Blog Σελίδα 2319

Έρχεται πολύ χιόνι – Θα το στρώσει μέσα στις πόλεις

0

Έρχεται χιονιάς στη χώρα την επόμενη εβδομάδα, σύμφωνα με προγνώσεις.

Ο μετεωρολόγος Παναγιώτης Γιαννόπουλος μιλώντας στον Real ανέφερε ότι την ερχόμενη Κυριακή και Δευτέρα, αναμένονται έντονες χιονοπτώσεις σε πόλεις της Δυτικής και Κεντρικής Μακεδονίας.

Όπως ανέφερε, θα χιονίσει και μέσα στη Θεσσαλονίκη και σε άλλες πόλεις.

Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να εκδοθεί έκτακτο δελτίο καιρού. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο Παναγιώτης Γιαννόπουλος, θα είναι η πρώτη φορά για αυτόν τον χειμώνα που θα χιονίσει τόσο πολύ, ενώ στα λευκά θα ντυθούν και τα ορεινά.

Τι λένε τα μοντέλα

Διχασμένα εμφανίζονται τα προγνωστικά μοντέλα αναφορικά με την ψυχρή εισβολή που εκτιμάται από μετεωρολόγους πως θα έρθει στη χώρα μας το επόμενο διάστημα.

Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο Τάσος Αρνιακός, τα προγνωστικά μοντέλα είναι διχασμένα, για την έκταση και την ένταση της ψυχρής εισβολής αλλά και για το πότε ακριβώς θα επηρεάσει και τη χώρα μας την ίδια ώρα που συγκεντρώνεται αρκετό ψύχος στη βόρεια Ευρώπη.

Από την πλευρά του ο Σάκης Αρναούτογλου σημειώνει ότι τις επόμενες μέρες έρχεται νέα αλλαγή καιρού, με βροχές στη δυτική Ελλάδα. Παράλληλα, συνεχίζονται οι ενδείξεις για συσσώρευση αρκετού «χειμωνιάτικου κρύου» στα Βαλκάνια μετά τις 10-11 Ιανουαρίου.

«Υπάρχει το ενδεχόμενο αυτές οι ψυχρότερες αέριες μάζες να κατέβουν σε αρκετές περιοχές της χώρας μας. Αν συμβεί αυτό, γιατί όχι να μην έχουμε χιονοεκπλήξεις, ανάλογα πώς θα συνδυαστεί αυτό το κρύο», σημείωσε ο Σάκης Αρναούτογλου.

Tο ραντάρ με τον καιρό ΤΩΡΑ, μέσα από το WINDY που χρησιμοποιεί τα προγνωστικά μοντέλα GFS, ECMWF και NEMS

Δέσποινα Βανδή: Το βίντεο με τον Βασίλη Μπισμπίκη – «Έχω ρεπό και τρώω ό,τι θέλω»

0

Η Δέσποινα Βανδή το βράδυ της Τρίτης 7 Ιανουαρίου μοιράστηκε ένα νέο της βίντεο στο Tik Tok.

Η πετυχημένη τραγουδίστρια πέρασε την βραδιά της μαζί με τον αγαπημένο της, Βασίλη Μπισμπίκη. Όπως θα δεις στο βίντεο, η Δέσποινα Βανδή τρώει πακοτίνια.

«Έχω ρεπό και τρώω ό,τι θέλω» λέει η τραγουδίστρια με τον ηθοποιό να εμφανίζεται στο βίντεο.

Δείτε το βίντεο:

@desp1navandiofficial

Έχω φάει ο,τι περνάει από μπροστά μου!!!

♬ πρωτότυπος ήχος – Despina Vandi Official

Σε πρόσφατη συνέντευξη της στο Στούντιο 4 η Δέσποινα Βανδή είχε εξομολογηθεί για τη νέα της ζωή δίπλα στον Βασίλη Μπισμπίκη: «Αυτό που αποφάσισα να δίνω σημασία είναι το παρόν μου. Προσπαθώ να συγκρατώ τον εαυτό μου να μην τρέχει μπροστά γιατί η μεγάλη λύπη και η μεγάλη χαρά έχουν να κάνουν καθαρά με τις προσδοκίες οι οποίες έχουν να κάνουν σίγουρα με τον μέλλοντα χρόνο»

HMPV: Ήρθε ο κινεζικός ιός στη χώρα μας – Πρώτο επιβεβαιωμένο κρούσμα στη Θεσσαλονίκη

0

Πρόκειται για έναν άνδρα 71 ετών

Καταγράφηκε το πρώτο επιβεβαιωμένο κρούσμα του κινέζικου ιού HMPV στη Θεσσαλονίκη, μεταδίδει το OPEN.

