Blog Σελίδα 11072

Γαβαλάς: «Τρελαiνομαι που ξαφνıκά όλοι οι ομοφυλόφıλοι θέλουμε παιδıά. Το παιδi χρειάζεται μάνα και πατέρα»

0

Ο Λάκης Γαβαλάς μίλησε αναφορικά για το ζήτημα περί τεκνοθεσίας από ομόφυλα ζευγάρια, ενώ έκανε και μια αναφορά στον Γιώργο Καπουτζίδη, ο οποίος έχει αφιερωθεί στα δικαιώματα τον ΛΟΑΤΚΙ+.

Ο σχεδιαστής είπε στην κάμερα της εκπομπής «Πρωινό»: «Όταν είχα πάει τελευταία στις προσφυγοπούλες στη Μυτιλήνη, έβλεπα πώς γραπώνονται στη μάνα τους τα παιδάκια και πώς αντιμετωπίζουν τον μπαμπά. Είδα δύο παιδάκια που ήθελα να τα πάρω σπίτι, αλλά το βράδυ είδα εφιάλτες. Το συζήτησα με φίλη μου ψυχαναλύτρια και είπαμε ότι το παιδί χρειάζεται μάνα και πατέρα. Τρελαίνομαι που ξαφνικά όλοι λέμε ότι θέλουμε παιδιά».

Συνέχισε τις δηλώσεις του, λέγοντας: «Ας μπούμε στην κανονική οικογένεια πρώτα, να τη ρεγουλάρουμε, και μετά να σκεφτούμε αν πρέπει να κάνουμε καινούρια παιδιά και με ποιους όρους. Εγώ παίρνω σκυλί κατά παραγγελία και αισθάνομαι άσχημα, όχι να πάρω ένα παιδί κατά παραγγελία. Πρέπει να δούμε αυτή η παρένθετη μητέρα τι είναι; Ειδικά τώρα που λέει “είχα ανάγκη τα χρήματα, έκανα τελικά αυτή τη χάρη και τώρα καταδικάζομαι”».

Ο Λάκης Γαβαλάς είπε στη συνέχεια: «Τα παιδιά μεγαλώνουν μέσα από ένα ίντερνετ, οπότε δεν ξέρουμε ακριβώς τις συνθήκες που τους κάνει έτσι. Αφήστε τους νόμους, οι νόμοι είναι πολύ μετά. Έχουμε το θέμα της βιωσιμότητας, της εγκληματικότητας. Ας δούμε τι γίνεται με αυτά και μετά να δούμε με ποιον τρόπο θα αποκτήσουμε παιδιά. Για ποιο λόγο αποκτούμε τελικά τα παιδιά; Γιατί είναι το φαινόμενο της εποχής ή τι;».

Δείτε το βίντεο

Γαβαλάς: «Θαuμάζω τα ομόφuλα ζεuγάρια που υιοθετούν, εγώ δεν θα το έκανα, το παıδi πρέπεı να έχει μαμά»

0

Όσα δήλωσε ο γνωστός σχεδιαστής για την υιοθεσία παιδιών από ομόφυλα ζευγάρια – «Ένα παιδί, αν δεν πει “μαμά”… »

Συνέντευξη παραχώρησε ο Λάκης Γαβαλάς και αναφέρθηκε στα ομόφυλα ζευγάρια, που υιοθετούν παιδιά.

Ο γνωστός σχεδιαστής βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή «Μέρα μεσημέρι με τη Μάριον» και εξέφρασε ανοιχτά την άποψή του για τις υιοθεσίες, ενώ παραδέχτηκε πως ο ίδιος δεν θα το έκανε.

«Όταν μία γυναίκα ή ένας άνδρας βγαίνει και λέει ότι είναι γκέι, ποιος σου είπε ότι είναι και αλήθεια; Ποιος είναι ο όρος του ή της γκέι και του στρέιτ; Δεν υπάρχει αυτός ο όρος, δεν είναι complete. Έτσι είναι τα δικά μου πιστεύω, κάποιοι βγαίνουν από την άλλη και λένε “εγώ είμαι έτσι”. Ούτε αυτό μου αρέσει πολύ», είπε αρχικά.

«Ήμουν τώρα στη Γαλλία κι είδα υπέροχες κοπέλες να φιλιούνται σε ένα εστιατόριο το βράδυ κι είπα “ουάου, υπέροχο”. Αυτή όμως, η υπερέκθεση με βρίσκει αντίθετο. Είμαι αρκετά πουριτανός σε αυτά», συμπλήρωσε.

