Blog Σελίδα 3899

Πάτρα: Τα ερωτήματα των γιατρών για τους θανάτους των κοριτσιών μετά τη συνέντευξη των γονιών τους

0

Μετά τη συνέντευξη που έδωσαν οι γονείς των τριών κοριτσιών στην Πάτρα, που έφυγαν από τη ζωή μέσα σε τρία χρόνια, ο αστυνομικός συντάκτης, Βασίλης Λαμπρόπουλος, παρουσίασε στην εκπομπή “Live News” του Νίκου Ευαγγελάτου, στο MEGA, τα ερωτήματα που θέτουν οι γιατροί.

Η μητέρα των κοριτσιών περιέγραψε πως η Μαλένα έμεινε εννέα ημέρες στο νοσοκομείο και ένα 24ωρο πριν καταλήξει έκανε την πρώτη της χημειοθεραπεία. Οι γιατροί ξεκαθαρίζουν πως εκείνη την ημέρα το παιδί έκανε την ενέσιμη χημειοθεραπεία και το κορίτσι είχε πάρει χάπια, τα οποία είχαν αποδώσει τις προηγούμενες ημέρες. Δηλαδή, η ενέσιμη χημειοθεραπεία ξεκίνησε την ένατη ημέρα και μάλιστα, τις προηγούμενες ημέρες οι γιατροί είχαν αναφέρει ότι το πρόβλημα αντιμετωπίζεται και ότι η κατάσταση είναι ιάσιμη.

Οι γιατροί ανησύχησαν και ξαφνιάστηκαν όταν πέθανε αιφνίδια η Μαλένα. Το πόρισμα του ιατροδικαστή μιλά για ηπατική ανεπάρκεια και οι γιατροί απορούν για το πως βρέθηκε αυτό το πρόβλημα.

Ως προς τον θάνατο της 6 μηνών Ίριδας, το ματωμένο πανάκι που βρέθηκε δεν δείχνει αν έχει πεθάνει από ανακοπή. Οι γιατροί λένε πως το αίμα στο πανάκι θα προέκυπτε εάν το βρέφος είχε κάποιο πνευμονολογικό πρόβλημα ή πνευμονικό οίδημα.

Παράλληλα, οι γιατροί λένε πως η Τζωρτζίνα όσο βρισκόταν στην ΜΕΘ δεν εμφάνιζε συμπτώματα, τα οποία έκαναν την εμφάνισή τους μόλις το παιδί γύριζε σε απλή κλίνη. Μάλιστα, στο νοσοκομείο «Αγλαΐα Κυριακού» υπήρξε μεγάλη αναστάτωση από τον ξαφνικό θάνατο της Τζωρτζίνας και το νοσοκομείο κάλεσε την εταιρία που είχε βάλει τον απινιδωτή για να δουν εάν λειτουργεί καλά.

Τέλος, ξεκαθαρίζεται πως όταν οι γιατροί κάνουν λόγο για ενεργοποίηση του βηματοδότη λόγω ξαφνικής βραδυκαρδίας θεωρούν ιδιαίτερα πιθανό να υπήρχε εξωτερικό αίτιο όχι ως προς το μηχάνημα, αλλά το παιδί.

Δείτε το βίντεο:

Πάτρα: Τα γεγονότα πριν από έναν «περίεργο» θάνατο

0

Το «Φως στο Τούνελ» έκανε μια βαθιά έρευνα στον ιατρικό χώρο της Πάτρας και της Αθήνας, συλλέγοντας μαρτυρίες γιατρών, νοσηλευτών αλλά και συγγενών ασθενών που έζησαν από κοντά το δράμα της 9χρονης Τζωρτζίνας και της οικογένειάς της, μιας ιστορίας που συγκλονίζει αλλά και διχάζει την κοινή γνώμη.

Οι μάρτυρες, οι οποίοι επιθυμούν να διατηρήσουν την ανωνυμία τους μέχρι να καταθέσουν και επίσημα στις Αρχές , αναφέρονται στις πτυχές της υπόθεσης που προκαλούν εύλογα ερωτήματα.

