Τυχερό στάθηκε ένα ζευγάρι κατοίκων της Ξάνθης όταν η βροχή μετεωριτών κατά η διάρκεια της βόλτας τους κοντά στην Παλιά Πόλη της Ξάνθης, κόντεψε να τους τραυματίσει.
Το ζευγάρι παρακολούθησε έκπληκτο το σπάνιο φαινόμενο με τα αντικείμενα που έπεφταν από τον ουρανό και πέρασε τις επόμενες τρεις ώρες ψάχνοντας στην περιοχή του Κόσυνθου, για να δουν τι ήταν αυτά.
Τελικά, η αναζήτησή τους έφερε στο φως τρία κομμάτια από βράχους που ήταν καμμένοι και ο ένας από αυτούς είχε βάρος 12-13 κιλών.
Ο συγκεκριμένος βράχος είχε σχηματίσει έναν κρατήρα διαμέτρου 50 εκατοστών στο σημείο της πτώσης και πρέπει να είχε σπάσει πέφτοντας, καθώς τα άλλα δύο κομμάτια ήταν μικρότερα.
ΗΠΑ, Αυστραλία, Ιταλία, Ελβετία, Σλοβακία, Βουλγαρία, Τσεχία, Αυστρία, Πολωνία, Ουγγαρία και Ισραήλ αρνούνται να υπογράψουν το σύμφωνο για τη μετανάστευση του ΟΗΕ.
Η Βουλγαρία δεν θα υπογράψει τη συμφωνία των Ηνωμένων Εθνών για τη διαχείριση των παγκόσμιων μεταναστευτικών ροών, ενώ δεν θα συμμετάσχει στη διάσκεψη κατά την οποία η συμφωνία αυτή θα εγκριθεί επίσημα την ερχόμενη εβδομάδα στο Μαρόκο, αποφάσισε σήμερα η κεντροδεξιά κυβέρνηση.
Επιπλέον, η κυβέρνηση δήλωσε ότι θα τηρήσει αποχή σε μια ψηφοφορία η οποία θα ακολουθήσει στη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ προκειμένου να επικυρωθεί η συμφωνία, η οποία έχει ήδη εγκριθεί.
Τουλάχιστον άλλες πέντε χώρες της ΕΕ, περιλαμβανομένης της Ουγγαρίας, της Τσεχίας, της Πολωνίας και της Σλοβακίας, έχουν ήδη απορρίψει τη συμφωνία – μια ένδειξη του πώς η Ένωση γίνεται όλο και πιο περιοριστική στην αποδοχή προσφύγων και μεταναστών μετά μια απότομη άνοδο στις αφίξεις το 2015.
«Σε αυτό το στάδιο η βουλγαρική κυβέρνηση πιστεύει πως η απόφαση να μην υπογράψει την Παγκόσμια Σύμβαση για την Ασφαλή, Ομαλή και Νόμιμη Μετανάστευση, προστατεύει στον μέγιστο βαθμό τα συμφέροντα της χώρας και των πολιτών της», αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Το σύμφωνο, που αντιμετωπίζει ζητήματα όπως η προστασία των ανθρώπων που μεταναστεύουν, η ενσωμάτωσή τους σε νέες χώρες και η επιστροφή τους στις πατρίδες τους, εγκρίθηκε τον Ιούλιο και από τα 193 μέλη εκτός των Ηνωμένων Πολιτειών, που αποχώρησαν πέρυσι.
Ακολούθησε τη μεγαλύτερη εισροή μεταναστών στην Ευρώπη από την εποχή του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου – πολλοί έφυγαν για να γλιτώσουν από συγκρούσεις στη Μέση Ανατολή και αλλού.
Το θέμα έχει προκαλέσει κυβερνητική κρίση στο Βέλγιο, η Αυστρία έχει πει ότι δεν θα υπογράψει και η αντίθεση του υπουργού Εσωτερικών της Ιταλίας, του Ματέο Σαλβίνι, έχει δημιουργήσει αμφιβολίες για την υποστήριξη της Ρώμης.
Στην Ολλανδία, πρόσφατη δημοσκόπηση έδειξε πως το 41% των ερωτηθέντων τάσσονται κατά της υπογραφής του συμφώνου έναντι 34% που τάσσονται υπέρ.
Εκτός ΕΕ, η Αυστραλία έχει πει επίσης ότι δεν θα υπογράψει το σύμφωνο.
Nέα κακοκαιρία προσεχώς. Όπως προβλέπει ο μετεωρολόγος Γιώργος Τσατραφύλλιας, βροχή αναμένονται στην Αθήνα την Παρασκευή το απόγευμα.
Σύμφωνα με ανάρτησή του στο facebook, ο Γιώργος Τσατραφύλλιας προβλέπει πτώση της θερμοκρασίας έως και 10 βαθμούς ενώ την Παρασκευή πάνω από 8 περιοχές θα βρεθούν στη δίνη της κακοκαιρίας με ισχυρές βροχές και καταιγίδες. Πότε ξεκινούν οι βροχές στην Αθήνα.
Αποκομένο χαμηλό στη μέση τροπόσφαιρα φέρνει λασποβροχές και πτώση της θερμοκρασίας μέχρι 10 βαθμούς το επόμενο διήμερο. Πιο αναλυτικά:
Πέμπτη 9/5:
-Βροχές και καταιγίδες στις περισσότερες περιοχές πιο ισχυρές σε Βοιωτία, Φθιώτιδα, Θεσσαλία, κεντρική Μακεδονία, Εύβοια, δυτική Κρήτη.
-Πτώση θερμοκρασίας 4-5 βαθμούς
-Αφρικανική σκόνη από την Πελοπόννησο και νοτιότερα.
Παρασκευή 10/5:
-Βροχές και καταιγίδες στις περισσότερες περιοχές πιο ισχυρές σε Βοιωτία, Φθιώτιδα, Θεσσαλία, κεντρική Μακεδονία, Εύβοια, ανατολική Πελοπόννησο, νοτιές Κυκλάδες και Κρήτη.
-Πτώση θερμοκρασίας 5-6 βαθμούς
-Βοριάδες μέχρι 8 μποφόρ στο Αιγαίο
-Αφρικανική σκόνη στα ανατολικά.
Από το Σάββατο σταδιακή βελτίωση.
Τι ώρα θα βρέξει στο κέντρο της Αθήνας την Παρασκευή
Το νέο βαρομετρικό χαμηλό που θα έρθει από την Αφρική και θα φέρει λασποβροχές αναμένεται να επηρεάσει και την Αττική την Παρασκευή. Σύμφωνα με το meteo οι βροχές στα βόρεια και κεντρικά του νομού θα ξεκινήσουν από το μεσημέρι (15:00) και έπειτα ενώ προς το βράδυ οι καιρικές συνθήκες θα βελτιωθούν.
Ο τέως υπουργός Εργασίας έκανε λόγο για «προσπάθεια υφαρπαγής δημοσίου χρήματος» από τον Μένιο Φουρθιώτη
Νέες πτυχές της υπόθεσης με τον Μένιο Φουρθιώτη έδωσε ο πρώην υπουργός Εργασίας και νυν κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, Γιάννης Βρούτσης.
Μιλώντας στο OPEN το πρωί της Τετάρτης ο κ. Βρούτσης έκανε λόγο για αρκετά περιστατικά εις βάρος υπηρεσιακών παραγόντων του υπουργείου Εργασίας όσο και κατά του ιδίου. Όπως είπε, τουλάχιστον για τρεις μήνες ο παρουσιαστής εισέπραττε ποσά που δεν αντιστοιχούσαν στις μηνιαίες του απολαβές, υπολογίζοντας τις ζημιές γύρω στις 70.000 με 80.000 ευρώ.
«Τα είχα πει στη Βουλή αλλά δεν είχαν πάρει ανάλογη έκταση»
Ο κ. Βρούτσης ξετυλίγοντας το κουβάρι της υπόθεσης σημείωσε πως ξεκίνησε από τον περασμένο Δεκέμβριο.
«Ως υπουργός, για τα γεγονότα της περιόδου εκείνης, ο τρόπος που ενήργησα δείχνει πώς πρέπει να ενεργεί ένας υπουργός για να προστατεύσει το υπουργείο, την κυβέρνηση, τον πρωθυπουργό, το δημόσιο χρήμα, γιατί ο Γιάννης ο Βρούτσης δεν δέχτηκε μύγα στο σπαθί του. Έκανα το αυτονόητο, όταν διαπίστωσα προσπάθεια υφαρπαγής δημόσιου χρήματος. Τα είχα πει και στη Βουλή και είχαν βγει στη δημοσιότητα, αλλά δεν είχαν πάρει τέτοια έκταση τα γεγονότα. Η απάντησή μου στην εφημερίδα documento αφορούσε εκείνα τα γεγονότα», είπε.
«Τον έδιωξαν οι αστυνομικοί από το γραφείο μου»
Στην συνέχεια ο πρώην υπουργός αποκάλυψε πως ο Μένιος Φουρθιώτης είχε πολλές φορές εμφανιστεί στο γραφείο του απειλώντας υπαλλήλους του υπουργείου Εργασίας. «Είναι εξαιρετικοί οι υπάλληλοι που δεν ενέδωσαν. Είδαν τι πήγε να γίνει κι έφεραν το πρόβλημα στο γραφείο μου. Ήρθε πολλές φορές με αυτή τη συμπεριφορά, απεβλήθη από το υπουργείο Εργασίας όπως έπρεπε να γίνει, από τους αστυνομικούς μου. Όταν έγινε μια φορά αυτό, την ίδια μέρα με κατήγγειλε στην εκπομπή του ότι βιαιοπράγησαν οι αστυνομικοί του Γιάννη Βρούτση κι εγώ ο ίδιος και είπε όλα αυτά που είπε», τόνισε.
Στην συνέχεια μιλώντας για τα χρήματα τα οποία απέσπασε ο Μένιος Φουρθιώτης από το ταμείο του Δημοσίου, ο κ. Βρούτσης τόνισε ότι πρόκειται για ποσά τριών μηνών. «Τον μήνα Οκτώβριο, που δεν πληρώθηκε και το φρέναρα ήταν 70.000 – 80.000 ευρώ» είπε ο κ. Βρούτσης με το συνολικό ποσό που απέσπασε ο κ. Φουρθιώτης να υπολογίζεται στις 200.000 ευρώ.
Τέλος, απαντώντας για τον τρόπο με τον οποίο θα ληφθούν πίσω αυτά τα χρήματα που δεν έπρεπε να του έχουν δοθεί, όρισε αρμόδια την σημερινή ηγεσία του υπουργείου, που ασχολείται με το θέμα.
Σημειώνεται δε πως στη Δικαιοσύνη προσέφυγε η κυβέρνηση για την υπόθεση Φουρθιώτη, καθώς κατατέθηκε σήμερα το πρωί φάκελος με όλα τα στοιχεία στον εισαγγελέα από τον υπουργό Εργασίας, Κωστή Χατζηδάκη δια των εκπροσώπων του.
Για την υπόθεση εξέδωσε ανακοίνωση και ο κ. Φουρθιώτης κάνοντας λόγο για ανηλεή πόλεμο εις βάρος του, ενώ παράλληλα δεν διαψεύδει τους ισχυρισμούς του Γιάννη Βρούτση για το ποσό των 200.000 ευρώ που του αποδίδεται πως απέσπασε.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Τις τελευταίες ημέρες έχει εξαπολυθεί ένας ανηλεής πόλεμος σε βάρος μου με πληθώρα δημοσιευμάτων και αναρτήσεων.
Προ πάσης έτερης αναφοράς, δέον να επισημανθεί ότι είναι αν μη τι άλλο εύλογη η αντίδραση του κοινού , καθώς με την μεθοδευμένη παραπληροφόρηση που έχει λάβει χώρα και μάλιστα με μαζικό τρόπο, προσδίδεται η ψευδής εικόνα επί διαφόρων και διαφορετικών θεμάτων.
Για την αποκατάσταση της πραγματικότητας, οφείλω να επισημάνω τα εξής:
Α) Εκτός της ιδιότητας του δημοσιογράφου και παρουσιαστή εργάζομαι στην ανεξάρτητη εταιρεία παραγωγής η οποία συνεργάζεται με τον ιδιωτικό τηλεοπτικό σταθμό με τον τίτλο «EPSILON», παράλληλα είμαι πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ραδιοφωνικού σταθμού με τον τίτλο «PARTY FM» και της εφημερίδας «AΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ».
Β) Ότι αφορά τα θέματα της αστυνομικής φρούρησης μου έχει ήδη εκδοθεί ανακοίνωση από τον πληρεξούσιο δικηγόρο μου ενώ η υπόθεση αυτή εκκρεμεί Ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας
Γ) Για όλα τα υπόλοιπα τόσο επί διαφόρων όσο και επί διαφορετικών θεμάτων και σε συνδυασμό με την επίσης παραπληροφόρηση του κοινού η οποία είναι απόρροια διαρροών και ανεπιβεβαίωτων πληροφοριών, τον λόγο έχει η Ανεξάρτητη Ελληνική δικαιοσύνη στην οποία έχω προσφύγει και εμπιστεύομαι απόλυτα.
Δ) Το μόνο που με συνδέει επαγγελματικά με τον επιχειρηματία κ. Φίλιππο Βρυώνη είναι η συνεργασία μου με ανεξάρτητη εταιρεία παραγωγής στην οποία είμαι εργαζόμενος και η οποία συνεργάζεται αποκλειστικά για την παραγωγή της ανεξάρτητης συγκεκριμένης εκπομπής μου με την εταιρεία φορέα του σταθμού EPSILON , στην οποία συμμετέχει μετοχικά ο κ. Φίλιππος Βρυώνης.
Δηλώνω ρητώς ότι δεν συμμετέχω σε καμία εταιρεία και δεν συνδέομαι επιχειρηματικά και με καμία ιδιότητα με τον κ. Φίλιππο Βρυώνη, και ασφαλώς ούτε ο κ. Βρυώνης συνδέεται επιχειρηματικά μαζί μου.
Και για όλα τα υπόλοιπα τόσο επί διαφόρων όσο και επί διαφορετικών θεμάτων δημοσιευμάτων και αναρτήσεων συνεντεύξεων – δηλώσεων – πολιτικών αναρτήσεων και σε συνδυασμό με την επίσης παραπληροφόρηση του κοινού η οποία είναι απόρροια διαρροών και ανεπιβεβαίωτων πληροφοριών καθώς και για τα όσα επιπλέον έχουν δει το φως της δημοσιότητας και με συνδέουν με τον κ. Φίλιππο Βρυώνη δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα .
Με την θερμή παράκληση να δημοσιευθεί η παρούσα ανακοίνωση – Δελτίο τύπου προς όλα τα ΜΜΕ καθώς αποτελεί την δική μου επίσημη απάντηση
Σοκαριστικές καταγγελίες του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου της ΝΔ και πρώην υπουργού Εργασίας, Γιάννη Βρούτση, βλέπουν το φως της δημοσιότητας και αφορούν τον μάνατζερ και παρουσιαστή, Μένιο Φουρθιώτη.
Όπως αναφέρει η «Αυγή», η υπόθεση λαμβάνει διαστάσεις πολιτικού σκανδάλου. Συγκεκριμένα, ο πρώην υπουργός Εργασίας μιλώντας στην εφημερίδα «Documento», κατήγγειλε πως «όταν οι αρμόδιες υπηρεσίες ανακάλυψαν απάτη εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ του παρουσιαστή στο πρόγραμμα Συν-Εργασία, εκείνος εισέβαλε στο υπουργείο με μπράβους και απειλούσε υπαλλήλους και ηγεσία».
«Σε αναζήτηση από το λογιστήριο διαπίστωσα ότι έπαιρνε μισθούς 60 έως 80 χιλιάδες ευρώ. Το ίδιο και άτομα που ήταν δίπλα του. Αυτό δείχνει σκοπιμότητα. Βρήκε την τρύπα δηλαδή και πήγε να πάρει τα λεφτά. Όταν οι υπάλληλοι το εντόπισαν τρελάθηκαν», δηλώνει ο Γιάννης Βρούτσης στην εφημερίδα.
«Ήρθε σε μένα με μπράβους. Φώναζε. Με θράσος. Απειλούσε. Ζητούσε να πληρωθεί το μήνα που έχασε» ανέφερε ο τότε υπουργός, προσθέτοντας πως ο Φουρθιώτης τον απειλούσε πως θα τον «τελειώσει». «Είμαι έξω φρενών με αυτόν τον τύπο. Ήρθε στο υπουργείο και κλοτσούσε πόρτες. Ήρθε με μπράβους. Απειλούσε γενικούς γραμματείς. Υπάλληλοι έρχονταν κλαίγοντας γιατί τους έλεγε ότι θα τον προσκυνήσουμε. Μιλάμε για παρακμή».
Ο Γιάννης Βρούτσης μάλιστα μίλησε και για πολιτικό κόστος που του προκάλεσε το επεισόδιο. Σημειώνεται πως λίγες μέρες μετά, αποπέμφθηκε από το υπουργείο.
ΣΥΡΙΖΑ: Μητσοτάκης και Μαξίμου να απαντήσουν τι τους συνδέει με τον γνωστό «μάνατζερ»
«Η απίστευτη παραδοχή του πρώην υπουργού και νυν κοινοβουλευτικού εκπροσώπου της ΝΔ κ. Βρούτση πως, όταν οι υπηρεσίες του υπουργείου Εργασίας ανακάλυψαν απάτη εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ του κ. Φουρθιώτη μέσω του προγράμματος Συν- Εργασία, εισέβαλε με μπράβους στο υπουργείο και απειλούσε πως θα τον “τελειώσει”, σοκάρουν και απαιτούν άμεσα απαντήσεις» επισημαίνει ο ΣΥΡΙΖΑ.
Το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης υπενθυμίζει δε πως «ακόμα περιμένουμε τα αποτελέσματα της έρευνας για την απάτη στο πρόγραμμα Συν-Εργασία, που είχε αναλάβει η γενική γραμματέας του υπουργείου Εργασίας κα Στρατινάκη, η οποία αποθεώνεται κάθε εβδομάδα από την εφημερίδα του κ. Φουρθιώτη».
«Ο κ. Μητσοτάκης δεν μπορεί να σιωπά όταν ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ, καταγγέλλει ότι δέχθηκε επίθεση μέσα στο υπουργικό γραφείο του, όπως αποκαλύπτει στην εφημερίδα Documento. Δεν μπορεί να σιωπά όταν ο πρώην υπουργός του καταγγέλλει ότι ο συγκεκριμένος παρουσιαστής προανήγγειλε την αποπομπή του από την κυβέρνηση και λίγες μέρες μετά αυτό συνέβη. Ο κ Μητσοτάκης και το Μέγαρο Μαξίμου πρέπει να απαντήσουν τι είναι αυτό που τους συνδέει με τον γνωστό “μάνατζερ”» επισημαίνεται στην ανακοίνωση.
Ο ΣΥΡΙΖΑ κατέληξε δε λέγοντας «Αλήθεια, ανάμεσα σε αυτούς που εισέβαλαν σε γραφείο υπουργού ήταν και αστυνομικοί που είχε παραχωρήσει ο κ. Χρυσοχοΐδης στον κ. Φουρθιωτη;».
Η καταγγελία Πολάκη
Στο κόλπο Φουρθιώτη αναφέρθηκε και ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Παύλος Πολάκης, ο οποίος σε σχετική ανάρτησή του καταφέρεται με βαρύτατους χαρακτηρισμούς σε βάρος του παρουσιαστή.
Ειδικότετα, ο Παύλος Πολάκης στην ανάρτησή του αναφέρει τα εξής:
«”ΜΕΝΙΟ ΦΟΥΡΘΙΩΤΗ:
Τελικά δεν είσαι μόνο ένα τηλεοπτικό σκουπίδι αλλά και ένα απερίγραπτο ΛΑΜΟΓΙΟ όπως με πληροφορούν από το Υπουργείο Εργασίας .
ΑΛΗΘΕΎΕΙ ΤΟ γεγονός ΠΩΣ μπήκες στο πρόγραμμα “Συνεργασία” που χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα SURE της Ε.Ε. που χρηματοδοτεί τους μισθούς εργαζομένων στα πλαίσια της αντιμετώπισης της πανδημιας;;
ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ πως ΠΛΗΡΩΘΗΚΕΣ για 4 ΜΗΝΕΣ,από 60.000 ευρώ το μηνα(!!!!) ως προσωπικό μισθό(!!!!!) που δήλωσες πως έπαιρνες,μέχρι να το πάρουν χαμπάρι οι υπηρεσίες του Υπουργείου το Νοέμβριο του 2020 και να έρθει διάταξη από την τότε πολιτική ηγεσία που στα έκοψε;;;;;;
ΕΞΗΝΤΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ ,έπαιρνες βρε διεφθαρμένε ατζέντη;;;
Ήσουν εργαζόμενος;;;
Ποιος είσαι; Ο ΠΛΑΝΗΤΑΡΧΗΣ;
(Αυτά τα λεφτά λαμόγιο ,τα δήλωσες;; Πλήρωσες ασφαλιστικές εισφορές;)
Εμαθα πως είχες δηλώσει και άλλες 5-6 εικονικές εταιρείες με φιλους και κολλητούς σου που ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ (60 και 70 έως και 80 χιλιαδες το μήνα)!!!!!!
Όταν η κοινωνία στενάζει από τη φτώχεια του λοκ νταουν ,εσύ βρε ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΕ πήρες 240.000 ευρώ ,ΑΕΡΑ ;;;;;;ΑΠΟ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΠΚΗΡΩΣΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ;;;
ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ ,σου έβαλε ο Χρυσοχοϊδης ,14 αστυνομικούς να σε προστατεύουν και μια Θωρακισμένη BMW για να κυκλοφορείς;;;;
ΟΥΣΤ ΣΙΧΑΜΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ,ΕΛΕΕΙΝΕ ΠΟΥ ΤΟΛΜΑΣ ΚΑΙ ΜΙΛΑΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΠΩΣ ΣΕ ΠΡΟΣΒΑΛΛΑΜΕ!!!!”.»
Ο υπουργός Αθλητισμού τόνισε ότι «θα γίνει κάθε δυνατή προσπάθεια για να ξαναλειτουργήσουν οι εγκαταστάσεις το συντομότερο δυνατό, αλλά προτεραιότητα είναι η ασφάλεια».
Για μία «δύσκολη και δυσάρεστη, αλλά αυτονόητη απόφαση, με βάση τη μελέτη που ήρθε στα χέρια μου», έκανε λόγο ο αναπληρωτής υπουργός Αθλητισμού, Γιάννης Βρούτσης, αναφερόμενος στην αναστολή λειτουργίας του κεντρικού σταδίου του ΟΑΚΑ, καθώς και του ποδηλατοδρομίου, λόγω προβλήματος στατικότητας των στεγάστρων.
Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό OPEN, ο κ. Βρούτσης τόνισε ότι «το ΟΑΚΑ είναι η καρδιά του αθλητισμού και δεσμευόμαστε ως κυβέρνηση ότι δεν θα σταματήσει να χτυπάει», ενώ υπογράμμισε ακόμη ότι «θα γίνει κάθε δυνατή προσπάθεια για να ξαναλειτουργήσουν οι εγκαταστάσεις το συντομότερο δυνατό, αλλά προτεραιότητα είναι η ασφάλεια».
Ο αναπληρωτής υπουργός Αθλητισμού εξήγησε ότι το επόμενο βήμα είναι η παράδοση των μελετών στο Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας, το οποίο θα συγκροτήσει με ταχύτατους ρυθμούς υψηλόβαθμες επιστημονικές επιτροπές και θα επαναξιολογήσει τα ευρήματα.
Παράλληλα, σε δηλώσεις του στον τηλεοπτικό σταθμό ΑΝΤ1, ο κ. Βρούτσης ξεκαθάρισε ότι το πρόβλημα στατικότητας που εντοπίστηκε δεν αφορά την κύρια εγκατάσταση (δηλαδή τις κερκίδες του κεντρικού σταδίου), αλλά μόνο το στέγαστρο.
Πρόσθεσε μάλιστα ότι, προ λίγων ετών και με αφορμή την ασυνήθιστη ταλάντωση που είχε παρατηρηθεί σε μία εξέδρα, κατά τη διάρκεια αγώνα της ΑΕΚ με την Μπάγερν στο Champions League, εκπονήθηκε ανάλογη μελέτη, που έδειξε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα στατικότητας στο στάδιο.
Σημειώνεται ότι, πέραν των προγραμματισμένων αναμετρήσεων του Παναθηναϊκού στο Europa League (που οδεύουν προς το γήπεδο «Απόστολος Νικολαΐδης»), αυτές τις ημέρες φιλοξενούνταν στο ΟΑΚΑ διοργανώσεις ταεκβοντό και μπριτζ, οι οποίες μεταφέρθηκαν στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας.
Η Κυβέρνηση δηλώνει ανυποχώρητη στο ενδεχόμενο, οριστικής διακοπής του πρωταθλήματος – “Θα τους μείνει η ρετσινιά που δημιούργησαν στο ελληνικό μπάσκετ” τόνισε κ κ. Βρούτσης
Παναθηναϊκός και Ολυμπιακός κατάφεραν να φέρουν το πρωτάθλημα της Greek Basketball League σε τραγικό σημείο, μετά τα όσα έγιναν στο game 2 των τελικών και την έκρηξη τοξικότητας που υπήρξε. Δημήτρης Γιαννακόπουλος και αδερφοί Αγγελόπουλου -εκτός συγκλονιστικού απροόπτου- δεν θα καθίσουν στο… ίδιο τραπέζι και ο υφυπουργός Αθλητισμού, Γιάννης Βρούτσης επανέλαβε για μια ακόμα φορά τη θέση της Κυβέρνησης.
Ο αναπληρωτής υπουργός Αθλητισμού, Γιάννης Βρούτσης, παραχώρησε συνέντευξη στην εκπομπή “LIVE News” του Νίκου Ευαγγελάτου, ενόψει του αυριανού (04.06.2025) κρίσιμου ραντεβού που έχει οριστεί με τους ιδιοκτήτες των ΚΑΕ Παναθηναϊκός και Ολυμπιακός.
“Οι δημόσιες δηλώσεις αλλάζουν, όπως έγινε με τον κ. Γιαννακόπουλο ελπίζουμε να γίνει και με τον Ολυμπιακό” δήλωσε, ελπίζοντας ότι οι αδερφοί Αγγελόπουλου θα πάνε τελικά στη συνάντηση που έχει οριστεί, τονίζοντας ότι σε περίπτωση που δεν γίνει, το πρωτάθλημα δεν θα συνεχιστεί.
Ο κ. Βρούτσης επανέλαβε ότι όποια ομάδα δεν θα πάει στη συνάντηση, δεν θα τιμωρηθεί, τονίζοντας ότι η ποινή των δυο “αιωνίων” θα είναι το γεγονός πως το πρωτάθλημα δεν θα ολοκληρωθεί.
“Δεν αξίζει στο ελληνικό μπάσκετ αυτή η εικόνα που μας διασύρει. Παναθηναϊκός και Ολυμπιακό, δυο ομάδες με τεράστια απήχηση. Η Ελλάδα τον Φεβρουάριο του 2024 άλλαξε σελίδα, όσον αφορά την αντιμετώπιση της αθλητικής βίας. Έχουμε φέρει ένα σημαντικό αποτέλεσμα στις εξέδρες του ποδοσφαίρου και του μπάσκετ. Και την ίδια στιγμή υπάρχει τοξικότητα στους παράγοντες των δυο ομάδων.
Μπήκαν παντού κάμερες και το ηλεκτρονικό εισιτήριο. Αυτό που έγινε προχθές δεν έχει σχέση με τη βία των φιλάθλων. Έγινε μεταξύ ανθρώπων του μπάσκετ. Ελοχεύει τοξικότητα και θέλουμε να το αντιμετωπίσουμε ως πολιτεία” ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Βρούτσης.
Για τη συνάντηση των “αιωνίων”: “Μέχρι στιγμής έχω δει μόνο δημόσιες δηλώσεις, ο οποίες όμως αλλάζουν. Δέχθηκα επικοινωνία από το γραφείο του κυρίου Γιαννακόπουλου πως θα είναι παρών ο κύριος Γιαννακόπουλος. Είναι θετικό αυτό. Εύχομαι το ίδιο να γίνει και από την ΚΑΕ Ολυμπιακός. Θα είναι κρίμα να μην γίνει αυτό και να στείλουμε μήνυμα ενότητας”.
Για τα υβριστικά συνθήματα: “Να προσθέσω μόνο ότι αυτό που έγινε στο ποδόσφαιρο έγινε και στο μπάσκετ, οι πιο σύγχρονες τεχνολογίες. Είχαμε τώρα σύγκρουση μέσα στο τερέν μεταξύ ανθρώπων που ηγούνται του μπάσκετ και δημιουργεί περισσότερη τοξικότητα. Χθες υπέγραψα την απόφαση αναβολής του αυριανού αγώνα. Η Κυβέρνηση έχει καλέσει τους προέδρους να έρθουν στη συνάντηση μεταξύ και των δύο πλευρών. Δέχθηκα επικοινωνία από το γραφείο του κύριου Γιαννακόπουλου και φάνηκε η πρόθεση της ΚΑΕ Παναθηναϊκός. Η ασφάλεια είναι η ύψιστη προτεραιότητα. Θα βάλουμε τάξη”.
Για το αν θα υπάρξει επίπτωση σε όποιον δεν παραστεί στη συνάντηση: “Όποια ομάδα δεν έρθει δεν θα υπάρχει επίπτωση εις βάρος της. Θα διακοπεί το πρωτάθλημα. Θα υπάρξει παρακμή του μπάσκετ και θα μείνει η ρετσινιά σε όσους δημιούργησαν αυτή την εικόνα στο ελληνικό μπάσκετ”.
Για να μη ξαναζήσουμε ανάλογες στιγμές: “Αισθάνομαι πάρα πολύ άβολα. Έχουμε τη δυνατότητα και τη βούληση. Θα έρθει νόμος τέλος Ιουνίου. Είναι στον προθάλαμο το νομοθετικό συμπλήρωμα για πράξεις τοξικότητας”.
Για την οικονομική ζημιά που θα υπάρξει: “Η πολιτεία έχει ως προτεραιότητα το θέμα της ασφάλειας. Κλείσαμε τα γήπεδα για δυο μήνες και είχαμε τα ίδια ερωτήματα, για την οικονομική ζημία που θα υπάρξει. Όμως δείξαμε ότι με αυτό τον τρόπο η σελίδα αλλάζει. Ο νόμος για την αθλητική βία είναι διαρκής. Είμαι υποχρεωμένος να παρακολουθώ τις εξελίξεις. Θα μιλήσουμε με νομοθετικές διαδικασίες το επόμενο διάστημα”.
Επίθεση στον ΣΥΡΙΖΑ έκανε από το Μέτσοβο κατά την ομιλία του στην 3η συνδιάσκεψη της Νέας Δημοκρατίας στην Ήπειρο ο πρώην υπουργός Γιάννης Βρούτσης ενώ στάθηκε στον ρόλο που έχει η παράταξη του για τη χώρα.
Η παράταξη της ΝΔ, όπως είπε ο κ. Βρούτσης, είναι ζωντανή και αποτελεί την τελευταία ελπίδα για τη χώρα, ενώ πρόσθεσε, πως εάν δεν υπάρξει γρήγορα η αναγκαία πολιτική αλλαγή, ώστε να έρθει στην κυβέρνηση, η κατάσταση θα δυσκολέψει. Μάλιστα, αφού έκανε αναφορά στους προέδρους της παράταξης από τον ιδρυτή της Κωνσταντίνο Καραμανλή μέχρι τον Κυριάκο Μητσοτάκη τόνισε πως είναι το κόμμα που «αντέχει» γιατί βάζει το εθνικό συμφέρον πάνω από το κομματικό.
«Η ΝΔ, πρέπει να δώσει σε ένα δύσκολο περιβάλλον ιστορική μάχη, απέναντι σε αυτά τα νοσηρά φαινόμενα, απέναντι σε ένα φαύλο καθεστώς, που υπονομεύει το μέλλον της χώρας» τόνισε χαρακτηριστικά και επιτέθηκε στον ΣΥΡΙΖΑ.
Ο πρώην υπουργός είπε, πως το δημοσιονομικό, δεν είναι το υπ΄ αριθμόν ένα πρόβλημα της χώρας, αλλά, « η θεσμική και η αξιακή παρακμή, που συντελείται καθημερινά σε όλα τα επίπεδα από το νομοθετικό έργο που εισάγει ο ΣΥΡΙΖΑ» και ανέφερε μεταξύ άλλων, «τον Νόμο Παρασκευόπουλου, τον εθνικό ύμνο στα σχολεία». Επίσης, τόνισε πως αποτελεί στρατηγικό στόχο για τον ΣΥΡΙΖΑ «η φτωχοποποίηση της κοινωνίας».
Ο Γιάννης Βρούτσης μίλησε για τον σημαντικό ρόλο των κομματικών οργανώσεων της παράταξης του, επανέλαβε πολλές φορές πως είναι ιστορική ευθύνη της ΝΔ, ο αγώνας για το μέλλον της χώρας και επισήμανε, ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης είναι ένας άνθρωπος που πέραν της αποτελεσματικότητας, της ειλικρίνειας και της ευθύτητας , διακατέχεται από καθαρή θέση και στάση απέναντι στην επιχειρηματικότητα.
Η 3η συνδιάσκεψη της Νέας Δημοκρατίας στην Ήπειρο είχε θέμα «Οι εργαζόμενοι στον Δημόσιο και Ιδιωτικό Τομέα στην πρώτη γραμμή για την έξοδο από την κρίση. Ο ρόλος των Ειδικών Κομματικών Οργανώσεων».
Για «αδιαφορία απέναντι στους κοινοβουλευτικούς θεσμούς» και «πάνω από όλα» για έλλειψη σεβασμού στην «αγωνία και την απόγνωση των 2,5 εκατ. συνταξιούχων, που περιμένουν μάταια να ενημερωθούν για τις νέες, επώδυνες, ήδη νομοθετημένες περικοπές της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ στις συντάξεις τους» κατηγορεί την κυβέρνηση και το υπουργείο Εργασίας ο τομεάρχης Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Κυκλάδων, Γιάννης Βρούτσης, καθώς η Έφη Αχτσιόγλου δεν τήρησε την προθεσμία των 25 ημερών που προβλέπει ο Κανονισμός της Βουλής για να απαντήσει στη σχετική ερώτηση 46 βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας.
Η δήλωση του Γιάννη Βρούτση
«Σήμερα το μεσημέρι, 1.6.2018, εξέπνευσε η προθεσμία των 25 ημερών που προβλέπεται από το άρθρο 126 του Κανονισμού της Βουλής, βάσει του οποίου το υπουργείο Εργασίας –η υπουργός κα Αχτσιόγλου– όφειλε να απαντήσει στην Ερώτηση που κατέθεσαν (Α.Π. 5745/7.5.2018) οι 46 βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας.
Η Ερώτηση αφορούσε το ύψος και το πλήθος των επικείμενων μεγάλων μειώσεων –σε κύριες και επικουρικές συντάξεις– λόγω της εξάλειψης της προσωπικής διαφοράς (Ν.4387/2016-Κατρούγκαλου και Ν.4472/2017-Αχτσιόγλου).
Η κυβέρνηση και το υπουργείο Εργασίας, για ακόμη μια φορά, έδειξαν αδιαφορία απέναντι στους κοινοβουλευτικούς θεσμούς, στον Κανονισμό της Βουλής και στους 46 βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας. Πάνω από όλα όμως, δεν σεβάστηκαν την αγωνία και την απόγνωση των 2,5 εκατ. συνταξιούχων, που περιμένουν μάταια να ενημερωθούν για τις νέες, επώδυνες, ήδη νομοθετημένες περικοπές της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ στις συντάξεις τους.
Η κυβέρνηση, είτε από αναλγησία είτε από πανικό, αποκρύπτει συνειδητά από τους συνταξιούχους τη σκληρή πραγματικότητα. Ότι με δική της ευθύνη οδήγησε σε 21 μειώσεις τις συντάξεις, απώλεια 1 έως 3 συντάξεων, μείωση 35% στις κύριες και 44% στις επικουρικές συντάξεις, σε σχέση με το 2014!».
«Το ασφαλιστικό μόρφωμα “Κατρούγκαλου”, μέρα τη μέρα, αποκαλύπτει τις ολέθριες επιπτώσεις που έχει στους συνταξιούχους και το ασφαλιστικό σύστημα της χώρας μας», υπογραμμίζει σε ανακοίνωσή του ο βουλευτής της Ν.Δ. Γιάννης Βρούτσης, τονίζοντας ότι για πρώτη φορά, δημιουργείται γενιά συνταξιούχων με 185 ευρώ.
Όπως σημειώνει σε δήλωσή του ο Τομεάρχης Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης της Ν.Δ., «παρά το γεγονός ότι ο περιβόητος νόμος 4387/2016 τέθηκε σε ισχύ από τις 13 Μαΐου 2016, τον Δεκέμβριο του ιδίου έτους – εξαιτίας της έλλειψής του κατάλληλου λογισμικού – δόθηκε στους δικαιούχους σύνταξης χηρείας προσωρινό μηνιαίο ποσό ύψους 345 ευρώ, μέχρι την οριστική έκδοση των συντάξεων θανάτου. Την ίδια στιγμή, στους περισσότερους δικαιούχους καλλιεργήθηκε η προσδοκία, ότι όταν θα εκδιδόταν η οριστική απόφαση συνταξιοδότησης, το ύψος του ποσού θα ήταν μεγαλύτερο και οπωσδήποτε όχι μικρότερο του κατωτάτου ορίου».
Ο κ. Βρούτσης προσθέτει ότι «όταν στα μέσα Αυγούστου του 2017 έγινε – από τις υπηρεσίες του ΕΦΚΑ – η πρώτη επεξεργασία στα αιτήματα συνταξιοδότησης, αποκαλύφθηκε το πραγματικό μέγεθος των εξοντωτικών περικοπών. Στη συντριπτική πλειονότητά τους, όσοι είχαν λάβει την προσωρινή σύνταξη, θα δικαιούνταν ποσό πολύ μικρότερο από τα 345 ευρώ!».
Συγκεκριμένα, όπως συμπληρώνει ο βουλευτής του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης, «για όσους ελάμβαναν τα κατώτατα όρια σύνταξης γήρατος ή αναπηρίας (δηλαδή στους αδύναμους κοινωνικά και εισοδηματικά), τα ποσά σύνταξης θανάτου που μεταβιβάζονται, κυμαίνονται πλέον μεταξύ 185 ευρώ και 215 ευρώ».
Κατά τον κ. Βρούτση «το “κερασάκι στην τούρτα” είναι ότι στις ήδη πολύ χαμηλές συντάξεις, θα πρέπει να γίνει παρακράτηση των επιπλέον ποσών που έχουν χορηγηθεί με την προσωρινή σύνταξη και επιπλέον μείωση 6% λόγω της παρακράτησης για την υγεία».
«Η σύγκριση με τις αντίστοιχες συντάξεις του 2014, δείχνει μείωση 42,5%! Για πρώτη φορά, δημιουργείται στο ασφαλιστικό σύστημα της χώρας μας γενιά συνταξιούχων με 185 ευρώ», καταλήγει ο βουλευτής της Ν.Δ.