Blog Σελίδα 5332

Θρiλερ δίχως τέλος με τον 27χρονο που χαιρέτησε τον πατέρα του και εξαφανiστηκε – Η κίνηση στο Instagram που δίνει ελπίδες

0

Επί έξι ημέρες έχει χαθεί από προσώπου γης ο 27χρονος Θάνος και η αγωνία των δικών του ανθρώπων βρίσκεται στο κατακόρυφο, καθώς καθημερινά εύχονται να τον βρουν σώο και αβλαβή. Ένα σημάδι, την ίδια ώρα, τους δίνει ελπίδα, καθώς φαίνεται πως ο Θάνος μπήκε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, από κάποιο άλλο κινητό.

“Πήρα μία πολύ σοβαρή πληροφορία. Χθες (ο Θάνος) είχε μπει στο Instagram του, από άλλο τηλέφωνο βέβαια. Αυτό δείχνει σημεία ζωής, είναι πολύ σοβαρό”, είπε ο πατέρας του 27χρονου στο Live News του Mega.

“Σ’ αγαπώ πολύ μπαμπά”

Ο 27χρονος Θάνος τους τελευταίους έξι μήνες έμενε στη Θεσσαλονίκη, όπου και εργαζόταν. Την περασμένη εβδομάδα είχε έρθει στην Αθήνα να συναντήσει τον πατέρα του. Βγήκαν μία βόλτα, τον χαιρέτησε λέγοντάς του “Σ΄αγαπώ πολύ μπαμπά” και ξεκίνησε να τρέχει προς άγνωστη κατεύθυνση. Από τότε αγνοείται.

εξαφανιση

“Ήταν λίγο ανήσυχος. Ξαφνικά, εκεί που βγήκαμε για έναν καφέ, γιατί τον είχα στο σπίτι δύο μέρες, ξαφνικά μου αφήνει το τσαντάκι του με όλα τα προσωπικά του, μου λέει: ‘Σ’ αγαπώ πολύ μπαμπά’ και χάνεται. Αρχίζει και τρέχει μέσα στον κόσμο”.

Ο πατέρας του 27χρονου δεν κατάλαβε τι συνέβαινε. Είδε τον γιο του να απομακρύνεται και σάστισε: “Εγώ φοβήθηκα εκείνη την ώρα γιατί ήρθανε δύο τύποι και μου λένε: ‘Σας έκλεψε;’ και φοβήθηκα μην τον πιάσουν και τον χτυπήσουν”.

Η μητέρα του 27χρονου είπε πως “ήταν το παιδί αναστατωμένο, ήταν τρομαγμένος, φοβισμένος. Έχει μία δυσκολία να διαχειριστεί τα συναισθήματά του”.

“Κάτι έχει γίνει στο κεφάλι του, μεγάλο…”

Όσο περνάνε οι μέρες η αγωνία κορυφώνεται. Οι γονείς του είχαν παρατηρήσει μία αλλαγή στη συμπεριφορά του το τελευταίο διάστημα, τίποτα όμως που να δικαιολογεί μία τέτοια εξαφάνιση.

“Κάτι έχει γίνει στο κεφάλι του πολύ μεγάλο και δεν μπορεί να το διαχειριστεί. Μία φοβία, ένας τρόμος… Κάτι τέτοιο φαντάζομαι”, είπε η μητέρα του.

Έξι ημέρες τώρα ο 27χρονος δεν έχει επικοινωνήσει με κανέναν και οι γονείς του προσεύχονται να μην του έχει συμβεί κάτι κακό: “Δεν έχει μπλέξει πουθενά το παιδί μου. Το μυαλό μου εμένα πάει ότι μπορεί να είναι σε κάποιο βουνό, γιατί πάντα του άρεσε να πηγαίνει σε βουνά”, συμπλήρωσε η μητέρα του.

Το έργο των Αρχών γίνεται δυσκολότερο, από την στιγμή που ο 27χρονος άφησε την τσάντα του με το κινητό του στον πατέρα του πριν εξαφανιστεί.




24ωρη απεργία στην Τράπεζα Πειραιώς τη Δευτέρα 30 Οκτωβρίου

0

Την 24ωρη πανελλαδική απεργία των εργαζόμενων στην Τράπεζα Πειραιώς στις 30 Οκτωβρίου, στηρίζει η ΟΤΟΕ, όπως και άλλοι φορείς.

