Blog Σελίδα 4796

Ο ράπερ Μάκλμορ έκανε το πιο όμορφο δώρο στην γιαγιά του για τα 100α της γενέθλια

Τα βίντεο κλιπ του Μάκλμορ είναι πάντα ωραία και πρωτότυπα, αλλά το τελευταίο ίσως να ξεπερνάει τα υπόλοιπα. Η Έλεν, η γιαγιά του ράπερ, γιόρτασε πρόσφατα τα 100α της γενέθλια και ο ράπερ αποφάσισε να της κάνει το καλύτερο πάρτι της ζωής της- μπροστά στην κάμερα.

Η Έλεν μπορεί να κλείνει έναν αιώνα σε αυτόν τον πλανήτη, αλλά στο βίντεο κλιπ του εγγονού της με τον τίτλο “Glorious” αποδεικνύει, ότι το να είσαι άτακτος δεν είναι ποτέ εκτός μόδας. Η Έλεν δεν αφήνει ευκαιρία να απολαύσει την μέρα της πάντα με τον εγγονό της στο πλευρό της.

Το “Glorious” είναι το πρώτο τραγούδι του Μάκλμορ στον πρώτο επερχόμενο σόλο δίσκο του.

c4ca4238a0b923820dcc509a6f75849b 299 c81e728d9d4c2f636f067f89cc14862c 73 eccbc87e4b5ce2fe28308fd9f2a7baf3 66 a87ff679a2f3e71d9181a67b7542122c 63

Δείτε το βίντεο που ακολουθεί.
 

Ο ράπερ Tus έκανε τραγούδι τον Αλκέτ Ριζάι

0

«Γύρω μου όλη η πολιτσάι-Το σχέδιο μου τους στέλνει όλους για τσάι-Πάνω από τις φυλακές κάτι πετάει-Όλοι με φωνάζουν Αλκέτ Ριζάι» τραγουδάει ο ράπερ

Ένα προκλητικό τραγούδι με θέμα τον Αλκέτ Ριζάι κυκλοφόρησε πριν λίγα 24ωρα ο ράπερ Tus.

Στο τραγούδι ο ράπερ εξυμνεί τις αποδράσεις του Αλβανού εγκληματία τραγουδώντας στίχους όπως:

«Γύρω μου όλη η πολιτσάι
το σχέδιο μου τους στέλνει όλους για τσάι
πάνω από τις φυλακές κάτι πετάει
όλοι με φωνάζουν Αλκέτ Ριζάι»

Ο ράπερ συνεχίζει σε αποθεωτικούς τόνους για τον Ριζάι με τον στίχο «είμαι τόσο ψηλά κανείς δεν με ακουμπάει» ενώ στη συνέχεια ακούγεται να τραγουδάει «ελέγχω όλα τα πόστα με τον Παλαιοκώστα».

Δείτε το βίντεο

Ο ράπερ Diddy θα πληρώνει 5.000 δολάρια κάθε μέρα στον Στινγκ για το υπόλοιπο της ζωής του

0

Περί τα 5 χιλιάδες δολάρια καταβάλλει ημερησίως ο Sean «Diddy» Combs στον Sting. Ο ράπερ, χρησιμοποίησε χωρίς άδεια τη μελωδία του «Every Breath You Take» (που ανήκει στον Sting) του 1983 στο δικό του single, «I’ll Be Missing You», κάτι που δεν αρνήθηκε ποτέ.

Το παραπάνω αποκάλυψε ο 53χρονος σταρ της χιπ χοπ μουσικής, μέσα από ανάρτησή του στο Twitter.

Το «I’ll Be Missing You» ήταν ένας φόρος τιμής στον Notorious B.I.G. και έγινε επιτυχία για τον Diddy. Ωστόσο, ο ράπερ ζήτησε την άδεια του 71χρονου τραγουδιστή, αφού κυκλοφόρησε το τραγούδι. Ο Diddy και ο Sting έχουν αμφότεροι αναφερθεί στο παρελθόν στην κατάσταση και σε συνέντευξη που έδωσε το 2018 στο «Breakfast Club» ο άλλοτε frontman των Police, είχε πει ότι λαμβάνει 2.000 δολάρια την ημέρα από τον Diddy.

Ένα απόσπασμα της συνέντευξης εμφανίστηκε ξανά στο Twitter αυτή την εβδομάδα και ο Diddy απάντησε αναδημοσιεύοντας την ανάρτηση: «Όχι. 5 χιλιάρικα την ημέρα. Με αγάπη στον αδερφό μου @OfficialSting!».

Παρά τα όσα έχουν συμβεί δεν υπάρχει εχθρικό κλίμα ανάμεσα στους δύο καλλιτέχνες.

Σε συνέντευξη του 2018, ο Sting σημείωσε: «Είμαστε πολύ καλοί φίλοι τώρα. Ήταν μια όμορφη εκδοχή αυτού του τραγουδιού. Αυτοί οι τύποι απλά παίρνουν τα σκ@@ σου, τα βάζουν σε ένα δίσκο και ασχολούνται με τη νομιμότητα αργότερα» και πρόσθεσε: «Ο Elton John μου είπε “Πρέπει να ακούσεις το [“I’ll Be Missing You”], θα γίνεις εκατομμυριούχος! Είπα, ‘Είμαι εκατομμυριούχος!” Είπε, “Θα γίνεις εκατομμυριούχος δύο φορές!”. Με τα έσοδα έβαλα μερικά από τα παιδιά μου να σπουδάσουν, και εγώ και ο P. Diddy είμαστε ακόμα καλοί φίλοι”».

Ακόμα κι αν ο Diddy γράφει μια επιταγή 5.000 $ 365 φορές το χρόνο, για ένα σύνολο 1.825.000 $ ετησίως, είναι απίθανο αυτό να βλάψει και πολύ το πορτοφόλι του. Το Forbes υπολόγισε ότι κέρδισε 90 εκατομμύρια δολάρια μόνο το 2022, εν μέρει χάρη στη συνεργασία του με τη βότκα Ciroc, και το 2019 καθόρισε την περιουσία του στα 740 εκατομμύρια δολάρια.

Ο Ράμσεϊ πήγε σε σουβλατζίδικο της Αθήνας και την είπε σε Ιταλό σεφ: «Μη λες κεμπάπ το σουβλάκι!»

0

Το ταξίδι του Γκόρντον Ράμσεϊ στην Ελλάδα συνεχίζεται, παρέα με τον διάσημο Ιταλό σεφ Τζίνο ντ′ Ακάμπο και τον Γάλλο μετρ εστιατορίων, Φρεντ Σιριέ, γεμάτο ξεκαρδιστικές στιγμές.

Αφού επισκέφθηκαν την Κρήτη, την Σαντορίνη, την Σπάρτη και τα Μετέωρα, κατέληξαν στην Αθήνα και πιο συγκεκριμένα σε σουβλατζίδικο στην πλατεία της Αγίας Ειρήνης.

Πριν καλά μπουν στην κουζίνα για να μαγειρέψουν ο Ράμσεϊ με τον Ντ′ Ακάμπο, ξέσπασαν οι πρώτες διαφωνίες. O Έλληνας συνάδελφος τους, όταν άκουσε τον Ντ′ Ακάμπο να αποκαλεί το σουβλάκι κεμπάμπ, έγινε έξαλλος και έσπευσε να τον βάλει στην θέση του.

«Όχι, όχι, δεν είναι κεμπάπ. Στην Ελλάδα το λέμε σουβλάκι». Οταν άκουσε μάλιστα τον χαρακτηρισμό «pizza boy», (το παιδί που μοιράζει τις πίτσες) ο Ντ′ Ακάμπο δεν άντεξε και προσκάλεσε την Ελληνική ομάδα σε διαγωνισμό, για το καλύτερο σουβλάκι.

Η μονομαχία του Ράμσεϊ με τον Ντ′ Ακάμπο απέναντι στους δύο Έλληνες συναδέλφους τους ξεκίνησε αμέσως, με τον διάσημο Σκωτσέζο σεφ να διορθώνει και πάλι τον Τζίνο, όταν χρησιμοποίησε την λέξη κεμπάμπ.

«Πάψε να το λες κεμπάμπ» του είπε ο Γκόρντον Ράμσεϊ για να του απαντήσει ο Τζίνο ντ′ Ακάμπο, «Με αποκάλεσε pizza boy».

Το σουβλάκι που επέλεξαν να ετοιμάσουν ήταν μια διαφορετική εκδοχή από το κλασσικό ελληνικό. Τα υλικά που χρησιμοποίησαν ήταν, χοιρινή κοιλιά, μάραθο τουρσί, τραγανιστή πέτσα χοιρινή, γιαούρτι και ξύσμα λεμονιού.

Η μονομαχία δεν ανέδειξε νικητή, με τους τέσσερις σεφ να απολαμβάνουν κάθε λεπτό από το γύρισμα της βρετανικής σειράς του ITV, «Gordon, Gino and Fred: Road Trip».

Ο Ράμα έδωσε την εντολή να εκτελέσουν τον Κ. Κατσίφα

0

Από το γραφείο του Αλβανού πρωθυπουργού δόθηκε σύμφωνα με πληροφορίες η εντολή εξόντωσης του Κατσίφα – Τώρα στήνουν δικογραφία εναντίον του νεκρού για απόπειρα ανθρωποκτονίας αλβανών αστυνομικών

Η εκτέλεση του Βορειοηπειρώτη Κωνσταντίνου Κατσίφα έχει ρίξει βαριά τη σκιά της στις ελληνοαλβανικές σχέσεις, οι οποίες επανέρχονται σε φάση έντασης. Κατά πολλούς, όμως, ο ανθελληνισμός είχε εδώ και καιρό τορπιλίσει την προσπάθεια προσέγγισης των δύο χωρών. Σύμφωνα με γνώστες της κατάστασης στην Αλβανία, αυτός στην πραγματικότητα οδήγησε στην εκτέλεση του νεαρού ομογενούς, ενώ τροφοδοτεί και την ένταση στις διμερείς σχέσεις σε κάθε ευκαιρία.

Απόδειξη αυτού είναι η άμεση και προκλητική αντίδραση του Αλβανού πρωθυπουργού Εντι Ράμα, η οποία επιβάρυνε το κλίμα. Το ίδιο και ο προκλητικός τρόπος που τα αλβανικά ΜΜΕ αντιμετώπισαν την υπόθεση. Και σαν να μην έφταναν τα παραπάνω, είχαμε και τις αλβανικές αρχές οι οποίες εμμέσως ομολόγησαν την ενοχή τους καταστρέφοντας στοιχεία της ιατροδικαστικής έρευνας.

Οχι μόνο αρνήθηκαν να παράσχουν την αναγκαία ενημέρωση και τις διευκολύνσεις στον δικηγόρο της οικογένειας, αλλά επέτρεψαν στον ιατροδικαστή να εξετάσει την καθαρισμένη από τα στοιχεία σορό για μόλις πέντε λεπτά! Η τελευταία κίνηση παραλογισμού είναι η απόφαση της Εισαγγελίας Αργυροκάστρου και στη συνέχεια της αντίστοιχης των Τιράνων να ανοίξουν δικογραφία για απόπειρα ανθρωποκτονίας από πρόθεση κατά Αλβανών ένστολων αστυνομικών και για παράνομη οπλοφορία και οπλοχρησία παρότι ο κατηγορούμενος έχει αποβιώσει. Η οικογένεια του ομογενούς πιστεύει ότι με τον τρόπο αυτό επιδιώκουν να αποδείξουν ότι δεν υπήρχε ακαριαίος θάνατος, διεκδικώντας μάλιστα και αποζημίωση.

Με βάση διασταυρωμένες μαρτυρίες, είναι πλέον κοινός τόπος ότι ο θάνατος του Κατσίφα θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί. Αυτοί που τον σκότωσαν δεν ήταν απλοί Αλβανοί αστυνομικοί, αλλά οι εκπαιδευμένες για τέτοιες περιπτώσεις Ειδικές Δυνάμεις οι οποίες έχουν επανειλημμένα διεκπεραιώσει πολύ δυσκολότερες αποστολές χωρίς να χρειαστεί να σκοτώσουν. Σύμφωνα με απόλυτα αξιόπιστες πληροφορίες, η εντολή δόθηκε από το γραφείο του ίδιου του πρωθυπουργού. Ολα δείχνουν ότι ο Εντι Ράμα αξιοποίησε το γεγονός ότι ο Κωνσταντίνος Κατσίφας ήταν οπλισμένος και πυροβολούσε στον αέρα ώστε με την εκτέλεσή του να κάνει επίδειξη ισχύος και να καλλιεργήσει τον φόβο στην ελληνική μειονότητα.

Η παραπάνω πληροφορία ενισχύεται και από το γεγονός ότι λίγες μέρες νωρίτερα ο αρμόδιος για την Αστυνομία υπουργός Εσωτερικών Φατμίρ Τζάφαϊ είχε παραιτηθεί για να αντικατασταθεί από τον σύμβουλο ασφάλειας του πρωθυπουργού και πρώην στρατηγό Σαντέρ Λιέσι. Ο τελευταίος, όμως, δεν είχε ακόμα αναλάβει τα καθήκοντά του επειδή εκκρεμεί η έγκριση του διορισμού του από την αλβανική Βουλή.

Η παραίτηση Τζάφαϊ αρχικά αποτέλεσε έκπληξη, καθώς ήρθε μόλις μία εβδομάδα μετά την καθοδηγούμενη από αυτόν αστυνομική επιχείρηση μεγάλης κλίμακας με την κωδική ονομασία «Vol-Vo4», η οποία διεξήχθη σε 12 πόλεις της Αλβανίας. Στην επιχείρηση αυτή, που διήρκεσε τρεις ημέρες, συμμετείχαν 1.500 αστυνομικοί και είχε στόχο να εξαρθρώσει ένα ισχυρό δίκτυο εμπόρων ναρκωτικών με διασυνδέσεις στα κυβερνητικά κλιμάκια. Στη συνέχεια προέκυψε ότι ο αδερφός του Τζάφαΐ ήταν μπλεγμένος στο εμπόριο ναρκωτικών και μάλιστα, είχε βρεθεί, υπόλογος στην Ιταλία για τις δραστηριότητές του αυτές.

rama-tweet01

Προκλητικό το tweet του Αλβανού πρωθυπουργού: «Αγαπητοί γείτονες! Αντί να χαρακτηρίζουμε ως απαράδεκτη την απώλεια ζωής ενός τρελού που πυροβόλησε την Αστυνομία μας, η οποία έκανε μόνο τη δουλειά της, καλύτερα να ευχαριστήσουμε μαζί τον Θεό που σήμερα δεν χάθηκε καμία αθώα ζωή από μια εξτρεμιστική τρέλα»

Η είδηση δεν έπεσε σαν κεραυνός εν αιθρία, καθώς η Αλβανία βρίσκεται πολύ ψηλά στον παγκόσμιο κατάλογο με τις χώρες που παράγουν και διακινούν ναρκωτικά. Είναι κοινό μυστικό, μάλιστα, ότι τα κυκλώματα των ναρκωτικών έχουν κηδεμόνες υψηλά ιστάμενα πρόσωπα στο πολιτικό σύστημα και στην κυβέρνηση. Και ο τέως υπουργός Εσωτερικών Σαϊμίρ Ταχίρι, στενός συνεργάτης του Ράμα, έχει κατηγορηθεί ότι προστάτευε ένα κύκλωμα διακίνησης ναρκωτικών που είχαν οργανώσει τα ξαδέλφια του. Ο Εντι Ράμα, μάλιστα, έσπευσε στο πλευρό του υποστηρίζοντας την αθωότητά του. Εξάλλου, και ο ίδιος ο πρωθυπουργός έχει καταγγελθεί δημόσια ότι υποθάλπει τους καλλιεργητές και εμπόρους ναρκωτικών – φυσικά με το αζημίωτο.

Ο Αμερικανός πρεσβευτής στα Τίρανα Ντόναλντ Λου έχει δηλώσει ότι η Αλβανία αποτελεί κέντρο οργανωμένου εγκλήματος, διακίνησης ναρκωτικών, όπλων και πορνείας, επισημαίνοντας ότι τέσσερις επικίνδυνες μαφιόζικες συμμορίες εμπλέκονται, μέσω 20 γνωστών οικογενειών, σε trafficking, εκβιασμούς, κλοπές αυτοκινήτων και ξέπλυμα χρήματος, ενώ φυσικά ελέγχουν και την καλλιέργεια και το εμπόριο χασίς. Οι ίδιες αυτές οικογένειες χρηματοδοτούν αφειδώς πολιτικούς και κυριολεκτικά χτίζουν πολιτικές καριέρες.

Από την πλευρά της η ελληνική κυβέρνηση επέδειξε μια εξαιρετικά ήπια στάση απέναντι στην εκτέλεση του ομογενή Βορειοηπειρώτη. Το ίδιο ισχύει και για τη δήλωση του Αλβανού πρωθυπουργού περί «τρελού εξτρεμιστή». Ενώ το υπουργείο Εξωτερικών τουλάχιστον τήρησε τα προσχήματα, η στάση της ηγεσίας της Ελληνικής Αστυνομίας είναι επιεικώς απαράδεκτη. Αυτή ήταν που άρχισε να κάνει διαρροές ότι ο φόνος του Κωνσταντίνου Κατσίφα ήταν άσχετος με την ελληνική σημαία. Και για να μην αφήσει αμφιβολία προς τα πού το πήγαινε διοχέτευσε στα ελληνικά μίντια ότι ο εκτελεσθείς είχε συλληφθεί πριν από δέκα χρόνια για κατοχή ακατέργαστης κάνναβης.

Αξίζει εδώ να υπογραμμίσουμε ότι η Ελληνική Αστυνομία δεν έχει καμία αρμοδιότητα να προβαίνει σε ανακοινώσεις και διαρροές για ένα επεισόδιο που έλαβε χώρα έξω από τα σύνορά μας. Δεν διαθέτει μηχανισμούς πρωτογενούς πληροφόρησης για να μπορεί να εκφέρει έγκυρη άποψη για το τι ακριβώς συνέβη. Αρμόδια αρχή για τέτοιες περιπτώσεις είναι μόνο το υπουργείο Εξωτερικών. Σύμφωνα με πληροφορίες, η ηγεσία της ΕΛ.ΑΣ. ενημερώθηκε από την αλβανική Αστυνομία για το πώς σκοτώθηκε 35χρονος Βορειοηπειρώτης. Η ενημέρωση αυτή, όμως, αντανακλούσε τις σκοπιμότητες των Τιράνων να καλύψουν ότι επρόκειτο για εκτέλεση. Διοχετεύοντας λοιπόν την αλβανική εκδοχή στην ελληνική κοινή γνώμη, η Ελ.ΑΣ. έγινε «παπαγαλάκι» του Ράμα.

Στη συνέχεια, η ηγεσία της διοχέτευσε και την πληροφορία για παλαιότερη σύλληψη του Κωσνταντίνου Κατσίφα για κατοχή ναρκωτικών. Γιατί το έκανε; Η προ δεκαετίας υπόθεση δεν είχε καμία σχέση με την εκτέλεσή του ώστε να υπάρχει η δικαιολογία ότι ήταν αναγκαία. Ούτε επιτρέπεται, εξάλλου, να δίνεται στη δημοσιότητα το ποινικό μητρώο, πολύ περισσότερο όταν πρόκειται για εκτελεσθέντα από τους Αλβανούς Βορειοηπειρώτη. Στην πραγματικότητα τα παραπάνω δεν είναι τίποτα άλλο από μια προσπάθεια δολοφονίας χαρακτήρα μετά θάνατον.

Συνειδητά, η ηγεσία της Ελληνικής Αστυνομίας προσπάθησε να στιγματίσει το νεκρό, παραβιάζοντας γραπτούς και άγραφους νόμους και προσφέροντας το καλύτερο δώρο στην αλβανική προπαγάνδα, η οποία από την πλευρά της έχει κάθε συμφέρον να παρουσιάσει το θύμα ως κακοποιό. Είναι ενδεικτικό ότι τα πρώτα ρεπορτάζ στα ελληνικά ΜΜΕ έκαναν λόγο για σεσημασμένο για ναρκωτικά Βορειοηπειρώτη που έπασχε από ψυχολογικά προβλήματα. Εντύπωση προκάλεσε και η υπουργός Πολιτισμού Μυρσίνη Ζορμπά, η οποία, χωρίς να έχει εικόνα, έσπευσε να υποβαθμίσει το περιστατικό και να επιβεβαιώσει ότι όλα είχαν γίνει καλώς με ανάρτησή της στο Facebook. Είχε βρεθεί στους Βουλιαράτες λίγες ώρες πριν το αιματηρό περιστατικό που οδήγησε στον θάνατο του 35χρονου Κατσίφα, μαζί με άλλους εκπροσώπους της ελληνικής και της αλβανικής κυβέρνησης για την τελετή στη μνήμη των πεσόντων στο Αλβανικό Μέτωπο.

«Φύγαμε στις 3 το μεσημέρι χωρίς να έχει υπάρξει καμία ανησυχία. Στο μεταξύ είχαμε πληροφορηθεί ότι κάποιος ομογενής με καλάσνικοφ είχε απειλήσει το πρωί να πυροβολήσει, θεωρώντας ότι η συμφωνία των δύο κυβερνήσεων να αποκαταστήσουν τη μνήμη των νεκρών ήταν προδοσία. Καμία ελληνική σημαία δεν κατέβηκε, όλες ήταν υψωμένες. Μετά τις 3 μ.μ. στο δρόμο της επιστροφής πληροφορηθήκαμε ότι ο ομογενής περικυκλώθηκε, η αστυνομία του ζήτησε να παραδοθεί, δεν παραδόθηκε και τον σκότωσαν. Ηταν ένα τραγικό συμβάν που κανείς μας σήμερα όλο το πρωί, μέσα στην ατμόσφαιρα συγκίνησης που επικρατούσε, δεν μπορούσε να φανταστεί».

Οργή βορειοηπειρωτών 

Θα έλεγε κανείς ότι πέρα από βιαστική, αδιασταύρωτη και ασεβής προς τον αποθανόντα, η ανάρτηση της υπουργού αποδεικνύεται και παραπλανητική, καθώς τα στοιχεία που προκύπτουν αλλάζουν άρδην το σκηνικό. Εκπρόσωπος της κυβέρνησης, όμως, υιοθέτησε απόλυτα τις συγκεχυμένες πληροφορίες που πήγαζαν αποκλειστικά και μόνο από τη μία πλευρά.

Με τούτα και με κείνα, στον βορειοηπειρωτικό Ελληνισμό ξεχειλίζει η οργή και η απογοήτευση για τη στάση της Αθήνας. Οι Ελληνες μειονοτικοί άλλωστε είναι θύματα μιας πολιτικής συστηματικού εκφοβισμού και αρπαγής περιουσιών που μετράει δεκαετίες. Ποιος μπορεί να ξεχάσει τη μαζική παραβίαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων της ελληνικής μειονότητας με αφορμή και όχημα την απογραφή του πληθυσμού. Αν και η κυβέρνηση Ράμα ψήφισε νόμο «περί προστασίας των δικαιωμάτων των μειονοτήτων» προκειμένου να πείσει τους Ευρωπαίους ότι κάνει βήματα προόδου ως υποψήφια προς ένταξη χώρα, επί της ουσίας ο εν λόγω νόμος θίγει τα δικαιώματα της μεγαλύτερης από τις μειονότητες, που είναι η ελληνική. Κι αυτό γιατί αφήνει αμετακίνητα μια σειρά από εμπόδια που αφορούν στην ταυτοποίηση των μελών της, στη δυνατότητα χρήσης της ελληνικής γλώσσας στη δημόσια ζωή και εκπαίδευση. Παράλληλα, δεν δίνει καμία λύση στο περιουσιακό, ενώ συνεχίζει να μην αναγνωρίζει ως μειονοτικές περιοχές στις οποίες κατοικούν πολυπληθείς ελληνικές κοινότητες, όπως είναι η Χειμάρρα, τα ελληνικά χωριά στην Αυλώνα κ.ά.

Ακόμα και σήμερα στα μειονοτικά σχολεία, με πρόσχημα τη συμπλήρωση των ωρών διδασκαλίας, αναθέτουν σε Αλβανούς καθηγητές να διδάξουν τα μαθήματα που βάσει νόμου διδάσκονται στην ελληνική γλώσσα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η διδασκαλία τους να γίνεται στην αλβανική. Επίσης, είναι γνωστοί οι περιορισμοί στη χρήση της ελληνικής γλώσσας στη δημόσια ζωή. «Φοβόμαστε να μιλάμε ελληνικά όταν βρισκόμαστε σε δημόσιους χώρους», καταγγέλλει μέλος της Ομογένειας.

Και να ήταν μόνο αυτό! Η αρπαγή δεκάδων χιλιάδων στρεμμάτων λιβαδιών, δασών και καλλιεργήσιμης γης από Αλβανούς, οι οποίοι με αμφιβόλου γνησιότητας χαρτιά από την εποχή της Τουρκοκρατίας εμφανίζονται ως δήθεν ιδιοκτήτες, πλήττει τα συμφέροντα της Ομογένειας. Πόσο μάλλον μετά και τις κατεδαφίσεις τουριστικών ακινήτων που ανήκουν σε μέλη της ελληνικής μειονότητας στο χωριό Δρυμάδες της Χειμάρρας. Ολα τα παραπάνω έχουν συμβάλει στο να αδειάζουν τα χωριά όπου ζει η ελληνική μειονότητα. Και αυτοί που έχουν απομείνει αντιμετωπίζουν κύμα κλοπών, την καταστροφή ελληνικών σημαιών, των πινακίδων στην ελληνική γλώσσα, καθώς και διάφορα συνθήματα περί Αλβανοτσάμηδων. Η ανοχή της τοπικής Αστυνομίας αλλά και η αδράνειά της ενώπιον της κλιμακούμενης εγκληματικότητας ανάγκασε Βορειοηπειρώτες που μένουν στα Ιωάννινα να πάρουν τα πράγματα στα χέρια τους. Πρόσφατα οργάνωσαν εθελοντικές περιπολίες επί δέκα μερόνυχτα. Με το που επέστρεψαν, όμως, στις εργασίες τους τα κρούσματα κλοπών αυξήθηκαν.

Σε πολλές περιπτώσεις, σε σπίτια Ελλήνων οι δράστες έκαψαν προκλητικά τις ελληνικές σημαίες που βρήκαν εκεί, ενώ δεν πήραν μαζί τους κάποιο άλλο αντικείμενο. Η Ομογένεια βλέπει πίσω από όλα τα παραπάνω και τη δράση της εθνικιστικής ομάδας «Κίνημα για την Μεγάλη Αλβανία», με αρχηγό τον Ταχίρ Βελίου. Αυτή είναι που πραγματοποιεί επιθέσεις σε πόλεις και χωριά της Βορείου Ηπείρου, κατεβάζει την ελληνική σημαία από μνημεία και ιδιωτικές κατοικίες και στη συνέχεια τη βεβηλώνει. Τις ενέργειές της αυτές η συμμορία του Ταχίρ Βελίου τις απαθανατίζει στη συνέχεια τις αναρτά στο Διαδίκτυο φωτογραφίες τις αναπαράγουν πολλά αλβανικά ΜΜΕ.

Πηγή: protothema

Ο Ράμα αρπάζει τις περιουσίες των Ελλήνων στην Αλβανία

0

Μία πρωτοφανή απόφαση, που φέρει την υπογραφή του Αλβανού πρωθυπουργού, Έντι Ράμα, φέρνει στο φως το himara.gr, αποκαλύπτοντας ότι η κυβέρνηση της γείτονος απεργάζεται εκ νέου σχέδιο υφαρπαγής των περιουσιών στη Χειμάρρα.

Η απόφαση κάνει λόγο για την καταγραφή και το πέρασμα ακινήτων περιουσιών του «Δημοσίου» στην αρμοδιότητα του υπουργείου Τουρισμού της Αλβανίας. Το πρόβλημα της μη ύπαρξης τίτλων ιδιοκτησίας στην περιοχή της Χειμάρρας δίνει τη δυνατότητα στον Αλβανό πρωθυπουργό να χαρακτηρίσει όλες τις περιουσίες «δημόσιες».

Μάλιστα, σε συνέχεια της νομοθεσίας για την δωρεάν παραχώρηση εκτάσεων σε «στρατηγικούς επενδυτές», ο πρωθυπουργός της Αλβανίας υπέγραψε την από 21/11 απόφαση αρ. 708 του υπουργικού συμβουλίου, η οποία ορίζει ότι 46 τεμάχια στα νότια παράλια της χώρας περνάνε στην ιδιοκτησία του υπουργείου Τουρισμού, με σκοπό την τουριστική τους αξιοποίηση.

Και μολονότι ο νόμος αναφέρεται σε κρατικές ιδιοκτησίες, το himara.gr, επικαλούμενο τους σχετικούς χάρτες, που συνοδεύουν την απόφαση, υπογραμμίζει ότι, στην πραγματικότητα, υπάρχει καταπάτηση ιδιωτικών περιουσιών. Πιο συγκεκριμένα, σε σύνολο 46 τεμαχίων συνολικής έκτασης 1.614 εκταρίων, τα 41 τεμάχια έκτασης 1.377 εκταρίων βρίσκονται στον Δήμο Χειμάρρας και μόνο πέντε τεμάχια, έκτασης 237 εκταρίων, βρίσκονται στην Αυλώνα και τα Εξαμήλια (σ.σ. σε μια περιοχή που εκτείνεται από την Παλάσα μέχρι τους Αγίους Σαράντα).

Οι εκτάσεις που οικειοποιείται το υπουργείο Τουρισμού της Αλβανίας, με σκοπό την παραχώρησή τους έναντι ενός ευρώ, ανήκουν σε Έλληνες, χριστιανούς ορθόδοξους του Δήμου Χειμάρρας.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον νόμο, στην ιδιοκτησία του υπουργείου Τουρισμού περνούν:

– 92,46 εκτάρια στους Δρυμάδες (και Γκιλεκάτες)
– 78,87 εκτάρια στο Βούνο

– 62,77 εκτάρια στην Χειμάρρα (μεταξύ άλλων 34,66 στο Λειβάδι, 4,97 στο Ποτάμι, 2,76 στο Φιλικούρι)

– 60,1 εκτάρια στο Παλέρμο
– 4,48 εκτάρια στο Πικέρνι
– 24,48 εκτάρια στο Λούκοβο
– 46,46 εκτάρια στον Άγιο Βασίλη
– 993 εκτάρια στην Νίβιτσα

Διαβάστε μεταφρασμένη την απόφαση της 21ης Νοεμβρίου 2018:

ΑΠΟΦΑΣΗ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΉ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΣΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΉ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΑΥΛΩΝΑ – ΑΓ. ΣΑΡΑΝΤΑ

Κατ’εφαρμογή του άρθρου 100 του Συντάγματος, των άρθρων 13 και 15 του Ν. 8743 της 22.2.2001 «περί ακινήτων περιουσιών του Κράτους», όπως έχει τροποποιηθεί και των άρθρων 34 αι 41 του Ν.93/2015 «Για τον τουρισμό», τροποποιηθέντα, με πρόταση του Υπουργού Τουρισμού και Περιβάλλοντος, το Υπουργικό Συμβούλιο

ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ:

Την καταχώρηση και πέρασμα στις αρμοδιότητες του αρμόδιου για τον τουρισμό υπουργείου των κρατικών περιουσιών, στις κτηματογραφικές ζώνες που ανήκουν στην παραλιακή γραμμή Αυλώνα – Αγ. Σαράντα, σύμφωνα με το παράρτημα που επισυνάπτεται στην παρούσα απόφαση και αποτελεί συστατικό μέρος αυτής, με σκοπό την χρήση τους για βιώσιμη ανάπτυξη στον τουρισμό.

Απαγορεύεται στο αρμόδιο για τον τουρισμό υπουργείο να αλλάξει τον προορισμό χρήσης των ακινήτων περιουσιών, σύμφωνα με το σημείο 1της παρούσας απόφασης, να αλλάξει ιδιοκτησιακό καθεστώς ή να παραχωρήσει την χρήση τους σε τρίτους, εκτός των επενδυτικών σχεδίων στις ζώνες με προτεραιότητα την τουριστική ανάπτυξη.

Η καταγραφή των ακινήτων περιουσιών, σύμφωνα με το σημείο 1 της παρούσας απόφασης, γίνεται στο όνομα της Δημοκρατίας της Αλβανίας με διοικητική φροντίδα του αρμόδιου για τον τουρισμό Υπουργείου.

Η Ανώτατη Αρχή Καταγραφής Ακίνητης Περιουσίας της Δημοκρατίας της Αλβανίας να προβεί στην καταγραφή και τις απαραίτητες διορθώσεις στην ξεχωριστή περιγραφή στους πίνακες ακινήτων περιουσιών.

Επιφορτίζεται το αρμόδιο για τον τουρισμό Υπουργείο και η Ανώτατη Αρχή Καταγραφής Ακινήτου Περιουσίας της Δημοκρατίας της Αλβανίας για την παρακολούθηση και εφαρμογή της παρούσας απόφασης.

Η παρούσα απόφαση τίθεται σε ισχύ μετά την δημοσίευση της στο Φύλο Εφημερίδας της Κυβέρνησης.
21.11.2018

himara1

himara2

himara3

himara4

Ελληνικό ΥΠΕΞ: Έντονη ανησυχία, αυθαίρετη παραχώρηση ιδιωτικών περιουσιών Ελλήνων ομογενών

Ανακοίνωση για την σκανδαλώδη απόφαση Ράμα εξέδωσε και το ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών. Σε αυτήν αναφέρει: «Εκφράζουμε την έντονη ανησυχία μας σχετικά με την πρόσφατη απόφαση του υπουργικού συμβουλίου της Αλβανίας να παραχωρήσει αυθαιρέτως στο υπουργείο τουρισμού, προς τουριστική αξιοποίηση, τεμάχια γης που συμπεριλαμβάνουν ιδιωτικές περιουσίες Ελλήνων ομογενών. Η απόφαση αυτή είναι αντίθετη στην Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρωπίνων, αλλά και σε αλβανικές δικαστικές αποφάσεις».

Και προσθέτει το ΥΠΕΞ: «Τόσο αυτή όσο και το δρομολογούμενο προς ψήφιση συναφές νομοσχέδιο, οδηγούν σε κατάφωρη παραβίαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, συμπεριλαμβανομένων των δικαιωμάτων ιδιοκτησίας της ελληνικής γηγενούς μειονότητας στην Αλβανία. Παρόμοιες ενέργειες δεν συνάδουν με τις διακηρυγμένες ευρωπαϊκές φιλοδοξίες της Αλβανίας και είναι αντίθετες στις σχετικές υποχρεώσεις της».

«Καλούμε την αλβανική κυβέρνηση να ανακαλέσει τη συγκεκριμένη απόφαση και να επανεξετάσει το νόμο, μεριμνώντας ώστε να αποδοθούν άμεσα τίτλοι ιδιοκτησίας σε όλους ανεξαιρέτως τους νόμιμους ιδιοκτήτες. Το Υπουργείο Εξωτερικών θα συνεχίσει να παρακολουθεί την εξέλιξη της υπόθεσης αυτής, επαναλαμβάνοντας την προσήλωσή του στην οικοδόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης και συνεργασίας με τη γείτονα Αλβανία» καταλήγει η Αθήνα.

Ο Ράμα άνοιξε λογαριασμό για να πληρωθεί το πρόστιμο των Τζάκα και Σακίρι

0

Τραπεζικό λογαριασμό, προκειμένου οι Αλβανοί πολίτες να καλύψουν το πρόστιμο -ή μέρος αυτού- που επιβλήθηκε στους Γκρανίτ Τζάκα και Τζερντάν Σακίρι, για τον πανηγυρισμό που έκαναν στα γκολ που σημείωσαν κόντρα στη Σερβία, άνοιξε χθες ο Έντι Ράμα. Ο Αλβανός πρωθυπουργός προχώρησε στη συγκεκριμένη κίνηση, σύμφωνα με τα αλβανικά ΜΜΕ, ως αντίδραση για την τιμωρία των δύο Ελβετών διεθνών, που έχουν καταγωγή από το Κόσοβο.

Υπενθυμίζεται ότι, οι δύο συγκεκριμένοι ποδοσφαιριστές ήταν αυτοί που χάρισαν τη νίκη στην Ελβετία, στο παιχνίδι της δεύτερης αγωνιστικής του 5ου ομίλου του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2018, που έληξε με σκορ 2-1. Κατά τη διάρκεια των πανηγυρισμών τους, σχημάτισαν με τα χέρια τους τον «αλβανικό αετό», κίνηση που συμβολίζει τον αλβανικό εθνικισμό και επεκτατισμό.

Ωστόσο, τόσο οι Αλβανοί που ζουν στη γειτονική χώρα όσο και αυτοί του εξωτερικού, θεωρούν ότι είναι άδικη η τιμωρία των 10.000 ελβετικών φράγκων που επιβλήθηκε σε Τζάκα και Σακίρι, παρόλο που πολλοί άνθρωποι του ποδοσφαίρου έχουν την αίσθηση ότι η ποινή ήταν… χάδι. Ο λογαριασμός που άνοιξε ο Ράμα έχει το όνομα «Μην φοβάστε τον Αετό» και είναι σε τράπεζα αυστριακών συμφερόντων που δραστηριοποιείται στη γειτονική χώρα.

w37spnvm

Ο ραδιενεργός άνθρωπος που γύρισε στην Fukushima για να ταΐζει τα ζώα που οι άλλοι παράτησαν πίσω

0

Η ιστορία του Naoto Matsumura προκαλεί εντύπωση από την αρχή της κιόλας, καθώς είναι ο μοναδικός από τους 80.000 κατοίκους της Φουκουσίμα, που έμεινε στην πόλη όταν η περιοχή εκκενώθηκε το Μάρτιο του 2011, μετά το τσουνάμι που χτύπησε την Ιαπωνία.

«Όταν έγινε ο σεισμός ήμουν στο πυρηνικό εργοστάσιο και δούλευα στο δρόμο. Όλοι έφυγαν, αλλά εγώ ζούσα εδώ με τους γονείς μου και η μητέρα μου μόλις και μετά βίας μπορούσε να περπατήσει.

Τους είπα ότι έπρεπε να μείνουμε. Έναν περίπου μήνα μετά τις πυρηνικές εκρήξεις, ήρθαν τα αδέρφια μου και είπαν ότι ήταν επικίνδυνα να μείνουμε στην πόλη.

Έπρεπε να φύγουμε. Πήραν τους γονείς μου αλλά εγώ αποφάσισα να παραμείνω εδώ μόνος μου. Έπρεπε να φροντίσω τα σκυλιά μου».

Στην συνέχεια άρχισε να φροντίζει όλα τα ζώα που υπήρχαν εκεί.

Σήμερα ζει μόνος του σε μία άδεια πόλη 15.000 κατοίκων φροντίζοντας τα ζώα που εγκατέλειψαν όσοι ζούσαν μέχρι τον Μάρτιο του 2011 εκεί.

Αρχικά γύρισε εκεί για να φροντίσει τα σκυλιά του αλλά μετά είδε ότι υπήρχαν και άλλα ζώα που έπρεπε να βοηθήσειfukushima-radioactive-disaster-abandoned-animal-guardian-naoto-matsumura-21

Ο ίδιος λέει πως δεν φοβάται τη ραδιενέργεια – δεν πονάει και δεν φαίνεται.

Λέει πως γνωρίζει το μέγεθος της ακτινοβολίας που δέχεται καθημερινά αλλά δεν ανησυχεί. Όπως λέει μέχρι να αρρωστήσει από την ραδιενέργεια μάλλον θα έχει ήδη πεθάνει.

Ο Matsumura ανακάλυψε χιλιάδες αγελάδες που πέθαναν κλειδωμένες στους στάβλους και προσπαθεί καθημερινά να σώσει ότι απέμεινε.

Έχει ελευθερώσει πολλά ζώα που τα παράτησαν οι ιδιοκτήτες τους δεμένα.

fukushima-radioactive-disaster-abandoned-animal-guardian-naoto-matsumura-22Πολλά ζώα εξαρτιούνται από αυτόν για να ζήσουν

 Οι αρχές της Ιαπωνίας του απαγόρευσαν φυσικά να επιστρέψει στην ζώνη αλλά δεν προσπάθησαν να τον εμποδίσουν

Άρχισε να φροντίζει τα ζώα το 2011, σήμερα συνεχίζει να τα φροντίζει μετά από 4 χρόνια.

Τα χρήματα για να φροντίζει τα ζώα τα παίρνει από διάφορες δωρεές που του προσφέρουν οι υποστηρικτές του.

Οι υποστηρικτές του τον ονομάζουν “Ο Φύλακας των ζώων της Fukushima”

Ένας άνθρωπος με μεγάλη δόση χιούμορ!

fukushima-radioactive-disaster-abandoned-animal-guardian-naoto-matsumura-11

Τον λογαριασμό του στο facebook μπορείτε να τον βρείτε εδώ.

Facebook vice bbc aplus

Ο Ράγκναρ Λόθμπροκ είναι στο Σούνιο

0

Ο Αυστραλός πρωταγωνιστής της σειράς Βίκινγκς ανέβασε φωτογραφίες στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram από το Σούνιο

Οι Βίκινγκς έκαναν απόβαση στο Σούνιο και όπως σε κάθε εξελιγμένη χώρα του πλανήτη, θα το μαθαίναμε από το instagram κάποιου εκ των πρωταγωνιστών που θα ανέβαζε story ή φωτογραφία.

Φυσικά δεν πρόκειται για πολεμικό, αλλά για τουριστικό γεγονός, καθώς ο Ράγκναρ Λοθμπροκ, ο βασιλιάς των Βίκινγκ, ή αν θέλετε ο Τράβις Φίμελ, ο ηθοποιός που τον υποδύεται, απαθανατίστηκε στο Σούνιο.

Thank you! @grecotelcapesounio #grecotelcapesounio

A post shared by Travis Fimmel (@fimmeltravis) on

Η καριέρα του Φίμελ ως μοντέλο ξεκίνησε αρχικά όταν τον παρατήρησε ο συγκάτοικος του Matthew Anderson, ένας ανιχνευτής ταλέντων για το περίφημο πρακτορείο μοντέλων Chadwick, ενώ ο Φίμελ γυμναζόταν σε ένα γυμναστήριο στο προάστιο Hawthorn της Μελβούρνης. Έγινε γνωστός στο ευρύ κοινό μέσω της πετυχημένης καμπάνιας του Calvin Clein, ως συμπρωταγωνιστής του Patrick Swayze στην τηλεοπτική σειρά The Beast, και μέσω του ρόλου του ως του ιστορικότερου Βίκινγκ, Ράγκναρ Λοθμπροκ, στη φοβερή, ομώνυμη σειρά του History Channel.

@grecotelpallasathena

A post shared by Travis Fimmel (@fimmeltravis) on

A post shared by Travis Fimmel (@fimmeltravis) on

Ο Πώποτας επιστρέφει: Στον ΑΝΤ1 το σίκουελ του «Καφέ της Χαράς»;

0

Τον τελευταίο καιτό τον γύρο του διαδικτύου -και όχι μόνο- κάνουν οι φήμες πως η επιτυχημένη σειρά του ΑΝΤ1 «Το Καφέ της Χαράς» επιστρέφει.

Ο Χάρης Ρώμας από τη μεριά του δεν είχε επιβεβαιώσει όσα ακούτηκαν και γράφτηκαν, με αποτέλεσμα στη νέα του συνέντευξη στο DownTown Κύπρου να μην μπορούσε να μην ερωτηθεί για την επιστροφή της σειράς που έγραψε ιστορία στο πρόγραμμα του ΑΝΤ1.

Τι είχε να πει;

Δεν απορρίπτετε,  τις φήμες επιστροφής του «Καφέ της Χαράς» στον ΑΝΤ1.

«Πράγματι έγινε συζήτηση για το σίκουελ του Καφέ της Χαράς. Αυτό μόνο μπορώ να αποκαλύψω, αν και δεν μου αρέσει να μιλώ για υποθετικές δουλειές. Ποτέ δεν θα το αποκάλυπτα. Μάλιστα, έχω απαγορεύσει στους στενούς συνεργάτες μου να μιλάνε γι’ αυτό το θέμα».

Γιατί; Είστε προληπτικός;

«Ναι, είμαι προληπτικός. Δεν μου αρέσει να δημιουργείται ένα κλίμα και μία ενέργεια που δεν ξέρεις αν θα είναι θετική ή όχι».

Παρόλα αυτά, όμως, θα κάνατε μια δουλειά μόνο και μόνο για τα χρήματα;

«Δεν το αποκλείω. Γιατί ο Αισχύλος έχει πει το ακαταμάχητο: «Η ανάγκη της επιβίωσης είναι πολύ πιο ισχυρή από την τέχνη». Το σέβομαι αυτό. Αυτή τη στιγμή δεν έχω τέτοιου είδους ανάγκη επιβίωσης. Σίγουρα προσπαθώ να υπάρχει κι ένα καλλιτεχνικό κίνητρο».

Κάτι μας λέει πως η μεγάλη επιστροφή είναι προ των πυλών.

Αρκεί να μην «χαλάσει» το deal την τελευταία στιγμή…