Blog Σελίδα 11065

Γαβρόγλου: «Tου χρόνου τα σχολεία θα ξεκινούν 9, για να κοιμόμαστε παραπάνω»

0

Συμβολική χαρακτήρισε την παρουσία του στο 1ο ΕΠΑΛ Αγ. Αναργύρων για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Κώστας Γαβρόγλου, καθώς θέλησε να επισημάνει την αναβάθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης.

«Ο βασικός λόγος της παρουσίας μου εδώ είναι για να εκφράσω την έμφαση που δίνουμε και θα δώσουμε στα ΕΠΑΛ ως κυβέρνηση και ως υπουργείο» είπε ο κ. Γαβρόγλου και πρόσθεσε, απευθυνόμενος στους μαθητές: «Έχει σημασία να κερδίσετε την κοινωνία, να πάψει να πιστεύει ότι στα ΕΠΑΛ πάνε τα παιδιά που δεν τα καταφέρνουν στο σχολείο. Αυτό τελείωσε. Στα ΕΠΑΛ πάνε τα παιδιά που επέλεξαν να πάνε στα ΕΠΑΛ».

acfa97f0004f37e7348f09847c406796

Σημειώνεται ότι το πρόγραμμα «Νέα αρχή στα ΕΠΑΛ», που ξεκίνησε πέρυσι πιλοτικά, φέτος υλοποιείται σε όλα τα επαγγελματικά λύκεια. Το πρόγραμμα πέρασε με επιτυχία τις «εξετάσεις» πέρυσι και είναι μεγάλη η ικανοποίηση στο υπουργείο για το γεγονός ότι οι εγγραφές στα ΕΠΑΛ φέτος αυξήθηκαν κατά 15%.

Ο κ. Γαβρόγλου αναφέρθηκε στις επιτυχίες των αποφοίτων των ΕΠΑΛ στις εισαγωγικές εξετάσεις της Τριτοβάθμιας, αλλά και στα καινούργια προγράμματα σπουδών. Μάλιστα, εξήγησε στους μαθητές τις επιλογές που τούς δίνει το ΕΠΑΛ και σημείωσε ότι από του χρόνου, τον Σεπτέμβριο του 2019, θα έχουν οι μαθητές των ΕΠΑΛ τη δυνατότητα να πηγαίνουν στα διετή προγράμματα σπουδών των πανεπιστημίων χωρίς εξετάσεις και αποφοιτώντας από εκεί θα λαμβάνουν πτυχίο επαγγελματικών προσόντων ευρωπαϊκών προδιαγραφών.

Ο υπουργός χειροκροτήθηκε από τους μαθητές όταν ανακοίνωσε ότι του χρόνου θα ξεκινούν τα μαθήματα από τις 09:00. «Για να κοιμόμαστε λίγο παραπάνω» σχολίασε. Πρόκειται για μία απόφαση, πάντως, που δεν έχει παρθεί επίσημα, παρά μόνο μέχρι στιγμής, επίσημα είχε γίνει γνωστή η πρόθεση του υπουργού.

Αναφερόμενος στην αλλαγή της ώρας έναρξης των μαθημάτων στα σχολεία, εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι θα ευεργετηθούν τα παιδιά και σημείωσε: «Προσπαθούμε να κάνουμε πολιτική, πράγματα που ισχύουν παιδαγωγικά και επιστημονικά». Ο κ. Γαβρόγλου ανέφερε ότι το αργότερο μέσα στην επόμενη εβδομάδα θα συγκροτηθεί σχετική επιστημονική επιτροπή, καθώς επίσης και μία ομάδα εργασίας για τεχνικά ζητήματα.

6a645341a7efe51580b0bb877ff75a92

«Για τα δημοτικά δεν θα αλλάξει τίποτα σε σχέση με το σημερινό καθεστώς, οι γονείς θα μπορούν να αφήνουν τα παιδιά τους νωρίς» διαβεβαίωσε ο υπουργός και σημείωσε ότι θα υπάρξει και συνεννόηση με τις περιφέρειες για το θέμα της μεταφοράς μαθητών του δημοτικού.