Στη σχετική ανακοίνωση επισημαίνεται πως: «Η Ομοσπονδία Τραπεζοϋπαλλήλων δίνει μάχη για τη διατήρηση των θέσεων εργασίας και αντιτάσσεται στη πολιτική συρρίκνωσης της διοίκησης της τράπεζας Πειραιώς, που έχει οδηγήσει σε δραματική μείωση τόσο του δικτύου των καταστημάτων, όσο και των θέσεων εργασίας.
Η διοίκηση της Τράπεζας με άλλοθι τον εκσυγχρονισμό, τον ψηφιακό μετασχηματισμό και τη δημιουργία των «καταστημάτων του μέλλοντος» προχωρά σε μια νέα “στοχευμένη εθελούσια έξοδο” 780 συναδέλφων μας στα καταστήματα του Δικτύου.
Αυτή η πολιτική έχει δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα στην εξυπηρέτηση των πελατών, στην εντατικοποίηση της εργασίας και στην απογύμνωση του δικτύου από έμπειρο προσωπικό.

Η διοίκηση της Τράπεζας Πειραιώς στοχοποιεί εργαζόμενους και στελέχη της τράπεζας με στόχο την γρήγορη μείωση του προσωπικού και του αντίστοιχου εργασιακού κόστους, σε μια χρονική στιγμή όπου τα κέρδη της τράπεζας είναι ιδιαίτερα υψηλά.

Η ΟΤΟΕ δηλώνει αντίθετη με αυτή την πολιτική, στηρίζει τις διεκδικήσεις και καλεί τους εργαζόμενους της τράπεζας να συμμετέχουν στην απεργία.
Ο ενωτικός και συλλογικός αγώνας των εργαζομένων για την προστασία της εργασίας και των εργασιακών μας δικαιωμάτων, για να νοιώθουν ασφάλεια και σιγουριά όλοι οι εργαζόμενοι, αποτελεί πρώτη μας προτεραιότητα».

To Εργατικό Κέντρο Αθήνας

Το Εργατικό Κέντρο Αθήνας σε ανακοίνωσή του: «εκφράζει τη συμπαράστασή του στον δίκαιο αγώνα των συναδέλφων εργαζομένων στην Τράπεζα Πειραιώς. Αντιδρούν στους αντεργατικούς σχεδιασμούς της Διοίκησης για συρρίκνωση της Τράπεζας, που προσπαθεί να το πετύχει με κλείσιμο καταστημάτων του δικτύου και μειώσεις προσωπικού, μέσα από αλλεπάλληλες “εθελούσιες εξόδους”, σύμφωνα με την ανακοίνωση του Συλλόγου Εργαζομένων της Τράπεζας Πειραιώς.

Όπως καταγγέλλουν, η Διοίκηση της Τράπεζας, με “βιτρίνα” τον ψηφιακό μετασχηματισμό, θέτει εκβιαστικά διλήμματα στους συναδέλφους, με αποτέλεσμα εκατοντάδες εργαζομένων να αγωνίζονται για την προστασία της απασχόλησής τους, για συνθήκες αξιοπρεπούς εργασίας με προοπτικές.

Το ΕΚΑ στηρίζει τον αγώνα των εργαζομένων στην Τράπεζα Πειραιώς και την 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση που έχουν εξαγγείλει για τις 30 Οκτώβρη».

Η ΕΕΚΕ

Από την πλευρά της η Ένωση Εργαζόμενων Καταναλωτών, αναφερόμενη στο ίδιο θέμα επισημαίνει ότι: «στηρίζει την πανελλήνια απεργία τη Δευτέρα στις 30/10 που έχει προκηρυχθεί στην Τράπεζα Πειραιώς, αφού, με την επιδιωκόμενη συρρίκνωση του δικτύου καταστημάτων και του αριθμού των εργαζόμενων που εξυπηρετούν τους καταναλωτές, αποδυναμώνονται οι τοπικές κοινωνίες, ιδιαίτερα της περιφέρειας και δυσχεραίνεται η πρόσβαση σε τραπεζικές υπηρεσίες και προϊόντα, για όλους τους πολίτες που δεν διαθέτουν ψηφιακές δεξιότητες. Από την άλλη μεριά, πλήττεται το δικαίωμα στην εργασία 780 υπαλλήλων οι οποίοι, οδηγούμενοι στην ανεργία, θα κληθούν να αντιμετωπίσουν τεράστιες δυσκολίες στην διαχείριση των καταναλωτικών οικογενειακών τους αναγκών.