Όσο για τις υιοθεσίες παιδιών από ομόφυλα ζευγάρια, ο σχεδιαστής δήλωσε πως είναι υπέρ, όμως ο ίδιος δεν θα το έκανε.

«Έχω φίλους κι Έλληνες και ξένους, που υιοθετούν παιδιά και μπράβο τους. Απλά, εγώ δεν θα το έκανα. Ένα παιδί, αν δεν πει “μαμά”… Είχα την ευκαιρία να μεγαλώσω τα ανίψια μου και το χάρηκα πάρα πολύ, ταξίδεψα πολύ μαζί τους. Χαίρομαι, γιατί την έχω ζήσει αυτή τη ζωή, έχω μεγαλώσει για χρόνια με τα παιδιά. Κάποια στιγμή είχα πει ότι θέλω να υιοθετήσω ένα παιδί κι οι αδελφές μου μου είπαν ότι έχω τα δικά τους. Δεν θέλω να παρεξηγηθώ από τους ανθρώπους που υιοθετούν», δήλωσε ο Λάκης Γαβαλάς.




Γαβαλάς: «Έμενα σε 1400 τμ στην Κηφισιά και τώρα στα 110 τμ έχω κάνει μεγάλη έκπτωση»

0

“Μαγειρεύω σε σπίτια φίλων. Το διαμέρισμα μου είναι πολύ μικρό. Είχα μαγειρείο ολόκληρο όταν ήμουν στην Κηφισιά. Όλα αυτά ξεχάστηκαν. Έπεσα έξω, έπιασα πάτο…”

Ο Λάκης Γαβαλάς μίλησε στο Happy Day και τον Μιχάλη Πλεμμένο και οι ατάκες που ακούστηκαν δεν επιδέχονται περαιτέρω σχολιασμό…

«Δεν πολυμαγειρεύω. Τυχαίνει να πάω να μαγειρέψω σε σπίτια φίλων που έχουν υπέροχη μεγάλη κουζίνα. Το διαμέρισμα μου είναι πάρα πολύ μικρό. Έχω μάθει και είχα μεγαλώσει με μάγειρες στο σπίτι. Είχα μαγειρείο ολόκληρο όταν ήμουν στην Κηφισιά. Όλα αυτά ξεχάστηκαν. Έπεσα έξω, έπιασα πάτο…

Το διαμέρισμα που μένω τώρα ήταν ένα από τα βεστιάριά μου. Έμενα σε 1.400 τ.μ. και τώρα σε 110 τ.μ., έχω κάνει μεγάλη έκπτωση.

Το καλοκαίρι είχα πάει ένα μήνα στην Κορσική, σε ένα μέρος που είναι μόνο ιδιωτικές βίλες. Έμεινα εκεί πέρα 25 μέρες σε σπίτι φίλων μου. Το σκάφος ήταν μπροστά, το ελικόπτερο ήταν δίπλα, δεν ήξερα τι να πρωτοδιαλέξω.

Είχα κάνει μια φορά κάμπινγκ και με τσίμπησε ένας σκορπιός που είχε μπει μέσα στο σακάκι. Δεν χρησιμοποίησα τη ντουζιέρα, είχα εβιάν σπρέι νερά μαζί μου».

Γαβαλάς: «Εγώ παiρνω σκuλί κατά παραγγελiα και αıσθάνομαι άσχnμα, όχι να πάρω ένα παıδί κατά παραγγελiα»

0

Ο Λάκης Γαβαλάς είπε την άποψή του για τις συζητήσεις περί τεκνοθεσίας από ομόφυλα ζευγάρια, ενώ έκανε και μια αναφορά στον Γιώργο Καπουτζίδη, ο οποίος έχει αφιερωθεί στα δικαιώματα τον ΛΟΑΤΚΙ+.

