Blog Σελίδα 3900

Πάτρα: Συγκλονίζουν οι εικόνες από τον τάφο των 3 κοριτσιών – Αφήνουν παιχνίδια, σημειώματα και λουλούδια

0

Συγκινητικές εικόνες

Παιχνίδια και λουλούδια έχει γεμίσει το μνήμα των τριών παιδιών στην Πάτρα που έχασαν τη ζωή τους μέσα σε τρία σχεδόν χρόνια. Μάλιστα σε ένα αρκουδάκι που έχει εναποτεθεί στον τάφο υπάρχει και ένα σημείωμα. Στα παιχνίδια υπάρχει και ο μονόκερος, το αγαπημένο παιχνίδι της Τζωρτζίνας, το δωμάτο της οποίας ήταν γεμάτο απ’αυτό όπως φαινόταν και σε βίντεο που είχε καταγράψει η μητέρα.

Υπενθυμίζεται ότι για τον θάνατο της 9χρονης Τζωρτζίνας έχει συλληφθεί η μητέρα της η οποία οδηγείται σήμερα στην Ανακρίτρια για να απολογηθεί.

Δείτε τις φωτογραφίες από το thebest.gr:

nacbrbpyyv624aaca783cd2

satkuintma624aae64cef15

spyyuahcif624aacaeb9909

Πάτρα: Συγκλονίζει η μητέρα που έγινε δότρια ήπατος για μεταμόσχευση στον γιο της – «Και την καρδιά μου να μου ζήταγαν, θα την έδινα»

0

«Πήρα δύο ζωές, τη δική μου και του παιδιού μου, τις έβαλα στα χέρια του κ. Σωτηρόπουλου και του είπα “γιατρέ, εσύ ορίζεις πια τις ζωές μας”» λέει η Αλεξάνδρα Χαραλαμποπούλου

Yπήρξαν τουλάχιστον 4-5 φορές κατά τη διάρκεια της τηλεφωνικής κουβέντας μας που η Αλεξάνδρα, η μάνα απ’ την Πάτρα που έγινε γνωστή σ’ όλο το πανελλήνιο δωρίζοντας το μισό συκώτι της στο παιδί της, λύγισε κι έβαλε τα κλάματα. Με λυγμούς… Ειδικά, στις «στιγμές» που προσπαθούσε να μου εξηγήσει τι σημαίνει όλη αυτή η ιστορία για το μονάκριβο καμάρι της, τον Χρήστο.

Δείτε το βίντεο:


Η Αλεξάνδρα Χαραλαμποπούλου πήρε χθες το μεσημέρι εξιτήριο από το Λαϊκό Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών. Η καρδιά της, όμως, έμεινε εκεί. Και χτυπάει κάθε λεπτό στη ΜΕΘ του νοσοκομείου, όπου εξακολουθεί να νοσηλεύεται, σε εξαιρετική κατάσταση, ο 18χρονος γιος της Χρήστος Μπιλάλης, στον οποίο πρόσφερε το μισό συκώτι της για να συνεχίσει να ζει και, κυρίως, για να ζήσει πλέον μία άλλη ζωή.

Οπως έγραψε χθες η «Πελοππόννησος», με αποκλειστικές πληροφορίες γι’ αυτήν την ανθρώπινη ιστορία, η 55χρονη Αλεξάνδρα από την Πάτρα, από τον Αγιο Βασίλειο συγκεκριμένα, έγινε η πρώτη εν ζωή δότρια που υποβλήθηκε σε αφαίρεση συκωτιού με ρομποτική μέθοδο και στη συνέχεια το μόσχευμα τοποθετήθηκε στον γιο της, που από παιδάκι είχε προβλήματα υγείας, τα οποία φούντωσαν πριν ενάμιση χρόνο όταν προσβλήθηκε από κίρωση του ήπατος…

Η Αλεξάνδρα άνοιξε διάπλατα την καρδιά:

-Την ώρα που σ’ έβαζαν στο χειρουργείο, τι σκεφτόσουν;

Τίποτα! Ειλικρινά… Είχα κάνει τόσες πολλές σκέψεις τους τελευταίους τρεις μήνες και ειδικά την τελευταία εβδομάδα, που δεν σκεφτόμουν τίποτα εκείνη την ώρα. Ανυπομονούσα…

-Πότε έμαθες ότι η επέμβαση σε σένα θα γινόταν με ρομποτική, για πρώτη φορά σε δημόσιο νοσοκομείο;

Την παραμονή της επέμβασης! Τότε, μου το είπε ο κ. Σωτηρόπουλος. Μου είπε πως είχε φέρει στο νοσοκομείο ένα μηχάνημα ρομποτικής, για να έπαιρναν από μένα το μόσχευμα και αυτό θα γινόταν για πρώτη φορά. Είχα και έχω τόσο τυφλή εμπιστοσύνη σ’ αυτόν τον γιατρό και άνθρωπο, που ό,τι κι αν μου έλεγε, θα του έδινα πράσινο φως. Δεν μ’ ένοιαζε πώς θα ‘παιρναν από μένα το μόσχευμα. Μ’ ένοιαζε μόνο να το έδιναν στον γιο μου. Και την καρδιά μου να μου ζήταγαν εκείνη την ώρα, και τα μάτια μου, θα τα ‘δινα όλα…

-Ο Χρήστος ήταν ενήμερος; Ηξερε, εννοώ, ποια ακριβώς διαδικασία θ’ ακολουθείτο και με ποιον τρόπο;

Τα πάντα ήξερε. Με κάθε λεπτομέρεια. Ηταν μπροστά, όταν μας το εξηγούσε ο κ. Σωτηρόπουλος…

mana gios metamosxefsi sikoti 768x1024 1

Η Αλεξάνδρα Χαραλαμποπούλου με το γιο της Χρήστο

-Υπήρξε στιγμή που τρόμαξε το παιδί μ’ αυτά που άκουγε; Καταλαβαίνεις τι θέλω να πω…

Αρχικά, όταν του μίλησε ο πρώτος γιατρός, ανησύχησε. Μου είπε, μάλιστα, «ρε μαμά, μήπως να το αφήσουμε;». Αλλά όταν μας μίλησε ο κ. Σωτηρόπουλος, ηρέμησε. Και ξέρεις γιατί; Γιατί είναι παιδί 18 χρόνων και θέλει να ζήσει. Γιατί είναι παιδί 18 χρόνων και δεν έχει ζήσει ως τώρα… Δε θα ξεχάσω όσο ζω αυτό μου ‘πε ένα βράδυ στο σπίτι, πριν δέκα μέρες περίπου: «Ρε μαμά, δηλαδή εσύ θα μου δώσεις το συκώτι σου και ‘γω θα ζω κανονικά πλέον;». Δεν μπορούσα για πολλή ώρα να κρατήσω τα δάκρυά μου.

-Πρέπει να ‘ταν πολύ δύσκολη η καθημερινότητά σας με τον Χρήστο, έτσι;

Ενας καθημερινός αγώνας. Μία αληθινή μάχη επιβίωσης. Οταν πήγαμε στην Αγγλία, όταν ο Χρήστος ήταν 2,5 ετών, οι γιατροί εκεί απέκλεισαν το ενδεχόμενο μεταμόσχευσης. Μας είπαν πως δεν χρειαζόταν και πως θα μπορούσε να ζει έτσι το παιδί. Και πράγματι. Με πολλή στωικότητα, με πολλή υπομονή, με πολλή αγάπη, με έναν εξαιρετικά δύσκολο αγώνα καθημερινά, με φάρμακα, τα βγάζαμε πέρα. Ωσπου στο τέλος του 2023, η διάγνωση που του έγινε ήταν κίρωση του ήπατος. Εκεί, άλλαξαν τα πράγματα. Και τότε άρχισε να στριφογυρίζει στο μυαλό μου η μεταμόσχευση. Ο Χρήστος μου θα μπορούσε να πεθάνει. Μου το είπαν ευθέως οι γιατροί. Και μετά, μου είπαν για τη μεταμόσχευση. Για τη ζώσα μεταμόσχευση, δηλαδή από ζώντα δότη. Ο κ. Σωτηρόπουλος, αυτός ο εξαίρετος χειρουργός στο Λαϊκό, μου το εξήγησε καθαρά. Μου πρόσφεραν μία λύση ζωής για τον Χρήστο, η οποία περνούσε από μένα. Το δέχθηκα χωρίς καμία σκέψη. Η σωτηρία τού παιδιού μου θα ερχόταν μέσα από μένα… Ποια μάνα δεν θα το ‘κανε; Και με όλη της την ψυχή…

-Ο Χρήστος, όμως, μπήκε και στη λίστα αναμονής του νοσοκομείου για μόσχευμα; Σωστά;

Ναι, έτσι είναι, γιατί θα μπορούσε κάτι να συμβεί και να εμπόδιζε τη ζώσα μεταμόσχευση. Μπήκε, λοιπόν, πριν από δύο μήνες στη λίστα με πτωματικούς δότες. Στην αναμονή, άγνωστο για πόσο. Αλλά οι δικές μου εξετάσεις έτρεχαν κανονικά. Ο κ. Σωτηρόπουλος μού ανέλυσε το μεγάλο πλεονέκτημα της ζώσας μεταμόσχευσης, σε σχέση με αυτήν από πτωματικό δότη. Στη ζώσα υπάρχει πλήρης οργάνωση, γίνεται προετοιμασία και προεργασία και του δότη και του λήπτη και οι γιατροί ξέρουν ακριβώς τι θα αντιμετωπίσουν. Τον Χρήστο τον ξετίναξαν στις εξετάσεις εδώ και καιρό, γιατί ήθελαν να σιγουρευτούν ότι δεν θα τον πρόδιδε την ώρα της μεταμόσχευσης κάποιο από τα άλλα όργανά του.

-Τον είδες τον Χρήστο στη ΜΕΘ μετά την επέμβαση;

Οχι, δυστυχώς. Γιατί δεν ήμουν σε θέση ακόμα να πάω. Θα τον δω αύριο (σήμερα). Παίρνω εξιτήριο σήμερα και αύριο θα τον δω για πρώτη φορά στη ΜΕΘ. Μιλήσαμε, όμως, στο τηλέφωνο. Και λύγισα… «Μάνα, σε λατρεύω. Μάνα, σ’ ευχαριστώ γι’ αυτό που έκανες, μου είπε και βάλαμε κι οι δύο τα κλάματα». Πώς να ξεχάσω σ’ όλη μου τη ζωή αυτά τα λόγια του ίδιου μου του παιδιού;

-Εχω ακούσει και διάβασα, κιόλας, φοβερά πράγματα γι’ αυτόν τον χειρουργό-καθηγητή, τον Γιώργο Σωτηρόπουλο. Ισχύουν; Εχεις ιδία αντίληψη πια…

Κανονικά, θα ‘πρεπε να πάω να του φιλάω τα χέρια για ώρα… Αλλά επειδή είναι και λίγο γραφικά ή ξεπερασμένα αυτά, θα τον αγκαλιάσω, θα τον ευχαριστήσω και θα τον έχω για όσο ζω στις προσευχές μου κάθε πρωί και κάθε βράδυ. Πήρα δύο ζωές, τη δική μου και του παιδιού μου, τις έβαλα στα χέρια του και του είπα… «γιατρέ, εσύ ορίζεις πια τις ζωές μας». Είναι ένας πολύ σπάνιος και πολύ ξεχωριστός άνθρωπος. Η επιστήμη, θεωρώ εγώ, δεν είναι μόνο πρωτόκολλα. Είναι έμπνευση, είναι τόλμη, είναι πάθος. Και αυτά τα έχει όλα ο κ. Σωτηρόπουλος. Είναι ένας πραγματικά φωτισμένος άνθρωπος.

-Αλλάζει η ζωή σας πια, Αλεξάνδρα. Ετσι δεν είναι;

Και το ρωτάς; Ξέρεις πόσα χρόνια το λαχταρούσα αυτό; Να γεμίσουν τα φτερά του παιδιού μου με πούπουλα, να δυναμώσουν και να μπορέσει να πετάξει μόνος του. Να ζήσει και να χαρεί τη ζωή του. Να μπορέσει να φτερουγίσει μόνο του, χωρίς να μ’ έχει ανάγκη. Και θέλω να στείλω κι ένα μήνυμα απ’ την καρδιά μου: Αυτό που έκανα εγώ για το παιδί μου, να το κάνουν κι άλλοι. Θα σώσουν ζωές. Η ζώσα μεταμόσχευση, πλέον, μπορεί να εξελιχθεί σε μεγάλο δώρο για την ανθρωπότητα.

-Εχεις σκεφτεί ποιο θα ‘ναι το πρώτο πράγμα που θα ‘θελες να κάνεις με τον Χρήστο, μόλις γυρίσετε στην Πάτρα;

Του αρέσουν πολύ οι μεγάλες βόλτες με το αυτοκίνητο. Θα μπούμε, λοιπόν, στο αυτοκίνητο και θα κάνουμε μια βόλτα απ’ το πρωί μέχρι το μεσημέρι.

Ο Χρήστος θα βγει σήμερα από τη ΜΕΘ του Λαϊκού και θα μεταφερθεί στη ΜΑΦ. Θα μείνει εκεί για περίπου 10 ημέρες και μετά θα πάρει εξιτήριο, αλλά θα μείνει για άλλες τόσες μέρες στην Αθήνα, για να τον ελέγχουν καθημερινά οι γιατροί για το θέμα της απορρόφησης του μοσχεύματος και της υγείας του. Ολες αυτές τις μέρες που η μητέρα του δεν μπορούσε να πάει στη ΜΕΘ να τον δει, του κρατούσε συντροφιά -έστω για λίγη ώρα καθημερινά- η αγαπημένη του γιαγιά, η Ηρώ. Μία γιαγιά που έχει ανέβει όλα αυτά τα χρόνια τον μεγάλο Γολγοθά μαζί με την κόρη της…

Πηγή: pelop.gr

Πάτρα: Συγκλονίζει η αδερφή της Γαρυφαλλιάς – Το τελευταίο αντίο

Η Γαρυφαλλιά δεν κατάφερε να κρατηθεί στην ζωή και υπέκυψε στα τραύματά που αποκόμισε από τον 49χρονο σύντροφό της

Δεν τα κατάφερε τελικά η 41χρονη Γαρυφαλλιά που νοσηλευόταν στην ΜΕΘ του ΚΑΤ, μετά τον άγριο ξυλοδαρμό της από τον 49χρονο σύντροφό της στην Πάτρα, σύμφωνα με το tempo24.gr.

Η ανάρτηση της αδερφής της

«Με βαθιά θλίψη ανακοινώνουμε ότι κόρη & αδερφή μας έχασε την δύσκολη και γενναία μάχη που έδινε από τα ξημερώματα της Δευτέρας καθώς ενημερωθήκαμε ότι έχει επέλθει ο εγκεφαλικός της θάνατος.

Θα θέλαμε να εκφράσουμε την ειλικρινή μας ευγνωμοσύνη προς το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του νοσοκομείου ΚΑΤ και του Αγίου Ανδρέα που κατέβαλαν κάθε δυνατή προσπάθεια σε αυτή την άνιση μάχη που έδινε η αδερφή μας.

Στην πιο δύσκολη και σκληρή στιγμή μας, αποφασίσαμε να τιμήσουμε τη μνήμη της Γαρυφαλλίτσας προσφέροντας τη δυνατότητα για ζωή σε άλλους συνανθρώπους μας μέσω της δωρεάς των οργάνων της.

Ελπίζουμε ότι η αγάπη και το φως της θα συνεχίσουν να ζουν μέσα από εκείνους»

Με βαθιά θλίψη ανακοινώνουμε ότι κορη & αδερφή μας έχασε την δύσκολη και γενναία μάχη που έδινε από τα ξημερώματα της…

Δημοσιεύτηκε από ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΟΛΛΙΟΠΟΥΛΟΥ στις Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2024

e680a5fc 466352079 10234922170339948 749589914319067736 n

Θρήνος στην Πάτρα – Πέθανε η 41χρονη Γαρυφαλλιά που ξυλοκοπήθηκε από τον 49χρονο σύντροφό της

Πάτρα: Πέθανε η 41χρονη Γαρυφαλλιά που ξυλοκοπήθηκε από τον 49χρονο σύντροφό της

Παρά το βαρύ πένθος της, η οικογένεια της πήρε τη γενναία απόφαση να χαρίσει ζωή με τον θάνατο του παιδιού της, προχωρώντας στη δωρεά οργάνων – Η Γαρυφαλλιά είχε δεχθεί την άγρια επίθεση στις 3 Οκτωβρίου

Δεν τα κατάφερε τελικά η 41χρονη Γαρυφαλλιά που νοσηλευόταν στην ΜΕΘ του ΚΑΤ, μετά τον άγριο ξυλοδαρμό της από τον 49χρονο σύντροφό της στην Πάτρα.

Παρά το βαρύ πένθος της, η οικογένεια της πήρε τη γενναία απόφαση να χαρίσει ζωή με τον θάνατο του παιδιού της, προχωρώντας στη δωρεά οργάνων.

garifallia patra

Η ανακοίνωση της οικογένειας της:

«Με βαθιά θλίψη ανακοινώνουμε ότι η Γαρυφαλλιά μας έχασε την δύσκολη και γενναία μάχη που έδινε από τα ξημερώματα της προηγούμενης Δευτέρας καθώς ενημερωθήκαμε ότι έχει επέλθει ο εγκεφαλικός της θάνατος.

Θα θέλαμε να εκφράσουμε την ειλικρινή μας ευγνωμοσύνη προς το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του νοσοκομείου ΚΑΤ και του Αγίου Ανδρέα που κατέβαλαν κάθε δυνατή προσπάθεια σε αυτή την άνιση μάχη που έδινε η κόρη και αδερφή μας.

Στην πιο δύσκολη και σκληρή στιγμή μας, αποφασίσαμε να τιμήσουμε τη μνήμη της Γαρυφαλλιτσας μας προσφέροντας τη δυνατότητα για ζωή σε άλλους συνανθρώπους μας μέσω της δωρεάς των οργάνων της.

Ελπίζουμε ότι η αγάπη και το φως της θα συνεχίσουν να ζουν μέσα από εκείνους.»

post collage 2 4

Η επίθεση

Η 41χρονη Γαρυφαλλιά είχε δεχθεί την επίθεση την Κυριακή, 3 Οκτωβρίου στην οδό Ηρώων Πολυτεχνείου στο ύψος της Τερψιθέας στην Πάτρα.

Ο 49χρονος την χτύπησε και την έσπρωξε, με τη γυναίκα να πέφτει στο έδαφος και να χτυπά το κεφάλι της σε κράσπεδο.

Εσπευσμένα μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, στο νοσοκομείο, όπου λόγω της σοβαρότητας της κατάστασης της εισήχθει στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ). Από εκεί μεταφέρθηκε στο ΚΑΤ όπου έδινε μάχη να κρατηθεί στη ζωφή.

Ο άνδρας συνελήφθη, μετά την ταυτοποίηση και τον εντοπισμό του από βιντεοληπτικό υλικό που βρήκε η αστυνομία.

Αρχικά ο 49χρονος κάλεσε μόνος του το ΕΚΑΒ ισχυριζόμενος ότι βρήκε έτσι την πρώην σύντροφό του, πεσμένη, ωστόσο μετά από έρευνα η αστυνομία διαπίστωσε ότι δεν έλεγε την αλήθεια.

Ο 49χρονος έχει προφυλακιστεί με την κατηγορία της πρόκληση βαριάς σωματικής βλάβης, μετά από ομόφωνη απόφαση ανακριτή και εισαγγελέα.

Ωστόσο μετά την τραγική εξέλιξη με την άτυχη γυναίκα το κατηγορητήριο εις βάρος του αναμένεται να αλλάξει.

Πάτρα: Συγκλoνiζoυν τα μηνύματα της 23χρονης φοιτήτριας που έβαλε τέλoς στη ζωń της – «Δεν υπάρχει λόγος»

0

Αυτοχειρία ήταν ο θάνατος της 23χρονης φοιτήτριας από την Πτολεμαΐδα, το Σάββατο (4/11) το απόγευμα στην Πάτρα.

Όπως αναφέρουν πληροφορίες του pelop.gr, τα μηνύματα που βρήκαν οι αστυνομικοί στο κινητό της κοπέλας επιβεβαιώνουν την αρχική εκτίμηση των υπευθύνων της ΕΛ.ΑΣ. ότι η 23χρονη έπεσε στο κενό από τον 5ο όροφο του διαμερίσματός της στην πολυκατοικία όπου διέμενε, στην οδό Χαραλάμπη και Καρατζά στα Ψηλά Αλώνια.

Σοκάρουν τα μηνύματα που βρέθηκαν στο κινητό της 23χρονης

Άνδρες της Ασφάλειας και του Β’ Α.Τ., μόλις ενημερώθηκαν για το τραγικό συμβάν, έσπευσαν στον χώρο και, αφού οι γιατροί και διασώστες του ΕΚΑΒ διαπίστωσαν τον ακαριαίο θάνατο της κοπέλας, μπήκαν με τη βοήθεια κλειδαρά στο διαμέρισμά της.

Εκεί, σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας «Πελοπόννησος», βρήκαν τρία κουτιά με αντικαταθλιπτικά χάπια, αλλά αυτό που πιστοποίησε την αυτοκτονία ήταν τα μηνύματα της κοπέλας στο Viber και στο Messenger σε δικά της πρόσωπα.

«Δεν υπάρχει λόγος να ζω άλλο και να βασανίζω τους γονείς μου, αφού δεν μπορώ να γίνω καλά… Δεν υπάρχει λόγος να χαλάνε άλλα λεφτά χωρίς λόγο…», ήταν ένα από τα τραγικά μηνύματα.

Αντιμετώπιζε ψυχολογικά προβλήματα η 23χρονη στην Πάτρα

Η κοπέλα, όπως είπε ανώτατο στέλεχος της ΕΛ.ΑΣ. στο ίδιο μέσο, αντιμετώπιζε ψυχολογικά προβλήματα και δυστυχώς σε μια έξαρση πήρε την απόφαση να δώσει τέλος στη ζωή της μ’ αυτόν τον τραγικό τρόπο, πηδώντας στο κενό από τον 5ο όροφο.

Οι ένοικοι της πολυκατοικίας, σοκαρισμένοι, αντίκρισαν την κοπέλα χωρίς τις αισθήσεις της στον ακάλυπτο της πολυκατοικίας, ενημέρωσαν αμέσως ΕΛ.ΑΣ. και ΕΚΑΒ, αλλά ήταν πλέον πολύ αργά.

Λίγη ώρα μετά, αστυνομικός ενημέρωσε τους εμβρόντητους γονείς της φοιτήτριας.

Πάτρα: Στο Τορίνο μεταφέρεται ο 15χρονος που νοσηλεύεται στο Νοσοκομείο Ρίου με θερμοπληξία

0

Πάτρα: Στο Τορίνο μεταφέρεται ο 15χρονος με θερμοπληξία – Κρίσιμη η κατάστασή του

Μεγάλη κινητοποίηση για μεταμόσχευση ήπατος – Ο ίδιος δεν ιδρώνει λόγω σπάνιας ασθένειας και κατέρρευσε μετά από πεζοπορία

ε κρίσιμη κατάσταση νοσηλεύεται διασωληνωμένος στο Νοσοκομείο του Ρίου ένας 15χρονος, που υπέστη θερμοπληξία μετά από πεζοπορία. Το αγόρι πάσχει από σπάνια ασθένεια, εξαιτίας της οποίας δεν ιδρώνει, γεγονός που οδήγησε στην κατάρρευσή του λόγω της αυξημένης θερμοκρασίας.


Μεταμόσχευση ήπατος στο Τορίνο

Για την περίπτωση του παιδιού κινητοποιήθηκε ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, ενώ καθοριστικό ρόλο είχε ο Εθνικός Οργανισμός Μεταμοσχεύσεων, που εντόπισε συμβατό δότη ήπατος στο Τορίνο της Ιταλίας.

Η μεταφορά του 15χρονου στην Ιταλία κρίνεται επείγουσα, καθώς η ζωή του βρίσκεται σε άμεσο κίνδυνο και η μεταμόσχευση είναι μονόδρομος για τη σωτηρία του. Ο ανήλικος αρχικά διακομίστηκε στο Νοσοκομείο Ιωαννίνων και στη συνέχεια στο Ρίο, όπου οι γιατροί σταθεροποίησαν προσωρινά την κατάστασή του. Ωστόσο, σύμφωνα με τους θεράποντες, μόνο με τη μεταμόσχευση μπορεί να αντιστραφεί η πορεία της υγείας του.

Πάτρα: Στην Αθήνα με ηλικιωμένο άνδρα η Λόρα; Τι έδειξαν κάμερες ασφαλείας για την 16χρονη

0

Συναγερμός στην Πάτρα για την εξαφάνιση της 16χρονης Λόρας Λ.

Η ανήλικη εξαφανίστηκε στις 8 Ιανουαρίου από το σπίτι της στο Ρίο, με τις Αρχές και το «Χαμόγελο του Παιδιού» να έχουν ξεκινήσει εκτεταμένες έρευνες, ενώ έχει εκδοθεί Amber Alert για τον εντοπισμό της. Η οικογένειά της απευθύνει έκκληση για οποιαδήποτε πληροφορία.

p1jeh8os0speuj424pu11eoqjn4

Η 16χρονη Λόρα ζει στην Πάτρα τα τελευταία τρία χρόνια, μετά τη μετακόμιση της οικογένειάς της από τη Γερμανία. Την ημέρα της εξαφάνισής της, περίπου στις 7:30 το πρωί της 8ης Ιανουαρίου, έφυγε από το σπίτι της και, σύμφωνα με πληροφορίες, πήρε ταξί με προορισμό την Αθήνα. Η απουσία της έγινε αντιληπτή το μεσημέρι, όταν δεν επέστρεψε με το σχολικό λεωφορείο, την πρώτη μέρα επαναλειτουργίας των σχολείων.

Η ίδια μαρτυρία αναφέρει ότι υπάρχει βίντεο που καταγράφει τη συνάντησή της με έναν ηλικιωμένο άνδρα με λευκά μαλλιά, που συνόδευε και ένα ακόμα ανήλικο κορίτσι. Ο άνδρας αποχώρησε με αυτοκίνητο, ενώ η Λόρα έφυγε με ταξί. Η φίλη της οικογένειας αναφέρει επίσης ότι το υλικό από τις κάμερες έχει βρεθεί από τους γονείς και έχει παραδοθεί επανειλημμένα στις Αρχές για να συμβάλει στην έρευνα.

Δείτε το βίντεο:


Ωστόσο, σύμφωνα με άλλες πληροφορίες η Λόρα μετέβει μαζί με τον ηλικιωμένο και το άλλο ανήλικο παιδί προς την Αθήνα.

Η Λόρα έχει ύψος 1,60 μ., ζυγίζει γύρω στα50 κιλά, με ξανθοκόκκινα μαλλιά και γαλάζια μάτια. Την ημέρα που εξαφανίστηκε φορούσε μπλε μπουφάν, μαύρο τζιν και μαύρα αθλητικά παπούτσια adidas με λευκέςρίγες, ενώ είχε μαζί της γκρι σχολική τσάντα. Σύμφωνα με μαρτυρία φίλης της οικογένειας, πρόκειται για ένα ήσυχο και ντροπαλό κορίτσι που δεν μιλά καλά ελληνικά.

Η υπόθεση έχει αναλάβει η Εισαγγελία Πάτρας. Ο πρόεδρος του «Χαμόγελου του Παιδιού», Κώστας Γιαννόπουλος, τονίζει ότι οι έρευνες συνεχίζονται με εντατικούς ρυθμούς για την ασφάλεια της ανήλικης. Οι γονείς απευθύνουν συγκινητικό μήνυμα προς την κόρη τους, διαβεβαιώνοντάς τη ότι δεν είναι θυμωμένοι και πως προτεραιότητά τους είναι να βρεθεί καλά και ασφαλής.

Κάθε πληροφορία που μπορεί να βοηθήσει στον εντοπισμό της16χρονης Λόρας παρακαλείται να αναφέρεται άμεσα στην Αστυνομία ή στο «Χαμόγελο του Παιδιού».

Θρίλερ στην Πάτρα με την εξαφάνιση της Λόρας – Μαρτυρίες για ηλικιωμένο άνδρα που είχε ραντεβού

Υλικό από κάμερες ασφαλείας δείχνει πως η Λόρα συναντήθηκε με έναν άνδρα ηλικίας περίπου 60-65 ετών με λευκά μαλλιά, ο οποίος ήταν μαζί με ένα ακόμη κορίτσι. Ο άνδρας αποχώρησε με αυτοκίνητο, ενώ η Λόρα απομακρύνθηκε με ταξί. Η οικογένεια έχει παραδώσει το βίντεο στις Αρχές για να συμβάλει στην έρευνα.

Την υπόθεση έχει αναλάβει η Εισαγγελία Πάτρας, ενώ ο πρόεδρος του «Χαμόγελου του Παιδιού», Κώστας Γιαννόπουλος, επισημαίνει ότι οι έρευνες συνεχίζονται με εντατικούς ρυθμούς. Οι γονείς της Λόρας απευθύνουν συγκινητικό μήνυμα, διαβεβαιώνοντας την κόρη τους πως δεν είναι θυμωμένοι και ότι η προτεραιότητά τους είναι να είναι καλά και ασφαλής.

Κάθε πληροφορία για την εξαφάνιση της 16χρονης Λόρας ζητείται να αναφέρεται άμεσα στην Αστυνομία ή στο «Χαμόγελο του Παιδιού».

1 40

Στοιχεία από τη μαρτυρία φίλης της οικογένειας

Σε δηλώσεις της στον Alpha, φίλη της οικογένειας ανέφερε πως η Λόρα είναι ένα ήσυχο και ντροπαλό κορίτσι που δεν μιλά καλά ελληνικά. Η εξαφάνισή της συνέβη την πρώτη μέρα λειτουργίας των σχολείων, και η οικογένεια αντιλήφθηκε την απουσία της το μεσημέρι, όταν δεν επέστρεψε με το σχολικό.

Η ίδια μαρτυρία αναφέρει πως υπάρχει βίντεο που καταγράφει τη συνάντηση της Λόρας με έναν ηλικιωμένο άνδρα, με λευκά μαλλιά, ο οποίος είχε μαζί του ένα ακόμη ανήλικο κορίτσι.

Ο άνδρας αποχώρησε με αυτοκίνητο, ενώ η Λόρα έφυγε με ταξί. Η φίλη της οικογένειας επισημαίνει πως οι γονείς και η ίδια βρήκαν το υλικό από τις κάμερες και έχουν επανειλημμένα επικοινωνήσει με τις Αρχές για να το παραλάβουν και να συνδράμουν στην έρευνα.

Πάτρα: Στην «αγκαλιά» των αγγέλων η μικρή Τζωρτζίνα – Η καρδούλα της δεν άντεξε

0

Η καρδούλα της μικρής Τζωρτζίνας δεν άντεξε άλλο να μάχεται και σταμάτησε να χτυπά…

Οι γιατροί έκαναν τα πάντα για να κρατήσουν το αγγελούδι στη ζωή, όμως το αναπάντεχο, επήλθε το μεσημέρι του Σαββάτου.

Η κατάσταση της υγείας της παρουσίασε επιπλοκή ξαφνικά, μεταφέρθηκε στην Αθήνα και συγκεκριμένα στο «Αγλαϊα Κυριακού», χωρίς όμως αυτή τη φορά να καταφέρει να βγει νικήτρια.

Η μοίρα έπαιξε άσχημο παιχνίδι στην οικογένεια του Μάνου Δασκαλάκη και της Ρούλας Πισπιρίγκου, που έχασε τα τρία αγγελούδια της με τον ίδιο, τραγικό τρόπο, προδομένα από την καρδιά τους.

Παρά τις προσευχές η 9χρονη Τζωρτζίνα «πέταξε» ψηλά, για να συναντήσει τις αδελφούλες της και οι τρεις μαζί πλέον να βρίσκονται στην αγκαλιά των Αγγέλων και από εκεί να στέλνουν δύναμη στους γονείς τους.

Η οικογένεια χτυπήθηκε για πρώτη φορά τον Απρίλιο του 2019, όταν έχασε την Μαλένα της, σε ηλικία 3,5 ετών. Τον Μάρτιο του 2020 βρήκαν χωρίς σφυγμό το 6μηνών κοριτσάκι τους μέσα στην κούνια τους, από σπάνια αγενεσία στον φλεβοκόμβο.

Λίγους μήνες μετά, το μεγαλύτερό τους παιδί, η Τζωρτζίνα υπέστη ανακοπή. Δόθηκε σκληρή μάχη στην ΜΕΘ του ΠΓΝΠ για να κρατηθεί στη ζωή. Και η Τζωρτζίνα τα κατάφερε. Διαγνώστηκε το πρόβλημα υγείας της και μεταφέρθηκε στην Αθήνα, όπου της εμφυτεύθηκε απινιδωτής για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα της καρδούλας της. Δυστυχώς, όμως, ο Θεός την ήθελε κοντά του και την πήρε σήμερα το μεσημέρι, βυθίζοντας στο πένθος την οικογένειά της και συγκλονίζοντας όλη την πατραϊκή κοινωνία.

Πηγή : gnomip.gr

Πάτρα: Σοκαριστικό βίντεο με άστεγη να τρώει ωμό κρέας από τα σκουπίδια

0

Βίντεο γροθιά στο στομάχι

Γροθιά στο στομάχι το βίντεο που δείχνει μία άστεγη κοπέλα να τρώει ωμό κρέας από τα σκουπίδια στην άκρη ενός δρόμου σε περιοχή της Πάτρας.

Το σοκαριστικό βίντεο του Ionian Tv δείχνει την άστεγη γυναίκα στην Πάτρα να είναι σκυμμένη δίπλα σε κάδο σκουπιδιών, και να τρώει ωμό κρέας που βρήκε μέσα σε μία πλαστική σακούλα.

Τα δευτερόλεπτα που ακολουθούν είναι δύσκολο έως αδύνατο να περιγράφουν με λόγια:

Πάτρα: Σοκαριστικά μηνύματα μίσους προς τους γονείς των τριών παιδιών

0

Οι αδιανόητες επιθέσεις στην οικογένεια του Μάνου Δασκαλάκη και της Ρούλας Πισπιρίγκου έχουν βγει πλέον εκτός κάθε ελέγχου, ενώ κάθε νέο δημοσίευμα που πυροδοτεί κλίμα καχυποψίας εναντίον τους ή αναπαράγει ανυπόστατη φημολογία, λειτουργεί σαν λάδι στη φωτιά, με τους γονεις των τριών νεκρών παιδιών να μην μπορούν  να συνέλθουν  από όσα τραγικά  έχουν συμβεί και εξακολουθούν να συμβαίνουν και να βρίσκονται συνεχώς στο επίκεντρο πρωτοφανών επιθέσεων μέσω μηνυμάτων αλλά και δια ζώσης.

Η τελευταία μάλιστα διαρροή σχετικά με το δήθεν πόρισμα του ιατροδικαστή κ. Μπουζιάνη, κάτι που διαψεύστηκε επίσημα με ανακοίνωση που εξέδωσε ο Προϊστάμενος της Κεντρικής Ιατροδικαστικής Υπηρεσίας Νικόλαος Γ Καρακούκης, Διδάκτωρ Ιατροδικαστικής ΕΚΠΑ, έκανε την οικογένεια Δασκαλάκη να περάσει μια ακόμη περιπέτεια και να γίνει αποδέκτης νέων υβριστικών επιθέσεων με απίστευτο μίσος και απίστευτη φρασεολογία.

Κι όλα αυτά για μια διαρροή ενός δήθεν πορίσματος, για τις αιτίες θανάτου των παιδιών ενός ζευγαριού που  δοκιμάζεται από τα χτυπήματα της μοίρας. Διαρροή όπως και άλλες πολλές που διευκολύνουν  την ανθρωποφαγία η οποία  βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και δεν περιμένει τα αποτελέσματα της εν εξελίξει έρευνας.

«Τα λεπτά που ζήσανε ο Μάνος και η Ρούλα όταν είδανε το δήθεν πόρισμα που έλεγε ότι το παιδί τους δολοφονήθηκε ήταν μαρτυρικά» λέει στο thebest.gr άνθρωπος του περιβάλλοντός τους. «Δεν ξέρετε τι είναι για τους γονείς να διαβάζουν κάτι τέτοιο. Ποιος μπορεί να αναπληρώσει σε αυτούς τους γονείς αυτή τη ψυχική δοκιμασία;»

Το thebest.gr παρουσιάζει ορισμένα από τα αδιανόητα μηνύματα που φτάνουν μέσω messenger στο κινητό του πατέρα και τα οποία είναι αποκαλυπτικά του μίσους και του μένους με το οποίο άγνωστοι άνθρωποι επιτίθενται στους γονείς των τριών νεκρών παιδιών, απειλώντας ακόμη και με αυτοδικία.

«Είστε για κρέμασμα στο Σύνταγμα». «Θα σας κάνουν ό,τι κάνατε στα παιδιά σας», «σιχάματα της κοινωνίας», «σκότωσέ τη και αυτοκτόνα», «η ηλεκτρική καρέκλα είναι λίγη» και άλλα παρόμοια, συνθέτουν αφενός ένα τοπίο φρίκης που μετατρέπει σε εφιάλτη τη ζωή του ζευγαριού, αφετέρου ένα τοπίο βαθιάς κοινωνικής νοσηρότητας που πρέπει να μας προβληματίσει.

“Κάποιος πρέπει να βάλει τελεία σε όλο αυτό. Κάποιος πρέπει να προστατέψει επιτέλους και τους γονείς” λένε φιλικά τους πρόσωπα που βιώνουν από κοντά την περιπέτειά τους. “Ας τους αφήσουν επιτέλους να πενθήσουν. Έχασαν τρία παιδιά”.

nvezubtcic6213e79f598a8

Πάτρα: Σοκάρει το βίντεο με τα 53 «φυλακισμένα» σκυλιά μέσα σε διαμέρισμα – Πρόστιμο 76.600 ευρώ στην ιδιοκτήτρια

0

Την καταγγελία έκανε μία φιλόζωη της περιοχής.

Μία γυναίκα συνελήφθη στην Πάτρα, διότι, σύμφωνα με την Αστυνομία, διαπιστώθηκε να έχει στο σπίτι της 53 σκύλους και μία γάτα, τα οποία στερούνταν περιπάτου και άσκησης σε εξωτερικό χώρο.

Επιπλέον, δύο από τα σκυλιά είχαν γεννήσει χωρίς να έχει ληφθεί σχετική άδεια για την αναπαραγωγή, ενώ η συλληφθείσα δεν είχε προβεί στον προβλεπόμενο ετήσιο εμβολιασμό των σκύλων.

Παράλληλα, όπως ανακοινώθηκε από την Αστυνομία, στα εννέα από τα σκυλιά δεν αντιστοιχούσε ο αριθμός ηλεκτρονικής σήμανσης, που ήταν επικολλημένος στα βιβλιάρια υγείας.

Στη συλληφθείσα επιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμο, συνολικού ύψους 76.600 ευρώ, με την ίδια να δηλώνει μιλώντας στο Mega, πως δεν μπορεί να το πληρώσει.