Τα τραπεζικά ιδρύματα οφείλουν να προστατεύουν τα δικαιώματα των καταναλωτών και ιδίως των εργαζομένων τους, αποφεύγοντας πρακτικές που, στο όνομα της κερδοφορίας, οδηγούν σε αδιέξοδο τους οικογενειακούς προϋπολογισμούς».

unnamed 3 1

 

Πλησιάζει η αλλαγή ώρας – Πότε γυρνάμε τα ρολόγια μία ώρα πίσω

0

Μεθαύριο, Κυριακή 29 Οκτωβρίου, οι δείκτες των ρολογιών θα γυρίσουν μία ώρα πίσω και θα γίνει η αλλαγή στη χειμερινή ώρα.

Στις 29 Οκτωβρίου 2023, στις 04:00 τα ξημερώματα θα γυρίσουμε τους δείκτες των ρολογιών μία ώρα πίσω, δηλαδή θα πάμε πάλι στις 03:00. Στις ηλεκτρικές συσκευές που έχουν πρόσβαση στο ίντερνετ (κινητά, υπολογιστές και smartwatch), η ώρα θα αλλάξει αυτόματα.

Σε σχετική ανακοίνωση το υπουργείο Μεταφορών αναφέρει ότι την Κυριακή «λήγει η εφαρμογή του μέτρου της θερινής ώρας, ως ισχύει σύμφωνα με την οδηγία 2000/84/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της Ε.Ε. της 19ης Ιανουαρίου 2001, σχετικά με τις διατάξεις για τη θερινή ώρα. Ως εκ τούτου οι δείκτες των ρολογιών θα πρέπει να μετακινηθούν μία ώρα πίσω, δηλαδή από 04:00 π.μ σε 03:00 π.μ.»

Πότε άλλαξε για πρώτη φορά ώρα η Ελλάδα

Στην Ελλάδα η θερινή ώρα εφαρμόστηκε για πρώτη φορά, δοκιμαστικά, το 1932 και συγκεκριμένα από τις 6 Ιουλίου μέχρι την 1η Σεπτεμβρίου, όπου τα ρολόγια είχαν τεθεί μία ώρα μπροστά, μια ιδέα που όμως εγκαταλείφθηκε γρήγορα.

Το 1973, ωστόσο, λόγω της ενεργειακής κρίσης που έπληξε την Ευρώπη, αποφασίστηκε η υιοθέτηση του μέτρου της θερινής ώρας από μεγάλο μέρος των κρατών, συμπεριλαμβανομένης τότε και της Ελλάδας. Το νέο μέτρο πρωτοεφαρμόστηκε στη χώρα μας το 1975.

Σημειώνεται ότι τα τελευταία χρόνια η αλλαγή ώρας συνοδεύεται από αντικρουόμενες απόψεις αναφορικά με τα υπέρ και τα κατά της συγκεκριμένης πρακτικής.

Επηρεάζει την ψυχολογία μας η αλλαγή ώρας;

Το Ινστιτούτο Ιατρικής Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου του Μονάχου έχει προβλέψει «τεράστια προβλήματα από μια παντοτινή θερινή ώρα, περισσότεροι διαβητικοί, καταθλιπτικοί, προβλήματα ύπνου και μάθησης, προσθήκη βάρους».

Σε έρευνα του γερμανικού ασφαλιστικού φορέα υγείας DAK-Gesundheit το 2019, το 29% των ερωτηθέντων παραπονέθηκε για μια σειρά από παθήσεις τη χειμερινή ώρα, όπως διαταραχή ύπνου, προβλήματα αρτηριακής πίεσης και κόπωση διάρκειας πολλών εβδομάδων. Κυρίως οι άνθρωποι που δουλεύουν σε βάρδιες, νιώθουν στο πετσί τους την αλλαγή ώρας.

Επίσης, χρονοβιολόγοι, που ερευνούν τον βιορυθμό του ανθρώπινου οργανισμού, επικροτούν την οριστική παραμονή στη χειμερινή ώρα και επισημαίνουν ότι η καλοκαιρινή είναι τεχνητή ώρα που «αφαιρεί φως το πρωί, κάτι που επηρεάζει αρνητικά την εργασιακή επίδοση και επιβαρύνει το σώμα το βράδυ με μιαν επιπλέον ώρα φωτός, όταν είναι ώρα για ύπνο»

Θρίλερ στην πτήση Μόντρεαλ-Αθήνα: Χάθηκε η ραδιοεπικοινωνία, σηκώθηκαν ιταλικά μαχητικά

0

Τα ιταλικά Eurofighter πήραν άδεια για υπερηχητική πτήση – Σύντομα αποκαταστάθηκε το πρόβλημα και η πτήση έγινε κανονικά

Δύο ιταλικά μαχητικά αεροσκάφη Eurofighter απογειώθηκαν το πρωί της Παρασκευής για να ελέγξουν αεροσκάφος στην πτήση Μόντρεαλ-Αθήνα το οποίο είχε χάσει τη ραδιοεπικοινωνία, ανέφερε η Ιταλική Πολεμική Αεροπορία.