Οι σπασμοί και η εισαγωγή στο νοσοκομείο

Το πρωινό της Τετάρτης 7 Απριλίου του 2021 στο Καραμανδάνειο παιδιατρικό νοσοκομείο της Πάτρας, φτάνει το 9χρονο κοριτσάκι. Μέλος του ιατρικού προσωπικού περιγράφει:

«Την έφερε η μητέρα της η οποία μας είπε ότι η μικρή τιναζόταν στον ύπνο της, ανέφερε σπασμούς τη νύχτα κατά την διάρκεια του ύπνου. Η 9χρονη υποβλήθηκε αμέσως σε εγκεφαλογράφημα, σε μαγνητική εγκεφάλου ενώ την ανέλαβε η καρδιολόγος που γνώριζε το ιστορικό της και την είχε εξετάσει και πάλι μια βδομάδα νωρίτερα χωρίς να διαγνώσει κάτι σοβαρό. Πέσαμε πάνω της. Δεν είχαν συμπληρωθεί δύο μήνες από τότε που έχασαν το δεύτερο παιδί, ήταν πολύ φρέσκο και γι’ αυτό ήμασταν και λίγο πιο ευαίσθητοι και το τρέχαμε πολύ. Κάναμε τα πάντα σε δύο μέρες, αυτά που κανονικά θα γίνονταν μέσα σε μία εβδομάδα. Φαίνονταν όλα εξαιρετικά και η κατάστασή της δεν ενέπνεε καμία ανησυχία. Κατά την επίσκεψη των ιατρών την Παρασκευή, δύο μέρες αργότερα, ενημερώσαμε την μητέρα ότι ο έλεγχος είναι αρνητικός».

Όλοι στο νοσοκομείο κάνουν λόγο για άριστη κλινική εικόνα της 9χρονης. Αυτός ήταν και ο λόγος που ήθελαν να της δώσουν εξιτήριο δυο ημέρες μετά την εισαγωγή. Κάτι όμως θα άλλαζε ξαφνικά αυτή την εικόνα…

«Ήρθε η μητέρα ανήσυχη και είπε στους γιατρούς πως το κοριτσάκι έκανε έναν εμετό. Δεν είδαμε εμετό, αλλά ένα παιδάκι που κράταγε ένα νεφροειδές με λίγο σάλιο μέσα… Το παιδί έμοιαζε φοβισμένο, είπε ότι πονάει λίγο η κοιλιά του και οι γιατροί αποφάσισαν να μείνει για παρακολούθηση. Έγιναν πάλι εξετάσεις και υπέρηχος κοιλίας για κάθε ενδεχόμενο. Έφαγε κανονικά, και την επόμενη μέρα μια χαρά. Παρ ‘όλα αυτά ήταν σε μόνιτορ συνέχεια και μάλιστα με σαφή οδηγία καθώς αυτά που περιέγραφε η μητέρα γίνονταν κατά τον ύπνο, η γιατρός εφημερίας να το βλέπει, κάθε μισάωρο περίπου».

Ο μπαμπάς της Τζωρτζίνας έμεινε μαζί της το βράδυ του Σαββάτου, μέχρι και το μεσημέρι της Κυριακής. Η μικρή ήταν σε άριστη κατάσταση, ζήτησε να φάει μέχρι σουβλάκι κάτι που προφανώς δεν της το επέτρεψαν. Ο μπαμπάς έφυγε το μεσημέρι της Κυριακής και έμεινε κοντά της η μητέρα της.

Δείτε το βίντεο:

Πάτρα: Τα SMS χωρισμού της Πισπιρίγκου στον Μάνο Δασκαλάκη αλλάζουν τα δεδομένα

Η υπόθεση με τα τρία νεκρά κορίτσια στην Πάτρα, έχει βρεθεί στο επίκεντρο της επικαιρότητας και πολλές εκπομπές στην τηλεόραση αφιερώνουν διαρκώς ρεπορτάζ και αναλύσεις γύρω από τα ευρήματα που προκύπτουν είτε από το παρόν είτε από το παρελθόν.

