Blog Σελίδα 4792

Ο Σάκης Αρναούτογλου προβλέπει χιονόπτωση στον Όλυμπο μέσα Ιουλίου

0

Ο Σάκης Αρναούτογλου με ανάρτησή του στην προσωπική σελίδα στο facebook μιλά για «αισθητή πτώση της θερμοκρασίας» αλλά και για τον υδράργυρο που πιθανόν να αγγίξει το μηδέν.

Συγκεκριμένα γράφει με ανάρτηση του στο facebook:

Πρόσκαιρη, αλλά εντυπωσιακή και η πορεία της θερμοκρασίας τις επόμενες ημέρες με ιδιαίτερο έντονο το σκαμπανέβασμα την Δευτέρα και την Τρίτη.
Δείτε την πορεία της θερμοκρασίας των επόμενων ημερών στην Αττική αλλά και στην κορυφή του Ολύμπου (2917μ) καθώς αυτή θα σημειώσει πρόσκαιρη αλλά αισθητότατη κατά τόπους πτώση
(ακόμα και 8-10 βαθμούς κάτω από τον μέσο όρο για την περίοδο που διανύουμε κυρίως στα κεντρικά και βόρεια)
ενώ μάλιστα στην υψηλότερη κορυφή της χώρας μας δεν αποκλείεται να το παλέψει ακόμα και για χιονόνερο ή χιόνι τις πρωινές κυρίως ώρες της Δευτέρας καθώς ο υδράργυρος μέσα Ιουλίου ίσως φλερτάρει και με το…μηδέν !
Με εκτίμηση
Σάκης Αρναούτογλου

 

 

Ο Σάκης Αρναούτογλου δεν προβλέπει νέο «ιστορικό χιονιά» και αυτό νευρίασε μερικούς.

0

Σφοδρές επικρίσεις δέχθηκε ο μετεωρολόγος Σάκης Αρναούτογλου επειδή διαφοροποιήθηκε από την πλειονότητα των δελτίων καιρού και μίλησε για χιονοπτώσεις και κύμα κακοκαιρίας μικρότερης έντασης τις επόμενες ώρες.

Η απάντηση του μετεωρολόγου για τις «αυξημένες χιονοπροσδοκίες» ήρθε στο Facebook με τον κ. Αρναούτογλου να καταλογίζει «αλαζονεία» που «αργά ή γρήγορα οδηγεί σε αδιέξοδα, γενικώς στη ζωή χωρίς επιστροφή»!

Συγκεκριμένα γράφει σε ανάρτηση του στο facebook:

Γεια και χαρά σας φίλες και φίλοι,

Κατανοώ τις αυξημένες χιονοπροσδοκίες κάποιων αλλά δεν κατανοώ τον τρόπο αντίδρασης μερικών σχετικά με την σημερινή μου ανάρτηση περί μειωμένης πλέον πιθανότητας αξιόλογων χιονοπτώσεων σε περιοχές όπως πχ στη Θεσσαλονίκη όπου στις αρχές τις εβδομάδας ανέφερα για μια σοβαρή πιθανότητα να συμβεί κάτι τέτοιο τονίζοντας μάλιστα ότι θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι την σημερινή ημέρα για να ξεκαθαρίσει η όλη κατάσταση Δεν μπορεί από κάποιους να υποστηρίζεται ότι έπεσα έξω στην πρόβλεψη για χιόνι στη Θεσσαλονίκη όταν ακόμα τρέχει η «προγνωστική περίοδος» με τα Θεοφάνεια να βρίσκονται δυο μέρες μπροστά και με τη δουλειά μου να είναι ακριβώς αυτη, να ενημερώνω δηλαδή για τις καιρικές εξελίξεις και μάλιστα όπως διαπιστώνετε και έγκαιρα και έγκυρα!

Μακάρι εσείς φίλοι μου που ανεβάσατε τους τόνους να είχατε τον ίδιο ζήλο στο επιβραβεύετε τις έγκαιρες, επιτυχημένες προγνώσεις που γίνονται κατά τη διάρκεια τους έτους σε πανελλαδικό επίπεδο και μάλιστα όχι δύο όχι τρεις αλλά και 5 με 10 μέρες πριν.