Το περιστατικό συνέβη πάνω από την Ιταλία, η οποία ακολούθησε τα πρωτόκολλα ελέγχου αεροσκαφών που δεν επικοινωνούν με τον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας.

Σε ανακοίνωσή της η Ιταλική Πολεμική Αεροπορία αναφέρει ότι το αεροσκάφος Boeing 787-8 της καναδικής εταιρείας Air Transat ήταν σε πτήση από το Μόντρεαλ στην Αθήνα. Το περιστατικό συνέβη γύρω στις 09:00 (ώρα Ελλάδας).

montreal athens

Η απογείωση των μαχητικών από την αεροπορική βάση Gioia del Colle διατάχθηκε από το Κέντρο Συνδυασμένων Αεροπορικών Επιχειρήσεων του ΝΑΤΟ στο Τορεχόν της Ισπανίας.

Αμέσως απογειώθηκαν δύο Eurofighter από την 36η Πτέρυγα για να πραγματοποιήσουν την αναχαίτιση. Τα μαχητικά έλαβαν μάλιστα την εξουσιοδότηση για υπερηχητική πτήση για να προσεγγίσουν το αεροσκάφος.

Γρήγορα όμως το αεροσκάφος αποκατέστησε την επικοινωνία του με τις ιταλικές αρχές ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας και συνέχισε κανονικά προς την Αθήνα.

Μία γιγάντıα γαλανόλευκη σημαία υψώθηκε με τις αρμόζουσες τιμές στο λιμάνι της Χίου

0

Στο λιμάνι της Χίου κυματίζει από σήμερα, παραμονή της μεγάλης εθνικής επετείου της 28ης Οκτωβρίου, μια τεράστια γαλανόλευκη σημαία, η οποία υψώθηκε με όλες τις τιμές.

Το εθνικό μας σύμβολο υψώθηκε το μεσημέρι στο νότιο λιμενοβραχίονα του νησιού, όπου έφτασε συνοδευόμενο από πομπή σπουδαστών της ΑΕΝ Μηχανικών Χίου, υπό τους ήχους των εμβατηρίων της Φιλαρμονικής του Δήμου Χίου.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τιμές προς την ελληνική σημαία, εξάλλου, απέδωσε άγημα της 96 ΑΔΤΕ Χίου.

Δείτε το σχετικό βίντεο:




Μαθητής με οπτική αναπηρία κάνει για 1η φορά παρέλαση στη Θεσσαλονίκη

0

Για πρώτη φορά θα συμμετάσχει στη μαθητική παρέλαση ο Λέανδρος Παπαχαραλαμπίδης!

Πρόκειται για έναν μαθητή με οπτική αναπηρία, που στέλνει το δικό του μήνυμα συμπερίληψης, για να ακουστεί σε όλα τα σχολεία, από τον Έβρο μέχρι την Κρήτη.

«Μου αρέσει η γλώσσα και βρίσκω ενδιαφέροντα τα μαθηματικά. Όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω φιλόλογος, μαθηματικός ή δημοσιογράφος. Είμαι ενθουσιασμένος που θα παρελάσω, πρέπει όλα τα παιδιά που έχουν δυσκολίες να συμμετέχουν σε όλα», όπως λέει στην ΕΡΤ ο Λέανδρος Παπαχαραλαμπίδης μαθητής έκτης δημοτικού.

«Νιώθω περήφανος που το παιδί μου θα συμμετέχει στην παρέλαση, θέλουμε με αφορμή την εθνική επέτειο να στείλουμε ένα ηχηρό μήνυμα συμπερίληψης», αναφέρει από την πλευρά του ο Φίλιππος Παπαχαραλαμπίδης, πατέρας του Λέανδρου.

Δημήτρης Καμπουράκης: Αποχώρησε από το OPEN

0

Τέλος στη συνεργασία με το OPEN αποφάσισε να βάλει ο Δημήτρης Καμπουράκης, όπως ανακοινώθηκε και επίσημα από τον τηλεοπτικό σταθμό.

Ειδικότερα, όπως τονίζεται στην σχετική ανακοίνωση, ο δημοσιογράφος και παρουσιαστής της πρωινής ενημερωτικής του OPEN προχώρησε σε αυτή την απόφαση «για προσωπικούς του λόγους».

