Tα γενέθλιά της γιόρτασε το βράδυ του Χριστουγέννων η Γωγώ Γαρυφάλλου σε νυχτερινό μαγαζί έχοντας στο πλευρό της την κουμπάρα της Άννα Φλωρινιώτη.
Ωστόσο, η ίδια δέχθηκε πολλά αρνητικά σχόλια στα social media, καθώς πριν από μια εβδομάδα έφυγε από τη ζωή ο Νίκος Φλωρινιώτης.
Ξεσπά η Γωγώ Γαρυφάλλου
Το απόγευμα της Τρίτης 26/12 η Γωγώ Γαρυφάλλου ξέσπασε με αφορμή τα αρνητικά σχόλια που δέχθηκε λέγοντας πως κανένας δεν πονάει περισσότερο για τον χαμό του Νίκου Φλωρινιώτη από ότι η αδερφή του, Άννα.
“Κάνω αυτό το story για να τοποθετηθώ, διότι τα έχω πάρει εντελώς και τελείως στην κράνα. Πρώτον όσο αγαπάει η Αννούλα τον αδερφό της δεν τον αγαπάει κανένας από όλους εσάς εκεί έξω. Δεύτερον είναι ημέρες Χριστούγεννων, είχα τα γενέθλια μου. Όφειλα να κάνω το καλύτερο για την κουμπάρα μου και θα συνεχίσω να το κάνω, για να χαμογελάει, γιατί και ο Νίκος μας δεν θέλει να κλαίει η Αννούλα μας όπως και ο Γιάννης μας.
Τώρα συνεχίζω. Ένα φιλικό ζευγάρι το οποίο μας αγαπάει πολύ μας είπε με το ζόρι να πάμε μόνο και μόνο, γιατί ήταν μέρες άγιες ημέρες, ήταν μέρες Χριστουγέννων και να μας κάνει να ξεχαστούμε. Ποιο είναι το πρόβλημά σας;Και να σας πούμε και κάτι ακόμα; Εμείς έχουμε άρνηση στο πένθος. Για μας ο Νίκος είναι ήταν και θα είναι για πάντα εδώ ο γαμπρούλης”, είπε η Γωγώ Γαρυφάλλου στο βίντεο που κοινοποίησε.
Δείτε το βίντεο:
Στα μπουζούκια για τα γενέθλιά της μια εβδομάδα μετά τον θάνaτο του Νίκου Φλωρινιώτη με την αδερφή του, Αννούλα
Τα γενέθλιά της γιόρτασε το βράδυ των Χριστουγέννων σε γνωστό νυχτερινό μαγαζί η Γωγώ Γαρυφάλλου.
Μια εβδομάδα μετά τον θάνατο του κολλητού της φίλου, Νίκου Φλωρινιώτη, η Γωγώ Γαρυφάλλου βρέθηκε με την Αννούλα Φλωρινιώτη σε γνωστό νυχτερινό κέντρο προκειμένου να γιορτάσουν μαζί αυτή τη μέρα.
Οι δυο γυναίκες, τις οποίες δένει μια στενή φιλία χρόνων, παρότι δεν έχουν ξεπεράσει ακόμη τον θάνατο του αγαπημένου τους Νίκου, θέλουν να κρατήσουν αυτή τη θετική στάση απέναντι στη ζωή που τους είχε μάθει να έχουν ο Γιάννης Φλωρινιώτης.
Δείτε παρακάτω σχετικά στιγμιότυπα που ανέβηκαν στσ social media:
Σε ανάρτηση, η Γωγώ Γαρυφάλλου δημοσίευσε την τούρτα γενεθλίων της και έγραψε: “Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας …….44”.
Σε έντονα φορτισμένο συγκινησιακό κλίμα τελέστηκε το μεσημέρι της Τρίτης (26/12) στον Ιερό Ναό της του Θεού Σοφίας στη Θεσσαλονίκη η εξόδιος ακολουθία του Βασίλη Καρρά.
