Blog Σελίδα 2218

Θρήνος για τον 3χρονο που κακοποιήθηκε στο Ηράκλειο

0

Ιατροδικαστής: «Δεν υπάρχουν πιθανότητες επιβίωσης»

Η ιατροδικαστική εξέταση δεν αφήνει περιθώρια αισιοδοξίας με την ιατροδικαστή να διαπιστώνει ότι δεν υπάρχουν πιθανότητες επιβίωσης, σύμφωνα με τη βιβλιογραφία.

Η πρώτη ιατροδικαστική έκθεση περιγράφει με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες τα βασανιστήρια που δεχόταν το παιδί.

Το 3χρονο παιδί νοσηλεύεται σε βαριά κλινική κατάσταση στο Ηράκλειο μετά την κακοποίηση που υπέστη από την μητέρα και τον σύντροφό της. Εχει αυξημένη ενδοκράνια πίεση που ανησυχεί τους γιατρούς.




Σε εξαιρετικά κρίσιμη κατάσταση συνεχίζει να νοσηλεύεται, διασωληνωμένος στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ηρακλείου (ΠΑΓΝΗ), ο 3χρονος Αγγελος.

Με δηλώσεις του στο ΒΗΜΑ ο διοικητής του ΠΑΓΝΗ, ομότιμος καθηγητής Χειρουργικής, Γιώργος Χαλκιαδάκης, διευκρίνισε ότι ακόμη δεν είναι ξεκάθαρο αν το παιδί είναι εγκεφαλικά νεκρό. Αυτό όμως, που ιδιαιτέρως ανησυχεί τους γιατρούς είναι η αυξημένη ενδοκράνια πίεση που παρουσιάζει.



«Μας ανησυχεί η αυξημένη ενδοκράνια πίεση»

«Δεν γνωρίζουμε ακόμη αν είναι εγκεφαλικά νεκρό. Υπάρχουν πρωτόκολλα που πρέπει να ακολουθηθούν. Όταν θα έχουμε τα αποτελέσματα όλων των εξετάσεων, θα γνωρίζουμε αν είναι εγκεφαλικά νεκρό. Το παιδί βρίσκεται σε βαριά κλινική κατάσταση. Είναι διασωληνωμένο και έχει μία αυξημένη ενδοκράνια πίεση η οποία μας ανησυχεί», τόνισε στο ΒΗΜΑ.

Να σημειωθεί ότι ο 3χρονος Άγγελος μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο την Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2025 με βαριά τραύματα, υποσκληρίδιο αιμάτωμα, όπως και χτυπήματα, εκδορές, εκχυμώσεις και καψίματα από διαφορετικές χρονικές περιόδους.



Προφυλακίστηκαν η μητέρα και ο σύντροφός της

Στο μεταξύ, η 26χρονη μητέρα του και ο 44χρονος σύντροφός της, οι οποίοι αλληλοκατηγορούνται για τη δραματική κατάσταση στην οποία βρίσκεται το παιδί, οδηγήθηκαν στη φυλακή αμέσως μετά τις απολογίες τους.

Hellenic Train για Τέμπη: Τα 3 βαγόνια που εκτροχιάστηκαν μετέφεραν λαμαρίνες, κενά κοντέινερ το 12ο και το 13ο

0

«Το θέμα του φορτίου της εμπορευματικής αμαξοστοιχίας 63501 έχει ήδη διευκρινιστεί» αναφέρεται στην ανακοίνωση της εταιρείας

Το περιεχόμενο των βαγονιών της εμπορικής αμαξοστοιχίας στα Τέμπη, έκανε γνωστό η Hellenic Train, το πρωί της Πέμπτης (30.1.25), μία ημέρα μετά τη συνέντευξη του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στον Alpha.

