Blog Σελίδα 4733

Ο Τσίπρας ανακοίνωσε μείωση φόρων και ανάπτυξη 2%

0

Παρότι ο πρωθυπουργός είχε προβλέψει ανάπτυξη άνω του 2% για το 2017, αλλά κατέληξε στο 1,4%, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, σήμερα έκανε νέες, αισιόδοξες προβλέψεις για την ελληνική οικονομία.

«Το 2018 είναι το κρίσιμο έτος όπου τελειώνουμε με τα προγράμματα στήριξης και την ασφυκτική επιτροπεία και μεταβαίνουμε στην επόμενη μέρα για τη χώρα. Μια μέρα παραγωγής, δημιουργίας, βιώσιμης δίκαιης ανάπτυξης και οικονομικής δημοκρατίας», ξεκίνησε την ομιλία του σε εκδήλωση της ΓΣΕΒΕΕ, για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, ο πρωθυπουργός.


 

«Οι συνθήκες έχουν διαμορφωθεί χάρη στη συστηματική προσπάθεια που έγινε όλο το προηγούμενο διάστημα. Τα δημόσια οικονομικά της χώρας έχουν μπει πλέον σε τάξη. Οι δείκτες επιχειρηματικού κλίματος και οικονομικής εμπιστοσύνης ανακάμπτουν, μέρα με τη μέρα βλέπουμε να βελτιώνονται. Ενώ είναι ενθαρρυντικό ότι το 2017 το ισοζύγιο ανοίγματος – διαγραφών επιχειρήσεων είναι θετικό με 6.000 περισσότερες συστάσεις από διαγραφές.

Σύμφωνα μάλιστα με τα πρόσφατα στοιχεία της σ, σημειώσαμε θετικό ρυθμό ανάπτυξης για τέταρτο συνεχόμενο εξάμηνο κι αυτό σημαίνει, κατά τους συμβατικούς ορισμούς όπως είναι διεθνώς αποδεκτοί, ότι η ύφεση τερματίστηκε αισίως, μετά από δέκα συνεχόμενα έτη -και αυτό έχει να συμβεί από το 2008», ανέφερε ο Αλέξης Τσίπρας και συμπέρανε:

«Δεν πρόκειται δηλαδή για μια εύθραυστη, συγκυριακή ανάκαμψη αλλά για μια σταδιακά ανοδική πορεία της ελληνικής οικονομίας. Όλοι προβλέπουν, από τους εταίρους μας μέχρι και τους έγκριτους διεθνείς αναλυτές, ότι οι ρυθμοί ανάπτυξης, από το 2018 και για τα επόμενα έτη, αναμένεται ότι θα υπερβαίνουν το 2%».

Με την παραδοχή ότι «η φορολογία είναι εξαιρετικά υψηλή για τις επιχειρήσεις και ειδικά για τις μικρομεσαίες» και ότι…δεν υπάρχουν μαγικές λύσεις, ο πρωθυπουργός παρέθεσε ενώπιον των εκπροσώπων των μικρομεσαίων επιχειρήσεων πτυχές του αναπτυξιακού σχεδιασμού και δεσμεύτηκε για μείωση φόρων.

«Είναι στόχος και δέσμευση ότι θα προχωρήσουμε στη μείωσή της με τρόπο δίκαιο και στοχευμένο» ανέφερε αναφορικά με την επόμενη μέρα, για να επικαλεστεί αμέσως μετά το δημοσιονομικό εκτροχιασμό επί σειρά ετών.

Ομολογία για υψηλούς φόρους

Όπως είπε, «στο μεσοπρόθεσμο προβλέπεται μείωση των φορολογικών συντελεστών για τις επιχειρήσεις από το 29 στο 26%» και προανήγγειλε ότι στον καινούργιο αναπτυξιακό νόμο προβλέπονται φορολογικά κίνητρα για επενδύσεις στην έρευνα και την καινοτομία.

Ωστόσο, επεσήμανε πως: «αποτελεί ωμή και συνειδητή παραπλάνηση να ισχυρίζεται κανείς σήμερα ενώπιον σας ότι σε μια μέρα μπορεί να εξαλείψει μεμιάς όλα τα φορολογικά βάρη, πέρα και έξω από τους αντικειμενικούς περιορισμούς που ανέφερα». Και στο σημείο αυτό, χαρακτήρισε αναγκαία προϋπόθεση τη μείωση της φορολογίας για να προσθέσει ότι απαιτούνται συγκεκριμένα βήματα τα οποία περνούν μέσα από έναν οδικό χάρτη.

«Αυτό λοιπόν που σήμερα εγώ θέλω να δεσμευτώ ενώπιόν σας, δεν είναι μαγικές λύσεις αλλά ότι υπάρχει πλέον ο οδικός χάρτης για την αποκλιμάκωση της φορολογικής επιβάρυνσης», είπε χαρακτηριστικά.

Αναφερόμενος, τέλος, στο θέμα του χρέους είπε ότι «πείσαμε τους εταίρους μας ότι πρέπει να εξασφαλίσουμε τη βιωσιμότητα του χρέους με τρόπο που να μην υπονομεύει άλλο πια την ανάπτυξη, κι αυτό σημαίνει ότι η φορολογία πρέπει να κατεβεί σε βιώσιμα επίπεδα για τους πολίτες και τις επιχειρήσεις».

[iefimerida] [facebook]

Ο Τσίπρας ανάγγειλε και άλλο επίδομα και έχει σχέση με τα νησιά

0

Μετά το νησιωτικό επίδομα ο πρωθυπουργός, Αλέξης Τσίπρας προανήγγειλε πρόγραμμα επιδοματικής βοήθειας για τις ακτοπλοϊκές μετακινήσεις και τις εμπορικές μεταφορές από και προς τα νησιά της χώρας.

