Blog Σελίδα 4754

Ο Τάσος Ιορδανίδης «λιώνει» για τη Θάλεια Ματίκα: «Είναι ο φύλακας-άγγελός μου, το λέω και το εννοώ πραγματικά»

“Αισθάνομαι ασφάλεια μαζί της. Είναι ο άνθρωπος που θέλει να με βλέπει καλύτερα από τον καθένα, ο άνθρωπος που τα λάθη μου τα πονάει και θα μου τα πει”.

Τον έρωτά του για τη σύζυγο και μητέρα των παιδιών του, Θάλεια Ματίκα, εξομολογείται ο Τάσος Ιορδανίδης σε πρόσφατη συνέντευξή του.

Ο γνωστός ηθοποιός, που φέτος είδαμε για πρώτη φορά και στον ρόλο του παρουσιαστή μέσα από τη συχνότητα της ΕΡΤ, μίλησε στην Κρίστελ Λιάκου και το περιοδικό InStyle για το πώς είναι να συνεργάζεσαι με τον άνθρωπό σου και σε επαγγελματικό επίπεδο.

«Εξελίσσονται οι σχέσεις φυσικά με τα χρόνια και είτε απομακρύνεσαι, είτε έρχεσαι πιο κοντά και γίνεται το συναίσθημα ακόμα πιο βαθύ και ακόμα πιο ουσιαστικό μέρα με τη μέρα. Εγώ είμαι τυχερός, γιατί αυτό μου συμβαίνει, ας πούμε. Έχω φύλακα άγγελο και ο φύλακας άγγελός μου είναι η Θάλεια. Δηλαδή, πραγματικά το λέω και το εννοώ», δηλώνει ο Τάσος Ιορδανίδης.

«Για μένα είναι πάρα πολύ ωραία να δουλεύω μαζί της. Μου σπάει τα νεύρα, της σπάω το νευρικό της σύστημα – εγώ είμαι ο πιο αντιδραστικός είναι η αλήθεια. Με τα χρόνια το έχω δουλέψει κι έχω λειάνει τις γωνίες αλλά γενικά είναι πάρα πολύ ωραία», περιγράφει ο ηθοποιός για τη μεταξύ τους σχέση.

«Όταν δεν δουλεύω με τη Θάλεια, μου λείπει. Κατ’ αρχάς αισθάνομαι ασφάλεια μαζί της. Είμαστε δύο απέναντι στον υπόλοιπο θίασο. (γέλια) Επικοινωνιακά απέναντι στους συνοδοιπόρους του θιάσου αλλά και αμιγώς καλλιτεχνικά, είναι πολύ ωραία. Και εκεί νιώθω ασφάλεια επί σκηνής, γιατί δεν υπάρχει ίχνος ανταγωνισμού. Υπάρχει μόνο συναγωνισμός», εξομολογείται ο Τάσος Ιορδανίδης.

«Είναι ο άνθρωπος που θέλει να με βλέπει καλύτερα από τον καθένα, ο άνθρωπος που τα λάθη μου τα πονάει και θα μου τα πει, ασχέτως αν εγώ μπορεί να αντιδράσω. Το ίδιο κι εγώ. Και μου λείπει πολύ η Θάλεια. Μπορεί να φαίνεται ότι έχουμε δουλέψει πολύ μαζί αλλά έχουμε δουλέψει και χωριστά πολύ», καταλήγει για τη σύζυγό του ο Τάσος Ιορδανίδης.

Ο Τάσος Δούσης τα είπε για τον Μητσοτάκη όπως δεν το έκανε κανείς: «Λυπάμαι αλλά χάσατε…»

0

Η ανάρτηση του εκδότη και δημοσιογράφου μετά τις τελευταίες δηλώσεις του πρωθυπουργού

Οι οικογένειες των θυμάτων της τραγωδίας στα Τέμπη δεν έχουν σταματήσει στιγμή να απαιτούν δικαιοσύνη για τα παιδιά τους και τις 57 ψυχές που χάθηκαν τη μοιραία νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου. Ωστόσο, από τη στιγμή που πραγματοποιήθηκε η μεγάλη συγκέντρωση στο Σύνταγμα, καθώς και στις κεντρικές πλατείες πόλεων σε όλη τη χώρα, έχει προκληθεί έντονη αναστάτωση.

Αφορμή αποτέλεσαν βίντεο που ήρθαν στη δημοσιότητα, τα οποία δείχνουν το τρένο πριν από τη σύγκρουση και το φορτίο που μετέφερε. Αυτά τα υλικά, ωστόσο, βρίσκονται υπό διερεύνηση για να διαπιστωθεί αν είναι αυθεντικά ή κατασκευασμένα. Από τότε, η συζήτηση για συγκάλυψη έχει πάρει φωτιά, ενώ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει ξεσπάσει κύμα οργής. Ο κόσμος στρέφεται εναντίον της κυβέρνησης, αλλά και άλλων υπευθύνων, απαιτώντας απαντήσεις και ανάληψη ευθυνών.

Ο Τάσος Δούσης θέλησε να εκφράσει την άποψή του για όλα αυτά μέσω μιας ανάρτησης στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, απευθυνόμενος στον Κυριάκο Μητσοτάκη και τα όσα είπε τελευταία. Όπως πάντα, μίλησε ανοιχτά και χωρίς περιστροφές.

dousis post mitsotakis

Η ανάρτηση του Τάσου Δούση

«”Αρκετά πια με την χυδαία τοξικότητα για τα Τέμπη” λέει ο πρωθυπουργός… Ας κάνουμε ε΄να σενάριο! Ναι, γίνεται μία επιχείρηση εξόντωσης του Κυριάκου Μητσοτάκη από ψεκασμένους, ψεύτες, ανήθικους, κοράκια, τρολ, ακροδεξιούς, ακροαριστερούς, σεναριολόγους…

Κύριε Πρωθυπουργέ, αν υποθέσουμε πως είναι έτσι, όλοι αυτοί κάνουν την δουλειά τους!!! Δουλειά της αντιπολίτευσης είναι να ρίξει την Κυβέρνηση! Το ερώτημα είναι, θα είχαν βάση θεωρίες συνωμοσίας αν και εσείς κάνατε την δουλειά σας, απέναντι στον ελληνικό λαό με βάση αυτά που μας υποσχεθήκατε; Σημειώστε παρακαλώ!

Υποκλοπές δεν έχετε απαντήσει και δεν σας το λένε μόνο οι “ψεκασμένοι” αλλά και σοβαροί αρθρογράφοι ακόμα και της “καθημερινής”.

Ακρίβεια! Που είναι ο αληθινός πόλεμος στα καρτέλ;

Ενοίκοια! Που είναι οι τιμές που υποσχεθήκατε για φθηνή στέγη; Ακόμα και οι κάτοχοι χρυσής βίζας αισχροκερδούν κάνοντας airbnb τα σπίτια τους.

Ασφάλεια; Που είναι η αστυνομία όταν την χρειαζόμαστε στις δύσκολες περιοχές, όχι στο Κολωνάκι. Πότε είδατε αστυνομικό σε πεζή περιπολία;

Μετανάστευση! Έχετε εικόνα τι συμβαίνει στις γειτονιές;

Διαφθορά: Μια λέξη ΟΠΕΚΕΠΕ

Τέμπη! Γελοία εξεταστική, μπάζωμα, Καραμνλής στη Βουλή, κτλ, κτλ.

Κακά τα ψέματα κύριε Μητσοτάκη, ο λαός σας έδωσε 41% για να σπάσετε αυγά και να τα αλλάξετε όλα. Εσείς αντί να κάνετε επανάσταση – μεταρρυθμίσεις ΠΑΝΤΟΥ, κάνετε διαχείριση επικοινωνιακή. Έχετε χάσει την επαφή με τον λαό που σας ψήφισε γιατί απλά δεν ακούτε. Τα επιδόματα και τα δάνεια καλά είναι, αλλά ξέρετε κάτι; Ο Έλληνας πάνω από όλα βάζει την οικογένεια. Όταν νιώσει πως αύριο μπορεί το παιδί του να είναι σε ένα τρένο, σε ένα ΚΤΕΛ, σε ένα καράβι, σε ένα αεροπλάνο, σε ένα φανάρι… χωρίς οξυγόνο, λυπάμαι αλλά χάσατε. Μπορεί να είναι όλα αυτά που λέτε στην αντιπολίτευση! Μόνο που ο κόσμος ψάχνει για ελπίδα και απλώνει το χέρι σε όποιον του πετάει σχοινί… ακόμα και για να κρεμαστεί!».

Ο Τάσος Δούσης με ένα άρθρο φωτιά για τους υποκριτές του Πάσχα: «Πώς ήρθες έτσι στον επιτάφιο @@@@@…»

0

Ο Τάσος Δούσης επανέρχεται αυτό το Πάσχα με ένα άρθρο που βάζει στο στόχαστρο τη θρησκευτική υποκρισία.

Μέσα από μια προσωπική εμπειρία που έζησε στα Ζαγοροχώρια, περιγράφει ένα περιστατικό που, όπως λέει, τον ώθησε να μιλήσει ανοιχτά.

tasos dousis

Ο δημοσιογράφος και παρουσιαστής της εκπομπής «Εικόνες» μεταφέρει μια σκηνή από την περιφορά του Επιταφίου, όπου ένας άνδρας επιτίθεται λεκτικά στη σύζυγό του μπροστά στον κόσμο. Η αφορμή, όπως περιγράφει, ήταν η εμφάνισή της, με κόκκινο φόρεμα και έντονο μακιγιάζ. Η γυναίκα, σύμφωνα με την περιγραφή, πήρε το παιδί και απομακρύνθηκε, αποφεύγοντας τη σύγκρουση.

Τάσος Δούσης: «Μισώ την υποκρισία»

«Πώς ήρθες έτσι στον επιτάφιο μωρή μαλ…» Ο κύριος γύρω στα 40 κρατάει στο ένα χέρι τον σκύλο και στο άλλο το αγοράκι του 6 ετών, 7 δεν ξέρω. Απέναντι του προφανώς η σύζυγος. Στα 35 ή κάπου εκεί. Τον κοιτάει έντρομη και έκπληκτη. Θέλησε στον επιτάφιο του χωριού να παρουσιαστεί με τα καλά της,όμορφη και περιποιημένη. Το «λάθος» που προκάλεσε την οργή του συζύγου,το κόκκινο φόρεμα και το έντονο βάψιμο.

Την πλησιάζει με απειλητικό ύφος και της ψιθυρίζει κοντά στο αυτί «γαμώ το στανιό σου σαν καρνάβαλος ντύθηκες στον επιτάφιο ρεζίλι θα με κάνεις…». Τα έλεγε σιγά, αλλά τόσο για να ακούσει η γυναίκα, αλλά και οι κοντινοί διπλανοί που θα κάνουν το σούσουρο. Η γυναίκα ντροπιασμένη, αλλά σίγουρη για τον κάφρο που κουβαλάει, αρπάζει το παιδί χωρίς να πει κουβέντα και μπαίνει στην εκκλησία μέσα. Η σκηνή είναι αληθινή και με έκανε να γράψω αυτό το άρθρο εδώ στα υπέροχα Ζαγοροχώρια που περνάω το Πάσχα μου.

1 4

Εχω μια ερώτηση για αυτά τα ΔΗΘΕΝ ευσεβή καθάρματα. Πώς θα αντιδρούσε ο Χριστός αν σας έβλεπε να συμπεριφέρεστε έτσι στην γυναίκα σας και στα παιδιά σας; Τι θα έκανε ο Χριστός αν σε έβλεπε να χτυπάς την γυναίκα σου ή το παιδί σου,να κλέβεις την περιουσία του αδελφού σου; Να αδικείς τον συνάνθρωπο σου; Αλλά ταυτόχρονα να διαφημίζεις και την πίστη σου! Είμαι βέβαιος ότι δεν θα έμενε απαθής. Ο Ιησούς είναι ανένδοτα επικριτικός απέναντι στην υποκρισία. «Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί…»

Είναι αλήθεια. Δεν θεωρώ τον εαυτό μου πιστό Χριστιανό. Δεν έχω κάνει εμπόριο τα όποια πιστεύω μου και με τίποτα δεν πιστεύω πως είμαι ο καλύτερος άνθρωπος του κόσμου. Προσπαθώ να είμαι δίκαιος και να… αυτοβελτιώνομαι (τα πρώτα 56 χρόνια ήταν δύσκολα). Ένα κοινό όμως έχω με τον Χριστό και θέλω να το μοιραστώ μαζί σας αυτό το Πάσχα. Μισώ και σιχαίνομαι την υποκρισία.

Γιατί με εξοργίζουν τόσο πολύ οι υποκριτές; Διότι οι υποτιθέμενοι ευσεβείς είναι δήθεν ευσεβείς. Ενδιαφέρονται μόνο για το φαίνεσθαι· αρνούνται να μεταμορφωθούν εσωτερικά ψυχικά! Χρησιμοποιούν την θρησκεία ως εργαλείο αυτοπροστασίας! Να λέει κόσμος «Τι καλό παιδί που πιστεύει στην θρησκεία». Φορούν τη μάσκα του ευσεβούς για να μην εκθέσουν σε θέα τα αισθήματα και τις πράξεις τους που είναι κατάφωρα ντροπιαστικές και εξευτελιστικές.

Όταν είναι ρόλος ο καλός χριστιανός; Ο καλός οικογενειάρχης, ο καλός επιχειρηματίας, ο καλός πολιτικός, ο καλός δημοσιογράφος…. Τότε δεν είμαστε αληθινοί απλά υποκρινόμαστε ακόμη και σε εμάς τους ίδιους. Όπου ακούω ανθρώπους να αυτοπροβάλλονται ως υπηρέτες μεγάλων ιδεών. Ως φορείς Ανθρωπιάς, καλοσύνης και Χριστιανισμού στρίβω. Γιατί στρίβω; Διότι ο αγώνας ενάντια στην υποκρισία (φαρισαϊσμός) είναι η διατήρηση της μεγάλης ιδέας της Σταύρωσης του Χριστού.

Το αυτοθυσιαστικό παράδειγμα του Ιησού, χωρίς ο ίδιος να το διαφημίσει και να περιμένει κάτι από αυτό παρά μόνο μαρτυρία, είναι η δύναμη του ιδεώδους, κόντρα στο δήθεν και την υποκρισία. Είτε κάποιος πιστεύει είτε όχι η πραγματικότητα είναι μια. Κάποιος άνθρωπος, κάποτε θυσιάστηκε για όλους εμάς χωρίς εμάς. Καλό Πάσχα σε όλους και μην ξεχνάτε… Η Ειλικρίνεια κάνει τον πιο ασήμαντο άνθρωπο να έχει μεγαλύτερη αξία από τον πιο ταλαντούχο υποκριτή.

Δείτε την ανάρτηση:

Ο Τάσος Δούσης γράφει 10 λόγους που πρέπει να φύγει η Airbnb από την Ελλάδα

0

O δημοσιογράφος Τάσος Δούσης που εξειδικεύεται στα ταξίδια και τις διακοπές όπου έγινε γνωστός μέσα από τα εκπληκτικά ντοκιμαντέρ του γράφει μέσα από το blog του travelstyle.gr 10 λόγους που πιστεύει ότι η διάσημη πλατφόρμα ενοικίασης σπιτιών Airbnb πρέπει να φύγει ή πρέπει να ελεγχθεί και να περιοριστεί σε μεγαλύτερο βαθμό.

Είναι της άποψης ότι το συγκεκριμένο σύστημα ενοικιάσεως καταλυμάτων έχει σε ένα βαθμό καταστρέψει ή καταστρέφει υγιείς επαγγελματίες του ξενοδοχειακού τουρισμού που φορολογούνται, που έχουν προσωπικό, που έχουν ευθύνη για τους πελάτες τους. Καταστρέφουν τα Airbnb προορισμούς όπως η Σαντορίνη γιατί νοικιάζονται Airbnb σπίτια από έναν πελάτη και μένουν τελικά πάνω από 10 άτομα Κινέζοι ή Ιταλοί.

f97a0a7f7467751694c1690fd6bf4bfe

1. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα φέρνει στην Ελλάδα τουρίστες με εξαιρετικά χαμηλό μπάτζετ, οι οποίοι δεν αφήνουν παρά μόνο ελάχιστα χρήματα στη χώρα.

2. Λόγω του ότι πλέον και η κουτσή Μαρία κάνει το σπίτι της Airbnb έχουν εκτοξευτεί τα ενοίκια κυρίως στα νησιά μας με αποτέλεσμα δάσκαλοι, αστυνομικοί, πυροσβέστες, γιατροί και νοσοκόμες να μη θέλουν να πάνε στη Ρόδο, στην Κέρκυρα, στη Σαντορίνη, στη Μύκονο, στην Κω ακόμη και στη Θεσσαλονίκη, γιατί δεν βρίσκουν σπίτια να νοικιάσουν ή διαφορετικά είναι πανάκριβα.

3. Τα καταλύματα στην Airbnb θα πρέπει να μπορούν να νοικιάζονται μέχρι και 70 ημέρες το χρόνο όχι παραπάνω.

4. Όποιος νοικιάζει το σπίτι του σε πλατφόρμα τέτοιου είδους θα πρέπει να έχει ξεχωριστή είσοδο για να μπει ο τουρίστας και να κάνει την διαμονή του. Τι φταίω εγώ που μένω σε μια πολυκατοικία στο κέντρο της πόλης και είμαι υποχρεωμένος να υφίσταμαι τον μεθυσμένο Άγγλο που θα έρθει να μείνει ακριβώς δίπλα μου και θα αρχίσει τα δικά του.

5. Όποιος νοικιάζει το σπίτι του Airbnb θα πρέπει να διαθέτει άδεια ξενοδοχείου ή ενοικιαζόμενων, θα πρέπει να έχει πιστοποίηση από υπηρεσίες που μπορούν να ελέγχουν την επάρκεια και τον επαγγελματισμό του συγκεκριμένου ανθρώπου.

6. Όσοι νοικιάζουν σε πλατφόρμα τα σπίτια τους θα πρέπει να φορολογούνται με το ίδιο καθεστώς που φορολογούνται και τα ξενοδοχεία, αφού παίρνουν πελάτες από τα ξενοδοχεία δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πρέπει να έχουνε άλλη πολιτική φορολόγησης.

7. Τα Airbnb θα πρέπει να έχουν ειδικό σήμα προκειμένου να γνωρίζονται ότι κάνω αυτή τη δουλειά. Όποιος δεν έχει ειδικό σήμα θα πρέπει να θεωρείται πειρατής και παράνομος.

7cb3be9e26afc21229bfd94e8b8dd219

8. Τα χρήματα που θα πληρώνουν οι τουρίστες σε αυτή την υπηρεσία καταλυμάτων θα πρέπει απαραιτήτως να κατατίθενται σε ελληνικές τράπεζες και θα πρέπει όλοι ιδιοκτήτες των Airbnb να έχουν PoS

9. Κανένας ιδιοκτήτης ακινήτου δεν θα μπορεί να σου κάνει έξωση για να νοικιάσει το σπίτι του σε Airbnb

10. Σε κορεσμένες τουριστικές περιοχές όπως ας πούμε η Σαντορίνη που πλέον δεν βγαίνουν άδειες ξενοδοχείων, εκεί πρέπει τα Air bnb να απαγορευτούν εντελώς. Αν σε μια περιοχή που διαπιστώνεται ότι δεν μπορεί να αντέξει άλλους τουρίστες λόγω υποδομών, δεν μπορεί όποιος έχει ένα σπίτι να το νοικιάζει 90 μέρες το χρόνο. Και εγώ που είμαι επιχειρηματίας να μην μπορώ να πάρω άδεια.

Αν τα παραπάνω δεν γίνουν η πλατφόρμα, η συγκεκριμένη πρέπει να φύγει από τη χώρα μας. Πρέπει να φύγει από τη χώρα μας, όπως την έδιωξαν από τη Μαδρίτη, Μαγιόρκα, την Βαρκελώνη, το Άμστερνταμ, τη Νέα Υόρκη και από άλλες δεκάδες πόλεις.

Πηγή: travelstyle.gr

Ο Τάσος Δούσης για τη Σοφία Χρηστίδου του 3ου ΓΕΛ Θεσσαλονίκης: Ένα κείμενο-καταπέλτης

0

Ο γνωστός παρουσιαστής και δημοσιογράφος Τάσος Δούσης, με ένα κείμενο-καταπέλτη, ξαναχτύπησε αυτή τη φορά για τη Σοφία Χρηστίδου που πέθανε από εγκεφαλικό στη Θεσσαλονίκη.

Το κείμενο αφορά στην κατάσταση βίας που βιώνουν οι εκπαιδευτικοί στα σχολεία της Ελλάδας και μένουν απροστάτευτοι από την κοινωνία και την πολιτεία.

sofia

Ο δημοσιογράφος Τάσος Δούσης γράφει συγκεκριμένα με σκληρά λόγια:

«Ρωτάω λοιπόν… Θα ασχοληθούμε σοβαρά με τη βία που δέχονται οι καθηγητές και οι δάσκαλοι στα σχολεία; Το ξέρετε πως υπάρχουν εκπαιδευτικοί που φοβούνται να πάνε στο σχολείο;

Ναι, οι τσογλαναράδες σας (μας) έχουν ξεφύγει. Ναι, τα μπουμπούκια μας έχουν γίνει κάφροι. Αλλά φταίει μόνο ο αληταράς; Όχι, φταίμε και εμείς. Γονείς ντεμέκ. Σκατά στα μούτρα μας. “Το παιδάκι μου δεν φταίει, ήταν εριστικός ο δάσκαλος για αυτό του έσκασε τα λάστιχα”».

Η ανάρτηση που συγκλονίζει

Διαβάστε αναλυτικά τη δημοσίευση όπως ακριβώς γράφτηκε στο Facebook:

Προστατέψτε τους καθηγητές και τους δασκάλους, βρείτε τους αληταράδες και τα κτήνη.

🆘 Η κυρία Σοφία από τη Θεσσαλονίκη δεν άντεξε. Ξεκίνησε να διδάσκει με όνειρο την προσφορά της γνώσης.

😳Όμως τα βλαστάρια σας είχαν αντίθετη γνώμη. Οι «μαθητές» τής πετούσαν γάλα στην πλάτη. Της εκσφενδόνιζαν σκουπίδια στο κεφάλι. Κραύγαζαν μέσα στην τάξη και έκαναν φασαρία σαν ζώα. Την κλείδωναν στην τάξη, της έφραζαν τον δρόμο με θρανία.

Δείτε την ανάρτηση του:

❤️ Η γυναίκα πέρναγε βασανιστήρια και προσπαθούσε να βρει συμπαράσταση στη διεύθυνση του σχολείου και στο Υπουργείο Παιδείας. Στου κουφού την πόρτα.

🙏 Ρωτάω λοιπόν… Θα ασχοληθούμε σοβαρά με τη βία που δέχονται οι καθηγητές και οι δάσκαλοι στα σχολεία; Το ξέρετε πως υπάρχουν εκπαιδευτικοί που φοβούνται να πάνε στο σχολείο;

❤️ Ναι, οι τσογλαναράδες σας (μας) έχουν ξεφύγει. Ναι, τα μπουμπούκια μας έχουν γίνει κάφροι. Αλλά φταίει μόνο ο αληταράς; Όχι, φταίμε και εμείς. Γονείς ντεμέκ.

🆘 Σκατά στα μούτρα μας. «Το παιδάκι μου δεν φταίει, ήταν εριστικός ο δάσκαλος για αυτό του έσκασε τα λάστιχα». Τι λες ρε καραγκιόζη; Και καλά ο γονιός είναι ο γνωστός ο μαλάκας ο Έλληνας. Το Υπουργείο τι κάνει; Η πολιτεία τι κάνει για τα καθάρματα;

Ως πότε ο «μαθητής» θα μπορεί να κάνει ό,τι γουστάρει χωρίς συνέπειες; Ως πότε θα μαθαίνουμε το καμάρι μας πως μπορεί να κάνει ό,τι γουστάρει χωρίς συνέπειες;

🆘 Φτάσαμε στο σημείο αν βρεθεί κανένας εκπαιδευτικός να βάλει τάξη, να τον αποβάλουμε από το σχολείο.

Το έλλειμμα σεβασμού και η ατιμωρησία

🆘 Τι, ο δάσκαλος να υψώσει φωνή! Ή ο καθηγητής να βάλει όρια! Απευθείας να τον ξεσκίσουμε ακόμα και οι ηλίθιοι οι δημοσιογράφοι. 🆘 Κατηγορούμενος κατευθείαν ο εκπαιδευτικός που θα φροντίσει να είναι αυστηρός στην τάξη. Έτσι τι κάνουμε; Μαθαίνουμε στο παιδί πως μπορεί να κάνει αρένα την τάξη χωρίς ποινές, χωρίς τιμωρία.

❤️ Μαθηματικά αυτός ο μαθητής θα γίνει ένα μικρό κάθαρμα χωρίς σεβασμό όχι μόνο στον καθηγητή αλλά σε ΟΛΟΥΣ, ακόμα και στους γονείς του, με το πέρασμα του χρόνου.

xristidou 1 1

🆘 Φτιάχνουμε, στο όνομα της ελευθερίας, μικρούς εγκληματίες και δεν τρέχει κάστανο. Δεν μαθαίνουμε στο παιδί μας αυτονόητα πράγματα. Ναι ρε τσόγλανε, θα σου φωνάξει ο δάσκαλος, δεν έγινε και τίποτα. Θα μπεις και μια τιμωρία. Πριν θυμώσεις, κατάλαβε γιατί ο άνθρωπος σου έκανε παρατήρηση. Στο σχολείο πας για να γίνεις κομμάτι της κοινωνίας, όχι ένας παραβατικός αληταράς.

❤️ Όταν μια κοινωνία και πολιτεία αφήνει μια δασκάλα σαν τη Σοφία Χριστίδου απροστάτευτη, αυτή η κοινωνία πάει για καταστροφή. Στα παιδιά μας πρέπει να λέμε να σέβονται τους δασκάλους. Ο εκπαιδευτικός δεν πρέπει να φοβάται να πάει στο σχολείο.

🆘 Για την αδικοχαμένη καθηγήτρια Γαλλικών Σοφία του 3ου ΓΕΛ Θεσσαλονίκης και για όλους τους εκπαιδευτικούς που δίνουν την ψυχή τους με αγάπη στη γνώση.

Ο Τάσος Αρνιακός ποζάρει για πρώτη φορά με τους κούκλους γιους

0

Το ρητό λέει για τη γυναίκα η οποία κρύβεται πίσω από έναν πετυχημένο άνδρα. Στην περίπτωση του μετεωρολόγου Τάσου Αρνιακού ωστόσο, μπορούμε να συμπληρώσουμε και τα δυο παλικάρια του, τον Γιώργο και τον Σπύρο.

Οι δυο κούκλοι γιοι του, έχουν άριστες σπουδές και διακρίσεις σε διεθνές επίπεδο στην κολύμβηση.

Τα δυο παιδιά κάνουν παρέα με τον πατέρα τους Τάσο Αρνιακό και απολαμβάνουν τη συντροφιά τους.

Δεν είναι λίγες οι φορές που βγαίνουν έξω οι τρεις τους και περνάνε όμορφες στιγμές και τα πειράγματα του ενός στον άλλον δίνουν και παίρνουν!

1 120

2 113

3 86

4 67

5 62

6 47

Ο Τάσος Αρνιακός έκανε την πρόγνωση που φοβόμασταν – Άσχημα νέα για τον καιρό που έρχεται

0

Η πρόγνωση του καιρού των επόμενων ημερών από τον μετεωρολόγο Τάσο Αρνιακό.

Ο Τάσος Αρνιακός επιβεβαίωσε τις προβλέψεις για νέες βροχοπτώσεις στην Ελλάδα από την Παρασκευή (15/9), καθώς ο καλός καιρός που θα υφίσταται ως και την Πέμπτη χαλάει.

Συγκεκριμένες ο μετεωρολόγος του ΑΝΤ1 έκανε λόγω για αστάθεια που είναι φυσιολογική για την φθινοπωρινή εποχή που πλέον διανύουμε καθότι φτάσαμε σχεδόν στα μέσα Σεπτεμβρίου.

Οι περιοχές που θα πληγούν είναι ορεινές κυρίως, ωστόσο αυτό σημαίνει ότι μέσω ποταμών, τα νερά θα επιβαρύνει και τις πληγείσες περιοχές στην Θεσσαλία.

«Τουλάχιστον μέχρι την Πέμπτη ο καιρός θα είναι καλός. Από την Παρασκευή και μετά περιμένουμε αστάθεια. Τη γνωστή αστάθεια με βροχές πάλι στα βουνά της Κεντρικής και βόρειας χώρας. Είναι κάτι γνωστό, είναι κάτι φυσιολογική για την εποχή. Στα βουνά θα πέσει η βροχή, αλλά τα βουνά κατεβάζουν νερά…».

Αναλυτικά η πρόγνωση που δίνει ο Τάσος Αρνιακός για τον καιρό

Ο ταξιτζής που θέλει να καταργήσει τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες μίσθωσης ταξί στην Ελλάδα

0

Οι κυβερνήσεις έρχονται και παρέρχονται, αλλά ο Θύμιος Λυμπερόπουλος μένει. Ο συνδικαλιστής των ταξιτζήδων αποδεικνύεται ο πλέον ακλόνητος «θεσμός» στη χώρα. Είναι ο άνθρωπος που από «γαλάζιος» γίνεται «πράσινος» εν ριπή οφθαλμού, μετά και πάλι «γαλάζιος» και τώρα ανερυθρίαστα δεν διστάζει να γίνει «κόκκινος» σύμφωνα με το iefimerida.gr

Το νομοσχέδιο του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη, με το οποίο στην ουσία καταργείται η (όποια…) απελευθέρωση του κλειστού επαγγέλματος των ταξί, στην πραγματικότητα φέρει την υπογραφή του προέδρου του ΣΑΤΑ (Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής), ο οποίος αντιτίθεται σε κάθε προσπάθεια ανοίγματος και εκσυγχρονισμού του επαγγέλματος.

3b4e48398df7c66963c6582bfc4252c6

Στόχος του, αυτήν τη φορά, είναι η ουσιαστική κατάργηση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Τaxibeat, μιας πρωτοποριακής ελληνικής πατέντας που αποτέλεσε πραγματική επανάσταση στις δημόσιες μεταφορές (είναι ενδεικτικό ότι η ελληνική καινοτομία αγοράσθηκε από τη γερμανική Daimler, έναντι 40 εκατ. ευρώ) και την οποία απολαμβάνουν πάνω από 1.000.000 Αθηναίοι πολίτες και εκμεταλλεύονται παραγωγικά χιλιάδες ιδιοκτήτες ταξί.

6ef9bc9f28f87e19d76ba1cd23218c14

Άλλο Τaxibeat, άλλο Uber

Ο κ. Λυμπερόπουλος εκμεταλλεύεται τη συγκυρία της απόφασης της βρετανικής κυβέρνησης να επανεξετάσει τη λειτουργία της Uber και μέχρι τότε να απαγορεύσει τη λειτουργία του συστήματος, το οποίο έχει μόνο ένα κοινό στοιχείο με το Τaxibeat (ότι ο πελάτης καλεί μέσω του κινητού τηλεφώνου του το πλησιέστερο διαθέσιμο για τη μεταφορά του όχημα) αλλά και τεράστιες και ουσιαστικές διαφορές: το Uber χρησιμοποιεί και ιδιώτες ιδιοκτήτες ΙΧ, που όταν έχουν χρόνο… κάνουν και τους ταξιτζήδες, ενώ το Τaxibeat λειτουργεί αποκλειστικά με επαγγελματίες ιδιοκτήτες και οδηγούς ταξί, οι οποίοι έχουν συνδεθεί και συνεργάζονται με την ηλεκτρονική πλατφόρμα. Στη Βρετανία, η επανεξέταση της Uber κρίθηκε αναγκαία για λόγους ασφαλείας (έλεγχος των αυτοκινήτων, επάρκεια των οδηγών κ.λπ), κάτι βεβαίως που δεν ισχύει για το σύστημα Τaxibeat, αφού χρησιμοποιεί εν ενεργεία επαγγελματίες ταξιτζήδες με οχήματα που πληρούν όλες τις προϋποθέσεις.

Παρά ταύτα, ο κ. Σπίρτζης, υιοθετώντας όλα τα «επιχειρήματα» του κ. Λυμπερόπουλου, ισχυρίζεται παραπλανητικά ότι ο υφιστάμενος νόμος αφήνει γκρίζες ζώνες ώστε «ορισμένες εταιρείες να δραστηριοποιούνται παραβατικά», υπονοώντας ευθέως την Τaxibeat. Έτσι, αυτήν τη σύγχρονη τεχνολογία με τις προφανείς καινοτομίες και άμεση, χωρίς επιπλέον κόστος εξυπηρέτηση του μετακινούμενου κοινού, ο κ. υπουργός θέλει να την «τακτοποιήσει» γραφειοκρατικά, απαιτώντας τη σύσταση «εταιρείας ανάληψης μεταφορικού έργου», με προϋπηρεσία τριών ετών και… συμβόλαια μεταξύ πλατφόρμας και ταξιτζήδων!

Και γιατί ο συνδικαλιστής-πατερούλης δεν θέλει επ’ ουδενί την λειτουργία του Τaxibeat; Επειδή, για να μπορεί να ενταχθεί στη λειτουργία της συγκεκριμένης ηλεκτρονικής πλατφόρμας, ο επαγγελματίας ταξιτζής και το όχημά του αξιολογούνται (καθαριότητα αυτοκινήτου, μοντέλο, αν διαθέτει κλιματισμό, ευπρεπής εμφάνιση και ευγένεια του οδηγού, γλωσσομάθεια κ.λπ.) και κατά την κλήση που κάνει ο υποψήφιος πελάτης έχει τη δυνατότητα της επιλογής αυτοκινήτου και οδηγού που θα τον εξυπηρετήσουν.

cdef828eaedb1043b0c1ccf6b7cddb32

Ποιος είναι ο  Θύμιος  Λυμπερόπουλος

Ο Θύμιος Λυμπερόπουλος ήταν επί χρόνια μέλος της ΝΔ, μετείχε στα οργανωτικά συνδικαλιστικά όργανα του κόμματος και η Ρηγίλλης (τότε…) ως αντιπολίτευση τον χρησιμοποιούσε ως μοχλό για να αντιμάχεται δυναμικά με τον κλάδο των ταξιτζήδων τόσο συγκεκριμένα νομοσχέδια της κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ για την απελευθέρωση των επαγγελμάτων, όσο και για… ψηφοθηρικούς λόγους, αφού τα ταξί θεωρούνται άτυπα αλλά… ισχυρά προεκλογικά κέντρα!

Όλοι θυμούνται τον Αντώνη Σαμαρά να βγαίνει στα μπαλκόνια αγκαλιά με τον «αγαπητό Θύμιο», οι κινητοποιήσεις του οποίου απέβλεπαν στο να ακυρωθεί ο νόμος Ραγκούση, με τον οποίο επιχειρήθηκε η πρώτη και σοβαρή προσπάθεια ανοίγματος του επαγγέλματος των ταξί. Ο Θύμιος το πέτυχε… με τον επόμενο υπουργό, τον κ. Ρέππα, επί συγκυβέρνησης, ο οποίος λείανε διατάξεις του νομοσχεδίου, για να έρθει στη συνέχεια η υπουργία Βορίδη να… καταργήσει πλήρως την όποια απελευθέρωση.

Με το επόμενο νομοσχέδιο, επί κυβερνήσεως ΣΥΡΙΖΑ πλέον, που επιχειρήθηκε και σε ικανό βαθμό ικανοποιήθηκε η ανάγκη απελευθέρωσης και εκσυγχρονισμού του επαγγέλματος (λειτουργούσε ήδη το Τaxibeat), ο κ. Λυμπερόπουλος ζήτησε από τη ΝΔ να το «πολεμήσει», κάτι που η αξιωματική αντιπολίτευση όχι μόνο δεν έκανε, αλλά και στη Βουλή (διά στόματος Ντόρας Μπακογιάννη) τάχθηκε υπέρ των καινοτομιών τύπου Τaxibeat και Uber.

38c9168549029e626db8ec03741185f5

Ποιος είδε τον Θύμιο και δεν τον φοβήθηκε! Επιτέθηκε ανοιχτά εναντίον της ΝΔ, προκάλεσε τη διαγραφή του από το κόμμα και άρχισε να… ρίχνει δίχτυα προς την πλευρά του ΣΥΡΙΖΑ. Ο οποίος (φυσικά με ένθερμη συγκατάνευση του κ. Σπίρτζη) αντιλαμβανόμενος τη σημασία και τον ρόλο που μπορούν να έχουν οι ταξιτζήδες (μεταφέρουν δεκάδες χιλιάδες πολίτες καθημερινά) σε περίοδο δημοσκοπικής κάμψης κυβέρνησης και κόμματος και του ενδεχομένου ξαφνικών εκλογών, έσπευσαν να ικανοποιήσουν τα συντεχνιακά αιτήματά του…

Κάτι ανάλογο, βέβαια, είχε κάνει και ο πρόεδρος των φαρμακοποιών, ο κ. Λουράντος, προεκλογικά, όταν πιστεύοντας ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα ικανοποιήσει όλα τα συντεχνιακά (ιδίως διατήρηση ορισμένων «στεγανών» του επαγγέλματος) αιτήματα του κλάδου που η προηγούμενη συγκυβέρνηση είχε καταργήσει, βγήκε και είπε ο άμοιρος «κάθε φαρμακείο θα γίνει προεκλογικό κέντρο του ΣΥΡΙΖΑ!» Η συνέχεια γνωστή -όπως και η συνδικαλιστική εξέλιξη του κ. Λουδάρου…

[iefimerida]

Ο ταξιτζής αγνοεί την μικροσκοπική τροχονόμο. Εκείνη όμως έχει υπερφυσικές δυνάμεις!

0

Πως θα σας φαινόταν αν είχατε την δύναμη να σηκώσετε ένα αυτοκίνητο με τα χέρια σας; Μια ομάδα φαρσέρ έδωσε αυτή την υπερδύναμη στην Jenni και την μεταμφίεσε σε τροχονόμο της Νέας Υόρκης.

Κρυφές κάμερες κατέγραψαν τις αντιδράσεις των άναυδων περαστικών καθώς η μικροσκοπική τροχονόμος έδινε ένα μάθημα σε έναν αγενή ταξιτζή!

via

Ο Ταξιάρχης στο Μανταμάδο: Το Ιερό Προσκύνημα στην Λέσβο στην Μονή Παμμεγίστων Ταξιαρχών

0

Προσκυνητές από όλα τα μέρη της Ελλάδας καταφτάνουν όλο τον χρόνο στην Λέσβο για το ιερό προσκύνημα στην Μονή Παμμεγίστων Ταξιαρχών και την θαυματουργή εικόνα του Αρχάγγελου Μιχαήλ.

Αξίζει να σημειωθεί πως η εικόνα του Ταξιάρχη βρίσκεται σε κουβούκλιο του 1766.

Ταξιάρχης στο Μανταμάδο: Λίγα λόγια για το Ιερό Προσκύνημα

Το Ιερό Προσκύνημα βρίσκεται σε μικρή απόσταση από τον Μανταμάδο, στο ΒΑ τμήμα της Λέσβου, 36 χλμ. από τη Μυτιλήνη. Άλλοτε λειτουργούσε ως ανδρώα μονή, η οποία για πρώτη φορά αναφέρεται σε επιτροπικό έγγραφο του 1661.

Ο μικρός ναός του 17ου αιώνα αντικαταστάθηκε από μεγαλύτερο του 18ου αιώνα, στη θέση του οποίου ανοικοδομήθηκε εκ βάθρων το 1879 ο σημερινός ναός που ακολουθεί τον αρχιτεκτονικό ρυθμό της τρίκλιτης βασιλικής.

mantamado4 512x342 1

Ταξιάρχης στο Μανταμάδο: Η θαυματουργή εικόνα του Αρχάγγελου

Παρά τα εκατοντάδες χρόνια που πέρασαν η εικόνα μένει αναλλοίωτη. Ακόμη και σήμερα οι πιστοί προσκυνούν την θαυματουργική εικόνα, ενώ συμβαίνει να σκουπίζουν συχνά με βαμβάκι τον ιδρώτα και τα δάκρυα από το πρόσωπο του Αρχάγγελου.

taxiarhis mantamado 1024x768 1

Ακόμη μια ένδειξη της δύναμής του είναι πως οι πιστοί ενώ τοποθετούν συχνά κέρματα στο μέτωπό του, μετά από λίγο τα σημάδια που αφήνουν εξαφανίζονται, ενώ τα τάματα είναι μια μικρή μόνο απόδειξη των πολλών θαυμάτων του Αγίου.

mantamado5 512x342 1

Αλλωστε, η Μυτιλήνη απελευθερώθηκε από τους Τούρκους την 8η Νοεμβρίου 1912, ανήμερα της γιορτής του Αρχάγγελου.

Να σημειωθεί, πως η Μονή πανηγυρίζει την Κυριακή των Μυροφόρων.