Ο Ολυμπιακός έμεινε εκτός τελικού, κάνοντας μία εμφάνιση κατώτερη των δυνατοτήτων του απέναντι στην κάτοχο του τίτλου Ρεάλ Μαδρίτης στον ημιτελικό χθες (24/5).
Ο προπονητής των «ερυθρόλευκων», Γιώργος Μπαρτζώκας, όμως στα αποδυτήρια μετά τη λήξη του αγώνα, προσπάθησε να ανεβάσει το ηθικό των παικτών του που ήταν εύλογα απογοητευμένοι για την εικόνα που παρουσίασαν ειδικά στο α’ μέρος, αλλά και για τον αποκλεισμό.
Κατά την ομιλία του προς τους παίκτες του στα αποδυτήρια, ο Μπαρτζώκας υπενθύμισε στον Κώστα Παπανικολάου, τον Τόμας Ουόκαπ, τον Άλεκ Πίτερς τον Σακίελ ΜακΚίσικ, τον Κάνααν, τον Μιλουτίνοφ, τον Φαλ, τον Ράιτ και τους υπόλοιπους παίκτες του Ολυμπιακού πως υπάρχει ένας ακόμη τίτλος, αυτός του πρωταθλητή Ελλάδας.
«Σηκωθείτε όρθιοι παρακαλώ» είπε ο Μπαρτζώκας.
Εξάλλου, στη συνέντευξη Τύπου που είχε ακολουθήσει την ήττα από την πολυνίκη της διοργάνωσης Ρεάλ Μαδρίτης, ο Γιώργος Μπαρτζώκας είχε αναλάβει την ευθύνη λέγοντας συγκεκριμένα: «Εγώ είμαι περισσότερο υπεύθυνος απόψε, δεν μας βοήθησα όσο θα ήθελα».
Συγκεκριμένα, ο Γιώργος Μπαρτζώκας είπε προς τους παίκτες του Ολυμπιακού: «Πρέπει να είμαστε πραγματικά υπερήφανοι και ικανοποιημένοι απ’ ό,τι κάναμε αυτήν τη χρονιά. Τα δώσαμε όλα στη Euroleague, έχουμε ακόμα έναν τίτλο και χρειάζεται να κάνουμε ό,τι κάνουμε πάντα για να τον πάρουμε. Μην έχετε κατεβασμένα τα πρόσωπά σας παιδιά, τρία συνεχόμενα Final Four. Δεν ήμασταν τυχεροί σε κάποιες λεπτομέρειες. Δεν ξέρω, δεν ήμασταν αρκετά καλοί για τον τίτλο; Ωστόσο, σε κάθε περίπτωση δώσαμε ό,τι καλύτερο είχαμε. Ψηλά τα κεφάλια. Σηκωθείτε όρθιοι παρακαλώ».
🔴⚪️The greatest glory in living lies not in never falling, but in rising every time we fall.
✊🏽 Chin up!
🗣️ Bartzokas: «We have one more title and we need to do what ever we can to get it».
O Χρήστος Μάστορας είναι το πρόσωπο που θα υποδυθεί τον Στέλιο Καζαντζίδη στην ταινία που ετοιμάζεται για τη ζωή του.
Μετά και την επίσημη ανακοίνωση, πολλοί ήταν εκείνοι που έσπευσαν να συγχαρούν τον Χρήστο Μάστορα γι’ αυτόν τον ρόλο, ανάμεσά τους και η Χαρούλα Αλεξίου, με την οποία διατηρεί μια άριστη σχέση.
«Μπράβο, μπράβο, μπράβο Χρήστο μου. Είσαι τυχερός που ζεις τέτοια ιστορία κι ενσαρκώνεις αυτόν τον Μύθο που δίδαξε όλους εμάς που αγαπήσαμε το λαϊκο τραγούδι κι αυτόν. Το ταλέντο σου σε οδήγησε σ’ αυτόν τον ρόλο», σχολίασε η σπουδαία ερμηνεύτρια στην ανάρτηση του Χρήστου Μάστορα για την ταινία «Υπάρχω» στο Instagram.