Υπενθυμίζεται ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης στη συνέντευξή του τόνισε για την τραγωδία των Τεμπών πως «αν αποδειχθεί (ύποπτο φορτίο) η Hellenic Train θα πρέπει να λογοδοτήσει και ποινικά και πολιτικά…».

Σύμφωνα με την εταιρεία, η εμπορική αμαξοστοιχία είχε 13 βαγόνια, τα τρία εκ των οποίων -αυτά που εκτροχιάστηκαν- στα Τέμπη μετά τη σύγκρουση με την αμαξοστοιχία InterCity μετέφεραν λαμαρίνες. Τα υπόλοιπα μετέφεραν παρασκευάσματα διατροφής, μπύρες και σύρματα από σίδηρο ενώ τα δύο τελευταία κοντέινερ, το 12ο και το 13ο, ήταν άδεια, όπως υποστηρίζει η Hellenic Train.

«Με γνώμονα την πλήρη διαλεύκανση της τραγωδίας στα Τέμπη, η Hellenic Train επαναλαμβάνει τη σταθερή της δέσμευση για συνεργασία, από την πρώτη στιγμή, παρέχοντας όλα τα διαθέσιμα στοιχεία, με απόλυτη διαφάνεια και υπευθυνότητα σε κάθε αρμόδια αρχή. Με σεβασμό στο αίτημα των οικογενειών των θυμάτων και της κοινωνίας για την αλήθεια, η εταιρεία συνεχίζει να συμβάλλει ενεργά στη διερεύνηση της υπόθεσης», αναφέρει αρχικά στην ανακοίνωσή της η Hellenic Train.

Και συνεχίζει: «Η εταιρεία έχει ήδη παραδώσει όλα τα απαιτούμενα δεδομένα στις αρμόδιες αρχές και έχει απαντήσει σε κάθε σχετικό ερώτημα. Το θέμα του φορτίου της εμπορευματικής αμαξοστοιχίας 63501 έχει ήδη διευκρινιστεί, στο πλαίσιο της Ερώτησης 2506/03.03.2023, που κατατέθηκε στη Βουλή των Ελλήνων».

Σύμφωνα με την Hellenic Train, η σύνθεση της αμαξοστοιχίας περιλάμβανε 13 βαγόνια, εκ των οποίων:

Τα τρία πρώτα, που εκτροχιάστηκαν, μετέφεραν πλατιά προϊόντα ελασματοποίησης από σίδηρο (λαμαρίνες).

Τα υπόλοιπα δέκα περιείχαν εμπορευματοκιβώτια με:

Παρασκευάσματα διατροφής (4ο – 7ο βαγόνι).

Μπύρες (8ο – 9ο βαγόνι).

Σύρματα από σίδηρο (10ο – 11ο βαγόνι).

Κενά εμπορευματοκιβώτια (12ο – 13ο βαγόνι).

«Σύμφωνα με τα τηρούμενα αρχεία της εταιρείας μας και κατά δήλωση του πελάτη/διαμεταφορέα, το περιεχόμενο των σφραγισμένων εμπορευματοκιβωτίων, όπως προβλέπεται από τους εθνικούς και διεθνείς κανονισμούς για τη σιδηροδρομική μεταφορά εμπορευμάτων, έχει αποτυπωθεί λεπτομερώς στο φύλλο σύνθεσης και έχει τεθεί στη διάθεση των αρχών», σημειώνεται στην ανακοίνωση.

«Η Hellenic Train θα συνεχίσει να συνεργάζεται με τις αρμόδιες αρχές, με διαφάνεια και υπευθυνότητα», καταλήγει στην ανακοίνωσή της η εταιρεία.

Μαρία Αντωνά: Γενέθλια με τον Γιώργο Λιάγκα στο πλευρό της

0

Τα γενέθλιά της γιόρτασε το βράδυ της Τετάρτης 29 Ιανουαρίου η Μαρία Αντωνά (γεννημένη το 1989).