Επίσης, ο υπουργός στάθηκε στο ζήτημα της βίας στα σχολεία, τονίζοντας ότι «η βία δεν είναι αστείο. Πρέπει να φύγει από τα σχολεία μας. Δεν έχει τόπο σε δημοκρατική κοινωνία». Τέλος, εξήρε τη στάση και το έργο των εκπαιδευτικών κατά τα χρόνια της κρίσης, καθώς, όπως είπε «το δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα δεν κατέρρευσε και αυτό οφείλεται αποκλειστικά στους εκπαιδευτικούς».

Στη συνέχεια, ο υπουργός μετέβη στο 5ο Νηπιαγωγείο Αγίων Αναργύρων.

Γαβριήλ Σακελλαρίδης: «Η Ράνια Τζίμα είναι για μένα πολύ σημαντική»

Ο Γαβριήλ Σακελλαρίδης μίλησε και για την Ράνια Τζίμα, σε συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης που έδωσε στο The Toc και τον Δημήτρη Τάκη.

-Η Ράνια Τζίμα είναι ο άνθρωπος της ζωής σου. Ρώτησες τη γνώμη της όταν αποφάσισες να ξανακατέβεις στην πολιτική;

Ναι. Για μένα αυτό ήταν και το πιο κρίσιμο. Δεν σου λέω ότι αυτός είναι ο λόγος που δεν έμπαινα, αλλά πάντα σκεφτόμουν τι μπορεί να σημαίνει αυτό και για την καριέρα της Ράνιας.

-Δηλαδή αν η Ράνια σου έλεγε «όχι», δεν θα κατέβαινες;

Σίγουρα όχι. Γιατί για μένα είναι πολύ σημαντική η Ράνια. Σέβομαι πάρα πολύ το ότι έχει καταφέρει από μόνη της να έχει μια εξαιρετική καριέρα στο χώρο της δημοσιογραφίας. Μόνη της τελείως, χωρίς να πατήσει πουθενά.

Έχει φτάσει εκεί που έχει φτάσει. Το σέβομαι απόλυτα. Είναι αυτό που θέλει να κάνει. Λατρεύει τη δημοσιογραφία, είναι όλη της η ζωή η δημοσιογραφία.

Κι εγώ ξέρω τι βάρος τής προκαλώ, και καταλαβαίνω ότι μπορεί να της κάνει ζημιά ακόμα και στα σχόλια που δέχεται. Και δεν σου κρύβω ότι ήταν ένας μικρός ανασταλτικός παράγοντας όλο αυτό.

Σίγουρα όχι ο καθοριστικός, αλλά σίγουρα ήταν κάτι που το σκεφτόμουν. Βέβαια η Ράνια μού είπε «προχώρα, κάν’ το, να είσαι εσύ καλά με τον εαυτό σου κι αυτό ήταν πολύ σημαντικό». Σίγουρα με απελευθέρωσε.

-Θα πούμε πιο κάτω για τη γνωριμία σου με τη Ράνια, στην οποία συνετέλεσα και εγώ. Θέλω να σε ρωτήσω: πέρασε από το μυαλό σου όλα αυτά τα χρόνια ότι έχασες ευκαιρίες εκτός πολιτικής και έμεινες στάσιμος;

Όχι. Σ’ το λέω πολύ ειλικρινά. Δεν θεωρώ ότι έχασα κάτι. Θεωρώ μάλιστα ότι αν έμπαινα στην πολιτική υπό συνθήκες που εγώ δεν θα ένιωθα καλά μέσα μου, δεν θα μου έβγαινε σε καλό.

Δεν θα με ολοκλήρωνε, δεν θα το έκανα και καλά. Επομένως δεν νιώθω ότι έχασα ευκαιρίες, αντιθέτως, και το πιστεύω ακράδαντα, θεωρώ ότι κέρδισα πολλές εμπειρίες.

Για μένα όλο αυτό το μεσοδιάστημα ήταν μια σπουδή στην πολιτική, στην πραγματικότητα, στο πώς να αντιμετωπίζεις την πολιτική από ρόλους χρησιμότητας.

Να αποτραβηχτείς από τον κομματικό μανδύα, να μπορέσεις να δεις μια άλλη πραγματικότητα.

ΠΗΓΗ: TheToc.gr

Γαβράνης: «Το 40% των ανεμβολίαστων θα νοσήσει μέχρι τέλος του έτους»

0

Οι νοσηλείες έχουν αυξηθεί κατά 539% από τις αρχές του μήνα – Σε υψηλά επίπεδα μεν, αλλά με σημάδια σταθεροποίησης ο αριθμός των κρουσμάτων στη χώρα – Η συντριπτική πλειονότητα των πολιτών, περίπου 95%, που νοσηλεύονται στα νοσοκομεία είναι μη εμβολιασμένοι

Σε μια περίοδο που η ινδική μετάλλαξη επελαύνει σαρωτικά, εκκληση στους ανεμβολίαστους πολίτες να εμβολιαστούν απηύθυνε ο καθηγητής Φαρμακολογίας στην Ιατρική Σχολή πανεπιστημίου Κρήτης, Αχιλλέας Γραβάνης.

Όπως είπε μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό ΣΚΑΪ 100,3 μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχουν μολυνθεί περίπου 4 στους 10 ανεμβολίαστους, δηλαδή ποσοστό 35-40% και από αυτούς το 10%-15% θα πάει στο νοσοκομείο και ένα 5% δυστυχώς δεν θα τα καταφέρει.

Σημειώνεται ότι σύμφωνα με τους επιστήμονες η συντριπτική πλειονότητα των πολιτών, περίπου 95%, που νοσηλεύονται στα νοσοκομεία είναι μη εμβολιασμένοι. Αυτήν την εικόνα έδωσε νωρίτερα μιλώντας στο Mega και η Διευθύντρια 7ης Πνευμονολογικής Κλινικής στο «Σωτηρία», Μίνα Γκάγκα.

Σε υψηλά επίπεδα μεν, αλλά με σημάδια σταθεροποίησης εμφανίζεται ο αριθμός των κρουσμάτων στη χώρα το τελευταίο διάστημα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, οι νοσηλείες έχουν αυξηθεί κατά 539% από τις αρχές του μήνα. Την 1η Ιουλίου είχαν γίνει 33 εισαγωγές, στις 8 Ιουλίου 49, στις 15 Ιουλίου 101, στις 21 Ιουλίου 173 και χθες 178.

«Αυτή τη στιγμή το 95% των νοσηλειών και το 100% των διασωληνωμένων είναι άτομα ανεμβολίαστα», ανέφερε στην ΕΡΤ ο καθηγητής Πενυμονολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης, Νίκος Τζανάκης

Η πρόεδρος της ΕΙΝΑΠ Ματίνα Παγώνη εξήγησε ότι αυτή τη στιγμή νοσηλεύονται άτομα από 21 έως 90 ετών. «Οι μεταλλάξεις δεν έχουν ηλικίες. Στους νέους είναι πιο ήπια τα συμπτώματα αλλά μεταδίδουν», ανέφερε. Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΠΟΕΔΗΝ, όσον αφορά στους υγειονομικούς, το 94,7% των γιατρών και το 80% των νοσηλευτών στα δημόσια νοσοκομεία έχουν εμβολιαστεί κατά του κορονοϊού.

Οριακή αύξηση έναντι της περασμένης εβδομάδας καταγράφουν και οι διασωληνώσεις. Με βάση τα σημερινά στοιχεία, 133 ασθενείς νοσηλεύονται διασωληνωμένοι, έναντι 124 το περασμένο Σάββατο, ενώ το περασμένο διάστημα υπήρχε μία αποκλιμάκωση.

Ο καθηγητής Χαράλαμπος Γώγος ανέφερε ότι υπάρχει αύξηση στις νοσηλείες κατά 25%-26% την ημέρα με παράλληλη άνοδο και των διασωληνώσεων. Από την πλευρά του, ο κ. Τζανάκης ανέφερε ότι καθημερινά οι νέες εισαγωγές διαμορφώνονται στις 150-1600, χωρίς να αποκλείεται να φτάσουν στις 300 στα τέλη Ιουλίου με αρχές Αυγούστου.

Πηγή: protothema.gr

Γαβγίζει ο σκύλος σας σε ώρα κοινής ησυχίας; Ετοιμαστείτε να πληρώσετε «τσουχτερό» πρόστιμο

0

Πρόστιμο προβλέπει ο νόμος για τους ιδιοκτήτες σκύλων, των οποίων οι σκύλοι γαβγίζουν το μεσημέρι, καθώς και το βράδυ. Η ποινή που επιβάλλεται είναι χρηματική και ιδιαίτερα τσουχτερή. Από εκεί και πέρα, επιβάλλεται για τη διατήρηση ζώων συντροφιάς σε ορισμένους χώρους.

Γάβγισμα σκύλου: Τι ορίζει, η νομοθεσία

Αν ο σκυλάκος σας δεν είναι της μεσημεριανής ανάπαυσης και προτιμά να γαβγίζει, τότε θεωρείται παραβάτης. Και οι ιδιοκτήτες του τιμωρούνται με πρόστιμο. Αυτό ορίζει, όπως μας επισημαίνει ο δικηγόρος Χρήστος Θ. Πέτκος, ο ν. 4039/2012 (ΦΕΚ Α 15). Αυτός τροποποιήθηκε με τους Ν.4235/2014 (ΦΕΚ Α 32) και Ν.4483/2017 (ΦΕΚ Α 107) για την παράλειψη τήρησης των υγειονομικών και των αστυνομικών διατάξεων περί κοινής ησυχίας για ζώα συντροφιάς που διατηρούνται σε μονοκατοικίες και διαμερίσματα.

Γάβγισμα σκύλου: Το ποσό

Ο σχετικός νόμος «προβλέπει, λόγου χάριν, ότι το γάβγισμα σκύλου κατά τις ώρες κοινής ησυχίας, μεσημεριανές ή νυχτερινές, επιφέρει, σύμφωνα με το άρθ. 8 παρ.1 και 2, διοικητική κύρωση – πρόστιμο ύψους 500 ευρώ ανά ζώο. Ο κάτοχος ή ιδιοκτήτης του ζώου μπορεί εντός προθεσμίας 30 ημερών να ασκήσει προσφυγή. Μπορεί να το πράξει κατά του προστίμου στο αρμόδιο Αστυνομικό Τμήμα. Στις περιπτώσεις αυτές καλό θα είναι, οι ιδιοκτήτες των δεσποζόμενων ζώων συντροφιάς να προσέξουν το θέμα του γαβγίσματος. Ειδικότερα, να προσέξουν τις ώρες κοινής ησυχίας. Υπάρχουν πάντα και υπερβολικοί γείτονες.

Αν το ζωάκι ενοχλεί πράγματι τους περιοίκους, καλό είναι να επιληφθούν επί του θέματος», τονίζει ο κύριος Πέτκος και διευκρινίζει: «Το άρθρο 8 παρ. 3 αναφέρει ότι απαγορεύεται η διατήρηση ζώων συντροφιάς (σκύλων και γατών) σε κοινόχρηστους χώρους πολυκατοικιών. Εδώ, η διοικητική κύρωση – πρόστιμο ανέρχεται σε 300 ευρώ ανά ζώο. Κανονικά επιτρέπεται η διατήρηση ζώων συντροφιάς στους ανοικτούς χώρους που υπάρχουν στις μονοκατοικίες».

gavgise o skylos soy se ora koinis isychias des poso tha pliroseis

Γάβγισμα σκύλου: Τι άλλο αναφέρει, ο κ. Πέτκος

«Επίσης, μόνον εάν υπάρξει ομόφωνη απόφαση της γενικής συνέλευσης των συνιδιοκτητών της οικοδομής επιτρέπεται η διατήρηση των ζώων στην πυλωτή, την ταράτσα, τον ακάλυπτο χώρο και τον κήπο. Αυτό δεν σημαίνει ότι ο οιοσδήποτε συνιδιοκτήτης ή ενοικιαστής, όπως θα έκανε κάθε μέσος ευαισθητοποιημένος πολίτης, δεν μπορεί να τοποθετήσει σε χώρους (πυλωτή, ταράτσα, ακάλυπτος, κήπος) της πολυκατοικίας δυο κουπάκια με ξηρά τροφή και νερό για ζώα συντροφιάς που ζουν στον δρόμο.

Διότι τα ζώα θεωρούνται αδέσποτα. «Ιδιοκτήτης» τους είναι ο οικείος δήμος. Είναι ο μόνος αρμόδιος για τη στείρωση και τη σίτιση των αδέσποτων ζώων συντροφιάς. Εν κατακλείδι, πρέπει να τονίσουμε ότι σύμφωνα με την ευρωπαϊκή σύμβαση για την προστασία των ζώων (2017/1992), άρθρο 3, κανείς δεν θα πρέπει να κάνει άσκοπα ένα ζώο συντροφιάς να υποφέρει, να πονά, ή να αγωνιά. Και, σύμφωνα με το Πρωτόκολλο του Άμστερνταμ για την προστασία και καλή μεταχείριση των ζώων, αναγνωρίζεται ότι τα ζώα είναι όντα που αισθάνονται, και ότι πρέπει να εξασφαλίζεται η βελτίωση της προστασίας και σεβασμού τους».

Γαβαλάς: «Τρελαiνομαι που ξαφνıκά όλοι οι ομοφυλόφıλοι θέλουμε παιδıά. Το παιδi χρειάζεται μάνα και πατέρα»

0

Ο Λάκης Γαβαλάς μίλησε αναφορικά για το ζήτημα περί τεκνοθεσίας από ομόφυλα ζευγάρια, ενώ έκανε και μια αναφορά στον Γιώργο Καπουτζίδη, ο οποίος έχει αφιερωθεί στα δικαιώματα τον ΛΟΑΤΚΙ+.

Ο σχεδιαστής είπε στην κάμερα της εκπομπής «Πρωινό»: «Όταν είχα πάει τελευταία στις προσφυγοπούλες στη Μυτιλήνη, έβλεπα πώς γραπώνονται στη μάνα τους τα παιδάκια και πώς αντιμετωπίζουν τον μπαμπά. Είδα δύο παιδάκια που ήθελα να τα πάρω σπίτι, αλλά το βράδυ είδα εφιάλτες. Το συζήτησα με φίλη μου ψυχαναλύτρια και είπαμε ότι το παιδί χρειάζεται μάνα και πατέρα. Τρελαίνομαι που ξαφνικά όλοι λέμε ότι θέλουμε παιδιά».

Συνέχισε τις δηλώσεις του, λέγοντας: «Ας μπούμε στην κανονική οικογένεια πρώτα, να τη ρεγουλάρουμε, και μετά να σκεφτούμε αν πρέπει να κάνουμε καινούρια παιδιά και με ποιους όρους. Εγώ παίρνω σκυλί κατά παραγγελία και αισθάνομαι άσχημα, όχι να πάρω ένα παιδί κατά παραγγελία. Πρέπει να δούμε αυτή η παρένθετη μητέρα τι είναι; Ειδικά τώρα που λέει “είχα ανάγκη τα χρήματα, έκανα τελικά αυτή τη χάρη και τώρα καταδικάζομαι”».

Ο Λάκης Γαβαλάς είπε στη συνέχεια: «Τα παιδιά μεγαλώνουν μέσα από ένα ίντερνετ, οπότε δεν ξέρουμε ακριβώς τις συνθήκες που τους κάνει έτσι. Αφήστε τους νόμους, οι νόμοι είναι πολύ μετά. Έχουμε το θέμα της βιωσιμότητας, της εγκληματικότητας. Ας δούμε τι γίνεται με αυτά και μετά να δούμε με ποιον τρόπο θα αποκτήσουμε παιδιά. Για ποιο λόγο αποκτούμε τελικά τα παιδιά; Γιατί είναι το φαινόμενο της εποχής ή τι;».

Δείτε το βίντεο

Γαβαλάς: «Θαuμάζω τα ομόφuλα ζεuγάρια που υιοθετούν, εγώ δεν θα το έκανα, το παıδi πρέπεı να έχει μαμά»

0

Όσα δήλωσε ο γνωστός σχεδιαστής για την υιοθεσία παιδιών από ομόφυλα ζευγάρια – «Ένα παιδί, αν δεν πει “μαμά”… »

Συνέντευξη παραχώρησε ο Λάκης Γαβαλάς και αναφέρθηκε στα ομόφυλα ζευγάρια, που υιοθετούν παιδιά.

Ο γνωστός σχεδιαστής βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή «Μέρα μεσημέρι με τη Μάριον» και εξέφρασε ανοιχτά την άποψή του για τις υιοθεσίες, ενώ παραδέχτηκε πως ο ίδιος δεν θα το έκανε.

«Όταν μία γυναίκα ή ένας άνδρας βγαίνει και λέει ότι είναι γκέι, ποιος σου είπε ότι είναι και αλήθεια; Ποιος είναι ο όρος του ή της γκέι και του στρέιτ; Δεν υπάρχει αυτός ο όρος, δεν είναι complete. Έτσι είναι τα δικά μου πιστεύω, κάποιοι βγαίνουν από την άλλη και λένε “εγώ είμαι έτσι”. Ούτε αυτό μου αρέσει πολύ», είπε αρχικά.

«Ήμουν τώρα στη Γαλλία κι είδα υπέροχες κοπέλες να φιλιούνται σε ένα εστιατόριο το βράδυ κι είπα “ουάου, υπέροχο”. Αυτή όμως, η υπερέκθεση με βρίσκει αντίθετο. Είμαι αρκετά πουριτανός σε αυτά», συμπλήρωσε.

Όσο για τις υιοθεσίες παιδιών από ομόφυλα ζευγάρια, ο σχεδιαστής δήλωσε πως είναι υπέρ, όμως ο ίδιος δεν θα το έκανε.

«Έχω φίλους κι Έλληνες και ξένους, που υιοθετούν παιδιά και μπράβο τους. Απλά, εγώ δεν θα το έκανα. Ένα παιδί, αν δεν πει “μαμά”… Είχα την ευκαιρία να μεγαλώσω τα ανίψια μου και το χάρηκα πάρα πολύ, ταξίδεψα πολύ μαζί τους. Χαίρομαι, γιατί την έχω ζήσει αυτή τη ζωή, έχω μεγαλώσει για χρόνια με τα παιδιά. Κάποια στιγμή είχα πει ότι θέλω να υιοθετήσω ένα παιδί κι οι αδελφές μου μου είπαν ότι έχω τα δικά τους. Δεν θέλω να παρεξηγηθώ από τους ανθρώπους που υιοθετούν», δήλωσε ο Λάκης Γαβαλάς.




Γαβαλάς: «Έμενα σε 1400 τμ στην Κηφισιά και τώρα στα 110 τμ έχω κάνει μεγάλη έκπτωση»

0

“Μαγειρεύω σε σπίτια φίλων. Το διαμέρισμα μου είναι πολύ μικρό. Είχα μαγειρείο ολόκληρο όταν ήμουν στην Κηφισιά. Όλα αυτά ξεχάστηκαν. Έπεσα έξω, έπιασα πάτο…”

Ο Λάκης Γαβαλάς μίλησε στο Happy Day και τον Μιχάλη Πλεμμένο και οι ατάκες που ακούστηκαν δεν επιδέχονται περαιτέρω σχολιασμό…

«Δεν πολυμαγειρεύω. Τυχαίνει να πάω να μαγειρέψω σε σπίτια φίλων που έχουν υπέροχη μεγάλη κουζίνα. Το διαμέρισμα μου είναι πάρα πολύ μικρό. Έχω μάθει και είχα μεγαλώσει με μάγειρες στο σπίτι. Είχα μαγειρείο ολόκληρο όταν ήμουν στην Κηφισιά. Όλα αυτά ξεχάστηκαν. Έπεσα έξω, έπιασα πάτο…

Το διαμέρισμα που μένω τώρα ήταν ένα από τα βεστιάριά μου. Έμενα σε 1.400 τ.μ. και τώρα σε 110 τ.μ., έχω κάνει μεγάλη έκπτωση.

Το καλοκαίρι είχα πάει ένα μήνα στην Κορσική, σε ένα μέρος που είναι μόνο ιδιωτικές βίλες. Έμεινα εκεί πέρα 25 μέρες σε σπίτι φίλων μου. Το σκάφος ήταν μπροστά, το ελικόπτερο ήταν δίπλα, δεν ήξερα τι να πρωτοδιαλέξω.

Είχα κάνει μια φορά κάμπινγκ και με τσίμπησε ένας σκορπιός που είχε μπει μέσα στο σακάκι. Δεν χρησιμοποίησα τη ντουζιέρα, είχα εβιάν σπρέι νερά μαζί μου».

Γαβαλάς: «Εγώ παiρνω σκuλί κατά παραγγελiα και αıσθάνομαι άσχnμα, όχι να πάρω ένα παıδί κατά παραγγελiα»

0

Ο Λάκης Γαβαλάς είπε την άποψή του για τις συζητήσεις περί τεκνοθεσίας από ομόφυλα ζευγάρια, ενώ έκανε και μια αναφορά στον Γιώργο Καπουτζίδη, ο οποίος έχει αφιερωθεί στα δικαιώματα τον ΛΟΑΤΚΙ+.

Ο σχεδιαστής είπε στην κάμερα της εκπομπής «Πρωινό»: «Όταν είχα πάει τελευταία στις προσφυγοπούλες στη Μυτιλήνη, έβλεπα πώς γραπώνονται στη μάνα τους τα παιδάκια και πώς αντιμετωπίζουν τον μπαμπά. Είδα δύο παιδάκια που ήθελα να τα πάρω σπίτι, αλλά το βράδυ είδα εφιάλτες. Το συζήτησα με φίλη μου ψυχαναλύτρια και είπαμε ότι το παιδί χρειάζεται μάνα και πατέρα. Τρελαίνομαι που ξαφνικά όλοι λέμε ότι θέλουμε παιδιά».
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε το βίντεο



Συνέχισε τις δηλώσεις του, λέγοντας: «Ας μπούμε στην κανονική οικογένεια πρώτα, να τη ρεγουλάρουμε, και μετά να σκεφτούμε αν πρέπει να κάνουμε καινούρια παιδιά και με ποιους όρους. Εγώ παίρνω σκυλί κατά παραγγελία και αισθάνομαι άσχημα, όχι να πάρω ένα παιδί κατά παραγγελία. Πρέπει να δούμε αυτή η παρένθετη μητέρα τι είναι; Ειδικά τώρα που λέει “είχα ανάγκη τα χρήματα, έκανα τελικά αυτή τη χάρη και τώρα καταδικάζομαι”».
Ο Λάκης Γαβαλάς είπε στη συνέχεια: «Τα παιδιά μεγαλώνουν μέσα από ένα ίντερνετ, οπότε δεν ξέρουμε ακριβώς τις συνθήκες που τους κάνει έτσι. Αφήστε τους νόμους, οι νόμοι είναι πολύ μετά. Έχουμε το θέμα της βιωσιμότητας, της εγκληματικότητας. Ας δούμε τι γίνεται με αυτά και μετά να δούμε με ποιον τρόπο θα αποκτήσουμε παιδιά. Για ποιο λόγο αποκτούμε τελικά τα παιδιά; Γιατί είναι το φαινόμενο της εποχής ή τι;».

Τέλος, ο Λάκης Γαβαλάς ανέφερε: «Έχω φίλους στο εξωτερικό, οι οποίοι έχουν χωρίσει. Τα ομόφυλά ζευγάρια όταν και εφόσον χωρίζουν, δυστυχώς είναι μεγάλο πρόβλημα. Δεν έχω δει ακόμη ένα παιδί από ομοφυλόφιλους γονείς, όχι για να αλλάξω γνώμη, αλλά για να είμαι λιγάκι πιο επιεικής στα δικά μου πιστεύω. Εγώ δεν πάω να καταδικάσω κανέναν Καπουτζίδη, ίσα ίσα τον εκτιμώ».

Γαβαλάς: «Δεν μπορώ να διανοnθώ να πάρω ένα υıοθετημένο παıδί ή από παpένθετη μnτέρα»

0

Καλεσμένος στην εκπομπή της Φαίης Σκορδά ήταν σήμερα ο Λάκης Γαβαλάς. Ο γνωστός σχεδιαστής μόδας, ο οποίος τάσσεται κατά της τεκνοθεσίας από ομόφυλα ζευγάρια, ρωτήθηκε από την παρουσιάστρια για τις απόψεις του πάνω στο ζήτημα.

Ο Λάκης Γαβαλάς ανέλυσε όλους τους λόγους που θεωρεί ότι τα ομόφυλα ζευγάρια δεν πρέπει να υιοθετούν και να μεγαλώνουν παιδιά τονίζοντας πρώτα απ’ όλα ότι «τα παιδιά πρέπει να έχουν μπαμπά και μαμά»

Ο γνωστός σχεδιαστής έφερε ένα παράδειγμα από τη ζωή ενός ζευγαριού για να εξηγήσει πώς λειτουργει μια οικογένεια με μητέρα και πατέρα: «Μαλώνει το παιδί το ζευγάρι έχει τα πάνω και τα κάτω η μαμά είναι λίγο εκνευρισμένη και μπορεί να βγάζει τα νεύρα της στο παιδί μετά όμως δίνει μια αγκαλιά δευτερολέπτου και το παιδί συγχωρεί τα πάντα»