Η Χάρις Αλεξίου και ο Χρήστος Μάστορας έχουν αναπτύξει μία σχέση αμοιβαίας εκτίμησης και φιλίας, ενώ συνεργάστηκαν στην επανεκτέλεση του θρυλικού «Εσύ Με Ξέρεις Πιο Πολύ», που γνώρισε τεράστια επιτυχία στα digital charts, τα ραδιόφωνα και το YouTube.
Η ανακοίνωση του Χρήστου Μάστορα για τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην ταινία για τον θρυλικό λαϊκό καλλιτέχνη έγινε δεκτή με μεγάλο ενθουσιασμό, τόσο από συναδέλφους του, όσο και από το κοινό, με τον frontman του συγκροτήματος ΜΕΛΙSSES να δέχεται χιλιάδες likes και αποθεωτικά σχόλια στα social media.
Ο Στέλιος… Υπάρχει: Ο Χρήστος Μάστορας μεταμορφώθηκε σε Καζαντζίδη και ανατρίχιασε όλους τους Έλληνες
Ο Χρήστος Μάστορας θα ενσαρκώσει τον σπουδαίο Στέλιο Καζαντζίδη σε νεαρή ηλικία στη νέα ταινία που θα είναι βασισμένη στη ζωή του.
Αυτή την εβδομάδα, η νέα παραγωγή της Tanweer ξεκίνησε τα γυρίσματά της, ενώ τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Γιώργος Τσεμπερόπουλος και το σενάριο η Κατερίνα Μπέη.
Το πρωί της Παρασκευής, κυκλοφόρησαν οι πρώτες φωτογραφίες του δημοφιλή τραγουδιστή… ως Στέλιο Καζαντζίδη.
Διάβασε την ανάρτηση του Χρήστου Μάστορα:
«ΥΠΑΡΧΩ» Ξεκίνησαν τα γυρίσματα της μεγαλύτερης ελληνικής κινηματογραφικής παραγωγής της χρονιάς, βασισμένη στη ζωή του σπουδαίου λαϊκού τραγουδιστή Στέλιου Καζαντζίδη. H συγκινητική ιστορία ενός παιδιού μιας οικογένειας προσφύγων του Πόντου που κατάφερε να επιβιώσει και να μεγαλουργήσει χάρη στο τεράστιο ταλέντο του και κόντρα σε κάθε κοινωνική και προσωπική δυσκολία.
Μουσική, έρωτες, οικογένεια, φίλοι, ψάρεμα, δημιουργία, μπράβοι της νύχτας, φανατικοί θαυμαστές, μεγάλες διαμάχες, δημιουργούν το ψηφιδωτό της ζωής του. Μία ταινία – αφιέρωμα στον τεράστιο Στέλιο Καζαντζίδη που η φωνή του «μίλησε» στις καρδιές όλων των Ελλήνων, σε όλο τον Κόσμο. Για όσους τον αγάπησαν και για όσους θέλουν να τον γνωρίσουν».
Μια ιδιαίτερη εξωστρέφεια δείχνει το τελευταίο διάστημα μέσα από τα social media η Ελένη Μενεγάκη δημοσιεύοντας πολλές φωτογραφίες από τις προσωπικές της στιγμές, στις περισσότερες από τις οποίες ποζάρει χωρίς ίχνος μακιγιάζ.
Η Ελένη Μενεγάκη στο τέλος της φετινής σεζόν ολοκληρώνει τη συνεργασία της με το Mega και κανείς μέχρι σήμερα δε γνωρίζει αν θα τη δούμε σε κάποιο άλλο κανάλι ή αν θα αποφασίσει να απέχει και πάλι από τα τηλεοπτικά πλατό. Ωστόσο, όποια κι αν είναι η επόμενη επαγγελματική της κίνηση, το σίγουρο είναι πως η Ελένη Μενεγάκη θέλει να κρατήσει ζωντανή την επαφή με το κοινό της, γι’ αυτό και οι τόσες αναρτήσεις από προσωπικές της στιγμές.
Δείτε την φωτογραφία:
Μια τέτοια ανάρτηση έκανε και το πρωί του Σαββάτου 25/5 δημοσιεύοντας μια φωτογραφία, στην οποία τη βλέπουμε να ποζάρει ξαπλωμένη στο κρεβάτι του σπιτιού τους, χωρίς μακιγιάζ ενώ στη λεζάντα σημειώνει, «Άλλη στην δουλειά … άλλη στο σπίτι ! Καλημέρα».
Ο Αντώνης Νικοπολίδης βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή «Ακόμα δεν είδες τίποτα» το Σάββατο 25/5.
Σε μια συζήτηση εφ’ όλης της ύλης με τον Κώστα Τσουρό, ο πρώην διεθνής τερματοφύλακας, μίλησε για την προσωπική του ζωή, αλλά και για την επαγγελματική του πορεία.
«Στο ποδόσφαιρο κανείς δεν εγγυάται τη νίκη. Όταν πήγαινες να παίξεις στην Τιφλίδα με 60.000 κόσμο και μία καλή ομάδα, που ήταν η Γεωργία, ήταν πολύ δύσκολο. Στον αθλητισμό πάντα υπάρχει η επόμενη ημέρα, γιατί πρέπει να ξανακερδίσεις», ανέφερε αρχικά ο Αντώνης Νικοπολίδης.
Δείτε το βίντεο:
Και συνέχισε: «Είναι στενάχωρο που η Εθνική μας δεν θα είναι στο φετινό Euro. Το 2004 έβλεπες κόσμο να βγαίνει στον δρόμο να πανηγυρίζει με τις ελληνικές σημαίες. Το να κάνεις υπερήφανο τον λαό σου είναι το πιο σημαντικό».
«Η στήριξη της οικογένειας είναι σημαντική. Το να βρεις τον άνθρωπό σου, να μπορείς να επικοινωνείς μαζί του, να αισθάνεσαι ασφαλής και χαρούμενος. Δεν ζηλεύαμε, γιατί εμπιστευόμαστε ο ένας τον άλλον. Δεν δημιουργούσαμε ανασφάλεια ο ένας στον άλλον. Η σχέση μας πέρασε δοκιμασίες αλλά το βαθύτερο είναι η αγάπη, η εκτίμηση και ο σεβασμός για τον άλλον», εξήγησε σε άλλο σημείο ο Αντώνης Νικοπολίδης.
«Το 2011 που “κρέμασα” τα παπούτσια μου, είχαμε εντάσεις στον γάμο μας και βασικός υπεύθυνος ήμουν εγώ. Μπορεί να πέρασα και κάποιου είδους κατάθλιψη, έπρεπε να ξαναβρώ έναν στόχο στη ζωή μου και τον βρήκα», κατέληξε ο Αντώνης Νικοπολίδης.
Ανησυχία για την Κέιτ Μίντλετον: Δεν θα εμφανιστεί δημόσια όλο τον υπόλοιπο χρόνο – Η Πριγκίπισσα της Ουαλίας συνεχίζει τις χημειοθεραπείες σε περιβάλλον πλήρους απομόνωσης
Στο βίντεο με το οποίο γνωστοποίησε την μάχη που δίνει με τον καρκίνο, η Κέιτ Μίντλετον εξήγησε ότι θα χρειαστεί λίγο χρόνο μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας για να αναρρώσει και να επιστρέψει δυνατή στα πριγκιπικά της καθήκοντα. Καθώς δεν προσδιόρισε πόσο χρόνο θα χρειαστεί, οι Βρετανοί ήλπιζαν ότι αργά ή γρήγορα μέσα στο 2024 θα την ξαναδούν – έστω και σε περιορισμένες – δημόσιες εκδηλώσεις.
Προς απογοήτευση όλων, η Κέιτ Μίντλετον δεν είναι ακόμα σε θέση να επιστρέψει στην δημόσια θέα και ενδέχεται να μην πραγματοποιήσει καμία δημόσια εμφάνιση μέσα στο 2024, σύμφωνα με πηγή πολύ κοντά στη βασιλική οικογένεια. Αυτό αναφέρεται σε δημοσίευμα του DailyBeast.com, στο οποίο πήγή του Παλατιού αποκάλυψε ότι “το ημερολόγιο της Κέιτ για φέτος είναι άδειο. Δεν υπάρχει τίποτα προγραμματισμένο. Μπορεί να μην εμφανίζεται δημόσια για το υπόλοιπο της χρονιάς”.
Η Πριγκίπισα της Ουαλίας γνωρίζει ότι μία παρατεταμένη απουσία μπορεί να οδηγήσει σε περισσότερες θεωρίες συνωμοσίας, όμως αυτή την στιγμή προέχει η υγεία της και η ψυχική της ηρεμία, εξηγεί η πηγή του Παλατιού στο DailyBeast.com.
Η απουσία της είναι κάτι παραπάνω από αισθητή για τους υποστηρικτές της μοναρχίας. Οι εμφανίσεις της, ο αέρας της, οι μικρές αλλά σημαντικές κινήσεις τρυφερότητας προς τα παιδιά της και τα άλλα μέλη της βασιλικής οικογένειες είναι στιγμιότυπα που έχουν λείψει από την δημόσια εικόνα του Παλατιού.
“Δεν θα απέκλεια άλλο βίντεο της Κέιτ που θα ενημερώνει τη χώρα για την υγεία της. Αυτός αποδείχτηκε ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος για να κρατήσει μακριά τους συνωμοσιολόγους”, δήλωσε στο DailyBeast.com η ίδια πηγή του Παλατιού.
Σύμφωνα με πληροφορίες, πάντως, η Κέιτ και ο σύζυγός της, Πρίγκιπας Γουίλιαμ, φέρονται να σχεδιάζουν να περάσουν τις οικογενειακές διακοπές στο εξοχικό τους σπίτι στο Σάντρινγκχαμ. Η Πριγκίπισσα της Ουαλίας συνεχίζει τις χημειοθεραπείες της σε περιβάλλον πλήρους απομόνωσης και αφενός δεν μπορεί να απομακρυνθεί πολύ από το Λονδίνο, αφετέρου θέλει να περάσει χρόνο με τους δικούς της ανθρώπους μακριά από τα αδιάκριτα βλέμματα.
Ο Trannos κυκλοφορεί συνεχώς με γυαλιά ηλίου και φαίνεται ότι είναι το αγαπημένο αξεσουάρ στην εμφάνισή του, με αποτέλεσμα να μην έχει δει κανένας τα μάτια του.
Μάλιστα, ο αγαπημένος στη νεολαία τράπερ, έχει κυκλοφορήσει και τραγούδι με τον τίτλο «Mauro Gyali».
Ωστόσο, στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram έχει δημοσιεύσει μια μοναδική φωτογραφία, στην οποία ποζάρει χαμογελαστός, χωρίς τα γυαλιά ηλίου του.
Όσα αποκάλυψε ο Trannos για την προσωπική του ζωή
Πρόσφατα, ο καλλιτέχνης βρέθηκε στο κανάλι του Konilo στο Youtube και αποκάλυψε πως βρίσκεται σε σχέση.
«Έχω μια κοπέλα loco, είμαστε μαζί 1,5 χρόνο. Έχουμε και ζήλιες, έχουμε πολλά πράγματα, αλλά εντάξει με βοηθάει και με στηρίζει στο τέλος της ημέρας. Μπορεί να τσακωνόμαστε αλλά εντάξει. Είναι ένα χρόνο μεγαλύτερη από εμένα», έχει υπογραμμίσει για την σύντροφό του.
Όπως έχει επισημάνει ο Trannos για τη μουσική «στην εφηβεία μου ήμουν τεμπέλης, δεν ήθελα να πάω πουθενά, ούτε στο σχολείο ούτε για δουλειά. Ήθελα να τραγουδάω. Η μουσική με ηρέμησε, βρήκα ένα νόημα στην ζωή μου. Βρήκα να κάνω κάτι που αγαπάω και να συντηρούμαι οικονομικά, δεν χρειάζεται να πάω για το μεροκάματο. Έχω ρίξει πολλή δουλειά, κάθε μέρα. Δεν είναι εύκολο, πρέπει να βγάλεις ρυθμό, να βάλεις τα λόγια, να είναι πιασάρικα. Είναι χίλια πράγματα. Είναι 12 με 14 ώρες δουλειάς στο στούντιο κάθε μέρα.
Για το όνομά του, σημείωσε “με τα φιλαράκια μου βγάλαμε το Trannos. Με λέγανε όλοι έτσι και δεν το πολυσκέφτηκα ποτέ να πω την αλήθεια. Δεν είπα ότι θα γίνω μεγάλος καλλιτέχνης για να σκεφτώ και ένα άλλο όνομα. Από το “μεγάλος και τρανός”, κρατήσαμε μόνο το δεύτερο και το έχω κάνει Trannos για να ξεχωρίζει”.
Για την οικογένειά του, ο Trannos τόνισε «η μαμά τα ξέρει καλύτερα από μένα, είναι πολύ κουτσομπόλα. Γουστάρει, γουστάρει. Θέλει να βλέπει από πριν τα βίντεο – κλιπ. Μπορεί να μου πει ότι αυτό το πλάνο είναι χάλια ή μου στέλνει στο Instagram και μου λέει “τι φωτογραφία ανέβασες; σβήστην, δεν είναι καλή η ανάλυση”. Έχω έναν αδερφό και δύο ανιψάκια».
Ο Trannos γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα, ενώ το πραγματικό του όνομα είναι, Χρήστος Στασινόπουλος.
Ο Γιώργος Αγγελόπουλος γεννήθηκε στις 8 Ιανουαρίου του 1982 στην Αθήνα και μεγάλωσε στην Σκιάθο. Για τα παιδικά του χρόνια στο νησί, είχε εξηγήσει σε συνέντευξή του στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη: «Είναι ευλογία για κάθε παιδί να μεγαλώνει στην επαρχία. Εμείς τότε δεν είχαμε τα social media που πλέον έχουν γίνει ένα μεγάλο κρυφτό. Πηγαίναμε με τα ποδήλατα στο λιμάνι και πέφταμε στη θάλασσα μαζί με τις τσάντες».
Σε ηλικία 14 ετών έχασε τον πατέρα του. Σε συνέντευξη στην εκπομπή του Τάσου Ιορδανίδη είχε πει για τον θάνατο του πατέρα του: «Έχασα τον πατέρα μου σε ηλικία 14-15 ετών. Είναι σαν να είναι ένα παιδί που χαμογελά και παίζει στην επαρχεία και ξαφνικά κόβεται το χαμόγελο. Σοβάρεψα.
Γιατί βρέθηκα να πρέπει να συζητάω για θέματα που αφορούσαν μεγάλους, τις υποχρεώσεις του σπιτιού, να στηρίξω τη μάνα, τον αδερφό μου που ήταν μικρός και να αρχίσω να διαλέγω τι θα κάνω από αυτά που έλεγα ότι θέλω σαν παιδί.
Είχαμε καλή σχέση και πρόλαβα να μάθω ότι τα παιδιά μαθαίνουν από το παράδειγμά σου και όχι από τα λόγια. Πάντα ερχόταν στο σπίτι με γεμάτα χέρια, το πιο σύνηθες ήταν μια σοκολάτα, μετά κατάλαβα τι σήμαινε. Σήμαινε ότι δεν μας ξέχναγε».
Η επιτυχία στο Survivor
Το 2017 πήρε την απόφαση να λάβει μέρος στο Survivor, το οποίο και επέστρεφε στην ελληνική τηλεόραση έπειτα από επτά χρόνια. Ο πέμπτος ελληνικός κύκλος του ριάλιτι επιβίωσης προβλήθηκε μέσα από την συχνότητα του ΣΚΑΪ και ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένος σημειώνοντας υψηλά νούμερα τηλεθέασης.
Ο Γιώργος Αγγελόπουλος λατρεύτηκε από τους φανατικούς τηλεθεατές του Survivor, οι οποίοι και του έδωσαν την θετική τους ψήφο, με αποτέλεσμα να βγει νικητής από το παιχνίδι.
Καλεσμένος πρόσφατα στην εκπομπή του Μιχάλη Κεφαλογιάννη, είχε αποκαλύψει το τελευταίο πράγμα που έκανε πριν κλείσει το κινητό του για να μπει στο ριάλιτι επιβίωσης. Συγκεκριμένα είχε αναφέρει: «Γελάω γιατί θυμήθηκα την τελευταία ημέρα, όταν πήγαινα σε αυτό το ταξίδι, όπου το τελευταίο στην ουσία πράγμα πριν να κλείσουμε τα κινητά μας ήταν αυτό. Είχα ζητήσει από έναν φίλο, συμμαθητή, γείτονα, συνομήλικο και πνευματικό στην πορεία, ο οποίος είναι ο πατήρ Ιωσήφ στην Ιερά Μονή Ευαγγελιστρίας που έχουμε στη Σκιάθο με ένα μήνυμα «πάω να συμμετάσχω στο Survivor, άναψε μου ένα κερί και κάνε μια προσευχή να το κερδίσω». Που δεν ήξερε τι είναι το Survivor».
«Ο λόγος που το ζήτησα αυτό δεν ήταν φυσικά ούτε για να γίνω ηθοποιός, ούτε για να γίνω οτιδήποτε άλλο. Δεν είχα φανταστεί καν τι ακολουθεί από όλο αυτό και τι ευκαιρίες μπορεί να μου δοθούν. Είχα πει όμως πως ήθελα να πάω κάπου και αν είναι ευλογημένο να βοηθηθώ και το οτιδήποτε με την οικογένεια μου είναι προς όφελος μου να γίνει. Και έγινε!», είχε προσθέσει.
«Βέβαια, εγκυμονούσαν και πάρα πολλοί κίνδυνοι μετά από αυτό. Η οποιαδήποτε ώθηση αρχικά, έκθεση στη συνέχεια και και ούτω καθεξής θέλει διαχείριση γιατί μπορεί να σε γκρεμίσει κιόλας η ταχύτητα αυτή με την οποία αναπτύσσονται τα πράγματα. Εκεί με βοήθησε μόνο η προσευχή, πρώτα απ’ όλα», είχε καταλήξει.
Αξίζει να σημειωθεί ότι μετά από το Survivor ο Γιώργος Αγγελόπουλος έχει ασχοληθεί και με την υποκριτική, ενώ έχει δημοσιεύσει και την αυτοβιογραφία του.
Στις 25 Σεπτεμβρίου έφυγε από την ζωή η μητέρα του, μία ημέρα έπειτα από τον γάμο του με την Δήμητρα Βαμβακούση. Την δυσάρεστη είδηση είχε κάνει γνωστή ο ίδιος ο Γιώργος Αγγελόπουλος μέσα από μία ανάρτησή του, στο προφίλ του στο Instagram.
Συγκεκριμένα είχε κοινοποιήσει μία φωτογραφία του στην οποία ποζάρει μαζί με την μητέρα του και είχε γράψει: «Μάνα μου. Όπως τόσα χρόνια έτσι και φέτος πάλεψες κυριολεκτικά με τον θάνατο άλλους εννέα μήνες. Μόνο εσύ ξέρεις πως έφτασες ως εδώ. Αφού μας ευχήθηκες και είδες ότι έγινε ο γάμος μας τότε ηρέμησες. Σήμερα μου είπανε πως έφυγες. Δεν έφυγες γιατί θα σε φέρω πάντα μαζί μου. Σε ευχαριστώ που είμαι γιος σου. Καλό παράδεισο μάνα μου».
Η γέννηση της κόρης του
Ο Γιώργος Αγγελόπουλος και η Δήμητρα Βαμβακούση έγιναν για πρώτη φορά γονείς φέτος τον Φεβρουάριο. Αναφερόμενος στην γέννηση της κόρης του, στη συνέντευξη στην εκπομπή του Τάσου Ιορδανίδη, είχε εξομολογηθεί: «Η μεγαλύτερη νίκη της ζωής μου είναι η κόρη μου. Κάθε φορά που την κρατάω νιώθω ότι είναι το μεγαλύτερο πράγμα που έχω καταφέρει και με αξίωσε ο Θεός να κάνω.
Η μεγαλύτερη ήττα, είναι ότι δεν την έκανα νωρίτερα, για να το ζήσω και ενδεχομένως να ερχόταν κι άλλο παιδάκι. Δεν ξέρω, δεν βιάζομαι. Όσο υπάρχει το παιδί εγώ δεν κουράζομαι, δεν νυστάζω το ίδιο, δεν με ενδιαφέρει τίποτα άλλο. Είναι κολλημένη στο μυαλό μου όλη μέρα και όλη νύχτα. Δεν μπορώ να εξηγήσω αυτό που αισθάνομαι για την κόρη μου. Εύχομαι να είμαι γερή κι εγώ για να της σταθώ. Κάθε μέρα με κάνει να σκέφτομαι την επόμενη ή την προηγούμενη μέρα για άλλον λόγο».
Η μη διασταύρωση των ανασφάλιστων οχημάτων, η αύξηση στο κόστος επισκευής αλλά και ο πληθωρισμός οδηγούν σε αύξηση τα νέα ασφάλιστρα.
Ο πλέον σοβαρός παράγοντας αύξησης των τιμολογίων από τις ασφαλιστικές εταιρείες προκύπτει από το γεγονός ότι δεν έχει υλοποιηθεί η διασταύρωση στοιχείων από τα συναρμόδια Υπουργεία ώστε να βρεθούν οι ιδιοκτήτες ανασφάλιστων οχημάτων και να τους επιβληθούν τα πρόστιμα και να περιοριστεί το φαινόμενο που έχει εκτοξεύσει τις αποζημιώσεις για ανασφάλιστα οχήματα από το Επικουρικό Κεφάλαιο.
Επιπλέον, προς αυτή την κατεύθυνση συντείνουν και οι κάθετες αυξήσεις των τιμών ανταλλακτικών, με αποτέλεσμα να αυξάνεται και το κόστος αποκατάστασης ζημιών σε περίπτωση τροχαίων ατυχημάτων για τις ασφαλιστικές εταιρείες.
Η «χαριστική βολή» αναμένεται να δοθεί από τον πληθωρισμό, που μοιραία αφήνει το αποτύπωμά του σε όλες τις τιμές προϊόντων και υπηρεσιών που δεν μπορεί να απορροφήσει εξ ολοκλήρου ο κλάδος.
Μόνη «σανίδα σωτηρίας» για τους ιδιοκτήτες ΙΧ είναι ο ανταγωνισμός που θα «απορροφήσει» όσο μπορέσει τους «κραδασμούς», λόγος για τον οποίο οι μεγάλες ασφαλιστικές εταιρείες εξετάζουν να υλοποιήσουν ένα διαφορετικό μοντέλο αυξήσεων που θα βρίσκονται σε άμεση συνάρτηση με το μέγεθος και το ποσοστό των ζημιών που έχει κληθεί να αποκαταστήσει η Ασφαλιστική για κάθε συμβόλαιο.
Οι ζωή είναι μικρή για να την καταναλώνουμε σε ανούσια πράγματα ή να νιώθουμε ενοχές και λύπη για ανθρώπους και καταστάσεις.
Οι άνθρωποι που μας αγαπούν και μας φέρονται καλά, πρέπει να τους αγαπάμε κι εμείς.Οι υπόλοιποι δεν μας αφορούν.Δεν είναι απαραίτητο να έχουμε την τέλεια σχέση με όλους ή την τέλεια ζωή.
Αλήθεια πιστεύει κανείς ότι υπάρχει τέλεια ζωή; Το να κυνηγά κανείς την τελειότητα είναι μια ουτοπία. Αυτό που έχει σημασία είναι να συνειδητοποιήσουμε τι συμβαίνει σήμερα και να λάβουμε τα κατάλλητα μέτρα ώστε να ανταποκριθούμε αναλόγως. Μόνο τότε θα γαληνέψει η ψυχή μας και θα νιώσουμε ότι εμείς οι ίδιοι μπορούμε να εξασφαλίσουμε την ηρεμία και την ομορφιά στην ζωή μας.
Η ζωή είναι ένα σύνολο μοναδικών στιγμών αλλά και διάφορων καταστάσεων καθημερινών. Άλλες στιγμές όλα είναι καλά και άλλες όλα είναι μια σκέτη απογοήτευση. Η αισιοδοξία είναι το κλειδί. Δεν θα πρέπει να μας πτοούν όμως τα άσχημα που συμβαίνουν γύρω μας.Η καθημερινότητα που μπορεί να βιώνουμε και τα απαράδεκτα γεγονότα που μας κατακλύζουν, δεν μπορούν να μας επηρεάσουν εάν εμείς έχουμε θετική σκέψη και αισιοδοξία για το μέλλον. Σ’ αυτό μας βοηθούν και οι δικοί μας άνθρωποι που μας στηρίζουν.
Πολλές φορές, θέλουμε να κλείνουμε τα μάτια σε όσα συμβαίνουν γύρω μας. ‘Όμως, αυτοί οι εξωτερικοί παράγοντες δεν πρέπει να επηρεάζουν την δική μας πραγματικότητα.Γιατί,εμείς έχουμε δίπλα μας ανθρώπους που τους αγαπάμε και μας αγαπούν.Η ζωή μας μπορεί να είναι μικρή και καθόλου εύκολη, αλλά, δεν το βάζουμε κάτω.
Το Βερολίνο φιλοξενεί το φετινό final 4 μπάσκετ και με έντονο το ελληνικό ενδιαφέρον έδωσε το παρόν και ο Γιάννης Αντετοκούνμπο, καθώς ο αδερφός του Κώστας αγωνίζεται με τη φανέλα του Παναθηναικού και θα βρεθεί την Κυριακή στον μεγάλο τελικό διεκδικώντας τον 7ο τίτλο για την Ελληνική ομάδα.
Όπως ήταν λογικό ο Γιάννης τράβηξε τα βλέμματα επάνω του ενώ κάποιες δηλώσεις του έφεραν εκτός εαυτού τον Στέφανο Κωνσταντινίδη και η απάντησή του ήταν κόλαφος στον σταρ του NBA χαρακτηρίζοντάς τον μεταξύ άλλων ως Φαφλατά, νεόπλουτε, αμετροεπή.
Οι δηλώσεις του που εξόργισαν τον Στέφανο Κωνσταντινίδη
“Δεν ξέρω αν θα έπαιζα σε Ολυμπιακό ή Παναθηναϊκό, αλλά σίγουρα αν θα γυρνούσα ποτέ θα πήγαινα πίσω στον Φιλαθλητικό, από εκεί που ξεκίνησα πιτσιρικάς. Δεν με ήθελε ο Ολυμπιακός κι ο Παναθηναϊκός, γιατί τώρα να έρθω στα 38 μου; Θα πάω στον Φιλαθλητικό κι όπου και να είμαι θα τους ανεβάσω στην Α1 ή θα αγοράσω μία ομάδα. Γιώργο θα αγοράσω μία ομάδα! Αν μας πουλήσει την ομάδα του ο κύριος Γιαννακόπουλος που δεν το βλέπω ή ο κύριος Αγγελόπουλος θα αγόραζα μία ομάδα”
Για να απαντήσει ο δημοσιογράφος μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο instagram δημοσιεύοντας μάλιστα και μια φωτογραφία από σχετικό δημοσίευμα
«Αγαπητέ Γιάννη μας. Ο #Ολυμπιακός και ο #Παναθηναικός είναι ιδέες στην Ελλάδα ΜΑΣ, όπως είναι και η ΑΕΚ και ο ΠΑΟΚ. Αυτές οι ιδέες αγαπητέ νεόπλουτε, προικισμένε παιχταρά, ΔΕΝ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ! Όχι γιατί υπάρχουν αρκετοί «ολιγάρχες» στην Ελλάδα μας που έχουν πιο πολλά χρήματα από σένα, όχι γιατί τα χρήματα τους είναι προιόν αρκετών χρόνων στις επιχειρήσεις και οχι 4-5 χρόνων στον επαγγελματικό αθλητισμό, μήτε γιατί «μπαίνουν μέσα» από το «ψώνιο» τους, οπότε μην το βλέπεις ως επένδυση!
Κυρίως διότι αγαπητέ Γιάννη μας, οι αξίες δεν ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ στη χώρα μας, όπως στην Αμερική που ζεις και για να αγοράσεις Ολυμπιακό ή Παναθηναικό πρέπει πριν τα φράγκα να έχεις την ολυμπιακή ή παναθηναική ΨΥΧΗ, φαφλατά, νεόπλουτε, αμετροεπή, αμερικΛανε στη σκέψη, παιχταρά ΜΑΣ»