Νέες γνωματεύσεις από «ανεξάρτητους» ιατροδικαστές ζητούν οι δυο εισαγγελείς (κ.κ. Ελευθεριάνος και Ανδρέου) για τα αιτία θανάτου των Μαλένα και Ίριδα τα οποία αρχικά είχαν αποδοθεί σε ηπατική ανεπάρκεια και αγενεσία φλεβόκομβου.
Σύμφωνα με πληροφορίες του eReportaz δεν πρόκειται να πραγματοποιηθεί νέα ιατροδικαστική εξέταση απλά ειδικοί επιστήμονες θα κληθούν να ερμηνεύσουν τα εκκωφαντικά ευρήματα τα οποία καταγράφονται στις ιατροδικαστικές εκθέσεις και κατατείνουν στον ασφυκτικό θάνατο.
Την ίδια στιγμή το πλέον πιθανόν είναι να κληθούν και ως μάρτυρες οι ιατροδικαστές αλλά και οι παθολογοανατόμοι που ενεπλάκησαν με τις δυο περιπτώσεις των αιφνιδίων θανάτων της οικογένειας Δασκαλάκη. Υπενθυμίζεται ότι όπως έχει αποκαλύψει η εφημερίδα «ΜΠΑΜ στο Ρεπορτάζ» η ιατροδικαστική έκθεση της Χριστίνας Τσάκωνα η οποία έδωσε ως διάγνωση για την περίπτωση της Μαλένας την ηπατική ανεπάρκεια θεωρείται ως παντελώς άστοχη, ενώ στην περίπτωση θανάτου της Ίριδας υπάρχει «πρόβλημα» με τα όσα κατέγραψε η παθολογοανατόμος Αντιγόνη Μητσέλου η οποία κατέληξε στο απίστευτο εύρημα της αγενεσίας φλεβόκομβου.
Κατά τη διαδρομή προς το κέντρο της πόλης δεν αισθάνθηκε καλά και κατέρρευσε
Συναγερμός στην περιοχή της πλατείας Ολγας, στο κέντρο της Πάτρας, όταν νεαρός λιποθύμησε και περαστικοί έτρεξαν αμέσως να προσφέρουν τις πρωτες βοήθειες, ενώ κάλεσαν και το ΕΚΑΒ.
Σε ελάχιστα λεπτά κοντά στον 24χρονο βρέθηκε ο μοτοσυκλετιστής – διασώστης του ΕΚΑΒ που του προσέφερε τις πρώτες βοήθειες. Σύμφωνα με πληροφορίες τουtempo24.gr
ο νεαρός λίγη ώρα πριν είχε μεταβεί στο ΙΚΑ Αγίου Αλεξίου και είχε εμβολιαστεί.
Ομως κατά τη διαδρομή προς το κέντρο της πόλης δεν αισθάνθηκε καλά και στην πλατεία Ολγας κατέρρευσε. Μάλιστα λιποθύμησε αρκετές φορές, ενώ μετά τις πρώτες βοήθειες από τον διασώστη, τον 24χρονο παρέλαβε ασθενοφόρο για να τον μεταφέρει στο νοσοκομείο.
Ο φίλος του που ήταν μαζί του τα έχασε και δεν ήξερε τι να κάνει βλέποντάς τον στο δρόμο να χτυπιέται και να φωνάζει.
Σκηνές απείρου κάλλους εκτυλίχθηκαν στην περιοχή της Αγίας Τριάδας, στην Πάτρα, όταν νεαρή χώρισε τον φίλο της.
Όλα συνέβησαν το απόγευμα του Σαββάτου στην οδό Τοπάζη όταν η κοπέλα βρέθηκε με τον φίλο της και του είπε πως θέλει να χωρίσουν.
Όπως φαίνεται η είδηση για τον νεαρό ήταν αβάσταχτη καθώς έπαθε κρίση πανικού, έπεσε στο έδαφος και άρχισε να χτυπιέται, καθώς δεν ήθελε να πιστέψει πως η κοπέλα του τον χώρισε.
Ο φίλος του που ήταν μαζί του τα έχασε και δεν ήξερε τι να κάνει βλέποντάς τον στο δρόμο να χτυπιέται και να φωνάζει. Έτσι κάλεσε το ΕΚΑΒ, ο μοτοσυκλετιστής διασώστης του οποίου κατέφθασε και άρχισε να προσπαθεί να ηρεμήσει το νεαρό και να ξεπεράσει την κρίση του.
Τελικά βρέθηκε ένας γείτονας γνωστός του 24χρονου που τον πήρε στο σπίτι του για να τον φροντίσει, καθώς δεν θέλησε να μεταφερθεί για να του παρασχεθούν πρώτες βοήθειες.
Τα βάσανα του έρωτα για το νεαρό ήταν όπως φαίνεται ασήκωτα.
Συναγερμός σήμανε στο ΕΚΑΒ και στην αστυνομία στην Πάτρα για νεαρό άτομο που έπεσε από μπαλκόνι τρίτου ορόφου σε ξενοδοχείο στην παραλιακή.
Σύμφωνα με πληροφορίες του thebest o νεαρός είναι γύρω στα 18 και είχε τις αισθήσεις του όταν το παρέλαβε στο ασθενοφόρο και τον μετέφερε στο νοσοκομείο στην Πάτρα.
Το tempo24 αναφέρει πως ο νεαρός διακομίστηκε σε κρίσιμη κατάσταση στο νοσοκομείο, ενώ το pelop κάνει λόγο για φοιτητή από την Αθήνα που φέρεται να διαπληκτίστηκε με την κοπέλα του.
Κατάγματα σε όλο του το σώμα έχει ο 18χρονος που έπεσε από μπαλκόνι ξενοδοχείου
Η πτώση σύμφωνα με το tempo24 έχει προκαλέσει στον 18χρονο κατάγματα σε σχεδόν όλο του το σώμα, με κάποια από αυτά να κρίνονται από τους γιατρούς του νοσοκομείου στην Πάτρα ως ιδιαιτέρως σοβαρά.Σύμφωνα με πληροφορίες η ζωή του νεαρού δεν διατρέχει κίνδυνο.
Όλα έγιναν περίπου στις 21.00 το βράδυ της Παρασκευής, όταν ο 18χρονος βρέθηκε στο έδαφος πέφτοντας από μπαλκόνι του 3ου ορόφου.
Σύμφωνα με πληροφορίες του tempo24.news, οι γιατροί στο νοσοκομείο του Ρίου εντόπισαν ποσότητα αλκοόλ στον οργανισμό του. Κατά τη διάρκεια του περιστατικού παρόντα ήταν μέλη της παρέας του που διαμένουν στο ίδιο ξενοδοχείο και είδαν τον φίλο τους να πέφτει στο κενό.
Σύμφωνα με κάποιες μαρτυρίες είχε προηγηθεί λεκτική αντιπαράθεση μεταξύ του νεαρού και μίας φίλης του. Από την πρώτη στιγμή ενημερώθηκε η οικογένεια του 18χρονου που ζει στην Αθήνα, με τους γονείς του να φτάνουν εσπευσμένα στην Πάτρα.
Βυθισμένη στο πένθος είναι η τοπική κοινωνία της Πάτρας για την οικογενειακή τραγωδία που σημειώθηκε στην Αγυιά. H 39χρονη μητέρα που πέθανε ξαφνικά στο σπίτι της ήταν όπως επισημάνθηκε από την ιατροδικαστική επί 9 με 12 ώρες νεκρή δίπλα στην 4χρονη κόρη της.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, η γυναίκα βρέθηκε την επόμενη ημέρα του θανάτου της (Παρασκευή 16/6) νωρίς το πρωί, στην κουζίνα σε «πλήρη νεκρική ακαμψία». Όλες αυτές τις ώρες, μέσα στο σπίτι ήταν και η 4χρονη κόρη της, η οποία νόμιζε ότι η μητέρα της κοιμόταν.
Όπως μετέδωσε το πρωί της Τετάρτης η εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα Mega» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο, η γυναίκα ένιωσε αδιαθεσία ενώ έτρωγε στο τραπέζι, φέρεται να σηκώθηκε, ακούμπησε στην καρέκλα και φαίνεται πως γλίστρησε στο χαλί που υπήρχε στον χώρο με αποτέλεσμα να πέσει στο πάτωμα, όπου και κατέληξε, αβοήθητη.
Η προσωρινή αιτία θανάτου που ανεγράφη στην ιατροδικαστική έκθεση είναι αιμορραγικό πνευμονικό οίδημα ενώ αναμένονται και οι τοξικολογικές εξετάσεις.
Δεν έχουν τέλος οι αποκαλύψεις που βλέπουν το φως της δημοσιότητας για τη Ρούλα Πισπιρίγκου, η οποία κατηγορείται για τον θάνατο της 9χρονης κόρης της Τζωρτζίνας. Πλέον, έκτος από τους θανάτους των τριών κοριτσιών στο επίκεντρο των Αρχών μπαίνει και ο θάνατος της 69χρονης σπιτονοικοκυράς του ζευγαριού. Ειδικότερα, όπως μεταδίδει ο ΣΚΑΪ, η 33χρονη φέρεται να παρίστανε την ανιψιά της και να πουλούσε τα πράγματά της.
Ο πρώην Διευθυντής Ασφαλείας Πατρών, Χρήστος Ρουγκάλας αναφέρθηκε στον θάνατο της σπιτονοικοκυράς του ζευγαριού μιλώντας στο ΣΚΑΪ. Όπως είπε υπάρχουν πολλά θολά σημεία που θα πρέπει να διερευνηθούν, αφήνοντας αιχμές για εμπλοκή του ζευγαριού.
Το μνήμα στο οποίο φέρεται να έχει ταφεί έχει ενοικιαστεί για 3 έτη και το έχει πληρώσει ο Μάνος Δασκαλάκης, σύμφωνα με τον Ρουγκάλα. Εκεί, πάνω σε σταυρό, είναι γραμμένα τα εξής: “Ευγενία Κούτρα – Θεοδωροπούλου, ετών 69, 13 – 9 – 2020”, που αντιστοιχούν στο όνομα της σπιτονοικοκυράς, την ηλικία και την ημερομηνία θανάτου της. Ωστόσο, στο μνήμα υπάρχει η φωτογραφία ενός αγνώστου άνδρα.
Όπως τόνισε επίσης δεν υπάρχει πουθενά το πιστοποιητικό θανάτου για την άδεια ταφής που έχει εκδοθεί από δημόσιο νοσοκομείο της Πάτρας, λέγοντας πως σε αυτό αναφέρεται ως αιτία θανάτου ο γυναικολογικός καρκίνος, υποστηρίζοντας όμως ότι η γυναίκα ήταν σε καροτσάκι, είχε προβλήματα κινητικότητας, αλλά όχι καρκίνο. Δεν υπάρχει νοσηλεία, ούτε θεραπευτική αγωγή σε κανένα από τα δύο νοσοκομεία της Πάτρας είπε, προσθέτοντας ότι δεν υπάρχει καμία σχετική αναφορά πως η σπιτονοικοκυρά είχε καρκίνο και μάλιστα πέθανε λόγω αυτού. “Δεν έπαιρνε ούτε ασπιρίνη για τον πονοκέφαλο”, ανέφερε χαρακτηριστικά.
Μάλιστα, όπως τόνισε υπήρχε η πληροφορία πως έχει αποτεφρωθεί η γυναίκα κατόπιν αιτήματός της επειδή ήταν άθεη, αλλά δεν υπάρχει κανένα έγγραφο στην Πάτρα που να πιστοποιεί την αποτέφρωση. Επίσης, αν έχει αποτεφρωθεί, όπως ενδεχομένως ζήτησε, δεν θα μπορούσε να ταφεί.
Συνομιλίες της Πισπιρίγκου με ενδιαφερόμενη για τα έπιπλα
Η Πισπιρίγκου παρουσιάστηκε στο Facebook ως ανιψιά της και έλεγε ότι πουλάει τα έπιπλα της θείας της, τα οποία ήταν ακριβές αντίκες. Από τις συνομιλίες, φαίνεται ότι προσπαθούσε να πουλήσει πολυθρόνες και φλοκάτες.
“Φοβόταν τη δηλητρίαση”
Ακόμη, σοκ προκαλεί ένα άτομο το οποίο γνώριζε καλά την σπιτονοικοκυρά της Ρούλας και του Μάνου με όσα αποκαλύτει στην εκπομπή LiveNews του Mega, για την 69χρονη γυναίκα. “Είχε κάποιο κινητικά προβλήματα στα πόδια. Για καρκίνο δεν είχε αναφέρει ποτέ η ίδια. Την έβλεπα κάθε εβδομάδα”.
Όπως είπε το πρόσωπο η 69χρονη γυναίκα φοβόταν τη Ρούλα Πισπιρίγκου και τον Μάνο Δασκαλάκη. “Μου έλεγε σχεδόν τα πάντα. Πώς είχαν γνωριστεί, πώς πήγαν στο σπίτι, πότε άρχισε να φοβάται. Οι φόβοι της ήταν τον τελευταίο καιρό μετά τον θάνατο του πρώτου παιδιού μην πειράξουν και την ίδια. Είχε αλλάξει η συμπεριφορά του Μάνου και της Ρούλας, είχαν γίνει πιο πιεστικοί κυρίως στο θέμα να την παρακολουθούν και να την προσέχουν, που αυτή ήταν η συμφωνία για να μείνουν στο σπίτι. Έδειχναν αδιαφορία. Μπορεί η ίδια να είχε αντιληφθεί κάτι που να μην μου το είχε πει ευθέως. Φοβόταν να μην της κάνουν κάτι, επειδή δεν την έβλεπε κανένας και δεν είχε συναναστροφές με κόσμο”, είπε και συμπλήρωσε “Σε ερώτηση μου γιατί δεν μαγειρεύεις γιατί δεν βάζεις κάποιον έλεγε δεν έχω εμπιστοσύνη σε κανέναν”.
Η ανύπαντρη θυγατέρα ενός αγρότη που απεβίωσε πριν από λίγο καιρό έγινε ζάπλουτη κυριολεκτικά εν μια νυκτί, όταν ανακάλυψε στο πατρικό της σπίτι δύο βαρέλια γεμάτα χρυσές λίρες. Μόνο που η αμύθητης αξίας περιουσία φέρεται ότι την έκανε να χάσει κυριολεκτικά τον ύπνο της, καθώς αντιμετωπίζει πλέον διπλούς μπελάδες!
Αφενός, η χρυσή κληρονόμος πρέπει να… εξηγήσει την προέλευση του θησαυρού και να καταφέρει να τον νομιμοποιήσει. Αφετέρου, ζει πλέον με τον φόβο ότι ενδέχεται να βρεθεί στο στόχαστρο ληστών, καθώς δεν αποκλείεται να δραστηριοποιηθούν επιτήδειοι που λιμπίζονται το ανεκτίμητο χρυσάφι!
Ζήτησε βοήθεια
Σύμφωνα με πληροφορίες, η γυναίκα έχει ήδη απευθυνθεί σε συγγενικό της πρόσωπο που φέρει την ιδιότητα του αστυνομικού και ζήτησε τη βοήθειά του για να προστατεύσει την περιουσία της.
Την ίδια ώρα έχει καταφύγει και σε γνωστό δικηγορικό γραφείο της Πάτρας, προκειμένου να δει με ποιον τρόπο μπορεί να νομιμοποιήσει τις χρυσές λίρες που της άφησε ο πατέρας της, ώστε να μπορέσει στη συνέχεια να τις αξιοποιήσει.
Μέχρι πρότινος η τυχερή κληρονόμος αγνοούσε πλήρως την ύπαρξη του θησαυρού, καθώς ο πατέρας της δεν ήταν παρά ένας φτωχός βιοπαλαιστής, που δούλευε νυχθημερόν στα χωράφια προκειμένου να βγάλει τα προς το ζην! Μάλιστα, όταν ο ίδιος της εκμυστηρεύτηκε λίγο πριν αφήσει την τελευταία του πνοή ότι είχε κρύψει χρυσές λίρες σε βαρέλια, εκείνη πίστεψε ότι επρόκειτο για παραλήρημα του ηλικιωμένου λόγω της βαριάς ασθένειάς του.
Ομως, όταν τελικά ο πατέρας της απεβίωσε, στο μυαλό της συντετριμμένης θυγατέρας του ήρθαν ξανά τα τελευταία του λόγια. Ετσι, πήγε αμέσως στο σημείο του σπιτιού που της είχε υποδείξει, και βρέθηκε μπροστά σε μια έκπληξη που έμελλε να αλλάξει για πάντα τη ζωή της, καθώς τα δύο βαρέλια ξεχείλιζαν από χρυσά νομίσματα!
Έξω από το θέατρο “Απόλλων” στην Πάτρα εντόπισαν να κοιμάται τα ξημερώματα της Δευτέρας ένα μικρό παιδί.
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του το “Χαμόγελο του Παιδιού”, υπήρξε κλήση από πολίτη για ένα παιδί που κοιμόταν κάτω στο μάρμαρο έξω από το θέατρο, χωρίς να είναι κάποιος ενήλικος μαζί του. Το παιδί μεταφέρθηκε σε Αστυνομικό Τμήμα και από εκεί στο Καραμανδάνειο Νοσοκομείο. Του δόθηκαν ζεστά ρούχα, φαγητό και κουβέρτες.
Η χαρά του μάλιστα ήταν μεγάλη που φορούσε κάλτσες και ζήτησε να βγει φωτογραφία με αυτές καθώς ήταν πολλές οι φορές που κρύωνε. Ο πατέρας του φέρεται να είναι πλανόδιος μουσικός και η μητέρα βρίσκεται στη φυλακή. Μαζί με το παιδάκι βρίσκονται συνεχώς άνθρωποι του Χαμόγελου του Παιδιού.
Στα “αζήτητα” μέσα στη βροχή στην πλατεία Γεωργίου
«Στις 5:30 τα ξημερώματα από την Πάτρα, λάβαμε κλήση από πολίτη ότι ένα παιδί κοιμόταν έξω από το θέατρο «ΑΠΟΛΛΩΝ» κάτω στο μάρμαρο και δεν ήταν κάποιος ενήλικος μαζί του. Ενημερώσαμε άμεση δράση και το παιδί μεταφέρθηκε στο 2ο Αστυνομικό Τμήμα Πατρών. Ζητήθηκε η συνδρομή μας με όχημα και συνοδεία του Συλλόγου για τη μεταφορά του παιδιού προς το νοσοκομείο κατόπιν προφορικής εισαγγελικής εντολής. Άμεσα έγινε η μεταφορά του παιδιού στο νοσοκομείο. Εκεί έκανε μπάνιο, φόρεσε ζεστά ρούχα, έφαγε και ξάπλωσε.
Ο Φ…. έδειχνε πολύ χαρούμενος που του φορέσαμε κάλτσες (τόσο που ζήτησε να του βγάλουμε φωτογραφία ενώ φοράει κάλτσες), που έκανε μπάνιο με ζεστό νερό και ζήτησε να τον σκεπάσουμε με κουβέρτα και να τον τυλίξουμε ζεστά καθώς συνέχεια κρύωνε!
Το οικογενειακό δράμα που ήρθε στο φως της δημοσιότητας
Από τη διερεύνηση στα αρχεία μας βρέθηκαν καταγγελίες, ενημέρωση σε εισαγγελία και κλήσεις σε άμεση δράση. Από την Αστυνομία μας είπαν ότι η μητέρα του είναι στη φυλακή και ο πατέρας του που δεν τον έχει αναγνωρίσει, είναι πλανόδιος μουσικός συνήθως υπό την επήρεια αλκοόλ. Υπάρχει μία θεία που και αυτή έχει απασχολήσει τις αρχές. Στο παιδί κοντά στο νοσοκομείο βρίσκονται άνθρωποι του Συλλόγου».
Μια απίστευτη οικογενειακή τραγωδία σημειώθηκε στην Πάτρα. Μια γυναίκα έφυγε πριν από λίγες μέρες από τη ζωή από κορωνοϊό και στη συνέχεια η κόρη της δεν άντεξε τον χαμό της κι έβαλε τέλος στη ζωή της.
Σύμφωνα με το flamis.gr η 40χρονη γυναίκα έπεσε από τον τέταρτο όροφο πολυκατοικίας τα ξημερώματα. Περίοικοι την είδαν να κείτεται στο οδόστρωμα σε μια λίμνη αίματος κι αμέσως ειδοποίησαν την αστυνομία και το ΕΚΑΒ.
Δυστυχώς ήταν όμως πολύ αργά, αφού η γυναίκα είχε καταλήξει. Έρευνες για την τραγωδία διενεργεί η αστυνομία.
Το περιστατικό κατεγράφη την περασμένη Τετάρτη 3 Ιανουαρίου. Επτά αλλοδαποί, κατάφεραν να ελιχθούν ανάμεσα από σταθμευμένα φορτηγά στο παλιό λιμάνι της Πάτρας, να κρυφτούν για όσο χρειαζόταν και να τρυπώσουν πεζοί σε πλοίο της γραμμής Πάτρα – Ιταλία. Όταν τους εντόπισαν μέλη του πληρώματος, ακολούθησε ανθρωποκυνηγητό, με απρόβλεπτες εξελίξεις.
Δύο από τους αλλοδαπούς έφθασαν μέχρι τον καπετάνιο, τον οποίο μάλιστα απείλησαν να… κάψουν με ναυτική φωτοβολίδα που κρατούσε ένας εκ των μεταναστών στο χέρι του, εάν τους συλλάμβαναν.
Στο περιστατικό κλήθηκαν να επέμβουν άνδρες του λιμενικού και τελικά ο μετανάστης πείσθηκε να αφήσει την φωτοβολίδα και να παραδοθεί.
Πρόκειται για ένα από τα πολλά περιστατικά που φέρνουν μέλη πληρωμάτων, αλλά ακόμη και οδηγούς φορτηγών οχημάτων, αντιμέτωπους με απελπισμένους και επίσης αποφασιμένους μετανάστες, να κάνουν τα πάντα για να φύγουν από την Πάτρα και να κατευθυνθούν προς την κεντρική Ευρώπη με πλοίο της γραμμής Πάτρα – Ιταλία.