Η ραδιοφωνική παραγωγός βρέθηκε σε γνωστό μαγαζί των νοτίων προαστίων μαζί με καλούς της φίλους, ανάμεσά τους ο Πάνος Κατσαρίδης, η Λεάννα Μάρκογλου και ο Πάνος Καλίδης, ενώ από το πλευρό της δε θα μπορούσε να λείπει και ο σύντροφός της, Γιώργος Λιάγκας,

Μαρία Αντωνά και Γιώργος Λιάγκας είναι ζευγάρι τους τελευταίους μήνες και παρότι θέλουν να κρατούν χαμηλούς τόνους στην προσωπική τους ζωή και να μην προκαλούν, δεν κρύβονται.

Όπως θα δεις και σε ένα από τα βίντεο που ανέβασε η Μαρία Αντωνά στον λογαριασμό της στο instagram από το πάρτι γενεθλίων της, έφτασε στο μαγαζί όπου την περίμεναν οι φίλοι της, συνοδευόμενη από τον Γιώργο Λιάγκα, ο οποίος στεκόταν διακριτικά λίγα μέτρα πίσω της.

 Δείτε παρακάτω σχετικές αναρτήσεις:

stigmiotypo othonis 2025 01 30 12.21.47 stigmiotypo othonis 2025 01 30 12.21.56

antona genethlia antona genethlia1

Ιάσονας Τριανταφυλλίδης: Σπάραξε η μητέρα του στο τελευταίο αντίο – «Δεν έφυγε, ζω μαζί του»

0

Στο Α’ Κοιμητήριο Αθηνών η πολιτική κηδεία του Ιάσονα Τριανταφυλλίδη. Ο γνωστός δημοσιογράφος έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 61 ετών ταλαιπωρημένος με την υγεία του.

Δύσκολες ώρες για τους ανθρώπους του που μένουν πίσω, με τη μητέρα του κ. Αγγελική να ξεσπά σε λυγμούς μπροστά στις τηλεοπτικές κάμερες.

«Τι ωραία λόγια που λέτε, σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ. Δεν έφυγε ο Ιάσονας, ζω με τον Ιάσονα», ανέφερε ξεσπώντας σε κλάματα η μητέρα του Ιάσονα Τριανταφυλλίδη.

 Δείτε το βίντεο:



«Ήταν κάτω από την επίβλεψη των γιατρών του ΕΔΟΕΑΠ. Πριν από ένα χρόνο νοσηλεύτηκε 1,5 μήνα στην εντατική με ένα πρόβλημα πνευμονίας, πριν από 15 χρόνια είχε βάλει στεντ. Δέκα λεπτά μετά τον θάνατό του, η Εφημερίδα των Συντακτών ανέβασε το τελευταίο του άρθρο. Και την ημέρα που πέθανε, είχε γράψει», πρόσθεσε η κ. Σπανοπούλου.

Δείτε φωτογραφίες:

1100 58b2f3e2 c53d 4176 b3e5 d79cb2e324f1

1100 ff1be354 463e 4b03 a82f bbc2a151518f

kideia 2 1 scaled 1

kideia 3 scaled 1

kideia 1 1 scaled 1

Πήρε θέση η Αγγελική Ηλιάδη: «Πολύ σωστά τα λέει ο Σερβετάλης»

0

«Ως γυναίκα και ως μάνα σας λέω πως δεν υπάρχει μεγαλύτερη αμαρτία»

Πήρε θέση η Αγγελική Ηλιάδη: «Πολύ σωστά τα λέει ο Σερβετάλης, καταδικάζονται τα έμβρυα γιατί κάποιος δεν ήξερε τι έκανε»

Με το μέρος του Άρη Σερβετάλη τάχθηκε και η Αγγελική Ηλιάδη, μετά τις δηλώσεις της Θεοφανίας Παπαθωμά για τις αμβλώσεις, με μια ανάρτηση που έκανε στον λογαριασμό της στο Instagram.

Συγκεκριμένα, η τραγουδίστρια αναδημοσίευσε ένα απόσπασμα από το κείμενο του ηθοποιού για το θέμα των αμβλώσεων και έγραψε πως συντάσσεται μαζί του, καθώς, σύμφωνα με όσα έγραψε, δεν υπάρχει μεγαλύτερη αμαρτία από το να προχωρά μια γυναίκα σε έκτρωση.

«Δεν υπάρχει μεγαλύτερη αμαρτία»

«Ας μη τα ισοπεδώσουμε όλα πια σε αυτή τη ζωή.. ας “φοβόμαστε” λίγο τον Θεό, αφού δεν τον σεβόμαστε. Καλό θα μας κάνει. Πολύ σωστά τα λέει ο κ. Σερβετάλης. Για όσους δε το γνωρίζουν, τα έμβρυα είναι ψυχές, που καταδικάζονται πριν καλά καλά έχουν την ευκαιρία να ζήσουν γιατί κάποιος δεν ήξερε τι έκανε, πως το έκανε, γιατί το έκανε», έγραψε η Αγγελική Ηλιάδη και πρόσθεσε:

«Αν θέλουμε να υπεκφεύγουμε, να αρνούμαστε την πραγματικότητα, να τα ωραιοποιούμε και να δικαιολογηθούμε, είναι άλλο καπέλο αυτό. Την αλήθεια όμως την ξέρουμε όλοι. Μόνο κάποιος που δεν πιστεύει στον Θεό μας μπορεί να έχει αντίθετη άποψη. Ως γυναίκα λοιπόν, και ως μάνα σας λέω πως δεν υπάρχει μεγαλύτερη αμαρτία, ο καθένας είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του».

iliadi post

Σταϊκούρας για Τέμπη: «Απόλυτη ασφάλεια στις μεταφορές δεν υπάρχει πουθενά στον κόσμο»

0

Σταϊκούρας για Τέμπη: “Αναμένουμε τη Δικαιοσύνη – Ενισχύουμε τεχνολογικά το σύστημα, αλλά απόλυτη ασφάλεια στις μεταφορές δεν υπάρχει πουθενά στον κόσμο”

«Δεν σκέφτηκα να παραιτηθώ για τα Τέμπη», είπε ο υπουργός

Τις τελευταίες εξελίξεις γύρω από την υπόθεση των Τεμπών, κλήθηκε να σχολιάσει ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας.

«Ο ρόλος που έχω εδώ και 1,5 χρόνο, και τον έχουμε κάνει εκτιμώ με υπευθυνότητα δημόσια στο ελληνικό Κοινοβούλιο, είναι να ενημερώνουμε τους συναδέλφους βουλευτές και μέσω του Κοινοβουλίου την ελληνική κοινωνία για το τι έχει γίνει, ώστε να ενισχύουμε διαρκώς την ασφάλεια των μεταφορών» ανέφερε αρχικά ο υπουργός, υπενθυμίζοντας πως το θέμα των Τεμπών αποτελεί θέμα της Δικαιοσύνης. «Ο πρωθυπουργός βγήκε και με την παρρησία που τον διακρίνει μίλησε ακριβώς για τον ρόλο της Δικαιοσύνης, ότι δηλαδή θα πρέπει να αναμένουμε τη Δικαιοσύνη», ανέφερε στον ΣΚΑΪ.

Σε ερώτηση για το αν ο ίδιος ως πολιτικός προϊστάμενος συνομιλεί με την Hellenic Train, απάντησε καταφατικά, έχοντας κοινό σκοπό την ενίσχυση της ασφάλειας των μεταφορών. «Ευθύνη του υπουργείου Υποδομών υπάρχει στον ΕΔΟΣΑΑΜ, όπου όχι μόνο βοηθούμε τη διερεύνηση, αλλά δίνουμε και περισσοτέρους πόρους. Σε ό,τι αφορά στην Hellenic Train, δεν υπάρχει κάποια διαφορετική διατύπωση από αυτήν που έχει κατατεθεί δημόσια. Εάν αποδειχθούν ευθύνες της, θα πληρώσει ποινικά. Προς το παρόν δεν υπάρχει κάτι τέτοιο. Το μόνο που υπάρχει είναι η δημόσια τοποθέτησή τους 3 Μαρτίου του 2023 στην κοινοβουλευτική ερώτηση στη Βουλή».

Ως προς το τι βήματα έχουν γίνει για την ενίσχυση της ασφάλειας των μεταφορών, ο κ. Σταϊκούρας επεσήμανε ότι στο δίκτυο ενσωματώθηκαν τεχνολογικά συστήματα. «Διαρκώς ενισχύουμε το σύστημα. Απόλυτη ασφάλεια στις μεταφορές δεν υπάρχει πουθενά στον κόσμο. Στην Ουαλία 21 Οκτωβρίου του 2024 που λειτουργούσαν τα τεχνολογικά συστήματα έγινε σύγκρουση. Στο Στρασβούργο πριν λίγες εβδομάδες έγινε σύγκρουση. Θέλω να πω, υπάρχει πάντα ο ανθρώπινος παράγοντας».

Τέλος, υπογράμμισε πως υπάρχει σχέδιο δράσης που έχει συμφωνηθεί με την Ευρώπη, με την Κομισιόν να κάνει λόγο για «ικανοποιητική πρόοδο». «Ψηφίσαμε τον Δεκέμβριο την αναδιοργάνωση των οργανισμών με έναν ειδικό ενιαίο δημόσιο φορέα. Έχουμε εξασφαλίσει για πρώτη φορά τις τελευταίες δεκαετίες χρηματοδότηση 1,2 δισ. για καλύτερες υποδομές», όπως είπε, ενώ σε ερώτηση για το αν σκέφτηκε να παραιτηθεί, δήλωσε:

«Γιατί, έχω πράξει κάτι το οποίο δεν είναι προς τη σωστή κατεύθυνση σε ό,τι αφορά στην ενίσχυση της ασφάλειας των μεταφορών; Αναλάβαμε την πολιτική διακυβέρνηση το καλοκαίρι του 2023 κι εφαρμόζουμε ένα σχέδιο συμφωνημένο με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Ενημερώνουμε το ελληνικό Κοινοβούλιο κάθε 6 μήνες και υπάρχουν θετικά σχόλια συναδέλφων της Αντιπολίτευσης από όλα τα κόμματα για την προσπάθεια που καταβάλλουμε το τελευταίο 1,5 έτος παρά τις δυσκολίες που πράγματι υφίστανται και είναι διαχρονικές».

Δείτε το βίντεο:



Τραγωδία: Νεκροί σε τροχαίο ένας 20χρονος και ένας 23χρονος

0

Οι δύο νεαροί μεταφέρθηκαν στα νοσοκομεία Ναυπλίου και Τρίπολης, όπου λίγη ώρα αργότερα υπέκυψαν στα τραύματά τους

Τραγικό τροχαίο δυστύχημα με δύο νεαρά άτομα να χάνουν τη ζωή τους σημειώθηκε το μεσημέρι της Τετάρτης (29.01.2025) στην Αργολίδα.

Το τροχαίο δυστύχημα σημειώθηκε στο 4ο χιλιόμετρο της εθνικής οδού Κρανιδίου-Πορτοχελίου, στην Αργολίδα με έναν 20χρονο και ένα 23χρονο να που οδηγούσαν μηχανή να χάνουν τη ζωή τους,

Ειδικότερα, σύμφωνα με την αστυνομία, η δίκυκλη μοτοσυκλέτα στην οποία επέβαιναν ο 20χρονος και ο 23χρονος συγκρούστηκε, για άγνωστη ακόμα αιτία, με ΙΧ επιβατηγό αυτοκίνητο που οδηγούσε μία 68χρονη και επέβαινε μία 42χρονη.

Από τη σύγκρουση τραυματίστηκαν ο 20χρονος, ο 23χρονος, η 68χρονη και η 42χρονη.

Στη συνέχεια, οι τραυματίες διακομίστηκαν στα νοσοκομεία Ναυπλίου και Τρίπολης, όπου λίγη ώρα αργότερα υπέκυψαν στα τραύματά τους ο 20χρονος και ο 23χρονος.

Κεραυνός εν αιθρία από Γρηγόρη Αρναούτογλου: «Πήρα μία σημαντική απόφαση για πρώτη φορά στα 51 μου»

0

Αναφορά σε πρώτο πρόσωπο έκανε ο Γρηγόρης Αρναούτογλου κατά τη διάρκεια του χθεσινοβραδινού The 2Night Show, κάνοντας μια σημαντική εξομολόγηση.

Ο γνωστός παρουσιαστής αποκάλυψε πως πήρε την απόφαση να σταματήσει το φαγητό αργά το βράδυ, καθώς πλέον ο οργανισμός του δυσκολεύεται να το διαχειριστεί.

arnaoutoglou 1 750x450 1

«Πήρα μία πολύ σημαντική απόφαση για εμένα κι επειδή είναι από τις πρώτες εκπομπές του 2025. Πρώτη φορά στη ζωή μου σταματώ να τρώω μετά τις 9. Το κάνω πρώτη φορά στα 51 μου χρόνια. Το φαγητό για εμένα τελειώνει πια 9-9:30. Αυτό, το να πάμε στις 11 και 12 να φάμε. Πάει πολύς κόσμος μετά τη δουλειά», είπε ο Γρηγόρης Αρναούτογλου.

grigoris3

Στη συνέχεια, ο παρουσιαστής εξήγησε: «Πλέον, δεν μπορώ να κοιμηθώ κι είναι και θέμα υγείας. Όσο ήμουν πιο νέος, δε με πείραζε. Όταν τρώω πολύ αργά, δεν μπορώ να κοιμηθώ κι είναι μεγάλη ταλαιπωρία μέσα στη νύχτα. Πλέον, δεν κάνει καλό κι είναι ένα βήμα που το λέω για να το φωνάζω».

«Δεν έπρεπε να την δει κανένας…»: Στο φως η τελευταία φώτο της Αλίκης Βουγιουκλάκη, 28 χρόνια μετά

0

Η τελευταία φωτογραφία της Αλίκης Βουγιουκλάκη που τραβήχτηκε από τον φωτογραφικό φακό του Κλεισθένη έρχεται στο φως της δημοσιότητας.

Ο Κλεισθένης ήταν ο προσωπικός φωτογράφος της Αλίκης Βουγιουκλάκη και μάλιστα διαθέτει υλικό που δεν θα δούμε ποτέ δημοσιευμένο.

Ο διάσημος φωτογράφος είχε φωτογραφίσει την ίδια λίγο μετά τον θάνατό της, στο Ιατρικό Κέντρο Αθηνών. Υλικό που βρίσκεται στα συρτάρια του studio Κλεισθένης και δεν πρόκειται να δημοσιευτεί ποτέ.

1 436

”Ναι, είναι γεγονός ότι ο Κλεισθένης τράβηξε φωτογραφίες με την Αλίκη να έχει μόλις ξεψυχήσει. Δεν μας τις έδωσε ποτέ. Του είχαμε δώσει την άδεια να το κάνει, παρόλο που η Αλίκη ήταν πάρα πολύ χάλια στην όψη, με την προϋπόθεση να μην τις δώσει σε κανέναν. Δεν έπρεπε να τις δει κανένας ξένος, γιατί η εικόνα της ήταν αποτροπιαστική. Ήταν αμακιγιάριστη, αχτένιστη”, είχε πει ο Τάκης Βουγιουκλάκης.

Στη δημοσιότητα δόθηκε πρόσφατα ένα σπάνιο στιγμιότυπο στο οποίο βλέπουμε την ηθοποιό συγκινημένη να επιβιβάζεται στο αεροπλάνο με προορισμό την Αμερική.

«Η τελευταία φωτογραφία του Κλεισθένη λίγο πριν το τέλος.

Τα γεγονότα δε λένε τίποτα μπροστά στις στιγμές.Την έλεγαν Αλίκη.Έπαιξε σε σαράντα μία ταινίες.Ήταν ευτυχισμένη.

Την έλεγαν Αλίκη.Ζύγιζε συνήθως πενήντα δύο κιλά,είχε ύψος 1,61 μ.Δεν ήταν ευτυχισμένη.

Τα ήξερε όλα.Και ιδίως τον πρώτο νόμο της μυθοπλασίας.Εκείνον που λέει πως:«Αυτός που αφέθηκε να εξαπατηθεί,είναι το ίδιο σοφός μ’εκείνον που τον εξαπάτησε,χαρίζοντας του την αίγλη».

Τέμπη: Ερωτηματικά για την εντολή να καταστραφεί βιολογικό υλικό

0

Έγγραφο, το οποίο συντάχθηκε μόλις 40 μέρες μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, δείχνει ότι ο ανακριτής είχε ζητήσει την καταστροφή δειγμάτων αίματος των 57 θυμάτων της τραγωδίας. – Τι αναφέρει η πλευρά του ανακριτή.

Ένα νέο έγγραφο που αφορά την τραγωδία των Τεμπών παρουσίασε στο Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων του MEGA ο αστυνομικός συντάκτης των «Νέων» και του «Βήματος», Βασίλης Λαμπρόπουλος.

Πρόκειται για ένα έγγραφο το οποίο συντάχθηκε μόλις 40 μέρες μετά το τραγικό δυστύχημα. Με αυτό ο ανακριτής είχε ζητήσει την καταστροφή δειγμάτων αίματος και επιχρισμάτων των 57 θυμάτων της τραγωδίας.

Συγκεκριμένα, στις 10 Απριλίου του 2023 ο ανακριτής έστειλε δύο έγγραφα στην Τροχαία με τα οποία ζητούσε από το νοσοκομείο να καταστραφούν τα φιαλίδια αίματος που έχουν ληφθεί για δείγμα DNA.

Τα συγκεκριμένα δείγματα θα μπορούσαν να κρατηθούν και να γίνουν τοξικολογικές εξετάσεις ώστε να διαπιστωθεί εάν ο θάνατος προήλθε από τα τοξικά αέρια, από τη φωτιά ή από τη σύγκρουση. Όπως είπε ο Βασίλης Λαμπρόπουλος, σύμφωνα με την αστυνομία, τα δείγματα καταστράφηκαν μόλις σε 40 ημέρες ενώ συνήθως κρατούνται μέχρι και 7-8 μήνες.

Τι αναφέρει η πλευρά του ανακριτή

Η Ιωάννα Μάνδρου, επικεφαλής του δικαστικού ρεπορτάζ του MEGA, ανέφερε τις πληροφορίες που υπάρχουν από το δικό της ρεπορτάζ σχετικά με το συγκεκριμένο έγγραφο.

Η πλευρά του ανακριτή υποστηρίζει ότι πρόκειται για μία τυπική διαδικασία που ακολουθείται πάντα. Μάλιστα, επισημαίνει ότι δεν πρόκειται για φιαλίδια αλλά ελάχιστη ποσότητα βιολογικού υλικού που είχε χρησιμοποιηθεί για την ταυτοποίηση των νεκρών.

Αυτός ήταν και ο λόγος που ζητήθηκε να γίνει αυτή η διαδικασία από το νοσοκομείο.

Δείτε το βίντεο: