Blog Σελίδα 3896

Πάτρα: Φοιτητής έδωσε τέλος στην ζωή του – Το σημείωμα και οι οδηγίες για την κηδεία του

0

Τέλος στην ζωή του έδωσε 24χρονος φοιτητής, στην Πάτρα. Ο 24χρονος άφησε σημείωμα με οδηγίες για το πώς θα γίνει η κηδεία του.

Σύμφωνα με πληροφορίες του tempo24 ο φοιτητής, που διέμενε στην περιοχή του Αγίου Διονυσίου, δεν είχε επικοινωνήσει από προχθές με τους γονείς του, οι οποίοι ανησύχησαν και ζήτησαν από τον ιδιοκτήτη του διαμερίσματος να δει τι ακριβώς είχε συμβεί.

Ο ιδιοκτήτης πήγε στο σπίτι και μπαίνοντας τον αντίκρυσε νεκρό πάνω στο κρεβάτι του. Αμέσως ενημέρωσε τους οικείους του και την Αστυνομία.

Οι αρχές ερευνώντας το διαμέρισμα βρήκαν πολυσέλιδη επιστολή που είχε αφήσει ο αυτόχειρας , όπου εξηγούσε τους λόγους που έδωσε τέλος στην ζωή του και έδινε λεπτομέρειες ακόμη και για το πώς θα κηδευόταν.

Η σορός του άτυχου νέου έχει μεταφερθεί για νεκροψία, ώστε να διαπιστωθεί ο τρόπος του θανάτου του.

Πάτρα: Φεύγει για το Ανόβερο η 12χρονη Νικολία- «Έγιναν όλοι μια γροθιά για το παιδί μου» λέει στο thebest η μητέρα της

0

Θα χειρουργηθεί στις 6 Ιουνίου

Τη Δευτέρα φεύγει για το Ανόβερο η 12χρονη Νικολία από την Πάτρα που αντιμετωπίζει σοβαρή ασθένεια και πρέπει να χειρουργηθεί εκεί.

Το ταξίδι σωτηρίας της Νικολίας εξασφάλισαν απλοί άνθρωποι που θέλησαν να βοηθήσουν μετά από τη γνωστοποίηση του προβλήματος της μικρής. Η κινητοποίηση ήταν τεράστια, πολύ γρήγορα συγκεντρώθηκε το χρηματικό ποσό που χρειαζόταν ενώ η μητέρα της μιλώντας στο thebest.gr δε κρύβει τη συγκίνηση της γι΄ αυτή τη μεγάλη αγκαλιά που ανοίχτηκε για το παιδί της.

Να θυμίσουμε ότι το παιδί αντιμετωπίζει ένα πολύ σπάνιο είδος όγκου που εξέρχεται από τον νευρικό ιστό και που θεωρείται ιδιαίτερα επικίνδυνος, αφού όσο μεγαλώνει προκαλεί συμπίεση στις τριγύρω ζωτικές δομές, γεγονός που μπορεί να επιφέρει σοβαρές επιπλοκές, όπως αιμορραγία, παράλυση φωνητικών χορδών, συμπίεση τραχείας και τύφλωση.

Όπως αναφέρει η Ιωάννα Μπακοπούλου, «ολοκληρώθηκαν όλες οι γραφειοκρατικές διαδικασίες, ετοιμάζουμε βαλίτσες και τη Δευτέρα αναχωρούμε για το ελευθέριος Βενιζέλος. Αυτό που συνέβη δεν μας έχει ανατριχιάσει απλά, ήταν εκπληκτικό. ‘Έγιναν όλοι μια γροθιά για το παιδί μου. Τα τηλέφωνα συνεχίσουν ακόμα να χτυπάνε για βοήθεια, για ευχές, για προσευχές. Είναι συγκλονιστικό αυτό που συνέβη, δεν έχουμε λόγια να ευχαριστήσουμε τον κόσμο.

Τη Τρίτη το παιδί θα εισαχθεί στο νοσοκομείο και για μία εβδομάδα θα υποβάλλεται σε όλες τις απαραίτητες εξετάσεις. Στις 6 Ιουνίου θα γίνει το χειρουργείο. Ευχόμαστε να πάνε όλα καλά, να επιστρέψουμε και να είναι σα να μη συνέβη ποτέ αυτό»

Πάτρα: Φαρμακοποιός «έφυγε» ξαφνικά από ανεύρυσμα και χάρισε με τον θάνατό της ζωή σε 7 ανθρώπους

0

«Εφυγε» μόλις στα 54, μετά από ολιγοήμερη «μάχη» που έδωσε στο Νοσοκομείο, μετά από ανεύρυσμα. Η Χριστίνα Μητροπούλου ήταν η φαρμακοποιός της Ανω Πόλης. Μαθήτρια του Προτύπου Γυμνασίου μητέρα ενός κοριτσιού. Η Χριστίνα δεν άντεξε και η κόρη της Ευγενίκη έδωσε την συγκατάθεσή της να γίνει μεταμόσχευση οργάνων. Η Πατρινή φαρμακοποιός χάρισε ζωή σε επτά ανθρώπους.

Είναι η δεύτερη τραγωδία που «χτυπά» την οικογένεια. Λίγους μήνες πριν «έφυγε» ξαφνικά από την ζωή ο Βασίλης Μητρόπουλος, καθηγητής μουσικής σε ηλικία μόλις 58 ετών. Τα ξαδέλφια της Χριστίνας έγραψαν: «Την Πέμπτη 13/7 αποχαιρετήσαμε για πάντα την πολυαγαπημένη μας Χριστίνα Μητροπούλου (φαρμακοποιό). Έφυγε από κοντά μας το Χριστινάκι μας, ένας άνθρωπος που πάντα έδινε, χωρίς να περιμένει ανταπόδοση. Πρέπει να είμαστε ήρεμοι, γιατί δεν ταλαιπωρήθηκε και πραγματικά δεν της άξιζε καμία ταλαιπωρία. Η αναπάντεχη απώλειά της είναι κάτι δυσβάσταχτο, αλλά εδώ κρύβεται και η ελπίδα ότι τίποτα δε χάθηκε.

356642581 578173267838612 6740220019117605471 n

Η Χριστίνα φεύγοντας έκανε κάτι μεγαλειώδες. Με τη συγκατάθεση της κόρης της Ευγενίκης Κατσίκη, δώρισε τα όργανά της και χάρισε τη ζωή σε 7 ανθρώπους. Ήταν, είναι και θα συνεχίσει λοιπόν να είναι για πάντα μαζί μας. Αυτή είναι η αρχή μιας νέας πραγματικότητας, που πρέπει όλοι να αγκαλιάσουμε. Στο τελευταίο της ταξίδι, την Παρασκευή 14/7 για την αποτέφρωσή της, στη Ριτσώνα, τη συνοδεύσαμε με οδύνη, τα ξαδέλφια της: Γιάννης και Αλίκη, Βασίλης και Γιάννα, Ελένη, Νίκος και Πίτσα και η ανιψιά της Αντωνία, Χριστίνα και Ηλίας»!

Πάτρα: Τρiτο κροúσμα μηνıγγίτιδας, δıασωληνωμένος νοσnλεύεται 20χρονος φοιτητής

Συναγερμό προκάλεσε στις υγειονομικές αρχές στην Πάτρα το τρίτο κατά σειρά κρούσμα μηνιγγίτιδας που εντοπίστηκε σε φοιτητή του πανεπιστημίου.

Σύμφωνα με πληροφορίες του tempo24 ο 20χρονος φοιτητής νοσηλεύεται διασωληνωμένος, σε κρίσιμη κατάσταση στον “Άγιο Ανδρέα” και αναμένεται να μεταφερθεί στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο στην Πάτρα ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι τον φοιτητή βρήκαν οι γονείς του σε άσχημη κατάσταση στο σπίτι του.

Στους επιστήμονες επικρατεί έντονος προβληματισμός και βέβαια στην φοιτητική κοινότητα μεγάλη αναστάτωση.

Υπενθυμίζεται ότι πρόκειται για το τρίτο κρούσμα μηνιγγίτιδας που εντοπίζεται σε φοιτητή του Πανεπιστημίου Πατρών το τελευταίο διάστημα.

Πάτρα: Τουλάχιστον δύο ημέρες ήταν νεκρά τα δύο αδέλφια στο σπίτι τους

0

Απέραντη θλίψη έχει σκορπίσει στην τοπική κοινωνία της Πάτρας η είδηση του θανάτου δύο αδελφών, Δημήτρη και Κώστα που εντοπίστηκαν νεκροί μέσα στο σπίτι τους, στην οδό Σμύρνης, το απόγευμα του Σαββάτου.

Σύμφωνα με το Tempo24.gr, την αστυνομία ενημέρωσε μία γειτόνισσα, η οποία ανησύχησε από την έντονη δυσοσμία που αναδυόταν από το σπίτι. Οι αστυνομικοί που έσπευσαν στο σημείο, έσπασαν την πόρτα για να μπουν στην κατοικία και αντίκρισαν νεκρά τα δύο αδέλφια. Ο 45χρονος φιλόλογος και ο 54χρονος πτυχιούχος της πληροφορικής, κείτονταν νεκροί στον ίδιο χώρο του σπιτιού.

Η μητέρα των δύο ανδρών, νοσηλευόταν στο νοσοκομείο και οι δύο τους έμεναν μόνοι τους εδώ και αρκετό καιρό. Όπως ανέφερε η γυναίκα που ειδοποίησε την αστυνομία, είχε δει τον έναν από τους δύο άτυχους άνδρες, την Πέμπτη να κυκλοφορεί στη γειτονιά. Πληροφορίες του tempo24, αναφέρουν ότι τα δύο αδέλφια φαίνεται να είχαν πεθάνει εδώ και δύο ημέρες, ενώ έχει αποκλειστεί το ενδεχόμενο εγκληματικής ενέργειας. Αναμένονται τα αποτελέσματα της νεκροψίας – νεκροτομής.

Πάτρα: Τον οδnγό του αυτοκινήτου κατnγορούν οι σuγγενείς των δύο νεαρών που έχασαν τn ζωή τους

0

Αυτόπτες μάρτυρες ωστόσο, αναφέρουν ότι οι δύο νεαροί είχαν αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα με αποτέλεσμα να περάσουν εκείνοι με κόκκινο

Στον θρήνο έχει βυθιστεί η Πάτρα, καθώς, δύο νέα παιδιά, ο 20χρονος Γιάννης Στεργίου και ο 21χρονος Γιώργος Παπαδόπουλος, βρήκαν τραγικό θάνατο όταν η μηχανή που οδηγούσε ο πρώτος κινούμενη στην εθνική οδό στο ύψος της Αρέθα και με κατεύθυνση την Πάτρα συγκρούστηκε με αυτοκίνητο που κινείτο στην οδό Αρέθα.

Οι διασώστες που έφθασαν αμέσως στο σημείο, δεν μπόρεσαν να κάνουν τίποτα καθώς ήταν πλέον αργά αφού η σύγκρουση ήταν σφοδρότατη. Τα δύο παιδιά έπεσαν στο οδόστρωμα με αποτέλεσμα τον ακαριαίο θάνατό τους. Τραυματισμένος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο και ο οδηγός του ΙΧ ο οποίος νοσηλεύεται εκτός κινδύνου.

Δείτε το βίντεο



Στο σημείο του δυστυχήματος, συγγενείς, φίλοι και γνωστοί του 20χρονου και του 21χρονου από την Πάτρα, τοποθέτησαν λίγα φαναράκια και κομμάτια της μοιραίας μηχανής, όπως το διαλυμένο στροφόμετρό της.

Τι λένε αυτόπτες μάρτυρες – «Τα παιδιά πέρασαν με κόκκινο»

«Δεν μπορώ να μιλήσω, είμαστε συγγενείς… Δεν μπορώ να πω κάτι άλλο, έχω μουρλαθεί από το πρωί», είπε στο Mega και την εκπομπή Live News ένας συγγενής του 20χρονου.

Αυτόπτες μάρτυρες αναφέρουν ότι οι δύο νεαροί είχαν αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα με αποτέλεσμα να περάσουν με κόκκινο και να συγκρουστούν με το μαύρο αυτοκίνητο που επιχειρούσε εκείνη την ώρα να στρίψει.

Τι υποστηρίζουν οι συγγενείς των δύο νεαρών – «Ο οδηγός του αυτοκινήτου πέρασε με κόκκινο»

Άλλη εκδοχή δίνουν οι συγγενείς των δύο νεαρών. «Αυτό που μαθαίνω γιατί είναι πολύ δύσκολες ώρες για την οικογένεια, είναι ότι το τροχαίο συνέβη γιατί κάποιος πέρασε με κόκκινο. Μου έχουν πει ότι αυτός που πέρασε με κόκκινο ήταν το αυτοκίνητο».

Οι δύο νέοι ήταν αδελφικοί φίλοι. Λάτρευαν τις μηχανές και το μοιραίο εκείνο βράδυ βγήκαν για την καθιερωμένη τους βόλτα. «Παιδιά είναι, δεν θα τους άρεσε η βόλτα με μηχανή; Αλλά ξέρω ότι προσέχανε», είπε συγγενής του 21χρονου.

patra_troxaio___1_
Ο 20χρονος Γιάννης Στεργίου
patra_troxaio___5_
Ο 21χρονος Γιώργος Παπαδόπουλος

Οι δύο νεαροί είχαν γράψει σε ανάρτηση ότι μπορεί να είναι «σκοτώστρες» αλλά για εκείνους ήταν τρόπος ζωής.

Πάτρα: Τον έδιωξαν από νοσοκομείο που δεν εφημέρευε και πέθανε από έμφραγμα μέσα σε λίγη ώρα

0

Έφτασε στο νοσοκομείο με συμπτώματα εμφράγματος αλλά τον έστειλαν στο Ρίο επειδή δεν είχαν εφημερία

Μια αδιανόητη τραγωδία σημειώθηκε στην Πάτρα, το βράδυ της Τετάρτης, όταν ένας 49χρονος άνδρας έφτασε στο νοσοκομείο «Άγιος Ανδρέας» με συμπτώματα εμφράγματος και αφού τον έδιωξαν επειδή δεν εφημέρευε, άφησε την τελευταία του πνοή λίγη ώρα αργότερα, προτού προλάβει να μεταβεί στο νοσοκομείο του Ρίο.

Σύμφωνα με το thebest.gr, ο άνδρας έφτασε με το αυτοκίνητό του στο πλησιέστερο νοσοκομείο, καθώς είχε αντιληφθεί ότι κάτι επικίνδυνο θα του συμβεί. Ο ίδιος είχε δυνατούς πόνους στο στήθος και στην πλάτη και αδυναμία να πάρει αναπνοή. Στο νοσοκομείο «Άγιος Ανδρέας» του είπαν ότι δεν είχαν εφημερία και ότι έπρεπε να πάει μόνος του στο  νοσοκομείο του Ρίου.

Ο 49χρονος μόλις βγήκε από τον χώρο του νοσοκομείου, οδηγώντας μετά βίας το όχημά του, κάλεσε τον αδερφό του ο οποίος έφτασε εσπευσμένα με το δικό του αυτοκίνητο. Λίγο προτού φτάσουν στο Ρίο, ο 49χρονος «έσβησε». Στο νοσοκομείου του Ρίου διαπιστώθηκε ο θάνατός του.

agios andreas nekros

Ο Θεόδωρος Νεμουτιάνος έχασε άδικα του ζωή του, αφού παρά την σοβαρή κατάστασή του, τον έδιωξαν από το νοσοκομείο. Οργισμένη η οικογένειά του ζητάει να παρέμβει εισαγγελέας. «Είναι δυνατόν να αφήνουν έναν άνθρωπο με τέτοια συμπτώματα να πεθάνει και να του λένε φύγε;» αναρωτιέται ο Βασίλης Καψούρας, σύζυγος της αδελφής του άτυχου 49χρονου. «Τι έχει μεγαλύτερη σημασία; Η ανθρώπινη ζωή ή το γράμμα του τύπου; Ζητάμε την άμεση παρέμβαση του Εισαγγελέα εδώ και τώρα ώστε να μην χαθούν άλλες ανθρώπινες ζωές με αυτό τον απίστευτο τρόπο και να δικαιωθεί ο δικός μας άνθρωπος».

Τι απαντά ο διοικητής του «Αγίου Ανδρέα»

Ο διοικητής του νοσοκομείου «Άγιος Ανδρέας», Ηλίας Θεοδωρόπουλος αναφέρει ότι το περιστατικό διερευνάται:  «Το περιστατικό είναι υπό διερεύνηση προκειμένου να έχουμε πλήρη εικόνα σχετικά με το τι συνέβη με τον άτυχο 49χρονο».

Σύμφωνα με όσα είπε στο thebest.gr, ο ασθενής δεν έδωσε την εντύπωση ότι η κατάσταση της υγείας του ήταν τόσο σοβαρή:

«Σύμφωνα με όσα μου έχουν γίνει γνωστά μέχρι στιγμής, καθώς όπως σας είπα το περιστατικό διερευνάται ενδελεχώς, ο ασθενής έφτασε μόνος του με τα πόδια στο νοσοκομείο και δεν έδωσε την εντύπωση ότι υπάρχει κάποιο τόσο πολύ σοβαρό πρόβλημα με την υγεία του.

Ανέφερε ότι είχε πόνο στην πλάτη και δύσπνοια αλλά είπε ότι είχε πάει σε γιατρό εξωτερικό ο οποίος του είχε αναφέρει ότι έχει κάποια ψύξη. Με βάση αυτά τα δεδομένα τού αναφέρθηκε ότι το νοσοκομείο δεν εφημερεύει και του υποδείχθηκε να πάει στο Ρίο προκειμένου να μπορέσει να κάνει τις εξετάσεις που πρέπει. Στηρίχθηκαν για αυτό στην οπτική του εικόνα και σε αυτό που ανέφερε σε σχέση με την ψύξη και την εκτίμηση του ιδιώτη γιατρού.

Σαφέστατα είναι ένα πολύ δυσάρεστο περιστατικό και θα εξαντλήσουμε όλα τα περιθώρια για την διερεύνησή του. Το νοσοκομείο μας ακόμη και όταν είναι εκτός εφημερίας ή σε μικρή εφημερία προφανώς δέχεται και αντιμετωπίζει περιστατικά έκτακτα που χρήζουν άμεσης αντιμετώπισης όπως είναι ένα έμφραγμα ή ένα τροχαίο» κατέληξε ο διοικητής.

Πάτρα: Το υπέροχο γκράφιτι που έφτιαξαν στη μνήμη του Θανάση Βέγγου

0

Η 10η και προτελευταία τοιχογραφία του φετινού ArtWalk 3 ολοκληρώθηκε.

Όπως μπορεί κανείς να δει στην παρακάτω φωτογραφία, το γκράφιτι κάνει ιδιαίτερη μνεία στον μεγάλο Έλληνα ηθοποιό Θανάση Βέγγο, σχεδόν επτά χρόνια μετά τον θάνατο του.

grafiti mesa
Το έργο με τίτλο “Πάλι στον πόλεμο Θανάση;” από τους politicalstencil.com δημιουργήθηκε σε τοίχο της Λεωφόρου Γούναρη στην Πάτρα, με την χορηγία της Κινηματογραφικής Λέσχης Πατρών.

26914855e300f906ef9e2a329365fe02

Πηγή: best.gr

Πάτρα: Το τυχαίο εύρημα της Τζωρτζίνας μπορεί να αποδειχθεί μοιραίο για την Πισπιρίγκου;

Η υπόθεση με τα τρία νεκρά παιδιά στην Πάτρα, που έχει σοκάρει την κοινή γνώμη τους τελευταίους μήνες, δεν έχει ακόμη τελειώσει. Η μητέρα των παιδιών Ρούλα Πισπιρίγκου που παραμένει προφυλακισμένη με την κατηγορία ότι σκότωσε την 9χρονη κόρη της Τζωρτζίνα, δεν έχει παραδεχτεί τίποτα σε ότι αφορά την εμπλοκή της στο θάνατο του παιδιού.

Και παρά το γεγονός, σύμφωνα με πληροφορίες των Αρχών, ότι η υπόθεση είναι ήδη «δεμένη» μια τυχαία ανακάλυψη μπορεί να ανοίξει τον δρόμο να αποκαλυφθεί όλη η αλήθεια σχετικά με τον θάνατο της μικρής Τζωρτζίνας η οποία όπως αποδεικνύεται είχε βασανιστικό τέλος.

Η τυχαία ανακάλυψη αφορά στο αίμα που είχε ληφθεί από την Τζωρτζίνα Δασκαλάκη στο Καραμανδάνειο Νοσοκομείο Παίδων της Πάτρας το οποίο είχε ληφθεί όταν η 9χρονη νοσηλευόταν εκεί, πολύ πριν μεταφερθεί στη ΜΕΘ Παίδων στο Ρίο.

Τυχαίο εύρημα

Σύμφωνα με πληροφορίες τoυ ereportaz και του Νίκου Νικολετάκη, το αποθηκευμένο φιαλίδιο το βρήκαν σε ένα ψυγείο της παιδιατρικής κλινικής. Αν και το Ιατρονοσηλευτικό προσωπικό πετά τέτοια δείγματα κάθε 7 – 10 μέρες, το συγκεκριμένο κάπου είχε παραπέσει και έτσι βρέθηκε. Γιατρός του νοσοκομείου διέψευσε ότι στο συγκεκριμένο ψυγείο μπαίνουν φαγητά ή άλλα είδη ,όπως ακουγόταν τις τελευταίες μέρες. Όταν διαπίστωσαν, με έκπληξη, ότι στο αυτοκόλλητο ήταν γραμμένο το όνομα της Γεωργίας Δασκαλάκη επικράτησε μια αναστάτωση. Αρχικά υπήρξε προβληματισμός για το τι θα πρέπει να κάνουν με αυτό . Τελικά αποφάσισαν και το παρέδωσαν στις Αρχές. “Να δείτε που θα βρούμε τον μπελά μας στο τέλος” μας είπε γιατρός από το Καραμανδάνειο.

Ειδικό όχημα κούριερ (με ψυγείο), το παρέλαβε από το Καραμανδάνειο και συνοδεία συμβατικού οχήματος του Τμήματος Ανθρωποκτονιών Αττικής το μετέφερε Θεσσαλονίκη, προκειμένου να αναλυθεί στο Ειδικό Εργαστήριο του ΑΠΘ.

Πηγή: ereportaz.gr

Πάτρα: Το πλήρωμα του ΕΚΑΒ κάλεσε την αστυνομία μετά τον θάνατο της Ίριδας

Έναν χρόνο μετά τον θάνατο της Ίριδας στην κούνια του σπιτιού της στην Πάτρα, αποκαλύπτονται στοιχεία που, όπως φαίνεται, θα ρίξουν επιπλέον φως στην υπόθεση, αλλά και τα λάθη που είχαν ως αποτέλεσμα να κλείσει ο φάκελος πολύ πιο γρήγορα απ’ όσο θα έπρεπε.
Κομβικό σημείο, η αντίδραση του ΕΚΑΒ μετά την κλήση που δέχτηκε εκείνο το πρωινό της 21ης Μαρτίου του 2021.

Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, το πλήρωμα του ΕΚΑΒ έφτασε στο σπίτι του δράματος κι εκεί κατά παράβαση του πρωτοκόλλου οι διασώστες δεν ειδοποιούν την αστυνομία. Παίρνουν το αγγελούδι που έχει ήδη ξεψυχήσει και το μεταφέρουν σε νοσοκομείο, με τους γιατρούς να διαπιστώνουν απλώς τον θάνατό του.

Ωστόσο, σήμερα το LIVE NEWS αποκαλύπτει πως οι διασώστες του ΕΚΑΒ τηλεφώνησαν στην αστυνομία, ως όφειλαν.

Μιλώντας αποκλειστικά στο MEGA, διασώστης που βρέθηκε στο σημείο αποκαλύπτει:

«Λένε ότι το βρέφος ήταν παγωμένο. Τι θα πει παγωμένο; Θα μπορούσαν να είχαν ακουμπήσει το μωρό στο κρύο πάτωμα. Μπορεί να το διαπιστώσει κανείς αυτό; Εκείνη την ώρα θα κάναμε ιατροδικαστικό έλεγχο ή θα προσπαθούσαμε να σώσουμε μια ζωή; Δεν υπάρχει πρωτόκολλο που να λέει κάνουμε ΚΑΡΠΑ μόνο σε αυτές τις περιπτώσεις. Πάντα όταν βλέπουμε έναν άνθρωπο που δεν έχει αναπνοή και σφυγμό, αρχίζουμε ΚΑΡΠΑ».

Και συμπληρώνει:

«Αν έχει αρχίσει η σήψη ή υπάρχει νεκρική ακαμψία, που σημαίνει ότι είναι 4 – 5 ώρες που έχει πεθάνει ο άνθρωπος, τότε δεν το κάνουμε. Αλλά δεν είχαμε τέτοια σημάδια στο παιδί. Έτσι, θεωρήσαμε σκόπιμο να το πάμε στο νοσοκομείο υπό συνεχή ΚΑΡΠΑ, για να έχει την καλύτερη δυνατή φροντίδα, πέρα από τις πρώτες βοήθειες που δίναμε εμείς. Την ώρα που αρχίσαμε την ΚΑΡΠΑ στο σπίτι, μας είπαν οι γονείς ότι έχουν χάσει ήδη ένα παιδί πριν από έναν χρόνο και αυτό είναι το δεύτερο. Είναι δυνατόν κάτω από τέτοια φόρτιση να μείνεις άπραγος;

Πήραμε το βρέφος και καθίσαμε λίγο μέσα στην κινητή μονάδα, γιατί το σπίτι ήταν γεμάτο κόσμο για να είναι προστατευμένο το περιβάλλον και μετά πήγαμε κατευθείαν στο Καραμανδάνειο. Ρώτησε κάποιος: ‘Γιατί δεν φεύγετε;’ και τους εξηγήσαμε ότι έπρεπε να κάνουμε κάποιες δράσεις αναζωογόνησης, να χορηγήσουμε φάρμακα. Όταν παραλάβαμε το βρέφος από το σπίτι, ενημερώσαμε το τηλεφωνικό κέντρο του ΕΚΑΒ να ενημερώσει την αστυνομία, ότι έχουμε στην τάδε διεύθυνση αυτό το συμβάν, ένα βρέφος χωρίς αναπνοή και σφυγμό».

Έτσι, ο διασώστης που βρέθηκε στο σημείο ανατρέπει τα δεδομένα και λέει ότι η αστυνομία ειδοποιήθηκε από το ΕΚΑΒ.

Πηγή: ereportaz