Η σορός του αγαπημένου τραγουδιστή έχει τεθεί από το πρωί σε λαϊκό προσκύνημα, με πλήθος κόσμου να τον αποχαιρετά.
Εκατοντάδες θαυμαστές του από όλη την Ελλάδα, γνωστοί καλλιτέχνες, πολιτικοί, συνεργάτες και φίλοι του βρίσκονται εκεί για το «ύστατο χαίρε».
Με δάκρια στα μάτια αφήνουν ένα λουλούδι στο φέρετρό του, άλλοι τραγουδούν με συγκίνηση τα τραγούδια του και άλλοι μοιράζονται ιστορίες τους με τον «άρχοντα» της πίστας.
Μεταξύ άλλων, στο λαϊκό προσκύνημα δίνουν το «παρών» ο Γιάννης Ζουγανέλης, η Λένα Ζευγαρά, ο Πέτρος Ιακωβίδης, ο Κωνσταντίνος Αργυρός και η Άντζελα Δημητρίου.
Η συναυλία που επιθυμούσε να πραγματοποιηθεί με τους 3.000 μουσικούς επί σκηνής, θα γίνει προς τιμήν του.
Ο φίλος του Βασίλη Καρρά και καλλιτεχνικός Διευθυντής της Συμφωνικής Ορχήστρας Νέων Ελλάδος, Ευάγγελος Αραμπατζής, ήταν εκείνος που εκφώνησε νωρίτερα τον επικήδειο λόγο και σε δηλώσεις του στις κάμερες ανέφερε ότι η τελευταία επιθυμία του εκλιπόντος για μια μεγάλη συναυλία με 3.000 μουσικούς, θα πραγματοποιηθεί τον ερχόμενο Ιούλιο.
«Σήμερα αποχαιρετούμε έναν τεράστιο καλλιτέχνη, τον Βασίλη μας. Και στον επικήδειο ήταν πολύ δύσκολη στιγμή για μένα. Ζήτησε η οικογένεια να εκφωνήσω τον επικήδειο. Με μεγάλη συγκίνηση το έκανα, γιατί ο Βασίλης πέρα από μεγάλος καλλιτέχνης ήταν και μεγάλος άνθρωπος. Και όλος αυτός ο κόσμος που είναι εδώ αποδεικνύει πόσο αγαπούσε αυτόν τον άνθρωπο.
Η συναυλία που επιθυμούσε να πραγματοποιηθεί με τους 3.000 μουσικούς επί σκηνής, θα γίνει προς τιμήν του, στην Αθήνα και θα καταγραφεί για το βιβλίο Γκίνες. Καλό ταξίδι Βασίλη μας», είπε χαρακτηριστικά.
Μέχρι το βράδυ το λαϊκό προσκύνημα
Σημειώνεται ότι λόγω της τεράστιας προσέλευσης του κόσμου, αποφασίστηκε να παραταθεί το λαϊκό προσκύνημα, το οποίο ήταν προγραμματισμένο μέχρι τις 4:00 το απόγευμα.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, καθώς αναμένονται στη Θεσσαλονίκη περίπου 30 λεωφορεία με θαυμαστές του καλλιτέχνη από όλη την Ελλάδα, το λαϊκό προσκύνημα θα ολοκληρωθεί αργά το βράδυ.
Η ταφή θα γίνει στη γενέτειρά του, το Κοκκινοχώρι Καβάλας, αύριο, Τετάρτη 27 Δεκεμβρίου, στις 12:00.
Στο τελευταίο «αντίο» θα τιμήσουν με την παρουσία τους οι φιλαρμονικές Νέας Προποντίδας και Απόλλων Ροδολίβους.
Επιθυμία της οικογένειας του εκλιπόντος είναι αντί στεφάνων, να στηριχθεί ο Σύλλογος Παιδιών με νεοπλασματική ασθένεια, «Φλόγα».
Βαρύ πένθος για τον Νίκο Πολυδερόπουλο και την οικογένειά του, καθώς πέθανε ο αδερφός του Παντελής.
Ο Παντελής Πολυδερόπουλος ήταν 28 ετών και δούλευε ως μπάρμαν σε γνωστό μαγαζί της Πάτρας. Ο αδερφός του ηθοποιού έφυγε από τη ζωή ανήμερα των Χριστούγεννων μετά από ανακοπή καρδιάς, ενώ την Παραμονή Χριστουγέννων δούλευε κανονικά.
Ο Νίκος Πολυδερόπουλος ήταν πολύ δεμένος με τα αδέρφια του και πολλές μοιραζόταν στα social media φωτογραφίες μαζί τους.
Στις 18 Αυγούστου ο ηθοποιός έκανε την τελευταία ανάρτηση με τον αδερφό του Παντελή που έφυγε από τη ζωή. Ο Νίκος Πολυδερόπουλος είχε κοινοποιήσει τότε μια φωτογραφία στην οποία ποζάρει μαζί του, αλλά και με τους άλλους δυο αδερφούς του, Παναγιώτη και Πάρη και τον ανιψιό του.
Ράγισαν καρδιές στην κηδεία του κορυφαίου λαϊκού τραγουδιστή Βασίλη Καρρά, που έφυγε από τη ζωή στα 70 του χρόνια παραμονή Χριστουγέννων, μετά τη μεγάλη περιπέτεια που έζησε με την υγεία του.
Πλήθος κόσμου, απλοί πολίτες από όλη την Ελλάδα, πολιτικοί και καλλιτέχνες, έσπευσαν στον Ιερό Ναό του Θεού Σοφίας στη Θεσσαλονίκη, για να πουν το τελευταίο αντίο στον μεγάλο ερμηνευτή.
Με δάκρυα και χειροκροτήματα χιλιάδες κόσμου αποχαιρέτισαν τον Βασίλη Καρρά στη Θεσσαλονίκη, όπου τελέστηκε η κηδεία του, μέσα σε κλίμα οδύνης. Ιδιαίτερα συγκινητική στιγμή, όταν η ορχήστρα του μεγάλου καλλιτέχνη έπαιξε το «Νύχτα Ξελογιάστρα» και το «Δεν Πάω Πουθενά», τραγούδια που αγαπήθηκαν τόσο δυνατά από τους θαυμαστές του. Συντετριμμένες η σύζυγός του και η κόρη του, που έχασαν τον δικό τους άνθρωπο. Η οικογένεια του έφτασε αγκαλιασμένη στον Ιερό Ναό, δίνοντας δύναμη ο ένας στον άλλον.
Δείτε το βίντεο:
«Καλό ταξίδι άρχοντα», «Σ΄αγαπάμε, καλό παράδεισο», «Σήκω να μας τραγουδήσεις Βασίλη, είσαι παντού» είναι μερικά από τα μηνύματα και τα λόγια του κόσμου, που είπε το «ύστατο χαίρε» στον Βασίλη Καρρά την Τρίτη (26.12.23), ενώ αύριο θα γίνει η ταφή του στο Κοκκινοχώρι Καβάλας.
Από νωρίς το πρωί ουρές έχουν σχηματιστεί για το λαϊκό προσκύνημα, που έχει παραταθεί έως το βράδυ.
11
Στεφάνια έστειλαν πολλοί καλλιτέχνες που συνεργάστηκαν μαζί του, όπως η Καίτη Γαρμπή, η Νατάσσα Θεοδωρίδου, ο Νότης Σφακιανάκης, αλλά και η οικογένεια του Παντελή Παντελίδη.
«Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου όλοι οι άνθρωποι να ισορροπήσουν στη ζωή τους έτσι όπως ισορρόπησε ο εξαιρετικός συνάδελφος Βασίλης Καρράς», είπε ο Γιάννης Ζουγανέλης.
«Δεν υπάρχουν λόγια. Όλες οι ηλικίες κλαίνε. Ο Βασίλης είναι ο άνθρωπος που έβαλε επί δεκαετίες τη νεολαία στο τραγούδι. Θα τον θυμόμαστε για πάντα», δήλωσε ο δήμαρχος Βόλου Αχιλλέας Μπέος.
«Θα τον αγαπάω και θα τον σκέφτομαι πάντα», δήλωσε η Άντζελα Δημητρίου.
«Αγαπούσε όλους τους νέους καλλιτέχνες, έδινε συμβουλές, θα τον θυμόμαστε για πάντα», είπε ο Πέτρος Ιακωβίδης.
«Συλληπητήρια στην οικογένεια ενός πολύ μεγάλου λαϊκού καλλιτέχνη, που μας κράτησε συντροφιά για δεκαετίες. Ένας απλός, καθημερινός άνθρωπος που ήθελε να προσφέρει στον συνάνθρωπο. Είναι η ελάχιστη υποχρέωση να τιμήσουμε τη μνήμη του, γιατί περάσαμε κοντά του με τη μοναδική φωνή του αξέχαστες στιγμές», δήλωσε ο Νίκος Ανδρουλάκης.
«Ήξερε να αγγίζει την ψυχή του Έλληνα»
Την εξόδιο ακολουθία τέλεσε ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Φιλόθεος, ενώ επικήδειους εκφώνησαν – μεταξύ άλλων – ο γραμματέας της Κ.Ο. της ΝΔ, Σταύρος Καλαφάτης, ο οποίος μετέφερε στην οικογένειά του τα θερμά συλλυπητήρια του πρωθυπουργού, τονίζοντας ότι ο Βασίλης Καρράς «ήξερε να αγγίζει τις ψυχές των Ελλήνων».
«Τα είπε όλα με τα τραγούδια, τη στήριξή του σε εκείνους που είχαν ανάγκη με τον απαράβατο όρο να μη μαθευτούν ποτέ. Τα είπε όλα με την αγάπη του για τη Χριστίνα και την Ειρήνη. Από τον Βορρά μέχρι τον Νότο, ο Βασίλης έδωσε αγάπη και δίδαξε ήθος για περισσότερα από 40 χρόνια. Ήξερε να αγγίζει την ψυχή του Έλληνα. Στις καρδιές μας είναι ο τελευταίος μεγάλος λαϊκός τραγουδιστής. Σε ευχαριστώ για την τιμή να είμαι δικός σου και την τιμή που μου έκανε η οικογένεια σου να βρίσκομαι εδώ, μπροστά σου. Μεταφέρω τα ειλικρινά συλλυπητήρια του πρωθυπουργού. Για όλα αυτά Βασίλη μου, δεν πας πουθενά πουθενά, εδώ θα μείνεις!» είπε στον επικήδειό του ο κ. Καλαφάτης.
«Ήταν άνθρωπος πιστός με συνειδητό τρόπο. Είχε καταστήσει την καρδιά του Βηθλεέμ, τόπο γέννησης του Χριστού. Διακρίθηκε για την αγάπη στους ανθρώπους και στην οικογένεια του και είχε φιλανθρωπικό έργο με αφανή τρόπο. Υπήρξε λαϊκός τραγουδιστής και υπέγραψε με τη φωνή του αυτά που ήθελε να εκφράσει όλος ο λαός», είπε ο Μητρόπολιτης κ. Φιλόθεος.
«Δεν το βάζω κάτω, δεν μασάω»
Με τη συγκίνηση αποτυπωμένη στο πρόσωπό του, ο μαέστρος του Βασίλη Καρρά μίλησε με τα θερμότερα λόγια για τον «άρχοντα της νύχτας», αποκαλύπτοντας όσα του είπε στην τελευταία τους συνάντηση.
«Μας την έκανε ο Βασίλης. Μας έδινε πάντα την εντύπωση ότι θα το ξεπεράσει, είμαστε συντετριμμένοι», δήλωσε ο μαέστρος του Βασίλη Καρρά που έδωσε το παρών στην κηδεία, ενώ ανέφερε πότε τον είδε τελευταία φορά και τι του είπε ο μεγάλος λαϊκός τραγουδιστής.
«Τελευταία φορά τον είδα την προηγούμενη εβδομάδα. Πήγα από το σπίτι του για επίσκεψη και μου είπε “πιτσιρίκο, δεν το βάζω κάτω, δεν μασάω. Είμαι πολύ καλά, θα το ξεπεράσω, σ’ ένα μήνα θα περπατήσω ξανά”. Μάλιστα, μας έλεγε ότι είχε σκοπό να χτίσει ένα μοναστήρι στο κτήμα του, στο οποίο θα πάει να ησυχάσει, να ηρεμήσει», δήλωσε.
«Ήταν στο κρεβάτι, αλλά είχε απίστευτη διαύγεια νου. Τον φιλήσαμε, τον αγκαλιάσαμε, ποτέ δεν έδειξε ότι πονάει. Μας υποστήριζε πάντα», συνέχισε.
«Είχε βοηθήσει άπειρο κόσμο, αλλά ποτέ δεν άφηνε σε κανέναν να βγει αυτό προς τα έξω», κατέληξε.
Ο πατέρας του 9χρονου περιγράφει πώς έγινε η επίθεση από τον σκύλο στο Καματερό.
«Είχε πάθει σοκ, δεν έκλαιγε όταν ήρθα και τον βρήκα. Κλαίγανε τα ανίψια μου που έπαθαν ψυχολογικό σοκ», περιγράφει ο πατέρας του 9χρονου αγοριού που το δάγκωσε σκύλος στο Καματερό, μπροστά στα μάτια του ιδιοκτήτη του, χθες παραμονή Χριστουγέννων και ενώ το παιδί είχε βγει για κάλαντα.
Το 9χρονο αγόρι βγήκε σε γειτονιά στο Καματερό την παραμονή των Χριστουγέννων, μαζί με τη θεία του και τα δύο ξαδέρφια του, για να πουν τα κάλαντα. Ξαφνικά, ένας μεγαλόσωμος σκύλος που κυκλοφορούσε στον δρόμο χωρίς λουρί του επιτέθηκε και τον δάγκωσε.
«Είχε πάθει σοκ, ούτε καν έκλαιγε όταν ήρθα και τον βρήκα. Κλαίγανε τα ανίψια μου τα οποία δεν είχαν υποστεί κάποιο δάγκωμα αλλά είχαν πάθει ψυχολογικό σοκ και ο μικρός δεν έκλαιγε από το σοκ του. Είχε δύο πληγές στο πόδι, πήγαμε και του κάναμε ράμματα. Δύο πληγές αρκετά βαθιές», δήλωσε στο MEGA ο πατέρας του 9χρονου.
Ο ίδιος περιέγραψε στο MEGA τις αγωνιώδεις στιγμές που έζησαν τα παιδιά, λίγα μέτρα μακριά από το σπίτι τους: «Κυνήγησε και τα άλλα τα παιδιά απλά τον μικρό τον δάγκωσε. Και κρυφτήκανε πίσω από κάτι αυτοκίνητα, έπεσε κάτω η ανιψιά μου και μπήκανε κάποια άλλα σκυλιά τα οποία την γνωρίζουνε και την προφύλαξαν και τότε σταμάτησε».
Όπως καταγγέλλει ο πατέρας του 9χρονου, ο ιδιοκτήτης του σκύλου, όχι μόνο δεν ενδιαφέρθηκε να μάθει για την υγεία του παιδιού, αλλά κρύφτηκε στο σπίτι του.
«Αυτό που με ενόχλησε είναι που δεν έδειξε ένα ενδιαφέρον μετά το συμβάν. Δηλαδή να έρθει να ρωτήσει ‘τι κάνει το παιδί; Είναι καλά κτλ’. Εξαφανίστηκε. Έγινε το συμβάν και εξαφανίστηκε. Κλείδωσε τον σκύλο μέσα στο μαγαζί του και έφυγε, πήγε στο σπίτι του. Τον ψάξαμε και τον βρήκαμε. Δε θα εμφανιζόταν. Και αφού τον βρήκαμε τότε εμφανίστηκε στην Αστυνομία. Αν δεν τον ψάχναμε, δε θα είχε εμφανιστεί».
Ο ιδιοκτήτης υποστήριξε ότι δεν είναι δικό του το σκυλί αλλά του γιου του και ότι συνήθως τον βγάζει βόλτα με φίμωτρο. Παρ’ όλα αυτά, συνελήφθη για σωματική βλάβη από αμέλεια και παράβαση της νομοθεσίας περί ζώων συντροφιάς, ωστόσο, με εντολή του εισαγγελέα ποινικής δίωξης, αφέθηκε ελεύθερος.
Ένας θρύλος της ελληνικής μουσικές διάλεξε να μας αλλάξει τα φετινά Χριστούγεννα με την τεράστια απώλεια του. Ο Βασίλης Καρράς έφυγε από τη ζωή την παραμονή των Χριστουγέννων, σε ηλικία 70 ετών.
Στην Θεσσαλονίκη χιλιάδες θαυμαστές του Βασίλη Καρρά βγήκαν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης και τραγούδησαν για να τον αποχαιρετήσουν.
Ανατριχίλα: Έπαιξαν μπουζούκι και τραγούδησαν “Δεν πάω πουθενά” στο αντίο του Βασίλη Καρρά
Μοναδικές στιγμές που προκαλούν ανατριχίλα εκτυλίχθηκαν το μεσημέρι της Τρίτης, στην κηδεία του Βασίλη Καρρά, στον Ιερό Ναό Αγίας Σοφίας, στη Θεσσαλονίκη.
Η ορχήστρα του αγαπημένου τραγουδιστή έπαιξε μπουζούκι και τραγούδησε το “Δεν Πάω Πουθενά” για το τελευταίο ταξίδι του Βασίλη Καρρά, προκαλώντας ανατριχίλα και συγκίνηση σε όλους.
Δείτε βίντεο:
Η ορχήστρα του άρχοντα της λαϊκής μουσικής έπαιξε επίσης και το τραγούδι “Νύχτα Ξελογιάστρα”, όπως και ποντιακά τραγούδια, εν μέσω ενός συγκινησιακά φορτισμένου κλίματος.
Λίγο μετά τις 16:30 ολοκληρώθηκε η εξόδιος ακολουθία και το λαϊκό προσκύνημα στη σορό του Βασίλη Καρρά, στον Ιερό Ναό Αγίας Σοφίας της Θεσσαλονίκης.
Θαυμαστές του Βασίλη Καρρά φώναζαν “αθάνατος” κατά την έξοδο του φέρετρου από τον Ιερό Ναό.
Μοναδικές στιγμές που προκαλούν ανατριχίλα εκτυλίχθηκαν το μεσημέρι της Τρίτης, στην κηδεία του Βασίλη Καρρά, στον Ιερό Ναό Αγίας Σοφίας, στη Θεσσαλονίκη.
Η ορχήστρα του αγαπημένου τραγουδιστή έπαιξε μπουζούκι και τραγούδησε το “Δεν Πάω Πουθενά” για το τελευταίο ταξίδι του Βασίλη Καρρά, προκαλώντας ανατριχίλα και συγκίνηση σε όλους.
Δείτε βίντεο:
Η ορχήστρα του άρχοντα της λαϊκής μουσικής έπαιξε επίσης και το τραγούδι “Νύχτα Ξελογιάστρα”, όπως και ποντιακά τραγούδια, εν μέσω ενός συγκινησιακά φορτισμένου κλίματος.
Λίγο μετά τις 16:30 ολοκληρώθηκε η εξόδιος ακολουθία και το λαϊκό προσκύνημα στη σορό του Βασίλη Καρρά, στον Ιερό Ναό Αγίας Σοφίας της Θεσσαλονίκης.
Θαυμαστές του Βασίλη Καρρά φώναζαν “αθάνατος” κατά την έξοδο του φέρετρου από τον Ιερό Ναό.
Χιλιάδες κόσμου αποχαιρετούν απο το πρωί της Τρίτης (26/12) τον Βασίλη Καρρά στον Ιερό Ναό της του Θεού Αγίας Σοφίας στη Θεσσαλονίκη.
Η σορός του τραγουδιστή από τις 10 το πρωί έχει τεθεί σε λαϊκό προσκύνημα, το οποίο πήρε παράταση λόγω της μεγάλης προσέλευσης και αναμένεται να διαρκέσει μέχρι τις 9 το βράδυ.
Αρκετοί συνάδελφοι του Βασίλη Καρρά βρέθηκαν στο τελευταίο “αντίο”, όπως ο Πέτρος Ιακωβίδης και η Άντζελα Δημητρίου.
Δείτε το βίντεο
Η Άντζελα Δημητρίου εμφανίστηκε συντετριμμένη μιλώντας στις κάμερες, με την ίδια να αναφέρει με “σπασμένη” φωνή: “Τι να πω για τον Βασίλη; Τον γνώριζα από το 1980, ήταν ο καλύτερος άνθρωπος και η καλύτερη ψυχή. Θα τον αγαπάω πάντα, θα τον σκέφτομαι πάντα. Του αφιερώνω ένα τραγούδι που έχουμε πει μαζί, το “Θα σε νοιάζομαι”. Συλλυπητήρια στην οικογένεια”.
Θυμίζουμε πως ο Βασίλης Καρράς πέθανε το απόγευμα της Κυριακής (24/12) σε ηλικία 70 ετών. Εδώ και ενάμιση περίπου χρόνο έδινε μάχη με τον καρκίνο, ενώ τις τελευταίες μέρες είχε διαγνωστεί με κορονοϊό και νοσηλευόταν στο νοσοκομείο, όπου άφησε και την τελευταία του πνοή.
Βασίλης Καρράς: Ποιοι επώνυμοι έδωσαν το «παρών» στην κηδεία του
Ο Κωνσταντίνος Αργυρός ταξίδεψε επίσης στην Θεσσαλονίκη για να τιμήσει τον Βασίλη Καρρά. Αφήσε λουλούδια για τον μεγάλο τραγουδιστή, χαιρέτησε την οικογένειά του και στη συνέχεια αποχώρησε.
Στεφάνια έστειλε για τον Βασίλη Καρρά και ο Νότης Σφακιανάκης, αλλά και η οικογένεια του Παντελή Παντελίδη.
Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Νίκος Ανδρουλάκης είναι επίσης στην Θεσσαλονίκη για την κηδεία του μεγάλου καλλιτέχνη.
«Είναι τεράστια απώλεια για το ελληνικό τραγούδι. Ήταν ένας τεράστιος άνθρωπος με ψυχή μικρού παιδιού. Εγώ προσωπικά του οφείλω ένα τεράστιο ευχαριστώ», είπε από την πλευρά της η Λένα Ζευγαρά.
Ο γνωστός Κρητικός τραγουδιστής Νίκος Ζωιδάκης δίνει επίσης το «παρών» στην Θεσσαλονίκη.
To «παρών» έδωσε και ο Πέτρος Ιακωβίδης: «Αγαπούσε όλους τους νέους καλλιτέχνες, έδινε συμβουλές, θα τον θυμόμαστε για πάντα».
«Ευχομαι μέσα από την καρδιά μου όλοι οι άνθρωποι να ισορροπήσουν στη ζωή τους έτσι όπως ισορρόπησε ο εξαιρετικός συνάδελφος Βασίλης Καρράς», είπε, μεταξύ άλλων ο Γιάννης Ζουγανέλης ο οποίος είναι επίσης στην Θεσσαλονίκη για να τιμήσει τον Βασίλη Καρρά.
Ο τραγουδιστής Κώστας Μακεδόνας παραβρέθηκε επίσης στην εξόδιο ακολουθία.
Από τη μεριά του, ο δήμαρχος Βόλου Αχιλλέας Μπέος δήλωσε: «Δεν υπάρχουν λόγια. Όλες οι ηλικίες κλαίνε. Ο Βασίλης είναι ο άνθρωπος που έβαλε επί δεκαετίες τη νεολαία στο τραγούδι. Θα τον θυμόμαστε για πάντα».
Το «παρών» δίνει και ο πρώην δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας.
Ο Βασίλης Καρράς είχε τραγουδήσει χωρίς καμιά οικονομική αποζημίωση, ώστε να μαζευτούν χρήματα για τον 15χρονο Παναγιώτη που είχε υποστεί καθολική αναπηρία μετά από τροχαίο.
Με αφορμή το θάνατο του λαϊκού τραγουδιστή Βασίλη Καρρά, ένα γεγονός που συνέβη στο παρελθόν και το οποίο τιμά το πρόσωπο και την προσφορά του εκλιπόντος έρχεται ξανά στην επικαιρότητα, δείχνοντας το μεγαλείο ψυχής του σπουδαίου ερμηνευτή.
Το 2000 οι μαθητές του Γυμνασίου και Λυκείου Λεχόβου κάνοντας εράνους προσπαθούν να συλλέξουν χρήματα για να βοηθήσουν τον 15χρονο Παναγιώτη από το χωριό τους να αντιμετωπίσει τα έξοδα νοσηλείας του αλλά και για να εγχειριστεί σε νοσοκομείο του εξωτερικού μετά από σοβαρό ατύχημα που είχε με το ποδήλατο του και από το οποίο είχε ως αποτέλεσμα να υποστεί καθολική αναπηρία.
Η υπόθεση του νεαρού συγκίνησε την κοινωνία του Αμυνταίου Φλώρινας και όλοι συνεισφέρουν στον έρανο των μαθητών. Κάποιος από την ομάδα των εφήβων είχε την ιδέα να προτείνουν στον Βασίλη Καρρά να τραγουδήσει σε συναυλία που θα διοργανώσουν για την οικονομική ενίσχυση και τη στήριξη της νοσηλείας του νεαρού Παναγιώτη.
Ο Σταύρος Μουστάκας συμμαθητής τότε του Παναγιώτη, ήταν στην τετραμελή ομάδα αντιπροσωπείας εφήβων του χωριού και θυμάται ότι επισκέφθηκαν τον Βασίλη Καρρά στο “χωριό της Ειρήνης”, έξω από τη Θεσσαλονίκη. “Την πρόταση για τη συναυλία την έκανα εγώ, του περιέγραψα την κατάσταση, τις ανάγκες που υπάρχουν και ότι σκοπός της συναυλίας είναι η συλλογή χρημάτων για να πάει ο Παναγιώτης στο εξωτερικό”.
Ο Βασίλης Καρράς δέχθηκε αμέσως, δηλώνοντας ότι θα τραγουδήσει χωρίς καμιά οικονομική αποζημίωση. Η συναυλία του Βασίλη Καρρά για τον έφηβο Παναγιώτη δόθηκε το καλοκαίρι του 2000 και μετά τις εκδηλώσεις των Πρεσπών ήταν το γεγονός του καλοκαιριού στη Δυτ. Μακεδονία. Η περιοχή του Προφήτη Ηλία, το ύψωμα πάνω από το Λέχοβο, μεταμορφώθηκε σε χρόνο ρεκόρ για να φιλοξενήσει τις ανάγκες της συναυλίας. Ο Σταύρος Μουστάκας θυμάται ότι πουλήθηκαν συνολικά 10.500 εισιτήρια.
Ο τραγουδιστής την προηγούμενη μέρα της συναυλίας συνοδευόμενος από μέλη της οικογένειάς του επισκέφθηκε το σπίτι του Παναγιώτη, μίλησε με τους γονείς του και δήλωσε την συμπαράσταση του στον αγώνα που κάνουν.
Ο Σταύρος Μουστάκας αναφέρει ότι την ημέρα της συναυλίας ο τραγουδιστής ανακοίνωσε στην οργανωτική επιτροπή ότι και “οι μουσικοί του αποφάσισαν να παίξουν αφιλοκερδώς”.
Δυστυχώς όμως ο νεαρός Παναγιώτης λόγω της ραγδαίας επιδείνωσης της υγείας του λίγο καιρό αργότερα έφυγε από τη ζωή.