Όσον αφορά τώρα στην πρόγνωση για χιόνι στη Θεσσαλονίκη:

Να υπενθυμίσω ότι το χιόνι σαν φαινόμενο έχει γίνει είδος προς αναζήτηση για την συγκεκριμένη πόλη από το 2006. Πρόκειται για καιρική ανωμαλία λόγω της κλιματικής αλλαγής? Πρόκειται για κάποιο μετεο-κυκλο αχιονιάς που ίσως κάποτε σταματήσει? Κανείς δεν ξέρει.. Χρέος μου όμως είναι όταν εμφανίζονται εκείνες οι διατάξεις που δείχνουν χιόνι στη Θεσσαλονίκη να το επισημαίνω, υπό τις προαναφερθείσες συνθήκες πάντα με επιφύλαξη, όπως και το έπραξα. Κι αυτό θα συνεχίσω να το κάνω μέχρι να πεθάνω γιατί η πρόγνωση-ενημέρωση είναι η ζωή-δουλειά μου.

Όσο γι’ αυτούς που υποστηρίζουν (όπως μου στέλνετε σε προσωπικά μηνύματα σας) ότι βρίσκουν τα πάντα ανακοινώνοντας με έντεχνο τρόπο 10 πιθανά σενάρια σε ένα 24ωρο για να είναι πάντα μέσα προβλέποντας πρώτοι τα πάντα γενικώς, εμπαίζοντας με κατά καιρούς ανερυθρίαστα, θα τους έλεγα ότι αυτό θα μπορούσαν να το αποδείξουν (όπως σύμφωνα με τα σχόλιά σας) γίνονταν επιτυχώς από την ΕΡΤ3 πριν από το 2006 όταν χιόνιζε και μάλιστα συχνά, για να μπορεί υπάρξει και η επαλήθευση! Η πρόγνωση του καιρού θέλει δουλειά και όχι διθυράμβους!

Στη συγκεκριμένη φάση είναι πολύ εύκολο να ανακοινώσεις στη χάση και στη φέξη μετά από 10 σενάρια ότι «δεν θα χιονίσει» ή απλά «θα χιονίσει»!!! Δεν είναι το ίδιο να απευθύνεσαι στα φιλαράκια σου αλλάζοντας την εκτίμησή σου 20 φορές την ημέρα χωρίς κανένα επακόλουθο με το να απευθύνεσαι σε ένα κοινό χιλιάδων ανθρώπων ανά την επικράτεια!

Η διαφορά και η ευθύνη είναι τεράστια και το περιθώριο διόρθωσης της πρόγνωσης συγκριτικά με το φέισμπουκ είναι ανύπαρκτο από τη στιγμή που η πρόγνωση βγαίνει στον αέρα! Εύχομαι σε κάποιους παρόλαυτά να βιώσουν ανάλογη εμπειρία γιατί αλλιώς δεν πρόκειται να καταλάβουν τι εστί πραγματικά πρόγνωση άνευ όμως αλαζονείας γιατί αυτή αργά η γρήγορα οδηγεί σε αδιέξοδα, γενικώς στη ζωή χωρίς επιστροφή!

Με εκτιμηση
Σάκης Αρναούτογλου

Η αρχική ανάρτηση:

[facebook]

Ο Σαββίδης στους πλουσιότερους Ρώσους στον κόσμο σύμφωνα με το Forbes

Στην 53η θέση της λίστας του ρωσικού Forbes με τους πλουσιότερους Ρώσους κατατάσσεται ο Ιβάν Σαββίδης, όταν ένα χρόνο πριν δεν βρισκόταν καν στην κατάταξη των 200.

Η περιουσία του ανέρχεται στα 1,9 δισ. δολάρια.

