Blog Σελίδα 1232

Λάκης Λαζόπουλος: «Ζούμε σε χώρα προνεκροταφειακής κατάστασης»

0

Ο ηθοποιός μιλάει για την επιστροφή του «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» και σκιαγραφεί τη σημερινή πολιτική και κοινωνία με τον δικό του μοναδικό τρόπο

Κάθε φορά που το «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» βγαίνει στον αέρα, μοιάζει σαν να ανάβει ένα φως μέσα στη νύχτα. Ενα φως που άλλοτε τρεμοπαίζει παιχνιδιάρικα, άλλοτε καίει εκτυφλωτικά, πάντα όμως φωτίζει όσα θα προτιμούσαν να μείνουν στο σκοτάδι.

Ο Λάκης Λαζόπουλος επιστρέφει από την Τετάρτη 29 Οκτωβρίου στο Mega με το ανανεωμένο «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» για δεύτερη σεζόν, έτοιμος να ξαναστήσει μια σκηνή όπου η σάτιρα δεν είναι απλώς γέλιο αλλά μια μορφή αλήθειας που δύσκολα αγνοείται. Με αυτή την αφορμή, ο ίδιος μίλησε στα «Πρόσωπα».

3333 17 scaled

Νέα σεζόν για το «Αλ Τσαντίρι Νιουζ». Τι να περιμένει το κοινό από αυτήν;

Ας ξεκινήσουμε ανάποδα. Τι περιμένω εγώ από το κοινό. Το κοινό πρέπει με τη σειρά του να καταλάβει ότι όσο πιο φορτωμένο, όσο πιο στεναχωρημένο έρχεται στο «Τσαντίρι», τόσο πιο δύσκολο είναι και για μένα να τους κάνω να νιώσουν καλύτερα. Ζούμε σε μια εποχή όπου οι άνθρωποι μοιάζουν σαν καράβια που έχουν βουλιάξει από τα φορτία τους ανοιχτά της ανάπτυξης, της μεγάλης ανάπτυξης, αυτής της ανάπτυξης η οποία διώχνει όλους τους Ελληνες. Θα είμαστε σε τριάντα χρόνια μία χώρα γέρων, μία χώρα σε προνεκροταφειακή κατάσταση και εμείς ακόμα πανηγυρίζουμε και είμαστε στα τραπέζια απάνω. Εγώ από τη μεριά μου και όλη η ομάδα θα καταβάλουμε τον μεγαλύτερο κόπο που χρειάζεται. Πάντα δίνω όλες μου τις δυνάμεις και πάντα όλα τα παιδιά που εργάζονται για το «Tσαντίρι» τρέχουνε τρομερά και νομίζω ότι μετά από όλα αυτά τα χρόνια η ομάδα μας παραμένει δυνατή και η πλέον αξιόπιστη.

Η εκπομπή ξεκίνησε ως καθρέφτης της κοινωνίας. Πλέον τι είδους καθρέφτης είναι; Κανονικός, παραμορφωτικός ή ψηφιακός με φίλτρα TikTok και ΑΙ;

Η εκπομπή είναι καθρέφτης της κοινωνίας, αλλά από την ώρα που η κοινωνία άλλαξε καθρέφτες, πρέπει κι εγώ να αλλάξω τους καθρέφτες της. Δηλαδή αν η κοινωνία καθρεφτίζεται στο TikTok, θα τη δω στο TikTok. Αν η κοινωνία καθρεφτίζεται στο ΑΙ, θα πρέπει να τη δω στο ΑΙ. Νομίζω απλώς ότι το TikTok μεταφέρει το χιούμορ των νεότερων, μεταφέρει κάποιες αλήθειες και μεταφέρει επί πληρωμή και την προπαγάνδα κυρίως της κυβέρνησης που έχει τα λεφτά να πληρώνει τη διαφήμισή της.

2e71c339cd1443fd8f8e34e337606ed9

Ποιο είναι το πιο επικίνδυνο πράγμα για έναν σατιρικό ηθοποιό: η λογοκρισία «από πάνω» ή η cancel culture «από κάτω»;

Η λογοκρισία από πάνω καθιστά τη δουλειά παντελώς αδύνατη. Δεν μπορείς από την ώρα που έχεις εντολές, οδηγίες, μουρμούρα, συνεχόμενη δυσφορία, να προχωρήσεις. Για τη σάτιρα, το πιο επικίνδυνο πράγμα είναι η λογοκρισία. Γι’ αυτό και αντέδρασα για την απόλυση του Πάρη Ρούπου από την Pizza Fan. Διότι αν οι διαφημιστικές γίνουνε εργαλεία λογοκρισίας στη Δημοκρατία, μεταμορφωνόμαστε συνολικά σε μία άτυπη μορφή δικτατορίας. Τον Πάρη Ρούπο ούτε τον ξέρω. Το δικαίωμά του όμως το γνωρίζω καλά. Πάντα πιστεύω ότι πρώτο σύμπτωμα της δικτατορίας είναι η λογοκρισία. Και το δεύτερο όμως θέμα είναι πάρα πολύ σοβαρό, διότι η κουλτούρα από κάτω, αυτή που αναπτύσσεται, η κατάργηση της κουλτούρας, ακυρώνει πάρα πολλά αστεία. Δηλαδή, αν ο Αριστοφάνης έκανε σάτιρα για την κατάσταση της χώρας και κανείς από τους ανθρώπους από κάτω δεν ήξερε πώς λειτουργεί μια χώρα, τι θεσμούς έχει, πώς βγαίνουν οι αποφάσεις, πού οφείλεται αυτή η στεναχώρια και η δυστυχία των ανθρώπων, δεν θα τον καταλάβαινε κανείς. Δηλαδή ο Αριστοφάνης κινδυνεύει σήμερα από το γεγονός ότι δεν υπάρχει παιδεία που να μπορεί να ισχυριστεί κανείς ότι έχει μία υποδομή να υποστηρίξει άφοβα ένα αστείο. Υπάρχει χαβαλές, υπάρχει βλακεία και, ναι, είναι μέθοδοι όπου μπορεί να περάσει καλά μια παρέα, σε μια ταβέρνα, σε μία βόλτα. Αλλά σε μια σατιρική εκπομπή πρέπει αυτός που την παρακολουθεί να έχει μία στοιχειώδη γνώση τού πώς λειτουργεί το σύστημα.

lakis

Μπορεί να υπάρξει σάτιρα «δεξιάς κοπής» ή είναι εκ φύσεως αριστερή;

Η σάτιρα είναι εκ φύσεως αντιεξουσιαστική. Υπάρχει σάτιρα δεξιάς κοπής. Τα περισσότερα από τα πρωινά, μεσημεριανά της τηλεόρασης κάνουν αυτή τη δουλειά. Προσποιούνται σάτιρα, αλλά αυτή είναι δεξιάς κοπής και εντεταλμένη. Ολα καταλήγουν στο «ναι μεν, αλλά πρέπει να παραδεχτούμε ότι ο Μητσοτάκης είναι ο καλύτερος», «ναι μεν αλλά πρέπει να παραδεχτούμε ότι ο Αδωνις είναι ένας φοβερός υπουργός που φέρνει αποτελέσματα, ναι μεν αλλά δεν υπάρχει κάποιος άλλος… Τι δηλαδή; Στο ΠΑΣΟΚ ο Ανδρουλάκης είναι ο καλύτερος; Ε, όχι!». Προς το παρόν, ας πούμε, στο ΠΑΣΟΚ βλέπω ότι μόνο ο Γερουλάνος είναι ένα πρόσωπο το οποίο θα μπορούσε ακόμα και να ηγηθεί της λεγόμενης «κεντροαριστερόστροφης» πολιτικής. Αλλά υπάρχει σάτιρα δεξιάς κοπής και την καταλαβαίνω αμέσως. Και σάτιρα αριστερής κοπής υπάρχει, αλλά υπάρχει και μία σάτιρα η οποία σε κάθε εποχή σε φέρνει αντιμέτωπο με την κάθε εξουσία. Δηλαδή εγώ εκδιώχθηκα και από τη Νέα Δημοκρατία και από το ΠΑΣΟΚ και από τον Μητσοτάκη τον πατέρα, κόπηκε η εκπομπή μου πριν βγει στην ΕΡΤ2, και από τον Μητσοτάκη τον υιό, ο οποίος συνέχισε την παράδοση του πατέρα του, και από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ γιατί το «Τσαντίρι» κόπηκε ενώ ακόμα ήταν στην κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ. Φαντάζομαι ότι κάπου θα έβαλαν το χεράκι τους.

Αν το τηλεκοντρόλ είχε κουμπί «Σάτιρα», τι θα άλλαζε στην ελληνική τηλεόραση;

Δεν θα άλλαζε μόνο η ελληνική τηλεόραση, θα άλλαζε η σκέψη η πολιτική. Γιατί αυτή τη στιγμή, ας πούμε, έρχεται ο ακροδεξιός Αδωνις και παραπονιέται ότι το MEGA τον βρίζει. Πιθανώς να είναι μαθημένος από το μοντέλο της δικτατορίας του Παπαδόπουλου, όπου όλα τα κανάλια υμνούσανε τους τρεις πρωτεργάτες. Αυτή τη στιγμή δεν μπορεί να το αντιληφθεί αυτό, δεν μπορεί να καταλάβει, δεν μπορεί να μπει σε δημοκρατική τροχιά ο Αδωνις. Αυτή τη στιγμή, αν ήταν δημοκράτης θα έπρεπε να πάρει τον ΣΚΑΪ να σταματήσει να τον υμνεί. Αντ’ αυτού τρομάζει με την κρίση, με την κριτική, με το γέλιο. Δεν μπορεί να καταλάβει πόσο γέλιο προκαλεί ένας άνθρωπος, ενώ ξέρει όλος ο κόσμος ότι έχουν διαλυθεί τα νοσοκομεία, που κάθεται να φωτογραφίζεται σε καινούργια ερκοντίσιον που τα έκανε δώρο ένας εφοπλιστής και να καμαρώνει. Δεν μπορεί να το καταλάβει πόσο γελοίος πραγματικά γίνεται. Ιστορικά γελοίος. Γιατί; Γιατί έχει κανάλια που τον υμνούν και τον λιβανίζουν. Εχει παπάδες που προσκυνάνε, έχει διάφορους γλείφτες από πίσω και τρέχουνε, τι να καταλάβει; Αυτοί ζούνε τη δικτατορία τους. Λοιπόν, αν το τηλεκοντρόλ είχε κουμπί «Σάτιρα», τα πράγματα θα ήταν πάρα πολύ καλύτερα. Κι αν δεν ήταν οι δημοσιογράφοι τόσο, μα τόσο, μα τόσο δουλικοί, τόσο πρόθυμοι να εξευτελιστούνε, θα είχαν αλλάξει τα πράγματα, αλλά μπήκαν αμέσως στο κανάλι της εξουσίας για να σωθούνε, και όχι μόνο.

stigmiotypo othonis 2025 10 19 16.43.22

Αν η Αριστερά ήταν θεατρικός χαρακτήρας, θα ήταν οραματιστής ή αιώνιος γκρινιάρης; Κι η Δεξιά τι θα ήταν;

Η Αριστερά έχει πάθει αυτό που μπορεί να πάθει ένας διανοούμενος αν καθίσει πάρα πολλές ώρες σε ένα οδοντιατρείο και περιμένει. Αρχίζει και λέει μαλακίες με τους διπλανούς. Αρχίζει να μιλάει για τις κουφάλες των δοντιών. Ωρες. Δηλαδή, δεν ενεργούνε αλλά σκέφτονται πώς θα ενεργήσουνε. Σκέφτονται πώς θα πράξουνε και σκέφτονται πώς θα κάνουν συνέχεια το σωστό. Και δεν το κάνουνε. Γιατί δεν ξέρουν να το κάνουνε. Ξέρουν μόνο να το συζητάνε. Υπάρχουν άνθρωποι που ξέρουν να το συζητάνε, αλλά ξέρουν και πώς να το κάνουνε. Οι δεξιοί αποφασίζουν και λένε «θα ληστέψουμε την τάδε τράπεζα». Βάζουν τις κουκούλες, μπαίνουν μέσα παίρνουν τα λεφτά, φύγανε. Οι αριστεροί είναι απ’ έξω και συζητάνε. Αν θα έπρεπε να μπούνε στην τράπεζα, πώς πρέπει να μπούνε, τι νόμους πρέπει να κάνουνε και κάποια στιγμή από την πολλή κουβέντα, ξεχνάνε και τι θέλουν να κάνουνε. Η Αριστερά δεν είναι ο αιώνιος γκρινιάρης. Ούτε οραματιστής. Γιατί οι αριστεροί το μόνο που δεν βλέπουν είναι το κοινό όνειρο. Πεντακόσιοι αριστεροί θα δουν πεντακόσια όνειρα. Και στο όνειρο ο καθένας είναι αυτός που θα έπρεπε να είναι πρόεδρος. Στη Δεξιά αποφασίζουν εκατό να μπουν κάτω από έναν άνθρωπο και μπορεί να γίνουν μαφία, κόζα νόστρα, τα πάντα. Είναι έτοιμοι. Και φαίνεται ότι ο δεξιός είναι έτοιμος να μεταποιηθεί, είναι έτοιμος να κυλήσει στον βούρκο. Είναι άλλη η συμπεριφορά ενός γουρουνιού σε ένα σπίτι και είναι άλλη η συμπεριφορά ενός σκύλου ή μιας γάτας σε ένα σπίτι. Δηλαδή αν η Αριστερά ήταν θεατρικός χαρακτήρας θα ήταν ένας τύπος ο οποίος συνέχεια μιλάει πως θα… και πως θα… και πως θα…, και στην πραγματικότητα δεν μπορεί να φτάσει ποτέ σε οργασμό. Ενώ ο δεξιός αυνανίζεται, δεν πετυχαίνει τον αυνανισμό του αλλά υποχρεώνει τη γυναίκα του να δηλώσει οργασμό και να είναι και ευχαριστημένη.

ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ

«“Ηρωας με παντούφλες” είναι ο Πάνος Ρούτσι»

Παίζετε στο θέατρο στην παράσταση «Ενας ήρωας με παντούφλες» στο θέατρο Βέμπο. Εσείς ποιον θεωρείτε σήμερα πραγματικό «ήρωα με παντούφλες»;

Ο «Ηρωας με παντούφλες» είναι σήμερα ο Πάνος Ρούτσι. Ο άνθρωπος αυτός ξέρει τι είναι η ηθική, ξέρει τι είναι ο πόνος, ξέρει τι είναι η ψυχή, ξέρει τι είναι η καρδιά. Είναι ένας άνθρωπος που έχει χάσει το παιδί του δυόμισι χρόνια και προσπαθεί να διεκδικήσει το αυτονόητο δικαίωμα – που οποιαδήποτε κυβέρνηση, ακόμα και ο Παπαδόπουλος, η δικτατορία, θα του το είχαν δώσει στη χώρα αυτή – της εκταφής, αφού δεν του έδωσαν καν το δικαίωμα της ταφής. Η κυβέρνηση του Μητσοτάκη απαγόρευσε το δικαίωμα ταφής. Και του απαγορεύει και το δικαίωμα εκταφής. Αν αυτό δεν είναι φασισμός, τι στο διάολο είναι ο φασισμός; Ας με πείσει κάποιος ότι δεν είναι. Αλλά να μην είναι ο Σκάι, γιατί δεν πρόκειται να με πείσει. Δεν μπορεί να με πείσει ένα κανάλι, όταν όλοι βλέπουμε ας πούμε ότι εξευτελίζεται ο Πρωθυπουργός της χώρας στη Νέα Υόρκη και να βγαίνει ο Πορτοσάλτε και να λέει ότι ο Ερντογάν κώλωσε. Δεν λέω να πει τον ξεκώλωσε, αλλά να μην πει και το κώλωσε. Δηλαδή δεν μπορεί να διασυρόμαστε ιστορικά, να διαλύεται η χώρα, η ταυτότητα, να φεύγουν οι νέοι άνθρωποι, να είναι διάφοροι μαλάκες που τους έχουν σκορπίσει πέρα δώθε και κάνουν τους καμπόσους με τις ψεύτικες επιδοτήσεις και με τα χρήματα και τις Ferrari και να συζητούμε ακόμα.

Θα έπρεπε να ήμασταν έξω από τα σπίτια τους. Αυτό είναι δημοκρατία. Είναι δημοκρατία μας, δεν είναι δημοκρατία τους. Εγώ όμως θα χαρώ πάρα πολύ να παίξω ξανά το «Ενας ήρωας με παντούφλες», που είναι ένας ρόλος που με ενθουσίασε πάρα πολύ, παρότι είναι ένα έργο που έχει γραφτεί το ‘47. Δείχνει όμως ότι μεταπολεμικά στήνονται οι βάσεις της κομπίνας του πολιτικού συστήματος και της αρπαγής. Τάζουν στον μικρομεσαίο ότι θα του κάνουν άγαλμα για την προσφορά του, αλλά πίσω από αυτό κρύβεται μόνο το να πάρουν τα λεφτά της κατασκευής του αγάλματος. Αυτό είναι η σημερινή δημοκρατία και εδραιώθηκε αμέσως μετά τον πόλεμο. Και επιπλέον είναι η τελευταία περίοδος που θα είμαι στο θέατρο ολόκληρη σεζόν. Δεν επιθυμώ να συνεχίσω να παίζω σεζόν ολόκληρες στο θέατρο.

lakis lazopoulos c e1729582175809

Ο ρόλος σας μιλά για την «ευγενική πλευρά της πατρίδας». Υπάρχει σήμερα αυτή η πλευρά;

Αυτή η ευγενική πλευρά της πατρίδας υπάρχει σε ανθρώπους που δεν μιλούν στην τηλεόραση. Οσοι δεν μιλούν για την πατρίδα είναι οι αληθινοί πατριώτες. Οσοι κουβαλάνε βαριές σημαίες, κάνουν μεγάλους σταυρούς, προσκυνάνε με τους παπάδες, πάνε και φιλάνε το χέρι του Μητσοτάκη, αυτοί είναι ξεφτιλισμένοι, το λέω ξεκάθαρα. Η Εκκλησία σήμερα είναι στα μάτια του κόσμου ξεφτιλισμένη. Οχι ο Θεός, η Εκκλησία. Μην μπαίνουν όλοι οι παπάδες κάτω από τον Θεό. Οχι, δεν υπάρχει a priori δικαίωμα επειδή φοράς το ράσο να σε σεβαστώ. Δεν σέβομαι κανέναν ο οποίος δεν πιστεύει στον Θεό και παριστάνει. Τους ξεχωρίζω τους παριστάνοντες και μόνο από το βλέμμα. Δεν μπορεί ο Μελχισεδέκ να λέει ότι είναι παπάς. Αφού βλέπεις το μάτι, είναι χαλασμένο. Από τη διαφθορά χαλασμένο, από τις συνεννοήσεις χαλασμένο.

Πηγή: TA NEA

Πως οι «ροζ πάνθηρες» άρπαξαν τα κοσμήματα σε 7 λεπτά μέσα από το Λούβρο

0

Το μεγάλο κόλπο στο Λούβρο: Πώς στήθηκε η κινηματογραφική διάρρηξη με λεία εννέα κοσμήματα ανεκτίμητης αξίας μέσα σε 7 λεπτά

Οι δράστες μπήκαν στο κτίριο από την πλευρά όπου γίνονταν εργασίες – Χρησιμοποίησαν αλυσοπρίονο και ανυψωτικό μηχάνημα – Το καταραμένο διαμάντι «Régent» των 140 καρατίων δεν εκλάπη

Εννέα πολύτιμα κοσμήματα από τη συλλογή του Ναπολέοντα και της αυτοκράτειρας Ευγενίας εκλάπησαν νωρίς το πρωί από το Μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι, έπειτα από μια θεαματική διάρρηξη που θυμίζει κινηματογραφική ταινία.

louvre2 arthrou

Το ανυψωτικό που χρησιμοποίησαν οι δράστες

Σύμφωνα με την Le Parisien, οι δράστες ήταν τρεις και έφτασαν στο μουσείο με δύο σκούτερ.

Στη συνέχεια, φορώντας κουκούλες προκειμένου να μη φαίνονται τα χαρακτηριστικά τους, μπήκαν στο κτίριο από την πλευρά της όχθης του Σηκουάνα, όπου γίνονταν εργασίες.

Το παράθυρο από το «μπούκαραν» οι τρεις ληστές στο μουσείο του Λούβρου:

louvro mouseio 1200x675 1

Έπειτα με τη βοήθεια ενός ανυψωτικού μηχανήματος, κατάφεραν να φτάσουν απευθείας στον πρώτο όροφο, στη φημισμένη Αίθουσα του Απόλλωνα, όπου φυλάσσονται πολύτιμα κοσμήματα και αυτοκρατορικά κειμήλια.


Με ένα αλυσοπρίονο έσπασαν τα τζάμια και οι δύο από τους δράστες μπήκαν μέσα στο μουσείο, ενώ ο τρίτος παρέμεινε έξω για να επιτηρεί.

Ακολούθως, κατευθύνθηκαν προς την Αίθουσα του Ναπολέοντα και την Αίθουσα των Γάλλων ηγεμόνων, από όπου αφαίρεσαν εννέα αντικείμενα, μεταξύ των οποίων κολιέ, καρφίτσες και διαδήματα ανεκτίμητης αξίας.

Σύμφωνα με πηγή μέσα από το μουσείο, το διάσημο διαμάντι «Régent» -το μεγαλύτερο της συλλογής,  άνω των 140 καρατίων- δε συμπεριλαμβάνεται στα κλεμμένα αντικείμενα. To συγκεκριμένο διαμάντι λέγεται και  «καταραμένο», αφού όσοι το είχαν στην κατοχή τους δεν είχαν καλό τέλος.

1803 leregent

Η ζημιά αποτιμάται βάσει των φωτογραφιών των κοσμημάτων που λείπουν, ενώ η εισαγγελία του Παρισιού έχει ήδη ανοίξει έρευνα για «οργανωμένη κλοπή» και ανέθεσε την υπόθεση στη Μονάδα Καταστολής του Εγκλήματος (Brigade de répression du banditisme – BRB).

Κατά τη διάρκεια των ερευνών, ένα από τα κλοπιμαία εντοπίστηκε έξω από το κτίριο του μουσείου: πρόκειται για το στέμμα της αυτοκράτειρας Ευγενίας, κόσμημα ανυπολόγιστης αξίας, το οποίο έχει υποστεί ζημιές.

Το στέμμα  της αυτοκράτειρας Ευγενίας εντοπίστηκε έξω από το κτίριο του μουσείου:

Οι Αρχές εξετάζουν το ενδεχόμενο οι δράστες να το εγκατέλειψαν κατά τη διαφυγή τους, ενώ η έρευνα συνεχίζεται για τον εντοπισμό των υπολοίπων κοσμημάτων και την ταυτότητα των δραστών.

Σύμφωνα με τον υπουργό Εσωτερικών, Λορέν Νουνιέζ, οι δράστες είχαν ένα σχέδιο πολύ καλά οργανωμένο, το οποίο το εκτέλεσαν μέσα σε μόλις 7′.

Υπενθυμίζεται ότι από την πρώτη στιγμή που έγινε αντιληπτή η κλοπή, στο σημείο έσπευσε η υπουργός Πολιτισμού Ρασιντά Ντατί, ενώ το μουσείο έκλεισε.

H στιγμή που οι επισκέπτες εκκενώνουν το μουσείο:

«Μια ληστεία σημειώθηκε σήμερα το πρωί στο άνοιγμα του μουσείου του Λούβρου. Δεν αναφέρθηκαν τραυματισμοί. Βρίσκομαι στο σημείο μαζί με το προσωπικό του μουσείου και την αστυνομία. Οι έρευνες βρίσκονται σε εξέλιξη», έγραψε στα social media η Ντατί.

Επί τόπου βρίσκεται και η Αστυνομία η οποία ερευνά την υπόθεση.

Το μουσείο θα παραμείνει κλειστό σήμερα.

Να σημειωθεί ότι το Λούβρο είναι το μουσείο με τους περισσότερους επισκέπτες παγκοσμίως, με 30.000 επισκέπτες τη μέρα, με τον αριθμό τους να φτάνει τα 9 εκατομμύρια το 2024, το 80% των οποίων ήταν τουρίστες.

Υπάρχει μία συγκεκριμένη ώρα της ημέρας, που εάν φας γλυκό θα αδυνατίσεις

0

Δε χρειάζεται να βγάλουμε τα γλυκά εντελώς από τη ζωή μας. Εάν τα φάμε μια συγκεκριμένη ώρα, δεν θα πάρουμε γραμμάριο. Αντίθετα, θα χάσουμε.

Είναι δυνατόν να αδυνατίσει κάποιος τρώγοντας γλυκά; Όσο παράδοξο και αν σας φαίνεται, οι επιστήμονες απαντούν «ναι». Τα γλυκά θα πρέπει να καταναλώνονται μία συγκεκριμένη ώρα.

glyko psygeiou 14 1200x800 1

Στο τέλος της περιόδου, όλοι οι εθελοντές αδυνάτισαν. Στις 16 εβδομάδες η μέση απώλεια βάρους και στις δύο ομάδες ήταν 17 κιλά.

Όπως υποστηρίζουν ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Τελ Αβίβ, όταν το γλυκό καταναλώνεται το πρωί, αποτελώντας μέρος του πρωινού, τότε όχι μόνο δεν επιβαρύνει, αλλά μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στην αποτελεσματική απώλεια των περιττών κιλών.

Στο πλαίσιο της μελέτης τους, οι ερευνητές ζήτησαν για ένα διάστημα 32 εβδομάδων από παχύσαρκους εθελοντές που είχαν χωριστεί σε δύο ομάδες, άλλοι να συμπεριλαμβάνουν ένα γλυκό στο 600 θερμίδων πρωινό τους και άλλοι να καταναλώνουν ένα πρωινό 300 θερμίδων, χωρίς γλυκό.

Στο τέλος της περιόδου, όλοι οι εθελοντές αδυνάτισαν. Στις 16 εβδομάδες η μέση απώλεια βάρους και στις δύο ομάδες ήταν 17 κιλά.

syntagi gia vyzantino glyko psygeiou light 1

Ωστόσο, τις εβδομάδες που ακολούθησαν, οι εθελοντές της ομάδας που δεν έτρωγε γλυκό, ανέκτησαν κατά μέσον όρο 11 από τα χαμένα κιλά ο καθένας, ενώ όσοι έτρωγαν γλυκό έχασαν άλλα 8 κιλά ο καθένας μέχρι το τέλος των 32 εβδομάδων.

Επί της ουσίας, δηλαδή, όσοι από τους συμμετέχοντες κατανάλωναν γλυκό στο πρωινό τους, έχασαν κατά μέσο όρο 19 κιλά περισσότερα, συγκριτικά με την άλλη ομάδα.

glyko psygeioy con 2

«Το να τρώμε μερικά γλυκά αποτελεί μια καλή στρατηγική για αποτελεσματική δίαιτα, γιατί μας κρατούν «γεμάτους». Αν τα στερηθούμε, είναι πολύ πιθανό κάποια στιγμή να «σπάσουμε» και να καταναλώσουμε υπερβολικές ποσότητες από ανθυγιεινά τρόφιμα», επισημαίνει η συγγραφέας της μελέτης Dr. Daniela Jakubowicz.

Το λαχανικό που «τρώει» όλη τη ζάχαρη στο σώμα

0

Τα φασόλια είναι από τα πιο ευεργετικά λαχανικά για τα άτομα με διαβήτη.

Έχουν χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη και προσφέρουν έναν ισορροπημένο συνδυασμό υδατανθράκων, άπαχης πρωτεΐνης και διαλυτών φυτικών ινών, γεγονός που τα καθιστά ιδανικά για τη ρύθμιση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα.

fasolia gigantes 9 scaled 1

Σύμφωνα με τη Δρ. Ντανιέλα Σταν, οικογενειακή γιατρό από το Καλαράσι, σε αναφορά του Adevarul.ro, τα φασόλια παίζουν σημαντικό ρόλο στη σταθεροποίηση της γλυκόζης στο αίμα.

Γιατί τα φασόλια αποκαλούνται «οι φαγάδες της ζάχαρης»

Συχνά αναφέρονται ως «οι φαγάδες της ζάχαρης», καθώς είναι πλούσια σε φυτικές ίνες που επιβραδύνουν την απορρόφηση της ζάχαρης και μειώνουν τις αιχμές ινσουλίνης.

Αυτή η ιδιότητα τα καθιστά ιδιαίτερα πολύτιμα για τα άτομα που αντιμετωπίζουν διαβήτη.

Πέρα από τον έλεγχο του σακχάρου, τα φασόλια είναι πλούσια σε απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, αποτελώντας βασικό πυλώνα μιας ισορροπημένης και θρεπτικής διατροφής.

social beans

Διατροφική δύναμη

Τα φασόλια περιέχουν βιταμίνες του συμπλέγματος Β, κάλιο, σελήνιο, μαγνήσιο, ασβέστιο και σίδηρο.

Το μαγνήσιο βοηθά στη λειτουργία των μυών και των νεύρων, ενισχύει τα οστά, ρυθμίζει την αρτηριακή πίεση και προσφέρει ενέργεια.

Ο σίδηρος συμβάλλει στη μεταφορά οξυγόνου μέσω του αίματος και στην υγιή ανάπτυξη των κυττάρων.

Ευέλικτα και εύκολα στη διατροφή

Υπάρχουν σε πολλές ποικιλίες, μεγέθη και γεύσεις, γεγονός που τα κάνει εξαιρετικά ευέλικτα.

Μπορούν να καταναλωθούν φρέσκα, αποξηραμένα, κατεψυγμένα ή κονσερβοποιημένα, και να ενταχθούν εύκολα σε κάθε γεύμα της ημέρας — πρωινό, μεσημεριανό ή βραδινό.

Μπορούν να προστεθούν σε σούπες, σαλάτες, μαγειρευτά ή συνοδευτικά πιάτα, επιτρέποντάς σας να τα απολαμβάνετε όλο τον χρόνο.

Συνιστώμενη κατανάλωση για καλύτερη υγεία

Οι διατροφολόγοι συνιστούν την κατανάλωση περίπου τρεις φλιτζάνες φασόλια την εβδομάδα.

Η τακτική τους κατανάλωση ενισχύει την καρδιά και το πεπτικό σύστημα, ενώ σταθεροποιεί τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα.

Χάρη στον χαμηλό γλυκαιμικό τους δείκτη και την υψηλή θρεπτική τους αξία, τα φασόλια θεωρούνται από τις καλύτερες τροφές για φυσική διαχείριση του διαβήτη.

french beans four varieties diam

Άλλα λαχανικά που βοηθούν στη ρύθμιση του σακχάρου

Αν και τα φασόλια είναι εξαιρετικά αποτελεσματικά, υπάρχουν και άλλα λαχανικά που συμβάλλουν στη διατήρηση φυσιολογικών επιπέδων γλυκόζης:

  • Μπρόκολο – Περιέχει χρώμιο, το οποίο βοηθά στην ισορροπία του σακχάρου. Είναι επίσης πλούσιο σε φυτικές ίνες και χαμηλό σε υδατάνθρακες.

  • Σπανάκι – Πλούσιο σε μαγνήσιο, που υποστηρίζει τον μεταβολισμό των υδατανθράκων και τη λειτουργία της ινσουλίνης. Χαμηλό σε θερμίδες και υδατάνθρακες.

  • Κουνουπίδι – Δημοφιλές υποκατάστατο χαμηλών υδατανθράκων για ρύζι ή δημητριακά, περιέχει σουλφοραφάνη, που συνδέεται με καλύτερο έλεγχο του σακχάρου.

  • Καρότα – Παρά τη φυσική τους γλυκύτητα, έχουν χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη και παρέχουν β-καροτένιο και φυτικές ίνες.

  • Κολοκυθάκια – Πολύ χαμηλά σε θερμίδες και υδατάνθρακες, αλλά πλούσια σε ίνες και νερό, ιδανικά για ελαφριά γεύματα.

  • Φασολάκια – Περιέχουν λεκτίνες που μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση του σακχάρου στο αίμα, ενώ είναι πλούσια σε βιταμίνες και φυτικές ίνες.

  • Λάχανο κέιλ – Πλούσιο σε αντιοξειδωτικά και βιταμίνη C, βοηθά στη βελτίωση του ελέγχου του σακχάρου και υποστηρίζει τον μεταβολισμό. Μπορεί να καταναλωθεί ωμό ή μαγειρεμένο.

Συμπέρασμα

Τα φασόλια, μαζί με άλλα πλούσια σε θρεπτικά συστατικά λαχανικά, αποτελούν ισχυρή βάση για τη φυσική διαχείριση του διαβήτη.

Η ικανότητά τους να ρυθμίζουν το σάκχαρο, σε συνδυασμό με την ευελιξία και τη θρεπτική τους αξία, τα καθιστά αναπόσπαστο μέρος μιας ισορροπημένης και υγιεινής διατροφής.

Ένοπλη ληστεία στο Μουσείο του Λούβρου – Τι έκλεψαν

0

Ληστεία στο μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι – Πήραν εννέα κομμάτια από τη συλλογή κοσμημάτων του Ναπολέοντα

Τρεις οι δράστες, έσπασαν την τζαμαρία και μπήκαν μέσα στο μουσείο – Δεν υπάρχουν τραυματίες – Το περίφημο Régent, το μεγαλύτερο διαμάντι της συλλογής που ζυγίζει πάνω από 140 καράτια, δεν εκλάπη

Ληστεία σημειώθηκε σήμερα το πρωί στο μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι. Την είδηση έκανε γνωστή η Γαλλίδα υπουργός Πολιτισμού Ρασιντά Ντατί, η οποία βρίσκεται στο μουσείο.

69b16349 ap25243808219000

«Μια ληστεία σημειώθηκε σήμερα το πρωί στο άνοιγμα του μουσείου του Λούβρου. Δεν αναφέρθηκαν τραυματισμοί. Βρίσκομαι στο σημείο μαζί με το προσωπικό του μουσείου και την αστυνομία. Οι έρευνες βρίσκονται σε εξέλιξη», έγραψε στα social media η Ντατί.

Σύμφωνα με την Le Parisien, οι δράστες ήταν τρεις και φορούσαν κουκούλες προκειμένου να  μη φαίνονται τα χαρακτηριστικά τους.

Μπήκαν στο κτίριο από την πλευρά της όχθης του Σηκουάνα, όπου γίνονται εργασίες. Χρησιμοποίησαν έναν ανελκυστήρα για να φτάσουν απευθείας στην αίθουσα που είχαν στοχεύσει, στην γκαλερί του Απόλλωνα.

103114633 15206239 image a 25 1760868038916 103114567 15206239 image m 22 1760867713422 103114565 15206239 image m 20 1760867672532

Αφού έσπασαν την τζαμαρία, οι δύο μπήκαν μέσα, ενώ ένας τρίτος παρέμεινε έξω. Οι δράστες έκλεψαν εννέα κομμάτια από τη συλλογή κοσμημάτων του Ναπολέοντα και της αυτοκράτειρας: κολιέ, καρφίτσα, διάδημα.

stigmiotypo othonis 2025 10 19 13.19.17

Σύμφωνα με πηγή από το Λούβρο, το περίφημο Régent, το μεγαλύτερο διαμάντι της συλλογής που ζυγίζει πάνω από 140 καράτια, δεν εκλάπη. Η ζημιά δεν έχει ακόμη εκτιμηθεί.

Επί τόπου βρίσκεται και η Αστυνομία η οποία ερευνά την υπόθεση.

Το μουσείο έχει κλείσει ενώ από τη ληστεία δε σημειώθηκε κάποιος τραυματισμός.

Σπύρος Μπιμπίλας: «Δεν υπάρχει ημέρα που να μην κάνω καθαρισμό προσώπου και να μην βάλω κρέμες»

0

Η εξομολόγηση του ηθοποιού

Το «MEGA Καλημέρα» συγκέντρωσε και σάς παρουσιάζει τα πιο «καυτά» νέα της showbiz! Η Αννίτα Μπραντ και ο Χάρης Χριστόπουλος υποδέχθηκαν με ένα πάρτι τους φίλους τους.

«Πολλές φορές πέφτω από την κούραση. Το παιδί είναι πολύ απαιτητικό», δήλωσε η Αννίτα Μπράντ. «Το μωρό τώρα βγάζει μουστάκι. Μας τρελαίνει από λατρεία» «Ευτυχώς το παιδί μοιάζει στην Αννίτα», πρόσθεσε ο Χάρης Χριστόπουλος.

491290006 1067229128783728 3006986193275850788 n

«Θα συνεχίσω για 8η χρονιά στο Star, στο κανάλι που με ανέδειξε. H Φαίη είναι για καθαρά ψυχαγωγικό πρόγραμμα. Είναι άκομψο να λέμε ότι η Φαίη θα έρθει στο Star», είπε η Ζήνα Κουτσελίνη σχετικά με το τηλεοπτικό μέλλον της, αλλά και για άλλα τηλεοπτικά πρόσωπα! Καλεσμένη στη λαμπερή εκδήλωση ήταν και η Ιωάννα Μαλέσκου.

«Ανυπομονώ να τελειώσει η σεζόν, να σας ανακοινώσω αυτά που πρόκειται να κάνω. Διαβάζω πολλά για εμένα που δεν ισχύουν. Εύχομαι τα καλύτερα στην Μαρία Μπακοδήμου», σημείωσε η παρουσιάστρια. «Έχω κυκλοφορήσει πολλές φορές άβαφη», αποκάλυψε η Βίκυ Χατζηβασιλείου.

«Δεν υπάρχει ημέρα που να μην κάνω καθαρισμό προσώπου και να μην βάλω κρέμες», εξομολογήθηκε με ειλικρίνεια ο Σπύρος Μπιμπίλας!

«Οι πιο περίεργοι είναι ο Αντόνι Χόπκινς, η Κιμ Κατράλ, η Σκάρλετ Γιόχανσον, ο Τομ Κρουζ και η Άμπερ Χερντ», ανέφερε ο Γιώργος Σατσίδης, ερωτηθείς για τις περίεργες προσωπικότητες του Χόλιγουντ.




Τον έπιασα με άλλη, μπήκα κι εγώ στο κρεβάτι μαζί τους και μετά τέλος. Μετανιώνω που έπεσα χαμηλά

0

Λένε πως μόνο λίγα δευτερόλεπτα είναι αρκετά για τον άνθρωπο να χάσει δύο πράγματα. Τη ζωή του και την αξιοπρέπειά του.

Είχα καταλάβει πολύ καιρό ότι με απατούσε, έχουμε δύο παιδιά στην εφηβεία, και εμείς σε σχέση από την εφηβεία.

Δεν περίμενα ότι θα μου ήταν πιστός, μετά από 25 χρόνια περίμενα όμως να κρατούσε τα προσχήματα.

Ερωτεύτηκε τρελά το καταλάβαινα.

Εγώ είχα πάρει βάρος από τις εγκυμοσύνες, είχα χάσει τα μισά μου μαλλιά τα ρούχα δεν μου έμπαιναν και έτρεχα σαν τον Βέγγο.

Λογικό να κοιτάξει την άλλη που έχει κορμάρα και τα μαλλιά της φτάνουν στη μέση της και τη βλέπει και του τρέχουν τα σάλια, έλεγα.

Εμένα το πολύ πολύ να με δει και να του τρέξουν σάλτσες στο παντελόνι από το κοκκινιστό που μαγείρεψα το μεσημέρι.

Έτσι έλεγα και εκανα τα στραβά μάτια.

Η σχέση τους κράτησε 2 χρόνια, ήξερα ότι πήγαινε σε αυτή αλλά δεν μίλαγα γιατί μέσα μου ήλπιζα πως γυρνούσε σ εμένα και θα την άφηνε. Αλλά δεν έγινε έτσι.

Είχα πάει να δω τους δικούς μου , άφησα εκεί τα παιδιά να κάτσουν στο χωριό με τους παππούδες και γύρισα νωρίτερα σπίτι.

Έτυχε το τρένο να φτάσει πιο γρήγορα, τον έπαιρνα να έρθει να με πάρει και επειδή δεν το σήκωνε πήρα ταξί.

Μπήκα σπίτι και άκουσα βογγητά. Νόμιζα το έκαναν οι διπλανοί και ακουγόταν σε εμάς,δεν ειχα καταλάβει.

Ο άντρας μου ήταν με την ερωμενη του, στο κρεβάτι μας.

Γούρλωσε τα μάτια και την πέταξε από πάνω του.

Ενιωσα να βράζω από θυμό όμως αντί να τους βρίσω και να τα σπάσω όλα, έκανα το αδιανόητο. Κάτι που δεν θα το επέτρεπα ποτέ στον εαυτό μου, που ήταν ενάντια στις αρχές και στα θρησκευτικά μου πιστεύω.

Πήγα κι εγώ μαζί τους.

Όταν τελειώσαμε, ένιωσα απαίσια με εμένα, πήγα στο μπάνιο και έκανα εμετό.

Από εκείνη τη μέρα, ο άντρας μου με παρακαλούσε να τα ξαναβρούμε, μου έλεγε πως ποτέ δεν είχε δει αυτή την πλευρά μου στο κρεβατι και εγώ τον έδιωχνα ώσπου το πήρε απόφαση.

Είχα παγώσει μεσα μου.

Ενιωθα πως έβγαζε τον χειρότερο εαυτό μου και πως η αγάπη που του είχα με εξευτέλιζε.

Το διαζύγιο βγήκε γρηγορα.

Μέχρι σήμερα προσπαθώ να το λύσω με τον ψυχολόγο, εννοείται κανείς δεν ξέρει τίποτα.

Είμαστε 5 χρόνια χωρισμένοι, έχει παντρευτεί την άλλη κι εγώ ζω ακομα με το τραύμα.

Θεανώ

Ξεσπά η Έλενα για τις βiζıτες στο Ντουμπάι

0

Η Έλενα από haters κατηγορήθηκε ότι είναι συνοδός πολυτελείας σε ακατάλληλα πάρτυ με την ίδια να απαντά με ένα βίντεο με το αγόρι της, με το οποίο ήταν μαζί διακοπές.

Η Έλενα Λυσάνδρου, αποφασισμένη να βάλει τέλος στις κακόβουλες φήμες που την κυριάρχησαν, δημοσίευσε ένα βίντεο στον προσωπικό της λογαριασμό στο TikTok.

lyssan

Στο βίντεο, εμφανίζεται αγκαλιά με τον αγαπημένο της, Τσάβι Κιντίγια, στους δρόμους του Ντουμπάι, διαψεύδοντας έτσι τις φήμες που την ήθελαν να ταξιδεύει εκεί για να εμπλέκεται σε αμφιλεγόμενες δραστηριότητες.

Η Έλενα από haters κατηγορήθηκε ότι είναι συνοδός πολυτελείας σε ακατάλληλα πάρτυ με την ίδια να απαντά με ένα βίντεο με το αγόρι της, με το οποίο ήταν μαζί διακοπές.

lysdaan

lysandff

lusannd

elena elenn elennaa lusys

Έλενα Λυσάνδρου: «Μέχρι το τρίτο ραντεβού σκεφτόμουν να μην προχωρήσω…»

Η Έλενα Λυσάνδρου φιλοξενήθηκε στην βραδινή εκπομπή της Χριστιάνας Αριστοτέλους, «Sunday Night» στον Alpha Κύπρου.

Μεταξύ άλλων το γνωστό μοντέλο μίλησε για τη σχέση της με τον ποδοσφαιριστή του ΑΠΟΕΛ, Xavi Quintilla.

Το μοντέλο που συστήθηκε στο ευρύ κοινό μέσα από τη συμμετοχή της στο GNTM, αποκάλυψε πως η γνωριμία της με τον ποδοσφαιριστή έγινε μέσα από ένα μύνημα που της έστειλε.

«Η γνωριμία έγινε στέλνοντάς μου ένα μήνυμα, αν και δεν ήθελα να απαντήσω. Στα πρώτα τρία ραντεβού έλεγα ότι είναι το τελευταίο, ότι δεν θα ξαναβγώ. Δεν είναι ότι έκανε κάτι, αλλά λόγω γλώσσας σκεφτόμουν να μην προχωρήσω. Περνάμε πολύ καλά», δήλωσε η Έλενα Λυσάνδρου.

Δείτε το παρακάτω βίντεο:

5 χρόνια άφαντη: Τι απέγινε η 19χρονη Άρτεμις; Μία σκιά πάνω από το Κορωπί που δεν λέει να φύγει

0

Μια από τις ανεξιχνίαστες εξαφανίσεις που έχουν συγκλονίσει την χώρα…

Στο Κορωπί, μια πόλη που μοιάζει να έχει βυθιστεί στην ηρεμία της Αττικής γης, υπάρχει ένα αίνιγμα που παραμένει άλυτο εδώ και χρόνια. Μια υπόθεση που στοιχειώνει την τοπική κοινωνία, έναν Γολγοθά για μία οικογένεια που αρνείται να δεχτεί ότι η κόρη της χάθηκε για πάντα.

39e93837 5dca 4d7a bbef 2e331ca62499

8e6a665b13c748c8b003075f226dca23

Η ιστορία της Άρτεμις Βασίλη, της 19χρονης που εξαφανίστηκε τον Οκτώβριο του 2020, είναι ένα θρίλερ που κανείς δεν έχει καταφέρει να αποκωδικοποιήσει. Είναι μια ιστορία με αντιφατικές μαρτυρίες, με αναπάντητες κλήσεις, με δάκρυα γονιών και με μια αστυνομική έρευνα που, σύμφωνα με την οικογένεια, δεν έκανε τίποτα για να φέρει στο φως την αλήθεια.

Η Άρτεμις, ένα κορίτσι γεμάτο όνειρα και ζωή, έφυγε από το σπίτι της το πρωί της 16ης Οκτωβρίου του 2020, με προορισμό το «Jumbo» της περιοχής, όπου είχε κλείσει ραντεβού για συνέντευξη για δουλειά. Ήταν μια τυπική μέρα για την 19χρονη, γεμάτη ελπίδα για το μέλλον. Όμως, εκείνη η μέρα δεν τελείωσε ποτέ. Η Άρτεμις δεν επέστρεψε ποτέ σπίτι. Το κινητό της έκλεισε λίγο αργότερα, και από τότε, τα ίχνη της χάθηκαν για πάντα.

lost vasili

Το χρονικό της εξαφάνισης: Μια φαινομενικά φυσιολογική μέρα

Όλα ξεκίνησαν το πρωί της 16ης Οκτωβρίου. Η Άρτεμις ξύπνησε, ετοιμάστηκε και αναχώρησε από το σπίτι της για το πολυκατάστημα «Jumbo», όπου είχε κλείσει συνέντευξη για δουλειά. Ήταν η τελευταία φορά που οι γονείς της την είδαν. Σύμφωνα με μαρτυρίες, η 19χρονη ήταν χαρούμενη και αισιόδοξη. Ήθελε να βρει μια δουλειά για να βοηθήσει οικονομικά την οικογένειά της, αλλά και για να αποκτήσει την ανεξαρτησία της.

Η αστυνομική έρευνα, που ξεκίνησε λίγες μέρες αργότερα, έφερε στο φως ένα κρίσιμο στοιχείο. Η Άρτεμις, λίγο πριν εξαφανιστεί, είχε δεχθεί μια κλήση στο Viber. Μετά από αυτή την κλήση, φέρεται να έφυγε από το σπίτι της «χαρούμενη», σύμφωνα με την κατάθεση του δικηγόρου της οικογένειας, κ. Ντούγκα. Ήταν η κλήση αυτή η αρχή του τέλους; Αυτό το τηλεφώνημα αποτελεί ένα από τα κεντρικά ερωτήματα της υπόθεσης, καθώς κανείς δεν γνωρίζει ποιος ήταν στην άλλη άκρη της γραμμής.

Οι ανατριχιαστικές μαρτυρίες: Ένα αίνιγμα που πυκνώνει

Με την υπόθεση να προβάλλεται στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, άρχισαν να εμφανίζονται μαρτυρίες που έκαναν το θρίλερ ακόμα πιο σκοτεινό. Μία από τις πιο σημαντικές μαρτυρίες ήρθε από ένα άτομο που ισχυρίστηκε ότι είδε την Άρτεμη μία ημέρα μετά την εξαφάνισή της, σε μία παραλία κοντά στο Κορωπί. Η μάρτυρας ανέφερε ότι η Άρτεμις καθόταν σε ένα κιόσκι και ότι η περιγραφή της ταίριαζε απόλυτα με τα ρούχα που φορούσε την ημέρα της εξαφάνισης. Η μαρτυρία αυτή, αν και δεν επιβεβαιώθηκε, έδωσε νέες διαστάσεις στην υπόθεση.

Ακολούθησαν και άλλες μαρτυρίες, με μία από τις πιο ανατριχιαστικές να προέρχεται από την Σουηδία. Μία γυναίκα, σύμφωνα με δήλωσή της, είδε την Άρτεμη στην Στοκχόλμη την περίοδο των Χριστουγέννων. Οι γονείς της 19χρονης, παρότι είχαν ελάχιστα στοιχεία, ταξίδεψαν μέχρι τη Σουηδία, με την ελπίδα ότι θα έβρισκαν την κόρη τους. Δυστυχώς, η συνάντηση με τη μάρτυρα δεν οδήγησε πουθενά.

artemis vasilis agnoeitai

Η οικογένεια της Άρτεμης έχει κατηγορήσει ανοιχτά την Αστυνομία για ολιγωρία και ρατσισμό«Δεχτήκαμε ρατσισμό από την Ασφάλεια του Κορωπίου. Ακόμη και η εξαφάνιση στην Ιντερπόλ είχε γίνει με λάθος στοιχεία», δήλωσε ο πατέρας της Άρτεμης, προσθέτοντας ότι η αστυνομία δεν έδειξε το ανάλογο ενδιαφέρον. Η οικογένεια στράφηκε και εναντίον του φιλικού περιβάλλοντος της 19χρονης, υποστηρίζοντας ότι κάποιοι από τους φίλους της «κρύβουν την αλήθεια» και διαρρέουν ψευδείς πληροφορίες ότι η Άρτεμις έχει βρεθεί.

Η αγωνία μιας οικογένειας: Η Ελπίδα πεθαίνει τελευταία

Για τους γονείς της Άρτεμης, ο χρόνος έχει σταματήσειΚάθε μέρα είναι ένας Γολγοθάςμια ατέλειωτη αναμονή. Ο πατέρας τηςμε δάκρυα στα μάτια, έχει απευθύνει διαρκώς εκκλήσεις προς την κόρη του: «Αν μας ακούς, αν επιτρέπεται, να μας πάρεις ένα τηλέφωνο ότι ζεις». Η ελπίδα τους ότι η κόρη τους είναι ζωντανή παραμένει ισχυρή. Δεν μπορούν να πιστέψουν ότι ένα παιδί που δεν είχε δείξει κανένα σημάδι προβλήματος, θα έφευγε έτσι, χωρίς να αφήσει πίσω του ίχνη. «Η κόρη μας χαμογελούσε, δεν έφυγε νευριασμένη από το σπίτι. Πιστεύουμε ότι την κόρη μας την αρπάξανε», δήλωσε.

Ένας παράγοντας που δυσκολεύει την υπόθεση είναι η έλλειψη ηλεκτρονικών ιχνών. Μετά από το τελευταίο στίγμα του κινητού της, το οποίο εντοπίστηκε στην ευρύτερη περιοχή της Παλλήνης, το τηλέφωνο της Άρτεμης απενεργοποιήθηκε. Αυτό έκανε την έρευνα ακόμα πιο δύσκολη, καθώς οι αρχές δεν είχαν πλέον κάποιο ηλεκτρονικό ίχνος για να την εντοπίσουν.

Οι θεωρίες: Από αυτοκτονία σε απαγωγή

Πολλές θεωρίες έχουν ακουστεί για την εξαφάνιση της Άρτεμης. Κάποιοι υποστήριξαν ότι ίσως έφυγε με τη θέλησή της. Ωστόσο, η οικογένεια το αρνείται κατηγορηματικά, καθώς η 19χρονη δεν είχε κανένα σοβαρό πρόβλημα και δεν είχε εκμυστηρευτεί σε κανέναν την πρόθεσή της να φύγει. Άλλοι μιλούν για απαγωγή, μια θεωρία που η οικογένεια υποστηρίζει, με βάση και την αινιγματική επιστολή που εστάλη στον δικηγόρο τους. Η επιστολή, που υπογράφεται από «άγνωστο», ισχυρίζεται ότι η Άρτεμις κρατείται παρά τη θέλησή της και καλεί την οικογένεια να σταματήσει να προβάλει την υπόθεση στα ΜΜΕ.

Επίσης, υπήρξε η θεωρία ότι το κορίτσι έπεσε θύμα εγκληματικής ενέργειας, με αποτέλεσμα την απώλεια της ζωής της. Ωστόσο, παρόλο που εξετάστηκαν διάφορα ενδεχόμενα, όπως η σορός που βρέθηκε σε βαλίτσα στα Βίλια, καμία θεωρία δεν αποδείχθηκε.

Η υπόθεση της εξαφάνισης της Άρτεμης Βασίλη παραμένει ένα άλυτο μυστήριο. Μια ιστορία που ξεκίνησε με την ελπίδα για μια δουλειά και τελείωσε με το κενό. Οι γονείς της, με τη βοήθεια δικηγόρων και δημοσιογράφων, δίνουν έναν αγώνα για να βρουν απαντήσεις, αλλά το αίνιγμα παραμένει. Η Άρτεμις, η 19χρονη από το Κορωπί, είναι σήμερα η πιο τρανή απόδειξη ότι η αλήθεια είναι πάντα εκεί έξω, κάπου κρυμμένη. Το μόνο που μένει είναι να συνεχιστεί ο αγώνας για να βγει στο φως.

Ποσό που…ζαλίζει: Αυτή είναι η συνολική περιουσία της Λιάνας Κανέλλη

0

Η Λιάνα Κανέλλη είναι μια από τις πιο δυναμικές γυναίκες στην Ελλάδα και, φυσικά, στον πολιτικό χώρο, με την ίδια να έχει δημιουργήσει τη δική της καριέρα μέσα, κυρίως, από τη δημοσιογραφία και την πολιτική.

Η ίδια, συγκινώντας εσχάτως με όσα είπε για το ότι υπέφερε από long covid, πρωτοεκλέχτηκε με το ΚΚΕ στη Α΄Αθήνας το 2000. Επανεκλέχτηκε το 2004, 2007 και 2009. Είναι μέλος των επιτροπών της Βουλής Θεσμών και Διαφάνειας, Εξωτερικών και Αμυνας καθώς και μέλος του Συμβουλίου της Ευρώπης και της Δυτικοευρωπαικής Ένωσης.

stigmiotypo othonis 2025 10 19 21.29.38

Εργάσθηκε τα τελευταία 35 χρόνια ως δημοσιογράφος σε εφημερίδες, περιοδικά, ραδιόφωνο και τηλεόραση. το 1997 ίδρυσε το περιοδικό NEMECIS. Αξίζει να σημειωθεί, δε, ότι ήταν η παρουσιάστρια, που πρώτη εκφώνησε δελτίο ειδήσεων στην ιδιωτική τηλεόραση μέσα από τη συχνότητα του Mega.

11 13

Έχει, επίσης, εκλεγεί μέλος διαφόρων Συνδικαλιστικών Δημοσιογραφικών οργάνων. Έχει βραβευθεί από πολλούς συλλόγους και οργανώσεις για την κοινωνική και αντιρατσιστική της δράση. Είναι μέλος της ΕΕΔΥΕ. Βιβλία της «ΣΤΟΧΑΣΜΟΙ», «ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΟΡΚΩΝ», «ΡΟΥΑΝΤΑ».

liana kaneli.jpg

Η βίλα για την οποία κατηγορήθηκε και η απάντησή της

Η Κανέλλη, επίσης, έχει κατηγορηθεί για τη βίλα, που κατέχει στην Εκάλη. (Επίσης δηλώνεται πως έχει στην κατοχή της και άλλα 8 ακίνητα) Η ίδια είχε δώσει τη δική της απάντηση προ ετών στο περιοδικό Crash, εξηγώντας πως αγόρασε το σπίτι από μια συμμαθήτρια της μητέρας της αντί 90 εκ. δραχμών με δάνειο:

«Αγόρασα το σπίτι από μία συμμαθήτρια της μητέρας μου ,που ήθελε να μετακομίσει. Το αγόρασα 90.000.000 δραχμές με δάνειo, το οποίο ξεχρέωσα τον περασμένο μήνα», λέει χαρακτηριστικά και στη συνέχεια κατηγορεί όσους συνδέουν τον τόπο διαμονής με την «ιδεολογία»:

liana1.png

Ποσό που…ζαλίζει: Αυτή είναι η συνολική περιουσία της Λιάνας Κανέλλη

«Ο τόπος του σπιτιού προδιαγράφει την πολιτική σκέψη; Δεν υπάρχει ΚΥΠατζής στο Πέραμα, καθίκι στο Κολωνάκι και σταλινικός στην Βουλιαγμένη;» αναρωτιέται και στη συνέχεια εξηγεί από που προήλθε το όνομα Εκάλη:

«Η Εκάλη, πήρε το όνομα της από μια γριά, καθώς ο Θησέας, πηγαίνοντας προς τον Μαραθώνα για να πιάσει τον ταύρο, βρήκε καταφύγιο στην καλύβα μιας γριάς, την οποία λέγανε Εκάλη. Η γριά του υποσχέθηκε πως θα έκανε θυσία για να πετύχει η αποστολή του και γυρνώντας ο Θησέας από τον Μαραθώνα, θέλησε να βρει και πάλι την γριά, η οποία όμως είχε πεθάνει. Προς τιμήν της ανήγειρε το ιερό του Εκάλειου Διός» εξηγεί η βουλευτής του ΚΚΕ.

Η Λιάνα Κανέλλη μπορεί να ανήκει στον πολιτικό χώρο, ωστόσο τα δάνεια, οι πιστωτικές κάρτες και τα χρέη είναι μέρος της ζωής της.

Η γνωστή δημοσιογράφος και πολιτικός είχε εξομολογηθεί πριν χρόνια στο «People»: «Έχω μια κάρτα , την οποία έχω για λόγους ανάγκης, για λόγους πρακτικούς, γιατί ανήκω σε εκείνους τους προνοητικούς που φωνάζουν πέντε χρόνια τώρα «Φυλαχτείτε, μαζευτείτε, κάντε άλλες ιεραρχήσεις». Εγώ αγαπάω τη θάλασσα, ψαρεύω και κατάφερα να έχω μια πλαστική βάρκα , πέντε μέτρα, την οποία πήρα μεταχειρισμένη από ένα δικηγόρο, δώρο στον εαυτό μου, για να μη με πει κανείς “σκαφάτη”. Και επειδή ξέρω από «θάλασσες» τον ορίζοντα της θάλασσας τον έβλεπα , τη μύριζα τη θάλασσα, την άκουγα και φώναζα»

Όπως είναι γνωστό η Λιάνα Κανέλλη έχει έναν γιο, ο οποίος είναι και ο μοναδικός της κληρονόμος.