Δείτε το βίντεο



Εκτός από αυτό ανέδειξε και τη χαρά μετά τη γέννηση: «Η χαρά του να είναι ένα ζευγάρι και να περιμένει απ έξω στο μαιευτήριο αυτό το πράγμα που είναι το παιδί τους δεν μπορώ να το αποβάλλω από το μυαλό μου όσο κι αν είμαι ιδιαίτερο άτομο. Το να πάρω είτε υιοθετημένο είτε πόσο μάλλον να είναι από παρένθετη μητέρα αυτό δεν το μπορώ εγώ. Εγώ δεν μπορώ να το διανοηθώ»

«Δεν μπορώ να δικαιολογήσω ούτε και κάποιους που βγαίνουν στο δρόμο και ουρλιάζουν και λένε. Και κάποιοι μου είπανε «μα εσύ μαϊντανέ που πηγαίνεις από δω κι από κει και μιλάς και λες αυτά τα πράγματα, εμείς θέλουμε» κι όταν δεις ποιοι είναι αυτοί που το λένε τόσο πιο πολύ θες να απλώσεις μια μουστάκα και να αρχίσεις να είσαι πιο στρέιτ από ποτέ. Γιατί μερικοί αποποιούν ακόμα και την έννοια του γκέι. Ο γκέι ζει σε μια κοινωνία και πρέπει να σέβεται για να τον σεβαστούν», πρόσθεσε ο Λάκης Γαβαλάς καταδικάζοντας τις πορείες και τα κινήματα των κοινοτήτων των ομοφυλόφυλων.

«Ποτέ δεν το σκέφτηκα εγώ. Είμαι πολύ κοντά στα ανιψιά μου και σε συλλόγους. Ξαφνικά λέει κάποιος θέλει ένα παιδί. έχεις πάει ρε παιδί μου να φροντίσεις παιδάκια, να κάνεις πράγματα. Ξαφνικά δείχνεις ότι θες να γίνεις γονιός όταν κατά τα δικά μου στάνταρ. Όταν ένα παιδί είναι γκέι δεν λέει θέλω να μεγαλώσω και να κάνω οικογένεια, για να μην τα λέμε και όπως τα θέλουμε, γίνεται μετά. Εχεις εμπεδώσει τι σημαίνει να μεγαλώνεις παιδιά; Το χεις κάνει με κάποιο τρόπο; Στις προσφυγοπούλες στη Μυτιλήνη είχα δει δύο παιδάκια που πολύ θα τα ήθελα να τα πάρω σπίτι αλλά δεν γίνεται. Έρχεται και σου λέει «αα αυτό το dna ήταν;» δεν ξέρεις αν τελικά αποπερατώνουν το αρχικό τους έργο. Δεν είναι όπως όταν οι γονείς αν ο μη γένοιτο έχουν ένα παιδί και του συμβαίνει κάτι, είναι πχ μογγολικό, είναι το παιδί τους, το αγαπάνε», είπε στο τέλος ο σχεδιαστής.

Γαβαλάς για Χατζηπαντελή: «Εμένα αυτό το άτομο δεν μου άρεσε από την αρχή»

0

Στον Λάκη Γαβαλά δεν αρέσει η ιδέα να συμμετέχει η Σοφία Χατζηπαντελή στην ανανεωμένη κριτική επιτροπή του GNTM. Για ακόμη μια φορά, μιλώντας στις τηλεοπτικές κάμερες, ο σχεδιαστής μόδας ξεσπάθωσε κατά του διάσημου μοντέλου με τα πυκνά φρύδια.

«Δεν ήξερα ποια είναι η Σοφία Χατζηπαντελή. Ευτυχώς δεν είμαι ούτε το CNN ούτε η Vogue για να την ξέρω, ευτυχώς δηλαδή! Εμένα αυτό το άτομο δεν μου άρεσε από την αρχή. Είδα ένα Instagram οικτρό, με ποπούς, με χείλια, με τέτοια, αγαπώ τις γυναίκες αλλά μου αρέσουν οι κομψές γυναίκες, οι λουσάτες, οι όμορφες, οι αριστοκρατικές και νομίζω ότι αυτό ήθελε και το GNTM. Υποτίθεται ότι έδιωχνε όποιον είχε πρόσθετα πράγματα πάνω του. Αυτή αν αρχίσει να αφαιρεί θα περάσει όλη η σεζόν», τόνισε ο Λάκης Γαβαλάς.

Δείτε το απόσπασμα από την εκπομπή «Happy Day»: