Blog Σελίδα 3909

Πάτρα: Μαθητής κατέρρευσε από χρήση ναρκωτικών μέσα στο σχολείο του – Μεταφέρθηκε με σπασμούς στο νοσοκομείο

0

Υπόθεση κατάρρευσης 13χρονου από ναρκωτικά: Συνελήφθησαν τρεις ανήλικοι για διακίνηση κάνναβης μέσα στο σχολείο – Στο αυτόφωρο και οι γονείς τους

Η υπόθεση που είχε προκαλέσει αναστάτωση στη Δυτική Αχαΐα, με μαθητή Γυμνασίου να μεταφέρεται στο νοσοκομείο μετά από χρήση κάνναβης, παίρνει νέα τροπή. Σύμφωνα με την αστυνομία, τρεις ανήλικοι συνελήφθησαν για διακίνηση και χρήση ναρκωτικών ουσιών, ενώ πέντε γονείς κατηγορούνται για παραμέληση εποπτείας.

Με σπασμούς και σε ημιλιπόθυμη κατάσταση, μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο της Πάτρας ένας μαθητής Γυμνασίου μετά από χρήση ναρκωτικών μέσα στο σχολείο του. Το σοκαριστικό περιστατικό έγινε το μεσημέρι της Παρασκευής (07.11.2025) προκαλώντας τον πανικό των συμμαθητών του, των καθηγητών του και προφανώς των γονιών του.

stigmiotypo othonis 2025 11 08 13.05.19

Ο μαθητής βρέθηκε στο προαύλιο του σχολείου του στην Πάτρα σε άθλια κατάσταση, έχοντας σπασμούς και δυσκολία στην αναπνοή. Φαινόταν πως ήταν θέμα χρόνου να καταρρεύσει. Καθηγητές κάλεσαν αμέσως ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ χωρίς καν να γνωρίζουν πως το παιδί είχε πάρει ναρκωτικά. Οι διασώστες τον παρέλαβαν και τον μετέφερε στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Ρίου.

Ο μαθητής νοσηλεύεται ακόμη στο νοσοκομείο και φαίνεται πως η κατάσταση της υγείας του έχει ξεκινήσει να σταθεροποιείται.

Σε πλήρη εξέλιξη είναι οι έρευνες των αρχών ώστε να αποδειχθεί ποιος πούλησε ναρκωτικά στον ανήλικο μαθητή της δυτικής Αχαΐας και αν υπάρχουν και άλλοι μαθητές που έκαναν ναρκωτικά. Όπως αποδείχθηκε, ο ανήλικος είχε κάνει χρήση κάνναβης.

Η Αστυνομική Διεύθυνση Αχαΐας συνεχίζει την προανάκριση, με καταθέσεις να λαμβάνονται από μαθητές και καθηγητές, ενώ έχει ζητηθεί η συνδρομή της Δίωξης Ναρκωτικών.

Ανατριχίλα προκαλούν οι αποκαλύψεις για την υπόθεση που σημειώθηκε σε Γυμνάσιο της Δυτικής Αχαΐας, όπου 13χρονος μαθητής έκανε χρήση κάνναβης μέσα στο σχολείο, με αποτέλεσμα να υποστεί σπασμούς και να μεταφερθεί στο Κέντρο Υγείας Κάτω Αχαΐας.

Η έρευνα των αρχών αποκάλυψε πως το παιδί είχε αγοράσει τη ναρκωτική ουσία από δύο 15χρονους συμμαθητές του έναντι 15 ευρώ, ενώ συνελήφθη ακόμη ένας ανήλικος και πέντε γονείς.

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της Ελληνικής Αστυνομίας, οι τρεις ανήλικοι – ηλικίας 13, 15 και 15 ετών – συνελήφθησαν χθες το μεσημέρι στην Κάτω Αχαΐα από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Δυτικής Αχαΐας, με τη δικογραφία να περιλαμβάνει βαριές κατηγορίες κακουργηματικού χαρακτήρα, όπως διακεκριμένη διακίνηση ναρκωτικών, χρήση ναρκωτικών και επικίνδυνη σωματική βλάβη.

Παράλληλα, πέντε γονείς των ανήλικων κατηγορουμένων συνελήφθησαν για παραμέληση εποπτείας ανηλίκων.

Η υπόθεση ήρθε στο φως όταν η διευθύντρια και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου ενημέρωσαν τις αρχές ότι ο 13χρονος παρουσίασε έντονα σωματικά συμπτώματα κατά τη διάρκεια του μαθήματος, αφού είχε κάνει χρήση κάνναβης μέσα στο σχολείο.

Από την άμεση αστυνομική έρευνα προέκυψε ότι ο ανήλικος μαθητής προμηθεύτηκε τις ουσίες από δύο 15χρονους, πληρώνοντας το ποσό των 15 ευρώ. Οι δύο 15χρονοι συνελήφθησαν, ενώ σε έρευνες στις οικίες τους βρέθηκαν και κατασχέθηκαν δύο κινητά τηλέφωνα που εξετάζονται ως πειστήρια.

Οι τρεις συλληφθέντες αναμένεται να οδηγηθούν στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αχαΐας, ενώ οι αρχές συνεχίζουν τις έρευνες για να εντοπίσουν την πηγή προμήθειας των ναρκωτικών, αλλά και ενδεχόμενους άλλους μαθητές που ενδέχεται να είχαν εμπλακεί στη χρήση.

Η υπόθεση έχει προκαλέσει σοκ στην τοπική κοινωνία της Δυτικής Αχαΐας, καθώς πρόκειται για ανήλικους μαθητές που εμπλέκονται σε υπόθεση ναρκωτικών μέσα σε σχολικό περιβάλλον.

Πληροφορίες από pelop.gr

Πάτρα: Μαθητές έβαλαν το κεφάλι 10χρονου συμμαθητή τους σε πλαστική σακούλα

Ξεσπά ο πατέρας για το bullying που δέχεται το παιδί του

Aπίστευτο περιστατικό bullying σημειώθηκε από μαθητές δημοτικού στην Πάτρα σε συμμαθητή τους κατά τη διάρκεια εκδρομής.

Ο πατέρας του θύματος κατήγγειλε στο Star ότι ομάδα ανηλίκων έκλεισε σε σακούλα το κεφάλι του παιδιού του, το οποίο έδωσε μάχη για να αποτρέψει τα χειρότερα. Σύμφωνα με τους γονείς, το παιδί τους έχει γίνει ξανά στόχος κακοποιητικής συμπεριφοράς.

Δείτε το βίντεο:

Ο πατέρας του 10χρονου σοκαριμένος περιέγραψε τη φρίκη που έζησε ο γιος του, όταν επί ένα λεπτό το κεφάλι του βρισκόταν μέσα σε μία πλαστική σακούλα:

«Το παιδί είχε πάει εκδρομή στα Καλάβρυτα και γυρίζοντας του έβαλαν σακούλα στο κεφάλι, τρία παιδιά στο πίσω κάθισμα».

«Το παιδί να μην μπορεί να πάρει ανάσα. ;Hξερε πολεμική τέχνη και μπόρεσε και το έβγαλε. Το είπε ο μικρός στην δασκάλα, του είπε “Δεν είδαμε κάτι”. Είναι σοκ, γιατί καταλαβαίνει ότι δεν μπορούσε να πάρει ανάσα», δήλωσε.

O 10χρονος έδωσε μάχη για να σωθεί, ωστόσο μετά το περιστατικό, δεν ήθελε να πάει σχολείο, καθώς επανειλλημένα έχει γίνει στόχος ομάδας συμμαθητών του, σύμφωνα με τους γονείς.

«Έχω πάει άπειρες φορές να το πάρω το παιδί από το σχολείο και μου λένε για να φύγει το παιδί, να μη στοχοποιηθεί το σχολείο πρέπει να πάει σε κατώτερο σχολείο, δηλαδή με πρόβλημα διανοητικό. Αυτό το bullying συνεχίζεται εδώ και δύο χρόνια, του κατέβαζαν τη φόρμα και το εσώρουχο. Του έχουν κάνει πολλά, απλώς αυτό όχι, δεν το συγχωρώ, εντάξει δεν πάει άλλο», ανέφερε εξοργισμένος.

Στη συνέχεια, ο δικηγόρος της οικογένειας εξήγησε ότι ο 10χρονος φοβάται να κινηθεί μέσα στο σχολείο και σε εκδήλωση του σχολείου: «Ακόμα και στην παρέλαση δεν ήθελε να πάει και πείστηκε να πάει. Ήταν η μητέρα του με μία διακριτική παρακολούθηση από κοντά. Το σχολείο είχε πει ότι θα δώσει μεγάλη σημασία στο περιστατικό δυστυχώς δεν έγινε».

Πηγή: star.gr

Πάτρα: Λουλούδια και ένα μήνυμα για τον 20χρονο που έσβησε στην άσφαλτο

0

Θρήνος για τον Αντώνη

Θρήνος για το θάνατο του 20χρονου Αντώνη, που το βράδυ της Τρίτης, άφησε την τελευταία του πνοή στην άσφαλτο.

Ο νεαρός έχασε την ζωή του, έπειτα από σφοδρή σύγκρουση που είχε σε σταματημένο όχημα στην οδό Ελευθερίου Βενιζέλου.

Στο σημείο που έγινε το σοκαριστικό τροχαίο, σήμερα η οικογένεια του, άφησε λουλούδια και ένα σημείωμα: «Αντωνάκη μας, σε αγαπάμε, να μας προσέχεις από ψηλά».

Πως έγινε το θανατηφόρο τροχαίο με θύμα τον 20χρονο Αντώνη, στην Ελευθερίου Βενιζέλου στην Πάτρα;

Τι αναφέρει η αστυνομία σε σχετική της ανακοίνωση: Από τους αστυνομικούς του Τμήματος Τροχαίας Πατρών, σχηματίσθηκε δικογραφία για θανατηφόρο τροχαίο δυστύχημα, που συνέβη χθες το βράδυ στην Πάτρα.

Ειδικότερα, ένας ημεδαπός άνδρας, οδηγώντας μοτοσικλέτα εξετράπη της πορείας του δεξιά και προσέκρουσε σε σταθμευμένο αυτοκίνητο, με αποτέλεσμα να τραυματισθεί θανάσιμα.

Διενεργείται προανάκριση για την διακρίβωση των αιτιών και συνθηκών πρόκλησης του τροχαίου δυστυχήματος.

duapnimsyi646e295c55035 eatcjanwau646e295da16d6 kwdptsrwif646e295680157 ncbsmfnygk646e295cd57c1 rvwbjyvplb646e295f3bd47

jnbubklnsl646da6b82a60b

mayoskzdvh646dadb11eaaf

Πάτρα: Κουτσελίνη: «Τη Δευτέρα η Ρούλα ίσως να εμπλέξει κι άλλον, θα παίξει το τελευταίο της χαρτί»

0

Η Ζήνα Κουτσελίνη μίλησε στο ραδιόφωνο του Alpha και υπέδειξε νέες πτυχές της πολύκροτης υπόθεσης που έχει συγκλονίσει το Πανελλήνιο.

Η γνωστή παρουσιάστρια και δημοσιογράφος επεσήμανε πρώτα και πάνω από όλα το γεγονός ότι ο Μάνος Δασκαλάκης επέλεξε επίτηδες τον Πέτρο Κουσουλό για να μιλήσει, ίσως γιατί ήθελε να διαχωρίσει τη θέση του από τη Ρούλα Πισπιρίγκου για την οποία η Ζήνα Κουτσελίνη είπε χαρακτηριστικά:

«Τη Δευτέρα η Ρούλα ίσως να εμπλέξει κι άλλον, θα παίξει το τελευταίο της χαρτί».

Η ίδια μίλησε για τον τρόπο που έφτασαν τα πράγματα μέχρι εδώ καθώς μέσα από την εκπομπή και τους συνεργάτες της κατάφεραν να βάλουν και εκείνοι ένα λιθαράκι για να αρχίσει να ξετυλίγεται το κουβάρι της υπόθεσης.

“Όταν πέθανε και η Τζωρτζίνα υπήρχε άνθρωπος εμπλεκόμενος στην υπόθεση, δεν θα δώσω την πηγή μου, ο οποίος με ενημέρωσε ότι “Ζήνα αν αποδειχτεί αυτό, θα μιλάμε για το έγκλημα του αιώνα”.

Και συνέχισε: “Θεωρώ ότι υπήρξαν λάθη από τους ανθρώπους που όταν πήραν το άψυχο κορμί των νεκρών κοριτσιών στα χέρια τους και ενώ υπήρχαν κάποια σημάδια, δεν τα αποτύπωσαν με τον σωστό τρόπο. Όταν δίνεις ηπατική ανεπάρκεια ή φλεβόκομβο, ένα σύνδρομο που δεν υπάρχει, δεν υπάρχουν αυτά, τότε πώς να πας την έρευνα παρακάτω;”.

Δείτε το βίντεο με όλα όσα είπε η Ζήνα Κουτσελίνη:

Πάτρα: Κοιμήθηκε φτωχός και ξύπνησε πλούσιος με 2.000.000€ στην τράπεζα! Οταν κατάλαβε από που ήταν τρελάθηκε από χαρά…

0

Βρισκόταν σε απόγνωση λόγω οικονομικού αδιεξόδου η γυναίκα του τον είχε εγκαταλείψει, αλλά μια κληρονομιά στάθηκε αφορμή για να αλλάξουν, από τη μια στιγμή στην άλλη, τα πάντα στη ζωή του! Ο λόγος για 35χρονο Πατρινό ο οποίος μέχρι και πριν από ένα χρόνο αγωνιζόταν για να εξασφαλίσει ένα ελάχιστο μεροκάματο αλλά σήμερα διαπρέπει στον τομέα της γαστρονομίας, στην Γερμανία, κάνοντας τζίρους πολλών χιλιάδων ευρώ!

Και όλα άλλαξαν, όπως αναφέρει η εφημερίδα “Κόσμος”, όταν ένας μακρινός θείος του, που πέθανε πέρυσι, του άφησε δύο εστιατόρια και δύο εκατομμύρια σε τραπεζικό λογαριασμό της Γερμανίας, επειδή δεν είχε κανέναν άλλον στον κόσμο!

Η ιστορία θυμίζει πράγματι κινηματογραφική ταινία. Ο νεαρός Πατρινός ήταν παντρεμένος, αλλά η πρώην γυναίκα του τον εγκατέλειψε επειδή δεν άντεχε άλλο την «μίζερη» ζωή, όπως χαρακτηριστικά του είχε πει, ανακοινώνοντάς του την απόφασή της να βγάλουν διαζύγιο και η ίδια να αναζητήσει μια νέα τύχη με άλλον σύντροφο που στο μεταξύ είχε βρει!

Έτσι ο 35χρονος Σωτήρης έπεσε στα πρώτα στάδια της κατάθλιψης δίχως να έχει την ευκαιρία να αλλάξει τα πράγματα, δεδομένης της επιδείνωσης της κρίσης.

Δεν φανταζόταν όμως με τίποτα τι θα του ξημέρωνε! Η κληρονομιά του θείου του, μετανάστη από τα χρόνια του ’50 στην Γερμανία, ο οποίος διατηρούσε ένα από τα πολυτελέστερα εστιατόρια στη Φρανκφούρτη, έχοντας ανοίξει και δεύτερο όμοιό του στο Μόναχο του άλλαξε τη ζωή.

Πηγή: cnn.gr

Πάτρα: Κλειστή όλη εστίαση τη Δευτέρα σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τα νέα μέτρα

0

Τα καταστήματα της εστίασης θα κατεβάσουν ρολά την ερχόμενη Δευτέρα (08/11), με απόφαση του Συλλόγου Καταστηματαρχών Εστίασης και Αναψυχής (ΣΚΕΑΝΑ), εκφράζοντας με αυτό τον τρόπο τη διαμαρτυρία τους, για τα νέα μέτρα της κυβέρνησης, με σκοπό τον περιορισμό των ανεμβολίαστων.

Ο πρόεδρος του ΣΚΕΑΝΑ Γιάννης Σπυρόπουλος, μιλώντας στο THEBEST, τόνισε ότι ο κλάδος δεν έχει άλλο τρόπο, παρά να εκδηλώσει δυναμικά την αντίθεσή του στα μέτρα που ανακοινώθηκαν.

“Τη Δευτέρα πάμε για γενικό κλείσιμο. Υπάρχει μεγάλη συμμετοχή και πάμε για γενική απεργία. Στόχος να μην λειτουργεί τίποτα, ούτε το take away”, είπε.

Σε ανακοίνωση του ο ΣΚΕΑΝΑ – Σύλλογος Καταστηματαρχών Εστίασης και Αναψυχής Αχαΐας εκφράζει την αγωνία του για την κατάσταση που επικρατεί με τη ραγδαία αύξηση των κρουσμάτων και των νοσηλειών.

Το κείμενο του ΣΚΕΑΝΑ:

“Δύο χρόνια, Κύριοι της Κυβέρνησης,

Ζητήσατε εμβόλια, είπαμε ναι

Ζητήσατε μάσκες και μέτρα στα μαγαζιά μας, είπαμε ναι

Ζητήσατε αποστάσεις, είπαμε ναι

Μας αναγκάσατε να γίνουμε ελεγκτικοί μηχανισμοί και να αστυνομεύουμε τα ίδια μας τα μαγαζιά, το κάναμε.

Μας αναγκάσατε να έχουμε smartphone, tablet και internet στις επιχειρήσεις μας για να μπορούμε να εκτελούμε τους ελέγχους, το κάναμε.

Μας ζητήσατε να εφαρμόσουμε κοινωνικό διαχωρισμό στους πελάτες μας, σε εμβολιασμένους και μη, το κάναμε.

Τώρα μας ζητάτε να τους αποκλείσουμε και από τους εξωτερικούς χώρους, ζητώντας rapid test, κάνοντας μας σχεδόν απαγορευτικούς και μειώνοντας μας κι άλλο το εν δυνάμει πελατολόγιο μας.

Εφόσον λοιπόν επιβάλλετε τεστ στον κόσμο για να διασκεδάσει, να ξεχαστεί και να περάσει όμορφα, ας εφαρμοστεί τουλάχιστον το μέτρο αυτό, με την δυνατότητα που δίνει και για τους εσωτερικούς χώρους.

Παράλληλα με όλους τους περιορισμούς καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε το κύμα αυξήσεων στην ενέργεια, την μετακίνηση, το κόστος υλικών, τα τρόφιμα, τα υλικά συσκευασίας καθώς επίσης και τα υπέρογκα πρόστιμα.

Για πόσο πιστεύετε ότι η εστίαση αντέχει να σηκώνει το βάρος της ανεπάρκειας του συστήματος υγείας;

Έχετε αναλογιστεί πόσα ήταν τα έσοδά σας από την ημέρα επαναλειτουργίας της εστίασης;

Έχετε αναρωτηθεί τι θα συμβεί όταν θα αρχίσουν οι επιχειρήσεις να πτωχεύουν η μία μετά την άλλη καθώς και τις εκατοντάδες χιλιάδες ανέργων που θα προκύψουν;

Έχετε αναλογιστεί το μέγεθος της οικονομικής και κοινωνικής κρίσης που έρχεται;”

Πάτρα: Κεpδiζει τη μάχn με τη μnνιγγίτιδα ο 20χρονος φοιτητής

Ο 20χρονος φοιτητής παραμένει στην εντατική νοσοκομείου στην Πάτρα με μηνιγγίτιδα, αλλά η κατάσταση της υγείας του παρουσιάζει βελτίωση…

Αισιοδοξία στην Πάτρα για τον 20χρονο φοιτητή που συνεχίζει να δίνει μάχη σε νοσοκομείο της πόλης. Η μηνιγγίτιδα τον κρατάει ακόμα στην εντατική, αλλά οι τελευταίες εξετάσεις έδειξαν ότι πηγαίνει καλύτερα. Οι θεράποντες γιατροί θεωρούν πως μέσα στις επόμενες μέρες θα μεταφερθεί σε θάλαμο της Παθολογικής Κλινικής και από εκεί θα ξεκινήσει η αντίστροφη μέτρηση για να πάρει εξιτήριο. Ο νεαρός ασθενής παραμένει στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Πατρών και βρίσκεται υπό διαρκή ιατρική παρακολούθηση. Οι γονείς βρίσκονται διαρκώς στο πλευρό του.

nosokomeio09326 eurokinissi 2302

Ο διοικητής του νοσοκομείου Δημήτρης Μπάκος είπε στην εφημερίδα «Πελοπόννησος»: «Είναι πολύ καλά τα νέα για την υγεία του κι όλα δείχνουν ότι και ο τρίτος φοιτητής θα πάει πολύ καλά», ευχαριστώντας όλο το υγειονομικό προσωπικό που περιέθαλψε τα τρία περιστατικά.

«Ολη η ομάδα, η κ. Φλίγκου, ο κ. Μαραγκός και όλες οι άλλες ιατρικές ειδικότητες, όπως και το νοσηλευτικό μας προσωπικό κατάφεραν να τους σώσουν τη ζωή τους. Ο πρώτος φοιτητής έχει πάρει εξιτήριο και η δεύτερη φοιτήτρια νοσηλεύεται στην Κλνική» πρόσθεσε ο κ. Μπάκος.

Υπενθυμίζουμε ότι από την περασμένη εβδομάδα κλιμάκιο του ΕΟΔΥ βρίσκεται στην Πάτρα, προκειμένου σε συνεργασία με την 6η Υγειονομική Περιφέρεια να εφαρμόσει τα μέτρα που αφορούν την πρόληψη της διασποράς του μικροβίου. Κι αυτά αφορούν στη φαρμακευτική και εμβολιαστική θωράκιση των στενών επαφών του φοιτητή που νόσησε.

Επίσης, το κλιμάκιο του ΕΟΔΥ επισκέφτηκε τους δύο πανεπιστημιακούς χώρους (Ρίο και Κουκούλι) και έδωσε σαφείς οδηγίες για ενημέρωση και πρόληψη για τη μηνιγγίτιδα.

Οσοι έχουν το παραμικρό σύμπτωμα ή θέλουν να ενημερωθούν για το θέμα αυτό μπορούν να καλούν το 1135, που λειτουργεί όλο το 24ωρο, και είναι η γραμμή υποστήριξης για τη δημόσια υγεία του Κέντρου Επιχειρήσεων του ΕΟΔΥ. Μέσω της γραμμής μπορούν να δοθούν απαντήσεις σε όλα τα ερωτήματα, αλλά και κατευθύνσεις σε όποιον το έχει ανάγκη.

Πάτρα: Κατέληξε η 8χρονη Ειρήνη με οξεία μυοκαρδίτιδα που μεταφέρθηκε στο Μπέργκαμο

0

To κορίτσι νοσηλευόταν για αρκετές μέρες στη ΜΕΘ Παίδων του ΠΓΝΠ με τους γιατρούς να καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για τη βελτίωση της υγείας της

Η8χρονη Ειρήνη από την Πάτρα, που μεταφέρθηκε με C-130 στο Μπέργκαμο, πάσχοντας από οξεία μυοκαρδίτιδα, ώστε να υποβληθεί σε μεταμόσχευση καρδιάς, δεν τα κατάφερε και τα ξημερώματα κατέληξε, σύμφωνα με το OPEN TV.

To μικρό κορίτσι νοσηλευόταν για αρκετές μέρες στη ΜΕΘ Παίδων του ΠΓΝΠ με τους γιατρούς να καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για τη βελτίωση της υγείας της. Έτσι, ανήμερα Πρωτοχρονιάς, ο Διευθυντής της ΜΕΘ Παίδων του Νοσοκομείου Ανδρέας Ηλιάδης επικοινώνησε με τον Εθνικό Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων ζητώντας την άμεση εύρεση συμβατού μοσχεύματος.

Έπειτα από επικοινωνία του ΕΟΜ με τον αντίστοιχο ιταλικό οργανισμό, κρίθηκε απαραίτητη η διακομιδή της 8χρονης στην Ιταλία και η νοσηλεία της σε εξειδικευμένο ιατρικό κέντρο προκειμένου να λαμβάνει συγκεκριμένη αγωγή, μέχρι να βρεθεί μόσχευμα. Δυστυχώς, όμως, ο οργανισμός της δεν άντεξε.

Πάτρα: Κατάληψη για την υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού στο νοσοκομείο Άγιος Ανδρέας

0

Ζητούν από την κυβέρνηση να δει άλλες λύσεις πιο εφικτές και πιο ουσιαστικές

Κινητοποιήσεις και σήμερα από το σωματείο των εργαζομένων στο νοσοκομείο Άγιος Ανδρέας στην Πάτρα ενάντια στην υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού για τον κορωνοϊό.

Νωρίς το πρωί, με την έναρξη της εφημερίας του νοσοκομείου, οι εργαζόμενοι προχώρησαν σε κατάληψη των γραφείων της διοίκησης.

Οπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του προέδρου του σωματείου Ιπποκράτης:

Ξεκίνησε και η σημερινή κινητοποίηση, να ΚΑΤΑΛΗΨΗ των γραφείων της Διοίκησης, ενάντια στην ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΤΗΤΑ. Ενάντια στην τιμωριτικού χαρακτήρα διάταξη της κυβέρνησης, που εάν και εφόσον προχωρήσει:

– θα δημιουργήσει τεράστια κοινωνικά προβλήματα σε όλους αυτούς που θα τεθούν εκτός υπηρεσίας.
– θα δημιουργήσει τεράστια λειτουργικά προβλήματα στους εναπομείναντες και ήδη εξουθενωμένους Συναδέλφους μας που θα κληθούν να εργαστούν χωρίς άδειες και χωρίς ρεπό.
– θα διαλύσει τα νοσοκομεία, την εύρυθμη λειτουργία τους που είναι αναγκαία και απαραίτητη και σ’ αυτήν την έξαρση της πανδημίας.

Ζητάμε από την κυβέρνηση και τους Διοικούντες να επαναπροσδιοριστούν και να δουν άλλες λύσεις πιο εφικτές και πιο ουσιαστικές που σίγουρα υπάρχουν.

Πάτρα: Καταθέτει το 4ο πρόσωπο – κλειδί για τον θάνατο της Τζωρτζίνας

0

Στενεύει ο κλοιός για τη Ρούλα Πισπιρίγκου, καθώς συνεχίζονται οι καταθέσεις των μαρτύρων για το θρίλερ της Πάτρας.

Σειρά για να ρίξει φως στη δολοφονία της 9χρονης Τζωρτζίνας, έχει τώρα ο παιδίατρος – εντατικολόγος που εφημέρευε την 29η Ιανουαρίου, τη μοιραία μέρα που κατέληξε το παιδί.

Η κατάθεση του ατόμου αυτού κρίνεται ιδιαίτερα σημαντική για την πολύκροτη υπόθεση που έχει συγκλονίσει το πανελλήνιο.

Όπως μετέδωσε η εκπομπή «T-Live», σύμφωνα με όσα έχει καταθέσει ο παιδίατρος – εντατικολόγος, στις 2.30 το μεσημέρι της 29ης Ιανουαρίου, όταν και είχε εφημερία στη ΜΕΘ του νοσοκομείου «Αγλαΐα Κυριακού», κλήθηκε να αντιμετωπίσει την τελευταία κρίση της Τζωρτζίνας.

Έφτασε άμεσα με την ομάδα του καθώς χρειάστηκαν τρία λεπτά για να πάνε στο θάλαμο, όπου νοσηλευόταν η 9χρονη. Μπαίνοντας μέσα, οι γιατροί είχαν ήδη αρχίσει να της κάνουν ΚΑΡΠΑ, όμως, όπως διαπίστωσε ο ίδιος, ήταν ήδη αργά.

Όσα έχει δηλώσει ο παιδίατρος

«Tην 29η Ιανουαρίου εφημέρευα στη μονάδα εντατικής θεραπείας του νοσοκομείου. Γύρω στις 14.30 είχαμε κλήση από την Α΄ Παιδιατρική Κλινική για καρδιοαναπνευστική ανακοπή. Αμεσα εγώ, η εξειδικευόμενη ιατρός και η νοσηλεύτρια, αφού πήραμε τον απαραίτητο εξοπλισμό κατεβήκαμε στον 4ο όροφο που βρίσκεται η Παιδιατρική Κλινική.

Η ΜΕΘ βρίσκεται στον 5ο όροφο, ακριβώς από πάνω. Στην ερώτησή σας λοιπόν πόση ώρα χρειάστηκε να πάρουμε τον εξοπλισμό και να κατέβουμε στον 4ο όροφο σας απαντώ ότι χρειαστήκαμε περίπου 3 λεπτά.

Κατευθυνθήκαμε άμεσα στο θάλαμο που νοσηλευόταν η ασθενής. Μπαίνοντας μέσα είδαμε ότι οι παρευρισκόμενοι ιατροί και νοσηλευτές της κλινικής είχαν ήδη ξεκινήσει καρδιοαναπνευστική ανάνηψη, ΚΑΡΠΑ δηλαδή, με καρδιακές μαλάξεις και αερισμό με AMBU. Μπαίνοντας στον θάλαμο είδαμε ένα παιδί, κορίτσι, άσφυγμο απνοϊκό με περιστοματική κυάνωση και μυδρίαση άμφω μυ αντιδρώσα στο φως κόρης.

Στο μόνιτορ του κορεσμού βλέπαμε χαμηλό κορεσμό και χαμηλές σφύξεις. Κλινικά δεν είχα ούτε περιφερικές ούτε κεντρικές σφύξεις και ακροαστκά άκουσα γύρω στις 35 σφύξεις. Αμεσα χορηγήσαμε αδρεναλίνη χωρίς καμία κλινική ανταπόκριση και ταυτόχρονα αναλάβαμε εμείς την ΚΑΡΠΑ ως πιο εξειδικευμένοι», έχει καταθέσει μεταξύ άλλων ο γιατρός, αναφέροντας πως κατά τη διάρκεια της ανάνηψης δόθηκαν δύο ουσίες: ροκουρόνιο και αδρεναλίνη.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί, πως σύμφωνα με κατάθεση του Μάνου Δασκαλάκη, αλλά και νοσηλευτή, ήταν ο πατέρας του κοριτσιού που ζήτησε το κλειδί του δωματίου της Τζωρτζίνας ώστε να μπορεί να κλειδωθεί με την αιτιολογία ότι σε διπλανό δωμάτιο είχε γίνει κλοπή.

Την επόμενη μέρα η Ρούλα Πισπιρίγκου διερωτήθηκε αν υπάρχουν κάμερες στο δωμάτιο όπου νοσηλευόταν το παιδί.