Blog Σελίδα 11386

Υποψήφιος με τη ΝΔ ο Δημήτρης Καμπουράκης

0

Στο ψηφοδέλτιο της ΝΔ στα Χανιά θα συμπεριληφθεί ο γνωστός δημοσιογράφος Δημήτρης Καμπουράκης όπως δημοσίευσε το Politik

Από τα τηλεοπτικά στούντιο στη Βουλή

Η υποψηφιότητά του “κλείδωσε” προ ημερών, με αποτέλεσμα μετά τα στούντιο του Mega να προετοιμάζεται για τα έδρανα της Βουλής.

Μάλιστα έχει αυξημένες πιθανότητες εκλογής…

Ο Δημήτρης Καμπουράκης έχει γεννηθεί στα Χανιά στις 18 Ιουλίου του 1961 όπου και μεγάλωσε. Ο πατέρας του ήταν πυροσβέστης, ενώ η μητέρα του ασχολίοταν με τα οικιακά. Κατά τη διάρκεια της ζωής του, έχει μάζεψει ελιές κι έβγαλε το λάδι τους, έχει τρυγήσει αμπέλια, έχει πατήσει σταφύλια και με αυτά έκανε κρασί και τσικουδιά, φύτεψε πολλά κηπευτικά, περιποιήθηκε λουλούδια και αγάπησε τους κάκτους.

76ca4f3a7b3977225592fededb1ee31c

 

d0cd000b8cae66afff136d6679cca2a1

Αφού τελείωσε το σχολείο, μετακόμισε το 1978 στην Αθήνα για να σπουδάσει οικονομικά στην ΑΣΟΕ. ενώ από το 1986 εμπλέκεται ενεργά στη δημοσιογραφία. Το 1988 ξεκίνησε στην ΕΡΤ2, το 1992 μετεγγράφηκε στον ΑΝΤ1 και το 2005 στο Mega. Η πρώτη του εκπομπή που βγήκε στον αέρα, ήταν με τον τίτλο «Κοινωνία Ώρα 8», προάγγελος της εκπομπής του στο Mega «Κοινωνία Ώρα Mega”. Από το 2006 αποκτά και συμπαρουσιαστή, τον Γιώργο Οικονομέα, ενώ η εκπομπή μετονομάζεται σε «Κοινωνία Ώρα Mega”. Επίσης, έχει εργαστεί σε εφημερίδες, περιοδικά, ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς και έχει ασχοληθεί με το πολιτικό ρεπορτάζ για χρόνια. Διατηρεί επίσης στον ΒΗΜΑ FM το καθημερινό ραδιοφωνικό ένθετο “Μια σταγόνα ιστορία”, ενώ αρθρογραφεί τακτικά στο www.protagon.gr.

 

8276906c854c969c2cec997787bce867

Εκτός από τη δημοσιογραφία, με την οποία ασχολείται ενεργά μέχρι και σήμερα, έχει γράψει αρκετά βιβλία, αλλά αποποιείται την ιδιότητα του συγγραφέα. Αν τον ρωτήσει κάποιος για το λόγο που γράφει απαντάει: «για τη σωτηρία της ψυχής μου και για την πνευματική μου ισορροπία».

Το πρώτο του βιβλίο ήρθε το 1986, μόλις είχε ξεκινήσει τα πρώτα του βήματα στη δημοσιογραφία, και είχε τίτλο “Η υιοθεσία των ονείρων”. Ακολούθησε το 2001 το βιβλίο με τίτλο “Άγιος αγύρτης”, ένα λογοτεχνικό βιβλίο με ιστορικές αναφορές.Τον επόμενο ακριβώς χρόνο, εκδίδεται το βιβλίο του, που μιλά για τον Παπαφλεσσα και έχει τίτλο «Μια ιστορία». Ακολουθεί μια τριλογία με τίτλο «Μια σταγόνα ιστορία». Όπως φαίνεται κι από την επιλογή των θεμάτων των βιβλίων του, η ιστορία είναι ένα από τα αγαπημένα του θέματα.

Το πιο πρόσφατο βιβλίο έχει τίτλο «Γλυκειά μου Εμμανουέλα» και απευθύνεται στην κόρη του: «Άρχισα να γράφω αυτό το manual επιβίωσης και αξιοπρέπειας τη μέρα που η κόρη μου έφυγε από το σπίτι και το είπα manual φυσικά! Γιατί αν το έλεγα συμβουλές, θα μου έλεγε άντε πήγαινε», έχει αναφέρει σε συνέντευξή του. Έχει κάνει ένα γάμο από τον οποίο έχει αποκτήσει την Εμμανουέλα.

28e16fe6145033cebcc2d1fd210e7ab0

Πράγματα που δεν ξέρετε για τον δημοσιογράφο: 

1. Ως γνήσιος Κρητικός, επισκέφτεται συχνά την Κρήτη και είναι τρελαμένος μαζί της, με τη μουσική της και το φαγητό της. Ασχολείται επίσης με σαλιγκάρια.

2. Είναι γλετζές και κάνει συχνά σόκιν αστεία.

3. Του αρέσει το καλό φαγητό και το καλό ποτό.

4. Αγαπάει πολύ τα ταξίδια.

5. Έχει αδυναμία στο γυναικείο φύλο

6. Τα νότια προάστια είναι μια περιοχή που του αρέσει πολύ.

Χαρά Καφαντάρη: «Το μέλλον είναι στο χέρι μας»

0

«Πρώτος στόχος μας είναι η ανακούφιση των αδύναμων και μεσαίων κοινωνικών στρωμάτων, που σήκωσαν σε μεγάλο βαθμό το βάρος της κρίσης», τονίζει σε συνέντευξη που παραχωρεί στην Politik, η Χαρά Καφαντάρη.

Του Γ. Συμεωνίδη

Η βουλευτίνα Β’ Αθηνών του ΣΥΡΙΖΑ και πρόεδρος της Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου,  σημειώνει πως οι εφαρμοζόμενες πολιτικές πλέον θα είναι στην αρμοδιότητα της κυβέρνησης και όχι των δανειστών.

Υπογραμμίζει, επίσης, πως η σημερινή κυβέρνηση κράτησε όρθια την κοινωνία, αλλά υπάρχει πολύς δρόμος ακόμα μπροστά, κυρίως ως προς την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας.

Όσον αφορά την τραγωδία στο Μάτι, η κυρία Καφαντάρη δηλώνει σημαδεμένη από αυτή: «Δεν θα ξεχάσουμε. Η Δικαιοσύνη θα διερευνήσει σε βάθος το γεγονός. Το οφείλουμε στους αδίκως χαμένους συμπολίτες μας, αλλά και στη νέα γενιά να δημιουργήσουμε και να υλοποιήσουμε τέτοιες πολιτικές που δεν θα επιτρέψουν να ξαναγίνουν τα ίδια ποτέ». Σε σχέση με τη σύμπτυξη προοδευτικού μετώπου, η βουλευτίνα του ΣΥΡΙΖΑ προκρίνει τη δημιουργία ενός κοινωνικού μετώπου δυνάμεων από συγκεκριμένα κοινωνικά στρώματα, που μπορεί να οδηγήσουν και σε πολιτικές συμμαχίες.  Εκτιμά, εξάλλου, πως όταν έρθει η συμφωνία των Πρεσπών στο ελληνικό Κοινοβούλιο για κύρωση θα υπερψηφισθεί και μας προτρέπει με νόημα για τις απειλές Καμμένου να μην κρίνουμε τα πράγματα στατικώς, αφού όλα εξελίσσονται.

«Έκλεισε ένα γκρίζο κεφάλαιο»

-Με δεδομένους τους δύσκολους δημοσιονομικούς στόχους και για τη μεταμνημονιακή περίοδο και τη δύσκολη διεθνή συγκυρία με την κρίση στην Τουρκία κι όχι μόνο, πόσο εφικτό είναι να εφαρμοστούν κοινωνικές πολιτικές που να ευνοούν την πολύπαθη μεσαία τάξη;

«Βιώνουμε ιστορικές στιγμές για την πατρίδα μας. Ένα γκρίζο κεφάλαιο της σύγχρονης ελληνικής Ιστορίας έκλεισε. Μετά από μια οκταετία δύσκολων και για πολλούς επώδυνων μνημονιακών πολιτικών, μπορούμε πλέον ως λαός να αναπνέουμε πιο ελεύθερα και να ατενίζουμε το μέλλον μας με αισιοδοξία.

Οι εφαρμοζόμενες πολιτικές πλέον θα είναι στην αρμοδιότητα της κυβέρνησης και όχι των δανειστών. Οι δεσμεύσεις, οι στόχοι, η πορεία των δεικτών της οικονομίας, που έχουμε αναλάβει, ισχύουν και θα τηρηθούν. Η διαφορά ποια είναι; Κάθε εφαρμοζόμενη πολιτική δεν θα είναι υπό την έγκριση των δανειστών, όπως μέχρι σήμερα.

Το μέλλον, λοιπόν, είναι στο χέρι μας. Μέσα σε σφικτό δημοσιονομικό περιβάλλον, πρώτος στόχος μας είναι η ανακούφιση των αδύναμων και μεσαίων κοινωνικών στρωμάτων, που ειδικά οι τελευταίοι, σήκωσαν σε μεγάλο βαθμό το βάρος της κρίσης. Πολιτικές στο επίπεδο της εργασίας, της φορολογίας, των ασφαλιστικών εισφορών για μερίδα ελεύθερων επαγγελματιών, είναι από τις πρώτες κινήσεις της κυβέρνησης από σήμερα. Ο Πρωθυπουργός θα κάνει σχετικές εξαγγελίες από το βήμα της ΔΕΘ το Σεπτέμβριο, τις οποίες και αναμένουμε».

-Ένα μήνα περίπου μετά από την τραγωδία στο Μάτι οι πολίτες παραμένουν ακόμα στο σκοτάδι για το ποιος ευθύνεται για τους δεκάδες νεκρούς. Πέρα από τις αντικειμενικές, υπάρχουν και υποκειμενικές ευθύνες που βαρύνουν πολιτικά πρόσωπα;

«Η ανείπωτη τραγωδία στο Μάτι μάς έχει σημαδέψει όλους. Βιώσαμε και βιώνουμε ένα εθνικό πένθος. Ο Πρωθυπουργός δεσμεύτηκε για έρευνα σε βάθος και απόδοση ευθυνών, όποιων και όπου υπάρχουν. Δεν θα ξεχάσουμε. Η δικαιοσύνη θα διερευνήσει σε βάθος το γεγονός. Το οφείλουμε στους άδικα χαμένους συμπολίτες μας, αλλά οφείλουμε και στη νέα γενιά να δημιουργήσουμε και να υλοποιήσουμε τέτοιες πολιτικές, που δεν θα επιτρέψουν να ξαναγίνουν τα ίδια ποτέ.

Η τραγωδία στο Μάτι, πέραν όποιων ευθυνών ή αστοχιών αποδειχθούν μετά από έρευνα σε βάθος, αναδεικνύει δύο μεγάλα ζητήματα. Την ανάγκη άλλου μοντέλου ανάπτυξης και σχεδιασμού των πόλεων, μακριά από παρανομίες, πελατειακές σχέσεις και αυθαιρεσίες και την ανάγκη προσαρμογής του σχεδιασμού των πόλεων στο μεγάλο πλανητικό ζήτημα της επελαύνουσας κλιματικής αλλαγής, που τα ακραία καιρικά φαινόμενα αποτελούν συνέπειά της. Για το λόγο αυτό και ο πρωθυπουργός “συμβουλεύτηκε” επιστήμονες του χώρου των φυσικών επιστημών και φυσικών καταστροφών και ανακοίνωσε τη δημιουργία διεθνούς επιτροπής υπό τον γνωστό και ειδικό στις πυρκαγιές, διεθνούς κύρους επιστήμονα Γκόλνταμερ για διερεύνηση των αιτιών της φονικής πυρκαγιάς. Παράλληλα ανακοίνωσε την αναγκαία, εδώ και καιρό, αναβάθμιση της πολιτικής προστασίας με τη δημιουργία της Εθνικής Υπηρεσίας Διαχείρισης Εκτάκτων Αναγκών».

«Ο κόσμος καταλαβαίνει»

-Προλαβαίνει η κυβέρνηση να ανατρέψει το αρνητικό κλίμα και πού το αποδίδετε αυτό;

«Ο κόσμος καταλαβαίνει. Γνωρίζει ότι παραλάβαμε μια χώρα το 2015 στα όρια της χρεοκοπίας, με ανεργία 27%, με ελλείμματα, σε διαρκή ύφεση χρόνια και καταφέραμε με την υπομονή και τις θυσίες του ελληνικού λαού, να μιλάμε σήμερα για έξοδο από τα Μνημόνια, με την οικονομία να ανακάμπτει, με τη χώρα να αναβαθμίζεται γεωπολιτικά στην ασταθή περιοχή της Αν. Μεσογείου, με την ανεργία να μειώνεται και γενικότερα με την κοινωνία όρθια, όπως δεσμευτήκαμε στις εκλογές του Σεπτέμβρη του 2015. Δεν αρκούν όμως αυτά. Έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας να διανύσουμε.

Να προχωρήσουμε στην παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας. Να ενισχύσουμε την εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας, να θεμελιώσουμε ένα σύγχρονο κράτος, μια προσαρμοσμένη στα σύγχρονα ευρωπαϊκά δεδομένα δημόσια διοίκηση και βέβαια να εμβαθύνουμε το κοινωνικό κράτος.

Έχουμε μπροστά μας ένα χρόνο μέχρι τις εκλογές του 2019 και στις νέες μεταμνημονιακές συνθήκες θα προχωρήσουμε αποφασιστικά στα παραπάνω».

«Στις εκλογές με το νέο κυβερνητικό σχήμα»

-Τι χαρακτηριστικά πρέπει να έχει το νέο κυβερνητικό σχήμα και πρέπει να υπάρξουν ανοίγματα και σε πρόσωπα της ευρύτερης Κεντροαριστεράς;

«Όπως αναφέρεται, άμεσα θα υπάρξει κυβερνητικός ανασχηματισμός. Πέραν του ότι, το πότε, το πώς και τα όποια άτομα είναι ευθύνη του πρωθυπουργού, μέσα βέβαια από συλλογικές διαδικασίες, το νέο κυβερνητικό σχήμα θα οδηγήσει τη χώρα στις εκλογές του 2019. Στις νέες μεταμνημονιακές συνθήκες η ευθύνη όλων μας και όλων των πολιτικών δυνάμεων είναι μεγάλη. Το χτίσιμο της Ελλάδας του μέλλοντος απαιτεί στήριξη κοινωνικών και αναπτυξιακών πολιτικών. Είναι θεμιτό η όποια κυβερνητική πλειοψηφία να ζητά διεύρυνση, ειδικά από τον όμορο χώρο της κεντροαριστεράς. Το ζητούμενο όμως είναι η δημιουργία ενός κοινωνικού μετώπου δυνάμεων από συγκεκριμένα κοινωνικά στρώματα, που μπορεί να οδηγήσουν και σε πολιτικές συμμαχίες».

-Πόσο φοβάστε πρόωρη πτώση της κυβέρνησης εξαιτίας της συμφωνίας των Πρεσπών; Πώς αξιολογείτε τη σχετική απειλή του Πάνου Καμμένου;

«Για να έρθει η συμφωνία των Πρεσπών στη Βουλή, απαιτείται ένα χρονοδιάγραμμα ενεργειών και πρώτα από όλα το δημοψήφισμα στη γείτονα χώρα στις 30 Σεπτεμβρίου. Εκτιμώ ότι όταν έρθει η συμφωνία στο ελληνικό κοινοβούλιο για κύρωση θα υπερψηφισθεί, διότι εκεί ο κάθε βουλευτής θα ψηφίσει με βάση τη συνείδησή του και την ευθύνη, που πρέπει να τον χαρακτηρίζει, σχετικά με την πορεία και το συμφέρον της πατρίδας. Μην κρίνουμε τα πράγματα στατικά, όλα εξελίσσονται».

Δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα Politik την Παρασκευή 24 Αυγούστου 2018

Ο Πολάκης δημοσίευσε την γνωμάτευση με την οποία αποφυλακίστηκε ο Άρης Φλώρος

0

Μέσω ανάρτησής του στο Facebook ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας, Παύλος Πολάκης, αναφέρεται στην υπόθεση της αποφυλάκισης του καταδικασμένου για την υπόθεση της Energa, Άρη Φλώρου και δίνει στη δημοσιότητα το έγγραφο με το οποίο πιστοποιήθηκε η αναπηρία του.

Σύμφωνα με τον Παύλο Πολάκη, ο οποίος αναφέρει πως έχει τη σχετική γνωμάτευση στα χέρια του, η απόφαση του Κέντρου Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕ.Π.Α.) που προσδιόρισε το ποσοστό αναπηρίας του Άρη Φλώρου, αποτελεί «γνωμάτευση κατά παραγγελία».

Μάλιστα ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας τονίζει πως αυτοί που έδωσαν τη γνωμάτευση θα τιμωρηθούν.

Η ανάρτηση του Παύλου Πολάκη:

“Πριν λιγο ήρθε στα χέρια μου η γνωμάτευση με την οποια αποφυλακίστηκε το λαμόγιο που ακούει στο όνομα ΦΛΩΡΟΣ !!!!

Δεν μιλησα δυο μέρες αφενός γιατι ειμαι σε τριήμερες ” διακοπές”,αφετέρου γιατι ήθελα να δω τι συμβαίνει .
Μετα απο αυτο θα πω μια κουβέντα μόνο !!!

Αυτά τα λαμόγια που έδωσαν τέτοιες γνωματεύσεις σε εναν ΑΠΑΤΕΩΝΑ ,39 ετών για να του αθροίσουν ποσοστό αναπηρίας 70% θα ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ !!!!!

Πρωτοετής Φοιτητης της Ιατρικης καταλαβαίνει πως αυτά ειναι γνωμάτευση κατα παραγγελία προφανως με αντάλλαγμα ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΩ ΠΛΗΡΩΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΛΕΩ !!!

ΠΙΣΩ ΤΣΟΓΛΑΝΙΑ ,δεν βάλαμε το κεφάλι μας στο ντορβά για να “καθαρίζετε” εσείς τους εγκληματίες και τους απατεώνες που ήπιαν το αίμα του ελληνικού λαού !!!”

Νίνο Ξυπολυτάς: «Μαμά, μπαμπά, σας ευχαριστώ που με κάνατε ένα τέρας»

0

Διάθεση για εξομολογήσεις είχε ο Νίνο Χυπολυτάς. Ο τραγουδιστής o οποίος είναι πατέρας δύο παιδιών ανέβασε στον λογαριασμό του στο Instagram μια φωτογραφία με την μητέρα του να τον κρατάει αγκαλιά λίγο μετά τη γέννησή του την οποία συνόδεψε με ένα μήνυμα αγάπης για τους γονείς του.

Έγραψε λοιπόν στη λεζάντα: Ότι είσαι, όπως και αν είσαι, όπως σκέφτεσαι, ό,τι αναμνήσεις έχεις από τα παιδικά σου χρόνια, όλα αυτά έρχονται από το πώς σε μεγάλωσαν οι γονείς σου. Ό,τι θα κάνεις από εδώ και πέρα μεγάλε, είναι καθαρά δικό σου θέμα, παίρνεις τις ευθύνες σου, κάνεις αυτό που σου λέει η ψυχή σου. Φτιάχνεις καθημερινά τις αναμνήσεις που θα έχεις στο μέλλον.
Μαμά μου, Μπαμπά μου, σας ευχαριστώ που με κάνατε ένα «τέρας». Δεν φοβάμαι καμία κατάσταση κανέναν και τίποτα. Είμαι έτοιμος για όλα. Και είμαι απόλυτα ευτυχισμένος για αυτό. Μπορώ να διαχειριστώ οποιαδήποτε κατάσταση. Τα ίδια θα προσπαθήσω να μάθω στα παιδιά μου. Είστε οι καλύτεροι γονείς που θα μπορούσα να έχω. #mother #father #parents #love #family#familia #son #don.

GG365 —————Ότι είσαι,οπως κιαν είσαι,οπως σκέφτεσαι,οτι αναμνήσεις έχεις απο τα παιδικά σου χρόνια,όλα αυτά έρχονται απο το πώς σε μεγαλώσαν οι γονείς σου.Οτι θα κάνεις απο δώ και πέρα μεγάλε,είναι καθαρά δικό σου θέμα,παίρνεις τις ευθύνες σου,κάνεις αυτό που σου λέει η ψυχή σου.Φτιάχνεις καθημερινά τις αναμνήσεις που θα έχεις στο μέλλον. Μαμά μου,Μπαμπά μου,σας ευχαριστώ που με κάνατε ένα «τέρας». Δεν φοβάμαι καμία κατάσταση κανέναν και τίποτα.Είμαι έτοιμος για όλα.Και είμαι απόλυτα ευτυχισμένος για αυτό.Μπορώ να διαχειριστώ οποιαδήποτε κατάσταση. Τα ίδια θα προσπαθήσω να μάθω στα παιδιά μου. Είστε οι καλύτεροι γονείς που θα μπορούσα να έχω.#mother #father #parents #love #family #familia #son #don

A post shared by Nino Xypolitas (@ninoxypolitas) on

«Πού θα πάνε αυτά τα παιδιά όταν πεθάνουμε;» – Συγκλονίζει το μήνυμα Ελληνίδας μητέρας με αυτιστικό παιδί

0

Δραστικές αλλαγές στο πώς αντιμετωπίζει η πολιτεία τα αυτιστικά παιδιά ζητά μέσω συγκλονιστικής ανάρτησής της στη σελίδα της στο Facebook μια Ελληνίδα μητέρα.

Με βουρκωμένα τα μάτια, η μητέρα διηγείται σχεδόν καθημερινά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει μέσα από αναρτήσεις στη σελίδα “Η ζωή μου με τον Γιάννη” που δείχνουν την ωμή πραγματικότητα της καθημερινότητας που βιώνει με το αυτιστικό παιδί της στην Ελλάδα.

Μεταξύ άλλων, η μητέρα ζητά να σταματήσει η γραφειοκρατία και να δημιουργηθούν δομές που θα εξασφαλίζουν την φροντίδα των αυτιστικών παιδιών μετά την ηλικία των 18 ετών.

Αναλυτικά, το μήνυμα της μητέρας και το σπαρακτικό βίντεο, το οποίο μέσα σε λίγα 24ωρα απέκτησε εκατοντάδες χιλιάδες προβολές και έγινε viral:

«Η πραγματική εικόνα του αυτισμού!
Το ξέρω ότι πολλοί θα πέσουν να με φάνε αλλά αυτή είναι η αληθινή εικόνα.
Είμαστε σε απόγνωση όλοι οι γονείς αυτιστικών παιδιών τις περισσότερες μέρες.
Τις υπόλοιπες απλά ζούμε όπως μπορούμε.
Πρέπει να αλλάξει κάτι. Τι θα τα κάνουμε αυτά τα παιδιά όταν πεθάνουμε; Που θα πάνε;
Δεν θέλω υποσχέσεις πριν από τις εκλογές.
Θέλω πραγματικές αλλαγές.
Θέλω να σταματήσει η γραφειοκρατία για εμάς.
Θέλω ένα γ@μημένο νούμερο που μ´αυτό ο κάθε Γιάννης να έχει:
– Επίδομα αναπηρίας
– Απαλλαγή από στρατό
– Έκπτωση στα ΜΜΜ
Θέλω να γίνουν δομές για ενήλικες αυτιστικούς. Που να μένουν εκεί μετά τα 18.
Τα θέλω αυτά και θα συνεχίσω αυτή τη σελίδα μέχρι ν´αλλάξει αυτή η χώρα απέναντι στους αυτιστικούς».

O Άγιος Παΐσιος διδάσκει: «Η γκρίνια είναι κατάρα»

0

Τους γκρινιάρηδες επιτιμά και προσπαθεί να επαναφέρει στην τάξη ο Άγιος Παΐσιος, μέσα από τις διδαχές και τις παραινέσεις του.

Κάποτε, λοιπόν, τον είχαν ρωτήσει: «Γέροντα, πού οφείλεται η γκρίνια και πώς μπορείς να την αποφύγεις;».

Τότε ο Άγιος Παΐσιος απάντησε:

– Στην κακομοιριά οφείλεται και με την δοξολογία την κάνει κανείς πέρα. Η γκρίνια γεννά γκρίνια και η δοξολογία γεννά δοξολογία.

Όταν δεν γκρινιάζη κανείς για μια δυσκολία που τον βρίσκει, αλλά δοξάζη τον Θεό, τότε σκάζει ο διάβολος και πάει σε άλλον που γκρινιάζει , για να του τα φέρη όλα ανάποδα. Γιατί, όσο γκρινιάζει κανείς, τόσο ρημάζει. Μερικές φορές μας κλέβει το ταγκαλάκι και μας κάνει να μη μας ευχαριστή τίποτε, ενώ μπορεί κανείς όλα να τα γλεντάη πνευματικά με δοξολογία και να έχει την ευλογία του Θεού. Να, ξέρω κάποιον εκεί στο Όρος που, αν βρέξη και του πης «πάλι βρέχει », αρχίζει : «Να, όλο βρέχει, θα σαπίσουμε από την πολλή υγρασία». Αν μετά από λίγο σταματήση η βροχή και του πης «ε, δεν έβρεξε και πολύ», λέει: «Ναι, βροχή ήταν αυτή; Θα ξεραθή ο τόπος…;».

Και δεν μπορεί να πει κανείς ότι δεν είναι καλά στο μυαλό, αλλά συνήθισε να γκρινιάζη. Να είναι λογικός και να σκέφτεται παράλογα!

Η γκρίνια έχει κατάρα. Είναι σαν να καταριέται ο ίδιος ο άνθρωπος τον εαυτό του, οπότε μετά έρχεται η οργή του Θεού. Στην Ήπειρο γνώριζα δύο γεωργούς . Ο ένας ήταν οικογενειάρχης και είχε ένα-δυό χωραφάκια και εμπιστευόταν τα πάντα στον Θεό. Εργαζόταν όσο μπορούσε, χωρίς άγχος. «Θα κάνω ό,τι προλάβω», έλεγε.

Μερικές φορές άλλα δεμάτια σάπιζαν από την βροχή ,γιατί δεν προλάβαινε να τα μαζέψη, άλλα του τα σκόρπιζε ο αέρας, και όμως για όλα έλεγε «δόξα Σοι ο Θεός» και όλα του πήγαιναν καλά. Ο άλλος είχε πολλά κτήματα, αγελάδες κ.λ.π. ,δεν είχε και παιδιά. Αν τον ρωτούσες «πώς τα πας;» , «άστα, μην τα ρωτάς» , απαντούσε. Ποτέ δεν έλεγε «δόξα Σοι ο Θεός», όλο γκρίνια ήταν.

Και να δήτε, άλλοτε του ψοφούσε η αγελάδα, άλλοτε του συνέβαινε το ένα, άλλοτε το άλλο. Όλα τα είχε, αλλά προκοπή δεν έκανε.

Για αυτό λέω, η δοξολογία είναι μεγάλη υπόθεση. Από μας εξαρτάται ,αν γευθούμε ή όχι τις ευλογίες που μας δίνει ο Θεός. Πώς όμως να τις γευθούμε, αφού ο Θεός μας δίνει λ.χ. μπανάνα και εμείς σκεφτόμαστε τι καλύτερο τρώει ο τάδε εφοπλιστής; Πόσοι άνθρωποι τρώνε μόνον ξερό παξιμάδι, αλλά μέρα-νύχτα δοξολογούν τον Θεό και τρέφονται με ουράνια γλυκύτητα ! Αυτοί οι άνθρωποι αποκτούν μια πνευματική ευαισθησία και γνωρίζουν τα χάδια του Θεού. Εμείς δεν τα καταλαβαίνουμε, γιατί η καρδιά μας έχει πιάσει γλίτσα και δεν ικανοποιούμαστε με τίποτε. Δεν καταλαβαίνουμε ότι η ευτυχία είναι στην αιωνιότητα και όχι στην ματαιότητα.

[askitikon]

Ο Μικρός Παναγιωτάκης που πάλεψε με τον καρκίνο δεν τα κατάφερε – Λύγισε ο Γιάννης Σερβετάς

0

Παρότι πάλεψε σκληρά μέχρι την τελευταία στιγμή, ο μικρός Παναγιώτης Γ. Μπούφας, μόλις 5 χρονών, από το Σχινοχώρι Άργους, τελικά δεν κατάφερε να νικήσει τον ανελέητο καρκίνο.

15 ολόκληρους μήνες, ο μικρός Παναγιώτης μπαινόβγαινε σε κλινικές Ελλάδας και Αγγλίας, έχοντας στο πλευρό του την οικογένειά του αλλά και την κοινωνία όλης της Αργολίδας καθώς και της υπόλοιπης Ελλάδας .

Δείτε την έκκληση του Γιάννη Σερβετά τον Φεβρουάριο του 2018:

Ο Παναγιώτης, μας έχει ανάγκη… έλατε να κάνουμε ένα ντου όοοοοολοι μαζί να βοηθήσουμε το παιδί.

Ότι και όσο μπορεί ο καθένας μας.

Έστω και με μια κοινοποίηση.

Μεταξύ εκείνων οι οποίοι στήριξαν τον Παναγιώτη ήταν και ο Γιάννης Σερβετάς, που, με το άκουσμα της είδησης ξέσπασε σε κλάματα.

Σαλβίνι: «Μπορούν να συλλάβουν εμένα αλλά δεν θα σταματήσουν την αλλαγή που θέλουν 60 εκατ. Ιταλοί»

0

Ερευνα σε βάρος του υπουργού Εσωτερικών και γραμματέα της Λέγκα, Ματτέο Σαλβίνι, πραγματοποιεί η εισαγγελία του Ακράγαντα, αναφορικά με τη στάση του στην υπόθεση του πλοίου Diciotti και την άρνησή του να αποβιβαστούν οι μετανάστες, στο λιμάνι της Κατάνης.

Oπως μετέδωσαν τα ιταλικά Μέσα Ενημέρωσης, οι κατηγορίες φέρονται να είναι στέρηση ατομικής ελευθερίας, κατάχρηση εξουσίας και παράνομη σύλληψη.

Η έρευνα θα πρέπει να συνεχιστεί από ειδικό τομέα της εισαγγελίας του Παλέρμο, αρμόδιο για τυχόν αδικήματα του πρωθυπουργού και υπουργών, όπως προβλέπει ο νόμος.

Αν τελικά οι δικαστικοί αποφασίσουν ότι θα πρέπει να υπάρξει παραπομπή σε δίκη, αυτή θα μπορέσει να πραγματοποιηθεί μόνον αν δοθεί το σχετικό «ελεύθερο», από το κοινοβούλιο της Ρώμης.

Σαλβίνι: Ας με συλλάβουν

Σχολιάζοντας την είδηση, ο ίδιος Σαλβίνι δήλωσε, μεταξύ των άλλων:

«Μπορούν να συλλάβουν εμένα, αλλά δεν θα σταματήσουν την αλλαγή που θέλουν εξήντα εκατομμύρια Ιταλοί. Θα είναι πολύ δύσκολο να τα καταφέρουν». «Ας έλθουν να με πάρουν, τους περιμένω», είπε ο επικεφαλής της Λέγκα, τονίζοντας ότι «δεν διεξάγεται καμία έρευνα σε βάρος όσων ευθύνονται για την κατάρρευση της γέφυρας στην Γένοβα, αλλά οι εισαγγελείς ασχολούνται με εμένα», είπε ο Σαλβίνι.

Τόνισε, δε, ότι «η Ευρώπη απέδειξε ότι είναι κάτι το απεχθές» και ότι «δεν αξίζει τα χρήματα της Ιταλίας».

Ο Ιταλός υπουργός Εσωτερικών και αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, δήλωσε ότι το θέμα των μεταναστών και προσφύγων που βρίσκονται στο πλοίο Diciotti λύθηκε, και ότι θα γίνουν δεκτοί στην Αλβανία, σε δομές των Καθολικών Επισκόπων στην Ιταλία, και σε άλλες δυο χώρες.«Το ιταλικό κράτος δέχθηκε επτακόσιες χιλιάδες μετανάστες και πρόσφυγες. Τώρα φτάνει», υπογράμμισε ο Ματτέο Σαλβίνι.

Η εφημερίδα Avvenire, των Καθολικών Επισκόπων Ιταλίας, γράφει στην διαδικτυακή της έκδοση ότι η αποβίβαση των μεταναστών από το Diciotti θα πραγματοποιηθεί πολύ σύντομα.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ναύπλιο: Bανδάλισαν το άγαλμα του Καποδίστρια

0

Άγνωστοι δράστες βανδάλισαν για ακόμη μια φορά το άγαλμα του Πρώτου Κυβερνητη της Ελλάδος Ι. Καποδίστρια στο Ναύπλιο. Δεν είναι η πρώτη φορά που το άγαλμα που κοσμεί την ομώνυμη κεντρική πλατεία του Ναυπλίου πέφτει θύμα ανεγκέφαλων.

Συγκεκριμένα οι δράστες έσπασαν τα δάκτυλα του δεξιού χεριού, πράξη που κατά το παρελθόν έχει ξαναγίνει αρκετές φορές, με τον δήμο να αποκαθιστά κάθε φορά τις φθορές.

Το άγαλμα του Καποδίστρια στήθηκε στην ομώνυμη πλατεία του Ναυπλίου το 1933. Είναι έργο του μεγάλου γλύπτη Μιχάλη Τόμπρου. Το 1947, το δάκτυλο είχε σπάσει πρώτη φορά από ένα παιδί, ενώ για μια ακόμα φορά, έσπασε την δεκαετία του ’80. Μόλις το Σεπτέμβριο του 2017 έγινε η τελευταία επιδιόρθωση.

0925e6b25437f479c7e6d11ad4c9e833ad100caf77b16b223d144e3caf88b2d18ca574501e55615b6e2fabbf07d793d7501ff3e1232c60410a1fd57cdb25594d

Μάνεσης: «Το πρωί δεν είχα να πληρώσω το νοίκι και το βράδυ γύρισα σπίτι με μερικές χιλιάδες δραχμές παραπάνω»

0

Ο Νίκος Μάνεσης σε συνέντευξη του στο TV Έθνος και στον Άκη Φωτόπουλο μιλά για τη νέα σεζόν στον Alpha, τη ζωή του με τη Φαίη Μαυραγάνη και φέρνει στο μυαλό του την πιο ευχάριστη στιγμή της επαγγελματικής του διαδρομής που βίωσε πολύ έντονα…

manesis2

«Η πιο ευχάριστη στιγμή συνέβη όταν ήμουν δημοσιογράφος στον ΑΝΤ1. Το ωράριο ήταν πολύ σκληρό και δεν μπορούσα να έχω μια δεύτερη ή τρίτη δουλειά. Και κάποια στιγμή ο Μίνωας Κυριακού, θέλοντας να με κρατήσει στην επιχείριση του, μου έκανε μια πολύ καλή οικονομική πρόταση που μου έλυσε το οικονομικό μου πρόβλημα σε μια στιγμή. Ξεκίνησα ένα πρωί χωρίς να έχω χρήματα στην τσέπη να πληρώσω το νοίκι και το βράδυ γύρισα σπίτι μου πλουσιότερος κατά αρκετές χιλιάδες δραχμές και κατακτώντας τότε μια εκπομπή», αναφέρει ο Νίκος Μάνεσης.