Στα μέσα Φεβρουαρίου όπως ανέφερε από την Κάλυμνο ο κ. Τσίπρας θα δημοσιευτεί το πόρισμα μελέτης από τα συναρμόδια υπουργεία, το οποίο θα προβλέπει επιδοτήσεις για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια των μόνιμων κατοίκων των νησιών και ανάλογη οικονομική στήριξη για τους εμπόρους που μεταφέρουν μέσω της θάλασσας αγαθά από και προς τα νησιά.

d464457c816e4bfd0c2ba5a6743a5bd8

Το πρόγραμμα αναμένεται να τεθεί σε ισχύ το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους και σε πρώτη φάση θα αφορά μόνον τα Δωδεκάνησα και το ανατολικό Αιγαίο. Ο πρωθυπουργός ωστόσο υποστήριξε ότι η κυβέρνηση στοχεύει στην επέκταση των επιδοτήσεων σε όλα τα νησιά της χώρας από το 2019.

Η εξάμηνη φετινή υλοποίηση του προγράμματος αναμένεται να κοστίσει περίπου 50 εκατ. ευρώ, όμως η γεωγραφική και χρονική διεύρυνση από το 2019 αναμένεται να υπερδιπλασιάσει το κόστος, σημείωσε ο πρωθυπουργός.

Ο κ. Τσίπρας διαβεβαίωσε ότι η Αθήνα έχει ήδη εξασφαλίσει την συγκατάθεση των θεσμών.

  • Θα υπάρξει επίδομα στήριξης στ΄ακτοπλοϊκά εισιτήρια των μόνιμων κατοίκων των νησιών και στους εμπόρους που μεταφέρουν αγαθά από και προς αυτά
  • Το επίδομα θα ισχύσει από τον Ιούλη του 2018
  • Αρχικά θ΄ αφορά μόνο Δωδεκάνησα και ανατολικό Αιγαίο
  • Το 2019 θα επεκταθεί σ΄ όλα τα νησιά
  • Το φετινό κόστος θα είναι 50 εκ. ευρώ
  • Από το 2019 θα είναι 100 εκ. ευρώ
  • Οι «θεσμοί» συμφωνούν.

[tovima] [in]

Ο Τσίπρας άλλαξε τη διακόσμηση στο Μαξίμου

0

Αέρας διακοσμητικής αλλαγής στο Μέγαρο Μαξίμου! Ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας αποφάσισε να αλλάξει πίνακες όπως φαίνεται και μέσα από τις φωτογραφίες που ανέβασε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instragram.

Ο τελευταίος πίνακας του Παναγιώτη Τέτση «Ύδρα Ι» αντικατέστησε τη «Ναυμαχία της Σαλαμίνας»​ του Κωνσταντίνου Βολανάκη. Ο τελευταίος μάλιστα, όπως αναφέρει ο πρωθυπουργός, είναι ένας από τους σπουδαιότερους Έλληνες ζωγράφους και ο πίνακάς του θα εκτεθεί στο ευρύ κοινό.

3717553d96a82456d7b3774c92923b44 941d24ed1b90161fcb381dfd7234bbd2 c7d2e5433c31fe3e31fb61f17139acb5 7b03ec99ff2c16a267cb080e02fb343e b7e002e11c18faa4182385297363de74

Ένας καινούργιος πίνακας κοσμεί από σήμερα το Μέγαρο Μαξίμου. Η «Ύδρα Ι», τελευταίος πίνακας του Παναγιώτη Τέτση, αντικατέστησε τη​ «Ναυμαχία της Σαλαμίνας»​, του Κωνσταντίνου Βολανάκη, ενός από τους σπουδαιότερους Έλληνες ζωγράφους, προκειμένου να εκτεθεί στο ευρύ κοινό​. #ζωγραφική #τετσης #βολανακης #πολεμικοναυτικο #ιδρυμα_θεοχαρακη #μαξιμου #αθηνα

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Alexis Tsipras, Αλέξης Τσίπρας (@alexistsipras) στις

Ο Τσίπρας «τέλειωσε» την Σαρία δηλαδή τον ισλαμικό νόμο στη Θράκη

0

Νομοθετική ρύθμιση που θα καθιστά, ρητά και σαφώς, την δικαιοδοσία του Μουφτή προαιρετική, ανήγγειλε ο Αλέξης Τσίπρας μιλώντας στο αναπτυξιακό περιφερειακό συνέδριο της Ανατολικής Μακεδονίας- Θράκης, στην Κομοτηνή. Στην ουσία ο Έλληνας Πρωθυπουργός «τέλειωσε» τη Σαρία, δηλαδή τον ισλαμικό νόμο, στη Θράκη.

Να σημειωθεί ότι η Σαρία, αυτή που εφαρμόζουν και παλεύουν να επιβάλλουν οι τζιχαντιστές, ίσχυε για την ελληνική μουσουλμανική μειονότητα σε μια πιο «σοφτ» εκδοχή της, ωστόσο, ήταν απαράδεκτο στον 21ο αιώνα σε μια χώρα της Δύσης να ισχύει η Σαρία, ένας θεοκρατικός νόμος.

939e22c9e4ffb9dcf9f3102b2ffc3c9b 23

Μέσα στις επόμενες μέρες η κυβέρνηση θα καταθέσει νομοθετική ρύθμιση στη Βουλή, η οποία θα υπηρετήσει τους ακόλουθους πέντε στόχους, ανακοίνωσε ο Αλέξης Τσίπρας:

Πρώτον, θα καθιστά, ρητά και σαφώς, την δικαιοδοσία του Μουφτή προαιρετική και υπό την προϋπόθεση ότι συμφωνούν όλοι οι ενδιαφερόμενοι. Σε διαφορετική περίπτωση, δηλαδή εάν δεν συμφωνούν όλοι οι ενδιαφερόμενοι, η υπόθεση θα υπάγεται στα αστικά δικαστήρια.

Δεύτερον, θα ορίζει σαφώς, για πρώτη φορά, ότι τα αστικά δικαστήρια έχουν το τεκμήριο δικαιοδοσίας.

Τρίτον, θα καθοριστούν με Προεδρικό Διάταγμα οι αναγκαίοι δικονομικοί κανόνες ώστε ο Μουφτής να ασκεί τις αρμοδιότητές του μέσα σε συγκεκριμένο πλαίσιο το οποίο θα προστατεύει απολύτως τα δικαιώματα των διαδίκων.

Τέταρτον θα διατυπώνεται ρητά ότι οι κληρονομικές σχέσεις των μελών της μειονότητας καθορίζονται από τον αστικό κώδικα και όχι από τον ισλαμικό νόμο, εκτός αν κάποιος επιλέγει εγγράφως το αντίθετο. Βεβαίως, οποιαδήποτε στιγμή το θελήσει, θα μπορεί να αλλάξει την δήλωσή του ή απλώς να συντάξει μια διαθήκη κατά τον αστικό κώδικα οπότε και μόνο αυτή θα ισχύει.

– Και πέμπτον, θα διασφαλίζει ότι όλες οι δημόσιες διαθήκες που έχουν συνταχθεί μέχρι σήμερα, είναι ισχυρές και εφαρμόζονται.

Ο πρωθυπουργός είπε ότι «φυσικά είμαστε ανοιχτοί σε ιδέες και παρατηρήσεις, απόψεις, θα κάνουμε διάλογο, για να βελτιωθεί η πρόταση που θα καταθέσουμε». Ανακοίνωσε δε ότι από την Τετάρτη, υπό τον συντονισμό του υπουργείου Παιδείας, θα αρχίσει η σχετική διαβούλευση.

  • Τι είπε ο Πρωθυπουργός

«Σήμερα οι Έλληνες πολίτες που είναι μέλη της μουσουλμανικής μειονότητας δεν έχουν το δικαίωμα να πάνε στα αστικά δικαστήρια για θέματα προσωπικού και κληρονομικού δικαίου.

»Γνωρίζετε όλοι τις αποφάσεις του Αρείου Πάγου οι οποίες αναφέρουν ότι τα μέλη της μουσουλμανικής μειονότητας για τις κληρονομικές τους υποθέσεις δεν έχουν το δικαίωμα να κάνουν διαθήκες, όπως όλοι οι άλλοι Έλληνες πολίτες.

»Εμείς σήμερα σπάμε τα δεσμά του παρελθόντος.

»Ανοίγουμε το δρόμο του μέλλοντος καταργώντας την υποχρέωση και δίνοντας το δικαίωμα της επιλογής.

»Μετατρέπουμε τα δεσμά σε δικαίωμα.

»Ένα δικαίωμα, ένα προνόμιο, που βασίζεται στο σεβασμό μας προς την ιδιαίτερη θρησκευτική και πολιτιστική ταυτότητα της μουσουλμανικής μειονότητας.

»Μέσα στις επόμενες μέρες θα καταθέσουμε νομοθετική ρύθμιση στη Βουλή, η οποία θα υπηρετήσει τους ακόλουθους πέντε στόχους:

»Πρώτον, θα καθιστά, ρητά και σαφώς, την δικαιοδοσία του Μουφτή προαιρετική και υπό την προϋπόθεση ότι συμφωνούν όλοι οι ενδιαφερόμενοι.

»Σε διαφορετική περίπτωση, δηλαδή εάν δεν συμφωνούν όλοι οι ενδιαφερόμενοι, η υπόθεση θα υπάγεται στα αστικά δικαστήρια.

»Δεύτερον, θα ορίζει σαφώς, για πρώτη φορά, ότι τα αστικά δικαστήρια έχουν το τεκμήριο δικαιοδοσίας.

»Τρίτον, θα καθοριστούν με Προεδρικό Διάταγμα οι αναγκαίοι δικονομικοί κανόνες ώστε ο Μουφτής να ασκεί τις αρμοδιότητές του μέσα σε συγκεκριμένο πλαίσιο το οποίο θα προστατεύει απολύτως τα δικαιώματα των διαδίκων.

»Τέταρτον θα διατυπώνεται ρητά ότι οι κληρονομικές σχέσεις των μελών της μειονότητας καθορίζονται από τον αστικό κώδικα και όχι από τον ισλαμικό νόμο, εκτός αν κάποιος επιλέγει εγγράφως το αντίθετο.

»Βεβαίως, οποιαδήποτε στιγμή το θελήσει, θα μπορεί να αλλάξει την δήλωσή του ή απλώς να συντάξει μια διαθήκη κατά τον αστικό κώδικα οπότε και μόνο αυτή θα ισχύει.

»Και πέμπτον, θα διασφαλίζει ότι όλες οι δημόσιες διαθήκες που έχουν συνταχθεί μέχρι σήμερα, είναι ισχυρές και εφαρμόζονται.

»Φυσικά είμαστε ανοιχτοί σε ιδέες και παρατηρήσεις για να βελτιωθεί η πρόταση που θα καταθέσουμε και από αύριο, υπό τον συντονισμό του Υπουργείου Παιδείας αρχίζει η σχετική διαβούλευση.

»Μπορεί κάποιος να σκεφτεί ότι οι αλλαγές που επιδιώκουμε αφορούν μόνο τους μουσουλμάνους συμπολίτες μας.

»Ωστόσο οι αλλαγές που επιδιώκουμε είναι αξιακού χαρακτήρα και δίνουν τη δυνατότητα οι αξιακοί κώδικες της πλειονότητας και της μειονότητας να βρουν ακόμα περισσότερα κοινά στοιχεία.

»Και κάθε κοινό στοιχείο που προσθέτουμε σε όσα μας ενώνουν, τόσο πιο ισχυρή γίνεται η κοινωνική συνοχή και οι δεσμοί που εγγυώνται ότι πορευόμαστε μαζί και ισότιμα σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς για όλους».

[TRT] [news247] [tvxs]

Ο Τσίπρας «βλέπει» πολιτικές εξελίξεις: «Είμαστε έτοιμοι για την πολιτική αλλαγή»

0

«Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι έτοιμος να διεκδικήσει την πολιτική αλλαγή» είπε ο Αλέξης Τσίπρας κατά τη διάρκεια της εισήγησής του στο Πολιτικό Συμβούλιο του κόμματος, εκτιμώντας ότι οι εξελίξεις του τελευταίου μήνα μπορεί να οδηγήσουν και σε πρόωρες εκλογές.

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ σημείωσε ότι στόχο αποτελεί η ανασυγκρότηση του κοινωνικού κράτους και η προστασία των εργαζόμενων και της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας και επεσήμανε ότι «με κεντρικούς άξονες το πρόγραμμα για το νέο ΕΣΥ, τη ρύθμιση και διαγραφή μέρους του ιδιωτικού χρέους και συνολικά την βιώσιμη επανεκκίνηση της οικονομίας και το σχέδιό για τη προστασία της εργασίας, του οκταώρου και του μισθού», ήδη υπάρχει ένα σημαντικό προγραμματικό εργαλείο που καταγράφει πλειοψηφικά θετικές αντιδράσεις στην ελληνική κοινωνία

Παράλληλα, ο Αλέξης Τσίπρας εξαπέλυσε πυρά στην κυβέρνηση λέγοντας ότι έχει χάσει τον έλεγχο της πανδημίας και την εμπιστοσύνη της κοινωνίας ενώ την κατηγόρησε ότι ποτέ δεν πίστεψε σε ένα ισχυρό δημόσιο σύστημα υγείας. «Η ραγδαία κυβερνητική φθορά του τελευταίου μήνα μπορεί να οδηγήσει σε πολιτικές εξελίξεις. Η κατάρρευση της εμπιστοσύνης των πολιτών προς την κυβέρνηση σε συνδυασμό με τα φαινόμενα παρακμής που διαρκώς βλέπουν το φως της δημοσιότητας έχουν δημιουργήσει ένα πνιγηρό κλίμα στην ελληνική κοινωνία», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Τσίπρας: Αν δεν αλλάξει η κατάσταση στη Βουλή, θα απέχουμε από ψηφοφορίες

Ο επικεφαλής της αξιωματικής αντιπολίτευσης έκανε, επίσης, λόγο για συνειδητή προσπάθεια της κυβέρνηση να υποβαθμίσει και να ακυρώσει τη δημοκρατική λειτουργία του κοινοβουλίου με κορυφαίο παράδειγμα τον τρόπο ψηφοφορίας που ακυρώνει τη γνώμη των βουλευτών, προειδοποιώντας ότι αν δεν αλλάξει η κατάσταση ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θα συμμετέχει σε τέτοιες ψηφοφορίες. «Είναι θεσμική μας υποχρέωση να μην επιτρέψουμε η πανδημία να μετατραπεί σε κρίση δημοκρατίας και αυτή τη μάχη θα την δώσουμε τόσο για την λειτουργία του κοινοβουλίου όσο και για την διαφάνεια στην διαχείριση του δημοσίου χρήματος. Η κατάσταση με τις απευθείας αναθέσεις έχει ξεφύγει κάτι που μας επιβάλει να χρησιμοποιήσουμε κάθε πιθανό μέσο για να υπάρξει ο απαραίτητος θεσμικός έλεγχος ακόμα και τη προσφυγή στην δικαιοσύνη», σημείωσε.

Αναφορικά με το Ταμείο Ανάκαμψης και τις κυβερνητικές επιλογές στα εργασιακά, ο κ. Τσίπρας υποστήριξε ότι η κυβερνητική πρόταση για το Ταμείο Ανάκαμψης αποδεικνύει ότι η κυβέρνηση Μητσοτάκη σχεδιάζει επιστροφή σε αποτυχημένες και κοινωνικά καταστροφικές πολιτικές. «Ειδικά ο σχεδιασμός για τις αλλαγές στα εργασιακά αποτελεί την κήρυξη πολέμου εναντίων των εργαζομένων και της κοινωνικής πλειοψηφίας. Τα εργασιακά θα αποτελέσουν την “μητέρα των μαχών” για την επόμενη περίοδο και το σύνολο των κομματικών μας δυνάμεων οφείλει να ετοιμαστεί για αυτή την εξέλιξη».

Τέλος, για την ολοκλήρωση των διαδικασιών για εκλογή νέων νομαρχιακών οργάνων, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ σημείωσε: «το γεγονός ότι καταφέραμε να ολοκληρώσουμε πανελλαδικά την εκλογή νέων νομαρχιακών επιτροπών, μετατρέπει τον ΣΥΡΙΖΑ στο πρώτο κόμμα στην Ελλάδα που με όρους “ψηφιακού άλματος” δείχνει ότι και μέσα στην πανδημία η δημοκρατία δεν μπορεί να μπει σε καραντίνα».

Ο Τσιόδρας μίλησε: «Η Αθήνα δεν πάει καλά»- Ανησυχία για το γηροκομείο

0

Στο γηροκομείο με τα δεκάδες θετικά κρούσματα στο Κέντρο της Αθήνας βρέθηκαν Σωτήρης Τσιόδρας και Νίκος Χαρδαλιάς, με τον καθηγητή λοιμωξιολογίας να μην μπορεί να κρύψει την οργή του και τον προβληματισμό του για την κατάσταση τόσο της Αθήνας όσο και του γηροκομείου γενικότερα.

Σε δηλώσεις του έξω από το γηροκομείο στον Άγιο Παντελεήμονα επί της οδού Μιχαήλ Βόδα, ο κ. Τσιόδρας εξήγησε ότι η διασπορά του κορωνοϊού σε αυτούς τους χώρους γίνεται συνήθως από το προσωπικό.

Μάλιστα ο κ. Τσιόδρας φάνηκε οργισμένος τονίζοντας ότι πρόκειται για μια κατάσταση που δεν θέλουμε να ξαναδούμε και «δυστυχώς την ξαναβλέπουμε».
«Η Θεσσαλονίκη πήρε το μάθημά της και πάει καλά, η Αθήνα δεν πάει καλά» ανέφερε καταληκτικά ο εκπρόσωπος του υπουργείου Υγείας για τον φονικό ιό.

Με τη σειρά του, ο κ. Χαρδαλιάς δήλωσε ότι έχει ήδη ξεκινήσει η ιχνηλάτηση.

Υπενθυμίζεται ότι νωρίτερα, σήμανε συναγερμός, καθώς στο συγκεκριμένο γηροκομείο της Αττικής, όπου πραγματοποιήθηκαν τεστ κορωνοϊού εντοπίστηκαν περίπου 35 θετικά κρούσματα σε σύνολο 70 δειγμάτων.

Βέβαια, το γηροκομείο αποκλείστηκε άμεσα και στο σημείο έσπευσαν, τόσο ο Σωτήρης Τσιόδρας, όσο και ο Νίκος Χαρδαλιάς.

Υπενθυμίζεται πως για τα γηροκομεία οι υγειονομικές αρχές έχουν λάβει ειδικά περιοριστικά μέτρα για την προστασία των φιλοξενούμενων, οι οποίοι ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες.

Επιπροσθέτως, χθες ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας στο πλαίσιο της καθιερωμένης ενημέρωσης είχε ανακοινώσει ότι από τις 31 Αυγούστου έως τις 20 Σεπτεμβρίου έχουν πραγματοποιηθεί 101 έλεγχοι σε μονάδες φροντίδας ηλικιωμένων, κατά την διάρκεια των οποίων καταγράφηκαν 20 παραβάσεις και επιβλήθηκαν 24 πρόστιμα για μη τήρηση των προβλεπόμενων περιοριστικών μέτρων.

Ο Τσιόδρας αποστομώνει τους αρνητές: «Το εμβόλιο δεν αλλοιώνει το DNA μας, δεν κινδυνεύετε από αυτό»

0

Ο Σωτήρης Τσιόδρας μίλησε στην ενημερωτiκή εκδήλωση για τις εξελίξεις που αφορούν στον κορονοϊό, που πραγματοποίησε η Ιατρική Σχολή του ΕΚΠΑ, στο Αμφιθέατρο Φυσιολογίας «Γ. Κοτζιάς» της Ιατρικής Σχολής, το μεσημέρι της Δευτέρας.

Στην εκδήλωση συμμετείχαν μέλη Διδακτικού Ερευνητικού Προσωπικού (ΔΕΠ) της Ιατρικής Σχολής ΕΚΠΑ, οι οποίοι προσπάθησαν να ενημερώσουν το κοινό, απαντώντας σε ερωτήσεις που αφορούν τον κορονοϊό, τη πρόληψη και την θεραπεία του.

Όπως υπογράμμισε ο Σωτήρης Τσιόδρας «όταν έχουμε ένα κρούσμα σε μια οικογένεια, αυτομάτως θεωρούμε πιθανόν “θετικούς” και τα υπόλοιπα μελή της οικογένειας. Άρα γι’ αυτό έχει νόημα το self testing ειδικά την περίοδο των εορτών όπως τώρα τα Χριστούγεννα».

Ο Σωτήρης Τσιόδρας ξεκαθαρίζει πως τα εμβόλια mRNA δεν ενσωματώνονται στο DNA

Επίσης, ο Σωτήρης Τσιόδρας αναφέρθηκε στα εμβόλια mRNA, επισημαίνοντας «το DNA μας δεν κινδυνεύει απο τα εμβόλια mRNA. Τα εμβόλια mRNA δεν μπορούν να ενσωματωθούν στο ανθρωπινό DNA, γιατί το υλικό που περιέχουν είναι εξαιρετικά ασταθές και βραχύβιο. Το mRNA εισχωρεί στο κυτταρόπλασμα και όχι στον πυρήνα του κυττάρου, καθώς του λείπουν τα απαραίτητα ένζυμα για να κάνει εισχωρήσει στο DNA. Άρα τα εμβόλια mRNA απλά μεταφέρουν “οδηγίες” στον οργανισμό μας για το πώς να παράξει πρωτεϊνες που χρειάζεται για την ανοσία. Στη συνέχεια, εντός ολίγων ημερών αποσυντίθενται τα εμβόλια, γι’ αυτό και δεν έχουν μακροχρόνιες ανεπιθύμητες ενέργειες».

Παράλληλα, ο Σωτήρης Τσιόδρας δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να υποκρύπτεται ένα κύμα της παραλλαγής Όμικρον μέσα στο κύμα της μετάλλαξης Δέλτα που ήδη επικρατεί στη χώρα μας και τόνισε ότι τις ημέρες των γιορτών είναι πολύ σημαντικό να τηρήσουμε τα μέτρα που ήδη υπάρχουν, προσθέτοντας «η κατάσταση στην Ευρώπη μάς ανησυχεί, μπορεί να οδηγήσει και σε μία μεγάλη πανδημία της Όμικρον στην Ευρώπη γι’ αυτό παραμένουμε σε επιφυλακή και επαγρύπνηση και αν χρειαστεί να προταθούν επιπλέον μέτρα».

Η τοποθέτηση του Σωτήρη Τσιόδρα για την επαναλοίμωξη

Αναφερόμενος στην επαναλοίμωξη με την Όμικρον από ασθενείς που έχουν νοσήσει ήδη από άλλα στελέχη του ιού, ο Σωτήρης Τσιόδρας είπε ότι φαίνεται από το 1% η επαναλοίμωξη έχει φτάσει στο 8% με τη νέα παραλλαγή και επεσήμανε ότι αυτό σχετίζεται με τον χρόνο που νόσησε κάποιος, αν δηλαδή έχει περάσει ένας χρόνος ή λιγότερο, αλλά και με τον τύπο του ιού από τον οποίο μολύνθηκε αρχικά.

Από την πλευρά του, ο Βασίλειος Γοργούλης, Καθηγητής Ιστολογίας και Δ/ντής Εργαστηρίου Ιστολογίας- Εμβρυολογίας, ανέφερε πως «πηγή του ιου Sars-COV 2 είναι η νυχτερίδα και όχι κάποιο εργαστηριακό πείραμα. Είναι δεκτή για δημοσίευση ελληνική μελέτη που δείχνει ότι, ο ιος όταν εισβάλλει στον οργανισμό προκαλεί στα κύτταρα του πνευμόνων γήρανση (ανοσογήρανση)».

Στην τοποθέτησή του, ο Γεράσιμος Σιάσος, Καθηγητής Καρδιολογίας, Γ’ Καρδιολογική Κλινική στο Νοσοκομείο Σωτηρία και Πρόεδρος Ιατρικής Σχολής ΕΚΠΑ, τόνισε ότι «έχουν νοσηλευτεί πάνω από 4.000 ασθενείς στις πανεπιστημιακές κλινικές του Αττικόν, περίπου 1.000 ασθενείς στην πανεπιστημιακή ΜΕΘ του Ευαγγελισμού και 2000 στο Σωτηρία. Άλλοι 4.500 ασθενείς με Covid-19 έχουν νοσηλευτεί στο Λαϊκό, στο Ιπποκράτειο και στο Αλεξάνδρα», επιχειρώντας να καταδείξει τη συμβολή της ιατρικής σχολής του ΕΚΠΑ, στην αντιμετώπιση της επιδημίας.

Η Παγώνα Λάγιου, καθηγήτρια Υγιεινής και Επιδημιολογίας, Δ/ντρια Εργαστηρίου Υγιεινής Επιδημιολογίας και Ιατρικής Στατιστικής, παρουσίασε την επιδημιολογική εικόνα και τον τρόπο που παρακολουθούν την πορεία της στη Σχολή. Στην τελευταία συνεδρίαση, η υποεπιτροπή επιδημιολογων διαπίστωσε πως για τρίτη συνεχόμενη εβδομάδα η επιδημία είναι σε ύφεση και αρχίζει η αποσυμπίεση του ΕΣΥ.

«Είναι ξεκάθαρη η συσχέτιση εμβολιαστικής κάλυψης και ιικού φορτίου. Η εικόνα θα ήταν πολύ καλή αν δεν είχε προκύψει η μετάλλαξη Όμικρον. 26 κρούσματα της μετάλλαξης έχουν ταυτοποιηθεί στη χώρα. Τα περισσότερα από αυτά δεν σχετίζονται με ταξίδι, γεγονός που δείχνει τη διασπορά. Επίσης, εντοπίζονται σε Κρήτη και Λακωνία. Υπάρχει πολύ μεγάλη μεταδοτικότητα της Όμικρον όπως καταδεικνύουν τα στοιχεία σε άλλες χώρες», υπογράμμισε ο πρόεδρος του ΕΟΔΥ, Θεοκλής Ζαούτης, ενώ σχετικά με τον εμβολιασμό στα παιδιά πρόσθεσε πως «σε ποσοστό 85-90% προστατεύει το εμβόλιο τους πολίτες, με βάση τα στοιχεία στην Ελλάδα. Κατά το 2021, νοσηλεύτηκαν 8 έφηβοι ηλικίας 13-17 χρόνων σε ΜΕΘ Παίδων και ήταν όλοι ανεμβολίαστοι. Κανένα παιδί εμβολιασμένο δεν χρειάστηκε νοσηλεία».

Ο Νίκος Σύψας επεσήμανε «αρχικά πυρετός και ξηρός βήχας, αγευσία και ανοσμία, κόπωση, δύσπνοια και γαστρεντερικές διαταραχές ήταν τα συμπτώματα της covid19. Αλλά όταν εμφανίστηκε η Δέλτα ο ασθενής εμφάνισε καταρροή και βήχα, όπως και στο κρυολόγημα. Όταν το άτομο είναι εμβολιασμένο όμως και νοσήσει από κορωνοϊό, έχει συμπτώματα κοινού κρυολογήματος χωρίς πυρετό! Τα συμπτώματα, λοιπόν, αλλάζουν βάσει των μεταλλάξεων. Τώρα με τη Όμικρον, στοιχειά από την Αγγλία δείχνουν ότι: πονοκέφαλος, πονόλαιμος, φτέρνισμα, βήχας, καταρροή, είναι τα σύμπτωμα της covid 19».

Παράλληλα, ο κ. Σύψας αναφέρθηκε στις μελέτες που έδειξαν ότι η χορήγηση ιβερμεκτίνης δεν αποτρέπει τα συμπτώματα, ούτε τη νοσηλεία. Δεν υπάρχουν συστάσεις και υποδείξεις πουθενά στην παγκόσμια ιατρική για τον κορωνοϊό, ενώ έκανε λόγο για μελέτες που επίσης έδειξαν ότι η χορήγηση βιταμινών και ψευδαργύρου δεν έχει θεραπευτικό αποτέλεσμα στη λοίμωξη covid.

Η Βάνα Παπαευαγγέλου σημείωσε ότι “τα περισσότερα παιδιά ηλικίας κάτω των 10 χρόνων, είναι ασυμπτωματικά όταν νοσούν με Covid-19. Η οξεία φάση σπανιότερα προκαλεί συμπτώματα, όπως υψηλό πυρετό και δύσπνοια. Σύμφωνα με στοιχεία του ΕCDC, χρειάζονται νοσηλεία το 1-2% των υγιών παιδιών. Το 1% των παιδιών στην Ελλάδα χρειάστηκαν νοσηλεία, λόγω της σοβαρής πνευμονίας που εμφάνισαν. Σπανιότερα, εμφανίζουν περικαρδίτιδα, θρομβώσεις, σηπτικό σοκ. Τα παιδιά με χρόνια νοσήματα κινδυνεύουν έως 7 φορές περισσότερο σε σχέση με τα υγιή παιδιά. Στο Παίδων το 70% των εφήβων που νοσηλεύτηκαν, ήταν παχύσαρκοι! Το φλεγμονώδες πολυσυστηματικό σύνδρομο έχει εμφανιστεί αρκετές εβδομάδες μετά τη μόλυνση ή τη νόσηση παιδιών. Άφορα 1 στα 3.000 παιδιά που νοσούν. Τα παρατεινόμενα συμπτώματα στα παιδιά, όπως πυρετός ή γαστρεντερικές διαταραχές, για δυο-τρεις ημέρες σε ένα περιβάλλον, που υπήρχαν ασθενείς κορωνοϊου, ακόμη κι αν δεν νόσησε το παιδί, πρέπει να οδηγήσουν στον παιδίατρο για περαιτέρω έλεγχο. Στο 83% έχει φτάσει η εμβολιαστική κάλυψη των ατόμων ηλικίας άνω των 60 χρόνων, την ώρα που το ποσοστό αυτό σε Ιταλία, Βέλγιο, Αυστρία φτάνει το 90% και στην Ισπανία και την Πορτογαλία αγγίζει το 100%», κάνοντας έκκληση για εμβολιασμό.

Όταν τον λόγο πήρε η Αντωνία Κουτσούκου, Καθηγήτρια Πνευμονολογίας και Εντατικής Θεραπείας, Δ/ντρια Α΄ Πνευμονολογικής Κλινικής στο Νοσοκομείο Σωτηρία, τόνισε «είναι συχνό το σύνδρομο οξείας αναπνευστικής δυσχέρειας στους ασθενείς που μπαίνουν στη ΜΕΘ, λόγω covid19. Αρκετοί μπαίνουν με υπερπυρεξία (πυρετός πάνω από 40), κάποιο ισχαιμικό επεισόδιο, επηρεασμένη ηπατική λειτουργία, νεφρική λειτουργία και θρομβωτική νόσο. Επίσης βαριές ενδονοσοκομειακές λοιμώξεις μπορούν να οδηγήσουν τον ασθενή από την ειδική μονάδα covid στη ΜΕΘ».

Για τους παράγοντες που καθορίζουν την εξέλιξη της πορείας ενός ασθενούς με Covid, ο κ. Σύψας ανέφερε «ποιος ασθενής δεν θα πάει καλά; Αυτό είναι το κρίσιμο ερώτημα για τους γιατρούς. Βάσει των προγνωστικών σκορ (παράγοντες) εκτιμάται πώς θα πάει ο ασθενής με Covid19. Υπάρχουν διεθνώς πολλά τέτοια σκορ, αλλά αυτό που πρακτικά βοηθά είναι:

– Αν είναι εμβολιασμένος ο ασθενής
– Παράγοντες κίνδυνου όπως ηλικία, υποκείμενα νοσήματα, παχυσαρκία, οξυγόνο (υποξία)
– Ακτινογραφία

Με αυτό τον τρόπο εκτιμάται η πορεία του ασθενή με Covid19 στην Ελλάδα».

Η Αναστασία Κοτανιδου είπε πως οι ΜΕΘ στην Ελλάδα είχαν θνητότητα 30-35% διαχρονικά. «Οι Έλληνες εντατικολόγοι είχαν διαχειριστεί πολύ βαριά περιστατικά. Μέτα το δεύτερο κύμα, τα καλά αποτελέσματα μειώθηκαν λόγω της επιβάρυνσης που δέχθηκε το σύστημα υγείας και της βαριάς κλινικής εικόνας που είχαν οι ασθενείς», πρόσθεσε.

Τα συμπτώματα της long covid που εμμένουν έως και τέσσερις μήνες και πλήττουν όλα τα συστήματα του οργανισμού, παρουσίασε ο καθηγητής Πνευμονολογίας, Στέλιος Λουκιδης, συμπληρώνοντας. «υπάρχουν πρωτόκολλα παρακολούθησης στους 3, 6, 12 μήνες για τους ασθενείς με long covid. Είναι πολύ μεγάλο το ποσοστό των ατόμων που αντιμετωπίζουν κατάθλιψη μετά τη νόσο», ενώ για τα μονοκλωνικά αντισώματα ξεκαθάρισε «γίνεται συλλογή των στοιχείων για τους ασθενείς με Covid-19, που έλαβαν τα μονοκλωνικά στη χώρα μας, ώστε να φανεί αν όντως είχαν αποτελέσματα στη θεραπεία των ασθενών».

Ο Καθηγητής Ιατρικής Μικροβιολογίας, Σπυρίδων Πουρνάρας επεσήμανε «πλέον θα αρχίσει να εφαρμόζεται ταυτόχρονα ο έλεγχος των τύπων της γρίπης, του αναπνευστικού συγκυτιακου ίου και του κορωνοϊού», ενώ για τις θεραπείες που εφαρμόζονται κατά της Covid, σημείωσε «στα νοσοκομεία γίνεται καλύτερη οξυγονοθεραπεία, είναι η καλύτερη θεραπευτική παρέμβαση που κάνουμε. Επίσης, ακολουθούμε και θεραπεία με κορτικοστεροειδή. Μέσα στη νοσηλεία είναι κομβική η θεραπεία των άλλων νοσημάτων που κατά κύριο λόγο έχουν οι ασθενείς με Covid-19. Τα αντιβιοτικά δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται παρά μόνο στη νοσηλεία νοσοκομείου, διότι αποτελούν ένα υπερόπλο που έχει αποτέλεσμα στις επαναλοιμώξεις του ασθενή Covid που αν έχει αχρηστευθεί στη χορήγηση εκτός νοσοκομείου, δεν έχει αποτέλεσμα μετά».

Για τη θεραπεία, ο κ. Λουκίδης τόνισε «στο σπίτι έχουμε καταστρατήγιση φάρμακων και παρεμβάσεων, όπως αντιβιοτικά, που όμως δεν προσφέρουν τίποτα. Ιδανική θεραπεία δεν υπάρχει. Στο νοσοκομείο έχουμε δει ότι είναι καλύτερη η οξυγονοθεραπεία με high flow. Την θεωρώ ως την πιο σημαντική παρέμβαση. Τα κορτικοειδη, οι ανοσοπαρεμβάσεις για μείωση της φλεγμονής, η θεραπεία συνοσηροτήτων (υποκείμενα νοσήματα που αποδιοργανώνονται). Επίσης συνδυαστικά οδηγούν σε έλεγχο της covid-19. Κατά την vοσηλεία δεν μπορούμε να βρούμε ακόμα την απολυτή ένδειξη για να δώσουμε αντιβιοτικά. Οπότε προτιμάμε να τα κρατάμε για τις οξείες φάσεις δηλ. Κατά την νοσηλεία στη ΜΕΘ».

Η Καθηγήτρια Παιδιατρικής Λοιμωξιολογίας, Μαρία Τσολιά ανέφερε τις παρενέργειες του εμβολίου κατά του κορωνοϊού, τονίζοντας ότι το 2-5% αντιστοιχεί σε αναφυλακτικές αντιδράσεις, ποσοστό ανάλογο με εκείνο σε όλους τους εμβολιασμούς.

Σε άλλα σημεία της ενημέρωσης, ανέφερε:

– «Αξίζει να σημειωθεί πως η πλειοψηφία των ασθενών με Covid-19 που ανιχνεύτηκαν με τη μετάλλαξη Όμικρον, διαγνωστηκαν θετικοί με rapid test, γεγονός που εκτιμήθηκε ως πολύ σημαντικό στη διάγνωστικη αξία του μεταλλαγμένου στελέχους με τα διαθέσιμα rapid test».

– «Έχει ξεκινήσει σε δέκα μεγάλα νοσοκομεία της χώρας πρόγραμμα εκπαίδευσης του προσωπικού των ΜΕΘ, τα αποτελέσματα του οποίου θα φανεί το επόμενο εξάμηνο».

– «Πάντως, παγκόσμια οι ενδονοσοκομειακες λοιμώξεις έχουν αυξηθεί λόγω της επιβάρυνσης των ΜΕΘ και της κατάχρησης των αντιοβιοτικών. Ενδεικτικά, στις ΗΠΑ καταγράφεται αύξηση των ενδονοσοκομειακων λοιμωξεων κατά 50%».

– «Το 50% των δικαιούχων της αναμνηστικής δόσης, στη χώρα μας έχει εμβολιαστεί, και το 23% έχει προγραμματίσει το ραντεβού του».

Ο Τσιάρτας ξαναχτυπά: «Την ελληνική σημαία πρέπει να την κρατούν Έλληνες»

0

Ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής Βασίλης Τσιάρτας με ανάρτησή του στα social media τοποθετήθηκε για το θέμα της ελληνικής σημαίας, λέγοντας πως πρέπει να την κρατάνε μόνο Έλληνες.

Το θέμα με τον 11χρονο Αφγανό Αμίρ βρίσκεται στις πρώτες θέσεις της επικαιρότητας, με τον νεαρό μαθητή να έχει κληρωθεί να είναι σημαιοφόρος για την παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου.

Μερικές ημέρες αργότερα έγινε επίθεση με πέτρες στο σπίτι όπου μένει ο Αμίρ με την οικογένειά του στη Δάφνη και χθες ο 11χρονος επισκέφτηκε τον πρωθυπουργό στο Μέγαρο Μαξίμου, όπου ο Αλέξης Τσίπρας του έδωσε ως συμβολικό δώρο μία ελληνική σημαία.

Ο Βασίλης Τσιάρτας, λοιπόν, τοποθετήθηκε με ανάρτηση του στο facebook για το θέμα της ελληνικής σημαίας, γράφοντας: «Την ελληνική σημαία πρέπει να την κρατάνε Έλληνες. Αδιαπραγμάτευτο». Να θυμίσουμε ότι ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής και Πρωταθλητής Ευρώπης με την Εθνική το 2004 είχε ξεσηκώσει σάλο με όσα είχε γράψει κατά των βουλευτών που είχαν ψηφίσει για την αλλαγή φύλλου από την ηλικία των 15 ετών.

Η ανάρτηση του:

b0893fd5602dfb12fb9762d8b1efb767

Ο Τσιάρας για την 12χρονη – «Ο βιασμός ανηλίκου τιμωρείται με μια και μόνο ποινή, τα ισόβια»

Για τη φρικτή υπόθεση στα Σεπόλια τοποθετήθηκε ο υπουργός Δικαιοσύνης, Κώστας Τσιάρας, τονίζοντας ότι οι βιαστές ανηλίκων που εμπλέκονται στην υπόθεση είναι αντιμέτωποι με ποινή ισόβιας κάθειρξης.

Ο υπουργός Δικαιοσύνης δήλωσε πως η εισαγγελία θα αποφασίσει για το εάν θα δημοσιοποιηθούν τα ονόματα της λίστας με τους 213 εμπλεκόμενους στην υπόθεση της 12χρονης.

Παράλληλα τόνισε πως θα υπάρξει νομοθετική πρωτοβουλία για την καταχώρηση των υποθέσεων που σχετίζονται με ανήλικα παιδιά. Επίσης, ανέφερε πως μία από τις μεγαλύτερες παθογένειες του δικαστικού συστήματος είναι οι καθυστερήσεις στην έκδοση αποφάσεων.

Δείτε το βίντεο:

Ο Τσεπάνης από το Survivor έχει δίδυμο αδελφό και είναι σαν δυο σταγόνες νερό

Ο Κωνσταντίνος Τσεπάνης βγήκε από το Survivor και πραγματοποιεί sexy φωτογράφιση  Χ 2, στο Down Town. Ο αδερφός του, Δημήτρης Τσεπάνης, ποζάρει μαζί του μόνο με πετσέτα και μαγιό και για τις θαυμάστριες η χαρά είναι διπλή!

Ο Κωνσταντίνος και ο Δημήτρης Τσεπάνης μιλούν στον Τάσο Μπιμπισίδη και για την καταγωγή τους, ξεκαθαρίζοντας μια για πάντα κάποια πράγματα.

adf677ae703f8233a958c51261b44730 1

Κωνσταντίνος: «Η καταγωγή μας είναι από την όμορφη Βόρεια Ήπειρο. Να το ξεκαθαρίσουμε λίγο αυτό. Η Βόρεια Ήπειρος είναι μετά τα σύνορα της Αλβανίας, αλλά πρόκειται για ελληνόφωνα χωριά. Είμαστε Έλληνες, μαθαίνουμε την ελληνική γλώσσα, ο παππούς μου είχε την ελληνική σημαία στο σπίτι. Μεγαλώσαμε με Έλληνες παππούδες, με Έλληνες γονείς. Η μητέρα μας ήταν δασκάλα στο ελληνικό δημοτικό σχολείο. Μια όμορφη κι ευαίσθητη γυναίκα που μας μεγάλωσε με πολλή αγάπη. Ήρθαμε στην Ελλάδα για μια καλύτερη ζωή.

Δημήτρης: Είχαμε κόσμο στην Ελλάδα, είχαμε γνωστούς, συγγενείς, γι’ αυτό κατεβήκαμε στην Αθήνα. Δεν μας έλειψε το φαγητό, δεν μας έλειψε τίποτα. Η μητέρα μου ήταν ένας μορφωμένος άνθρωπος, είχε μια καλή δουλειά. Αλλά ερωτευμένη με τον πατέρα μου, τον ακολούθησε στην Αθήνα.

cefca9ea6453ec05fc92becc02140e6e

Κωνσταντίνος: Δουλεύαμε από τα 13 μας. Μοίραζα φυλλάδια, δούλευα σε καφετέριες. Η μητέρα μας δούλευε κι αυτή από το πρωί μέχρι το βράδυ και είχε άγχος, δεν ήθελε να δουλεύουμε. Αλλά δεν γινόταν αλλιώς.