Υπενθυμίζεται ότι στα μέσα Μαρτίου η Japan Tobacco προχώρησε στην εξαγορά της Donskoy Tabak, συμφερόντων Ιβάν Σαββίδη, αντί περίπου 1,6 δισ. δολαρίων. Στον όμιλο της Donskoy Tabak ανήκει και η ΣΕΚΑΠ, ο παραγωγός και διανομέας των καπνικών προϊόντων με έδρα την Ξάνθη που ιδρύθηκε το 1975.

d5edefa9bdfbb049fae491e7b8ce6a6b

Στην πρώτη θέση της λίστας του ρωσικού Forbes βρίσκεται ο Πρόεδρος της παραγωγού χαλύβδινων προϊόντων NMLK Group, Vladimir Lisin με περιουσία 19,1 δισ. δολαρίων. O πλουσιότερος Ρώσος ξεκίνησε ως εργαζόμενος σε ορυχείο της Σιβηρίας για να ενταχθεί αργότερα στη βιομηχανία χάλυβα στην Κεντρική Ρωσία.

Ακολουθούν ο Alexey Mordashov, μέτοχος πλειοψηφίας της χαλυβουρφίας Severstal, με περιουσία 18,7 δισ. δολαρίων και ο Leonid Mikhelson, ιδρυτής και πρόεδρος της παραγωγού φυσικού αερίου Novatek, με περιουσία 18 δισ. δολαρίων.

372705286edcb7413e4812a3871ef52d

Τα συνολικά περιουσιακά στοιχεία των 200 πιο πλούσιων Ρώσων εκτιμάται ότι φθάνουν τα 485 δισ. δολάρια και, σύμφωνα με το Forbes, αυξήθηκαν μέσα σ’ έναν χρόνο κατά 25 δισεκατομμύρια δολάρια.

Ο αριθμός των Ρώσων δισεκατομμυριούχων έχει αυξηθεί κατά 29 την τελευταία διετία παρά τις γεωπολιτικές εντάσεις ανάμεσα στη Μόσχα και τη Δύση και τις επακόλουθες οικονομικές κυρώσεις. Κόντρα στις κυρώσεις, ο αριθμός των δισεκατομμυριούχων της Ρωσίας αυξήθηκε, από τους 77 το 2016, στους 96 το 2017 και στους 106 φέτος.

Πηγή: capital.gr

Ο Ρώμας αποκαλύπτει – «Χώρισα μετά από δέκα χρόνια σχέσης για τα εμβόλια»

0

Χώρισα μετά από δέκα χρόνια. Το είχαμε συζητήσει για να παντρευτούμε. Πολλές φορές συμβαίνει το θέλω μας να μπερδεύεται με την πραγματικότητα. Έχω τεράστια αγάπη για την ιστορία που ζήσαμε δέκα χρόνια και δεν μπορώ να το διαγράψω. Αυτό που συνέβη άνοιξε ένα χάσμα κι είχαμε διαφορά απόψεων. Για τα εμβόλια να το πούμε… Η σχέση μου δεν ξέρω αν ήταν φοβική ή αν ήταν αντιεμβολιαστής… Έχουν παρουσιαστεί σε όλα τα φάρμακα κατά καιρούς παρενέργειες» ανέφερε ο Χάρης Ρώμας.

«Πιστεύω ότι, αν προκύπτει ένα τέτοιο θέμα, το οποίο δεν είναι μικρό στην εποχή μας γιατί έχει πάρει και τόση διάσταση. Όταν ανοίγει ένα τέτοιο παράθυρο, βλέπεις όψεις της σχέσης σου ή του χαρακτήρα σου, που δεν είχες δει ή δεν ήθελες να δεις. Ήμασταν ευτυχισμένοι για πολλά χρόνια κι από εμένα υπάρχει πάντα αγάπη, πλην όμως πιστεύω ότι έπρεπε να γίνει κι ήταν η σωστή στιγμή. Προσπαθώ να το δω θετικά και να προχωρήσω στο επόμενο βήμα της ζωής μου» δήλωσε ο Χάρης Ρώμας.

