Blog Σελίδα 4173

Γιάννης Καλλιάνος: «Θα γίνω ο εφιάλτης τους – Τίποτα δεν θα μείνει αναπάντητο»


Γιάννης Καλλιάνος: «Θα γίνω ο εφιάλτης τους»

Το μήνυμα πως «τίποτα δεν θα γίνει αναπάντητο» έστειλε ο Γιάννης Καλλιάνος μετά το σάλο που έχει ξεσπάσει με τον θάνατο του πατέρα του, ενώ την ίδια ώρα κάλεσε τον υπουργό Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη να βγει δημόσια να πει ότι έχει δίκιο.

«Θα γίνω ο εφιάλτης τους» διεμήνυσε ο Γιάννης Καλλιάνος σε νέες δηλώσεις του για τον θάνατο του πατέρα του, μιλώντας στον ΑΝΤ1 και στην κάμερα της εκπομπής «Το Πρωινό».



«Όλα θα πάρουν τον δρόμο τους, τίποτα δεν θα μείνει αναπάντητο. Όσοι πήραν ελαφρά την περίπτωση του πατέρα μου, θα λογοδοτήσουν. Θα κληθούν να δώσουν εξηγήσεις οι γιατροί», είπε ο ίδιος.

Ο ίδιος σημείωσε πως τον πήραν τηλέφωνο τόσο ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης όσο και ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης Στέφανο Κασσελάκη.

Στη συνέχεια, σε νέα παρέμβασή του στην εκπομπή «Το Πρωινό», ο ίδιος ξέσπασε και κατά του Άδωνι Γεωργιάδη, δηλώνοντας «απορώ πως δεν βγαίνει ο Άδωνις να πει ότι έχω δίκιο».

«Καλώ τον Άδωνι Γεωργιάδη να βγει να πει όσα του έλεγα», τόνισε ο ίδιος.

Όπως αποκάλυψε ο Γιάννης Καλλιάνος, ο Άδωνις Γεωργιάδης του είπε στο τηλέφωνο: «Γιάννη, έχει γίνει ιατρικό συμβούλιο και ο πατέρας σου πάει εξαιρετικά».

«Ο Άδωνις ο φίλος να πει δημόσια όσα μου είπε, ότι οι γιατροί του έλεγαν ότι πάει εξαιρετικά και τρεις ημέρες μετά ο πατέρας μου πέθανε».




«Θα ήταν λάθος η διασωλήνωση»

Την ίδια ώρα, ο καθηγητής αγγειοχειρουργικής, στον οποίο έχει αναφερθεί προσωπικά ο Γιάννης Καλλιάνος, απαντά στις κατηγορίες, μέσω των πληρεξουσίων δικηγόρων του Μιχάλη Δημητρακόπουλου και Γιάννη Παπαριστείδη.

Ο ίδιος τονίζει ότι οι γιατροί προσπάθησαν να αντιμετωπίσουν τα πολλαπλά προβλήματα υγείας που αντιμετώπιζε ο πατέρας του Γιάννη Καλλιάνου και πως θα ήταν λάθος η διασωλήνωση του ασθενούς, καθώς η αποσωλήνωσή του θα ήταν αδύνατη.

Πιο αναλυτικά, η δήλωσή του έχει ως εξής:

«Ο εντολέας μας Ι.Κ., Καθηγητής Αγγειοχειρουργικής, εκφράζει την ειλικρινή του λύπη για τον θάνατο του Δημητρίου Καλλιάνου. Όλοι οι ιατροί προσπάθησαν να αντιμετωπίσουν τα πολλαπλά προβλήματα της υγείας, που είχε ο αποθανών, όπως επιτάσσει το ιατρικό τους καθήκον και όπως λειτουργούν σε όλους τους ασθενείς ανεξαιρέτως.

Η πολυπλοκότητα των προβλημάτων υγείας του αποθανόντος επέβαλε τη συνεργασία καρδιολόγου, πνευμονολόγου, νεφρολόγου, λοιμωξιολόγου και εντατικολόγου. Η επιστημονική άποψη όλων των ανωτέρω ήταν ότι η τυχόν διασωλήνωση του ασθενούς, χωρίς να υπάρχει απόλυτη ένδειξη, θα αποτελούσε εσφαλμένη ιατρική πράξη, καθώς η αποσωλήνωσή του θα ήταν πρακτικώς αδύνατη.

Η εισαγωγή ασθενών στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας (Μ.Ε.Θ.) διέπεται από αυστηρούς ιατρικούς κανόνες, που ισχύουν για όλους τους ανθρώπους, και η σχετική απόφαση λαμβάνεται από όλους τους θεράποντες ιατρούς. Η εισαγωγή στην Μ.Ε.Θ. μη διασωληνωμένου ασθενούς, που δεν πληρούσε τις ιατρικές προϋποθέσεις και συγχρόνως ήταν συγγενής Βουλευτού, θα αποτελούσε ανεπίτρεπτη διακριτική μεταχείριση. Κατά τη διάρκεια της 23ης Απριλίου, ο ασθενής παρουσίασε επιδείνωση και αποφασίστηκε η εισαγωγή στη Μ.Ε.Θ. στις 18.30, αφού προηγήθηκε η διασωλήνωσή του. Δυστυχώς η λίαν επιβαρυμένη υγεία του δεν επέτρεψε την αποφυγή του μοιραίου».

Βακτήρια βαμπίρ: Τι ανακάλυψαν οι επιστήμονες για τις λοιμώξεις στο αίμα

0

Ερευνητές ανακάλυψαν ότι ορισμένα βακτήρια έλκονται από το ανθρώπινο αίμα, ένα φαινόμενο που αποκαλούν “βακτηριακό βαμπιρισμό”.

  • Τα βακτήρια τρέφονται με τον ορό του αίματος, ο οποίος περιέχει θρεπτικά συστατικά.
  • Η σερίνη, ένα αμινοξύ που βρίσκεται στο αίμα, φαίνεται να είναι ιδιαίτερα ελκυστική για τα βακτήρια.
  • Το εύρημα μπορεί να βοηθήσει στην ανάπτυξη νέων θεραπειών για λοιμώξεις του αίματος.

Μερικά από τα πιο θανατηφόρα βακτήρια του κόσμου αναζητούν και τρέφονται με ανθρώπινο αίμα, ένα φαινόμενο που ανακαλύφθηκε πρόσφατα και οι ερευνητές αποκαλούν «βακτηριακό βαμπιρισμό».

Μια ομάδα με επικεφαλής τους ερευνητές του Washington State University ανακάλυψε ότι τα βακτήρια έλκονται από το υγρό μέρος του αίματος ή τον ορό, το οποίο περιέχει θρεπτικά συστατικά που οι μικροοργανισμοί μπορούν να χρησιμοποιήσουν ως τροφή. Μία από τις χημικές ουσίες που έμοιαζαν ιδιαίτερα ελκυστικές για τους επιβλαβείς μικροοργανισμούς ήταν η σερίνη, ένα αμινοξύ που βρίσκεται στο ανθρώπινο αίμα και είναι επίσης ένα κοινό συστατικό σε ροφήματα πρωτεΐνης.

Το εύρημα της έρευνας, που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό eLife, παρέχει νέες γνώσεις για το πώς εμφανίζονται οι λοιμώξεις του αίματος και θα μπορούσαν ενδεχομένως να αντιμετωπιστούν.

Βακτήρια: Μελέτη και πειραματισμός

«Τα βακτήρια που μολύνουν την κυκλοφορία του αίματος μπορεί να είναι θανατηφόρα», δήλωσε ο Arden Baylink, καθηγητής στο Κολλέγιο Κτηνιατρικής του WSU και συγγραφέας της έρευνας. «Μάθαμε ότι μερικοί από τους μικροοργανισμούς που προκαλούν συχνότερα λοιμώξεις της κυκλοφορίας του αίματος στην πραγματικότητα αισθάνονται μια χημική ουσία στο ανθρώπινο αίμα και κολυμπούν προς αυτήν».

Ο Δρ. Baylink και οι συνεργάτες του βρήκαν ότι τουλάχιστον τρεις τύποι βακτηρίων, η Salmonella enterica, η Escherichia coli και το Citrobacter koseri, έλκονται από τον ανθρώπινο ορό. Αυτοί οι μικροοργανισμοί είναι η κύρια αιτία θανάτου για άτομα που πάσχουν από φλεγμονώδεις ασθένειες του εντέρου, περίπου το 1% του πληθυσμού. Αυτοί οι ασθενείς έχουν συχνά εντερική αιμορραγία που μπορεί να είναι σημείο εισόδου για τα βακτήρια στην κυκλοφορία του αίματος.

Χρησιμοποιώντας ένα σύστημα μικροσκοπίου υψηλής ισχύος που σχεδιάστηκε από τον Δρ. Baylink και ονομάζεται Chemosensory Injection Rig Assay, οι ερευνητές προσομοίωσαν την εντερική αιμορραγία εγχύοντας μικροσκοπικές ποσότητες ανθρώπινου ορού και παρακολουθώντας καθώς οι μικροοργανισμοί πλοηγούνται προς την πηγή. Η απόκριση είναι ταχεία -χρειάζεται λιγότερο από ένα λεπτό για να βρουν τον ορό τα βακτήρια που προκαλούν την ασθένεια.

Δυνατότητα για νέες θεραπείες

Ως μέρος της μελέτης, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι η σαλμονέλα έχει έναν ειδικό υποδοχέα πρωτεΐνης που ονομάζεται Tsr και επιτρέπει στα βακτήρια να αισθάνονται και να κολυμπούν προς τον ορό. Χρησιμοποιώντας μια τεχνική που ονομάζεται κρυσταλλογραφία πρωτεΐνης, μπόρεσαν να δουν τα άτομα της πρωτεΐνης που αλληλεπιδρούν με τη σερίνη. Οι επιστήμονες πιστεύουν ότι η σερίνη είναι μία από τις χημικές ουσίες από το αίμα που τα βακτήρια αντιλαμβάνονται και καταναλώνουν.

«Μαθαίνοντας πώς αυτά τα βακτήρια είναι σε θέση να ανιχνεύουν πηγές αίματος, στο μέλλον θα μπορούσαμε να αναπτύξουμε νέα φάρμακα που εμποδίζουν αυτή την ικανότητα. Αυτά τα φάρμακα θα μπορούσαν να βελτιώσουν τη ζωή και την υγεία των ατόμων με φλεγμονώδεις ασθένειες του εντέρου που διατρέχουν υψηλό κίνδυνο για λοιμώξεις του αίματος», κατέληξαν οι επιστήμονες.

Γενέθλια για την Νικολέττα Ράλλη: Έκλεισε τα 41 και η κόρη της της ευχήθnκε με τον πιο τρuφερό τρόπο

0

Με τον καλύτερο τρόπο επέλεξε να γιορτάσει τα γενέθλιά της η Νικολέττα Ράλλη.

Η παρουσιάστρια έγινε 41 ετών και πέρασε αυτές τις ώρες μαζί με την κόρη που έχει αποκτήσει με τον Μιχάλη Ανδρίτσο πριν από τέσσερα χρόνια περίπου. Η μικρή Σοφία έχει αλλάξει τη ζωή της, και την έχει ομορφύνει, αφού πλέον αφιερώνει σε εκείνη το 100% του χρόνου της.

Η κόρη της πρωταγωνίστησε, μάλιστα, και στο πρόσφατο βίντεο που ανέβασε η Νικολέττα Ράλλη για τα γενέθλιά της πριν από λίγες ώρες, καθώς ακούγεται να της τραγουδάει το Happy Birthday. Μάλιστα της… «έκλεψε» και τα κεράκια, αφού πριν προλάβει η παρουσιάστρια να τα σβήσει, έχοντας ακούσει το παραδοσιακό τραγούδι των γενεθλίων, η μικρή φύσηξε πρώτη.

Η Νικολέττα Ράλλη δεν κρύβει την ηλικία της

Στην τούρτα-προφιτερόλ με φράουλες η Νικολέττα Ράλλη είχε βάλει τα κεράκια με το νούμερο 41, αφού δεν κρύβει την ηλικία της. Η παρουσιάστρια ανέβασε ενθουσιασμένη το συγκεκριμένο στιγμιότυπο και δεν έκρυψε πως το τελευταίο διάστημα βιώνει την απόλυτη οικογενειακή ευτυχία.

«Είναι αυτές οι καλύτερες ευχές που μου δόθηκαν ποτέ;! Είναι. Να είμαστε όλοι καλά και καλό Πάσχα σε όλους feeling young and beautiful, as always στην τοποθεσία Αθήνα» έγραψε στη λεζάντα του βίντεο που ανέβασε στο Instagram η Νικολέττα Ράλλη.

Δείτε το βίντεο:

Ελεονώρα Μελέτη: Η σuγκίνηση on air με τα τρυφερά λόγια του συζύγου της, Θοδωρή Μαροσούλη – «Σ’ αγαπώ»

Η Ελεονώρα Μελέτη το βράδυ της Πέμπτης 25/4 βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου, Ενώπιος Ενωπίω.

Η παρουσιάστρια που κατεβαίνει υποψήφια στις Ευρωεκλογές με τη Νέα Δημοκρατία, δέχτηκε μια μικρή έκπληξη από τον σύζυγό της, Θοδωρή Μαροσούλη, ο οποίος μίλησε για πρώτη φορά τηλεοπτικά, ενώ δεν δίστασε να αναφερθεί με τρυφερότητα στη γυναίκα της ζωής του.

Δείτε το βίντεο:

«Είχαμε πάει για φαγητό στο κέντρο της Αθήνας όπου, με το που ήρθε, ξεκινήσαμε να μιλάμε και τελείωσε η βραδιά χωρίς να υπάρχει κανένας άλλος στην παρέα μας. Από εκείνη την παρέα ήξερα ότι θα είναι η μητέρα των παιδιών μου, η σύντροφος μου, η γυναίκα που θα με ακολουθήσει για το υπόλοιπο της ζωής μου», είπε αρχικά ο Θοδωρής Μαροσούλης.

«Η γέννηση της κόρης μας ήταν το απόγειο στη σχέση μας. Είναι το απόγειο της ευτυχίας και της ολοκλήρωσης. Με το που γνωριστήκαμε, μετά από δυο μήνες, η Ελεονώρα έμεινε έγκυος άρα δεν έχουμε την ζωή πριν και μετά. Έχουμε την ζωή μόνο μετά την κόρη μας. Η έννοια της μάνας, από όλες τις απόψεις. Σε όλα βάζει τον εαυτό της πίσω και πρώτα το παιδί. Επειδή έχω άποψη από μαμάδες της βάζω 10!», πρόσθεσε ο Θοδωρής Μαροσούλης.

Κλείνοντας ο σύζυγος της παρουσιάστριας τόνισε: «Η Ελεονώρα πιστεύω ότι μπορεί να κάνει τα πάντα. Είναι μια άξια, πανέξυπνη και χαρισματική γυναίκα και πιστή. Έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη μου πανηγυρικά. Σου εύχομαι να κάνεις αυτό που έχεις στο μυαλό σου, είμαι σίγουρος για εσένα και ξέρω ότι στο τέλος θα χειροκροτούν όλοι πανηγυρικά. Σ’ αγαπώ».

Σάκχαρο: Ποιες είναι οι φυσιολογικές τιμές σε κάθε ηλικία

0

Τι ισχύει για τα παιδιά και τι για τους ενήλικες. Οι διαφοροποιήσεις στους ασθενείς με διαβήτη.

Η γλυκόζη (σάκχαρο) είναι η κύρια πηγή ενέργειας για τα περισσότερα κύτταρα του σώματος, συμπεριλαμβανομένων αυτών του εγκεφάλου. Παράγεται όταν καταναλώνουμε υδατάνθρακες, οι οποίοι μετατρέπονται γρήγορα σε σάκχαρο στον οργανισμό μας.

Τρόφιμα πλούσια σε υδατάνθρακες είναι φρούτα, δημητριακά, ψωμί, ζυμαρικά, ρύζι και γλυκά. Η κατανάλωση ιδίως των επεξεργασμένων (λευκών) υδατανθράκων μπορεί να αυξήσει γρήγορα τα επίπεδα του σακχάρου (ή γλυκόζης) στο αίμα.

Τα επίπεδα αυτά ομαλοποιεί η ορμόνη ινσουλίνη, η οποία παράγεται από το πάγκρεας αναλόγως με τις ανάγκες του οργανισμού.

Τα επίπεδα σακχάρου δεν είναι τα ίδια σε όλους τους ανθρώπους. Οι φυσιολογικές τιμές τους παρουσιάζουν διακύμανση αναλόγως με:

  • Την ηλικία
  • Το επίπεδο της φυσικής δραστηριότητας
  • Το στρες
  • Τα νοσήματα
  • Τη λήψη φαρμάκων

Παιδιά και έφηβοι

Σύμφωνα με ειδικούς από το Νοσοκομείο Παίδων Benioff του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια στο Σαν Φρανσίσκο (UCSF), στα υγιή παιδιά που υποβάλλονται σε εξέταση γλυκόζης νηστείας το σάκχαρο φυσιολογικά πρέπει να κυμαίνεται μεταξύ 70 και 100 mg/dl.

Η γλυκόζη νηστείας είναι αυτή που μετριέται στο αίμα όταν έχουν προηγηθεί τουλάχιστον 8 ώρες χωρίς κατανάλωση φαγητού. Το επίπεδο των 70-100 mg/dl ισχύει για όλα τα υγιή παιδιά και τους εφήβους (ηλικίες από βρέφη έως και 19 ετών).

Αν η μέτρηση της γλυκόζης γίνει σε τυχαία στιγμή μέσα στην ημέρα, τα φυσιολογικά επίπεδα εξαρτώνται από την τελευταία φορά που έφαγε το παιδί. Συνήθως όμως είναι κάτω από 125 mg/dl, όταν δεν έχει διαβήτη.

Αν ένα παιδί ή έφηβος έχει σακχαρώδη διαβήτη τύπου 1, το σάκχαρο νηστείας θεωρείται ιδανικό όταν εμπίπτει εντός ορισμένων ορίων. Οι τιμές-στόχος είναι οι εξής:

  • Παιδιά κάτω των 6 ετών: 100-180 mg/dl το πρωί που ξυπνάνε και 110-220 mg/dl το βράδυ πριν μπουν για ύπνο
  • Παιδιά 6-12 ετών: 90-180 mg/dl το πρωί που ξυπνάνε και 100-180 mg/dl το βράδυ πριν μπουν για ύπνο
  • Έφηβοι και νεαροί ενήλικες 13-19 ετών: 90-130 mg/dl το πρωί που ξυπνάνε και 90-150 mg/dl το βράδυ πριν μπουν για ύπνο

Οι ενήλικες

Στους υγιείς ενήλικες άνω των 19 ετών, φυσιολογικό θεωρείται το σάκχαρο νηστείας όταν είναι κάτω από 100 mg/dl, σύμφωνα με την Αμερικανική Εταιρεία Διαβήτη (ADA).

Στους ενήλικες με διαβήτη τύπου 1 τα επίπεδα-στόχος του σακχάρου εξατομικεύονται αναλόγως με τις ανάγκες κάθε ασθενούς. Σε γενικές γραμμές συνιστάται να κυμαίνεται από 90 έως 130 mg/dl το πρωί που ξυπνάνε (σάκχαρο νηστείας). Επιπλέον:

  • Μία έως δύο ώρες μετά το φαγητό, πρέπει να είναι κάτω από 180 mg/dl
  • Πριν μπουν για ύπνο το βράδυ πρέπει να κυμαίνεται μεταξύ 90 και 150 mg/dl

Στους ενήλικες με διαβήτη τύπου 2 το σάκχαρο-στόχος πάλι εξατομικεύεται. Σε γενικές γραμμές πρέπει να είναι:

  • Από 80 έως 130 mg/dl το πρωί μετά την πρωινή έγερση
  • Κάτω από 180 mg/dl μία έως δύο ώρες μετά το φαγητό

Οι τιμές του σακχάρου κάτω από 140 mg/dl δύο ώρες μετά το φαγητό υποδηλώνουν ότι το σάκχαρο είναι φυσιολογικό, τονίζει η ADA.

Πηγή: iatropedia.gr

Survivor: Αποχώρησε ο Γιάννης Περπατάρης – «Έφτασα στα όριά μου»

Την μάχη που θα οδηγούσε στην αποχώρηση έδωσαν το βράδυ της Πέμπτης 25/4 οι παίκτες του Survivor.

Ο λόγος για τον Χριστόφορο Ταξίδη, τον Θοδωρή Τουρκογέωργο, τον Γιάννη Περπατάρη και την Δώρα Νικολή που συνάντησαν τον Γιώργο Λιανό στον στίβο μάχης.

H Δώρα Νικολή και ο Θοδωρής Τουρκογέωργος κέρδισαν τους δυο τους αντιπάλους με αποτέλεσμα να παρακολουθήσουν από τον πάγκο σαν θεατές την τελική μάχη.

Αυτήν δηλαδή που έδωσαν στη συνέχεια ο Χριστόφορος Ταξίδης και ο Γιάννης Περπατάρης, με τον πρώτο να καταφέρνει να πάρει και τις τρεις νίκες, με αποτέλεσμα ο Γιάννης Περπατάρης να βρεθεί εκτός παιχνιδιού.







Συνεχίζει την νησιωτική περιοδεία του ο Κασσελάκης: Έφτασε στη Λέρο

Συνεχίζει την περιοδεία του στα νησιά του Αιγαίου ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Στέφανος Κασσελάκης με επόμενο σταθμό τη Λέρο, όπου έφτασε το μεσημέρι της Πέμπτης.

kasselakis leros 6

Οι κάτοικοι του επιφύλαξαν θερμή υποδοχή κατά την άφιξή του στο ακριτικό νησί, όταν έφτασε στο λιμάνι.

kasselakis 7 leros

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ,  που συνοδεύεται στην περιοδεία του από τον βουλευτή και Τομεάρχη Εθνικής Άμυνας Ευάγγελο Αποστολάκη είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει τους κατοίκους του νησιού και να ακούσει τις αγωνίες και τους προβληματισμούς τους, αλλά και να αναπτύξει τις θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για τη στήριξη της νησιωτικότητας.

kasselakis leros 4
%CE%BA%CE%B1%CF%83%CF%83%CE%B5%CE%BB%CE%B1%CE%BA%CE%B7%CF%83 %CE%BB%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%83
kasselakis 3 leros
kasselakis 1
kasselakis 2

Ποια είναι η καλύτερη ώρα για να παίρνετε βıταμίνη D

Tι δείχνουν οι έως τώρα μελέτες για τη λήψη της βιταμίνης με γεμάτο ή άδειο στομάχι. Τι να προσέχετε.

Αν λαμβάνετε φάρμακα, ξέρετε πόση προσπάθεια απαιτείται μετά από λίγο καιρό για να θυμάστε να τα παίρνετε στην ώρα τους. Πόσο μάλλον που άλλα πρέπει να λαμβάνονται πρωί και άλλα απόγευμα, μαζί με το φαγητό ή με άδειο στομάχι, κάποια μία ή δύο ώρες νωρίτερα ή αργότερα. Τι ισχύει όμως για τη βιταμίνη D; Υπάρχει καλύτερη ώρα για τη λήψη της; Και ποια είναι αυτή;

Κατ’ αρχάς, η βιταμίνη D είναι μία λιποδιαλυτή βιταμίνη. Αυτό σημαίνει πως απορροφάται καλύτερα από τον οργανισμό όταν συνδυάζεται με τροφή πλούσια σε λιπαρά.

Παλαιότερη μελέτη σε 17 εθελοντές έδειξε πως όσοι την λάμβαναν μαζί με το μεγαλύτερο γεύμα της ημέρας, παρουσίασαν αύξηση στα επίπεδά της στο αίμα τους κατά σχεδόν 50% μέσα σε 2-3 μήνες. Στη μελέτη είχαν συμμετάσχει εθελοντές ηλικίας άνω των 50 ετών.

Σε μία άλλη μελέτη, η λήψη της βιταμίνης με γεύμα πλούσιο σε λίπη οδήγησε σε αύξηση των επιπέδων της κατά 32% σε 12 ώρες. Γι’ αυτό τον λόγο συνιστάται να παίρνετε την βιταμίνη D μαζί με ένα κύριο γεύμα της ημέρας.

Μεσημεριανό ή βραδινό;

Μία πολύ καλή ιδέα θα ήταν να την λαμβάνετε μαζί με το πρωινό σας, αρκεί αυτό να μην περιορίζετε σε μία κούπα καφέ με μία σκέτη φρυγανιά. Τρόφιμα που περιέχουν πολλά λιπαρά και ευνοούν την απορρόφησή της είναι ενδεικτικά:

  • Πλήρη γαλακτοκομικά
  • Αυγά
  • Ξηροί καρποί (π.χ. καρύδια)
  • Αβοκάντο

Αντιθέτως, η λήψη της με το βραδινό γεύμα ίσως δεν θα ήταν η καλύτερη λύση. Η έλλειψή της κατ’ επανάληψιν έχει σχετισθεί με:

  • Σημαντική διαταραχή του ύπνου
  • Μείωση της ποιότητάς του
  • Μείωση της διάρκειάς του

Υπάρχουν, όμως, ανέκδοτες μαρτυρίες (όχι μελέτες) ότι η λήψη της το βράδυ ενδέχεται να επηρεάζει την παραγωγή της μελατονίνης. Η μελατονίνη είναι η ορμόνη που ρυθμίζει τον κύκλο του ύπνου. Η μείωση της παραγωγής της μας εμποδίζει να κοιμηθούμε ήσυχα το βράδυ.

Ποια είναι λοιπόν η καλύτερη ώρα για να την λαμβάνετε; Όποια ώρα σας διευκολύνει περισσότερο, αρκεί να την λαμβάνετε μαζί με ένα πλούσιο σε λιπαρά γεύμα και να μην την ξεχνάτε. Εκτιμάται ότι η αποτελεσματικότητά της θα είναι η ίδια είτε την πάρετε μαζί με το πρωινό σας γεύμα, είτε με ένα πλούσιο σνακ είτε με το μεσημεριανό σας.

Ρίχνει το Instagram η Δανάη Μπάρκα: Η φωτογραφία που κάνει του πάντες να παραμιλούν

0

Η Δανάη Μπάρκα,  γνωστή  παρουσιάστρια του Mega, έχει μετατρέψει τον προσωπικό της χώρο σε έναν πραγματικό παράδεισο, όχι μόνο μέσα αλλά και έξω από το σπίτι της.

Η βεράντα της, η οποία είναι διακοσμημένη με προσοχή και αγάπη, φαίνεται να είναι ο τέλειος χώρος για να απολαμβάνει τις Κυριακές της.

Η φωτογραφία της Δανάης Μπάρκα με κόκκινο φόρεμα που λαμβάνεις δεκάδες χιλιάδες Likes στο Instagram: 

1 61 2 29 3 20 4 16

Η Βεράντα: Ένας Χώρος Απόλυτης Χαλάρωσης

Η βεράντα της Δανάης Μπάρκα προσφέρει μια θέα που κόβει την ανάσα και είναι γεμάτη πράσινο, καταπράσινα φυτά και ένα μεγάλο σιδερένιο σαλόνι που προσκαλεί τον επισκέπτη να χαλαρώσει. Η Δανάη έχει επιμεληθεί προσωπικά τη διακόσμηση, κάνοντας την βεράντα να μοιάζει με κήπο από παραμύθι. Όπως αναφέρει σε μία από τις αναρτήσεις της: «Κυριακή! Η σωστή! Αυτή που την μοιράζεσαι, που φυτεύεις, που φροντίζεις, που παίζεις, που στολίζεις τις βεράντες, που μαθαίνεις, που γελάς, που έχεις αθόρυβο κινητό παρατημένο σε άλλο δωμάτιο, που τραγουδάς και που γεμίζει το σπίτι μυρωδιές σπιτικές από μαγειρικές !»

mega 2

Δανάη Μπάρκα: Ένα Σπίτι Ζεστό και Φιλόξενο

Στο εσωτερικό του σπιτιού, το σκηνικό είναι εξίσου εντυπωσιακό. Το σπίτι της Δανάης χαρακτηρίζεται από άνεση και ζεστασιά, με όμορφες διακοσμητικές πινελιές που αναδεικνύουν την αισθητική της. Οι γκρι και λευκοί τόνοι επικρατούν, ενώ το τζάκι, οι άνετοι καναπέδες και τα επιλεγμένα διακοσμητικά προσθέτουν στην ατμόσφαιρα ένα αίσθημα πολυτέλειας και άνεσης. Είναι ένας χώρος όπου η Δανάη απολαμβάνει να χαλαρώνει, να ξεκουράζεται και να περνά υπέροχες στιγμές με τον σύντροφό της και τους φίλους της.

1 60

Η Δανάη Μπάρκα, μέσα από την απλότητα και τη φροντίδα που επιδεικνύει στον προσωπικό της χώρο, δείχνει πως η ομορφιά και η ηρεμία βρίσκονται στις λεπτομέρειες και στις μικρές απολαύσεις της καθημερινότητας.

Ράδιο Αρβύλα-Ο Αντώνης Κανάκης έριξε καταγγελτική αυλαία: «Δυστυχώς η σεζόν είχε δυο πρόσωπα»

Για τελευταία φορά την φετινή τηλεοπτική σεζόν ήρθε ο Αντώνης Κανάκης με το «Ράδιο Αρβύλα» στους τηλεοπτικούς μας δέκτες, το βράδυ της Πέμπτης, μέσα από το πρόγραμμα του ΑΝΤ1.

Η καθημερινή σατιρική εκπομπή ολοκλήρωσε τον νέο της κύκλο με τον παρουσιαστή από τη Θεσσαλονίκη να ανανεώνει το ραντεβού για του χρόνου και να εξηγεί γιατί αυτή η σεζόν είχε δυο πρόσωπα.

Έτσι, στο τελευταίο μέρος του επεισοδίου του Ράδιο Αρβύλα, ο Αντώνης Κανάκης θέλησε να ευχαριστήσει το τηλεοπτικό κοινό για την σταθερή του υποστήριξη επισημαίνοντας, παράλληλα, προσωπικούς του προβληματισμούς.

«Είναι το τελευταίο Ράδιο Αρβύλα για τη σεζόν, ξεκινήσαμε Νοέμβριο και είναι τέλη Απριλίου. Πριν από το Πάσχα κάθε σεζόν τελειώνουμε και για μια ακόμα φορά, δυστυχώς, ήταν μια σεζόν για εμάς που είχε δυο πρόσωπα. Το ευχάριστο και το δυσάρεστο.

Δείτε το βίντεο:

Το δυσάρεστο είναι όλη αυτή η σαπίλα, η οποία ζούμε γύρω μας και μας επηρεάζει πλέον πάρα πολύ. Έχει αλλάξει ο κόσμος ρε γαμ…ο και γίνονται πολύ παράξενα πράγματα. Από πέρσι, από τα Τέμπη, δεν έχουμε συνέλθει ακόμα. Δηλαδή από την αλλαγή που έγινε στην ψυχολογία μας σε σχέση με την εκπομπή και την επικοινωνία, δεν έχουμε έρθει στα ίσια μας και δεν ξέρω αν θα ξαναέρθουμε».

«Πέρσι ζήσαμε την τραγωδία αυτή, φέτος ζήσαμε το άλλο έγκλημα. Την πιο ξεδιάντροπη συγκάλυψη που έχει γίνει ποτέ με την αλαζονεία του 41% μέσα στα μούτρα μας. Μια συγκάλυψη που μας γέμισε οργή, θλίψη και προσέβαλε πρώτα τους ανθρώπους που «έφυγαν» και τις οικογένειες τους και μετά τη νοημοσύνη όλων μας.

Η οποία έγινε με έναν τρόπο απίστευτο, μπροστά στα μούτρα μας, προκειμένου να θαφτούν οι πραγματικές ευθύνες για αυτό το έγκλημα».

«Ζήσαμε λοιπόν αυτό το πράγμα φέτος και αυτός ήταν ο λόγος που αποφασίσαμε για πρώτη φορά να ανοίξουμε τις πόρτες μας και να ζητήσουμε συζήτηση, να προσκαλέσουμε και να φιλοξενήσουμε πολιτικό αρχηγό και συγκεκριμένα τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη για αυτό το θέμα.

Ο οποίος βέβαια έστριψε δια του αρραβώνος και απέφυγε αυτή τη συνέντευξη σαν τον διάολο. Από τη μια μπορεί να είναι ένα παράσημο για εμάς το να αποφεύγει ο πρωθυπουργός να έρθει εδώ αλλά από την άλλη είναι θλιβερό και δυσάρεστο γιατί οφείλει κάποια στιγμή να μιλήσει επιτέλους.

Όχι σε αυτές τις συνεντεύξεις που πάει και δίνει, είναι θλιβερό και σχεδόν ντροπή να κρύβεται ο πρωθυπουργός της χώρας για κάτι που έχει πληγώσει όλη τη χώρα».

«Υπήρχε όμως και το όμορφο κομμάτι που είναι η επικοινωνία μαζί σας, οι στιγμές που περνάμε εδώ, το γεγονός ότι θεωρώ πως βρισκόμαστε αυτή την ώρα εμείς και εσείς και είναι κάτι όμορφο όλο αυτό που συμβαίνει.

Για αυτό και σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας όπως ευχαριστούμε και όλους τους συνεργάτες μας πάρα πολύ, οι οποίοι δίνουν όλον τον εαυτό τους» πρόσθεσε, επίσης, ο Αντώνης Κανάκης στο τελευταίο Ράδιο Αρβύλα για την φετινή σεζόν το βράδυ της Πέμπτης στον ΑΝΤ1 για να ακουστεί, λίγη ώρα αργότερα, το γνώριμο πια τραγούδι και να αποχωρήσει όλη η τηλεοπτική παρέα από το πλατό.