Πρόκειται για άντρα 71 ετών, του οποίου η κόρη ταξίδεψε στην Κίνα κατά τη διάρκεια των εορτών για διακοπών. Λίγες μέρες μετά την επιστροφή της στην Ελλάδα, ο πατέρας της εμφάνισε συμπτώματα και μετέβη σε μια ιδιωτική κλινική, ωστόσο στη συνέχεια εισήλθε για νοσηλεία στο νοσοκομείο «Παπανικολάου» στις 3 Ιανουαρίου.

Πρόκειται για ένα νοσοκομείο που έχει από τις καλύτερες πνευμονολογικές κλινικές στην Ελλάδα και εφημέρευε εκείνη την ημέρα. Ο 71χρονος υποβλήθηκε σε PCR τεστ και τη Δευτέρα (6/1) τα αποτελέσματα έδειξαν ότι είναι θετικός στον ιό HMPV. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο άντρας νοσηλευόταν στην Α’ πνευμονολογική κλινική μαζί με άλλους δύο ασθενείς, ωστόσο μόλις έγινε γνωστό ότι έχει τον νέο ιό, αμέσως μεταφέρθηκε σε θάλαμο όπου νοσηλεύεται μόνος, ενώ ενημερώθηκαν οι άλλοι δύο άνθρωποι και οι συγγενείς τους ότι διακόπτεται το επισκεπτήριο. Πρακτικά επιβάλλεται ένα μοντέλο καραντίνας.

Η κατάσταση της υγείας του 71χρονου επιδεινώθηκε την Τρίτη (7/1) και κρίθηκε απαραίτητη η μεταφορά του στη Β’ πνευμονολογική κλινική του νοσοκομείου. Υπάρχει ανησυχία και είναι σε πλήρη εξέλιξη η διαδικασία ιχνηλάτησης του κρούσματος.

Αξίζει να επισημανθεί ότι για τον ιό HMPV δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες, συνεπώς οι ειδικοί είναι επιφυλακτικοί για το τι θα ακολουθήσει από εδώ και στο εξής.

Δείτε το βίντεο:



Τατιάνα Μπλάτνικ: Tα λόγια της για το νέο έτος

0

Τατιάνα Μπλάτνικ: «Υπήρχαν στιγμές που ένιωθα παγιδευμένη ανάμεσα στις ταυτότητες»

Η Τατιάνα Μπλάτνικ υποδέχτηκε το νέο έτος κάνοντας τον προσωπικό της απολογισμό για τη χρονιά που έφυγε και την επιστροφή της στην Ελλάδα.

«Το ταξίδι μου με οδήγησε στην επανασύνδεση με τις ρίζες μου», αναφέρει στην ανάρτησή της, λίγος μήνες μετά την είδηση για το διαζύγιό της από τον Νικόλαο και τις αλλαγές στην καθημερινότητά της.

Τατιάνα Μπλάτνικ: Αναλυτικά η ανάρτησή της

«Κοιτάζοντας προς το Φως. Καθώς ξεκινάει το νέο έτος, εύχομαι σε όλους μας να καλωσορίσουμε περισσότερο φως στις ζωές μας. Να ζούμε σκόπιμα, ειρηνικά και παθιασμένα – κατανοώντας ότι ακόμα και στις πιο σκοτεινές στιγμές, μπορούμε να είμαστε το φως για τους άλλους, ακριβώς όπως ήταν και οι άλλοι για εμάς.

Πέρυσι ήταν μια χρονιά μεταμόρφωσης για μένα, γεμάτη με αλλαγές που με προκάλεσαν να αναπτυχθώ, να μάθω και να ξαναχτίσω μια ζωή που πραγματικά αντανακλά το ποιος είμαι. Υπήρχαν στιγμές που ένιωθα παγιδευμένη ανάμεσα στις ταυτότητες, πλοηγώντας σε ένα κενός αυτο-ανακάλυψης. Κι όμως, εκείνες τις στιγμές, βρήκα διαύγεια. Αγκαλιάζοντας τον πραγματικό μου εαυτό, ανακάλυψα μια νέα δύναμη.

Το ταξίδι μου με οδήγησε στην επανασύνδεση με τις ρίζες μου. Η επίσκεψη στη γενέτειρα του πατέρα μου ήταν μια ισχυρή υπενθύμιση του από πού κατάγομαι, και έφερε μια βαθιά αίσθηση ότι ανήκω. Φέτος, θα συνεχίσω αυτή την εξερεύνηση -τιμώντας το παρελθόν ενώ θα προσγειωθώ στο παρόν, εδώ στην Ελλάδα, ένα μέρος που τώρα αποκαλώ σπίτι.

Η βαθύτατη ευγνωμοσύνη μου είναι για τους ανθρώπους που στάθηκαν δίπλα μου όταν το μονοπάτι ήταν αβέβαιο. Μαζί, έχουμε αναδειχθεί πιο δυνατοί, πιο φωτεινοί και έτοιμοι να αγκαλιάσουμε αυτό που μας περιμένει. Η οικογένειά μου, οι φίλοι, οι συνάδελφοί μου, ακόμα και η καλοσύνη των ξένων ήταν οι μεγαλύτερες ευλογίες μου. Είμαι ενθουσιασμένη που συνεχίζω να χτίζω αυτές τις συνδέσεις και να καταδύομαι σε νέα, ουσιαστικά έργα.

Καθώς μπαίνουμε στο 2025, εύχομαι για όλους μας γέλιο, ανάπτυξη, ενέργεια, αυθεντικότητα, καλοσύνη, καλό φαγητό, καλό ύπνο, ζωντανή υγεία και αγάπη για την κοινότητα και τους φίλους. Ας γιορτάσουμε τη χαρά των απλών πραγμάτων και ας αναθρέψουμε ο ένας τον άλλον με όλους τους τρόπους που έχουν σημασία.

Ευτυχισμένο το Νέο Έτος σε όλους.
Με αγάπη & φως, xx Τατιάνα», έγραψε στην ανάρτησή της για το νέο έτος.

Δείτε την ανάρτηση της:

Ξύλινες σανίδες κοπńς: Πώς να εξαλείψετε τα επıκίνδuνα βακτήρια σε 2 λεπτά με ένα απλό κόλπο καθαρισμού

0

Οι ξύλινες σανίδες κοπής είναι απαραίτητες στην κουζίνα, αλλά ταυτόχρονα μπορούν να γίνουν εστία βακτηρίων.

Ανακαλύψτε έναν απλό και φυσικό τρόπο για να καθαρίσετε τις ξύλινες σανίδες κοπής και να απαλλαγείτε από τα βακτήρια και τις δυσάρεστες οσμές.

Το απλό κόλπο για να καθαρίσετε τις σανίδες κοπής με 2 απλά υλικά

Σε αντίθεση με τη δημοφιλή πεποίθηση, οι ξύλινες σανίδες κοπής μπορούν να είναι εξίσου ασφαλείς όσο και οι πλαστικές. Στην πραγματικότητα, έχουν φυσικές αντιβακτηριακές ιδιότητες λόγω της δομής των ινών του ξύλου, οι οποίες μπορούν να βοηθήσουν στην αναστολή της ανάπτυξης βακτηρίων γενικά.

Παρόλα αυτά, είναι σημαντικό να καθαρίζονται σωστά μεταξύ των χρήσεων για να διασφαλιστεί ότι δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να εδραιωθούν ανεπιθύμητα μικρόβια και βακτήρια. Ενώ ένα γρήγορο σκούπισμα με ζεστό σαπουνόνερο πιθανότατα είναι αρκετό για να αφαιρέσει τα ψίχουλα, οι σανίδες κοπής θα χρειαστούν έναν βαθύτερο καθαρισμό για την εξάλειψη των λεκέδων και των δυσάρεστων οσμών.

Ένα βίντεο στον λογαριασμό Cleanipedia_UK στο TikTok δείχνει μια απλή λύση των 2 λεπτών για να επαναφέρετε τις σανίδες κοπής σας σε άριστη κατάσταση. «Κρυμμένα βακτήρια και οσμές μπορούν να παραμείνουν, αλλά ένας φυσικός καθαρισμός με μαγειρική σόδα και λεμόνι μπορεί να ανανεώσει και να απολυμάνει την ξύλινη σανίδα κοπής σας», αναφέρει η λεζάντα του βίντεο.

Πώς να καθαρίσετε τις ξύλινες σανίδες κοπής με σόδα και λεμόνι

Οι ειδικοί στον καθαρισμό συνιστούν να χρησιμοποιήσετε 2 απλά υλικά για να καθαρίσετε τις ξύλινες σανίδες κοπής, τα οποία είναι:

  • μαγειρική σόδα και
  • λεμόνι.

Τα βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε:

  1. Ρίξτε σόδα μαγειρικής στην επιφάνεια και στη συνέχεια τρίψτε την με μισό λεμόνι. Η σόδα απομακρύνει τους λεκέδες ενώ το λεμόνι εξαλείφει τα βακτήρια αφήνοντας ένα υπέροχο άρωμα.
  2. Για να τελειώσετε απλά ξεπλύνετε με ζεστό νερό και στεγνώστε. Η σανίδα σας θα είναι καθαρή και έτοιμη για την επόμενη συνταγή σας.

Τα σχόλια στο διαδίκτυο για το κόλπο

Πολλοί χρήστες των social media ενθουσιάστηκαν με αυτή την τεχνική με τον @cleanwithjen να σχολιάζει: «Αγαπώ αυτό το κόλπο, έχουμε μια ξύλινη σανίδα κοπής και πάντα φαίνεται βρώμικη οπότε θα πρέπει να το δοκιμάσω». Ο χρήστης @cleanlivingwithBecs πρόσθεσε: «Αυτό είναι τώρα στην κορυφή της λίστας των υποχρεώσεών μου».

@cleanipedia_uk

Think your chopping board is spotless? Think again. 🧽🍋 Hidden bacteria and odours can linger, but a natural clean with baking soda and lemon can refresh and sanitise your board👏 #cleanipedia #cleantok #cleaningtips #kitchenhacks #cleaninghacks

♬ original sound – Cleanipedia

Μαρία Κορινθίου: Η selfie φωτογραφία με τον Γιάννη Αϊβάζη και οι ευχές για την γιορτή του

0

Την ονομαστική του γιορτή έχει σήμερα ο Γιάννης Αϊβάζης. Ανάμεσα στα πρόσωπα που ευχήθηκαν στον ηθοποιό στα social media και η πρώην σύζυγός του, Μαρία Κορινθίου.

Λίγους μήνες μετά την είδηση για τον χωρισμό τους, το ζευγάρι επιβεβαιώνει με κάθε τρόπο, πως έχει διατηρήσει άριστες σχέσεις. Οι δυο τους πρωταγωνιστούν στην ίδια παράσταση «Ο τελευταίος χορός», ενώ ο ηθοποιός πρόσφατα έκανε νέα αρχή μετακομίζοντας στο καινούργιο του σπίτι.

Όπως δήλωσε η Μαρία Κορινθίου σε πρόσφατη συνέντευξή της στο περιοδικό HELLO: «Νέα χρονιά, νέα σελίδα όντως… Θεωρώ πως εδώ και καιρό τα έχω φροντίσει και τα έχω ισορροπήσει μέσα μου τα πράγματα, οπότε δεν προσμένω και δεν προσδοκώ τίποτα από κανέναν. Είμαστε οι επιλογές μας και, φυσικά, οι επιθυμίες μας, οι φιλοδοξίες και τα όνειρά μας, οι σκέψεις μας».

Με αφορμή την γιορτή του Γιάννη Αϊβάζη η ηθοποιός ανήρτησε κοινή τους φωτογραφία γράφοντας: «Χρόνια πολλά my love, να σε χαιρόμαστε».

korinthiou aivazis

Angel στο Στούντιο 4: «Έβλεπα μέσα στα μάτια της την γιαγιά της, Δούκισσα», λέει η μητέρα της τρανς τραγουδίστριας

0

Η Angel, εγγονή της τραγουδίστριας Δούκισσας, βρέθηκε καλεσμένη στο Στούντιο 4 μαζί με την μητέρα της, Μαριάννα Χρυσικοπούλου.

Η 18χρονη τραγουδίστρια που συμμετείχε στο The Voice μίλησε μεταξύ άλλων για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε ως τρανς άτομο, έχοντας πάντα στο πλευρό της την μητέρα της.

«Δεν γνωρίζει κανείς τι είναι το τρανς. Είναι παρεξηγημένο από τη λέξη και την ταμπέλα που έχει τοποθετηθεί, οπότε ξεκινάμε λάθος. Κατ’ αρχήν ήταν μία μεγάλη καλλιτέχνιδα και τραγουδούσε από μωρό. Δηλαδή, θυμάμαι τη μαμά, τη συγχωρεμένη την πεθερά μου. Η Αγγελική δεν την πολυθυμάται. Εγώ έβλεπα μέσα στα μάτια της εκείνη.» εξομολογήθηκε η Μαριάννα Χρυσικοπούλου για την κόρη της, Angel.

Ενώ στη συνέχεια πρόσθεσε για την αείμνηστη τραγουδίστρια: «Η Δούκισσα ήταν εξαιρετική. Ήταν μητέρα, φίλη. Για εμένα η μαμά ήταν πολλά πράγματα. Όταν γνώρισα τη μαμά, είχε διαγνωστεί ο πατέρας μου με καρκίνο και πέθανε πολύ γρήγορα. Στα νοσοκομεία δεν ερχόταν. Ήρθε στο Σισμανόγλειο και με το που την είδαν, άλλαξαν όλοι. Μετά αλλάξαμε και δωμάτιο. Δεν μπορώ να διανοηθώ πόσο πολύ μας στήριξε».

Ελένη Μενεγάκη: Φτιάχνει χιονάνθρωπο στην Αράχωβα – Οι ευχές των θαυμαστών της

0

Την απόλυτη χαλάρωση βιώνει η Ελένη Μενεγάκη που δείχνει να αξιοποιεί στο έπακρο τον χρόνο της εκτός των τηλεοπτικών πλατό.

Έπειτα από μια μακρά πορεία στην τηλεόραση, η διάσημη παρουσιάστρια αφιερώνει πλέον τον χρόνο της στην οικογένειά της περνώντας πολύ όμορφες στιγμές με τα παιδιά της. Στο… πρόγραμμα είναι και διάφορες αποδράσεις σε δημοφιλείς προορισμούς, όπως είναι η Αράχωβα στην οποία και βρέθηκε αυτές τις εορταστικές ημέρες.

Και επειδή, η Ελένη Μενεγάκη είναι ιδιαίτερα ενεργή στα social media δεν άφησε… παραπονεμένους τους ακόλουθούς της, ανεβάζοντας φωτογραφίες από τις δραστηριότητές τους.

Συγκεκριμένα, σήμερα Τρίτη (7/1), η παρουσιάστρια ανέβασε μια φωτογραφία στην οποία απεικονίζεται να φτιάχνει έναν χιονάνθρωπο.

«Λίγο πριν αρχίσουν και πάλι τα σχολεία μια τελευταία εκδρομή στα χιόνια, στην Αράχωβα», έγραψε στη λεζάντα της ανάρτησής της. Φυσικά οι followers της, την «έλουσαν» με ευχές: «Και χρόνια πολλά καλή χρονιά τα καλύτερα σάς εύχομαι από καρδιάς», έγραψε ένας.

Δείτε τις φωτογραφίες και το βίντεο:

1 98 2 13

4 7 5 7 6 5

Δείτε τη σχετική ανάρτηση

Τρίκαλα: Στη φυλακή ο 46χρονος που χτύπησε τη γυναίκα του σε ταβέρνα

0

Στη φυλακή οδηγήθηκε ο 46χρονος άνδρας που χτύπησε τη γυναίκα του σε ταβέρνα στα Τρίκαλα, το μεσημέρι του Σαββάτου (4/1).

Όπως μεταδίδει το trikalavoice.gr, άλλοι θαμώνες ειδοποίησαν την αστυνομία για το περιστατικό και ο 46χρονος, ο οποίος ταξίδεψε με τη σύζυγο και τα δυο τους παιδιά από την Αθήνα στα Τρίκαλα και συγκεκριμένα στην Ελάτη για τις γιορτινές ημέρες, συνελήφθη.

Κρατήθηκε για δύο ημέρες και την Τρίτη οδηγήθηκε ενώπιον της Εισαγγελέως και των Δικαστικών Αρχών. Δεδομένου ότι ήταν υπότροπος για ενδοοικογενειακή βία αποφασίστηκε η φυλάκισή του και μεταφέρθηκε στις φυλακές Τρικάλων για να εκτίσει ποινή 2 ετών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι μόλις η δεύτερη φυλάκιση που καταγράφεται στα Τρίκαλα για ενδοοικογενειακή βία.

Λάρισα: «Ο Βασίλης δεν είναι σε μοναστήρι, έψαξε η αστυνομία» – Στο σημείο μηδέν και πάλι οι έρευνες για τον 39χρονο

0

Ναυαγοσώστες του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού από την Πάτρα «σκανάρουν» με το ρομποτικό σύστημα «Έμιλυ» τον βυθό του Πηνειού

Συνεχίζεται η αγωνία για τον 39χρονο Βασίλη που εξαφανίστηκε στη Λάρισα στις 30 Δεκεμβρίου, χωρίς να υπάρχει καμία ένδειξη για το τι έχει συμβεί στον γιο της εισαγγελέως της υπόθεσης της τραγωδίας στα Τέμπη.

Την Τρίτη (07/01/2024) οι έρευνες των Αρχών εστίασαν σε μια μαρτυρία γυναίκας που ισχυρίστηκε πως ο 39χρονος Βασίλης βρισκόταν σε μοναστήρι στη Λάρισα, κάτι που αναπτέρωσε τις ελπίδες για τον γιό της εισαγγελέως της υπόθεσης της τραγωδίας στα Τέμπη

Όμως οι έρευνες στο μοναστήρι δεν απέδωσαν καρπούς, όπως ανέφερε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star ο ιδιωτικός ερευνητής που ερευνά την υπόθεση, Γιώργος Τσούκαλης.

«Κάποια κυρία ισχυρίστηκε ότι βρίσκεται σε κάποια συγκεκριμένη μονή και ήταν και απόλυτα βέβαιη.

Μάλιστα, μιλούσε αρκετή ώρα με το Silver Alert. Απ΄ότι λένε οι πληροφορίες της αστυνομίας που πήγε και έκανε έλεγχο δεν υπάρχει εκεί.

Οπότε στην ουσία είμαστε στο ίδιο σημείο», τόνισε χαρακτηριστικά.

Δείτε το βίντεο:



Συνεχίζονται οι έρευνες στον Πηνείο

Ναυαγοσώστες του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού από την Πάτρα «σκανάρουν» με το ρομποτικό σύστημα «Έμιλυ» τον βυθό του Πηνειού.

Μάλιστα ψάχνουν ακόμη και σε δύσκολα σημεία μέσα στο ποτάμι, εκεί όπου υπάρχουν ξεριζωμένα δέντρα από την κακοκαιρία Ντάνιελ.

Στις έρευνες συμμετέχουν η 8η ΕΜΑΚ με βάρκες και εθελοντές, οι οποίοι πεζή ψάχνουν σπιθαμή όλα τα σημεία για τον εντοπισμό του 39χρονου.

Στη Λάρισα βρίσκεται και ομάδα εντοπισμού αγνοουμένων που έχουν οριστεί ως πραγματογνώμονες από την αστυνομία. Η πυροσβεστική με drones και τον ειδικά εκπαιδευμενο σκύλο ψάχνουν παντού τα ίχνη του.

Οι συγγενείς του 39χρονου είναι σε ανοιχτή γραμμή με την αστυνομία και αγωνιούν για την τύχη του, όσο δεν υπάρχουν νέα.




Το προφίλ του 39χρονου

Στενοί συγγενείς του τον περιγράφουν ιδιαίτερα συνεσταλμένο και μοναχικό που απολάμβανε το περπάτημα μέσα στη φύση. Την ημέρα της εξαφάνισης του μάλιστα είχε βγει για την καθιερωμένη του βόλτα κοντά στον Πηνειό.

«Το παιδί αυτό πήγαινε για περπάτημα, του άρεσε να περπατάει. Έβγαινε για να κάνει την βόλτα του. Είναι ένα συνεσταλμένο παιδί, ήσυχο και μορφωμένο. Δεν ενοχλούσε κανέναν. Στην δουλειά του πολύ καλός, είναι ψυχολόγος. Πολύ ευχάριστο και καλλιεργημένο παιδί».

Ο 39χρονος πέρασε τις γιορτές των Χριστουγέννων μαζί με τους γονείς του στο χωριό του πατέρα του, το Περιβόλι Γρεβενών. Άνθρωποι που τον είδαν και συνομίλησαν μαζί του εκείνες τις μέρες λένε στο Live News πως ήταν ιδιαίτερα ευδιάθετος και χαρούμενος για τη νέα δουλειά σε σχολείο της Καστοριάς.

Δείτε το βίντεο:



Μπαλάσκας: «Κατά 90% ο Βασίλης έχει πνιγεί και είναι στον ποταμό»

O αστυνομικός αναλυτής υποστηρίζει ότι ο 39χρονος Βασίλης Καλογήρου ήταν πολύ δεμένος με τη μητέρα του και αποκλείεται να έφευγε από το σπίτι τους για να κρυφτεί. Ένα ακόμη στοιχείο, σύμφωνα με τον ίδιο, που δείχνει ότι δεν θα έφευγε από το σπίτι τους έτσι είναι το γεγονός ότι είχε βάλει το κινητό του σε φόρτιση. «Αυτό δείχνει ότι θα επέστρεφε από τη βόλτα του. Είναι πιθανό ο Βασίλης να μην μπορεί να ζητήσει βοήθεια».

Την ίδια στιγμή, πάντως, συγγενείς του 39χρονου Βασίλη υποστηρίζουν ότι εκείνος ενδεχομένως να ήθελε να κρυφτεί σε κάποιο μοναστήρι.

Δείτε το βίντεο:



Από την πλευρά του, πάντως, ο εθελοντής διασώστης του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, Δημήτρης Χαλιώτης, περιέγραψε νωρίτερα ότι οι έρευνες είναι σε πλήρη εξέλιξη. «Αυτή τη στιγμή, η ομάδα μας είναι χωρισμένη σε δύο σημεία του ποταμού. Στο ένα σημείο, έχουμε την ομάδα με έναν ειδικά εκπαιδευμένο σκύλο που πραγματοποιεί έρευνα. Παράλληλα, χρησιμοποιούμε βάρκες και ναυαγοσώστες για να ελέγξουμε την υπόλοιπη περιοχή. Στην πόλη, έχουμε αναπτύξει ρομποτικό σύστημα τελευταίας τεχνολογίας για να εξετάσουμε τον βυθό και το ποτάμι», ανέφερε ο Δημήτρης Χαλιώτης στο Newsbomb.gr.

Ο ίδιος τόνισε ότι ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός επιχειρεί από την πρώτη στιγμή της αναγγελίας της εξαφάνισης. «Η ομάδα μας από την Πάτρα και το σκάφος στην Εύβοια ξεκίνησαν αμέσως τις έρευνες από το πρωί της πρώτης ημέρας και παραμένουμε στην περιοχή για να συνεχίσουμε τη διαδικασία», ανέφερε ο Δημήτρης Χαλιώτης.

 

«Υπάρχει μία πληροφορία που λέει ότι ο 39χρονος ενδέχεται να είναι ζωντανός σε κάποιο σημείο, και εργαζόμαστε για να επαληθεύσουμε αυτήν την πιθανότητα», πρόσθεσε, ενώ σημείωσε ότι δεν έχουν προκύψει ακόμα επιβεβαιωμένες πληροφορίες.