Ο Ρουβίκωνας χτύπησε… λάθος εταιρεία στο Μενίδι: Νόμιζαν ότι είναι η «Βιολάντα» και έσπασαν άλλη τζαμαρία

0

Η επίθεση έγινε τα ξημερώματα της Δευτέρας αλλά τα μέλη του Ρουβίκωνα δεν αντιλήφθηκαν ότι τα γραφεία της Βιολάντα ήταν πίσω από αυτά τα οποία έσπασαν με βαριοπούλες

Επίθεση αλλά με λάθος τελικό στόχο πραγματοποίησαν τα ξημερώματα της Δευτέρας μέλη του Ρουβίκωνα.

Δείτε το βίντεο:


Ενώ στόχος της αναρχικής ομάδας ήταν τα κεντρικά γραφεία της βιομηχανίας παραγωγής μπισκότων Βιολάντα στο εργοστάσιο της οποίας στα Τρίκαλα έχασαν τη ζωή τους πέντε εργάτριες μετά από έκρηξη λόγω διαρροής προπανίου, η επίθεση έγινε σε μια εταιρεία με φυτοχώματα!

Όπως φαίνεται, τα μέλη του Ρουβίκωνα που χρησιμοποίησαν μια κουβέρτα για να σκεπάσουν τα αιχμηρά κάγκελα της περίφραξης έσπασαν με βαριοπούλες τα γραφεία της λάθος εταιρείας που βρίσκονται μπροστά από αυτά της Βιολάντα.

Η ανάρτηση του Ρουβίκωνα στην οποία υποστηρίζει ότι χτύπησε τα γραφεία της Βιολάντα

Καλαϊτζίδης: Η εταιρεία που χτυπήθηκε, θα αποζημιωθεί για τις υλικές ζημιές της

Το μέλος του Ρουβίκωνα, Γιώργος Καλαϊτζίδης ανέφερε σε ανάρτησή του πως «ανάμεσα σε δεκάδες τέτοιες δράσεις υψηλού συμβολισμού του Ρουβίκωνα, αλλά και ρίσκου, έγινε λάθος. Υπήρξε λάθος αποδέκτης» και πρόσθεσε: «Η εταιρεία που χτυπήθηκε, θα αποζημιωθεί για τις υλικές ζημιές της. Γιατί εμείς τα λάθη μας τα πληρώνουμε».

Δείτε το βίντεο:


Η ανάρτηση του Γιώργου Καλαϊτζίδη

Σχετικά με την επίθεση με βαριοπούλες που πραγματοποιήσαμε τα ξημερώματα της 2ας Φεβρουαρίου, ως απάντηση στο εργοδοτικό έγκλημα στο εργοστάσιο της «ΒΙΟΛΑΝΤΑ ΑΕ» στα Τρίκαλα.

Τα ξημερώματα της 2ης Φεβρουαρίου 2026 ο Ρουβίκωνας αποφάσισε να επιτεθεί σε κεντρικά γραφεία της βιομηχανίας «ΒΙΟΛΑΝΤΑ ΑΕ», στις Αχαρνές, ως μια ελάχιστη απάντηση στη δολοφονία των 5 εργατριών στο εργοστάσιο της εταιρείας στα Τρίκαλα.

Μια ελάχιστη επιστροφή της βίας που κράτος και αφεντικά ασκούν σε βάρος των καταπιεσμένων, σε βάρος της ταξικής μας οικογένειας, κομμάτι της οποίας ήταν και οι 5 δολοφονημένες εργάτριες στο εργοστάσιο της Βιολάντα. Αυτή τη φορά, ανάμεσα σε δεκάδες τέτοιες δράσεις υψηλού συμβολισμού του Ρουβίκωνα, αλλά και ρίσκου, έγινε λάθος. Υπήρξε λάθος αποδέκτης.

Τα γραφεία της Βιολάντα στις Αχαρνές όχι απλά γειτνιάζουν, αλλά εφάπτονται με κτίριο άλλης εταιρείας, το οποίο και χτυπήθηκε. Η οικογένεια Τζιωρτζιώτη και το πολιτικό προσωπικό της κυβέρνησης συνεχίζουν να παραμένουν υπεύθυνοι για τη φονική έκρηξη στα Τρίκαλα, όσο κι αν προσπαθούν να κουκουλώσουν το έγκλημα.

Εμείς, από την άλλη, τις ευθύνες μας, όπως πάντα, τις αναλαμβάνουμε. Η εταιρεία που χτυπήθηκε, θα αποζημιωθεί για τις υλικές ζημιές της. Γιατί εμείς τα λάθη μας τα πληρώνουμε.

Δείτε την ανάρτηση:

Ο Ρουβίκωνας γίνεται κόμμα και ετοιμάζεται για τις εκλογές

0

Οι ζυµώσεις για τη µετεξέλιξή του, το ποσοστό έως 7% που του δίνουν τα γκάλοπ και τα σχέδια για τις εκλογές

Με τα συνθήµατα του γαλλικού Μάη του ’68, την προκύπτουσα από την ανοχή των κυβερνώντων ορµή και την εµπειρία των «συνήθων υπόπτων» µιας άλλης εποχής, η οµάδα του «Ρουβίκωνα», αφού πέρασε στην αντίπερα όχθη του ποταµού, σχεδιάζει να… επιστρέψει φιλοτεχνώντας πολιτικά το αντιδραστικό της προφίλ. Στις αρχές του έτους απέκτησε νοµική υπόσταση ως πολιτιστικός σύλλογος εργαζοµένων «Αθήναιον», µε σκοπό «την οργάνωση δράσεων αλληλεγγύης, την ίδρυση γραφείων, την έκδοση εντύπων κ.λπ.».

70224d72a71c41b3213f8da1f28f92bb

Τον Μάιο, όταν δηµοσιοποιήθηκε η θεσµική τους υπόσταση, παρενέβησαν στη δηµόσια συζήτηση για το «πού το πάει ο “Ρουβίκωνας”» λέγοντας: «Ηµασταν, είµαστε και θα είµαστε εκτός αστικής ∆ηµοκρατίας».

Ωστόσο, οι µετέπειτα ενέργειές τους επικεντρώθηκαν σχεδόν αποκλειστικά σε στόχους υψηλού κοινωνικού συµβολισµού, µε συνέπεια να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των δηµοσκοπικών εταιρειών, οι οποίες τους «µέτρησαν» στο 5%-7%, µε αποτέλεσµα, σύµφωνα µε πληροφορίες, να έχουν ξεκινήσει ζυµώσεις στην κατεύθυνση της µετεξέλιξης του «Ρουβίκωνα» σε κόµµα.

Πηγή: parapolitika

Ο Ρουβίκωνας απειλεί γιατρό: «Παίρνεις φακελάκι θα σου σπάσουμε το κεφάλι»

0

Η ομάδα του Ρουβίκωνα εισέβαλε στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός» και στο γραφείο γιατρού, τον οποίο κατηγόρησε ότι παίρνει «φακελάκια» από ασθενείς και τον απείλησε ότι «θα του σπάσει το κεφάλι, εάν συνεχίσει».

Στο βίντεο που ανήρτησε η ομάδα του Ρουβίκωνα στο LiveLeak εμφανίζεται ο γιατρός, όρθιος στο γραφείο του, εμφανώς απορημένος.

Διαβάστε το διάλογο:

Ρουβίκωνας: Γιατί παίρνεις φακελάκια για να χειρουργείς τον κόσμο;

Γιατρός: Ποιος το είπε αυτό το πράγμα;

Ρουβίκωνας: Ποιος το είπε; Ο κόσμος το ‘χει τούμπανο και συ κρυφό καμάρι; Μη μιλάς τώρα, μη μιλάς, μη μιλάς! Γιατί εκμεταλλεύεσαι τον πόνο και την ανάγκη του άλλου;

Γιατρός: Ποιον εκμεταλλεύτηκα;

Ρουβίκωνας: Μη μιλάς! Πήρες πολύ πρόσφατα και παίρνεις φακελάκια.

Γιατρός: Από ποιον πήρα φακελάκι;

Ρουβίκωνας: Δεν θα σου πω εγώ το όνομα να τον εκθέσω. Ηρθε και μας το είπε. Και το ξέρει όλο το νοσοκομείο.

Γιατρός: Ποιος; Τι είναι αυτά που λέτε;

Ρουβίκωνας: Λοιπόν, άκουσέ με λίγο. Αν μάθουμε πάλι ότι έχεις πάρει φακελάκι…

Γιατρός: Ποιοι είστε εσείς κατ’ αρχάς;

Ρουβίκωνας: Από τον Ρουβίκωνα είμαστε. Λοιπόν, αν μάθουμε πάλι ότι έχεις πάρει φακελάκι εδώ μέσα, θα βγάλουμε τη φωτογραφία σου και το όνομά σου σ’ όλο το νοσοκομείο.

Γιατρός: Τελείωσες;

Ρουβίκωνας: Δεν τελείωσα. Δεν μιλάς καθόλου τώρα! Εάν το συνεχίσεις, θα έρθουμε έξω από το σπίτι σου και θα σου σπάσουμε το κεφάλι. Και αν μας πιάσουν και πάμε φυλακή, ξέρεις τι θα κάνουμε; Θα βγούμε από τη φυλακή και θα σου ξανασπάσουμε το κεφάλι. Μη διανοηθείς, θα σου κόψουμε το χέρι. Θα σου βάλουμε τα λεφτά από το φακελάκι να τα φας. Συνεννοηθήκαμε;

Γιατρός: Ωραία, περιμένω να τελειώσετε για να μιλήσω.

Ρουβίκωνας: Δεν θα μιλήσεις.

Γιατρός: Εντάξει.

Ρουβίκωνας: Λοιπόν, τελευταία προειδοποίηση, εντάξει; Άιντε! Την άλλη φορά δεν θα σε πετύχουμε στο νοσοκομείο, εδώ σεβόμαστε το χώρο τώρα.

[kathimerini] [protagon]

Ο Ρουβίκωνας ανέλαβε την ευθύνη για απόπειρα εισβολής στο γραφείο Κατσίκη

0

Η αναρχική ομάδα Ρουβίκωνας ανέλαβε την ευθύνη για την απόπειρα εισβολής στο γραφείο του βουλευτή των ΑΝΕΛ, Κώστα Κατσίκη.

Με ανάρτησή τους σε σελίδα του αντιεξουσιαστικού χώρου, τα μέλη του Ρουβίκωνα κατηγορούν τον Κατσίκη για ομοφοβία και ρατσισμό, αναφέροντας, μεταξύ άλλων, ότι στο παρελθόν έχει ταυτίσει την ομοφυλοφιλία με την παιδοφιλία.

61bfee279f0e534bdc1ffbc6700e322e 61

Η παραδοχή Ρουβίκωνα αδειάζει ουσιαστικά τον Πρόεδρο της Βουλής, Νίκο Βούτση, ο οποίος είχε αποδώσει την απόπειρα εισβολής στο γραφείο Κατσίκη σε ακροδεξιά στοιχεία και καλούσε όλες τις πολιτικές δυνάμεις του δημοκρατικού τόξου να απομονώσουν πλήρως τα ακροδεξιά στοιχεία, που όπως εκτίμησε επιχειρούν να εμποδίσουν την ελεύθερη έκφραση και ψήφο των βουλευτών, ώστε όπως είπε χαρακτηριστικά να μην τους δίνεται οξυγόνο να εκδηλωθούν.

Ο Πάνος Καμμένος είχε καταγγείλει το πρωί μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο twitter την απόπειρα κουκουλοφόρων να εισβάλουν στο γραφείο του Κατσίκη, καλώντας παράλληλα τον εισαγγελέα να παρέμβει, προκειμένου να τεκμηριώσει το αδίκημα των προκαταρκτικών πράξεων για ανατροπή του πολιτεύματος

Αμέσως μετά την ανάληψη ευθύνης από τον Ρουβίκωνα, ο επικεφαλής των ΑΝΕΛ επανήλθε και με νεότερη ανάρτηση σημείωσε ότι όποιος φοράει κουκούλα όπου και αν ανήκει όταν εκφοβίζει εκλεγμένους συμμετέχει σε προπαρασκευαστικές πράξεις κατά του πολιτεύματος. Πρόσθεσε δε, ότι «ο λύκος στην αναμπουμπούλα χαίρεται».

«Καμία δε φορά και εισπράττει ….» καταλήγει η ανάρτηση.

Ο Ρουβάς τραγούδησε στο γλέντι: Ο παραμυθένιος γάμος της μελαχρινής καλλονής και το νυφικό με ουρά 5 μέτρων

0

Με εκλεκτούς καλεσμένους πραγματοποιήθηκε ο γάμος της Μαρίας Λέκα στον Πύργο Μελισσουργού πλάι στον αγαπημένο της, Χρήστο.

Η όμορφη influencer που έγινε ευρέως γνωστή μέσα από τη συμμετοχή της στο My Style Rocks έζησε την ομορφότερη μέρα της ζωής της με τον άνδρα που επέλεξε να μοιραστεί τη ζωή της, χωρίς όμως ποτέ να έχει αποκαλύψει την ταυτότητά του.

Ο γάμος θύμιζε παραμύθι και η Μαρία Λέκα επέλεξε ένα μπεζ νυφικό με ακάλυπτη πλάτη στολισμένο με πετράδια και με μακριά ουρά για να παντρευτεί τον αγαπημένο της.

Στη δεξίωση που ακολούθησε, η Πέγκυ Ζήνα και ο Χάρης Βαρθακούρης τραγούδησαν και διασκέδασαν τους υπόλοιπους καλεσμένους, ανάμεσα στους οποίους βρισκόταν και ο Σάκης Ρουβάς.

Δείτε παρακάτω στιγμιότυπα

leka3

leka4

leka2

217 864x1536 1 218 585x1040 1

Ο Ρουβάς μιλά πρώτη φορά για τον αδελφό του: «Συγκινήθηκα με την αφιέρωση του Απόστολου στο Survivor»

0

Το πρώτο πλάνο της σημερινής (6/2) εκπομπής Καλύτερα δε γίνεται, ήταν το καλύτερο που θα μπορούσε να έχει η Ναταλία Γερμανού, όπως σχολίασε και η ίδια στο ξεκίνημα.

Και αυτό γιατί στο πρώτο αυτό πλάνο ήταν ο Σάκης Ρουβάς ο οποίος με πολλή ενέργεια και χαρά ήθελε να μιλήσει για τη συναυλία που ετοιμάζει ενόψει της γιορτής του Αγίου Βαλεντίνου στις 13 Φεβρουαρίου.

Όπως υποσχέθηκε, με αυτή τη συναυλία θα κάνει ό,τι περνάει από το χέρι του για να φέρει την άνοιξη μέσα στον χειμώνα.

Ο Σάκης επίσης αναφέρθηκε και στα τραγούδια που θα ερμηνεύσει σε αυτή τη μουσική συνάντησή του με τον κοινό ενώ δεν παρέλειψε να μιλήσει και για το τραγούδι εκείνο που αφιερώνει στα παιδιά του αλλά και στη γυναίκα του Κάτια Ζυγούλη.

Επίσης, αναφέρθηκε και στην προοπτική του νέου τηλεοπτικού project, το Masked Singer το οποίο αναμένεται να παρουσιάζει.

Όσο για το Survivor, ο Σάκης Ρουβάς μίλησε πρώτη φορά για τον αδελφό του Απόστολο, όταν ο τελευταίος σε ένα αγώνισμα στο παιχνίδι επιβίωσης αφιέρωσε τη νίκη του στον τραγουδιστή.

Όπως σχολίασε ο τραγουδιστής, συγκινήθηκε πολύ με όσα είπε ο Απόστολος και τόνισε πως όλο αυτό που περνάει ο αδελφός του δεν είναι καθόλου εύκολα. Επίσης τόνισε πως ζηλεύει πάρα πολύ που τον βλέπει να αγωνίζεται και θα ήθελε να ζήσει την εμπειρία.

Δείτε το βίντεο: