Blog Σελίδα 4777

Ο Σπύρος Φωκάς «αιχμάλωτος» στο κρεβάτι της αδιαφορίας – «Είναι κατάκοιτος, ζει σε προκάτ με 600€ και δεν έχουν φαγητό»

0

Τον δικό του μαρτυρικό Γολγοθά συνεχίζει να ανεβαίνει, με όσες δυνάμεις τού έχουν απομείνει, ο εμβληματικός ηθοποιός του κινηματογράφου και του θεάτρου Σπύρος Φωκάς, ο οποίος βρίσκεται κλινήρης και κατάκοιτος, αντιμετωπίζοντας γενναία τα σοβαρά προβλήματα υγείας που έχει, σε ένα σπίτι προκάτ με πολύ κρύο τον χειμώνα και καύσωνα το καλοκαίρι.

Με το κράτος να αδιαφορεί επιδεικτικά για τον σπουδαίο Ελληνα ηθοποιό, ο οποίος έχει κάνει καριέρα παγκοσμίως, μόνο φίλοι και γνωστοί προσπαθούν να τον βοηθήσουν δίνοντάς του φαγητό για να μπορέσει να ζήσει, καθώς τα 600 ευρώ σύνταξη που παίρνει δεν φτάνουν ούτε καν για τα φάρμακά του. Ο αγαπημένος σταρ του κινηματογράφου ζει μαζί με τη σύζυγό του Λίλιαν Φωκά στο Καλαμάκι Κορινθίας, με την κατάσταση της υγείας του να επιδεινώνεται καθημερινά, χωρίς καν να έχει τα βασικά αγαθά για να ζήσει αξιοπρεπώς.

0100 FOKAS LILIAN FOKA 26112015
Με τη σύζυγό του Λίλιαν Φωκά

Μιλώντας στην «Espresso» η ηθοποιός και καλή φίλη της οικογένειας Σοφία Μπαλάση, περιγράφει τις δραματικές στιγμές που βιώνει ο ηθοποιός: «Ο Σπύρος είναι κατάκοιτος στο κρεβάτι και δεν μπορεί να σηκωθεί. Ζει σ’ ένα σπίτι προκάτ, που τον χειμώνα είναι σαν ιγκλού και το καλοκαίρι δεν μπορείς να σταθείς από τη ζέστη. Μαζί με τη σύζυγό του παίρνουν μια σύνταξη της τάξεως των 600 ευρώ, χωρίς καν να έχουν φαγητό, με αποτέλεσμα να υποσιτίζονται. Χαρακτηριστικό τραγικό παράδειγμα είναι ότι όταν πήρε εξιτήριο από το Νοσοκομείο της Κορίνθου, το ασθενοφόρο τον μετέφερε στο σπίτι του και εκεί βρίσκονταν άνθρωποι του ΔΕΔΔΗΕ για να του κόψουν το ρεύμα».

Και συνεχίζει καταγγέλλοντας την αδιαφορία του ελληνικού κράτους για τον ηθοποιό: «Προσπάθησα να μιλήσω πολλές φορές με τη Μενδώνη, αλλά οι πόρτες ήταν πάντα κλειστές. Υπάρχει πλήρης αδιαφορία από την υπουργό Πολιτισμού. Στην πορεία ζήτησα βοήθεια από τον Μπακογιάννη και με παρέπεμψαν στην αντιδήμαρχο Κατερίνα Γκαγκάκη. Κάναμε ένα ραντεβού και μου είπε ότι δεν μπορούν να βοηθήσουν ως δήμος διότι φοβούνται τις αντιδράσεις της αντιπολίτευσης εάν βοηθούσαν! Μου είπε ότι θα έθετε το θέμα στο δημοτικό συμβούλιο, κάτι που δεν έγινε ποτέ».

242575628 279500420672382 4465162914658530037 n
Με την καλή φίλη της οικογένειας Σοφία Μπαλάση

Η φίλη της οικογένειας μέσα από την «Espresso» κάνει έκκληση προς την Πολιτεία αλλά και προς ιδιώτες να βοηθήσουν τον αγαπημένο μας Σπύρο Φωκά. «Είναι μεγάλη ανάγκη αυτή τη στιγμή ο Σπύρος μαζί με τη σύζυγό του να μείνουν σε κάποιο σπίτι κανονικό για να μπορούν να ζουν αξιοπρεπώς. Επίσης ο Σπύρος χρειάζεται μια γυναίκα να τον φροντίζει, διότι, ενώ η Λίλιαν κάνει ό,τι μπορεί, έχει και αυτή τα δικά της προβλήματα υγείας. Είναι ντροπή να υπάρχει αυτή η αδιαφορία από το ελληνικό κράτος σε έναν από τους σπουδαιότερους Ελληνες ηθοποιούς» αναφέρει χαρακτηριστικά, προσθέτοντας ότι ο μόνος που ενδιαφέρθηκε ήταν ο Βασίλης Κικίλιας, παρέχοντας στον ηθοποιό φυσιοθεραπεύτρια. Να θυμίσουμε ότι ο ηθοποιός τον Ιούλιο μεταφέρθηκε εσπευσμένα από το σπίτι-κοντέινερ στο Καλαμάκι Κορινθίας, στο Νοσοκομείο Κορίνθου. Εκεί οι γιατροί διαπίστωσαν ότι τα αιμοπετάλιά του ήταν πολύ πεσμένα και έκριναν πως πρέπει να μεταφερθεί επειγόντως στην Αθήνα. Ετσι κι έγινε, με τον 83χρονο ηθοποιό να νοσηλεύεται για τρεις εβδομάδες στο Λαϊκό Νοσοκομείο.

1 fokas 2
Ο γνωστός ηθοποιός την περίοδο που νοσηλευόταν στο νοσοκομείο με σοβαρά προβλήματα υγείας

fokas 3

Πλέον ο Σπύρος Φωκάς με δύναμη ψυχής, αλλά και την ευγένεια και το ήθος που τον χαρακτηρίζουν, δίνει καθημερινά μάχη για να κρατηθεί στη ζωή, ξεχασμένος από την κυβέρνηση και την Πολιτεία.

Πηγή: espresso

Ο Σπύρος Σούλης με ανάρτηση του στο διαδίκτυο, ισοπεδώνει τον Σάκη Ρουβά

0

Γράφει ο Σπύρος Σούλης:

Πάρα πολλοί τοξικοεξαρτημένοι (και όχι ναρκομανείς όπως πολύ λανθασμένα διατυπώθηκε)έχουν υποστεί κάποιου είδους βίας ή/και #κακοποίηση ή/και βιασμό σε νεαρή ηλικία.

Δυστυχώς χρησιμοποιούν ουσίες γιατί δεν αντέχουν τον πόνο και κακοποιούν τον εαυτό τους.Οι βιαστές και οι παιδεραστές, κακοποιούν τους άλλους, προξενούν τεράστια ψυχικά, συναισθηματικά, σωματικά και εφ’ όρου ζωής προβλήματα στα θύματα τους και ιδίως στα παιδιά, τα οποία συνήθως δεν μπορούν εύκολα να συνάψουν υγιείς σχέσεις και πολλές φορές καταλήγουν στα ναρκωτικά από νεαρή ηλικία.

Η πραγματική «τραγωδία» λοιπόν -και τεράστια προσβολή- είναι να εξισώνουμε τους τοξικοεξαρτημένους με τους παιδεραστές. Στην ουσία, το θύμα με τον θύτη. Και να παίρνουμε ίσες αποστάσεις.Η τοξικοεξάρτηση είναι ασθένεια , η #παιδεραστία είναι η χειρότερη σεξουαλική #διαστροφή.

Ένας άνθρωπος μπορεί να απεξαρτηθεί και να γιατρέψει την ασθένεια του. Ένας #παιδεραστής, σύμφωνα με την επιστήμη, σχεδόν ποτέ.Μπορεί μόνο να μειωθεί -όχι να κατασταλεί-η σεξουαλική επιθυμία με ειδικά κατασταλτικά φάρμακα, και μόνο για όσο λαμβάνεται η αγωγή.

Δεν αμφιβάλω ότι μπορεί και ο παιδεραστής να ζει κάποιου είδους «κόλαση» αλλά δεν με ενδιαφέρει ΚΑΘΟΛΟΥ η κόλαση του, ούτε και θα την συγκρίνω με την αληθινή ΚΟΛΑΣΗ που έζησε και θα ζει το ανήλικο πλάσμα για μια ολόκληρη ζωή. Οι παιδόφιλοι και οι παιδεραστές -υπάρχει διαφορά- ξέρουν τι τους διεγείρει σεξουαλικά και έχουν την επιλογή να ζητήσουν βοήθεια από επαγγελματίες ψυχικής υγείας και φάρμακα.

Δεν είμαστε στο 1900. Πολλοί, επιλέγουν να μην βοηθήσουν τον εαυτό τους αλλά να καταστρέψουν την ψυχή και την ζωή ενός παιδιού για να ικανοποιήσουν τις σεξουαλικές τους επιθυμίες. Σύμφωνα με μελέτες, υπάρχουν πάρα πολλοί άνθρωποι που έχουν την διαστροφή αυτή, αλλά δεν θα τους μάθουμε ποτέ γιατί ΕΠΕΛΕΞΑΝ να βοηθήσουν ή να συγκρατήσουν τον εαυτό τους.

Δεν μπορείς να ισχυρίζεσαι ότι επειδή έχεις μια #διαστροφή αυτό σημαίνει ότι αυτόματα δεν έχεις και τον έλεγχο. Ας μας κάνουν την χάρη λοιπόν να πηδήξουν από το μπαλκόνι όσοι επιλέγουν ούτε να ζητήσουν βοήθεια αλλά ούτε και να τιθασεύσουν τον εαυτό τους αλλά επιλέγουν να βιάσουν παιδιά…

Τέλος, έχω μια τεράστια αγκαλιά, άπειρη κατανόηση, φροντίδα, ενσυναίσθηση και άπειρη αγάπη για τα πονεμένα τοξικοεξαρτημένα άτομα, για τα διαλυμένα κακοποιημένα παιδιά και για όλους τους ανθρώπους που έχουν υποστεί βία, πόνο και κακοποίηση.

Δεν έχω, καμία αγκαλιά και… ΚΑΘΟΛΟΥ αγάπη και κατανόηση για τους βιαστές και τους παιδεραστές. Ακόμα και αν αγαπούσα και αν θαύμαζα κάποιον και μάθαινα ότι ήταν #βιαστής η παιδεραστής,θα μου έφευγαν όλα τα αισθήματα σε ένα δευτερόλεπτο και θα αισθανόμουν μόνο αηδία.

Συγχωρήστε με,δεν είμαι Θεός.

Ο Σπύρος Σούλης έφτιαξε ομελέτα μόνο με τη βοήθεια του ήλιου

Ο Σπύρος Σούλης πήρε ένα τηγάνι, πήρε και αβγά κι έφτιαξε μία ωραία ομελέτα στην βεράντα του με τους φίλους του.

Η συνταγή: «Ελληνική Ομελέτα Καύσων σε Αθηναϊκό Μπαλκόνι» ψήθηκε μόνο με τον ήλιο. Στους 45 βαθμούς Κελσίου!

Εκπληκτικό το πόσο γρήγορα ψήθηκε. Δείτε το αποτέλεσμα στο βίντεο.

Ο Σπύρος Μπιμπίλας συντροφιά με δύο καλούς του φίλους θαύμασαν την Ακρόπολη

0

Ο Σπύρος Μπιμπίλας και ο Αλέξανδρος Πετρίδης απόλαυσαν ο ένας την παρέα του άλλου, κοιτάζοντας την Ακρόπολη και τρώγοντας τα πιάτα που τους ετοίμασε ο Γιώργος Γκόλιας.

Ο πρόεδρος του ΣΕΗ δημοσίευσε δύο φωτογραφίες στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram με τη συντροφιά του.

Στη μία από αυτές, ποζάρει δίπλα στον δημοσιογράφο και τον Γιώργο Γκόλια, πιθανότατα σε κάποια ταράτσα, με φόντο την Ακρόπολη, ενώ στη δεύτερη φαίνεται με τον Αλέξανδρο Πετρίδη να κάθονται δίπλα-δίπλα σε έναν καναπέ και να αγγίζει τον ώμο του.

Στη λεζάντα της ανάρτησής του έγραψε: «Αφού ζουμε στην πιο όμορφη γωνια της γης κ βλέπουμε το ωραιότερο μνημείο του κόσμου….Με τους καλούς μου φιλους, Αλέξανδρο Πετρίδη και Γιώργο Γκόλια που μας μαγείρεψε υπεροχα!».

Δείτε τις φωτογραφίες:

300668728 1251231122391044 7114613710486363949 n 301124985 587392789733637 5299530754507860143 n

Η ανάρτηση:

 

 

Ο Σπύρος Μπιμπίλας έχασε το κινητό του και κινnτοποίησε Πυροσβεστική, Αστυνομία και ΕΥΔΑΠ

0

Μία περιπέτεια είχε την Κυριακή ο Σπύρος Μπιμπίλας, την οποία και περιέγραψε στο Instagram. Πιο συγκεκριμένα, έγραψε ότι γλίστρησε το κινητό από την τσέπη του και έπεσε σε φρεάτιο που βρισκόταν κάτω από το αυτοκίνητό του σε δρόμο της Αγίας Παρασκευής.

Ο πανικός του, όπως λέει, επήλθες γιατί «το κινητό έχει μέσα αρχεία, mail, είναι εργαλείο δουλειάς για μένα».

Και όπως περιγράφει, πήγε σε αστυνομικό τμήμα, με τους αστυνομικούς να δηλώνουν αναρμόδιοι, ενώ από την Πυροσβεστική του μεταφέρθηκε πως αν είχε πέσει άνθρωπος ή ζώο θα ερχόταν για απεγκλωβισμό. Επόμενη υπηρεσία με την οποία επικοινώνησε ήταν ο Δήμος, όμως δεν έλαβε κάποια απάντηση και στη συνέχεια κάλεσε την ΕΥΔΑΠ. «Περιχαρής ο συνομιλητής μου αφού είμαι εγώ, θέλει να βοηθήσει», σχολιάζει.

Στην ανάρτησή του γράφει ότι η υπηρεσία με την οποία μίλησε του είπε πως «μπορεί το φρεάτιο να ανήκει στην ΕΥΔΑΠ αλλά η σιδερένια σχάρα ανήκει στον Δήμο, οπότε πρέπει να περιμένω την Δευτέρα» και συνεχίζει ο Σπύρος Μπιμπίλας:

«Εξηγώ ότι είμαι βουλευτής και χρειάζονται το κινητό και τότε κινητοποιούνται κι έρχονται στον χώρο του συμβάντος ευγενέστατοι υπάλληλοι και απεγκλωβίζουν το κινητό».

1 5

Ο Σπύρος Μπιμπίλας έκανε μεταμόσχευση μαλλιών

0

Μία αλλαγή στην εμφάνιση του επέλεξε να κάνει ο Σπύρος Μπιμπίλας. Ο ηθοποιός και πρόεδρος του ΣΕΗ, εκμεταλλευόμενος τον ελεύθερο χρόνο που διαθέτει αυτή την περίοδο, προχώρησε σε μεταμόσχευση μαλλιών.

Μάλιστα, ο ηθοποιός κοινοποίησε μερικές φωτογραφίες από τη διαδικασία με τα σχόλια των διαδικτυακών του φίλων να «πέφτουν σαν βροχή».

E , είπα κι εγώ να εκμεταλλευτώ τις λίγες ελεύθερες μέρες να κάνω και κάτι για μένα που ήθελα από καιρο, αφού μου…

«E , είπα κι εγώ να εκμεταλλευτώ τις λίγες ελεύθερες μέρες να κάνω και κάτι για μένα που ήθελα από καιρό, αφού μου αραίωσαν αρκετά πια τα ωραία μου μαλλάκια κι αποφάσισα μια μεταμόσχευση που την εμπιστεύτηκα στην εμπειρία των ανθρώπων και ιατρών της. Τους ευχαριστώ θερμά για την ευγένεια, την σχολαστικοτητα και την προσοχή που επέδειξαν», έγραψε στη λεζάντα της ανάρτησής του ο Σπύρος Μπιμπίλας.

Δείτε τις φωτογραφίες:

62ee9c45b8b96

62ee9c4473f51

Ο Σπύρος Μπιμπίλας είδε αυτό που δεν πρόσεξε κανένας και την «είπε» κανονικά στην Άννα Βίσση για την συναυλία στο Καλλιμάρμαρο

Έξαλλος ο Σπύρος Μπιμπίλας με τα σκουπίδια στο Καλλιμάρμαρο

Ο Σπύρος Μπιμπίλας σε ανάρτησή του στα social media, ξέσπασε για τα σκουπίδια που άφησε ο κόσμος που βρέθηκε στη συναυλία της Άννας Βίσση, στο Καλλιμάρμαρο, το περασμένο Σάββατο.

Όπως υπογράμμισε στην ανάρτησή του στο Facebook ο βουλευτής της Πλεύσης Ελευθερίας «Άννα μου υποκλίνομαι στην μεγάλη επιτυχία σου και στο ότι κατορθώνεις να είσαι η πρώτη στην αγάπη του κόσμου τόσα χρόνια αλλά έπρεπε πριν τελειώσεις να τους θυμίσεις να πάρουν τα σκουπίδια μαζί τους σε τσαντούλες και μάλιστα να τα πάνε σε κάδους ανακύκλωσης όσα ήταν για εκεί. Στην επιτροπή περιβάλλοντος της Βουλής που είμαι μέλος τονίζω συνέχεια: Ας εκπαιδεύσουμε τον κόσμο, ας γίνει μάθημα στα σχολεία».

@frantzeskav6

Ο λαός είναι η παιδεία του🙂 Σπιτια σας ποιος σας τα μαζευει? #kallimarmaro #fyp #annavissi

♬ original sound – FrantzeskaV

Ξέσπασε ο Σπύρος Μπιμπίλας

Μάλιστα, ο Σπύρος Μπιμπίλας μίλησε στην κάμερα της εκπομπής «Super Κατερίνα» και εξέφρασε την έντονη ενόχλησή του για τα σκουπίδια στο Καλλιμάρμαρο.

anna vissi 1 1

Γιατί στηλίτευσαν τον Σπύρο Μπιμπίλα

Όπως χαρακτηριστικά επεσήμανε ο πρώην πρόεδρος του ΣΕΗ «στις συναυλίες καλό θα ήταν ο κόσμος να μαζεύει τα σκουπίδια του. Να μαζεύει τα αποτσίγαρά του που κακώς καπνίζει μέσα σε αυτά τα σπουδαία μνημεία. Να μαζεύει τα κουτάκια, μπαλάκια, τα χάρτινα με το φαγητό. Αυτό δείχνει ότι έχουμε έλλειψη πολιτισμού. Αυτό που έγινε στο στάδιο που μετά γέμισε σκουπίδια μετά από αυτή την υπέροχη συναυλία της καταπληκτικής Άννας Βίσση, δεν είναι καλό. Έγραψα στα social media ότι μακάρι όταν τέλειωσε η συναυλία να έλεγε στο κοινό, όσοι φεύγετε να μαζέψετε τα σκουπίδια. Με στηλίτευσαν στα σχόλια γιατί το ρίχνω στην Άννα, δεν το ρίχνω σε εκείνη. Θα μπορούσε να πει, φεύγοντας να μαζέψουν τα σκουπίδια τους».

Δείτε το βίντεο:



Ο Σπύρος Μπιμπίλας απαντά στον Πέτρο Φιλιππίδη που τον αποκάλεσε «ανέκδοτο»: «Είχες εμένα για να γίνονται καλύτερες οι παραστάσεις σου»

0

«Φίλε μου το ‘83 που έμπαινες, στην Δραματική Σχολή εγώ ήδη πρωταγωνιστούσα», τόνισε ακόμα

Λίγες ώρες μετά από ένα ξέσπασμα του Πέτρου Φιλιππίδη στην απολογία του στο Εφετείο, όπου λαμβάνει χώρα η δίκη του για δύο απόπειρες βιασμού, ο ηθοποιός έριξε πυρά προς πολλές κατευθύνσεις. Μία από αυτές ήταν και ο Σπύρος Μπιμπίλας.

Ο πρώην πρόεδρος του ΣΕΗ θέλησε να δώσει τη δική του απάντηση στον άλλοτε φίλο του, που τον αποκάλεσε νωρίς το πρωί της Δευτέρας (23.06.2025) «ανέκδοτο» μέσα στο δικαστήριο, ενώ στη συνέχεια ο εισαγγελέας πρότεινε την απαλλαγή του κατηγορούμενου λόγω αμφιβολιών. Ο Σπύρος Μπιμπίλας εξήγησε ότι ήταν καταξιωμένος στον χώρο της υποκριτικής τέχνης πριν βγει ο Πέτρος Φιλιππίδης

Επίσης ο Σπύρος Μπιμπίλας τόνισε ότι τον έπαιρνε στις παραστάσεις του ο κατηγορούμενος ηθοποιός για να γίνονται καλύτερες, ενώ αναφέρθηκε και στον χαρακτηρισμό «ανέκδοτο» καθώς και στην εκλογή του στη Βουλή.

«Παρά την διεθνή ανησυχητική κατάστασή και το αίσχος των απάνθρωπων πολέμων που αυτό προέχει, απέναντι στο προσωπικό, υβριστικό, χυδαίο, προσβλητικό παραλήρημα του αγαπητού Πέτρου κ νυν κατηγορούμενου στην πολύκροτη δική, θα δώσω απάντηση μέσω ανάρτησης πάλι και όχι στις κάμερες της κοπτοραπτικής. Φίλε μου το ‘83 που έμπαινες, στην Δραματική Σχολή εγώ ήδη πρωταγωνιστούσα στους θρυλικούς Ιερόσυλους κι είχα ήδη συμμετάσχει σε σπουδαία σήριαλ, με κεντρικούς ρόλους: Οι άθλιοι των Αθηνών, Ζητιάνος, Η μάχη των πελαργών, Σκληρά καρύδια κα. Ήδη είχα παίξει την Κασσάνδρα, τον σπουδαιότερο ρόλο του παγκόσμιου δραματολογίου σε διεθνή φεστιβάλ. Ήδη είχα παίξει στην Επίδαυρο πλάι στους σπουδαίους, Βουτσά, Καλουτά και μετά Βέγγο, Καρακατσάνη κα. Γι’ αυτούς τους ρόλους με ήθελες να κοσμώ τον θίασο σου; Μιχαηλίδης, Ντασέν, Μεσσαλάς, Χαραλαμπίδης, Κακλέας, Χαραλάμπους, Ζούλιας, Μάνος Χατζιδάκις, Κούνδουρος, Μαρκετάκη, Πανουσόπουλος, Τζίμας, Καζάκος, Χρονόπουλος, Δαμάτης, Γάκης, Παπαβασιλείου και μερικοί από τους σκηνοθέτες μου.

Υπηρέτησα την τέχνη μας όχι με το μέγεθος του ρόλου, ούτε για να πλουτίσω όπως άλλοι, αλλά για να είμαι ευτυχής. 150 έργα θέατρο, 120 σήριαλ, 60 σπουδαίες ταινίες, άπειρη μεταγλώττιση, 10 χρόνια διδασκαλία σε σχολές, 40 χρόνια συνδικαλισμός με θεσμικές μεγάλες θέσεις (ΣΕΗ,ΤΑΣΕΗ, ΚΘΒΕ, ΟΕΘ, ΔΙΟΝΥΣΟΣ) για τα δικαιώματα του κλάδου, εκλεγμένος, κι αυτό το “ανέκδοτο”. Λοιπόν έγινε και βουλευτής πλάι στην σπουδαία πολιτικό Ζωή Κωνσταντοπούλου για την προάσπιση των δικαίων του λαού. Τιμή μου που συνεργάστηκα μαζί σου σε σπουδαίες παραστάσεις και τιμή σου που είχες μαζί με άλλους, αξιόλογους συναδέλφους κι εμένα, έναν καλό ηθοποιό, όπως όλοι λένε, για να γίνονται καλύτερες οι παραστάσεις. Και μην ξεχνάς, σπουδαίος δεν είναι μόνον αυτός που κυνηγά το πρωταγωνιστιλίκι αλλά κι αυτός που και το πέρασμα το κάνει να μην ξεχνιέται. Εύχομαι κάποτε να ξαναμιλήσουμε ειλικρινά. Με αγάπη», έγραψε ο Σπύρος Μπιμπίλας στην ανάρτησή του.

«Τι να ηρεμήσω; Πέντε χρόνια το ζω αυτό με φυλακές… Εξόριστος ήμουν μέσα στο σπίτι μου. Να πάω πού; Να κάνω τί; Αφήστε με να τα πω όπως θέλω. Τα λεφτά και οι θέσεις. Έγινε βουλευτής ο Μπιμπίλας, αν είναι δυνατόν. Το ανέκδοτο του ελληνικού θεάτρου, βουλευτής. Που τον αγαπούσα κι τον στήριζα. Έγινε βουλευτής…», είχε πει νωρίτερα στην απολογία του ο Πέτρος Φιλιππίδης για τον Σπύρο Μπιμπίλα.

Ο Σπύρος Μπιμπίλας ανέβασε φωτογραφία αγκαλιά με τον Στέφανο Κασσελάκη

0

Ο Σπύρος Μπιμπίλας έκανε μία δημοσίευση για τη συναυλία του ΤΑΣΕΗ «Tο ελληνικό σινεμά τραγουδά» που πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Τρίτης 24/09, στο Ηρώδειο.

Ο Σπύρος Μπιμπίλας πόζαρε,μεταξύ άλλων, και με τον Στέφανο Κασσελάκη.

mpimpilas kasselakis654645

Όπως έγραψε στη δημοσίευσή του: «Όμορφες στιγμές από τη μαγική βραδιά που ζήσαμε στην μεγάλη συναυλία του ΤΑΣΕΗ “Tο ελληνικό σινεμά τραγουδά” που οργάνωσε με μαεστρία ο Μάκης Δελαπόρτας και με 35 αγαπημένους φίλους καλλιτέχνες που συμμετείχαν αφιλοκερδώς για την ενίσχυση του ΤΑΣΕΗ και τους ευχαριστούμε γι αυτό! Πολιτικοί και καλλιτέχνες ήταν κοντά μας με αγάπη. Ταυτόχρονα στα καμαρίνια κάναμε τα γενέθλια του αγαπημένου μας Κώστα Βενετσάνου».

Η ανάρτηση του Σπύρου Μπιμπίλα:

Ο Σπύρος Μπιμπίλας «έκραξε» τον Μαυρικίου: «Kυνηγάει τα κανάλια»

0

Καλεσμένος στην εκπομπή «Ποιος είναι πρωινιάτικα» ήταν σήμερα ο Σπύρος Μπιμπίλας και όπως ήταν αναμενόμενο ρωτήθηκε για τον αρραβώνα που απασχόλησε όλα τα κανάλια αυτο το σαββατοκύριακο, αυτόν του Μαυρίκιου Μαυρικίου και της Ιλάειρας Ζήση.

Ο γνωστός ηθοποιός και πρόεδρος του ΣΕΗ, ήταν καλεσμένος και μίλησε για την παρουσία του στον αρραβώνα του ενώ έκρουσε τον κώδωνα για τις διαστάσεις που έχει πάρει το συγκεκριμένο γεγονός καθώς πλέον έχουν ξεφύγει τα όρια με την προβολή του ζευγαριού κάθε μέρα από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης.

Η αγανάκτιση του Σπύρου Μπιμπίλα με την κατάσταση που επικρατεί γύρω από τον αρραβώνα Μαυρικίου-Ζήση

«Στηλιτεύτηκα επειδή πήγα στον αρραβώνα, πήρα μηνύματα εκείνη την ώρα “γιατί πήγες στον αρραβώνα;”. Εγώ είμαι ένας πολύ ευγενικός άνθρωπος και όταν με καλούν πάω που αισθάνομαι ότι πρέπει να πάω, θα πάω. Υπάρχουν άνθρωποι που θεωρούν ότι ο Μαυρίκιος πρέπει να γίνει περίγελος. Εγώ θεωρώ ότι είναι συνυπεύθυνος και ο Μαυρίκιος γι’ αυτό που συμβαίνει και τα κανάλια», είπε αρχικά ο Σπύρος Μπιμπίλας.

Ο ηθοποιός είπε στη συνέχεια: «Τα κανάλια κυνηγούν τον Μαυρίκιο και ο Μαυρίκιος τα κανάλια. Αυτό μπορεί να μην οδηγήσει σε καλά πράγματα και πρέπει να το προσέξουν. Μην ξεχνάτε τι έπαθε η Έφη Θώδη όταν ακριβώς γινόταν αυτό το πράγμα. Το κυνήγι της Έφης Θώδη παντού και η Έφη Θώδη να κυνηγάει τα κανάλια. Αυτό πρέπει να προσεχθεί, γιατί έχει ξεφύγει, η απέραντη δημοσιότητα δεν θα κάνει καλό και μιλάω πολύ σοβαρά τώρα, δεν ήρθα να κάνω πλάκες».

Κλείνοντας, ο Σπύρος Μπιμπίλας ανέφερε: «Και τα κανάλια το θέλουν αυτό γιατί πουλάει. Κι εγώ δεν θα ήθελα να πουλάει ως πλάκα, διότι πια πουλάει ως πλάκα. Όλα γίνονται μπροστά στις κάμερες, αυτό δημιουργεί μια περίεργη εντύπωση. Ο Μαυρίκιος με κάλεσε με αγάπη. Το Μαυρίκιο τον θαυμάζω, αλλά αυτό που γίνεται αυτή τη στιγμή έχει υπερβεί τα όρια. Βλέπω ότι σε όλα τα κανάλια γίνεται μια απερίγραπτη πλάκα με το γεγονός, το οποίο με βρίσκει αντίθετο».

Δείτε το βίντεο: