Η Αθηνά Οικονομάκου έκανε την πρώτη της ανάρτηση, σήμερα, Μεγάλη Τετάρτη, λίγες ημέρες μετά την ανακοίνωση του διαζυγίου της από τον Φίλιππο Μιχόπουλο.
Μία αινιγματική ανάρτηση έκανε η Αθηνά Οικονομάκου
Ειδικότερα, πέντε μέρες μετά την ανακοίνωση του διαζυγίου του ζευγαριού, η ηθοποιός ανάρτησε στον λογαριασμό της στο instagram μια φωτογραφία από παλαιότερη φωτογράφησή της και τη συνόδευσε με τη λεζάντα «Grateful», δηλαδή «ευγνώμων».
Η πρώτη ανάρτηση της Αθηνάς Οικονομάκου
Υπενθυμίζεται ότι το ζευγάρι μετρούσε δέκα χρόνια κοινής πορείας, εκ των οποίων τα έξι ήταν παντρεμένο και είχε αποκτήσει δύο παιδιά, τον Μάξιμο και τη Σιέννα.
Στο 2Night Show και τον Γρηγόρη Αρναούτογλου βρέθηκε καλεσμένος ο Δημήτρης Χρυσοχοΐδης και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στον πολύ στενό και αγαπημένο του φίλο
Βασίλη Καρρά, ο οποίος έφυγε από τη ζωή την παραμονή των Χριστουγέννων του 2023.
Ο επίσης σπουδαίος λαϊκός τραγουδιστής Δημήτρης Χρυσοχοΐδης μίλησε για τη μετάσταση του καρκίνου του Βασίλη Καρρά και τον τρόπο με τον οποίο του ανακοίνωσε ο κολλητός φίλος του.
Όσα ανέφερε
«Ήταν κολλητός μου 34 χρόνια. Πηγαίναμε πολλές φορές μαζί για ψάρεμα, με έπρηζε, διαφωνούσαμε γιατί ήταν εγωιστής. Μάθαινε να ψαρεύει, αλλά Ρόκκος δεν είναι κανείς. Είναι τοπ ψαράς ο Ρόκκος, δεν υπάρχει λάθος.
Το τελευταίο διάστημα ήμασταν δίπλα στον Βασίλη όσο μπορούσαμε, αλλά η ασθένεια που είχε δεν παλευόταν, ήταν επιθετική. Μου το είπε, με πήρε τηλέφωνο και ζήτησε να βρεθούμε. Πήγαμε σε ένα ταβερνάκι και μου ανακοίνωσε πως το κακό είχε κάνει μετάσταση στα κόκαλα. Αυτό.
Εκεί ήταν ζόρικα τα πράγματα. Τελευταία φορά που τον είδα, πήγαμε με τον Αντώνη Ρέμο στο σπίτι του, κάναμε και χαβαλέ. Επειδή είχε αναλαμπές έλεγα” λες να βάλει ο Θεός το χέρι του και να γλιτώσει;” Αλλά ήταν αναλαμπές αυτές. Τέλος πάντων, ό,τι πει ο από πάνω».
Η μητέρα που έπαθε ανακοπή και πέθανε ενώ περπατούσε στο κέντρο του Ηρακλείου Κρήτης το πρωί της Μεγάλης Τετάρτης, πονούσε επί τρεις ημέρες στο στήθος.
Η 44χρονη γυναίκα, σύμφωνα με πληροφορίες, ανέφερε πόνους στο στήθος της επί τρεις ημέρες, χωρίς όμως να επισκεφθεί ή να επικοινωνήσει με γιατρό για τους πόνους αυτούς. «Πιθανότατα περνούσε έμφραγμα» εξηγεί στη LiFO ο εκπρόσωπος Τύπου του ΕΚΑΒ, Απόστολος Δάμκαλης, που προσθέτει πως έμφργμα σε γυναίκα αυτής της ηλικίας είναι μεν σχετικά σπάνιο, αλλά συμβαίνει.
Το ΕΚΑΒ ειδοποιήθηκε για το περιστατικό και πολύ άμεσα έστειλε στο σημείο, στην πλατεία Κορνάρου στο Ηράκλειο, μία μοτοσικλέτα και κινητή μονάδα με γιατρό, που πρόσφεραν τις πρώτες βοήθειες και έκαναν ό,τι ήταν δυνατόν για να βοήθήσουν τη γυναίκα. Όταν έφτασε το ΕΚΑΒ στη γυναίκα, μαζί με την 44χρονη βρισκόταν το παιδί της. Οι διασώστες κάλεσαν την αστυνομία, καθώς η γυναίκα χρειαζόταν να μεταφερθεί σε νοσοκομείο και δεν ήταν δυνατόν το παιδί της να πάει μαζί της, ανέφερε ο κ. Δάμκαλης στη LiFO.
Δυστυχώς και παρότι οι προσπάθειες για να σωθεί η ζωή της 44χρονης συνεχίστηκαν και στο νοσοκομείο, η γυναίκα πέθανε από ανακοπή καρδιάς.
Στον εσωτερικότερο θάλαμο του σημείου το οποίο εκτιμάται πώς είναι ο τάφος του Χριστού, μία ομάδα αποκατάστασης στην οποία μετέχουν και Ελληνες ειδικοί,
έβγαλαν μία πλάκα μάρμαρο για πρώτη φορά εδώ και αιώνες σε μία προσπάθεια να φτάσουν εκεί όπου πιστεύεται ότι είναι η επιφάνεια του βράχου όπου τοποθετήθηκε το σώμα του υιού του Θεού.
Πολλοί ιστορικοί εκτιμούν για χρόνια πώς η σπηλιά, που ταυτοποιήθηκε μερικούς αιώνες μετά ως ο τάφος του Χριστού, καταστράφηκε καιρό πριν.
Αλλά ένας αρχαιολόγος που συνοδεύει την ομάδα αποκατάστασης είπε ότι το ραντάρ για το υπέδαφος δείχνει ότι τείχη της σπηλιάς στέκουν, σε ύψος 6 ποδιών και συνδέονται με το βραχώδες υπόστρωμα, πίσω από μαρμάρινες πλάκες στον θάλαμο που βρίσκεται στο κέντρο του ναού του Πανάγιου Τάφου στην Ιερουσαλήμ.
«Αυτό που αποκαλύφθηκε» είπε ο αρχαιολόγος του National Geographic, Φρέντρινκ Χίεμπερτ (Fredrik Hiebert), «είναι εκπληκτικό».
Οι εργασίες αποτελούν μέρος ενός ιστορικού σχεδίου αποκατάστασης για την ενίσχυση και την διατήρηση του Κουβούκλιου, τον θάλαμο που στεγάζει την σπηλιά όπου λέγεται ότι ο Χριστός ενταφιάστηκε και αναστήθηκε. Αποτελεί το κέντρο μίας από τις παλαιότερες εκκλησίες της Χριστιανοσύνης και έναν από τους πιο σημαντικούς τόπους λατρείας.
«Συνήθως περνώ τον χρόνο μου στον τάφο του Τουτ» σημείωσε ο Χίεμπερτ, μιλώντας για το σημείο ταφής του Τουταγχαμών, «αλλά αυτό είναι πιο σημαντικό».
Το ΑΡ επεσήμανε πως το National Geographic συνεργάζεται με Ελληνες ειδικούς στην αποκατάσταση για να αρχειοθετήση τις εργασίες που γίνονται.
Μία κατασκευή του 12ου αιώνα, που βρίσκεται επάνω σε απομεινάρια του 4ου αιώνα, ο ναός του Πανάγιου Τάφου είναι το μόνο μέρος όπου έξι χριστιανικά δόγματα λατρεύουν την πίστη τους.
Το Κουβούκλιο, τελευταία φορά αποκαταστάθηκε το 1810, μετά από φωτιά, και χρειάζεται ενίσχυση μετά από χρόνια έκθεσης στην υγρασία και την κάπνα των κεριών. Ενα ογκώδες σιδερένιο κλουβί χτίστηκε γύρω από το Κουβούκλιο από τις βρετανικές Αρχές το 1947 αλλά δεν είναι αρκετό.
Οι αποκαταστάσεις σε αυτό το ιερότατο σημείο απαιτούν τη συμφωνία διαφόρων εκκλησιών κάτι που δεν είναι πάντα εύκολο να εξασφαλιστεί, ανέφερε ακόμη το ΑΡ. Τα δόγματα με ζήλο διαφυλάσσουν διαφορετικά σημεία του τόπου και συχνά αντιτίθενται ακόμη και στις πιο μικρές αλλαγές.
Οι εργασίες ωστόσο προχωρούν αυτή τη φορά. Το Κουβούκλιο έκλεισε για τους πιστούς την Τετάρτη και οι εργάτες χρησιμοποιήσαν μία τροχαλία για να αποσύρουν την μαρμάρινη πλάκα, ελπίζοντας να φτάσουν στην ταφική επιφάνεια. Ο Χίεμπερτ, είπε πως η πλάκα δεν είχε αφαιρεθεί από το 1550.
Κάτω από το μάρμαρο υπήρχε ένα στρώμα συντρίμμια. Αλλά την Πέμπτη το απόγευμα οι εργάτες τα αφαίρεσαν τελείως, αποκαλύπτοντας κάτι απροσδόκητο: μία ακόμη μαρμάρινη πλάκα.
Ο Χίεμπερτ εκτιμά πως η δεύτερη πλάκα, η οποία είναι γκρι και έχει έναν μικρό σταυρό χαραγμένο, χρονολογείται από τον 12ο αιώνα. Είναι σπασμένη στη μέση και κάτω, υπάρχει ένα υπόλευκό στρώμα
«Δεν πιστεύω…ότι αυτό είναι ο αρχικός βράχος» είπε ο Χίεμπερτ. «Εχουμε ακόμη ‘δρόμο’» πρόσθεσε.
Οι κύριες χριστιανικές κοινότητες του τόπου επέτρεψαν στην ομάδα να εργαστεί στο εσωτερικό ιερό μόνο για 60 ώρες, διευκρίνισε ο Χίεμπερτ. Εργάζονται νύχτα μέρα για να φτάσουν στον πυρήνα του τάφου και να τον αναλύσουν.
«Θα κλείσουμε τον τάφο αφού τον αρχειοθετήσουμε» δήλωσε η Αντωνία Μοροπούλου, η οποία επιβλέπει την αποκατάσταση. Η κ. Μοροπούλου είναι αντιπρύτανης του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου στην οποία έχει απονεμηθεί τιμητική διάκριση το 2015 του Ανωτάτου Ταξιάρχου του Τάγματος των Ιπποτών του Παναγίου Τάφου από το πατριαρχείο Ιεροσολύμων σε αναγνώριση των επιστημονικών της υπηρεσιών.
Η ομάδα αποκατάστασης θέλει να σφραγίσει καλά τον πυρήνα του τάφου προτού εγχύσει κονίαμα σε μέρη του ναού για ενίσχυση, ώστε το υλικό να μην εισχωρήσει στο εσωτερικό όπου θεωρείται ότι είναι ιερός βράχος.
Ενα μέρος του τάφου θα παραμείνει εκτεθειμένο. Οι ειδικοί την Πέμπτη άνοιξαν ένα ορθογώνιο παράθυρο σε έναν από τους μαρμάρινους τοίχους του Κουβούκλιου, ώστε οι πιστοί να μπορούν να δουν, για πρώτη φορά, εντός στο σημείο όπου θεωρείται ότι είναι ο τάφος του Χριστού.
Δείτε το βίντεο:
Ο Ντέιβιντε Γκρενιέρ, γραμματέας της ομάδας που επιβλέπει την περιουσία της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας στους Αγιους Τόπους, μαζί με άλλους, παρακολοθούσαν τις εργασίες με δέος.
«Αυτό που σνέβη εδώ πριν 2.000 χρόνια άλλαξε εντελώς την ιστορία του Κόσμου» είπε. «Το να μπορούμε να φτάσουμε, ας πούμε, στον βράχο όπου το σώμα του Χριστού τοποθετήθηκε…είναι χαρά που μας πλημμυρίζει».
Στην κορύφωσή του φτάνει την Μεγάλη Πέμπτη το Θείο Δράμα. Ο Ιησούς παραθέτει στην Ιερουσαλήμ το Μυστικό Δείπνο στους μαθητές του και ο Ιούδας τον προδίδει.
Στην Ορθόδοξη Εκκλησία η ημέρα είναι αφιερωμένη στην ανάμνηση τεσσάρων γεγονότων τα οποία περιγράφονται στα Ευαγγέλια και τα οποία συνέβησαν σύμφωνα με τις ευαγγελικές αναφορές λίγο πριν τη Σταύρωση:
Ο Μυστικός Δείπνος, δηλαδή το δείπνο του Ιησού Χριστού με τους 12 Αποστόλους, όπως περιγράφεται στα Ευαγγέλια του Ματθαίου (26, 17-30α), του Μάρκου (14, 12-26) και του Λουκά (22, 7-23),
Ο Ιερός Νιπτήρας, δηλαδή το πλύσιμο των ποδιών των 12 Αποστόλων από τον Ιησού Χριστό, όπως περιγράφεται στα Ευαγγέλια του Ματθαίου (23, 6-12), του Λουκά (22, 24-28) και του Ιωάννη (13, 1-20),
Η Υπερφυής Προσευχή, δηλαδή η προσευχή του Ιησού προς τον Πατέρα του μετά τον Μυστικό Δείπνο και λίγο πριν τη σύλληψή του, όπως περιγράφεται στο Ευαγγέλιο του Ιωάννη (17, 1-26), και
Η προδοσία του Ιούδα η οποία είχε ως αποτέλεσμα τη σύλληψη του Ιησού, όπως περιγράφεται στα Ευαγγέλια του Ματθαίου (26, 47-56), του Μάρκου (14, 43-50), του Λουκά (22, 47-53) και του Ιωάννη (18, 1-11).
Σύμφωνα με τη διευθέτηση των ακολουθιών της Μεγάλης Εβδομάδας, κατά την οποία ο εσπερινός και ο όρθρος της κάθε ημέρας τελούνται αντιστοίχως το πρωί και το βράδυ της προηγούμενης ημέρας, ο Εσπερινός της Μεγάλης Πέμπτης τελείται το πρωί της Μεγάλης Τετάρτης μαζί με τη Λειτουργία των Προηγιασμένων και ο Όρθρος το εσπέρας της Μεγάλης Τετάρτης, μετά το Ευχέλαιο.
Το πρωί της Μεγάλης Πέμπτης τελείται ο εσπερινός της Μεγάλης Παρασκευής μαζί με τη Θεία Λειτουργία του Μεγάλου Βασιλείου. Οι ιερείς κατά την ετοιμασία της Θείας Κοινωνίας εξάγουν δύο «αμνούς» (το μέρος του άρτου το οποίο μεταβάλλεται σε σώμα Χριστού) και διατηρούν τον ένα αφού τον τεμαχίσουν και τον αποξηράνουν, σε ασφαλές σημείο (μέσα στο αρτοφόριο πάνω στην αγία τράπεζα) για έναν ολόκληρο χρόνο για την κοινωνία των πιστών σε έκτακτες περιπτώσεις. Το βράδυ τελείται ο όρθρος της Μεγάλης Παρασκευής, στον οποίο αναπαριστάται το Θείο Δράμα της Σταύρωσης και διαβάζονται τα δώδεκα ευαγγέλια που περιγράφουν τα γεγονότα από τη σύλληψη έως και την ταφή του Χριστού.
Ο Μυστικός Δείπνος και οι συμβολισμοί
Το τελετουργικό που ακολούθησε ο Ιησούς στο Μυστικό Δείπνο που παρέθεσε στους μαθητές του είναι γεμάτο συμβολισμούς. Ο Χριστός πριν ξεκινήσει το γεύμα έβαλε νερό στο νιπτήρα και ένιψε τα πόδια των μαθητών του, δείχνοντάς τους ότι δεν πρέπει να επιζητούμε τα πρωτεία. «Όποιος θέλει να είναι πρώτος, να είναι τελευταίος απ’ όλους», τους είπε.
Ο Δείπνος λέγεται μυστικός όχι γιατί έγινε εν κρυπτώ αλλά γιατί ο Χριστός ήθελε να αποκαλύψει στους μαθητές του το μυστήριο της Θείας Μετάληψης. Για αυτό άλλωστε τους είπε: «Λάβετε φάγετε», προσέφεροντάς τους ψωμί (το σώμα Του) και κρασί (το αίμα Του). «Λάβετε φάγετε τοῦτό μου ἐστι τὸ σῶμά… Τοῦτό ἐστι τὸ αἷμά μου τὸ τῆς καινῆς διαθήκης τὸ περὶ πολλῶν ἐκχυνόμενον».
Ο Ιούδας αποχωρεί βάζοντας σε εφαρμογή το σχέδιο της προδοσίας του. Ο Ιησούς κάνει την τελευταία διδασκαλία στους μαθητές του στο όρος των Ελαιών. Όταν εκείνοι αποχωρούν, προσεύχεται. Ο Ιούδας φθάνει με τη συνοδεία Ρωμαίων στρατιωτών. Τους υποδεικνύει τον Ιησού, δίδοντάς του ένα φιλί. Ο Ιησούς συλλαμβάνεται και οδηγείται στους Αρχιερείς Άννα και Καϊάφα. Περνά από δίκη. Τον ρωτούν εάν είναι ο Χριστός και εκείνος το παραδέχεται. Κρίνεται ένοχος θανάτου. Η πορεία των Παθών ξεκινά, από τον κήπο της Γεσθημανής, στο Γολγοθά και στη Σταύρωση.
Τέσσερα χρόνια και τέσσερις μήνες έχουν περάσει από τη μοιραία νύχτα της 28ης Νοεμβρίου 2018, όμως για τους γονείς της Ελένης Τοπαλούδη, της 21χρονης -τότε- φοιτήτριας Μεσογειακών Σπουδών στη Ροδό, είναι σαν να μην πέρασε ούτε μία μέρα.
Ο Γιάννης Τοπαλούδης και η Κούλα Αρμουτίδου, εξακολουθούν να ζουν το δικό τους μαρτύριο. Ο χρόνος για εκείνους έχει σταματήσει σε εκείνη την τραγική στιγμή που έμαθαν ότι οι κόρη τους δεν υπάρχει πια.
Οι χαροκαμένοι γονείς, άνοιξα την καρδιά τους στο περιοδικό ΟΚ! που κυκλοφορεί στα περίπτερα.
Τέσσερα χρόνια χωρίς την Ελένη. Είναι ο χρόνος γιατρός ή όχι;
Γιάννης: Όχι, δεν είναι γιατρός. Όσα χρόνια και αν περάσουν, είναι σαν να έχουμε μάθει πριν από λίγα δευτερόλεπτα το αποτρόπαιο έγκλημα που έγινε στην κόρη μας. Δυστυχώς, όλα έρχονται και ξανάρχονται στο μυαλό μας σε καθημερινή βάση.
Κούλα: Είναι σαν να μην πέρασε μια στιγμή. Σαν να ήταν χθες κιόλας που πήγαμε στο αστυνομικό τμήμα και εκεί ένας νεαρός αξιωματικός άνοιξε τον υπολογιστή, έκανε έναν μορφασμό και είπε «όλα εντάξει». Το πρόσωπό του όμως τον πρόδωσε ότι κάτι κακό συνέβη. Βγήκαμε έξω στον διάδρομο, έπεσα πάνω στον Γιάννη και του είπα: «Κάτι έγινε, κάτι κακό έγινε… Είδες το ύφος του αστυνομικού;». Φύγαμε, ήρθε ο ανιψιός μας από την Ορεστιάδα και μας είπε το κακό μαντάτο. Αυτές είναι οι σκηνές που έρχονται κάθε μέρα στο μυαλό μας. Κάθε στιγμή.
Πώς να είναι γιατρός, λοιπόν, ο χρόνος;
Έχετε κοιμηθεί όλα αυτά τα χρόνια έστω και ένα βράδυ φυσιολογικά;
Κούλα: Όχι. Εγώ κάθε νύχτα γύρω στις 3.30 σηκώνομαι, κάθομαι στην τραπεζαρία με ανοιχτή την πόρτα και σκέφτομαι. Φέρνω εικόνα το παιδί μου που κατεβαίνει από τα σκαλιά εκείνο το βράδυ στη Ρόδο και την περιμένει ο ένας από τους δύο. Κάνει να τη φιλήσει και η Ελένη γυρνάει το κεφάλι της. Από εκείνη τη στιγμή κάνω εικόνες όλες τις καταστάσεις που πέρασε το παιδί μου. Τις βιαιοπραγίες, τα βασανιστήρια. Καρέ καρέ. Ηχούν στα αυτιά μου οι φωνές και οι τσιρίδες του παιδιού μου. Πώς είναι δυνατόν να κοιμηθώ εγώ έστω και μία νύχτα;
Γιάννης: Είμαστε σαν τα φαντάσματα. Θα σας έλεγα ότι είμαστε με «βάρδιες». Προσπαθώ να κοιμηθώ μετά τις 2.30-3.00 και έρχονται όλα στο μυαλό μου. Έρχονται νεύρα, μίσος, αγανάκτηση. Όλα έρχονται στο μυαλό μας
Έχει έρθει η Ελένη στα όνειρά σας;
Κούλα: Όχι. Ούτε μια φορά δεν την ονειρεύτηκα. Τέσσερα χρόνια και τέσσερις μήνες τώρα δεν ήρθε ούτε μια στιγμή.
Γιάννης: Εγώ την ονειρεύτηκα περίπου στις σαράντα ημέρες από το κακό. Την είδα σε ένα πεζόδρομο που έχουμε εδώ, στο Διδυμότειχο. Περπατούσαμε μαζί και προσπαθούσε να αγοράσει κάποια ρούχα και της έλεγα: «Μα, Ελένη μου, τι να τα κάνεις τα ρούχα; Δεν τα χρειάζεσαι εκεί που είσαι». Την ονειρεύτηκα άλλη μια φορά μετά από έναν χρόνο. Στο όνειρο ήμουν στο σπίτι της μητέρας μου, άκουσα να χτυπά το κουδούνι, έτρεξα να ανοίξω την πόρτα και μόλις την άνοιξα, είδα το χαμόγελό της.
Πριν γίνει το κακό, είχατε τη ζωή σας, τη σειρά σας, στόχους και όνειρα. Τώρα πώς είναι η καθημερινότητά σας;
Κούλα: Είναι πολύ δύσκολη. Δεν μπορούμε να διαχειριστούμε όλο αυτό που ζούμε. Δεν υπάρχει διάθεση. Εγώ πολλές φορές αρνούμαι να σηκωθώ από το κρεβάτι. Δεν θέλω να κάνω δουλειά, να μαγειρέψω, να κάνω τα αυτονόητα. Υπάρχει άρνηση για τη ζωή, αδιαφορία. Με ένα απλανές βλέμμα βυθισμένη στον δικό μου κόσμο. Συνεχώς ζω με την Ελένη μαζί και πονάει η καρδιά μου. Δεν είμαι πια η ζωντανή Κούλα που ήταν ενεργός πολίτης στη μικρή πόλη που ζούμε. Τώρα πλήρης αδιαφορία. Τον πρώτο καιρό αρνιόμουν να πάω και να λουστώ.
Γιάννης: Ούτε στους γιατρούς για τον ετήσιο έλεγχο δεν θέλαμε να πάμε. Πήγαμε μετά από δυο-τρία χρόνια. Δεν μπορούμε καν να εργαστούμε. Τα παιδιά καταλαβαίνουν τη διάθεση του εκπαιδευτικού. Πώς να προσφέρουμε χαρά στα παιδιά; Ζούμε για να ζούμε. Πλέον όλα είναι με το «πρέπει». Αναγκαστικά πρέπει να κάνουμε τα καθημερινά πράγματα. Όλα τα κάναμε πριν με κέφι και χαμόγελο. Τώρα όχι πια.
Διαβάστε περισσότερα στο περιοδικό ΟΚ! που κυκλοφορεί στα περίπτερα
Βέβαια, τις περισσότερες φορές αυτοί που το λένε δεν τους συμφέρει να μετράει, αλλά εν πάση περιπτώσει.
Ας δεχθούμε ότι μπορεί και να ισχύει. Στο σeξ…
Γιατί όποιος πει ότι δεν τον ενδιαφέρει πόσο μεγάλο θα είναι το σουβλάκι του λέει τόση αλήθεια, όσο σύζυγος που συλλαμβάνεται επ’ αυτοφώρω σε καβαλαρία και αναφωνεί «αγάπη μου, δεν είναι αυτό που νομίζεις».
Ανάμεσα λοιπόν στα εκατομμύρια λόγους που σου δίνει η Κρήτη για να την αγαπήσεις, συγκαταλέγεται και ένας βασικός: Τα σουβλάκια της!
Ή τελοσπάντων αυτό που στην Αθήνα λέγεται σουβλάκι (μην μπλέξουμε με αυτή τη συζήτηση τώρα) και εκεί θα το παραγγείλεις «πίτα με… τάδε» ή ακόμα και «γυρόπιτα, σουβλακόπιτα, κλπ».
Το θέμα εξάλλου δεν είναι να το πεις. Το θέμα είναι να (καταφέρεις να) το φας. Και να μην εξαρτηθείς τόσο πολύ στη συνέχεια, ώστε κάθε άλλο σουβλάκι να σου μοιάζει απομίμηση χειρότερη και από «Adibas» ή «Hike».
Γιατί σίγουρα φτιάχνουν κι αλλού μεγάλες πίτες. Δεδομένα και η Θεσσαλονίκη έχει τον σεβασμό μας σε αυτό το θεμελιώδες ζήτημα.
Εκεί όμως που ζευγάρωσαν (κι ας είναι αμφότερες θηλυκές) η ποιότητα και η ποσότητα, γεννήθηκε το έργο τέχνης που σερβίρουν τα γκαλερί-σουβλατζίδικα της λεβεντογέννας.
Εκεί όπου μια από τις καλύτερες μορφές ψυχαγωγίας για τον σουβλατζή ή τον σερβιτόρο είναι να σκάσει ανυποψίαστος Αθηναίος και να αρχίσει να παραγγέλνει βασισμένος στα δικά του δεδομένα…
Σε 9 από τις 10 φορές λοιπόν θα τον διακόψει με τη φράση «φίλε, να σου φέρω ένα και ΑΝ το φας, τα ξαναλέμε»;
Και στην άλλη περίπτωση απλά θα έχει πέσει σε χαβαλέ που θέλει να σπάσει πλάκα με τη φάτσα του (και τα γουρλωμένα του μάτια) όταν θα φτάσουν οι πιτάρες.
Μόλις τελειώσει λοιπόν το στάδιο της παραγγελίας, αρχίζει αυτό της μυσταγωγίας.
Η γλυκιά προσμονή (και τα σάλια που στάζουν μπροστά σου) την ώρα που ο μάστορας «γδύνει» την τεράστια γυρόμπαλα. Αυτή η υπέροχη κρεατένια βροχή που πέφτει στο φαράσι.
Και μετά τα κιμπαριλίκια: Σου βάζει γύρο με τη χούφτα (φορώντας φυσικά γάντι) και όχι με το… τσιμπιδάκι. Προσθέτει πατάτες σπάταλα και όχι προσεκτικά μην πιάσει περισσότερες από τέσσερις.
Και μετά τα διαδικαστικά κρομμύδια και ντομάτες, το μεγάλο μυστικό: Μια γενναία φτυαριά γιαούρτι!
Μπορείς φυσικά να το φας και με το πατροπαράδοτο τζατζίκι. Πίστεψέ με όμως:
Όταν θα κάνεις τη χάρη στον εαυτό σου να δοκιμάσεις αυτό που τώρα πιθανώς να σου μοιάζει παράταιρο ή και αστείο, θα τρέξεις να μυήσεις και τον προσωπικό σου σουβλατζή.
Αφού απορήσεις λοιπόν πώς γίνεται αυτή η πίτα να κλείσει και να αγκαλιάσει όλο το γευστικό… μποτιλιάρισμα που γίνεται πάνω της, πρέπει να βρεις τρόπο να την πιάσεις.
ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΓΧΩΘΕΊΣ: ΣΥΝΑΝΤΙΈΤΑΙ ΑΚΌΜΑ ΚΑΙ ΣΕ… ΈΜΠΕΙΡΟΥΣ ΤΟ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΞΈΡΕΙΣ ΑΠΌ ΠΟΎ ΝΑ ΞΕΚΙΝΉΣΕΙΣ!
Καταρχάς είναι στρατηγικό λάθος να προσπαθήσεις να της επιτεθείς κατά μέτωπο. Πιο σοφή επιλογή αποτελεί να της ξαλαφρώσεις πρώτα, τσιμπώντας κάποιες πατάτες και γύρο. Ούτως ή άλλως, όσο και να τσιμπήσεις θα μείνει αρκετό.
Μόλις τη φέρεις λοιπόν στα μέτρα της καταπιόνας σου, μπορείς πια να αφεθείς στην ακολασία. Να βουτήξεις τόσο πολύ μέσα της, ώστε το γιαούρτι/τζατζίκι να λερώσει τις βλεφαρίδες σου.
Να απολαύσεις την υπέροχη αίσθηση του «χορταίνω και δεν τελειώνει». Και να παραδεχθείς -με το χέρι να χαϊδεύει την κοιλιά και βλέμμα αντίστοιχο οργασμού- ότι αν η… Μόνικα Μπελούτσι ήταν σουβλάκι, σε κάποιο σουβλατζίδικο της Κρήτης θα την είχαν τυλίξει!
Αβέβαιο φαίνεται πως είναι το μέλλον για την Τατιάνα Στεφανίδου στο κανάλι του ALPHA, αναφορικά πάντα με την επερχόμενη νέα τηλεοπτική περίοδο.
Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με όσα αναφέρει το ρεπορτάζ της RealNews, το κανάλι φαίνεται πως βρίσκεται σε τροχιά αλλαγών και ανακατάταξεων και φυσικά αυτό θα επηρεάσει και τη μεσημεριανή ζώνη.
Μάλιστα επικρατεί έντονος προβληματισμός για την εκπομπή Τ-Live ενώ έχουν παγώσει η συζητήσεις για την ανανέωση του συμβολαίου της Τατιάνας Στεφανίδου.
Η δημοσιογράφος υπέγραψε πέρυσι συμφωνία διάρκειας 1+1 ετών με το κανάλι να έχει την ευχέρεια για αυτόματη ανανέωση της συνεργασίας τους.
Η τηλεθέαση όμως φαίνεται να βάζει σε σκέψεις τον ALPHA ενώ και η παρουσιάστρια από τη δική της πλευρά είναι ανοιχτή σε προτάσεις από άλλα κανάλια.
Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από το να περιμένεις για αρκετή ώρα στην παραλαβή των αποσκευών του αεροπλάνου, ενώ όλοι οι άλλοι επιβάτες έχουν ήδη πάρει τις βαλίτσες τους και έχουν βγει από το αεροδρόμιο.
Ωστόσο, αποδεικνύεται ότι υπάρχει ένας «ύπουλος» τρόπος για να δώσεις στη βαλίτσα σου περισσότερες πιθανότητες να βγει πρώτη.
Σύμφωνα με τη New York Post, μπορείς να πάρεις ένα αυτοκόλλητο «εύθραυστο» από το προσωπικό του αεροδρομίου και να το κολλήσεις πάνω στη βαλίτσα σου. Με αυτόν τον τρόπο θα ελαχιστοποιήσεις τον χρόνο αναμονής σου όταν προσγειωθεί το αεροπλάνο στον προορισμό σου. Συχνά οι αποσκευές με την ετικέτα «εύθραυστο» μπαίνουν τελευταίες στο αεροπλάνο και, ως εκ τούτου, βγαίνουν και πρώτες.
Βέβαια, υπάρχει και άλλος ένας τρόπος, τον οποίο λίγο πολύ τον φαντάζεσαι: να κάνεις check in τελευταίος. Έτσι, διασφαλίζεις ότι η βαλίτσα σου φορτώνεται τελευταία στο αεροπλάνο και όλοι γνωρίζουν ότι τελευταίος που μπαίνει μέσα σημαίνει ότι θα είναι και ο πρώτος που θα βγει έξω. Το μόνο κακό σε αυτή την περίπτωση είναι πως υπάρχει πιθανότητα, αν δεν υπολογίσεις καλά τους χρόνους, να χάσεις τελικά το αεροπλάνο.
Tέλος, μια ακόμη μέθοδος που εξασφαλίζει την έγκαιρη παραλαβή των αποσκευών – τουλάχιστον για ορισμένες αεροπορικές εταιρείες – είναι η χρήση υπηρεσιών προτεραιότητας. Όταν φτάσεις στο check in για να παραδώσεις την αποσκευή σου, απλώς βεβαιώσου ότι ο υπάλληλος κολλά πάνω στη βαλίτσα σου μια ετικέτα προτεραιότητας και είσαι έτοιμος.
Η Ντέμι Μουρ προετοιμάζεται για το «μεγάλο αντίο» στον Μπρους Γουίλις
Ο Μπρους Γουίλις ότι πάσχει από αφασία, ένα νευρολογικό πρόβλημα που στερεί από ένα άτομο την ικανότητα επικοινωνίας. Από τότε που έγινε γνωστή η διάγνωσή του, ο ηθοποιός αποσύρθηκε από την υποκριτική ενώ στο πλευρό του είναι διαρκώς η οικογένεια του.
Σύμφωνα με ξένα δημοσιεύματα, σχεδόν 26 χρόνια μετά τον χωρισμό τους, η πρώτη σύζυγος του σταρ του «Die Hard», Ντέμι Μουρ, αναλογίζεται το κοινό τους παρελθόν, καθώς η ίδια, η νυν σύζυγός του, Έμα Χέμινγκ, και τα παιδιά του προετοιμάζονται για τη στιγμή που ο ηθοποιός θα «φύγει» από τη ζωή.
«Όταν αφήνεις πίσω σου αυτό που ήταν ή αυτό που νομίζεις ότι [θα έπρεπε να είναι], ή αυτό που θα ήθελες να είναι, τότε μπορείς πραγματικά να μείνεις στο παρόν και να απολαύσεις τη χαρά και την αγάπη που υπάρχει», ανέφερε η Μουρ.
Μια πηγή σημείωσε: «Ο Μπρους έχει δώσει στην Ντέμι μια νέα oπτική για τη ζωή. Αισθάνεται εξαιρετικά ευγνώμων και συναισθηματικά φορτισμένη. Αναπολεί τη ζωή της μαζί του και είναι ευγνώμων για όλα όσα έχουν περάσει».
Ο 69χρονος ηθοποιός έχει χάσει την ικανότητά του να επικοινωνεί και να αναγνωρίζει τους ανθρώπους, συμπεριλαμβανομένης της 61χρονης Μουρ όπως επιβεβαίωσε μια πηγή στο περιοδικό «In Touch». Ωστόσο, η παρακμή της υγείας του συνοδεύτηκε από μια απροσδόκητη διαπίστωση για την ίδια.
«Βλέποντάς τον να περνάει τους αγώνες του έδειξε στην Ντέμι πώς να είναι η ίδια μαχήτρια. Είναι τόσο γλυκόπικρο, αλλά και εμπνευσμένο», ανέφερε η πηγή. «Θαυμάζει τόσο πολύ τον Μπρους και προετοιμάζεται για τον συναισθηματικό αποχαιρετισμό τους».
Στα απομνημονεύματά της το 2019, η Μουρ χαρακτήρισε τον Γουίλις ως ελεγκτικό, δυσαρεστημένο με την απόφασή της να εργαστεί όταν τα παιδιά τους ήταν μικρά, και έναν άντρα που ήταν περισσότερο αφοσιωμένος στο να είναι μπαμπάς παρά σύζυγος κατά τη διάρκεια του 13ετούς γάμου τους.
Αυτές οι αναμνήσεις εξακολουθούν να ισχύουν, σύμφωνα με την πηγή, αλλά θαυμάζει επίσης το πώς σφυρηλάτησαν μια βαθιά και διαρκή φιλία που τους άφησε, όπως έχει πει, «πιο συνδεδεμένους από ό, τι ήμασταν πριν από το διαζύγιο».