Το MEGA έχει την τύχη να έχει στο δυναμικό του και τον αστυνομικό συντάκτη Βασίλη Λαμπρόπουλο με τις δεκαετίες εμπειρίας, αλλά και την Αγγελική Νικολούλη που είναι… λαγωνικό με τρομερό δαιμόνιο και το έχει αποδείξει πολλάκις στο παρελθόν.

Γι΄αυτό και η εκπομπή «Φως στο Τούνελ» της Παρασκευής 11/3 είναι μια εκπομπή που μπορεί να κολλήσει κομμάτια του παζλ που ίσως τώρα φαίνονται ασύνδετα και έχει να προσφέρει νέα στοιχεία στην υπόθεση.

Στο trailer της εκπομπής βλέπουμε πως η Ρούλα Πισπιρίγκου -την ακούμε για την ακρίβεια- κάνει δηλώσεις στην Αγγελική Νικολούλη και της παραδίδει υλικό από το κινητό της, όπου, μεταξύ άλλων, υπάρχουν φωτογραφίες και βίντεο με τη Τζωρτζίνα και μια ζωγραφιά που είχε κάνει με τρία αγγελούδια.

Αυτό που μένει να δούμε, είναι αν αυτή η ζωγραφιά έχει μόνο συμβολική σημασία ή αν υπάρχει και κάτι άλλο που να τη συνδέει ουσιαστικά με όλα τα στοιχεία που έχουν γίνει γνωστά σε αυτούς τους σχεδόν 2 μήνες που η αστυνομία προσπαθεί να διαλευκάνει την «υπόθεση του αιώνα», όπως την χαρακτήρισε ο εν αποστρατεία ταξίαρχος της αστυνομίας, Θανάσης Κατερινόπουλος.

Δείτε τη συγκλονιστική εικόνα στο trailer που ακολουθεί:

Πάτρα: Σώθηκε το σκυλάκι που έσερνε από το αυτοκίνητό του 65χρονος Αλβανός

0

Νέο περιστατικό με κακοποίηση σκύλου σημειώθηκε στην Πάτρα. Κάτοικοι στην περιοχή του Αγίου Βασιλείου, είδαν το απόγευμα της Παρασκευής, τον Αλβανό οδγηγό να σέρνει με το ΙΧ ένα σκυλάκι, το οποίο είχε δέσει με αλυσίδα την οποία κρατούσε στο χέρι του.

Αμέσως ειδοποιήθηκε η αστυνομία η οποία έφτασε στο σημείο και συνέλαβε τον 65χρονο. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο άνδρας υποστήριξε ότι ήθελε να μεταφέρει το σκυλάκι σε ένα άλλο άτομο και επέλεξε αυτόν τον τρόπο!

Η μικρή σκυλίτσα, η οποία εκτιμάται ότι είναι περίπου 10 μηνών φέρει τραύματα στα πόδια αλλά και στο πιγούνι.

Το περιστατικό θυμίζει ιδιαίτερα την περιπέτειά της σκυλίτσας Ελένης η οποία είχε τραυματιστεί σοβαρά στα άκρα με τον ίδιο τρόπο. Ευτυχώς στην περίπτωση αυτή φαίνεται το τραύμα της σκυλίτσας είναι πολύ πιο ελαφριά.

Το άτυχο ζώο φιλοξενείται από φιλόζωους, αφού πρώτα εξετάστηκε από κτηνίατρο που περιποιήθηκε τα τραύματα του. Ο οδηγός κρατείται στο πρώτο αστυνομικό τμήμα και θα κινηθεί εναντίον του αυτεπάγγελτη διαδικασία.

Πάτρα: Συνελήφθη η Σλοβένα απατεώνισσα με το σκυλάκι

0

«Φέσωνε» τα ξενοδοχεία όπου διέμενε

Στα χέρια της Αστυνομίας βρίσκεται πλέον η απατεώνισσα που έχει διαπράξει πλήθος απάτες σε βάρος επιχειρηματιών στην Πάτρα, την Αττική και άλλες περιοχές της χώρας «φεσώνοντας» τα ξενοδοχεία όπου διαμένει, στα οποία συστήνεται ως Βρετανίδα σύζυγος υψηλόβαθμου στελέχους μεγάλου οργανισμού.

Φυσικά, αν και στα θύματά της μιλούσε μόνο αγγλικά, δεν έχει καμία σχέση με τη Βρετανία, ούτε τη λένε Mia ή Esme όπως ισχυριζόταν. Η Maria Geleticova, όπως είναι το όνομά της, κατάγεται από τη Λουμπλιάνα της Σλοβενίας και φέρεται να βρίσκεται στις λίστες αναζητούμενων της από τις 2 Σεπτεμβρίου του 2021, αν και δεν είναι σαφές για τι κατηγορείται. Και αυτό θα ξεκαθαριστεί στο πλαίσιο της έρευνας που διεξάγεται για την δράση της.

Η εντυπωσιακή απατεώνισσα, που φαίνεται πως ασκεί και το επάγγελμα της escort για ενδιαφερόμενους με «παχύ» πορτοφόλι με τους οποίους έκλεινε «ροζ» ραντεβού πιθανότατα μέσω διαδικτύου, συνελήφθη σε ένα ξενοδοχείο της Κορίνθου. Στον εντοπισμό της, σύμφωνα με την εφημερίδα «Πελοπόννησος», φέρεται να οδήγησε ένας οδηγός ταξί ο οποίος τη μετέφερε από την Ναύπακτο και τον διαβεβαίωσε ότι θα καταθέσει ηλεκτρονικά στον τραπεζικό του λογαριασμό το αντίτιμο για την κούρσα, πράγμα που δεν έκανε, όπως συνηθίζει. Ο οδηγός την κατήγγειλε στην Ασφάλεια Ναυπάκτου, οι άνδρες της οποίας συνέλαβαν την όμορφη Σλοβένα στο ξενοδοχείο όπου είχε καταλύσει, σώζοντας έτσι τον ιδιοκτήτη του από ένα ακόμη «φέσι».

Μάλιστα, πληροφορίες αναφέρουν ότι ήδη έχουν εξιχνιαστεί άλλες τρεις απάτες που διέπραξε στη Ναύπακτο, οι οποίες προστέθηκαν στις δυο απάτες που έχουν επιβεβαιωθεί στην Πάτρα. Στο μικροσκόπιο των αρχών βρίσκονται τουλάχιστον άλλες δυο παρόμοιες υποθέσεις, καθώς δυο ιδιοκτήτες ξενοδοχείων στην Αττική και σε κοντινό της νησί που επικοινώνησαν με το protothema.gr, κατήγγειλαν ότι η καλλίγραμμη αγγλόφωνη με το μαύρο σκυλάκι αλλοδαπή έφυγε χωρίς να πληρώσει για την διαμονή και τα γεύματά της. Όμως θεωρείται βέβαιο ότι υπάρχουν και άλλα θύματα και ότι, όσο γίνεται γνωστή η δράση της Maria Geleticova, τόσο θα πληθαίνουν οι καταγγελίες.

Η δράση της όμορφης γυναίκας που κυκλοφορεί με ένα μαύρο σκυλάκι στην αγκαλιά της αποκαλύφθηκε αρχικά στην Πάτρα, όπου κατέκλυσε επί τέσσερις ημέρες στην σουίτα γνωστού ξενοδοχείου και την «κοπάνησε» χωρίς να πληρώσει! Στο διάστημα της διαμονής της, έκανε τηλεφωνική παραγγελία σε ένα μίνι μάρκετ για δυο κάρτες paysafe αξίας 150 ευρώ, τσιγάρα, ποτά και τρόφιμα, συνολικής αξίας 193 ευρώ και είπε στον διανομέα που της τα πήγε στο δωμάτιο ότι δεν έχει μετρητά και θα πλήρωνε με τραπεζική κάρτα. Όταν εκείνος επέστρεψε με το POS, διαπίστωσε ότι η κάρτα ήταν άδεια και η καλλονή ισχυρίστηκε ότι θα περνούσε ο σύζυγός της για να πληρώσει.

Ο υπάλληλος πήρε πίσω τις κάρτες, αλλά όταν επέστρεψε στο μαγαζί διαπίστωσε ότι οι κωδικοί τους είχαν χρησιμοποιηθεί, καθώς η γυναίκα τους είχε αντιγράψει. Η ιδιοκτήτρια του μίνι μάρκετ την αναζήτησε την επόμενη ημέρα στο ξενοδοχείο, αλλά διαπίστωσε ότι είχε εξαφανιστεί χωρίς να πληρώσει.

Πάτρα: Σύλληψη 4 κοριτσιών για bullying: Εξευτέλισαν 13χρονη και κατέγραψαν βίντεο καθώς τους φιλούσε τα πόδια

0

Πάτρα: Ανήλικες εξανάγκασαν 13χρονη να τους φιλήσει τα πόδια, τη βιντεοσκοπούσαν!

Οι τέσσερις ανήλικες που συνελήφθησαν, εξανάγκασαν το θύμα έξω από Γυμνάσιο, στην Πάτρα, να σκύψει και να τους φιλήσει τα πόδια και βιντεοσκοπούσαν τις πράξεις τους.

Δείτε το βίντεο:


Τέσσερα κορίτσια, ηλικίας 13 έως 15 ετών, συνελήφθησαν στην Πάτρα από αστυνομικούς, έπειτα από περιστατικό bullying εναντίον μιας 13χρονης συμμαθήτριάς τους. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, τα κορίτσια υποχρέωσαν το θύμα να σκύψει και να τους φιλήσει τα πόδια, καταγράφοντας τη σκηνή σε βίντεο με κινητό τηλέφωνο.

Σε βάρος των τεσσάρων ανήλικων κοριτσιών σχηματίστηκε δικογραφία, κατά περίπτωση, για παράνομη βία, παράβαση της νομοθεσίας περί προσωπικών δεδομένων, απειλή και εξύβριση. Παράλληλα, έχουν κινηθεί νομικές διαδικασίες και κατά των γονέων τους για παραμέληση της εποπτείας ανηλίκων.

Βίντεο και απειλές έξω από γυμνάσιο

agori bullying dimotiko sholio.jpg 850x460 1

Όπως αναφέρει το pelop.gr, το περιστατικό σημειώθηκε έξω από γυμνάσιο της Πάτρας. Τα τέσσερα κορίτσια πλησίασαν την 13χρονη, την εξανάγκασαν να σκύψει ώστε να τους φιλήσει τα πόδια, την εξύβρισαν και την απείλησαν, ενώ βιντεοσκοπούσαν τις πράξεις τους με κινητό τηλέφωνο. “Το βίντεο καταγράφει ξεκάθαρα τη στιγμή του εξευτελισμού, πυροδοτώντας έντονες αντιδράσεις στην τοπική κοινωνία”, δηλώνουν πηγές της αστυνομίας.

Η δικογραφία για τους ανήλικους συλληφθέντες καθώς και για τους γονείς τους θα υποβληθεί στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αχαΐας, προκειμένου να ακολουθηθούν οι προβλεπόμενες νομικές διαδικασίες.

Πάτρα: Σύλληψη 16χρονου για βιασμό 8χρονου

0

Το αγόρι καταγγέλλει τον βιασμό του από δύο 16χρονους – Οι αρχές προχώρησαν στον εντοπισμό και τη σύλληψη του ενός

Δεν έχουν τέλος τα περιστατικά βιασμού στη χώρα με το τελευταίο να έρχεται στο φως της δημοσιότητας από την Πάτρα με «πρωταγωνιστή» έναν 16χρονο που κατηγορείται για τον βιασμό ενός 8χρονου Ρομά.

Όπως αναφέρει το pelop.gr, σύμφωνα με την καταγγελία του 8χρονου στην Ασφάλεια Πατρών, το περιστατικό έλαβε χώρα το απόγευμα του Σαββάτου (21/12) επί της Σωκράτους, όταν δύο 16χρονοι τον πλησίασαν και με τη χρήση σωματικής βίας τον εξανάγκασαν σε γενετήσιες πράξεις.

Οι αστυνομικοί εντόπισαν και συνέλαβαν τον έναν 16χρονο με την κατηγορία του βιασμού του 8χρονου Ρομά, αλλά και ο πατέρας του για παραμέληση ανηλίκου. Για το παιδάκι παραγγέλθηκε ιατροδικαστική εξέταση.

Σύμφωνα με τα όσα μεταδίδει η ΕΡΤ, το παιδί ανέφερε στους αστυνομικούς πως ο άγνωστος μέχρι στιγμής συνεργός, του κρατούσε τα χέρια για να τον ακινητοποιήσουν, ενώ ο δράστης εξανάγκασε τον 8χρονο να τον ικανοποιήσει σεξουαλικά με τα χέρια του και προέβη και σε άλλες γενετήσιες πράξεις.

Πάτρα: Σύγκρουση αυτοκινήτου με τρένο – Ένας τραυματίας

0

Πάτρα: Σύγκρουση συρμού του Προαστιακού με ΙΧ – Εγκλωβίστηκε ο οδηγός του οχήματος

Στο σημείο έχουν σπεύσει δυνάμεις της αστυνομίας καθώς και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ – Ο 55χρονος έχει τις αισθήσεις του και επικοινωνεί με τους πυροσβέστες

Σύγκρουση συρμού του Προαστιακού της Πάτρας με αυτοκίνητο σημειώθηκε το μεσημέρι της Πέμπτης (17/7) σε φυλασσόμενη διάβαση στην Πάτρα.

Το τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε στις σιδηροδρομικές γραμμές στο ύψος της οδού Ανθείας στην Πάτρα, όταν ΙΧ αυτοκίνητο, σύμφωνα με πληροφορίες από τοπικά μέσα, συγκρούστηκε με τον διερχόμενο συρμό του Προαστιακού.

unnamed 1 1 2 unnamed 2 2 1

Εγκλωβίστηκε ο οδηγός του ΙΧ

Στο σημείο έχουν σπεύσει δυνάμεις της αστυνομίας καθώς και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και γίνονται προσπάθειες απεγκλωβισμού του οδηγού από το ΙΧ. Ο 55χρονος έχει κανονικά τις αισθήσεις του και επικοινωνεί με τους πυροσβέστες.

Στο ίδιο σημείο τον περασμένο Απρίλιο, μια γυναίκα πέρασε την διάβαση αφού είχαν κατέβει οι μπάρες, με αποτέλεσμα να συγκρουστεί με τον Προαστιακό. Η γυναίκα είχε τραυματιστεί.

Βίντεο από το σημείο της σύγκρουσης

Πάτρα: Συγκλονιστικό ντοκουμέντο με τη Ρούλα Πισπιρίγκου να σπρώχνει τη Τζωρτζίνα στον θάνατο

0

Ένα συγκλονιστικό ηχητικό ντοκουμέντο για την υπόθεση στην Πάτρα με… πρωταγωνίστρια τη Ρούλα Πισπιρίγκου έφερε στο φως η Αγγελική Νικολούλη και το «Φως στο Τούνελ».

Ένα αρχείο από όταν η Ρούλα Πισπιρίγκου «έσπρωχνε» τη μικρή Τζωρτζίνα στο θάνατο.

«Μην αναζητήσει κανείς τον άνθρωπο που μου έδωσε αυτό το ντοκουμέντο. Μην τολμήσει και απειλήσει κανείς αυτή την μάρτυρα. Είναι τόσο σοβαρό αυτό το στοιχείο και, όταν κάποιος ανήκει στο φιλικό περιβάλλον φροντίζει έναν άνθρωπο που χάνει τα παιδιά του και βλέπει να υποφέρει, όταν όμως αρχίζει και βλέπει περίεργα πράγματα και φτάνουμε σε αυτή την εξέλιξη τότε μιλάει. Γιατί αν δεν μιλήσει, θα είναι σαν να συγκαλείπτει ένα έγκλημα άγριο» τόνισε με νόημα η Αγγελική Νικολούλη πριν την προβολή του σχετικού αποσπάσματος στο «Φως στο Τούνελ».

Στο ηχητικό ντοκουμέντο της εκπομπής «Φως στο Τούνελ» ακούγεται η Ρούλα Πισπιρίγκου να μιλάει ενώ πλάι της «χτυπάει» το μηχάνημα και η καρδιά της μικρής Τζωρτζίνας.

«Μόλις πήγαμε να φύγουμε, είδαν μια κρίση πάλι με εμετό και την έκανε πάλι λίγο πριν. Βήχει και της έρχεται εμετός, δεν βγάζει τίποτα και θα την κρατήσουν μέσα να την ψάξουν κι άλλο. Αυτοί δεν ξέρουν τι ψάχνουν και έρχονται και με κοιτάνε με ένα βλέμμα της αγελάδας, το ηλίθιο» ανέφερε, μέσα σε όλα, η Ρούλα Πισπιρίγκου στο «Φως στο Τούνελ» του MEGA.

Δείτε το βίντεο:

Πάτρα: Συγκλονιστική επιστολή 13χρονου για τον Ανδρέα Ηλιάδη: «Επέστρεψες στους γονείς μου ό,τι πολυτιμότερο έχουν, εμένα»

0

Ένας 13χρονος από την Πάτρα έστειλε μια συγκλονιστική επιστολή για τον γιατρό Ανδρέα Ηλιάδη στην οποία αναφέρει το πως ο εντατικολόγος και διευθυντής της ΜΕΘ Παίδων του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου της πόλης, έδωσε τη ζωή του μετά από ένα σοβαρό ατύχημα.

Ο 13χρονος, Αλέξανδρος Τζανίδης έστειλε την επιστολή στο tempo24 με αφορμή τα όσα φέρεται να είπε ο συνήγορος της Ρούλας Πισπιρίγκου, Αλέξης Κούγιας για τον γιατρό στην πολύκροτη δίκη.

Ο 13χρονος από την Πάτρα περιέγραφε στην επιστολή του με συγκλονιστικό τρόπο το πως ο Ανδρέας Ηλιάδης του έσωσε τη ζωή και τόνισε ότι ο γιατρός του φέρθηκε σαν να ήταν δικό του παιδί.

Αναλυτικά ο Αλέξανδρος Τζανίδης 13 ετών αναφέρει στην επιστολή του:

«Με αφορμή την άδικη επίθεση προς το πρόσωπο του Ανδρέα Ηλιάδη από γνωστό δικηγόρο που προβλήθηκε στα κανάλια, παρακαλώ να του μεταφέρετε τα παρακάτω:

Είμαι ο Αλέξανδρος και σαν σήμερα πριν από 8 χρόνια είχα την ατυχία να μπω στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας Παίδων στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Ρίου αλλά και την τύχη να βρεθεί στο δρόμο μου ένας εξαίρετος ΓΙΑΤΡΟΣ μα πάνω απ’ όλα ΑΝΘΡΩΠΟΣ.

Πολυτραυματίας και με βαριές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις με παρέλαβε μέσα στη νύχτα και από την πρώτη στιγμή μαζί με την ομάδα του έπεσε πάνω μου για να σωθώ!

Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ αυτός έδινε τον δικό του αγώνα σαν να ήμουν ο γιος του… έτσι αντιμετωπίζει κάθε παιδί που αναλαμβάνει… σαν να είναι δικό του παιδί… χωρίς εξαιρέσεις…

Αυτός ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ έδινε συνέχεια κουράγιο στους γονείς μου μα πάνω απ’ όλα, όταν λύγιζαν, τους έδινε ΕΛΠΙΔΑ!

Κύριε Ανδρέα Ηλιάδη θα σου χρωστώ για πάντα ευγνωμοσύνη γιατί επέστρεψες στους γονείς μου ό,τι πολυτιμότερο έχουν στη ζωή τους……. ΕΜΕΝΑ».