Blog Σελίδα 4760

Ο ΣΥΡΙΖΑ έστειλε email για τα προσωπικά δεδομένα αλλά κοινοποίησαν όλα τα ονόματα κατά λάθος

Η κοινοβουλευτική συντάκτρια Ειρήνη Κωστάκη δημοσίευσε μια φωτογραφία με το e-mail που έστειλε η γραμματεία της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ.

Στο σχόλιό της μαζί με το εικόνα η κοινοβουλευτική συντάκτρια έγραψε:

Ένα πράγμα θα σας πω για το GDPR και θα σωπάσω για πάντα. Οι καραγκιόζηδες με πατέντα στους οποίους οφείλεται ότι τα επαγγελματικά μας e-mails έχουν γίνει φέιγ βολάν, τολμάνε να στέλνουν e-mail συμμόρφωσης στον GDPR μιάμιση ωρίτσα πριν τεθεί σε εφαρμογή ο Κανονισμός με ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ. «Προστασία Προσωπικών Δεδομένων» λέει. Τι λες Καίτη μου, αλήθεια; Το βλέπω.Δεν γελάει ο κόσμος, αυτό είναι το εύκολο. Είναι τραγικά τα πράγματα, δεν ενδιαφέρεται κανείς προφανώς για το ότι με αυτό τον τρόπο η κοινοβουλευτική ομάδα του μεγαλύτερου κόμματος του κοινοβουλίου μας καταδικάζει σε inbox ΧΑΔΑ. Αντί αυτού προτείνω να σας στέλνουν όλοι μια σαΐτα τσαλακωμένη μέχρι να γονατίσει ο Βουλοσέρβερ γιατί αυτό σας αξίζει.


Ο ΣΥΡΙΖΑ διέγραψε μέλος του γιατί επικοινωνούσε με την 12χρονη στον Κολωνό

Τη φημολογία περί εμπλοκής μέλους του ΣΥΡΙΖΑ στην υπόθεση βιασμού και εκπόρνευσης της 12χρονης επιβεβαίωσε με ανακοίνωσή του το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

Όπως αναφέρει, υπήρξε επικοινωνία με το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη όπου εκεί ενημερώθηκε ο ΣΥΡΙΖΑ για την ταυτοποίηση του προσώπου που συνομιλούσε με το ανήλικο κορίτσι, προχωρώντας άμεσα στη διαγραφή του. «Καμία ανοχή, καμία συγκάλυψη», τονίζει χαρακτηριστικά στην ανακοίνωσή του ο ΣΥΡΙΖΑ.

Η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ

Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ από την πρώτη στιγμή της αποκάλυψης του φρικτού κυκλώματος στον Κολωνό διατύπωσε το αίτημα να έρθουν όλα στο φως μαζί με τα ονόματα όλων των εμπλεκομένων.

Δυστυχώς η υπόθεση εξελίσσεται σε ένα γαϊτανάκι «αποκαλύψεων» και επιλεκτικών διαρροών που στέκονται εμπόδιο στην ουσιαστική διερεύνηση της υπόθεσης. Προκειμένου να σταματήσει εδώ η προσπάθεια αποπροσανατολισμού και δημιουργίας εντυπώσεων ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ ξεκαθαρίζει το εξής: μετά από επίσημη επικοινωνία με το Υ. ΠΡΟ. ΠΟ και την ενημέρωσή μας ότι μέλος του κόμματος ταυτοποιήθηκε να έχει επικοινωνήσει με το θύμα μέσα από ψηφιακή εφαρμογή, προχωρήσαμε στην άμεση διαγραφή του. Καμία ανοχή-καμία συγκάλυψη.

Υπενθυμίζουμε ότι από την πρώτη στιγμή ζητήσαμε να μην υπάρξει καμία προσπάθεια συγκάλυψης για κανένα εμπλεκόμενο πρόσωπο. Οι επιλεκτικές διαρροές, με ευθύνη κυβέρνησης και αστυνομίας, καθώς και οι καθυστερήσεις όμως δεν μπορούν παρά να προκαλούν ανησυχία.

Ο ΣΥΡΙΖΑ ανέλαβε δικηγόρος των Ρομά… Σπίρτζης κατά κυβέρνησης & ΕΛ.ΑΣ.

0

«Θέλουμε αστυνομία κοντά στον πολίτη, εκπαιδευμένη, η οποία να σέβεται τους κανόνες της Δημοκρατίας», αναφέρει σε συνέντευξή του στο Kontra ο τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Χρήστος Σπίρτζης, και καταγγέλλει το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και την ηγεσία της ΕΛΑΣ ότι έλεγαν «εν γνώσει τους, ψέματα γύρω από το περιστατικό στο Πέραμα σε μια προσπάθεια συγκάλυψης».

Κάνοντας λόγο για «ψέματα του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη και της φυσικής ηγεσίας της ΕΛΑΣ», υποστήριξε:

* Τα ηχητικά ντοκουμέντα που έχουν δει το φως της δημοσιότητας αποδεικνύουν ότι αυτό που είχε διαρρεύσει γύρω από την ηλικία του νεκρού δεν ίσχυε, δεν ήταν 21 ετών, ήταν 18 και οι άλλοι επιβαίνοντες στο αυτοκίνητο ήταν ακόμη μικρότεροι.

* Ο νεκρός δεν ήταν οδηγός του αυτοκινήτου, ο οδηγός έχει διαφύγει: Αυτό θέτει κι άλλα θέματα. Όταν μια ομάδα επτά αστυνομικών θέλει να σταματήσει ένα όχημα χωρίς να δέχονται πυροβολισμούς και σκοτώνουν εν ψυχρώ ένα επιβαίνοντα υπάρχει μείζον ζήτημα γύρω από τη λειτουργία της ελληνικής αστυνομίας.

* Οι διάλογοι φανερώνουν ότι οι αστυνομικοί γνώριζαν ότι στο αυτοκίνητο υπήρχαν Ρομά. Αυτό φανερώνει ρατσιστική διάθεση και, δυστυχώς, επιβεβαιώνει ότι οι ακροδεξιές ομάδες μέσα στην ελληνική αστυνομία έχουν επικρατήσει και δρουν ανεξέλεγκτα. Επί ΝΔ, έγιναν 4.500, κατ’ εξαίρεση, προσλήψεις ειδικών φρουρών χωρίς εκπαίδευση που έχουν συγκεκριμένη πολιτική κατεύθυνση.

Ο κ. Σπίρτζης είπε ότι «συγκεκριμένα τμήματα της ΕΛΣ έχουν αυτονομηθεί και λειτουργούν με λογική ακροδεξιών ομάδων» και πρόσθεσε: «Η Νέα Δημοκρατία έλεγε προεκλογικά ότι την ενδιαφέρει η ασφάλεια των πολιτών. Που υπάρχει αυτή η ασφάλεια; Έχουμε να κάνουμε με ακραία καταστολή και πλέον με δολοφονίες».

Και κατέληξε: «Καταθέτουμε πρόταση και απευθύνουμε έκκληση για κεντρικό σύστημα καταγραφής οπλοκατοχής γιατί είναι η πολλοστή φορά που γίνεται έγκλημα με όπλο, χωρίς η αστυνομία να έχει καταγράψει ποιος έχει όπλο και ποιος δεν έχει».

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ο σύντροφος της Ντάρια του Survivor σόκαρε το ελληνικό Twitter 

Η Ντάρια μαζί με τον Γιάννη Τσίλη κέρδισαν το σχετικό έπαθλο του Survivor και ήρθαν για λίγο στην Ελλάδα για να δούνε τους δικούς τους ανθρώπους.

Η παίκτρια των Μαχητών Ντάρια Τουρόβνικ εκτός από τους γονείς της και τον αδερφό της, είδε και τον σύντροφό της.

Αγκαλιάστηκαν, φιλήθηκαν και εκείνος της έδωσε και ένα δώρο. Μια εικόνα του Αγίου Γεωργίου.

Ο σύντροφος της Μπρίτνεϊ Σπίαρς τη λιώνει στη γυμναστική αλλά και στα φιλιά

Η Britney Spears βρήκε τρόπο να «λιώνει» στη γυμναστική και να το απολαμβάνει.

Παθιασμένα φιλιά και αγκαλιές ενώ γυμνάζεσαι όσο να πεις σου δίνει κίνητρο να συνεχίσεις τη σκληρή προπόνηση.

Η τραγουδίστρια «ανέβασε» βίντεο στην προσωπική της σελίδα στο instagram να γυμνάζεται με τον 13 χρόνια μικρότερο σύντροφό της και personal trainer, Sam Asghari. Γυμνάστηκαν ταυτόχρονα και οι δύο ενώ το διασκέδασαν.

Δείτε το βίντεο

Stronger together @samasghari ?‍♀️??‍♀️

A post shared by Britney Spears (@britneyspears) on

Ο σύντροφος της κόρης της Δέσποινας Βανδή εμφανίστηκε με «μακριά φούστα» στη Μύκονο κι έκανε την πιο ανατρεπτική εμφάνιση

0

Ο Αλέξανδρος Πολυχρονιάδης, δηλαδή ο σύντροφος της κόρης της Δέσποινας Βανδή, Μελίνας, τις προηγούμενες ημέρες απόλαυσε τις διακοπές του στη Μύκονο.

Δείτε τη φωτογραφία

3472_ALEXANDROS_POLIXRONIADIS_3072023__1_

Η Μελίνα Νικολαΐδη βρίσκεται σε σχέση με τον γυμναστή της μητέρας της εδώ και περίπου έναν χρόνο. Αν και το ζευγάρι προτιμά να κρατάει τη ζωή του μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας μοιράζεται μερικές φορές κοινά στιγμιότυπα στα κοινωνικά δίκτυα.

Ο Αλέξανδρος Πολυχρονιάδης πάντως δεν φαίνεται να λατρεύει τις κάμερες αφού η αγαπημένη του το βράδυ της Τρίτης 15 Αυγούστου, δημοσίευσε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram μία φωτογραφία τους που ποζάρουν μπροστά από τον καθρέφτη ενός ασανσέρ. Χαρακτηριστικά στη λεζάντα της ανάρτησης έγραψε: «Όταν σε αναγκάζουν να βγάλεις μία φωτογραφία».

Δείτε τη φωτογραφία

melina_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13_14_15_16_17_18_19_20_21_22

Ο σύντροφός μου, μου πρότεινε να μείνουμε όλοι μαζί με την πρώην γυναίκα του και τα παιδιά του. Αξίζει να είμαι μαζί του;

0

Δεν ξέρω αν αυτό έχει συμβεί και σε εσάς αλλά συνέβη σε εμένα και θέλω να ρωτήσω αν γίνεται συχνά και κατά πόσο θεωρείται φυσιολογικό.

Με το σύντροφό μου είμαστε μαζί 4 χρόνια και τα πάμε πάρα πολύ καλά. Έχει 3 παιδάκια από τον πρώτο του γάμο, τα οποία λατρεύω και με λατρεύουν, κάτι που έχει βοηθήσει ταυτόχρονα και τη σχέση μου με το μπαμπά τους να πάει καλά. Η σχέση μου επίσης με την πρώην γυναίκα του είναι μεν τυπική αλλά πολύ καλή. Έχω αποδεχτεί την ύπαρξή της και εκείνη αντίστοιχα την παρουσία μου, οπότε μέχρι στιγμής όλα καλά. Είμαστε σε πλήρη ισορροπία, τα έχουμε όλοι καλά με όλους, συνεννοούμαστε άριστα, δεν τσακωνόμαστε και όλα μέλι γάλα.

Η βόμβα έσκασε πριν από ένα μήνα περίπου όταν ο σύντροφός μου, μου πρότεινε να μείνουμε όλοι μαζί με την πρώην γυναίκα του και τα παιδιά του επειδή ο σπιτονοικοκύρης διώχνει την πρώην γυναίκα του από το σπίτι και η ίδια δεν μπορεί με τρία παιδιά να βρει άλλο έτσι εύκολα συν ότι το σπίτι μας είναι τεράστιο, μας χωράει όλους. Επίσης λέει ότι θα μοιραστούν τα έξοδα δια του τρία και όχι διά του δύο που μοιράζονται τώρα και θα βλέπει τα παιδιά του κάθε μέρα αντί για τρεις φορές την εβδομάδα που τα βλέπει τώρα. Σουηδικό μοντέλο δηλαδή.

Θέλει δηλαδή και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο, και την πρώην γυναίκα του με τα παιδιά και τη γκόμενα. Σαν να λέμε από δω η γυναίκα μου και από εδώ το αίσθημά μου.

Δεν ξέρω που τα έχει δει γραμμένα αυτά, αλλά κάτι μου λέει ότι δεν είναι και τόσο (φυσιο)λογικό αυτό που μου ζητάει. Με τη γυναίκα του έχουν χωρίσει αρκετά χρόνια, τελείωσε το μεταξύ τους, τώρα δηλαδή τι; Θα τη φέρει μέσα στο σπίτι μας για ποιο λόγο; Να το κάνουμε ξερω γω και δίπλα να κοιμάται η πρώην γυναίκα του;

Σοκαρίστηκα πολύ όταν μου το πρότεινε, τόσο που δεν είχα τι να του πω. Όσο περνούν οι μέρες, τη θέση του σοκ παίρνουν τα νεύρα και η οργή γιατί με την πρότασή του αυτή μου δείχνει ότι δεν με υπολογίζει, ότι με έχει για να περνάει η ώρα του και ότι αυτό που ζητάει από εμένα είναι στην ουσία το καλό σεξ που του προσφέρω, η καλή μου η μαγειρική και μία ελάφρυνση στα έξοδα του σπιτιού. Αυτή είναι η αξία μου; Να είμαι και κεράτου και δαρμένη; Δεν θα το ανεχτώ.

Θα επιλέξει αν θέλει να είναι με την πρώην γυναίκα του ή με εμένα, αλλά για να είμαι ειλικρινής και εμένα να διαλέξει, δεν μου λέει και πολλά. Και μόνο που μου έκανε αυτή την πρόταση, καταλαβαίνω για τι άλλο είναι ικανός. Αξίζει να είμαι με έναν τέτοιον άνθρωπο; Πιστεύω πως όχι, αλλά θα ήθελα πολύ και τη δική σας γνώμη. Σας έχει τύχει ποτέ κάτι παρόμοιο ή μόνο εγώ είμαι «τυχερή»;

Διονυσία

Ο σύντροφός μου, μου πρότεινε να μείνουμε όλοι μαζί με την πρώην γυναίκα του και τα παιδιά του

0

Δεν ξέρω αν αυτό έχει συμβεί και σε εσάς αλλά συνέβη σε εμένα και θέλω να ρωτήσω αν γίνεται συχνά και κατά πόσο θεωρείται φυσιολογικό.

Με το σύντροφό μου είμαστε μαζί 4 χρόνια και τα πάμε πάρα πολύ καλά. Έχει 3 παιδάκια από τον πρώτο του γάμο, τα οποία λατρεύω και με λατρεύουν, κάτι που έχει βοηθήσει ταυτόχρονα και τη σχέση μου με το μπαμπά τους να πάει καλά. Η σχέση μου επίσης με την πρώην γυναίκα του είναι μεν τυπική αλλά πολύ καλή. Έχω αποδεχτεί την ύπαρξή της και εκείνη αντίστοιχα την παρουσία μου, οπότε μέχρι στιγμής όλα καλά. Είμαστε σε πλήρη ισορροπία, τα έχουμε όλοι καλά με όλους, συνεννοούμαστε άριστα, δεν τσακωνόμαστε και όλα μέλι γάλα.

Η βόμβα έσκασε πριν από ένα μήνα περίπου όταν ο σύντροφός μου, μου πρότεινε να μείνουμε όλοι μαζί με την πρώην γυναίκα του και τα παιδιά του επειδή ο σπιτονοικοκύρης διώχνει την πρώην γυναίκα του από το σπίτι και η ίδια δεν μπορεί με τρία παιδιά να βρει άλλο έτσι εύκολα συν ότι το σπίτι μας είναι τεράστιο, μας χωράει όλους. Επίσης λέει ότι θα μοιραστούν τα έξοδα δια του τρία και όχι διά του δύο που μοιράζονται τώρα και θα βλέπει τα παιδιά του κάθε μέρα αντί για τρεις φορές την εβδομάδα που τα βλέπει τώρα. Σουηδικό μοντέλο δηλαδή.

Θέλει δηλαδή και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο, και την πρώην γυναίκα του με τα παιδιά και τη γκόμενα. Σαν να λέμε από δω η γυναίκα μου και από εδώ το αίσθημά μου.

Δεν ξέρω που τα έχει δει γραμμένα αυτά, αλλά κάτι μου λέει ότι δεν είναι και τόσο (φυσιο)λογικό αυτό που μου ζητάει. Με τη γυναίκα του έχουν χωρίσει αρκετά χρόνια, τελείωσε το μεταξύ τους, τώρα δηλαδή τι; Θα τη φέρει μέσα στο σπίτι μας για ποιο λόγο; Να το κάνουμε ξερω γω και δίπλα να κοιμάται η πρώην γυναίκα του;

Σοκαρίστηκα πολύ όταν μου το πρότεινε, τόσο που δεν είχα τι να του πω. Όσο περνούν οι μέρες, τη θέση του σοκ παίρνουν τα νεύρα και η οργή γιατί με την πρότασή του αυτή μου δείχνει ότι δεν με υπολογίζει, ότι με έχει για να περνάει η ώρα του και ότι αυτό που ζητάει από εμένα είναι στην ουσία το καλό σεξ που του προσφέρω, η καλή μου η μαγειρική και μία ελάφρυνση στα έξοδα του σπιτιού. Αυτή είναι η αξία μου; Να είμαι και κεράτου και δαρμένη; Δεν θα το ανεχτώ.

Θα επιλέξει αν θέλει να είναι με την πρώην γυναίκα του ή με εμένα, αλλά για να είμαι ειλικρινής και εμένα να διαλέξει, δεν μου λέει και πολλά. Και μόνο που μου έκανε αυτή την πρόταση, καταλαβαίνω για τι άλλο είναι ικανός. Αξίζει να είμαι με έναν τέτοιον άνθρωπο; Πιστεύω πως όχι, αλλά θα ήθελα πολύ και τη δική σας γνώμη. Σας έχει τύχει ποτέ κάτι παρόμοιο ή μόνο εγώ είμαι «τυχερή»;

Διονυσία

Πηγή: singleparent.gr

Ο σύντροφός μου τελευταία δεν έχει διάθεση για σeξ. Αuτό σημαίνει ότι δεν με θέλει;

0

Οι μέρες που δεν μπορούσατε να κρατηθείτε λεπτό ο ένας μακριά από τον άλλο έχουν περάσει. Το σ∈ξ έχει μειωθεί αισθητά και αυτό σε προβληματίζει. Τι μπορεί να συμβαίνει και οι ∈ρωτικές συνευρέσεις είναι λίγες πια; Γιατί ο σύντροφός σου δεν έχει διάθεση να κάνετε έρωτα; Κάπου εδώ θα χρειαστούμε τη βοήθεια της ψυχοθεραπεύτριας, Μαρίνας Μόσχα. Ο λόγος σε εκείνη…

“Ο σύντροφός μου τελευταία φαίνεται πως δεν έχει διάθεση για σ∈ξ. Αυτό σημαίνει ότι δεν με θέλει; Μήπως με βαρέθηκε ή μήπως εκείνος έχει πρόβλημα; Να του μιλήσω ή υπάρχει άλλος τρόπος για να ξεμπλοκάρω την ∈ρωτική μας ζωή;”

Είναι γεγονός πως όταν παρουσιαστεί ένα σ∈ξουαλικό πρόβλημα που το κουβαλάει ο άνδρας στο ζευγάρι, η γυναίκα αμέσως έχει την τάση να το χρεώνει στον εαυτό της. Αποτέλεσμα να αισθάνεται πως δεν τη θέλει ή πως δεν του αρέσει άλλο πια, πως ίσως έχει βρει κάποια άλλη… Μπαίνει δηλαδή σε μία διαδικασία που αμφισβητεί τον εαυτό της.

Η ∈ρωτική επιθυμία είναι το πρώτο σκαλοπάτι προς τη σ∈ξουαλική επαφή. Χωρίς επιθυμία, χωρίς διάθεση και όρεξη για σ∈ξ, απλά δεν θα υπάρξει σ∈ξ. Αν λοιπόν ο σύντροφός σας φαίνεται ότι τελευταία δεν ζητάει να συνευρεθεί μαζί σας σ∈ξουαλικά, ίσως χρειαστεί να αναρωτηθείτε μήπως η ρουτίνα και η μονοτονία έχουν μπει στη σχέση σας.

ΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΥ…

-Ανανεώσου, πρόσεξε μήπως έχεις παραμελήσει τον εαυτό σου, μήπως έχεις πάρει βάρος και ντρέπεται να σου το πει. Δεν είναι λίγες οι γυναίκες που αφήνονται όταν βεβαιωθούν ότι εκείνος θα είναι πάντα εκεί και αυτό συνήθως επηρεάζει τη σχέση.

-Επίσης, παρατήρησε τον τρόπο που του φέρεσαι, πώς του μιλάς. Αρκετές γυναίκες σήμερα είναι περισσότερο αυταρχικές, απαιτητικές, γκρινιάζουν πολύ εύκολα και παραπονιούνται, χρεώνουν το σύντροφό τους εύκολα.

-Δώστε ραντεβού έξω και βρεθείτε να φλερτάρετε σαν να είναι η αρχή της σχέσης. Αγοράστε καινούρια εσώρουχα, βάλτε ένα ωραίο άρωμα, φτιάξτε τα μαλλιά σας… Οι διακοπές είναι μια καλή ευκαιρία.

ΑΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΙΠΟΤΑ…

-Αν παρόλα αυτά δεν αλλάξει τίποτα, καλό θα είναι να τον ρωτήσετε πως αισθάνεται, όχι απέναντί σας, αλλά γενικότερα. Μπορεί να είναι απλά μία φάση που περνάει αυτήν την περίοδο με όλα όσα συμβαίνουν γύρω μας στην εποχή της κρίσης, μπορεί να έχει πρόβλημα στη δουλειά του…

-Μπορείς επίσης να του εκφράσεις την ανάγκη σου για πιο συχνές σ∈ξουαλικές επαφές. Αν δεν θέλεις να του το πεις με λόγια, θα μπορούσες να το κάνεις με πράξεις. Κάνε εσύ την αρχή…

-Αν δεν συμβαίνει τίποτα και θεωρεί ότι όλα είναι καλά, ίσως θα ήταν χρήσιμο να δει την τεστοστερόνη του, την ορμόνη που είναι υπεύθυνη για την σ∈ξουαλική επιθυμία και που αν βρίσκεται σε χαμηλά επίπεδα τότε δεν θα έχει σ∈ξουαλική διάθεση.

-Αν επίσης έχει εμφανιστεί στ∪τική δυσλειτουργία έστω και μία – δύο φορές, μπορεί να φοβάται ότι θα του ξανασυμβεί και να αποφεύγει το σ∈ξ. Να θυμάστε πως ό,τι και αν ευθύνεται, λύση υπάρχει για όλα, φτάνει να έχουμε τη διάθεση να κάνουμε διάλογο και να λύσουμε το πρόβλημά μας!

Ο σύντροφός μου σκοτώθηκε και το παιδί μας έχει αυτισμό. Ο Θεός με τιμωρεί που έμπλεξα ενώ ήταν παντρεμένος

0

Γνωριστήκαμε το 2016 σε ένα beach bar στη Χαλκιδική. Μόλις είχα βγει από μια μακροχρόνια τοξική σχέση και έλεγα πως δεν θα αγαπήσω ξανά τόσο δυνατά. Ναι καλά….

Παντρεμένος αυτός αλλά ο γάμος του δεν πήγαινε καλά. Απογοητεύτηκα, θεώρησα ότι μου έλεγε ψέματα διότι ξέρω πως όλοι οι παντρεμένοι τα ίδια λένε. Ναι καλά…

Εκείνο το καλοκαίρι, απομυθοποίησα πολλά πράγματα.

Ναι υπάρχουν παντρεμένοι που ερωτεύονται και χωρίζουν και κάνουν αυτό που λένε και πάνε τη ζωή τους παρακάτω.

Ναι γίνεται μετά από έναν μεγάλο έρωτα να ζήσεις έναν ακόμα μεγαλύτερο.

Εκείνο το καλοκαίρι έζησα το όνειρο. Ποτέ δεν πίστευα ότι θα ταίριαζα τόσο με έναν άνθρωπο.

Ήταν να χωρίσει τη γυναίκα του μετά από ένα χρόνο να μεγαλώσει λίγο το παιδί του όπως έλεγε και κατέληξε να χωρίσει μόλις μετά από ένα μήνα αφού γνωριστήκαμε και να συγκατοικήσουμε.

Ήταν να μείνω για μια εβδομάδα στο εξοχικό μιας φίλης και κατέληξα να παραιτηθώ από τη δουλειά μου στην Αθήνα, να αφήσω τα πάντα και να ζω εδώ μέχρι και σήμερα.

Περάσαμε μαζί δύο μαγικά χρόνια με αγάπη, έρωτα, νοιάξιμο. Παντού μαζί, εκείνος δίπλα μου όταν απέβαλλα και έχασα το πρώτο μας παιδί, εγώ δίπλα μου όταν έπαθε έμφραγμα.

Η πρώην γυναίκα του μας έκανε τον απίστευτο πόλεμο. Δεν του έδινε το παιδί, μας παρακολουθούσε που πηγαίναμε και τί κάναμε, ερχόταν στη δουλειά μου κι έκανε φασαρία με αποτέλεσμα σε μια από αυτές να με απολύσουν, είχε βάλει όλους τους ντόπιους-όποιον ήξερε και δεν ήξερε-να μου την πέσουν για να τσιμπήσω και να του πουν ότι τον απατάω. Ζήσαμε το απόλυτο θέατρο του παραλόγου και ταυτόχρονα μια δικαίωση του γιατί ο άνθρωπός μου, δεν πέρναγε καλά στον γάμο του και ήθελε να φύγει.

Δύο χρόνια μετά έμεινα ξανά έγκυος. Η χαρά μας απερίγραπτη. Την ίδια στιγμή μου ζήτησε να τον παντρευτώ αφού το διαζύγιό του μόλις είχε βγει μετά κόπων και βασάνων. Ετοιμάζαμε τον γάμο μας και τη μέρα που θα πήγαινα για πρόβα νυφικού, έπαθε έμφραγμα επάνω στο τιμόνι και σκοτώθηκε ακαριαία.

Δεν ξέρω πως κρατήθηκα στη ζωή. Δεν ξέρω πως μπόρεσα και πήγα στην κηδεία χωρίς ηρεμιστικά για να μην βλάψω το μωρό μέσα μου.

Δεν ξέρω καν πως κράτησα το μωρό μέσα μου.

Ξέρω μόνο πόσο χαιρέκακα με κοιτούσε η πρώην γυναίκα του στην κηδεία σε φάση “Σας κέρδισα!”.

Βολόδερνα έγκυος στο σπίτι, βρώμικο δεν το καθάριζα δεν είχα κουράγιο, δεν έτρωγα, πήγαινα από τοίχο σε τοίχο και από καναπέ σε καναπέ, δεν άναβα σχεδόν ποτέ φώτα.

Τα σεντόνια που είχα στο κρεβάτι τη μέρα που πέθανε, έκανα ένα χρόνο να τα αλλάξω. Για να μπορώ να κοιμάμαι με τη μυρωδιά του. Πολλές φορές του μίλαγα στο άδειο σπίτι, του έλεγα για το μωρό, για τους υπερήχους που κάναμε, ότι ήταν αγόρι, ότι θα του έδινα το όνομά του, τί έγινε στη δουλειά. Έμπαινα σπίτι και έλεγα “Αγάπη μου ήρθα!” ενώ η αγάπη μου ήταν στο τάφο κι εγώ μιλούσα στο κενό. Είχα παρανοήσει.

Γέννησα μονη μου με μια φίλη στο μαιευτήριο. Οι γονείς μου, δεν είναι στη ζωή, έχουν σκοτωθεί και εκείνοι σε τροχαίο. Σε όλη μου τη ζωή με κυνηγάει ένα τροχαίο.

Το παιδί αυτό έγινε η ελπίδα μου, το κίνητρό μου να σηκωθώ ξανά. Ώσπου φτάνει 2 ετών και παρατηρώ ότι δεν μιλάει μόνο δείχνει.

Πάμε σε αναπτυξιολόγο και από εκεί σε λογοθεραπευτή. Η διάγνωση; Αυτισμός.

Έχουμε τώρα λίγους μήνες που κάνουμε θεραπείες αν και δεν έχω καμία ελπίδα ότι το παιδί μου θα γίνει ένα κανονικό παιδί με κανονική ζωή.

Δεν σας κρύβω ότι σκέφτομαι πολλές φορές πως μας καταράστηκε η πρώην του και άλλες ότι Ο Θεός με τιμωρεί που έμπλεξα μαζί του ενώ ήταν παντρεμένος.

Ο πνευματικός μου, μου λέει πως Ο Θεός δεν είναι τιμωρός. Ναι δεν είναι αλλά σε δοκιμάζει. Δεν είναι τιμωρία είναι δοκιμασία. Όχι Γιάννης, Γιαννάκης….

Εγώ φταίω για όλα. Για δύο πράγματα δεν μετανιώνω μόνο: Για τα δύο υπέροχα χρόνια που πέρασα μαζί του και για το παιδί μας.

Τώρα;

Τώρα αρχίζω να πιστεύω ότι ίσως τελικά, μετά από έναν μεγάλο έρωτα δεν ζεις πάντα τον μεγαλύτερο. Κάπου υπάρχει και ένα ταβάνι.

Και το ταβάνι μου ήταν αυτός.

Γεωργία