Ακολουθεί η ανακοίνωση του OPEN:

«Το OPEN ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας του με τον Δημήτρη Καμπουράκη, ο οποίος αποχωρεί για προσωπικούς λόγους.

Με τη γνώση, την εμπειρία και το ανατρεπτικό χιούμορ του συγκρότησε ένα ξεχωριστό δίδυμο με τον Παναγιώτη Στάθη και από κοινού συνέβαλαν σημαντικά στην ενδυνάμωση της πρωινής ενημερωτικής ζώνης του Ανοιχτού Καναλιού».

Ο Δημήτρης Καμπουράκης προχώρησε και σε μια δήλωση εξηγώντας ο ίδιος τους λόγους για τους οποίους πήρε την συγκεκριμένη απόφαση.

Ακολουθεί η δήλωση του δημοσιογράφου και παρουσιαστή:

«Μια ξαφνική περιπέτεια της υγείας μου, όχι δραματική αλλά επίπονη, δημιουργεί νέα δεδομένα στην καθημερινότητά μου. Κατόπιν αυτού, συμφωνήσαμε από κοινού με τη διεύθυνση του ΟΡΕΝ ότι θα μου είναι πλέον αδύνατο να ανταπεξέλθω στις υποχρεώσεις μιας τετράωρης καθημερινής ενημερωτικής εκπομπής, που ξεκινά πολύ νωρίς και δημιουργεί σοβαρή σωματική και πνευματική καταπόνηση.

Αφήνω τον σταθμό εκφράζοντας ειλικρινείς ευχαριστίες στον κ. Ιβάν Σαββίδη, στον διευθυντή Ενημέρωσης κ. Χρήστο Παναγιωτόπουλο, στον συμπαρουσιαστή και εξαιρετικό φίλο Παναγιώτη Στάθη με τον οποίο είχαμε άψογη συνεργασία, καθώς και σε όλους τους συντελεστές-εργαζόμενους της επιτυχημένης εκπομπής «Ώρα Ελλάδος».

Μάλλον ήρθε η ώρα να αποφασίσω οριστικά, ότι η τηλεοπτική μου καριέρα σε καθημερινή βάση ολοκληρώθηκε και ότι πλέον υπάρχει η σύνταξη. Ευχαριστώ».

«Εντάξει, το τερμάτισε»: Η Τζούλια Αλεξανδράτου φόρεσε ξανθıά περoúκα στην κόρη της για να είναι ίδια με εκείνη

0

Η Τζούλια Αλεξανδράτου φόρεσε ξανθιά περούκα στην κόρη της για να της μοιάσει.

Η Τζούλια Αλεξανδράτου δεν δημοσιεύει συχνά δικές της φωτογραφίες στα social media, παρά μόνο τον σύνδεσμο που παραπέμπει το κοινό της στον OnlyFans λογαριασμό που διατηρεί.

Σε καθημερινή βάση όμως, το μοντέλο ανεβάζει και στιγμιότυπα από την κόρη της, που γέννησε πριν από μερικούς μήνες.

Σε ένα από τα τελευταία Instagram stories που ανέβασε, η Τζούλια Αλεξανδράτου δείχνει ξανά το μωρό, αυτή τη φορά με μια ξανθιά καρέ περούκα στο κεφάλι.

«Ίδια η Τζούλια» έγραψε για τη φωτογραφία.

1617 601x1024 1

Ανατρoπή: Τελıκά δεν ήταν μόνο 2 – Συγκλονıστικές αποκαλύψεις για τη μητέρα των μωρών που πέθaναν στην Πάτρα

0

Συγκλονιστικές αποκαλύψεις έρχονται στο φως για την μητέρα από την περιοχή της Πάτρας, η οποία έχασε τα 2 μωρά της μέσα σε 15 μήνες.

Πιο συγκεκριμένα, η μητέρα αποκάλυψε στο Tlive, ότι το 2021 είχε χαθεί ακόμα ένα μωρό, αυτό της συγκατοίκου της.

Όπως ανέφερε η ίδια το μωρό το οποίο τότε ήταν 6 μηνών, ενώ το πρόσεχε η 23χρονη εμφάνισε σπασμούς και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο όπου μισή ώρα περίπου αργότερα κατέληξε.

Η μητέρα του μωρού μιλώντας στην εκπομπή τόνισε ότι τόσο οι ιστολογικές όσο και οι τοξικολογικές εξετάσεις ήταν καθαρές, ενώ σύμφωνα με την γνωμάτευση των γιατρών η αιτία του θανάτου του μωρού, ήταν ο αιφνίδιος θάνατος και ότι δεν έχει καμία σχέση η περίπτωσή της με τα μωρά της 23χρονης καθώς το δικό της μωρό κατέληξε λίγη ώρα μετά τη μεταφορά του στο νοσοκομείο.

Η 23χρονη από τότε που έγινε γνωστή η τραγωδία με τον χαμό των δύο παιδιών της, ανέφερε ότι το πρώτο μωρό «έφυγε» όταν ήταν στο σπίτι μαζί της, ενώ ήταν μόλις 19 ημερών.

«Ήταν όλα φυσιολογικά. Όταν γέννησα είχε μείνει τέσσερις ημέρες σε θερμοκοιτίδα λόγω κάποιας λοίμωξης, και μετά την πήρα στο σπίτι. Είχα γεννήσει 1/6/2022 στο νοσοκομείο «Άγιος Ανδρέας» στην Πάτρα», είπε η 23χρονη Ειρήνη.

Η ίδια απάντησε ότι δεν είχε κανένα δείγμα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με το παιδί, ωστόσο, ανέφερε πως θα έκαναν εγκεφαλογράφημα στο μωρό. «Ήταν να κάνουμε ένα εγκεφαλογράφημα αλλά δεν προλάβαμε», ανέφερε. «Δεν γνωρίζω γιατί έπρεπε να γίνει, μου είχαν πει απλά ότι έπρεπε να κλείσουμε ένα ραντεβού για αυτό, αλλά δεν έγινε γιατί εκείνη την ημέρα έφυγε το παιδί», απάντησε στο γιατί έπρεπε να γίνει εγκεφαλογράφημα στο παιδί.

«Τους ρώτησα αν ήταν αναγκαίο να το κάνω πιο άμεσα, αλλά μου είπαν ότι δεν ήταν αναγκαίο και να πάω με βάση το ραντεβού μου», ανέφερε και πρόσθεσε: «Το παιδί κοιμόταν όταν έφυγε. Ήμασταν οι δυο μας. Ήταν κοριτσάκι. Έκανε ένα παράξενο ήχο. Φώναξα μία γυναίκα από δίπλα, μου είπε ότι το παιδάκι φεύγει και καλέσαμε ασθενοφόρο. Βράδυ έγινε αυτό», ανέφερε για το πώς πέθανε το πρώτο βρέφος. «Πνιγόταν περίπου, έβγαζε… δεν μπορώ να το εξηγήσω πώς το έκανε. Δεν είχε αλλάξει χρώμα. Πήγαμε στο Κέντρο Υγείας της Αχαγιάς και μετά από μισή ώρα βγήκαν και μας είπαν ότι το παιδί έφυγε», συμπλήρωσε.

«Δεν μας είπαν γιατί έφυγε το παιδί. Ακόμα ψάχνουμε και για αυτό», απάντησε στο ερώτημα για το αν έχει πάρει απαντήσεις για τα αίτια θανάτου του παιδιού. «Μας έλεγαν μόνο περιμένετε», σημείωσε. «Ήταν μία γυναίκα δίπλα, στο σπίτι, η σπιτονοικοκυρά. Από αυτή ζήτησα βοήθεια. Μετά ήρθαν οι δικοί μου στο νοσοκομείο. Ήμουν μόνη μου με το παιδί στο σπίτι», υποστήριξε.

«Είχα έναν φίλο μου και τους δικούς μου που με βοηθούσαν. Δεν είχα πρόβλημα οικογενειακό ή οικονομικό», ανέφερε στη συνέχεια ενώ για τη δεύτερη εγκυμοσύνη σχολίασε «ήταν μια περίεργη εγκυμοσύνη. Είχα φύγει για δουλειά, δεν είχε φανεί στην αρχή. Όταν επισκέφθηκα γιατρό και μου το επιβεβαίωσε, το κράτησα».

«Ήταν όλα φυσιολογικά. Κανονικά γέννησα, κανονικά την πήρα στο σπίτι. Είπα ότι είχα ιστορικό από το πρώτο παιδάκι. Μου είπαν ότι είναι μια χαρά όλα.

Είχαν κάνει εξετάσεις στο Ρίο, δεν βρέθηκε κάτι στο παιδί. Μετά από λίγο καιρό, έκανε αυτό τον σπασμό. Πήγαμε στο Καραμανδάνειο. Από εκεί μας έστειλαν στο Παίδων. Ενάμιση μήνα τώρα, και απάντηση ποτέ δεν πήραμε. Μόνο εξετάσεις κάναμε», είπε για το δεύτερο βρέφος.

«Έκαναν κάποιες εξετάσεις στο παιδί όταν γεννήθηκε, δεν βρέθηκε κάτι», απάντησε στο ερώτημα για το αν υπήρξε σύσταση από γιατρό για να γίνουν περαιτέρω εξετάσεις και στο δεύτερο παιδί. «Το παιδί δεν είχε καλή εστίαση, ήταν πολύ χαλαρό», ανέφερε στην ερώτηση για το γιατί πήγε το παιδί στο «Καραμανδάνειο». «Αυτοί το θεώρησαν σπασμό. Το κράτησαν δύο μέρες στην εντατική και είπαν να πάνε στο Παίδων. Δεν ήξεραν που οφείλονται οι σπασμοί. Το μόνο που ξέρανε ήταν να κάνουν εξετάσεις κι εξετάσεις κάθε μέρα», σχολίασε και είπε ακόμα πως «ζήτησα να μπει στην εντατική και είπαν ότι δεν πρέπει για να μην κολλήσει μικρόβιο».

«Είπαν ότι θα πιει κάποιο φάρμακο, μία αντιβίωση. Την τρίτη ημέρα που έκανε σε πιο βαριά μορφή, είπαν ότι πρέπει να ανέβει η δοσολογία του φαρμάκου. Έδιναν ένα φάρμακο λόγω επιληψίας, δεν ήξεραν αν έχει επιληψία αλλά του δίνανε. Το έβαλαν σε ήπια καταστολή, για λίγες ώρες. Την επόμενη ημέρα είχαμε ραντεβού για να κάνει εγκεφαλογράφημα. Ήμουν μπροστά και στην ανάνηψη», είπε η 23χρονη για το δεύτερο βρέφος.

«Την τελευταία φορά που έφυγε το παιδί, της είχαν βάλει ένα μηχάνημα να χτυπάει μην γίνει κάτι, άρχισε και κοπάναγε και ήρθαν κατευθείαν. Το πήγαν γρήγορα μέσα. Πήγα να δω τι γίνεται και μου είπαν βγες έξω γιατί κάνουμε ανάνηψη», πρόσθεσε η μητέρα των δύο βρεφών.




Οι ιστολογικές «μίλησαν»: Τι έδειξαν οι εξετάσεις για τον θάνατο του βρέφους της 23χρονης μητέρας στην Πάτρα

0

Νέες εξελίξεις με το θάνατο των δύο βρεφών στην Κάτω Αχαΐα, έρχονται στο φως της δημοσιότητας, μετά τα αποτελέσματα των ιστοπαθολογικών εξετάσεων που έγιναν στο πρώτο βρέφος.

Όπως ανέφερε το Star στο μεσημεριανό δελτίο ειδήσεων, τα αποτελέσματα των ιστοπαθολογικών εξετάσεων, που αφορά στο 19 ημερών βρέφος, παραδόθηκε ήδη στην ιατροδικαστική υπηρεσία Πατρών και στον ιατροδικαστή που έκανε τη νεκροψία – νεκροτομή στις 20 Οκτωβρίου και «φωτογραφίζει» λοίμωξη του αναπνευστικού.

Οι πληροφορίες κάνουν λόγο ότι οι τοξικολογικές εξετάσεις του βρέφους βγήκαν καθαρές, ενώ αναμένονται και τα αποτελέσματα του μοριακού ελέγχου, προκειμένου να διαπιστωθεί εάν υπάρχει γενετική προδιάθεση.

Υπενθυμίζεται ότι το πρώτο μωρό «έφυγε» από τη ζωή τον Ιούνιο του 2022, την ώρα που η μητέρα ήταν μόνη της στο σπίτι και βρήκε το μωράκι χωρίς τις αισθήσεις του. Ειδοποίησε ασθενοφόρο και το παιδί έφτασε στο κέντρο υγείας, όπου οι γιατροί προχώρησαν σε ΚΑΡΠΑ, αλλά χωρίς αποτέλεσμα.

Στο μεταξύ, νέα στοιχεία για τις νοσηλείες και το θάνατο των δύο βρεφών, μέσα σε δεκαέξι μήνες, είδαν το φως της δημοσιότητας. Το πρώτο μωρό γεννήθηκε την 1η Ιουνίου 2022, στο νοσοκομείο «Άγιος Ανδρέας» και μπήκε στη θερμοκοιτίδα, καθώς κάποιοι δείκτες ήταν λίγο ανεβασμένοι, όπως αναφέρουν πληροφορίες του ALPHA.

«Μόλις γεννήθηκε, μπήκε στη θερμοκοιτίδα, γιατί είχε κάποια παθολογικά ευρήματα, τα οποία ξεπέρασε χωρίς καμία αγωγή. Έμεινε σ’ εμάς για μία βδομάδα και έφυγε υγιέστατη. Ένας ακόμη λόγος που την κρατήσαμε, ήταν γιατί δεν υπήρχε κατάλληλο περιβάλλον για το μωρό στο σπίτι της μητέρας. Σε δύο ημέρες το μωρό ξαναήρθε για τις εξετάσεις που κάνουν όλα τα μωρά. Από εκεί και πέρα η Μονάδα Νεογνών στο δικό μας νοσοκομείο κανόνισε να κάνει το μωρό κάποιες επιπλέον εξετάσεις στο Καραμανδάνειο», υπογραμμίζουν πηγές από το νοσοκομείο «Άγιος Ανδρέας», αλλά οι εξετάσεις δεν έγιναν ποτέ, διότι το βρέφος κατέληξε στη κούνια του σπιτιού του στις 19 Ιουνίου.

Αναπάντητα ερωτήματα για το θάνατο των δύο βρεφών

Αναπάντητα ερωτήματα υπάρχουν και για τον θάνατο του δεύτερου μωρού, πριν από λίγες ημέρες, τη 17η Οκτωβρίου, στο νοσοκομείο Παίδων «Αγία Σοφία», το βρέφος, αν και ήταν δύο μηνών, ήταν ελάχιστα μεγαλύτερο από νεογέννητο, αναφέρουν οι ίδιες πληροφορίες.

Στην ιατροδικαστική υπηρεσία παρέλαβαν για νεκροψία – νεκροτομή ένα μωρό με βαρύ ιστορικό, επιληψία και σπασμούς, το οποίο δεν ήταν πολύ ανεπτυγμένο, ήταν ελάχιστα μεγαλύτερο από νεογέννητο, επισημαίνουν οι πληροφορίες από ιατροδικαστικές πηγές.

Βίντεο μέσα από το νοσοκομείο καταγράφουν τους συνεχείς ιατρικούς ελέγχους, στους οποίους υποβαλλόταν το παιδί στο «Παίδων – Αγία Σοφία».

Σε αυτό το βίντεο, το μόλις 1 μηνός κοριτσάκι φαίνεται στο κρεβάτι, με τους γιατρούς να είναι από πάνω του και να το εξετάζουν, ελέγχοντας τα αντανακλαστικά του, ενώ το ίδιο παρακολουθεί ήρεμο και ένας γιατρός ακούγεται να προτείνει τη χορήγηση οξυγόνου.

Σε άλλο βίντεο, η μητέρα καταγράφει το μόνιτορ με τις σφίξεις του μωρού και αν η εικόνα παγώσει, φαίνεται ότι φτάνουν 143. Σε άλλο στιγμιότυπο, καταγράφεται ακόμη μια εξέταση του βρέφους, όπου τρεις γιατροί βρίσκονται πάνω από το κρεβάτι της εξέτασης, ενώ στα πόδια του μωρού είναι ακουμπισμένος ο ιατρικός του φάκελος.

Σε άλλο βίντεο καταγράφεται το άτυχο μωράκι στο κρεβάτι του, να είναι ήρεμο και να έχει στραμμένο το βλέμμα στη μητέρα. Ακόμη ένα βίντεο της μητέρας καταγράφει τους γιατρούς συγκεντρωμένους πάνω από την κούνια του βρέφους, σύμφωνα με τον ALPHA. Από την ιατροδικαστική υπηρεσία έχει ζητηθεί επίσπευση των τοξικολογικών και ιστολογικών εξετάσεων.

Πληροφορίες από τις ιατροδικαστικές πηγές αναφέρουν πως από τη νεκροψία – νεκροτομή δεν παρατηρήθηκε κάτι, με την αιτία θανάτου να είναι απροσδιόριστη. Ζητήθηκαν ιστολογικές και τοξικολογικές εξετάσεις και μάλιστα γρήγορα για να φανεί αν υπάρχει οποιοδήποτε φάρμακο ή δηλητήριο.

Αν υπάρξει, τότε θα σταλεί στο εργαστήρια του ΑΠΘ για ποσοτικοποίηση. Στο νοσοκομείο «Παίδων» έγινε εξονυχιστικό έλεγχος στο μωρό και ζητήθηκαν γενετικές εξετάσεις, ενώ βρισκόταν ακόμη εν ζωή.