Είναι πάντα άκρως αποκαρδιωτικό όταν αποκαλύπτονται περιπτώσεις κακοποίησης ζώων και μας κάνουν να αναρωτιόμαστε πως οι άνθρωποι μπορούν να μη διαθέτουν συμπόνια για τα σκλαβωμένα πλάσματα που ζουν σε άθλιες συνθήκες. Είναι αδιανόητο να βασανίζεται κάθε είδους ζώο.
Το καλό μέρος τέτοιων καταστάσεων, είναι πως σχεδόν πάντα έχουν αίσιο τέλος όπως και στην περίπτωση που θα δείτε παρακάτω. Ο Bendit είναι ένας ταύρος που πέρασε όλη τη ζωή του αλυσοδεμένος σε ένα στενό στάβλο με 500 αγελάδες, ταύρους και μοσχαράκια.
Χάρις στις προσπάθειες του καταφυγίου ζώων Gut Aiberbichl της Αυστρίας, ο Bendit και τα άλλα ζώα διασώθηκαν από τις άθλιες συνθήκες όπου ζούσαν. Μοιάζει να χορεύει και να απολαμβάνει την αίσθηση του φρέσκου σανό στα πόδια του.
Μετά τη μεταφορά του στο καταφύγιο, θα δείτε την ευτυχία του καθώς κάποιες στιγμές πλησιάζει θερμά και γεμάτος ευγνωμοσύνη τον άνθρωπο που τον έσωσε και του πρόσφερε στοργή.
Ο ανώτατος πολιτειακός άρχοντας, την ώρα που απηύθυνε το μήνυμά του για την εθνική επέτειο, υπέπεσε σε ένα μικρό αλλά αποκαλυπτικό λάθος.
Διέκοψε τη δήλωσή του και ζήτησε να την πει από την αρχή, προφανώς θεωρώντας ότι δεν είχε αρχίσει ακόμη η ζωντανή μετάδοση. Μόνο που η κάμερα έγραφε ήδη. Και το κοινό παρακολουθούσε live.
Δείτε το βίντεο:
Μια στιγμή αμηχανίας, από αυτές που κανονικά δεν χωρούν σε τόσο αυστηρά σκηνοθετημένες εθνικές τελετές, σημάδεψε το μήνυμα του Προέδρου της Δημοκρατίας, Κωνσταντίνου Τασούλα, αμέσως μετά την ολοκλήρωση της μεγάλης στρατιωτικής παρέλασης για την 25η Μαρτίου στην Αθήνα.
Ο ανώτατος πολιτειακός άρχοντας, την ώρα που απηύθυνε το μήνυμά του για την εθνική επέτειο, υπέπεσε σε ένα μικρό αλλά αποκαλυπτικό λάθος. Διέκοψε τη δήλωσή του και ζήτησε να την πει από την αρχή, προφανώς θεωρώντας ότι δεν είχε αρχίσει ακόμη η ζωντανή μετάδοση. Μόνο που η κάμερα έγραφε ήδη. Και το κοινό παρακολουθούσε live.
Η εικόνα δεν ήταν απλώς ατυχής. Ήταν από εκείνες τις στιγμές που, όσο κι αν κάποιοι επιχειρήσουν να τις υποβαθμίσουν ως «ανθρώπινες», αφήνουν πίσω τους μια σαφή αίσθηση προχειρότητας. Διότι όταν μιλά ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας ανήμερα της 25ης Μαρτίου, μετά τη στρατιωτική παρέλαση, δεν υπάρχει περιθώριο για δοκιμαστικά, επαναλήψεις και τηλεοπτικές δεύτερες σκέψεις. Δεν είναι πρόβα. Είναι η επίσημη εικόνα του κράτους.
Δείτε το βίντεο:
Και ακριβώς εκεί βρίσκεται το πρόβλημα. Σε μια ημέρα με βαρύ ιστορικό, εθνικό και συμβολικό φορτίο, σε μια τελετή που υποτίθεται πως αποπνέει θεσμική σοβαρότητα, το στιγμιότυπο αυτό έδωσε την εντύπωση ενός πολιτικού προσωπικού που συχνά λειτουργεί σαν να απευθύνεται σε ελεγχόμενο στούντιο και όχι σε ζωντανή δημόσια σφαίρα.
Ακολούθως, ο κ. Τασούλας διατύπωσε το μήνυμά του, επιχειρώντας να δώσει τον αναγκαίο τόνο ενότητας και ιστορικής συνέχειας. «Το 1821 οι πρόγονοί μας ανέλαβαν την ευθύνη της ελευθερίας, σήμερα εμείς ας τους τιμήσουμε ασκώντας την ελευθερία ενωμένοι, μονιασμένοι και με ευθύνη. Αυτό αξίζει στους αγωνιστές του 1821», δήλωσε.
Στη συνέχεια ανέφερε πως «σήμερα γιορτάζουμε και τιμούμε την απελευθερωτική επανάσταση του 1821 που ξέσπασε πριν 205 χρόνια, κηρύσσοντας ενώπιον θεού και ανθρώπων την πολιτική ύπαρξη του Ελληνικού Έθνους», για να προσθέσει ότι η Επανάσταση ξεκίνησε «κόντρα στην Οθωμανική Αυτοκρατορία και κόντρα σε όλα τα ποσοτικά δεδομένα» και οδήγησε στη διεθνή αναγνώριση του 1830, ενώ η εθνική ολοκλήρωση συνεχίστηκε το 1864, στους Βαλκανικούς Πολέμους και έως το 1947 με την απελευθέρωση των Δωδεκανήσων.
Δείτε το βίντεο:
Το περιεχόμενο της δήλωσης κινήθηκε στο αναμενόμενο πλαίσιο: ιστορικές αναφορές, επίκληση της εθνικής ενότητας, αναφορά στην ευθύνη της ελευθερίας και ευχές για τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου. Όμως η ζημιά είχε ήδη γίνει. Γιατί σε τέτοιες περιπτώσεις, δεν μένει μόνο το κείμενο. Μένει η εικόνα. Και η εικόνα έδειξε έναν Πρόεδρο που δεν είχε πλήρη αίσθηση ότι βρίσκεται ήδη στον αέρα.
Κάποιοι θα πουν ότι πρόκειται για λεπτομέρεια. Δεν είναι. Στην πολιτική και πολύ περισσότερο στους θεσμούς κορυφής, οι λεπτομέρειες είναι η ουσία. Η στάση, ο έλεγχος της στιγμής, η καθαρότητα του λόγου, η αίσθηση επίγνωσης του δημόσιου χώρου, όλα αυτά είναι μέρος του ρόλου. Ιδίως όταν εκπροσωπείς την Προεδρία της Δημοκρατίας σε μια εθνική επέτειο που υποτίθεται ότι απαιτεί μέτρο, αυτοκυριαρχία και συμβολικό βάρος.
Η αλήθεια είναι σκληρή αλλά απλή: την ώρα που το μήνυμα μιλούσε για ευθύνη, η εικόνα πρόδιδε αμηχανία. Και αυτό, όσο «μικρό» κι αν μοιάζει, δεν περνά απαρατήρητο.
H εκπομπή Mega Καλημέρα με αφορμή την ένταση στο Love It ανάμεσα στον Τάσο Χαλκιά και στην Ιωάννα Μαλέσκου βρήκε ένα απόσπασμα από πρόσφατη συνέντευξη του ηθοποιού όταν βρέθηκε καλεσμένος στο Open Weekend με την Ελένη Τσολάκη και… εκεί υπήρξε ακόμα μία αμήχανη στιγμή!
Τότε λοιπόν ο Τάσος Χαλκιάς τα είχε χώσει στην Ελένη Τσολάκη!
Συγκεκριμένα ο ηθοποιός είχε αναφέρει: «Είδες τώρα ότι δεν μας έμεινε πολύς χρόνος και βιάζεσαι πάρα πολύ να με ξεπετάξεις. Αυτό το πράγμα δεν είναι καλό, να το γνωρίζετε. Δεν φταις εσύ καθόλου, εγώ θέλω όμως να τα πω στον αέρα αυτά. Δεν πρέπει να δίνετε τόσο λίγο χρόνο σε ένα τόσο σημαντικό θέμα όπως είναι το θέατρο. Με λαχανιάσατε, να είστε καλά».
Ο Τάσος Χαλκιάς μίλησε αποκλειστικά στο «Πρωινό» δύο ημέρες μετά την επεισοδιακή συνάντηση του με την Ιωάννα Μαλέσκου στο «Love It». Ο αγαπημένος ηθοποιός ξεκαθάρισε τι συνέβη στον αέρα του ΣΚΑΪ, κατακεραυνώνοντας την παρουσιάστρια…
«Σε τηλεοπτικές εκπομπές του πρωινού προς το μεσημέρι υπάρχει ένα ποικίλο μαγκαζίνο πληροφοριών με ένα κομμάτι που αφορά και τον πολιτισμό. Όταν όμως το αφήνεις τελευταίο θέμα για να κλείσεις μια εκπομπή, δεν μπορείς να το αφήνεις αν προλάβεις… Βεβαίως να δώσεις ένα αβάντζο 5 λεπτά, 10 λεπτά, το τέταρτο της ευγένειας, αλλά να περιμένω 35 με 40 λεπτά;
Για να βγεις εσύ στον αέρα το τελευταίο πεντάλεπτο και να μην προλάβεις να πεις κάτι που αφορά τη δουλειά σου πόσο μάλλον άλλα θέματα εκτός δουλειάς, ε αυτό είναι ντροπή! Αν ακόμα υποθέσουμε ότι εγώ ήμουν εκνευρισμένος από τον χρόνο που ανέμενα να βγω, οφείλεις σαν οικοδεσπότης να καλμάρεις τον καλεσμένο σου για να κάνεις μια ωραία συζήτηση μαζί του. Δεν τον εκνευρίζεις περισσότερο» ανέφερε αρχικά ο Τάσος Χαλκιάς.
«Παλιότερα αυτά τα πράγματα δεν υπήρχαν. Συγχωρέσατε με Ελένη, Φαίη, Ελεονώρα, μιλάω για τα πιο νέα κορίτσια δεν έχετε καμία σχέση με αυτά. Και το γνωρίζετε από μένα, οφείλω να το πω αυτό. Γιατί τα νέα κορίτσια πρέπει να μάθουν περισσότερο τι ακριβώς κάνουν, τι σημαίνει οικοδεσπότης μιας εκπομπής. Δεν ήξερε το κορίτσι με ποιον μιλάει. Είναι δυνατόν να ξεκίνησα με το Λαβ Σόρρυ; Ήμουν ήδη 41 ετών, είχα ξεκινήσει 20 χρόνια.
Τους τελευταίους τέσσερις μήνες μου έχει συμβεί δυο φορές, να πρέπει να περιμένω για να βγω σε μια εκπομπή. Δεν έχει σημασία το που. Ήταν μια εκπομπή του Open και μια του ΣΚΑΪ. Αυτά τα δύο κανάλια δεν ασχολούνται με τη μυθοπλασία. Δεν γνωρίζουν πως να συνδιαλλαγούν με ηθοποιούς. Ταλαιπωρούν και εμάς και εκείνους» τόνισε ο Τάσος Χαλκιάς.
Τελικά κάθε μέρα αποδεικνύεται πως το διαδίκτυο είναι θηρίο
Ακόμα και τα πιο συμπαθητικά πρόσωπα της ελληνικής tv μπορούν να πέσουν θύματα διαδικτυακού bullying από οποιονδήποτε και για ασήμαντη αφορμή.
Και η Ναταλία Γερμανού ανήκει σίγουρα στην κατηγορία των αγαπημένων προσώπων της τηλεόρασης και των ιδιαιτέρως συμπαθητικών στον κόσμο.
Κι όμως ούτε εκείνη γλίτωσε το κράξιμο – το οποίο και είναι ατέλειωτο- σε μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο Τάσος Τρύφωνος από τη συνάντησή τους στην Ελούντα όπου βρέθηκαν και οι δύο για διακοπές.
Αν εξαιρέσουμε δυο τρία σχόλια που ήταν γλυκά και ζητούσαν από τους δυο τους να συνεργαστούν, όλα τα υπόλοιπα είναι ένα ασταμάτητο χώσιμο για την εμφάνιση της παρουσιάστριας, το αν έχει κάνει ή όχι πλαστικές ή αισθητικές παρεμβάσεις στο πρόσωπό της και χοντράδες.
Ας αφήσουμε στην άκρη το ότι κάθε άνθρωπος έχει δικαίωμα να κάνει ότι θέλει ο ίδιος στον εαυτό του κι ας πούμε μόνο αυτό. Αν δεν έχεις κάτι καλό να πεις μη μιλάς καθόλου καλύτερα.
Ο Τάσος Τεργιάκης προχώρησε σε ένα αδιανόητο ξέσπασμα στο Πρωινό του ΑΝΤ1, με αφορμή τις αποκαλύψεις για τον αστυνομικό της Βουλής που κακοποιούσε σεξουαλικά τα παιδιά του και ξυλοκοπούσε τη σύζυγό του, επίσης αστυνομικό.
Ο δημοσιογράφος και στενός συνεργάτης του Γιώργου Λιάγκα είπε χαρακτηριστικά σε έντονο ύφος: «Εκτός από την αστυνομία, το σύστημα και τη Βουλή, έχουμε αποτύχει όλοι μας σαν κοινωνία. Από χθες που διαβάζω λεπτομέρειες για το τι έχει συμβεί, δεν μπορώ να διανοηθώ ότι αυτά τα παιδιά πήγαιναν στο σχολείο, τα έβλεπαν δάσκαλοι και δεν καταλάβαιναν. Ότι αυτά τα παιδιά πήγαιναν στον παιδίατρο, τα έβλεπε ένας γιατρός και δεν καταλάβαινε. Ότι αυτά τα παιδιά πήγαιναν επίσκεψη σε συγγενείς και δεν καταλάβαιναν τι γίνεται».
«Δεν γίνεται κανένας από αυτή την κοινωνία να μην έχει καταλάβει τι συνέβαινε σε αυτό το σπίτι. Δεν μπορώ να το χωνέψω! Ένας παιδίατρος δεν εξέτασε αυτά τα παιδιά, δεν πήγε αυτό το παιδί άρρωστο με γρίπη να το δει ένας γιατρός; Τι είπε αυτός ο γιατρός; Ότι είναι μια χαρά; Δεν πήγε κανείς στο σπίτι σε μια γιορτή να τους πει χρόνια πολλά; Δεν είδαν ότι είναι τρομαγμένα αυτά τα παιδιά; Ότι ο 14χρονος είναι αγρίμι και δεν μιλάει με κανέναν; Ότι τα κοριτσάκια δεν μπορούν να κοιτάξουν κανέναν στα μάτια; Κανένας από αυτή την κοινωνία;» πρόσθεσε ο Τάσος Τεργιάκης.
Τέλος, ο Τάσος Τεργιάκης επεσήμανε: «Όλοι μας φταίμε, εμείς οδηγήσαμε αυτά τα παιδιά σε αυτή την κοινωνία. Εμείς καταστρέψαμε τέσσερα παιδάκια, εμείς όλοι, η γειτονιά, ο περίγυρος. Δεν μπορώ να το χωνέψω ότι κανένας δεν μίλαγε. Δεν μπορεί κανένας να μην είχε καταλάβει τι συνέβαινε σε αυτό το σπίτι. Ένα 14χρονο αγόρι να πηδάει από το μπαλκόνι και οι γείτονες τι έλεγαν; Πήδηξε από το μπαλκόνι; Και όλοι το καλύψαμε; Και να είναι μέσα στη Βουλή και να χαιρετάει υπουργούς; Κι αυτός που τον έβαλε, το “δόντι”, δεν ήξερε ότι αυτός ο άνθρωπος είναι ακατάλληλος;».
Τάσος Ξιαρχό: Συνελήφθη στο Μπαλί! Τι συνέβη και έμεινε πέντε ημέρες στο κρατητήριο
Πέντε μέρες σε κρατητήριο στο Μπαλί πέρασε ο Τάσος Ξιαρχό.
Ο γνωστός χορογράφος, που ταξίδεψε τη Μεγάλη Πέμπτη στο Μπαλί προκειμένου να κάνει εκεί τις πασχαλινές του διακοπές, συνελήφθη και πέρασε πέντε μέρες σε κρατητήριο εκεί. Στη συνέχεια, τελικά αφέθηκε ελεύθερος.
Σε επικοινωνία που είχε με τη δημοσιογράφο της εκπομπής Buongiorno, Ευάννα Ζουμπούρογλου, ο Τάσος Ξιαρχό παραδέχτηκε τη σύλληψή του, χωρίς ωστόσο να δίνει περισσότερες πληροφορίες για το τι ακριβώς συνέβη.
«Είναι καλά, δεν έχει επιστρέψει στην Ελλάδα. Παραμένει στο Μπαλί και συνεχίζει τις διακοπές του. Μου είπε ότι φοβήθηκε πάρα πολύ. Μου είπε ότι έγινε κάποιο λάθος, μια παρεξήγηση» ανέφερε η Ευάννα Ζουμπούρογλου για την επικοινωνία που είχε με τον Τάσο Ξιαρχό.
Πήρε ανοιχτή θέση και υποστήριξε ότι «είναι ένας φοβερά τίμιος άνθρωπος»
Αντιδράσεις και σχόλια έχει προκαλέσει η σύλληψη του πρώην αστυνομικού για ναρκωτικά, καθώς ήταν ιδιαίτερα δημοφιλής στην πλατφόρμα του TikTok.
Δεν είναι λίγοι οι χρήστες των social media που έσπευσαν να τον υπερασπιστούν, κάνοντας λόγο για σκευωρία και πως του την είχαν «στημένη».
Ανάμεσα σε αυτούς είναι και ο χορευτής-χορογράφος Τάσος Ξιαρχό, ο οποίος εξέφρασε ανοιχτά την άποψή του, μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο TikTok.
Μάλιστα, στο βίντεό του κατονομάζει τον συλληφθέντα και παίρνει το μέρος του, υποστηρίζοντας πως «είναι η απόδειξη ότι όποιος μιλάει, μπλέκει».
Τάσος Ξιαρχό: «Έχει κάνει πολύ καλό, έχει μιλήσει πολύ ανοιχτά»
«Ξέρουμε πολύ καλά πώς λειτουργούν τα πράγματα. Ξέρουμε πολύ καλά ότι όταν κάτι δε συμφέρει, το εκθέτουμε. Όταν κάτι δε συμφέρει, το καθαιρούμε με λίγα λόγια. Ό,τι και να έκανε ο… (σ.σ. λέει το όνομα), ό,τι και να ήθελε να κάνει, ό,τι και να νομίζαμε ότι ξέρει τι κάνει, δεν έχουμε ιδέα.
Είναι ένας φοβερά τίμιος άνθρωπος, βοηθάει συνέχεια, ο κάθε ένας έχει τους δαίμονές του και τις δύσκολες στιγμές, και δε λέω γι’ αυτό που έχουν αναρτήσει για τα 200 γραμμάρια.
Αλλά πιστεύετε ότι υπάρχει κάποιος αστυνομικός ή κάποιο μέλος της αστυνομίας που δεν εμπλέκεται σε τέτοια κατάσταση σε αυτή τη χώρα;
Για αρχή, ξέρουμε πολύ καλά ότι ο μισθός των ανθρώπων αυτών είναι πάρα πολύ χαμηλός και μπαίνουν στον πειρασμό, δε δικαιολογούμαι, αλλά ζούμε στην εποχή των ναρκωτικών, είναι παντού γύρω μας, είναι παντού! Είναι παντού, είναι μέσα στο σπίτι μας! Είναι παντού!
Αυτός ο άνθρωπος, λοιπόν, έχει κάνει πολύ καλό, έχει μιλήσει πολύ ανοιχτά, έχουμε μάθει πολλά πράγματα από αυτόν, έχουμε διδαχθεί από τις δικές του εμπειρίες και τη γνώση του επί του θέματος, γιατί είναι εκ τω έσω. Γνωρίζει πράγματα επειδή βρίσκεται εκεί.
Ακόμα και να πούλαγε, πιστέψτε με, δεν είναι τραγικό και πιο αηδιαστικό από αυτά που κάνουν αυτοί πάνω από αυτόν. Ίσως κάποιος του είπε “έλα για να βγάλεις κανένα φράγκο να μπορέσεις να επιβιώσεις τώρα που θα σε απολύσουν” και να το έκανε. Δεν ξέρουμε ποτέ από πίσω τι συμβαίνει.
Μπορεί να το έκανε γιατί τον απείλησαν και άμα δεν το κάνει θα γίνει κάτι άλλο. Δεν ξέρουμε, δε θα ξέρουμε ποτέ. Ακόμα όμως και να το έκανε 100%, δεν πιστεύω ότι θα τον αντιπαθώ όσο θα αντιπαθούσα κάποιον άλλον επειδή έκανε αυτό να κάνει χειρότερα πράγματα.
Ο… (σ.σ. λέει το όνομα) είναι η απόδειξη ότι όποιος μιλάει, μπλέκει. Όποιος μιλάει μπλέκει! Και σας το λέω εγώ αυτό, μπλέκει, και μπλέκει ύπουλα, με έμμεσο τρόπο, δε θα ξέρεις πότε θα σου έρθει. Θα πούμε άλλη φορά για αυτό το θέμα.
Αυτά τα 153 ή 200 γραμμάρια, πιστέψτε με, δε θα πάνε κάπου που θα αποθηκευτούν ως αποδεικτικά στοιχεία, αλλά μετά από κάποιους μήνες, τα ίδια γραμμάρια θα πωλούνται από άλλον αστυνομικό σε κάποιο σημείο της Αθήνας, γιατί έτσι είναι τα πράγματα. Δεν υπάρχει σωτηρία», είπε ο Τάσος Ξιαρχό στο βίντεό του.
Τη δική του άποψη πάνω στο φλέγον ζήτημα της ανατροφής των παιδιών από ομόφυλα ζευγάρια, εξέφρασε ο Τάσος Ξιάρχο, κάνοντας και μια εξομολόγηση.
Ο χορογράφος και παίκτης ριάλιτι απάντησε αρχικά ως εξής: «Νομίζω είναι πάρα πολύ σημαντικό να καταλάβουμε ότι δεν έχει να κάνει η σεξουαλικότητα με το αν είναι καλός ένας γονέας».
«Ο καλός γονέας είναι ένας καλός άνθρωπος και ας αφήσουμε τα ερωτικά απ’ έξω, γιατί έχουμε δει και πάρα πολλά παραδείγματα, όπως ένας ομοφυλόφιλος άνδρας που έχει παιδί να είναι τελικά καλύτερος πατέρας από έναν στρέιτ άντρα. Δε λέω ότι δεν ισχύει και το αντίθετο, αλλά βλέπουμε ότι το έχουν τόσο απωθημένο πολλά ομοφυλόφιλα ζευγάρια ή τέλος πάντων κάποιοι άνθρωποι που είναι γκέι, που δίνουν τριπλάσια αγάπη. Καλύτερα να είναι γκέι ο πατέρας παρά να είναι επιθετικός και να νιώθει το παιδί τη βία, το έχω βιώσει», συμπλήρωσε ο Τάσος Ξιαρχό.
Το θύμα της δολοφονικής ενέργειας στην Βάρη το πρωί της Δευτέρας, 31/05/2021 είχε τραυματίσει θανάσιμα τον Σεπτέμβριο του 2000 με απανωτά χτυπήματα στο κεφάλι τον 18χρονο πυγμάχο της εθνικής εφήβων, Θανάση Μηλιόρδο κατά τη διάρκεια φιλικού αγώνα.
Ο νεαρός αθλητής, ο οποίος αντιμετώπιζε τον Τάσο Μπερδέση, πυγμάχο του Α.Ο. Πατρών, στον αγώνα στην Πάτρα, δέχτηκε τρία χτυπήματα στον αυχένα και ένα κάτω από το σαγόνι, τα οποία και τον άφησαν αναίσθητο στο ταπί.
Αμέσως μεταφέρθηκε στο Περιφερειακό Νοσοκομείο του Ρίου, όπου ξεψύχησε μετά από έξι ημέρες. Ο Θανάσης Μηλιόρδος (Πάτρα 1982 – Πάτρα 15 Σεπτεμβρίου 2000) ήταν ένας πολλά υποσχόμενος διεθνής αθλητής της πυγμαχίας.
Το συγκλονιστικό βίντεο
Το MEGA δίνει στη δημοσιότητα το συγκλονιστικό βίντεο ντοκουμέντο, στο οποίο φαίνονται τα χτυπήματα, τα οποία -σύμφωνα με την οικογένεια του θύματος- οδήγησαν τον 18χρονο Θανάση Μηλιόρδο στον θάνατο.
Είχε αθωωθεί
Αξίζει να σημειωθεί ότι τόσο ο Αναστάσιος Μπερδέσης είχε κριθεί αθώος από το Τριμελές Εφετείο Πλημμελημάτων Πατρών ο οποίος κατηγορείτο για ανθρωποκτονία από αμέλεια, μετά τον θάνατο του πυγμάχου Θανάση Μηλιόρδου κατά τη διάρκεια αγώνα.
Συγκεκριμένα, στις 9 Σεπτεμβρίου 2000 οι Θανάσης Μηλιόρδος και Αναστάσιος Μερδέσης αγωνίζονταν μεταξύ τους στο γήπεδο «Τόφαλος» της Πάτρας με διαιτητή του αγώνα τον Διονύσιο Παναγάκη. Στο 56ο δευτερόλεπτο του 4ου γύρου ο Μηλιόρδος δέχτηκε από τον Μπερδέση τρία κτυπήματα στο κεφάλι, με αποτέλεσμα ύστερα από λίγη ώρα να αφήσει την τελευταία του πνοή. O πυγμάχος Μπερδέσης και ο διαιτητής του αγώνα Δ. Παναγάκης κατηγορήθηκαν για ανθρωποκτονία από αμέλεια και πρωτοδίκως τους είχε επιβληθεί ποινή φυλάκισης τριών χρόνων. Αργότερα, το Εφετείο τούς έκρινε ομόφωνα αθώους, ενώ ο εισαγγελέας είχε ζητήσει την ενοχή και των δύο.
Ποιος ήταν ο Θανάσης Μηλιόρδος
Ο Θανάσης Μηλιόρδος (1982 – 2000) ήταν διεθνής αθλητής και πέθανε στο «Τόφαλος» κατά την διάρκεια αγώνα πυγμαχίας με τον Τάσο Μπερδέση σε ηλικία 18 ετών. Ηταν μέλος της προολυμπιακής εθνικής ομάδας και της αντίστοιχης παίδων, ένας από τους πλέον ταλαντούχους αθλητές.
Τον Σεπτέμβριο του 2000 σε αγώνα προετοιμασίας έπεσε κάτω αναίσθητος μετά από τρία κτυπήματα. Μεταφέρθηκε στο Πανεπιστημιακό νοσοκομείο του Ρίου όπου μπήκε στην μονάδα εντατικής θεραπείας.
Μετά από έξι ημέρες πέθανε και τάφηκε, τόσο πρόωρα στο χωριό της οικογένειάς του, στο Καστράκι Αιτωλοακαρνανίας.
«Το παιδί ήταν από τους πιο αγαπημένους μου φίλους. Είχε ένα ατύχημα με την μηχανή, από το οποίο όπως προέκυψε από την ιατροδικαστική έρευνα, προκλήθηκε ένα ανεύρυσμα, που δυστυχώς έσπασε κατά την διάρκεια του αγώνα. Μου κόστισε πολύ. Επί ενάμιση χρόνο δεν έπαιζα σε αγώνες. Με πλήγωσε πολύ. Ήταν σαν αδελφός μου. Η μοίρα έπαιξε ανελέητα μαζί μου, όμως δεν λύγισα ποτέ» είχε πει ο Τάσος Μπερδέσης.