Blog Σελίδα 3968

Τα 6 πιο υγιεινά ψάρια για τη διατροφή σας – Προστατεύουν από καρδιακές παθήσεις

0

Τα ψάρια αποτελούν έναν διατροφικό θησαυρό για την υγεία σας και βρίσκονται στην πυραμίδα της Μεσογειακής Διατροφής.

Οι ειδικοί συνιστούν να καταναλώνετε ψάρια μία με δύο φορές την εβδομάδα. Ποια είναι τα πιο υγιεινά ψάρια για να βάλετε στο πιάτο σας.

Τα ψάρια είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και δεν πρέπει να λείπουν από τη διατροφή σας. Περιέχουν ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που έχουν αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και προστατεύουν από διάφορες παθήσεις.

Τα ψάρια αποτελούν ακόμη σημαντική διατροφική πηγή βιταμίνης D, μιας θρεπτικής ουσίας που υποστηρίζει την υγεία των οστών, τη ρύθμιση του ανοσοποιητικού συστήματος και τον έλεγχο της φλεγμονώδους αντίδρασής σας.

Παράλληλα τα ψάρια είναι ένα γεύμα πλούσιο σε πρωτεΐνες που μπορεί να σας βοηθήσει να μείνετε χορτάτοι περισσότερο μεταξύ των γευμάτων, διευκολύνοντας τη μείωση του σωματικού βάρους. Επίσης, η κατανάλωση επαρκούς πρωτεΐνης είναι σημαντική για τη διατήρηση (και την οικοδόμηση) της μυϊκής μάζας καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής σας.

Η κατανάλωσης μιας διατροφής πλούσιας σε ψάρια μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης πολλών προβλημάτων υγείας. Για παράδειγμα, τα ψάρια προστατεύουν από την υψηλή αρτηριακή πίεση, τις καρδιακές παθήσεις και τον πρόωρο θάνατο από καρδιακές παθήσεις, την κατάθλιψη, τη ρευματοειδή αρθρίτιδα και την άνοια.

Τα πιο υγιεινά ψάρια για κατανάλωση

Ακολουθεί ένας οδηγός για τα πιο υγιεινά ψάρια που μπορείτε να βάλετε στο πιάτο σας.

  1. Σαρδέλες
  2. Σολομός
  3. Πέστροφα
  4. Σαργός
  5. Μπακαλιάρος
  6. Τόνος

1. Σαρδέλες

Οι σαρδέλες βρίσκονται στην κορυφή της λίστας ως το πιο υγιεινό ψάρι για κατανάλωση. Έχουν υψηλή διατροφική αξία αφού είναι πλούσιες σε βιταμίνες και μέταλλα. Επιπλέον, όταν καταναλώνονται με το κόκαλο αποτελούν εξαιρετική πηγή ασβεστίου, φωσφόρου και βιταμίνης D. Περιέχουν, επίσης, βιταμίνη Β12, σελήνιο και σίδηρο, καθώς και μεγάλη ποσότητα ω-3 και ω-6 λιπαρών που κάνουν καλό στην καρδιά.

2. Σολομός

Ο σολομός έχει πολλά ίδια οφέλη με τη σαρδέλα, αλλά είναι λίγο πιο νόστιμος. Όλες οι μορφές σολομού (είτε εκτρεφόμενου είτε άγριου) έχουν παρόμοια επίπεδα θρεπτικών συστατικών, συμπεριλαμβανομένων των ωμέγα-3. Ο υδράργυρος και άλλες περιβαλλοντικές τοξίνες δεν προκαλούν ανησυχία στον σολομό, οπότε είναι ασφαλές να τον τρώτε τακτικά. Ωστόσο, καλό είναι να βεβαιωθείτε ότι ο σολομός που αγοράζετε είναι πιστοποιημένος.

3. Πέστροφα

Σκεφτείτε την πέστροφα ως εναλλακτική λύση για τον σολομό. Η πέστροφα είναι πιο ήπια λύση από τον σολομό, οπότε μπορεί να αποτελέσει μια καλή επιλογή αν τώρα αρχίζετε να τρώτε θαλασσινά. Όπως και ο σολομός, είναι πλούσια σε ωφέλιμα ωμέγα-3 λιπαρά, πρωτεΐνες και άλλα θρεπτικά συστατικά, όπως η βιταμίνη D. Αξίζει να αναφερθεί ότι με περίπου 100 γραμμάρια πέστροφα μπορείτε να πάρετε όλη την ποσότητα της ημερήσιας συνιστώμενης δόσης της βιταμίνης D για μια ημέρα.

4. Σαργός

Ο σαργός έχει ροζ σάρκα παρόμοια με του σολομού, αλλά γίνεται λιγότερο ροζ καθώς τον μαγειρεύετε. Από πλευράς γεύσης, είναι λιγότερο ψαρίσιος από τον σολομό και μοιάζει περισσότερο με την πέστροφα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον σαργό σε συνταγές που απαιτούν σολομό και το αντίστροφο.

Ο σαργός είναι πλούσιος σε ωφέλιμα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που μπορεί να βοηθήσουν στην πρόληψη καρδιακών παθήσεων και είναι απαραίτητα για την υγεία και την ανάπτυξη του εγκεφάλου.

5. Μπακαλιάρος

Εξαιρετική επιλογή αποτελεί και ο μπακαλιάρος. Είναι από τα πιο άπαχα ψάρια, με μια μερίδα μαγειρεμένου μπακαλιάρου να έχει περίπου 100 θερμίδες και 23 γραμμάρια πρωτεΐνης. Ο μπακαλιάρος περιέχει και άλλα σημαντικά θρεπτικά συστατικά, όπως βιταμίνες του συμπλέγματος Β, οι οποίες βοηθούν το σώμα σας να μετατρέψει τις ενώσεις των τροφών σε ενέργεια για τα κύτταρά σας.

Ο μπακαλιάρος είναι από τα πιο ήπια ψάρια και συνήθως το πρώτο ψάρι που τρώνε τα μικρά παιδιά είναι ο μπακαλιάρος. Μπορείτε να τον μαγειρέψετε με διάφορους τρόπους, όπως να τον ψήσετε στον φούρνο ή στη σχάρα ή να τον βράσετε και να κάνετε σούπα.

6. Τόνος

Ο τόνος αποτελεί μια εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης, βιταμινών και ιχνοστοιχείων. Είναι ένα ψάρι πλούσιο σε φώσφορο, σελήνιο και κάλιο. Περιέχει ακόμη σίδηρο, βιταμίνη Β12 και ω-3 λιπαρά οξέα. Ο τόνος σε κονσέρβα, περιέχει εξίσου τις ίδιες υψηλές περιεκτικότητες σε ω-3 λιπαρά οξέα, ενώ ταυτόχρονα αποτελεί έναν εύκολο και οικονομικό τρόπο για να τον απολαύσει κάποιος.

Νίκος Οικονόμου: «Το όνειρό μου με την Όλγα είναι να φύγουμε από την Αθήνα»

Ο παλαίμαχος μπασκετμπολίστας, Νίκος Οικονόμου, ήταν καλεσμένος στην εκπομπή Μπαμπά-δες.

Σε μία από τις σπάνιες συνεντεύξεις του, μίλησε για την οικογένεια που έχει δημιουργήσει με τη δημοσιογράφο, Όλγα Λαφαζάνη, με την οποία έχουν αποκτήσει δύο παιδιά, την Αλεξάνδρα και τον Γιώργο. Ο (πλέον) προπονητής της καλαθοσφαίρισης έχει αποκτήσει ακόμα μία κόρη, την Αριάδνη, από τον γάμο του με την Άννα Δρούζα.

Μετά από έναν αγώνα με τον Πανιώνιο συγκινήθηκε αναφερόμενος στον γιο του. «Εγώ κάνω το λάθος και κουβαλάω το αρνητικό αποτέλεσμα στο σπίτι και τα παιδιά λένε “ο μπαμπάς είναι στεναχωρημένος”. Επειδή ήταν τα γενέθλιά του και είχαν κόσμο στο σπίτι, όλοι είχαν στον νου τους “αχ να κερδίσει” και όλο αυτό λειτούργησε σαν πίεση και έσπασα. Με μένα στεναχωρήθηκα» δήλωσε αρχικά ο Νίκος Οικονόμου.



Ο Νίκος Οικονόμου για τα παιδιά του

«Για μένα η οικογένεια είναι τα πάντα. Η Αριάδνη είναι 22 χρονών, ένα πλάσμα πανέμορφο, σπουδάζει στην Αμερική, έχουμε αποφοίτηση, μια θεά, έχει καταφέρει πάρα πολλά πράγματα και στο πανεπιστήμιο. Πολύ σημαντικό να φεύγει ένα παιδί 18 χρονών να ζήσει μόνο του στην Αμερική. Είναι κομμάτι πολύ δικό μου, την αγαπάω πάρα πολύ. Όσο κι αν μου στοιχίζει ο αποχωρισμός, αυτό το άγνωστο με τρομάζει, δεν έχεις κανέναν έλεγχο, είναι πολύ δυνατό παιδί» είπε για τη μεγάλη του κόρη.

«Η Αλεξάνδρα είναι 13 ετών, ένα πλάσμα ίδιο η Όλγα, πολύ ευαίσθητη και πολύ δυνατή, μπαίνει στην εφηβεία, έχει μια ομορφιά, μια χάρη. Μοιάζουν και δεν μοιάζουν με την Αριάδνη. Ο Γιώργος είναι ο Ταλιμπάν, είναι πιο έντονη προσωπικότητα, προσπαθεί να επιβληθεί με τον δικό του τρόπο αλλά μέσα του είναι ευαίσθητος. Τα αγόρια έχουν τελείως διαφορετικό σκεπτικό από τα κορίτσια», συμπλήρωσε ο Νίκος Οικονόμου.




«Το όνειρό μου είναι να πραγματοποιηθούν τα όνειρα των παιδιών μου, να μεγαλώσουν και να κάνουν αυτό που θέλουν στη ζωή τους. Εμείς να είμαστε με την Όλγα ευτυχισμένοι, με τα πάνω μας και τα κάτω μας και, όταν τακτοποιηθούν όλα τα παιδιά κάποια στιγμή να φεύγαμε από την Αθήνα. Έχω μεγαλώσει στην πρωτεύουσα, αλλά περνάω πιο καλά σε πιο μικρή κοινωνία. Δεν το βλέπω να το κάνουμε ποτέ, γιατί τα παιδιά θα κάνουν εγγόνια και πρέπει να τα προσέχουμε. Αυτό που μετράει είναι να είμαστε υγιείς και να προσφέρουμε», κατέληξε μιλώντας στην κάμερα της ΕΡΤ ο Νίκος Οικονόμου.



Δείτε πως είναι το Τζέισον Αντιγόνη σήμερα: Το όνομα με το οποίο συστήνεται – «Χρησιμοποιώ αρσενική αντωνυμία τώρα»

Στην εκπομπή «Ακόμα δεν είδες τίποτα» και τον Θάνο Ακριτίδη μίλησε ο Ιάσων Δούσης, ο οποίος στο παρελθόν είχε συστηθεί στο ελληνικό κοινό ως το Τζέισον Αντιγόνη.

Ο ίδιος στο παρελθόν δήλωνε non- binary, ωστόσο σήμερα χρησιμοποιεί αρσενική αντωνυμία για να αυτοπροσδιοριστεί, έχει αλλάξει εμφάνιση και είναι καθηγητής, φροντιστηριούχος και εκδότης.

iason dousis

«Χρησιμοποιώ αρσενική αντωνυμία τώρα. Δεν σημαίνει πως βλέπω τον άνδρα με στερεοτυπα ή τη γυναίκα με στερεότυπα.  Σταμάτησα τον αγώνα μου για να αφαιρεθεί το φύλο από την ταυτότητα. Ήθελα λίγο τον χρόνο μου, ίσως υπερεκτέθηκα, ήθελα να με ξαναψάξω. Το δικαίωμα στον αυτοπροσδιορισμού ως προς το φύλο και τη σεξουαλικότητα είναι αέναο…

Δεν σχετίζεται η έκφραση φύλου με τον σεξουαλικό προσανατολισμό. Δεν δέχτηκα την πρόταση του δικαστηρίου να προστεθεί στην ταυτότητα το όνομα “Αντιγόνη”, γιατί ο στόχος ήταν τότε να καταργηθεί το φύλο», είπε μεταξύ άλλων ο Ιάσων Δούσης.

Δείτε το βίντεο:



J2US: Καθήλωσε ο Γιάννης Σεβδικαλής – Ξέσπασε σε κλάματα η Σοφία Κουρτίδου – «Είμαι περήφανη για εκείνον»

Μια καθηλωτική εμφάνιση έκανε ο Γιάννης Σεβδικαλής στο πλατό του J2US δίπλα στη Σοφία Κουρτίδου. Ο γνωστός Παραολυμπιονίκης ο οποίος διαγωνίζεται στο μουσικό σόου δίπλα στην σύντροφό του ερμήνευσε το «Unstoppable» προκαλώντας συγκίνηση.

Στο βίντεο που προηγήθηκε ο Γιάννης Σεβδικαλής μίλησε για το ατύχημα που τον άφησε για μεγάλο διάστημα σε ακινησία αλλά και τη νέα ζωή που ξεκίνησε.

Μετά το τέλος της εμφάνισής του ο Γιάννης Σεβδικαλής ανέφερε: «Παρόλο που ατύχημα μου έφερε στη ζωή μου πολύ ζόρικα πράγματα, με έκανε αυτό που είμαι σήμερα, οπότε δεν θα το άλλαζα και φυσικά μου έφερε και τη Σοφία», είπε για την σύντροφό του.

Ενώ η Σοφία Κουρτίδου ξέσπασε σε κλάματα: «Δεν είναι όλα αυτά που έχει καταφέρει ο Γιάννης στον αθλητισμό που είναι αμέτρητες επιτυχίες και μας έχει κάνει περήφανους ως Έλληνες, εμένα προσωπικά με κάνει περήφανη ως άνθρωπο καθημερινά που συμβιώνω μαζί του. Είναι το πιο φωτεινό παράδειγμα και τον θαυμάζω».

Δείτε το παρακάτω βίντεο:



Λευτέρης Πανταζής: Μιλάει για τη συνεργασία του με την Μαρίνα Σάττι στο νέο της κομμάτι – «Είναι πολύ μπροστά»

0

Ο Λευτέρης Πανταζής μίλησε στην εκπομπή «Ακόμα δεν είδες τίποτα» για τη συνεργασία του με την Μαρίνα Σάττι στο νέο της 10λεπτο τραγούδι «MIXTAPE», το οποίο προκάλεσε αντιδράσεις στις τηλεοπτικές εκπομπές.

«Η Μαρίνα τότε έλεγε τις “Κούπες”, μου άρεσε πάρα πολύ και της είχα πει να της κάνω την παραγωγή εγώ. Είχαμε χαθεί, με ξαναπήρε πριν την Eurovision και μου πρότεινε να συμμετέχω στο δεκάλεπτο κομμάτι που ετοίμαζε. Τα συμφωνήσαμε, είπα τα κομμάτια μου και μόλις τέλειωσε η Eurovision την άλλη μέρα κυκλοφόρησε το MIXTAPE. Είναι πολύ μόδα το concept του δεκαλέπτου. Εμείς πάντα επηρεαζόμαστε από τα ξένα ακούσματα, το κομμάτι είναι “μπροστά”. Αυτό είναι η Σάττι, κάνει κάτι διαφορετικό» τόνισε ο Λευτέρης Πανταζής.

Δείτε το βίντεο:



Αναφερόμενος στη Eurovision είπε: «Οι καλλιτέχνες πρέπει να είναι λίγο “τρελοί”, να δοκιμάζουν πράγματα. Επικρίθηκα πολύ όταν είχα πει το “Breathless”. Ένας Άγγλος τα ελληνικά τραγούδια πώς θα τα έλεγε; Το καλό θα ήταν η Eurovision να είναι μόνο μουσικό γεγονός. Το Ζάρι ήταν διαφορετικό, η Μαρίνα το παρουσίασε πάρα πολύ καλά στον τελικό».

J2US: Η Δέσποινα Βανδή επέστρεψε με νέο look – «Ποια είναι η κυρία;»

Η Δέσποινα Βανδή μετά τις προγραμματισμένες της συναυλίες στο εξωτερικό, επέστρεψε στο πλατό του J2US και στο τραπέζι της κριτικής επιτροπής.

Το βράδυ του Σαββάτου 18 Μάϊου, ο Νίκος Κοκλώνης καλησπέρα κοινό και τηλεθεατές σε ένα ακόμη live show γεμάτο εκπλήξεις. Παρουσιάζοντας τους κριτές του J2US, ο ίδιος στάθηκε στη Δέσποινα Βανδή η οποία επέστρεψε ανανεωμένη!

Η τραγουδίστρια για άλλη μια φορά έκανε ένα.. τολμηρό hair look αφού την είδαμε στο live με ροζ μαλλιά, κάτι που φυσικά δεν άφησε ασχολίαστο ο Νίκος Κοκλώνης…

«Μια άλλη Δέσποινα. Ποια είναι η κυρία;» ανέφερε ο παρουσιαστής του J2US με τη Δέσποινα Βανδή να του απαντά: «Η κανονική έμεινε πίσω, κάπου Αυστραλία, Γερμανία Ντουμπάι», είπε για τους σταθμούς της στο εξωτερικό.

Δείτε το βίντεο:



Δείτε τις αντιδράσεις στο X:

Σταματίνα Τσιμτσιλή: Η κόρη της Νάγια έγινε 11 ετών – Φωτογραφίες από τα γενέθλιά της

0

Η Σταματίνα Τσιμτσιλή το Σάββατο 18 Μάϊου γιόρτασε τα γενέθλια της πρώτης της κόρης η οποία έγινε 11 ετών.

Η Νάγια είχε τα γενέθλιά της την Πρωτομαγιά, αφού γεννήθηκε 1 Μάϊου του 2013, ωστόσο φέτος η ημερομηνία έπεσε μέσα στην μεγάλη εβδομάδα, κάτι που έκανε την παρουσιάστρια να… μεταφέρει στο πάρτι της κόρης της λίγες εβδομάδες αργότερα.

Η Σταματίνα Τσιμτσιλή και ο σύζυγός της Θέμης Σοφός γιόρτασαν τα γενέθλια της μεγάλης τους κόρης, με την παρουσιάστρια να μοιράζεται δύο σχετικά στιγμιότυπα στον λογαριασμό της στο instagram.

Στο πρώτο βλέπουμε την εντυπωσιακή θεματική τούρτα με γοργόνες, ενώ στο δεύτερο η Σταματίνα Τσιμτσιλή σε μια τρυφερή φωτογραφία με την κόρη της Νάγια στο κήπο.

Δείτε τις φωτογραφίες:

438159111 326626743799050 3405837459183913726 n 441532687 982168803100510 1384853560101729740 n

Πέθανε η γυναίκα μου και έκανα σχέση με την πεθερά μου. Τί θα σκεφτούν οι άλλοι, αν το μάθουν;

0

Καλησπέρα στην όμορφη παρέα σας!

Θα ήθελα πολύ τη γνώμη σας πάνω σε ένα θέμα που έχει προκύψει και δεν ξέρω πώς ακριβώς να το χειριστώ.

Με τη γυναίκα μου ήμασταν παντρεμένοι 8 χρόνια μέχρι που αρρώστησε εντελώς ξαφνικά και έφυγε από τη ζωή τρεις μόλις μήνες μετά την πρώτη διάγνωση. Δυστυχώς ήταν πια πολύ αργά και δεν μπορούσαμε να κάνουμε κάτι να τη σώσουμε. Το μόνο που με παρηγορεί είναι  τα δύο μας παιδάκια που είναι βάλσαμο στις πληγές μου και το ότι δεν υπέφερε. Μείναμε μόνοι με τα παιδιά και παλεύουμε να αντιμετωπίσουμε από τη μία το πένθος και την απώλειά της και από την άλλη την πανδημία που μας έχει φέρει εντελώς τα πάνω κάτω.

Το Σεπτέμβρη που άνοιξαν τα σχολεία η πεθερά μου ήρθε να μείνει σπίτι μας για να με βοηθάει με τα παιδιά και ήρθαμε κάπως πιο κοντά με αποτέλεσμα να δημιουργήσουμε σχέση. Δεν είναι κάτι που περίμενα ποτέ πως θα συμβεί ούτε είχε «παιχτεί» ποτέ κάτι μεταξύ μας. Πάντα την έβλεπα σαν πεθερά μου και μόνο σαν πεθερά μου, τίποτα παραπάνω. Να όμως που ήρθαν έτσι τα πράγματα και καταλήξαμε να γίνουμε ζευγάρι.

Η βοήθειά της μου είναι πολύτιμη τόσο στο σπίτι όσο με τα παιδιά, τα οποία δεν γνωρίζουν τίποτα ακόμα και πολύ φοβάμαι τη στιγμή που η αλήθεια θα μαθευτεί. Πως θα νιώσουν τα παιδιά; Τι θα σκεφτούν; Τι θα σκεφτεί ο κόσμος; Τα βρίσκουμε σαν άνθρωποι, έχουμε κοινά ενδιαφέροντα, περνάμε καλά, μας φροντίζει, μας προσέχει και με κάνει να ξεχνιέμαι, ξέρω όμως ότι παραέξω όλο αυτό θα παρεξηγηθεί.

Τί να κάνω; Τα παιδιά είναι ακόμα μικρά και ξέρω πως δεν θα καταλάβουν, όλοι οι άλλοι όμως; Θα το δουν όπως το βλέπω εγώ ή θα σπεύσουν να μας στήσουν στον τοίχο;

Μάκης

Φλώρα και Οδυσσέας: Την πάντρεψαν με άλλον αλλά εκείνη δεν τον ξέχασε ποτέ – Η εγγονή της, αφηγείται…

0

Ηταν η Φλώρα. Και ήταν και ο Οδυσσέας. Τα δυο τους ήταν ερωτευμένα ο ένας με τον άλλον σε ένα μικρό χωριό, πολλά χρόνια πριν.

΄Έβγαιναν κάθε εβδομάδα σε ένα πάρκο που το θεωρούσαν το μέρος τους, και καθώς δεν είχαν κινητά τηλέφωνα τότε, η επικοινωνία τους ήταν μέσω από δύο μαντίλια.΄Ασπρο και κόκκινο. ΄Ασπρο μαντίλι κρεμασμένο σε ένα μεγάλο δέντρο σήμαινε ότι η έξοδος θα γίνει. Το κόκκινο σήμαινε το αντίθετο. Και έτσι συνεννοούνταν για το άμα θα βρεθούν στο πάρκο ή όχι. Αυτό συνεχιζόταν για μήνες, για μήνες βόλταραν σε εκείνο το πάρκο μοιράζοντας σχέδια για το μέλλον, όνειρα, στόχους, φόβους, σκέψεις. Ο Οδυσσέας ήθελε να παντρευτεί τη Φλώρα, μα η μητέρα του δεν έγκρινε τον γάμο καθώς ήθελε ένα άλλο κορίτσι από ένα άλλο χωριό για τον μονάκριβο γιό της. Ο Οδυσσέας δελεαζόταν, ήθελε πολύ την ευχή των γονιών του. Δεν ήξερε πώς να πράξει. Η Φλώρα έκανε υπομονή.

Μια μέρα η Φλώρα πήγε στο πάρκο και δεν βρήκε τον Οδυσσέα. Τον περίμενε. ΄Ολο το βράδυ είχε περάσει και ο Οδυσσέας δεν εμφανίστηκε ποτέ. Η Φλώρα, θιγμένη και προσβεβλημένη με μια τέτοια κίνηση του Οδυσσέα έφυγε σπίτι της απογοητευμένη. Δεν πήγαινε στο πάρκο για εβδομάδες. ΄Ώσπου ο Οδυσσέας πήρε τηλέφωνο το σπιτικό και ζήτησε να της μιλήσει. Ακολουθεί ο εξής διάλογος:
Ο: -Τί έγινε? Γιατί με αποφεύγεις? Γιατί δεν έρχεσαι πλέον στο πάρκο?
Φ:-Νομίζω ο λόγος είναι προφανές. Σε περίμενα ώρες εκείνη τη μέρα και δεν εμφανίστηκες ποτέ.
Ο:-Πότε έγινε αυτό? Τί εννοείς? Την τελευταία φορά είχες αφήσει κόκκινο μαντίλι στο δέντρο.
Φ:-΄Ασπρο είχα αφήσει!
Ο:-΄Ηταν σίγουρο κόκκινο, το θυμάμαι.
Με τα πολλά και τα λίγα, ο αδερφός του Οδυσσέα, είχε αλλάξει το μαντίλι χωρίς να πει τίποτα σε κανέναν. Λύθηκε η παρεξήγηση. ΄Ήρθε καιρός όμως για τον Οδυσσέα να πάει στρατό και είχαν χάσει αρκετό χρόνο που θα μπορούσαν να είχαν περάσει μαζί.

Ο καιρός περνούσε και η Φλώρα συχνά πήγαινε στην πρωτεύουσα, μακριά από το χωριό, στη θεία της. Στην πρωτεύουσα λοιπόν, κάπου την είδε ο Γιώργος και του άρεσε πολύ. Την έβλεπε όλο και πιο συχνά, το ενδιαφέρον του όλο και μεγάλωνε μέχρι να κάνει κίνηση να την γνωρίσει και να της εξομολογήσει για τα συναισθήματα που της έτρεφε. Της έκανε πρόταση γάμου. Η Φλώρα όμως αρνήθηκε ευγενικά.

Ο Γιώργος όμως δεν ήταν από τα άτομα που δέχονται ήττα. Πήγε λοιπόν στο χωριό του και ανακοίνωσε στην οικογένεια του ότι η Φλώρα δέχτηκε την πρόταση του. Και όλη η οικογένεια, γονείς, θείοι, θείες μαζεύτηκαν να πάνε στο σπιτικό της Φλώρας να γνωρίσουν την νύφη και τους συμπεθέρους.

Μπορείτε να φανταστείτε λοιπόν την αμηχανία της Φλώρας. Πήγε στη κουζίνα με τη μαμά της να της διαμαρτυρηθεί ότι δεν έδωσε ποτέ το ναι. Αλλά τότε ήταν αργά. Βλέπετε, ήταν ντροπή για την οικογένεια της Φλώρας να πουν όχι μιας και όλη οικογένεια του Γιώργου είχαν μαζευτεί και κανόνιζαν τον γάμο σπίτι τους. Η Φλώρα πλέον δεν είχε επιλογή. Και παντρεύτηκαν.
Πέρασε ένας χρόνος, η Φλώρα είχε γεννήσει την πρώτη της κόρη, την Βικτώρια. Το καλοκαίρι γύρισε στο χωριό να δει τους γονείς της.
΄Ένα βράδυ πήγε στο πάρκο μόνη της να αναπολήσει τις όμορφες αναμνήσεις. Τυχαία, ή μοιραίας, βρήκε και τον Οδυσσέα εκεί. Κοιτούσαν για αρκετή ώρα ο ένας τον άλλον μέχρι ο Οδυσσέας να τρέξει να την πάρει αγκαλιά και να την παρακαλεί να φύγουν και να ζήσουν μαζί. Ο Οδυσσέας είχε γυρίσει από στρατό και γνώριζε ότι η Φλώρα παντρεύτηκε.
Ο:-Σε παρακαλώ Φλώρα, έλα να φύγουμε. Να πάρεις τα πράγματα σου, την κόρη σου και να τη μεγαλώσουμε μαζί. Τα δυο μας. Σε ικετεύω.
Φ:-Αυτό δε γίνεται, το ξέρεις. Είναι πλέον πολύ αργά. Τί θα πουν στο χωριό? Δε μπορούμε…
Ο Οδυσσέας μη μπορώντας να την πείσει, την κράτησε στα χέρια του για λίγη ώρα δακρύζοντας. Η Φλώρα όσο και να ήθελε να ζήσει μαζί του, δεν άντεχε την ντροπή και την κακή φήμη που θα αποκτούσε όχι μόνο αυτή, αλλά και η οικογένεια της άμα έφευγε μαζί του. Παντρεμένη γυναίκα με παιδί, να φεύγει με άλλον…. Η αξιοπρέπεια της, το καλό και εύφημο όνομα της οικογένειας της, σήμαιναν πολλά για εκείνη.

Η Φλώρα δεν αγάπησε ποτέ τον Γιώργο.
Η Φλώρα θυμάται τον Οδυσσέα πάντα με χαμόγελο στα χείλη και πίκρα στα μάτια.
Η Φλώρα είναι η γιαγιά μου και ο Γιώργος ο παππούς μου.

Πηγή: fb/ thankyounextofficial

 

Απογοήτευση για τον Γιώργο Αυτιά – Μαθεύτηκαν σήμερα τα δυσάρεστα

Ευρωψηφοδέλτιο ΝΔ: «Κατρακυλά» η υποψηφιότητα Αυτιά

Μεγάλος είναι ο συναγωνισμός στο ευρωψηφοδέλτιο της ΝΔ, για την εκλογή των επόμενων «γαλάζιων» ευρωβουλευτών.

Ενα από τα «θύματα» αυτής της «μάχης» των ευρωεκλογών φαίνεται ότι είναι και ο δημοσιογράφος Γιώργος Αυτιάς.

Οταν είχε ξεκινήσει η «κούρσα», ο Γιώργος Αυτιάς φαινόταν να «έχει πάρει κεφάλι» και να ήταν το ακλόνητο «φαβορί» για να εκλεγεί πρώτος σε σταυρούς. Ωστόσο το σκηνικό φαίνεται ότι ανατρέπεται…

Συγκεκριμένα, σε δημοσκόπηση της Interview αποδεικνύεται πως ο Γιώργος Αυτιάς είναι μετά από καιρός εκτός της πρώτης θέσης!

Ο Αυτιάς που μέχρι τώρα εμφανιζόταν ως ακλόνητο φαβορί για την πρώτη θέση, εντοπίζεται εκτός τριάδας, στην τέταρτη θέση και με την Ελεονώρα Μελέτη να τον απειλεί από την πέμπτη θέση…

Το θέμα είναι εάν πρόκειται για πρόσκαιρο εύρημα ή για μία πιο σταθερή τάση στο εκλογικό σώμα της ΝΔ. Για την ιστορία, στη γαλάζια λίστα έχει ανοδική πορεία η Ελίζα Βόζεμπεργκ, που βρίσκεται πρώτη αυτή την ώρα, ενώ ακολουθούν ο Φρέντι Μπελέρης και ο Βαγγέλης Μεϊμαράκης.

Αναλυτικά:

  1. Ελίζα Βόζεμπεργκ 34,5%
  2. Φρέντι Μπελέρης 28,1%
  3. Βαγγέλης Μεϊμαράκης 27,3%
  4. Γιώργος Αυτιάς 20,4%
  5. Ελεονώρα Μελέτη 19%
  6. Δημήτρης Τσιόδρας 17,9%
  7. Πύρρος Δήμας 16,4%
  8. Στέλιος Κυμπουρόπουλος 15,9%