Ο σχεδιαστής είπε στην κάμερα της εκπομπής «Πρωινό»: «Όταν είχα πάει τελευταία στις προσφυγοπούλες στη Μυτιλήνη, έβλεπα πώς γραπώνονται στη μάνα τους τα παιδάκια και πώς αντιμετωπίζουν τον μπαμπά. Είδα δύο παιδάκια που ήθελα να τα πάρω σπίτι, αλλά το βράδυ είδα εφιάλτες. Το συζήτησα με φίλη μου ψυχαναλύτρια και είπαμε ότι το παιδί χρειάζεται μάνα και πατέρα. Τρελαίνομαι που ξαφνικά όλοι λέμε ότι θέλουμε παιδιά».
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε το βίντεο



Συνέχισε τις δηλώσεις του, λέγοντας: «Ας μπούμε στην κανονική οικογένεια πρώτα, να τη ρεγουλάρουμε, και μετά να σκεφτούμε αν πρέπει να κάνουμε καινούρια παιδιά και με ποιους όρους. Εγώ παίρνω σκυλί κατά παραγγελία και αισθάνομαι άσχημα, όχι να πάρω ένα παιδί κατά παραγγελία. Πρέπει να δούμε αυτή η παρένθετη μητέρα τι είναι; Ειδικά τώρα που λέει “είχα ανάγκη τα χρήματα, έκανα τελικά αυτή τη χάρη και τώρα καταδικάζομαι”».
Ο Λάκης Γαβαλάς είπε στη συνέχεια: «Τα παιδιά μεγαλώνουν μέσα από ένα ίντερνετ, οπότε δεν ξέρουμε ακριβώς τις συνθήκες που τους κάνει έτσι. Αφήστε τους νόμους, οι νόμοι είναι πολύ μετά. Έχουμε το θέμα της βιωσιμότητας, της εγκληματικότητας. Ας δούμε τι γίνεται με αυτά και μετά να δούμε με ποιον τρόπο θα αποκτήσουμε παιδιά. Για ποιο λόγο αποκτούμε τελικά τα παιδιά; Γιατί είναι το φαινόμενο της εποχής ή τι;».

Τέλος, ο Λάκης Γαβαλάς ανέφερε: «Έχω φίλους στο εξωτερικό, οι οποίοι έχουν χωρίσει. Τα ομόφυλά ζευγάρια όταν και εφόσον χωρίζουν, δυστυχώς είναι μεγάλο πρόβλημα. Δεν έχω δει ακόμη ένα παιδί από ομοφυλόφιλους γονείς, όχι για να αλλάξω γνώμη, αλλά για να είμαι λιγάκι πιο επιεικής στα δικά μου πιστεύω. Εγώ δεν πάω να καταδικάσω κανέναν Καπουτζίδη, ίσα ίσα τον εκτιμώ».

Γαβαλάς: «Δεν μπορώ να διανοnθώ να πάρω ένα υıοθετημένο παıδί ή από παpένθετη μnτέρα»

0

Καλεσμένος στην εκπομπή της Φαίης Σκορδά ήταν σήμερα ο Λάκης Γαβαλάς. Ο γνωστός σχεδιαστής μόδας, ο οποίος τάσσεται κατά της τεκνοθεσίας από ομόφυλα ζευγάρια, ρωτήθηκε από την παρουσιάστρια για τις απόψεις του πάνω στο ζήτημα.

Ο Λάκης Γαβαλάς ανέλυσε όλους τους λόγους που θεωρεί ότι τα ομόφυλα ζευγάρια δεν πρέπει να υιοθετούν και να μεγαλώνουν παιδιά τονίζοντας πρώτα απ’ όλα ότι «τα παιδιά πρέπει να έχουν μπαμπά και μαμά»

Ο γνωστός σχεδιαστής έφερε ένα παράδειγμα από τη ζωή ενός ζευγαριού για να εξηγήσει πώς λειτουργει μια οικογένεια με μητέρα και πατέρα: «Μαλώνει το παιδί το ζευγάρι έχει τα πάνω και τα κάτω η μαμά είναι λίγο εκνευρισμένη και μπορεί να βγάζει τα νεύρα της στο παιδί μετά όμως δίνει μια αγκαλιά δευτερολέπτου και το παιδί συγχωρεί τα πάντα»

Δείτε το βίντεο



Εκτός από αυτό ανέδειξε και τη χαρά μετά τη γέννηση: «Η χαρά του να είναι ένα ζευγάρι και να περιμένει απ έξω στο μαιευτήριο αυτό το πράγμα που είναι το παιδί τους δεν μπορώ να το αποβάλλω από το μυαλό μου όσο κι αν είμαι ιδιαίτερο άτομο. Το να πάρω είτε υιοθετημένο είτε πόσο μάλλον να είναι από παρένθετη μητέρα αυτό δεν το μπορώ εγώ. Εγώ δεν μπορώ να το διανοηθώ»

