχε μια βασική σκέψη. Όταν ήρθε η πρόταση από τον Περράκη, όταν την αποδέχτηκα άνοιξε ένας άλλος δρόμος στο να γίνω ηθοποιός. Να παραμείνω στην σκηνή και να γνωρίσω έναν άλλον κόσμο που αγαπώ εξίσου. Δεν το είχα σκεφτεί! Υπήρχε μέσα στο σπίτι αλλά η μητέρα μου αγαπούσε την Τέχνη και τα γράμματα. Ο μπαμπάς μας μάς άνοιξε την πόρτα της ελευθερίας και η μητέρα της φαντασίας.




Καταλάβαινα τον κρυφό πόνο της μαμάς μου για αυτά που δεν έκανε. Είχα αποφασίσει ότι θα κάνω αυτό που επιθυμώ βαθιά. Αυτό που κουβαλούσε η μητέρα μου έγραψε μέσα μου για να κάνω τα όνειρά μου πραγματικότητα.

Ακούω γνώμες αλλά στην πραγματικότητα ακούω τον εαυτό μου περισσότερο. Για τα δικά μου μέτρα και την οικογένεια υπήρξα αντισυμβατική».

«Οι άνθρωποι νιώθουν οικεία και το καταλαβαίνω γιατί φαίνομαι απρόσιτη αλλά δεν είμαι έτσι στην πραγματικότητα. Μου αρέσει πολύ η επαφή και η επικοινωνία με τους ανθρώπους.

Είμαι τελειομανής και όταν καταπιάνομαι με κάτι βασανίζομαι πολύ. Είμαι αυστηρή αλλά και δίκαιη όπως ήταν και η μαμά μου».

«Ήρθα σε επαφή με τα συναισθήματά μου. Δεν ήταν εύκολο να στεναχωρηθώ. Δεν ήταν εύκολο όταν έφυγαν οι γονείς μας να πενθήσουμε. Προσπαθείς να τα αποφύγεις και ξαφνικά νιώθεις το κεφάλι σου να χτυπά στις γωνίες.

Και κάποια στιγμή αφήνεσαι και κλαις, και στεναχωριέσαι και πενθείς και βγαίνεις από αυτό. Αν πενθήσεις θα σε τραβήξει η ζωή πίσω. Πόνεσα, έκλαψα πολύ, υπέφερα. Τους έχασα και τους δύο σε έναν χρόνο. Το πένθος δημιουργεί μηχανισμούς και αποδέχεσαι και πας παρακάτω.

Μέσα μας έχουμε ένα εσωτερικό παιδί που κραυγάζει για φροντίδα και δεν καταλαβαίνουμε ότι εμείς πρέπει να το φροντίσουμε. Όταν φεύγουν οι γονείς χάνεις και δύο πολύτιμες λέξεις. Αν υπάρχει αυτό το παιδί μέσα μας πρέπει να το κανακέψουμε και να το αποδεχτούμε.

Νιώθω ήρεμη. Όταν ήμουν μικρή ήμουν πολύ ανήσυχη!».

Σοφία Βόσσου για τον γαμπρό της – «Τι πάει να πει κρατoúμενoς; Είναι ένας αξιόλογος άνθρωπος»

0

Στην κάμερα του Happy Day και τη δημοσιογράφο Όλγα Λαφαζάνη μιλά η Σοφία Βόσσου. Η δημοφιλής ερμηνεύτρια εξομολογείται τις στιγμές που πέρασε με την αρρώστια του πατέρα της, ενώ εκφράζει και τα παράπονά της προς τα Μέσα, που αναφέρονται στον σύζυγο της κόρης της ως «κρατούμενο».

«Πιστεύω στον Θεό, έχω βιώσει πολλά προσωπικά θαύματα. Όταν έχασα τον πατέρα μου, που είχε καρκίνο, ήταν μοιραίο ότι θα πεθάνει. Προσευχήθηκα αμέσως και ζήτησα μόνο να μην πονέσει. Χειρουργείται ο μπαμπάς μου, κολλάει ένα μικρόβιο από την εντατική και έφυγε μέσα σε 3 μέρες, σαν πουλάκι», περιγράφει η Σοφία Βόσσου.




«Ευχαρίστησα τον Θεό, θα είμαι αιώνια ευγνώμων για αυτό. Είχα φοβερή σχέση μαζί του, δεν τον φοβόμουν, τον σεβόμουν και κάναμε πάρα πολύ καλαμπούρι», εξομολογείται η τραγουδίστρια στην κάμερα του Alpha.

«Ήταν αναμενόμενο να πάρει έκταση το θέμα με το σύμφωνο συμβίωσης της κόρης με τον γαμπρό μου, γιατί είναι μια περίεργη σχέση. Σαφώς κεντρίζει το ενδιαφέρον»

Όσον αφορά τον πολιτικό γάμο που τέλεσε τους προηγούμενους μήνες η κόρη της, Ερασμία Μάνου, με τον Βασίλη Δημάκη εντός των φυλακών Κορυδαλλού, η Σοφία Βόσσου σχολιάζει:

«Δεν μπορώ εγώ αυτό το «κρατούμενος». Τι πάει να πει αυτό; Αν η κόρη μου τα είχε φτιάξει με έναν που έκανε τις χιλιάδες απατεωνιές και εγκλήματα προκειμένου να βγάλει λεφτά αλλά παρέμενε έξω, θα ήταν καλά; Είναι ένας αξιόλογος άνθρωπος, έχει πάρει και τα δύο του πτυχία μέσα από τη φυλακή. Τώρα περιμένουμε οσονούπω να αποφυλακιστεί».

«Εμένα με ενδιαφέρει ότι η κόρη μου είναι ευτυχισμένη και η ζωή είναι μπροστά τους. Θα τους στηρίζω με όλες μου τις δυνάμεις», κατέληξε στην τοποθέτησή της η Σοφία Βόσσου.

Έλληνας δάσκαλος χρησιμοποίησε σοκολατάκια, μέλι και λεμόνια για να διδάξει ευγένεια στους μαθητές

0

Ο δραστήριος και πάντα δημιουργικός δάσκαλος Μάριος Μάζαρης δεν σταματά να μας εντυπωσιάζει με τις πρωτοβουλίες και τους μοναδικούς τρόπους που σκαρφίζεται προκειμένου να εμφυσήσει στους μαθητές του μαθήματα ζωής και αξίες.

Τα σχολεία μας έχουν ανάγκη από δασκάλους που έχουν συνειδητοποιήσει το ύψιστο ρόλο που επιτελούν, καθώς αφήνουν μόνιμα τα αποτυπώματά τους στο μυαλό, τους χαρακτήρες, τα ιδανικά, τις αξίες, τις φιλοδοξίες τους και γενικά σε ολόκληρη τη ζωή των μαθητών τους.

243997904 636695751040853 7675440135747114698 n 1

ΑΥΤΟΣ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΠΑΡΕΔΩΣΕ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΥΓΕΝΕΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ

Αυτή τη φορά μοιράστηκε μαζί μας πώς διδάσκει κάθε χρόνο στους μαθητές να σέβονται ο ένας τον άλλον και να είναι ευγενικοί μεταξύ τους. Θέλοντας να τους εξηγήσει τη δύναμη των λέξεων και την επίδραση που έχουν τα θετικά λόγια σε αντιδιαστολή με τον αντίκτυπο εκείνων που είναι σκληρά επιστρατεύσετε 3 φαγώσιμα με τον δικό τους ξεχωριστό συμβολισμό.

ΣΟΚΟΛΑΤΑΚΙΑ, ΜΕΛΙ Ή ΛΕΜΟΝΙΑ

Ο δάσκαλος Μάριος τοποθέτησε σε ένα θρανίο ένα βαζάκι γεμάτο σοκολατάκια που είναι οι “Γλυκές Κουβέντες”, ένα βαζάκι μέλι και δυο λεμόνια. Όπως εξηγεί “Οι γλυκές κουβέντες ή το κουταλάκι του γλυκού ανθρώπου είναι μια προσπάθεια να μάθουμε να επικοινωνούμε τις όμορφες σκέψεις.

Έχεις ωραία μάτια! Έχεις ωραία μαλλιά ! Τι καλός φίλος που είσαι ! Κάθε παιδί διάλεγε ένα άλλο να του πει μια τέτοια γλυκιά κουβέντα.

Και σαν να μην έφτανε η κουβέντα , τον κέρναγε μετά σοκολατάκι ή ένα κουταλάκι μέλι (με ξύλινα κουταλάκια μιας χρήσης γιατί μιλάμε και για ανακύκλωση , αμέ).

Το λεμόνι γιατί ; Με ρωτάει ένας μικρός μου.

Για όσους δε θέλουν να πουν καλή κουβέντα σε κανέναν, μια ξινούλα φέτα λεμόνι δωράκι, του είπα.

Όπως βλέπετε το βάζο με τα σοκολατάκια κατέβηκε , το μέλι το τίμησαν, τα λεμόνια άθιχτα. Μην επιλέγετε να είστε ξινοί , χάνετε τη γλύκα”.

Η ΕΥΓΕΝΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ

Οι μαθητές το διασκέδασαν και στο τέλος αυτής της δοκιμασίας συνειδητοποίησαν είναι σπουδαίο να μετράνε τα λόγια τους και να μην ξεχνάνε να δείχνουν την καλοσύνη τους. Είναι το Α και το Ω της συμπεριφοράς και πρέπει πάντα να την επιστρατεύουμε.

Προσπάθnσαν να απαγάγουν 12χρoνn από στάση λεωφορείου

0

Απόπειρα αρπαγής 12χρονης μαθήτριας σημειώθηκε το πρωί της Παρασκευής (20/10) στην Εύβοια, ένα γεγονός που έχει ανησυχήσει την τοπική κοινωνία.

Το συμβάν έγινε στον Δήμο Διρφύων Μεσσαπίων, στο χωριό Τριάδα, σύμφωνα με όσα αναφέρει το evima.gr.

Το 12χρονο κορίτσι περίμενε στη στάση του λεωφορείου, όταν δύο άγνωστοι πλησίασαν απειλητικά προς το μέρος της με σκοπό να την αρπάξουν. Το παιδί έβαλε αμέσως τις φωνές, αφού κατάλαβε ότι ήταν απόπειρα αρπαγής, με αποτέλεσμα οι επίδοξοι απαγωγείς να τραπούν σε άτακτη φυγή.

Οι γονείς του παιδιού ενημέρωσαν αμέσως την Αστυνομία, κάνοντας καταγγελία, και η 12χρονη περιέγραψε ακριβώς το συμβάν στην κατάθεσή της.

Η 12χρονη ανέφερε πως τα δύο άτομα την πλησίασαν με ένα αυτοκίνητο τύπου station wagon, με φιμέ τζάμια. Εκεί το παιδί αντιλήφθηκε τις προθέσεις τους, άρχισε να φωνάζει και έτσι οι επίδοξοι δράστες τράπηκαν σε φυγή.

Στη συνέχεια, το παιδί ενημέρωσε αμέσως τους γονείς του, οι οποίοι έσπευσαν στο Αστυνομικό Τμήμα Ψαχνών και έκαναν την καταγγελία.

Πηγή: eleftherostypos.gr

Kωνσταντίνος Αγγελίδης: Eπανεμφάνιση 6 χρόνια μετά το τρομερό τροχαίο

0

Σε μια κίνηση που συγκίνησε και συνάμα χαροποίησε τους διαδικτυακούς του φίλους προχώρησε σχεδόν έξι χρόνια μετά το φρικτό τροχαίο ο Κωνσταντίνος Αγγελίδης.

aggelidis 1

Το βράδυ της Τετάρτης, πρώτη φορά από το 2017, ο αγαπημένος παρουσιαστής άλλαξε τη φωτογραφία του προφίλ του στο facebook και ήταν μια ευχάριστη έκπληξη για όλους τους διαδικτυακούς του φίλους που έσπευσαν να του στείλουν τις θερμές ευχές τους και τη θετική τους ενέργεια. Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο μήνα είχε βγει και η απόφαση του Εφετείου για το τροχαίο που έμελλε να του αλλάξει τη ζωή τον Δεκέμβριο του 2017.

ghgh 1

«Σε πρώτο βαθμό καταδικάστηκε ο οδηγός του λεωφορείου, αφού αποδείχθηκε ότι είναι αποκλειστικά υπεύθυνος της πρόκλησης του συγκεκριμένου ατυχήματος. Ο κατηγορούμενος προβάλλει ισχυρισμούς που στόχο έχουν είτε την αθώωσή του είτε τη μείωση της ποινής» είχε αναφέρει σε δηλώσεις του πριν από το δικαστήριο ο δικηγόρος του Κωνσταντίνου Αγγελίδη που όλα αυτά τα χρόνια δίνει μάχη για να επανέλθει σε κέντρα αποκατάστασης.

agggelides 1

Η απόφαση δικαίωσε τον παρουσιαστή και η σύζυγός του Εβελίνα Βαρσάμη έγραψε στο facebook: «Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε δημόσια την ελληνική Δικαιοσύνη που δικαίωσε τον αγώνα μας, τον δικηγόρο μας Agamemnon Tatsis για την επιτυχία του, τους γονείς μου και την αδερφή του Κωνσταντίνου που υπήρξαν δίπλα μας σε όλον αυτό τον δύσκολο αγώνα…»

«Το ποτήρι του θα είναι δίπλα στο δικό μου»: Σπαραγμóς για τον Αίαντα Μανθόπουλο λίγες ώρες μετά την κηδεία του

0

Ο Αίας Μανθόπουλος κηδεύτηκε σήμερα, Παρασκευή, σε βαρύ κλίμα, με πλήθος ηθοποιών να δίνουν το “παρών” στο Κοιμητήριο Παιανίας, προκειμένου να πουν το τελευταίο αντίο στο συνάδελφό και φίλο τους.

Ο 61χρονος ηθοποιός, ο οποίος έγινε γνωστός στο ευρύ κοινό από τη συμμετοχή του στη σειρά «Δυο Ξένοι», άφησε την τελευταία του πνοή, μετά από εγκεφαλικό επεισόδιο που τον οδήγησε στην εντατική.

Παράσταση αφιερωμένη στη μνήμη του Αίαντα Μανθόπουλου

Λίγες ώρες μετά την κηδεία του, ο Ιάκωβος Μυλωνάς, με ανάρτηση στα social media, υπογράμμισε ότι η αποψινή παράσταση, στην οποία πρωταγωνιστεί, είναι αφιερωμένη στη μνήμη του Αίαντα Μανθόπουλου, ενώ αμέσως μετά, θα ακολουθήσει μια συνάντηση φίλων, στην οποία θα παραβρεθεί και η σύντροφό του, Ελισάβετ Σταμοπούλου.

Όπως χαρακτηριστικά επεσήμανε για το συνάδελφό του: «Σήμερα αποχαιρετήσαμε έναν αγαπημένο φίλο τον Αίαντα Μανθοπουλο! Ήμουν πολύ τυχερός που τον γνώρισα κι ήμασταν σαν οικογένεια! Η παράσταση μας το βράδυ είναι αφιερωμένη σ’ αυτόν τον σπουδαίο ηθοποιό και άνθρωπο. Η θέση του δυστυχώς θα είναι αδειανή αλλά είμαι σίγουρος ότι θα είναι μαζί μας! Μετά θα πάμε στο αγαπημένο μας μπαράκι να πιούμε το αγαπημένο του ποτό! Το ποτήρι του θα είναι δίπλα στο δικό μου. Θα είναι μαζί μας και η σύντροφός του Ελισάβετ».

Στην τελευταία του κατοικία ο Αίας Μανθόπουλος




Πάτρα: Έχασε 130 κıλά για να μnν πeθάνει – Έμεıνε μıσός χωρίς επέμβασn

0

Είδε τον θάνατο με τα μάτια του, μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο του Ρίου πριν από ενάμιση χρόνο με ένδειξη οξυγόνου… 40! Ηταν ένα βήμα πριν τον θάνατο. Ζύγιζε 256 κιλά! Ο 48χρονος Αντώνης Ζηκόπουλος, από την Παραλία Πατρών, εξιστορεί στην «Πελοπόννησο» την ιστορία του. Σε μία προσπάθεια να πείσει και άλλους που αντιμετωπίζουν προβλήματα παχυσαρκίας πως… πρέπει να τα καταφέρουν. Στο Νοσοκομείο νοσηλεύθηκε για αρκετές ημέρες.

Ο Πατρινός που έχασε 130 κιλά… για να μην πεθάνει! ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ! ΦΩΤΟ! Εμεινε "μισός" χωρίς επέμβαση

Και όταν πήρε εξιτήριο, αποφάσισε να αλλάξει την ζωή του. Δεν έκανε καμία επέμβαση με «μπαλονάκι», δήλωνε αποφασισμένος να παλέψει για την ζωή του. Ο Αντώνης είναι μόνος στην ζωή, οι δικοί του έχουν «φύγει» ζει με επίδομα ΚΕΑ όμως δεν το έβαλε κάτω. Εψαξε, δέχθηκε συμβουλές από γιατρούς και διατροφολόγους και αποφάσισε να δράσει. Αρκετές φορές την ημέρα έπινε νερό με λεμόνι, το κορυφαίο λιποδιαλυτικό, άρχισε να τρώει αρκετό μαρούλι, εκμηδένισε την ποσότητα λιπαρών στο φαγητό του. Και παρά τα 256 κιλά που είχε… ξεκίνησε το περπάτημα! Στην αρχή όπως μας είπε…  με μεγάλη δυσκολία, αλλά όσο έχανε κιλά… η άσκηση γινόταν ευκολότερη. Στα μέσα της προσπάθειάς του και ενώ συνέχιζε την λιποδιάλυση, προσέθεσε και τζίντζερ στην διατροφή του. Είχε ήδη περιορίσει κάθε τι που θα του προσέφερε κιλά, συνήθισε τον οργανισμό του να τρέφεται λιτά και υγιεινά. Στην αρχή η δυσκολία του ήταν τεράστια, όσο όμως περνούσαν οι εβδομάδες, η αίσθηση της πείνας ή και της βουλιμίας για κάτι «λιπαρό» ή «γλυκό» μειωνόταν. Μέχρι που σχεδόν εκμηδενίστηκε. Σήμερα, ο Αντώνης Δηκόπουλος, παλιός έμπορος στις λαϊκές αγορές, ζυγίζει 125 κιλά. Και ο στόχος του δεν έχει ολοκληρωθεί. Συνεχίζει την διατροφή του ώστε να φθάσει τα 100 κιλά! «Αλλα 25 και τέλος» μας είπε. Στην διάρκεια της συζήτησής μας, τόνιζε συνεχώς πως «τα κατάφερε μόνος του». Με την θέλησή του, την επιμονή και την υπομονή του. Και είναι βέβαιο πως μπορεί να αποτελέσει παράδειγμα και για άλλους παχύσαρκους.

Ο Πατρινός που έχασε 130 κιλά… για να μην πεθάνει! ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ! ΦΩΤΟ! Εμεινε "μισός" χωρίς επέμβασηΟ Πατρινός που έχασε 130 κιλά… για να μην πεθάνει! ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ! ΦΩΤΟ! Εμεινε "μισός" χωρίς επέμβασηΟ Πατρινός που έχασε 130 κιλά… για να μην πεθάνει! ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ! ΦΩΤΟ! Εμεινε "μισός" χωρίς επέμβαση

Η ΚΛΙΝΙΚΗ ΣΤΟ ΡΙΟ

Στην Πάτρα λειτουργεί στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο , από το 1993 η Μονάδα Κλινικής Σοβαρής Παχυσαρκίας. Η οποία δέχεται ασθενείς από όλη την Ελλάδα αφού η φήμη της για το επιστημονικό της έργο και την αποτελεσματικότητα της, έχει εξαπλωθεί σε όλη την επικράτεια. Η λίστα αναμονής είναι μεγάλη, γεγονός που αποδεικνύει και το πρόβλημα της παχυσαρκίας που αντιμετωπίζουν χιλιάδες άτομα. Την άνοιξη του 2023 περίμεναν να χειρουργηθούν πάνω από 200 παχύσαρκοι ασθενείς.

Το θέμα όμως δεν είναι η αναμονή. Θα πρέπει να τονιστεί πως οι συγκεκριμένες επεμβάσεις δεν πραγματοποιούνται για λόγους αισθητικής, δεν έχουν να κάνουν με λόγους αισθητικής, αλλά με λόγους υγείας αφού οι κλινικά παχύσαρκοι είναι ασθενείς που κατά μέσο όρο ζυγίζουν πάνω από 180 με 200 κιλά, έχοντας συνήθως δείκτη μάζας σώματος πάνω από 35%. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της Κλινικής στο Νοσοκομείο Ρίου «Η Χειρουργική Παχυσαρκίας ή Βαριατρική Χειρουργική στοχεύει στην αποτελεσματική μείωση του βάρους σε ασθενείς με παχυσαρκία. Είναι γνωστό ότι η παχυσαρκία αποτελεί ασθένεια, καθώς σχετίζεται με πάρα πολλές παθολογίες. Μερικές από αυτές είναι η αρτηριακή υπέρταση, ο σακχαρώδης διαβήτης, διάφορες παθήσεις του καρδιαγγειακού όπως το έμφραγμα του μυοκαρδίου, η καρδιακή ανεπάρκεια, το εγκεφαλικό επεισόδιο, υπνική άπνοια, γαστροοισοφαγική παλινδρομική νόσο, πόνος στη μέση, διάφορες αρθροπάθειες, διαταραχές κατά την εγκυμοσύνη και διαταραχές του συναισθήματος όπως η κατάθλιψη. Όπως είναι κατανοητό, με την θεραπεία της παχυσαρκίας πολλά από τα παραπάνω περιορίζονται και είναι πιο εύκολη η διαχείριση και η θεραπεία τους»!

ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ Π.Ο.Υ.

Η νόσος έχει πλέον αποκτήσει διαστάσεις επιδημίας και η συχνότητα της ολοένα και αυξάνεται. Σύμφωνα με τον ΠΟΥ, το 2022, περισσότεροι από 1 δισεκατομμύριο άνθρωποι παγκοσμίως ήταν παχύσαρκοι. Η Παγκόσμια Ομοσπονδία Παχυσαρκίας εκτιμά ότι ο αριθμός αυτός σχεδόν θα διπλασιαστεί έως το 2035, φτάνοντας στα 1,9 δισεκατομμύρια, που σημαίνει ότι 1 στους 4 από εμάς θα είναι παχύσαρκος. Όσον αφορά στην παιδική παχυσαρκία, αυτή εκτιμάται ότι θα αυξηθεί κατά 100% από το 2020 έως το 2035.

Στην Ευρωπαϊκή Περιφέρεια του ΠΟΥ, το 2020, 192 εκατομμύρια ενήλικες ήταν παχύσαρκοι ενώ αναμένεται περαιτέρω αύξηση έως το 2035. Στη χώρα μας σύμφωνα με τα δεδομένα του 2019 όπως αυτά ανακοινώθηκαν από την Ελληνική Στατιστική Αρχή, και αφορούν  άνδρες και γυναίκες ηλικίας 15 ετών και άνω, ένας στους δύο άνδρες και μία στις τρείς γυναίκες είναι υπέρβαροι, ενώ ένα στα έξι άτομα είναι παχύσαρκο. Όπως παγκοσμίως έτσι και στη χώρα μας, η συχνότητα της παχυσαρκίας εκτιμάται ότι θα αυξηθεί προοδευτικά με αποτέλεσμα το 2035, το 39% των ενηλίκων στην Ελλάδα να είναι  παχύσαρκοι.

Πηγή: flamis.gr

Standard & Poor’s: Αναβάθμισε την ελληνική οικονομία και έδωσε επενδυτική βαθμίδα

0

Ο οίκος πιστοληπτικής αξιολόγησης Standard & Poor’s (S&P) έδωσε την πολυπόθητη επενδυτική βαθμίδα στα ελληνικά ομόλογα, αναβαθμίζοντας το αξιόχρεό τους σε ΒΒΒ- από ΒΒ+ με σταθερό outlook.

Είναι ο δεύτερος από τους τέσσερις μεγάλους οίκους αξιολόγησης, τους οποίους λαμβάνει υπόψη η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, που προχώρησε στην κίνηση αυτή, καθώς είχε προηγηθεί στις 8 Σεπτεμβρίου ο καναδικός οίκος DBRS.

H Ελλάδα έχει εξασφαλίσει ήδη με την αναβάθμιση από τον DBRS την ένταξη των ομολόγων της στα προγράμματα αγορών τίτλων από την ΕΚΤ (QE), χωρίς να χρειάζεται κατ’ εξαίρεση έγκριση, αλλά με την αναβάθμιση από τον S&P ανοίγει ο δρόμος για να μπουν τα ελληνικά ομόλογα στα χαρτοφυλάκια διεθνών θεσμικών επενδυτών, όπως μεγάλων συνταξιοδοτικών ταμείων και αμοιβαίων κεφαλαίων.

Αυτοί οι θεσμικοί επενδυτές αγοράζουν ομόλογα που έχουν επενδυτική διαβάθμιση από δύο από τους τρεις μεγάλους αμερικανικούς οίκους αξιολόγησης – δηλαδή από τον S&P, τον Fitch και τον Moody’s. Επομένως, με μία αναβάθμιση και από τον Fitch την 1η Δεκεμβρίου, η οποία είναι πολύ πιθανή, δεδομένου ότι σήμερα αξιολογεί την Ελλάδα ένα σκαλοπάτι κάτω από την επενδυτική βαθμίδα, τα ομόλογα του ελληνικού δημοσίου θα αποκτήσουν μία πολύ ευρύτερη από τη σημερινή βάση μακροχρόνιων και επενδυτών.

Πηγή: imerisia.gr