«Δεν μπορώ να δικαιολογήσω ούτε και κάποιους που βγαίνουν στο δρόμο και ουρλιάζουν και λένε. Και κάποιοι μου είπανε «μα εσύ μαϊντανέ που πηγαίνεις από δω κι από κει και μιλάς και λες αυτά τα πράγματα, εμείς θέλουμε» κι όταν δεις ποιοι είναι αυτοί που το λένε τόσο πιο πολύ θες να απλώσεις μια μουστάκα και να αρχίσεις να είσαι πιο στρέιτ από ποτέ. Γιατί μερικοί αποποιούν ακόμα και την έννοια του γκέι. Ο γκέι ζει σε μια κοινωνία και πρέπει να σέβεται για να τον σεβαστούν», πρόσθεσε ο Λάκης Γαβαλάς καταδικάζοντας τις πορείες και τα κινήματα των κοινοτήτων των ομοφυλόφυλων.

«Ποτέ δεν το σκέφτηκα εγώ. Είμαι πολύ κοντά στα ανιψιά μου και σε συλλόγους. Ξαφνικά λέει κάποιος θέλει ένα παιδί. έχεις πάει ρε παιδί μου να φροντίσεις παιδάκια, να κάνεις πράγματα. Ξαφνικά δείχνεις ότι θες να γίνεις γονιός όταν κατά τα δικά μου στάνταρ. Όταν ένα παιδί είναι γκέι δεν λέει θέλω να μεγαλώσω και να κάνω οικογένεια, για να μην τα λέμε και όπως τα θέλουμε, γίνεται μετά. Εχεις εμπεδώσει τι σημαίνει να μεγαλώνεις παιδιά; Το χεις κάνει με κάποιο τρόπο; Στις προσφυγοπούλες στη Μυτιλήνη είχα δει δύο παιδάκια που πολύ θα τα ήθελα να τα πάρω σπίτι αλλά δεν γίνεται. Έρχεται και σου λέει «αα αυτό το dna ήταν;» δεν ξέρεις αν τελικά αποπερατώνουν το αρχικό τους έργο. Δεν είναι όπως όταν οι γονείς αν ο μη γένοιτο έχουν ένα παιδί και του συμβαίνει κάτι, είναι πχ μογγολικό, είναι το παιδί τους, το αγαπάνε», είπε στο τέλος ο σχεδιαστής.

Γαβαλάς για Χατζηπαντελή: «Εμένα αυτό το άτομο δεν μου άρεσε από την αρχή»

0

Στον Λάκη Γαβαλά δεν αρέσει η ιδέα να συμμετέχει η Σοφία Χατζηπαντελή στην ανανεωμένη κριτική επιτροπή του GNTM. Για ακόμη μια φορά, μιλώντας στις τηλεοπτικές κάμερες, ο σχεδιαστής μόδας ξεσπάθωσε κατά του διάσημου μοντέλου με τα πυκνά φρύδια.

«Δεν ήξερα ποια είναι η Σοφία Χατζηπαντελή. Ευτυχώς δεν είμαι ούτε το CNN ούτε η Vogue για να την ξέρω, ευτυχώς δηλαδή! Εμένα αυτό το άτομο δεν μου άρεσε από την αρχή. Είδα ένα Instagram οικτρό, με ποπούς, με χείλια, με τέτοια, αγαπώ τις γυναίκες αλλά μου αρέσουν οι κομψές γυναίκες, οι λουσάτες, οι όμορφες, οι αριστοκρατικές και νομίζω ότι αυτό ήθελε και το GNTM. Υποτίθεται ότι έδιωχνε όποιον είχε πρόσθετα πράγματα πάνω του. Αυτή αν αρχίσει να αφαιρεί θα περάσει όλη η σεζόν», τόνισε ο Λάκης Γαβαλάς.

Δείτε το απόσπασμα από την εκπομπή «Happy Day»:

Γαβαλάς για Τσιτσιπά: «Θεωρούν ότι θα αλλοιωθεί το σπέρμα τους, με τα αναβολικά δεν αλλοιώνεται;»

0

Ο Λάκης Γαβαλάς ποτέ δεν μασάει τα λόγια του και δεν έχει κανένα πρόβλημα για όποια αντίδραση. Ο σχεδιαστής μόδας και επιχειρηματίας σχολιάζει στην On Time και στη Σάσα Σταμάτη για πρώτη φορά τις τελευταίες δηλώσεις του Στέφανου Τσιτσιπά σχετικά με τον εμβολιασμό κατά της Covid-19.

Ο Λάκης Γαβαλάς αποφάσισε να μιλήσει για άλλη μια φορά έξω από τα δόντια.

Ο σχεδιαστής μόδας για ακόμα μια φορά σχολίασε την επικαιρότητα και προκάλεσε αντιδράσεις.

Μιλώντας στην εφημερίδα On Time ο Λάκης Γαβαλάς δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στις τελευταίες δηλώσεις του Στέφανου Τσιτσιπά.

Διαβάστε ένα χαρακτηριστικό απόσπασμα «Απ’ ό,τι ξέρετε και λόγω της δουλειάς μου, συναναστρέφομαι με πάρα πολλούς νέους. Ιδιαίτερα αθλητές, γιατί έχω μια ευγενή άμιλλα, η οποία αποδεικνύει το πώς διατηρούμαι στα 70 μου. Αυτό σημαίνει ότι μιλάω με νέους ανθρώπους.

Οι περισσότεροι από αυτούς θεωρούν ότι θα αλλοιωθεί το σπέρμα και το DNA τους, αν κάνουν το εμβόλιο.

Αντικρούοντάς τους λέω: “Τα αναβολικά και τα διάφορα βοηθήματα που χρησιμοποιούν οι αθλητές δεν αλλοιώνουν το DNA και το γενετικό τους υλικό;”. Τελικά, περίπου το 60% τους πείθω να κάνουν το εμβόλιο. Παρόλο που η κυβέρνηση και άλλοι φορείς χρησιμοποιούν τη λέξη “υποχρεωτικό”, στους νέους δεν αρέσει αυτή η λέξη και αντιδρούν.

Γuρίστnκε 31 φορές επεıδή γελοúσαν ασταμάτnτα: H πıο ξεκαρδıστική σκηνή στην τηλεόραση ήταν στο Σ’ αγαπώ ‑ Μ΄αγαπάς

Το «Σ΄Αγαπώ Μ΄Αγαπάς» ήταν μία σειρά που αγαπήθηκε όσο λίγες, στην ελληνική τηλεόραση, με τη μία σκηνή πιο ξεκαρδιστικά από την άλλη και με ατάκες που έχουν μείνει στην ιστορία από τη Δήμητρα Παπαδοπούλου και τον Θοδωρή Αθερίδη.

Είναι βασισμένη στην καναδική τηλεοπτική σειρά «Un gars, une fille» (Ένα αγόρι, ένα κορίτσι) και διασκευάστηκε από τη Δήμητρα Παπαδοπούλου.

“Σ’ αγαπώ μ’ αγαπάς” σκηνή

Προβλήθηκε από το Mega τις σεζόν 2000-2002, με πρωτοποριακή τηλεοπτική αφήγηση, μέσα σε 61 επεισόδια, σχεδόν πάντα μόνοι τους, μπροστά στην κάμερα η Δήμητρα κι ο Θοδωρής μας άφησαν να τους παρακολουθήσουμε να τσακώνονται, να γελάνε, να κλαίνε, να χωρίζουν, να συμφιλιώνονται, να τραγουδούν, να χορεύουν, να ζουν.

Η σκηνή που γυρίστηκε 31 φορές στο «Σ΄Αγαπώ Μ΄Αγαπάς», λόγω γέλιου

Υπάρχει μία σκηνή που δεν μπορούσε να ολοκληρωθεί, λόγω γέλιου, γι’ αυτό και γυρίστηκε 31 φορές, όπως αποκάλυψε ο Θοδωρής Αθερίδης.

Στην εν λόγω σκηνή, ο Θοδωρής είναι πολύ αγχωμένος για μια συνάντηση στη δουλειά και η Δήμητρα σπεύδει να βοηθήσει με κάποια συμπληρώματα διατροφής, αλλά αποδεικνύεται μεγάλο λάθος.




Γuναικοκτονiα στη Σαλαμίνα: Ο δράστης τής είχε σπaσει το πóδι πριν από 3 ημέρες – Το θύμα τον είχε καταγγεiλει στις Αρχές

0

Βοήθεια από τις Αρχές, μετά από ξυλοδαρμό που είχε υποστεί, είχε ζητήσει η 43χρονη γυναίκα που δολοφονήθηκε, το πρωί της Τρίτης, στη Σαλαμίνα από τον σύντροφό της.

Ανθρωποκυνηγητό έχει εξαπολύσει η Αστυνομία για τον εντοπισμό του 70χρονου δράστη, όπως όλα δείχνουν, της γυναικοκτονίας που έγινε, το πρωί της Τρίτης, στην οδό Αίαντος 8, στην Σαλαμίνα.




Το θύμα -μια γυναίκα 43 ετών- ήταν διαζευγμένη και είχε ένα παιδί ηλικίας 15 ετών. Ζούσε με τον συγκεκριμένο άντρα, και μετά από ένα έντονο τσακωμό που είχαν την περασμένη Παρασκευή, εκείνος την χτύπησε.




Η γυναίκα εξιστόρησε αυτά που είχαν συμβεί στη μητέρα της και εκείνη την έπεισε και πήγαν μαζί το Σάββατο στο Αστυνομικό Τμήμα Σαλαμίνας όπου προχώρησε σε καταγγελία σε βάρος του για ενδοοικογενειακή βία και πρόκληση σωματικών βλαβών, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες, έφτασε στο σημείο να τής σπάσει το πόδι.

Οι αστυνομικοί, αφού έπεισαν την 43χρονη για τη δική της ασφάλεια να πάει στο σπίτι της μητέρας της, της πέρασαν και την εφαρμογή του «panic button» στο κινητό της.




Εμφανίστηκε στο σπίτι της μητέρας της και τη σκότωσε

Ο δράστης, που αναζητείτο έκτοτε στο πλαίσιο του αυτοφώρου για να συλληφθεί, κατάφερε να εξαφανιστεί μετά το περιστατικό.




Σήμερα το πρωί, εμφανίστηκε στην αυλή του σπιτιού της μητέρας της 43χρονης, η οποία ήταν μόνη της. Εκεί τής φώναζε και όταν βγήκε στη μπαλκονόπορτα πίσω από το τζάμι, ο δράστης την πυροβόλησε απ’ έξω δύο φορές, στην κοιλιά και το στήθος, και αμέσως μετά τράπηκε σε φυγή.

Περίοικοι άκουσαν τις έντονες φωνές από τσακωμό και στη συνέχεια τους πυροβολισμούς και κάλεσαν την Αστυνομία.

Στο σημείο εντοπίστηκαν δύο κάλυκες, ενώ γίνεται εκτεταμένες αναζητήσεις για τον εντοπισμό του δράστη.




Γuναίκα επıτέθnκε με ψαλίδı στον σύντροφό της – Αuτός τη χτύπnσε κι αuτή του eκαψε το σπίτι

Νέα υπόθεση ενδοοικογενειακής βίας έρχεται στη δημοσιότητα, αυτή τη φορά στην περιοχή του Καλοχωρίου Θεσσαλονίκης, όπου μία γυναίκα έβαλε φωτιά και κατέστρεψε το σπίτι του συντρόφου της.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, μια 53χρονη γυναίκα οδηγήθηκε στον εισαγγελέα και παραπέμφθηκε να δικαστεί στο Αυτόφωρο Τριμελές Πλημμελειοδικείο, όπως και ο 47χρονος σύντροφός της.

Οι δύο τους φέρονται να είχαν έναν διαπληκτισμό στο σπίτι του 47χρονου, στο Καλοχώρι, και, σύμφωνα με τη δικογραφία, η γυναίκα προκάλεσε σωματικές βλάβες στον σύντροφό της, χρησιμοποιώντας ένα ψαλίδι και ένα σπασμένο γυαλί, και εκείνος αντέδρασε χτυπώντας την.

Στη συνέχεια η γυναίκα έβαλε φωτιά σε μία στοίβα από ρούχα του συντρόφου της με αποτέλεσμα να καεί ολοσχερώς το σπίτι.

Αναμένεται η δίκη στο Αυτόφωτο Τριμελές Πλημμελειοδικείο, όπου παραπέμφθηκαν για εμπρησμό, ενδοοικογενειακή σωματική βλάβη και παράνομη οπλοφορία η γυναίκα, ενδοοικογενειακή απειλή και ενδοοικογενειακή σωματική βλάβη ο άνδρας.